Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Kdo všechno si zahraje v prequelu seriálu Game of Thrones? Stanice HBO právě potvrdila nové herce

Kdo všechno si zahraje v prequelu seriálu Game of Thrones? Stanice HBO právě potvrdila nové herce

Vzhledem k tomu, že se prequel seriálu Game of Thrones bude natáčet již na jaře, došlo už nyní k oznámení herců, kterých se dočkáme minimálně v prvním díle. Podívejte se, o kom všem je řeč.

31 1
9.1.2019

Naomi Watts a Josh Whitehouse

Nejdříve si ještě jednou připomeňme obsazení herců Naomi Watts a Joshe Whitehouse, jejichž působení v novém seriálu stanice HBO bylo potvrzeno již na přelomu loňského října a listopadu. Stále platí, že tito dva by měli mít v seriálu ústřední role.

Naomi Ackie

Tato mladá herečka je známá především díky roli ve filmu Lady Macbeth, dále jsme ji mohli vidět i v seriálu The Bisexual. Podobně jako u prvních zmiňovaných herců, tak ani u této, a dalších následujících, nebylo zmíněno, koho v seriálu budou hrát. U Naomi Ackie tipujeme, že ztvární někoho z Východních zemí.

Denise Gough

O působení této herečky se spekulovalo již v průběhu loňského listopadu, nakonec se ukázalo, že zvěsti byly pravdivé. Herečka je paradoxně známá především díky svému hlasu, který propůjčila Yennefer ve hře The Witcher 3: Wild Hunt. Zahraniční zdroje ji nejčastěji přiřazují k rodu Lannisterů.

Jamie Campbell Bower

Jamie Campbell Bower je poměrně známý britský herec, který se například objevil ve filmové sérii Twilight jako Caius či ztvárnil mladší verzi Grindelwalda ve filmových sériích Harry Potter a Fantastická zvířata. Podobně jako Denise Gough, tak i on by si mohl zahrát Lannistera.

Sheila Atim

I o této herečce se spekulovalo, že by se v seriálu mohla objevit. Známá je především díky své roli v seriálu Harlots, kde ztvárnila Limehouse Nell. V prequelu seriálu Game of Thrones by si měla zahrát někoho z Východních zemí.

Ivanno Jeremiah

Seriál poctí svou přítomností i herec Ivanno Jeremiah, který se zatím dokázal prosadit v seriálu Humans. V tomto novém seriálu od stanice HBO by si i on mohl zahrát někoho z Východních zemí.

Georgie Henley

Když nepočítáme herečku Naomi Watts, tak právě Georgie Henley je zřejmě nejznámější herečkou prequelu seriálu Game of Thrones. Znát ji můžete z nepříliš slavného zpracování Letopisů Narnie, kde si ve všech dílech zahrála Lucy.

Alex Sharp

Dále se v seriálu dočkáme i především divadelního herce Alexe Sharpa. Ten by si podle zahraničních zdrojů mohl zahrát někoho z rodu Tyrellů, nicméně ti se ve světě Písně ledu a ohně objevili trochu později ve věku hrdinů.

Toby Regbo

Jako poslední nám byl představen herec Toby Regbo, který má plno zkušeností s historickými seriály. Objevil se už totiž v předních rolích seriálů Reign a The Last Kingdom. Mohl by si zahrát jak předka rodu Starků, tak i předka rodu Lannisterů.

Co říkáte na obsazení nového seriálu? Upozorňujeme, že stanice HBO prozatím objednala pouze pilotní díl, což znamená, že toto je hlavní obsazení jen a pouze této epizody.

Zdroj článku: Winter is Coming

Zdroj: HBO

Diskuze /87

Lostie13

OMEGALUL…#blac­klivesmatter

9.1.2019 | 11:04:53
Golradir

No tak na Lucinku jsem zvědavej, od Narnie nikde nebyla vidět…

9.1.2019 | 11:27:28
Nikolperse

Do cca dvoch hodín tu budú nenávistné komentáre na určitých hercov ktorých vybrali.

9.1.2019 | 12:09:37
Cougar

Proč by tu hned měli být nenávistné komentáře? Pokud jde o ty černochy tak v případě že budou opravdu stvárňovat někoho z východních zemí tak je to správně a nikdo s tím nemůže mít problém, pokud to ale bude naopak tak to není ani tak problém, jako spíš trapárna …

#73 RagnarokCzD
9.1.2019 | 12:15:18
Hadrian

chcete mi říct, že v západozemí, které známe teď černí nebyli a před x lety jich tam bylo tolik? Už bylo trapné, že z některých postav, které v knížkách jsou bílé udělali v seriálu černé..jako třeba Areo Hotah nebo Salladhor Saan

#9 Nikolperse #66 mr_bungle
9.1.2019 | 12:22:27
ReveN

dokud nebudou chtit udelat z cernocha nejakyho predka lannisteru nebo starku, tak s nima nemam zadnej problem…a treba salladhor byl v got dost v pohode.

9.1.2019 | 12:26:24
Phoenix CZ

Panebože, 3 z 10 černoši a přesně půlka žen a půlka mužů. Bojím se, že tenhle seriál bude opět sloužit jako propaganda levicových feminazi multikulty ideologií. Seriál má být o Dlouhé noci, primárně se tedy dej bude odehrávat v Západozemí. Když už tak jeden černoch by nevadil, ale tři? Vždyť GoT se točil dost v Essosu a v Dorne a bylo málo černochů a vždy měli nevelké role. Nebo to znamená, že v novém seriálu budou zase nudný linky v nudném Essosu či ve třetím kontinentu? Nevadí mi černoši, ale všichni víme, co v poslední době sluníčkáři dělají s filmy a serialy. Schválně cpát jiné pleti všude možně, do toho potěšovat feministky silnými ženami v hlavních rolí, co zastíní všechny muže … to už z poslední doby známe. Opravdu bych nechtěl, aby nám fašistické elity zkazili další seroš. :( Přeci Západozemí má odrážet středověkou Anglii. Navíc před 8 tisíci lety byla doba určitě tvrdí než v součastnosti. Takové ženské byly vždy na druhém místě a o všem rozhodovali chlapy. A do toho geograficky tam moc nezapadají černoši. Měli to udělat následovně : 7 z 10 muži a 9 z 10 běloši.

#9 Nikolperse #74 Nymeria the direwolf
9.1.2019 | 13:32:09
eloise

Fuu netrvalo dlho a zas sú tu komentáre, z ktorých sa rozum obracia. Nevadí… Každopádne obsadenie vyzerá dobre, som zvedavá koľko z nich prežije viac ako 3 epizódy :D

9.1.2019 | 13:53:49
Nikolperse

#5 Hadrian:
#7 Phoenix CZ: Toto sa už nedá ani čítať. Keď máte problém zo svetom, tak sa zabite ale neotravujte iných ľudí z Vašimi problémami.

Láskavo si uvedomte, že Vám nikto nekáže sem chodiť, čítať tieto články a ani pozerať daný seriál. Láskavo si uvedomte aj to, že Američania, Briti a ani nikto na západe netočí seriály a filmy pre zaostalé VýchodoEurópske publikum. Áno napísala som VýchodoEurópske a to už len preto, lebo Česko a Slovensko sú v rozvinutej časti sveta iba na základe geografie. Zo všetkým ostatným sú obe krajiny zaostalé.

Keď máte strach zo všetkého nového, tak seďte radšej zamknutí doma nikomu neotvárajte, nikomu nevolajte, nikam nechoďte a to jediné čo pozerajte nach sú veci ako Búrlivé Víno či Divoké kone. To je presne podľa Vášho gusta. Čiže väčšina postáv muži, všetci kresťania, podnikateľ zločinec, kladná postava je dôchodca bývalý člen ŠTB a Komunistickej strany, žiadny homosexuáli, černosi, cigáni a ani nič podobné.

A PHOENIX CZ: Anglicko a celkovo Britské kmene boli vždy na úplne inej úrovni ako zaostalé Slovanské kmene. Po celej histórií Anglicka sú prípady kde sa dajú nájsť ženy, ktoré vládli kmeňom, hradom alebo priam celej krajine ako kráľovné. A čo sa týka černochov v Anglicku. Tak černosi sa dostali do Anglicka napríklad aj v radoch armád Rímskej ríše. Len na to aby si aj trošku čo to vedel by si si musel vytiahnuť hlavu z riti a rozmýšľať mozgom a nie hovnom.

Sa čudujem tvorcom tejto stránky, že tu ešte tolerujú také príspevky ako ste sem dali vy dvaja.

#15 Svjatogor #22 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 13:56:58
Nikolperse

Pokojne mi môžete za môj príspevok zablokovať profil na tejto stránke. Už som zhnusená z ľudí ktorý sem chodia a z toho aké dávajú príspevky do diskusií.

9.1.2019 | 13:58:58
Phoenix CZ

Nikolperse: Je svoboda slova, ty maďarská sluníčkářko. Můj komentář není nenávistný, vím že by si chtěla můj komentář smazat a tím mě i umlčet, jak to vy sluníčkáři delavate. jen odkazuji na to, co se v poslední době děláváte. V Německu cenzurují špatné mínění o migrantech, mě na Facebooku mažou příspěvky, kde sdílím kriminalitu Romů (nic k nim nepíši, jen sdílím). Opět se podkopává svoboda slova, ale tohle není tvá stránka, ale adminů, u nichž předpokládám zdravý rozum, logiku a smysl pro vlastenectví. :) Vůbec nevim, co se ti na mém komentáři nelíbí. Seriál bude o Západozemí, kde černoši skoro nejsou a už nám zaplní skoro polovinu postav černochy (tamta jedná na kráse moc nepobrala, co se týče obličejových rysů). Buď boří zavedená geografická fakta nebo budou linky mimo Západozemí (doufám, že bude tahle možnost) nebo se jen snaží propagovat menšiny a bělochy násilně vytlačovat. :) To rozhodně není nic nového, ani se nebráním ničemu novému pokud je to v pohodě. Já se braním cpaní levicových feminazi multikulty ideologií. Nestačí, že to furt řeší v médií a všude, ještě to budou dávat do filmů a seriálů. Třeba českou hru Kingdom Come odsuzují, že tam není černoch, přičemž co vy tam ve středověké Evropě taky dělal, že? A takových případů bude víc.

#13 Nikolperse #14 samerak
9.1.2019 | 14:12:53
Stardos

Seriály a filmy by prostě podle úvah některých zde měli mít za postavy pouze bílé heterosexuální muže, v jiném případě se jedná o násilné vtlačovaní feminismu, menšin, kultur a dalších. Svoboda slova opravdu je a každý má právo na názor, ale názor tohohle typu je názor, který byste si měli opravdu nechat v hlavě

9.1.2019 | 14:34:04
Nikolperse

#11 Phoenix CZ: Nemám nič proti tomu keď niekto napíše svoj názor, keď niekto na niečo poukáže a nemám ani nič proti slobode prejavu, nie som ani slniečkárka a ani Maďarka. Ja mám iba proste problém z tým, keď niekto rozsieva neznášanlivos­ť,nenávisť a snaží sa tváriť že on a jeho rasa je tá najlepšia a najčistejšia. Nenávisť plodí len nenávisť, zlo plodí len zlo.

To keď na FB zmažú nejaký príspevok, ktorý si ty zdieľal. Znamená že ten príspevok zmazali tomu, kto ho tam dal a nie tomu kto ho zdieľal.

V každej rase a v každom národe sú ľudia dobrý a zlý. Farba pleti, náboženstvo a pôvod o tom nerozhoduje.

Nemám sa ako veľmi vyjadriť k tvojmu príspevku bez toho aby som ti odporučila to čo som ti už odporučila. A to aby si si vytiahol hlavu z riti a rozmýšľal mozgom a nie hovnom.

Snažíš sa tu odreprezentovať, že tí zlý sú len černosi, migranti, cigáni, moslimovia a v podstate aj židia no proste všetci čo nie sú biely kresťania najlepšie slovanského pôvodu. Ale pozrel si sa niekedy na to čo napáchalo kresťanstvo? Čo napáchala biela rasa? Čo napáchali Slovania? Nečakám odpoveď, tak ani neodpovedaj. Iba chcem aby si sa zamyslel sám nad sebou a či informácie ktorými disponuješ sú skutočne pravdivé a overené.

NEMÁM ZÁUJEM O ĎALŠIU KOMUNIKÁCIU A ROZHOVOR, TAKŽE NA MŇA NEREAGUJ A NEODPOVEDAJ OK. NECHCEM TI POVEDAŤ ČO SI O TEBE ÚPRIMNE MYSLÍM.

#17 Hed94
9.1.2019 | 14:42:39
samerak

#11 Phoenix CZ: Máš pravdu je svoboda slova, proto když někdo vyplodí něco tak retardovanýho jako ty, tak mají ostatní právo mu to říct. Kdybys věděl koho budou hrát, a bylo to jak říkáš, tak bych snad i částečně souhlasil. Ale nevíš nic, nevíš koho budou hrát. Jediný co víš je, že se ti to nebude líbit.

K hercům: Když nevíme koho budou hrát tak těžko říct jak to dopadne. Co se mi ale líbí je že stejně jako v GoT nebrali žádný super celebrity který si vezmou 1000000 dolarů za díl. Bude víc peněz na efekty :)

9.1.2019 | 14:55:58
Svjatogor

#9 Nikolperse: : Řím ovládl jih Ostrovů ještě v prvním století, dlouho před barbarizací legii. Až v roce 212 císař Caracalla udělil občanství všem obyvatelům Říše. Numiďané a Núbijci tedy nemohly být odvedeni do legií, ale pouze do auxiliaries (pomocných sborů). Tyto měli místní lokaci. Odsloužil-li si odvedenec svoje (a přežil), získal donativum (odměnu), pozemek a občanství. Když už chtěl Řím překročit úžinu, pak verboval do auxiliaries Galy z Akvitánie a Germány z Porýní. Egro černí legionáří jsou SJW bullshit. :-D

Tohle není rasismus, ale pouhá obava z debilizace dalšího universa.

9.1.2019 | 15:05:33
Phoenix CZ

Nikolperse: Takže, když mám výhrady kvůli něčemu, tak jsem hned nácek, xenofob a rasista a podněcují k nenávisti. Tyhle nálepky už jsme v historii zažili, nedej bůh, ať lidé co nebudou milovat muslimi, budou muset na rameni nosit nápis rasista. ;) To samé mohu říct o tobě, ty sama podnecujes nenávist vůči mé osobě a opačnému názorovému proudu. Je mi líto, že projevujes toleranci k cizím lidem, ale u svých (Češi, Slováci) netolerujes jejich jiný názory. :) „Ja mám iba proste problém z tým, keď niekto rozsieva neznášanlivos­ť,nenávisť a snaží sa tváriť že on a jeho rasa je tá najlepšia a najčistejšia.“ … to už se mě netýká, protože jsem nic takoveho, jako že moje rada je nejlepší, neřekl. ;) Nebo mi do huby schválně dáváš slova která jsem neřekl a ani tak nemyslel, jen abys měla pravdu, kterou prostě nemáš? :) Jediný, kdo má hlavu v řiti a přemýšlí hovnem jsi ty a sluníčkáři jako ty. :) Stačí si srovnat míru kriminality před a po příchodem muslimských migrantů. Ti k tomu nepracují, nerespektují tamní západoevropskou kulturu, páchají teroristické útoky, napadají místní, nadávají jim, kradou a znásilňují. Jeď se podívat na západ nebo do Švédska. Realita není slaďoulinká jak si myslíš. Ti lidé jsou tam obrovská přítěž. Pak se podívej do USA na černošská ghetta jak tam žijou, jak se chovají a jací to jsou rasisté vůči bílým. To samé i u nás. Mají díky nám dávky, nepracují a ještě nás napadají a nadávají. :) Je blbost tvrdit, že je nějaká rasa čistá, to máš moc hitlerovské představy. Ale fakta jsou fakta a pravda je pravda. ;)

#18 Hed94 #19 Nikolperse #37 ivy.p
9.1.2019 | 15:08:42
Hed94

#13 Nikolperse: Souhlasím s tebou, že jejich příspěvky jsou lehce za čárou a hlavně zbytečný, protože nikdo z nás neví co si přesně tvůrci připravili, kdo bude hrát koho a jak to bude vypadat.

Na druhou stranu SJWs se snaží zníčit co můžou, to je prostě fakt. Vzhledem k tomu kolik seriálů a všeho pomalu podléhá vlivu těhle divnolidí tak se nelze divit, že už toho mají někteří plný zuby a vidí problémy i tam kde absolutně nejsou viz Phoenixuv první komentář. Rozhodně ale SJW je mor a každá postava v seriálu by tam měla bejt proto, že tam logicky patří a né proto aby reprezentovala jakoukoliv minoritu nebo něco…

Celkově tu ale také děláš sama z komára velblouda a oba dva mi přijdete stejně střelení jen každej z jiné části názorového spektra.

Co se týče těch ostatních věcí..

  1. Nevím jak jste na tom na Slovensku, ale Česko teda vyspělá země je.
  2. To že se najde pár případů neznamená že je to běžná praxe. U nás také vládla Marie Terezie a nelze říct, že by tu ženy běžně vládly… to prostě ve středověku a dřív moc neexistovalo.
  3. Jestli skutečně černoši sloužili v Římské armádě tak daleko od domova se s jistotou nikdy nedozvíme. Jedinej psanej zdroj Historia Augusta je spíš fikce než relevantní zdroj informací…
9.1.2019 | 15:11:33
Hed94

#16 Phoenix CZ: Taháš sem věci, které sem absolutně nepatří. Migranti a teroristické útoky nemají žádnou spojitost s SJW a už vůbec né s hereckým obsazením seriálu…

#24 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 15:13:45
Nikolperse

#16 Phoenix CZ: To že si rasista, nacista a xenofób tvrdíš TY nie ja. Tvoj názor podnecuje nenávisť ku všetkému čo je iné ako biele, kresťanské a Slovanské.

Tvoj názor nepatrí na túto stránku. Táto stránka bola podľa obsahu, ktorý na tejto stránke je, vytvorená za iným účelom ako je vypisovanie nenávistných komentárov. Tvoj komentár a názor je vhodný do krčmy štvrtej cenovej kategórie a nie na verejnosť.

Píšeš tu o tom ako migranti robia teroristické útoky. A čo robia kresťania z Nemecka, Francúzska a Británie na ich území? V ich štátoch? Ani jednej z tých krajín nerobí problém zbombardovať celú štvrť plnú civilistov len kvôli tomu že je tam jeden možný terorista. Tak sa im netreba vôbec čudovať že to vracajú.

Alebo chceš povedať, že ty by si sa nechcel pomstiť keby niekto rozbombardoval tvoj dom v čase keď je vo vnútri tvoja rodina?

A teraz môj úprimný názor na teba. Podľa mňa si macher iba teraz na nete. Stavím sa že keby som si ťa našla a otvorene sa ťa reálne spýtala na niektoré veci, tak už by si zo seba nestrúhal takého machra ako to robíš teraz. Stavím sa, že keby si išiel po ulici a videl by si nejakého cigána ako niekoho okráda, tak by nezasiahol. Šiel by si ďalej a ešte by si prešiel na druhú stranu ulice. Nehovor že to tak nie je. Je to tak ako hovorím a obaja to vieme. Takých ako ty som stretla už veľa a všetci máte jedno spoločné. Ste kopa hovien akých dokážem nasrať za deň za tri kýble.

#63 dfx
9.1.2019 | 15:29:13
Winter

Já bych to tolik neřešil. Tohle je HBO, ne CW. Dark ones půjdou do Dorne nebo tak nějak.

#23 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 15:45:51
Neuvěřitelné

Ale no tak… kdo tenhle seriál dostal na starost, Netflix? V Essosu je takové minimální černé zastoupení, že není možné, aby rovnou tři černošské postavy měly hlavní role.

9.1.2019 | 16:07:56
Neuvěřitelné

#9 Nikolperse: Česko a Slovensko jsou zaostalé jo? Mně nepřijde zaostalé mít v zemi téměř 0 teroristických útoků. Naopak mi přijde zaostalé vystavovat své občany nebezpečí a každý den se bát o svůj život. Opravdu nečtete zprávy z Anglie, Francie, Švédska a podobných „vyspělých“ zemích? Tvoje rada o nechození ven je opravdu směšná, popisování černých legionářů a ženských vůdkyň taktéž. Nikdo tady nenávist nerozséval, jenom ty ji vidíš tam, kde není. Jenom tady lidi popsali logické obavy, co se s tímhle seriálem stane.

9.1.2019 | 16:16:57
Neuvěřitelné

#20 Winter: V Dorne nežijí černí afričani.

9.1.2019 | 16:18:40
Neuvěřitelné

#18 Hed94: SJWs podporují uprchlíky, takže spojitost vidím.

9.1.2019 | 16:20:25
Neuvěřitelné

Je mi zle z toho, jak tu lidi překrucují historii. Už se nepřekrucuje jen reálný svět, ale i smyšlené univerzum G. R. R. Martina, kam až tohle zajde? @Nikolperse NEMÁM ZÁUJEM O ĎALŠIU KOMUNIKÁCIU A ROZHOVOR, TAKŽE NA MŇA NEREAGUJ A NEODPOVEDAJ OK. NECHCEM TI POVEDAŤ ČO SI O TEBE ÚPRIMNE MYSLÍM. Caps lock a rozčílení, protože s tebou někdo nesouhlasí. Typický SJW, někdo s tebou nesouhlasí a hned brečíš.

9.1.2019 | 16:23:48
Phoenix CZ

Neuvěřitelné: Přesně tak, souhlas. Jen napíšete, že to do seriálu geograficky nesedí a už hned mají kecy a nalepkuji rasismem. :) Vidí bludy tam kde nejsou. :) A též beru za velkou výhodu, že jsme 6. nejbezpečnější zemí světa, bez teroristického útoku, to nám mohou ty super tolerantní západní země, kde bezpečí svých obyvatel vyměnili za blahobyt cizích, jen zdát. :)

#27 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 16:24:26
Neuvěřitelné

#26 Phoenix CZ: Přesně tak, super tolerantní země, kde už se ani nemůžeš vyjádřit k ničemu. Svoboda slova mrtvá, bezpečnost mrtvá, tak kde je ta vyspělost kromě těch vyšších platů?

9.1.2019 | 16:29:45
Neuvěřitelné

Docela mě sere, že se tu musí řešit politika. Všem by mělo být jasné, že do toho období tohoto díla nepatří 5/5 žen a 3/7 černochů/černošek.

#31 Ann Taylor
9.1.2019 | 16:33:09
Phoenix CZ

A vlastně, co tam dělá Sheila Atim? Vždyť není vůbec hezká, ten obličej … jako jestli tahle dělá herečku, tak jdu zkusit štěstí v herectví teda. :D ne každý herec musí být krásný, ale tahle ženská je fakt síla.

#30 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 16:41:44
Neuvěřitelné

#29 Phoenix CZ: Odpověď je jasná. Musí se splnit národnostní kvóty. Běloška by musela být extrémně nádherná, aby ji vzali, stejně jako všechny herečky v GoT. Ale na tom nezáleží, doufám, že alespoň umí hrát.

9.1.2019 | 16:44:11
Ann Taylor

#28 Neuvěřitelné: To dá rozum, každý přece ví, že ženy byly vynalezeny až o 1476 let později Harroganem Ztepilým nebo tak nějak.

#33 Neuvěřitelné
webmaster
9.1.2019 | 16:49:26
RiniX

Tak hlavně, že vy tady po vašich konstruktivních názorech píšete další konstruktivní názory. Vypadá to, že se o tu debatu zajímáte snad jenom vy (hlavně „Neuvěřitelné“).

#35 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 16:54:20
Neuvěřitelné

#31 Ann Taylor: Já to nemyslel nijak zle a tvoje zesměšňování opravdu není nutné. Tak mi řekni, kolik znáš významných žen z období Dlouhé noci? Valná většina z nich byli prostě muži. Takže všech těchto 5 žen bude hrát nějakou malou roli? Všechno to budou hlavní postavy.

#34 RiniX
9.1.2019 | 16:54:27
RiniX

#33 Neuvěřitelné: To si myslíš ty. Názor dobrý, ale fakt z něho dělat nemusíš. Nikdo neříká, že nemáš pravdu, ale docela to tak vyznívá. Proto se pak nediv, že si z tebe někdo dělá srandu.

9.1.2019 | 17:00:23
Neuvěřitelné

#32 RiniX: @Nikolperse se zajímal o diskuzi, ale utekl, když jsme rozbili jeho argumenty.

#36 RiniX
9.1.2019 | 17:00:34
RiniX

#35 Neuvěřitelné: Já, když jsem si zde přečetl srovnání „islámský teroristický útok a zradikalizovaní muslimové = černá rasa“, tak se mi taky chtělo utéct. Ale jsem člověkem, který ostatním jejich názory nebere a nerad je rozbíjí, takže jsem to pojal více v klidu.

#38 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 17:05:21
ivy.p

#16 Phoenix CZ: Ty si úplne trafený. Ťaháš tu veci, ktoré s fiktívnym svetom GRRM vôbec nesúvisia. Svet v ktorom sú draky, mágia a iné nereálne veci, ale teba štve, že boli do seriálu obsadení 3 herci tmavšej pleti. Pritom nevieš koho budú hrať, kde budú hrať a či sa v Západozemi vôbec objavia. Niekde nebolo povedané, že seriál sa bude odohrávať LEN v tejto časti. Sa čudujem, že tvoje choré komentáre tu ešte správcovia stránky tolerujú, lebo toto fakt nemá nič spoločné s normálnou diskusiou o seriáloch.

#40 Neuvěřitelné #41 Batiatus
9.1.2019 | 17:07:19
Neuvěřitelné

#36 RiniX: „islámský teroristický útok a zradikalizovaní muslimové = černá rasa“ jsem tu naštěstí nečetl.

#43 RiniX
9.1.2019 | 17:13:57
dahakere

Děti tady nejsme na novinkách, tak se uklidněte…

#45 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 17:22:19
Neuvěřitelné

#37 ivy.p: Tak mi řekni, kde se ve světě G. R. R. Martina vyskytují černoši? Jediné místo, které napadá mě, jsou Summer Islands. Všude jinde jsou jen lidé tmavší pleti, ale rozhodně ne takto tmaví.

9.1.2019 | 17:22:19
Batiatus

#37 ivy.p: Trafená je tak akurát Nikopelse. Phoenix len vyjadrí svoje logické obavy prameniacich z toho.čo sa.vo svete skutočne deje a vy dve ho zato musíte hneď slovne napádať? Hlavne Nikolepse, ktorá už aj charakterizuje aký má byť Phoneix a píše tu o ňom veci, o ktorých nemôže vôbec vedieť či sú pravdivé. Ako toto prosím tá súvisí s normálnou diskusiou o seriáloch keď už sa tým tak oháňaš. Phoneix naopak napísal svoj príspevok k veci, k téme o ktorej je tento článok, zatiaľ čo Nikopelse ho začala agresívne a tupo napádať. Takéto príspevky, ktoré tu napísala Nikopelse a ty tu nemajú čo robiť.

9.1.2019 | 17:24:34
Zuzana245

Toby ♥

9.1.2019 | 17:31:23
RiniX

#38 Neuvěřitelné: To měl být jen můj názor na to, že je vcelku komické, jak snadno lze přejít z černé rasy na sluníčkáře a pak na teroristické útoky.

9.1.2019 | 17:31:55
leevan

Zaujímavé je, že na facebookovskej stránke GOT pri príspevku o obsadení hercov nie sú vôbec takéto komentáre. Iba slováci a česi zas majú za potrebu vyplakávať :D Už ste na smiech.

#46 eloise #47 Neuvěřitelné #48 Neuvěřitelné #49 leslee
9.1.2019 | 17:32:58
Neuvěřitelné

#39 dahakere: To vskutku nejsme. Novinky jsou plný rusofilů a ty jsem tu ještě neviděl.

9.1.2019 | 17:36:08
9.1.2019 | 17:39:23
Neuvěřitelné

#44 leevan: Vždyť na tý fb stránce ani nejdou vidět tyhle fotky. Věř mi, že lidi se ozvou. Asi jsi zapomněl, jak reagovali na údajnou černou Ciri ve Witcherovi. A opět má někdo potřebu urážet svůj národ, nikdo ti nebrání se přestěhovat, když ti tak vadíme.

#51 Denyslayer
9.1.2019 | 17:41:09
Neuvěřitelné

#46 eloise:
#44 leevan: Stačí si ty komentáře na fb přečíst. Ty lidi tam ani neví o čem prequel bude.

9.1.2019 | 17:43:02
9.1.2019 | 17:47:52
leslee

zaujimave obsadenie, som skôr prekvapena ze vsetci herci su pomerne mladí

9.1.2019 | 17:53:05
Denyslayer

#47 Neuvěřitelné: Tak on se má stěhovat ze země, ve které se narodil jen proto, že jí musí sdílet s takovým přiblblým nacionalistickým trollem jako jsi ty? Ty jsi fakt směšnej tvor.

#54 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 18:02:49
Denyslayer

A to jak tady vyplakáváte nad tím, že tam jsou obsazené ženské herečky, to už je vrchol idiocie! Divit se, že ve fantasy seriálu bude více než jedna barva pleti a více než jedno pohlaví? Kde to žijeme? O čem vůbec je tahle diskuze a proč má přes 50 komentářů? Sakra lidi vzpamtujte se…

9.1.2019 | 18:08:40
God of war

O jé oni z toho udělají narnii

9.1.2019 | 18:15:02
Neuvěřitelné

#51 Denyslayer: Pleteš jsi nacionalismus s nacismem nebo nevíš co nacionalismus je? V obou případech vidím problém.

#55 leslee
9.1.2019 | 18:15:28
leslee

#54 Neuvěřitelné: dufam ze si fakt troll..ak nie, v tom vidim ja najväcsi problem

#56 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 18:25:38
Neuvěřitelné

#55 leslee: A pročpak? Raději bych slyšel nějaké argumenty než prázdné urážky.

9.1.2019 | 18:26:55
oskarka

Odbočím od glorifikace a propagace „těch“ lidí, to je na diskusi jinde. Ale k poslední větě článku, nikdo nebude mít „nejhlavnější“ role, přídavné jméno „hlavní“ nelze stupňovat. Hlavní je hlavní dostatečně samo o sobě. Zrovna tak tu nikdo nemá nejabsolutnější pravdu, leda absolutní.

#70 Xavik
9.1.2019 | 19:04:30
Satanec

OT: Tak jsem dokoukal celé GoTko od znova, a opět mi vrtá hlavou ta stejná věc, tedy rozhovor Varyse a Melisandre. Někdo nějaká teorie nebo vysvětlení?

#60 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 19:32:24
Neuvěřitelné

Hlavní – hlavnější – nejhlavnější Absolutní – absolutnější – nejabsolutnější

A hle, já to dokázal!

#62 RiniX #65 oskarka
9.1.2019 | 19:33:35
Neuvěřitelné

#58 Satanec: Vysvětlení je jediné, stupidní scénář.

#61 Satanec
9.1.2019 | 19:34:05
Satanec

#60 Neuvěřitelné: Jako ta série šla oproti předchozím hodně dolů zejména kvůli scénáři, ale nevěřím že by byli scénáristé zase až tak stupidní aby dávali vycpávkové rozhovory do něčeho, co zcela očividně podle jejich smýšlení vycpávku nepotřebovalo. Tudíž to nějaký význam mít muselo. Tedy doufám.

9.1.2019 | 19:46:07
RiniX

#59 Neuvěřitelné: Stupňovat můžeš i mrtvý, ale asi budeš trochu středem diskuse, když prohlásíš, že „byl ještě mrtvější než ten mrtvý“.

9.1.2019 | 19:55:20
dfx

Ty si neuveritelne hlupa zena. A tvoj pravopis je katastrofa. Chod si liecit svoju xenofiliu do udolia Svat v Pakistane. Tam plati pravo sarija. Urcita ta tam xenofilne a islamofilne multikulturne obohatia. Napriklad mnohonasobnym znasilnenim a odrezanim hlavy. #19 Nikolperse:

9.1.2019 | 20:13:36
WolverineCzE

To překonalo The Witcher cast

9.1.2019 | 20:25:48
oskarka

#59 Neuvěřitelné: Nejvíc nejabsolutnější! Trumfla jsem vás! :-)

#67 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 20:45:23
mr_bungle

#5 Hadrian: Nikdo tě nenutí na to čumět, debile.

#68 Neuvěřitelné
9.1.2019 | 22:53:47
Neuvěřitelné

#65 oskarka: Nejvíc nejvíce nejabsolutnější ;)

9.1.2019 | 23:33:50
Neuvěřitelné

#66 mr_bungle: :D hned urážky

#76 oskarka
9.1.2019 | 23:34:15
shootx

Rad bych uklidnil vsechny rozcilene diskutujici jeste opravdu nevime kdo bude hrat historickou ulohu a posledni skladanku velke hry

postavu z rodu Morskych

10.1.2019 | 0:16:25
Xavik

#57 oskarka: Pravda, chtěl jsem zdůraznit, že budou mít větší roli než ostatní, ale trochu jsem to pokonil. Opravím to, dík. :)

admin
10.1.2019 | 0:22:58
Andrej7395

Kto koho a kde bude hrať je otázne, tak to zatial neriešim. Hodnotiť hercov môžem až ked serial budem vidieť. :-) Čo ma štve je, že tam neni žiadna pekna yebanica. :(

10.1.2019 | 2:15:13
frolda39

uvidíme koho budou hrát, třeba to nebude tak špatný ale ještě tam chybí nějaký viking a samuraj at je to komplet :)

10.1.2019 | 11:29:52
RagnarokCzD

#4 Cougar:

  1. Protože jsme češi a češi rádi nadávají na cokoli.
  2. Protože jsme na internetu a na internetu všichni rádi nadávají na cokoli.
  3. Protože jsme v sekci komentářů a … no, však už jistě víte jak to chodí. :D

Já spíš přemejšlim k čemu je vlastně dobrý vydávat seznam herců do projektu, kterej vlastně nemá žádný materiály podle kterejch bychom mohli soudit, jesli nám do toho světa budou daný xichty zapadat, nebo ne. :D Tohle chtělo odhalit až se seznamem postav s alespoň dvěma větama popisku daný postavy. O_o

Takhle je to asi jako prohlášení: Ve filmu bude hrát XY … bude tam hrát nějakou postavu, která tam bude něco dělat a bude to dělat v souladu s nějakym chakterem … ale o tom Vám zatím ještě nic nepovíme. Tak co myslíte, bude dobrej? :D

10.1.2019 | 13:41:18
Nymeria the direwolf

#7 Phoenix CZ: Odkud máš, že Západozemí má odrážet středověkou Anglii? A vůbec, nevíš, co všechno v tom seriálu bude a jakou roli v něm budou ty 3 postavy mít, tak se přestaň pohoršovat ještě před tím, než cokoli uvidíš ;)

10.1.2019 | 15:10:30
Illidan_666

Z takového obsazení radost nemám, až na ty první tři všechny znám a do jednoho jsou mi krajně nesympatičtí (hlavně ta z Letopisů Narnie). No snad to ty první tři utáhnou :-o.

10.1.2019 | 16:58:36
oskarka

#68 Neuvěřitelné: Absolutně nejabsolutnější! :-)

10.1.2019 | 21:07:27
Miuska1316SS

O co tady vlastně jde? Ztrácím se v komentech a docela se bavím

10.1.2019 | 21:21:23
Eddard1

Toby Regbo : Tak toho jsem včera sledoval v nové řadě Last Kingdom. Hroznej zmetek chtěl nechat zavraždit vlastní manželku.

#79 Luksathor
10.1.2019 | 22:31:41
Luksathor

#78 Eddard1: V the last kingdom je vážně na ranu od pohledu.. Takovej sadistikej zmrd.. Ale podle odlišené role ho soudit nemůžu, jako herec je celkem dost dobrý a vždy sem si říkal, jak by se hodil jako nějaký Tyrel.. Vypadá skutečně jako, že by mu místo prdů měly vonět růže :D

10.1.2019 | 23:57:37
victy

Prosím vás, klud. Strhlo sa to tu úplne niekde inde než by malo. Keď som pozrel na hercov pomyslel som si podobnu vec a to že v Západozemí predsa nejsú žiadni černosi. To že na to Phoenix poukazal nevidím problematické. To čo sa tu ale rozpútalo už áno. Toto je typický prípad Zaklínača, jednoducho ked na území Slovanských krajin nežili černosi, tak nemože byt Ciri čierna, tu síce nevieme aké postavy budú hrať prezentovaní herci, tak to isté platí Západozemí. Toto mi tiež vadí lebo aj v rôznych adaptáciach historických udalostí tlačia černochov a aziatov tam kde logicky nemajú čo robiť (divoký západ, staré anglicko…) 1. prípad je nelogickosť a umelé tlačenie na preferovanie farby pleti v každej sfére aj tam kde je to až dehonestujúce a 2. prípad je rasizmus. Myslím že Phoenix cielil na to prvé ale niektorí ludia sa už len z princípu snažia vidieť problém a chápu to ako príprad 2.

Nedá mi vyjadriť sa aj k tomu humkuku okolo, mám kamaratov černochov aj moslimov aj aziatov a nikdy som nemal s nikým žiaden problém.

No v zahraničí tých problémov je dosť tak sa nečudujte tomu že má niekto strach. Samozrejme by sa to nemalo prehánať lebo to potom hraničí s xenofobiou.

No mám taký pocit že niektorí cielene preferujú tieto skupiny ako nás Slovanov a označujú nás za zaostalých a to napríklad už vadí aj mne @nikolpres !!! Neviem ako by si sa cítila niekde v ghette, asi by si rýchlo zmenila názor na to kto je zaostalý… Každý jeden by sa mal nad sebou zamyslieť, hanobenie Slovanov je tiež xenofobia @nikolpres !

Ja napríklad rasista nejsom, snažím sa pomáhať k lepšiemu životu v Afrike (humanitarne misie v Afrike) ale nepáči sa mi rapídny prílev migrantov, ktorí sem jednoducho kulturnospoločensky nepatria. To je teraz vidieť na západe kde sú s tým ukrutné problémy. Nezatvárajme oči a netvárme sa že nič také neni. Keď to média kryjú tak neni čudu že ludia vyjadria svoju nespokojnosť možno aj na miestach kde to neni nutné ako napríklad táto diskusia.

Týmto sa ospravedlnujem že som sa do tejto diskusie zapojil v tomto tóne, no fakt že sa tu niekto hádal za slovíčko je strašný.

#81 Andrej7395
11.1.2019 | 12:32:01
Andrej7395

#80 victy:

victy palec hore, lepšie sa to neda ani napisať :-)

11.1.2019 | 14:06:31
Moor8

a už to kurví!

#83 Denyslayer
11.1.2019 | 17:51:21
Denyslayer

#82 Moor8: I ty brepto…

11.1.2019 | 20:23:09
jancajanina

To je ale humus, co se tady vyrojilo. Ráda bych k tomu dodala, že jako sluníčkář (zřejmě to chápete jako nadávku) těžce nesouhlasim s bláznivou násilnou snahou cpát do každýho filmu přesnej poměr obou pohlaví a pro jistotu jednoho transsexuála, aby to bylo jó cajk. Tuhle šílenou debatu tu rozjely dva extrémní názory ve výsledku jeden jako druhej. Kdo to má tady číst takový sr*?

#85 Neuvěřitelné
11.1.2019 | 21:51:17
Neuvěřitelné

#84 jancajanina: Tady nebyly dva extrémní názory, ale jeden extrémní a jeden normální. Vždyť my jsme říkali, že ať tam klidně jsou 3 ženy a 1 černoch, ale takhle plnit genderový a rasový kvóty mi přijde naprosto mimo.

12.1.2019 | 16:57:12
mia28

Já nevím, když je herec dobrý, může být za mě třeba fialový :-), asi mám hodně skutečných problémů na to, aby mě zrovna tohle trápilo :-), nicméně chápu, že někomu to nedá spát. Však jo, noci jsou temné, a plné hrůz.

Slovy klasika, nestahujme kalhoty, když brod je ještě daleko.

Těším se na Naomi a na Lucy, doufám, že se jim ten pilot povede, zaujme, a prequel se spustí.

12.1.2019 | 23:42:14
krausmary

Já jsem nadšená! :)

14.1.2019 | 9:14:33
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama