Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Reakce na Deště Kastameru

Reakce na Deště Kastameru

Jelikož události dnešní epizody byly díky znalosti knižní předlohy velmi dlouho očekávané, tak se mezi fanoušky našlo mnoho jedinců, kteří zachytili svoji prvotní reakci na video.

5 0
3.6.2013

Thumbnail Play icon
Thumbnail Play icon
Thumbnail Play icon
Thumbnail Play icon
Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /219

bohdy

Já ještě knížky nečetla, takže pro mě to byl samozřejmě totální otřes!!! Opravdu jsem to nečekala a málem to se mnou seklo. Mazec!!!

#186 safiraEldest
3.6.2013 | 21:45:58
popineta

dívat se je jako prožívat tovpořád dokola

#173 LordíkStarčík
3.6.2013 | 21:50:48
AvenjQ

až na to že to totálne prekrútili a pekne nahovno ale tak co uz je to len 10 casti a musia sa do nich zmestit.

3.6.2013 | 22:01:39
alda.ali

no vůbec nezávídím tv divákům, co o tom neměli ani páru… :(

3.6.2013 | 22:02:41
Mikeba

Já jako nejsem žádnej sadista nebo tak, většinu bojových scén si několikrát zopakuju, ale u Tallisy na to nemám žaludek :D To bylo i na mě moc :D

3.6.2013 | 22:03:30
sluplik

„To byl ale blbej konec“ to byla má první reakce :D

3.6.2013 | 22:05:44
maxinik55

Knížky jsem nečetl (zatím), takže jsem byl timhle celkem dost překvapenej. Nečekal jsem že z ničeho nic přijdeme o jednu ze stran. No, každopádně, tu scénu jsem si přehrál několikrát po sobě. Nevím proč, prostě to mělo něco do sebe. Hlavně ten začátek když zavřeli tu bránu, a začaly hrát ty Deště Kastameru.

3.6.2013 | 22:11:12
marecek8

Ja som sa pozeral pred seba, neschopný slova, ani nádychu. Avšak v závere som veľmi dúfal, že Catelyn hodí aspoň po tom debilovi ten nôž – keďže som knihy nečítal a vážne som nečakal, že sa toto stane. Stále som z toho mimo… O.o Fajn… teraz som ale zvedavý, čo bude ďalej. Prosím – nech niekto zabije Joffreyho. Ten by si presne toto zaslúžil. Ba ešte horšie!

3.6.2013 | 22:11:30
Mandula

šok…normálně tu bulim ;((( …sakra, co ti Starkovi provedli tak hroznýho, že si tohle zasloužili???? nečekala jsem žádný happy end, ale tohle ;((( …čtu teď první z knížek a popravdě, nevím, jestli budu číst dál…

3.6.2013 | 22:17:51
castelL

Fuh, knižky som nečítal ale to čo som videl na konci to je pekný masaker, verím že Daenerys tam nabehne zo svojou armádou a všetkých do jedného pobije! Starkovia si už prežili fakt dosť :D

#38 D3kar
3.6.2013 | 22:24:23
Tracker

brutální.. doslova. Když začli hrát ten song, tak sem měl husinu (dost hlavně díky dnešnímu postu na Edně, za to fakt díky! :-) ) Jen tenhle zážitek trochu zchladilo to rozptýlení s příjezdem Aryi, kterej byl mezi začátkem písně a masakrem… Ale stejně sem čuměl jak puk a sem z toho hotovej… Eště jak tam byla zpřetrhaná ta romance Robba.. Hardcore.

3.6.2013 | 22:24:32
kamuui

knihy som zatial necital a starkov som mal celkom rad takze ma to dostalo :D myslim si ze dost krute na tom bolo to ako sa musela catelyn divat na svojho syna teda robba ako bol zavrazdeny a robb zasa na svoju zenu a syna (mozno dceru).. natocene to bolo priam fantasticky a myslim si ze to patri k najlepsim scenam serialu… )

3.6.2013 | 22:24:59
Kodos

Knížku kterou mam vedle sebe už měsíc jsem teprve teď otevřel .Dřív jsem čekal na cz dabing , teď koukám s titulky… ale ani to mi teď nestačí ..

3.6.2013 | 22:27:30
TireFuri

Když jsem to viděl tak jsem byl jenom v šoku a čuměl jsem do monitoru jak idiot… Po závěrečnejch titulkách mi začalo docházet co jsem to vůbec viděl a přišel smutek, až skleněný očí a nechutným stylem se mi stáhnul žaludek… a ještě teď jsme z toho špatnej a asi pořádně neusnu…

3.6.2013 | 22:31:12
Oveckoun

Víte, připadá mi že dnes vybouchla bomba po které už nic nebude stejný jako dřív. Nemyslím v GoT ale v myšlení lidí. Tohle proste byla taková pecka která podle mého neměla ve filmové i seriálové tvorbě obdobu.

#16 alda.ali
3.6.2013 | 22:33:16
alda.ali

Přesně tak! GoT je asi jediný seriál, ve kterém umírají jen hlavní postavy a postavy, které má divák rád. A člověka to prostě donutí přemýšlet…#15 Oveckoun:

3.6.2013 | 22:35:39
steew

Jelikož jsem knižní předlohy nečetl tak jsem teda čuměl, přeci jen, kdo by čekal, že při svatbě je všechny do jednoho vyvraždí … je vidět, že autor se toho ku*va nebojí! :)

3.6.2013 | 22:38:22
WaterEngel

Nevedel som, čo sa stane, čítam ešte len záver prvej knižky, ale to čo som dnes videl ma šokovalo, ba priam neskutočne nahnevalo. Natočené to bolo fakt dobre a ani naturalistické scény mi zväčša nevadia, ale to akým spôsobom zabili to dieťa… Hnus, pevne verím, že Freyovci za toto svinstvo zaplatia. A presne, ako spomínal niekto vyššie, zo srdca si prajem, aby tam nabehla Daenerys a všetkých Lannisterov poslala do pekiel! Aj keď neprekážalo by mi ani keby to spravili Jiní. Celkovo ale ncm, či mám po tomto chuť dívať sa a čítať knihy ďalej

3.6.2013 | 22:38:24
Zita

Pro mě to bylo naprosto nečekané, jelikož jsem nečetla knížky. Probrečela jsem to jako malá holka.

3.6.2013 | 22:38:36
bechr05

Opravdu sem pište jen Vaše reakce na Deště Kastameru. Příspěvky typu „myslel jsem, že…“, „v knize bylo…“ pište do jiné diskuze

#137 pernik
čestný člen redakce
3.6.2013 | 22:39:27
Igor38

No upřímně nezávidím těm co to předem nečekali, ale myslím že to bylo natočeno docela dobře :-D

3.6.2013 | 22:43:58
Mirong

Tak ten děda mě dostal, jak ještě hladil toho čokla při tom. :D

3.6.2013 | 22:44:00
ImpossibleIsNothing

rozhodne jsem nepistel,neje­cel,nepicoval jak tupe americke stado…

#101 Fayninn
3.6.2013 | 22:44:20
Widlicka

Neviem, úvodná reakcia bola u mňa dosť dramatická, aj keď som vedela že sa to stane (teda… očakávala. Už od samého začiatku, keď Robbovi podivne rýchlo odpustil). Ešte doteraz som taká nejaká otupená a ďalšiu časť si teda určite pozriem s dobrým odstupom času. Neviem, keď zomrel napr. Ned, bola som smutná, ale vedela som že kua, hodí sa to tam, bolo to dobre napísané. Toto sa mi vôbec nepáčilo. Ale musím ešte porozjímať nad tým :D

3.6.2013 | 22:45:41
Filipsss

Tento diel bola najvacia rana v GOT serii, vedel som co sa stane ale necakal som ze to bude take brutalne :-/

3.6.2013 | 23:01:45
shorty

Sice som vedel ze zomru, ale aj tak som picoval strasne… Pozrel som si to 3× a stale som nadaval a preklinal freya aj lannisterov… Upokojuje ma len myslienka, ze buduci diel to bude cele uplne inak :), ti co necitali alebo nevedia tak sa teste…

#27 shorty
3.6.2013 | 23:02:22
shorty

ale aj tak to ludom malo byt jasne, ze Robb zomrie… ved tie pijavice#26 shorty:

3.6.2013 | 23:03:22
Aul

Díval jsem se na to s dlouhým povzdechem a pocitem jisté marnosti. Dnes už se sice používají trochu jiné metody, ale touha po moci a majetku za každou cenu je stále největší metlou lidskosti i lidstva jako takového.

3.6.2013 | 23:06:02
jink122

Moje první reakce byla ,,to snad není pravda!!'' a poté sem si přál aŤ se to nějako zvrátí nebo vypne, tento konec sem si opravdu nepřál a nechtěl sem ho snad ani nikdy vidět..:(

3.6.2013 | 23:10:52
barahir

To jsou docela pozdní reakce, mě to bylo jasný už jak zaznělo Rains of Castamere (možná tím, že jsem četl ráno článek :) ). Kdyby mě to napadlo, tak se taky soukromě natočím. :D

čestný člen redakce
3.6.2013 | 23:16:17
Goro z Lega

Celou sérii jsem četl mezi 2 a 3 řadou. A trošku mne to připravilo o napětí. Ale číst ty reakce tady teď je zábavný. Ale zajímavý je, že Rob Stark už mne ke konci v knížce začínal srát, zatímco Jamie Lannisterovi jsem začínal víc a víc fandit. A takovej vývoj postav vážně oceňuji.

3.6.2013 | 23:16:25
Stone

Nebojte se , dneska sem koukal že na HBO byl chat s Catelyn Stark .. takže to byl jenom nějakej fejk, ona ŽIJEE!!! :)

3.6.2013 | 23:17:44
Aundrey

Strašný, strašný, strašný! Tohle byl ohromný šok a myslím že my, co s četbou teprve začínáme, ještě teď máme stažený krk. Já „kopu“ za Daenerys, ale pozabíjet Starky? To je jako vystřílet Simpsonovi a koukat se už jen na Itchyho a Scratchyho.

#35 barahir #36 Tracker
3.6.2013 | 23:18:26
barahir

Ale mě stejně víc dostala poprava Neda, od té doby vím, že už můžu čekat všechno.

čestný člen redakce
3.6.2013 | 23:19:19
barahir

#33 Aundrey: No je pravda, že celých 7 království si teď asi myslí, že poslední žijící Stark je Sansa.

čestný člen redakce
3.6.2013 | 23:20:45
Tracker

#33 Aundrey: s těma Simpsonoma přesný :-D

3.6.2013 | 23:21:47
Speedyck

jelikož jsem četl knížku tak jsem věděl co se stane, ale bohužel pozue pro diváky musím říct, že v knize je ten moment mnohem prakvapivější a dramatičtější, kdyby aspoň deště Kastameru hráli po celou dobu nebo aspoň v závěrečných titulkách více by to tu událost podtrhlo

#40 Johnny
3.6.2013 | 23:26:17
D3kar

#10 castelL: Ikdyby, Daenerys Starky považuje za stejné uchvatitele jako Roberta Baratheona. Proto si myslím, že Robb musel zemřít, sám bych nevěděl komu fandit, kdyby se utkala Daenerys a Robb.

3.6.2013 | 23:28:47
kujulu

Jsem rad, ze se Lannistrum konecne povedlo dostat toho troubu ze severu. Vyborny tah od Tywina. Sice to bylo trosku brutalnejsi ale stalo to za to. Slava Lannistrum.

i kdyz neskonci o nic lip bohuzel.

#43 Paulusek
3.6.2013 | 23:30:33
Johnny

#37 Speedyck: Mě právě to ticho na konci přišlo jako vynikající tah, který dokonale podtrhl atmosféru.

#104 Speedyck
3.6.2013 | 23:32:27
pierres

Starkove(ti co ziji) maji velkou vyhodu, muzou se v klidu pripravit na pomstu :D. Ja knizky necetl, jen jsem vedel ze Robba nekdo zradi a sejme ho, tajne jsem doufal, ze to bude az ve 4. serii. Kazdopadne jsem rad za to jakym zpusobem to natocili. Lidem se to nelibi, protoze vetsina z nich pred krutou realitou, radsi privre oci, takze tem co to sokovalo dobre tak a snad zacnou premyslet o cem ten svet vlastne je. Kdo ma styky a prachy a tomu zlomzslny clovek ten ma navrch pred zbytkem. Ja fandim Daenerys, ale ta se s tim taky nepare, jeji vyvoj postavy je nevidany ;-).

#49 kujulu
3.6.2013 | 23:34:36
mixxir

ja jsem cetl vsechny knizky a muzu rict ze od teto udalosti se moje motivace cist zmenila ze zvedavosti jak dopadne souboj o trun na cekani kdyz uz k…a Martin vyhladi ty Freye…jinak hodne silny zazitek i pres to ze jsem vedel co prijde tak me stejne poslednich 10 minut mrazilo…

3.6.2013 | 23:42:52
Paulusek

aspoň zemřel ve stoje#39 kujulu:

#49 kujulu
3.6.2013 | 23:47:19
pavelnav

A přesně proto je tato série (ať už knižní nebo tv) úžasná, pro tvůrce není vůbec problém odstranit jednu z nejoblíbenějších a postav…pro mě jako nečtenáře, tento moment bohužel překvapivý nebyl, protože už dávno jsem narazil na spoildiota :-(, ale tak trochu sem doufal, že aspon vlk to přežije, ale jde vidět, že když Freyové něco dělají, tak je to pořádně. Ted sem celkem zvědavý jak to dopadne s Edmurem a vlastně se všema Tully na hradě.. Každopdáně už si musím přečíst knížky abych beze strachu mohl rozklikávat ty spoiler lišty, protože mě to strašně láká :-D…Btw může mi někdo vysvětli proč se lidi natáčejí při sledování televize? Příjde mi to celkem ujeté..

#205 Asenad
3.6.2013 | 23:48:32
dswp

moje reakce?za cely svuj zivot jsem doma nerekl ani jedno sproste slovo,cumim na GOT v obyvaku na pc,cela rodina jinak sleduje zaplavy v tv.zacnou jatka a ja tak 4 minuty rvu vsechna sprosta slova co znam,nez si uvedomim,ze me nekdo slysi.byl na tom nekdo podobne? :)

3.6.2013 | 23:53:35
DHARMA4,8

Knížky jsem nečetl a ani se na to nechystám. Tak nějak jsem to nečekal, ikdyž od Nedovi popravy tak nějak čekám, že se postavám, které hrají za ty „dobré“ stane něco zlého a „zlo“ zvítězí. Teď mi zbývá už jen Danerys a Tyrion.

3.6.2013 | 23:53:49
Tree11CZE

No… Co k tomu dodat. Knihy jsem nečetl a jsem v naprostym šoku. Tenhle díl jsem si fakt vychutnával. Cigárka, trocha pití a jídla, pohodovej večer… Avšak po TOMHLE hardcore shitu jsem měl co dělat, abych popadl dech. A jestli budu čekat rok na to, abych věděl jak to bude pokračovat… To fakt nedám. Ještě dneska objednávám knížky. – Dost mě ale mrzí, že mě k tomu musela dokopat tahle otřesná scénka. Všem zúčastněným přeji upřímnou soustrast a pevné nervy. Myslím, že po tomhle to budeme všichni potřebovat. Hodně zdaru

3.6.2013 | 23:55:38
Sitar

Mi to přijde od autora ujetý, podobný, jako když v Dexterovi sejmuli La Guertu, prostě už za hranou. Na tento díl jsem se těšil hodně, na další se netěším vůbec. Dokoukám už to jen z „povinnosti“. Ani do knížky už se mi moc nechce. Zasranej autor.

4.6.2013 | 0:05:28
kujulu

#41 pierres: A kdo ze soucasnych Starku by se asi tak mohl chystat na pomstu? Dve male deti, nebo snad to naplanuje Arya, ktera je vsechny zabije nejakym malym mečíkem, nebo kamenem a nebo to cele naplanuje ta husa Sansa?

jediny kdo se bude mstit bude Cat, ktera ozije.

#43 Paulusek: Paulusek:

A to je lepsi nez zemrit pri milostnych hratkach?

#89 pierres
4.6.2013 | 0:05:59
zdenkap

no já se chystala začít číst knížky, dokonce jsem si je už sehnala,ale pořád nějak nebyl čas začít číst… shlédnutí tohoto dílu mě utvrdilo v tom, že musím co nejdřív začít číst, ať vím, co mě čeká…protože další takové nepěkné překvapení bych už asi nepřežila :( ...... v první řadě Ned a teď i Robb a jeho matka???? musím si co nejdřív přečíst knihy ať vím co mě čeká dál........jinak jsem totiž velký fanda rodu Starků, takže mě štve, jak mi je teď postupně zabíjí :(

4.6.2013 | 0:09:27
LaraLen

Věděla sem od sestry, která četla všechny knížky, že to Robb a spol. nepřežije, ale že to bude už teď sem nečekala:-( první reakce šok, následovaný slzama, doplněný vzpomínkou, že sem to vlastně věděla…Stále si nemůžu zvyknout na fakt, že dycky ti nejlepší umřou a zůstávaj ti sviňáci…viz Joffrey, Cersei, Malíček…

4.6.2013 | 0:10:11
LaraLen

ale na každou svini se vaří voda:-D

4.6.2013 | 0:11:48
kujulu

Na nektere ale ne.

4.6.2013 | 0:14:25
Katareena

V jaké knize/části mohu najít pokračování dnešní epizody? Jsem v šoku a týden čekat nevydržím. Děkuji.

#56 mixxir
4.6.2013 | 0:14:45
sms

dnes som zažila môj najväčší a zároveň najlepší filmový/seriálový zážitok v živote…nikdy som nepokladala filmovú tvorbu za určitý druh umenia, ale oddnes asi inak nemôžem …

4.6.2013 | 0:23:31
mixxir

#54 Katareena: no posledni dil bude namixovany takze presnou cast knizky nezjistis ale jestli se chces nechat pripravit o dalsi poradna prekvapeni ze 4 serie tak si precti druhou polovinu 3 knizky :D myslim ze tahle knizka je co se tyce „malych prekvapeni“ ze vsech knizek asi nejnacpanejsi :D

#57 Katareena
4.6.2013 | 0:26:23
Katareena

Díky :-) Už jsem to našla. #56 mixxir:

4.6.2013 | 0:29:58
roman66

no ci boha, masaker, len som rozmyslal ci to moze dakto rozchodit este ked sa tam plazili… ale masaker… moja reakcia bola ze uz viem ze preco neukazovali ako ten kral bojuje , lebo aj tak bol odsudeny na zahubu, ale tak ta starklova stara… kto sa teraz pomsti… no neveril som… tvaaril som sa asi tak ako ona tesne predtim nez jej spravili tu vec s hrdlom a potom chvilu som sa citil i tak ako ona potom :)

4.6.2013 | 0:39:41
Stepulinecka

V momentě kdy zavřeli ty vrata jsem věděla, že je něco hodně, hodně špatně a že se žádného šťastného shledání nedočkám…ale že to dopadne takhle jsem rozhodně nečekala, vlastně mě to naprosto odrovnalo…jen doufám, že alespoň nějaká spravedlnost existuje a Lannisteři dostanou co proto!!

4.6.2013 | 1:06:14
Lord Morfeus

Tak jsem si říkal…konečně noví díl kouknu se na něj a rychle spát…aby jste chápali musím vstávat v šest hodin a sedím tu do jedné…již jsem slyšel od kamaráda co četl knížky že bude nějaká krvavá svatba…ale tohle jsem vážně nečekal…takový nával emocí snad taky ne…samozřejmě jako každý druhý jsem tu fandil Starkum aby se konečně pomstily a aby zabrali Casteryho Skálu…ale ted nevím co mám očekávat dále. Rád bych také popsal stavy ve kterých jsem se nacházel když jsem sledoval závěrečnou scénu… Nejdříve přišlo : Ne ne ne ne… to prostě ne, následovalo velké zrychlení dechu které jsem již prožil když zabili Mormonta, to trvalo asi tak minu či dvě následovalo úplné zastavení dechu a na konec když už my bylo jasné že se z toho nemají šanci dostat…a na tuto část nejsem hrdý…jsem se rozbrečel jako malé dítě…ano, nejsem na to hrdý ale prostě jsem to neudržel…Stále doufám že Starkové zustanou pořád ve hře ale domnívám se že se tak nestane…možná to moc prožívám ale jsem zvědav co bude s Severem…vzhledem k tomu že si to tam štrádují Divocí a Bílí chodci…opravdu kdybych to tady měl celé popisovat asi bych se určitě nevyspal. Tleskám všem lidem co se na tomto seriálu podílejí protože něco tak …tak až nepředstavitel­ného…prostě nemám slov…

4.6.2013 | 1:13:09
kujulu

Sever bude v pohode. Dojde tam sice k par udalostem ale dopadne to vicemene dobre.

#105 Filipsss
4.6.2013 | 1:28:49
NorsePagan1648

sakra, dalsi sympaticka postava mrtva, ja severanum fandil a ted to jde do haje, prezije aspon nekdo ze starku a nebo si mam hledat novy favority!!

4.6.2013 | 2:18:59
NorsePagan1648

Popravde mi bylo stejne do breku jako kdyz v serialu spartacus zabili crixa, taky jsem doufal ze vse dopadne lip, a to jsem o crixovi predem vedel a tejden se pripravoval. Predstavte si reaki ted

4.6.2013 | 2:23:31
kiri.kiri.kiri

hodně se mluvilo o tom, že v téhle epizodě se stane něco velkýho a že budem všichni kulit oči … čekala jsem a pořád nic, pár minut do konce – to bude nějaká bitka, říkala jsem si … ale jak zavřeli ty vrata a Catelyn byla nervózní, bylo mi jasný, že bude zrada :D nečekala jsem to teda tak krvavý a v případě bodání do břicha dost nechutný a navíc mi bylo hrozně líto Aryi, že její strach, že se nakonec s rodinou nesetká, byl oprávněný… no přistihla jsem se jak s vykulenýma očima, zatajeným dechem a otevřenou pusou zírám na monitor … doufala jsem, že alespoň Catelyn se z toho dostane, fandila jsem jí… bohužel. nicméně stejně jako mnohé tady mě tento díl naladil co nejdříve si koupit knížky a pustit se do čtení.

4.6.2013 | 2:26:51
cumil

Knihu jsem nečetl. Z pohledu toho jak to bylo natočené, jsem tušil, že jde do tuhého, potvrdilo se mi to když se zaklapli dveře. Myslel jsem, že je bud všechny sejmou nebo je uvězní a už se o nich nebude skoro vědět, jen sem tam zmínka. Provedli to drsně, ale říká se, že sv. Václava také zabili brutálně, navíc ta brutalita byla v trendu celého seriálu. Hodně mě překvapilo, že sejmuli vlka :( a taky mě překvapil John Snow, že ujel bez „divošky“. Nabízí se otázka jaká postava vyplní prostor :) takže se nepřestávám těšit na pokračování :)

4.6.2013 | 3:00:54
kachnic

Ne ne ne ne, tohle neni mozny.. sotva jsem popadal dech, za tyden dalsi dil a potom cekat rok na 4 radu?!

4.6.2013 | 3:21:23
Synce

Proste to bola hrôza(knihu som nečítal ale hneď ako zmenili hudbu a zatvorili dvere som vedel ,Že ich zabijú ale nechcel som tomu veriť :( )

4.6.2013 | 6:16:45
FangCz

Já jsem bulel jak malé mimino. Ikdyž zbývá pár dalších Starků, nejsou tak nadějní. Teď to přeju Dany, a jestli i ta zemře, tak jsem pro bílé chodce.

4.6.2013 | 6:43:43
Shadris

Já prozatím ještě nečetla knihy, takže to pro mě byla hodně ledová sprcha. Na druhou stranu když jsem viděla název epizody a vzpomněla jsem si na scénu kdy Cersei vysvětluje její význam…no tušení jsem měla, ale nechtělo se mi věřit že by se to doopravdy stalo. Když se Cat začala tak podezřele ohlížet tak už mi to bylo jasné, protrpět si celou tu brutální scénu bylo mučení, ale musím říct že to byl nejlepší okamžik minimálně 3.série, ty herecké výkony i kamera byly dech beroucí, až jsem se u počítače třásla hrůzou(a to mám hodně silný žaludek, projevy násilí mi doopravdy nevadí). Mimochodem, hned jsem si vzpomněla na toto: http://cs.wikipedia.org/…sk%C3%A1_noc Martin se jistě rád inspiruje v historických událostech (co mu taky zbývá když píše o feudální politice) a myslím že tato událost by mohla být jejím zdrojem. :)

#198 Marcik
4.6.2013 | 7:15:26
Lukas1987NR

http://www.youtube.com/watch?… neviem ale ta pesnicku strasne zerem :D

#206 Asenad
4.6.2013 | 7:41:44
Valar_Morghulis

V duchu som veril že ušetria starka , ked už tak odbočujú od knižnej predlohy :D:D:D

4.6.2013 | 8:02:45
Breberk

Četla jsem zrovna nedávno v knížce o této části, na tuto epizodu jsem se těšila jak malé děcko na Vánoce, bohužel byla jsem trochu zklamaná,.byly to jen jatka. Na GoT se mi líbí na neočekávatelnost děje, nečekané zvraty, bohužel jakmile se zavřely dveře a spustila píseň Deště Kastameru, bylo jané co se bude dít,..tento díl mě touto scénou zklamal,..

4.6.2013 | 8:17:34
Tydyt007

Můj nejoblíbenější rod vymírá.,..a fandím té malé Starkové..a i z Ohaře se stává asi člověk..

4.6.2013 | 8:28:26
Mistica

Ja ešte stále tomu neverím!!!! No ja už teraz fandím len Daenerys,ktorá dúfam vyvraždí Lanistrových a brutálnym spôsom,keď skoro všetkých Starkovych povraždili!!!!

4.6.2013 | 8:38:38
Bohuminek

Měla jsem husí kůži a ta písnička je neskutečná!Pořád jsem doufala, že Cat přežije.To podříznutí hrdla byl hnus a to ticho potom ještě horší.No jo, tvůrci to s náma umí. :-)

4.6.2013 | 8:43:53
Valar_Morghulis

nikto tu nemá rad lannistery a pritom boltonov bastard je ten najhrosi podla mna :P

4.6.2013 | 9:06:25
Syreen

Mě štve, jak seriál neodpovídá knížkám, četla jsem všechny a nemůžu se dočkat dalšího dílu. Nechápu, jak můžou měnit naprosto základní kameny knihy – žena Roba přece na svatbě nebyla a další a další…

4.6.2013 | 9:15:02
gaiusvizigot

Podle mě to byla velice povedená scéna. Nějak nemůžu ale přenést přes srdce komentáře těch, co četli knihy a jen kritizují. První věc je, že seriál nikdy nebude lepí než kniha. Druhá je, že odlišnost seriálu od knihy je plusový bod pro seriál, protože mě osobně by nebavilo se dívat na seriál, který jen tupě přebírá knihu slovo od slova. A výtka, že po zavření dveří a hře The Rains of Castamere už bylo vše jasné není na místě. V knize bylo taky jasné, že Rob tuto svatbu nepřežije a bylo v ní o mnoho víc indicií, že se tak stane. Např. vlk co se mu na svatbu nechtělo a my už víme, že když je vlk co je „nervózní“ nevěští nic dobrého. Tedy závěrem, dechberoucí scéna, která se podle mě podařila jak tvůrcům, tak hercům. Velmi silně na mě probodané těhotné bříško královny ze severu :)

#79 gaiusvizigot #207 Asenad
4.6.2013 | 9:18:13
gaiusvizigot

Až na ty chyby, překlepy a věty, kde mi chybí slova, nebo věty, které dokonce nedávají ani smysl, jsem vyjádřil co jsem chtěl a snad je to z toho patrné. :D #78 gaiusvizigot:

4.6.2013 | 9:21:57
Syreen

Souhlasím s gaiusvizigotem – pobodané těhotné bříško byl opravdu masakr a pro mě nejemočnější scéna z celého dílu. A jen pro úplnost dodám, že seriál miluju. Nekritizuju, napsala jsem jen, že mě to štve, chápu, že do seriálu se vše nevleze a některé věci musí ukončit, popř. trochu upravit, ale ona tam prostě být neměla. Jsem zvědavá, jak si scénáristi poradí s dalším dílem a další sériií…

#82 gaiusvizigot
4.6.2013 | 9:25:42
Martin.Prask

Scéna jako godfathera, ale aspoň se tam něco děje, né jako v jiných seriálech kde vaří z vody :)

4.6.2013 | 9:40:17
gaiusvizigot

Nebyla to reakce na tvůj komentář, jestli jsi to tak pochopila tak se omlouvám. Chápu, že pro ty, co četli knihy, vyvolává seriál i negativní emoce. I když si myslím, že je to především záležitost těch co četli knihy nedávno. Pro mě je to už dávno, co jsem četl třetí díl a možná proto mi to ani nevadí. Pamatuji si, jak sám jsem byl naštvaný z toho, jak zfilmovali Harryho Pottra a Prince dvojí krve, když jsem si knížku přečetl týden před premiérou filmu, abych si ji oživil. #80 Syreen:

4.6.2013 | 9:48:24
Desmodus

Já jsem knížky nečetl, takže pro mě to byl opravdu šok. Catelyn jsem měl ze všech nejradši. Závěrečná scéna mě vtáhla tak, že jsem se cítil, jako by se to přede mnou opravdu událo. No, dlouho jsem to měl před očima… :D

4.6.2013 | 10:22:20
biglehimvamp4

Knížky jsem nečetla, ale věděla jsem co se stane…prostořeká kamarádka! :D Začalo se mi ztěžka dýchat už u prvních tónů písně Deště Kastameru, a pak když začal ten masakr, tak jsem ho poprvé skoro neviděla přes šok a posléze slzy :D musela jsem si to celé přehrát ještě 2× abych vůbec věděla co, kdo a kdy :/

4.6.2013 | 11:14:48
Graper

Proč sem všichni píšou něco o té kurvě daenerys a lannisterech! Ty nechte být, radši svou nenávist namiřte proti freyům a boltonům.

#86 pierres
4.6.2013 | 11:16:10
pierres

#85 Graper: O lanistrech proto, ze to zaplatili ty janku, pust si to znovu jak Bolton bodne Robba do srdce, co mu rekne. O Daenerys proto, ze je muze pomstit a k…a je proc?

4.6.2013 | 11:59:34
roman66

ved tento zaver je priam ukazka preco necitat knihy, nechapem tych co povedali ze si teraz idu precitat knihy , ved v tom je sila dnesnej epizody ze to tak prekvapilo, tie videa pre mna nemaju hodnotu lebo aj tak vxeci vedeli ze umru ta ich emocie nesu ciste, a citat dopredu ze co sa stane, a pripravit sa o tu vinmocnu chvilku prekvpenia… ee…

4.6.2013 | 12:03:01
malahradna

knihy som nečítal a je to pre mňa neskutočne prekvapivý zvrat…zo Starkovcov už teda moc neostalo, tak som zvedavý, ako dopadnú Aria, Sansa, Brandon a Rickon a zvedavý som aj na Johna. Táto časť bola pre mňa zatiaľ najzaujímavejšia…

4.6.2013 | 12:05:38
pierres

#49 kujulu: John Snow neni Stark? A Bran umi ovladat mysl lidi a zvirat to na sejmuti par smejdu muze stacit. Me napadlo kdyby si Bran pujcil od Daenerys za par let draky tak je muze sejmout i sam :D

#90 sarka003
4.6.2013 | 12:08:10
sarka003

#89 pierres: to nikdo přesně neví..buď je opravdu stark a nebo?......

4.6.2013 | 12:11:32
Issabellkaa

Knihy jsem cetla a proto jsem docela z tohoto dilu zklamana. Zemreli zde lide, kteri v knize stale ziji. Je to od knihy dost odlisne. Serial mi tedy pouze doplnil tvare, hloubka pocitu, reakci apod se s knihou vubec neda srovnat. Utohoto momentu jsem u knihy plakala, zde jsem se jen divala na reznicinu (i lidi kteri v knize na svadbe vubec nebyli). I kdyz musim uznat ze moment kdy zacali hrat deste .. jsem husinu mela, avsak tvurci tuto atmosferu nedokazali udrzet dele jak asi minutu, coz je velka skoda.

#92 sarka003 #95 Gorin
4.6.2013 | 12:16:19
sarka003

#91 Issabellkaa: Na koho konkrétně narážíš? ,,Zemreli zde lide, kteri v knize stale ziji " ..ptám se jen pro vybavení událostí ;-)

#95 Gorin
4.6.2013 | 12:18:47
Jackof25

Tak po zkouknutí dílu jsem si ačkoliv normálně před 12nepiju musel dát panáka. Knihu jsem nečetl, takže tohle byl celkem šok. Tedy válka proti Lanisterům skončila a již se na trůn dere jen ta kočka s drakama? Prosím neodpovídat jsou to jen řečnické otázky :)

4.6.2013 | 12:26:48
Greep3r

Je trochu škoda že opravdu dramatický nádech to dostalo až při uzavření místnosti a písni deště kastameru. Všímavější divák odtuší co se stane už při prvním setkání, nicméně to bych nijak nezazlíval. Co mě mrzí je to, že z téhle scény pouze vytěžili zmasakrování Starků a jejich armády, nicméně žádný dramatický podtext to nemělo. Myslím že se zde dalo udělat daleko víc. Nakolik se drží seriál předlohy je diskuze na jindy, konec konců kniha vždy bude knihou, proto je naivní očekávat podobný zážitek u seriálu. Je to trochu rána pod pás, nicméně pokud vezmeme v potaz celý vývoj událostí, nic jiného se moc nedalo čekat. Rozhodně se těším na 4 sérii, protože ta by měla opět seriálu vdechnout nový vítr do plachet.

4.6.2013 | 12:29:15
Gorin

#91 Issabellkaa: #92 sarka003: Jediná postava „co já vím“ tam neměla být Jeyne a Blackfish. Blackfish zmizel a Jeyne je vyřazená i v knize. Bez potomka Starků je tu už jen obyčejný pěšák…

#96 sarka003
4.6.2013 | 12:31:03
sarka003

#95 Gorin: taky si to tak vybavuju

4.6.2013 | 12:37:46
Gravelark

četl jsem knihu a dalo se z toho vytěžit více. v knize to bylo popsáno až surreálně, to dusno, déšť, vulgárnost a trapnost… to bylo po celou dobu obřadu. místy mi to přišlo až surreálné. tady to prostě těžilo jen ze samotné šokující situace. už u prvního dílu třetí série jsem tu psal, že got nemá žádnou atmosféru a to mi tento díl mi to jen potvrdil. jsem rád, že (alespon pro mě) kniha jako médium má pořád víc co nabídnout, než film/seriál/hry at­d…

4.6.2013 | 12:48:59
niennor

Lenže Jeyne v seriáli nie je- tvorcovia jej postavu vyškrtli a dali miesto nej Tallisu. Preto tam Robbova žena išla. Jeyne je v knihe šľachtičná z Westerosu, Tallisa cudzinka, ktorá nemá žiadne pevné rodinné postavenie v týchto krajoch (mimo Robba, jej rodina je vo Volantise). Dobre spravili, že ju tam zobrali a že zomrela spolu s ním. Kebyže je v seriáli Jeyne, nech si kľudne ostane mimo, lenže to by mali tvorcovia o postavy naviac, museli by viac v seriáli vysvetľovať (jej pôvod, rodinné vzťahy a zamotali by sa viac aj pri RW) a dávať jej priestor, pričom „až“ tak dôležitá jej linka zatiaľ nie je. Pre potreby vysielacieho času a divákov, ktorí knihy nečítali, ju pekne nahradili :) A to ja knihy čítam, končím s 2kou. A Blackfish zo siene odišiel k najbližšiemu stromu- takže hoci nebol v knihe na svadbe, stále má šancu ujsť a udalosti môžu v jeho linke pokračovať rovnako ako v knihe ;) Prečítala som si aj knižnú verziu RW a nemám voči seriálu výhrady (možno jedna- mohli ponechať aj knižné „Mercy!“). Bola to výborná scéna. A v knihe boli náznaky, ako skončia (okrem vlka aj to s pohostením na uvítanie, niektorí plačúci či nervózni Freyovci). Lannisterov ako rod som nikdy rada nemala, ako jednotlivci snáď Tyrion ujde. Ale zato, čím sú, vďačia AJ hajzlíkom ako Freyovci a Boltonovci. Pevne dúfam, že Tyrrelovci s nimi raz spravia poriadky. Alebo Martelovci. No a hoci som vedela, že to príde, napriek tomu som sa modlila k bohom starým i novým, aby ich nezabili. Keď zatvorili dvere a rozozneli sa Dešte, scvrkol sa mi žalúdok a vravela som si nie, nie. Caitlynin výraz atmosféru podčiarkoval. A keď odhalila Boltona, ani som nedýchala. Frey si to všetko nechutnestvo dokonale užíval. Na Tallisu som sa dívala s prižmúrenými očami (potom, čo som takmer vyskočila od šoku zo stoličky, drsnáci, tí Freyovci, mať na toto žalúdok) a pri Robbovom „Mother“ som sa rozplakala. Ticho cez titulky vyjadrovalo to „nič“, čo vo mne po scéne ostalo. Posledných 10–15 minút som si pozrela potom ešte dvakrát, ale vždy to dopadlo rovnako. Sakra. A už sľubujem, že taký dlhý komentár nikdy nenapíšem :D

4.6.2013 | 13:06:54
coug

Valar Morghulis

4.6.2013 | 13:12:56
BigSamos

No, knihu mám připravenou, ale zatím jsem nezačal číst a po dnešním díle mi je jasný, že ji nikdy nebudu číst dopředu… To co se mi přihodilo, den před přijímačkama… A člověk celej den myslí na tohle, koukne na to ráno bez titulků, pak s titulkama podruhý, potřetí a nevěří… Drsnej dědek, ten Walder Frey, tohle sem uplně nečekal… Doufám, že Tyrion(skrz Sansu) se o ně v budoucnu nějak podobným stylem postará, to by byl pak teprv epickej díl… Neskutečný

4.6.2013 | 13:21:59
Fayninn

Presne :-) je to len seriál, síce nečakaný zvrat, a práve preto máme radi GoT. Nieje to len typické žehrdina zabije jednou dýkou 100 mužou a potom happy end. Je to o tom že umierajú aj tí spravodliví a čestní…Vlastne hlavne tí ! #23 ImpossibleIsNothing:

4.6.2013 | 13:23:06
Ejdris

Něco neskutečného.­.v okamžiku kdy se zavřely dveře a rozezněly se Rains of Castamere, tak jsem si řekl: „A je to v prdeli“.. Knížky jsem zatím nečetl…A s tou Tallisou to bylo příšerný:-/

4.6.2013 | 13:23:38
BigSamos

Btw. závěrečná scéna Godfathera mi to dost připomíná, i když je fakt (spoilers, dál nečtěte – pro neznalé),… že zrovna tam nezařvou ti „dobří“ ale ti, kterých vám není tak moc jako tady líto…

4.6.2013 | 13:25:07
Speedyck

#40 Johnny: tak určitým způsobem asi ano, ale hlavně v knize bylo hezky zachyceno co ta píseň sktuečně znamená, jelikož jakmile tahle píseň začala hrát catelyn si okamžitě uvědomila že to je past, tady si ji vyslechla do konce jen s určitými pochybnostmi místo aby hned reagovala

4.6.2013 | 13:34:27
Filipsss

#61 kujulu: Prestan spoilerovat demente

#106 BigSamos
4.6.2013 | 13:35:03
BigSamos

#105 Filipsss: Tak, konečně mu to někdo napsal, pitomec jeden…

4.6.2013 | 13:37:07
bechr05

Kdo chcete, můžete se mrknout na můj blog.

Měli jsme tu sníh a mráz a teď deště. Co přijde přístě?

http://bechr05.blogspot.cz/…en-krev.html

čestný člen redakce
4.6.2013 | 13:51:01
TerraDV

knihy jsem četla, takže jsem tuhle scénu očekávala každou chvíli a když to pak nakonec přišlo…pro mě to nebyl šok, spíš smutek…docela mi pár slz ukáplo. Trošku tam byli změny oproti knize, ale jinak myslím, že scéna byl dobře natočená. I po druhém shlédnutí ve mě vyvolala stejné emoce jako po prvním.

4.6.2013 | 13:56:08
CZFOX

Knizky neznam, takze jsem to fakt necekal a byl to sok. Holt je to o tom kdo se kde s kym spolci a kdo koho zradi…

4.6.2013 | 13:59:56
Joint

Ludia nech sa kludne zabíjajú, ale čo ten chudák vlk…

#198 Marcik
4.6.2013 | 14:10:13
barahir

Tak dobrá, už jsem si objednal první knihu. :)

čestný člen redakce
4.6.2013 | 14:29:23
Ell22

Knížky jsem nečetla, byl to pro mě obrovský šok. Furt jsem si v duchu říkala: „Neboj, je to určitě jen někoho předtucha a pak tomu masakru zabrání“ :D Ale ono ne…něco takového jsem teda opravdu nečekala. Doufám, že se tomu dědkovi někdo pomstí.

4.6.2013 | 14:52:32
Professor Longhair

Lannistery – tedy Tywina naprosto chápu a pořád je mým oblíbencem. On se prostě jen snaží udržet u moci a zajistit bezpečí a prospěch rodu. Kdo mi naopak velmi vadí jsou Bolton, Frey a jim podobní. Menší pánové, kteří udělají cokoli, aby se zavděčili, nebo pomstili. Ono to ale k tomu vedlo. Locke odmítl pustit Jamieho a Bolton s tím najednou neměl problém i když, kdyby se o tom Robb dozvěděl… Co mě ale nejvíc šokovalo byl kontrast předešlých až komických scén – pochechtávající se dámy a Černá ryba, vyjmenovávání dcer a vnuček a Edmurovy ksichty, Freyova a Robba výměna pohledu při obřadu. Ale jak začli hrát Deště, věděl jsem, že je to konec a snaha Cat je zbytečná. Ale trochu mě štve, že v tom poněkud zanikla linie Dany. Zvlášť Grey Worm mě potěšil, jak je tam sekal :)

4.6.2013 | 14:52:56
YjM

Někdo mi to předem všechno vyspoileroval, takže jako hmm.. dobrý. O Boltonovi jsem teda nevěděl, ale od něj mě to nepřekvapilo. Podlost mu kouká z očí. Nakonec jsem v týhle epizodě možná víc prožíval strach o Joraha a Deny, než o Starky…

4.6.2013 | 15:01:25
GlorinKira

Nechápu proč sem musel tolik dílů koukat na příběh Robba Starka když je nakonec stejnak vyvražděj… taková ztráta času to tam namísto toho mohli dát víc z putování Khaleesi.

#116 tarava #117 tarava
4.6.2013 | 15:04:25
tarava

#115 GlorinKira: tvle a co když Deanerys umře v 6. knížce? to jí teda přece můžou vyškrtnout teď a nezahazovat se s ní! Ono by teda stačilo zeptat se MArtina, kdo to přežije úplně do konce a pak točit jen o nich a jejich okolí…

#118 GlorinKira
4.6.2013 | 15:09:54
tarava

#115 GlorinKira: kluku ty si fakt jinde

4.6.2013 | 15:10:24
GlorinKira

#116 tarava: vůbec ale prostě přijde mi že část s robbem starkem byla celou dobu strašně nepodstatná a teď ho ještě zabijou tak se to pro mě akorát jenom potvrdilo

#120 tarava #123 Lord Dave Stark #127 Ferenc #128 sarka003
4.6.2013 | 15:17:21
Lord Dave Stark

Nechapu typy reakci „uz na to nebudu koukat“ nebo „koncim“…u me je to prave naopak – diky tomuhle chci cist jeste vic (mam teprve 2 knihy za sebou..). Jinak Robbovi sem taky fandil, ale spis na zacatku, nakonci uz me fakt nebavil, samozrejme si to nezaslouzil, ale delal hrozny chyby…jinak tohle ukazuje, jak skvely je GRRM autor, a proc se to jmenuje Hra o trůny, a neni to jen naka pohadka, kde vyhravaj jen hodny…

#121 sarka003
4.6.2013 | 15:18:31
tarava

#118 GlorinKira: Nepodstatná?Proboha dyť Robb vedl v rebelii proti trůnu 2 království! Celá rebélie obrovsky zamíchala politckými i vojenskými kartami a ty by si to chtěl jen nějak nepodstatně odbít…

#122 GlorinKira
4.6.2013 | 15:22:19
sarka003

#119 Lord Dave Stark: Nebo já nechápu komentáře typu: ,, Robb a jeho matka jsou mtrvý = konec Starků …Brandon, Rickon, Sansa, Arya a Jon jsou asi nepodstatní příbuzní

zvlášť když Robova matka teprve ožije a začne to být ještě zajímavější než doteď :-)

#125 Lord Dave Stark
4.6.2013 | 15:25:10
GlorinKira

#120 tarava: A co s tou svoji rebelii zmohli, velký prd tak akorát.

#124 tarava
4.6.2013 | 15:25:23
Lord Dave Stark

#118 GlorinKira: to prijde asi jen tobe no..me teda prisla vic nepodstatna cast Daenerys (a tak ji fandim).. Robbova linka byla dobrá a dost důležitá pro celej vývoj..

4.6.2013 | 15:25:50
tarava

#122 GlorinKira: takže kdyby třeba Daenerys v poslední knižce spojila Sedm království a bojovala proti Jiným v epické bitvě a prohrála, Jiní ovládli kontinent, tak je vlastně celý děj nedůležitý, protože Jiné nedokázali zastavit a můžeme seriál prostě zrušit…

4.6.2013 | 15:27:29
Lord Dave Stark

#121 sarka003: jo přesně, ty jak kdyby neexistovaly :) jak rikam, necet sem, ale doufam ze se zabijenim Starku uz je konec, to uz by bylo moc kdyby umirali i deti, a navic si myslim ze kazdy dite bude hrat jeste velkou roli (doufam teda aspon)

#131 Ferenc
4.6.2013 | 15:28:00
Professor Longhair

Hlavně by neproběhla žádná reakce na zmrzačení Brana a popravu Neda. To by bylo dost divný ne? To už by pak museli vystřihnout celej sever :D

4.6.2013 | 15:30:13
Ferenc

#118 GlorinKira: A proc sme se teda divali na Eddarda Starka? Proc sme se divali na spoustu dalsich lidi? Na kazdou akci prichazi nejaka reakce, nemysli si ze je s tim konec.

4.6.2013 | 15:34:59
sarka003

#118 GlorinKira: takže když zabili Eddarda Starka, tak si měl Rob říct ,, radši budu sedět doma, a nic neudělám, protože má dějová linka je nepodstatná ! :-D to by bylo jistě pro čtenáře diváky zajímavější

#132 Lord Dave Stark
4.6.2013 | 15:37:44
niennor

„by bylo moc kdyby umirali i deti“… A čo chudák Nedd Stark II.? :D Tá rebélia je podstatná, ako odveta zato, čo sa stalo Branovi a Eddardovi. Nehovoriac o tom, že Joffrey je bastard a s Roberthom Baratheonom má spoločné akurát tam meno. Joffrey nie je bohvieaký kráľ, keď sa k tomu pridá, že vlastne na trón nemá ani nárok, byť nejakým mocným lordom, išla by som do toho tiež (podobne ako Stannis a iní, ktorí sa do boja o tróny zapojili). Navyše Robb počas rebélie ukázal, že Lannisterovci nie sú neporaziteľní- vyhral predsa každú bitku. Na ich úplne porazenie je síce treba viac, ale myslím, že sa nájdu rody, ktoré majú to, čo Robb nemal.

4.6.2013 | 15:38:57
niennor

Tým myslím lepších spojencov ako Freyovcov a Boltonovcov :D

4.6.2013 | 15:40:10
Ferenc

#125 Lord Dave Stark: Co sem se docet na netu, tak by mela Sansa jeste neco dulezityho udelat

4.6.2013 | 15:40:34
Lord Dave Stark

#128 sarka003: no tak byla by taky nepodstatna jak tady nekdo pise, ale aspon by žil ze jo :D ne, souhlas..me se teda zdaj podstatny skoro vsechny veci so se tam dejou, proste neni to jen pro neco, ale smeruje to k nakymu finale, kde se to posklada vsechno jak puzzle

#134 sarka003
4.6.2013 | 15:40:51
Kodos

tady jen názorně vidíme že i bez epický bitvy kterouj jsem čekal o yunkai .. jde vykouzlit nezapomenutelý zážitek

4.6.2013 | 15:45:52
sarka003

#132 Lord Dave Stark: přesně tak, už sme si mohli zvyknout na to, že to neni pohádka, ale drsná realita, kde přežije ten, kdo umí hrát tu hru :-) Ikdyž vím, co se bude dít dál, tak se pořád těším co nám Martin přichystá :-) ;-)

4.6.2013 | 15:46:17
niennor

Inak, premýšľala som, že začnem asi fandiť Lannisterovcom, takej Cercei. Už len preto, že každý obľúbenec v GoT časom zomrie .:D Možno príde rad aj na ňu. :)

#149 Depresor
4.6.2013 | 15:47:11
yurrr79

Ja som z toho uplne v soku.Normalne som prestal aj dychat ked som sa na to pozeral. A to ako ju pobodal do brucha bolo riadne hnusne a krute. Nuz vobec som toto necakal kedze zatial som iba v polovici druhej knihy.

4.6.2013 | 15:54:40
pernik

#20 bechr05: Ja bych celkem rad vedel, jak v knize byla tahle udalost… Mohl by nekdo kdyztak poslat odkaz, kde bych nasel strucnou odpoved?

#138 Aul #139 Aul
4.6.2013 | 16:11:15
Aul

#137 pernik: V knize se to příliš nelišilo, akorát tam nebyla Talisa a Brynden Černá ryba. Jinak se v zásadě pevně drželi knihy.

Ještě si teda vybavuji, že při vraždění měli být zpívány ty Deště, ale takhle to bylo asi lepší.

4.6.2013 | 16:17:37
Aul

#137 pernik: Jo a ještě jedna věc – v knize nezemřela Walderova manželka, ale jeho mentálně postižený synovec.

4.6.2013 | 16:18:35
pernik

Diky, takova odpoved bohate staci. ;-)

#141 Aul
4.6.2013 | 16:18:44
Aul

#140 pernik: Ještě v knize zajali Velkého Jona Umbera, lorda z Posledního krbu a zabili jeho syna – Umberové budou ještě docela důležitými hráči na Severu.

4.6.2013 | 16:22:21
uletov

knihu jsem nečetl,takže to byl šok..poprvé jsem dokoukal titulky až do konce,ale nepřečetl jsem ani slovo…a k tomu to ticho…

4.6.2013 | 16:34:37
Desmodus

Opravdu nevím co tu melete. Všechny postavy a dějové linie jsou důležité. To že někdo zemře, nějaká dějová linie se ukončí… Je to příběh. A příběh, jak je známo inteligentním lidem, se vyvíjí. Někdo zemře, někdo odejde, někdo se zase vrátí, zamiluje, někomu se narodí dítě, a tak dále… V životě to není jiné. A pokud by jste dali k ledu všechny postavy, které zemřou nebo prohrají… Tak rovnou mohli točit jen o jedné vítězné postavě. Ale seriál by pak měl jednu řadu, a i tak by jste se nudili u toho. Takhle si GoT jistým způsobem užíváte, prožíváte emoce společně s postavami a nemůžete se dočkat dalšího dílu. A jestli to někdo přestane sledovat jenom proto, že příběh pokračuje a nestojí na místě, tak jste opravdu hloupí a nevíte o co přicházíte.

A k tomu, že seriál je odlišný od knižní předlohy… Co jste čekaly? Ve všech seriálech, nebo filmech jsou rozdíly od knižní předlohy. To, co je napsáno, se někdy nedá natočit. tak, aby to diváka bavilo. Při čtení pracuje lidská představivost, ve filmu všechno přesně vidíte, máte to naservírované pod nos. Kdyby se GoT držel pevně knih, velmi pravděpodobně by mezi diváky nebyl tak úspěšný. Některé věci se holt musí uspíšit, pozměnit, něco vypustit nebo naopak přidat navíc. Jelikož scenáristiku a film studuji pár let, dovolím si říct, že vím o čem mluvím. ;-)

4.6.2013 | 16:43:34
Hungug

Tenhle díl mě vážně dostal,chtěl jsem si pořídit i knížky abych nějak zaplácl tu roční mezeru co nastane,ale nevím jestli mám ještě nějakou vůli sledovat jak všichni co jsou aspoň trochu v pohodě padaj jak listí a incestní zm**d se všema lannisterskejma haj*lama vládnou bůh ví kolik let.Nevím co můžu čekat,což bylo na seriálu v pohodě,ale s tím jak to Martin vede tak bych si tipnul,že Sansu dožene král k sebevraždě,Jona pověsí za zradu jen co dorazí do Castle Black a Dany proti neporazitelnejm Lannisterům nemá šanci ani se stovkou draků:(Sice je u mě R.R. Martin jeden z nej spisovatelů(i když jsem četl jen kousek) když a nemusím vidět happy endy za každou cenu,ale rád vidim,když se „dobro“ zmůže na víc než jen ubohou pár měsíční vzpouru,kterou ničeho nedosháne a zmizí.

4.6.2013 | 16:46:59
jagara

já sem knížky četl ale je to něco čemu člověk neuveří dokud to neuvidí.

4.6.2013 | 16:50:22
kosťa

Ja nečet ale jak začali hrat tu píseň tak sem věděl že to pujde do haje, no nic od teď fandím Bilým chodcům, jelikož se všude daří jen samým hajzlům, a dobro prostě nema šanci tak doufam, že je chodci dostanou.

4.6.2013 | 17:18:24
Tragza

Reakce? Knížky jsem nečetl.. takže úplně totálně nas*aný a tohle jsem fakt nečekal :( úplně K.O… Nevěřil bych, že mě může seriál tak zničit..

4.6.2013 | 17:22:16
Depresor

Koniec koncov stale je tam ešte veľa dobrých postáv … mne osobne to trošku vadí, že to má taký spad, že su tam kladní hrdinovia, ktorí v zlomku sekundy dostanu konečnu.. no musím suhlasiť s Desmodusom, že tak to je aj v ozajstnom živote.. Ľudia prichádzaju…Ludia žiju a potom odchadzajú..ni­ektorí v sprievode hlasnej truby a iní potichy ako prd vo vetre… Moje zmiešané dojmi mi určite nezabrania v tom, aby som GoT sledoval aj nadalej…Prave naopak..aj ked trochu smutný po 9tke..no o to viac zvedavý na 10tku

4.6.2013 | 17:26:53
Depresor

#135 niennor: príjde na každeho :-D …raz určite

4.6.2013 | 17:35:38
Lord Mole

Určitě nejlepší díl s3.. akorát mi je trošku smutno, čeká nás poslední díl a pak zase rok čekačka :/

4.6.2013 | 18:04:57
Herister

Ve všem souhlas s Desmodusom, jsem línej to sem všechno vypisovat :-) Knihy jsem si pořídil po druhé sérii a čtu třetí, Bouři mečů, a stále jsem dějově před seriálem… Při téhle scéně v knížce jsem fakt nevěřil a nyní jsem věděl, co bude, ale i tak to byl mazec… Knihy i seriál jsou úžasný, tahle série se mi líbí zatím nejvíc kvůli všem těm krásným dialogům a hutným scénám… :-) A popravdě, vždycky ve filmech mě štve, když dobře vykreslenej záporák udělá stupidní chybu a klaďas ho dostane…v tomhle seriálu se mi líbí, že se nebojí zabít své hrdiny a je to všechno mnohem emotivní! Třeba vystupování Tywina Lannistera a Roose Boltona se mi strašně líbí – kamkoliv přijdou, nemusí mluvit a všichni z nich mají respekt ;-)

4.6.2013 | 18:23:03
Lukas1987NR

tak autor je podla mna este dost jemny vidno ze sa ozaj inspiroval historiou a v dejinach sa masakrovali este horsie a vacsinou to lepsi krali a slusnaci odnasali skaredo toto je este rozpravka proti tomu :D

4.6.2013 | 18:29:43
mrco1991

Za prvé som pocítil absolútne zhnusenie, jedna z mojich oblúbených postáv Robb dead… koniec toto, a potom ma napadlo že vlastne to pôsobí dosť blbo že Robb si je vlastne vedomí toho že je posledný dedič Starkov a urobí tú istú chybu ako jeho otec, nedá si dostatočný pozor a nechá sa sundať starým páprdom, bože prečo… ??

#154 sarka003
4.6.2013 | 18:29:55
sarka003

#153 mrco1991: a brandon, Rickon, Arya, sansa a Jon nejsou dědici Starků?

#155 mrco1991 #156 Lord Dave Stark
4.6.2013 | 18:31:58
mrco1991

#154 sarka003: Samozrejme že sú, ale on to nevie že žijú…

#157 tarava #158 sarka003
4.6.2013 | 18:33:39
Lord Dave Stark

#154 sarka003: no Robb mysli ze Bran a Rickon sou mrtvy v tuhle chvili, on nevi ze utekli…ale Arrya a Sansa jakoby sou no

4.6.2013 | 18:35:05
tarava

#155 mrco1991: Ví o Sanse i Aryi! O obou si myslí, že jsou v Králově Přístavišti. To, že je Arya živá ale jinde, je věc druhá.

4.6.2013 | 18:35:16
sarka003

#155 mrco1991: omlouvám se, v tu chvilku mě nedošlo, že vlastně my víme , že žijou, ale on ne :-)

4.6.2013 | 18:35:50
legendaryhero

po tejto casti som ešte viac zvedavy co sa stane dalej skoda je len ze to schytali zase starkovia

4.6.2013 | 18:40:00
YGHY007

No potom co bol Robb zavrazdeny…vsetkymi palcami na rukach a nohach budem fandit aby Daenerys Targaryen vypalila Sedem kralovstiev do tla…Hawk… :-)

4.6.2013 | 18:40:39
Xendras

Doufám že House Umber začne pomstu!!

#162 tarava
4.6.2013 | 18:42:09
tarava

#161 Xendras: Nevím no, když Jon Umber(ten jak mu ukousl zlovlk prst/y) byl zajat Freyi. :/

#163 Lord Dave Stark
4.6.2013 | 18:46:27
Lord Dave Stark

#162 tarava: i tady v serialu? ja si prave nak nevybavuju co se snim stalo a kdy tam byl naposled, a na ty svatbe nebyl ne ?

#165 tarava
4.6.2013 | 18:49:44
alda.ali

Umberů je více…a ještě se s nimi určitě potkáme

#166 tarava
4.6.2013 | 19:00:48
tarava

#163 Lord Dave Stark: Zatim ne, ale můžou ho zajmout hned v následující epizodě…

4.6.2013 | 19:01:21
tarava

#164 alda.ali: To jo, ale nebyl náhodou hlavou rodu?

#167 Aul
4.6.2013 | 19:02:03
Aul

#166 tarava:

Ještě má dva strýčky, co to teď povedou.

4.6.2013 | 19:05:50
niennor

Inak ako zrazu všetci fandia Dany :D Ja zas Daenerys už dlhšie nie, ale vôbec. Z ukričaného decka sa síce konečne vykľul niekto, kto vie spraviť aj rozhodnutia z vlastnej hlavy a niečo aj reálne robiť, konať , ale ideou oslobodenia celého východu od otroctva a zakukaním sa do Daria a… no, pozrela som si na soiaf wikipedii jej linku (nejdem spoilerovať) a celkovo ju fakt začínam nemať v láske a na scény s ňou v seriáli sa teším len kvôli drakom a efektmi s nimi spojenými. Je to ešte horšie ako keď len kňučala, že je právoplatným panovníkom 7 kráľovstiev a tak má nárok na všetko a zadarmo. Kiežby nakonci ostanú 2 králi (královné?), jeden na Severe a druhý nech si vezme ten prekliaty Železný trón. Starkovia ho aj tak nikdy nechceli. :)

4.6.2013 | 19:18:19
sarka003

niennor

Nehledě na to, že Daenerys je až druhá žijící, která má na trůn právo ( co se týče rodu Targaryenů)

4.6.2013 | 19:23:12
pierres

Nedalo mi to a kdyz uz to ma Robb za sebou, tak jsem si precetl par pasazi v 3. knize, ktere mi doplnily mezery ze serialu. Celkem dulezite bylo, ze Robb se dozvedel o snatku Sansy s Tyrionem a chtel aby John Snow byl pravoplatnym dedicem zimohradu, kdyby se mu neco stalo. Tohle v serialu vypustili, no nic jdu cist dal :D

4.6.2013 | 19:26:36
Syreen

číst vaše reakce je stejně tak zajímavé, jako sledovat seriál a předtím číst knížku…jsem napnutá jak struna na další díl, který se stále píše, hned bych mohla na vše reagovat, ale spoilerovala bych o sto šest:), jen dodám, že další díly mají rozhodně co nabídnout. Je úžasné, že GoT vyvolává tolik emocí!, díky za to!

4.6.2013 | 19:37:26
niennor

pierres: Vedel aj o udalostiach so Železnými mužmi, ani to tam ešte nedali, tak sa teším na posledný diel.

sarka003: Exactly :) Ale to som nechcela dávať ani do spoilerov. A podľa mňa je tu ešte niekto, kto súvisí s Eddardovými nočnými morami/snami (už sa to na edne v nejakom článku rozoberalo). Ale na to, čo si spomenula, sa teším ako decuľo. Bojím sa však priznať, lebo fakt nechcem, aby zomrel, ale Varysa mám zo všetkých postáv asi najradšej :D

4.6.2013 | 19:42:45
LordíkStarčík

#2 popineta: Horši je to číst a pak to videt

4.6.2013 | 19:57:39
Charlotte

v šoku jsem trošku ještě teďka ale skvěle natočená epzoda… i když sem věděla, že se něco semele… minimálně to, že Rob umře (nečetla jsem knížky ještě)… tak tohle jsem nečekala jakmile začaly hrát Deště Kastameru a zavřeli se dveře tak jsem zcepeněla, zmlkla, sem tam vyvalovala oči během toho masakru… ještě doufala, že Catelyn zabije toho dědulu… a pak to ticho… to bylo asi víc působivý než kdyby opět hrála hudba… ještě několik minut jsem tiše zírala na monitor

4.6.2013 | 20:12:18
Depresor

v každom ohlade …režia vie presne ako zahrať na city diváka … po masakry proste hrobove ticho …

4.6.2013 | 20:14:04
YGHY007

Popravde som si myslel ze mam poruchu ked ostalo to ticho…ale musim uznat ze to bol po tej masakre skveli napad… :-)

4.6.2013 | 21:58:34
Coleator

Ještě teď mam pořád sevřenej žaludek… A to jsem dokoukal tak před půl hodinou…

5.6.2013 | 1:18:39
adelay

Vím, že to bude znít hrozně, ale jsem ráda že RW konečně přišla… jako jedinej člověk z okolí, kterej četl knížky jsem vždycky trpěla jak zvíře, když si lidi plánovali tu krásnou budoucnost s Robem, kterej všechno vyhraje… a vzhledem k tomu, že všichni odmítaj spoilery, jsem se s nima ani nemohla bavit, protože by mě hned prozradil obličej :)

5.6.2013 | 1:27:28
tomando1

game of thrones som zacal pozerat len tento rok a samozrejme ma to dostalo natolko ze som musel davat jednu cast za druhou. za tu dobu som si vybudoval priazen so starkovcami. u mna predstavuju akusi jednoduchost, cest, moralku. preto som sa tesil na den kedy sa pomstia za zverstva napachane lanistermi. avsak po poslednej casti mi tento motiv bude chybat. som zvedavy ako dalsi vyvoj deja na mna bude posobit ale je iste ze moje oblubene postavy su uz prec. zostava este Jon Snow kvoli ktoremu sa budem tesit na kazdu dalsiu cast ale predsa nenahradi mi ten motiv pomstvy kedy dobro potresta zlo. Ale vidime ze nie vyhra dobra je ustrednym motivom serialu ale moc, presne tak ako je to vo svete dnes.

5.6.2013 | 11:02:56
Coleator

Zase tím, že Starkové v podstatě skončili, tak můžu bez výčitek začít fandit Khaleesi…

#181 tarava
5.6.2013 | 14:47:39
tarava

#180 Coleator: Starkové zdaleka neskončili. Mrtví je Ned, Robb a možná Benjen, ale co ostatní? Arya, Sansa, Jon, Bran a Rickon? Zdaleka neřekli svoje poslední slovo. Sever nezapomíná.

#187 mrco1991
5.6.2013 | 14:53:35
LordStark

Mám zatím přečtenou první knížku, ale jak se zavřeli ty dveře,tak jsem tak nějak začal tušit, že to nedopadne pro Starky dobře. Každopádně scény přehnaný, extrém. Mohli to udělat o hodně mírnějc… Prostě přehnaný…

#183 tarava #193 house_of_stark #201 YjM
5.6.2013 | 15:13:05
tarava

#182 LordStark: Přehnaný? No to teda počkej, až si to přečteš v knížce :D tam je to teprve brutus.

5.6.2013 | 15:16:05
Surimaya

Co se vůbec stalo s Johnem Umberem v seriálu? Nějak si nemůžu vybavit jak se najednou vypařil… Odpřísahl robovi věrnost a pak uz sem ho nevidel…

#185 alda.ali
5.6.2013 | 15:43:29
alda.ali

v seriálu se už neobjevil…v knize je zajatcem :)#184 Surimaya:

5.6.2013 | 16:20:57
safiraEldest

Já knížky taky nečetla a ještě nikdy jsem neviděla seriál s takovými brutálními zvraty. Ted jsem dokoukala a fakt ještě při závěrečných titulkách jsem jen nevěřícně hleděla na monitoru :) Fakt masakr! #1 bohdy:

5.6.2013 | 19:00:59
mrco1991

Myslíš že táto banda sopliakov sa zmôže na nejakú pomstu? :) #181 tarava:

#188 tarava
5.6.2013 | 20:23:03
tarava

#187 mrco1991: jen dál sleduj a uvidíš

5.6.2013 | 20:25:16
Depresor

po poslednom diely tejto epizody začnem čítať …niekto tu spomínal, že od trojky knihy je to postačujuce.. Moja otazka: ak preskočim prve dva knižky prijdem o hodne informácii ktore vo filme neboli ??

#190 Stráťa #191 sarka003 #194 Emika
5.6.2013 | 20:37:56
5.6.2013 | 20:41:22
sarka003

#189 Depresor:
#190 Stráťa: ale tak já to zase četla od třetí knížky, a chvilku jsem se teda ztrácela, ale pak už to bylo dobré :-)

5.6.2013 | 20:42:28
house_of_stark

tiež som nečítal knihu keď som to videl myslel že ma porazí úplne zničoho nič ale niečo podobné som aj čakal že sa stane že sa mu Frei nejako pomstí ale toto že ho zabije to ma dostalo … mal som pokazený celý deň :D :D

5.6.2013 | 21:03:29
house_of_stark

#182 LordStark: to je dobré že sú brutálné scény a že je to bez cenzúry konečne poriadný serial :D

5.6.2013 | 21:05:00
Emika

#189 Depresor: no rozhodně si myslím že by byla škoda se připravit o první 2 díly, je tam spousta momentů důležitých, které se do seriálu nevešly :)

#196 Depresor
5.6.2013 | 21:05:41
zrzsat

Knihy jsem nečetl. Ačkoliv jsem čekal, že se Walder Robbovi pomstí, nečekal jsem toto. Primárně jsem očekával, že mu třeba poskytne vojáky a vrazí mu dýku do zad během obležení Lannisterů. Jsem rád, že je děj příjemně realistický, až naturalistický, nepřidává zbytečné happy-endy apod. Chystám se začít číst v první volné chvíli.

5.6.2013 | 21:11:56
Depresor

#194 Emika: tak jo …ukecali ste ma ..vy všetci :-D ..začinam teda od jednotky … (po poslednom diely tretiej serie bude asi ročna odmlka v diskusiach a štvrtu seriu snad už budem hodnotiť z pohladu filmu a knihy zaroven :-D )

5.6.2013 | 21:45:57
Tenebien

Při čtení knihy jsem měla s knihou chuť seknout, anebo s ní rituálně ubít GRRM.:-) Musím říct, že filmová verze je ještě o dost drsnější hlavně kvůli Talise… ///ale tak zase tam neukázali sešívání těl, že? (i když to může ještě přijít :D ) Měla jsem na krajíčku, a to jsem se na RW psychicky připravovala celou třetí sezónu…

5.6.2013 | 21:50:43
Marcik

Mě se to jako čtenářovi velmi líbilo, bylo to zpracovaný hezky a tak sem si znova pobrečela :D Bylo to neskutečně atmosférický, strašně vás to vtáhlo do děje. Jediný, co mi možná malinko vadilo, byla reakce Catelyn po zabití tý ženský, měli tam opravdu dát ten šílenej výbuch, to zbláznění se, který by pořádně podtrhlo tu bezmoc Cat… Ale fakt šupa, i to ticho na konci, dokonalostní paráda. :)

A jak tu bylo již zmiňováno, tohle je na Martinovi to nejlepší, prostě nemůžete vědět, co všechno vás čeká :) A o tom je i celej život, ne vždycky zvítězí ti hodní a hlavně, Martin nehraje na hodný a dobrý, každá postava je tak úžasně vybarvená, že snad každou postavu dokážete pochopit a najdete v ní něco dobrýho. Jen mě mrzí, že víc nepropracovali vztah Aryi a Ohaře, byl na ni tak hodnej v průběhu cesty, lidi by ho hned vnímali jinak :) A díky za ten článek, v neděli sem si říkala, že bych chtěla vidět ty reakce, ten děda byl nej :D

#69 Shadris: Sám v rozhovoru uvedl pár příkladů, kde se nechal inspirovat ( http://insidetv.ew.com/…d-wedding/2/ ) je to fakt zajímavý, co se všechno dělo :)

#110 Joint: Přesně! Chudáčci zvířata, vždycky nejvíc lituju koně :( :D zvlášt, když potom víš, co udělali v knížce s mrtvolou toho vlka :/

#200 Tenebien
5.6.2013 | 21:51:46
rhobos

Toho zlovlka mi je líto nejvíc… Starky sem měl/mám nejradši právě kvůli jejim zlovlkům… ale takhle ať umře? kdyby aspoň v bitvě zabil par boltonu a pak dostal ty šípy .. „neřeknu nic“ ale toto :/ jak nečestné :D ale co bych od GoT čekal.. :)

5.6.2013 | 22:15:42
Tenebien

#198 Marcik: čoveče, k Cersei a Theonovi asi nikdy cestu nenajdu… i když je možné, že Theon mě ještě překvapí… :)

#202 Marcik
5.6.2013 | 22:24:18
YjM

#182 LordStark: mě to zase přišlo docela chabé. Asi jak pravil Bart Simpson o Hamletovi: „takovejch mrtvejch a taková nuda“.. Prvoplánované pohyby postav, takže člověk ví minutu předem, co se bude dít. Daleko víc sem byl vodvařenej třeba když Joffrey zabil Ros. To mě fakt nas*alo.

#202 Marcik
5.6.2013 | 23:02:51
Marcik

#200 Tenebien: Tak Cercei je sice vypočítavá mrcha, ale jako matka se snaží chránit svoje děti atd., částečně se její chování dá pochopit, i když v seriálu to není až tak patrný bohužel no. To stejný Theon, představ si, že se po letech konečně dostaneš ke svýmu otci, ten se ti vysměje a zostudí tě, tak se snaží si šplhnout, taky bych se snažila zavděčit svýmu tatovi :D A později s ním soucítíš ještě víc, když ho týraji a později se i snaží napravit svý chyby, nevim, jestli seš non-booker, tak kdyžtak sorry :D

#201 YjM: Jakej Ros? :D

#203 rhobos
5.6.2013 | 23:27:51
rhobos

#202 Marcik: ne jaký ale jaká :) prostitutka ze severu ve službách Malíčka :)

#212 Marcik
5.6.2013 | 23:35:17
sibbi

Já si nějak stále nemůžu pomoct, ale smíšené pocity ze shlédnutí posledního zveřejněného dílu mi rozbily veškeré iluze. Pravdou je, že v dnešním životě nejčastěji platí ten, kdo ctí zásady, zejména když jde o čest. Čestný člověk si totiž nehlídá záda. Ten seriál je sice zasazen do jakési doby středověké, ale neuvěřitelně vystihuje lidské povahy a vliv vývoje událostí na charakter člověka. Seriál doma hltáme pokaždé, i když po dějové stránce nijak nevyniká, to právě psychologický aspekt je to, co ten seriál tak podtrhuje. Jsem rovněž nečtenář knížní předlohy a ani ji neplánuji číst, leda až seriál skutečně skončí 4. dílem. Ale smekám před panem Martinem. Něco tak krutě lidského jsem opravdu zatím nezažila.

#212 Marcik
6.6.2013 | 10:44:15
Asenad

#44 pavelnav: Tak logické by třeba bylo, že někdo ví co se mělo stát a chtěl si skrytě natočit reakci někoho kdo to neví. Z toho pak mohou vznikat zajímavá videa.

6.6.2013 | 15:56:38
Asenad

#78 gaiusvizigot: Tak to asi budu vyjímka. Mám přečteno a nikdy jsem nekritizoval seriál, že se liší sem tam od knihy. Dokonce to jak vzala Cat. jako rukojmí ženu toho Freye bylo lepší jak v knize.

#208 Isthovarn
6.6.2013 | 16:22:21
Isthovarn

#207 Asenad: ona ale v knize taky mela rukojmi v knize to na me pusobilo daleko vic tady to byl proste jen masakr a jestli so dobre pamatuji tak nekteri Freyove breceli Roslin myslim urcite

#209 Asenad #210 Asenad
6.6.2013 | 16:36:34
Asenad

#208 Isthovarn: jo měla ,ale nějakého dementního syna. Manželka jako rukojmi bylo lepší

#212 Marcik
6.6.2013 | 17:07:27
Asenad

#208 Isthovarn: samozřejmě že v knize to taky na mě působilo více. Tam se to muselo více do detailu popsat.

6.6.2013 | 17:09:47
Asenad

Trocha vzpomínek. Někdy po revoluci jsem měl rozečtenou 20 000 mil pod mořem, ale už mě po tech letech čtení přestalo bavit a já to už ani nedočetl. Potom jsem tak max. si přečetl noviny. Až nadešel rok 2011 a já se už ani nevím dostal k 1 serii GoT. To na mě tak zapůsobilo, že hned jsem to začal číst od Střetu Králů. po 20 letech jsem opět začal číst knihu.

6.6.2013 | 17:18:27
Marcik

#203 rhobos: Aha, už v těch jménech mám zmatky :D

#204 sibbi: A přesně o tom to je, to je možná právě to, co lidi na GoT milujou, je to totiž až ošklivě pravdivý a neuvěřitelně to popisuje lidskou povahu.

#209 Asenad: Přesně, to se mi taky jako čtenářovi hodně líbilo, ve zkratce to nádherně popsalo Freyovu zvrácenost, krutost a lhostejnost

7.6.2013 | 14:30:58
Mates87

Knihy jsem ještě nečetla, ale budu si je muset co nejdříve pořídit, abych věděla jakým směrem se bude příběh dále ubírat. Jsem citlivá povaha, každá blbost mi nahrne slzy do očí, ale přiznám se, že po shlédnutí konce poslední zveřejněné epizody jsem ještě něco takového, u filmu ani seriálu, nezažila-byla jsem v takovém obrovském šoku, že jsem nedokázala absolutně nijak reagovat-ani slzy, ani nadávky… Teprve až jsem si uvědomila, že i závěrečné titulky skončili a já stále sledovala obrazovku s otevřenými ústy, tak jsem se dostala k sobě-nadávala jsem a řekla si, že je to ten nejblbější seriál, který jsem kdy sledovala a že to sledovat už nebudu, jelikož vždy když jsem si někoho oblíbila, tak zemřel! Ale po následném přemýšlení jsem si uvědomila, jak perfektně je to zpracované a jak si pan Martin dokáže pohrát s osudy fiktivních lidí a s psychikou náš čtenářů a filmových fanoušků a láká mě vědět co bude dál a kdo nakonec usedne na ŽELEZNÝ TRŮN…

7.6.2013 | 15:43:44
KIM

vtipné jen bych se rád viděl když jsem to četl

10.6.2013 | 11:35:38
sahyna

ty to teda prožívaj :)

10.6.2013 | 16:16:27
Marcik

#216 kačuř: Ty spoilery sou nejlepší :D:D:D

14.6.2013 | 19:43:28
kutas

Koukám že chlapy to zvládají lépe jak ženy no ale takovouhle brutalitu zažijeme i v další sérii. PS: ani ten pejsek se na to nemohl dívat :D

16.1.2014 | 20:59:45
ori

Knihy som nečítal, takže som netušil, čo sa stane, a Roba som mal veľmi rád, ale neviem, ani to so mnou nepohlo :D

webmaster
28.11.2015 | 15:11:43
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama