Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Která dějová linka z epizody Eastwatch byla nejlepší?

Která dějová linka z epizody Eastwatch byla nejlepší?

Který příběh vás bavil tentokrát? Dejte nám v následující anketě vědět, která dějová linka vás bavila nejvíce. Svou volbu můžete odůvodnit v diskuzi.

35 1
15.8.2017

Vyberte nejlepší dějovou linku z epizody Eastwatch

46%
25%
8%
7%
7%
7%
922 hlasů

Zdroj: HBO

Diskuze /157

Foxie:-)

Jonova, ale premýšlam, na čo má doprdele vlka, keď ho neberie ani za stenu?

#2 Uschi #61 Fat Tony #108 strike
15.8.2017 | 11:25:10
Uschi

#1 Foxie:-):
protoze Draci… myslim, ze vlk je cara pres rozpocet..

#5 rockysiburger #21 Winter
15.8.2017 | 11:30:10
vojtasaurus

Kde je Malíček..?! Shame, Shame… cililink Shame, Shame… cililink Shame, Shame… cililink Shame, Shame… cililink Shame, Shame… cililink

#64 Trepy
15.8.2017 | 11:40:15
Pecer Daz

Tá tretia

15.8.2017 | 11:40:39
rockysiburger

#2 Uschi: Přitom si myslím, že mají zlovlci srovnatelnou fans základnu. Bohužel, duch toho nesrovná tolik jako drak.

#8 Uschi
15.8.2017 | 11:44:18
Erzik

Hlasoval jsem pro Jonovu linku. Ale vyhrát by to měla Jamieho, protože ta je z celého seriálu ta nejvíce fantastická a dokonce až Sci-fi, nedovedu totiž pochopit jak se z toho jezera/řeky, kde se v brnění, nedaleko od draka, který na něj měl pifku a Dany, které zabil otce a pokusil se zabít ji, topil dostal tak hravě a rychle zpátky k milované Cersei… Vím, že Bronn je těžký badass, ale že by s ním pod hladinou doplaval pomalu až do Kings Landing je fakt těžká haluz… Nehledě na to, že prostě všichni Dotraki, Dany a Drogon prostě vypustili, že tam někde musí být a je dost cenný… Prostě logika stranou a berlička scénáristů asi tak nenápadná jako neustálé teleportování celých armád i jedinců…

#9 Billy the Kid #10 Brut #22 Revoemag #46 Kalam #78 tomasgeryk
redaktor
15.8.2017 | 11:45:54
Brut

Rozhodně jde o rozpočet, ale jinak se to dá i obkecat. Ducha hlídá Winterfell a nemohl si ho sebou vzít za Daenerys. No a pak když dopluje k Eastwatch, tak po cestě není Winterfell.

15.8.2017 | 11:49:03
Uschi

#5 rockysiburger: Hlavne cim je drak starsi/vetsi, tim je slozitejsi na zpracovani a taky drazsi.. + Na tohle se cekalo 6 let, az ti draci vyrostou a budou schopni neco delat. No je toho skoda.. Myslim, ze tech par tisic dolaru za zlovlka mohli upustit :D

#155 yennik
15.8.2017 | 11:49:40
Billy the Kid

#6 Erzik: už to neřeš, za mě davosova linka :)

15.8.2017 | 11:49:52
Brut

#6 Erzik: Jj, jak hrozně se snažili ukázat minulej díl, jak by mohl umřít a řekl bych, že to fakt nikdo nesežral a spíše jsem teda jenom čekal, jestli bude v zajetí a nebo jak to udělají, že utekl.

15.8.2017 | 11:51:09
Ironhead

Nejlepsi linka resp. nejnahlaskovanejsi byla rozhodne Gendryho, ktera v hlasovani vubec neni, ale tak asi dam Davose, pac ten tu linku vlastne absolvoval skoro celou taky, takze to muze bejt pojmenovany i po nem :P

15.8.2017 | 11:52:24
Satanec

Včera mě něco trklo, i když se s největší, až naprostou pravděpodobností jedná o nesmysl. Kdo žil na Dračím Kameni před Daenerys? A zásoby čeho jsou pod ním? Až bude sedm statečných za zdí dostávat, a budou již v obklíčení, co kdyby tam vjela armáda S.B. vyzbrojená meči z dračího skla, které se tam třeba těžilo již za něj.. Je to kravina (ve stavu opojení mě nic jiného než kraviny nenapadá), ale bylo by to zajímavé.. :D

#13 rockysiburger #14 Ironhead #16 Uschi
15.8.2017 | 11:53:10
rockysiburger

#12 Satanec: Nevím, kdo by v té armádě byl :) Snad jen pořád zraněny Stannis

15.8.2017 | 11:55:22
Ironhead

#12 Satanec: Jaka armada? Zadna takova uz neexistuje.

15.8.2017 | 11:57:00
Caligos

Za mě Samova linka, konečně se rozhodl být chlapem a odjel od těch honibrků ;).

#20 doxtan
15.8.2017 | 12:00:37
Uschi

#12 Satanec: Lol… Stannis a Benjen na bilem koni, ruku v ruce… popravde bych se tomu ani nedivil :D

15.8.2017 | 12:06:56
widy.33

podla mna Davosova linka bola veľmi dobrá :D a koniec bol asi najlepší len neviem ako by mali tu linku nazvat linka vyvolených asi :D

#31 Billy the Kid
widy.33
15.8.2017 | 12:13:07
Jery

Teda meč z dračího skla bych nechtěl mít ani proti WW ..... leda by chcíply smíchy když nevydrží ani tasení a dotyčný zůstane s pahýlem v ruce (-: Já vim že se to tady už psalo ale bohužel jsem neodolal .....

#118 NedSnow
15.8.2017 | 12:20:22
Argetlam Královrah

Cože? Já dám Jaimeho linka s tím, že to 100% bude první kvůli setkání s Tyrionem a těhotné Cersei a ono je to poslední. TO jako vážně? Co se vám proboha na Jonově lince líbilo? Vždyť akce bude až v příštím díle. Jediné, co bylo pěkné, byly jejich chvilky s Dany.

#23 Stardos
15.8.2017 | 12:32:29
doxtan

#15 Caligos: Akorát že když mu tam Fialka ocituje informační bombu na úrovni cojávím třeba identifikace Stirlitze, tak to ani nepozná, protože je stále nevzdělaný.

#24 Rumek #32 Rhea
15.8.2017 | 12:33:37
Winter

#2 Uschi: Tak tuhle season už nebude (asi ani poslední ep.), ale když nebude fightit v osmé tak to už mě teda dost naserou. To mi neříkejte že udělat zvětšeného vlka je tak hard a pricey. Teď si ještě říkám že na co chudáka potáhne až na Dragonstone a teď jak se plavil na Zeď, tak přece ještě pro něj nepojede zpět na Winterfell, ale prostě v osmé season ať to ani na nás nezkouší s pí**vinama ve stylu je to moc drahé… Proto snad mají místo 10ep. jen 6 (ikdyž budou delší).

15.8.2017 | 12:36:17
Revoemag

#6 Erzik: No a kdo věděl že tam je? Dany těžko viděla, že ho nespálil Drogon, když se postavil přímo před ni. Dothraci žádní zrovna kolem nejsou a taky jak by asi mohla vědět kdo to byl? V životě ho neviděla.

#26 kucis198
15.8.2017 | 12:48:39
Stardos

#19 Argetlam Královrah: Já nechápu, co měl Jon za linku :D Většinu času trávil s Dany. Jako jestli to je kvůli Suicide Sqaudu co byl na konci, tak nevím jestli si to zaslouží první místo

#27 Argetlam Královrah
15.8.2017 | 12:48:53
Rumek

#20 doxtan: Ale vůbec ne, myslím, že mu to uniklo, protože byl myšlenkami někde jinde a byl naštvaný na ostatní, že ho ignorují.

#25 Revoemag
15.8.2017 | 12:55:47
Revoemag

#24 Rumek: Navíc někdy chlap potřebuje chvilku ticha a ženská mu do toho něco kafrá :-D to je pak jasný, že ji neposlouchá :-D

15.8.2017 | 13:01:18
kucis198

#22 Revoemag: Minimálně to musel vědět Tyrion a ty dothrakové u něj, který to sledovali…

#29 Revoemag
15.8.2017 | 13:02:30
Argetlam Královrah

#23 Stardos: Také jsem o tom přemýšlel. Podle mě je to kvůli tomu drakovi a částečně také kvůli té výpravě :D

15.8.2017 | 13:02:43
fgh

Ani jedna z techto.

LONG LIVE THE NIGHT KING!

15.8.2017 | 13:06:47
Revoemag

#26 kucis198: A tyrion by určitě hned běžel na těch krátkejch čapách, aby někomu řekl, že to byl jeho bratr a ať ho zajmou. Mu muselo být jasný, že by ho zabili. Navíc v tom zmatku, kolem braní ostatních rukojmí by to trvalo pár minut a to už byli pryč.

#30 Ironhead #83 kucis198
15.8.2017 | 13:07:32
Ironhead

#29 Revoemag: No zas chlap s nejlepsim konem a na prvni pohled nejnablejskanejsi a nejdrazsi zbroji v kazdy bitve nekoho zajimal, pac byl viditelne dulezitej a slo za nej vymahat tucny vykupny… tihle pani se lovili do zajeti po kazdy bitve s daleko vetsi prioritou nez nejaci pesaci :_)

#38 Revoemag
15.8.2017 | 13:17:36
Billy the Kid

#17 widy.33: linka sedmi statečných :)

#50 widy.33
15.8.2017 | 13:17:40
Rhea

#20 doxtan: A proc by na to mel nejak reagovat? Mozna jsem sama nevzdelana, ale pokud vim, tak Sam nema o Jonove puvodu vubec zadne poneti (ostatne krome divaku a Brana ho nema nikdo). Co je mu po tom, ze nejaky Rhaegar anuloval manzelstvi a nekoho si tajne vzal v Dorne? Jako ze by hned zacal sam resit otazku nastupictvi na zelezny trun? Ja obcas fakt zasnu, co je tady k precteni od tzv. fanousku. Ja nejsem nejaky extra fanousek toho serialu, knihy jsem necetla, ale koukam na kazdy dil a uz dlouho to tu ctu na to, abych byla v nejakem obraze. Ze tu mnozi nejsou dodnes schopni napsat spravne ani Jonovo jmeno, na tu uz se zvyknout da, ale ze tady navzdory propracovanym clankum a analyzam traileru a vetsinou i velmi zasvecene diskuzi porad nekdo vznasi naprosto neuveritelne dotazy, pise nesmyslne teorie bez jakehokoliv realneho podkladu, a dokonce ani neni schopen desifrovat dosti znacne polopate podane epizody, to jednoho neprestane asi nikdy udivovat.

#34 Stanniss #35 Elen Riannon #39 Fey
15.8.2017 | 13:21:48
azoxid

Pro mě jasně Davosova linka.

15.8.2017 | 13:27:18
Stanniss

#32 Rhea: souhlasim asi to je tim ze to jsou decka a nebo tupci ;-)

15.8.2017 | 13:38:49
Elen Riannon

#32 Rhea: Souhlasím…kdyby dával pozor tak si řekne, že Rhaegar byl pěkný záletník, že střídal jednu ženu za druhou a max. by se dostal k tomu, že Lyanna asi nebyla unesena, ale že šla dobrovolně. Pokud tam není zmínka o Jonovi a že si ho vzal na starost Ned Stark tak to pro něj nebude zas tak zajímavá informace. Spíš musí dát hlavy dohromady s Brannem :D

15.8.2017 | 13:39:24
whatthafak

Tormundova linka a skoda, ze mu neprivezli tu velkou zenskou! :D:D

15.8.2017 | 13:45:03
elissisi

Ač se mi z celého dílu nejvíc líbilo setkání Tyriona a Jaimeho, tak nechápu, jak se Tyrion mohl vydat do KL hledat tak trochu utopeného bratra. Spíš bych čekala, že budou všichni předpokládat, že se Jaime utopil, ale Tyrion má asi vševědoucí oko, že vydedukoval, že se i s Bronnem dostali ven z vody a proputovali se cestou necestou zpátky až k Cersei. :D

#81 anicka.nah
15.8.2017 | 13:47:51
Revoemag

#30 Ironhead: Myslím, že zrovna Dothrakům by toto bylo úplně jedno. Ti nikdy nic takovýho nedělali. Nebo o tom vážně pochybuju :-D

15.8.2017 | 13:48:42
Fey

#32 Rhea: Tiež si myslím, že Sam na tú informáciu nemohol nijak extra reagovať, pre čo aj, okrem toho Fialka nie celkom jasne vyslovila meno Rhaegara. Okrem toho niečo čo sa udialo zrejme v dobe kedy Sam ešte nebol ani na svete ho fakt asi netrápi práve v tom momente. Skôr to vidím tak, že to Bran vytiahne, všetci to budú spochybňovať a Samovi to taknejak celé možno docvakne a potom začne zisťovať čo a ako :) A okrem toho celkovo si myslím že váhu to bude mať tak akurát pre Jona, Daenerys a pár ďalších postáv lebo ak neexistujú úplne jasné záznamy o Jonovom narodení a mene, všetci ostatný to budú spochybňovať. Bran to môže povedať, že to vie, ale kto by mu veril? Taká Cersei alebo typy ako starý Tarley sa tomu zasmejú. Takže ak sa niekde „náhodou“ nezjaví nejaký dokument ktorý to riadne popíše od dôveryhodného zdroja…tak neviem, neviem no, či by to malo všeobecnú váhu a už vôbec nie na nejaké vznášanie nároku na trón. (Toť môj názor)

#57 dragon113 #60 dfx
15.8.2017 | 13:50:53
Arrow123

Davosova linka je top :)

15.8.2017 | 13:51:19
shootx

Jelikoz chybi Malickova linka davam Jamieho a jen 5% normalne uvazujcich lidi :D

#44 Ironhead
15.8.2017 | 14:00:28
Revoemag

A může vůbec Bran ty vize někomu ukázat? Jako ho bral starej tříokej? nebo mohl vzít jenom jeho, protože byl jeho učedník?

#43 shootx
15.8.2017 | 14:00:39
shootx

#42 Revoemag: Myslim ze uz je jedno co muze a nemuze logika uz ztratila smysl v serialu DaD bez dohledu Martina snizuji serial do klise…

#45 Revoemag
15.8.2017 | 14:08:35
Ironhead

#41 shootx: Jiste, Jaimeho linka byla minimalne zajima tim, jak ten chlap umi s jednou zeleznou rukou a komplet brneni dobre plavat :D

15.8.2017 | 14:15:41
Revoemag

#43 shootx: Mě to jedno není. Jinak bych se neptal :-D

15.8.2017 | 14:20:51
Kalam

#6 Erzik: jen aby jsi se z těch teleportů nepopo…

15.8.2017 | 14:21:06
lopu

Měli by jste přidat možnost „Já nevím každá měla něco“ :)

15.8.2017 | 14:21:22
valek9610

Lidi možná sem se spletl a nějak se mi to s něčím plete,ale nemělo se po 5 díle vydat zbytek ? jakože myslím zbytek dílů série ?

#49 Grayyitheyerouh
15.8.2017 | 14:27:20
Grayyitheyerouh

#48 valek9610: Ale ovšem! Každé pondělí… dementi. Oni si s tím dali tolik práce a vy chcete, aby jim to hackli. Nedokážete nic ocenit. Nejste hodni to vůbec kdy vidět.

#55 Kometa
15.8.2017 | 14:36:53
widy.33

#31 Billy the Kid: dobreééé aj charaktery postáv by sedeli :D

widy.33
15.8.2017 | 14:40:49
valek9610

Ty prosím tě drž hubu ! mě se zdálo že to tu někde se psalo nebo něco v tom smyslu tak sem se jen chtěl zeptat nic víc.

#53 Uschi
15.8.2017 | 14:41:51
Tomoso18

Všetci sa tu nejak čudne stresujete, že prečo tam nie je zaradená Malíčkova linka a pod. … No, ono to má logiku… Malíček je podradený pod linku Arya… Ak niekto z vá čítal knihy, a to asi čítal, tak určite viete, ktoré mená sa v nadpisoch kapitol objavujú… A malíček bol vždy zaradený buď pod Sansu alebo Tyriona a pod. … Preto aj tu je použité podobné členenie…

15.8.2017 | 14:51:45
Uschi

#51 valek9610: uklidni se… Az to bude, tak to bude.

Dite…

15.8.2017 | 14:55:40
valek9610

Já jsem v klidu ty chuju jen sem se ptal a on tu něco hned zkouší jen si to přečti vole jeden.

#56 Grayyitheyerouh
15.8.2017 | 14:58:21
Kometa

#49 Grayyitheyerouh: A není jedno jestli si to stahnem naras a hned nebo postupně? :D

#58 Grayyitheyerouh
15.8.2017 | 15:02:32
Grayyitheyerouh

#54 valek9610: xD Ty musíš být Stark. …, pomalé myšlení.

15.8.2017 | 15:02:49
dragon113

#39 Fey: Dany by ho upálila ved ona ma byť kráľovnou hneť by bolo po láske. Najväčší problém by mal na severe kde ho už teraz pomaly odpisujú a keby sa dozvedeli že je Targerien tak by skončil úplne (Targerienom sa nedá veriť )

15.8.2017 | 15:03:42
Grayyitheyerouh

#55 Kometa: Tady jde o to, že si s tím dali práci a vy chcete, aby jim to ukradli… to je jako kdybyste chtěli, aby lupiči vykradli nějaký dům a dali vám každému část lupu.

#62 widy.33 #63 Kometa
15.8.2017 | 15:03:59
valek9610

A ty musíš být Lannister jen ti mohou být takový kokoti

15.8.2017 | 15:05:20
dfx

Akekolvek svedctva Sama ani Brana nebudu stacit na to, aby Jon dokazal, ze je Targaryen. Na druhej strane medzi drakmi a Targaryenmi by malo byt nejake prepojenie. Drogon sa v tejto epizode spraval prekvapujuco priatelsky ked sa ho Jon dotykal. Mozno mu v buducej epizode Drogon alebo vsetci draci pridu na pomoc proti Armade Mrtvych aj bez Daenerys. Alebo sa ukaze, ze ho drak nemoze spalit. Je to fantasy, stale je kopec moznosti dokazat, ze je Targaryen. #39 Fey:

15.8.2017 | 15:06:43
Fat Tony

#1 Foxie:-): Naco by ho bral? Vsak si videl sam, ako Summer dopadla, ked bojovala so zombikmi ;)

15.8.2017 | 15:07:23
widy.33

#58 Grayyitheyerouh: ver mi nemá zmysel im to tu vysvetlovať aj tak budú za každu cenu argumentovať v prospech seba že je to tak správne

widy.33
15.8.2017 | 15:07:45
Kometa

#58 Grayyitheyerouh: ale my to kradaleme stejne a paradoxně…ukradená epizoda nela pak nejvetsi sledovanost

#70 Uschi
15.8.2017 | 15:10:50
Trepy

#3 vojtasaurus: STFU Malíček neměl žádnou linku. To byla Aryi linka.

15.8.2017 | 15:22:47
Revoemag

Já nic nekradu. Mám HBO a každý pondělí ráno si to dávám pěkně v HD

#66 Grayyitheyerouh
15.8.2017 | 15:38:41
Grayyitheyerouh

#65 Revoemag: A tak je to správně

15.8.2017 | 15:41:15
shootx

Nebyt Malicka ani bych si nevsim ze tam byla Arya…

15.8.2017 | 15:57:40
Ironhead

Arya ma trosku smulu, ze ikdyz je herecce 20 porad je malinka a vypada tak na 12 a to zabijactvi a dospelacky chovani ji taaak strasne neverim :oT

#69 Arrow123 #72 Golradir
15.8.2017 | 16:10:59
Arrow123

#68 Ironhead: Z Arye sa stáva psychopatka. To jej správanie pri hádke so Sansou mi neprišlo príliš kóšer. Snáď to jej správanie nebude pre ňu osudné.

#71 Satanec #73 shootx #104 BloodyBlondie
15.8.2017 | 16:16:09
Uschi

#63 Kometa: RIP tvoje cestinarka..

15.8.2017 | 16:17:45
Satanec

#69 Arrow123: Doufám, že ji Malíček zabije. Jestli Arya přežije, tak je to pohádka s happy endem..

#75 Locker. #79 rockysiburger
15.8.2017 | 16:18:52
Golradir

#68 Ironhead: Já teda u ní žádný dospělácký chování nikdy neviděl :D Prostě naivni holčička, která nejdřív zabije(či dělá něco jiného) a pak zírá na to jaký měl její čin následky… No u toho jejího odposlouchávání Malíčka byla nenápadná jako h*vno v cukřence, jako kdyby se nic nenaučila… Celkově mi její (docela zbytečná) dějová linka připadá jako z nějakého jiného světa a ne ze světa GoT.

15.8.2017 | 16:22:38
shootx

#69 Arrow123: Prave Arya pochopila jaka je Sansa hrozba se svym vlhkym snem stat se kralovnou a Arya poznala ze to chce porad…Zmanipulovala Jona aby ji dobyl Zimohrad a ted se ujme vlady kolik lidi se pro ni muselo objetovat a umrit a ona je porad naivni a arogantni k tem co ji pomohly napr Malickovi…Vidim tam Sansin posun k charakteru Cersei a Cersei posun charakteru k rozumu…Ale od Dad cekam klise postup hodny tuctoveho serialu a vztahu…

#79 rockysiburger
15.8.2017 | 16:34:00
Fossilus

Furt tady řešíte nějaký teleporty armád a postav, to chcete čekat 5 dílů než se někdo někam dostane a mezitím jen zbytečná omáčka? Banda lidí bez představivosti a normálního logickýho uvažování. Jakoby jste tam potřebovali popisky o časových značkách

#76 Locker.
15.8.2017 | 16:38:54
Locker.

#71 Satanec: Smiř se s tím. Hovadina je to už od 5. sezóny…

15.8.2017 | 16:44:38
Locker.

#74 Fossilus: Mně to třeba nevadí…má to logické opodstatnění (epizod je málo → čas se tedy krátí a musí to mít nějaký rychlejší spád, aby se toho více stihlo), avšak pokud toto zrychlení aplikují pouze na část postav, tak to působí velice směšně…Noční král není s to se dostat od Hardhome ke Zdi během 2 sezón a zbytek postav už několikrát procestoval křížem krážem celý Westeros…

#151 elissisi
15.8.2017 | 16:47:13
Locker.

Tímto vyzývám D&D, aby sejmuli Malíčka co možná nejdříve…aspoň tu postavu nebudou moci dále kurvit…

#121 Stardos
15.8.2017 | 16:48:18
tomasgeryk

#6 Erzik: Docela i souhlasím, fantasy nefantasy, uplavat v plátové zbroji je výkon pomalu hodný boha :-) Nemám potřebu kvůli tomu nadávat na ten díl, v jiných (i těch hodně kvalitních) seriálech jsou občas ještě větší úlety, třeba že z jedné rány pěstí vystříkne tomu člověku z ksichtu snad polovina celého objemu jeho krve. Nebo mě úplně dojímají seriálové porody, kdy (ve scéně bez stříhu!) ženská jednou nebo max. dvakrát zatlačí a dítě už brečí :-D Ale je pravda, že tohle taky docela pobavilo.

15.8.2017 | 16:49:20
rockysiburger

#73 shootx: Arya to řekla dobře, že má a měla vždy ráda krásné věci a díky tomu si myslí, že je něco víc. Její vlhký sen jak říkáš je očividný, ale myslím si, že zatím Jona nezradí.
#71 Satanec: Malíček už nemá co nabídnout, naopak se zasekl na jednom bodu a teď hledá jak se z toho dostat. Pro seriál bohužel ztratil význam. Podcenil Brana a to je jeho záhuba.

#88 Satanec
15.8.2017 | 16:52:22
Márty IIB

Co přečetla arya na tom svitku?

15.8.2017 | 16:54:47
anicka.nah

#37 elissisi: Danny má na své straně Varise, takže to jak zjistili, že Jaime žije je jasný, ale je fakt že díky urychlení děje tyhle věci nedojdou všem ;)

#86 kucis198 #151 elissisi
15.8.2017 | 16:55:02
Locker.

Nejvíce mě mrzí, že neuvidíme již žádný rozhovor mezi Varysem a Malíčkem…to by bylo shledání a vzájemná zpětná reflexe jejich postupu…ale uznávám, že setkání Daenerys s Jonem je zajímavější a spoustu toho přináší.

#84 Hory11
15.8.2017 | 17:11:03
kucis198

#29 Revoemag: Nemusel přece za nikým běžet…mohl tam dojít i sám. A podle mě by ho spíš zabili tak, jak je to podaný teď, než kdyby tam vběhnul s tím, že je to jeho bratr a ať ho vezmou jako rukojmí. Celá tahle scéna s Mariánským příkopem 2 metry od břehu, Bronnem a Jaimiem, který dokážou na jeden nádech uplavat 200 metrů pod vodou a následně armádou Daenerys, která ani neprohledává okolí, je prostě sračka. Zase je to udělaný tak, aby se hlavním postavám nic nestalo a aby Cersei pořád mohla hrát nějakou roli a tim to mohli stále natahovat.

15.8.2017 | 17:22:34
Hory11

#82 Locker.: Ja myslel ze linku Dany preskakujes jak porad tvrdis. A ted ti jeji linka s Jonovou prijde zajimava? To prijde spis zajimave me. Ale zas je fajn cist tvoje prispevky a nejvic samozrejme jak si volas s Martinem a probiras snim serial :) Clovek se aspon zasmeje a zprijemni si cas v praci

#85 Locker.
15.8.2017 | 17:24:32
Locker.

#84 Hory11: Přeskakuji, ale četl jsem scénář ke všem epizodám, tak o tom vím…

#87 Hory11
15.8.2017 | 17:28:29
kucis198

#81 anicka.nah: Viděl bych daleko prostší vysvětlení: D&D na podobný věci prostě serou, protože nejsou schopný podobný „detaily“ vidět, a když se jich pak náhodou někdo v rozhovoru zeptá, tak řeknou něco ve stylu „To ASI bylo takhle…“

Navíc, podle toho, co nám bylo v seriálu ukázáno, převzal Varysovu síť špahů Qyburn a nikde nebylo zmíněno, že by ji Varys zase získal zpět.

#109 anicka.nah
15.8.2017 | 17:31:49
Hory11

#85 Locker.: Ale aspon v jednom s tebou souhlasim. A to ze DaD zkurvily postavu Malicka. SIce zaporak ale dokonale napsanej prvni 4 rady.

#89 Locker. #91 Locker.
15.8.2017 | 17:34:37
Satanec

#79 rockysiburger: A nebo naopak, jede ve starých kolejích, a má za lubem něco daleko většího, než jen odkráglovat Aryu nebo Brana.

#90 rockysiburger
15.8.2017 | 17:37:57
Locker.

#87 Hory11: V 5. sezóně to docela ještě šlo..získal od Cersei královský dekret, aby se stal strážcem Severu…stačilo, aby D&D nezničili postavu Stannise…Stannis měl dle mého soudu vyhrát bitvu o Zimohrad a popravit Roose Boltona…Malíček by si vše pečlivě načasoval a s rytíři Údolí by přijel akorát po bitvě, aby dorazil vítěznou leč vyčerpanou Stannisovu armádu (Stannise by zajal, mohl by se mu ještě hodit)…následně by obsadil Zimohrad a stal se strážcem Severu…mezitím by však Ramsay s částí armády Boltonů uprchl se Sansou jako svoji rukojmí zpět na Hrůzov (sídelní hrad Boltonů)…Malíček by se tak mohl vtělit do role zachránce, dobýt Hrůzov a osvobodit Sansu, což by legitimizovalo jeho nový titul na Severu mnohem více, než samotný dekret, který jeho pozici stvrdil pouze u Lannisterů a krále…po dobytí Hrůzova a smrti Ramseyho by se zaměřil na Říční krajiny…

15.8.2017 | 17:41:53
rockysiburger

#88 Satanec: To by bylo pro Malíčka typické, ale z Brana se stala až moc mocná bytost, která je důležitá pro nadcházející válku. Samozřejmě je podstatné jak dobře dokáže ovládat svoje schopnosti.

15.8.2017 | 17:46:21
Locker.

#87 Hory11: A dobytím Hrůzova by kromě Sansy osvobodil i Theona, kterého by využil pro získání Železných ostrovů…v 5. sezóně dával Malíček ještě jakž takž smysl tím, jak definitivně rozeštval Tyrelly a Lannistery a způsobil v hlavním městě velký chaos …

#92 Hory11
15.8.2017 | 17:51:13
Hory11

#91 Locker.: Souhlasim bylo by to fajn ale opomel si Jona a divoke ktery by taky vytahly na WF nebo pro Sansu. A nevim jak by dopadli divoci proti rytirum udoli

#94 Locker.
15.8.2017 | 17:54:13
dragon113

Vraj nás na konci 7 série čaká masívny cllifhanger som zvedavý koho oživia

15.8.2017 | 17:55:25
Locker.

#92 Hory11: No Jon na konci 5. sezóny zemřel a buď tak mělo zůstat, nebo se měl stát Bílým chodcem a jedním z nejsilnějších válečníků Nočního krále (možná by jej mohl i sesadit)…a divocí by měli mnoho vlastních problémů na to, aby mohli Malíčkovi překazit plány…

#96 Hory11
15.8.2017 | 18:04:29
Punisher bude trestať

V 7 casti by sa mal Jon, D a Cersei „spojit“..Cestou do KL na lodi by sa mal Jon a D spojit v jedno telo.

redaktor
15.8.2017 | 18:09:48
Hory11

#94 Locker.: Rozhodne nemohl ostat mrtvui kdyz saga je o nem a bohuzel o Dany. Podle me definitivne umre az v 8 serii nebo odejde do Valirie dozit. Ale to je jen muj nazor nemam z ceho cerpat ale odchod Jona na duchod do Valiriie by se me prisel celkem ok.

#97 Locker. #98 Locker.
15.8.2017 | 18:22:02
Locker.

#96 Hory11: Sága byla i o Nedovi..než zemřel…nevím, kdo kde vzal, že sága je primárně o Jonovi a Daenerys…to se nám do hlavy snaží nacpat jen hloupá stáda, co jim zkrátka fandí (což jim neberu)…bohužel věřím tomu, že D&D se nejen inspirovali tímto názorem, ale přijali jej rovnou za svůj…Martinova sága byla vždy právě výjimečná tím, že si tam byly všechny postavy rovny…kdo udělal chybu, tak za ní zaplatil…příběh, který určí 2 stěžejní postavy (a tím pádem jim minimálně do závěru poskytne nesmrtelnost) nemá se ságou G. R. R. Martina vůbec nic společného…

15.8.2017 | 18:27:27
Locker.

#96 Hory11: Neboli..ságu o Jonovi a Daenerys z toho udělal komerční průmysl a hloupí lidé, kterým musí D&D vše pečlivě vysvětlovat…jde jen o poptávku a peníze…skvělé na tom však je, že se bavíme pouze o seriálu a nikoliv o původním dílu…

#99 Hory11
15.8.2017 | 18:29:08
Hory11

#98 Locker.: knihy jsem cetl nekolikrat a opravdu od 3 rady nema serial nic spolecneho s knihou. Ale podle jmena sagy Ohne(Dany) a Ledu(Jon) jsou urcite ustrednimy postavami serialu. Treba v serialu me chybi Victarion a spoustu dalsich. Serial mam moc rad ale kniha je kniha no. A jinak co rikas na moji teorii s Valirii?

#100 Locker.
15.8.2017 | 18:34:28
Locker.

#99 Hory11: V knize je Jon mrtvý a už se nikdy nevrátí takže by dle tvého názoru byla ta sága poslední 2 knihy pouze poloviční…

Valyrie nic moc.

15.8.2017 | 18:37:30
Hory11

No knizni Jon je stale otazka na par let nez deda dopise aspon Vichry Zimy

#103 Locker.
15.8.2017 | 18:39:17
TNO95

Rozhodně Gendryho linka!

15.8.2017 | 18:41:54
Locker.

#101 Hory11: Je to už potvrzeno. Nevrátí se. Je tam Aegon a s tím si už vystačí…Píseň ledu a ohně prostě nebyla nikdy pouze o 2 postavách a Martin to ví nejlépe…

#105 Hory11
15.8.2017 | 18:42:01
BloodyBlondie

#69 Arrow123:Arya tárala úplné nezmysly, totálne z cesty. Sťať hlavu Roycovi a Gloverovi za to, že v čase preťahujúcej sa Jonovej neprítomnosti začali vecnú diskusiu o jeho vodcovských kvalitách a možných alternatívach? Takú hovadinu na kvadrát by nevypustila z úst ani slečna tituly, tituly, tituly Benda Nee, či ako sa to volá, opakuje to už skoro ako Hodor :D Možno tak Joffrey uvažoval takýmto spôsobom, ale Jon nie je Joffrey a nikdy by s takým geniálnym strategickým plánom, ako sa pripraviť nie len o podporu Údolia, ale poštvať si proti sebe aj zvyšok Severu, nesúhlasil. Arya je decko s horúcou hlavou a taký človek jednoducho nemôže vládnuť Severu. Navyše, ako malá sa vyjadrovala, že vládnuť hradu nie je nič pre ňu, tak nech sa nemieša do vysokej politiky. Keby kritizovala Sansu za to, ako ona polemizovala s jeho rozhodnutiami verejne v prítomnosti vazalov, to by som chápala, ale pri tom nebola, takže to kritizovať nemôže. Viem, že je to obľúbenkyňa Martinovej ženy a aj ja ju mám rada, ale celkom sa obávam, aby ju prístup „najprv sa sekajú hlavy, potom sa kladú otázky“ nestál jej vlastnú hlavu. ( Samozrejme, toto platí za predpokladu, že Arya tie koniny o sekaní hláv myslela vážne, možno v skutočnosti iba predstiera, že sa so Sansou háda, aby sa do toho zamiešal náš milovaný LF a konečne si sám strelil do kolena, zanechal dôkaz o svojich špinavostiach a mohol byť čistým spôsobom podľa práva usvedčený, odsúdený a popravený. V tom prípade je Arya nielen skvelá bojovníčka, ale aj strategička).

15.8.2017 | 18:47:54
Hory11

#103 Locker.: No b udu ti verit ale stejne budu doufat ze az si to prectu tak to dopadne jinak nez rikas. Musim zas neco delat tak se tu mejte.

15.8.2017 | 18:47:59
Šejmus92

Jsem sám, nebo vám taky seriál čím dál tím víc nedává smysl?

  1. Jaime, brnění, voda – netřeba dalšího komentáře.
  2. Všichni Cersei znají, ale ono je vůbec napadlo s ní chtít příměří? To mi vůbec nedává smysl.
  3. Různá náhlá a neopodstatněná setkání – Proč jde Gendry najednou strašně rád někam do prdele za Zeď? Proč tam najednou jako z nebe spadne i Ohař, Berrick atd.? Celé mi to zavání takovým scénáristickým „hele, tak dáme dohromady tajhlencty hustý postavy, který všichni milujou, to budou fandové nadšený!“
  4. Tarlyové jsou nejdřív strašně čestní, pak úplně v pohodě zradí své pány Tyrelly a přidají se k šílené královně, která zavraždila tisíce lidí – včetně šlechticů – v septu, zkrátka zrada jak hrom, ale pak jsou najednou zase hrozně čestní a klidně za Cersei umřou. Lol

A dalo by se pokračovat. Zatím asi nejslabší série. Což je škoda.

#107 Locker. #110 dragon113 #146 Giskard
15.8.2017 | 19:33:02
Locker.

#106 Šejmus92: Nejsi sám. Navíc na tom ani nezáleží kolik nás je…ten seriál nedává smysl, i kdyby si to nikdo neuvědomil…

15.8.2017 | 19:37:38
strike

#1 Foxie:-): Takhle dementní otázka už mě začíná vytáčet jak to všichni všude píšou. Kdyby jste byly průměrně inteligentní a při tom seriálu by jste nespali, tak by vám došlo, že ani duch nemá teleportační schopnosti. Viděl jsi snad Ducha na dračím kameni? Protože já ten seriál sledoval a vím, že Jon nechal ducha v Zimohradě, nepotřeboval ho na dračím kameni. A jak si asi myslíš, že se dostal Jon zpátky ke zdi? Koukni na mapu západozemí a spoj si to, protože Jon se zimohradu ani nedotkl, potřeboval nejrychlejší cestu a nebude se táhnout až do zimohradu jen pro ducha a pak zase zpátky za Tormundem.

#147 Foxie:-)
15.8.2017 | 19:46:05
anicka.nah

#86 kucis198: každý pavouk umí spřádat sítě i když mu je někdo zničí ;)

15.8.2017 | 19:47:39
dragon113

#106 Šejmus92: Keď si čítal knhy vedel by si že tarli neznáša divokých a barbarov dothrakov bojoval za vlasť a to že sa olena spojila z najazdnikmi tiež zradila vlasť stačilo počúvať čo hovoril pred popravou

#111 Rhea
15.8.2017 | 19:54:35
Rhea

#110 dragon113: Teda vim, ze to sem nepatri, ale nemuzu si pomoct: cist text bez interpunkce, to je vazne vopruz. A pisatele takovychto prispevku by si meli uvedomit, ze kdyz se takto prezentuji, nekteri lide je jednak nebudou vubec brat vazne (protoze kdo nezvlada alespon minimalni interpunkci, asi nebude mit mozkovou kapacitu k tomu, aby si vytvorit nejaky validni nazor), jednak i kdyby jejich myslenky byly hotove perly, tak v tom bezcarkovem galimatyasi je nikdo nebude chtit hledat, protoze se to neda cist.

#129 Golradir
15.8.2017 | 20:00:46
Meleys

Mňa už ani nebaví písať stále to isté: že to ide do sračiek, že je tam scenáristická impotencia, absencia logiky, že sa Pat a Mat spoliehajú na debilkov s iq 5, ktorí im všetko zbaštia, že seriál je už len čistý fanservice a možno sa ešte dočkáme ďalších zbytočných ale „cool“ postáv a bla bla bla, zatiaľ čo zaujímavé postavy pôjdu do úzadia a sú tam len do počtu, poflakujú sa a nerobia absolútne nič- Varys, Brienne ale aj Tyrion, moja obľúbená postava je v tejto sérii piate koleso na voze…na racionálnu kritiku sa už chytili aj troll dickheads viz Lockerko, ktorí chcú kritickú masu niekdajších fanúšikov kníh a prvých sérií seriálu ukázať v zlom svetle. Uverí mu len idiot. Ak tu chcete mať pritakávačov a užasnutých blbečkov, ktorí píšu o Dragovi a Deny a kozách a Johnovi Baratheonovi, tak budiž. Stále však bude pár ľudí, ktorí rozmýšľajú mozgom a nestačí im ohník z papule ani epic battle scenes s essoskými čestnými rytiermi v kožušinkách.

tých plusových momentov tam bolo v tomto minimum, ak vôbec nejaké boli, fakt si ich nespomínam…zatiaľ najhorší diel

  • dialógy…úplne jalové, spíčené, totálne na hovno. Príklad: dvaja sa stretnú, úškrnok na ksichte, 5 sekundový pohľad, povedia si že videl som ťa vtedy a vtedy a povedal si to a to. Koniec. Žiadna tenzia, napätie, nič. Žiadne hlášky, ktorými boli nabité scény v seriáli a dialógy aj v knihách (viz všetci trpaslíci sú v očiach svojich otcov bastardi, keď hráš hru o tróny, buď zomrieš alebo vyhráš, žiadna stredná cesta neexistuje, zabi v sebe chlapca Jon Snow a bla bla bla) Scéna s Jamiem a Tyrionom bola ťažké wtf- tak títo loveandhate sa stretnú po vražde ich otca a Jamie sa zmôže len na zatínanie zubov?
  • scenáristom nevychádzajú tie cliffhangers a stále ich používajú. Nech sa na to vyjebú, už je to trápne. Jamie s Bronnom sú borci v plávaní v niekoľkokilovej zbroji, všetci ich nechajú odplávať.
  • Gendry…no jeeeeej dočkali sme sa. Chýbal vôbec niekomu? A nie, nemyslím tie navlhnuté 15stky z Gendryho začmudeného 6 packu. Mladý hošík sa dočkal, aj keď nevedel že vlastne na čo. Ale už mal zbalené a ide si sekať sekerkou s ostatnými maníkmi z fellowship of the ring. A to tí kokútci zabili takým retardovaným spôsobom Stannisa. Ach jaj.
  • Daenerys a jej marxistická chvíľka…všetci žobráci a vojnové siroty na hrad! Daenerys vás zamestná a budete mať pravidelnú výplatu plus dôchodok. A šľachta bude mať 80% dane, ak teda všetci nezhoria na oškvarok. :D Tarlyovci bojovali v Robertovej rebélii za Targaryenov, ale ok…keď môže Daenerys potiť niečo o 300 ročnej prosperujúcej vláde, žijúcej v mieri, tak môže upáliť aj Tarlyov. Ale vidím tam nevyužitý badass potenciál Randylla, ten herec bol podľa mňa dobrý. Ale Dany má asi veľa spojencov, keď môže škvariť rody Westerosu… aj tak ich už veľa nezostalo. Pretože naši Patko a Matko sa na rody vysrali cca od 3 sezóny (že na RW boli nejakí Manderlyovci? To fááákt?), a potom zistili, že nejaké vlastne aj budú potrebovať aby sa netočili furt dokola len tie hlavné, tak tam drbli Tarlyov ako Samwelov rod, nejaké annoying decko z Bear Islands, Glowera a ešte nejakých bezpredmetných…Jon samozrejme pokľaknúť nemusí, a teraz keď pohladkal Drogona už vôbec nie. Tá scéna bola pekná.
  • Už vidím, ako bude mať Viserionova vyspoilerovaná smrť strašný dopad na fanúšikov, bude to ako druhá Red Wedding. Až na to, že budeme vidieť len biele krídelká v diaľke, ako po celý čas.
  • úžasný nápad, priniesť ľadového zombíka všetkým pod nos, lebo šak proroctvá, vízie, wargovia, draci platia vždy, len nastávajúca zima pre všetkých klimaskeptikov neexistuje. Pre mňa je to umelo vytvorená akčná scéna s debilným mišungom postáv, zas fanservice
  • čo je vlastne s Nepoškvnenými? Si opekajú mŕtvoly na Casterly rock alebo čo? A čo je s Theonom? Pat a Mat absolútne netušia, čo s tou postavou budú robiť.
  • creepy Arya chce všetkým poodtínať hlavy a Sansa to chcela spraviť detičkám pár dielov dozadu. Ale už na to zabudla.
  • Jorah a pohľady, Dany a pohľady, Jon a žiarlivostné pohľady, Tyrion a pohľady. Ako telenovela.
#137 kucis198
15.8.2017 | 20:06:17
StarkTrek

Z Deny maj i prdel i v zahranici

https://9gag.com/gag/ax091nL

#114 JoshMcIntosh
15.8.2017 | 20:28:53
JoshMcIntosh

#113 StarkTrek: Bohužel Jon podlehne.

Zraněný po bitvě za zdí (episoda 6), řekne Daenerys že je připravený pokleknout, jenom je moc pomlácený na to aby to provedl :) Dany je sice překvapená, ale v závěru sezony už má podle slov Cersei seveřany „ochočené“. https://s28.postimg.org/…u_Fa21w0.jpg

#115 Locker.
15.8.2017 | 20:35:22
Locker.

#114 JoshMcIntosh: Scénář jak z Bravíčka…

#117 JoshMcIntosh
15.8.2017 | 20:45:50
LordStark

Tarlyové zaplatili za svou zradu,Well Done Drogon :)

15.8.2017 | 20:47:01
JoshMcIntosh

#115 Locker.: Detailní popis epizody si můžeš dohledat. Samozřejmě takovou kvalitu jak tvoje spamy to mít nemůže.

15.8.2017 | 20:48:37
NedSnow

#18 Jery: Meč nie, ale Aztéci mali sekery s pazúrkom – čo je niečo podobné. A tie boli fest ostré. No proti železu žiaľ slabé.

15.8.2017 | 20:48:42
DejvidHound

Tarly ma u mna + ze nepoklakol.

#120 Locker. #122 LordStark
15.8.2017 | 20:55:19
Locker.

#119 DejvidHound: Taky to byla jedna z posledních postav v seriálu, které dávaly smysl…tak se ji holt zbavili.

15.8.2017 | 21:05:17
Stardos

#77 Locker.: Neříkáš to jen proto, aby ses zachránil před tím spamem na tvou osobu, který po jeho smrti nastane? :D

#124 Locker.
15.8.2017 | 21:22:41
LordStark

#119 DejvidHound: Prakticky ano, umožnil zánik celého rodu a přidal se na stranu Uchvatitelů kteří jsou na trůnu jen díky tomu že likvidují všechny co s tím nesouhlasí. Kdyby poklekl tak to už by byl na úrovni Lorda Janose Slynta :D

#123 EmporioDrago
15.8.2017 | 21:28:19
EmporioDrago

#122 LordStark: jakych uchvatitelu?? To byl max Robert. Vsichni dalsi byli legitimni nasledovnici. Ted je v roli uchvatitelky Daenerys. At si myslis, co chces, je to tak. Tarly byl hrdy rod zapadozemi. D je pro nej cizinka, ktera tam vtrhla s Dothraky, ktere vnima jako divoke=barbari. Zachoval se, jak uznal za cestne z jeho pohledu. Radeji zemrit ve stoje, nez pokleknout pred cizinkou s barbary za zady. A Tarlyove pokracuji. Zbyla po nem vdova a dcera. A nepochybuji, ze v jeho panstvi nejaci vzdalenejsi pribuzni jsou.

#130 LordStark
15.8.2017 | 21:37:14
Locker.

#121 Stardos: Jelikož zde své působení jeho smrtí zakončím, tak ani ne…zastávám názor, že je lepší mrtvý Malíček, než totálně zdegradovaný Patem a Matem…

15.8.2017 | 21:38:15
Kometa

Loky Loky,jak moc velké kretén se musíš cítit,po tom cos tu psal před začátkem serie :) Ale chápu,asi to sou furt falešný epizody a tvůj čas nastane :D

#127 Locker.
15.8.2017 | 21:40:58
yoshua

Stejně jak se neustále koukám stále dokola na Night Kinga…tak mě napadá neúprosná podoba s Malíčkem… skoro by to aji zapadalo do toho, že Malíšek je syn Melisandry, tež známé jako Night Queen. A celkově vše co udělal v Západozemí do sebe zapadá…protože ve výsledku všechny kroky vedli k Tomu aby rozpoutal chaos a po něm jako po žebříku vystoupal vzhůru. Malíček rozpoutal chaos pro tatínka a až ovládnou západozemí tak malíček jako syn svého otce usedne na železný trůn a jeho ambice se mu naplní…on vlastně Sanse nelhal…jen ji neřekl celou pravdu…

Celé to je samozřejmě jen taková krásná myšlenka, kdy jsem vzal něco z Lockerovy myšlenky a trochu ji doladil… Vážně to neberte vážně :D

15.8.2017 | 21:42:44
Locker.

#125 Kometa: Těš se na 4. skutečnou epizodu, ta se ti bude líbit…

15.8.2017 | 21:47:15
DejvidHound

Pripada mi ze uz aj Varys zacina mat pochybnosti o tom, ci sa rozhodol spravne v pripade Daenerys.

15.8.2017 | 21:48:02
Golradir

#111 Rhea: (y) (y) (y)

15.8.2017 | 21:56:02
LordStark

#123 EmporioDrago: Uchvatitelé trůnu byli Baratheonové,po sňatku Roberta s Cersei Lannister se stali uchvatiteli i Lannisteři, po smrti Krále Roberta Baratheona na trůn usedli už jen Lannisteři. Dokud nezemře poslední Targaryen jsou pořád právoplatnými vládci Západozemí, toho si byl KR vědom,proto chtěl vyvraždit všechny TR do posledního,ne jenom z nenávisti,věděl že válka skončí až zařve poslední z nich. Tehdy budou právoplatnými vládci a následovníky B&L.

#131 EmporioDrago
15.8.2017 | 22:12:26
EmporioDrago

#130 LordStark: za zivota Roberta ano, chtel je vyvrazdit. Jen on byl uchvatitel. Po jeho smrti naslednictvi legitimne prechazi na potomka/souro­zence/mamzelku podle zrizeni a ten dalsi je jiz legitimni vladce. To jen v ocich targaryenu bude treba i desata generace po Robertovi (pokud by byla) uchvatitelem. Ale pro nikoho jineho zavazne. Takze tak. Joffrey po nem Tomen byli legitimni vladci a zadni uchvatitele.

15.8.2017 | 22:27:52
DejvidHound

Aegon bol prakticky tiez uchvatitel nie? Ten neodrbal jedneho krala ale hned siestich.

#134 yoshua #135 LordStark
15.8.2017 | 22:37:04
mr_bungle

Heart Rate Study Shows Game of Thrones Violence Isn't What Thrills Fans The Most

https://www.sciencealert.com/…t-rates-show

15.8.2017 | 22:39:15
yoshua

#132 DejvidHound: ne… prakticky zabil jen 2 či 3…

#136 DejvidHound
15.8.2017 | 22:49:56
LordStark

#132 DejvidHound: Z pohledu práva krve na trůnu ano.Takže vlastně nevládne nikdo právoplatný, všichni potomci původních králů se mohou ve svých državách ucházet o post Krále :) Aegon je jen zbavil titulů King a udělal si z nich Lordy,a sebe prohlásil za jediného krále Západozemí,měl ten Aegon ale koule :D

15.8.2017 | 22:53:37
DejvidHound

#134 yoshua: Ale kralovstva pobral vsetkym. Takze s tymi narokmi je to otvorene.

15.8.2017 | 22:56:43
kucis198

#112 Meleys: Přesně tohle jsem sem chtěl napsat snad pod každej článek, ale nikdy jsem se neodholdal strávit tolik času u počítače, abych to dal dohromady. Takže za mě obdiv a naprostej souhlas :D

15.8.2017 | 23:04:30
LordStark

Co vlastně chce Night King ? Když všechny promění v mrtvoly co zbude, jen zima a mrtvo ?

#140 SandOrSnow
15.8.2017 | 23:06:17
SandOrSnow

Otázka je, nakolik se v této serii projevuje, že už nevychází z knihy, a díky tomu obsahuje nepromyšlené nelogičnosti a dějové zbytečnosti. V předchozích seriích vše, co se stalo v přítomnosti Aryi mělo svoji důležitost v budoucím ději, a nic z toho nebylo jen vata – ale tentokrát si nejsem jistý, jestli její setkání s lanisterskými vojáky v prvním díle, nebo následné setkání s Nymerií bude mít ještě nějaké následování.

15.8.2017 | 23:42:32
SandOrSnow

#138 LordStark: přesně to – chce dostat všechny do své armády a vládnout celému kontinentu. Stejně jako všichni ostatní – vlastně se od nich zas tak moc neliší.

#141 LordStark
15.8.2017 | 23:43:28
LordStark

#140 SandOrSnow: Buď mi nechceš kazit radost a nebo to vlastně nemá smysl, čemu by vládl,vždyť by vládl jen bezduchým mrtvolám neschopných života a sněhu. Nedává to smysl. Spíš to vypadá že jeho jednání je motivováno mstou,ale za co ? Že z něj udělali Night Kinga ?

#142 Argetlam Královrah
16.8.2017 | 0:06:54
Argetlam Královrah

#141 LordStark: Hlavně nemá v úmyslu se vrátit na sever – proto jde tak pomalu na jih – protože chce mít jistotu, že za ním nezůstane ani jediný člověk naživu, aby mohl pokračovat v lidské rase, zatímco on bude dole na jihu vládnout a myslet si, že zvítězil. A podle toho, kolik si NK stvořil WW a ještě nedávno je stále tvořil, tak si myslím, že jsou to něco jako důstojníci jeho armády. Jakmile projde Východní hlídkou, řekl bych, že svoji armádu rozdělí na několik částí.

16.8.2017 | 0:21:02
Fossilus

Proč mi tak připadá, že 90% haterů, jsou pořád ti stejní knihomolové, co nám tady už od začátku první řady kecaj do seriálu a porovnávajího s knihama? Tož se na to nedívejte, když Vám to tak brnká na nervy ne? Začněte číst knížky od začátku, furt dokola a nakonec se někdy kolem roku 2025 dočkáte dalšího pokračování :)

16.8.2017 | 0:28:51
LordStark

Chce to Šílenýho Krále a armádu Pyromancerů :D Jaime,Jaime,měli jste si ho schovat :D

16.8.2017 | 0:29:05
Argetlam Královrah

Teď mě napadla taková konspirační teorie – co když je Qyburn na straně Bílých chodců? Podívejte na Horu, ten se teď od mrtvoláků moc neliší a je zajímavé, že Qyburn si vybral službu té nejšílenější královně ze všech, nijak jí nepomáhá ale „vyhrát“ jako spíše „vyhrát s co největším počtem mrtvých“. Z Citadely byl vyloučen pro „zvrácené experimenty“ a sestrojil kuši, která by možná dokázala sundat i draka, kdyby se trefil, přitom drak je jedna z mála věcí, díky kterým mají pro WW naději. Co když Qyburn dokázal Nočního krále nějak probudit? Víme, že Kraster dával NK své syny, jenže jak se s ním domluvil? Zatím jsme NK neviděli nic říct, a většinou když vidí živou osobu, hned ji zabije. Nemohl to zprostředkovat zrovna Qyburn?

Je totiž strašně zajímavé, že WW se probudili zrovna ve chvíli, kdy draky mají všichni za mrtvé a kdy Malíček rozjíždí svůj plán na obrovskou válku mezi všemi důležitými rody na kontinentu. A taková náhoda moc neodpovídá Martinovskému stylu, který místo šťastných či nešťastných náhod většinou prostě postavu zabije.

#149 Locker.
16.8.2017 | 0:50:52
Giskard

#106 Šejmus92: V seriálu nedává smysl strašná spousta věcí. Dobře se na něj dívá, například čtvrtou epizodu této řady jsem shlédnul třikrát, ale nesmí se u toho používat mozek. Protože jinak to bolí. A také by bylo lepší neznat mapu Westerosu, a neuvědomovat si kde se co odehrává a kudy se tam kdo dostal. Euronova flotila (kterou si doslova vycucal z palce, jen stavění tolika lodí by trvalo tak deset let, a to by na to musel mít materiál, řemeslníky a loděnice) se přesouvá tisíce mil z jednoho pobřeží na druhé. Dothraci museli také přejít spoustu území, než se dostali k místu bitvy. Btw, vrtá mi hlavou, kolik lodí původně Danny měla. Protože pokud je Dothraků 100 tisíc (válečníci, ženy, děti, starci) a k tomu mají 40 tisíc koní, tak by jí na přepravu nestačily lodě od Yary a Theona (neříkal v minulé sérii Euron že mají 100 lodí s nejlepšími posádkami?). A ve třetím díle této série Danny jasně prohlásila, že jí zbylo ještě dost lodí aby je přesunula z Dragonstone na pevninu. Proč ale byly ty desetitisíce Dothraků na malém ostrově, kde jsou prakticky jen skály? Čím je celou dobu krmila a napájela? Já si původně myslel že jsou někde na pevnině, třeba v Dorne, ale tím prohlášením mě Danny zmátla…

#149 Locker.
16.8.2017 | 0:52:44
Foxie:-)

#108 strike: Mno, Dragonstone je dostatočne na Juh od Winteru, aby Jon, čoby král severu, poslal vranu na hrad, že potrebuje ad 1 zásoby a ad 2 svojho vlka, aby mu naložili na voz a poslali do prístavu, prípadne na hrad Eastwatch, pretože má quest za stenou. Jeden povoz s nákladom je hore po súši, hoc v zime iste rýchlejšie, ako sa Jon vyplaví loďou.

#148 Rhea #153 strike
16.8.2017 | 6:14:44
Rhea

#147 Foxie:-): Hmm, zasoby z Winterfellu, kdyz jim je jednak muze dat Daenerys, jednak na Eastwatch asi taky neco k jidlu mit budou? Naprosto neopodstatneny nesmysl. A poslat Ducha? Proc by ho s sebou mel brat? Rekla bych, ze toho zlovlka ma rad a vi, ze za Zdi by velmi pravdepodobne prisel k uhone. Jako je jasny, ze v te dobe asi neexistovali pejskari dnesnich parametru, kteri zvirata oblekaji a vodi ke kadernikovi, ale Jon ma k tomu zvireti preci jen nejaky vztah, tak ho nepovede do zahuby.

#154 EmporioDrago
16.8.2017 | 7:09:21
Locker.

#145 Argetlam Královrah: Moc zajímavá teorie…již dřívě jsem psal, že Qyburn má nějaké znalosti o Bílých chodcích a jejich fungování, a že Hora od nich nebude mít daleko…nicméně si nemyslím, že bude mít vyloženě spojení s NK (ač se mi ta teorie vážně líbí)…jako mnohem zajímavější však shledávám tu skutečnost, že se vše seběhlo v jeden časový úsek…upřímně bych se nedivil, kdyby Bílé chodce probudil nějakým způsobem Malíček…mělo to být jeho poslední eso…porazit Bílé chodce, aby si definitivně potvrdil svoji pozici na železném trůně.

Tohle je ale spíš téma ke knihám…v seriálu nic takového nebude, protože D&D na to nemají fantasii ani motivaci..většina lidí se spokojí s happyendem bez souvislostí…jinak by to ani stejně nepochopila…

#146 Giskard: Další trefa do černého…ten seriál je dělán již pro jednoduché publikum takže my ostatní se musíme hodně zapřít, abychom to vůbec zapnuli…

16.8.2017 | 8:00:41
ellyonn

Jonovi fanboyové jsou zde silní lol

16.8.2017 | 8:19:12
elissisi

#76 Locker.: Sever od zdi je asi blízko k černé díře, proto to zpomalení času. :D

#81 anicka.nah: Všechno se dá vždycky nějak vysvětlit. Aspoň se o tom mohl zmínit, když už měli dostaveníčko u vína, něco jako „a náš jednoruký přítel unikl, kdyby tě to chtělo zajímat“. Hned by to mělo logiku, ale takhle jsem si klepala na čelo – cože, jak ví, že Jaime žije a je u Cersei? :D

16.8.2017 | 8:24:22
Snorri_Killa

Jen a co když bílí chodci zatim ke zdi vůbec nepospíchaj. Jelikož nemůžou přez zeď, tak musej čekat na pořádnou zimu ,až zamrzne to pobřeží.

16.8.2017 | 9:02:48
strike

#147 Foxie:-): Zásoby jsou jedna věc. Tak jako tak, na úkolu spolupracuje s Daenerys, takže asi je s prázdnou neposlala, tak samo divocí tam asi o hladu nebudou. Ale dejme tomu, že by to Jon mohl udělat. Ale vážně si myslíš, že by bylo jednoduché dostat bez Jona ducha od zimohradu na východní hlídku? Je to divoké zvíře co poslouchá jedině Jona, nebo Sama. Ani jeden tam bohužel nejsou.

16.8.2017 | 9:39:34
EmporioDrago

#148 Rhea: Vztah mezi zlovlky a Starky byl popsán ažaž. A to nejen když například Catelyn tlačila na Robba, že by měl vzít sebou svého vlka, když se vydával na nějaké jednání, protože jeho zlovlk a on jsou jedno. Ne takhle přesně řečeno, ale smysl takový byl. Bran a jeho zlovlk to bylo ještě o level výš, pr Bran se mohl přenést do jeho mysli. Stejně tak Duch a Jon. Jejich vztah je mnohem hlubší i když se Duch toulá, kde chce. Ale jsou na sebe napojeni. Ano, nemusel by ho brát za zeď teď, ale přesto se Duch měl objevovat min párkrát během každé serie (ne epizody) po jeho boku.

#156 Rhea
16.8.2017 | 9:55:15
yennik

#8 Uschi: Jejich tržby stoupají s každou sezonou a věř mi že je jen malý rozdíl mezí modelováním velkého a malého (velikosti člověka) draka…

#157 yennik
16.8.2017 | 11:27:00
Rhea

#154 EmporioDrago: Ano, s tim samozrejme souhlasim (s tim, ze by se mel objevovat po jeho boku alespon na chvili).

16.8.2017 | 11:51:27
yennik

#155 yennik: Jediný rozdíl je v tom, že teď jsou ti draci fakt v každém díle.

16.8.2017 | 12:24:48
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama