Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Kit Harington a první díl osmé série: Nadávání kritikům, ohrožené varle a nepříjemné líbání s Emilií Clarke

Kit Harington a první díl osmé série: Nadávání kritikům, ohrožené varle a nepříjemné líbání s Emilií Clarke

O prvním dílu osmé řady seriálu Game of Thrones se toho napsalo už skutečně mnoho, nicméně stále nám zbývá vás informovat o tom, co všechno se v souvislosti s touto epizodou stalo představiteli Jona Sněha.

24 2
19.4.2019

Kolem Jona Sněha se točila podstatná část prvního dílu Winterfell, a proto se jeho představitele, Kita Haringtona, novináři ptali na různé věci. Herec byl v tomto ohledu poměrně sdílný, a proto odhalil několik zajímavých a překvapivých věcí, které souvisí se samotnou epizodou.

Herec se nejdříve podělil o poměrně humornou historku z natáčení epizody, ve které mohl přijít o své varle. Když Jon a Dany letěli v epizodě na dracích, tak ve skutečnosti na nich pochopitelně neletěli. Scény s draky se natáčely ve studiu a herci seděli na zelených přístrojích, které představovaly draky. A vzhledem k tomu, že Jon neuměl letět na drakovi, se z jeho přístroje stal rozzuřený býk.

(Kit nebude vzpomínat na scénu s drakem nijak nadšeně. Foto: HBO)

„Je tam chvíle, kdy Jon málem spadne z draka, v tu chvíli jsem se tam houpal opravdu pořádně. Moje pravé varle se tam někam zaseklo, ale nebyl čas na to to zastavit, a tak jsem se tam houpal a v duchu jsem si říkal, že tohle je můj konec. Doslova jsem tam visel za varle,“ řekl herec Kit Harington o svém bolestivém zážitku, který naštěstí dopadl dobře.

Dále se představitelé Dany a Jona rozpovídali o své líbací scéně, kterou však nemohl překousnout především Kit Harington. Na krátkém videu z natáčení, které můžete vidět níže, jde vidět, že poté, co se herci líbali, se Kitovi začalo navalovat. Údajně to však herec jen předstíral. „Říkal, že bude předstírat, že se mu zvedá žaludek. Bylo to prostě skvělé. Tohle byla naše první scéna v tomto dílu a my se pořád smáli. Pořád jsme si říkali, proč se na sebe tak divně díváme. Vždyť jsme kamarádi,“ řekla herečka Emilia Clarke.

K této scéně se vyjádřil i Kit Harington: „Emilia a já jsme nejlepší kamarádi už sedm let a tohle byla naše první pusa. Bylo to fakt divný. Emilia, Rose a já jsme opravdu dobří kamarádi, takže i když je to naše práce a my jsme herci, tak je to takový divný sedět se všemi u večeře po dni, kdy jsme se s Emilií líbali.“

Thumbnail Play icon

Kit Harington se po premiéře prvního dílu osmé řady vyjádřil i k hodnocení kritiků, které doslova seřval. Však si sami přečtěte, co jim vzkázal: „Nechci znít nijak zle, co se týče kritiků, ale ať už kterýkoliv kritik stráví jen půl hodiny psaním negativního hodnocení na tuto sérii, tak si uvnitř své hlavy říkám, ať táhne do prdele.“

Jeho důvody k tomuto vyjádření byly následující: „Nikdo z nich neví, kolik práce jsme do toho dali, kolik lidí na tom makalo, jak moc na sebe všichni lidé tlačili, aby ze sebe vydali to nejlepší.“ Kromě toho ještě herec dodal, že nikdo neví, kolikrát musel celý štáb natáčet jednotlivé scény přes noc. Prostě a jednoduše jim herec nadal kvůli tomu, jak moc se všichni na osmé řadě nadřeli.

Diskuze /64

RagnarokCzD

Bohužel pro Sněha … množství práce není zárukou kvality. :-/

#2 ori
19.4.2019 | 11:19:52
ori

#1 RagnarokCzD: A čo na tom bolo zlé? Celá epizóda bola skvelá, áno nebola tam žiadna bitka ani veľké úmrtie a na to že je to jedna z posledných častí bola trochu slabá, ale stalo sa tam kopec významných vecí a ani chvíľu sa človek nenudil. Samozrejme až na ľudí čo pretáčajú kecacie scény a potom si sťažujú že sa tam nič nestalo.

#3 NewPerson #4 mateSKAtes #19 Neuvěřitelné
webmaster
19.4.2019 | 11:40:50
NewPerson

#2 ori: Nic na tom nebylo zlé. Taková úvodní epizoda 1.série seriálu.

#19 Neuvěřitelné
19.4.2019 | 11:48:12
mateSKAtes

#2 ori: Nebyla slabá byla jen krátká…

#5 God Carmen #19 Neuvěřitelné
19.4.2019 | 11:48:47
God Carmen

#4 mateSKAtes: a co si chtěl? 3 hodin díl?

19.4.2019 | 12:01:09
19.4.2019 | 12:01:55
Cermb0

Můj názor, mít ta série 10 dílů tak ok.. Ale na to, že to je finální série a dílů mělo být jen 6 tak první díl opravdu nenadchnul a byl vyplněný zbytečnostma, které prostě sem už nepatří.. ale pohoda, uvidíme jak dál

19.4.2019 | 12:14:47
Lord_Casterly

#6 God Carmen: Na to že to je poslední série a má jen 6 dílů tak těch cca 50 minut bylo dost málo, navíc slibovali že každý díl bude mít přes hodinu…

#9 Monoceros #12 mateSKAtes
19.4.2019 | 12:56:13
Monoceros

#8 Lord_Casterly: Já se nechci o tomhle přít, ale mám dojem, že tvůrci nikdy na 100% neslíbili že díly budou mít hodně dlouhou stopáž. Jenom že budou delší, ale přesnou délku oficiálně nikdy nesdělili. Bylo to jenom přání fanoušků, kteří se toho chytili a hned si mysleli že díly budou hodně dlouhé.

#32 mirako
19.4.2019 | 13:18:17
badyvlasim

Tak scena s drakama zbytecna, misto ni bych se treba blize podival na zlate spolecenstvi.

#15 samerak #31 Monkeyskunk
19.4.2019 | 13:49:45
4D4M

Nevím zda to tu už někdo psal protože když to tu čtu tak sem radši přestal, hromada znalců co jim vadí každá píď, ale zpět k věci. Všiml si někdo jak se jon podíval na drogona když líbal daenerys? Myslím si že je dost možné že Jon bude drakům rozumět (tím myslím že s nimi bude schopen komunikovat). protože je vlastně právoplatný dědic trůnu.

#14 Annie27
19.4.2019 | 14:02:23
mateSKAtes

#6 God Carmen: tak vidiš ani jsem se nemusel obtěžovat ti odpovědět :D ale #8 Lord_Casterly: to řekl uplně přesně. Takže ale abys neřekl/a tak NE opravdu jsem nečekal 3 hodinový díl ale potom co naslibovali jak budou ty epizody dlouhy jsem dostaly po dvou letech tohle ?? jako ja jsem spokojenej se všim co v tý epizodě bylo ale ne s její délkou, mimochodem zkus obětovat tech 5 minut a prolítní délky každé první epizody každé série a zjistíš že tohle byl docela dost prod průměr co se délky týče + to že 55 minut jsme tu měli 5 minut ukázky z minulé série + ten holý fakt že je to poslední série s pouhými už 5 díly. ;)

19.4.2019 | 14:23:15
Cristie

Mě ten první díl jako prozatímní klid před bouří, která přijde.

19.4.2019 | 16:26:53
Annie27

#11 4D4M: O tom moc nepochybuji, hlavně proto, že Dany s nimi umí komunikovat celou dobu nebo mi to alespoň tak celou dobu přijde :)

19.4.2019 | 16:40:45
samerak

#10 badyvlasim: A to by zase někdo řekl, scéna se Zlatým společenstvím byla zbytečná, místo ní mohl třeba ukázat draky.

#16 Lord_Casterly
19.4.2019 | 18:41:37
Lord_Casterly

#15 samerak: Ale scéna se zlatým společenstvím posunula děj. Cercei má novou armádu. Scéna s drakama ale byla zbytečná, Jon se proletěl a draci viděli por..o to bylo vše

#31 Monkeyskunk #58 yennik
19.4.2019 | 18:44:37
Neuvěřitelné

„Když Jon a Dany letěli v epizodě na dracích, tak ve skutečnosti na nich pochopitelně neletěli.“ COŽE???????

19.4.2019 | 18:52:59
Neuvěřitelné

Všechna čest všem lidem, co na tom tvrdě pracovali. Já chápu, že herci nemůžou za špatný scénář, ale musí pochopit jeho kritiku. Já tuhle sérii nebudu kritizovat, dokud ji neuvidím celou. Kappa. Vysvětlí mi někdo, jak mohlo loďstvo čítající 1000 lodí nechat odeplout vlajkovou loď bez kapitána na palubě?! Nemluvě o špatných dialozích, na což už si pár let zvykáme. Každopádně na první díl to celkem ušlo.

#20 RightfuHeir #29 Lukass.M
19.4.2019 | 18:59:34
Neuvěřitelné

#2 ori: #3 NewPerson: #4 mateSKAtes: Viz komentář 18.

19.4.2019 | 19:01:02
19.4.2019 | 19:27:46
Whitewolf114

Tak to je dost vtipný, tenhle díl neměl chybu a jako úvodní opravdu dokonalý!! Herci se dost pobavili při natáčení, jako vždy :)

19.4.2019 | 20:11:46
Neuvěřitelné

#20 RightfuHeir: Nevím jestli to píšeš ironicky, ale prostě Euronova Silence :D

19.4.2019 | 20:30:58
Luksathor

To kritizování už je fakt trapné.. Někomu se nelze zavděčit nijak.. Začíná to přesně tak jak by mělo.. . díl příjezd na zimohrad + Jon se dozví pravdu o jeho původu a spousta dalšího kecání a setkání takový krásný klidný start! 2. díly příprava na obrovskou bitkou možná i nějaké krutější zvraty! 3. díly bude celý jen o jedné velké epické bitce! 4. pak vzpamatovávání se z tej bitky a hledání nového způsobu boje proti NK .. v 5. díle budou pak přípravy zase na poslední bitku a hlavně Jonovo velké rozhodování pro to co musí udělat, ten díl bude o jeho velkém rozhodnutí a bude to plné bolesti.. 6. díl pak velký závěr.. Od 1. dílu sem víc než tohle opravdu nečekal a sám sem maximálně spokojený!

#24 Lord_Casterly
19.4.2019 | 22:06:50
Lord_Casterly

#23 Luksathor: Souhlas. Rozhodně jsem nečekal že by se v 1. díle stalo něco opravdu zásadního. Teď se začne něco dít a je jasné že to nebude pěkné a bude to dost kruté :)

19.4.2019 | 22:11:49
Luksathor

To rozhodně. Nebojím se vůbec toho, že by mě série zklamala, bojím se pouze toho, jak krutě to může všechno dopadnout.. :) Ještě k tom 4. díle bych hádal, že přesně tehdy Jon prozradí Daenerys, co se dozvěděl v 1. .. Do konce bitvy o Zimohrad to nejspíš bude tajit :) :D

19.4.2019 | 22:20:37
Eddard1

Přesně tak kritici táhnete do prdele všeho druhu

#28 mateSKAtes
20.4.2019 | 6:46:19
FreyaShadowbird

Lidé mají právo na kritiku stejně tak, jak vy máte právo vyjádřit svoji spokojenost. Už mi leze krkem, jak svorně dupete po každém, kdo si dovolí něco vytknout. A co se týče Kita, ten u mě tím, co řekl, docela klesnul. To, že do toho dali hodně práce ještě neznamená, že se z toho všichni obdivem sednou na zadek.

20.4.2019 | 7:35:27
mateSKAtes

Nojo jsou lidi který by v tom seriálu pochválili i padajici kus ho..a :) protože je to GoT a ještě by vehementně nadávali každému komu by se to nelíbilo viz #26 Eddard1:

20.4.2019 | 8:37:55
Lukass.M

#18 Neuvěřitelné: No oni právě vlajkovou loď neukradli. Vlajková loď má boční plachty a na přídi hákovací můstek. Ukradli jiný lodě. Na jednu stranu je hloupý ukrást něco jinýho než tu nejrychlejší a největší loď, na druhou stranu tyhle nejsou tak nápadný.

#34 mirako
20.4.2019 | 10:11:46
Lukass.M

Mě se ten první díl prostě líbil a to netušim kolik do něj dali práce. Stalo se tam něco podstatnýho pro děj? Snad jen že drak snese na zádech Jona Škyťáka, že Cersei má novýho robertka, Jon Škyťák už ví co je zač a padnul Poslední Krb. Ikdyž… to taky neni úplně malej posun děje. Spíš než příprava na tuhle sérii to bylo ohlédnutí na všechny ostatní. Arya, nechtěně neviditelná; Targaryenka okamžitě nenáviděná starcema co pamatujou upálení Starků; Danny a Sansa – nenávist na první pohled; Lyanna co zjebe ex-Krále severu kterýmu sama zařídila titul; Tyrion co je za vola; Tyrion co je znova za vola… Arya a její nejoblíbenější ne-bratr (použila jsi ten meč? Ehm............ jednou, dvakrát); Děvče a Pes; Arya a Gendry… To jsem se dostal tak z první čtvrthodiny dílu? V tomhle ohledu je to strašně nabitý a zábavný.

20.4.2019 | 10:30:29
Monkeyskunk

#10 badyvlasim:, #16 Lord_Casterly: Ale scéna s draky taky posunula děj a nebyla zbytečná. Máme tu dalšího a teprve druhého člověka za celou dobu, který se naučil létat na drakovi. Pro mě je tenhle trénink mnohem přijatelnější, než kdyby na něj v půlce bitvy prostě naskočil a letěl, k čemuž dřív nebo pozděj dojít muselo. To by nedávalo smysl a byl by to pouze holywoodský nonsense wow efekt – viz. Rey Jedi samouk – zvládá všechno hned i bez tréningu, věci které se jiní učí třeba 10 let. Možná to mohlo být natočeno krapet jinak – to už je ale o vkusu jedince. Nicméně scéna určitě není zbytečná a její absence by mi vadila, stejně jako u Rey absence výcviku. A že nejsem zdaleka sám :)

Na druhou stranu společenství. Už od minulé série všichni vědí, že pro ně Euron jel. To, že přijeli tedy žádné extra překvápko není. Věnovali tomu krátký záběr a to bohatě stačí, ona by stačila i pouhá zmínka bez záběru, ale beru že čas to nesežralo a člověk si to líp představí. Co bys kolem nich chtěl řešit? Prostě skupina žoldáků – dostala zaplaceno, tak dorazili bojovat. Není tam moc co rozvádět – to že nedovezli slony už víme, fake Aegon je vynechanej…A před­stavovat nám s nimi nějakou vedlejší linku, kde budou probíráni podrobněj (nevidím k tomu důvod), na to už není moc času – linky by se měli uzavírat a né otvírat nové.

#34 mirako
20.4.2019 | 11:43:12
mirako

#9 Monoceros: jj, oni říkali, že logicky, když by měli víc materiálu, tak by udělali víc dílů.. a že délka bude podobná jako u předchozích sérií.. a měli pravdu..

#33 mateSKAtes
20.4.2019 | 11:47:12
mateSKAtes

#32 mirako: cože a to si vzal kde ?? oni na to měli ještě skoro rok navic a ty mě ted chceš tvrdit že nemaj material ze kterýho by to sestříhali ?? no a s tou délkou epizod to se radši už nebudu ani vyjadřovat to je taky kapitola sama o sobě

#35 mirako #36 mirako
20.4.2019 | 12:00:48
mirako

#29 Lukass.M: v tom díle se žádný lodě nekradli.. :D :D

#31 Monkeyskunk: naprosto souhlasím..

#50 Lukass.M
20.4.2019 | 12:10:35
mirako

#33 mateSKAtes: přesně tak, jak jsem to napsal, to říkali.. nebudu ti ten článek hledat, ale byl i tady na Edně.. nikdy neslibovali, že episody budou extra dlouhé.. jak jsem psal, řekli, že budou mít podobnou délku, kterou nebudou měnit.. řekli, že proč by dělali jen 6 extra dlouhých episod, když by to mohli rozdělit na klasických 10 dílů.. řekli, že jich bude 6, protože jim to tak příběhově, scénaristicky, vyšlo (že mají už málo materiálu k natočení) a že to nebudou zbytečně natahovat..

#37 mateSKAtes
20.4.2019 | 12:16:12
mirako

#33 mateSKAtes: víc času si na to vzali jenom skrz dlouhé bitvy a velké množství CGI efektů.. vždyt jednu bitvu natáčeli 55 nocí.. prve si něco zjisti, než něco napíšeš.. ty jsi kapitola sama o sobě.. ;)

#37 mateSKAtes #38 mateSKAtes
20.4.2019 | 12:18:02
mateSKAtes

#35 mirako: Tak počkat však oni se sami chlubili tim že každa epizoda bude minimálně hodinová a slibovali hory doly tak nevim co se ti na tom co jsem napsal nahoře nelibilo. Ani nemusíš hledat mrknu na to sám abys neřekl ;) A nejsem si uplně jistý jestli si pochopil co mě na tý epizodě vadilo ,jako se všim jsem byl spokojenej jen s tou délkou… sakra tobě važně stačilo 50 minut ?? těch prvních 5 minut ani počítat nemužu jako 8 sérii. Sakra se podívej jaké délky ma každá prví epizoda každé série a zjistíš že tohle není žádná slává, konkrétně druhá nejkratší.chtělo to tak ještě 10 minut.
#36 mirako: a ted k tomuhle Ok to beru ale v první epizodě zas tolik efektu nebylo a ani moc samotných opravdu velmi nabytých dialogů xD( za mě nejlepší thormund a jeho modré oči xD xD xD) takže s edostávam k tomu stejnýmu chtělo to ještě 10 minut. A když vidim co tady komentuje někdy za výkvět tak to jsem ještě svatej ;) :D :D :D

#44 mirako
20.4.2019 | 12:44:12
mateSKAtes

#36 mirako: tak jsem to prohledal ale teda už jsem si říkal že jsem opravdu udělal chybu a něco tady přehlídl ale opak je pravdou :

  1. https://www.edna.cz/…-sest-filmu/
  2. https://www.edna.cz/…e-jiz-znama/
  3. https://www.edna.cz/…ovou-stopaz/

4)https://www­.edna.cz/game-of-thrones/novinky/den-247-predstavitel-hory-ma-za-sebou-14hodinove-nataceni/

Došlo mě že nic z toho čím se tady po mě oháníš není úplná pravda spíš se jedná o pouhé tvoje domněnky. Spíš to nahrává moji myšlence. Dost pochybuji že při Xavikově tempu a tempu ostatních redaktoru a adminů se kterým sem přidávaj informace opomenuli zrovna tak důležitou. Takže než něco napíšeš tak si zjisti fakta, ano ? :) anebo jsi obyčejný trol na tomhle webu a s takovým se já už vlastně bavit nemusím tak čau ;)

#39 Monkeyskunk #44 mirako
20.4.2019 | 13:16:36
Monkeyskunk

#38 mateSKAtes: Tvl, tak si to projdi, co sis sám našel. Nikde, ale opravdu nikde není vysloveně slíbeno 90 minut a podobně. Všechno je to stylem „by měly mít“. Úplně normální marketingový tah, kdy fanoušci tam vidí něco, co tam ve skutečnosti není, ale oni to chcou vidět. V podstatě u všech dílů je orientační délka obdobná, jako skutečná, až na 3. epizodu, kde se odhad lišil poměrně o hodně, to uznávám. Nicméně zatím v žádné sérii nemělo 80 minut víc než jeden díl série, tady máme 2 (téměř 3), takže to čím si byl režisér jist, je vlastně pravda, že bude obecně delší stopáž. Třeba odkaz číslo 3 má zavádějící nadpis, to ale není vina tvůrců. V citaci neslibuje, že každý díl bude mít hodinu. On to předpokládá a to je rozdíl. Slibuje delší stopáž a ta splněna jest. Nic víc, nic míň. Neber to špatně, já bych byl taky rád, kdyby každý díl měl třeba 80+ minut. To ale neznamená, že budu tvůrcům vkládat do úst něco, co ve skutečnosti neřekli.

#40 mateSKAtes #41 mateSKAtes #45 mirako
20.4.2019 | 13:34:14
mateSKAtes

#39 Monkeyskunk: Však v pohodě ja jsem se s kolegou jen hádal o tom že ta prvni epizoda mohla bejt o 10 minut delší, ne o 40 ;) jsem říkal že 10 minut by mě stačilo a že podle mě měli materialu na to dost no ale to už jsem nikde nenašel kde se k tomu přimo vyjadřovali. Jediná věc co nebyla jeho domněnka byla ta bitva co se natačela 55 nocí.

20.4.2019 | 13:39:51
mateSKAtes

#39 Monkeyskunk: a když se na to tak podivaš tak těch 60 minut je ideální a ne 55 z čehož je 5 minut jen pohled dozadu :D to pardon no :D ale jinak řikám znova pro jistotu, krom tý délky prvni epizody to bylo super ;)

#42 Monkeyskunk
20.4.2019 | 13:41:46
Monkeyskunk

#41 mateSKAtes: Jj, o tom žádná :) Já jen, že už se tu hodně lidí ohání sliby tvůrců, přičemž žádné takové sliby nebyly. I skrz tu rekapitulaci, je to blbé ale v praxi se to tak normálně počítá. Stejně jako do délky filmu se započítávají závěrečné titulky, které většinou i těch 10 min nahodí :) To můžeme být rádi, že je to HBO, kde nejsou reklamy. Když uvádí délku TWD, tak do toho počítají i reklamy, což je za mě mnohem absurdnější, než rekapitulace nebo titulky. Ty věci jsou aspoň opravdu součást toho díla, ale reklamy ani vzdáleně :-D

#43 mateSKAtes #45 mirako
20.4.2019 | 13:57:50
mateSKAtes

#42 Monkeyskunk: jo to chápu tak na TWD se už pár let nekoukám :D tak mě to ani nevadí :D ale když už se tu lidi hádaj kvuli kdejakejm kravinám proč ja bych si nemohl stát za svejma 10 minutama :D to mě přijde směšný a je to paradox protože on sám by byl rád kdyby to bylo o 10 minut delší ale ne to bude radši ...... diskutovat xD xD xD xD xD

#45 mirako
20.4.2019 | 14:02:59
mirako

#37 mateSKAtes: vím jaké délky měli první díly, předchozích sérií.. podle mě v tom dílu bylo vše co bylo potřeba a nebylo nutné ho víc natahovat.. plno odkazů na předchozí díly a hlavně ten úplně první (s01e01), takže já jsem spokojený i s 50 minutama… a v prvním díle s08e01 bylo díky drakům víc CGI efektů než v první a druhé sérii dohromady.. asi vůbec nevíš jak je to náročný..

#38 mateSKAtes: 1. článek, kecy od šéfa HBO, to je jasný, že to trochu přežene.. navíc v té době to ještě viděl nedodělaný tudíž i možná s nepřesnou délkou.. 2.článek, byl jen odhad délek podle fanoušků, ne podle HBO, tam ten článek Xavik trochu blbě a mylně napsal.. 3. článek, někdy z listopadu, to taky ještě nebylo nic jisté a min. hodinová stopáž není hodina a půl, ale těch 56min tomu celkem odpovídá.. „Fanoušci očekávají epizody okolo 90minutové stopáže“ všechno to byli jen zbožná přání fanoušků a kecy.. ten článek o kterým píšu jsi nenašel, byl mnohem starší (než tady ty z posledních pár měsíců) a byl pravdivý! 4. článek s Horou, wtf, co to má s tím co společného? jen to dokazuje to že si s tím letos pohráli a proto tak dlouho trvalo natáčení jen 6ti episod.. takže se nejedná o moje domněnky, ale o tvoji neznalost.. mě nemusíš posílat články tady z Edny, protože jsem všechny četl a proto si taky pamatuji, že tady, ten o kterým jsem psal, někde byl, ale už dávno.. nazýváš mě trollem a ani nepřiznáš vlastní chybu.. a jak jsem psal nemám tolik času na to abych tady zrovna kvůli tobě ten článek hledal..

#46 mateSKAtes
20.4.2019 | 15:00:41
mirako

#39 Monkeyskunk: #42 Monkeyskunk: díky, souhlas :)

#43 mateSKAtes: co to převracíš? já jsem ti nikdy nevyčítal to, že jsi si přál, aby byl díl o 10 min. delší.. jen jsem ti vyvracel to, že sis myslel, že nám něco naslibovali, ale přitom nic nenaslibovali, ale byli to jen přání fanoušků.. samozřejmě bych taky raději viděl delší díl, ale ne za cenu kvality, jen se zbytečnými výplněmi… takto byl díl sice o trochu kratší, ale propracovaný, bez zbytečných scén navíc.. a ty jsi se tady začal hádat a vyvracet fakt který jsem napsal svými nepodloženými důkazy.. ;)

#46 mateSKAtes
20.4.2019 | 15:16:18
mateSKAtes

#44 mirako: Ano určitě to je náročně dělat efekty to ti neberu ale proto snad mají v týmu experty v oboru ne ?víš co já nechápu? Tak ty mě vyvrátíš ten třetí odkaz jako kdyby to bylo nic protože to v té době nebylo jisté a zároveň si mě donutil hledat odkaz na něco co je tu podle tvých slov „tady na edně“ a musí to tu být už dlouho. :D víš ono by stačilo poslat nějakej odkaz kde bereš info a muže bejt v pohodě i v AJ ;) protože proti mému tvrzení že toho materiálu na serial natočili víc si neukázal nic, pořád jen vypouštíš do etheru něco co nemáš podložený. Čekal bych nějakej odkaz když se tu tak vehementně ohrazuješ proti mě :D a k tomu horoj :D co ja s tim že natáčeli bitvu 55 nocí :D hora točil 14 hodin v kuse :D :D njn můj pokus o srandu si nepochopil ale to mě nevadí ;) Já že nepřiznám vlastní chybu ? :D nedal si mě důvod ani důkaz to udělat :D

#45 mirako: No a vidiš kdyby si takhle psal už od začátku taky jsme se mohli bavit jiným tonem ;) a ve většině věci s tebou souhlasím nicméně si mě stale neukázal nic čim bys podložil svoje tvrzení :Da ty tvoje důkazy stále nepodložené jsou :D ja jsem se se podíval, našel, poslal sem.tys mě to zajímavým způsobem zpochybnil :D Hele kdybych se opravdu chtěl štourat ve scénáři nebo spíš v dialogu epizody tak by se něco určitě našlo xD ale to nechci, jednak je to zbytečný a hlavně nechci byt donucen napsat nejlepší scénář za 100 let z Fantasy světa xD xD xD

#47 mirako
20.4.2019 | 16:00:53
mirako

#46 mateSKAtes: ty jsi sám začal ten článek hledat, já jsem tě k ničemu nenutil.. „nebudu ti ten článek hledat, ale byl i tady na Edně..“ (koment 35) jen jsem zmínil, že tady byl, ne že ho máš jít hledat.. :) nevadí no našel jsem ho.. je z období, kdy se řešili počty a délky episod pro poslední dvě série (sedmou a osmou), spin-offy atd. (období zima 2016 – léto 2017)

https://www.edna.cz/…ovou-stopaz/

Konkrétně se tedy jedná o článek k sedmé sérii, nicméně se týká i poslední, a to hlavní o co mi šlo je v něm napsané.. „Kdyby tvůrci potřebovali více času na odvyprávění svého příběhu, tak by jednoduše požádali o více dílů. Místo toho požádali HBO o snížený počet dílů, aby mohli celý seriál uzavřít“.. četl jsem v té době i více článků na jiných webech, kde bylo více informaci.. taky se mluvilo, že v té době zbývajících 13 episod (s07 7 a s08 6) bude mít celkem cca 15h (900min), viz 2 odkaz, přičemž s07 měla celkem 455min (62+60+65+52+­61+73+82), tudíž poslední osmá by měla mít zbývajících 445min, což nakonec plus mínus sedí.. takže nikdy tvůrci netvrdili, že díly budou mít 1,5h nebo někteří fanoušci dokonce doufali i ve 2h.. to bylo jen přání fanoušků všude po světě, tady na Edně byli lehce okořeněné Xavikovi články, který taky doufal, že budou co nejdelší a dával to dost často ve svých příspěvcích znát.. ale oficiální prostě bylo 13 dílů, 15 hodin což je v průměru 69min na episodu a vzhledem k tomu, že některé episody mají mít kolem 80min, tak si můžou dovolit jednu, dvě kratší okolo 60min..

https://www.edna.cz/…ovou-stopaz/

jinak nejsem jeden z těch, kteří by po tobě chtěli psát scénář, když vyřkneš kritiku.. :D

#48 mateSKAtes
20.4.2019 | 16:53:56
mateSKAtes

#47 mirako: Je to zajímavý ted to číst všechno po kupě když už tu máme 8 sérii :D a když ńad tim přemýšlím tak 7 série měla skutečně mít těch 7 dílu jak tam psali :D sice by to nevypadalo moc hezky protože by po tý zemi svištěli rychlosti světla ale aspon by to utrpení skončilo dřív :D No a co se týče tohohle dílu bylo toho hodně a zárověň málo protože sice se všichni potkali na což jsem se těšil jak malej kluk ale nikdo neřekl vic jak 2 věty a šly dál to mě trochu mrzelo až na (myslim si že jednou legendární) Thormundovy modré oči xD xD xD a když už to vypadalo že se to zase zpátky přesune na Zimohrad a začně se to všechno řešit s přijezdem Jaimeho tak mě vytrhli ze snění titulky :D a ja jen na to koukal s otevřenou hubou a jediny co mě štvalo bylo to že to neni fakt o trošku delší protože první díl mě napnul vic jak celý čekání za ty 2 roky :D :D :D

#49 mirako
20.4.2019 | 17:25:08
mirako

#48 mateSKAtes: jj, je to zajímavý to takto číst zpětně no.. Tormudovi modré oči byli super, jojo :D jediná setkání která mě moc nepotěšili byli, Arya&Ohař a Arya&Gendry, ale hold Arya je už taková malá chladná mrcha, jak řekl Ohař.. pak se mi nelíbila ta scénka, jak Sam zakopl v kryptě.. o trochu divný bylo to přepadení a záchrana Yary.. třeba jak spadl na zem ten týpek se zepředu zaseknutou sekerou v hlavě, když před ním byla zeď.. měl ji mít zaseklou někde z boku, ale to je detail.. jako mohli některý dialogy trochu prodloužit, ale začátek a konec episody byl danej, tak aby to odkazovalo na záběry z s01e01.. příjezd Roberta / příjezd Dany&Jona a shození Brana Jaimem / setkání Brana a Jaimeho..

20.4.2019 | 17:49:42
Lukass.M

#34 mirako: Odkážeš mne na záběr, kde má Theon před záchrannou operací tři lodě? :)

#51 mirako #52 mirako #55 mirako
20.4.2019 | 22:16:18
mirako

#50 Lukass.M: nebudu ti nic hledat.. Theon měl prostě 3 lodě.. Euronovi jen vyvraždil Tichost a zachránil Yaru.. nikde žádný lodě nekradl, jak by to asi udělal? on těch lodí může mít klidně i víc, taky ti nemusí v každým záběru ukázat všechny.. stejně jako když jeli s loděmi pro Dany do Meereenu, tak u Volantisu ukázali jen 3 lodě a přitom jich měli mnohem víc.. po bitvě s Euronem neztratil všechny lodě a nezůstala mu jen jedna

#53 Lukass.M
20.4.2019 | 23:30:42
mirako

#50 Lukass.M: podívej se na s07e03 19:40 „Dvě nebo tři lodi unikly, zbytek potopen nebo zajat.“ a to Varys v tu dobu ještě nevěděl všechno na 100% takže jich mohlo byt o trošku víc..

#54 Lukass.M
20.4.2019 | 23:44:08
Lukass.M

#51 mirako: Takže jsi se rozhodl argumentovat aniž by jsi měl argumenty. Mám pro Tebe protiargument za všechny prachy – chcípni sračko.
:)

#56 mirako
20.4.2019 | 23:48:02
Lukass.M

#52 mirako: No vidíš, že to šlo :D

Protiargument trvá ;)

#57 mirako
20.4.2019 | 23:49:17
mirako

#50 Lukass.M: v s07e04 sice doplouvá jen jedna loď Greyjoyů, ale mohli být po bitvě roztroušeni a mezitím se do tohoto záběru, kde už byli 3 lodě, mohli seskupit.. v s07e07 kolem 50–55min, během Theonova souboje, třeba nejde vidět vůbec žádná loď v pozadí na moři.. toto prostě nijak extra neřeší, stačí si to jen umět domyslet.. :)

20.4.2019 | 23:53:23
mirako

#53 Lukass.M: nemusíš mi hned nadávat.. nadávám ti snad?

20.4.2019 | 23:54:18
mirako

#54 Lukass.M: argumentů jsem ti dal dost, tudíž ta tvoje teorie o krádeží lodí je vyvrácena, přijmi porážku a mlč..

#59 Lukass.M
20.4.2019 | 23:57:14
yennik

#16 Lord_Casterly: bože, jak můžeš vidět, tak se díl obešel i BEZ scény se Zlatým společenstvím, a přesně PROTO to tam nebylo. Protože to šlo udělat bez toho. Bylo by to ÚPLNĚ zbytečné. Chápeš jak fungují filmy? Ne všechno se tam ukazuje? A víš že třeba až příště Jon osedlá draka v bitvě, tak už třeba na něm bude umět jezdit že? Kdyby to tam nebylo, tak by zase vám podobní psali, že lulz sedí poprvé na drakovi a už na něm umí lítat. Vzpamatujte se, nic o tom nevíte, jste blbí a hledáte chyby, kde nejsou

#60 mirako
21.4.2019 | 0:05:03
Lukass.M

#57 mirako: Dokázal jsi že Lžu? Dokázal jsi že tvoje prvotní tvrzení je pravdivé? Domnívám se, že jsi nanejvýš dokázal že oba můžeme mít pravdu a oba se můžeme mýlit.

To je ale celkem chabej výsledek.

Nebo to chceš zkusit uhrát tim způsobem, že pravdu má ten, kdo pujde později spát? :D

#60 mirako
21.4.2019 | 0:18:30
mirako

#58 yennik: přesně tak..

#59 Lukass.M: jenže já se nemýlím.. :D :D :D ne, jak chceš.. já jdu spat.. :D dobrou ;)

21.4.2019 | 0:39:31
RightfuHeir

#20 RightfuHeir: Ironicky jsem to nemyslel. Ale teprve dodatečně jsem se podíval na Theonovy odplouvající lodě. Je zřejmé, že žádná z těch lodí není Euronova vlajková loď. Nicméně i samotné osvobození Yary z prostředka Euronova loďstva by bylo dost komplikované. (Ale mimochodem, jak vyvolává poplach hlídka s vyříznutým jazykem? Tlučením na kolejnici?)

#62 Neuvěřitelné
21.4.2019 | 8:51:31
Neuvěřitelné

#61 RightfuHeir: Vždyť je to jeho Silence.

#63 RightfuHeir
21.4.2019 | 14:18:14
RightfuHeir

#62 Neuvěřitelné: Z těch tří lodí, které odplouvají po osvobození Yary, není Silence ani jedna. https://vignette.wikia.nocookie.net/…-Silence.png

#64 luboss0008
21.4.2019 | 18:20:48
luboss0008

tak kritizujú to ľudia ktorý nepochopili seriál a nikdy nič vlastne nevytvorili ..
#63 RightfuHeir:

3.6.2019 | 22:18:12
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama