Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Seriál opět pokořil rekord ve sledovanosti

Seriál opět pokořil rekord ve sledovanosti

Poslední díl sedmé série sledoval rekordní počet diváků, díky čemuž si seriál Game of Thrones stanovil další rekord ve sledovanosti. Na jakém čísle se sledovanost zastavila tentokrát?

67 3
30.8.2017

Máme tu další z našich obvyklých článků o sledovanosti. Tentokrát je řeč o sedmém díle The Dragon and the Wolf, který opět pokořil rekord ve sledovanosti. Poslední epizodu sedmé série si v televizi pustilo celkem 12,07 milionů diváků. Toto vysoké číslo tak opět stanovilo rekord sledovanosti seriálu.

Podle níže uvedeného seznamu jde jasně poznat, že sedmá série Game of Thrones byla z hlediska sledovanosti nejúspěšnější. Mezi nejsledovanější pěticí dílů jsou pouze epizody ze sedmé řady.

(Drak a vlk nalákali k obrazovkám spoustu diváků. Foto: HBO)

Seznam pěti epizod Game of Thrones s nejlepší sledovaností: 

  1. 7×07 The Dragon and the Wolf: 12,07 milionů di­váků
  2. 7×05 Eastwatch: 10,72 milionů diváků
  3. 7×06 Beyond the Wall: 10,24 milionů di­váků
  4. 7×04 Spoils of War: 10,17 milionů diváků
  5. 7×01 Dragonstone: 10,11 milionů diváků

Diskuze /92

Jirka 007

Proto serial konci osmou serii :-(

#3 redhrad #28 LIPLIK
30.8.2017 | 11:02:34
Vysmek.cz

Už se těším až Davos usedne na železnej trůn :)

#62 julek7
30.8.2017 | 11:08:26
redhrad

#1 Jirka 007: A ty by jsi stál o to aby se změnil v natahovanou břečku která by devastovala to co si značka GoT a IaF vybudovala? To raději ne!!! Je hromada krásných příběhů co čekají až je někdo dobře natočí.

#25 Trepy
30.8.2017 | 11:10:16
Punisher bude trestať

Najsledovanejsia bola najhorsou, to je ale paradox!

#7 Caligos
redaktor
30.8.2017 | 11:14:11
Lex Luthor

Taky myslím, že by to neměli zbytečně protahovat, radši to důstojně ukončit dokud je to na vrcholu, ne dávat zbytečné díly a natahovat to, těším se na další sérii Game of Thrones

#23 Stráťa
30.8.2017 | 11:15:59
tominotomino

Škoda, že už to bude končit. Ale zároveň chápu, že už se to nedá moc natahovat. Nemrtví jsou v Západozemí, takže by bylo divné, kdyby jim trvalo projít celou zemi za x dílů, a ostatní postavy by po ní cestovali jako rychlostí světla. I teď by mohl NK proletět celou zemi a podpálit ji.

webmaster
30.8.2017 | 11:27:27
Caligos

#4 Punisher bude trestať: Jediné, co na tom bylo hrozné, bylo velmi umělé zdigitalizování mrtvého draka a jeho ohně + houpání se NK na něm. Pokud ti děj přijde předvídatelný, tak nečti diskuze a spoilery.

#8 Jiri96 #40 NedSnow
30.8.2017 | 11:40:29
Jiri96

#7 Caligos: souhlasím, tahle řady byla až příliš ovlivněna leaky a spoilery, takže se dá pochopit proč se mnoha lidem zdála slabší než předchozí

30.8.2017 | 11:57:51
JerryKo

Zajímalo by mě, kolik lidí celkem seriál pravidelně sleduje. Včetně těch, kteří si seriál stahují a nemají HBO.

#10 Caligos #11 benjik
30.8.2017 | 12:34:09
Caligos

#9 JerryKo: Já odhaduji že přibližně asi 1/20 celého lidstva. To je dost ohromné číslo. ;-)

30.8.2017 | 12:38:08
benjik

#9 JerryKo: No žádný malý číslo to nebude :D

30.8.2017 | 12:43:04
Avari73

Jj, číst úniky a pak v diskuzích chytračit, jak je vše předvídatelný… Jinak jedna z nejlepších sérií, bohužel u některých hloupě nedoceněná. Čekat od fantasy seriálu Shakespeara se jen tak nevidí. Ono mít tu seriál natažený na 15 sérií ve stejném stylu jako byly ty první by GoT spíše ublížilo. Dynamičtější vyprávění je takovou čerstvou krví. Pokud se to někomu nelíbí. tak jde o subjektivní záležitost, jenž s kvalitou nemá nic moc společného.

#15 kombi #27 Trepy #48 Evala
30.8.2017 | 13:04:09
Lord Mazour

Já pořád nechápu, proč to všechno svádíte na leaky a spoilery? To je snad váš problém, že jste je četli ne? Tvůrci za to nemůžou, že si takhle dobrovolně kazíte zážitek… Já nic z toho nečetl a nesledoval a musím říct, že to byla jedna z nejlepších sérií. Btw jen mi přijde hrozně vtipné, jak zde hodně lidí psalo, že je jsou ty epizody hodně akční a mají blbé dialogy a když poslední díl nebyl moc akční a měl skvělé dialogy, tak si zase všichni stěžují, že to na poslední díl bylo málo akční… Někteří „fanoušci“ tady na Edně jsou totálně zmatení ze všech teoríí, že ani nevědí, co chtějí :D. Prosím, neberte to jako urážku, ale občas je to tak smutné až je to vtipné :).

#14 Argetlam Královrah #48 Evala #67 Rafan #69 mike2
30.8.2017 | 13:24:59
Argetlam Královrah

#13 Lord Mazour: Osobně je mi z nich smutno, protože kazí zážitek především sami sobě. Dívat se na seriál několikrát a zastavovat scény, abych hledal nějaké maličké chyby a mohl to zkritizovat online, to by mě fakt nebavilo.

#18 Lord Mazour #19 Uschi #23 Stráťa
30.8.2017 | 13:39:47
kombi

#12 Avari73: Nemyslím si, že pokud by byla kvalita stejná jako u předchozích 6 sérií, že by se většina fanoušků GoT zlobila, že se počet sezón protáhne na 15. Ale tedy opravdu jen za předpokladu, že si KVALITU z předchozích sérií ponechá, což se tedy v té 7 nestalo, bohužel. Takže souhlasím, 8 sérií a dost, protože natahování té jejich scénáristické agónie nemá smysl. A přitom svět, který Martin vytvořil má takový potenciál…

#68 Rafan
30.8.2017 | 13:51:33
Travel

Víte někdo jak by měla spadnout zeď v knize? Imho tím, že spadla kvuli drakovi, pak je to mrtě trool. Pak kdyby nikdo nelezl za zeď tak by se nikdy nedostali na jih a navic takto není nikdo v bezpeční ani za mořem a na ostrovech. Drak si poletí do Esosu sundá pár lidi, NK je zvedne a hned je army :D

#17 dfx #70 Illiand
30.8.2017 | 13:53:21
dfx

#16 Travel: V mure je Ladovy drak. Nocny kral pride k muru, zacne carovat, prebudi Ladoveho draka a Ladovy drak vylezie z muru. Mur spadne.

30.8.2017 | 14:08:34
Lord Mazour

#14 Argetlam Královrah: Přesně tak. Tak ale ono nemá nic na to kritizovat něco online, když jsi sám v životě nic pořádnýho nedokázal :).

30.8.2017 | 14:11:28
Uschi

#14 Argetlam Královrah: Ja jsem posledni dil zastavoval a pretacel dokola asi hodinu, jen abych se smal tomu jak malicek protaci panenky, kdyz sansa rekla jeho jmeno :D

#20 Lord Mazour
30.8.2017 | 14:11:49
Lord Mazour

#19 Uschi: Musím se přiznat, že tuhle scénu jsem si taky pustil minimálně 5× :D

30.8.2017 | 14:13:45
vojtasaurus

12 milionu lidi cumi na falesnou epizodu.. to je dobry trolling od HBO…

#39 NedSnow
30.8.2017 | 14:27:08
dragon113

Séria nebola zlá len mohlo umrieť viac postáv doteraz každá postava za svoje chybi zaplatila tu boli nesmrteľný .Časti z NK sa mi zdalo ako vykrádačka datadisku z WOW ale aj tám bolo oživenie sindragozi lich kingom spravené oveľa lepšie. Posledná časť patrila pre mňa k najlepším z tejto série okrem toho trapneho sexu a scény z theon.A nakoniec to robenie z Jona a Dany že robia bohov sa mi zdá tiež trápne podľa mňa by bolo lepšie keby Jon ostal tým kým bol obyčajným bastardom Arya je tiež prehnaná a seryal smeruje k prehnanemu holywood klišé

30.8.2017 | 14:28:49
Stráťa

#5 Lex Luthor: Na to už je bohužel pozdě.

#14 Argetlam Královrah: Nevím jestli někdo dělá to co popisuješ ale když si během prvního sledování říkám jestli to myslí vážně tak je někde chyba. Hlavně S07E06 byla hodně nepovedená epizoda kde některé scény opravdu nepotřebovali žádné cílené hledání chyb ale přímo to bilo do očí.

30.8.2017 | 14:29:45
Amonix

Seriál se mi líbí i v 7. sérii. Leaky a spoilery čtu, někdy si říkám, že je to chyba. Kazím si překvapení. Co mě však mrzí, je ten úspěchaný děj, což se dalo i čekat, když se to blíží ke konci, ale je to na škodu. Některé postavy, které by si toho určitě měli co říct, spolu cestují několik týdnů, ale nějaký zásadní dialog přijde jen jednou a až po dlouhé době jejich cesty. Taky mě trochu mrzí jak se scénaristé vypořádali s Tyrelly a Dorne. Daenerys byla moc silná a Cersey by proti ní něměla žádnou šanci, tak si museli najít nějakou berličku. Měli raději udělat nějakou zradu než tohle. Stejně i nižší počet postav a jejich postupné vyvražďování je příčinou, proč už tam nejsou zrady a různá překvápka. Prostě je tam nějaký děj, vývoj postav a postupně se ten barevný svět mění na černobílý, což se dalo i čekat, ale je to taky na škodu.

#69 mike2
30.8.2017 | 14:33:14
Trepy

#3 redhrad: Ano, já bych chtěl „natahovanou sračku.“ Mohli by se pak více zaměřit na Dorne, Železné a spoustu dalších věcí a nebylo by to tak špatné. A více konzultací s Georgem by jim taky neuškodilo.

#53 redhrad
30.8.2017 | 14:41:38
Naranyan

Tak, jak obvykle bráním logiku v seroši, tak tentokrát se zase musím zastat kritiků. Pět jen oslavné ódy by bylo fajn, ale nikdy v životě nebylo nic takového natočeno (vytvořeno, zhudebněno, namalováno) a nikdy ani nebude :). Vždycky budou ti, kterým se to ono líbí a kterým zas ne a řvát po nich, ať drží kušny a sami něco natočí je bohapustý a hloupý alibismus. My, plebs, nejsme v „holywoodu“, nejsme režiséři, scénaristi, nemáme tu aspiraci. A přesto přece máme právo na náš názor a říct, že to či ono se nám prostě nelíbí :). Tady je zase rozdíl, když někdo jen sprostě nadává a uráží ostatní, jako to obvykle dělá například místní troll Punisher, nebo když přichází s konstruktivní kritikou. Jako velmi dobré – argumenty – beru hlavně to, že děj se zrychluje a „zakčňuje“ – to myslím všichni vidíme a bereme jako prostý fakt a můžeme už poté jen konstatovat, jestli tento přístup se nám s ohledem na dřívější GoT líbí či nikoli. Stejně tak se myslím dá slouhlasit s tím, že poslední sezona nám dává přecijenom více prostoru pro kritiku stran logiky děje (pohnutky pro výpravu za zeď, způsob získání draka, řetězy, zboření zdi v 5ti !!! minutách) a vzniká více prostoru pro dohadování se nad těmito „dírami“, než tomu bývalo dříve, kdy naopak vznikaly mnohem pozitivnější dohady o tom, co daný úšklebek, věta, sdělení vlastně mělo znamenat.

30.8.2017 | 14:43:35
Trepy

#12 Avari73: Prej jedna z nejlepších sérií, wtf :D Tady se někomu nelíbí nepředvídatelný příběh a chce jenom fan service.

30.8.2017 | 14:43:35
LIPLIK

#1 Jirka 007: Všechno musí jednou skončit, o to víc, když se jedná o seriál založený na knižní předloze.

30.8.2017 | 14:47:03
shootx

Malíček jednou řekl něco ve stylu když neví není motiv neví co chceš musíš mast své nepřátele a upřímně kdo z vás ví co chce Davos?

#30 benjik #32 Trepy #33 Caligos
30.8.2017 | 14:55:50
benjik

#29 shootx: Chce mírumilovně do konce svýho života prodávat do nevěstinců naložený, smradlavý korýše. To je myslím fajn.

#31 shootx
30.8.2017 | 15:14:58
shootx

#30 benjik: Na muže bez motivu nemůže padnout podezření – littlefinger.

30.8.2017 | 15:23:03
Trepy

#29 shootx: Chce sloužit svému králi a žít se svou rodinou. (Kdyby se seriál nevysral na jejich existenci.)

30.8.2017 | 15:25:33
Caligos

#29 shootx: Prosím o překlad do jazyka českého. :-D

30.8.2017 | 15:45:39
HellTsuku

Už se těším až Malíček usedne na trůn..... aha počkat to už se nestane :D

#58 Stardos
30.8.2017 | 16:03:06
Tomiko

u TWD je to priemer :D

30.8.2017 | 16:49:57
michal-vasicek

abych řekl pravdu ackoliv jsem spoilery cetl je podle mne 7 serie epicka ohledne toho ze 7 dil byl slabsi tak to proto ze museli do jednoho dilu dat vsechny dejove linie ackoliv byl dil delsi i tak nebylo to jo ted pujdem jen 2linie a pak budem vymyslet do daliho dilu a doufam ze az se dotoci osma rada ze snad se tvurci rozhodnou natocit i dalsi jejich knizky treba mini serii jak je v the walking dead treba sileneho krale atd

30.8.2017 | 16:56:33
jose8

Z posledního dílu vystřihli scénu, kde Sansa jde za Branem pro pomoc. Takže je jasný, že Sansa nevěděla, co dělat a Bran ji řekl, jak to vlastně bylo.

#80 Eddard1
30.8.2017 | 17:02:56
zabijakptak

Přijde mi, že ti kteří píší, že 7. série byla jedna z nejlepších začali koukat na seriál až když to bylo „cool“ a byl toho plnej FB. Dokonce jsem i viděl jak někdo píše, že finální díl této série byl „nejlepší díl vůbec“ to jako vážně ? Ti lidi snad neviděli první 4 série… The Rains of Castamere nepřekoná už snad nic. A jinak dřív to byli čtenáři knih, proto se D&D rozhodli pokračovat na vlastní pěst ne? Aby zabránili vyzrazování děje z knih… no a přesto si nechají tak hloupě uniknout scénař… Ikdyž někdy je to předvídatelné i bez toho… například to, že se Jon a Daenerys spolu vyspí bylo jasné už tak od 3. epizody. Když jsem zavzpomínal, tak minulá série toho nabídla o mnoho víc a bylo tam víc WTF momentů už jenom kompletní scéna s výbuchem septa + soundtrack + sebevražda Tommena mělo větší grády než celá 7. série.

#41 Argetlam Královrah #43 Arrow123
30.8.2017 | 17:14:09
NedSnow

#21 vojtasaurus: a to iba v USA. Reálne číslo je podľa mňa 10× vyššie bez únikov. S nimi 30 i viac x

30.8.2017 | 17:21:04
NedSnow

#7 Caligos: mne bolo čudné ako sa rýchlo pohyboval. A ako dlho vedel chrliť oheň. Ale i mŕtvi na jazere boli rýchlejší ako živí. Taký paradox s ich dlhým pochodom.

30.8.2017 | 17:24:33
Argetlam Královrah

#38 zabijakptak: Řekl bych, že D&D se nestarají o zabezpečení HBO serverů. A já sice neříkám, že finální díl byl nejlepší, ale 7. série mi rozhodně nepřipadá nejslabší, jak tady kritici píšou. A seriál jsem začal sledovat krátce před začátkem 3. série.

A Rains of Castemere jako nejlepší díl? To jako vážně? To nejlepší pro tebe znamená, že umřelo hodně oblíbených postav? Já tedy Robba nijak zvlášť rád neměl, ale jsou lepší díly. Nejlepší díly byly ty, které se zaměřovaly na Královo přístaviště v době, kdy tam ještě byli Joffrey, Cersei, Varys, Tyrion, Malíček, Tywin, Pycelle, Olenna, Margaery, Loras atd. tedy Královo přístaviště ve 2. a 3. sérii.

#45 Arrow123 #46 zabijakptak
30.8.2017 | 17:25:13
JirkaŠčobák

Spoilery jsem nečetl a 7. série se mi líbila.

30.8.2017 | 17:30:32
Arrow123

#38 zabijakptak: Súhlasím. Napísať že finále 7.série je najlepšia epizóda je trochu moc. Ľudia už asi zabudli že existujú epizódy ako Rains of Castamere, The Lion and the Rose, The Mountain and The Viper, Hardhome alebo Blackwater.

30.8.2017 | 17:31:31
904a2878

To se jim to lámou rekordy, když se vysílá mimo sezonu, když v primetimu nic jiného není. :-P Vsadím se, že kdyby seriál vysílali během listopadu nebo prosince a ve čtvrtek 10:00 dopoledne, tak s bídou přelezou 6 milionů diváků.

30.8.2017 | 17:33:47
Arrow123

#41 Argetlam Královrah: Rains of Castamere robí najlepšou epizódou ta nečakanosť. Myslím si, že nikto okrem čitateľov kníh neočakával Red Wedding :)

#47 zabijakptak #84 Argetlam Královrah
30.8.2017 | 17:34:43
zabijakptak

#41 Argetlam Královrah: Ne, ale je to díl, který přinesl největší zvrat a nejvíc šokující moment ze všech. Bylo v něm nejvíce emocí a skvělé herecké výkony. Zároveň si myslím, že tento díl se stal jakýmsi ikonickým dílem celého seriálu.

30.8.2017 | 17:36:14
zabijakptak

#45 Arrow123: Ani finále 6. série nebylo špatné. Výbuch septa, Aryino vyvraždění Freyů, návrat Benjena, odhalení Jonova původu, Jon prohlášen králem severu. Zamrzelo mě i to, že po sjednocení severu, druhému prohlášení „King in the North“ nás vlastně na severu nic nečekalo a severští lordi v této sérii nesehráli žádnou roli.

30.8.2017 | 17:44:15
Evala

#12 Avari73: #13 Lord Mazour:

Ano, když si člověk přečte leaky, není na místě si stěžovat, že je něco předvídatelné. než napíšu, co mě vadilo na sedmé sezóně, dovolte mi, abych vám popsala, jakým způsobem jsem se se světem Písně ledu a ohně seznamovala já…

Jsem poměrně dost neurotička a nesnáším dobře napětí. Proto jsem asi po prvních 5 kapitolách první knihy (ano, nejdříve jsem četla knihy a seriál viděla se zpožděním) četbu přerušila a našla si na internetu shrnutí všech knih. Takže když jsem se pak k jejímu čtení vrátila, věděla jsem o všem, co se tam stane. A i tak jsem knihu často rozčilením odkládala a musela ten děj rozchodit. A i když jsem to věděla, zažívala jsem při čtení záchvaty obdivu nad občasnou genialitou tvůrce, když se jednotlivé dějové linie propojovaly. U seriálu jsem potom děj už znala z knih a když jsem došla k páté sérii, kde tvůrci u některých postav už knihu předbíhali, začala jsem číst shrnutí epizod (seriál jsem souběžně s vysíláním sledovala teprve letos takže shrnutí v době, kdy jsem sledovala 5. a 6. sérii už byly napsané). A letos na jaře jsem si přečetla leaky k 7. sérii. Tudíž při prvním shlédnutí epizod jsem byla ve stejné situaci, jako u sérií předchozích. A série bych ohodnotila takhle s1 90% s2 90% s3 95% s4 100% (tu považuju za vrchol celého seriálu) s5 85% (ale zase je tu podle mě nejlepší epizoda seriálu – Hardhome) s6 80% s7 70%.

Na seriálu jsem milovala jak dialogy, tak tu propojenost osudů, neuvěřitelnou komplexnost povah jednotlivých aktérů i událostí, které je formovali, dějové zvraty a hlavně fakt, že i postavy z divákova pohledu nepříliš důležité pro hlavní děj, tento děj dramaticky ovlivňovaly (Joff když přikázal zabít Neda, Yoren když zachránil Aryu, Locke když Jamiemu usekl ruku, Frey když zabil Roba a Catelyn, když muži Noční hlídky, jejichž jména jsem třeba já ani všechna neznala zabily Jona, když hl. vrabčák nechal uvěznit Cersei, … apod.). Zažívala jsem momenty, kdy jsem po skončení epizody jenom omámeně zírala na obrazovku (přestože jsem předtím věděla, co se má stát) a cítila naprosté uspokojení. Ale v šesté sérii jsem tohle zažila jenom u posledního dílu a v sedmé sérii jsem to nezažila vůbec. Takže mi zbylo se kochat úžasnou audiovizuální stránkou (a to já se zas kochala, ne že ne, proto těch 70% a ne třeba 50 nebo i 40) a litovat ztráty všech těch „nedůležitých postav“ kolem těch „důležitých“ a hlavně jejich zapojení do děje. K 8. sérii mi tak zbývá doufat, že k té dechberoucí audiovizuální stránce se vrátí smysluplné dialogy, kdy postavy spolu budou skutečně mluvit a ne jen navzájem před sebou pronášet projevy. Snažím se být optimista, a tak doufám, že dialogy z téhle séri zmizeli proto, aby se neprozradili důležité zvraty, které si tvůrci schovávají na závěrečnou sérii. Pro jistotu se tentokrát ze všech sil pokusím se veškerým spoilerům vyhnout, třeba si to pak přece jenom užiju víc…

30.8.2017 | 18:03:09
Naranyan

Tak jsem to nevydržel a začal s opakovačkou GoTu od začátku… No a hned ze startu (začátek první epizody) se trochu divím :).. Tak jak se občas stane, že se člověk diví, jak šíleně se ta ona postava (nebo nějaká skupina) nebo nějaký fakt časem zásadně změní, tady zatím vidím, že výzor, „feeling“ i vše kolem WW sedí přesně stejně jak v prvním, tak posledním díle… NO.. jenže.. Zajímavé je, že už v prvním díle byli WW vzdáleni od zdi coby kamenem dohodil, aby k ní následně cestovali dalších 7 sezón ? :D

30.8.2017 | 18:56:52
zroutik

Nemohl sem to najít a možná si to pletu s knížkou, ale nepamatuje si někdo scénu když Aemon(mistr z noční hlídky) jednou někomu říkal(blouznil, nebo ze spánku) Eggu, nebyl to náhodou Jon? Že by to věděl? Chápu, že Egg byl jeho bratr, ale v GOT přece nejsou náhody ne?

#51 Naranyan #63 Snorri_Killa #69 mike2
30.8.2017 | 19:09:05
Naranyan

#50 zroutik: No.. tam než dojdu, to mi bude trvat pěkných pár dní, spíš i nějaký ten týden :D.. Ale pak se k tomu vrátím a když tak sem písnu :).

#52 zroutik
30.8.2017 | 19:11:10
zroutik

#51 Naranyan: já původně myslel že to bylo v epizodě – Kill the Boy, ale nebylo :-D

30.8.2017 | 19:14:52
redhrad

#25 Trepy: Proč si myslíš že by to mělo nést název GoT. Pořád vycházejí články o možných navazujících seriálech ze světa SIaF a určitě je tam moc dobrých témat která by si zasloužila vlastní zpracovaní, ale proč tím natahovat hru o truny? Myslím že tomuhle seriálu by to bylo spíš na škodu nalepovat na něj vedlejší linky.. Je hromada dobrých knih co by si zasloužila stejné pozornosti jako je Got a doufám že HBO nebo Netflix nás něčím velkým překvapí.

#54 Naranyan #66 Trepy
30.8.2017 | 19:16:01
Naranyan

#53 redhrad: A na to bych si vsadil !! :) .. V tom je ohromné kouzlo GoTu → „vyšlapal“ cestičku dalším velkolepým, velkorozpočtovým seriálům. Mám akorát obavu, že hned ten příští vysokorozpočtový seroš může skončit zklamáním. Hlavní ale je, že GoT všem ukázal, že to jde něco takového udělat a vydělat :).

#57 redhrad
30.8.2017 | 19:18:59
redhrad

Kolik lidí tolik chutí, ale z mého pohledu byla nej nej epizoda S01E01: WINTER IS COMING. Úžas v plném slova smyslu když najednou vidíte ztvárnění toho co jste četli a autoři se trefili do většiny představ čtenářů. Obsazení, hudba a scény se neskutečně povedly. A úvodní animace s neuvěřitelně chytlavou znělkou: BOMBA!! To další už bylo jen pokračování, ale poprvé to je z 99% vždy N1 !

#56 Naranyan
30.8.2017 | 19:28:41
Naranyan

#55 redhrad: Ticho !! nespoileruj.. zrovna na to koukám :D :D

30.8.2017 | 19:32:01
redhrad

#54 Naranyan: JJ, přesně. Obliba seriálu obecně stoupá když do toho jdou i herci velkých jmen. A představa že natočí se stejnou profesionální elegancí třeba od A.C. Clarke ságu Ráma by bylo dalším splněným snem. Je mnoho další skvělých děl všech možných žánrů. Je se na co těšit ;-]

30.8.2017 | 19:38:14
Stardos

#34 HellTsuku: Ukázal se tu od té epizody Locker? :D Nějak jsem ho tu nepostřehl

#71 Caligos
30.8.2017 | 21:41:46
zuzina

se seriálem jsem více méně spokojená (souhlasím s většinou, že mi v sedmé sérii chybělo pár duchaplných dialogů). Na co ale reaguji, je ten Davos!!! Jeho jméno se v komentářích objevuje často a já opravdu nechápu, proč… Může mi někdo vysvětlit, proč si myslí, že je hrozba??? Všechny komentáře jsem nečetla (jsem si vědoma toho, že by mi to možná zodpovědělo pár otázek :D ) – většinou přijdu k článku, pod nímž je přes 250 komentů, a to fakt nedám :D :D

#64 Snorri_Killa
30.8.2017 | 22:03:37
sarka003

Já myslím, že každý má trochu pravdu. Doposud se každá série táhla, bylo tam spousta dialogů ( ať už nudných, nebo pro budoucnost důležitých) a mnohdy to bylo natahované až opravdu moc ( viz. nesmyslné a bohužel nudné porno scény atd.atd). Přesto však vždy v sérii nastal ten ŠOK, který nikdo z nás nepředvídal a hleděli jsme a to dělalo z GoT ten TOP seriál. Naopak scénáristé nemohou za to, že spisovatel ještě nenapsal další pokračování a tak si vymysleli svoje, neboť nedočkaví fanoušci by to déle nevydrželi. To bohužel obrátilo status, na který jsme zvyklí a najednou se ze seriálu stala " pohádka" ( aspoň podle mě). Dost tomu pomohlo i to, že uniklo mnoho spoilerů. Pohádka je to pěkná, ale škoda těch spoilerů, protože tím se dalo vše předvídat a už jsme prostě nezažili ten " ŠOK". Přesto i pohádky jsou přece krásné :-). Osobně si myslím, že kdyby to natáhli na 10 epizod, tak se také nic nestane. Začali to podle sebe, ale tempo zvolili až moc rychlé – to uznávám. Trochu se bojím, že v 8.sérii všichni porazí draka, narodí se malí dráček a všichni budou žít šťastně až do smrti…Ale je to lepší než čekat, jestli se spisovatel uráčí dopsat knihu…nedivte se, že to sleduje víc a víc lidí. V dnešní době chce každý vidět šťastný konec…není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem Všem

#61 sarka003
30.8.2017 | 22:16:02
sarka003

#60 sarka003: oprava- všichni porazí nemrtvé

30.8.2017 | 22:18:39
julek7

#2 Vysmek.cz: tak to si mě rozsekal

30.8.2017 | 22:47:25
Snorri_Killa

#50 zroutik: Je to možné. Ale spíš bych to viděl, že měl vidiny a viděl svého mladšícho bratra. Ale možný to je. :)

31.8.2017 | 2:36:30
Snorri_Killa

#59 zuzina: Ale někdo tu vypustil, že Davos je to pravé zlo. Že si hraje na hodnýho. Podle mě to tady vypustili trollové tipu Locker , ostatní se toho chytli a dávaj to ke každé diskuzi,aby byli zajímaví. Bohužel se tady najdou i hlupáci co na ně furt reagujou a pak tu vzniká absolutní chaozz :) a nedá se to číst. Je to můj nnázor v GoT se může stát cokoli, ale o tomhle pochybuju. I v knížce je postava psaná jako věrný poctivec.

31.8.2017 | 2:43:34
Snorri_Killa

Já se spíš chtěl zeptat. Jak je to s tou magii zdi. Nemá bejt v nakejch kamenech pod zdí? Mam pocit že to řiká Benjen Branovi. A nebo to bylo v knížce, už nevim. Chtěl bych mít jasno, at vim,jestli mam v knížkách očekávat jinej pád. S tim drakem mi to přijde takoví jednoduchý, ale pro účely serialu dostačující. dík

31.8.2017 | 2:51:47
Trepy

#53 redhrad: Já nemluvím o žádném natahování. Prodloužení linky Dorne a Železných a dalších by zabralo maximálně 10 dílů.

#79 redhrad
31.8.2017 | 4:08:23
Rafan

#13 Lord Mazour: Je to od vás hloupá argumentace. Vy jste si zřejmě tak jako další kritikové představovali jiný vývoj, než ten co byl v seriálu. Pokud by ale byl takový jaký by jste ho chtěl mít, tak by nebyl předvídatelný? Samozřejmě že by byl , Vždyť jste o takovém vývoji uvažoval. Jakýkoli a kdekoli vývoj , vždy někdo předjímá a zklamaně pak řekne že to bylo předvídatelné.

31.8.2017 | 6:54:33
Rafan

#15 kombi: Mluvte za sebe, Já jsem fanda tohoto seriálu a vidím jaké problémy tenhle seriál dělá obyčejným divákům co čučí zároveň na 10 dalších seriálů. Věčně se mi ptají proč se tento chová tak blbě proč toto a toto. O proti knižní předloze je seriál dost osekán a přesto se v něm lidé už ztrácejí a zapomínají co bylo 1 a 2 sezóně. Přidejte ještě 3 sezóny a ty lidi na to přestanou koukat, protože už nyní v tom mají bordel. Přitom ty lidi jako diváky HBO potřebuje. Vy, já, nejsme majorita, ale minoritní fanoušci.

31.8.2017 | 7:03:40
mike2

#13 Lord Mazour: Už jsem to psal několikrát, u GoT je obvyklé, že akční vyvrcholení série je v předposledním díle série, ne v posledním. Kdy byl popraven Eddard Stark? Bitva o Blackwater Bay? Red Wedding? Útok na Castle Black? Battle of the Bastards? Jen v páté sérii byla epizoda Hardhome už jako osmá. Takže už by asi nikoho nemělo překvapovat, že posledni epizoda není akční.

#24 Amonix: U Dorne mi hlavně nesedí ta představa, že zajetím/zabitím těch čtyř ženštin je Dorne najednou úplně ze hry. To snad jejich armáda ze žalu naskákala do moře? Nebo se pokojně vrátili do svých domovů a odteď budou provolávat slávu Cersei? Vždyť to úplně odporuje mentalitě toho národa…

#50 zroutik: Taky mne to napadlo… Třeba mu ho Jon něčím připomínal a Aemon byl tou dobou už dost mimo na to, aby si je spletl.

#73 Naranyan
31.8.2017 | 8:32:08
Illiand

#16 Travel: Tak v knihách existuje Roh zimy, který má údajně svým zatroubením způsobit pád Zdi. Měl ho najít Mance a poté se dostal do rukou Noční hlídky, ale je otázka zda je to opravdu ten pravý roh.

#72 mike2
31.8.2017 | 10:18:10
Caligos

#58 Stardos: Viděl jsem tu dva jeho komentáře, jeden u hodnocení seriálu. Moc spokojený nebyl! =-O

31.8.2017 | 10:51:20
mike2

#70 Illiand: Moc nevěřím, že je to skutečně on. Spíš by mi přišlo logičtější, kdyby to byl ten zlomený obsidiánový, který našli u Fist of the First Men. A pak je tu taky ještě ten Euronův.

31.8.2017 | 11:01:50
Naranyan

#69 mike2: K tomu Dorne.. To je věc dohadů… Myslíš, že by Frantíci došli až tam kam došli, kdyby jim někdy na začátku zkapal Napoleon ? ;).. Možná je to mylná představa myslet si, že všechno stojí na jednom člověku (nebo čtyřech), ale dovedu si představit, že to tak klidně může být :). Vem si Danny.. Tu kdyby Jamie úspěšně zabil, tak co bezptácí a Dothrakové ?? Řek bych, že se v ten moment otočí na podpatku a idou dom :). Osobně to beru tak, že máme (snad u všech, i těch Dothraků) nějakou hierarchii velení a po zabití (nebo zajetí) čtyř hlavních (nejvyšších) u Dorne prostě ostatní velitelé usoudili, že co tam vlastně ještě maj asi tak dělat, jaký tam na tom oni osobně maj zájem? ;) a sebrali se s armou a odjeli dom :).

#74 Naranyan #88 mike2
31.8.2017 | 12:04:18
Naranyan

#73 Naranyan: p.s.: Navíc, když si uvědomíme, jak ohromnou flotilu předvedl Euron – a v seriálu tohle zdůrazňujou – jak mocná a obrovská jeho flotila je, tak si vlastně taky dovedu představit, že jich moc nepřežilo, jestli vlastně vůbec někdo :).

#75 Rafan #77 Kometa
31.8.2017 | 12:08:26
Rafan

#74 Naranyan: Já měl za to, že na těch lodích co Euron přepadl vojsko Dorne nebylo a že teprve do Dorne směřovali. Dle mého se v Dorne formuje nová vládnoucí vrstva. Která ale jak už to bývá, nemívá celou zemi hned pod kontrolou. O Dorne podle mne ještě uslyšíme.

#76 Naranyan
31.8.2017 | 12:53:26
Naranyan

#75 Rafan: Až by jeden řekl, že nakonec vlastně příhodně si nechávají scénaristické „zadní vrátka“ s tím, že to ono, ty nebo tamhlety buď ještě použijou, nebo už ne :).. A že si za tu dobu vytvořili safra velkou zásobu záležitostí, kam sáhnout :).

31.8.2017 | 13:44:10
Kometa

#74 Naranyan: tak tak,armáda Dorne nebyla na lodích.

#78 Naranyan
31.8.2017 | 14:39:27
Naranyan

#77 Kometa: Tak díky za poznatek :). Osobně se přiznám, že sem si teda myslel, že tam ta arma Dorne i Tyrellů už je celá kompletní a že se plaví (jakožto nejrychlejším způsobem) někam směrek ke KL. Tak jsem to hald asi usoudil špatně, páč mám někdy pocit, že se dívám prdelí :D. p.s.: Stejně tak jsem měl pocit, že většina armády bezptákých taky zařvala, možná to bylo dáno střihem, ale možná sem fakt natvrdlej :).. Časem už bylo jasný, že kompletní arma se stihla dávno vylodit a akorát přišli o svůj dopravní prostředek.

#87 Snorri_Killa #88 mike2
31.8.2017 | 15:15:10
redhrad

#66 Trepy: Tak to vidíš ty, ale představa scenáristů bude asi jiná? Dorne a železní nemají až tak moc co nabídnout. Schválně, co by jsi konkrétního chtěl vidět nebo se dozvědět co ještě nebylo řečeno?

31.8.2017 | 18:40:08
Eddard1

#37 jose8: Dovol aby jsem se zasmál. Nebylo vůbec potřeba za někým chodit. Malíček v rozhovoru se Sansou si sám vyřkl rozsudek smrti. Stačí jen dobře poslouchat a myslet. Maliček řekl Sanse: Jaký důvod měla(Arya) vytahovat dopis, který tě Carsey donutila napsat? Jedině Maliček věděl že Sansa ten dopis napsala a jedině on věděl, že ho možná lze na Zimohradě nalézt. Arya o dopisu nevěděla. Potom ta Malíčkova hra.Vražda tety, Prsty ve vraždě pobočníka. Stačí si dát události do souvislisti a Bran není potřeba, Bran max, může vyvrátit poslední chabou obhajobu Malíčka jak to bylo s Nedem.

#82 jose8 #88 mike2
31.8.2017 | 18:45:34
Alexander

dle meho nejslabsi serie celeho serialu, tech nelogicnosti bylo strasne moc, skoda,, ale i tak se na zaverecnou tesim

31.8.2017 | 18:55:47
jose8

#80 Eddard1: “We actually did a scene that clearly got cut, a short scene with Sansa where she knocks on Bran’s door and says, “I need your help,” or something along those lines. So basically, as far as I know, the story was that it suddenly occurred to Sansa that she had a huge CCTV department at her discretion and it might be a good idea to check with him first before she guts her own sister. So she goes to Bran, and Bran tells her everything she needs to know, and she’s like, “Oh, s—.””

#83 Eddard1
31.8.2017 | 20:05:15
Eddard1

#82 jose8: To mě ale vůbec nezajímá. V seriálu nic takového nebylo. Nebylo to vůbec třeba aby jim Bran něco vysvětloval. A proč to tam nedali no logicky, protože,kdyby to tam dali tak by Sansa vypadala že si neumí dát 2 a 2 dohromady. a to 2 a 2 bylo její rozhovor s Malíčkem a to co říkal.

#86 jose8
1.9.2017 | 0:16:26
Argetlam Královrah

#45 Arrow123: Nikdo neočekával popravu Neda, smrt Renlyho, porážku Stannise, smrt Joffreyho, smrt Tywina, smrt Oberyna, smrt Margaery, Lorase, Maceho, Kevana…

Pravda – Rudá svatba byla něco, protože všichni si mysleli, že smrt Neda a Renlyho bylo jen takové „zbavení se přebytečných postav“ a teď se bude několik sérií hrát s rozdanými kartami, než přijede hodná Daenerys, spojí se s hodným Robbem a společně přinesou mír a blahobyt. Po Rudé svatbě už nás žádná smrt tolik nezasáhla ne proto, že by nebyla překvapivá, ale proto, že prostě čekáme. Dokud nepřišly spoilery k 7. sérii, tak všichni předpokládali, že kdokoliv může v dalším díle umřít. V 7. sérii přišly spoilery a ti, co to brali jen jako vtip (včetně mě) si je přečetli a pak si s hrůzou po třetím díle namlouvali, že třeba je to jen náhoda a skutečnost bude jiná. Nakonec jsme si museli připustit, že všecny naše oblíbené (a pár neoblíbených) postavy jsou v bezpečí.

#85 Stardos
1.9.2017 | 0:18:51
Stardos

#84 Argetlam Královrah: A když se podíváme hlavně na ty tipy na smrt v téhle sérii, kolik vyšlo? Jen Malíček. Cersei nám stále skotačí a i Ellaria zatím není po smrti.

1.9.2017 | 0:51:29
jose8

#83 Eddard1: Nedali to tam protože by pak všichni věděli, že Sansa půjde po Malíčkovi. Sansa samozřejmě mohla sama rozpoznat, že to hraje, určitě měla pochyby, ale prostě ještě není tak vyzrálá. Nejlepší, co mohla udělat, je jít za Branem se poradit. A to taky udělala.

#90 Eddard1
1.9.2017 | 1:42:42
Snorri_Killa

#78 Naranyan: JJ řikala přece Yaře, že až dorazej do Dorn ochutná pravý víno. Takže aema ešě nebyla

1.9.2017 | 1:49:01
mike2

#73 Naranyan: Řekl bych, že jsou to dost odlišné situace. Dothraki nikdy na západ nechtěli, nic je tam nelákalo, plout tam přes moře bylo proti jejich přesvědčení a Daenerys dalo hodně práce je přesvědčit, aby tam s ní vytáhli (tím spíš, že to musela udělat dvakrát). Šli tam jen a jen kvůli ní, takže je logické, že bez ní by se na to vykašlali (pokud by to tedy nebrali jako pomstu za smrt milované khaleesi – ale to taky nebyla úplně jejich mentalita). U Dorne ale nemám z knih ani seriálu pocit, že by tam bylo potřeba lidi nějak pracně přesvědčovat, aby nenáviděli Lannistery. Spíš naopak, Doran jen s veškerým úsilím o opatrným našlapováním dokázal roky bránit tomu, aby ta nenávist přerostla v sebevražednou válku. A teď tu máme najednou situaci, kdy je po ruce silný spojenec, válka na spadnutí a Ellaria, která to zařídila, je zajata nepřítelem. A připravená a natěšená armáda si řekne „No jo, co se dá dělat, tak to rozpustíme a půjdeme domů.“? To mi prostě nesedí.

#78 Naranyan: K přepadení flotily Unsullied došlo až dlouho po vylodění, dokonce až po dobytí Casterly Rock. Vždyť ten útok Grey Worm pozoruje shora z hradu (poté, co konstatoval, že tam něco nehraje, protože to nemělo jít zdaleka tak hladce a vojáků mělo být mnohem víc).

#80 Eddard1: Celkem bych věřil, že tu scénu tam původně chtěli a dost možná ji i natočili, ale souhlasím, že je moc dobře, že ji nepoužili. Po rozhovoru Tyriona s Jonem o tom, že Sansa je mnohem chytřejší než dává najevou a po všem, co už o Littlefingerovi věděla, jsem si při těch jeho pokusech o manipulaci (dost trapných v porovnání s tím, co dokázal dřív) celou dobu říkal, že přece nemůže pořád ještě být tak neuvěřitelně tupá, aby mu na to skočila. Tím spíš, že už dřív řekla Brienne, že by mu důvěřoval jen idiot (s nevyřčeným „a já už nejsem idiot“). Kdyby nic jiného, musela stačit ta scéna, kdy byly Sansa a Arya samy v pokoji, Arya jí s dýkou v ruce vysvětlila, že kdyby ji chtěla zabít, tak to prostě udělá, vezme si její tvář a nikdo nic nepozná, ale pak tu dýku vzala a podala ji Sanse. Možná se poradila i s Branem, možná ne, podle mne je dobře, že to tam není vidět, scéna se soudem takhle vyzněla mnohem lépe, než kdyby člověk předem věděl, co se bude dít.

#89 Naranyan
1.9.2017 | 8:23:16
Naranyan

#88 mike2: Hmm. Díky za poznatky ohledně Dorne.. No teď si stejně dělám opakovačku celýho GoTu (a to je safra brutální a drsné to teď všechno znovu vidět a přitom už všemu rozumět :) ), takže budu zas moudřejší, i když stejně, né všechno je v seriálu tak vysvětleno a podáno jako v knihách asi. Takže ohledně motivu těch oněch je fajn se tady pobavit s těma, co mají přečtené knihy.

Jinak co si ještě celkem dobře vybavuju ohledně dobytí Casterly rock, tak tam vlastně všechno probíhalo „flashbackama“ z minulosti do budoucnosti a z budoucnosti do minulosti, takže to působilo IMHO maličko zmateně, k tomu ty rychlé střihy a pak snad není divu, že mne to trochu zmátlo a možná jsem nebyl sám, kdo v ten moment i očekával, že ten flashback byl postavený tak, že GreyWorm se vylodil se zatím malou skupinou bezptákých a začal to tam drtit, zatímco podstatná část army se ještě nestihla vylodit a tak zařvala na tych lodích – je to GoT, takže jeden má automaticky tendence očekávat to nejhorší :).

1.9.2017 | 9:14:25
Eddard1

#86 jose8: Nic takového jsem v seriálu neviděl. Neviděl jsem jít Sansu za Branem ani náznak. Četl jsem ale tohle: Proč vyhrabala dopis k jehož napsání tě Carsei přinutila..

1.9.2017 | 22:58:28
AlexikBoss12

no ve tvým světě možná

2.9.2017 | 18:15:20
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama