Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Komu fandíte v bitvě bastardů?

Komu fandíte v bitvě bastardů?

Už zítra se dočkáme velkolepé bitvy bastardů, ve které se střetne Jon Sníh s Ramsaym Boltonem. Výsledek určí, kdo bude vládnout Severu. Komu fandíte?

75 1
19.6.2016

Komu fandíte v bitvě bastardů?

89%
11%
796 hlasů

Zdroj: HBO

Diskuze /193

AviaRa

Samozřejmě, že je zde pouze jediný a pravý vítěz – Ser Twenty of House Goodmen!

#115 majklllll
19.6.2016 | 18:51:58
Packa

Fandím Ramsaymu, aby před smrtí zažil pořádné mučení. :D

#7 jajkob #160 LANNIKILLER
19.6.2016 | 18:55:05
Sctyri

To je absurdní anketa, psychopatickému otcovrahovi může fandit jen podobně naladěný vyšinutec.

#6 AviaRa #8 jajkob #10 Arrow123 #13 Dannnek #49 aragorn #61 Billy the Kid #133 Batiatus #142 ElleJakobson
19.6.2016 | 18:55:59
zroutik

Gendry :-) taky bastard ne?

#5 Packa
19.6.2016 | 18:56:11
Packa

#4 zroutik: Dneska jsem si na něho vzpomněla! Mohl by se objevit, je to přece i jeho díl. :D

19.6.2016 | 18:57:29
AviaRa

#3 Sctyri: Tatík byl otráven jeho nepřáteli!! :D

19.6.2016 | 18:58:42
jajkob

#2 Packa: :D apoň rok, dva by z neho mali odrezávať kúsok po kúsku, napríklad Dvojtýždňová kastrácia, každé ráno mu udú rezať jeho penis po kúsku:)

#11 Ann Taylor
19.6.2016 | 19:00:02
jajkob

#3 Sctyri: Ten komu vadí Jon sníh a Starkovci môže dať ramsieho, takže to bude skôr boj tábora faúšikov Starkov a fanúšikov Lanistrov.

19.6.2016 | 19:01:35
jajkob

a ich spojencov, takže vyšinutí Boltoni, krvilační Freyovia a dalšie rody ktoré úbohou zradou ničili super Starkov.How long live Starks!

19.6.2016 | 19:03:17
Arrow123

#3 Sctyri: Takže keď niekto fandí záporakovi to znamená že má v pivnici masový hrob?

#14 jajkob #41 Eleanor05
19.6.2016 | 19:03:51
Ann Taylor

#7 jajkob: Ano, přichystejme pro něj Vargův osud! :D Nakrmíme divoké pečenou kozou… teda Boltoní pečínkou :D

#15 Packa #17 jajkob
webmaster
19.6.2016 | 19:05:00
skream2

Když umře Ramsey už tam nebude žádný velký záporák… To samé Joffrey.. všichni ho nenáviděli ale bez něj už to není to o to byválo.. Podle mě Ramsey prohraje ale uteče.. Anebo to dopadne tak jako s Oberynem – tam taky byli už všichni jistí že vyhraje a jak to dopadlo

#109 doghunter #114 Arrow123
19.6.2016 | 19:05:35
Dannnek

#3 Sctyri: Já třeba Ramsaymu fandím, ale spíš proto že je to zábavná postava. John je strašně nudnej, jako Edd, taky sice pan spravedlivej, ale byla sním nuda.

#20 Atroxa #125 Urtica
19.6.2016 | 19:06:24
jajkob

#10 Arrow123: veď samozrejme, a na lúke další.

#31 Arrow123
19.6.2016 | 19:06:36
Packa

#11 Ann Taylor: Už víme, o čem bude spin-off GoT! Kuchařský pořad – Vaříme s Ramsaym. :D (Podoba s jinou reálnou postavou je čistě náhodná. :D )

#159 Serials.
19.6.2016 | 19:07:03
Engeneer

Fandím Ramsaymu, protože to je jediný scénář, který by mě překvapil :-)

#18 jajkob
19.6.2016 | 19:08:26
jajkob

#11 Ann Taylor: problém s nedostatkom jedla pre dalšie hladné krky na severe, teda divokých, sa tak vyrieši, Ramsey Bolton síce ľudí po stiahnutí z kože nejedol, ale zaslúžil by si to sám!

19.6.2016 | 19:09:41
jajkob

#16 Engeneer: mňa by prekvapil asi tak ako Red wedding, naprv sa minútu ani nepohnem a potom začne RAGGGGGGGGGGGGGE!

19.6.2016 | 19:11:52
Somebody Special

Ramsay all the way! Doufám, že tenhle maniak vydrží v GoT co nejdýl.. Všichni si přejou sladkýho Joníka, tímhle by DD vypálili rybník, pojďme do toho :)

#23 jajkob #83 TALKsnake
19.6.2016 | 19:14:52
Atroxa

#13 Dannnek: jojo naprostý souhlas..

19.6.2016 | 19:15:15
Stardos

Ramsay, mám ho radši než Honzu Snížka :D

19.6.2016 | 19:17:42
Sekera

Kdo to s vás bude o 03:00 zajtra ráno sledovať okrem mňa ?

#38 iFredy
19.6.2016 | 19:18:08
jajkob

#19 Somebody Special: záporák sa nájde ľahko, nebude origoš ako Ramsay, ale páni spravodliví sú už pred vyhynutím, musí predsa byť aj nejaká nuda, treba dalšie diely pretože ak vyhrá ramsay nebude už miesto pre dalších záporákov, lebo kladáci budú vyhladení(ak Dany nebude bojovať proti Ramsaymu, ak vyhrá s Boltonmi)a Ramsay ak vyhrá, bude musieť bojovať s bienymi chodcami, nebude to divné? WW totiž nemajú kožu:/

19.6.2016 | 19:21:58
Fleury

Výhru přeju Jonovi, i když asi nebude moc co slavit…ztráty budou bolet. Jestli bude Ramsay nakonec zajat, tak na nějakou exekuci se Jonovi moc chtít nebude (vždycky bylo vidět, že to blbě snáší). Pro Ramsayho by bylo lepší, kdyby utekl a na útěku ho ulovil Duch – jak se řiká svůj k svému – pes uloví psa… Herci z GoT si vždycky přejí, aby jejich seriál. smrt byla epická, být zabit Duchem je imho hodně dobrá smrt :).

#84 Lady Joanna
19.6.2016 | 19:25:17
alda.ali

Sere Davosi, není vám dovoleno zemřít!

#131 Tomi Lee Morpheus
19.6.2016 | 19:26:11
Lucina13

Doufám, že Starkové dostanou zpět svoje území.....ale zároveň doufám, že Ramsay neumře (Jeden z mála pěknejch chlapů co je v seriálu. A ke všemu hraje svoji roli úplně úžasně :) )

19.6.2016 | 19:30:58
methoz

Bylo by dobré, kdyby tý boltnovský č*bce uříznula Sansa bimbase (to snad neni nevhodné slovo?!) a navíc mu usekli ruku a nechali ho běhat někde v lese :D

19.6.2016 | 19:41:13
kupky

kdyby umrel jon (ano, pise se jon, ne john, vy kundy), vsechno by ztratilo smysl… jeho oziveni, hardhome, vsechno

#164 ocza
19.6.2016 | 19:42:31
Somebody Special

A navíc, představte si, že by pan Snow (teď kterej, že, haha) znovu potkal cocklessa Theona :) To by bylo přece epický shledání, nemůžete si přát výhru Jona.

Zároveň si myslím, že Umberové změní strany, což ale bude strašnej bullshit. Za předpokladu, že už bude Rickon mrtvej se postavit za Snowa, Lady Lannister a HROMADU wildlings? Sever nenávidí wildlings.. možná kdyby tu armádu vedl Ned nebo Robb, ale tohle se prostě nemůže stát.

No, jsem zvědav, co uvidíme ráno, určitě připnu na FB nějakej fake death spoiler, just for fun :D

19.6.2016 | 19:44:22
PateThree

No ja si myslím, že jon přece jen prohraje proto si myslím, že byla poslaná i BRIENNE pryč a nestihne se vratit do bitvy.

19.6.2016 | 19:44:48
Arrow123

#14 jajkob: To som asi natom veľmi zle keď som si obľúbil postavy ako napr. Hannibal Lecter, Dexter Morgan … :/

#36 jajkob #165 ocza
19.6.2016 | 19:44:51
dominikvtipil

Těžké rozhodnutí. Ramsay byl vždycky můj oblíbenec :D, ale Starkové jsou srdeční záležitost ;) :D

19.6.2016 | 19:45:13
Bitter

Je úplne jasne, kto bitku vyhrá, myslím si, že ďalšia prítomnosť Ramsaya po bitke bude zbytočná.

19.6.2016 | 19:46:32
Savm0ndt

#TeamRamsay

19.6.2016 | 19:48:40
Arrow123

Ramsay prehrá. Už aj herec, ktorý hra Ramsayho chce aby jeho postava zomrela :D

#37 jajkob
19.6.2016 | 19:50:44
jajkob

#31 Arrow123: to sá nedá ani opísať:)

19.6.2016 | 19:53:39
jajkob

#35 Arrow123: Už sa naňho možno krivo pozerajú ľudia na ulici.

19.6.2016 | 19:55:49
iFredy

#22 Sekera: jelikož mám zítra volno tak jsem o tom taky uvažoval, ale HBO go nemám, tak budu muset vydržet do rána :(

19.6.2016 | 19:58:59
Sarthanoom

Do tretej čakám hádam nebudem sklamaný … Samozrejme držím palce Jonovi ! :D

19.6.2016 | 20:00:33
Deathstroke_9779

we do not choose our destiny, we must do our duty now.

19.6.2016 | 20:09:55
Eleanor05

#10 Arrow123: Ne, ale je spousta záporáků v různých filmech a seriálech, kterým skoro nejde nefandit, ale tenhle … (libovolné sprosté slovo) je už moc přes čáru. Neštítí se ničeho, nemá žádný hranice, je to lidská zrůda. Myslím si, že pokud mu někdo fandí, nebude něco v pořádku s jeho vnímáním dobra a zla. Doufám, že Ramsey bude umírat hodně pomalou a hodně bolestivou smrtí, nejlépe několik měsíců.

#44 Stardos
19.6.2016 | 20:14:37
19.6.2016 | 20:23:21
Niethan

inak čo si myslíte o tom v ktorej časti bude Staré mesto? mám dojem že až v poslednej epizode

19.6.2016 | 20:25:28
Stardos

#41 Eleanor05: Tím, že chceš aby umřel pomalu bolestivou smrtí tě nedělá od Ramsaye odlišnou

#46 Trepy #47 jajkob #58 Eleanor05 #167 ocza
19.6.2016 | 20:27:07
alda.ali

#42 Pouskič: Akorát, že jeden z nich bude Yohn Royce.

19.6.2016 | 20:29:55
Trepy

#44 Stardos: Ale dělá..

#53 A_V
19.6.2016 | 20:31:46
jajkob

#44 Stardos: to je pomsta, je to niečo iného ako bezdôvodné mučenie, nie?

#50 AviaRa #53 A_V
19.6.2016 | 20:34:38
jajkob

#42 Pouskič: jj, Rytieri z Údolia tam prídu ako Rohhirovia :)

19.6.2016 | 20:36:49
aragorn

#3 Sctyri: říká někdo kdo má jako profilovku obrázek mentálně narušené ženy

19.6.2016 | 20:40:18
AviaRa

#47 jajkob: Bezdůvodné? Theon zradil Sever. Dobyl Zimohrad, Zabil učitele Rodrika a díky jeho působení vlastně všechny v Zimohradu. Zabil 2 nevinné chlapce, jen aby zapůsobil silou na obyvatele Zimohradu. Jestliže zabije 2 malé děcka kvůli jeho egu a aby „ukázal“ tatínkovi, jaký je vlastně dement, tak si nezaslouží nic, než osud jaký ho stihl.

#51 jajkob #59 Eleanor05
19.6.2016 | 20:42:22
jajkob

#50 AviaRa: áno, a stovky ľudí stiahnutých z kože tiež?Pozeráš vôbec GoT?:)

#52 AviaRa #54 A_V
19.6.2016 | 20:45:38
AviaRa

#51 jajkob: To bylo mířené k Theonovi, z Ramsayeho andílka nedělám. :V

19.6.2016 | 20:47:35
A_V

#47 jajkob:
#46 Trepy: Hmmm tak vy už nehulte! Jestli si myslíte, že rádoby pomsta ospravedlní něčí umučení. Tak nasedněte na první autobus do Bohnic.

#56 Trepy #66 Eleanor05
19.6.2016 | 20:48:01
A_V

#51 jajkob: Stovky ha :)

19.6.2016 | 20:48:43
Nal

A co bastardky z Dorne? Neobjeví se také?

#57 alda.ali
19.6.2016 | 20:50:09
Trepy

#53 A_V: A kdo tady mluví o ospravedlnění? Já jen říkám, že je rozdíl v mučení lidí for fun a v umučení člověka, co mučí lidi for fun.

#75 A_V
19.6.2016 | 20:53:13
alda.ali

#55 Nal: Prosím, nestrašit!

19.6.2016 | 20:54:01
Eleanor05

#44 Stardos: „Určitě.“ Protože, když někdo mučí a zabíjí nevinné lidi, a ty chceš, aby se mu to vymstilo, dělá tě to určitě stejným, jako je on. Ne, říká se tomu „touha po pomstě“, máš ji v každém druhém filmu a určitě si pak o hrdinovi myslíš, že je stejnej, jako záporák. Akorát, že to by musel bejt každej jako Ramsey, protože si myslím, že většina lidí na světě mu přeje ještě horší věci, stačí si přečíst i diskuse v jiných jazycích. A navíc já mu je jen přeju, né je skutečně provádím, na rozdíl od něj. Ale chápu, že fanda sadistické, pokřivené svině, jako je on, je určitě čistá, ctnostná duše, co, Stardosi? Ten tvůj koment je tak absurdní, že ho snad ani nemůžeš myslet vážně. Takže, když lidi byli rádi, že umřel Joffrey, byli stejní, jako on? Kdyby někdo ubližoval někomu z tvé rodiny tak, jako Ramsey ubližuje všem kolem sebe, se stoickým klidem bys mu řekl, ať toho nechá nebo mu všechno odpustil? Vzpamatuj se…

#60 Trepy #64 Stardos
19.6.2016 | 20:58:18
Eleanor05

#50 AviaRa: Fakt si myslíš, že Ramsey Theona mučil proto, co udělal předtím, a ne proto, že to Ramseyho prostě bavilo? A ti nevinní, které mučil a zabil? To ospravedlníš jak?

#62 AviaRa
19.6.2016 | 21:01:49
19.6.2016 | 21:01:53
Billy the Kid

#3 Sctyri: jj jen 13% ku 83% :)

19.6.2016 | 21:02:58
AviaRa

#59 Eleanor05: Zbytek Železné špíny také není bez viny. :V

A mě je upřímně jedno co se s ním stane. Rád ho nemám, ale baví mě vaše bouřlivé diskuze, takže ano. Ser Twenty je nejlepší a nejúžasnější, zatímco Jon věší malé děti! Pfuj tfuj! :V

#67 Stardos
19.6.2016 | 21:04:13
jajkob

#60 Trepy: Eleanor ich dal pekne :)

19.6.2016 | 21:04:34
Stardos

#58 Eleanor05: Dělat ze sebe lepšího a dělat to co on? V čem si tedy lepší než on? Pokud už zabít, tak prostě zabít a ne mučit, to se snížíš na jeho úroveň a nebo nejlépe uvěznit, kolikrát je lepší trest někoho uvěznit než ho zabít, když nechceš být jako on, zbyde ti normální zabití a uvěznění, a zabití je spíše vykoupení

#68 Eleanor05
19.6.2016 | 21:04:52
Dark Angel

Tak určite budem držať palce Jonovi, hoc Ramsay ako postava je pre mňa zaujímavejší a Jona som nikdy nejako neobľuboval (čo sa o Robbovi povedať nedá). Nakoľko rod Starkovcov je môj obľúbený tak samozrejme, že v tejto bitke som na strane vlkov zo Zimohradu! :)

19.6.2016 | 21:05:14
Eleanor05

#53 A_V: Myslím, že hulit bys měl přestat ty. Mučení Ramseyho by byla smrt, jakou by si zasloužil. Byl by to alespoň pokus o spravedlnost, která se jeho obětem nedostala a už nikdy nedostane. Pokud umře jednou ranou meče, jak zaplatí za všechno to zlo, které napáchal? Nijak, v podstatě vyhraje.

#75 A_V
19.6.2016 | 21:06:50
Stardos

#62 AviaRa: Dobrá poznámka s tím pověšením malého kluka.Jon pověsí malého kluka, kterého divocí obrali o rodinu a poté ho ještě zmanipulovali další lidi a je za hrdinu? Dost pěkně zvrácená logika

#70 Trepy #72 Eleanor05 #132 Mrkrikajs
19.6.2016 | 21:09:16
Eleanor05

#64 Stardos: Ale come on! Copak něco dělám? Já psala, že mu to přeju. Pokud ho prostě zabiješ, tak za nic nezaplatí, viz. můj předchozí příspěvek. Pokud bude sedět ve vězení, taky nezaplatí dostatečně, ani kdyby seděl na doživotí. A člověk, který už je dávno na jeho úrovni, protože sympatizuje s jeho činy, mi píše, že já se dostanu na jeho úroveň, když si přeju, aby byl potrestán adekvátně svým činům. Uráží mě to a nedává to smysl.

19.6.2016 | 21:14:39
sarisanka

Raz musi zvitazit dobro nad zlom,nemoze to ist donekonecna.Raz musi skoncit aj GOT.a neverim, aby sa to skoncilo tak, ze zlo zvitazi nad dobrom, to by nebolo ferove aj ked je to GOT.. bola by som velmi sklamana.Cize fandim spravodlivosti a Jonovi.Aj v Panovi prstenov zitazilo dobro nad zlom, a tak to ma byt vzdy.Alebo..z ni­ektorych prispevkov je mi zle, to ozaj , my ludia dokazeme byt taki nechutni, ked sa im paci krutost a zloba a este im aj zelat vitaztvo?

#71 AviaRa
19.6.2016 | 21:17:37
Trepy

#67 Stardos: Oh my god, já nevím, jak to napsat slušně, prostě už drž hubu.

#71 AviaRa
19.6.2016 | 21:18:19
AviaRa

#69 sarisanka: Super, jenže tohle není přímočarý LoTR, takže nějaké bububu dobro hype tu neplatí.

#70 Trepy: Tvé argumentační skilly jsou na vysoké úrovni. Co kdyby jsi spáchal sebevraždu společně s Ramsayem? :V

#74 Trepy #76 Eleanor05 #85 sarisanka
19.6.2016 | 21:20:19
Eleanor05

#67 Stardos: Tak předpokládám, že pověsit Ollyho, bylo asi dodržení zákona. Něco jako, že ho musel pověsit, protože zradil a v podstatě zabil velitele Noční hlídky. Něco, jako když před tím popravil Janose Slyntha, protože „jenom“ neuposlechl jeho rozkaz. Otázka je, jestli se spíš neměl řídit soucitem protože Olly byl malej kluk a ještě si neuvědomoval následky svých činů.

#73 AviaRa
19.6.2016 | 21:20:48
AviaRa

#72 Eleanor05: A tímhle se dostáváme k tomu, že Jon v podstatě zradil přísahy Hlídky, byť pro dobrou věc. A takhle můžeme najít to „ale“ u většiny, protože je to propracovanější.

19.6.2016 | 21:23:17
Trepy

#71 AviaRa: To má nějakou cenu vysvětlovat něco člověku, který má IQ pod 80 a nikdy neuzná nikoho jinýho názor?

#77 AviaRa
19.6.2016 | 21:24:14
A_V

#56 Trepy: Jak napsal AviaRa tak to nebylo for fun.

#66 Eleanor05: Takže jeho umučení by byla spravedlnost jo? Tak proč nemám trest přejetím autem pro řidiče, kteří někoho smetli to by byla taky spravedlnost ne?

#79 Trepy #81 Eleanor05 #168 ocza
19.6.2016 | 21:25:37
Eleanor05

#71 AviaRa: Jo, někdo, kdo, podle tebe, špatně argumentuje, by měl spáchat sebevraždu. A argument?

#78 AviaRa
19.6.2016 | 21:26:07
AviaRa

#74 Trepy: Pokud by měl opravdu IQ pod 80, tak mu přece nebudeme nadávat, jelikož za své „postižení“ nemůže. Nejsme přeci burani!

#SerTwentyOfHou­seGoodmen#Will#Win

#80 Trepy #86 A_V
19.6.2016 | 21:26:24
AviaRa

#76 Eleanor05: Já nepíšu že by měl. O.o Já mu to doporučuji. Ramsay by umřel, on by umřel. A byl by tu svatý klid, no né?

#SerTwentyOfHou­seGoodmen#Will#Win

#82 Trepy #93 Eleanor05
19.6.2016 | 21:27:28
Trepy

#75 A_V: Byla by to spravedlnost, ale naše demokratická společnost uznává úplně jinou spravedlnost, oko za oko, zub za zub patří do trošku jiných století.

19.6.2016 | 21:28:38
Trepy

#77 AviaRa: Dokud je svéprávnej a může psát na fora na internetu, tak mu můžu nadávat jak chci, protože mít IQ pod 80 není postižení.

#87 AviaRa
19.6.2016 | 21:29:58
Eleanor05

#75 A_V: Pokud by někoho smetli úmyslně, a ten úmysl by se stoprocentně dal dokázat (což by asi nešlo), pak by pravděpodobně totální spravedlnost byla, smést je autem taky. Tak to koneckonců bývalo v Chamurapiho zákoníku – oko za oko, zub za zub. Náš zákoník funguje na trochu jiné bázi, náš právní systém věří v napravování vězňů. Ovšem, pokud si přečteš statistiky, moc to napravování nefunguje, vzhledem k tomu, kolik je v ČR recidivistů.

19.6.2016 | 21:31:09
Trepy

#78 AviaRa: Mimochodem četl jsem tvou recenzi ke každému dílu a hodněkrát jsem tě viděl v diskuzích a taky mi přijdeš trochu „narušenej“.

#90 AviaRa
19.6.2016 | 21:31:37
TALKsnake

#19 Somebody Special: Já si taky přeju aby Jon vyhrál, ale né kvůli tomu, protože by byl sladkej, ale z principu, že mám rád Starky :D Spíš mě zaráží co všichni máte s Ramsym, když je to jen nudnej, narušenej psychopat…

19.6.2016 | 21:31:40
Lady Joanna

#24 Fleury: Jonovi se možná do exekuce Ramseyho chtít nebude, zato znám někoho jiného, kdo by se do ní určitě pustil rád a z „láskou“… (SansaSansaSan­saSansaSansaSan­sa…) :D.

#95 Arrow123 #107 Eddard1
19.6.2016 | 21:31:52
sarisanka

#71 AviaRa: Suhlasim s tebou,velmi rozumny argument.

19.6.2016 | 21:32:15
A_V

#77 AviaRa: Přesně a stejně tak je Ramsey psychopat a za své chování nemůže ;)

#91 Trepy
19.6.2016 | 21:32:18
AviaRa

#80 Trepy: To jsem špatně napsal no… Odborněji se tomu říká spíše „retardace“, nicméně tohle je ještě nižší. Ale každý ti dokáže napráskat do klávesnice cokoliv.

Ramsay je jenom oběť vašich zákeřných lží. Eleanor05 mu zákeřně otrávil otce a Trepy to jenom maskuje. Poslal bych na vás neviditelné teleportující pejsky z prvního dílu. :V

#89 Trepy #101 Eleanor05
19.6.2016 | 21:34:00
Lady Joanna

Jinak samozřejmě tým Jon. Ramseyho by si měla odchytit Sansa, uříznout mu … a nakrmit s ním kozy! ;) Tyrion by jí to určitě poradil.

19.6.2016 | 21:35:03
Trepy

#87 AviaRa: Myslel jsem, že jsi dement, ale jsi jen další nudný troll :(

#92 TALKsnake #132 Mrkrikajs
19.6.2016 | 21:35:39
AviaRa

#82 Trepy: Tak to jsi skoro můj fanoušek, chceš podpis? Nebo kresbu Ramsayho na hruď? Zvládnu i oboje. A zdarma! Protože #TeamTwentyOf­HouseGoodmen nejsou žádné stvůry!

19.6.2016 | 21:35:44
Trepy

#86 A_V: Proto by ho měli zavřít do psychiatrické léčebny, ale jelikož tam žádnou nemají, tak by ho měli zabít. (zabít v 21. století a umučit ve světe GoT)

19.6.2016 | 21:36:31
TALKsnake

#89 Trepy: Njn Locker má svoje nástupce…

#94 Trepy
19.6.2016 | 21:36:38
Eleanor05

#78 AviaRa: No, klid by tady byl spíš bez jiných lidí. Trepy v podstatě sdílí moje názory, at least nesnáší Ramseyho a přát (nebo doporučovat) někomu smrt proto, co píše na diskusích je docela mimo.

19.6.2016 | 21:36:53
Trepy

#92 TALKsnake: A tím nástupcem myslíš koho? Opravdu teď nevím.

#96 TALKsnake
19.6.2016 | 21:38:07
Arrow123

#84 Lady Joanna: Nemyslím si že by bola Sansa schopná niekoho zabiť. Ani také hovado ako Ramsay.

#106 Lady Joanna
19.6.2016 | 21:38:28
TALKsnake

#94 Trepy: Tam to zjevení jménem AviaRa… :D

#100 AviaRa
19.6.2016 | 21:39:11
A_V

Jinak už chápu Lockera proč tady rozjíždí své teorie a štve lidi. Je tak zábavné sledovat jak lidi šílí, když někdo jde proti jejich oblíbené postavě :) Bohužel někteří z nich berou tyhle diskuze smrtelně vážně. A neuvědomují si, že GOT je jen ,,blbej" serál a ne dokument o situaci ve světě a potom nadávaj těm 11% kteří tady podle nich podporujou novodobého Hitlera.

#100 AviaRa #102 Trepy
19.6.2016 | 21:39:33
Dannnek

No, ať už to dopadne jakkoliv, tak jen doufám že to nebude tak jak všichni čekají(že přijede Maliček a na poslední chvíli vše zachrání) chtělo by to něco nečekanyho.

19.6.2016 | 21:40:16
Argmaar

Když Jon vyhraje bude to aspoň nějaká spravedlnost v tomto světě, doufám v to, ale na druhou stranu by mě moc zajímalo jak by si Ramsay dokázal poradit s Chodci :D (nejspíš by je viděl a zesral se strachy) :D :D :D

#108 A_V #132 Mrkrikajs
19.6.2016 | 21:41:10
AviaRa

#97 A_V: A_V na hrad!

#96 TALKsnake: I ty lichotníku! Bohužel, Locker je hlava mistrovská a já jsem jen pouhý „pleb“ oproti němu.

#105 TALKsnake
19.6.2016 | 21:41:27
Eleanor05

#87 AviaRa: Těžko, já měla Roose Boltona daleko radši, než Ramseyho, takže bych ho otrávila jenom stěží. A čokly by měl někdo poslat na tebe a opravdové, pak bys už alespoň neměl čím psát ty tvoje rádoby vtipné komentáře.

#103 AviaRa
19.6.2016 | 21:41:39
Trepy

#97 A_V: Mě Locker neštve, protože jen trollí, ale ty myslíš ty svoje názory vážně a to přes mě prostě neprojde. Podporovat ho může fakt jen nácek. Je to úžásně napsanej a zahranej záporák, ale přát mu výhru, to opravdu nejde.

#110 A_V #132 Mrkrikajs
19.6.2016 | 21:42:46
AviaRa

#101 Eleanor05: Kážeš vodu, piješ víno. Ts, ts ts. Ale já mám pejsky rád.

19.6.2016 | 21:43:05
Fuxo

Jon je jednym z mala, ktori riesia realnu hrozbu, ktorou su WW. Boltoni, hoci su momentalne panmi severu, nemaju o WW ani len tusenie. Pre dalsi vyvoj udalosti su v podstate nepotrebni. Tu vobec nepojde o to kto vyhra, ale o to ako vyhra. Preto je tomu venovana cela cast a preto je to az ku koncu sezony.

19.6.2016 | 21:43:40
TALKsnake

#100 AviaRa: Hele je to celkem jednoduchý, každej druhej příspěvek sem hoď nějakou teorii, občas napiš jakou krutou smrtí umře Jon Snow a můžeš si s Lockerem podat ruce.. :)

19.6.2016 | 21:46:06
Lady Joanna

#95 Arrow123: Já bych ji nepodceňovala. Things we do for hate/vengeance…

#111 Arrow123
19.6.2016 | 21:47:46
Eddard1

#84 Lady Joanna: osobně to dělat nebude, ale Brien se toho v pohodě zhostí. Tedy jedná se o klasické setnutý hlavy. Nějaké mučení typu stahování je nesmysl.

19.6.2016 | 21:49:03
A_V

#99 Argmaar: Přesně právě proto hlasuju pro Ramseyho chci vědět jak by vypadal Sever pod nadvládou Boltnů. Stejně tak bych rád věděl jak by vypadal Harry P. kdyby vyhrál Voldemort, nebo jak by vypadal Star wars vesmír bez Skywalkerů, neůspěch Froda v LOTR atd. ale to neznamená, že jsem magor a že bych to chtěl i ve zkutečnosti. Třeba Jon je v mém Top 3 :)

#110 A_V #132 Mrkrikajs
19.6.2016 | 21:49:39
doghunter

podle mě v příští sérii na řadu konečně příjdou white walkers, takže záporák bude#12 skream2:

19.6.2016 | 21:51:53
A_V

#102 Trepy: A jak můžeš vědět, že to myslím vážně? ;) viz.:
#108 A_V:

#112 Trepy
19.6.2016 | 21:51:57
Arrow123

#106 Lady Joanna: Ja verím že má stále dobré srdce a tie svinstvá čo prežila z nej nespravili mrchu.

19.6.2016 | 21:52:41
Trepy

#110 A_V: Je mi jedno jestli si to myslel vážně, #108 A_V: zní logicky. Ale my jsme se tu celou dobu bavili o tom, jestli by bylo umučení Ramsayho morální.

#119 A_V
19.6.2016 | 21:55:57
ChloëNoir

Tak jako tak mi pravděpodobně umře oblíbená postava (zase).

19.6.2016 | 22:03:46
Arrow123

#12 skream2: Ešte je tu Night King čo je väčšie zlo než Ramsay

#137 Tomi Lee Morpheus
19.6.2016 | 22:05:08
majklllll

#1 AviaRa: I don't need an army. I need Twenty Goodmen. :)

Ramsey by s ním měl být nezastavitelný.

19.6.2016 | 22:06:09
komcus

Napište mi zítra někdo zítra do zpráv, prosím, jak ta bitva dopadla. Resp. jen stručně, kdo vyhrál, abych věděl, jestli se mám na večer (kdy si epizodu puistím) těšit na „rudou svatbu“ nebo „happy end“ (teda vrácmi požností.) Díky. :)

čestný člen redakce
19.6.2016 | 22:13:49
diastan

Nevěřím, že Jon zas umře…Tvůrci nemohou být tak předvídatelní, když to tak záměrně naprali i do trailerů a fotek, podle kterých to vypadá pro Jona na jasné KO. Jen je otázka co se tam tak zásadního stane, když dělají zagorky i s odhalením popisu k poslední epizodě. Tuším, že Jon bude zajat, nic méně nechme se překvapit, od tohoto dílu čekám hodně, tak snad to i dostaneme ! A rozhodně tým Jon, jako každý normální člověk :P

19.6.2016 | 22:14:57
Drogon ka

Doufam, ze odporny Ramsay natahne brka a prohraje. Vskutku nechutna postava.

19.6.2016 | 22:18:16
A_V

#112 Trepy: No podle mě to je jasné za žádných okolností není mučení morální. Navíc to začala Sctyri svojí debilní větou, že ve vítěztví Ramseyho může doufat jenom vyšinutej blázen.

#122 Trepy
19.6.2016 | 22:26:59
ondraklima

Dotaz trochu mimo: Kdybych náhodou vydržel do tří do rána a chtěl se podívat na díl přímo na HBO… Vysílají to v originálním znění s titulky nebo s dabingem? Případně lze si to zvolit?

#121 Fuxo
19.6.2016 | 22:27:53
Fuxo

#120 ondraklima: Titulky

19.6.2016 | 22:29:40
Trepy

#119 A_V: Tvůj názor ti neberu.

#123 A_V
19.6.2016 | 22:29:51
19.6.2016 | 22:31:52
Trepy

#123 A_V: Moc nechápu, na co se ptáš :D Jen říkám, nech si svůj názor a já si nechám ten svůj.

#127 A_V
19.6.2016 | 22:34:32
Urtica

#13 Dannnek: No nevím…absolutní záporáci mi připadají stejně „zábavní“ jako absolutní klaďasové…nej­zajímavější postavy budou vždy ty, co se pohybují na hraně…Tyrion, Theon, Margaery, Rudá kněžka, Jaimie, Sandor…

19.6.2016 | 22:36:21
Korlakon

Kto už len môže fandiť ramsayovi tomu vyšinutému bláznovi. Ludia čo to vôbec nepozerajú alebo maju radi aké robí krutosti. úbohé

19.6.2016 | 22:43:19
A_V

#124 Trepy: Tohle je diskuze tak diskutuj a napiš proč nebo kdy je morální můčení.

#130 Trepy #144 Tomi Lee Morpheus
19.6.2016 | 22:49:00
Stráťa

Já nechápu proč mají pořád všichni potřebu dělit to na dobro a zlo když autor už mnohokrát dokázal že tak jednoduchý to není. A útoky a urázky na každého kdo fandí tomu „zlu“ je pro mě už úplně nepochopitelný.

#136 ChloëNoir
19.6.2016 | 22:51:55
Vincent Vega

Paráda jak je to vyhrocené a debata se tu strhává na to, jak někdo může fandit Ramseymu.. Tak to má být!! :D Já teda Ramseymu nefandím, doufám, že Starkové zas ovládnou sever, i když stejně tak si přeji, aby Ramsey ještě neumřel. Podle té jedné fotky to pro Jona vypadá dost bledě, navíc je proti přesile a v nevýhodě. Jediné zvraty, které vidím reálně jsou buďto, že Ramseyho někdo zradí, např. Umberové, ale to mi taky moc nesedí. A nebo nějakým zásahem Malíčka, o němž si ovšem nemyslím, že by byl ochotný riskovat ztráty v řadách své armády.

19.6.2016 | 22:52:42
Trepy

#127 A_V: Mučit člověka, co si užívá, když může někoho mučit je podle mě morální.

#169 ocza
19.6.2016 | 22:54:35
Tomi Lee Morpheus

TOP PRíSPEVOK#25 alda.ali:

19.6.2016 | 22:59:01
Mrkrikajs

No ale fuj! Fuj! To je mi ale špatně! Ze vší té nenávisti. Člověk je pár dní z Edny pryč a hnedka prošvihne tolik peprných diskusí. Tolik emočně vypjatých řádků..... A já to všechno prošvihl. No, vidím, že se tady lidé můžou dost dobře hlodat i bez mého přičinění, ale jelikož nechci vypadnou z formy…

#67 Stardos: Už fakt dost. Stačilo, ano? Přemýšlení ti moc nejde, tak už se do něho moc nepouštěj. :) Všichni jsme se zasmáli a tak nějak nám to i stačilo. Myslíš toho kluka co probodl svého velitele? Nojo.. ten náš malej koloušek. :) Jak lítostivě se nám ten chudáček na šibenici tvářil a ten Sněhový uličník stejně provaz přesekl. Pozdravuj po Ó Urticu. ;) A piš hlavně dál. Fakt mě to vždycky dost pobaví.

#89 Trepy: Skoro stejné jako. "ÉÉééé… " Že tě sere a daří se mu to, o něm pranic nevypovídá. :)

#99 Argmaar: Prej spravedlnost. :D Tobě Bratrstvo minule nestačilo nebo co? Lidem jako Ramsaymu je absolutně jedno, že věk lidí skončí. „Some men just want to watch the world burn.“

#102 Trepy: Proč by jako nešlo podporovat Ramsayho, ty kryptofašisto? Protože si najednou hrajeme na jakousi morálku zrovna v GOT? Ale prosím tě. Už jen z toho důvodu, že tě to tak sere ho podporovat budu ty jeden neuroticky narušený pomatenče.

#108 A_V: Chceš vidět jak by vypadal Sever pod nadvládou Boltonů? Se koukni znova na 5. řadu. Nebo chceš vidět jak by vypadala vláda Bastarda? Bastarda co by vládl rozvrácenému Severu, zemi naprosto zničenou válkou s lenními pány jenž by jím pohrdali a na svém prahu tu největší hrozbu vůbec o které by ani nevěděl. Nojo… krásná to představa. Žel pro děj samotný je to stejně přínosné jako vývoj v Dorne. Stejně jako by to nemělo žádný smysl bez Froda nebo bez Skywalkerů. Ramsay je sice zábavná postava, ale to neznamená, že by tě bavil sled událostí po samotné bitvě. Jediné co já chci vidět je Ramsayho hlava na kůlu a Rod Goodmen, který se obrátí v půlce bitvě ke Starkům.

Dneska dost slabota.

#135 Batiatus #145 Trepy
19.6.2016 | 22:59:43
Batiatus

#3 Sctyri: Pekná blbosť.

19.6.2016 | 23:03:18
tomasgeryk

Jak už jsem psal jinde… Fandím (ohledně sympatií) Jonovi, ale pro děj by bylo o moc zajímavější, kdyby vyhrál Ramsey, aby se potom mohl strachy pokálet na Zimohradě, až tam dorazí WW a budou kosit postupně všech twenty a nakonec nějakým nepěkným způsobem odpraví Boltona. Prostě Ramsey je mnohem méně sympatická postava, ale o to zajímavější :-)

19.6.2016 | 23:12:57
19.6.2016 | 23:23:34
ChloëNoir

#128 Stráťa: Amen. Navíc je to jen seriál, proboha. Sama v tuhle chvíli spíš straním Ramsayemu a to hlavně díky tomu, že jako postava mi momentálně přijde mnohem zajímavější a je prostě fakt zábavná, pokud se na chvíli přestanete brát vážně. Samozřejmě, že je mi tak nějak jasné, že vyhrají Starkové už kvůli vyhlídkám do budoucna, jelikož jsou přínosnější pro děj a jak víme, většinu postav v GoT nakonec tak jako tak dostihne karma, takže Ramsay to má spočítané (ačkoliv nemusí nutně zemřít v následujícím díle). Chci se ale ohradit vůči lidem, kteří tady píší ty bullshity, že ten, kdo fandí Ramsaymu musí být nutně chorý a kdesi cosi. NIKDO by nechtěl potkat Ramsayeho v reálu, protože s psychopaty se obvykle nechcete potkávat tak nějak všeobecně. Ale, sakra, ten seriál nám dává tu možnost, že se můžeme vžít do děje a zvolit si komu budeme fandit – a to, že mě baví linka nějaké postavy ještě neznamená, že snad schvaluju její chování či ho nějak podporuju. Jako člověk Ramsay charakterově nestojí za nic a ve skutečném životě bych s takovou osobou nechtěla mít co do činění, natož abych ji nějakým způsobem podporovala nebo uznávala její chování. Ale v seriálu mě zkrátka Ramsay baví (miluju černý humor a uvědomuju si, že je to seriál, který prostě nemůžu brát vážně), líbí se mi jeho zasazení do děje a bude mi líto, jestli v bitvě bastardů zemře. Nehledě na to, že jsou to právě záporáci, kteří často výrazně posouvají děj, proto jsou tu lidé jako já, kteří jim fandí (představte si, že by v seriálu vystupovali jenom samí čestní muži jako Jon nebo Ned Stark – děj celkem o ničem, ne?).

#138 Urtica
19.6.2016 | 23:29:39
Tomi Lee Morpheus

#114 Arrow123: nene, "" Ešte je tu Night King čo je väčšie zlo než Ramsay"" NK je niečo ako mimozemštan, a tak aj keby ludí jedol, tak nieje zrúda ako Ramsay, tak ako medveď, ked zabije srnku, tak je cool predator, ale pokial zabije mlade medviedata, tak uz to je cool hrdina len pre duševne narušeného jedinca.

takže sa priklánam k názoru, že ak tu niekto úprimne chce byť ako Ramsay, tak by mal vyhladať lekársku pomoc, respektíve by admin tejto stránky mal volať políciu.

druhá vec je, keď tu niekto z princípu negácie chce, aby RB vyhral, prípadne mu fandí, lebo takýto záporák dáva GOT to prečo chceme, aby dobro vyhralo aspoň v telke, keď už v reáli niekto nabehne na diskotéku a zabije 50 ludí… hmm teraz ma napadá aké je toto malicherné, keď isto tam umrelo kopec fandou WOT.

#140 Tomi Lee Morpheus #146 tomasgeryk
19.6.2016 | 23:31:10
Urtica

#136 ChloëNoir: Myslím, že Ramsey nezemře…ne náhodou se v ději objevil krátce po smrti Geoffreyho…

#141 ChloëNoir
19.6.2016 | 23:33:40
Lukas1987NR

Zacne na celom kontinente snezit. Bran sa dostane za stenu a kedze je oznaceny budu ho moct nasledovat. V tomto momente zacnu stavat mrtvy po bitke a konec.

19.6.2016 | 23:34:06
Tomi Lee Morpheus

#137 Tomi Lee Morpheus: boha jeho ne WOT, ale GOT som chcel napísať, hold world of tanky ma raz zničia;)

19.6.2016 | 23:36:44
ChloëNoir

#138 Urtica: Nemyslím, že zemře v následující bitvě, ale výhledově. Teď spíš vyvstává otázka, čí rukou to bude.

#143 Urtica
19.6.2016 | 23:41:03
ElleJakobson

#3 Sctyri: Je skvělé být podobně naladěný vyšinutec. Při svém fandění Ramsayemu, bych se měla vrátit ke stahování svých nejbližších z kůže :3

19.6.2016 | 23:43:00
Urtica

#141 ChloëNoir: Jj, časem určitě, ale myslím, že si ho tam scénáristi budou chtít podržet co nejdéle…poten­ciálních mstitelů je hned několik – Theon, Sansa, mohla by to být i Arya.

#147 ChloëNoir
19.6.2016 | 23:45:03
Tomi Lee Morpheus

#127 A_V: morálne je ro na čom sa dohodla spoločnossť, že je moraálne, tak ako bolo morálne pre isté kmene jesť ludí, tak je pre islamofilov nemorálne správanie/obli­ekanie žien v európe,

takže tak, ak sa zhodneme, že oko za oko, tak bude morálne Ramsayho umučiť, ale to mučenie je len divadlo pre jeho oveťe, ktoré ak nevidia že spoločnosť ADEKVÁTNE potrestala zločinca, tak sa ich psychycký stav môže výrazne zhoršiť, napríklad obete znásilnení si často siahnu na život.

pre nás ateistov a nezainteresovaných by bolo mučenie len strata času, ale pre obete by to mohla byť účinná psychoterapeutická liečba. ideál Ramseyho tajne zatvoriť a liečiť, ale pre obete vydať prehlásenie že Ramsaj bol mučený jeho úd mu bol ufiknutý a bol ním nakŕmený potkan, ktorý sa následne vyzvracal, a radšej sa najedol 6 rokov skapatej ryby.

19.6.2016 | 23:51:20
Trepy

#132 Mrkrikajs: :D Mě Ramsay vůbec nesere, geniální postava, vůbec si mě nepochopil.

#173 Mrkrikajs
19.6.2016 | 23:52:40
tomasgeryk

#137 Tomi Lee Morpheus: Jestli tě bude otravovat, že vám vstupuju do diskuze, tak se předem omlouvám (někdo to nemá rád). Je pravda, že NK je mnohem větší záporák, ale pro seriál takového rozsahu je jeden záporák málo. Nebýt Joffreyho a následně Boltona, tak mohl mít celý seriál tak 2 hodiny – na trůně by pořád seděl Robert, Nedd + Robb s Jonovou pomocí by porazili WW a všichni by to oslavili. Díkybohu za ty záporáky, že to nedopadlo takhle. Takže nechci nijak znevážit tvůj názor, ale nesouhlasím s ním a myslím si, že Ramsey by mohl přežít (i když jenom proto, aby ho nečekala hrdinská smrt v boji, ale smrt rukou WW, kdy nebude tušit, co se vlastně stalo). I přes to, že fandím Jonovi (stejně tak jako jsem fandil každému, kdo šel po krku Jeoffreymu).

#176 skot11
19.6.2016 | 23:55:21
ChloëNoir

#143 Urtica: Kdyby ho zabila Sansa, bylo by to jistě pro mnohé lidi karmické a velmi uspokojující, ale mě osobně by to hodně naštvalo (ano, vážně ji nemám ráda a věřím, že si to zacházení svým způsobem zasloužila skrz své chování a celkově proto, že charakterově taky nestojí za moc). Na druhou stranu rukou Theona by to bylo mnohem zajímavější. Ten sice kvůli vývoji potřeboval taky pomyslnou facku (a vlastně i nejednu reálnou :D)podobně jako Sansa, ale vztah Ramsay/Theon byl psychologicky složitější a bylo by hodně zajímavé sledovat jejich finální konfrontaci. Nota bene o hodně lepší, než sledovat jak ho zabije někdo, kdo s ním před tím vlastně ani neměl osobní zkušenost (viz Arya, Jon…).

#150 Urtica
19.6.2016 | 23:58:59
AexStark

samozřejmě to přeju Jonovi ale mam fakt blbej pocit že stejně vyhraje Ramsay, musim jenom doufat že se objeví malíček s rytíři z údolí a přidá se ke správné straně, to by bylo podruhý co bych ho měl trošku rád

20.6.2016 | 0:02:44
warus27

:d fandim Ramsymu :D je to top herec a postava :D

20.6.2016 | 0:04:55
Urtica

#147 ChloëNoir: Jj, Sansa není příliš sympatická postava, s tím souhlasím – a zatím se ani nezdá, že by ho dokázala přelstít nebo přemoct. Arya se dost možná pokusí pomstít svou rodinu dle původního plánu – pojede podle seznamu. Ještě by v případě Ramseye mohlo dojít na bílé chodce, jak tu někdo naznačil – ale zas mám pocit, že jako bílý chodec by už pro děj ani pro diváka nebyl nijak zajímavý. Smrt při souboji s Johnem se mi zdá hodně nepravděpodobná – příliš očekávané a nudné. Takže možná přece jen Theon :-). Uvidíme.

20.6.2016 | 0:11:44
Hodor_is_alive

Už se těším na další díl ale doufám, že ta bitva dopadne tak, že bude jasné co se stalo, aby jsme opět nebyli svědky jen nových otazníků … Doteď mi chybí tečka za Stanisem a Hodorem (i když to všichni říkají ale znáte to … myslet není vědět :o) ). zima se blíží!

20.6.2016 | 1:25:32
oskarka

A já už ani nevím, komu fandit, resp. fandila bych Jonovi, ale oni z toho tvůrci seriálu asi zase udělají takovou motaninu, že se ani netěším.

20.6.2016 | 1:29:59
Fulcher

Samozřejmě, že doufám, že vyhraje Sněh. Vždyť už je to i otravné, jak nám ty kladné hrdiny všechny postupně spráskali záporáci. Teď je čas, aby dostali prostor Sněh a Aria. Kdyby teď kompletně vyhladili Starky, tak by byla celá dějová linie na severu taková neuzavřená a vlastně i nezajímavá. Možná, že „reálně“ by Sněh neměl vůbec šanci, ale je to román, a tam nemůžou všechny postavy pochcípat před uspokojovým završením příběhu, to je zase druhej extrém. Uvidíte, že se nakonec objeví rytíři z Údolí nebo nějací jiní nečekaní spojenci. Případně to skončí otevřeným koncem.

20.6.2016 | 2:18:06
valtemic

Byla by škoda přijít o Ser Twenty of House Goodmen, doufejme, že ho nespálí ať si ho ještě užijeme ;), … před týdnem mi vypršelo předplatné na hbo, nemáte někdo tip, kde sledovat? :D

20.6.2016 | 2:40:41
Kalam

Samozřejmě Ramsay, je to hodný chlapec:

  • choval se pěkně k té holce myrandě i když byla jen prostá vesničanka
  • chce dostihnout nepřátele svého otce
  • chová pejsky
  • pomohl svému BFF zbavit se sexuální závislosti
  • vzal si Sansu a přivedl ji na rodný hrad
  • nemluvě o tom, že když se jeho věrný přítel theon, kterému BTW sehnal skvělou pozici asistenta a denně ho umýval, ztratil, hned svolal pátrací skupiny…

A navíc je jeho vazalem ser Twenty což je morální kompas sám o sobě…

Pokud jde o Jona, tak to škoda mluvit: zabil svého velitele, oběsil mladého chlapce, natahal za zeď bandu divokých vrahů a násilníků, paktoval se s čerodějkou… prostě hnusák…

#161 Tequilascz #163 Scarity
20.6.2016 | 2:45:40
surky3

Na Sansu jsem byl celou dobu alergickej, ale za to jak ho předhodila psům se mi začíná docela líbit. Škoda že z něj předtím nezačala odřezávat nějaký ty části… :D

#157 mety
20.6.2016 | 4:07:59
mety

ja som cakal ze naplni boltonske moto o stahovani z koze ale takto to bolo lepsie #156 surky3:

20.6.2016 | 4:11:34
valtemic

Jak je tam ale pustila :D, že přišli přesně, když potřebovala :D. Ramsey je ale blbec, proč mu celou dobu mířil na hlavu na konci, kdyby mu zamířil na pytel, tak ho sundá! :D

20.6.2016 | 4:14:41
Serials.

#15 Packa: Třeba je to on, třeba když se vypnou kamery, tak ostatnímu štábu řeže"možná dost důležité věci'" a nebo je třeba stahuje z kůže, že ano? :) :D :D

20.6.2016 | 5:32:09
LANNIKILLER

#2 Packa: To se ti splnilo :):)

20.6.2016 | 7:13:01
Tequilascz

#155 Kalam: Zajímavej úhel pohledu. :D

20.6.2016 | 7:18:43
Tequilascz

Každopádně rip Ramsey :D byl to super záporák až do konce a za to si zaslouží odpočívat v pokoji + samozřejmě pejsi se dobře najedly. :3 Od tohohle dílu jsem prostě dostal přesně to co jsem chtěl. (LF je Gandalf comfirmed)

20.6.2016 | 7:22:34
Scarity

#155 Kalam: No jaký je Ramsíček hodný… akorát ty svoje pejsánky zapomněl krmit :/ :D :D :D :D

20.6.2016 | 9:35:32
ocza

#28 kupky: tak se uklidni trochu, ty pohlavni organe :D taky jsem zastancem toho, aby zde jmena postav byla psana spravne, ale to snad neni duvod delat ze sebe vulgarniho ubozaka, ne…?

20.6.2016 | 10:27:00
ocza

#31 Arrow123: podle me je Dexter jednoznacne pozitivni serialova postava :D pan cistic, co cisti jen ty spatny… Hannibal je vlastne Dexter co se tak uplne neovlada :D p.s. omlouvam se za prispevek mimo tema GoT

20.6.2016 | 10:31:09
methoz

Jsem rád, že to tak dopadlo… Je otázka, co si za podělávku přichystali ale na poslední díl série…

#170 Tequilascz
20.6.2016 | 10:31:13
ocza

#44 Stardos: clovek by mel umirat, tak jak zil. v pripade Ramseyho – jeho osud by mel byt v rukach nekoho, jako je on sam, nelitostneho sadisty. myslim, ze to neni projev vlastni charakterove pokrivenosti, kdyz si to nekdo preje, pouze touha po spravedlnosti

20.6.2016 | 10:36:45
ocza

#75 A_V: jezkovy voci, vy to teda berete smrtelne vazne. trocha nadhledu by neskodila, ne. a s tim autem, dovolila bych si poznamku, ze my zijeme v realnem svete… a ten funguje, pro nekoho mozna prekvapive, jinak nez svet GoT. fakt si tu chcete sproste nadavat jen kvuli serialu…?

20.6.2016 | 10:48:06
ocza

#130 Trepy: ale nesmis z toho mit radost :D

20.6.2016 | 10:56:36
Tequilascz

#166 methoz: Jon Starkaryen :D

20.6.2016 | 11:06:21
KomentaroXY

Obdivovat někoho jako Ramsay může jen narušený kokot, nezlobte se na mě. Ať už kvůli „kráse“ nebo kvůli čemukoliv. Přijde mi, že tu je zase ta klasická parta debilitou zamořená, která je schopná se hádat kvůli naprostému iracionálnímu hovnu a ještě si účastníci myslí, jak strašní jsou borci, že nenávidí nějakou postavu, píšou sto let staré, debilní a naprosto zbytečné vtipy, kterým se může smát už jen někdo pod IQ 80, pod každý díl musí napsat, jak byl nudný, trapný, zklamal je a o ničem a jak oni, borci, mu dávají milostivě 2 hvězdy, protože na jejich svatém názoru záleží. Komplex méněcennosti tu jen kvete, jak se zdá. Jestliže se někdo dívá na seriál, který běží 60 epizod kolem 5 let a ještě tak nějak nezjistil, že tam jsou určité postavy, které se mu nemusí nutně líbit a je schopný doslova pod každý příspěvek napsat, jak se přestává dívat, protože tahle postava… nebo jak jak on s jeho světovým názorem na vše nemá rád, jak k seriálu tvůrci přistupují, měl by asi navštívit psychologa a nechat si napsat minimálně prášky… nebo prostě NEBÝT ČURÁK, oni vás pak možná ti lidi začnou brát. Psaním přemoudřelých hodnocení na netu si svoje péro ani ego nezvětšíte.

#172 Carnage #185 tomasgeryk
20.6.2016 | 11:17:06
Carnage

#171 KomentaroXY: Ramsay byl super :)

#174 KomentaroXY
20.6.2016 | 11:34:02
Mrkrikajs

#145 Trepy: Né.. vůbec. Jen dokážeš strávit nad tím tématem x hodin a x řádků a ještě k tomu napíšeš tohle: „Podporovat ho může fakt jen nácek. Je to úžásně napsanej a zahranej záporák, ale přát mu výhru, to opravdu nejde.“ Tak si dej svý hovna dohromady. :)
#135 Batiatus: Kretén. :) Žel.. kamarádi spolu asi nebudem.

20.6.2016 | 11:36:23
KomentaroXY

#172 Carnage: Zapomněl sis vzít dnes prášky, viď?

20.6.2016 | 11:42:43
Tequilascz

Mě třeba Ramsey nejvíc bavil v 3 sérii ty scénky byli super. Každopádně potom už trošku ztratil takový to svoje kouzlo. :D

20.6.2016 | 11:55:30
skot11

#146 tomasgeryk: V tom seriálu je několik dějových linek a všechny „vyhrát, dosáhnout svého nemůžou“. I to mi přijde na seriálu hodně lákavé a zajímavé. Ale souhlasím s tebou, že jeden záporák je prostě málo. Rád bych viděl zase nějakej pojeb. Jen doufám, že ne teď v bitvě o Winterfell. Hodně se těším, na Cersei. Až se vyplní to co jí předpověděla čarodějnice.

#180 Chill #185 tomasgeryk
20.6.2016 | 11:57:49
Bonapatt

Ramsay byl výborný záporák (nenáviděla jsem ho až do morku kostí, poklona Iwanovi Rheonovi, nenáviděla jsem ho snad víc jak Jeoffreyho), ale karma už ho prostě musela dohnat (ačkoli je fakt, že v GoT to tak nefunguje, ale ráda si namlouvám, že ano :D). Jsem ráda, že skončil tak, jak si zasloužil, přesně tuhle smrt jsem si pro něj přála. Ježíšek letos přišel dřív. :D Byl to mazec, ačkoli v jednu chvíli jsem si fakt začínala myslet, že Jon zaklepe bačkorami podruhé. :D

#178 Bonapatt
20.6.2016 | 12:09:15
Bonapatt

#177 Bonapatt: A koukám, že se mi u Joffreyho objevilo jedno písmenko navíc. No.. neva. :D

#181 ocza
20.6.2016 | 12:28:22
dragon113

R.I.P rammsey prečo musia vždy ty dobrí zomrieť :(

20.6.2016 | 12:42:23
Chill

#176 skot11: Ty vole, těch pojebů sme tam měli 5 řad :D už by mohli něco vyhrát i „klaďasové“ :D

20.6.2016 | 13:23:07
ocza

#178 Bonapatt: nooo, na to bacha, jsou tu taci, kteri z toho muzou dostat infarkt :D ale je to tak, byl zahranej opravdu dobre. kdybych toho herce potkala, nejdriv bych mu plivla do xichtu a pak se uklonila az k zemi a pogratulovala jak dobre to zahral (to samy Joffrey) :D

20.6.2016 | 13:35:14
Akisi

Myslím si, že Ramseymu „fandí“ jen ti, co chcou být nějak speciální. Teď je přece v módě lišit se. A pokud se mýlím, napište mi nějaký pádný argument, proč by kdo fandil Ramseymu.

#184 Stráťa #187 modra_vafle #189 atack
20.6.2016 | 13:35:30
Sctyri

V tak skvělý „vychutnání“ Ramsayho jsem ani nemoh doufat, ale myslím že po Jonově nářežu by nemoh ani mluvit :)

20.6.2016 | 17:56:28
Stráťa

#182 Akisi:

  1. Uměl nečekaně pohnout dějem. To je něco co třeba u Starků strašně chybí, ti jsou většinou předvídatelní až to bolí.
  2. Hrál ho pan herec, Iwan Rheon je prostě dobrej.
20.6.2016 | 20:07:54
tomasgeryk

#171 KomentaroXY: Možná jsem narušený, to asi sám neposoudím, ale mně se Ramsay jako postava líbí. Nechtěl bych ho v životě potkat (to asi nikdo), ale prostě jako záporák je dokonalý. Jak už tady někdo psal přede mnou, záporáci posouvají děj (bez nich by se v seriálu děl úplný exkrement). Navíc díky takovým postavám si můžou lidi oblíbit kladné, i když nudnější postavy (třeba jsem úplně přehodnotil náhled na Sansu, který od 2. série nebyl úplně pozitivní).
#176 skot11: Souhlasím na 100 %, včetně té Cersei (řekl bych, že to přijde v 10. epizodě).
! Hlasoval jsem, že fandím Jonovi. A jak jsem psal, tak to, že si přeju, aby Ramsay přežil bitvu, bylo jen proto, aby umřel nějakou méně hrdinskou smrtí (než v bitvě samotné), a to se podařilo. Takže totální spokojenost :-)

#186 tomasgeryk
20.6.2016 | 21:20:35
tomasgeryk

#185 tomasgeryk: tak se moc omlouvám, ale začal jsem řádek ! a mezerou, nevím, proč to nehodilo do spoileru :-(

20.6.2016 | 21:21:36
modra_vafle

#182 Akisi: Ramsey byl lepší taktik než Jon Snow, věděl co chce a dokázal toho dosáhnout všemi dostupnými prostředky. Jon je oproti němu takové hloupé (ale roztomilé) štěně. Snadno se nechal zmanipulovat Sansou a vtáhl do boje i Divoké.

Ostatně bitva to celé dokazovala. Nechal se od Ramsey vyprovokovat a bez jakéhokoli náznaku taktiky jeho armáda vyrazila na smrt. Nebýt Malíčka, tak jeho hlava visí nad branou Zimohradu.

21.6.2016 | 0:17:15
atack

Sansa to dobře dojebala kdyby řekla rovnou Malíčkovi tak obr žil do dnes a spousta dalších :(

21.6.2016 | 8:27:35
atack

#182 Akisi: Ramsay byl geniálně napsaná postava a genialně zahraná :) kvůly příběhu určitě John ale Ramsay bude chybět

21.6.2016 | 8:33:07
3kolik

Hodně lidí si plete pojmy záporná postava a odporná postava. Hora je záporák, ale je to bojovník, co před ničím neuhne. Z Umbera se stal taky záporák, ale pořád měl svou hrdost. Cercei je záporná postava, ale stejně má v sobě tu hrdost. Nakonec i Joffrey byl víc záporák než Ramsay. Ten byl chytrý, mnohem lepší taktik než Jon, ale tak bezpáteřní a odporná postava, že se tomu nedá říkat záporák. Vždy před bojem utekl, vraždil zásadně podlým způsobem, dýka do zad a podobně, Jonovi se postavil až ve chvíli, kdy měl luk a Jon stál daleko. Ramsay není nenáviděný proto, že je to záporná postava, ale proto, že je to prostě odporná postava bez hrdosti a bez cti, což je podle mě velký rozdíl.

#191 Lady Joanna
21.6.2016 | 9:54:22
Lady Joanna

#190 3kolik: Více méně s tebou souhlasím, až na to, že zrovna Hora je nejen záporná, ale taky extrémně odporná postava. Alespoň teda ten knižní rozhodně, Sandor, Elia a její děti.. a asi tak tisíc dalších postav by ti mohli vyprávět. Že není bezpáteřní ho neospravedlňuje. Jsou i jiné stránky odpornosti.

21.6.2016 | 14:52:33
theCrey

Konečně je ten zmr*eček mrtvej!! :) jak já jsem rád…

21.6.2016 | 17:43:29
KomentaroXY

Vy jste fakt psychicky narušení. Vážně vás baví dívat se na šíleného psychopata a považujete to za vrchol umění a ultra posuny v ději? Vy v těch palicích toho asi moc nemáte, co?

21.6.2016 | 22:56:32
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama