Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Osmá řada Game of Thrones získala rekordních 32 nominací na Emmy
Je to až neuvěřitelné, ale poslední série, která byla ze všech nejkritizovanější, si vysloužila nejvíce nominací na Emmy v historii seriálu Game of Thrones. Do kterých kategorií byl seriál nominován letos?
Nejlepší výprava v současném nebo fantasy seriálu
- Chernobyl
- Fosse/Verdon
- Game of Thrones (The Bells)
- The Man in the High Castle (Now More Than Ever, We Care About You)
- The Marvelous Mrs. Maisel (We’re Going To The Catskills!)
- A Series of Unfortunate Events (Penultimate Peril: Part 1)
Nejlepší obsazení v dramatickém seriálu
Nejlepší kamera v hodinovém seriálu
- Game of Thrones (The Iron Throne)
- The Handmaid's Tale (Holly)
- The Handmaid's Tale (The Word)
- Hanna (Forest)
- The Man in the High Castle (Jahr Null)
- The Marvelous Mrs. Maisel (Simone)
- Ray Donovan (Staten Island: Part 1)
Nejlepší kostýmy ve fantasy nebo sci-fi seriálu
- American Horror Story (Forbidden Fruit)
- Game of Thrones (The Bells)
- Good Omens (Hard Times)
- The Handmaid's Tale (The Word)
- A Series of Unfortunate Events (Penultimate Peril: Part 2)
Nejlepší režie
- Game of Thrones (The Iron Throne)
- Game of Thrones (The Last of the Starks)
- Game of Thrones (The Long Night)
- The Handmaid's Tale (Holly)
- Killing Eve (Desperate Times)
- Ozark (Reparations)
- Succession (Celebration)
Nejlepší střih v dramatickém seriálu
- Game of Thrones (The Iron Throne)
- Game of Thrones (The Long Night)
- Game of Thrones (Winterfell)
- The Handmaid's Tale (The Word)
- Killing Eve (Desperate Times)
- Ozark (One Way Out)
Nejlepší účesy
- American Horror Story (Forbidden Fruit)
- Game of Thrones (The Long Night)
- GLOW (The Good Twin)
- The Marvelous Mrs. Maisel (We’re Going To The Catskills!)
- Post (Pilot)
Nejlepší dodatečné médium k seriálu
- Black Mirror (House of Tomorrow)
- Game of Thrones (Fight For The Living: Beyond The Wall Virtual Reality Experience)
- The Good Place (Interactive Fan Experience)
Nejlepší úvodní znělka
- Conversations With A Killer: The Ted Bundy Tapes
- Game of Thrones
- Star Trek: Discovery
- True Detective
- Warrior
Nejlepší make-up
- American Horror Story (Forbidden Fruit)
- Game of Thrones (The Long Night)
- GLOW (The Good Twin)
- The Marvelous Mrs. Maisel (We’re Going To The Catskills!)
- Post (Pilot)
Nejlepší protetický make-up
- American Horror Story (Apocalypse Then)
- Chernobyl
- Fosse/Verdon
- Game of Thrones (The Long Night)
- Star Trek: Discovery (If Memory Serves)
Nejlepší hudba
- Barry (What?!)
- Game of Thrones (The Long Night)
- The Handmaid's Tale (The Word)
- House of Cards (Chapter 73)
- This Is Us (Songbird Road: Part One)
Nejlepší hudba u dokumentu
- Free Solo
- Game of Thrones: The Last Watch
- Hostile Planet
- Love, Gilda
- Our Planet
- RBG
Nejlepší herec v hlavní roli
- Bob Odenkirk (Better Call Saul)
- Kit Harington (Game of Thrones)
- Jason Bateman (Ozark)
- Billy Porter (Pose)
- Sterling K. Brown (This Is Us)
- Milo Ventimiglia (This Is Us)
Nejlepší herečka v hlavní roli
- Emilia Clarke (Game of Thrones)
- Robin Wright (House of Cards)
- Viola Davis (How to Get Away with Murder)
- Jodie Comer (Killing Eve)
- Sandra Oh (Killing Eve)
- Laura Linney (Ozark)
- Mandy Moore (This Is Us)
Nejlepší herec ve vedlejší roli
- Jonathan Banks (Better Call Saul)
- Giancarlo Esposito (Better Call Saul)
- Alfie Allen (Game of Thrones)
- Nikolaj Coster-Waldau (Game of Thrones)
- Peter Dinklage (Game of Thrones)
- Michael Kelly (House of Cards)
- Chris Sullivan (This Is Us)
Nejlepší herečka ve vedlejší roli
- Gwendoline Christie (Game of Thrones)
- Lena Headey (Game of Thrones)
- Sophie Turner (Game of Thrones)
- Maisie Williams (Game of Thrones)
- Fiona Shaw (Killing Eve)
- Julia Garner (Ozark)
Nejlepší hostující herečka
- Jessica Lange (American Horror Story)
- Carice van Houten (Game of Thrones)
- Cherry Jones (The Handmaid's Tale)
- Cicely Tyson (How to Get Away with Murder)
- Laverne Cox (Orange Is the New Black)
- Phylicia Rashad (This Is Us)
Nejlepší střih zvuku
- Better Call Saul (Talk)
- Game of Thrones (The Long Night)
- Gotham (Legend Of The Dark Knight: I Am Bane)
- Star Trek: Discovery (Such Sweet Sorrow, Part 2)
- Jack Ryan (Pilot)
Nejlepší mix zvuku pro komedii nebo dramatický seriál
- Better Call Saul (Talk)
- Game of Thrones (The Long Night)
- The Handmaid's Tale (Holly)
- The Marvelous Mrs. Maisel (Vote For Kennedy, Vote For Kennedy)
- Ozark (The Badger)
Nejlepší speciální efekty
- Game of Thrones (The Bells)
- The Man in the High Castle (Jahr Null)
- The Orville (Identity Part II)
- Star Trek: Discovery (Such Sweet Sorrow, Part 2)
- The Umbrella Academy (The White Violin)
Nejlepší kaskadérský koordinátor
Nejlepší scénář
- Better Call Saul (Winner)
- Bodyguard (Episode 1)
- Game of Thrones (The Iron Throne)
- The Handmaid's Tale (Holly)
- Killing Eve (Nice And Neat)
- Succession (Nobody Is Ever Missing)
Nejlepší dramatický seriál
Zdroj článku: Winter is Coming; Foto: HBO
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024 -
Brian Fortune
28.11.1965 | 28.11.2024 -
Ben Crompton
28.11.1974 | 28.11.2024 -
Stephen Dillane
30.11.1956 | 30.11.2024 -
Essie Davis
30.11.1970 | 30.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /165
Jako tohle je uplně jednoduchý. Jak už tu od někoho zaznělo : ten seriál se natáčel na míru hlavně pro slaboduché díváky v USA… Kde měl taky seriál největší odbyt, takže je to uplně logický že najednou ejhle a máme tu 32 nominací :D nějakej zbytek světa je vůbec nemusí zajímat :D
#2 janoo8 #143 un.inc#1 mateSKAtes: Ty vole to myslíš jako vážně?
#3 mateSKAtes#2 janoo8: Když už tak Vy vole xD a jasně že to myslím vážně jinak bych to nepsal.
#30 SvjatogormateSKAtes: a ja si myslim to same co ty ;-) Jako ostatni nominace bych pochopila ale nominace D a D za nejlepsi scenar to uz je sila panecku :-(
#5 mateSKAtes#4 Lady Adeline: Však jasný, však je to k smíchu a zajimalo by mě z jake prdele tady kolega vylezl když tady se řešej pořad ty samí věci a pak se mě tu někdo zeptá: to myslíte vážně ?? Xavik by to už celou stranku ke GoT měl zamknout a ten obsah povolit jen ke shlednutí a začít se věnovat ostatním seriálum ze světa GoT protože tady se to bude hadat už pořád.
#42 janoo8 #64 RiniXDoufám v úspěch jako Toman na Českých lvech (tj. co se týče nominací posledních tří epizod osmé série). Hodnocení poslední epizody na IMDB už kleslo na 4.2. (!!!) Pokud GoT promění více jak 33% nominací, pak hlavouni tím ukážou prostředníček platícímu divákovi a zakonzervují sebestřednost a uzavřenost jejich sociální bubliny. :-( :-\
Jak může někdo nominovat POSLEDNÍ EPIZODU? /A ještě k tomu za SCÉNÁŘ?) To byl ten největší shit. A vážně nominovali v kategorii Nejlepší herec v hlavní roli Kita Haringtona? Jediné dvě věty, které řekl jsou „You are my queen“ a „I donˇt want it,“ To je asi stejný výsměch, jako kdyby nominovali za nejlepší herce představitele Brana za jeho sezení na vozíčku. (Nic proti hercům nemám, ale po poslední sérii jsou tyto nominace absolutně nezasloužené.)
mateSKAtes: to ze to lidi resi jeste ted je tim, ze vetsine se GOT zaryl hluboko do srdci a jsou strasne smutni z toho vseho ,co nam dala osma serie.Hodne lidi resi asi nejvic to odflaknuti scenare.Jinak herci a ostatni jsou drici a tem to preji.Navic bude asi pravda, ze bylo doopravdy natoceno tech sest alternativnich koncu, ktere se tak tutlaji.Jsou k tomu i dukazy atd… Bohuzel byl vybran konec ,ktery mel nejvic sok momentu ,aby nakrmili co nejvic lidi.I kdyz v zaveru to nedopadlo asi tak ,jak ocekavali a spis to melo opacny efekt.
Proč není v nominacích ANI JEDNOU ta nejlepší epizoda série, S08E02? Tato epizoda měla logický děj a skvělou atmosféru, ve které gradovalo čekání s koukáním přes hradby do zlověstné tmy, čest (ser Brienne), víno (Tyrion), zpěv (Jenny ze Starokamene) a sex (A + G). Bude-li Extended Edition, pak bych ocenil přidání 15 minut postavám, které se rána (neočekávaně) nedožijí. ;-)
#10 sonulle#9 Svjatogor: Protože 8×02 napsal Cogman a ne DD, prenominace posílá asi HBO s tvůrci. Gwendoline, Alfie a Carice poslali jejich agenti, ne HBO. Hold Cogman neposlal svojí práci, tak neměl nárok.
#14 Svjatogor #15 MonocerosSvjatogor: presne tak 2 dil byl nejkrasnejsi ;-) Melo to jeste tu surovost ,kterou jsem na Got tak strasne milovala!
Got si zaslouží cenu za všechny ty vedlejší kategorie, ale ty hlavní jako herec, scénář, to fakt ne.
Všechny ty nominace se daj tak nějak pochopit, i tu režii překousnu, ale jestli vyhraje nejlepší scénář, si ze mě někdo dělá prdel.
#10 sonulle: Já myslel, že společnost jako HBO má na tohle armádu sekretářek a hlavně, že si sami dělají výběr podle průběžných objektivních (tj. tržních) hodnocení epizod. BTW: Souhlasím s Directorem, za co (asi) dostane Kitt placku? :-O Vždyť i to svoje slavné odhalení zvrzal, tím myslím i herecky. :-\
Kdo psal první epizodu? Ta sice nebyla něco skvělého, ale koukatelná byla.
#34 sonulle#10 sonulle: Anebo … prostě nominovali poslední epizodu protože to bylo finále seriálu …
Nevím proč hned za tím hledat kdovíco … stejně tak ty nominace … spousta těch nominací je zcela zasloužená, viz hudba, triky, kostýmy, make up, kaskadéři … jestli nedoceníte ani tohle, tak už vážně jděte někam
#20 mateSKAtes #32 Svjatogor #34 sonulleTak ja nevim, uz je to fakt na hlavu… a dal se tu budou hadat skalni priznivci a skalni odpurci… jako souhlasim s tim ze treba vyprava a kostymy byly super, ale ten zbytek? To je fakt vysmech nebo hooodne dobre placena reklama. Jako proc? Skoda slov coz…
#20 mateSKAtesJakto že se Lena, NIkolaj a Peter dostali do nominace jako VEDLEJŠÍ, kdo to určuje? Brienne, Arya Sansa to všechno beru jako vedlejší ale tito 3 mě teda motají hlavu, to jako berou jediné 2 hlavní postavy Daenerys – Jon? Pokud tomu někdo rozumí byl bych rád za vysvětlení :D
#24 sonulleZa mě přeji uspěch jen jedné herečce a není to nikdo jiný,než-li Maisie Williams . Zbytek se nebudu vyjadřovat .
#19 Monoceros#18 krysá.k: Já bych jí to taky přál, podle mého měla nejlepší příběh v osmé sérii ze všech postav
#16 Laisobel: nejsem ani příznivec ani odpurce jen mě seru věci co jsou na hlavu postavený. :D však ja říkal že se to tady musi zamknout protože tohle nikdy neskončí :D už bych se věnoval novejm věcem a že jich není málo tak proč se pořád dusit tady :D
#23 Monoceros#15 Monoceros: Ano máš pravdu ale některý věci jsou vážně dost přemrštěný. Za mě by si třeba zasloužili na 100% cenu za make-up za Specialní efekty( ty byly skvělí a dost seriál podrželi) a hlavně za kaskaderské výkony :D
Johny773: oni to asi berou tak, ze Dany s Jonem meli v osme serii nejvic prostoru, tak proto je berou jako hlavni postavy ,jinak si to neumim vysvetlit ;-)A zrovna ti dva ,me v osme serii nejvic nudili :-(
Monoceros: pokud pisu za sebe ,ocenuji herecke vykony,kaskaderske prace,maskery,efekty,hudbu atd atd ,to vse si zaslouzi jednicku s hvezdickou.My tu resime pouze scenar ,ktery se podle nas nepovedl ;-) Proto vetsina z nas nechape, jak D a D mohli byt nominovani.Jinak kdyby byl kvalitni scenar ,byla by hra o truny tim nejvetsim skvostem vsech dob :-)
#20 mateSKAtes: To jsem přesně myslel právě, protože i když se hodně lidem nemusí líbit jak vymysleli příběh, tak samotné převedení na tv bylo hodně dobrý a pořád si jako seriál drží hodně vysokou laťku … hned v první nominaci je ale myslím celkem jasné kdo vyhraje.
#26 widy.33#17 Johny773: Lena měla nějakých 30 minut na obrazovce, Gwen kolem 50, Sophie něco kolem 40 akorát Maisie měla možná něco přes 50. Nikolaj měl přes hodinu. Peter měl ze všech největší stopáž nějakých 154 minut, což dělalo víc než měli Kit a Emilie – ti měli kolem 120 minut. Takže Lena Nikolaj patří podle stopáže do vedlejších. Kit a Emilie do hlavních a Peter by měl být taky v hlavních. Postup jakým určují hlavní postavy nechápu.
#27 MonocerosAha… takže Tyrion, Sansa a Arya měli v seriálu pouze vedlejší roli? Dobrej džouk :D Takže vlastně Nočního krále zabila pouze „vedlejší“ postava…
#39 sonulle#23 Monoceros: Kto?
#28 Monoceros#24 sonulle: Ale podle informací Peter, Lena i Nikolaj berou stejný honorář jako Emilia a Kit, podle toho se myslím i určovalo že se jedná o hlavní postavy … pokud jim to tedy v 8 sérii nezměnili podle stopáže, to nevím, ale to mi přijde divný :D
#36 sonulle#26 widy.33: Chernobyl
#29 widy.33 #33 Svjatogor#28 Monoceros: Priala by som im to.
#3 mateSKAtes: :-D
No to je výsmech toto :D
#15 Monoceros: Tohle nikdo soudný nerozporuje. My tu jenom cupujeme scénář a režii, popřípadě střih, protože hodně postav bylo osekáno na úkor dlouhatanánských pohledů mezi Jeňou a Danny. Taky nechápu to šílené šibování se stopážemi jednolivých epizod, ukazuje to, jak moc DD vařili z vody i proč hodně postav poslali na smrt, aby náhodou někdo z nich Jeňovi neřekl, jak moc velký cct to je. Se divím, že to ser Davos přežil. :-D
#37 sonulle #42 janoo8#28 Monoceros: To by bylo super!
#14 Svjatogor: Dave Hill napsal scénář k 8×01. Nevím jak přesně funguje ten systém prenominací. Jen vím, že je zasílá stanice HBO, nejspíš na doporučení tvůrců. Ostatní opomenutí, můžou být zaslání svými agenty atd.
#38 Svjatogor#15 Monoceros: Dobře určitě to bylo z nostalgie a nebo protože ten díl napsali i zrežírovali? Chtěli ocenění za vlastní práci? To zní taky logicky. Některé nominace jsou zasloužené. Raminovi bych dala klidně i čtyři EMMY. Technické kategorie taky zaslouží svoje. Ale scénář za mě ne!
Přál bych jim leda tak zlatou malinu.
#27 Monoceros: Honorář nemá nic společného, kdo je nominovaný za hlavní roli nebo vedlejší roli. Údajně musí postava splňovat určitou časovou stopáž na obrazovce, aby pro nominace mohla být hlavní. Jejich honorář je za epizodu, ve které se vyskytují. Takže Lena Nikolaj shrábnou peníze, i když na dvě sekundy hrají mrtvoly.
#32 Svjatogor: Dablér Nikolaje prohlásil, že vše kolem posledních dílu bylo hektické a napjaté. Nikdo nevěděl kam se směřuje. Takže souhlas, dost se naposlední chvíli stříhalo a vyřilo se z vody.
#42 janoo8#34 sonulle: Aha, takže buď něčí neschopnost nebo přímo kurvárna ostrých loktů. Blazing the Glory S06E10 tak nějak nechtíc popostrčil GoT do propasti. :-\
#25 Menec: Vlastně je to joke, její časová stopáž nebyla moc dlouhá. V tom málu sehrála důležitou roli, ale na nominaci na hlavní herečku to nestačilo. Tyrion je jiná, ten by odpovídal časově hlavní postavě z hlediska nominací, ale jestli se něják domlouvají, aby si v hlavních kategorii nekonkurovali?
#40 Monoceros #57 Menec#39 sonulle: A jestli tedy Lena i Nikolaj zabrali stejnou částku jako Kit a Emilia tak potom čas strávený na obrazovce co se týče příjmů nehraje roli.
Jak jsem řekla je to za epizodu, ve které se opravdu objeví i za hraní mrtvoli v 8×06 dostanou peníze. Když máš dobrého agenta a smlouvu jde vše.
Oni klidně můžou být hlavní postavy seriálu, ale pro nominace na Emmy nejsou kvůli časovému omezení. O těch podmínkách jsem četla na instagramu, možná se zeptej někoho povolanějšího, třeba na ČSFD.
#5 mateSKAtes: Za prvé: Jsou to nominace né vitěství, které nemusí osmá řada vyhrát, takže klid. Za druhé: Slaboduché americké diváky? To je ten nejdebilnější argument co sem kdy slyšel.
#37 sonulle: Prosím tebe to jsou jenom klepy. Doporučuji zhlédnout Last Watch a najít si tady na Edně články o tom jak natáčeli několik různých konců.
#32 Svjatogor: Vařili z vody? A co měli jako jiného dělat. Martinovy jde psaní jako psovi sraní, takže nějak museli udělat finále. A i kdyby byla 10. séria a on by ještě nedopsal ani Vichry Zimy, tak by se situace opakovala.
#45 mateSKAtes #46 Svjatogor #47 sonulleScénář za poslední epizodu, vtipné.
Arya by mala dostať cenu v kategórii „Skokan roku“
#42 janoo8: Tak za prve Nominace ktere jsou z 60% nezasloužený a nebo je měla dostat uplně jina postava!!! a k těm slaboduchým americkým divákum. Dovolím si malou otazečku: Ve které zemi se stalo nejvic sebevražd po rude svatbě protože děj nešel podle představ a starkove dostali na prdel a lidi z toho šílely a končili v blaznicích ????? odpovím se sám ano je to USA :D. Já stále nechápu kde si ty poslední 3 roky byl ???? však jsme to tu celou dobu řešili. já se odmítam bavit znovu o těhlech tématech jenom kvuli někomu kde se ted probudil.
#42 janoo8: Válka s NK – osmá série + Válka všichni proti Cersei – devátá série. Oba pánové měli materiálu pro inteligentní rozvoj příběhu na vagóny. Já nemůžu za to, že úplně vypustili budování charakterů. :-P
#48 sonulle #49 mateSKAtes #51 janoo8#42 janoo8: Já nic o různých koncích nepsala. Řekla jsem, že podle něho natáčení hektické. Čemuž věřím, i to že se hojně stříhalo. Je to můj názor, kterým jsem potvrdila mužem, který byl u natáčení. Ten muž řekl, že Nikolaj spadl z koně a ups Nikolaj to na Got conu v neděli potvrdil. Takže vše na reeditu, co se dostane na povrch nejsou drby.
#49 mateSKAtes#46 Svjatogor: souhlas a stokrát.
#46 Svjatogor:
#52 janoo8#47 sonulle: nevšímejte si ho ten člověk je bud trol a nebo uplně vymydlenej protože tohle jinak nemá vysvětlění.
Peter Dinklage vedľajší herec? To si pomýlili kategóriu?
#46 Svjatogor: A co kdyby to dopadlo stejně? Ano pánové měli materiál ale ten končí v momentě kdy jedna z hlavních postav skončí pobodaná. Takže mi řekni jak bys budoval charakter který byl v knize pobodán a možná zemřel a dál už nic není.
#49 mateSKAtes: Takže kdo s tebou nesouhlasí je automaticky troll? Skvělý.
#53 mateSKAtes#52 janoo8: a čteš ty vubec tady tu diskuzi nebo jen nahodile komunikuješ semnou ?? se podívej :D jsi tu jediný se svým nazorem :D se probud tohle nemá semnou samotným nic společnýho… a to že ty si meleš tu svou je v pohodě ?? to je teprv skvělý…
#55 janoo8Příběh S08E01: Lyanna se seznamuje s Alys. Obě děvčata jsou dědičkami titulů, oba rody sesvačily události Robbovy rebelie, Boltonova tyranie a Jonova rebelie. Teď je čeká poslední čestná válka, a to proti NK.
Umím si představit co si navzájem řeknou, vyčtou si kdo koho zradil, kdo koho ztratil, Alys vmete Lyanně, že její rod možná stál na špatné straně a Boltony podpořil i v Bitvě bastardů, ale nebyli to zbabělí sráči jako (třeba) Gloverové nebo to, že Robb nepochopil důvody jednání starého Kastarka a že jeho poprava vyhloubila příkop mezi nimi a Starky.
Obě by bitvu s NK přežily (Lyanna bez ruky a Alys bez oka), obě to pocuchalo. Společné útrapy je mohly sblížit. Lyanna by byla smutná, že už nemůže jezdit na koni a Alys by si mohla vzpomenout z vyprávění, že Skřet dal kdysi Branovi plánek sedla. Kde to sedlo je? Uděláme nové a potom by ji Alys pomohla do sedla.
Obě pak jedou jako hrdinky po Severu, Řekotočí a Rovině ukazjí pahýly a kopají váhavé lordy do zadků k rebelii proti Cersei s tím, že Daenerys je sice Targaryen, ale ONA vytáhla proti NK za Sever, za živé ZAPADOZEMÍ, takže ona je ta pravá královna!!!
HAIL TO QUEEN DAENERYS!!! (TŘEBA) :-)
#53 mateSKAtes: čtu ji. A alespoň nejsem debil co se furt opakuje.
#56 mateSKAtes #58 mateSKAtes #59 Svjatogor #60 Svjatogor#55 janoo8: tvlee budeme ti říkat blesku xD prosimtě už nic nepiš co slovo to hovno xD
#39 sonulle: Vidíš a mě to třeba vůbec nepřijde… třeba v bitvě o Zimohrad bylo s Deanerys jen pár scén jak sedí na drakovi a pak chvíli na zemi za Jorahem, zatímco Arya tam byla každou chvíli (na hradbách, v knihovně, s Ohařem, Rudou kněžkou…). V bitvě o Královo přístaviště zase jen celý díl seděla na drakovi a párkrát jí tam ukázali, jak má nas*anej obličej. A opět Arya tam byla každou chvíli, jak utíká uličkami. Polovina posledního díla byly různé debaty Sansy, Tyriona a spol, zase bez Daenerys. U Sansy, Jaimeho bych to ještě chápal, ti opravdu neměli zase tolik scén (ikdyž podle mě jich bylo dost), ale Arya a Tyrion tam podle mě byli stejně tak často jako Deanerys. No asi mám teda (na rozdíl od těch, co nominují) o definici hlavní postavy odlišnou představu. :) Docela by mě zajímala ta časová stopáž postav, jak píšeš.
#73 sonulle#55 janoo8: BTW kdyby si nebyl trol tak bys napsal nějaky svůj názor na tento příspěvek ale ty si žádný nedal jen rejpeš xD takže si bež břečet někam jinam a své bzcenné názory si vem sebou..
#61 janoo8#55 janoo8: Myslel jsem, že člověk s kravatou nemůže mluvit jako dlaždič. :-D
#55 janoo8: Myslel jsem, že člověk s kravatou nemůže mluvit jako dlaždič. :-D
#62 janoo8#58 mateSKAtes: No jak to napsal Monoceros, souhlasím s nominacemi na make-up, kaskadéry, hudbu, triky apod. Herci a scénář to je mi upřímně jedno. Reagoval jsem na tebe jenom proto že ses zachoval triggered ohledně nominací. Takže si prosím tebe vytáhni hlavu z prdele Homere. Jo a že nejsem přihlášený neznamená že to nečtu diskuzi.
A ještě poslední věc, speciálně pro tebe: https://media.giphy.com/…ZJ/giphy.gif
#60 Svjatogor: Občas si to může dovolit.
Tvle Opět blesku xD řekni mě něco co už dávno nevím ?? :D na ten můj údajný triggered koment si zareagoval jako mistr diplomat(tvoje debilni reakce si zasloužila debilní odpověd) xD tvle ty si dobrej ufnukánek před chvilkou tu brečíš že nejsi trol a ted sám děláš proč si tu brečel :D a gifeček je moc pěknej :) děkuji :* Tak a ted běž brečet někam jinam tohle je už pod mojí uroven :)
#5 mateSKAtes: Xavik je tu jako v kině a pročítá si diskuse s popcornem… ten to má na háku :D
#65 mateSKAtes #66 widy.33 #67 Svjatogor#64 RiniX: Hele je me to uplně jasný xD xD xD xD však už to tu taky padlo několikrát :D
#64 RiniX: vôbec sa mu nedivím, že to má na háku pri takýchto kravinách čo sem niektorý píšu :D :D :D ani ja to nedokážem už čítať :D :D :D
#64 RiniX: Admini GoT, Zaklínače a Vikingů asi bzro umřou. Popcorn, čipsy, cola a osezený zadky jsou metlou lidstva. :-D
Nicméně Emilia si to zaslouží.
Zrovna vecerim kakao a parky s rohlikem a dobre se tu bavim :-) :-) :-)
#70 widy.33 #78 sonulle#69 Lady Adeline: rožky bleeee :/ :/ :/ mne sa tu z toho obracia žalúdok poslednou dobou dosť často. :D
#71 Svjatogor #72 Batiatus#70 widy.33: Na spravení chuti Svjatogorův perník, káva s rumem a sedmisloková Brienne Kráska. ;-)
#76 widy.33#70 widy.33: A čo vajíčka?
#76 widy.33#57 Menec: Omlouvám se, ty čísla jsou blbost, jsem to opsala někde z twitteru. Arya 169 min, Jon skoro 313, Brienne 130. Atd takže ten rozdíl je skoro poloviční mezi hl postavou a vedlejší. Tyrion měl 360 minut? No to zní divně Dany asi 250 minut. Čerpala jsem: https://www.shortlist.com/…ked-season-7 , https://www.google.com/…-screentime/
widy.33: parky jsou sojove jelikoz nepapam zviratka ;-)
#76 widy.33Nechci znít nějak ošklivě ale nešlo by příště článek udělat trochu jinak… ne že GoT dostal tolik a tolik nominací „to je super“…Spíš myslím že se sem naházelo i to kdo byl nominován z ostatních mimo-GoT kategorii a nemáme jak se sem vyjádřit k serialum ktere nemaji jako GoT 50 stránek flame komentraru :D
#71 Svjatogor: ani káv s rumom ani perníček :D :D :D ešte to dielo :D :D
#72 Batiatus: bleeee ani vajíčka teraz ee
#74 Lady Adeline: to všeličo vysvetluje ludia čo nejedia maso su zvláštny teda bez urážky :D
widy.33: to by mne zajimalo, cim jsem tak zvlastni, ze nejim maso? Peter,Lena a Jerome taky nejedi masicko a cim ti jsou zvlastni????
#79 widy.33 #83 Svjatogor#69 Lady Adeline: Dobrou chuť :)
#80 widy.33#77 Lady Adeline: :D to si takto zistuješ kto čo je ? :D :D musíš byť ozaj veľký fanda zatial z vlastnej skúsenosti čo som stretla ludí ktorý nejedli maso boli divný je prirodzené jesť maso chápem to len v prípade ak je to zo zdravotných dôvodov ale presvedcenie že nebudem jesť maso kôli úbohým zviertkám bleeeee to neberiem zvieratá sa požierajú od nepamati ludom je prirodzené jesť maso potom sa netreba čudovať kdejakým intoleranciám a alergiám ktoré su dnes ultramoderné neber si to zase tak vážne ospravedlnovať sa nikomu nebudem
#78 sonulle: vidíš kde je moje slušné chovanie, aj ja ti prajem dobrú chuť Lady A. :D
widy.33: tak ja nejim maso z velke casti, ze k nemu od detstvi mam averzi.Proste mi nechutna ;-)Kdyz jsem byla tehulka, tak jsem ho jedla ,ale dost jsem se musela nutit.Malemu davam taky maso.Je to spis o chuti ,nez z presvedceni o rovnosti zvirat a lidi :-) A jinak diky ;-)
#85 oskarka #90 widy.33sonulle: dekuji moc ;-)
#77 Lady Adeline: Bella Ramsey taky. Když mi vegan řekne, že je vegan, pokrčím rameny a jdu dál. Pro mě je to morálně indiferentní informace. Peace… :-)
Svjatogor: ale ja nejsem veganka ale vegetarianka ;-) O te Belle jsem to nevedela ;-)
#86 Svjatogor#81 Lady Adeline: A koho zajímá, co jíš? Napište si mail nebo SZ.
Diskuse je tu klasická, stále stejná partička zoufalců tu sténá nad tím, jak může mít GoT tolik nominaci…
No, může a má. Jednak je to závěrečná série, proto se ještě snaží nominovat kde co; dále to byl celosvětově úspěšný seriál, ať si o osmé řadě myslíte cokoliv. A nakonec, nominace přece neznamená vítězství, někdy je film nominovaný třebas v deseti kategoriích a nezíská nic, takže křičte, až budou ceny vyhlášené, ne teď.
#87 Svjatogor #88 widy.33 #103 sonulle#84 Lady Adeline: Aha, těsně vedle. :-D Dozvěděl jsem se na jaře v rámci x-té veganské kampaně na twitteru, která se svezla na úspěchu GoT, zmínili Bellu, Petera, Jeroma a Nathalie.
#85 oskarka: Souška učitelka přišla sprdnout děcka. :-D :-D :-D
#85 oskarka: Chýbala si mi už som si vrvela kde sa táraš toľko príspevkov a pani sa neozvýva ale už je to ok už si tu :D :D môžem kludne spať
napr. mňa zaujíma čo je Lady A. inak by sme neviedli diskusiu o masa a to ma veľmi zaujíma takáto téma :D :D :D
#91 Svjatogoroskarka: a koho zase zajima ta tvoje otrepana verze dokolecka dokola? A pojmenovani zoufalci ,tak to si strc do prdele ;-)Ty tvoje nazory tu taky nikoho nezajimaji .....
#81 Lady Adeline: nie že by som jedla maso od rána do večera ale maso skrátka patrí k životu nič nenahradí maso a na sóju dávaj bacha sója je najhorší odpad ako aj výrobky z nej
#88 widy.33: Vzpomněli jsme v příspěvcích o jídle herce? Vzpomněli! Egro: bavíme k thematu GoT? Bavíme!
Problem solved. ;-)
#92 widy.33#91 Svjatogor: vyserte sa na Oscarku píšte si čo chcete :D :D :D
widy.33: ted si rikam co je horsi jestli ta soja nebo nase miloucka Oskarka :-) :-) :-)
#94 widy.33 #95 Svjatogor#93 Lady Adeline: Oscarka určite Oscarka a Donald Trump a Kim Čong-un jeden ako druhý
ale aj tá sója je nebezpečná ozaj veľmi nebezpečná
#93 Lady Adeline: Připomíná mi seriálovou manželku seriálového Stannise Baratheona. Jako přejícný člověk od přírody přeju lepší osud. :-D
#96 widy.33 #98 widy.33 #139 oskarka#95 Svjatogor: to si zabil iste by nás chcela upáliť, obeta rudému bohu :D :D :D
Svjatogor: to jsi ji moc polichotil ;-)
#95 Svjatogor: teda pánu svetla :D soračik
Mohli by jsme pro nasi milouckou oskarku slozit baladicku, nebo basnicku ;-)
#105 SvjatogorMám netrpělivou otázku pro ty co už dočetli IV knihu, kdo je to Prorok??? :-O
#101 widy.33 #102 widy.33 #113 sonulle#100 Svjatogor: už si nespomínam ale niekto to určite je
#100 Svjatogor: opýtaj sa oscarky ona je expert na knihy :D
#85 oskarka: V životě razím heslo, že musím jenom umřít. Ani sama sobě neporučím. Moje vnitřní já si vždy prosadí své. Když mi někdo striktně zakazuje, třeba křičet, tak křičím dvojnásob: Tahle série byla splaškoidní! 32 nominací si nezaslouží! Chernobyl byl mnohem lepší! Omlouvám se je to moje vzdorovitost, někdo, kdo si o sobě myslí, to nazývá zoufalstvím!
Svjatogor: tak co bude s tou basnickou pro Oskarku?
#109 Svjatogor#99 Lady Adeline: Zatím bych nerozvrtával, můžeme se snadno překlopit na šikmou utlačovatelskou plochu… :-(
Oskarko, proč se k nám někdy alespoň pro jednou nepřipojíš? Z 90% se tu bavíme o GoT, těch 10% slouží jako oslí můstek pro skákání z jednoho GoT tématu na druhý. Je už po sezóně a my vůbec nezaplevelujeme aktuálně žhavého Zaklínače. Až bude prequel pro GoT aktuálnější, tak se tady taky ukázníme. :-)
#108 widy.33https://www.csfd.cz/…est/prehled/
sonulle: :-) :-) :-)
#105 Svjatogor: čo to robíš ? ona nemá záujem, nebude sa predsa znižovať na našu úroveň. radšej si občas dobehne a kopne. tak sa jej to páči
#104 Lady Adeline: Právnicky řečeno: až m bude s*át ve množstvím větším než malém. Zatím je ještě pod limitem. :-)
Svjatogor: ja myslela, ze by si ji slozil peknou basnicku ,po ktere by se ji rozneznela dusicka a byla by na nas hodnejsi ;-)
#111 Svjatogor #112 widy.33#110 Lady Adeline: Po Brienne. :-)
#112 widy.33#110 Lady Adeline:
#111 Svjatogor: ale prestante s tým lebo sa vážne urazím
po brienn si niečo slubil že sa aspon pokusíš nie ? :D
#114 Svjatogor#100 Svjatogor: Aeron Greyjoy, bratr Balona. Ty už si tak daleko?
#116 widy.33 #117 Svjatogor#112 widy.33: Svjatogor má paměť děravou jako ústa staré ženy.
#115 widy.33#114 Svjatogor: svjatogor nechi ma nahnevať nerada by som na teba bola nahnevaná lebo keď budem nahnevaná tak sa ti to nebude páčiť tak sa rozpamataj lebo keď som nahnevaná som zlá
#113 sonulle: hah preskakuje kapitoly
#118 sonulle #119 Svjatogor#113 sonulle: Jo, ale budu muset si to všechno přečíst ještě jednou. Teď mě hodně mrzí, že úžasný Vargo Hoat byl nahrazen instantním Lockem. :-( Připomínal mi šišlajího mafiána Kemra ve Čtyři vraždy stačí, drahoušku. :-)
#121 sonulle#116 widy.33: Taky si myslím :)
#120 widy.33#116 widy.33: Přejmenuj se na Assange. :-D Po dopsání 2. a 3. sloky pro J a B jsem se vrátil na začátek každé knihy a poctivě je dočetl.
#120 widy.33#119 Svjatogor: neverím ti .....ergo už si si spomenul ? alebo mám byť nahnevaná ?
#123 Svjatogor#118 sonulle: priznal mi to :D
#117 Svjatogor: Hoat dopadl dobře, Hora prostě umí. :) To pako si to zasloužilo. Samo infekce si taky vybrala své. Zbytek bandy si vychutná Brienne.
#122 widy.33#121 sonulle: ale čo je s Brienn utiahne sa slučka alebo nie ?
#126 sonulle#120 widy.33: Podívám se do notesu. :-)
#124 widy.33#123 Svjatogor: už to vidím ak čítaš moje správy tak ako tie knihy všetko je mi jasné.. chcela som epos o Sandorovi alebo o Sandorovi a Aryi niečo fajn nemusí to byť dlhé ale nech to stojí zato ty si tvrdil, že sa opýtaš betatesterov čo oni nato a ked to odsuhlasia uvidíš ale že to neznamená že nie takže už si si rozpamatal alebo si sa vyprdol aj na tú myšlineku haaaaaaaaaaaaaa?
#125 Svjatogor#124 widy.33: O tom vím, ale notes mi taky říká, že ještě před Sandorem je Král Jon za Zdí pro Saurona. Se to štosuje. :-)
#129 widy.33 #130 sonulle#122 widy.33: Smyčka se už utáhla. Snad je to živá Brienne, co se dere k Jaimemu do stanu :)
#127 Svjatogor #128 widy.33#126 sonulle: Kdo chce popravit Brienne?
#129 widy.33 #131 sonulle#126 sonulle: len či ju spozná bez pol ksichutu :D
#127 Svjatogor: dočkaj času ako husa klasu prečítaj si nepreskakuj kapitolas ale je to niekto kto už mal byť mŕtvy
#131 sonulle#125 Svjatogor: už to vidím :D
#125 Svjatogor: Sandor je lepší materiál :)
#132 Svjatogor#127 Svjatogor: Zombie Cat
#133 Svjatogor#129 widy.33: Poznal, ale přišla mu sešlá :)
#130 sonulle: Naše firma si zakláda na dodacích lhůtách. Když neuspokojíme Saurona, vrhne na ni grupa rozjančených skřetů. :-D
#136 sonulle#131 sonulle: Ale kuš huš… :-O :-\
widy.33: Brienne to prece prezila a pak sla za Jaimem ;-)Ale zalhala mu :-( takze nevim co si o tom mam myslet :-(
#138 sonulle135. příspěvek. S pocitem dobře vykonané práce jdu pokračovat na Brienne. :-D
#137 sonulle#132 Svjatogor: A to by Sauronovi nikdo nepřál . No jo Sandor musí počkat ve frontě.
#135 Svjatogor: Užij si to na Brienne :)
#134 Lady Adeline: Dopadne to dobře. Ta holka má štěstí v neštěstí.
#95 Svjatogor: Ty ani nevíš, z jakého seriálu je herečka, kterou mám v ikoně. Mohla jsem si tam dát třebas krásnou Daenerys a a z toho by plynulo co?
Zkuste jednou proboha mluvit k tématu a nedělejte si tu z toho soukromý chat. Nikoho nezajímá, co jíte nebo kam pojedete.
#140 Svjatogor #142 sonulle#139 oskarka: Bavili jsme se tu pospolu o nominacích pro GoT, o hercích – veganech v GoT, rozdílech mezi postavami v GoT a ASoIaF (Brienne, Vargo Hoat a Zombie cat, což je asi Lady Stoneheart). Asi jsem debyl, ale podle mě je všechno GoT košer. :-D
A ne nevím z jakého seriálu je ta hezká zrzka. Myslel jsem, že Jon zfalšoval smrt Ygritte a poslal ji spolu Fialkou a Samem do Starého Města se zcivilizovat. Tam moudří lidé z Citadely poznali, že blbě vidí Byli tak moc hodní, že ji na královskou pokladnu koupili brejle. Zazvonil zvonec a pohádky je konec. :-D
ten pocit když si myslíš že nic horšího než 8. série být nemůže a potom uvidíš nominace na Emmy -_-
https://ew.com/…s-comic-con/?… Tak DD duo to vzdalo a na Conu se neukážou. Já se opravdu těšila. Nadruhou stranu se jim tak úplně nedivím.
#145 hardhome #146 Svjatogor#139 oskarka: Já si myslím, že Penolepe by nám místní spamování nezakazovala :)
#1 mateSKAtes: pan Velkoduchy, keby sprostosť kvitla tak vy ste minimalne chodiaca zahrada.
sonulle: no ja se jim taky nedivim ;-) Na druhou stranu mi tam ani chybet nebudou :-) :-) :-) Ale stve me ta Gwen ze tam nebude :-(
#147 sonulle#142 sonulle: to su cundy posrate by tam fasovali shame shame shame ..
#142 sonulle: Se nedivím, mohli by je vyválet v dehtu a peří. :-D
#152 sonulle#144 Lady Adeline: Ona hraje v divadle bez alternace v kuse tři měsíce, takže smolík. Škoda
sonulle: :-( :-( :-( chtela jsem je videt s Nikem jeste alespon jednou :-(
#151 sonullehttps://images.app.goo.gl/…a1mfbNJnxqS6 nase Oskarka kdyz nas vidi na edne ;-)
#151 sonullesonulle: ted jsem se focetla ze ti dva neprijdou ani na ten comic con v San Diegu :-)
#151 sonulle#148 Lady Adeline: Na EMMY se dočkáš. Tam podle mě dorazí oba.
#149 Lady Adeline: Já ten seriál nesledovala, ale Penelope mám ráda už od pohledu, ke všemu ten vykulený obličej jsem já.
#150 Lady Adeline: Jj nedorazí a odkazují se na to, že ten panel stáhla samotná HBO, což mi příjde docela zajímavé.
#146 Svjatogor: Lidé teď dělají hojně vaječné omelety a rajčatové saláty. Aby materiál, co měli nachystaný na Con nepřišel v niveč :)
sonulle: tak doufam ze mas pravdu a nasi milacci tam budou ;-)Ten tvuj vykuleny vyraz musim nekdy videt na zivo :-) :-) :-) Fakt jsem necekala ze D a D jsou takovi posranci ze si neumi ani obhajit svoji praci a vysvetlit vse okolo osme serie.Tak jak se vysrali na osmou serii tak serou
sonulle: tak serou i na fandy :-(
Nemyslíte si že to začínáte trošku přehánět? Nechci pro tenhle váš styl hledat správný slovo, ale měli byste se nad sebou zamyslet. Odejdu a je tu 40 příspěvků, víceméně k tématu … přijdu a je jich tu skoro 160 o úplným kulovým … spammeři jste fakt dobrý ale vtipný teda fakt nejste
#156 Svjatogor #157 Batiatus#155 Monoceros: Hm, dejme tomu…
Au contraire: Naše >> spamování << je prostou reakcí na chování Oskarky ( #85 ). My jsme se tu všichni bavili k tématu článku a i když jsme lehce sklouzli (např. veganství), tak pořád jsme drželi +/- minimální propojenost s GoT. Do naši diskuze vpadla >> milá << Ooskarka s tím, jací jsme to čuráci, když se po x-té bavíme o tom, zda a co si D&D zaslouží. Sama do diskuzí nepřispěje ničím, co je rok dlouhej. :-\
#155 Monoceros: Takže ak som ťa správne pochopil, tebe vadí keď niekto píše niečo čo nesúvisí s danou témou pričom ty sám teraz píšeš niečo čo s témou tohto článku nijak nesúvisí čím sa tvoj príspevok radí k tým ktoré ty označuješ za úplne kulové. Oukej :D
#158 Monoceros#157 Batiatus: Pro mě za mě si tu piště klidně o suchým hajzlu, ale nemusíte tu snad ukazovat prstem na jednotlivce v diskuzi a ještě tu dávat odkazy abyste danou osobu ještě víc zesměšnili … … Asi vás všechny sere šéf v práci nebo učitelka :D takže klid, děcka máte prázdniny a šéfa kopněte do prdele
#159 widy.33 #161 Batiatus#158 Monoceros: ale netáraj už také nezmysli. vyrábaš suché hajzle ?
#160 Monoceros#159 widy.33: Babička měla suchý hajzl a můžu vám říct že chodit tam v zimě je opravdová lahůdka …vřele doporučuji … to je lepší na zahnání vzteku než nakopat šéfa … čůs
#164 widy.33#158 Monoceros: Decko si hovor sebe. Ja už mám po škole :D A pokiaľ viem na ničiu adresu som sa tu nevyjadroval negatívne :)
#162 Monoceros#161 Batiatus: Já už jedu čtvrtý gumy, takže prázdniny no,no :( … ale chtěl jsi vědět co jsem tím svým výplodem vlastně myslel, tak jsem ti odpověděl
#163 Batiatus#162 Monoceros: Aha, tak ďakujem za odpoveď.
#160 Monoceros: čo vlastne vadí tebe osobne na naších diskusiách ? keď vieš, že len tlacháme tak stačí ignorovať príspevky kde su naše fotky to nieje také ťažké a čítaj si len tie ktoré ta zaujímajú od ostatných prispievajúcich alebo ?
Souhlasím se vším, kromě toho scénáře…ten poslední díl byl od části s volbami opravdu špatný. Kit Harington a Emilia Clarke si zasloužili tuto nominaci jako nejlepší herci v hlavní roli. Oba hráli dokonale, jsem za ně šťastná…Jon dokonalá postava, mám ho nejradši a změny u Dany…jsem moc ráda