Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Nové profily postav ze Hry o trůny - Bouře mečů I.

Nové profily postav ze Hry o trůny - Bouře mečů I.

Třetí série je už za námi, proto jsme si pro vás připravili nové profily postav, které se v seriálu nově objevily. Dále budeme průběžně aktualizovat i další postavy, které v seriálu již byly, ale nemáme je ještě v naší databázi postav. Následující aktualizace obsahuje 6 postav.

4 0
16.6.2013

Mezi postavami, které jsme pro Vás připravili tento týden, jsou:

Postavy nezapomeňte ohodnotit.

Zdroj: HBO

Diskuze /40

Professor Longhair

U Thorose je napsáno, že „dokáže pomocí magie zapálit svůj oheň“. Nemělo by tam být spíš „meč“? :)

#2 Xavik
16.6.2013 | 21:52:55
Xavik

#1 Professor Longhair: Děkuji za opravu. Když jsem si to po sobě četl, tak mi to dávalo smysl, ale je to samozřejmě chyba. :)

admin
16.6.2013 | 22:02:43
Elanthus

Hmmm nechci vypadat jako puntičkát :), ale jsem si téměř jistej, že Jorry Cassel rytíř nebyl. Většina šlechticů ze severu nevyznává víru v Sedm (což člověk musel pokud chtěl být rytíř) a Jorry, narozdíl od strýce Rodrika, uctíval Starý bohy jako Starkové.

#5 Marcik
16.6.2013 | 23:33:10
Stráťa

Thoros nezapaluje svůj meč pomocí magie ale tím že ho namáčí v „divokém ohni“.

#7 Xavik
16.6.2013 | 23:39:20
Marcik

#3 Elanthus: Rytířem se stal za zásluhy v bitvě u Blackwater ;)

#6 Asenad #20 Elanthus
16.6.2013 | 23:57:23
Asenad

#5 Marcik: žádné takové bitvy se nezůčastnil. byl zabit už v 1 serii Jaime Lannisterem a nikdy nebyl rytířem

#25 Marcik
17.6.2013 | 0:53:42
Xavik

Jory Cassel byl rytířem, je to jasně řečeno v seriálu. Je rytířem a ne serem.

#4 Stráťa: A to je magie.

#8 Asenad #12 Aul
admin
17.6.2013 | 7:05:56
Asenad

#7 Xavik: to je pro mě novinka že ser je něco jiného jak rytíř.

#13 Xavik
17.6.2013 | 7:08:24
Asenad

Jen by mě zajímalo kde v seriálu je to jasně řečeno

17.6.2013 | 7:12:55
Reithal

Je to řečeno tuším i v knihách, a nemusel si být rytíř jen pokud si vyznával Sedm, ale mohl si být i rytíř myslím před zraky starých bohů.

#21 Elanthus
17.6.2013 | 7:25:32
Asenad

To není hlavní náboženství. Rád si přečtu kde je v seriálu nebo v knize napsáno že je rytířem ale ne serem

17.6.2013 | 7:32:17
Aul

#7 Xavik: Ser je rytířský titul. ;-)

#13 Xavik
17.6.2013 | 7:38:06
Xavik

#8 Asenad: #12 Aul: Omlouvám se, chyba byla opět na mojí straně. Vycházel jsem z toho co říkal Jory seru Hughovi a přeslechl jsem se. Jory není rytíř ani ser. Opraveno.

#15 Depresor
admin
17.6.2013 | 9:07:30
Asenad

Má někdo odkaz na S3E09 s dabingem ?

#18 Lord Mole
17.6.2013 | 10:25:07
Depresor

#13 Xavik: ..tak isto to Jory potvrdzuje vo filme ked sa pred dverami kralovskej komnaty rozprava s Jaimem…(zatial čo vo vnitri sa Robert venuje „kralovským“ zaležitostiam­..)..myslim, že je to v s01e03

17.6.2013 | 11:00:00
Depresor

ked už pysat o nových postavach, tak by som poprosil admina, aby tam prihodil ešte jednu Ramsey (bastard Boltona, ktory zajal Theona Grey…) Nakolko v knihach nie som este dost daleko, tak by ma potešil stručny popis…zatial viem len o jeho bezcitnosti a cinizme

#17 Xavik
17.6.2013 | 11:04:31
Xavik

#16 Depresor: Postav bude ještě spousta, tohle byla zatím první várka. :) Další postavy budou brzy.

admin
17.6.2013 | 11:06:56
Lord Mole

#14 Asenad: Na dabing si budete muset jeste chvilku pockat a mezi nama, original je lepsi ;)

#19 Asenad
17.6.2013 | 12:26:19
Asenad

#18 Lord Mole: mě je úplně jedno jaká verze je lepší. Já tu sleduji jak s titulky tak s dabingem, ale otec ani matka mě nebudou louskat titulky

17.6.2013 | 12:34:41
Elanthus

#5 Marcik: Tak v bitvě o Černovodu, kde byl rozprášenej Stannis, byl rytířem jmenován Bronn (bodyguard Tyriona Lannistera ;) ). Krom toho… hezkej příklad toho jak se i bezvěrec a totální hrdlořez může stát šlechticem (v knížce je pak i hezky popsáno jak se z Bronna lord stal a hrad získal poté co se oženil za zneuctěnou, retardovanou dceru menšího lorda, kterýho později zavraždil a zbytek jeho rodu vyhnal z panství). Ps: Tim nechci Bronna nějak urážet, je to zatracenej badass :D

#22 Asenad #26 Marcik
17.6.2013 | 14:18:30
Elanthus

#10 Reithal: A bohužel se pleteš. Podmínkou proto aby byl člověk pasován na rytíře (sera chcete-li) je, že musí vyznávat Sedm. Když Andalové obsadili západozemí a vzali ho prvním lidem (který uctívali Starý bohy), tak sebou přivezli víru v Sedm a s tím i titul Ser.

#28 Aul
17.6.2013 | 14:23:21
Asenad

#20 Elanthus: A tady nějdo neumí spoilerovat, i když si myslím, že tohle nebude pro seriál tak důležité, ale jen chci říct, že to bylo úplně jinak

Rodiče té retardované si stěžovali Carsei, že mají za zetě takového křupana a ani Carsei se nezamlouvalo, že žoldák se dostal v postavení tak vysoka. nabádala otce té zneučtené aby se Bronna zbavila(otrávila, nechala třeba zavraždit). Jenomže ten vůl ho vyzval na souboj. . Takže Bronn nikoho nezavraždil. Potom teda tchýni vyhnal to je pravda. Ta si šla stěžovat Carsei a nikdy se už královského paláce nevratila…

#23 LadyJ #27 Marcik
17.6.2013 | 15:18:29
LadyJ

#22 Asenad:

Mám dojem, že to nebyl otec, ale švagr. Oženil se s mladší dcerou Lady Tandy a v souboji pak zabil manžela té strarší dcery (jejich jména si nepamatuji). Tedy pokud si to nepamatuji špatně, těch postav je tam dost.

17.6.2013 | 16:36:14
FangCz

Toto je hodně offtopic, ale stojí to za zmínku. Nedávno jsem narazil na výtvor lidí z MachinimaRealm a když jsem to uviděl, hubu jsem měl u sousedů pod náma. Tihle lidi vytvořili několik měst z GoT a jsou úžasná (postaveno v Minecraftu). Tak mě docela napadlo, kdyby byl velký server a hodně lidí, nebyla by to epická bitva? ;-) Odkaz na video a stažení mapy: http://www.planetminecraft.com/…ity-1843386/

17.6.2013 | 20:34:05
Marcik

#6 Asenad: Ajooo, nedávala sem pozor, nějak sem si ho zaměnila s Bronnem :D

17.6.2013 | 22:24:42
Marcik

#20 Elanthus: Jojo, Bronn je tak silná postava, že mi zastoupil Joryho, nějak sem nedávala pozor :D

17.6.2013 | 22:25:35
Marcik

#22 Asenad:

No hlavně se ho Cersei fakt chtěla zbavit a svalit na něj, že ukrývá Tyriona… Btw opravdu by mě zajímalo co přesně Qyburn s oběťma dělá.

17.6.2013 | 22:36:39
Aul

#21 Elanthus: Podle mě jde jen o formalitu. Na Severu se uctívá Sedm jenom v Bílém přístavu a tuším ještě na Medvědím ostrově, přesto tam existují rytíři. Ano, je pravdou, že rytíř je pasován ve jménu Sedmi, ale to neznamená, že nemůže věřit ve Staré bohy. Aspoň si to myslím já.

#29 Elanthus
18.6.2013 | 7:12:47
Elanthus

#28 Aul: Máš pravdu jde více méně jen o formalitu. Když se i takový, s prominutím, zhovadilosti jako Gregor Clegane, Bronn nebo většina Freyů můžou stát pomazanýma rytířema. Jinak septa zasvěcený Sedmi jsou ve většine měst, dokonce i v Zimohradu dal Eddard Stark postavit septum aby se měla Catelyn kde modlit. I když myslim, že zrovna Medvědí ostrovy se k týhle víře nějak extra nehlásí, když neloví na moři, netřískaj medvědy nebo nevyhání divoký, loupežníky a železný muže z ostrovů tak jim moc času na modlení nezbyde :D.

18.6.2013 | 8:09:01
Nevada

Vždyť si ty knížky přečtěte, vážně je to mnohem lepší než seriál :)

„Kolik jich je teď?“ zeptal se Bran mistra Luwina, když lord Karstark a jeho synové projížděli bránou v první hradbě. „Dvanáct tisíc mužů či tak nějak, na tom nesejde.“ „Kolik rytířů?“ „Poměrně hodně,“ odpověděl mistr s nádechem netrpělivosti. „Aby ses stal rytířem, musíš stát noční stráž v septu a být pomazán sedmi oleji, které posvětí tvoji přísahu. Na severu jenom pár z velkých rodů uctívá Sedm .Ostatní vyznávají víru ve staré bohy a žádné rytíře nepasují, což ovšem neznamená, že by ti lordi a jejich synové a vazalové byli méně chrabří, věrní nebo čestní. Cena muže se neoznačuje titulem ser před jeho jménem. Jak už jsem ti ostatně říkal stokrát předtím.“ „Přesto,“ naléhal Bran, „kolik je tu rytířů?“

#31 Aul #32 Elanthus
18.6.2013 | 20:31:33
Aul

#30 Nevada: Aha, tak jsem se spletl. :-) Knížky jsem četl, ale nemůžu si pamatovat všechno.

18.6.2013 | 23:10:04
Elanthus

#30 Nevada: Á vida Nevada :)… na ice and fire webu jsem tě často viděl zapojovat se do diskuzí, říkal jsem si, jestli se tu někdo z vás objeví :). V každym případě jsem rád, že jsi našla tuhle pasáž. Taky jsem to měl v plánu, ale na prolistování těh stovek stran opravdu nemám náladu :).

19.6.2013 | 1:55:59
FangCz

Tak jsem se nechtěně dověděl děj 4 série a kdo je to Lady Stoneheart. Musím říci, že se na 4. sérii těším! Už aby to zase bylo :)

21.6.2013 | 12:53:11
Depresor

Kedze budeme teraz pomerne dlho čakat na S04 treba to čakanie využit knižkami.. v tomto ma Nevada pravdu a ostatní čo mi radili taktiež.....skusil som čitat knihu a zaroven po určitých prečitaných kapitolach sledovat aj film (samozrejme su tam odlišnosti a koli rozsahu vo filme nemože byt všetko) napriek tomu si myslím, že S01 sa dost dobre držala knihy…uvidim po prečitaní druhej knihy a opatovnom zhliadnutí S02 ake budu odlišnasti tam..

28.6.2013 | 8:04:09
Nevada

Hodně velké… Bohužel.

28.6.2013 | 19:35:32
Marcik

Tak dvojka byla dost odlišná (třeba Arya sloužící Tywinovi), ale nijak zásadně a strašně. Možná mě trochu mrzel Tyrionův řetěz, ale byla sem celkem spokojená. To trojka už byla o dost jinde.

29.6.2013 | 19:17:14
Depresor

tak otazka znie ..ako bude vyzerat S04 a neskor S05 … určite odlišnosti človeku nevadia ved predsa film nemože byť presne ako kniha, ale ak tých odlišností bude hodne (a to len preto, aby scenarista uspokojil chute vačšiny…) tak sa mi to pačit nebude..

30.6.2013 | 11:44:10
Marcik

Nejde ani tak o odlišnosti, jak o to, že to může ovlivnit děj do budoucna, i když si na to samozřejmě dávají pozor :) Jen občas tam prostě chybí různé ploty, turny a překvápka. Zvlášť v té trojce mě pár věcí zklamalo, ale nedá se nic dělat :)

30.6.2013 | 15:56:08
Nevada

Ono nejde o to, že se nedrží přesně knihy, to po nich snad nikdo nechce. Jde o to, že hrubě mění charaktery postav a vymýšlejí si nelogické hlouposti, aby pak příběh najednou posunuli tam, kam potřebují a neměli na to čas právě kvůli blbostem.

#40 Marcik
30.6.2013 | 16:45:01
Marcik

#39 Nevada: Přesně tak. Je pochopitelný, že občas kvůli času musí pár postav nebo dějů seškrtat a podobně, a dokonce to chápu a souhlasím s tím. Ale co mě nebetyčně vytáčí a dost mě mrzelo a přes co se nepřenesu, je zkrácení a zjednodušení Malíčkova plánu. Tam si myslím, že časově problém tam dát pár scén s Florianem navíc, by rozhodně neuškodilo, ba naopak. Zvlášt, když by další sérku došlo k tak (pro mě teda určitě) šokujícímu odhalení :/

30.6.2013 | 20:36:30
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama