Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Která dějová linka z epizody The Spoils of War byla nejlepší?

Která dějová linka z epizody The Spoils of War byla nejlepší?

Čtvrtý díl obsahoval pouze čtyři dějové linky, nicméně se jednalo o velmi povedené příběhy. Vyberte tu nejlepší linku, které jsme se v této epizodě dočkali.

43 0
7.8.2017

Vyberte nejlepší dějovou linku z epizody The Spoils of War

43%
36%
21%
0%
1043 hlasů

Zdroj: HBO

Diskuze /150

zabijakptak

Daenerys = mad queen… Jaimemu se to mělo povést… třeba příště :) Šlo vidět, že ani Tyrion s tím není moc nadšen.

#9 Lord Mazour #10 Šejmus92 #28 AlexikBoss12 #129 Majlo23
7.8.2017 | 19:09:14
Arrow123

Jaime a Bronn. V kútiku duše som chvíľu dúfal, že sa Jaimemu podarí zabiť Daenerys aj keď som vedel, že sa nič také nestane :)

#61 Destyl
7.8.2017 | 19:12:03
mr_bungle

Tím „Jaimeho a Bronnova linka“ se myslí Drogonova?

#5 Trepy
7.8.2017 | 19:13:01
JoshMcIntosh

Nechápu kdo může hlasovat jinak, než pro bitvu s drakem. Konečně po dlouhé době (snad od bitvy bastardů) jsme viděli pořádnou akci.

#10 Šejmus92 #35 jackis #69 Nikolperse #89 perteus #144 strike
7.8.2017 | 19:14:14
Trepy

#3 mr_bungle: Samozřejmě, není to snad jasné?

#6 mr_bungle #34 jackis
7.8.2017 | 19:16:52
mr_bungle

#5 Trepy: To ode mě byla nadsázka…

#8 Trepy
7.8.2017 | 19:22:13
Trepy

Jaime musí zabít Cersei a Dany musí bojovat proti WW, ale Bronn přežil bitvu, protože je oblíbený u fanoušků… Jen mě mrzí, že v takový bitvě neumřel NIKDO významný. V prvním Field of Fire umřelo několik významných lidí a tohle je GoT, takže někdo umřít měl.

Alespoň umřou v příštím díle u omilostňování, ale je Tarly opravdu tak hrozně moc pyšný nebo pouze hloupý? I když alespoň neudělá dvojitou zradu a umře s nějakou ctí, ale alespoň jeho syn by mohl pokleknout, aby pokračoval v rodu. Víte on Sam…

#43 Michiko Karasu #73 Gaffík
7.8.2017 | 19:25:19
Trepy

#6 mr_bungle: Né, fákt?

7.8.2017 | 19:25:32
Lord Mazour

#1 zabijakptak: Daenery není mad queen… Cersei = mad queen… To zase tady někdo napsal, jaká je Daenerys kráva a má ráda oheň jako její tatík a všichni jsou teď ovečky a chrlí tady argumenty jaká je kráva a je šílená. Neříkám, že je správné zapálit tolik lidí, ale je to válka a ve válce lidé umírají… Má tři draky, tak je sakra musí nějak využít. Navíc bylo potřeba je předvést v akci, aby z ní v Západozemí měli strach a věděli, že má opravdu ty draky.

#45 zabijakptak
7.8.2017 | 19:32:19
Šejmus92

#1 zabijakptak: Proč šílená?
#4 JoshMcIntosh: Protože Arya má úžasný styl boje. :D

Btw co se stalo s Tarlym?

#11 The_Last_Targaryen #12 Stardos
7.8.2017 | 19:33:08
The_Last_Targaryen

#10 Šejmus92: Pravda, Arya je tam strašně sundá ještě..... Tarly mě napadá buď dead nebo zajatec v příští epizodě…

7.8.2017 | 19:39:20
Stardos

#10 Šejmus92: Ten starý tam chvíli hořel (ale hasil se) a „Rickard“ zmizel :D

Dneska Sansa a Arya, i když za to může Bran :D Bylo mi strašně líto Meery :(

#13 Šejmus92 #27 DejvidHound
7.8.2017 | 19:40:27
Šejmus92

#12 Stardos: To jsem ani nezaregistroval. Doufám, že přežil. S popáleninami na ksichtě bude ještě víc badass.

7.8.2017 | 19:43:01
konikCZ

No jednoznačně bitva. Fakt něco, samozřejmě i ostatní byli super. :)

7.8.2017 | 19:43:02
Robinson

Škoda že tu není Drogonova linka..

#16 Trepy #20 madcat
7.8.2017 | 19:43:27
Trepy

#15 Robinson: Troll nebo naprostá stupidita a dvojciferné IQ? Drogon = Jaime a Bronn

#22 Robinson
7.8.2017 | 19:51:09
Kalam

už aby chcípla jak ta trapná feminazi daenaris tak ti dementní draci…

#18 Stardos #21 AlexikBoss12 #23 Šejmus92 #79 Froldini
7.8.2017 | 19:58:13
Stardos

#17 Kalam: A Long Live to our greatest queen, Queen Cersei

7.8.2017 | 20:02:50
Locker.

Admine hlásím technickou chybu. Nelze hlasovat pro Malíčkovu linku nějak se to seklo.

#24 Argetlam Královrah #30 comiccrazy
7.8.2017 | 20:15:09
madcat

#15 Robinson: Taky bych pro něj hlasovala … Drogon to úplně vždycky zabije :D

7.8.2017 | 20:25:09
AlexikBoss12

#17 Kalam: tak se zase uklidníme jo kámo :)

7.8.2017 | 20:32:12
Robinson

#16 Trepy: To mi došlo :) Bylo to myšleno vtipně.

7.8.2017 | 20:33:24
Šejmus92

#17 Kalam: feminazi? Lidi, kam na ten bullshit chodíte? :D

#25 Trepy
7.8.2017 | 20:34:14
Argetlam Královrah

#19 Locker.: Co na tom záleží. Stejně je to fake epizoda, ne? :D

7.8.2017 | 20:36:53
Trepy

#23 Šejmus92: Vadí mu, že mu ještě žádná nedala.

#26 Šejmus92
7.8.2017 | 20:37:01
Šejmus92

#25 Trepy: Tak to by mu asi měl někdo vysvětlit, že takhle si moc nepomůže.

7.8.2017 | 20:44:16
DejvidHound

#12 Stardos: To nehorel stary Tarly. Tiez som si to myslel pri tej uniknutej epizode ale ked si pozries v HD tak to je lanistersky vojak.

#29 Stardos
7.8.2017 | 20:44:32
AlexikBoss12

#1 zabijakptak: Víš že tam máš chybu ? Má tam být Cersei=mad Queen, jsen aby si to věděl :)

7.8.2017 | 20:51:42
Stardos

#27 DejvidHound: Je? :D Jako já si to pouštěl ještě jednou, ale přijde mi, že to je on

#33 DejvidHound
7.8.2017 | 20:53:52
comiccrazy

#19 Locker.: Malíček tam byl? nějak tu jeho pedofilní linku přehlížím :)

#31 Lex Luthor
7.8.2017 | 20:56:36
Lex Luthor

#30 comiccrazy: Jo měl pár rozhovorů se Sansou na zimohradě a zíral na návrat Aryii a její souboj s Briene

7.8.2017 | 20:57:49
shootx

Malička 4 díly úplně zazdivaji na Severu jenom rodiny pouta Starku. Celkově jsou linky nezajímavé na tu dobu mohli udělat nějaké zápletky nebo zvraty. Nelogické vykryvani Jehlou Brien rány mečem pěkná fantasy…Při této epizodě musím uznat že zvuky Drogona byly 1000× lepší na uniklé verzi než v originále… Celkově bitva bez digitální úpravy působí víc realisticky a hororove. Nechápu proč neposkvrneni nebránily spis Vysokou Zahradu která díky zásobám má strategicky větší cenu než CR na druhé straně země…

#36 Trepy #37 Šejmus92 #100 Eddard1 #102 Uschi
7.8.2017 | 20:59:20
DejvidHound

#29 Stardos: Tak plesaty je to je pravda. Ale vsimni si ze Tarly ma tie chranice ramien o dost vacsie nez ten horiaci chudacisko.

7.8.2017 | 21:03:49
jackis

#5 Trepy: Ne.

7.8.2017 | 21:14:23
jackis

#4 JoshMcIntosh: Rikas po dlouhe dobe, ale je to jen 5 dilu od sebe :D Ale chapu, byl mezitim rok no

7.8.2017 | 21:15:32
Trepy

#32 shootx: Protože Tyrion to vymyslel tak, jak to vymyslel.

7.8.2017 | 21:21:31
Šejmus92

#32 shootx: Ten souboj se mi nezdál nějak nerealistický. Arya v naprosté většině případů jen trošku změnila dráhu meče brienne, nezastavila ho snad ani jednou ne? Jen na začátku, když si ještě B myslela, že je to jen takový trénink, takže do toho ani nešla naplno. Já myslím, že ok.

#40 JirkaŠčobák #64 shootx
7.8.2017 | 21:23:30
JirkaŠčobák

Nemyslím, že dovedu vybrat dějovou línii, která se mi líbila víc. Navíc, pokud se některé překrývají.

7.8.2017 | 21:24:04
ardnonisas

best scén byla stejně s dickonem ten bronnův smích mě rozsekal XD :D

7.8.2017 | 21:24:52
JirkaŠčobák

#37 Šejmus92: V podstatě se od jejího meče spíš odrážela a měnila jeho směr.

#42 Šejmus92
7.8.2017 | 21:25:38
JirkaŠčobák

Btw. líbí se mi, že děj aktuálně omezili na několik hlavních oblastí (mluvím o hlavních postavách), ve kterých se něco děje. V minulosti padl seriál do pasti, když se divák sžil s mnoha postavami a každou chtěl alespoň chvíli vidět. Různými úmrtími to už osekali a když k tomu přičteme „rychlé přesuny“, které sice nejsou ideální, ale bez nich by to nemohlo být na pouze sedm epizod, má to spád a podle mě ze seriálu scénáristé aktuálně dolují maximum. Celá epizoda 4 se mi líbila a nejen kvůli závěrečným deseti minutám. Děj se hýbe.

7.8.2017 | 21:30:59
Šejmus92

#40 JirkaŠčobák: Přesně tak. Chytrá holka, minimální námaha, mrštnost, jo tu bych nechtěl proti sobě v boji. :) Možná tak v posteli. :D

7.8.2017 | 21:32:39
Michiko Karasu

#7 Trepy: Jo protože oblíbený u fanoušků v tomto seriálu vždy funguje :D :D :D Bylo vidět přesný moment, kdy měl Tyrion srdce až v kalhotách pro svého bratra, to co viděl se mu nelíbilo, nebyl z těch jatek moc nadšen.

#44 Trepy
7.8.2017 | 21:40:27
Trepy

#43 Michiko Karasu: V týhle době už jo. Už se neřídí knížkama a zabíjí jen pro efekt vedlejší postavy.

7.8.2017 | 21:44:44
zabijakptak

#9 Lord Mazour: Aha a to jak neustále ignoruje vše co ji Jon říká? Pořád si mele svou místo toho aby se zaměřila na podstatnější problém. Bude akorát v lidech šířit strach. Přesně to v čem ji Tyrion chtěl zabránit a teď se zeptám :) v čem je Cersei „mad“ ale Daenerys ne? Cersei se zbavila všech svých nepřátel tím, že vyhodila Septum… no a teď chci slyšet co dalšího tak udělala, že je špatná? Cersei ví co je potřeba. Na závěr slova Tywina " Každý kdo musí říkat, že je král není pravým králem" :)

#46 Trepy #47 Stardos #49 Šejmus92 #81 Rumek
7.8.2017 | 21:52:40
Trepy

#45 zabijakptak: „I'M THE QUEEN.“ -Cersei, když jí zatkli Vrabčáci

Takže to ti nevyšlo. Cersei ví, co je třeba? Jako vážně? Ona ošuká každýho, koho potká, zavraždí manžela, šuká příbuzný, zabíjí nepohodlný lidi a když jí chcou potrestat, tak zabije tisíce nevinných lidí. Člověk, co ví, co musí být uděláno je Tywin. Cersei nesahá Tywinovi ani po kotníky. Tywin vyvraždil rody, které se proti němu otevřeně vzbouřili, Cersei zabila rod, který jí chtěl „ukrást“ syna, hahaha. Přestaňte obhajovat Cersei, už mě to fakt nebaví. Dany má svý mouchy, ale oproti Cersei je Matka Tereza.

#73 Gaffík #80 Froldini
7.8.2017 | 22:04:31
Stardos

#45 zabijakptak: Daenerys je ve válce :) ;) To má snad ty vojáky pozvat na čaj a prosit o to, aby se vzdali? Dále, jaký ma důvod věřit v něco, co neviděla, co neviděl skoro nikdo, a co je považováno za pouhý mýtus? Protože ji to řekl Jon, se kterým se setkala jen jednou? Jon ji odmítnout může, ale ona ho ne? Tak ale, začněte mít stejné měřítko na všechny. Jaký měla důvod vyhodit do vzduchu septum? Žádný, mohla to řešit jinak, místo toho si proti sobě poštvala Tyrelly. A slova Tywina se zmiňují o králi, Daenerys je muž?

#73 Gaffík #85 AlesKozlik
7.8.2017 | 22:05:44
Argetlam Královrah

Si vemte, že už mám jen 3 dějové linky (Dračí kámen, Královo přístaviště, Zimohrad) s občasným zablouděním některých postav z těchto linek jinam (Casterlyova skála, Rovina) a potom dvě vedlejší linky (Ohař a Sam). Ve třetí sérii jsme měli kolik linek? Královo přístaviště mnohokrát větší než teď (Malíček, Varys, Tyrion, Cersei, Tywin, Tyrellové, Joffrey, Sansa), potom Catelyn, Stannise, Jona, Sama, Daenerys, Brana, Aryu…

Prostě když tehdy se někdo přesouval na velkou dálku, tak ho epizodu nebo dvě vynechali a bylo. Představa, že by teď vynechali celou linku na Dračím kameni nebo na Zimohradě je směšná :D hlavní děj se poprvé za 6 sérií totiž přesunul z Králova přístaviště právě na tyto dvě místa (tím myslím to, že se tam nachází většina hlavních postav). Kromě Euronovy minulé teleportace ke Casterlyově skále se mi žádný rychlý přesun nezdá neobvyklý.

7.8.2017 | 22:06:02
Šejmus92

#45 zabijakptak: Ona vyhodila do povětří septum, zabila tak stovky, možná tisíce lidí, jen proto, aby se zbavila několika nepřátel a ty se zeptáš, co jako tak hrozného ještě udělala? :D :D :D

Mezi Danny a Cersei je jeden podstatný rozdíl. Cersei je obyčejná zákeřná svině, které jde jen o sebe a pár svých blízkých. Pro ně se neštítí absolutně ničeho, včetně vraždění úplně nevinných lidí. A nevadí ji ani to, že její blízcí jsou mnohdy totální psychopatičtí pošuci – Jofrey. Zatímco Danny myslí i na ostatní. Chce lidem jako královna pomáhat. Už jen její styl války – mohla klidně spálit celé KL a bylo by po válce, ona to ale neudělala, protože nechce zabíjet nevinné. Co navíc Danny udělala špatného? Napadá mě max. jen ukřižování některých otrokářů, ale to neudělala záměrně, unáhlila se, neuvědomila si, že i někteří otrokáři mohou být relativně dobří lidé. Vždyť i své draky raději zavřela, když viděla, že zabíjejí nevinné.

Fakt ten rozdíl nevidíš?

#50 Trepy #51 DejvidHound #62 shootx
7.8.2017 | 22:11:38
Trepy

#49 Šejmus92: Člověk s dvojciferným IQ to nepochopí. (Teď jsem urazil lidi s dvojciferným IQ vlastně :/)

7.8.2017 | 22:16:36
DejvidHound

#49 Šejmus92: Skor bola na tych nevinnych ludi nasrana. Flusali na nu a hadzali po nej sracky ked prechadzala ulickou hanby. Jasne mohla si za to sama ale nie kazdy si chybu prizna.

#52 Šejmus92
7.8.2017 | 22:19:28
Šejmus92

#51 DejvidHound: Celé město jí to neudělalo, výbuch septa nezabil jen lidi v septu, ale i spoustu kolemjdoucích. Navíc zabít někoho za to, že na mě plivnul, nebo hodil rajče? No cersei no…

#95 HeisterCz
7.8.2017 | 22:27:59
widy.33

pre mna najlepšia Arya vs. Brien, Sanse len tak padla gamba ked na to kukala :D no a samozrejme koniec jak drak započal odvetu bolo fantastické konečne som mala pocit že pozerám hru o trony ako kedysi a oplatilo sa počkat na kvalitu

#83 POLW #91 tynkks
widy.33
7.8.2017 | 22:29:29
*Minci*

ja som videl horieť tú plešatú hlavu starého Tarlyho ak som dobre videl.

#55 widy.33
7.8.2017 | 22:34:38
widy.33

#54 *Minci*: aj ja som videla plešatu hlavu horiet ale ktovie či to on bol alebo len niekto ohorel

widy.33
7.8.2017 | 22:36:00
Pučálkovic Amina

Drogon parádní, když si představím, že pořád poroste, možná i překoná Baleriona, kterej byl 5× větší..rozpětí křídel měl přes 200m :D

#57 widy.33
7.8.2017 | 22:39:03
widy.33

#56 Pučálkovic Amina: bol parádny ale neviem či to zranenie nebude pre neho konečné :( velmo sa mi to nepozdáva

#73 Gaffík
widy.33
7.8.2017 | 22:46:00
jhrspike

Má obavu, že Tyrion potom, co vyděl začne pochybovat a možná Daenerys nakonec zradí a tím nechtěně pomůže Cersei k vítěství. Pak toho bude samozřejmě litovat, ale bude pozdě a tak ho Daenerys nechá upálit a pak uteče na sever z Jonem. :-)

#59 Trepy
7.8.2017 | 22:50:22
Trepy

#58 jhrspike: Nauč se psát prosím.

7.8.2017 | 22:56:55
Trepy

G. R. R. Martin neví jistě jestli vydá TWOW 2018, du se zabít…

7.8.2017 | 23:07:57
Destyl

#2 Arrow123: Presne tak, to aj ja…

7.8.2017 | 23:09:39
shootx

#49 Šejmus92: Deny to neudělala protože jí to řekli má samé zkušené rádce sama není moc chytrá zato Cersei je spíše obětí královské a rodinné politiky jediná její radost byly asi jen děti. Cersei je rozhodně lepší na nic si nehraje ale Denerys umí jen jmenovat tituly a prosit aby všichni poklekli a je to spíš pohádková postava nemusela si tak špinit ruce a nemá moc realistickou linku.

#63 Šejmus92 #73 Gaffík #90 Karloman #110 Uschi
7.8.2017 | 23:33:30
Šejmus92

#62 shootx: To je fakt, Cersei zabíjí nevinné po tisících, ale tak aspoň nejmenuje svoje tituly, takže je lepší. :D

#66 shootx #73 Gaffík
7.8.2017 | 23:36:02
shootx

#37 Šejmus92: Jako ukázka dobrý ale v tomhle stylu je jakýkoliv vykryvani nesmysl s Brieninou ránou by neměla šanci ani změnit dráhu meče

#65 Šejmus92 #68 mety #73 Gaffík
7.8.2017 | 23:38:13
Šejmus92

#64 shootx: Ty jsi šermíř nebo tak? Já fakt nevím, nikdy jsem to nedělal.

7.8.2017 | 23:40:23
shootx

#63 Šejmus92: Byli to její nepřátelé takže technicky nebyli nevinní

#67 Šejmus92
7.8.2017 | 23:40:47
Šejmus92

#66 shootx: Jako ti kolemjdoucí okolo Septa ve městě? :D Ale tak jistě, pro Cersei je vinný kdokoliv, respektive klidně zabije kohokoliv, když jí jakkoliv překáží, nebo jde náhodou okolo. A právě proto si zaslouží přízvisko „šílená“.

#70 shootx
7.8.2017 | 23:52:01
mety

#64 shootx: ak si sermiar tak vies ako vedies utok alebo boxer alebo si robil nijaky kontaktny sport tak vies aj ako najlepsie vykryvat udery a v tomto pripade to mohla lahko vykryt hlavne preto ze kazdy kontakt s mecom bol nie tam kde briene mala najvacsiu pohybovu silu ale na jej boky kedze s tazkym mecom mmozes len sekat tak draha sa da lahko zmenit

#70 shootx
8.8.2017 | 0:12:41
Nikolperse

#4 JoshMcIntosh: Ja som hlasovala inak. Bitka s drakom bola sice pekna a dobra ale inak nic.

8.8.2017 | 0:28:03
shootx

#68 mety: fyzicky je to nemožné při velkém úderu ale dalo by se spekulovat…

#67 Šejmus92: Pokud to bereš takhle tak šílená je.Sansa za svým snem stát se královnou neudělala nic měla štěstí na ochránce a jak se teď arogantně chová k Malickovi diky kterému žije…ani jako panovníka si ji nechtěli zvolit. Kdyby se snažila z polovičky jako Margery tak si podmanila i Ramsyho ale Malíček precenil její schopnosti…A teď ji padne do klína Zimohrad vládne bez práce…Cersei i Denerys za něčím jdou ale Sansa je jen naivka…

#71 Nikolperse #73 Gaffík
8.8.2017 | 1:01:10
Nikolperse

#70 shootx: Brienne je sice vyssia a tazsia, no ak si niekedy robil nejake bojove umenia, tak by si mal vediet ze v boji nerozhoduje len velkost, vaha a sila ale napriklad aj uhol dopadu, postoj a zotrvacnost pohybu.

8.8.2017 | 2:13:13
doxtan

Za mě tedy Arya, ten okamžik kdy se jí Bran zeptal na její seznam a Sansa pochopila, že existuje a že Arya je šílená byl super. Ovšem Jaime, jak se motal pod náporem zbraně hromadného ničení byl taky bezva, naskočilo mi hned několik válečných filmů, Vojínem Ryanem počínaje.

#76 Nikolperse #92 perteus
8.8.2017 | 2:34:40
Gaffík

#7 Trepy: Jamie zažil dva šoky naráz. Překvapení, že přežil dračí útok a že ho shodili do hodně hluboké vody. Měl na sobě brnění, cca 30–50 kg kovu. Dejme tomu, že se Jamie stihl nadechnout a že dokáže zadržet dech na 90s. K tomu aby sundal brnění (navíc jen jednou rukou) a vyplaval nahoru zkrátka nemá dost času. Pokud si to neuvědomujete, RIP Jamie…

#46 Trepy: Vysoká zahrada vyhlásila Cersei válku, protože Cersei je připravila o děti. Cersei ale chtěla jen vyřešit ten soud. Protože věděla, že by šla bručet sáhla po extrémním řešení. Cersei to vyřešila, že zrušila Vrabčáky a obětovala i Tyrely i kolemjdoucí­. Просто

Qyburn je jako v pohodě, jo? Když přemlouvá malé děti, aby pro sladkosti zabíjeli lidi? Navíc je to neloajální svině, který slouží pouze tomu, kdo zrovna vyhrává.

#47 Stardos: Chtěla to vyřešit tak, že Hora zabije šampiona Vrabčáků, plesk Tommen jí to zakázal. ZRADIL JI. Tímto novým zákonem neochránil svou matku, ale dal přednost spravedlnosti. Byla v pi*či. Já být Cersei, tak hned po tom, co odpálí to septum bych Tommena přívázal za koule do průvanu, hajzlík malej, král, nekrál, mamu ma jen jednu, kokot. Jen díky němu umřeli ti lidé tam.

#57 widy.33: Draci rostou celý život – jejich rány se tedy hojí velmi rychle. Tak týden dva poleží v postýlce s flajstrem na křídle a bude v cajku.

#62 shootx: Nikomu neberu názor, ale myslím, ale je třeba si uvědomit, že Dany má v knize +/-14 let. Bez rádců by nepřežila ani měsíc. Cersei je zkušená dospělá žena, která se mnoho naučila od otce a čerpala zkušenosti od rádců. Sama radila svým synům a rozhodně nedává na intuici, spíš na strategii a logiku. Knižní Cersei je o mnoho větší psycho, než jaká je v seriálu. Kdyby jste četli, změnili by jste na Cersei názor.

#63 Šejmus92: Tady má někdo mindrák na tituly, co? Máš nějaký titul? Zřejmě ne. Kdybys ho měl, tak bys s tím podle mě tolik nenadělal.

#64 shootx: Stéblo trávy dokáže změnit trajektorii kulky z ostřelovačky. Šavle dokáže zpomalit, nebo změnit trajektorii meče. Stačí ho zasahovat na správných místech a nechávat ho po šavli sklouznout. Arya v tomto případě využívala principu páky.

#70 shootx: Dočasně. Než se Jon vrátí.

#74 Šejmus92 #75 Trepy #111 Stardos #123 widy.33 #132 Argetlam Královrah
8.8.2017 | 2:49:11
Šejmus92

#73 Gaffík: Já nejsem ten, kdo tu tvrdí, že vyjmenovat své tituly je horší než zabít tisíce lidí. Mindrák sedí spíš na člověka, kterému titulování tak leží v žaludku. Logičtější závěr.

8.8.2017 | 3:32:58
Trepy

#73 Gaffík: Nenapadlo tě, že Bronn nemá těžkou zbroj a Jaimeho vyloví? ;) Takhle stupidní smrt by mu nedali, to by ho prostě radši upálili, nedávali by nám falešnou naději.

Cersei se zbavila dvou mouch jednou ranou. Ona nešla vyloženě proti Vrabčákům, ale proti Vrabčakům a Tyrellům zároveň. Margaery pro ní byla furt jen manipulativní mrcha, která jí chtěla vzít syna a Cersei by nedala pokoj dokud by se jí nezbavila. Tyrellové na 100% nebyli náhodní kolemjdoucí, to byl maximálně Kevan Lannister a všichni ti ostatní přihlížející. Kdyby měla Tyrelly tak hrozně lásce, tak by jim řekla o svém plánu nebo je tam nenechala jít jako Tommena, jenže světě div se, ona to neudělala, že? Protože Tyrelly nesnášela! Navíc Cersei podezřívala Tyrelly, že pomohli pustit Tyriona a podíleli se tím na vraždě Tywina. (Zvláštní, že ta paranoidní p*ča si myslela, že Tyrellové pustili Tyriona kvůli minci z Roviny, kterou měl strážný. Přitom Mace Tyrell požadoval okamžitou popravu Tyriona, protože Margaery mohla z toho poháru pít taky, ale nikdy je nepodezírala z vraždy Joffreyho, ale ona je vlastně úplně blbá ta Cersei, že?)

Lidé v septu umřeli kvůli Tommenovi? To jako vážně? Nepřímo možná, ale přímo se na tom nepodílel ani trochu, ale nepřímo se na tom podílela i Cersei, když zabila Roberta a popohnala nástupnictví směrem k malému klukovi jménem Tommen, kterým jenom manipulovala. To pak můžeš svést i na Aegona Dobyvatele, že založil 7 království, že? Ona je nepřímá vina dost velká pí*ovina kdyby jsi o tom náhodou nevěděl. Jediná osoba, co může za výbuch septa je Cersei, protože neumí pykat za své zločiny. Tím netvrdím, že to pro ní nebyl brilantní tah, ale laskavě se jí nezastávej.

Ano, já čtu a jediná věc, kterou ti můžu o Cersei říct je, že je naprosto směšná a hloupá. Ti lidi co dosadila do rady je jako co? Nějaký špatný sitcom? To ignorování Železný banky, naprostá stupidita, která vedla k tomu, že podpořili Stannise. Místo toho postaví lodě, který si pak nechá odplout :D Když povolila vrabčákům ozbrojit se? To bylo hrozně logické.. ano bylo. Oni to Targeryeni zakázali jen tak. Cersei se rozhodně neřídí logikou a intuici má taky pěkně slabou. Ona se řídí paranoiou. Za její jediný úspěch v knížkách považuji získání přiznání od Pycella, že dal Margaery Měsíční čaj, ale jak s touhle super informací naložila? Zinscenovala proces, o kterém si snad ani ona sama nemohla myslet, že vyjde, naprostá stupidita. Myslí si, že je Tywin, ale Tywin se obrací v hrobě. Na tohle by řekl jenom ‚Madness, madness běž radši rodit dokud můžeš děvče hloupé.‘ Jak ošoustala Černokotlýho a Vrabčáci z něj dostali pravdu je asi nejvíc vtipný, tomu se nejde nesmát třeba celý den.

Abych to shrnul. Cersei je skvělý charakter a tohle dílo by bez ní rozhodně nebylo ono. Ale nepřijmu jakékoli zastávání jejích stupidních a paranoiou-srdcem řízených rozhodnutí, které vedou k smrti mnoha nevinných. Jestli si tolik přála, aby se to proroctví nevyplnilo, neměla zabíjet svojí malou kamarádku, neměla zneužívat bratra, neměla zabíjet manžela, (ano, žádný dobrý manžel to nebyl) neměla rozmazlovat Joffreyho, neměla tolik nenávidět Tyriona, který jí rozhodně neuškrtí a smrt její matky nezpůsobil. To proroctví si v podstatě vyplňuje sama a jeho poslední položku (uškrcení Jaimem) si splní taky sama tím, jak šíleně se bude chovat.

8.8.2017 | 3:50:17
Nikolperse

#72 doxtan: Arya nie je sialena. Zavrazdili jej otca, brata, mamu a mnoho priatelov. Dopocula sa ze chalan ktoreho brala ako brata zradil a obsadil Zimohrad a ze mal zavrazdit dvoch jej bratov, sestru mala v zajati v KL a nevedela co s nou je. Nemala nikoho na koho by sa mohla obratit a nemala kam ist, jedine co mala je pomsta a aj tu odlozila ked sa dopocula, ze niekto s jej rodiny zije.

#77 shootx
8.8.2017 | 4:19:04
shootx

#76 Nikolperse: Aryu vychoval Ohař.....ale šílená je Sansa jak ochutnala moc..

#78 Nikolperse
8.8.2017 | 4:45:12
Nikolperse

#77 shootx: Jediny kto tam teraz javy zmanky sialenosti je Daenerys.

#82 Rumek
8.8.2017 | 5:06:35
Froldini

#17 Kalam: Uz aby odstranili Ceresi a lanister army :-P

8.8.2017 | 6:18:35
Froldini

#46 Trepy: Presne!

8.8.2017 | 6:26:51
Rumek

#45 zabijakptak: Co to tady meleš za nesmysly!!! Dany Jona defacto nezná a má ho poslouchat na slovo, si padlý na hlavu nebo co??? Doteď naslouchala Tyrionovi, ale s jakým výsledkem? Navíc zcela jasně upravila svůj záměr – napadnout Rudou Baštu třemi draky a vydala se jen s Drogonem, aby zaútočila na kolonu Lannisterských vojáků. Toto rozhodnutí zcela jistě učinila i na základě toho co jí řekl Jon, že by byla stejná jako oni. A pokud nechápeš rozdíl mezi tím co dělá Cersei a Dany, tak je jakákoliv diskuze zbytečná. Ten rozdíl je totiž gigantický!

8.8.2017 | 7:09:17
Rumek

#78 Nikolperse: Další do party. Možná trošku ztrácí hlavu, což je ale vzhledem k jejím zkušenostem a dosavadnímu vývoji zcela přirozené. Prohrává a do toho jí Jon upozorňuje na mnohem větší nebezpečí a ona je uprostřed toho všechno. Je teď na Tyrionovi, aby se jí pokusil usměrnit, od toho ho také má po svém boku. Nechápu tu šílenou averzi vůči Dany, opravdu ne.

8.8.2017 | 7:14:16
POLW

#53 widy.33: Souhlas,mě taky tahle scéna dostala, Maisie byla prostě úžasná:-)) O realitě boje širokého meče proti malému rapíru by se sice dalo polemizovat, chtělo by to odborníka na historický šerm.Ale tady nejde jen o realitu,byl to souboj mrštnosti a umění oproti síle dovedený k dokonalosti­.Chápu,že akční bojové scény mnoho lidí nadchnou, mě osobně ale ty dlouhé (Tvrdodomov,BoB) spíš vadily,protože tohle není AKČNÍ seriál.Tentokrát ale ta na konci byla výborná (a asi i drahá)

#125 widy.33
8.8.2017 | 7:51:55
Jizette

Super díl, Arya je best :-) není mi ale jasný proč Dany nechala spálit všechny vozy se zásobami z vysoké zahrady. Dle mého názoru měla pomocí Drogona jen rozbít řadu a zbytek nechat na dothracích :-) Popřípadě jen lítat kolem a děsit Lenisterské vojáky. Jsem zvědavá jak se skřet zachová ale předpokládám že nechat shořet Cercei by mu asi problém nedělalo…

#87 POLW
8.8.2017 | 7:55:48
AlesKozlik

#47 Stardos: no já nevím, zrovna od někoho kdo si lita na dracich a neshori v ohni bych čekal trochu víc představivosti :-)

8.8.2017 | 8:00:41
Evala

Díl dobrý, ale asi se mi víc líbí kecací epizody. Jinak hlasovala jsem pro Aryu, ale přišlo mi, že žádná linka tak nijak nevyčnívala. Jinak bitva fajn – potěšilo, že taky nějakou nepřeskočili a natočili ji jak se patří, ale vlastně to byla jatka. Tuhle sérii je jedna strana vždy strašně překvapená a absolutně nepřipravená se bránit, a nějak v tom nevidím logiku, kromě toho, že si scénáristi řeknou – tak minulou epizodu dostala na budku jedna strana, tak musíme vyrovnat síly, tak teď se zas zadaří té druhé…

#88 POLW
8.8.2017 | 8:01:56
POLW

#84 Jizette: No pokud si dobře vzpomínám, tak rozbitím řady kopiníků (dobře účinným proti jezdcům) to začala. Ničení zásob pro přístaviště je velmi strategický tah pro případné obléhání. PS: Cercei určitě jen tak neshoří, došli by Daniny nepřátele (kromě nemrtvých teda) Euron by to asi sám nedal…

#121 Jizette
8.8.2017 | 8:07:39
POLW

#86 Evala: Je to tak, ovšem kdyby vítězila vždy jen jedna strana ,začal by děj být dost nudný (made in USA)

8.8.2017 | 8:21:02
perteus

#4 JoshMcIntosh: třeba já, třeba proto, že mě víc bavily sestry Starkové. Ale kvůli tomu neprskám, že nechápu, jak někdo může hlasovat pro něco jiného :)

8.8.2017 | 8:22:07
Karloman

#62 shootx: Ty taky nejsi zrovna normální.

8.8.2017 | 8:23:55
tynkks

#53 widy.33: Mně právě přišlo, že se Sansa skoro až mračila, když viděla Aryu a Brien jak potrénovali. Nechápu, může být ráda, že má dalšího fightera co jí může ochránit.

#93 perteus #94 POLW #106 Rumek #124 widy.33
8.8.2017 | 8:29:39
perteus

#72 doxtan: Ne Sansa se určitě už doslechla o tom co se stalo a jak jeden rod, který může za krvavou svatbu, je celej po smrti. Sansa se spíš bojí, aby sama nebyla na tom seznamu. Proto ta otázka.

8.8.2017 | 8:32:31
perteus

#91 tynkks: Jak píšu, třeba má strach, aby na tom seznamu nebyla i ona. Když teď ví, že existuje a vidí, co Arya umí.

8.8.2017 | 8:33:53
POLW

#91 tynkks: Určitě ji to nijak nenadchlo…pokud si vzpomínám,nikdy Aryu moc nemusela a vyčítala jí (za mlada) že se nechová jako pravá Lady. Tyhle holky jsou opravdu rozdílné a každá si svoje cíle získává jinak. Nicméně Sansa dost vyspěla a moc jí zachutnala. Kdo ví…ale nemůžu si pomoct,Arya je mi prostě sympatičtější…

8.8.2017 | 8:40:16
HeisterCz

#52 Šejmus92: to bychom pak mohli zabíjet i my, jen za plivnutí nebo rajče … Radši by už měla jít do cvokárny..

8.8.2017 | 8:41:27
Nicole

Sansa se spíš své sestry teď bojí. Smála se jí kvůli seznamu v hrobce, protože přeci její malá sestřička to nemůže myslet vážně, ale poté, co viděla, si uvědomila, že to až zase taková sranda není. A taky, jestli na tom seznamu není i ona. Nevím, jestli už Sansa ví o vyvraždění Freyů. Kdyby to ale věděla, musela by také vědět, že to udělala Arya. Vidělo jí tam hodně lidí a taky ten vzkaz, který zanechala. Neříkejte mi, že se to třeba takovému Malíčkovi ještě nedoneslo. Tomu, se špehama a ušima všude. Ten to musí vědět, že to byla Arya.

#97 tynkks
8.8.2017 | 8:57:36
tynkks

#96 Nicole: Malíček už musí mít staženou pr… Ví, že Bran nějak ví co všechno udělal, od zrady Neda a rozpoutání války o trůn a k tomu teď malý assassin Arya! Bude litovat že se přidal na jejich stranu, ptž už ani Starkové mu ty jeho bludy nebudou žrát, tedy doufám. V podstatě je Malíček nejhorší zákeřňák celého seriálu, hýbe od začátku celým dějem, intrikuje, lže, ale ruce si nikdy sám nezašpinil a ještě se mu to vždy podařilo hodit na někoho jiného.

#98 Nicole #99 perteus
8.8.2017 | 9:06:48
Nicole

#97 tynkks: To teda. Myslel si, že přes Sansu získá sever. Jon odjel, to se mu hodilo, ale už jaksi nepočítal a čáru přes rozpočet mu udělal návrat Brana, který ví všechno a teď Arya. Teď už nemá sebemenší šanci a může jen s úsměvem na rtech hrát svoji hru dál a doufat, že se třeba ještě něco pos.re :) Což se ale doufám nestane a zachvíli bude o hlavu kratší za všechno, co provedl :) Zajímavá by byla třeba konfrontace mezi Aryou a Malíčkem, kdy ona by mu taky vpálkovala, co ví a třeba taková malá výhrůžka a zmínka o Freyích a co jim udělala, by také nebyla na škodu. A to bych chtěla vidět, jak by se na to Malíček tvářil :)

#104 Eddard1
8.8.2017 | 9:13:40
perteus

#97 tynkks: Ono bohatě stačí, aby Bran řekl, komu ta dýka skutečně patří. To je vlastně celé, co to rozpoutalo. Nebýt té dýky, možná by žádná krvavá svatba nebyla a vlastně ani povstání Starků. Už jen za to ho mohou připravit o hlavu.

8.8.2017 | 9:15:48
Eddard1

#32 shootx: Mě hlava nebrala, proč si zničila ten proviant(obilí a jiné), když si před tím stěžovala, že její vojáci nebudou co žrát. Ona to neníani tak její chyba jako chyba scénáristů.

#103 JirkaŠčobák #114 tynkks
8.8.2017 | 9:33:33
JirkaŠčobák

Ještě k souboji Arye: Proti dlouhému meči a silnému protivníkovi nemusí být podstatná sila dlouhého meče a protivníka, ale síla Arye a její hmotnost. Stačí jí vychylovat údery, „odrážet“ sama sebe a uhýbat. Vybavená je na to dobře.

8.8.2017 | 9:33:39
Uschi

#32 shootx: Tam slo hlavne o to, ze KL bylo vzdy kralovske mesto, ale CR je neco jako srdce lannisteru. Resp. si mysleli, ze kdyz jim obsadi „hlavni“ sidlo, ze jim to snizi moralku… Coz se nestalo :D

8.8.2017 | 9:34:43
JirkaŠčobák

#100 Eddard1: Předpokládejme, že všechno neshořelo do tla.

#105 Eddard1
8.8.2017 | 9:35:22
Eddard1

#98 Nicole: Předpokládám, že Arya neví co má Malíček na svědomí, ale měla by poznat lež a přetvářku.

#112 Nicole
8.8.2017 | 9:36:26
Eddard1

#103 JirkaŠčobák: jj budeme doufat

8.8.2017 | 9:36:50
Rumek

#91 tynkks: Sansa se tváří jako dítě, které sebrali hračky 3× v každém díle a v různých případech. Defacto každý pohled na Malíčka, na Bronna, Jona, Aryu je takový podivný. Ale tak k její postavě to tak nějak patří, hodně si toho vytrpěla.

Stejně si myslím, že to bude Sansa, která odsoudí Malíčka na smrt a myslím, že v tom bude hrát roli nějaký svitek z minulosti, jehož kopii přinese Sance mistr Luwin nebo jak se jmenuje ten nový mistr. Provést by to mohla Arya, to je vlastně teď nejlepší Assasín v GoT.

#108 Rumek
8.8.2017 | 9:37:57
JirkaŠčobák

Na téma, kdo je šílený: Pokud pominu Cercei, tak vyloženě šílený není nikdo. Nejvíc se z hlavních postav změnil Bran.

#109 Rumek
8.8.2017 | 9:39:08
Rumek

#106 Rumek: Pardon na Brandona jsem myslel, Bronn se teď právě potápí, aby zachránil Jaimeho.

8.8.2017 | 9:40:22
Rumek

#107 JirkaŠčobák: Bran a Ohař, ale to je vedlejší postava, i když také důležitá. Jinak charakterově se vyvíjí hlavně ty postavy, které byly na začátku příběhu dětmi (Arya, Sansa, Brann), ale tak to je zcela normální, řekl bych. Jaime se taky dost změnil, na začátku byl bezcitný arogantní parchant, teď bojuje sám ze sebou uvnitř (dobro a zlo jsem v něm misí jako v žádné jiné postavě v GoT).

8.8.2017 | 9:44:07
Uschi

#62 shootx: Cersei si na nic nehraje? :D Mam ti pripomenout na ten flashback z doby, kdy byla jeste malej prcek jak vyhrozovala carodejnici ze pokud ji nerekne budoucnost, ze ji necha zabit, protoze ONA ? :D

8.8.2017 | 9:44:33
Stardos

#73 Gaffík: Tady si trošku neuvědomuješ fakt, že Tommen za to nemůže. Cersei s Tommenem manipulovala, a to stejné dělal Vrabčák. A tím že Cersei uzavřel, měl k němu přístup on. Navíc to Cersei jim dala moc, to Cersei zapříčinila uzavření Margeary, a to Tommena naštvalo. Tak kdo koho zradil první?

8.8.2017 | 9:44:50
Nicole

#104 Eddard1: Vidíš a já si myslela, že něco málo třeba ví :) Přišlo mi to tak, když se Bran zmínil, že je na Zimohradu a pak ten její pohled na něj, když skončily s Brienne cvičení. No, hošánek to má spočítané, ať chce nebo ne :) Jeho jedinou nadějí na záchranu teď je zdrhnout ze Zimohradu a zdejchnout se úplně :)

#113 tynkks
8.8.2017 | 9:46:31
tynkks

#112 Nicole: Drží ho tam ta „láska“ k Sance, to snad myslí doopravdy, ale ona mu na to hází bobek a ještě podle všech náznaků tady to bude ona kdo ho nechá setnout, takže pro jednou taky uvidí jaké to je zrada od někoho komu věřil. Akorát když Malíček zemře koho budou poslouchat ti rytíři z Údolí :O aby nakonek k vůli tomu ještě nezběhli k Cersei.

#115 Nicole
8.8.2017 | 9:55:50
tynkks

#100 Eddard1: Já si spíš říkám, že to Lanisterské vojsko udělalo uplně skvělou (pro draka) formaci do písmena L. Kdyby Dany přilétla a jen vypálila to Lko tak by bylo hotovo, ale pravda bitva by byla po 2 minutách u konce a Dothraci by se moc nevyřádili. A spálení povozů ze zásobami mi také nepřišlo ku prospěchu věci!

8.8.2017 | 9:59:18
Nicole

#113 tynkks: No kdyby umřel, tak by asi byl na řadě ten „vyšinutý“ floutek, synátor tety Lysi, kterýmu je bůh ví kde konec :-D Kde vlastně nám zůstal? Si vůbec nepamatuji :)

#116 tynkks
8.8.2017 | 10:03:18
tynkks

#115 Nicole: Myslím, že ten se nehnul z Orlího hnízda a ať je to jak je to, tak ten nic špatného neprovedl, ale je to slabý malý kluk, který jako i jiní podlehl Malíčkovo kecům, a i když on je formálně pánem Orlího hnízda, tak všechny ty rytíře měl na povel Malíček, proto se bojím co bude, kdyby ho setli..

#117 Stardos
8.8.2017 | 10:13:41
Stardos

#116 tynkks: Tak by je možná do velení dostal Royce, on je tam taky.

8.8.2017 | 10:23:09
tap

Arya má na seznamu ještě několik zajímavých živých postav – Melisandru, Thorose, Berica. Pochopitelně tam má Cersei. Na seznamu je i Hora. Jinak už jí na seznamu nikdo nezbyl – Tywin, Joffrey, Frey, ser Ilyn, Meryn Trant jsou mrtví.

Na seznamu byl i Ohař, ale řekl bych, že toho Arya už vyškrtla. Jednak ho vlastně už jednou „zabila“ tím, že ho nechala úplně bez pomoci a zraněnýho a za druhý lhala (podle Jaquena), když řekla, že chtěla, aby Ohař umřel.

Malíček se na seznam nedostal prostě proto, že Arya neví nic o jeho zradách (až to zjistí, zabije ho ještě před spaním a tak se Malíček na seznam nedostane ;) ).

Pro mě nejzvláštnější věc je to, že se na seznam nedostal Theon (ani v knížce, ani v seriálu), i když se Arya (apoň teda myslím) dozvěděla o tom, že zradil Robba a měla by si myslet, že Theon zabil Rickona a Brana.

Celkově jsem hodně zvědavej na setkání Aryi a Ohaře, pokud k němu vůbec dojde. A mám takovej nepříjemnej pocit, že se Arya nikdy nepotká s Jonem.

#122 Jizette #127 Nikolperse #147 POLW
8.8.2017 | 10:26:46
Thomikhus

Hergot, a já mylsle, že ten Jaime už dostal rozum…

#120 tap
8.8.2017 | 11:09:44
tap

#119 Thomikhus: přiblížit se Cersei pro něj znamená automaticky snížení inteligence a výrazný zhoršení charakteru, takže čím víc času bude trávit s Bronnem, tím líp pro něj.

8.8.2017 | 11:21:37
Jizette

Zničit zásoby pro přístaviště ok ale sama nemá zásoby pro své vojáky… Spíš měla zamezit aby KL získalo tolik potřebné zlato :) Ale jak píšeš pak by ten další vývoj byl o ničem asi.#87 POLW:

8.8.2017 | 11:28:03
Jizette

#118 tap: Toho nesetkání Aryi s Johnem se taky obávám. Ale na druhou stranu jsem čekala, že Arya zmizí už po tom co se dozvěděla, že tam John není – tak třeba tvůrci překvapí a dojde na srdcervoucí shledání:) Mě spíš zaráží Bran a jeho tajnůstkaření a za to chování k Meere bych mu dala pár facek. :D

#148 Rumek
8.8.2017 | 11:35:01
widy.33

#73 Gaffík: no snád máš pravdu :D

widy.33
8.8.2017 | 11:49:48
widy.33

#91 tynkks: myslím si že si uvedomila že jej mala nezbedná sestra je ešte vacsia nezbednica :D :D a ožno si myslí že aj ona je na zozname :D ked ju vtedy nastvala koli vlčiciam ked klamala :D

#126 tynkks
widy.33
8.8.2017 | 11:51:28
widy.33

#83 POLW: najviac na vsetkom sa mi páči od sameho začiatku serialu že tie boje či jeden na jedneho alebo aj veke bitky vyzeraju reálne neni no prehnané žiadne extra špeci sceny štýl lietajuci japonci:D proste to vyzera realisticky

widy.33
8.8.2017 | 11:54:54
tynkks

#124 widy.33: Toho se snad bát nemusí, myslím, že Sanse by neublížila, naopak vzpomínám jak v prvních sériích poté co se rozdělily zmiňovala, že doufá, že je také v pořádku i přes všechny neshody je to její sestra. Shledání s Johnem by bylo hezké, ale už je na Zimohradu moc dlouho klid a mír, tak si říkám co se zvrtne. A mohla by se také pochlubit kdo vyhladil rod Freyů, to by snad i Sansa smekla.

8.8.2017 | 12:19:17
Nikolperse

#118 tap: Neviem ako tebe, ale keď dávala Bran Aryi tú dýku a povedal jej kto mu ju dal, tak mi to prišlo ako objednávka k vražde a tá dýka je za to platba. Inak povedané Arya sa čoskoro dozvie kto skutočne zradil jej otca. Arya sa dozvedela o tom, že bol Zimohrad obsadení Železnými, ale zdá sa mi že nevedela, kto ich viedol a aj keby to vedela, tak by bolo celkom zbytočné si ho dávať na zoznam, lebo vedela že sever sa s tým vysporiada. Veď krátko na to sa dozvedela, že Zimohrad držia Boltonovia.

#130 JirkaŠčobák
8.8.2017 | 12:59:47
Šejmus92

Btw všimli jste si, jak v tichosti změnili zbraně všem dothrakům? :D Ty jejich zahnuté meče už mají ostří na logické straně, už nejde o takové větší srpy – jaksi jim došlo, že je to píčovina a jako píšovina by to i vypadalo. Bod pro ně.

A k tomu, jak Danny ničila zásobovací vozy atd. – nejdřív jsem si taky říkal, proč nezabíjí vojáky, ale dle upoutávky na příští díl měla evidentně už od začátku v plánu většinu vojáků zajmout a nabídnout službu ve své armádě. Chytré. Ta holka už by se měla na nějaké rádce vykašlat a rozhodovat se sama, jde jí to mnohem líp. Tyrion by měl po tom, co v 1. sérii předvedl, raději zalézt do jeskyně a jako trpaslík tam pro Jona těžit dračí sklo, to by bylo užitečnější.

8.8.2017 | 13:54:52
Majlo23

#1 zabijakptak: Hej hej mad queen… za to ze jej vyjebu lodstvo, zabiju olennu, uveznia neposkrvnenych a ked vrati utok tak je hned mad…

8.8.2017 | 14:30:05
JirkaŠčobák

#127 Nikolperse: Připadlo mi, že se při tom Bran tak divně podíval. Neberu to jako objednávku. Spíš jako by věděl, co Arya s dýkou udělá. Taky si nemyslím, že by se Sansa Aryi obávala.

#139 Nikolperse
8.8.2017 | 14:30:54
JirkaŠčobák

A nezapomínejme, že je to valyirijská ocel.

8.8.2017 | 14:31:57
Argetlam Královrah

#73 Gaffík: Konečně něco, pod co bych se podepsal :)

8.8.2017 | 14:36:40
shootx

Nepromlouva v traileru nahodou k vojakum Zeleznych Ostrovu nebo Lanistrum ? Theon chtel pozadat kralovnu o pomoct jestli si nepujde dobit svuj hrad…

#135 Argetlam Královrah
8.8.2017 | 14:42:48
Evala

Mě přijde seriálová Cersei skoro stejná jako ta z knihy, jen na ní postavy kolem ní bůhví proč jinak reagují. Jasně, v knize se to její šílenství ukazuje mnohem výrazněji, protože tam si člověk přečte, na co myslí, ale i v seriálu se snaží zbavit každého, kdo má i jen kousíček moci. Její nenávist k Tyrellům byla od začátku směšná, ale ona měla před očima jenom to, že Margery umí Jofreyho zmanipulovat když jí samotné se to už nedaří.

#136 BloodyBlondie
8.8.2017 | 14:45:04
Argetlam Královrah

#133 shootx: Také jsem si to říkal, ale ono to spíše vypadá, že to jsou Lannisterové, akorát jsou celí od popela, proto nemají to brnění červené.

8.8.2017 | 14:58:51
BloodyBlondie

#134 Evala: No, tá nenávisť nebola bezdôvodná. Margaery som mala rada, ale aj ona urobila chyby- do Cersei podrypovala a snažila sa Tommena presvedčiť, aby ju poslal preč, dosť nápadným spôsobom. Samozrejme, že jej reakcia (zaangažovať fanatikov) bola stupídna na viacerých úrovniach a aj na to sama pochopiteľne doplatila. No ale Tyrellovci sa rozhodli pridať k Lannistrom a zostať s nimi v spojenectve kvôli vlastným ambíciám, aj keď dobre vedeli čo sú zač, rozhodli sa hrať s nimi nie práve čistú hru a neboli dostatočne opatrní, takže si svojím spôsobom koledovali.

#138 Evala
8.8.2017 | 15:59:10
gawan

prekvapuje ma, ze v tom zozname nebola scena cervenej knazky s Varysom. Mne sa ten rozhovor zdal veľmi zaujímavý a bolo tam pár nových informácii. Napr. z toho vyplývalo, že sa poznajú.

8.8.2017 | 16:25:38
Evala

#136 BloodyBlondie: Já jsem teda Margery ráda neměla – byla to hrozná manipulátorka, která chudáka Tommena přiměla, aby se do ní zamiloval a pak se k němu chovala jako by způsobil kdoví co, když jí neuměl pomoc s Lorasem. Tommen byl děcko, těžko mohl cokoliv ovlivnit. Ale Cereina nenávist k Margery i k celé její rodině začala už u Jofreyho a tam mi to přišlo bezdůvodné. Prostě se jí nelíbilo, že kolem jejího chlapečka se motá krásná ženská, co to s ním umí a co se oblíká jako děvka (její slova). Protože Cersei chce vládnout a chce to dělat absolutisticky, žádní poradci, žádný pobočník. Když dosazovala lidi do malé rady, vybrala si samé patolízaly bez mozku, protože jakýkoli nesouhlas považovala za vzpouru. Jak už tu někdo psal, ona vládla podle toho, co jí diktovala paranoia.

#141 Nikolperse
8.8.2017 | 16:42:58
Nikolperse

#130 JirkaŠčobák: Sansa sa jej nemá prečo báť, ale taký Malíček by sa mal vytratiť ak mu je život milí.

8.8.2017 | 16:44:56
Evala

A Tyrellové KL zachránili, když přivezli po obléhání Stanisem potraviny. V seriálu to sice není tak vidět jako v knize, ale lidé se strašně bouřili proti královské rodině, protože hladověli. Jenže Cesei se to přímo nedotklo, takže proč by měla být vděčná za záchranu od hladu, který ona sama nepoznala, že?

8.8.2017 | 16:45:58
Nikolperse

#138 Evala: Naštvala sa preto lebo Tommem nič neurobil. Ako kráľ mal niečo urobiť s vrabčiakmi, aj keď nie pre Lorasa a Margery ale aspoň pre ľudí, ktorých ako kráľ mal chrániť. Vrabčiaci predsa napádali ľudí, ničili obchody, podnikanie a podľa toho čo sme mohli vidieť, tak mnoho ľudí aj ponížili a zmrzačili a zlaté plášte sa tomu len prizerali. Ako kráľ mal predsa povinnosť zastaviť túto kriminálnu činnosť a náboženskú sektu.

#142 Evala
8.8.2017 | 16:50:16
Evala

#141 Nikolperse: Ano, já vím, proč se na něj naštvala. Ale ptám se, jestli to mělo smysl. Na 14 – 15 kluka, kterého Cersei vychovala k tomu, aby poslouchal, který neměl žádnou faktickou moc ani žádné zkušenosti s kralováním? Margery se měla zlobit na sebe, že to od Cersei nečekala, a ne na dítě, které bylo vmanipulované (mimo jiné i jí samotnou) do role, na kterou nestačilo.

#143 Nikolperse
8.8.2017 | 16:57:45
Nikolperse

#142 Evala: Bez ohľadu na to ako si vychovaní máš možnosť rozhodnúť sa. Stačilo mu povedať pár slov vydať dekrét alebo rozkaz a bolo by.

#145 Evala
8.8.2017 | 17:05:29
strike

#4 JoshMcIntosh: „Po dlouhé době snad od bitvy bastardů“ Ty seš šašek, však to je pět epizod zpátky :D

#146 JoshMcIntosh
8.8.2017 | 17:06:03
Evala

#143 Nikolperse: A věděl, že to stačí? Tommen byl průměrně inteligentní, velmi mladý a nijak asertivní člověk, který se instinktivně vyhýbal konfliktům. A Margery to věděla a využívala toho. Nepokusila se ho vzdělat nebo mu něco vysvětlit, prostě ho vmanipulovala tam, kam chtěla. A když pominu, jestli měla nebo neměla morální právo se na Tommena zlobit, zeptám se ještě, skutečně si myslela, že pokud za ním vtrhne jako velká voda a začne na něj křičet, že se něco změní?

8.8.2017 | 17:13:39
JoshMcIntosh

#144 strike: S06e09 19.6.2016

8.8.2017 | 17:22:24
POLW

#118 tap: Myslím,že Arya se o Theonovi a jeho zradě neměla zatím odkud dozvědět.(odešla s Jorenem dřív,než to bylo). Nesetkala se ze železnými lidmi,a až nyní má možnost,to vědět (Sanza a vševědoucí Bran) Nicméně Starkům v podstatě neublížil a potrestal ho víc než dost Ramsay. Z jejího seznamu mě víc zajímá Beric nesmrtelný a Thoros z Myru. Má je tam jen kvůli Melisandře (vydání Gendryho), což by mohla přejít.Nejvíce se těším, jestli se utká s Horou, mohl by to být nejskvělejší souboj seriálu…no uvidíme :-)

#149 Rumek
8.8.2017 | 18:37:28
Rumek

#122 Jizette: Koresponduje to se změnou v jeho chování. Meery mi bylo líto, ale sama to nakonec pochopila, když řekla, že Brandon Stark umřel v jeskyni, a tak to je. Brann se teď skutečně chová jako Třioká vrána…

10.8.2017 | 9:37:10
Rumek

#147 POLW: Řekl bych, že Berica a Thorose už Arya řešit nebude muset, všichni víme kam má Bratrstvo namířeno a dá se předpokládat, že se jich moc ze severu nevrátí (Tedy možná ano, ale již jaksi v jiné roli. Zejména u Berica by to byl docela gól, kdyby ho nepřivedl zpět Thoros, ale Night King). Souboj Hora vs Arya, to by mohlo být něco jako Hora vs Viper – hrubá síla vs rychlost a chytrost. Ale já bych se chtěl raději dočkat souboje bratrů – Hora vs Ohař. Jinak si myslím, že Arya v sedmé epizodě zabije Mellisandru.

#150 Rumek
10.8.2017 | 9:45:13
Rumek

#149 Rumek: Opravuji, myslím, že Arya zabije Mell, ale až v poslední osmé sérii.

10.8.2017 | 9:46:03
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama