Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Platy hlavních herců Hry o trůny odhaleny

Platy hlavních herců Hry o trůny odhaleny

Zajímá vás, na kolik peněz si aktuálně přijdou herci za jednu epizodu seriálu Hra o trůny? Platy jsou rozděleny na dvě skupiny a my nyní víme, kdo do jaké z těchto skupin spadá a kolik si za jednu epizodu vydělá.

15 4
11.5.2019

Na webu Cosmopolitan se objevila informace o tom, že nejvíce vydělávají Lena Headey (Cersei Lannister), Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Kit Harington (Jon Sníh) a Emilia Clarke (Daenerys Targaryen). Všichni tito zmínění za jednu epizodu dostanou 500 tisíc dolarů.

Pak je tu druhá skupina, do které spadají seriálové sestry Sophie Turner (Sansa Stark) a Maisie Williams (Arya Stark). Obě herečky dostávají 175 tisíc dolarů za jednu epizodu.

(Není divu, že tato dvojce patří mezi nejlépe placené herce. Foto: HBO)

„Kit má více peněz, ale jeho příběh je větší,“ vyjádřila se Turner o tak velkém rozdílu mezi platy. „A v poslední řadě měl asi sedmdesát natáčecích nocí, já jsem jich tolik neměla. Moje reakce byla asi taková: ‚Víš co, klidně si ty peníze nech,'“ dodala v rozhovoru pro magazín Harpersbazaar.

Diskuze /49

naviivan

takže Lannisteri a Targaryeni berú najviac ......Starkovci dostávajú tretinu .....a zvyšok si utierajú ústa .

#30 Argetlam Královrah #30 Argetlam Královrah
11.5.2019 | 18:34:28
Praseodym

To jsou teda docela drobné, v kontextu s tím, kolik dostávali herci z Přátel už snad 20 let zpátky. Říkal jsem si, že ty bitvy jsou tak ojebané, protože herci spolknou velkou část rozpočtu, ale evidentně to tak není. HBO je prostě lakomé.

#9 GameOfThrowss #10 Wolfinator1
11.5.2019 | 18:38:12
Praseodym

Teď by mě ještě zajímalo, kolik berou Blbý a Blbější.

#35 Neuvěřitelné
11.5.2019 | 18:39:09
caesarSK

a tu je dovod, preco sa sansa tak zavistlivo diva na dany :D

11.5.2019 | 18:43:13
SultanCZ

to jako fakt ? vzhledem k tomu ze jsem cetl ze sheldon v bbt dostava za 20 min dil 350 tisic dolaru tak je tohle celkem sok jak podhodnocene to ve srovnani s bbt je

#16 Camaris #48 Sindar
11.5.2019 | 18:58:35
Sctyri

Jinde teda psali mega za epizodu pro hlavní pětku, že si vyjednali navýšení..

#7 SultanCZ
11.5.2019 | 18:58:42
SultanCZ

#6 Sctyri: ano mega brali prvni 2–3 serie ale v korunach ne dolarech a tech 350 k bylo v prepoctu ze 7 milionu ktere dostal J.parsons v 7 serii takze odhaduji ze k dnesni serii to bude mozna i dvojnasobek

#13 Sctyri
11.5.2019 | 19:03:25
SultanCZ

presto bych cekal ze aspon v posledni serii got budou hlavni herci brat par mega vzhledem k castkam ktere dostavaji jini ne tak znami herci pouze za film natoz tak serial ktery ma zarucenou sledovanost

11.5.2019 | 19:05:47
GameOfThrowss

#2 Praseodym: přesně.. Přátelé – to byla raketa už tenkrát před 20 lety.. tohle je pořád ještě docela přijatelný na to jak populární to ve světě je.. kdyby tomu rozpočtu alespoň odpovídala kvalita 8. serie.. no ale co my diváci s tím naděláme.. :)

#17 ori
11.5.2019 | 19:06:32
Wolfinator1

#2 Praseodym: No tak si vemte kolik je ale herců v GOT celkově a kolik stojí celková výroba, těch lidí kolem, kostýmy , líčení,efekty , exteriérů atd...... to jsou stovky lidí ( možná tisíce ). Ne jak v sitcomech kde jsou většinou 4 studiové stálé místnosti a 4–5 herců hlavních. Nemůžou brát všichni miliony jako Charlie Sheen, nebo Sheldon.

11.5.2019 | 19:07:58
shootx

To je slusna odmena za remake LOST

11.5.2019 | 19:08:49
Vysmek.cz

Je mi líto těch Starkovic holek, kam jim můžu poslat donate?

#36 Neuvěřitelné
11.5.2019 | 19:14:18
Sctyri

#7 SultanCZ: Nevím co sem pleteš TBBT, net je plný informace, že osmá série stála 15 milionů DOLARŮ $$$$ na EPIZODU a třetina šla hlavní petici herců na platy..

#15 caesarSK #22 SultanCZ
11.5.2019 | 19:18:09
memar

Tento seriál urobil z niktošov hercov, z menej známych, známych hercov ale väčšina získala daľšie úlohy v iných projektoch. Každý herec v tomto seriáli je vďačný že v ňom mohol účinkovať, mnohý sa netaja že boli ochotný hrať aj zadarmo. Kopa dejových liniek,viac ako 100 postáv ktoré majú meno. Tie peniaze sú slušné pretože hore menovaný hrali takmer v každej časti. Kdesi som čítal že Tyrion nehral iba v jednej časti. Takže nemyslím si že HBO je lakomé.

#30 Argetlam Královrah
11.5.2019 | 19:18:37
caesarSK

#13 Sctyri: myslim, ze sa trocha pleties. pokial viem tak bolo oznamene, ze s08e03 bola najdrahsia epizoda serialu a prave ona mala stat 15mil. dolacov. urcite 15mil. nestala kazda epizoda v s08 ako uvadzas.

#23 Sctyri
11.5.2019 | 19:23:58
Camaris

#5 SultanCZ: Taky sem čekal, že budou mnohem dál. TBBT od března roku 2017 dostávali všichni v přepočtu na epizodu 10 milionů. (Původní milionáři se vzdali 10% platu aby měli stejně i Bernardet a Amy)

11.5.2019 | 19:32:04
ori

#9 GameOfThrowss: Za 20 rokov sa na GoT bude spomínať rovnako a všetci si budú vychvaľovať aj posledné série.

#18 SultanCZ
webmaster
11.5.2019 | 20:32:02
SultanCZ

#17 ori: presne tak, i kdyz dodnes kritizuji vojenskou taktiku v bitve bastardu tak stejne jsem to videl uz tak 5× to same bude i s posledni serii got i pres to ze je nejhorsi a je promne kudlou do zad

11.5.2019 | 20:42:57
Lord_Casterly

Je mi jedno jedno kolik berou, jen doufám že podplatili Sansu aby konečně udělala nějakou nahou scénu a pořádnou né jako Arya která ukázala akorát záda

11.5.2019 | 20:44:43
renmil

To som milo prekvapena teda. Som si myslela, ze beru viac. Ako tu mnohi porovnavate s TBBT, tam sa u hlavnych hviezd berie aj cez melon za jednu epizodu a jedna cast ma max do 25 min!!! A tu ma epizoda aj hodinu a hlavne su narocne tie bojove sceny, kde pri TBBT len kecaju. Aj pre toto som si myslela, ze tak rychlo chcu ukoncit tento projekt, lebo herci maju velke naroky. Tak ma tie honorare ozaj milo prekvapili.

11.5.2019 | 20:48:29
oskarka

A nezapomeňte, že když seriál začínal, tak představitelky obou Starkoven byly děti.

11.5.2019 | 20:51:10
SultanCZ

#13 Sctyri: ano i kdyby kazdej dil stal 15 mega tak vynos jedne serie je vic jak jedna miliarda dolaru jen pres HBO a to se nebavim o prodeji DVD sberatelskych edici, cetek s tematikou atd takze je tenhle serial doslova zlatej dul ktery se dal tezit klidne i dalsich 5 let a platy hercum zvysit kdyz naklady na serii jsou max 100 mega a vynos vic jak miliarda

11.5.2019 | 20:55:30
Sctyri

#15 caesarSK: Ovšem, že každá nestála stejně, když někde je celý díl bitva a někde jen kecaj na zimohradu celý díl. Je to myšleno průměrně předpokládám.

#24 caesarSK
11.5.2019 | 21:05:40
caesarSK

#23 Sctyri: precitaj si moj post este raz. v ziadnom pripade som to nemyslel ako priemer. s08e03 bola najdrahsia epizoda celeho serialu co ale neznamena, ze tolko stala kazda epizoda celej serie.

#25 Sctyri
11.5.2019 | 21:08:24
Sctyri

#24 caesarSK: Však jo, vždyť to se nevylučuje s tím co píšu! Průměrně stála epizoda 8. série 15 mega. e03 mohla stát třeba 20.

#29 caesarSK #33 caesarSK
11.5.2019 | 21:31:29
roob

1. vy ste tu nejak s tymi platmi mimo! 99,999% ludi tu nezarobi 500k za cely zivot a tuto tyrion za 10minut v 1 diele? To je absolutny overkill. 2. Ked uz spominate TBBT, tak ten konci 3 dni pred GOT (bude 2epizoda)

#42 zroutik
11.5.2019 | 22:00:11
Monkeyskunk

U srovnani TBBT a GoT, zapomínate, že HBO své produkty neprodává dále. Ejkej na primě/nově se na nic z produkce HBO prostě nepodíváš (pokud se nepletu :-D). Kdežto na TBBT jo. A my jsme jen malá zemička. V Německu/Fran­ci/USA atd se to prodává několika stanicím a to bych řekl, že s návratností celkem zahejbá. Navic kdyz date platy stranou, tak naklady na 3 epizody sitcomu a 1 epizodu GoT jsou nesrovnatelne (lokace, masky, CGI,…).

#38 Eddard1
11.5.2019 | 22:14:29
SultanCZ

no snad se vseci shodneme na tom ze hbo si muze dovolit dalsi plnohodnotne serie god a ne to takhle mizerne urychlit na ukor kvality pribehu, jen kvuli tomu aby mohli co nejvci vydolovat na spin offech

11.5.2019 | 22:23:16
caesarSK

#25 Sctyri: uz na zakladnej skole ucia pochopenie citaneho textu. ak si este vzdy v piatom rocniku ZS tak ok, pre teba to tak bude. Ak nie, tak si precitaj este raz moje posty a minimalne by si si mal davat vacsi pozor na matematike. najdrahsou epizodou got bola s08e03 a ta stala 15mil. dolacov. cize logicky dalsie boli lacnejsie a teda priemer celej 8. serie ani zdaleka neprekroci 15mil.

11.5.2019 | 22:32:02
Argetlam Královrah

#14 memar: Mýlíš se, až do konce 6. série bylo běžné, že každá takzvaná „hlavní“#1 naviivan: postava hrála v 7–8 dílech.

#1 naviivan: Říkám takzvaná hlavní postava, jelikož při předávání televizních cen nemohla být žádná postava ze hry o trůny navržena na ocenění nejlepší mužský/ženský výkon v hlavní roli, jelikož žádná postava nesplňovala podmínky (počet času v % na obrazovce), aby mohla být prohlášena za hlavní. Takže všechny postavy ve hře o trůny byly de facto vedlejší.

Za takzvané hlavní postavy považuji Jona, Daenerys, Sansu, Aryu, Cersei, Tyriona, Jaimeho, Brana, Malíčka, Varyse, Joraha, Šedého červa, Missandei. Dříve také Catelyn, Neda, Robba, Tywina, Joffreyho, Tommena, Margaery a další.

#31 Argetlam Královrah
11.5.2019 | 22:39:33
Argetlam Královrah

#30 Argetlam Královrah: sorry. Chtěl jsem použít hranaté závorky, aby bylo jasné, co dole vysvětluji a dopadlo to takhle

11.5.2019 | 22:40:05
Kurka84

CaesarSK 8.serie stala 90 milionů dolarů, v průměru 15 milionů na díl, nechápu proč se tady do něj zbytečně navazis… 3 díl byl asi o něco dražší, ale jako by to nebylo jedno.

#33 caesarSK
11.5.2019 | 23:21:10
caesarSK

#32 Kurka84: mas pravdu, zachytil som len cenu za s08e03 s poznamkou, ze bola najdrahsia vobec

#25 Sctyri: ospravedlnujem sa, podla info co som si dohladal bola cena za seriu vyse 90mil. priemerom to sedi. sry

11.5.2019 | 23:33:09
Neuvěřitelné

Nikolaj Coster-Waldau byl v první epizodě pár vteřin a vy mi chcete tvrdit, že dostal tolik peněz za tu epizodu? :D

12.5.2019 | 1:06:18
Neuvěřitelné

#3 Praseodym: Mě radši ne.

12.5.2019 | 1:07:28
Neuvěřitelné

#12 Vysmek.cz: Je ti líto milionářek?

12.5.2019 | 1:09:20
Eddard1

Arya by měla dostat speciální bonus přece jenom zachránila živé.

12.5.2019 | 7:14:44
Eddard1

#27 Monkeyskunk: Tak to potom seriál Služebnice není produkce HBO? Dávají ho přece na ČT

#39 Eddard1 #44 Monkeyskunk
12.5.2019 | 7:18:23
God Carmen

Tohle jsem přesně potřeboval vědět

12.5.2019 | 7:54:25
God Carmen

Tohle jsem přesně potřeboval vědět

12.5.2019 | 7:54:34
zroutik

#26 roob: ale taky sou v USA jiný ceny, nemůžeš to přepočítávat na koruny.

#47 Neuvěřitelné
12.5.2019 | 9:21:19
Monoceros

#39 Eddard1: Nevím jestli se nepletu ale mám pocit že první série Hry o trůny taky vysílala ČT, ale jistý si tím už nejsem :D

#46 Camaris
12.5.2019 | 9:27:23
Monkeyskunk

#38 Eddard1: Šak jsem psal „pokud se nepletu“. Očividně jsem se teda spletl. Ale i tak mi to příjde divné. Pochybuju, že ČT vysolí za práva na nějakej seriál víc, než soukromé televize (možná se zase pletu :-D). Tak by mě zajímalo, jak to tam je. Možná to pouští až hodně dlouho po premiéře, kdy cena hodně spadne a všichni fans to znají z HBO takže sledovanost už není tak moc předpokládaná, nevím. Navíc, jak psal Monoceros, zdá se mi, že i GoT jsem si kdysi na ČT opravdu všiml, ale bylo to fakt se zpožděním (u III. série to byly 3 roky jak se dívám). Ale South Park/TBBT bývá tak s ročním zpožděním navíc u českých stanic je to premiéra, kdežto české HBO je, takže v případě GoT je česká premiéra na HBO. No, rád bych do toho viděl. Možná HBO prodává jen veřejnoprávní TV, fakt netuším. Jen mě to tak trklo, že sitcomy vidíš všude možně, ale z HBO tvorby jsem toho mimo fakt moc neviděl.

12.5.2019 | 10:55:09
Evala

#39 Eddard1: Příběh služebnice není původní seiál HBO, ale streamovací služby HULU. Vzhledem k tomu, že si ho člověk může pustit na HBOGo mají asi tyhle dvě služby nějakou smlouvu. Koneckonců GoT si na HULU můžeš pustit taky, takže to nebude nic moc neobvyklého. A ano, příběh služebnice běžel na ČT, ale to první 2–3 řady GoT taky, kdysi. Ale televize neměla koupenou licenzi pro streamování, takže to člověk musel zkouknout ve vysílacím čase. Záleží na tom, co televize koupí, jakou uzavře smlouvu. Podle mě je z našich televizí ČT jediná, která aspoň občas koupí sérii nějakého zajímavého zahraničního seriálu původem kabelovky nebo streamovací služby.

12.5.2019 | 10:58:40
Camaris

#43 Monoceros: https://www.ceskatelevize.cz/…-truny/dily/

Já ten seriál právě takhle objevil, když sem přepínal z nudy programy na TV a najednou někdo bral Emilii Clarke zezadu. :) Tak 10 minut se nechápal, kde se tam vzal znak ČT a pak už sem letěl na net.

12.5.2019 | 12:12:09
Neuvěřitelné

#42 zroutik: Přesně, třeba I-Phone nebo benzín tam je levnější než tady… vole.

12.5.2019 | 12:36:42
Sindar

#5 SultanCZ: TBBT ma/melo sledovanost 20M divaku, spoustu dilu (tj. spoustu reklam), minimalni nataceci naklady(3D triky a miliarda postav v kostymech vs co? 4 mistnosti a 8 postav) a TBBT se prodava suprove do celeho sveta. GoT bezi jen na HBO

#49 SultanCZ
12.5.2019 | 15:28:23
SultanCZ

#48 Sindar: bbt ma ani ne 100 hodin dohromady got okolo 70 coz neni takovej rozdil, navic jak rikas v bbt jsou jen 4 mistnosti tudiz snadnejsi a levnejsi nataceni, herci tu nemusej delat zadne kaskaderske kousky pouze mluvy narozdil od got , a ano got bezi pouze na hbo a taky jsi to hbo pekne kompenzuje v usa to stoji cca 8 dolaru na mesic ja si nevsim ze bych za primu musel krom el. platit :D proste ty platy v got jsou ve srovnani s jinymy seriali ci filmy podhodnocene (napr Keanu Reeves dostal za Matrix 126 milionu a za vsechny 3 256 mega dolaru. a to je pomalu 20 let )

12.5.2019 | 19:10:36
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama