Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Proč stanice HBO nezveřejnila video z natáčení posledního dílu The Iron Throne?
Všechny epizody seriálu Game of Thrones se dočkaly speciálního videa, ve kterém tvůrci mluvili o událostech nejnovější epizody. Tohoto videa se však překvapivě nedočkala poslední epizoda.
Vy, co nás pravidelně navštěvujete, moc dobře víte, že po každém odvysílaném dílu seriálu Game of Thrones vydala stanice HBO poměrně dlouhé video, ve kterém tvůrci mluví o událostech aktuální epizody. Tato videa z natáčení jste u nás mohli sledovat s českými titulky, nicméně poslední díl The Iron Throne se podobného rozboru nedočkal. Proč?
Oficiálně se to neví, nicméně existují důkazy, které nás utvrzují v tom, že video existovalo/existuje. Hned po odvysílání posledního dílu se video z natáčení neobjevilo na stránkách HBO GO, nicméně jeden fanoušek si zhruba týden po premiéře všiml, že na HBO GO je toto video. Když však na něj návštěvník klikl, tak se mu neotevřelo.
(Finále bylo tak špatné, že stanice raději nezveřejnila názory tvůrců. Foto: HBO)
Podle náhledu šlo poznat, že video mělo cca 10 minut. Když uživatelé kontaktovali HBO, tak jim bylo sděleno, že video existovalo, ale že již nebude vydáno. Nikdo bohužel neví, proč se tak stanice rozhodla. Třeba se videa ještě někdy dočkáme, buď na YouTube, nebo na DVD a Blu-ray. Zatím však pro diváky neexistuje.
Fanoušci však mají svou teorii, proč video nebylo a nebude zveřejněno. Není žádný tajemstvím, že osmá řada byla přijata velmi negativně, což se vlastně i odráželo v komentářích a hodnoceních videí z natáčení u předchozích pěti dílů na YouTube (však se sami podívejte, jaké hodnocení má například video k pátém dílu). Stanice HBO se proto mohla rozhodnout nevydat toto video z důvodu předejít těmto negativním ohlasům.
Zdroj článku: Comic Book
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Kristian Nairn
25.11.1975 | 25.11.2024 -
Michael Feast
25.11.1946 | 25.11.2024 -
Hafþór Júlíus Björnsson
26.11.1988 | 26.11.2024 -
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024 -
Brian Fortune
28.11.1965 | 28.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /69
Ten pocit, když jsi nakonec rád, že (skoro) všechny tvoje oblíbené postavy umřely v posledním čestném boji (s NK). :- D :-D :-D
#3 oriTak je to rozumný nevydávat video, kde herci musejí používat kličky na otázku jak se vám líbil konec seriálu. Už jsme takový videa viděli v rozhovorech.
#1 Svjatogor: Škoda že to nebolo podľa Sapochnika, ten by podľa rozhovoru v tej epizóde najradšej zabil všetkých :D
#4 Svjatogor #5 Violet#3 ori: Já taky, nesnáším rádoby superhrdinské smrti. ;-)
#3 ori: No apsoň by to nebyl tak sladký konec :D Mě to přišlo až moc přeslazený :)
#7 SvjatogorAsi jim došlo, že už to prostě neobkecají, lepší by bylo to natočit a né potom odříkat co jak bylo a jak bylo co myšleno :)
#5 Violet: Je konec června a já stále jaksi nechápu, proč ve trůním sále KL (čerstvě dobytého nepřátelského města) byla Daenerys sama beze stráží. A když už se stalo, co se stalo, tak proč první Neposkvrněný nezabil Jona dokud mohl??? :-O :-O :-O
#8 FallenMaia #9 Violet#7 Svjatogor: Načo stráž?? Veď pri vchode strážil obrovský drak ;) A pred Jonom by ju prečo mali strážiť? Kto iný by ju tam mohol ohrozovať? Veď to mesto bolo už skoro úplne vyľudnené.
#10 Violet#7 Svjatogor: Asi protože by tím hned rozpoutal další válku. Jona by každý bránil. A on ho přecejen bral jako dalšího vůdce. Nebyl to jen nějaký lokaj. Ale máš pravdu, na tohle by nikdo v ten moment nemyslel a rovnou ho chtěl zabít. Víš co je špatný konec? Když konec nezodpoví spoustu otázek a jen přidělá další otázky. Já se nedivím, že už další koment video nechtějí pustit. Kritika byla opravdu velká.
#8 FallenMaia: No sice jí hlídal drak, ale pořád mohl být někde kdokoliv schovaný. Ale to prostě taky vypustili, to nemá cenu řešit :)
Kto by bol schovaný v rozpadnutom, vyhorenom paláci?? Veď z toho zostala len rozvalina. A asi si chcela vychutnať ten opojný moment zo svojej vízie kde tiež bola sama ;) Tak poslala Greyworma a neposkvrneních na druhý koniec mesta :D
#12 Violet #13 Svjatogor#11 FallenMaia: Tak jasně že chtěla.. Však to bylo vidět, že už ani nic jinýho nechce, se tím úplně nechala zblbnout.
Kdo by tam byl schovaný? Viděl jsi co říkal představitel NK? To by bylo :D :D překvápko :) Pořád to nebyla taková rozvalina, aby nemohl být někdo za tím super trůnem :) Vem si kolik lidí se snažilo dostat pryč.. klidně tam mohl někdo být.. Kor když tam vedla úplně normální chodba a trůn nebyl ničím zasypaný :P Prostě ostražitost.. Ale jo, ona chtěla být na trůně sama.. kdo by nechtěl :D
#14 Svjatogor#11 FallenMaia: Kdo by se schovával v rozpadlém a vyhořelém paláci? Přemýšlím… tak třeba Adolf Hitler a jeho věrní z Waffen-SS, pardon měl na mysli Cersei Lannister. ;-)
#15 FallenMaia#12 Violet: Kdoví co by s ním dělala… ehm. ;-) :-D
#13 Svjatogor: OK a nenapadlo ťa že ten palác už pred tým celý prešli od zhora dolu tí Neposkvrnení mimo záber? Pred tým ako tam priletela na tom drakovi a robila príhovor??? Proste že to tam celé vyčistili a ak niekoho našli vytiahli ho von? A ona si už len potom prišla na hotové? ;)
Aj to je možnosť, či?
Veď aj Tyrion tam bol oveľa skôr a prešiel celé to podzemie dole a našiel tam mŕtvu Cersei a Jaimeho ;)
#16 Violet #17 Violet #18 Svjatogor #19 Svjatogor#15 FallenMaia: Mimo záběr a jsme u toho :D Dřív žádné mimo záběr nebylo.. Proto už nevypustili další video, aby nemuseli říkat to bylo mimo záběr :D A prostě si to domyslete :D
jak jsem už řekla, je blbost to řešit, protože to vyspustili jako spoustu dalších věcí.. už jsem to tady napsala :P
#20 FallenMaia#15 FallenMaia: A ty myslíš, že by jim nikdo nemohl utéct? Někdo kdo viděl jak to tam ona vypaluje? A jak by to asi pak vypadalo, kdyby jí ta někdo v tom sále viděl? No šel by po ní jak po uzeným :P
Ale taky je pravda, že tam prostě nikdo být nemusel.. tak tu řešíte uplné.. :D No i tak, hlídat jí měli :P Ne že si bude po takových vraždách chodit hned všude sama.
#15 FallenMaia: Důvěru ve vnímání konsekvencí činů jednotlivých postav v posledních dvou sérií jsem už jaksi bohužel nenávratně ztratil. Podle mého tohle nepřišlo autorům vůbec na mysl. To, co správně říkáš, mohli autoři vyjádřit krátkou scénou. Daenerys (nadržená) kráčí chodbou do trůnního sálu a naproti ní se vrací úderná jednotka, která právě ocheckovala celý trůnní sál. Jedno gesto velitele skupiny plné podřízenosti a splnění úkolu směrem ke Khaleesi a není co řešit. 15 sekund!!!
#22 FallenMaia #68 pavel.hangman#15 FallenMaia: U všech bohů. Svět ASoIaF přetéká nájemnými vrahy a atentátníky. Všichni mocní lehkomyslníci jsou už dávno mrtví. Teď to opět přeženu: Khaleesi si mohli podat Kubiš s Gabčíkem a Opálkou. :-D
#16 Violet: Mne to vôbec nevadí že to bolo mimo záber, načo by si to potrebovala vidieť? Ako tam Neposkvrnení chodia po Red Keep a čistia oblasť? Taká nepodstatná vec, nič neprinášajúca do príbehu, proste to tam celé prešli, ak niekto prežil tak ho zabili ako tých vojakov vonku na ulici a hotovo, prišiel Tyrion prešiel podzemie kde tiež už nikto nezostal na žive a následne priletela Daenerys, to už bolo celé centrum a okolie vyčistené, Red Keep bola prázdna a ona sa len išla sama pokochať svojim novučičkým trónom :D Úplne logické.
#21 Violet #24 Svjatogor#20 FallenMaia: A jak víš, že to tam prošli? :D Někdo to říkal? Víš ono ani tak nejde přímo o tohle. Ale že dřív takové otázky nebyly. Prostě to bylo natočené líp, to je celé :) A teď je prostě jen plno otázek a domýšlej si. Jestli chápeš, co chci říct..
#25 FallenMaia#18 Svjatogor: Ale aj nepotrebujem vidieť tú údernú jednotku ako kráča z paláca, na čo?? Čo mi to dá? To nemáš dostatok fantázie a predstavivosti aby si si to tam domyslel? Veď vidíš tú armádu Dothrakov a Neposkvrneních, máš scénku s Jonom ako kráča ulicami a Neposkvrnení vraždia vojakov na kolenách, máš scénku s Tyrionom ako kráča po meste a všetko je zničené a mŕtve, vojde do podzemia nikde nikoho, vidíš zničenú Red Keep a hneď ti musí byť jasné že to tam dávno celé vyplienili a nezostalo tam na žive nič, ach bože. To vám musí byť všetko podané na zlatom podnose?
#23 Violet#22 FallenMaia: Ne, stačí kdyby se zůstalo o toho jak to bylo. Když chtějí měnit styl ala guláš uvař co chceš a domysli si co chceš, tak s tím měli tak začít :P
A nechápu co to zase řešíte :D Prostě to je zkrácený tak to taky tak vypadá. Mít to víc řad, tak by snad i ty otazníky co zustaly nebyly :)
#20 FallenMaia: Přesto, urychlení děje je ten menší problém. Velkým problémem, že Lojza přežil. To už všichni zapomněli, kterak se Neposkvrnění vypořádáli s vnitřní opozicí v Meeren a v jiných městech Essosu, kde Khaleesi zavedla vládu sovětů a lidovou demokracii? :-O
#26 FallenMaia#21 Violet: Ano chápem, ale to nieje dôvod aby som poslednú sériu nazýval sračkou, len preto že si musím zopár vecí domyslieť a že mi to krásne a prehľadne neukázali na kamere, na tom nieje nič zlé, že ľudia použijú trochu svojej predstavivosti, hlavne pri veciach čo sú tak zrejmé ;)
#27 Svjatogor #29 Violet#24 Svjatogor: Neviem kto je to Lojza ;)
#28 Svjatogor#25 FallenMaia: Říká Sauron, který trpěl rozhlasovými bitvami v prvních sériích. Make my day. :-D
#31 FallenMaia#26 FallenMaia: Jon Sněh. :-)
#25 FallenMaia: Já jsem nikdy tohle slovo nepoužila ;) Už sis mohl dávno tedy domyslet z toho co píšu, že mě štvě že to tak zkrátili. Protože to vypadá že přeskočili plno řad a skočili až na konec. A ten prostě poslepovali jak mohli. Chybí plno věcí. Zase s náma mluvíš o něčem co řekl někdo jiný? :D Zrovna to, že Arya se odněkud teleportovala, tak to ukázat měli jak tam doběhla. Nebo to že Jon křičí asi na ní, ono by stačilo kdyby bylo vidět že si Jon nepovídá s drakem ale řve Běž Aryo :D A pak ani není třeba vidět odkud skáče. No pokus tam byl, ale špatný. Tohle neukecáš, podle mě si to potom už moc neprojížději, o čemž právě svědčí ten blbej kelímek a další petky :)
#32 Svjatogor #33 FallenMaiaA už zase jedete kolečko… dokola…:-(
#35 FallenMaia #36 Svjatogor #48 widy.33#27 Svjatogor: Dobre ale porovnávaš hrušky a jablká ;) Bitka je podstatná časť deja ktorá ho môže úplne zmeniť, ktorá prináša kopu fajn momentov, ktorá dej osvieži atď. čistenie paláca od pár preživších to nieje nič zásadné preboha, nič to do deja neprináša, nič zaujímavé sa tam nedeje, vraždenie sme už videli toľko krát že by to bolo úplne zbytočné, to vážne chceš toto porovnávať?
#39 Svjatogor#29 Violet: Jon ve třetí epizodě určitě nekříčel: Běž Foreste, bež!!! Jedno slovo: FLIKOVAT. ;-)
BTW: Našel jsem si novou detektivní zábavu: hledám herce GoT v The Ripper Street. :-D
#34 Violet#29 Violet: S tou Aryou a celkovo treťou časťou s tebou vo všetkom súhlasím ;)
#32 Svjatogor: křičel GO GO GO.. Nebo co jinyho? :) Myslíš že si povídal s drakem? :D
#37 Svjatogor#30 oskarka: Tak sa pridaj, čo zaujímavé nám povieš? Čo máš na jazyku? Čím kvalitným si chcela prispieť do tejto diskusie? Čakám ;)
#30 oskarka: ??? Bavíme se k thématu: HBO neuvolnilo >> Game of Thrones | Season 8 Episode 6 | Game Revealed (HBO) <<. Prosím, zapoj se.
#34 Violet: Já to pochopil jako Go, kill me now!!! :-)
#38 Violet#37 Svjatogor: Myslíš? Tak ale stejně odváděl pozornost od toho že tam běžela Arya, kterou nám neukázali. Se tam pořád krčil a najednou by jen tak nevstal, právě při sledování jsem si říkala proboha co mu hrabe :D Až když Arya skočila po NK jsem si říkala, že asi to bylo kvůli ní. Ale to bylo prostě jen blbě natočené :) Si i tak myslím, že kdyby si to ještě vše pořádně prohlídli, věnovali tomu tu péči, tak by něco změnili taky.
#41 Svjatogor#31 FallenMaia: OK, uznávám. Ale i ty pomysli, tuhle válku zavinil jeden Malíčkův vrah. Alepoň mou dnešní 15 sec. scénu měli tvůrci do poslední epizody dát. Vyjdi mi trochu vstříc. ;-)
#40 FallenMaia#39 Svjatogor: Sorry, nerozumiem ti :D :D Komu mali dať 15 sekundovú scénku? Vrahovi od Malíčka? Či čo? :D :D Nejak som to nepochopil :D
#42 Svjatogor#38 Violet: Asi už měl toho dost. Před okamžikem měl na dosah NK. NK ovšem nejevil pražádné pochopení StreetFighter, lusknul prstem a ukázal mu svoji prd… ehm záda s tím, že má naplánovanou důležitou pracovní schůzku v Božím háji. :-D
Doufal jsem, že Jon zabije draka a umře v posledním plameni nemrtvého draka. Vzplane jako Azor Ahai, jenom trošku jinak, než jak se očekávalo. TOHLE narušení rovnováhy mělo zpomalit NK a dát potřebný čas pro Aryu a její superskok z poslední silné větvě nejbližšího stromu Božího háje.
Prostě srát na to. DD zabili LM, Alys, Berika a Edda, tak ať to bolí pořádně. :-D :-D :-D
#40 FallenMaia: Můj příspěvek #18. Přečti si jej pečlivě. ;-)
#44 FallenMaiaDD poslalo tuto epizodu do prenominací na Emmy, možná nechtěli, aby se ten poklad zbytečně hanil. Na nějaké asijské HBO bylo loučení s herci Lena, Nikolaj, Isaac a Gwendoline, všichni dostali obrazy s událostí, která jejich postavu nejvíce ovlivnila a každý z herců něco řekl. Možná k tomu byli i komentáře tvůrců. Možná to mělo běžet po seriálu.
#51 Svjatogor#42 Svjatogor: Aj tak nerozumiem, čo má s tým spoločné Malíčkov vrah?
#47 SvjatogorKéž by vyšla nezveřejněná originální pilotní epizoda s jinou Cat a Dany :(
Vyhlašuju anketu pro s08e06 (oskarka budiž srdečné přizvána):
1.) Nejzajimavější vizuální scéna:
2.) Smysluplný dialog dvou a více postav:
#52 FallenMaia #55 Violet#44 FallenMaia: Malíček rozpoutal válku mezi Starky a Lannistery. Ergo jeden vrah stačí k velkému neštěstí.
#49 FallenMaia#30 oskarka: starte sa o seba alebo aspoň sem napíšte niečo čo má zmysel
#47 Svjatogor: Aha a preto mala byť vo finálnej epizóde tá 15 sekundová scénka? :D OK no, ak myslíš ;)
#50 Violet #53 Svjatogor#49 FallenMaia: Tam toho mělo být mnohem víc :D Ale tak lepší jak nic :D
#43 sonulle: Zatím jsem na twitteru viděl několikasekundová videa s rozbrečenou Sansou při soudu lordů nad osudem Tyriona, tančícího Tormunda s Jaimem, rozloučení s Theonem a Lyannou Mormont, Ohaře po poledním záběru v KL a lehce rozbrečeného Jona taky po poslední klapce. Jsou to srdcaři. :-)
Kdo měl jako TOP postavu sera Joraha: The Ripper Street s01e05
#63 sonulle#46 Svjatogor: 1.) Daenerys s drakom v pozadí ;)
2.) Jon na návšteve u zatknutého Tyriona ;)
#54 Svjatogor#49 FallenMaia: Ano Saurone, někteří lidi neradi stíny nejasností a pochybností. To ty rád, že? :-D :-D :-D
#52 FallenMaia:
1.) Me too. připomělo mi to Shachath (AHS).
2.) Rozhovor Jona Sněha s Duchem. Haf haf haf!!!! ;-)
#46 Svjatogor: 1.) Drogon se snaží probudit Dany a pak se podívá na Jona, který si myslí, že to má spočítané :) 2.) Jon a Tyrion
1.kdyz konecne Jon pohladi Ghousta :-) 2. Kdyz Brienne zapisuje do bile knihy Jaimeho ciny a pak jako prava blondynka nenecha zaschnout inkoust a zavre knihu :-) :-) :-)
OK, druhá anketa hlavně pro betatestery: Dobrý král Joffrey má být v mé písni.
2.) Too cold…
Hlasujte. Za odměnu leaknu zárodeček pre-pre-alpha Mléčného Robbina. :-)
#59 FallenMaiaSvjatogor: urcite 1 ;-) Joffrey byl muj milacek
#61 Svjatogor#57 Svjatogor: Ja som skôr za 2.)
#60 Violet #61 Svjatogor#59 FallenMaia: souhlas
#61 Svjatogor#58 Lady Adeline: #59 FallenMaia: #60 Violet: Official account: Joffrey T.H.K.H.S.* & Meryn Trant feat.
Totálny hovado, kretén a hajzel samozrejme… :-) Tohle bude ještě větší jízda než Thenni, píšu to 15 minut a už mám 15%, bo hip-hop py***… :-D Stay tuned borci.
#62 Svjatogor#61 Svjatogor: Autorkou zkratky je widy. Pošlete ji čokošku. :-)
#51 Svjatogor: Do zprávy jsem ti dala odkaz, na ty videa. Podle mě ty komentáře a to loučení s herci budou součásti DVD kolekce a tak pro to se to jinde neobjevilo.( Asie na to asi tak trochu kašle.) Peníze se musí točit a po fiasku v osmé série budou nejvíce táhnout komentáře tvůrců, vystřižené a pokažené scény apod. Z toho důvodu de to nikde neobjevilo.
#64 Svjatogor#63 sonulle: Děkuju.
protože je jasný, že když se to objeví až na dvd, o to víc budou mít lidi důvod si to koupit, z komerčního hlediska to je nejvýhodnější řešení, protože d&d sice chtěli mít už pokoj, ale když jde ždímat, tak až na kost, že. já se hlavně teď modlím, ať tam jsou vystřižený scény (konkrétně kvůli tomu, že je hodně možný, že točili, jak brienne sundává jaimemu ruku), ty final goodbyes by mohly být delší (ale dívat se, jak weiss hrabe na nikolaje a dělá si srandu, jak ho najali, jen protože byl levnej jfc), a taky by se někdo mohl hacknout a vydal všechny ty hodiny nepoužitýho materiálu a bts, protože já bych se klidně dívala na celý dva nesestříhaný dny table readu. :D
#66 sonulle#65 SaDiablo: Jj, když se Weiss sápal na Nikolaje, vypadalo to, že mu Kosťa ukousne ruku. Pasivní agresivita na obou stranách :) V Kolíně teď mluvil celkem diplomaticky. Říkal, že kritizování a nespokojenost je v pořádku, jen si peprnější výrazy vůči DD mají fanoušci nechat pro sebe, protože díky nim ten seriál existuje. Zároveň podpořil petici. Řekl, že byl ze začátke ze scénáře zmatený a frustrovaný a že mu to nedávalo smysl, ale nakonec to do něho vrostlo. Zkritizoval, že Jon zabil Dany, ale vypálení KL v jeho očích, bylo to co se od Dany dalo čekat dlouhou dobu. apod. Takže to bylo jako no scénář se mi úplně nezamlouval, ale nakonec jsem to přijal HBO mě živilo, DD mi šéfovali a vy milí fanoušci nezlobte, ale kritizujte a podepisujte petice. Jinak na ty vystřžené scény se těším, ale to s tou rukou, jsou jen zbožná přání breime fans.
Mne prave posledna epizoda prisla ako video z natacania…
#18 Svjatogor: Napiš něco vlastního. To není rejpání, to myslím vážně. Nápady máš dobrý (viz rozhovor Varyse a Tyriona nad smrtí Malíčka) a nevzpomínám si, kdy jsem naposledy četl kvalitní fantasy od českýho autora. (y)
Neboj se inspirovat jinde, však v GoT to dělali ve velkým.
Je to konstruktivnější činnost než tady dokola lamentovat, že poslední sérii (série) scénáristi prostě zkurvili. Což všichni víme. Já už sem prakticky nechodím…
#69 Svjatogor#68 pavel.hangman: Myslel jsem, že to tady někde zapadlo bez ohlasu. Já už pro universum GoT / ASoIaF nějaké drobnosti píšu. Mám tu cca pět betatesterů. Pravdou je, že od jara si pohrávám s myšlenkou několika krátkých regulérních povídek. Některé by vyplnily mezery a opomenutí scénáristů a některé by byly ryze alternativní. Dík za tohle nakopnutí. :-)