Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Herec Kit Harington reagoval na zvěsti, zda jeho postava je Azor Ahai
Teorií k seriálu Game of Thrones je skutečně hodně. Jedna z nich se týká legendárního Azora Ahaie, který by měl být Jon Sníh. Co si o tom myslí jeho herecký představitel?
Nejznámější teorie, které vznikají k seriálu Game of Thrones, se týkají i Jona Sněha, kterého hraje herec Kit Harington. V šesté řadě došlo k potvrzení slavné teorie R+L=J, tedy teorie, která předpokládala, že Jon Sníh je potomkem Rhaegara Targaryena a Lyanny Stark.
Další známá teorie mluví o tom, že Jon Sníh je novým Azorem Ahaiem, tedy legendárním mužem, který před dávnými časy dokázal porazit bílé chodce. Dle legend by se tato postava měla vrátit po mnoha letech, aby vykonala stejnou věc. Nejeden fanoušek si proto Azora Ahaie představuje v Jonu Sněhovi, který by podle nich měl být právě oním legendárním mužem, jenž vykoná stejnou věc jako kdysi Azor Ahai.
(Foto: HBO)
Nedávno se k této teorii vyjádřil herec Kit Harington: „Myslím, že si budete muset počkat na to, co se letos stane. Uvidíme, zda se dozvíme něco nového o Jonovi. Myslím, že Jonovi by se fráze ‚princ, který byl přislíben‘ nelíbila. Kdyby mu takto někdo říkal, tak by tomu prostě nevěnoval pozornost. To mám na něm rád, takže je mi to taky jedno. Právě tohle je na něm skvělé, vůbec si o sobě nic nemyslí.“
Co si myslíte vy? Může Jon být Azorem Ahaiem, o kterém vypráví legendy?
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024 -
Brian Fortune
28.11.1965 | 28.11.2024 -
Ben Crompton
28.11.1974 | 28.11.2024 -
Stephen Dillane
30.11.1956 | 30.11.2024 -
Essie Davis
30.11.1970 | 30.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /73
V knihe možno áno. V seriály, kde sa legenda o Azor Ahaiovi ešte nespomenula (mám dojem že v seriály sa to neriešilo) zrejme Azora Ahaia ani riešiť nebudú.
#14 mr_bungle #21 Michael RoseNo… ona vlastně není legenda, že Azor Ahai porazil bílé chodce, ale temnotu nebo něco v tom smyslu. Přímo s bílými chodci je spojen jen Poslední hrdina, legendární postava Západozemí. I když já teda osobně si myslím, že jsou to všechno stejné postavy vycházející z jednoho příběhu jako postava Noema a jeho archy a povodně vychází z toho samého jako podobné postavy v mnoha jiných kulturách. Ale tak jako tak, Jon bude jedním z klíčových. A souhlasím s tím, že kdyby na něj někd ovyrukoval s osudovou rolí, tak si z toho nebude nic dělat, protože neni takovej :)
Což mě přivádí k myšlence, byl by zájem o rozbor kandidátů na znovuzrozeného Azora Ahaie/Posledního hrdinu/tuto postavu předurčenou bojovat s temnotou?
#3 Stardos#2 Ann Taylor: Jako můžeš něco napsat :D Mohla bys případně do článku uvést i možnou nejšílenější teorii? :D
#4 Ann Taylor#3 Stardos: Nevím, jestli je nějaká šílená teorie, ale co naprosto miluju a kde se s různými Azory Ahai pracuje taky, je tahle perla: https://www.reddit.com/…_be_like_if/ – teda aspoň pro ty, kdo umí anglicky.
https://www.youtube.com/watch?…
Azor Ahai muze byt prakticky vice postav zalezi koho vyberou – Bud Ohar, Brienne, John, nebo combeback Stanise (ktereho Brienne doopravdy nezabila) nebo to hodi na Gendryho :) Uvadim jen postavy ktere maji teoreticky potencial. (Brann mi tam moc nesedi a muzou dat zajimavou linku combecku Joraha)…
#8 Stráťa #15 mr_bunglepodle mě je to doopravdy Jon, sama Mellisandra řekla, že s ním má pán světla nějaké plány :D
#8 Stráťa#6 shootx: Stanis je mrtvej, proč by ho Brienne nechávala žít?
#7 larexikcz: Ta už se taky párkrát sekla.
#9 shootx #16 mr_bungle #27 larexikcz#8 Stráťa: Melisandra muze byt diky veku hodne popletena proto jsou moznosti otevrene navic byl videt jen svih mecem brienn…
#11 Ann TaylorVe větě – Myslím, že Jonovi by…- je chyba- chybí tam -se-.
#12 Xavik#9 shootx: A to jak sama Brienne… BRIENNE řekla, že mu usekla hlavu, to už si nikdo nepamatuje? Ne, jasně, ona lhala, jen tak z plezíru…
#13 AviaRa#10 Mesquite: Dík, opraveno.
#11 Ann Taylor: I Roose Bolton sám lhal, když řekl, že našli Stannisovo tělo. Asi nějaký tajný plán, škoda že už se ho nedozvíme… ;)
#19 Ann Taylor#1 Nikolperse: Taky myslím, že tam nezazněl, ale „princ, který byl přislíben“ ano a v knihách sama Melisandra používá výrazy „princ, který byl přislíben“ a „Azor Ahai“ jako synonyma (i když Azor Ahai častěji). Taky myslím řekla, že když se modlí za Azor Ahaie, zjevuje se jí pouze sníh. Mohla by platit teorie že Princ, který byl přislíben = Azor Ahai = Jon Sníh. Jestli je pravdivý ten leak, tak Jonova Nissa Nissa by mohla být Daenerys.
#24 Annie27#6 shootx: Sama Brienne řekla, že Stannise popravila, Roose se s Ramsayem bavil o tom, jestli neví, kdo ho zabil. Stannis je určitě mrtvý.
#8 Stráťa: To jo, ale zmrtvýchvstání je poměrně silný argument ;)
Stannis sa vráti bez hlavy spolu s Nedom a bude Happy end :)
#18 Grayyitheyerouh#17 Arrow123: To jo, A Robert s rozpáraným báchodem a Ramsay s půlksichtem, ze kterého se stane dobrosrdečný hrdina bojující proti chodcům.
#13 AviaRa: Nojo, nojo, všichni lhali, Brienne se jen tak chvástá a Stannis usrkává víno na Letních ostrovech, však víme.
Já doufám, že Azor Ahai je Dany, neříkají to náhodou všechny rudé kněžky po celém Essosu?
#1 Nikolperse: V seriálu naopak dost věcí nasvědčuje tomu, že tvůrci chtějí AA udělat z Daenerys…
#22 Movego #23 Nikolperse#21 Michael Rose: No v to doufám :D
#21 Michael Rose: Však to. Osobne si myslím, že k bitke s WW dôjde u Zimohradu, Jon bude prehrávať, ale zrazu sa tam objaví Daenerys na Drogonovi (ktorý bude raz tak veľký ako má byť v siedmej sérii) a upáli celú armádu WW.
#14 mr_bungle: Za sebe věřím právě v teorii, že Jon je Azor Ahai a Daenerys bude právě jeho Nissa. Nebo naopak :D
Azor Ahai se má znovuzrodit, až budou hvězdy na nebi krvácet a probudit draky z kamene, ne? To sedí na Dany. Nicméně se má taky znovuzrodit mezi solí a kouřem, to zas sedí na Brana. Když utíkal ze Zimohradu, který vypálili (oheň) Boltoni a Železní (sůl). Jenže taky to má být princ, což opět sedí na Brana a i na Johna. Někdo zas spojuje proroctví o AA s třetí hlavou draka – zas John. Já osobně se přikláním k Johnovi a nebo dokonce jeho synovi, který se může narodit jemu a Daenerys. Nikdo přece netvrdí, že válka s WW bude krátká.
#29 mr_bungleale nik nehovori o branovi a jeho nissa bude deanerys ale to je moj osobny nazor
#8 Stráťa: melisandra se nikdy nespletla, jen si to vždy špatně vyložila :D
Melisandra i Ygritte řekly: Nic nevíš, Johne Sněhu. to nemuselo být jen o jeho rodičích.
#25 DotsDots: Na Jona sedí i „narozen pod krvácející hvězdou“. Meč Úsvit sera Arthura Daynea je vyroben ze spadlé hvězdy (meteoritu?), a když s ním u Věže radosti bojovali, tak byl Úsvit od krve. V seriálu pak byl detailní záběr na to, jak ho mladý Ned opřel o Lyanninu postel. Sice to není tak přímé jako rudá kometa na nebi, ale v podstatě to odpovídá.
#30 mr_bungle #34 Annie27#29 mr_bungle: *mladý Ned opřel meč o Lyanninu postel
#31 toren555#30 mr_bungle: souhlasím že vše směřuje na Jona (pěkný postřeh s tím mečem :) , ale obavám se že to bude v serialu Daneyrys aby se splnila kvota nebo budou oba aby si byly rovni :) , ale vůbec nechápu jaky by mělo smysl aby byla Azor Ahai Dany ? teprv se plaví do Zapadozemi :) zatím co Jon vyrostl na Severu a cely jeho příběh se mota kolem zdi a boje s mrtvými , navíc oproti Dany je Jon bojovník a ne špatný , jako sorry ale pro mě bojovník neznamená 50 kilová princeznička .
Stejně oba zemřou, tak co to řešíte :D … nemůžou nechat ty nejhlavnější postavy naživu. Jon už to přece jednou dokázal..
Me je to fuk, hlavne kdyz umre blondata a Davos prezije
#29 mr_bungle: To zní zajímavě :)
Tak i podle me je jasny Azor Ahai Jon, nikdo jiny to alespon v tuto chvili byt nemuze. Akorat jeho Nissa Nissa je dle mého bud Duch, ktery pro nej znamena nejvic… nebo Arya, na kterou vzpomina casto i v knihach. Tato teorie byla i pekne vykreslena k dile Tvrdodomov v pate serii, kdy nam bylo jasne ukazane, ze je to prave mezi Jonem a Nocnim kralem. Deny neni bojovnice, proto pro me byt Azor Ahaiem ani nemuze. Jen samotna predstava toho, ze by zrovna ona zabila Nocniho krale je natolik usmevna, ze to pravda nebude :)
#36 Kaly_CZ#35 Zmiaz: No jo, ale Nissa Nissa byla snad jeho žena/milenka ne? :D Tak těžko může být Arya jeho Nissa Nissa ,když je jeho sestřenice a podle mého se jen těžko stane jeho ženou :D Nejspíše Daenerys bude jeho žena ale také být nemusí…jak víme, tak v knižní předloze a v seriálu se ke knoci doberou trochu jinak, avšak konec by měl býst stejný :D
#37 mr_bungle #38 Zmiaz #39 Zmiaz#36 Kaly_CZ: Podle mě Nissa Nissa nemusí být přímo manželka, ale prostě blízká a milovaná osoba.
#36 Kaly_CZ: Arya je nevlastni sestra a jak bylo receno, nemusi to byt nutne manzelka, ale ten kdo je mu nejblize. A nejblize ma v tuto chvili s Duchem. Ani ten neni jeho zena a nevidim duvod, proc by nemohl byt jeho Nissa ;) Tak proc ne Arya, ale samozrejme uvidime jak to bude dal…
#36 Kaly_CZ: pardon…sestrenice, uplne jsem zapomnela
#40 Kaly_CZ#39 Zmiaz: http://awoiaf.westeros.org/…/Nissa_Nissa Zde se píše že byla jeho žena, nevím jestli je to důvěryhodný zdroj či jestli máš pravdu nebo ne ale s radostí mi to vyvrať, budu je rád :)
#41 Zmiaz#40 Kaly_CZ: Vsak ja nerikam ze to nebyla jeho zena… byla :D Jen tvrdim, ze Nissa muze byt prece kdokoliv, kdo je mu (pokud bude Azorek) nejblize. Pro nekoho to muze byt zena, pro nekoho pribuzny, pro jineho zvire :D On v tuto chvili zadnou zenu nema, tak vybiram z tech, ktere ma v tuto chvili nejradeji. Neumim si predstavit, ze pro nej bude Deny za tak kratkou dobu co se poznaji znamenat vic nez takovy Duch, ktery je v podstate jeho soucasti… ale nerikam, ze to neni mozne, jen tomu v tuto chvili neverim :D
#44 ThunderbirdZa sebe bych řekl, že v poražení chodců budou figurovat oba Daenerys i Jon.. Ale Jon bude Razor Ahai to už je celkem jisté.. Dany mu se svou armádou a draky může pomoct zastavit armádu oživených, ale Jon bude ten, který bude bojovat s Nočním Králem a teprve až ho porazí, tak skončí i jeho armáda.. Jakmile bude poražena temnota :D .. Bez Danyiny pomoci by se jen k němu možná ani nedostal k přímému boji a to bude podle mne její část s kterou mu bude muset pomoct.. A též se říkalo, že Razor Ahai by měl mít meč úsvit planoucí ohněm nebo něco takového.. Melisandra se jeden pokusila zapálit Stanisovi někdy v 2. sérii, ale to byl jen obyčejný meč.. Možná v tomhle bude též Dany figurovat a možná i Melisandra pokud se ještě setkají.. Snad :) :D
#43 Grayyitheyerouh#42 Luksathor: Takový meč měl Beric když bojoval se Psem ne? Pokud to má být pravda. Bude ten váš „Azorek“ právě The Hound, protože Berica v tom duelu porazil a ten meč mu rozpůlil.
#46 mr_bungle#41 Zmiaz: Ale jen ať je to Daenerys. Původní Azor Ahai přece Nissu obětoval, ne? :)
#45 Zmiaz#44 Thunderbird: To mas pravdu, osobne by mi to taky zas tak nevadilo :D
#43 Grayyitheyerouh: Berik má sice taky ohnivý meč, který si zapaluje pomocí magie (souboj s Ohařem), ale meč ohně si AA sám ukul za sto dní a sto nocí, pak ho bodl do srdce své ženy Nissy Nissy, její duše prostoupila meč a tak vznikl Světlonoš.
#47 toren555 #48 toren555#46 mr_bungle: jestli si Azor Ahai musí ukovat svůj meč, tak je jasné kdo to bude :) Gendry je kovář takže je to jasný princ , a jeho nissa bude Arya :) .
#49 mr_bungle#46 mr_bungle: není možné že by ten samy meč ještě někde existoval ? třeba má jiné jméno ?
#47 toren555: Ale na Gendryho zase nesedí ta proroctví o soli a kouři, krvácející hvězdě a tak ;) Existují i teorie, že „Světlonoš“ je jen metafora a že tím „Světlonošem“ jsou ve skutečnosti Danyini draci. Taky je myslím i proroctví, že znovuzrozený AA „získá hořící meč z ohně“, to by mohlo znamenat, že ten meč někde je a znovuzrozený AA ho musí nějak získat. Těžko říct, jak to bude v seriálu, můžou proroctví upravit, nebo osekat jako věštbu Maggy Žáby pro Cersei, ale tvůrci seriálu prý od GRRM ví, kdo je Azor Ahai.
#50 toren555#49 mr_bungle: myslel sem to jako vtip :) , to proroctví bohužel nesedí zatím přesně na nikoho ): je to asi záměr tvůrce , ale řekl bych že má GoT momentálně tři hlavni postavy kolem kterých se bude točit příběh a to je Jon ,Dany a Bran a jeden z nich bude pravděpodobně Azor Ahai , no jak sem psal pro mě to jasný Jon protože je z nich jediný bojovník , Bran bude spíš Jonova šedá eminence a asi mu pomůže nějakým mentálním útokem , a Dany by mohla byt Nisa a s tou oběti je možná myšleno její vojsko :) .
#51 Kaly_CZ#50 toren555: Líbí se mi tvoje myšlenka a doufám že si Jon Dany vezme – což je velmi pravděpodobné ale jestli se jeden do druhýho zabouchne, čert ví. Je na to málo času, málo epizod ale možné to je :D Každý z nich měl svoji druhou polovičku, kterou záhy ztratil a nejspíše kvůli tomu, aby mohli tuhle dva být spolu. Už od začátku jsou od sebe oni dva nejdále a od sezóny k sezóně se stále více a více přibližují a snad spolu skončí, doufám.
#52 shootx #53 mirako #54 toren555#51 Kaly_CZ: Bylo by to asi v pohode ale obavam se ze v GoT tahle pohadkova verze nebude fungovat :)
#51 Kaly_CZ: doufám že jeden z nich na konci definitivně umře, to je styl GRRM, a ne „žili šťastně až do smrti..“ a taky není pravda to s tou vzdáleností co píšeš.. nejblíž vzdušnou čarou k sobě byli úplně na začátku, kdy Jon byl v Zimohradě a Daenerys v Pentosu.. potom se od sebe nehorázně vzdáli, kdy Jon odešel až za Zeď a Daenerys až do Qarthu.. a až od té doby se k sobě teda plus mínus začínají přibližovat…
#54 toren555#53 mirako: #51 Kaly_CZ: s tou vzdálenosti to je zajímavý poznatek , ale spíš bych viděl symboliku v tom že Jon žije cely život v zimě a je to Stark takže má zimu v krvi , zatim co Dany je přesný opak zase celý život v teplých krajinách proto by my přišlo jako blbost kdyby ona byla Azor Ahai .
je docela zajímavý fakt že to byl právě Ned Stark kdo se snažil zastavit Robertovy vrahy které poslal Varys aby zabil Dany ovšem bez úspěchu , ale Jorah Mormont byl ten kdo smrti Dany zabránil :) (vyhnány vazal Neda Starka ) Ned byl asi největší ochrance Targaryenu ( Jon , Dany , postavil se Robertovi když Lanistři povraždily královskou rodinu ) jen sem stále nepochopil proč se odehrál ten souboj u Věže Radosti :) napadlo mě jen že Dayne chtěl zabit všechny svědky , protože proč by bojoval proti jedinému člověku který muže ochránit jeho prince (Jon) ?
Bran může Jonovi pomoct minimálně s pravdou o jeho původu.. Navíc pokud se jeho původ, což se nejspíš stane, dozví i ostatní.. Dany by si ho nemusela chtít vzít jen z lásky ale též z krve.. I když tam určitě vzplane nějaký plamínek, právě kvůli té odlištnosti led,oheň.. I rivalita :) A až se vemou, nebude na tom nic pohádkového, když si vemu všechny kteří už umřeli.. Nemusí je všechny pobít, aby to mělo ten správný konec :D U Jona kdo ví, jestli měl když se narodil vůbec přežít.. Nebo možná měl být vychován v tajnosti..
#57 toren555 #58 mr_bungle#56 Luksathor: jistě muže Bran pomoct Jonovi s pravdou o jeho původu :) , ale myslím že bude mít aji nějakou úlohu v poslední bitvě , Bran má velké schopnosti jen je ještě neumí plně ovládat , možná nějakým způsobem dokáže ovlivnit výsledek bitvy ?
#56 Luksathor: Tříoká vrána Branovi řekl, že nebude chodit, ale bude létat. Bude ovládat draka? Nebo myslel něco jiného? Ale Bran jako nová Tříoká vrána určitě bude mít nějakou důležitou roli.
#59 toren555#58 mr_bungle: taky mě napadlo že by mohl ovládat draka ( napadl mě Drogon , v knize neuměl moc poslouchat ) ? navíc dokáže ovládat Zlovlka a Hodora a to dokonce ve snu ? ale možná to myslel jinak , technicky by mohl byt dračí jezdec ?
Bran je momentalne udelanej tak ze muze nahodne udelat cokoliv co kdyz bude mit vzpominku zabiti Neda, vedel by kdo ho zradil atd…
Někde sem někdy narazil na teorii nebo článěk o tom, že Bran by mohl mít ledového draka.. Ale nikde jinde sem o ničem podobném znovu nečetl, takže kdo ví.. Stejně si nakonec budem muset počkat, je asi jen jisté, že s těmi schopnostmi může zjistit a dělat dost na to, aby sme fantazírovali do premiéry.. Kdyby jen pravdu o malíčkovi ale i o Aryinine přežití apod.. To že dokáže vstoupit a ovládat tělo někoho druhého, zatím nevyužil tak moc jako schopnosti vidění minulosti. Takže též věřím, že to bude mít nějaký účel, který příde mnohem víc v nových sériich.. No už se jednoduše nemůžu dočkat.. Bylo by to epické setkání mezi Jonem, Daenerys a Branam.. :) Taková Dany machruje se svými draky a najednou z nebe sletí Bran na svém ne? :D To by mi vůbec nevadilo :D
#62 NIKITO#61 Luksathor: Tak ta teorie o Branovi a ledovem draku se mi libi uplne nejvic, ale to uz je az moc epicky, navic Daenerys ma draky od vylihnuti, co vsechno uz s nima zazila, a z niceho nic by tam byl jeste ledovy drak :D to asi ne, jinak spis realne co se mozna brzy stane, ze to bude paradoxne Bran, diky kterym se armada chodcu dostane pres Zed, prave kvuli tomu, co Benjen rekl naposledy, muze byt Bran tim dotknutim nejak poznamenany, …a pak bude muset bojovat proti WW, ktere vpodstate vpustil …
Co se tyka Stannise, asi zije, protoze tenhle serial zatim vsechna zabití postav, co opravdu chtel nechat aspon na chvili umrit, ukazal. Oharovo smrt taky nebyla videt a kde ho mame? Tak to vidim i se Stannisem. A podle toho, jak s vami v knize a hlavne s nami v serialu manipuluji, tak sanci na to byt AA maji vsichni vami zminovani pomerne vysokou. Jen si nemyslim, ze to bude nejaky opravdovy bijec. Tipoval bych bud Branna (ze by zvladl ovladat i draky?), mozna skřeta (tajny tip na dalsiho potomka silencu) a nebo Gendryho (nechce se mi verit, ze zrovna on propluje serialem prakticky tak lehce a bez vaznejsich prihod a emoci). Jsou zatim nejvice podcenovani. Zenske postavy se mi na AA moc nehodi. Danny az moc rychle ziskala moc, to by bylo bez prekvapeni a bez eskalace. Arya ma spravny potencial, taky podcenovana, ale celkem dost nahod ji dostalo tam kde je. Nemuze mit takove stesti porad. Nejak tem zenskym tu slavu nepreji :) No uvidime…:) jen at to neni Cersei, to by mi jeblo. P.S.: Knihy jsem necetl, jen rozebiram moznosti.
#64 mr_bungle #66 Ann Taylor#63 Onee: Ne.
FOTKY K SEDMÉ SEZÓNĚ !!! http://watchersonthewall.com/…on-7-photos/
#63 Onee: A Robert někde chlastá v zapadlý putyce v hlavním městě, ne, když toho taky žádnej divák neviděl umřít. A znova, Brienne, zrovna Brienne, prostě kecala jeho nejvěrnějším, že ho osobně zabila, ačkoli to je něco, po čem soukromě toužila nejvíc.
#67 toren555#66 Ann Taylor: to je pravda :) ten ožrala beztak někde chlastá a šuká děvky :) .
#68 Ann Taylor#67 toren555: Se má, co? :D
#69 toren555#68 Ann Taylor: o tom žádná a hlavně Robert pochopil jak se hraje Hra o Trůny :) , raději se vytratil z obrazovky a počká až všichni hlavni zemřou a pak si prošuká cestu zpátky na trůn ( říká se tomu vyčkávací taktika – Gendry takhle vesluje už dvě serie :) hold to má po tátovi D: )
#70 Ann Taylor #71 mirako#69 toren555: Heh, no tak to už není pochyb, proč Gendry furt vesluje. Velká Baratheonská konspirace! :D Robert vypočítavě čeká v hospodě, Gendry na moři a až přijde správná chvíle, chopí se trůnu jako král a jeho následník :D
#71 mirako#69 toren555: #70 Ann Taylor: To by byl ale originální a perfektní konec.. kdyby se tak po všem naráz objevil Robert a chopil se trůnu.. musela by ale většina hlavních postav poumírat no.. :D
#72 toren555#71 mirako: a ty v tom vidíš problém ? je to GoT :) nejlepší místo si počkat až všichni umřou .
#73 NIKITO#72 toren555: No malicek uz to pochopil jako prvni tak ten uz ceka od prvni serie :D