Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Přežili Tormund a Berik finálové události na Východní hlídce?

Přežili Tormund a Berik finálové události na Východní hlídce?

Východní hlídka se na konci sedmé série dočkala velmi špatného konce. Když byla zničena, tak na ní zrovna byli Berik a Tormund. Přežili pád Východní hlídky?

27 0
12.9.2017

Na konci sedmé série přiletěl Noční král na drakovi a zničil Zeď na místě, kde se nachází Východní hlídka. Na ní se zrovna byly dvě pro nás známé postavy – Tormund a Berik Dondarrion. Zeď a Východní hlídka byly zničeny, to je jisté, ale jak dopadli Tormund a Berik? K osudu svých postav se vyjádřili samotní herci.

„Pokud je tohle konec mé postavy, tak jsme se právě dočkali velkého zvratu na konci série. Kdybych byl tvůrcem a chtěl bych nechat umřít Tormunda a Berika, tak bych sérii neukončoval jejich smrtí, to by byl otevřený konec. Ale chápal bych to. Kdyby skutečně umřel, tak bych chtěl, aby těsně před svou smrtí poslal vzkaz po havranovi,“ řekl herec Kristofer Hivju na to, zda je jeho postava mrtvá.

(Sandor se na rozdíl od Berika a Tormunda vydal do Králova přístaviště. Foto: HBO)

Podobné odpovědi jsme se dočkali i od herce Richard Dormera, představitele Berika: „V tuto chvíli vám nemohu říci ano či ne. Myslím, že by to byla pěkně nefér smrt pro obě postavy. U nich bych si představoval mnohem dramatičtější smrt­.“

Co myslíte, dočkáme se v osmé řadě Tormunda a Berika?

Diskuze /53

pikaia

Tak snad budou, to by byl debilní konec jejich postav, neukončený. Zeď padla. Konec. Kašlem na ně.

#2 Azog2182 #3 Oveckoun
12.9.2017 | 17:08:52
Azog2182

#1 pikaia: Ach boze tohle je Hra o Truny kazda postava nemusi mit hrdinskej konec viz Tywin Lannister Oberyn atd navic z Tormunda uz udelali totalniho saska kterej uz normalni divaky nemuze zajmat

#33 Rumek
12.9.2017 | 17:23:16
Oveckoun

#1 pikaia: Myslíš podobně jako Edmure, Hizdarh, Rakharo, Black Fish, Kovarro, vetšina členů Bratrstva, Salladhor Saan, Illyrio, všechny vdovy po Khalech z minulé řady, Samova rodina (zbytek). Néééé, scénaristi to mají vymyšlené do úplného detailu a jen na ně v epizodách není místo. Musí se přece udělat prostor pro „hlavní postavy“ a dát divákům to, co chtějí :D

#10 Movego #11 FValek #27 Destyl #28 Snorri_Killa
12.9.2017 | 17:25:19
morgoth999999

100 % prezili

#23 Vesy84
12.9.2017 | 17:32:36
Raist T.

Myslím si, že pokud mají zemřít, zemřou epičteji. Zamýšlím se nad tím, proč byla zeď zbořena na Východní hlídce…

#8 Nikolperse
12.9.2017 | 17:56:13
Punisher bude trestať

Ano prezili, dalsi clanok poprosim.

redaktor
12.9.2017 | 18:22:57
Faraniel

Já myslím, že přežili. Připadá mi, že GoT už sešly z té cesty nehrdinských a nečekaných úmrtí.

12.9.2017 | 18:31:01
Nikolperse

#5 Raist T.: Bola zbúraná na tom mieste, preto lebo tadiaľ išli WW. WW postupovali popri pobreží od dobytia Tvrdodomova, čiže je celkom logické že narazili práve na Východnú hliadku, ktorá je pri mori a ktorú mali po ceste, a nie na Čierny hrad, ktorý je niekde uprostred múru, ďaleko od pobrežia.

12.9.2017 | 19:11:05
lone.ranger

A co Gendry?

Naposledy jsem si ho všiml, když s Davosem sundávali promrzlý hadry z Jona. Ale co pak – zůstal na Východní hlídce, nebo odplul s Davosem a Jonem na lodi? Nepřehlídl jsem se?

(Asi je blbost, aby zůstával na zdi, když neměl rád zimu. Kdoví.)

12.9.2017 | 19:21:03
Movego

#3 Oveckoun:Illyrio umřel? :D

12.9.2017 | 19:24:45
FValek

#3 Oveckoun: Vdovy, Illyrio, Edmure a Samova rodina co zbyla (pokud myslíš sestru a matku), tak ti mrtví nejsou a nebyly to nijak důležité postavy, aby měly nějaký dokončený osud… Tormund a Berrik jsou přeci jen hlavní.

#13 Oveckoun #17 Trepy
12.9.2017 | 20:40:33
phayoform

Omlouvám se, že to není k tématu, ale mohl by někdo potvrdit, že v knize řekla chůva Branovi, že Noční král pochází z rodiny Starků a jmenoval se Brandon?

#14 ori #31 Vood
12.9.2017 | 20:47:27
Oveckoun

#11 FValek: Nene, já je nebral jako mrtvé. Já jen tvrdím, že kompletně zmizeli ze seriálu a dělá se, že neexistují. O jejich důležitosti se nechci hádat, minimálně Edmure je ale dědic Řekotočí nebo snad ne? V seriálu nehledám logiku už pár sérií a nedoufám, že se vrátí, ale některé věci dokáží naštvat i teď.

#17 Trepy
12.9.2017 | 20:55:49
ori

#12 phayoform: Nočný kráľ v knihe je legenda, 13. veliteľ Nočnej hliadky ktorý sa zamiloval do ženy s „kožou bielou ako mesiac a očami modrými ako hviezdy“ a ušiel s ňou za Múr. Niektoré legendy hovoria, že to je Stark, iné však zmieňujú iné mená. Nočný kráľ ako vodca bielych chodcov a armády nemŕtvych v knihách neexistuje.

#16 phayoform #24 Revoemag
webmaster
12.9.2017 | 21:11:39
Trepy

Tak to snad ví ti herci jestli tam umřeli nebo ne? Buď z té Zdi spadli a umřeli nebo ne, ale to pak nechápu jak mohli udělat interview. Stejné jako když to Jon a Daenerys doopravdy dělali a pak dělali v interview, že to byl hnus.

12.9.2017 | 21:15:37
phayoform

#14 ori: Díky!

12.9.2017 | 21:20:39
Trepy

#11 FValek: #13 Oveckoun:

Illyrio po nezdařeném pokusu s Viserysem, s nezdařenou Dany, která bohužel zešílela a s nezdařeném Griffovi, (který se propadl do jiné dimenze v seriálu) neměl jinou možnost, než se spojit s NK. Takže Tyrionovi navrhl ten hloupý plán (všechny Tyrionovi hloupé nápady v 7. sérii byly vlastně podvrženy Illyriem) a NK díky němu získal draka a mohl přejít přes Zeď. Takže nemějte strach, Illyrio se ještě objeví a bude mít skvělou dohru. Jon, Dany, NK, Cersei a Železní se všichni dohromady pozabíjí a Illyrion si bude myslet, že může bez problému usednout na Železný trůn. Jenže ještě před tím ale bude muset oživit Malíčka, aby mu pomohl zmizet všechny ostatní postavy v seriálu, které se už dlouho neobjevili. A nakonec proběhne epický finálový souboj mezi Malíčkem, Varysem a Illyriem, který Malíček samozřejmě vyhraje a konečně usedne na Železný trůn společně se dvěma manželkami – oživenou Catelyn a Sansou a nastane dynastie trvající dalších 300 let, poté se všechny zmizelé postavy vrátí z podsvětí a nastane další rebelie, kterou vyhrají zmizelé postavy v čele s Victarionem. Je to taková analogie Aegona Dobyvatele a následné rebelie za 300 let.

12.9.2017 | 21:29:46
Wencek

No podle posledního záběru na Tormunda a Berika oba přežili. Doběhli na část zdi, která nespadla.

#19 Trepy
12.9.2017 | 21:30:41
Trepy

#18 Wencek: Asi jsme jediní, co si toho všimli při prvním sledování… D&D nemají koule, takhle bezvýznamně zabít oblíbené postavy.

12.9.2017 | 21:32:55
binnie

Myslím, že přežili ! viz článek z 28.8.

12.9.2017 | 22:31:25
JirkaŠčobák

Myslím, že přežili.

12.9.2017 | 22:46:41
shootx

Jsou nazivu pujdou WW dozad

Berick zabije jednoho Nocniho Vůdce ale umre a Thormud sebere jeho mec a odjede Nymerii na hrbete na Zimohrad dát Jonovi mec(casova prodleva nebo vzdalenost uz v teto serii nebude vubec hrat roli). Nymeria zachrani Thormunda ve vlcim lese kde probehne i bitva…

12.9.2017 | 23:45:51
Vesy84

Ano taky myslím, zůstali na časti zdi která přeci nespadla !!!#4 morgoth999999:

13.9.2017 | 8:08:04
Revoemag

#14 ori: A kdo je tam vede a kdo vytváří WW?

#37 ori
13.9.2017 | 8:45:27
skream2

„#1 pikaia: Ach boze tohle je Hra o Truny kazda postava nemusi mit hrdinskej konec“

Toto platilo to do 4 série.

13.9.2017 | 10:21:09
widy.33

neverím že to mal byť ich koniec to by bolo velmi amatersky spracované Berick 6 krát ožil aby ho zapučil kus ľadu a Thormund ešte musí okuzliť Brien :D

widy.33
13.9.2017 | 10:34:06
Destyl

#3 Oveckoun: Illyrio je mrtvý? To máš odkiaľ?

#29 Ann Taylor
13.9.2017 | 11:00:15
Snorri_Killa

#3 Oveckoun: A on Salladhor Saan je mrtvej?? Kde umřel?

#29 Ann Taylor #36 shootx
13.9.2017 | 11:52:16
Ann Taylor

#27 Destyl:
#28 Snorri_Killa: On nemluví o tom, že jsou mrtví, ale že měly tyto postavy „neukončený konec“, protože plno z nich prostě nechali plavat a silně pochybuju, že Hizdahra, Rakhara, Kovarra, Illyria, Sallu a podobné někdo zmíní alespoň v poslední sérii bez ohledu na to jestli umřeli nebo někde žijou.

#35 Trepy
webmaster
13.9.2017 | 11:56:36
Baodurwolverine

Ja bych chtel aby jon potkal tormunda jako nemrtveho a to same sandor berika …

13.9.2017 | 12:06:47
Baodurwolverine

No v serialu bylo zatim naznačene že nočni kral byl vytvořen dětmi lesa..takže velitelem nočni hlidky proste byt nemohl protože ještě ani zeď neexistovala..

13.9.2017 | 12:28:30
Rumek

#2 Azog2182: Za prvé na 100% přežili. A za další, asi nejsem normální divák, ale Thormund je, byl a jistě nějakou dobu i bude jednou z mých nejoblíbenějších postav.

13.9.2017 | 13:12:55
Vysmek.cz

Když přežil Jaime 2 metry od draka a Deny, tak už je schopnej každej přežít cokoliv.

13.9.2017 | 13:27:05
Trepy

#29 Ann Taylor: Hizdahra v seriálu umřel myslím.

#38 Ann Taylor
13.9.2017 | 13:47:32
shootx

#28 Snorri_Killa: Porad pracuje pro Davose v utajení(mimo to davno spolupracuje i s Gendrym na plneni Davosovych planu) napr. priprava retezu k jezeru.

13.9.2017 | 14:22:20
ori

#24 Revoemag: To sa nevie, ani mnoho iných vecí, ani nie je presne povedané ako vznikajú, je tam narážka na Crasterových synov, ale nie je to potvrdené. V knihách je okolo nich oveľa viac otáznikov.

webmaster
13.9.2017 | 15:51:52
Ann Taylor

#35 Trepy: Jenže nikdo po něm neštěknul a dokonce už si ani nikdo nepamatuje, že to byl manžel Daenerys a tak i král Meereenu (nebo snoubenec a budoucí král, nejsem si ani jistá, jestli se vzali). Vlastně naposled jsme viděli, že ho bodli dýkou. Šlus. Konec. Dokonce se nikdo ani neobtěžoval poznamenat, že umřel.

#39 Thunderbird #43 Trepy
webmaster
13.9.2017 | 16:23:56
Thunderbird

#38 Ann Taylor: Nezmínila ho ani Daniella sama, když mluvila s Jonem. „…the witch that killed my husband.“ Měla spíš říct, že jejího prvního manžela… A pak proč všichni nadávají, jak blbě je to napsaný :D Přesně kvůli takovýmto věcem.

#40 Ann Taylor
13.9.2017 | 16:53:59
Ann Taylor

#39 Thunderbird: No ono chudák Hizdahr! :D V seriálu nebyl nic než relativně slušnej chlap (zjevně neměl vůbec nic společnýho s harpyjema), kterej si nechal doslova srát na hlavu, přinutit se do svatby, vyhrožovat si smrtí, hrdinně se postavil uchvatitelce, která ukřižovala jeho otce, protože „spravedlnost, takže spravedlnost mě nezajímá“, snažil se vyjednávat s nepřáteli, dokonce vyjednal opravdovou dohodu, po který mu ale zase všichni nasrali na hlavu, kdykoli něco navrhnul, tak se to smetlo ze stolu, vlastně ho nikdo neposlouchal, krom Daaria, kterej akorát furt říkal, že ho maj zabít, jeho manželka/snoubenka se mu tlemí do xichtu se svým milencem a on ani nehlesne a nakonec ho mizerně zabijou a všem je to jedno :D

#41 Thunderbird #44 Uschi
webmaster
13.9.2017 | 17:39:40
Thunderbird

#40 Ann Taylor: A pak, když se tu manželku tvůrci na sílu snaží dát dohromady s někým jiným, není schopná alespoň hlesnout o jeho (dřívější) existenci :D A jo, máš pravdu, byl jedním z mála, kteří se z ní nepoprděli hned jak ji viděli :D

13.9.2017 | 17:59:23
Sctyri

Asi jako v díle, kde šel Jaime ke dnu. Nesmysl, když v GoT někdo umře tak to divák pozná ;) teda až na výjimky jako jistou dobu Stannis, nebo třeba Syrio Forel,

13.9.2017 | 18:20:35
Trepy

#38 Ann Taylor: To je samozřejmě problém…

13.9.2017 | 18:37:45
Uschi

#40 Ann Taylor: Ja nechapu, proc si to neustale prevadite do dnesniho „moderniho sveta“. To jste za tech x let nepochopili, ze tam je ta mentalita lidi uplne jina? Furt tu predhazujete nejake moralni hodnoty dnesniho sveta, ktere v „jejich“ svete nikoho nezajimaji.

Pokud by Tormund a Berik zemreli na zdi, byl by to aspon naznak toho, ze se tvurci neobratili od puvodni hodnoty serialu a proste se neboji nekoho jen tak zabit v polovine, coz je za me velke plus. Byla by to rozhodne lepsi smrt, nez malickova, kterej celou 7 sezonu nedelal nic jineho, nez se si o to koledoval a kratily se mu prsty..

#45 Ann Taylor #46 Ann Taylor
14.9.2017 | 8:02:41
Ann Taylor

#44 Uschi: Chceš tím říct, že podle mentality lidí v Essosu je hlava jedné z nejstarších a nejbohatších rodin ve městě a k tomu navíc nový král/budoucí nový král někdo, po kom neštěkne celý dvůr jeho manželky/budoucí manželky a v podstatě celý město a je naprosto v pořádku, když z něj všichni maj akorát prdel, a to včetně neurozených žoldáků? No tak to jó. Striktní třídní systém? Nic? Tradice? Nic? Velmi svázaná společenská pravidla nejvyšších tříd? Nic? Jejich historie? Nic? Aha, to jsou moderní morální hodnoty. Jasně.

#47 EmporioDrago
webmaster
14.9.2017 | 10:55:15
Ann Taylor

#44 Uschi: Velmi naopak – to, co předvádí Bronn, je totálně proti mentalitě toho světa. Neurozený žoldák, který neznamená vůbec nic a nemá žádný titul, jenom ho jako stovky jiných pasovali na rytíře po bitvě, bratrovi současné královny otevřeně do tváře označuje jeho tajného syna, ale hlavně předchozího krále za kundu a podobnými lichotivými věcmi, otevřeně se otírá o jeho incestní poměr a mluví s ním, jako by spolu pásli husy? A otevírá si zobák na další lordy jako na dědice lorda Tarlyho a podobně? Dokonce se vysměje jeho jménu? To je právě něco, co by v Západozemí nemělo být možné, to právě tradice, které nemají vůbec nic společného s moderním světem, které by tam měly platit, absolutně neumožňují. Ale protože poslední dobou naopak seriál bere naše tradice a skutečná feudální pravidla Západozemí už v něm neplatí.

#47 EmporioDrago #49 BloodyBlondie
webmaster
14.9.2017 | 10:59:26
EmporioDrago

Nevím, proč pořád tady chce každý druhý epické odchody ze světa nebo epické scény? Nebo spíš mám napsat „EPIC“? Klidně ať tam nechají, že zemřeli při pádu zdi a někdy pozděj někdo najde jejich pozůstatky. Prostě normální smrt a při tom pádu zdi by to nebylo ani překvapující. Nemusí být ten seriál jen protkám slavnými odchody ze světa, kdy vykonali hrdinské činy. Nejsme v řeckých bájích, ale v krutém, sice smyšleném, světě někde v době našeho středověku, kdy i lordy nebo významná osoba umřela zbloudilým šípem. Jedna dvě zcela normální smrti by prospěly víc, než scéna sedmi statečných hrdinsky se postavila proti tisícům mrtvých :-) ve srovnání s Hardhome, padaly desítky a stovky obránců proti mrtvým.

#45 Ann Taylor:
#46 Ann Taylor: tak nějak, souhlasím s tebou. Počkáme si a dozvíme se v knihách, co se děje a stane i se spoustou dalších zajímavých postav.

#53 Hoří
14.9.2017 | 11:19:49
Lestad

jsou asi tak mrtví jako Syrio a Stannis :)

14.9.2017 | 17:27:55
BloodyBlondie

#46 Ann Taylor: On si to práve môže dovoliť len a len preto, že kráľovskej rodine opakovane zachraňuje tie ich vzácne šľachtické zadky.

#50 Ann Taylor
14.9.2017 | 19:51:14
Ann Taylor

#49 BloodyBlondie: On si to jako nikdo bez původu, postavení a majetku dovolit nemůže. I kdyby jim zachraňoval zadky, svět Západpozemí by mu velel se jim klanět a říkat můj pane a na to, že mu poděkujou za záchranu, odpovědět, že jsou až příliš laskaví a je to jeho povinnost. I když neformálně se s nimi domluvit i samozřejmě na hmatatelné odměně, ne jenom poděkování. Takhle mluvit do obličeje lorda Casterlyovy skály (nebo co je teď vlastně Jaime) o jeho synovi/synovci králi, současné královně a vůbec k dalším o tolik urozenějším než on… Takovej Tarly by ho v opravdovém Západozemí třeba mohl nechat odtáhnout vojáky a Bronn by mohl být rád, kdyby ho jen vykopl ze své přítomnosti za to, že uráží jeho syna. Hierarchie je tam opravdu velice přísná a společenské normy silně svázané. Tak, jak se chová k Jaimemu, by se v Západozemí podle zvyků Západozemí měl moct chovat leda k někomu stejného společenského postavení. K žoldákovi nebo nižšímu potulnému rytíři.

#51 Ann Taylor
webmaster
14.9.2017 | 22:05:47
Ann Taylor

#50 Ann Taylor: Ono teda ale není takový překvapení, že se tak chová, spíš tam silně nesedí, jak si to Jaime nechá líbit. Takhle se rozpoutával celej problém s Jaimeho otcem a dědečkem. Že si Tytos nechal dělat na hlavu stejně, jako si nechá Jaime. V knížce se Bronn k Tyrionovi taky nechová úplně ukázkově, ale Tyrion ho usazuje, když už to přepískne a tohle je silný přepískávání. Tohle si nechat líbit je fakt mimo.

#52 BloodyBlondie
webmaster
14.9.2017 | 22:08:21
BloodyBlondie

#51 Ann Taylor: No, je fakt, že baviť sa s jednou z najvyššie postavených osôb v kráľovstve ako so svojím parťákom z mokrej štvrte v krčme piatej cenovej skupiny po ôsmej borovičke je celkom silná káva, ale na druhej strane, Jaime si asi uvedomuje, že si to vlastne zaslúži… Keby ma môj šéf, zneužívajúc svoje politické konexie, odtrhol od sľubne sa vyvíjajúceho projektu, pretože ma potrebuje pre vlastnú robotu, sľúbil by mi za to poriadnu odmenu, ale namiesto odmeny by ma celé ďalšie roky len zaťahoval do ďalších a ďalších vlastných projektov s tým, že tá odmena raz určite príde (a potom to zaklincoval tým, že z osobných dôvodov sa jednoducho bez slova vyparí z mesta a ja si môžem pískať)…no, nebavila by som sa s ním veľmi zdvorilým tónom :D Ale tak samozrejme, nežijem vo Westeros :)

14.9.2017 | 22:21:05
Hoří

#47 EmporioDrago: Já myslel že se tlemí Jaimeho neschopnosti si to jméno zapamatovat, ne tomu že „Dickon“ :-)

16.9.2017 | 12:34:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama