Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Herec Conleth Hill říká, že Varys dělal dobře, když si stál za svým

Herec Conleth Hill říká, že Varys dělal dobře, když si stál za svým

I když hlavním lákadlem pátého dílu byla bitva o Královo přístaviště, tak k zajímavému vývoji událostí došlo už před samotnou bitvou. K tomu, co se tu stalo, se vyjádřil herec Conleth Hill.

36 2
16.5.2019

Varys nakonec doplatil na to, jak moc se stavěl na stranu prostého lidu. Jeho smrt, kterou zařídila královna Daenerys, však byla epická. K Varysově smrti a dalším věcem, které se týkají této postavy, se vyjádřil herec Conleth Hill, jeho představitel.

„Jeho smrt jsem si vzal velmi osobně, nehleděl jsem na ni jako herec. Jeho smrt mě sice zasáhla, ale zpětně, když se tak na to dívám, zemřel opravdu skvěle. Dříve mě však nedokázalo nic utěšit, pořád jsem si říkal, co jsem udělal špatně. Nikdo mě ani nevaroval, prostě jsem se to dočetl ve scénáři. Tak se to však letos dozvěděl každý, kdo měl zemřít, protože nás čekala spousta smrtí,“ řekl herec k Varysově smrti.

Dále byl herec dotázán na to, zda Varys udělal dobře, když zradil Dany: „Bylo to úžasné a ušlechtilé. Chtěl dostát tomu, co celou dobu říkal, chtěl na trůně vidět správnou a poctivou osobu. Zpětně mě jeho smrt už tolik netrápí, ale tehdy to pro mě bylo opravdu hrozné.“

(Varys odešel ve velkém stylu. Foto: HBO)

Varys byl především spojován s Malíčkem, se kterým tvořil skvělou dvojku. Conleth Hill nebyl nadšen tím, že Malíček zemřel, aniž by na to Varys nějak zareagoval: „Moc mě naštvalo to, že jsem nebyl u jeho poslední scény a že moje postava ani nijak nezareagovala na jeho smrt. Posledních několik řad mě štvalo především to, jak okrajová se moje postava stala. Ale je to v pohodě, je nás tu prostě hodně, ale mrzelo mě to. Celkově je seriál skvělý, ale posledních několik řad mě kvůli tomu moc nebralo.“

Herec dále pověděl, že kdyby mohl, tak by si zahrál ještě jednou s Malíčkem. Dále však dodal, že ho nejvíce bavili scény, ve kterých se bavil s Tyrionem, protože jejich konverzace byly skutečně povedené a humorné. Kromě toho si herec užil natáčení na severoirském pobřeží Fair Head, kde vyrůstal.

Mrzí vás, že Varys zemřel těsně před koncem seriálu Game of Thrones?

Zdroj článku: EW

Diskuze /167

GameOfThrowss

Přišla tak o svého PR člověka s lidem v KL… Ale to pak docela dobře vyřešila Drogonem :D

16.5.2019 | 18:06:35
Svjatogor

Conleth Hill Nemá hlavu pouze proto, aby mu nepršelo do krku. Neboj Pavouku, píšu Ti krátkou povídku. :-)

16.5.2019 | 18:19:46
garvon

No v osme serii ty jejich konverzace moc humorne nebyly. Porad jenom resili, ze Varys nema sulina.

16.5.2019 | 18:52:51
mateSKAtes

No podle mě ten jeho konec pěkně odflákli . Najednou všichni věděj všechno i to že všichni věděj a najednou je z Varyse škvarek.

#10 mateSKAtes
16.5.2019 | 18:55:06
mateSKAtes

Ale beru to jako jeden z mnoha nedostatků téhle uspěchané série

16.5.2019 | 18:57:57
Jacob 18

No myslím si ,že i většina herců kroužila hlavou , když si četli ty nesmyslné dialogy .

#8 shootx
16.5.2019 | 18:59:23
POLW

No, asi jsem se díval špatně, ale Jak Varys vlastně zradil? Ano, přemlouval Tyriona na lodi a Johna na pláži, nicméně o tom „lamačka okovů“ nemohla vědět. Psal dopis, který spálil. Tyrion jí jen řekl, že zradil, ale jak vlastně??? Nějakým komplotem? Co udělal, kromě toho, že si myslel, že Jon je lepší, jak ona? To jako stačilo na upálení??

#10 mateSKAtes #11 mateSKAtes #12 Reiken
16.5.2019 | 19:03:44
shootx

#6 Jacob 18: Udajne se prestavitel Tyriona nepekne vyjadril na soc. siti ale nevim kde a co…

16.5.2019 | 19:03:50
Reiken

Gramatické rýpnutí – scény bavily :)

16.5.2019 | 19:04:56
mateSKAtes

#7 POLW: však jsme to říkal :D je to nedomyšlěný viz #4 mateSKAtes:D

16.5.2019 | 19:05:04
mateSKAtes

#7 POLW: Protože ono se ani nic dalšího podle seriálu nestalo :D je to tak uspěchaný že se na tohle proste vybodli a přeskočili to od myšlenky Varyse rovnou k rozsudku smrti upálením :D

16.5.2019 | 19:06:30
Reiken

#7 POLW: Chtěl otrávit Daenerys. Pusť si tu scénu na začátku epizody s holčičkou, mluví tam o tom, že královna nic nejí a vojáci holčičku pořád sledují.

#13 mateSKAtes #14 Svjatogor #22 POLW #28 POLW
16.5.2019 | 19:08:54
mateSKAtes

#12 Reiken: Otrávit ? Ano to je možný tomu bych i uvěřil ale řekl bych že spíš jen Deny sledoval. Protože nikde nic řečeno ani ukázano nebylo tak nevim ale jako dost pravděpodobnou teorii bych to bral.

#15 Reiken
16.5.2019 | 19:13:35
Svjatogor

#12 Reiken: Já scénu pochopil tak, že Daenerys prostě odmítá jíst. Proč by ji chtěl otrávit v situaci, jenž mohl zachránit jeden jediný včasný rozumný dialog? Tohle je příliš nízké jednání. Tohle je modus operandi Freyů, Tyrellů, Malíčka a Aryi Stark. :-P

#16 mateSKAtes #21 Reiken
16.5.2019 | 19:16:21
Reiken

#13 mateSKAtes: Četl jsem to v článku, na zdroj si teď nevzpomenu, je to tam rozebráno. Článek se věnuje detailům z poslední epizody. Schválně zkus si pustit ten díl ještě jednou a zaměř se na ten rozhovor. Není to tam explicitně řečeno, ale dává to smysl.

#16 mateSKAtes
16.5.2019 | 19:21:02
mateSKAtes

#15 Reiken: Ano dávalo by to všechno smysl a jako teorii to beru ale spíš bych se přiklonil k #14 Svjatogor: Ale musi te si uvědomit že třeba to nebylo ani tak protože ten scénář tady nechal díru jak do prdele :D a proste je možný že tam i nic co tu píšem není a třeba to mělo bejt uplně jinak. Protože těch scén jak píše ty dopisy je vic a podle mě už jednu várku stihl rozeslat on podle mě nechtěl Deny otrávit , on se chtěl osobně postarat o to aby přežil co nejdýl aby mohl všem říct jak se věci mají.

#17 mateSKAtes #19 Svjatogor
16.5.2019 | 19:25:23
mateSKAtes

#16 mateSKAtes: tot moje teorie :D

16.5.2019 | 19:26:06
widy.33

chápem sklamanie herca aj mňa mrzí že smrť Malíčka nikto nekomentoval aspon na pár sekund ved ho tolký neznášali

widy.33
16.5.2019 | 19:27:56
Svjatogor

#16 mateSKAtes: Já jsem rostl do nebe vzteky spíše failu konspirace. Varys totiž psal někomu NEZAŠIFROVANÝ velezrádný dopis!!! LOL na entou! :-(

#23 mateSKAtes #35 Sionik
16.5.2019 | 19:29:33
Svjatogor

Jedninou spokojenost se svou smrtí měla jen Bella Ramsey. Tahle holka neuvidí do svých osmnáctin uncensored version GoT. Podle rodičů je to prej moc sprostý. Ani jsem si nevšiml. :-D

#25 widy.33
16.5.2019 | 19:33:01
Reiken

#14 Svjatogor: Varys řekl, že slouží především Říši. Je to nízký způsob. Nicméně Varys není žádný hrdina a navíc všichni v její blízkosti věděli, že zaútočí na KL. Chtěl zabránit krveprolití. V tomto temném pojetí mi scéna dávala smysl. Varys sám řekl, že se bojí o její příčetnost. Prostě to zkusil všemi prostředky a vsadil na jednu kartu vše.

16.5.2019 | 19:33:34
POLW

#12 Reiken: To je čistá spekulace. Možná by to sice dávalo smysl, nicméně kromě té hlášky „nic nejí“ tomu vůbec nic nenapovídá…Může to znamenat cokoliv, ale ani Deny a nikdo jiný to nezmínil…těžko říc­t.

#32 Sionik #148 MagikaVonCary82
16.5.2019 | 19:33:44
mateSKAtes

#19 Svjatogor: To je taky fakt no :/ ale všichni jsme to viděli co je tam napsaný a kolik jich měl napsaných ?? sedělo by to pro ty nějvětši zbylý panovníky zapadozemí. Třeba na šifry nebyl čas. Protože jeho ani nepřekvapilo že ho tyrion prásknul podle mě to čekal celou tu krátkou dobu co byl naživu v tom díle. Ale jak řikám scénář tam má prdelní díru takže se to asi taky nikdy nedozvime na 100%

16.5.2019 | 19:34:10
SultanCZ

take bych si pral vice scen, varys + malicek jedny z nejlepsich postav a oba meli dost trapny konec

16.5.2019 | 19:37:18
widy.33

#20 Svjatogor: taká doba čakania :D

#31 Svjatogor
widy.33
16.5.2019 | 19:38:20
Monoceros

Varys byl jednoduše idiot … v minulé sérii mu Daenerys jasně říká že má poslední šanci a jestli ji zradí tak zemře. Melisandra mu přímo do očí věštecky sděluje že umře a rozhodně ze scény je vidět že to nebude v bačkorách až mu bude 90 let. Přesto začne intrikařit přímo jí u zadku. To nemohl někam diskrétně zmizet? Místo toho posílá dítě aby jí otrávilo, to už ji rovnou mohl jít podřezat a neriskovat ještě život dítěte. Stejný idiot je samozřejmě Tyrion a už nepočítám husopasku Sansu která si po vzoru Malíčka pustila pusu na špacír. Všechno je tam banda trotlů. Ani bych se nedivil kdyby se Daenerys rozhodla letět s Drogonem vypálit Sanse Zimohrad.

#27 mateSKAtes #33 POLW #40 Reiken #51 SultanCZ
16.5.2019 | 19:38:27
mateSKAtes

#26 Monoceros: je to všechno divny :D a nebo špatnej scénář :D vyber si :D ja jsem pro tu druhou možnost :D

16.5.2019 | 19:40:27
POLW

#12 Reiken: Když tak nad tím přemýšlím, proč by jinak měly Varyse zajímat její stravovací návyky a ještě do toho zapojit svoje „ptáčky“. Perfektní postřeh, gratuluji, třeba nám to ještě vyjde najevo v posledním dílu…

#30 mateSKAtes #52 LordStark #100 Maroder
16.5.2019 | 19:41:56
mateSKAtes

No takže se tu shodnem že musel vědět že umře. A to by taky dávalo smysl on se snažil zachránit obyčejný lidi celou tu dobu tak jednal a i mluvil ale proste to nestihl no

#34 Monoceros
16.5.2019 | 19:42:54
mateSKAtes

#28 POLW: no v to taky doufám ale podle mě se to konat nebude o branovy a NK taky byly sliby a nic se už potom nekonalo.

16.5.2019 | 19:44:12
Svjatogor

#25 widy.33: Tak svou smrt viděla a to ostaní z s08 no… myslím si, že o nic nepříjde. A my se můžeme těšit na ZERO (2019), Judy (2019) a Resistenace (2019/2020).

16.5.2019 | 19:45:10
Sionik

#22 POLW: no právě tam říká: ona nejí…zkusíme to znovu při večeři..pamatuj čím větší risk, tím větší odměna.. tam je to jasný.

#39 POLW
16.5.2019 | 19:46:09
POLW

#26 Monoceros: Varys byl všechno možné, jen ne idiot. Možná idealista, lidumil, ale hloupý určitě ne (IDIOT= IQ 80-)

#37 Monoceros
16.5.2019 | 19:46:21
Monoceros

#29 mateSKAtes: Jeho snaha byla chválihodná, ale cesta úplně špatná. Určitě by se Daenerys dala zabít i jinak. Věděl že je schopná všeho a přitom tak riskoval.

#36 mateSKAtes
16.5.2019 | 19:46:55
Sionik

#19 Svjatogor: Když rozesíláš všem rodům království jak to chceš zašifrovat? šifrovat může zprávy pro svý ptáčky, ale takhle je to nesmysl.

16.5.2019 | 19:48:54
mateSKAtes

#34 Monoceros: Riskoval protože musel ,Deny byla celá žhavá na KL takovým způsobem že nenechala ani armády odpočinout prostě nebyl čas na nějaké intrikařeni musel jednat a bylo mu jasne že ikdyby umřel a byl uspěšný tak by ale zachránil milion životu a to mu podle mě za to stálo.

16.5.2019 | 19:49:32
Monoceros

#33 POLW: Idiotem se běžně nazývá i člověk který činí hloupá rozhodnutí která přináší následky. A třeba i naivní člověk plný ideálů je nazýván idiotem. Pokud bychom hodnotili podle IQ stupnice tak to idiot nebyl. Ale podle hodnocení lidské sebezáchovy to bohužel idiot byl.

#43 POLW
16.5.2019 | 19:50:24
Svjatogor

Zkrátka a dobře hloupě šroubovaná smrt. Zbytečná. Daenerys sama mohla být ke svým rádcům upřímná, říct jim o pravém Jonovu původu a zeptat se jich. Co by ji řekli? Jednak by ji varovali, že vztah mezi ní a Jonem by byl morálně a politicky v Západozemí neprůchodný. Na druhou by ji utěšili tím, že jeho původ může zachránil dynastii. Stačí jej vhodně oženit s dostatečně urozenou a plodnou ženou.

Yara Greyjoy? ;-)

#74 widy.33
16.5.2019 | 19:51:32
POLW

#32 Sionik: Tož to „zkusíme to znovu při večeři“ v titulkách určitě nebylo, budu si muset poslechnout originál. Pokud ano, není co řešit. -:) Že by si toho nikdo nevšiml? podle mě je to docela důležité (ne teda pro dementy uznávající jenom akční scény)

#42 Monoceros #75 mayaotzin
16.5.2019 | 19:52:07
Reiken

#26 Monoceros: To, že riskuješ život pro něco, v co věříš celý život, z tebe nedělá idiota.

#41 mateSKAtes #45 Monoceros
16.5.2019 | 19:54:04
mateSKAtes

#40 Reiken: Souhlas a vidina toho že zachrání milion životu v něm převládla

16.5.2019 | 19:54:58
Monoceros

#39 POLW: je to v titulkách, podívej se na ty titulky od Edny

#44 POLW
16.5.2019 | 19:55:07
POLW

#37 Monoceros: Hodnocení dle základní stupnice : 1 IDIOT (55–65) 2. IMBECIL (65–75) DEBIL (75–85) některé hodnoty trochu odhaduji, nechce se mi to hledat…

16.5.2019 | 19:56:37
POLW

#42 Monoceros: Aha, to ten původní „kvalitní“ překlad HBO. Díky, pak je smysl opravdu někde jinde.

16.5.2019 | 19:59:20
Monoceros

#40 Reiken: Ale cesta kterou k tomu použiješ už ano. Jak jsem řekl mohl zvolit jakýkoliv jiný způsob jejího zabití. Čas na to měl. Měl odjet z Dračího kamene a nespoléhat se na to že se mu podaří ji otrávit. A už vůbec o tom neměl mluvit s Tyrionem. Vždyt už na lodi mu dal najevo že je jí verný a on mu přesto naznačí že ji zabije

#47 Monoceros
16.5.2019 | 20:01:50
mateSKAtes

hmm tak to vypada fakt že ji chtěl otrávit xD fakt to tam je hned na začátku :D ted jsem se na to koukal :D ale i tak chtěl zachránit lid a udělal proto všechno co mohl.

#78 mayaotzin
16.5.2019 | 20:01:59
Monoceros

#45 Monoceros: Udělal prostě špatné rozhodnutí protože věřil že tím někoho zachrání. Udělal přesně to samé co vyčetl Nedovi když ho v první serii navštívil ve vězení. A stejně jako Eddard na to doplatil.

#48 Svjatogor #53 Reiken
16.5.2019 | 20:05:58
Svjatogor

#47 Monoceros: Společně chyceni, společne oběšeni.

16.5.2019 | 20:07:54
Stanley97

Mrzí mě to? Ano. Dalo se to předpokládat, že ho někdo z panovníků popraví? Ano. Byl svůj až do konce života a to se cení.

16.5.2019 | 20:09:16
Carnage

Nejlepší je když to člověk srovná se smrtí Malíčka ten brečel a kvičel „Sansha pleash“ a Varys stál a přijmul to skěvele.

16.5.2019 | 20:09:48
SultanCZ

#26 Monoceros: ne varys a tyrion nejsou idioti ale ti dva radoby scenaristi ti jsou idioti !

16.5.2019 | 20:12:17
LordStark

#28 POLW: Že chce Varys otrávit Daenerys,bylo z té scény ihned zřejmé.

16.5.2019 | 20:13:35
Reiken

#47 Monoceros: Tak Neda zabil jeho soucit, jak říkal Varys. Oproti němu nemůžeme mluvit o soucitu a hledání jiné možnosti. Co se týče způsobu likvidace Daenerys, scenáristé si zvolili tento přístup, byť se ti zdá hloupý. Mně se to pojetí líbilo, vzhledem k časové relaci zbývajících epizod a kumulaci příběhu moc možností nezbylo, a tato odpovídala jedinému možnému způsobu, který bych čekal od Varyse.

#54 Monoceros
16.5.2019 | 20:14:17
Monoceros

#53 Reiken: Jed je zbraní žen a taky eunuchů :D tohle tam zaznělo když se kdysi bavili o Varysovi a on už jednou řekl že není žádný hero takže by ji sám nikdy nezabil. To k němu určitě sedí, ale mohl zradit alespon nějak víc nenápadně a ne přímo na hradě se spoustou vojáků kolem. To byla jasná sebevražda

16.5.2019 | 20:19:29
LordStark

Myslím,že Neda nezabil soucit ale naivita, i John prokazuje velkou míru naivity :)

#144 TNO95
16.5.2019 | 20:21:21
victy

Je petícia na znovunatočenie 8.serie a už má pol miliona podpisov.

#57 LordStark #61 Monoceros
16.5.2019 | 20:22:20
LordStark

#56 victy: Různé petice mohou být i procentuálním indikátorem idiotů ve společnosti :)

#58 mateSKAtes #63 mateSKAtes #83 victy
16.5.2019 | 20:23:30
mateSKAtes

#57 LordStark: tim chceš řict že každej kdo má jinej názor je idiot ? :D

#60 LordStark
16.5.2019 | 20:25:09
Sionik

to že naserou půlku lidí se počítalo. Pro ně je důležitý, že se o tom mluví a píše, hodnota stoupá, prachy se sypou. Nějaká petice je jim někde:)

16.5.2019 | 20:26:21
LordStark

#58 mateSKAtes: Jiný názor na co :) ?

#63 mateSKAtes
16.5.2019 | 20:29:01
Monoceros

#56 victy: By mě zajímalo kde chtějí ty lidi co se tam podepsali na to vzít ty prachy … v průměru jedna epizoda stála nějakých 10 míčů epizod bylo celkem 6 to je nějakých 60 mega,možná víc a kdyby se ještě natočilo těch epizod 10 jak lidi chtěli … asi se budou muset zvednout daně

#62 LordStark #83 victy #165 mike2
16.5.2019 | 20:29:20
LordStark

#61 Monoceros: Dle iniciátorů petice z cizího krev neteče :)

16.5.2019 | 20:31:16
mateSKAtes

#60 LordStark: To je jedno na co :D mužeš mít jakýkoliv názor a ostatní s ním nemusí souhlasit :D jako napsal jsi to #57 LordStark: celkem jasně, nevím proč se ptáš ? :)

#65 LordStark
16.5.2019 | 20:34:46
LordStark

Ještě se přidám k názoru na zakončení Her o trůny, Daenerys usedne na trůn, polovina Lordů se bude sjíždět do KL polovina bude plánovat rebélii, svobodná města obsadí otrokáři, Daenerys kouká z nějakého zbylého balkónu za moře. John se vrátí jako Král Severu, Sanse začne vadit už i John, závist a zradu už neskryje. Bran ve své vizi uvidí hrad Night Kinga,blíž a blíž, a na trůnu sedět Ice Queen, jak se probere z hibernace, klapka konec :)

#66 Monoceros
16.5.2019 | 20:37:11
LordStark

#63 mateSKAtes: Ano, dost jasně ..........růz­né......... :) Ať si má názor kdo chce jaký chce, mě je to naprosto jedno,pokud je ten názor založen na pravdě,faktech,ro­zumu,tak je v pořádku.

16.5.2019 | 20:39:41
Monoceros

#64 LordStark: No je pravda že NK by snad měl mít nějakou ženu kvůli který se z něho vlastně stal NK :D byl by to dobrý závěr kdyby se na konci tato žena objevila s tím že ho jde pomstít :D

#67 LordStark #68 mateSKAtes #69 widy.33 #73 Svjatogor
16.5.2019 | 20:42:15
LordStark

#66 Monoceros: Bylo by to Epic :)

16.5.2019 | 20:44:59
mateSKAtes

#66 Monoceros: no nechal bych se překvapit od Martina ale D&D už doufam nic o Got dělat nebudou.

16.5.2019 | 20:45:18
widy.33

#66 Monoceros: pomsta za NK :D :D to by už bolo trošken na smiech …niekde som čítala že aj NK sa mstil pre niečo ale prečo si každý asi musí domyslieť sám kedže v seriály sme sa to nedozvedeli a už sa to ani nedozvieme :(

#72 Svjatogor
widy.33
16.5.2019 | 20:48:11
Camaris

Příspěvek od Emilia Clarke. Co přesně jí přivodilo šílenství:

https://www.facebook.com/…79467590070/

#104 Carnage
16.5.2019 | 20:53:26
Martin 435

Berte to jako střípek skutečného děje… zobrazení Martina a jeho úmyslu. Varys skončí popraven, ale v knize rozjede větší a komplikovanější akci s cílem otrávit daenerys a umest Jonovi cestu k trůnu a překazí mu to Tyrion. Tak se stane, jen to bude na sto dvaceti stranách

#134 mateSKAtes
16.5.2019 | 20:59:57
Svjatogor

#69 widy.33: NK se nemstil za nic. NK byl Wunderwaffe (zázračná zbraň) Dětí lesa proti Prvním lidem, která se pokazila a ničila vše. Buď to byl projev svobodné vůle (NK prošel singularitou) nebo to byla pouze porucha nemyslíciho stroje.

#79 widy.33
16.5.2019 | 21:00:10
Svjatogor

#66 Monoceros: Pleteš si Krále noci s Nočním králem.

#80 Monoceros
16.5.2019 | 21:01:32
widy.33

#38 Svjatogor: Ale Deanerys zaujímalo len že je jej sudené vládnuť seven kingdoms a jej osud je sedieť na železném trúne a že je matka drakov a bla bla kecy čo stále dookola omielala a to že by ešte mala oženiť Jona s inou to už by asi uplne zošalela :D

widy.33
16.5.2019 | 21:01:47
mayaotzin

#39 POLW: v titulcích to rozhodně bylo, asi si neposlouchal pozorně. Taky nenapsal jen jeden dopis, ale měl jich tam pěknou hromádku, koukni na ten začátek znova :)

16.5.2019 | 21:02:58
Rain

Patch notes / Poznámky k auktualizaci před Episodou #5:

  1. Škorpioni dostaly nerf. Významně snížená přesnost. Hrdinský Euron již nadále nepřidává škorpiónům bonus k přesnosti.
  2. Drak dostal buff. Rychlost a krytí byly navýšeny. Nyní se může skrývat i během letu.
  3. Dotrakové byly přidáni zpět do hry. Fanoušci byly zklamáni jejich odstraněním, tak jsou zpět.
  4. Čas bitev byl zkrácen. Stížnosti že Boj o Zimohrad trval příliš dlouho byly vyslyšeny. Bitvy niní netrvají déle než 5 minut.
  5. Seveřanům a Neposkrvrněním byla snížená čest a morálka. Nyní mohou páchat válečné zločiny, aniž by je někdo provokoval.
  6. Cerceina rychlost pohybu byla snížena. Nyní se pohybuje strašně pomalu, jestli vůbec.
  7. Euronův plot armor byl odstraněn.
  8. Aryina touha po zabití Cercei byla snížena po stížnestech že byla příliš OP. Jako kompenzace jí byl navýšen plot armor.
  9. Předpověď počasí v Králově Přístavišti na další dny vypadá lépe, asi o 1000 stupňů méně.
16.5.2019 | 21:03:46
Rain

Patch notes / Poznámky k auktualizaci před Episodou #5:

  1. Škorpioni dostaly nerf. Významně snížená přesnost. Hrdinský Euron již nadále nepřidává škorpiónům bonus k přesnosti.
  2. Drak dostal buff. Rychlost a krytí byly navýšeny. Nyní se může skrývat i během letu.
  3. Dotrakové byly přidáni zpět do hry. Fanoušci byly zklamáni jejich odstraněním, tak jsou zpět.
  4. Čas bitev byl zkrácen. Stížnosti že Boj o Zimohrad trval příliš dlouho byly vyslyšeny. Bitvy niní netrvají déle než 5 minut.
  5. Seveřanům a Neposkrvrněním byla snížená čest a morálka. Nyní mohou páchat válečné zločiny, aniž by je někdo provokoval.
  6. Cerceina rychlost pohybu byla snížena. Nyní se pohybuje strašně pomalu, jestli vůbec.
  7. Euronův plot armor byl odstraněn.
  8. Aryina touha po zabití Cercei byla snížena po stížnestech že byla příliš OP. Jako kompenzace jí byl navýšen plot armor.
  9. Předpověď počasí v Králově Přístavišti na další dny vypadá lépe, asi o 1000 stupňů méně.
16.5.2019 | 21:03:46
mayaotzin

#46 mateSKAtes: a že to takhle vyřeší říkal už o epizodu dřív tyrionovi

16.5.2019 | 21:06:00
widy.33

#72 Svjatogor: ale predsa len na niečo musel myslieť ked si šiel údajne pre brana a ukazoval silu hands up efektom Jonovi 2 krát :D bolo tam niečo viac ale nezmestilo sa do rozpočtu seriálu

#101 Svjatogor
widy.33
16.5.2019 | 21:06:20
Monoceros

#73 Svjatogor: v seriálu je ale už od začátku prezentován Noční král – Night king a ne Král noci … takže by na něho mohl sedět i jeho příběh, v knize přeci ani zmínka o nějakém jiném králi není

#103 Svjatogor
16.5.2019 | 21:10:12
widy.33

https://filmkult.refresher.sk/…ekompetentni?… to je vtip alebo skutočnosť ? :D :D :D :D :D :D

#84 Monoceros #97 Svjatogor
widy.33
16.5.2019 | 21:11:18
Reiken

Nechápu lidi, co říkají, že Dany obrátila o 180° až v posledním díle. Teď jsem si pustil bitvu Bastardů a Dany tam mluví o ukřižování, ničení a vypalování měst. Její emoce všichni znali už od počátečních sérií. To co udělala bylo skutečně součástí jejího charakteru, akorát to všichni tolerovali, protože bojovala proti „těm zlým“.

#165 mike2
16.5.2019 | 21:13:44
victy

#57 LordStark: #61 Monoceros: ja len konštatujem že som to videl a že luďom už vážne šibe…dalo sa čakať že vela ludí bude nespokojných. Za tie 2 roky čakania vzniklo milion teórií konca a keď je to inak, tak sa nadáva, taktiež som sa pousmial nad tým ako by to chceli zafinancovať :D

16.5.2019 | 21:14:25
Monoceros

#81 widy.33: skutečnost :D ale nějak se jim liší ty počty, v příspěvku 56 diskutující psal že už mají půl milionů podpisů a tady jenom 300k :D

#85 widy.33 #87 victy
16.5.2019 | 21:15:34
widy.33

#84 Monoceros: :D neuveritelné čo s ludmi dokáže GOT seriál sa stal životným štýlom :D :D a sklamanie je drtivé ako pád asteroidu

#86 Monoceros
widy.33
16.5.2019 | 21:17:21
Monoceros

#85 widy.33: Zkoušet to můžou ale přeci nemůžou věřit že někdo přetočí seriál. Petice byla i po odvysílání konce Jak jsem poznal vaši matku. Tam to bylo něco podobného i když asi v menší míře.

#89 widy.33
16.5.2019 | 21:20:34
Monoceros

#87 victy: No já to podepisovat nebudu. Ale soudě podle těch jmen co tam skáčou má tvůj odkaz zřejmě úspěch zde na Edně

#90 LordStark
16.5.2019 | 21:27:42
widy.33

#86 Monoceros: ite to nenatočial ale je to zábavné sledovať čo to s ludmi robí a som zvedavá na tie reakcie D D ak sa vobec k tomu vyjadria :D

widy.33
16.5.2019 | 21:29:34
LordStark

#88 Monoceros: Kdyby se tak rychle lidi dokázali spojit třeba milion signatures proti válce tam a tam,enviromentální řešení či odvolání politika, to ne, ale na seroš, to jo :D

#92 widy.33
16.5.2019 | 21:30:57
widy.33

#87 victy: ako to tam skáče :D

#94 Monoceros
widy.33
16.5.2019 | 21:32:06
widy.33

#90 LordStark: to by bolo príliš tažké pre ludí spájať sa pre také bezvýznamné veci ako je politika a podobne

widy.33
16.5.2019 | 21:33:32
LordStark

Vidím to následovně,tady máte milion podpisů z petice a přetočte to. Děkujeme, mi bychom nyní rádi poslali 1 000 000 lidí do p*dele :)

16.5.2019 | 21:34:42
Monoceros

#91 widy.33: já tam na to kliknul a hned mi to tam vnucovalo nějakýho Dylana at mu pomůžu a přidám se k němu … divím se že nechtěli ještě číslo kreditky :D

#95 widy.33
16.5.2019 | 21:35:17
widy.33

#94 Monoceros: kto vie začo tí ludia hlasujú :D či ide ozaj o petíciu GOT

#96 Monoceros
widy.33
16.5.2019 | 21:37:40
Monoceros

#95 widy.33: No to víš že jo, určitě budu dávat svoje jméno na nějakou divnou stránku :D pak budu u někoho na seznamu pro likvidaci, tůdle :D

#98 widy.33 #107 Svjatogor
16.5.2019 | 21:41:47
Svjatogor

#81 widy.33: Jinak se peticím směju, tady souhlas. Tohle je hnus. Je pravda, že HBO nabízela tvůrcům money na 10 epizod?

#99 widy.33
16.5.2019 | 21:54:17
widy.33

#96 Monoceros: likvidácia osobne DD :D

widy.33
16.5.2019 | 21:58:27
widy.33

#97 Svjatogor: To netuším kde si to čítal ?

#102 Svjatogor
widy.33
16.5.2019 | 22:00:22
Maroder

#28 POLW: No ono to že D nejí byl úvod k tomu záběru do její ztrhané tváře, která zase byla předstupněm pro popravu Varyse a spálení KL. Tedy možná se tím jen snažili navodit Daenerysino duševní rozpoložení, jako pokračování její mimiky následující po popravě Missandei. Takže můžeme jen spekulovat, zda opravdu chtěl otrávit nebo ona na tom byla tak, že ho prostě rovnou otrávila jen za podvratné snahy přimět Jona a Tyriona k rebelii. Pravé a neochvějné důvody nám mohou říci jen scénáristé sami, neboť ve scénáři chybí.

#109 Maroder #161 POLW
16.5.2019 | 22:01:00
Svjatogor

#79 widy.33: Bran vše vysvětlil ve druhé epizodě. Kontinuální pamět lidstva (historie, vědění) je tou nejsilnější zbraní civilizace lidí proti Dětem lesa. Tříoká vrána je superhardisk. Znič jej a lidi se změní z civilizace na zvířata. Co není doposud jasné, je vznik první Vrány. Podle etymologie (Vrána) soudím souběžný vznik se Noční hlídkou (to jsou taky Vrány). Noční hlídka byla před XXX lety pravou ELITOU lidstva, s úpadkem Dětí a odražením Prvního vpádu NK došlo i k jejímu úpadku a její proměny na odkladiště asociálů ze Západozemí.

#105 widy.33 #119 HarRob #165 mike2
16.5.2019 | 22:02:19
Svjatogor

#99 widy.33: Myslím, že tady někde nebo na iDnesu. :-)

#106 widy.33
16.5.2019 | 22:02:54
Svjatogor

#80 Monoceros: Mám na mysli 13. velitele Noční hlídky, který se zamiloval do někoho, do koho neměl.

16.5.2019 | 22:04:21
Carnage

#70 Camaris: To je sice srašně pěkný ale mohli to tam dát a efekt by byl lepší :D a nebo jsem četl že měli spíš udělat to že by zazněli zvony a ona by ještě měla dva draky a po zvonech by ho nějaká balista teprve zabila a to by jí naštvalo.

16.5.2019 | 22:04:44
widy.33

#101 Svjatogor: tvoje komentáre sa tak pekne čítajú všetko je úplne jasné :D občas si pripadám ako slabý fanúšik, ktorý má čo ešte dohánať :D bez srandy keď mi nebude niečo jasné zo sveta za plátnom 8 séria 7 séria GOT obrátim sa na teba

#108 Svjatogor #114 Svjatogor
widy.33
16.5.2019 | 22:05:53
widy.33

#102 Svjatogor: asi som to nezaregistrovala len posledné dni ma strhla diskusia na edne naposledy pred 2 rokmy :D

widy.33
16.5.2019 | 22:07:03
Svjatogor

#96 Monoceros: Ty ZPOCHYBŇUJEŠ svaté poslání Daenerys Za bouře zrozené, Nespálené, Matky draků, královny Andalů, Rhoaynů a Prvních lidí, Khalessi, Mhysi, Stříbrné paní, Lamačky řetězů, královny Meereenu a princezny Dračího kamene???

Originální forma sebevraždy… :-D

16.5.2019 | 22:07:23
Svjatogor

#105 widy.33: GOT / ASoIaF je jedno z mála fantasy, které neurážejí mou bystrou mysl. Mám rád alternativní historii. První knihu jsem začal číst letos v lednu. Čato porovnávám Warhammerem.

#110 widy.33
16.5.2019 | 22:10:19
Maroder

#100 Maroder: Tak se omlouvám, opravdu jí říká, že to zkusí znovu. Tak jí zřejmě opravdu chtěl otrávit, ačkoliv při prvním shlédnutí to na mě působilo, že jí chce dostat do lepší kondice aby neblbla.

#112 Svjatogor #116 vlads
16.5.2019 | 22:10:29
widy.33

#108 Svjatogor: Knihy som začala čítať asi pred 2 rokmy postupne som si ich kupovala je to skvelé čítanie občas som si ani nevšimla ako dlho čítam občas mi to pripadalo ako úplne odlišný príbeh kde sa postavy nazývajú rovnakým menom, seriál som pôvodne začala kukať len tak z nudy pri cvičení až do polky 1 epizódy 1 série potom ma to posadlo :D a začala som to sledovať ako večerníček večerný film a film po filme 5–6 epizód za sebov v pohode :D

widy.33
16.5.2019 | 22:18:21
jose8

HBO má peněz dost. Tvůrci se ale rozhodli, že celej děj je zkrátka na 73 epizod a nemaj už další materiál, kterej by to natáhl.

#113 Svjatogor #133 Neuvěřitelné
16.5.2019 | 22:20:04
Svjatogor

#109 Maroder: Varys travičem je facka mě do ksichtu. Proč plýtval svou energii do úkladné vraždy á la Judith ve Vikings??? Pochopil bych to v nejzašší situaci, ale ta situace ještě na počátku epizody nenastala. Vzájemná upřímnost D+V+T, která fungovala v Meerenu, tady šla strojeně a uměle do hajzlu. :-(

#124 naviivan
16.5.2019 | 22:21:08
Svjatogor

#111 jose8: Měli mě napsat. Já: Podrž mi pivo… :-)

16.5.2019 | 22:22:11
Svjatogor

#105 widy.33: Vďaka, tolik lichotek. :-D

#115 widy.33
16.5.2019 | 22:26:38
widy.33

#114 Svjatogor: :D není zač, občas viem aj niekoho pochváliť :D

widy.33
16.5.2019 | 22:33:07
vlads

#109 Maroder: Tou otravou by ji v podstate dostal do kondice, ze by neblbla :-)

#117 widy.33 #120 Maroder
16.5.2019 | 22:39:12
widy.33

#116 vlads: tej už nič nepomôže vždy blbla a teraz už úplne zblbla :D

widy.33
16.5.2019 | 22:48:36
HarRob

#101 Svjatogor: A co by se smrtí Brana změnilo? Neviděli bysme ho otáčet oči v sloup :) Tříoká vrána – paměť lidstva schovaná v jeskyni daleko za zdí. V sérii posloužil k vizualizaci několika scén z minulosti a jako pochybná návnada pro NK. Branova příběhová linka a vysvětlení motivace NK je pro mě zatím velkým zklamáním. Jeho vizi o původu Jona potvrdil Sam. Citadela by smrtí Brana neshořela. Mistři mají své knihy pod zámkem, ale z Brana informace taky zrovna neprší. Žere jak slon, sere jak myš.

#122 Svjatogor #123 Svjatogor
16.5.2019 | 23:24:01
Maroder

#116 vlads: To taky, ale byl jsem nějak naivní a myslel, že jí chce jen dostat z depky a dohlídnout aby papala. :D

16.5.2019 | 23:24:15
Camaris

Myslím, že se to tu ještě neobjevilo:

https://ibb.co/3N7g6RH

další chyba po kelímku na kafe.

#140 Hlavyn #150 FanArrow
16.5.2019 | 23:26:37
Svjatogor

#119 HarRob: Tříoká vrána je něco jako dalailáma, je to reinkarnace kolektivního lidského vědomí. Jeho úkolem není zasahovat do vnějšího světa. Jeho úkolem je nenápadně žít, pozorovat, pamatovat si, včas nají svého nástupce, naučit jej >> řemeslu << a umřít. XXX lidí ad nauseam žilo tento život po tisíce let. Není to superhrdina, je to agnostický B/b/ůh.

#127 HarRob #130 LordStark #147 A_V
16.5.2019 | 23:40:41
Svjatogor

#119 HarRob: Pokud Děti lesa věděly o Citadele ve Starém Městě, určitě byly její souřadnice implantovány do původního programu NK. Spolu s KL jsou nervovými uzly lidské civilizace.

16.5.2019 | 23:45:03
naviivan

#112 Svjatogor: VARIS dal otráviť Daenerys už viackrát , pamätáte na toho otráveného škorpióna, ktorého zapichol Barristan ?…aj otrávenie a potratenie dieťaťa od Khaliho zaplatil Varis. Varis platil špionáž proti Daenaris od začiatku ! …Vôbec nerozumiem, že ho Daenaris prijala do svojich služieb a nepopravila pri prvom stretnutí …Veďzaplatil smrť jej muža aj jej dieťaťa … Domnievam sa , že ju to malé dievčatko otrávi

#125 Svjatogor #165 mike2
16.5.2019 | 23:47:58
Svjatogor

#124 naviivan: Varys byl (moderním slovníkem) řídícím orgánem kontra / špionáže Koruny. Nebyl iniciátorem, všechny předchozí akce byly realizovány z rozkazu politického vedení státu (Robert). Jeho postava opravdu neměla moje sympatie pro jeho krásnou pleš. :-)

16.5.2019 | 23:58:09
Felis

Tak jsem koukla na tu petici a už má přes 600 tis.podpisů. Chápu, že tam je dost recesistů nebo lidí co je tak něco vyplní, ale myslím, že většině lidí se prostě nelíbí scénář. To jak to pokračuje není špatný, ale chybí tomu vysvětlení, motivace postav. Pokud by to natáhli a udělali víc epizod a víc rozebrali chování třeba Varyse, Mad Queen, Jamieho, atd. lidi by to pochopili a brali.

17.5.2019 | 0:07:41
HarRob

#122 Svjatogor: Pak bych neočekával, že se bude obracet na ostatní lidi a postrkávat je k činnosti. To je nestylové. Ještě bych chápal, kdyby děti lesa vytvořili NK jako zbraň proti lidem a poté zjistili, že tudy cesta nevede. Na druhý pokus by vytvořili Tříokou vránu coby prostředníka k pochopení lidí, tedy jako protipól k NK. Porozumění by jim pomohlo najít společnou řeč s lidmi a uzavřít s nimi mír. Každopádně se Tříoká vrána nestvořila sama se zrodem vědomí, ale má nějakou nám neznámou spojitost s dětmi lesa. Žádný bůh, ale stejně jako NK člověk použitý jako nástroj dětí lesa.

17.5.2019 | 0:24:18
SultanCZ

tak tem dvoum idiotum to nestaci a uz do budoucna maj v planu prznit dalsi serial z uspesne znacky, no snad je do te doby vystridaj : https://www.tyden.cz/…_522169.html

#129 SultanCZ
17.5.2019 | 0:31:28
SultanCZ

#128 SultanCZ: teda film ne serial, pardon :D

17.5.2019 | 0:33:44
LordStark

#122 Svjatogor: Myslím,že zde takovými analýzami ztrácíš energii, já ti rozumím a rád si to počtu, ale na diváky co nekoukají mezi řádky, nevím :D

#131 Svjatogor
17.5.2019 | 0:40:25
Svjatogor

#130 LordStark: Já si myslím, že je tu hodně přemýšlivých lidí. Namátkou co jsem tu za krátky čas poznal: Widy, Maroder, Sonulle, Monoceros, FallenMaia, ty, Naviivan. U Vikings: Yenik. Dohromady jsme lepší než páni scénáristi osmičky. :-D

17.5.2019 | 0:46:16
Neuvěřitelné

Minulé epizody byly dobré díky režisérům a tak. Tenhle nejen že píší Dumb a Dumber, ale ještě ho režírují. Takže se můžeme připravit na nejhorší díl seriálu. :)

17.5.2019 | 2:28:03
Neuvěřitelné

#111 jose8: Oni měli děj ještě na 5 sérií a nebylo by to tak uspěchané + dostali bychom nějaké dobré vedlejší linky z knížek + Dorne a další by nestály za hovno. Dumb a Dumber jsou fakt kokoti vypatlaní. My jsme mohli mít delší a kvalitnější seriál, HBO, Dumb a Dumber, herci a všichni by měli více peněz. Ale to ne. Dumb a Dumber pospíchají zprznit Star Wars.

17.5.2019 | 2:30:48
mateSKAtes

#71 Martin 435: Nojo jenže v knize to martin uděla 100X líp než tadyta rychlovka.

17.5.2019 | 6:16:24
renmil

Teraz som počula v rádiu, že sa už podpísalo 300.000 fanúšikov na petíciu, že chcú ešte raz natočiť ôsmu sériu… :D To je už ozaj haluz. Podľa mňa sa fanúšikovia hlavne nevedia zmieriť s tým, že seriál končí a už nebudú môcť vytvárať svojich 314864631351 teórií ako to skončí. Vidíš Martin? Trebalo Ti vytvárať také úžasné komplikované dielo? Teraz sa diváci a čitatelia nevedia zmieriť, že rozuzlenie, ktoré celý čas stálo pred nimi, je v podstate tak úžasne jednoduché a logické… :D A v čom tkvie tá jednoduchosť? Daenerys je od samého začiatku fanatik a stáva sa z nej diktátor, ako sa mnohokrát v histórii stalo. Nie je to práve o tom? Že autor čerpá aj hlavne z histórie a robí svoje dielo týmto tak reálnym? Že z človeka, ktorý tak veľmi túži po moci, z človeka, ktorý tak chce „svetový mier“ a ktorý chce to najlepšie pre ľudstvo, ktorý celý čas hovorí, že je to jeho osud… z takého človeka sa moji milí stáva diktátor. Ten čo chce tak veľmi oslobodiť ľudstvo nakoniec dokáže robiť tie najväčšie zverstvá… Nedokážete to pochopiť? Tak sa pozrite do histórie… ;)

#137 SultanCZ
17.5.2019 | 8:14:22
SultanCZ

#136 renmil: uz je to neco malo pres 720k podpisu do zitrka dle meho to bude 1 mega, ja bych rek ze to jsou prekvapive velka cisla, i v minulosti byly petice na obnoveni ukonceneho serialu napr the expanse ( vrele doporucuji, jen prekousnot prvnich par dilu pak je to bomba) me osobne by stacilo kdyby pouze pretocili nektere nelogicke casti a pridali aspon 2 dili navic ktere by chytre v sunuli jiz do natoceneho deje a domysleli tim ty nelogicnosti

#145 Monoceros
17.5.2019 | 8:23:36
Kuba123

Podle mě přetočit to je blbost. Možná tak že celá série byla zrychlena Branova vize co se stane když řekne Johnovi pravdu o jeho původu. Podle mě kdyby John to nevěděl vše by bylo asi jinak ale i toto zní hodně ujete. :DAle udělat vše nové mě přijde nahovno. Všichni se stím musí smířit :D

#139 renmil
17.5.2019 | 9:04:27
renmil

#138 Kuba123: Podľa môjho názoru Bran tušil, čo sa stane, ak sa to dozvie… neviem, je to zvláštne, ešte pri tom čarostrome, ako sú tam Bran, Sansa, Arya a Jon, Bran jasne povie Jonovi, že je to JEHO voľba, musí sa On rozhodnúť.

#152 MagikaVonCary82
17.5.2019 | 9:32:19
Hlavyn

#121 Camaris: Ne, žádná chyba to není, tento snímek je z natáčení, nejedná se o nic co bychom viděli v epizodě. :)

17.5.2019 | 9:41:03
endymion

Jeho smrt jsem ještě nevydýchal. Byl to můj oblíbenec a jediná 100% příčetná postava v seriálu.

17.5.2019 | 10:39:47
Kuba123

Jasný no ale přetečení série je podle mě blbost. Ale je to fakt hustý kolik tam je už lidi. Taky mě to hodně mrzí jak to dopadlo. Ale bohužel.

17.5.2019 | 11:34:39
Kuba123

Jasný no ale přetečení série je podle mě blbost. Ale je to fakt hustý kolik tam je už lidi. Taky mě to hodně mrzí jak to dopadlo. Ale bohužel.

17.5.2019 | 11:34:40
TNO95

#55 LordStark: Neda a Robba zabik jejich smysl pro čest, spravedlnost a lidskost. Ideální lidksé osoby, které to odsrali… Na Jonovi je vidět, že je díky své výchově naprosto stejný jako jeho strýc a bratranec tak snad aspoň on se dočká šťastného konce

#147 A_V
17.5.2019 | 12:08:35
Monoceros

#137 SultanCZ: I kdyby to mělo miliardu podpisů taková petice nemá absolutně žádný smysl. Zřejmě většina lidí netuší jak funguje petice. Internetovou verzi ti může kdokoliv hacknout a začít si tam klikat koho chce. Koukal jsem že to tam chce akorát jméno, příjmení a email. Většina lidí má několik emailů a zná emaily i svých příbuzných. Komu zabrání v tom aby si tam nenapsal i lidi co to třeba vůbec nesledují jenom aby tím zvýšil počty? Jsou směšný s tímhle přijít do HBO tak je jejich právníci roznesou na kopytech.

#156 SultanCZ
17.5.2019 | 12:30:15
theplanetoftheapes

Kudos všem postavám, které to dotáhly až sem, do páté epizody poslední řady. Spíše se zamýšlím nad začátkem seriálu a žasnu jak ty neuvěřitelné polízanice a karamboly někteří přežili a vybruslili z toho. Teď už to bude prostě jeden velký mišmaš a poslední díl už mě zas tak nebere, ale i tak se rád podívám, už by nikdo zemřít vyloženě nemusel ale stane se to, to každopádně.

17.5.2019 | 12:31:05
A_V

#144 TNO95: Naopak kdyby se Ned a Robb drželi svého smyslu pro čest tak by MOŽNÁ mohli žít. Ned lhal před zraky bohů i lidí uznal Joffreyho za krále a ten už ho potom nepotřeboval. Robb porušil svůj slib co dal Walderovi a ten se mu pomstil.

#122 Svjatogor: Mě by se líbilo, kdyby byla tříoká vrána takový záložní server lidských znalostí pro případ zničení Citadely a zdecimování lidstva, který vytvořili děti lesa když se jim to s NK vymklo.

17.5.2019 | 12:46:09
MagikaVonCary82

#22 POLW:

  • To není pravděpodobné v tom smyslu, že dvě na sebe navazující scény nebyly pochopeny. Spolu totiž smysl dávají:
  • Scéna, kdy s holčičkou Marthou Varys rozmlouvá o tom, že Deny nic nejí, a on odpovídá, že to nevadí, jelikož to znovu zkusí s večeří, jsou poslední slova této scény.
  • Následuje scéna, kdy Tyrion přichází k Deny hledící z okna na moře. Ještě předtím, než Tyrion stačí otevřít pusu, Deny pronese vše říkající větu: „Někdo měě zradil.“
  • Propojení obou scén je tak naprosto zřejmé:
  • Deny nejedla, jelikož o zradě věděla.
  • Mýlila se pouze v tom, kdo ji zradil, když Tyrion přikývl, že ano, ona reagovala označením Jona. Tyrion tím, že ne, a pronesl pouze Varysovo jméno.
  • Takže úmysl s otravou tam jistě byl!
  • A propo: Je třeba si připomenout, v kolika sekvencích ze scény ničení Králova přístaviště, jsme měli možnost zahlédnout Marthu znovu. Skončila jsem u čísla šestkrát!
  • Že by měla ještě nějakou úlohu sehrát, jelikož její smrt jsme neviděli?
#159 POLW
17.5.2019 | 13:58:58
MagikaVonCary82
  • A zde de facto máme vysvětleny, či spíše dány do souvislosti všechny události pátého dílu.
  • Rázem již tak nesmyslným není.
  • Stačí se pozorně dívat a ještě pozorněji naslouchat:
  • https://www.youtube.com/watch?…
17.5.2019 | 14:14:11
FanArrow

#121 Camaris: Co to je za shit, ani to nenačítá !!!

#151 FanArrow
17.5.2019 | 14:37:54
FanArrow

#150 FanArrow: moje chyba! net bug.

17.5.2019 | 14:39:47
MagikaVonCary82

#139 renmil:

  • Naprosto souhlasím.
  • Nerozhodný, neschopný a dosud za bastarda se považující tajtrlík náhle dozví, že je Stark i Targaryen v jedné osobě…
  • Samozřejmě, že neudržel klapačku zavřenou.
  • Tím spustil celý kolotoč:
  • Sansa se začala vidět jako sestra budoucího krále Sedmi království.
  • Jon se odtáhl od Deny jako od ženy.
  • Tím, že i jí řekl, kým je, v ní zapálil doutnák vedoucí k sudu střelného prachu (Královo přístaviště)
  • Skrze jeho hubu a jeho chování došlo k čemu došlo.
  • Jeho vinou Deny zemře, a ten pablb ani nechce vládnout.
  • Deny ho prostě měla měla shodit z hradeb na Dračím kameni, byl by svatý pokoj.
  • Varys mohl žít, obě její děti/draci mohli žít, Olenna, Missandei, Theon, atd…
  • Deny by se psychicky nezhroutila, a děj by probíhal zcela jinak.
  • A Melissandru za to, že toho pakoně přivedla zpět mezi živé, bych nejraději nakopala do její kostnaté zadnice!
  • I když vším je vlastně vinen Sam Těžkotonážný, který byl rodinným otloukánkem a s nímž a jeho ženo a dítětem tatínek vyrazil dveře a zapudil ho…
  • Deny jim dala šanci žít, odmítli kvůli Cersei.
  • A když mu řekla, že se může vrátit domů, a on oponoval, že nemůže kvůli otci, a ona mu sdělí, že je po smrti, tak namísto poděkování, že se má náhle se svou ženou a dítětem v rukou jejich rodinné sídlo a pozemky, tak pitomeček běží za druhým pitomečkem, aby mu prozradil, kým je!
  • Do té doby, po celou dobu od návratu z Citadely na Zimohrad ale o tom nikomu ani necekl!
  • Takže dva ufňukánci bez schopností řádně velet, vést strategii a taktiku, viz. bitva na Zimohradě s mrtvými, zničí celou budoucnost Deny, konce Cersei, Jaimeho, Varyse, Tyriona a destrukci Králova přístaviště…
  • Výborně! Kdo jim může fandit a považovat je za schopné, natož jednoho z nich za dobrého krále, když jim být nechce, protože by vládnout ani neuměl, je pro mne pakoněm také!
#153 jose8 #154 naviivan #157 mateSKAtes
17.5.2019 | 14:41:51
jose8

#152 MagikaVonCary82: Já měl Jona vždycky docela rád, ale tuhle sérii je fakt totálně mimo. Dany je psychycky na dně a on jenom, že je jeho královna a nechá jí v tom. Nijak ji neutěší, nepodpoří, nic.

17.5.2019 | 15:00:13
naviivan

#152 MagikaVonCary82: taký je život …! Hrdinovia zomreli a tí zbabelí , ktorí prežili sa stanú veľkými .

JON neurobil nič , iba sa snažil nezavadzať ...... BRAN sa nechal vláčiť tam, potom späť , a teraz sedí na zadku a asi rieši svoju zápchu ....... SANSA sa nemusí tváriť sproste, ona taká je ......ARYA je vražednica a bude vraždiť , až kým ju niečo konečne neklepne po hlave .......TYRION povraždil CELÚ svoju rodinu , a teda si zaslúži aby si sadol na trón toho čo zostalo z 7 kráľovstiev .

Všetci , ktorrých som mal rád a ich osudy ma fascinovali sú mŕtvi … a ich otec MARTIN sedí na svojej tlstej riťi, hryzie si nechty a nevie ako ďalej ........Ale aj tak , vďaka za 8 rokov radosti , ktorú som pri sledovaní GoT mal …ešte raz veľká vďaka ..... Teraz ešte dúfam, že ma nenaserú tí, čo natáčajú GERALTA z RIVIE … dovidenia priatelia , rád som čítal vaše príspevky .

17.5.2019 | 15:00:17
Slezan

Bože už jen tři dny a poslední díl…já jsem tak vzrušený, že nemůžu ani mluvit, ani psát, tohle jsem musel diktovat kamarádovi ať to napíše.

#158 A_V
17.5.2019 | 16:26:47
SultanCZ

#145 Monoceros: a kolikrat mam psat ze vim ze to nic na 8 serii nezmeni ale je to gesto ktere jasne dava najevo nespokojenost lidi vuci dvoum scenaristum.

17.5.2019 | 16:27:50
mateSKAtes

#152 MagikaVonCary82: A nenapadlo tě že jon je prostě tak blbě napsanej ve scénáři ?? :D jako uvědom si, že to co tu píšeš je sice pravda ale neni to z hlavy GRR Martina :D Bohužel máš pravdu ale prostě kdyby to psal martin nebylo by to tak.

#162 Rafan
17.5.2019 | 16:38:16
A_V

#155 Slezan: Tak to máš asi hodně smutný život

#160 Slezan
17.5.2019 | 17:13:37
POLW

#148 MagikaVonCary82: Celý jsem si to znova prošel a máš pravdu, fakt jsem si toho ze začátku nevšimnul, Nechci to svádět jen na titule od HBO (celkem mizerné, oproti Edně) Ten začátek mi prostě nedával moc smysl, teď je to celkem jasné…Děkuji a na tu Martu se podívám,zajímavé…

17.5.2019 | 17:17:04
Slezan

#158 A_V: Mám krásný život :-) jen jsi to napsal/a tak mi zase …uuf

17.5.2019 | 17:35:22
POLW

#100 Maroder: Ano, ale ten úmysl ji otrávit byl opravdu schovaný jen v jednom dialogu (větě) Hodně důležité, ale přéhlednutelné…

17.5.2019 | 17:39:05
Rafan

#157 mateSKAtes: No a jsme u toho. To je jako bych řekl mé ženě že ten štrůdl by má máma udělal lepší kdyby ho udělal. Cítíte jak je to hloupý argument? Za tyhle situace Martin by to určitě napsal jinak může Martin, protože to nenapsal. Takhle ty spekulace a nebo jestli chcete hypotézy tu budou pořád, protože je nelze ani potvrdit ani shodit ze stolu. Možná ale to je ten důvod proč to ti lidé dělají.

#163 mateSKAtes #164 mateSKAtes
18.5.2019 | 12:43:16
mateSKAtes

#162 Rafan: Ano já naprosto souhlasím že za to může martin. Ale přece tady pár scénáristu nemužou napsat pořádnej scénář když na to maj sotva rok :D Martin ty knihy píše kolik ??Kolik desítek let?? To jsou dekády to se přece nemůže srovnávat. To tvoje přirovnání jsem sice pochopil ale prostě tohle je trošku něco jinýho.

18.5.2019 | 16:39:23
mateSKAtes

#162 Rafan: A co si budem ano chápu neni hezký když jsou tu lidi co jen na všechno kydaj, to chápu. Ale proč jsou tu teda lidi kteří dají 100% i naleštěnýmu hovnu pod značkou GoT. Však to zas je druhej extrém a řekl bych že horší protože když člověk neni kritizovanej tak ho to v životě nikdy nikam neposune a nebude chtit nic zlepšit a ani mít tu potřebu něco zlepšit. Nechci se zastávat těch kterejm vadi uplně všechno ale tohle je blbost.

18.5.2019 | 16:43:33
mike2

#61 Monoceros: 60 milionů náklady, půl milionu podepsaných, to je nějakých $120 na hlavu. Jak jednoduché… Aspoň budou moci ukázat, že jim o to opravdu jde a že to není jen hatefest po fórech. Ale kdyby to tak bylo, asi by místo petice založili projekt na Kickstarteru. :-) (A i kdyby se vybralo dost, stejně by to dopadlo vypadalo jako v britském parlamentu – kteroukoli variantu by většina odmítla jako naprosto nepřijatelnou, ale na žádné by se shodnout nedokázali.)

#82 Reiken: Já jsem z Daenerys moc nadšený nebyl už někdy od Astaporu a postupem času toho nadšení bylo méně a méně. Ale moc lepších kandidátů po ruce nebylo a s vývojem seriálu jich dál ubývalo, takže jsem pořád doufal, že ji lidé kolem ní dokážou udržet v rozumných mezích.

#101 Svjatogor: „Crows“ je hanlivé označení, které používají jen wildlings. IMHO je to narážka na to výhradně černé oblečení, nic hlubšího bych v tom nehledal.

#124 naviivan: Varys měl prsty jen v tom otráveném víně – zároveň dal ovšem avízo Jorahovi, aby byl rozkaz splněn, ale Daenerys přežila. Škorpion byla akce „modroústých“, takové té sekty, co obývala věž v Qarthu (když Barristan škorpiona zabil, dívka, která ho na Daenerys poslala, něco zasyčela a bylo vidět, že má modrý vnitřek úst).

18.5.2019 | 19:07:32
mike2

To, že Varys neutekl, nebyla otázka hlouposti. To, jak klidně a promyšleně reagoval, když slyšel dupání po schodech, ukazuje, že s tou možností počítal a že prostě dospěl k závěru, že v dané situaci bude pro jeho cíle prospěšnější, když zůstane a pokusí se toho stihnout co nejvíc, i za cenu, že to skončí jeho smrtí.

#167 mateSKAtes
18.5.2019 | 19:12:20
mateSKAtes

#166 mike2: ámen to jsem se tu snažil říct celou dobu ale ostatni moc neposlouchali.

18.5.2019 | 19:31:29
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama