Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Shrnutí epizody The Iron Throne aneb která událost byla nejlepší?

Shrnutí epizody The Iron Throne aneb která událost byla nejlepší?

Finále seriálu Game of Thrones je za námi. Zopakujte si nejnovější díl a vyberte událost, která se vám tu líbila nejvíce.

24 1
23.5.2019

Královo přístaviště

Tyrion a Jon se vypořádávají s tím, co Daenerys udělala. Zatímco oba směřují právě k ní, tak Daenerys burcuje své vojáky do další bitev. Následně zavře Tyriona do žaláře za to, že osvobodil svého bratra. Jon se ještě před návštěvou Daenerys zastavuje za Tyrionem, se kterým rozmlouvá o tom, co bude dál. Poté už konečně zamíří za Daenerys, se kterou si promluví. Když si ale uvědomí, že není jiné východisko, tak ji bodne do srdce. Zesnulou Daenerys si následně odnese Drogon.

Zatímco je Jon zavřen do cely za to, co udělal, tak se Tyrion setkává s významnými osobami z celého Západozemí. Společně rozhodnou o tom, že panovníci již nebudou získávat moc dědičně, ale po volbě. Následně proto zvolí panovníka, kterým se stane Bran. Ten jmenuje Tyriona svým pobočníkem, Jona pošle na Černý hrad a začne se věnovat panování.

Černý hrad

Jon se vydává na Černý hrad, kde se shledává s Tormundem a Duchem. Poté společně s divokými zamíří za Zeď.

Zimohrad

Sansa se vrací zpátky na Zimohrad, kde je zvolena královnou Severu, protože Sever již nebude spadat pod panovníka v Králově přístavišti. Arya se mezitím vydala na moře, po kterém pluje na západ od Západozemí.

Počet smrtí

V šestém díle osmé série zemřela pouze jedna jediná postava, kterou je Daenerys Targaryen. Tu zabil sám Jon Sníh. Kromě byl popraven i nevyřčený počet vojáků, kteří sloužili královně Cersei.

Vyberte nejlepší událost z epizody The Iron Throne

31%
14%
14%
12%
9%
6%
5%
4%
4%
2%
684 hlasů

Zdroj: HBO

Diskuze /142

widy.33

Ťažká volba alebo ľahká ? :D :D :D Potešilo ma, že som sa v poslednom diely dozvedela aký múdry a inteligentný tvor je taký Drak viem bolo spomenuté Tyrionom, že draci sú inteligentné stvorenia ale v seriály to dali niekam do úzadia a nechali si to len na jednu poslednú scénu :( :( aj tak ma potešilo že v danej chvíli v celom KL bol nachytrejší práve Drogon

#108 naviivan #118 Wertcha #119 Svjatogor
widy.33
23.5.2019 | 16:12:35
GameOfThrowss

Za mě rozhodně scéna jak Drogon vytváří bezbariérový přístup z Trůnu, to bylo super.. Dál byla dobrá scéna jak se vytvořilo United Kinkdom, s překvapivým odtržením Severního z(I)rska, který zůstalo hrdé a zrzavé. Vystoupení Tullyho a jeho šermovačka se sloupem byla taky parádní, Samwellův pokus o Demokracii byl bohužel nevyslyšen, mohla pak vzniknout Spolková Republika Westeroso. Jmenování Brana bylo zvláštní, čekal jsem že bude mít oči vsloup nebo tak jako dycky čučet jak, teď už, Král Jelimán. Každopádně bych uvítal i scénu z KL žaláře, kde by měla být Ellaria Sand.. mohla by si zpívat I want to break freee ♪♫♪… No a Arya s krásně vyřezávanou lodí vyrazila WEST, to bylo BEST… Suma Sumárum z toho plyne veliké ponaučení: Chceš-li vlka míti, musíš na sever jíti a nesmíš se mýti.

23.5.2019 | 16:14:14
Paetur

Scéna, kde Brienne vypisuje skutky Jaimeho, mě dost překvapila. Nečekal jsem, že si na to scénáristi vzpomenou :) Moc symbolické; Jaime si to zasloužil. Nikdo se mu neodvděčil za to, že pravděpodobně zachránil celé Královo Přístaviště za Robertovy Rebelie. Snad ještě někdo ukončil kapitolu Barristana Chrabrého.

#109 naviivan
23.5.2019 | 16:16:29
Monoceros

Nejlepší a zároven nejhorší byla scéna kdy se Drogon snaží vzbudit mrtvou Daenerys a poté jeho zoufalý křik … tohle mě dostalo .. to že tam brečel Jon mi bylo jedno.

#6 widy.33
23.5.2019 | 16:18:13
Predsa Johny

Urco jak Drogon nici tron, asi si v duchu povedal ak ho nemoze mat Daenerys nebude ho mat nikto ;)

#10 Whitewolf114
23.5.2019 | 16:18:47
widy.33

#4 Monoceros: toto bolo ozaj dojemné bolo mi ho lúto :( ostal sám

widy.33
23.5.2019 | 16:27:11
sir John

nechapem tu blbeckov co vsetko ofrflu, preco by mal Bran dopredu vsetkym povedat ze na tron zasadne on a ze NK aj Cersei zomru a ciou rukou? to je akoby som povedal nasim hokejistom ze budu majstri sveta, ved by polovica prestala hrat naplno, ved budu majstri aj tak

#25 Praseodym
23.5.2019 | 16:31:34
Svjatogor

Hodný Lojza poskytuje opožděné Danny euthanasii, respektive ubrečené YouTube reactions. :-D

23.5.2019 | 16:55:36
Whitewolf114

Jon jako král svobodného lidu, ukončení celého seriálu (Tři poslední Stárci) a celý začátek dílu (Až po zničení železného trůnu a smutek draka a Jona po Daenerys

23.5.2019 | 17:00:34
Whitewolf114

#5 Predsa Johny: To si podle mě neřekl. Spíš, že když viděl mrtvou Dany tak to vyčítal hlavně trůnu a vylil si zlost na něm.

23.5.2019 | 17:02:27
A_V

První polovina byla naprosto skvělá, ale druhá část mě hrozně zklamala, a to jsem neměl žádnou vlastní teorii, jak by to mělo skončit. Někdo je možná spokojeny to respektuji, ale já v tom necítil tu atmosféru jakou ten seriál měl dřív. Vůbec mi to nepřišlo jako ukončení celého seriálu. Bylo takové nemastné neslané. Uvidím jaké budu mít pocity až se na to podíván znovu.

Ale docela by mě zajímalo, kde je ta zima jak o ní mluvili celý seriál. V S7 bylo jasně ukázáno, že přituhuje i v KL v poslední epizodě tam dokonce trochu padla sníh. A na konci S8 tam je sluníčko a pohodička. To už byli tvůrci tak znudění, že se na ni vykašlali? Navíc tvůrci tvrdili, že jim Martin prozradil WOW moment na konce. Něco tipu Rudá svatba nebo HODOR, ale já tam nic takového neviděl.
Navíc to měl být hořko sladký konec, ale byl to naprostý HAPPY END. SANSA vládne Severu tak jak si přála, Arya cestuje po světě za dobrodružstvím tak jak si přála, Brienn je rytířem v gardě tak jak si přála, Podrik je rytíř jak si přál, Jon bude poklidně žít severně od Zdi spolu se svobodným lidem, který ho respektuje a bude šťastnější než kdekoliv jinde, Davos si žije poklidný život jako člen rady, Tyrion jako pobočník taky určitě nebude trpět, dothrakove jedou domů, Neposkvrnění na Naath a Bronn(obyčejný žoldák bez vzdělání) je jedním z nejmocnějších mužů Západozemí a spolu s velmistrem prasátkem jsou v Malé radě (což je naprosto nechutný fanservis).

#13 Monoceros
23.5.2019 | 17:04:45
Siler

Bylo někde napsáno v knize, nebo v seriálu, že Bran vidí do budoucnosti? Přítomnost a minulost vidí vše co chce, ale o budoucnosti si nevzpomínám že by to bylo někde. Nejlepší byl rozhovor Tyriona s Jonem, kde perfektně vystihl přerod Dany v Mad Queen.

23.5.2019 | 17:11:48
Monoceros

#11 A_V: Wow moment – šílenství, a následná smrt Daenerys rukou muže kterýho milovala.. to ti nestačí?

#20 Svjatogor
23.5.2019 | 17:13:44
Svjatogor

Marně si lámu hlavu prostou otázkou. Pokud by nebyla Daenerys zavražděna a její cesta k moci by pokračovala dál. Co by od osoby s jejím prožíváním, chováním a jednáním, naučeným v orientálně despotickém Essosu, mohl čekat Westeros??? :‑| S možným konfliktem se Severem a se dlouhavým lámáním odporu v lannisterských zemích počítám. Ptám se, co potom???

#15 A_V #15 A_V #17 widy.33
23.5.2019 | 17:15:26
A_V

#14 Svjatogor: To že ji zabije Jon bylo celkem jasné. Pro mě první volba a po něm Arya. Na to jak Dany začala masakrovat město jsem celem čuměl, ale nebylo to tak nečekané jako Svatba nebo HODOR a už vůbec to nebylo tak emmotivní.

#14 Svjatogor: Kromě dothraků a neposkvrněných by ji všichni nenáviděli. Takže dřív nebo později by ji asi někdo sejmul. A pokuď by byl odpor dost tvrdý tak by nakonec mohla vladnout jen popelu.

23.5.2019 | 17:22:56
Martan73

Nejlepší moment je ten, kdy se Tyrion zeptá Brana jestli bude králem, když ho zvolí. A Bran čumí jak pikaču, ostatně jako celý seriál a nakonec mu řekne, že přece proto to celý dělal a vážil celou tu cestu až sem. Následný záběr na Tyriona, který čumí stylem : „Tak tak rychlý souhlas jsem snad ani sám nečekal.“ LOL. A pak se Sansa rozhodne, že nebude členem 7 království a nejen že nikdo neodporuje, ale ani nikoho nenapadne, že by jeho království mohlo být tedy taky samostatné. :-D

#18 Svjatogor #26 widy.33
23.5.2019 | 17:25:51
widy.33

#14 Svjatogor: myslím, že Winterfall by dopadol tak ako KL ostatný Lordi by sa jej poklonili zo strachu nie z rešpektu tam niekde by ten zbytok dosť znenávidel Jona za zradu, a potom ktovie :D ako by to bolo ďalej ale veľa živých by asi neostalo

#19 Svjatogor
widy.33
23.5.2019 | 17:31:34
Svjatogor

#16 Martan73: To je logika D&D. :-D

23.5.2019 | 17:31:52
Svjatogor

#17 widy.33: Všeobecná nenávist Severu k Jonu Sněhovi je jedna věc. Druhá věc je, dát mu ji jasně najevo. Nečekané bodnutí obsidiánovou dýkou do srdce je čisté a rychlé. Kdo by to tak měl nejlépe udělat? Někdo jako Olly… hmmm… přemýšlím. Hledáme mladou impulzivní postavu, tak do 1,5m vysokou. Napadá vás někdo? ;-)

#26 widy.33
23.5.2019 | 17:40:10
Svjatogor

#13 Monoceros: Škoda, že Jeňa nezakvedlal čepelí a neflusl Danny do ksichtu. Doufám v Extended Edition. :-D

23.5.2019 | 17:45:16
FallenMaia

Hlasoval som za Drogona a roztavenie trónu, ale bolo tam veľa hrozne cool momentov, dnes som mal veľký problém si vybrať ;) Aj ten Jaime, lúčenie, Duch s Jonom… Ach bude mi to chýbať :(

#22 widy.33 #30 Svjatogor
23.5.2019 | 17:46:29
widy.33
23.5.2019 | 17:49:23
FallenMaia

#22 widy.33: Ja viem prídu ďalšie seriály ;)

#24 widy.33
23.5.2019 | 17:50:37
widy.33

#23 FallenMaia: no vidíš :D a knihy nie ?

#28 FallenMaia
widy.33
23.5.2019 | 17:51:13
Praseodym

#7 sir John: Bran nevidí do budoucnosti. Když se ho ptali, jestli Nočního krále zabije dračí oheň, řekl, že neví, protože to ještě nikdo nezkusil. Má v hlavě historii světa, tzn. minulost, nikoliv budoucnost.

#29 Monoceros #31 FallenMaia
23.5.2019 | 17:54:39
widy.33

#16 Martan73: aj keď pre iných asi najnepodstatnješia vec ale mne to fakt vadilo, že si Sansa zvolila tipický variant účesu ktorý nosila v KL pred tým kým chcela byť Joffreyho kráľovnou vlasy rozdelé a prehodené na ramená :D :D :D prečo ? nemohla mať normálny účes ako v ostatnej dobe :D :D :D ja ja viem je to blbosť

#19 Svjatogor: Niekto by sa už našiel............. .............. :D verím v to

widy.33
23.5.2019 | 17:56:46
TerezaJ

Byla to těžká volba, ale nakonec jsem hlasovala pro Drogona a zničení trůnu. Ovšem jedno se Jonovi nedá upřít – ví, kam bodnout. Dany měla rychlou a bezbolestnou smrt.

23.5.2019 | 18:00:23
FallenMaia

#24 widy.33: Jasné že aj knihy ;) mám rozčítanú Malazskú knihu padlých a chcem sa znova vrátiť k Zaklínačovi ešte kým príde seriál, toho som už raz prečítal a už som dosť vecí zabudol, atď.

#32 widy.33
23.5.2019 | 18:00:55
Monoceros

#25 Praseodym: Vize z budoucnosti už měl … to že jim řekl že NK nezabije dračí ohen ještě neznamená že jim říkal pravdu, nebo se mu prostě jenom tato vize nezjevila … jeho schopnosti se pořád rozvíjejí

#33 FallenMaia #34 Praseodym
23.5.2019 | 18:01:05
Svjatogor

#21 FallenMaia: Jak vidím, sirotků je tu plný zástup. Já jsem tamten v patnácté řadě třetí zleva. :-)

23.5.2019 | 18:01:39
FallenMaia

#25 Praseodym: Presne tak, ja neviem čo majú všetci s tým že Bran vidí budúcnosť a že to mal všetko naplánované, to je ko… :D

23.5.2019 | 18:02:11
widy.33

#28 FallenMaia: k Zaklínačovi sa chystám aj ja pe mňa je to úplne niečo nové a neznáme ;) :D

#36 FallenMaia #38 Praseodym
widy.33
23.5.2019 | 18:02:13
FallenMaia

#29 Monoceros: Víziu už mal, aj Daenerys mala víziu a čo?? On ale nemôže vidieť budúcnosť tak ako vidí minulosť a to čo sa deje teraz. Tam je ten rozdiel. Z jednej vízie si neurobíš celý plán ako získať trón :D :D

#39 Monoceros #40 Svjatogor
23.5.2019 | 18:04:00
Praseodym

#29 Monoceros: Vize není to stejné jako to, že vidí do budoucnosti. Takže nářky nad tím, proč jim neřekl všechno o tom, co se stane, jsou naprosto zcestné. Vize je něco, co přijde a odejde a zobrazuje nějakou konkrétní událost. Neznamená to, že ví o všem, co se stane. Jinak řečeno, Bran nevěděl, že porazí Nočního krále. Nevěděl, že Dany umře. Nevěděl, že Dany zmasakruje KL. Atd. V seriálu ani nikde jinde není řečeno nebo naznačeno, že se to stalo, ergo se to nestalo, protože žádná realita mimo toho, co nám tvůrci ukážou/Martin napíše, není a nejde si domýšlet něco, co tam prostě není.

#37 Camaris #39 Monoceros
23.5.2019 | 18:05:27
Camaris

Když Brienne vypisuje Jaimeho skutky, tak sem si hned vzpoměl na Bilba Pytlíka. Příběh hobita tam a zpátky a jedna kapitola prázdná pro Samvěda křepelku. Hlasuju pro Drogona. Jeho inteligenci popisoval Tyrion v epizodě kde pouštěl draky z řetězu. Řekl něco takového, že jsou chytřejší než lidé.

23.5.2019 | 18:05:49
FallenMaia

#32 widy.33: Skús to ;) je to fajn a je to tiež také dospelejšie, plno násilia, sexu ;) príšer… A potom si môžeš pozrieť aj ten seriál čo bude ;)

#42 widy.33
23.5.2019 | 18:06:30
Camaris

#34 Praseodym: Můj názor je, že je jako šachový mistr, povýšený na další lvl. Když udělá tah, ví jak ostatní hráči budou postupovat po hracím poli. Nevidí budoucnost, ale umí jí zmanipulovat. Dosáhnout výsledku jaký chce on. Podobně postupoval třeba malíček.

#41 Praseodym
23.5.2019 | 18:08:29
Praseodym

#32 widy.33: Zaklínač je skvělý, pro mě srdcovka, ale z objektivního hlediska podle mě o trošku slabší než Píseň ledu a ohně. Martin je přece jenom o něco lepší spisovatel než Sapkowski, s propracovanějším světem apod., který více vtáhne. Zaklínač je víc o postavách.

#42 widy.33 #44 Camaris
23.5.2019 | 18:09:26
Monoceros

#33 FallenMaia: #34 Praseodym: Já jsem taky napsal vize, ne že si pouští budoucnost jak nějaký film.

23.5.2019 | 18:09:47
Svjatogor

#33 FallenMaia: Přemýšlím nahlas. Bran je takový prognostik světa GoT. Možná mělo jít o predikci nebo várování Jonovi, že pokud sváže svůj osud s osudem Daenerys, může to zničit ty, za které dosud bojoval. :-\

23.5.2019 | 18:10:13
Praseodym

#37 Camaris: Tvůj názor je sice super, ale jelikož nic takového nebylo v seriálu naznačeno nebo dokonce přímo řečeno, tak nemáš pravdu. Seriály a filmy nefungují tak, že postavy z nich žijí, i když my se zrovna nedíváme. Jelikož už vyšel poslední díl poslední série a nic takového tam o Branovi nebylo, tak se pleteš.

#43 Monoceros
23.5.2019 | 18:10:30
widy.33

#36 FallenMaia: díky :D teším sa na čítanie, skúsim potom aj seriál ale najskôr si chcem pozrieť ten pôvodný :D ;)

#38 Praseodym: Nevadí dám tomu šancu napr. pre mňa osobne je GOT lepší aj ako LOTR takže uvidíme :D ;)

#47 Praseodym #110 naviivan
widy.33
23.5.2019 | 18:13:55
Monoceros

#41 Praseodym: Ale bylo naznačeno …nebo jak by jsi si vyložil ta jeho slova k Tyrionovi když ho navrhl na krále? Člověk by čekal že tam řekne že jím být nemůže … ještě v 7 sérii tvrdil že nemůže být ničím protože je Tříoká vrána a ted přijme kralování.

#45 Praseodym #50 Svjatogor
23.5.2019 | 18:14:09
Camaris

#38 Praseodym: Pokud se bavíme o knihách, tak zkuste Malazskou knihu mrtvých. Nějakých 500 postav na 10 000 stranách. Zaklínač i Hra o tůny pak vypadjí jako chudý příbuzný :)

#46 Praseodym #115 stinupan #116 sonulle
23.5.2019 | 18:17:01
Praseodym

#43 Monoceros: A proč bych si slova, že přijme kralování a že právě kvůli tomu tam jel, měl vyložit tak, že všechno věděl dopředu? Chápeš, že v tom seriálu jsou teď velké časové skoky a že různé postavy, včetně třeba Brienne, se do KL vydaly až poté, co se dozvěděly, že Daenerys umřela a jaká je situace, že ano? Nebo si myslíš, že Bran se tam vydal s předstihem, protože přece věděl, jak to celé dopadně? Ne…

#66 Monoceros
23.5.2019 | 18:17:18
Praseodym

#44 Camaris: Četl jsem. Malaz je ze všech fantasy nejlepší, ale rozhodně bych neposuzoval knížku podle počtu stran a postav.

#48 Camaris
23.5.2019 | 18:17:49
Praseodym

#42 widy.33: Skoro cokoliv je lepší než LOTR.

#49 widy.33 #54 Svjatogor
23.5.2019 | 18:18:48
Camaris

#46 Praseodym: Posuzuje se tu schopnost autora rozvést příběh, charaktery a v tom nemá konkurenci.

#51 Praseodym
23.5.2019 | 18:19:05
widy.33

#47 Praseodym: :D :D :D

widy.33
23.5.2019 | 18:20:22
Svjatogor

#43 Monoceros: Já bych za nelogickým chováním postav a jejich posíláním na zbytečnou smrt v s08 nehledal nic skrytého, tajuplného a už vůbec ne promyšleného. D&D prostě zpanikařili (v tom lepším případě).

Pokud bylo na poslední epizodě něco opravdu odpudivého, pak to byla pasivita Arye. Proč tam byla?

#52 Camaris
23.5.2019 | 18:20:37
Praseodym

#48 Camaris: Nemá. Malaz od Eriksona je něco nesrovnatelně lepšího než Píseň ledu a ohně. Převyšuje to dokonce i většinu klasické literatury, pokud mám mluvit za sebe. Knížky od toho druhého autora stojící mimo tu hlavní ságu nejsou nic moc, ale ta hlavní linie jako taková je opravdu bezkonkureční.

#53 Camaris
23.5.2019 | 18:20:54
Camaris

#50 Svjatogor: Jediný důvod proč tam byla arya. D&D: „Potřebovali jsme někoho, kdo bude utíkat městem. Diváci tak mohli sledovat perspektivu zespoda zničeného města. Měl to být někdo známý, protože anonymní lidé nevzbudí emoce.“

#56 Svjatogor #64 Martan73
23.5.2019 | 18:23:40
Camaris

#51 Praseodym: A o čem sem asi psal? Přečti si to znova.

#55 Praseodym
23.5.2019 | 18:24:49
Svjatogor

#47 Praseodym: To jako kdybych řekl, že cokoliv je lepší než Pentium 120 Mhz, 32 MB-RAM, OS Win98. Jeden funkční mám vedle na stole. :-)

#57 Praseodym #58 Praseodym
23.5.2019 | 18:25:22
Praseodym

#53 Camaris: Nějak ti nerozumím. Souhlasím s tebou, nic ti nevyvracím.

#61 Camaris
23.5.2019 | 18:25:51
Svjatogor

#52 Camaris: Ser Cerbulák si mohl protáhnout kosti. :-)

23.5.2019 | 18:26:41
Praseodym

#54 Svjatogor: LOTR je plochý a nudný příběh plný plochých a nudných postav. Že je to klasika a průkopník fantasy je jedna věc, zajímavost jako taková je už úplně něco jiného.

Další hodně dobré fantasy je ještě třeba Kronika královraha. Bude vycházet třetí a poslední díl. Po Malazu asi nejlepší věc.

#99 RichArt
23.5.2019 | 18:27:47
Praseodym

#54 Svjatogor: LOTR je plochý a nudný příběh plný plochých a nudných postav. Že je to klasika a průkopník fantasy je jedna věc, zajímavost jako taková je už úplně něco jiného.

Další hodně dobré fantasy je ještě třeba Kronika královraha. Bude vycházet třetí a poslední díl. Po Malazu asi nejlepší věc.

#67 FallenMaia #77 Svjatogor
23.5.2019 | 18:27:51
FallenMaia

Čože to tu padajú aké názory? Skoro čokoľvek je lepšie ako LOTR???? Vy ste teda pekné hovadá. LOTR je zakladateľ žánru. Aj sám Martin nepopiera že inšpiráciou mu bol práve LOTR.

#60 Praseodym
23.5.2019 | 18:29:36
Praseodym

#59 FallenMaia: Ano, LOTR je jeden ze zakladatelů žánrů, a tudíž byl logicky pro většinu autorů inspirací. Co to mění na tom, že jeho následovníci jsou lepší?

#63 FallenMaia
23.5.2019 | 18:30:39
Camaris

#55 Praseodym: Špatně pochopeno,promiň.

23.5.2019 | 18:31:20
Doctor_11

Tak ta scéna s Drogonom bola aspoň vizuálne pekná :D , inak nič no…

23.5.2019 | 18:32:22
FallenMaia

#60 Praseodym: Už len z úcty k tomu veľdielu a z úcty k majstrovi Tolkienovi ktorý svoj svet prepracoval do najmenších detailov a vytvoril pre ten svet celú históriu a dejiny a samozrejme aj jazyky by si nemal hentaké žvásty priblblé vôbec písať. Ty plochá postava :D :D

#65 Praseodym
23.5.2019 | 18:33:46
Martan73

#52 Camaris: :-D Je vidět, že D&D už nevěděli co s tím. Proto taky odmítli nabídku na plnohodnotnou sezonu o 10ti dílech.

23.5.2019 | 18:34:24
Praseodym

#63 FallenMaia: Takže z nějaké posvátné úcty bych se měl bát říct svůj názor? Nevidím důvod. LOTR je nuda. Napsaná starým křesťanským nudným dědkem. Že tu jeho šablonu převzali další autoři, co dokázali vytvořit lepší příběhy a postavy, je samozřejmě fajn, ale to je tak všechno.

23.5.2019 | 18:36:40
Monoceros

#45 Praseodym: Aha, takže ty pokládáš tyhle slova „Proč myslíš, že jsem urazil tak dlouhou cestu?“ jenom prostě odpověd na to že si udělal výlet a že čirou náhodou z něho udělali krále. Lord Zimohradu pro něho tedy asi nebyl tak cool jako 6 království. Potom chudáci ti ostatní lordi co se tam trmáceli delší cestu než chudák Bran a ostrouhali.

#68 Praseodym #69 Monoceros #71 Praseodym #107 Rumek
23.5.2019 | 18:36:50
FallenMaia

#58 Praseodym: Plochý a nudný príbeh :D :D :D Ježiši kriste, toto napíše fakt len ignorant najvyššieho kalibru :D

#68 Praseodym
23.5.2019 | 18:37:31
Praseodym

#66 Monoceros: Pořád ti nerozumím. Jak z toho, že vážil cestu, aby se stal králem, vyplývá, že věděl dopředu o všem, co se stane?

#67 FallenMaia: Ano, plochý a nudný příběh, který baví možná tak moji babičku.

#72 FallenMaia #74 Monoceros
23.5.2019 | 18:38:49
Monoceros

#66 Monoceros: Nehledě na fakt že Sansa, Arya i Bran tam byli kvůli uvěznění Jona aby mu nějak pomohli.

23.5.2019 | 18:38:53
Sammet

skoda ze tam neni na vyber uvodna znelka…k vazdej serii som to preskakoval hned na 2minuty dielu nech nemusim pocuvat tu otrepanu hudbu, ale v tomto diely by som to normalne zvolil :D

23.5.2019 | 18:39:34
Praseodym

#66 Monoceros: Prostě promiň, ale z jedné věty, co tam tvůrci dali, mi nijak nevyplývá, že Bran celou dobu věděl o tom, že se stane králem. Je to nesmysl. Spíš ta jeho cesta k tomu spěla a je teď logickým kandidátem. Ale opravdu to neplánoval a ostatní nemanipuloval. On král opravdu být nechce.

23.5.2019 | 18:40:24
FallenMaia

#68 Praseodym: Tak sa pozri koľko to má po svete fanúšikov ty babička, koľko máš rokov? Že to teba nebaví je jedna vec ale nemysli si že to tak má každý ty vole. Sa spamätaj. Ako som povedal to čo si napísal napíše len úplný ignorant. Babička má evidentne viac rozumu ako ty ;)

#73 Praseodym #111 naviivan
23.5.2019 | 18:41:52
Praseodym

#72 FallenMaia: Napíšu to klidně znovu. LOTR je nudný příběh pro jednoduché lidi.

#76 FallenMaia
23.5.2019 | 18:42:29
Monoceros

#68 Praseodym: Jeho pád z věže vůbec nemusela být náhoda ale předem promyšlená hra osudu aby se studna vědomostí a vzpomínek dostala na ten nejvyšší post … tou cestou mohlo být myšleno všechno to co prožil za celu dobu aby se dostal tam kam se dostal. On o tom mohl vědět, mohl tušit že je to jeho osudem a že se to musí stát.

#75 Praseodym
23.5.2019 | 18:42:46
Praseodym

#74 Monoceros: A taky mu to mohla říct kouzelná žába, kterou ráno našel ve svojí snídani. To už se asi nedozvíme.

23.5.2019 | 18:44:15
FallenMaia

#73 Praseodym: A tvoje kecy sú nudné kecy pre debilov, stačí?? Takto reagovať viem aj ja ;) :D :D

#78 Praseodym
23.5.2019 | 18:44:53
Svjatogor

#58 Praseodym: Já bych spíše řekl archaický (), černobílý (-), neměnný (-), zeměpisně a lingistvicky propracovaný (+).

#79 Praseodym #103 jose8
23.5.2019 | 18:45:06
Praseodym

#76 FallenMaia: Reaguješ ty. Můj post o nudném a hloupém LOTRovi tu byl dřív.

#80 FallenMaia
23.5.2019 | 18:45:39
Praseodym

#77 Svjatogor: Já jsem to řekl trošku jednodušeji, tohle je ale taky výstižné.

#81 Svjatogor
23.5.2019 | 18:46:12
FallenMaia

#78 Praseodym: Nie ja som myslel tieto tvoje splašky čo tu vypúšťaš ;) „Napíšu to klidne znovu…“ :D Ako som povedal bež za babkou a poriadne si s ňou pokecaj ;)

23.5.2019 | 18:48:25
Svjatogor

#79 Praseodym: Pro mě je Hobbit / LOTR / Silmarillion analogii Jaromíra Jágra. Je to důstojný důchodce žánru, do kterého se ze slušnosti nekope a jenž má své čestné místo v hospodě a půllitr se jménem. :-)

#82 FallenMaia
23.5.2019 | 18:50:26
FallenMaia

#81 Svjatogor: ;) :D :D Výstižné.

#88 Svjatogor
23.5.2019 | 19:04:17
TerezaJ

Někdy tady na foru padla připomínka, že scénaristé zapomněli na zimu v KL. Dovolím si přidat malý postřeh – když Jon odchází s Divokými, je záběr na nohy Divokých a je tam vidět tráva rašící pod sněhem. Chápu to tedy tak, že mezi smrtí Dany a volbou nového krále uběhl nějaký čas, pak přichází přichází jaro i na Sever a Tormund se vydává za Zeď – přesně tak, jak řekl tenkrát na Zimohradu, když se loučil s Jonem.

#84 widy.33 #85 FallenMaia
23.5.2019 | 19:11:29
widy.33

#83 TerezaJ: zrejme to bolo tak prešiel istý čas a prišla jar :D inak si tam to steblo trávičky neviem vysvetliť

widy.33
23.5.2019 | 19:15:10
FallenMaia

#83 TerezaJ: Ja som to bral skôr tak že akonáhle porazili Night Kinga zima začala pomaly odchádzať, čiže žiadna Long Night sa nekonala. Tormud tam aj hovoril že keď ustúpi zima vydajú sa za Zeď a že zatiaľ prečkajú na Čiernom Hrade, ale ano určite ubehlo dosť času kým Jon prišiel na Čierny Hrad, samozrejme že tam neskočil len tak.

#87 widy.33
23.5.2019 | 19:15:46
Petrajzo

Já dal Briene mělo to nádech starého GoT a skutečně Jaime byl určitě lepší a vznešenější člen královské gardy než ser Pedofil Meryn Trant. (snad to píšu správně) lost his arm for protect my virginity and few month laters take it for yourself.

23.5.2019 | 19:17:13
widy.33

#85 FallenMaia: myslíš, že tie dlhé zimy boli len kôli moci NK ? od začiatku tam je zmieňavané zimy a letá trvajú roky ktovie ako to je :/ teraz neviem

#89 Svjatogor #90 FallenMaia #114 Annie27
widy.33
23.5.2019 | 19:17:47
Svjatogor

#82 FallenMaia: Doufám, že jsi si všimnul toho >> ze slušnosti << a správně pochopil. Fantasy už je prostě někde jinde. Někdo má rád Geralta z Rivie, někdo Jona Sněha (knižního) a já třeba Felixe Jaeggera.

Začni se ke mě chovat jako Aragorn a já poodstoupím na délku paže se slovy: Sorry, ale já na kluky opravdu nejsem. ;-)

#91 FallenMaia
23.5.2019 | 19:20:06
Svjatogor

#87 widy.33: Podle mě další opomenutí ze strany D&D. :-(

#92 widy.33
23.5.2019 | 19:25:38
FallenMaia

#87 widy.33: Neviem presne, ale celkom mi to do toho pasovalo, proste zima po porážke WW a NK začala ustupovať.

#92 widy.33
23.5.2019 | 19:38:02
FallenMaia

#88 Svjatogor: To je jedno že je inde, to máš rovnaké ako s filmami napríklad, staré filmy tiež neoznačuješ ako nudné a ploché, alebo hrami retro hry tiež neoznačíš ako nudné len preto lebo už majú svoj vek a takto je to zo všetkým, proste LOTR je niečo čo to odštartovalo, zapísal sa do dejín a je jedno koľko nových hrdinov a príbehov príde, koľko nových fantasy kníh tu bude aj omnoho prepracovanejších, stále to bude klenot a toto ti potvrdí množstvo ľudí.

#94 sonulle
23.5.2019 | 19:42:12
widy.33

#89 Svjatogor: :D
#90 FallenMaia: :D dáva zmysel z jedného uhla pohľadu

widy.33
23.5.2019 | 19:44:42
Patriarca

Přiznám se,že na poslední díl jsem se díky naprosté předvídatelnosti ani netěšil.Co na GoT celkově oceňuji,a to bez výhrad,výběr prostředí a provedení kostýmů.Tomu dávám plný počet.Snad se dočkáme knižních pokračování.Martin poslední dobou při poskytování rozhovorů řekl,že konec se bude dost výrazně lišit.Jestli celkově výsledek nevím,ale přímo zmínil odlišné konce pro Aryu a Sansu.

23.5.2019 | 19:53:02
sonulle

#91 FallenMaia: Já mám na LOTR jednu vzpomínku a to na bolest sedacího svalu. Zatím co všichni koukali s otevřenou pusou, já už ke konci nevěděla jak se posadit. No a na Avengrech to bylo stejné, zatímco vedle mě 40 letý muž vytahoval papírové kapesníčky, já celou dobu přemýšlela jak mi shodili Návrat do budoucnosti a všechny možné Star trek díly, ve kterých se cestovalo časem. A začala mě z toho bolet hlava jako Janewayovou.

#96 FallenMaia
23.5.2019 | 20:05:58
hyena

mne sa najviac pacil odchod johna na slobodu s divokými to bola skvela scenka konecne bude mat od vsetkych pokoj :D

23.5.2019 | 20:10:07
FallenMaia

#94 sonulle: Samozrejme nevravím že sa to každému musí páčiť, každý sme iný ;) Ja som si LOTR v kine užil nenormálne, eufória, orgazmus, na konci som ronil slzy ;)

23.5.2019 | 20:23:46
RichArt

Dve silne sceny: Drogon a nicenie tronu a potom Stretnutie Jona s Duchom. Ale kedze jeden z mojich psov sa podoba na Ducha, tak vyhrala nakoniec tato scena, aj ked Drogon.. to bola fakt sila, jeden z TOP momentov celeho serialu…

23.5.2019 | 20:32:36
Stráťa

Závěrečné titulky – už jsem koukal opravdu jenom ze setrvačnosti.

23.5.2019 | 20:47:20
RichArt

#57 Praseodym: kedy kedy kedy? Jezisi maria.. roky cakam na posledny diel…

Inak co sa tyka Brana, nemal, aspon v knihach, schopnost Zeleneho videnia? Podobne ako Jojen? Potom je moznost, ze tu buducnost videl, aspon ked bol v blizkosti Carostromu.

23.5.2019 | 20:48:12
Yris

Konec se mi také nelíbil. Hlavně kvůli Jonovi, to byla krystalická deprese. Ale je fakt, že to dávalo smysl. Alespoň vyniklo, jak to celé podělal (nesčetněkrát). Mohl být na absolutním vrcholu, teď je v absolutním hnoji. A když dorazil na ten hnůj, došlo mi, proč má bílého vlka (nejen kvůli sněhu, ale že Targaryeňáci jsou bělovlasí). Podruhé mu v náruči umírala jeho láska a podruhé tu svoji lásku od sebe odtáhnul. Daenerys se musela dostat tak daleko, protože bez ní by asi nevyhráli nad bílými chodci a nad Cersei. Ale pak ji museli zlikvidovat, jinak by zmasakrovala spoustu nevinných lidí. Ačkoliv to myslela dobře, vlastně byla krutá. Zároveň ji musel zabít John, protože nikdo jiný by se k ní tak blízko nedostal (a kohokoliv jiného by sežral/sežehnul drak). Také bylo smutné, že vlastně každá postava zůstala úplně sama, bez sourozenců, rodičů, dětí, milenců… Starkové sice sourozence mají, ale stejně jsou každý na jiném konci světa. Kdyby si to člověk pustil od úplného začátku, našlo by se určitě spousty věcí, díky kterým to dává smysl. Sansa, Bran a Sam podle mě k tomu všemu přišli jak slepí k houslím (vlastně Sam je asi jediný, kterému zůstal blízký člověk – Fialka, ale taky s podivem, že to přežil, když byl úplně nemožnej). Od Sansy jsem čekala víc. Myslela jsem, že je tak unylá, aby se pak mohla s něčím vytasit, ale ona byla unylá furt. Nejvíce práce odmakal Jon a dopadl nejhůř :-D, ale i za to si může sám, neboť to bylo pako. Pokud někdo má na to být hodný a spravedlivý král a je jediný, kdo to může být, pak je to povinnost a ne, že se mu prostě nechce. A celý seriál mě neskutečně vytáčel Bran jak se tvářil nadutě. Samozřejmě mě napadaly jiné možnosti. Např. že se draci či zlovlci rozmnoží a bude jich víc. Nebo že trůn zruší a bude úplná svoboda bez vládce. Dalo by se vymyslet hodně variant, ale rejža to zkrátka udělal takto a nemyslím si, že by to nemělo hlavu a patu. Je to prostě jen smutné.

23.5.2019 | 22:08:24
Big Finger

Ak by sa mal natočiť ešte jeden diel, bolo by to o tom, ako všetci zomrú od nudy. Až na Áriu.

23.5.2019 | 23:11:09
jose8

Nejlepší bylo roztavení trůnu. Nejhorší, jak Brienne ihned zavřela knihu a nenechala uschnout inkoust.

24.5.2019 | 1:39:59
jose8

#77 Svjatogor: Tak černobýlí to zase úplně není. A jestli narážíš na to, že to je dobro proti zlu, tak nevim, co je na tom špatnýho. I takový fantasy je super a má své místo. Nemusí přece všehcno být jako GoT, Zaklínač apod.

24.5.2019 | 1:43:30
Cristie

Já bych spojila Daenerysynu smrt a zničení trůnu – obě tyto scény patří k sobě. Jedna vychází z druhé.

24.5.2019 | 7:41:09
Jacob 18

Drogon mohl spálit železný trůn společně s daenerys,potom by Jon sedl na drogona a odletěli by neznámo kam

24.5.2019 | 8:24:18
Jacob 18

Drogon mohl spálit železný trůn společně s daenerys,potom by Jon sedl na drogona a odletěli by neznámo kam

24.5.2019 | 8:24:18
Rumek

#66 Monoceros: Tato slova se dají vyložit tak, že dopředu věděl nebo minimálně tušil, že se stane králem. Na druhé straně také řekl, že král být nechce, takže se to dá vyložit i tak, že si uvědomil, mnohem lépe než ostatní, že bude asi jediným kanditátem, kterého budou všichni akceptovat a proto to přijmul.

Nebyla to, po hříchu, jediná věc, kterou jsme si museli domýšlet, těch věcí bylo zejména v poslední sérii x. Každý ať si to pojme dle svého, žádný správný názor stejně neexistuje, neb nebyl vůbec vyřčen.

24.5.2019 | 9:19:07
naviivan

#1 widy.33: Niečo o inteligencii drakov nájdete u TOLKIENA ( Martin sa priznáva , že od neho berie ) a niečo nájdete aj u SAPKOWSKÉHO , poviedka o Zlatom Drakovi . ( Draci sú magické bytosti, ktoré vnímajú aj myšlienky spriaznených bytostí )

24.5.2019 | 12:43:09
naviivan

#3 Paetur: si si nevšimol, keď sera Brienne obracala stránky , bolo pekne vidieť aj stránku ser Barristan Selmi

24.5.2019 | 12:45:59
naviivan

#42 widy.33: najprv prečítaj DVE knihy poviedok........ seriál o princeznej Ciry z Cintry až potom . ešte maličkosť : Drogon odletel smerom na východ a usadil sa pod Osamelou Horou ( pod menom Smaug )

24.5.2019 | 12:55:05
naviivan

#72 FallenMaia: babička má sprostého vnúčika

24.5.2019 | 13:00:44
Robinson

Není o čem, rozhodně zničení železného trůnu. Vše co následovalo byla čistá sračka. D&D kinda zapomněli na Martinovo slova.

24.5.2019 | 13:07:45
Dweight888

Jenom taková připomínka autorům zde na stránce. Po aneb se nikdy nepíše čárka (to je správně, i když to většina lidí neví), ale za to je první slovo po aneb velké.

24.5.2019 | 13:56:21
Annie27

#87 widy.33: Taky jsem se nad tím pozastavila. Jediné co mě tak napadlo bylo, že vlastně WW a NK byli celou dobu za zdí a vlastně ani dřív nebyli poraženi, takže se tam stále střídalo léto/zima. I když i tak mi to přijde tak nějak jako nesmysl, protože nač by přicházela zima, když nepřišli oni :/ Možná prostě jen nepřišla tak tuhá zima bez jejich existence a pokračovala tam klasická roční období …

24.5.2019 | 14:12:09
stinupan

#44 Camaris: Naprosto souhlasím!

24.5.2019 | 14:42:19
sonulle

#44 Camaris: Až dám Slova paprsků, tak se zkusím vrhnou na padlé :) , díky za inspiraci.

24.5.2019 | 16:11:13
Bohusz

„Nejlepší“, byť předvídatelnou, událostí bylo, když Tyrion odmítl dál sloužit Daenerys. Všechno ostatní, včetně toho, jak o díl dřív Daenerys „jeblo“, mi přijde jako takové upocené, uspěchané uzavírání dobře rozehrané ságy.

24.5.2019 | 17:32:01
Wertcha

#1 widy.33: Přesně to jsem si taky říkala, že ten drak má z nich nejvíc rozumu :)

#120 widy.33
25.5.2019 | 12:57:18
Svjatogor

#1 widy.33: Drak letěl hledat dračici. Tohle byla ta nejchytřeji jednající postava v e06. :-D

#121 widy.33
25.5.2019 | 14:15:27
widy.33

#118 Wertcha: ano ano :D

widy.33
25.5.2019 | 16:40:17
widy.33

#119 Svjatogor: :D snáď najde dračicu :D

#122 Violet
widy.33
25.5.2019 | 16:40:56
Violet

#121 widy.33: A dá ji sežrat Dany? Drogon odletěl do své domoviny, kde sídlí veškerá magie a Dany povstane jako Fénix :P Smolík

#123 widy.33
25.5.2019 | 16:44:58
widy.33

#122 Violet: povstane ako Fénix a vráti sa ako Voldemort :D :D

#124 Violet
widy.33
25.5.2019 | 16:49:29
Violet

#123 widy.33: Jé nestraš :D Já myslela, že z ní bude ta samice hrabáče :D Nebo apsoň draka :D

#125 widy.33
25.5.2019 | 17:13:04
widy.33

#124 Violet: tak keď už nech to stojí zato :D :D :D transformuje sa pekne na Voldemorta :D

#126 Violet
widy.33
25.5.2019 | 18:36:10
Violet

#125 widy.33: Transformuje? Copak je náklaďák?:D

#128 widy.33
25.5.2019 | 19:02:01
sonulle

Dala jsem samozřejmě zapsaní skutků Jaimeho do Bíle knihy, což považuji za jedinou celkem dojemnou scénu v posledním díle prokládanou krásnou hudbou. Stejně jako Brienne se povznesla nad svou osobní křivdu a s hlavou vztyčenou si zachovala ctnost a s Kingslayera udělala hrdinu, tak jsem se s celou sérii rozloučila, bylo to loučení tak měř absurdní a dala jsem poslednímu dílu 100%. Teď sjíždím Killing Eve, což je sice ptákovina, ale celkem se bavím. Snad knihy od Martina budou lepší, určitě budou lepší, než tento šestidílný velký wow hnoják.

#129 Violet
25.5.2019 | 19:15:40
widy.33

#126 Violet: čo ty vieš čo všetko je :D za boure zrozena, rozbíječka okovu, roztahovačka nohou, khalisi neviem koho a čoho no proste vela :D toho bolo ......

#130 Violet
widy.33
25.5.2019 | 19:49:42
Violet

#127 sonulle: Brienne byla ukázka toho, jak i po tom co dostala košem, dokázala být empatická a milující. Mě se to taky líbilo :)

25.5.2019 | 20:47:11
Violet

#128 widy.33: to je rýmovačka :D

#131 widy.33
25.5.2019 | 20:48:26
widy.33

#130 Violet: a to som ani nechcela :D

widy.33
25.5.2019 | 21:05:42
vintason

z tohoto vybrat nejlepší událost? vždyť to byla slátanina :D nesmysly které tento seriál vůbec nereprezentují, zklamání, pro mě seriál končí sedmou sérií, potažmo šestou, poté se totiž odehrával totálně nedomyšlený a určitě není dle JRR Martinova rukopisu, ten tam prostě chybí, je to hollywoodský blockbuster bez hlubšího smysl, prostě slátanina pro stupidní lidi

#133 FallenMaia
27.5.2019 | 16:09:54
FallenMaia

#132 vintason: Ty si dobrý JRR Martin :D :D :D Keď už tu chceš machrovať tak si aspoň najskôr zisti veci okolo, a prepáč ale označiť všetkých ľudí ktorým sa seriál páčil za stupídnych to chce teda riadnu guráž, mne sa tiež páčil, chceš povedať že som stupídny ty dement???

Jasné že nieje podľa Matinovho rukopisu keď ten píše jednu knihu 10 rokov a nieje schopný dopísať ich pred koncom seriálu. Ak by to dopísal celé to mohlo byť úplne inak. Tvorcovia by mali predlohu a nemuseli by variť z vody ako sa hovorí.

#134 Violet
27.5.2019 | 17:30:33
Violet

#133 FallenMaia: Nerozčiluj se, nestojí to za to ;) A už vůbec né, snižovat se na stejnou úroveň. Někomu to prostě dojde, někomu ani když ho nakopneš. Doma ho zjevně nikdo neučil jak se má chovat k lidem. Polituj ho :D Nadávky nepomůžou :) A nebo mu to jen nedocvaklo, co napsal. Každej prostě nemůže být chytrý :D

#135 FallenMaia #136 Svjatogor
27.5.2019 | 18:50:39
FallenMaia

#134 Violet: Máš pravdu ;)

27.5.2019 | 19:50:31
Svjatogor

#134 Violet: Přiznávám se. Když se čekalo na vtipnou kaši, tak jsem jeho porci sežral já. ;-)

#137 Violet #138 FallenMaia
27.5.2019 | 20:17:00
Violet

#136 Svjatogor: To sedí :)

27.5.2019 | 20:51:29
FallenMaia

#136 Svjatogor: To teraz narážaš na koho? Na mňa? :D Alebo na vintasona?

#139 Svjatogor
27.5.2019 | 21:42:04
Svjatogor

#138 FallenMaia: Ujídat z misky Sauronovi Annatarovi? To bych si nedovolil!!! Jenom Valar ví, co by blivajz pro něj se mnou udělal. Beztak to byl jenom glutamát a chlupy z Gluma. :-D

#141 FallenMaia
27.5.2019 | 22:20:03
FallenMaia

Nezabudni na šalát z Roklinky, Mordorskú soľ a trocha tej maducíny od mojich verných poddaných Uruk-hai ;) :D Raňajkové meníčko z môjho obľúbeného bufetu v Barad-dur, na 15. poschodí :D

27.5.2019 | 22:41:25
FallenMaia

#139 Svjatogor: Aj keď musím uznať morská soľ z Gondoru je asi kvalitnejšia, ale treba podporovať domáci trh ;) :D

#142 Svjatogor
28.5.2019 | 7:31:08
Svjatogor

#141 FallenMaia: Mordor First! :-)

28.5.2019 | 9:30:11
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama