Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Titulky k epizodě Mhysa

Titulky k epizodě Mhysa

Poslední epizoda třetí série, která nese název Mhysa, je tady a my Vám k ní přinášíme české titulky. Doufáme, že se Vám letošní závěr série bude líbit.

6 0
10.6.2013

Titulky můžete stahovat v profilu epizody S03E10 Mhysa nebo v rubrice TITULKY

Poté, co epizodu zhlédnete, nezapomeňte se k nám vrátit a ohodnotit ji.

Svou chválu na titulky můžete vyjádřit v k tomu určeném fóru.

Zdroj: HBO

Diskuze /64

Bugam

Děkuji :-). A jde se na to :D

10.6.2013 | 14:06:18
Johnny

To je rychlost! Jdu se dívat…

10.6.2013 | 14:08:41
Valar_Morghulis

dilema ci to pozriet teraz ci az o pol roka nech si skratim cakanie :D:D

#18 Walder Frey
10.6.2013 | 14:13:37
KIM

diky

10.6.2013 | 14:18:57
vojtechadamcik

Má poklona za rychlost. Bezva. :)

10.6.2013 | 14:19:53
Nini92

Fenomenální rychlost. Díky :) Hned jdu na to.

10.6.2013 | 14:42:44
Depresor

Chcem podakovať hlawounovi, bechr05, Katherine16 za skore spracovanie subtitl.. všetci traja mate u mna pivo :-D

10.6.2013 | 14:43:02
TynaF

Děkuji za titulky :)…jste rychlíci......

10.6.2013 | 15:07:29
Lord Mole

Diky!

10.6.2013 | 15:07:46
srada

díky všem co se na tittlech podílejí za super rychlost

10.6.2013 | 15:08:52
Jaguardenegro

Jste výborní! klobouk dólů :-)

10.6.2013 | 15:13:52
Professor Longhair

Perfektní :) Snad jen „bastard sword“ je česky „meč bastard“, odborně meč pro jednu a půl ruky, neco mezi dlouhým a krátkým ;) Vzhledem k vysoké koncentraci nemanželských synů velmi dobře ospravedlnitelná chybka :D

10.6.2013 | 15:44:38
Ter

děkuju za titulky :) díl byl skvělý, ale to na co jsem čekala se ještě nekonalo, takže až příští rok :D

10.6.2013 | 15:45:21
LadyJ

Děkuji všem, kteří na titulcích pracovali. Opět jste odvedli výbornou práci. Budu se s vámi těšit na sledování další serie.

10.6.2013 | 15:46:40
LordStark

Děkuji za titulky:) skvělá práce:) no zase úžas:)

10.6.2013 | 15:51:19
Hogo Fogo

Vdaka!!!

10.6.2013 | 15:56:32
zobi

Díky moc :) Ještě bych chtěl poděkovat za všechny titulky ke třetí řadě, byly opravdu skvělé a navíc i rychle hotové :)

10.6.2013 | 15:56:53
Walder Frey

#3 Valar_Morghulis: kedže ma posledný diel hodinu, tak možeš každý mesiac pozreť 6 minut a akurat ked to dopozeraš tak začne nová seria :)

10.6.2013 | 16:09:50
Herister

Díky moc, jste nejlepší :-) já mám přes tu pauzu co dělat, dočítám Bouří mečů (seriál mě nepředehnal, tudíž jsem všechno věděl dřív – ha!) :-) a pak než začne 4.série určitě dočtu i Hostinu pro vrány, pak se vrhnu na Tanec s draky a šup, už by mohla vyjít 6. knížka Vichry zimy! :-P :-D mějte se

10.6.2013 | 16:19:48
Oveckoun

Jste báječní. Dík za další skvěle přeloženou sérii. Btw: kupoval jsem na BR první dvě řady a nejsou ani z poloviny přeloženy tak profesionálně jako je umíte vy.

10.6.2013 | 16:54:15
ValarMorghulis

Taky bych chtěla poděkovat, vaše titule jsou super!

10.6.2013 | 18:24:27
marecek8

Ďakujem za rýchly, no najmä skvelý preklad! Teším sa zase o rok! :)

10.6.2013 | 18:53:20
radosto

Díky, jenom poznámka k titulkům v 48. minutě. Bych bastard sword nepřeložil jako bastardův meč, ale jako meč bastard. Je to pojmenování dlouhého meče ze 14. století.

10.6.2013 | 19:55:55
caki

Díky Vaše lordstva,doufám,že i příští sezonu budete k nám vazalům stejně vlídní.

10.6.2013 | 21:27:22
danielborec

Ta poledna cast je upolne o nicim. Vobec nezaujala a ako sa dalo cakat po 9 casti ja osobne som sa nemal na co divat. Neviem ci vobec budem pozrat 4 seriu a ak tak urcite nie tak nedockavo ako do teraz. Posahany autor…

10.6.2013 | 21:35:54
Lukas1987NR

prineste mi hlavu toho blazna nadomnou alebo ho poslite na sever do cierneho hradu iny si na trolovi bez vkusu zgustnu ale najskor ho nechajte napisat aspon par stranok pribehu aby mohol niekto ako on co nedokaze nic vypotit nic ine nez slova bez zmyslu urazat pribeh ktory citaju miliony skoro 20 rokov

10.6.2013 | 22:11:22
Nearh

Hm tak zrovna autora bych si do pusy nebral, jen málo lidí dokáže vytvořit to co on. A když tě to nebaví, tak na to nekoukej ! Simple solution :)

10.6.2013 | 22:11:54
AlRasha

Díky moc za skvělé titulky k célé serii :)

10.6.2013 | 22:15:52
desire

Taky se přidávám k poděkování za titulky :-)

10.6.2013 | 23:28:31
Sitar

Díky za titulky, dobrá práce. Posledním dílem si to u mě tvůrci celkem vyžehlili. Celkově to pro mne má tu výhodu, že je mi jedno, jestli bude další série za rok nebo už nebude vůbec. Každopádně ve čtení budu pokračovat, právě dočítám první knihu a piluji střelbu z luku. Uvidíme se u Dextra.

11.6.2013 | 1:52:41
Charity

Díky moc :-)

11.6.2013 | 7:15:54
Aul

Díky za titulky. :-)

A k těm, co si na seriál a jeho zatím poslední díl stěžují: Co byste chtěli? Do seriálu prostě nejde narvat tolik postav jako do knížek, takže se děj logicky musí měnit. Navíc filmově jaksi nejde vyobrazit myšlenkové dění postav, takže si scénáristé občas musí vypomoci scénami, které v knize nejsou. I přesto si myslím, že se děje drží celkem dosti. Občas sice některé události přehodí nebo mírně pozmění, ale většinou to nic zásadního nezmění. Což je mimochodem taky důvod k tomu, že ne všechny díly musí být epické jako Deště Kastameru. Hra o trůny je totiž především o dialozích a pokud se s tím nedokážete smířit tak to je vaše chyba a ne Martina nebo scénáristů.

#33 KIM #34 Reithal #46 Stráťa
11.6.2013 | 8:05:15
KIM

#32 Aul: obou?

11.6.2013 | 8:43:47
Reithal

#32 Aul: Tohle si vystihl přesně ;)

11.6.2013 | 9:41:52
XXX_troll_XXX

Velmi slabé titulky, mnoho chýb a nepresností, amatérska práca.

#36 Aul #37 LadyJ
11.6.2013 | 10:40:17
Aul

#35 XXX_troll_XXX: Uveď nějaké chyby kromě toho „Bastardího meče“, což je mimochodem chyba i v překladu knihy (aspoň tuším). Když chceš kritizovat, tak aspoň konstruktivně.

#38 Professor Longhair #54 pernik
11.6.2013 | 11:32:47
LadyJ

#35 XXX_troll_XXX: Zrovna na překladu GoT se podílí podle mě velmi dobří překladatelé i korektoři. Na rozdíl od jiných seriálů mají minimum pravopisných chyb (překlepy nepočítám, to se stane každému) a i samotný překlad je dobrý. Někdy si sice všímám, že se snaží překládat příliž doslovně, a pak to v češtině zní trochu násilně, ale nejsem hnidopich. Navíc to překládají velmi rychle a nemají za to žádnou odměnu. Překládají prostě jen proto, že to jsou nadšenci. U mě mají palec nahoru.

#38 Professor Longhair
11.6.2013 | 12:48:36
Professor Longhair

Někoho, kdo má nick „XXX_troll_XXX“, asi nemůžete brát úplně vážně :)
#37 LadyJ:
#36 Aul:

11.6.2013 | 13:11:15
Duriel

slovák no

#43 Depresor #44 zobi
11.6.2013 | 13:32:38
Sitar

Člověk, no.

11.6.2013 | 13:53:35
Pawell

Osobně jsem čekal Rudou svatbu již v 8. díle a ne až v předposledním. Takhle nestihli to co jsem věřil, že zvládnou a z konce 3. série nejsem zrovna nadšený. Dám tomu ale určitě ještě šanci a sjedu celou 3. řadu ještě jednou. :)

#42 KIM
11.6.2013 | 14:54:43
11.6.2013 | 14:57:57
Depresor

#39 Duriel: :-D ..aj ja som slovák ..je uplne jedno kto píše kritiku … ani ja s nou nesuhlasím lebo titulky, su skvele.. praca bola odvedena viac než dobre …

11.6.2013 | 15:26:08
zobi

#39 Duriel: To nemyslíš vážně… v každým národu najdeš blbce, takže to že je slovák je úplně jedno.

11.6.2013 | 15:44:24
BLooDycze

Převelice vám všem děkuji za překlad celé řady a předevšim za tak brzky překlad doufam že přiští rok budete taky tak super dobřy jak letos

11.6.2013 | 20:32:13
Stráťa

#32 Aul: Rozdíly mezi knihou a seriálem chápu, jsou věci co najdou natočit. Třeba sex třináctileté Daenerys a Drogem pod širým nebem uprostřed khalasaru by byl docela problematickej. Nebo bitva na černovodě se taky nedala natočit tak jak je popsaná v knížce. Ale co mě vadí jsou takový ty zbytečný změny bez důvodu který často ani nedávají smysl.

#47 Aul #56 Marcik
11.6.2013 | 21:05:32
Aul

#46 Stráťa: Asi narážíš na scény typu „Podrick a dárek od Tyriona“. Máš pravdu, tohle zbytečné (v rámci děje) bylo a chápu, že někomu to může vadit. Já to beru jako zpestření v zájmu zajímavosti seriálu pro lechtivých scén chtivé diváky. Osobně mě to neurazilo, spíš to bylo celkem úsměvné. Pokud ale myslíš něco jiného, klidně to nadhoď a můžeme se o tom pobavit. :-)

#56 Marcik
11.6.2013 | 23:09:25
Stráťa

Myslím třeba Igritte v posledních dvou dílech. Napřed Jona brání aby ho v dalším díle zkoušela zabít. Nemluvě o tom že skvělá lučištnice Igritte mine cíl velikosti člověka z pár metrů… Nebo stoličku na svatbě Sansi a Tyriona.

A takových je spousta, to jsou zbytečný věci který v lepším případě jsou úplně zbytečný, v horším do děje vnáší nelogičnosti.

#49 addah #53 YgritteWildlings
12.6.2013 | 18:57:37
addah

#48 Stráťa: Já myslím, že Ygritte Jona smrtelně trefit nechtěla, vždyť ho miluje! Kdyby mu chtěla zabránit v tom, aby odjel, zabila by nejdřív koně…

#50 Stráťa
12.6.2013 | 22:02:35
Stráťa

#49 addah: O co se teda snažila?

#51 Professor Longhair #52 addah
12.6.2013 | 22:08:27
Professor Longhair

#50 Stráťa: To nevěděla ani ona sama. Ostatně jako všechny ženy… :D

#52 addah
12.6.2013 | 22:28:02
12.6.2013 | 22:48:39
YgritteWildlings

#48 Stráťa: Přesně tak, Ygritte nechtěla trefit Jona smrtelně na to je až moc dobra lučišnice aby ho 3× netrefila, ale měla to těžke, v ramci loajalitě k Divokým musela něco udělat ale protože ho miluje tak ho nedokazala zastavit, prostě mu jen dala za vyučenou v lehkem pojetí, kůň je cíl jak prase :D takže každy snad musel pochopit že ho zastavit nechtěla, a prý tohle v knížce taky bylo, takže nevím že by scenaristi tolik změnili děj zrovna v tomto useku děje :)

#56 Marcik #57 Stráťa
13.6.2013 | 0:13:57
pernik

#36 Aul: Jsem rad za titulky i za tychlost s jakou se tu objevuji, to predevsim. Nicmene mi to nebrani, abych dodal, ze by titulky mohly byt kvalitnejsi… Nejde tak primo o preklad, ten je v poradku, ale spis jde o „titulkarske“ chyby, preklepy a podobne. Napr. v tomhle dile jsem parkrat zahlid radek koncici spojkou, ktera nasledovala po carce(po carce pred koncem vety min. dve slova), obcas to jsou 3-radkove titulky a obcas preklep typu „.,“ misto pouze tecky. Kazdopadne diky a klobouk dolu prekladatelum, ale jsou tu i malickosti, na kterych by se jeste dalo zapracovat. ;-)

13.6.2013 | 1:13:15
niennor

Na Ygritte predsa bolo vidno to rozpoloženie, keďže by ho zabiť mala, ale nechcela. Hoci ju ako herečku nemám rada, zahrala to dobre.

Mňa bohužiaľ epizóda trochu sklamala záverom (to som zvedavá, kto sa do mňa za tieto slová pustí). Zo spoilerov a toho, čo som si sama prečítala na soiaf wikipedii som zhruba vedela, čo by sa do časti mohlo zmestiť (teraz čítam 2. knihu), a po obsahovej stránke nemám výhrady. Najsilnejším prvkom sezóny je RW, tým, že by dali do deja 10 epizódy niečo viac z 3. knihy, by tie scény (v spoilerovníku) pre nedostatok priestoru a prípravy na uvedenie mohli unáhlenosťou spackať. Dialógy boli ako vždy skvelé, hovorím, po obsahovej stránke som spokojná, rovnako ako so zábermi s Branom, Varysom, Jaimeho príchod,.. Len mi v časti miestami (miestami!) čosi chýbalo. V prevedení. Najviac asi v poslednom zábere. Neprišiel mi taký silný vyvrcholením ako predchádzajúce posledné epizódy. Fajn získala si ľudí a podobne, ale nechytilo ma to za srdce tak, ako iné scény. Škoda. Možno tá scéna nemala epickejší potenciál ani v knihe, neviem, takže nekritizujem v pravom slova zmysle, len vyjadrujem svoj názor- ako pozitívny, tak negatívny.

Záverom chcem poďakovať za skvelú prácu s titulkami! Ľudia, máte môj obdiv a neskonalú vďaku. Nech vám to bohovia starí aj noví v živote oplatia! :)

boj o Castle Black, udalosti s Joffom, lady Stoneheart,..

13.6.2013 | 1:30:13
Marcik

Strašně díky za titule! :) Sice je vnímám jen okrajově, ale oceňuji Vaši skvělou práci! :)

Já osobně sem ráda, že tam nakonec dokázali nacpat scénu s Ygritte, myslím, že to vystihlo její bezmoc, lásku i nenávist. Je teda škoda, že to nedali hned po Jonově útěku a proslov Divokých k Ygritte, jakej je Jon scumbag, mohli dát naopak později. No neva, aspon to nechybělo. Taky sem byla ráda, že nevynechali Robovo znetvoření, myslím, že to bylo taky celkem důležitý. Co mě trochu zklamalo byla scéna Aryi. Nevadí, že zabila neznámýho vojáka místo Ticklera, ale myslím, že Maysei je dokonalá herečka a mohli jí tam dovolit uvolnit emoce a pořádně se se vztekem vyřádit :)

#46 Stráťa: Přesně, občas mě ty zbytečný a občas i hloupý změny mrzely. Třeba řetěz na Blackwater, vždyť to byl Tyrionův mistrovský tah a myslím, že by se to tam v klidu vlezlo.

#47 Aul: Hlavně ty scénky s Podrickem sou totálně trapný, nepochopitelný a hloupý. Nejen, že sou nemístný, ale hlavně ho popsali charakterově úplně naopak, než je v knize. Je to klučina, co se pomalu bojí promluvit, a to by mělo jít vidět i v budoucích scénkách, kde je opravdu stydlivej a celkově bojácnej…

#53 YgritteWildlings: V knížce to sice bylo, ale vystřelila po něm hned po Jonově útěku, nevím, proč to tak zbytečně domíchali, působilo to strašně na sílu a, jak už někteří zmínili, i dost hloupě a nepochopitelně…

13.6.2013 | 19:36:12
Stráťa

#53 YgritteWildlings: V Jona trefily pokud si pamatuju už docela z dálky a navíc nikde nebylo určitě napsáno že to určitě byla právě ona. Ale co je nejdůležitější tak v knize to bylo vy vypjaté situaci když na divoký útočily vlci a Jon rychle mizel…v seriálu třikrát minula z pár metrů v klidné situaci.

#58 Marcik #59 Marcik #60 YgritteWildlings
13.6.2013 | 19:44:07
Marcik

#57 Stráťa: Jojo, myslím že to tam zmínili, v tu chvíli byla Ygritte snad jediná s lukem :)

13.6.2013 | 20:00:13
Marcik

#57 Stráťa: Aha, tak si měl pravdu, není to určitý, ale myslím, že se shodnem, že je víceméně jasný, že ho střelila ona.

Potom ležel na zemi, svíral svůj úlovek v hrsti a tiše krvácel, příliš zesláblý, než aby se dokázal pohnout. Po chvíli si uvědomil, že pokud se nepřinutí rozhýbat se, vykrvácí na místě. Doplazil se k mělkému potoku, ze kterého pila klisna, omyl si stehno v chladné vodě a těsně je ovázal pruhem plátna utrženého ze svého pláště. Taky umyl šíp a pozorně si ho prohlédl. Bylo jeho opeření šedivé, nebo bílé? Ygritte opeřovala své šípy světle šedými husími pery. Vystřelila po mně, když jsem prchal? Jon ji z toho nemohl vinit. Říkal si, zda mířila na něho, nebo na koně. Kdyby šla k zemi klisna, byl by odsouzený k záhubě. „Ještě štěstí, že se šípu připletla do cesty moje noha.“

13.6.2013 | 20:02:03
YgritteWildlings

#57 Stráťa: tak v knize jsem to nečetla, mluvím na základě seriálu, kde to přesně takto bylo ale určitě to v knize bylo mnohem logičtější, navíc, po scéně, kdy Jon uprchl nezraněný od Divokých, Ygritte zůstala s ostatníma, tak je v celku nelogické, že by ji nechali odjet samotnou, to už by si rovnou mohli myslet, že je chce zradit taky, ale vzhedem k tomu, jak to pozměnili v seriálu, si myslím, že to přesně takto jak jsem psala myšleno bylo a seriál by měl odpovídat ději v knize, takže pokud to takto upravili, jen to udělali jasnější pro diváky, určitě to nebylo nic,co by Martin neodsouhlasil

#61 Marcik
14.6.2013 | 10:10:39
Marcik

#60 YgritteWildlings: No já byla ráda, že to tam vůbec dali. Byla sem smutná, že to tam zezačátku nebylo, dokonale to totiž popisuje jejich vztah. Ygritte není blbá a zčásti to určitě očekávala, i tak mě jí bylo strašně líto :(

14.6.2013 | 19:45:40
Nevada

Prosím vás, neohánějte se pořád kouzelnou formulkou „Martin by jim to neodsouhlasil“ (myslím to obecně, není to namířeno proti nikomu konkrétnímu z vás). Martin má právo veta u obsazení rolí a dávají mu ke konzultaci změny oproti knize, ale jde spíš o to, aby nezabili postavu, která bude mít později významnou roli. Ne že jim odsouhlasí každou p**ovinu, kterou si D+D vymyslí. Martin sám prohlásil, že seriál je dítko Benioffa a Weisse a sám jim do toho nehodlá nijak výrazně zasahovat.

#63 Marcik
14.6.2013 | 22:05:11
Marcik

#62 Nevada: Souhlasím, ale nemyslím si, že nějak výrazně zasahuje do výběru herců do rolí :)

15.6.2013 | 1:23:18
Nevada

Neříkám, že to dělá, jen že k tomu má právo. Benioff a Weiss mu herce dávají ke schválení (podle jejich vyjádření v jednom rozhovoru).

15.6.2013 | 19:50:19
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama