Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV | Lepsi TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Martin začíná přemýšlet o svém odkazu, pravděpodobně z obavy nedokončení ságy Písně ledu a ohně

Martin začíná přemýšlet o svém odkazu, pravděpodobně z obavy nedokončení ságy Písně ledu a ohně

Delší dobu jsme se nezmínili o tom, jak Martin pokračuje v psaní Vichrů zimy. I když knihu stále píše, nyní pověděl, co ho v souvislosti s ní trápí.

13 2
28.8.2024

Nedávno se konala jedna akce v Albuquerque, kam přijel i spisovatel George R. R. Martin. Ten tu mluvil o spoustě věcech, předně se tu zmiňoval o své aktuální knize. Z debaty sice neexistuje žádný záznam, nicméně jakmile bylo vše hotovo, návštěvníci začali psát na sociální sítě, o čem tu mluvil. A jeho slova nebyla moc pozitivní.

Předně tu spisovatel neřekl žádnou bombu týkající se psaní. V knize i nadále pokračuje, nicméně mu to zřejmě nejde tak, jak by si přál. Údajně je z Vichrů zimy tak vystresovaný, že se v souvislosti s knihou začal obávat o svůj odkaz. Nedávno prý navštívil Tolkienův hrob a začal přemýšlet nad tím, co zanechá na tomto světě on sám, až odejde. A právě proto začal mít obavy o svůj odkaz, protože když nedopíše ságu Písně ledu a ohně, nezanechá tu toho mnoho.

(Podaří se Martinovi dopsat šestou a sedmou knihu? Zdroj: Daily Express)

Zajímavé je to, že Martin i přesto působil v souvislosti se svou ságou nadšeně. Vůbec kvůli ní netrpí, právě naopak svou ságu zbožňuje a stále má nové a nové nápady, které zvětšují jeho zájem o psaní. Nicméně ze ságy se stal tak masivní projekt, že ho aktuálně není schopen rychle dopsat.

Myslíte si, že se Martinovi podaří dopsat celou ságu? Pokud ne, dopíše ji někdo za něj? Existuje někdo, kdo by toho byl vůbec schopen?

Zdroj článku: Winter is Coming

Diskuze /39

Punisher bude trestať

Ale zanechá, jeho předloha vytvořila seriál, který má jeden z nejhorších konců a znechutil lidem knihu i svět Game of Thrones jako takový. Když píšete sračku, tak se do ní nakonec i zamotáte. Snažil se podpořit woke agendu tím, že Arya bude nakonec hrdinkou, a když viděl, jakou ubohost stvořil, začal přepisovat a zamotal se do beznaděje. Ten konec prozradil tvůrcům v případě, že by zemřel, a čtenáři a fanoušci seriálu ten konec nesnáší a považují ho za odpad. Takže ano, tvůj odkaz bude, že jsi vytvořil skvělé dílo s ubohým a nesmyslným koncem. Peklo už na tebe čeká, chlape, za tvou slabost při dohledu na seriál a zaslepenost při pohledu na kufřík plný peněz nakonec zaplatíš tou nejhorší cestou, budeš zapomenut.

#2 Denyslayer #6 Lucille33 #19 makishek #37 Jirka555
redaktor
28.8.2024 | 11:39:22
Denyslayer

#1 Punisher bude trestať: Další ubožák, který považuje za „woke“ i svůj vlastní stín, protože je černej. Neuvěřitelné, jak se tento výraz za poslední roky tak moc nadužíval, až kompletně ztratil svůj původní význam.

#14 Tony-Z #38 Jirka555
28.8.2024 | 11:58:29
Punisher bude trestať

Netrolluj prosím.

#4 Denyslayer
redaktor
28.8.2024 | 12:05:20
Denyslayer

#3 Punisher bude trestať: Ty netroll. Aryin konec je nejlepší ending, který mohla Martinova oblíbená postava dostat. Neznám nikoho ve svém okolí, komu by se její konec nelíbil (což se nadá říct o konci Jona a Night Kinga). Tolik k tomu tvému „všichni fanoušci“.

28.8.2024 | 12:16:53
Punisher bude trestať

Ano, konec, kde největší nebezpečí, které bylo propagováno už od první série, zneškodní děvčátko s kuchyňským nožíkem. :D To, že je konec GoT brak, je každému jasné a už o tom vznikly tisíce článků, ale překvapuje mě, že někdo i po letech žije ve své fantasmagorii o tom, že to bylo skvělé. :D

redaktor
28.8.2024 | 12:27:21
Lucille33

#1 Punisher bude trestať: Punisher ahoj .. prečo neoživia Daenerys ved ten koniec GOT bolo o ničom , Daenerys vs Aegon -Jon-

28.8.2024 | 13:08:45
Punisher bude trestať

@Lucille33 Tak seriál byl sice brak, ale posloužil jako testovací projekce toho, co všechno je špatně a co všechno se musí změnit. V první řadě, seriál byl dobrý, ale poslední série je totální odpad, který lidé ani neberou nějak v úvahu. Rozhodnout se zabít Daenerys? To postrádalo smysl. V každém případě, pokud by to bylo i v knize, tak by rozhodně byla oživena, tam problém nevidím. Arya a její zabití Nočního krále je to nejhorší, co jsem viděl. Každý rozumný člověk se těšil na první souboj Jon vs. Noční král a ne na létající děvčátko s kuchyňským nožem. Takže rozhodně epický souboj a jednoznačně zabít Brana. Sansu a Jona spojit jako manžele a postavit je proti Daenerys, která se totálně zblázní, a Cersei.

redaktor
28.8.2024 | 13:22:45
Khardoom

Arya a její příběh je totální odpad… To samé Bran, který má být Paul z Duny wannabe. Opravdu bych chtěl vidět ty lidi, kterým se to líbilo :D

28.8.2024 | 16:10:14
Dugar

@Punisher bude trestať

28.8.2024 | 16:15:57
Adm1

Nečudujem sa mu, 80% ľudí, ktorí poznajú Westeros ho poznajú vďaka seriálu. Ktorý ako každý vie skončil neskutočne napi**… Namiesto toho aby chudák dostával chválu za tých 5 kníh, ktoré sú určite skvelé a jeho veľdielo. Každý naň spomína len tým ako nap*** skončilo.

Čiže chápem ten tlak, ktorý je naňho vyvíjaný. Podľa mňa to už ani nedopíše, lebo akokoľvek ten koniec pozmení, už nikdy nezmyje z pamäti ľudí tú sračku od Weissa a Benioffa.

#27 igwar
28.8.2024 | 16:48:58
Daydreamer4ever

Podle mýho by to měl už dávno dopsané, kdyby nikdy nevyšel seriál. To byl paradoxně kámen úrazu. Že to nestihl dopsat, když seriál končil. I ten způsob, jakým GoT D&D ukončili – tím naléhavější potřebu musí George cítit, aby ten konec v knížkách smázl tu seriálovou katastrofu. Do toho masivní sláva a tlak fanoušků.. no nedivím se mu, že se v tom teď plácá. Ale přála bych mu to, aby si to jednou dopsal, už jen kvůli sobě.

28.8.2024 | 19:38:38
Roberto13

Nebuďte naivní, ten chlap si z vás robí dobrý deň. Píše iné knihy, píše scenàre, podieľa sa na tvorbe videohier, funguje ako marketingový magnet a na dopísanie toho, čo už skončilo v príbehu proste prdí. Trepne miečo o tom koľko strán zasr napísal za posledný polrok, ako mu to ide veľmi dobre, ako sa obáva o svoj odkaz a chce potešiť čitateľov a pritom je celý čas v pohode, lebo sú to iba veľakrát zopakované kecy.

28.8.2024 | 20:43:01
Punisher bude trestať

Hlavně ztrácí čas tím, že se tváří, že má nějaké právo mluvit do seriálu, ale nemá. Práva prodal a zůstaly mu jen knihy. Starý pán se snaží být zajímavý, ale jak jsme viděli, nemá absolutně žádné slovo. Nevěřím, že neviděl poslední sérii jako všichni ostatní. Chtěl bych vědět, co se mu honilo hlavou, když viděl ten odpad. Warner Bros ho potřebuje jen kvůli propagaci, proto všude píší, že dohlíží na to, aby to bylo co nejpřesnější a nejlepší. To je jen marketingový tah a nejraději by byli, kdyby zmizel a nemotal se tam. Warner Bros by byl nejraději, kdyby zemřel, aby mohli natočit nějaké pokračování Hry o trůny – buď přímé pokračování, nebo něco, co se odehrává 100 let po původním seriálu, aby tam nemuseli dát nikoho z původního obsazení. Mohli by to pak prezentovat jako poctu jemu a vydělat peníze, protože by to byl určitě trhák.

redaktor
28.8.2024 | 20:46:17
Tony-Z

#2 Denyslayer: Vezměme začátek seriálu od Severu k jihu, kdo vládne jednotlivým králosvstvím a nebo kdo jsou vysocí lordi a pak k jeho konci. Sever: Lord Edard Stark, muž ve středních letech, úspěšný rebel a velmi čestný muž. Řekotočí: Hoster Tully, starý muž, uznávaný lord, úspěšný rebel. Údolí: Jon Arryn, starý uznávaný muž, úspěšný rebel a schopný pobočník krále. Železné Ostrovy: Balon Greyjoy, stárnoucí muž, neúspěšný rebel, uznávaný vůdce. Rovina: Lord Mace Tyrrel, stárnoucí muž, neúspěšný loyalista, hlupák. Casterlyova skála: Tywin Lanister, velmi uznávaný lord a vojevůdce, přísný stárnoucí muž. Korunní země: Robert Baratheon, uznávaný válečník, bohém. Bouřlivý konec: Renly Baratheon, uznávaný válečník, charismatický, homosexuál. Dorne: Doran Martel, moudrý nemocný muž. Parožnatý vrch: Randyll Tarly, stárnoucí muž, nejúspěšnější z loyalistů, velmi uznávaný velitel. Lord Velitel královské gardy: Baristan Selmy, stárnoucí muž, velmi uznávaný válečník.
A teď pojďme na konec: Sever: Sansa Stark, zneužívaná dívka. Řekotočí: Edmure Tully, muž, slaboch. Údolí: Robin Arryn, chlapec, slaboch. Železné ostrovy: Jara Greyjoy, dívka, feministka. Rovina: Bronn z Černovody, muž, schopný válečník, žoldák. Casterlyova skála: Tyrion Lannister, muž, liliput. Korunní země: Bran Stark, muž, mrzák. Bouřlivý konec: Gendry „Baratheon“, muž, bastard uznaný nikdy nekorunovanou a neuznanou královnou. Dorne: Radši nevíme (stejně jako Dvojčata, Hrůzov a další). Parožnatý vrch: Asi Melesa Forent a Talla Tarly, ženy, poměrně konzervativní. Lord Velitel královské gardy: Briene z Tarthu: Žena, schopná válečnice, feministka.
Tak. A já tvrdím, že osazenstvo první části je rozhodně konzervativnější než osazenstvo konce, které je mnohem progresivnějí a probuzenější.

28.8.2024 | 23:21:53
Darnwell

Nezmiňoval náhodou Martin v nějakém rozhovoru, že právě takový konec zamýšlel, jen by k němu došel jinou cestou?

#16 4391
29.8.2024 | 8:57:07
4391

#15 Darnwell: Podle mě to neřekl, ale dost lidí si to tak v diskuzích vyložilo (viz odkaz: https://www.edna.cz/…nizni-konec/ ).

Z jeho prohlášení vyplývá, že ho tvůrci seriálu neposlechli ve všem. Takže podle mě například není jisté, že by se Jon Snow v jeho verzi znovu vrátil na Zeď atp (to jsem vybral jako příklad, co by mohlo být jinak, nic konkrétního GRRM neřekl).

Ale nechci slovíčkařit. Cesta jakou GRRM plánuje dojít ke konci má být určitě jiná, ale jestli to nějak podstatně změní i konec samotný? To ví jen Martin.

#17 Darnwell #26 igwar
29.8.2024 | 9:27:46
Darnwell

#16 4391: Díky, že jsi to našel. Popravdě to sleduju jen okrajově. Seriál jsem vzdal v průběhu páté sezóny a knihy jsou pro mě nečitelné. O Martina se zajímám z hlediska spisovatelského, jak se nakonec popere s takovou kolosální ságou.

#18 4391 #23 Monkeyskunk
29.8.2024 | 10:53:22
4391

#17 Darnwell: Chápu. To jsem zvědavý také. Protože jak ze článku plyne, tak ani on sám si není jistý, zda to dopíše… Tak snad nám aspoň prozradí jak to mělo probíhat a skončit podle něj, než nás opravdu opustí.

29.8.2024 | 11:41:37
makishek

#1 Punisher bude trestať: podle martinovy předlohy natočili 5 sezón, které mají neskutečnou kvalitu. od 6. to šlo všechno do kopru a vinit můžeš duo dumb & dumber, grrm s tím má pramálo společného. takže jeho odkaz bude, že vytvořil skvělé dílo, které nedokončil.

29.8.2024 | 11:50:03
Azor Ahai

Ať už pojde… pak se konečně dočkáme i knih!

29.8.2024 | 12:19:38
Locker.

Měl bych pár nápadů…ať mi napíše.

29.8.2024 | 15:59:44
redaktor
29.8.2024 | 16:56:52
Monkeyskunk

#17 Darnwell: Když jsi zmínil koloseální ságu… Četl jsi Malazskou knihu padlých?

#24 Ann Taylor
29.8.2024 | 17:11:10
Ann Taylor

#23 Monkeyskunk: Tak ta už je další level :D

#33 Monkeyskunk
webmaster
29.8.2024 | 18:42:53
m0rdred

AI by to dopsala za něj levou zadní. Pak korekce (a ty nemusí dělat on). Životosprávě moc nedal. Dopsání taky ne. Tak co čeká?

30.8.2024 | 2:13:46
igwar

#16 4391: Súhlasím. Knižný koniec zásadne iný nebude. RRM o tom vlastne aj hovorí v rozhovore, na ktorý odkazuješ: Chci napsat svou knihu tak, jak jsem ji chtěl napsat vždycky. Až si to lidé budou číst, tak se to někomu bude líbit a někomu se to nebude líbit. Zvlášť dávam do pozornosti poslednú vetu, nikdy to nebude zázračný koniec, ktorý by sa páčil všetkým. Je jasné, že tvorcovia seriálu chcelu vedieť v prvom rade kľúčové udalosti plánovaného konca knihy. Tie potom spracovali po svojom, a zrejme špatne. Ale osudy postáv skončia v knihe rovnako, lebo tak to mal RRM vymyslené. Keď človek znovu číta knihy alebo pozerá seriál, sú tam veci, ktoré príbeh k takému finále jemne a nenápadne smerujú. To je tá štruktúra knihy, zmienená v rozhovore, ktorú si RRM nechce pokaziť zmenou záveru na želanie čitateľov.

#30 4391
30.8.2024 | 7:35:17
igwar

#10 Adm1: Ale on to zásadne nechce napísať akokoľvek, ale presne tak, ako to mal vymyslené (a s predstavou takého finále tvoril všetky knihy v sérii). Ako sám povedal, nechce si pokaziť prepracovanú štruktúru knižiek úpravami záveru na želanie čitateľov. Problém je, že kľúčové veci svojho záveru prezradil tvorcom seriálu. Tí síce vytvorili povrchné, krátke a v mnohých dejových veciach nedopracované finále, ale v zásade nám ukázali, čo RRM s postavami a ich dejovými linkami zamýšľal. Takže sa nedivím, že sa do toho písania moc nehrnie. Keď nechce robiť zmeny v tom, čo má vymyslené (a čo bolo zároveň v seriále), musí zapracovať aspoň na tom, ako sa príbeh do tých kľúčových bodov dostane.

30.8.2024 | 8:24:26
dfx

Aj tak nechápem, čo mnohí majú proti koncu GOT. Cesta k tomu koncu bola v seriáli blbá, ale koniec bol dobrý. To, že Bran bude kráľ, som očakával už niekedy v šiestej sérii, len ho mohli využiť omnoho lepšie. Načo vlastne potrebuje Bran Majstra našepkávačov? To, kto sú rodičia Jona Snowa, sme tušili už niekedy v prvej sérii, len nebolo jasné, či je bastard alebo právoplatný dedič trónu. To, že Jon Snow radšej odíde za Múr a bude žiť s divokými sa dalo očakávať ďaleko viac ako to, že bude chcieť trón. Nevieme, kto je Azor Ahai, lebo v seriáli ani nebol, a proroctvá nemôžeme brať doslovne. Nočný Kráľ nie je v knihách, takže Bieli Chodci určite budú porazení, len nevieme, ako. To, že Daenerys zošalie a zomrie, sa dalo očakávať, lebo Bohovia si pri narodení Targaryena hodia mincou a podľa toho sa rozhodnú, kto bude šialený.

Keby mali peniaze na 10 sérií po 10 epizód pre GOT, tak by to bolo omnoho lepšie. Obávam sa, že rovnako zle skončí aj Rod Draka.

Obávam sa, že GRRM nakoniec knihy ani nedopíše, a fanúšikom ostane len tá blbá seriálová cesta aj keď s dobrým koncom.

#30 4391
30.8.2024 | 10:00:13
Punisher bude trestať

@dfx Jasně, to že Nočního krále zabije létající holka s kuchyňským nožem, nebo že vývoj Jona Snowa jde úplně do háje, nebo že hlavní záporák skončí pod hromadou kamenů, je to nejlepší, co sme ve Hře o trůny mohli dostat? Probuď se. Tyhle bláboly.

redaktor
30.8.2024 | 10:14:59
4391

#28 dfx: Tak já proti tomu konci jako takovému taky vyloženě nic nemám (spíš se mi nelíbilo právě to jak se k němu došlo, ale to je na jinou diskuzi). Nicméně mně by třeba mnohem větší smysl dávalo zakončit to stylem „Jon král, Bran jeho pobočník“, ale to už je každého věc, co se mu líbí víc. Tyrion jako pobočník je celkem k ničemu, ten bude akorát chlastat a lézt do bordelu s pláství medu. Ale ať si to GRRM zakončí jak chce.

#26 igwar: Chápu, ale já se zaměřil spíš na větu „Ano, před lety jsem tvůrcům prozradil několik věcí, z nichž některé zakomponovali do konce.

Z toho mi plyne že:

  1. Neposlechli ho ve všem co jim řekl
  2. Neřekl jim všechno, takže nejspíš ani ten konec jim nevysvětloval úplně dopodrobna a museli si tam dost věcí domyslet.

Každopádně nevím co jim řekl a co ne, stejně jako nevím v čem ho poslechli a co si vymysleli sami ;-) A proto o tom nechci moc polemizovat, třeba ten konec opravdu zas tak moc odlišný nebude. To se nedozvíme, dokud nám to mistr GRRM neprozradí (nebo to stihne dopsat, ale jsem celkem pesimista…).

30.8.2024 | 11:21:42
Kyprian

Nedopíše to. To je celkem jasné. A důležitější je: Proč to všem tak moc vadí?! Tolkien dopsal dvě knihy. Herbert nedokončil poslední Dunu. A život téměř každého z nás skončí bez uspokojivého uzavření všech souvisejících dějových linií. Dílo může být dobré i jako torzo. Každý pak může v duchu dotvářet své pokračování, psát FanFiction atd. Za mě tak jako tak cajk. Rozhodně lepší než uspěchaný a nepřesvědčivý konec jako v seriálu.

#32 4391
30.8.2024 | 14:28:06
4391

#31 Kyprian: Jo, může to být dobré. Proč by ne… „Osudy dobrého vojáka Švejka“ taky Hašek nedokončil a je to nadčasové veledílo překládané do všech možných světových jazyků.

Jinak si nemyslím, že někomu tak moc vadí, že to GRRM nedokončí. S tím se už dlouho počítá. Je to jen diskuze. Důvod té diskuze jsi vlastně sám vystihl svojí poslední větou (dost lidí zajímá, jak moc se liší autorova vize od toho uspěchaného a nepřesvědčivého konce seriálu).

30.8.2024 | 18:55:06
Monkeyskunk

#24 Ann Taylor: Pravda, do 3. knihy jsem moc netušil, která bije :-D A pak ještě myslím 5. to trošku domotá, ale ve výsledku jsem rád, že jsem to dočetl :) Jen právě neznám vůbec nikoho, kdo to taky četl, což je za mě hrozná škoda. Ty jsi četla nebo znáš jen z doslechu? :)

#36 Ann Taylor
30.8.2024 | 20:37:45
Levascue

Vzhledem k obrovskému rozsahu, který Martin vytvořil (především vedlejší postavy a jejich pohnutky), je absolutně nereálné, že ságu dokončí. Tohle ukočírovat by měl problémy i spisovatel s mladší a tedy snáze pracující myslí. Nedokončení ságy je 100% jistota a je naivnost si myslet opak. Dokončení Vichrů Zimy? Ani to nedá, bohužel. Sám jsem spisovatel a nedovedu si představit, že bych udržel příběh, respektive směroval knihu tam, kde ji chci mít, po dobu 13 let v jeho věku. Škoda, seriálem si ságu odrovnal (ale zároveň se finančně zajistil, takže spíše smůla pro nás, čtenáře).

31.8.2024 | 7:38:34
Punisher bude trestať

Doufejme, že to vážně nedokončí. Je třeba si přiznat, že konec, který svěřil těm babrákům a který ho následně dosadili do seriálu, je odpad. Takový konec nedává smysl, když seriál šel svou cestou, kde se měl Jon stát králem. Vždy měl prezentovat, že kniha a seriál budou mít jiné konce a osudy postav v nich budou odlišné, no ne, spojit dohromady tyto dvě věci a vytvořit odpad, který nebude dávat smysl, bylo asi lepší. V každém případě se starému dědkovi směju, testovací publikum jeho knižní konec totálně odsoudilo a je to odpad, starý skoro dostal infarkt, když to viděl. Není jednoduché překopat celý příběh a změnit to, protože kdo by chtěl číst dvakrát stejný odpad? To už radši zůstanu u seriálu. Lady Stonehearth a podobné postavy, které nedávají smysl? Doba se mění, ty jeho knihy už dnes nedávají smysl a budou porovnávány se seriálem, který převzal roli předlohy. Lidé budou porovnávat, že v seriálu je tohle a tamto lepší. Opravdu, ať tu knihu spálí, stejně by to byl propadák.

redaktor
31.8.2024 | 8:29:20
Ann Taylor

#33 Monkeyskunk: Já zatím zvládla 4, u první jsem byla úplně ztracená, ve druhé to bylo lepší, potom už začalo leccos fungovat, ale úplně na to nepospíchám, vždycky si seženu jeden díl během roku nebo dvou.

webmaster
31.8.2024 | 14:08:27
Jirka555

#1 Punisher bude trestať: Výstížné :)

3.9.2024 | 19:21:57
Jirka555

#2 Denyslayer: Říká se tomu :černošská" propaganda.

3.9.2024 | 19:23:15
appsgb3

Thanks For The Comment. https://appsgb.pk/

2.10.2024 | 17:43:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama