Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Geroge R. R. Martin tvrdí, že se Lady Stoneheart v seriálu nedočkáme

Geroge R. R. Martin tvrdí, že se Lady Stoneheart v seriálu nedočkáme

O Lady Stoneheart, mrtvé Catelyn Stark, která byla v knize následně oživena, se v poslední době diskutuje stále více a více. Objeví se, neobjeví? Toť otázka. Otázka, na kterou nám nyní odpověděl George R. R. Martin.

34 26
4.6.2016

Lady Stoneheart se neobjeví, ale měla. Alespoň to odpověděl George R. R Martin. YouTuber jménem Preston Jacobs měl tu čest, že byl jedním z pár šťastlivců, kteří byli s Georgem na společné večeři. Preston se osobně ptal na knihu 1000 Words, kterou George napsal v sedmdesátých letech minulého století. Knihu dvaceti pěti povídek si můžete zdarma přečíst.

Nicméně jiný fanoušek se George zeptal právě na Lady Stoneheart. Níže si můžete přečíst Prestonův komentář.

Jeden Ital se poté George zeptal, zdali se Lady Stoneheart objeví v seriálu. George odpověděl, že ne, že byla vyškrtnuta. Také říkal, že pokud by byl do seriálu zapojen, udělal by věci jinak, ale je příliš zaneprázdněn dokončováním knih.

(Foto: HBO)

Z čehož tedy jasně vyplývá, že David Benioff a David Weiss návrat Catelyn Stark jako Lady Stoneheart plánovali, z toho však, jak Martin potvrdil, sešlo. Nebo si to nakonec rozmysleli, změnu plánu Georgovi neřekli a přece se objeví? Na odpověď si budeme muset ještě počkat. Co myslíte vy?

Diskuze /64

Romix01

To je dobře.

4.6.2016 | 18:18:55
Stardos

„Jon Snow je mrtev a do seriálu se nevrátí“ To vážně čekají, že jim budeme věřit? :D Ona je taky možnost, že LS nebude, ale dočkáme se LS v podobě oživeného Robba, stále budu doufat, že se objeví, Martin měl důvod ji udělat

#3 Stardos #58 vintason
4.6.2016 | 18:33:42
Stardos

#2 Stardos: A další ironie je, že to řekli před dílem, ve kterém má velkou pravděpodobnoat se objevit :D

4.6.2016 | 18:35:43
scroller

No to teda doufám, LS je velmi stupidní a trapná teorie.. Prosím, D&D, dodržte to.

#59 tomaash
4.6.2016 | 18:42:48
vojta25

Tak to teda ne. To je jedna z postav kterou bych tam fakt chtel

vojta25
4.6.2016 | 18:44:19
Lalinka

Já mám radost, že tu ještě někdo sleduje „tinfoil conspiracy theorist“ Prestona Jacobse :D Na LS jsem se těšila, ale poté, co udělali s Dornem, jsem možná i ráda. Aspoň je to jedno zmrtvýchvstání vzácnější :)

4.6.2016 | 18:47:36
dfx

Miesto LS by jej ulohu v seriali mohla zobrat Sansa :-)

4.6.2016 | 18:57:35
Nikolperse

Nie som prekvapená. Už pred premiérov novej série som niekde na internete čítala, že buď oživia Jona alebo dajú do seriálu LS.

4.6.2016 | 19:06:17
Leviatan

Co funguej v knihách nemusí fungovat v televizi. Jsem rád, že tam Lady Stoneheart nebude, nechtěl bych viděl lady Catlyn jako nějakou mstivou zombie…

4.6.2016 | 19:13:41
BixB

Zklamání… :( Kdo teď zabije Brienne… :D

#11 toren555 #12 toren555
4.6.2016 | 19:13:51
toren555

#10 BixB: stejně byla Catelyn záporná postava , jediné proč byla považovaná za kladnou postavu bylo to že byla matkou Starku , jinak její chovaní bylo dost hloupé a nadělala jen problémy svému rodu .

#48 karel304
4.6.2016 | 19:19:52
toren555

#10 BixB: ani nevím proč chtěla v knize zabit Briene , neudělala nic moc špatného krom toho že chtěla ochránit její děti

#16 garvon
4.6.2016 | 19:21:46
Eddard1

Mě tam tedy nechybí. V knize se chovala jak kráva. A to velmi nerad kritizuji postavy.

4.6.2016 | 19:42:49
*Minci*

Mám pocit že má lady Stoneheart jazvu na krku co ju podrezali,ale mne je jedno či sa vráti,viacmenej tá fotka je divná a naznačuje niečo či ?

4.6.2016 | 19:45:12
garvon

Ja sem docela rad, ze tam nebude. Aspon ji nezprasi jako hromadu ostatnich postav.

4.6.2016 | 20:04:30
garvon

#12 toren555: Protoze zabiji vsechny kdo maji neco spolecne s Lannisterama nebo Freyema.

#17 toren555
4.6.2016 | 20:05:18
toren555

#16 garvon: no to já vím ale přišlo my to dost hloupé , už jen fakt že Brian dělala vše proto aby pomohla jejím dětem .

#20 DarkrayCZ123456789
4.6.2016 | 20:17:49
Stardos

https://www.yahoo.com/…2617952.html

Tak co si myslíte? Sice je to takové zvláštní, a mohli i nakonec ve všech věcech lhát, ale přeci jen :)

4.6.2016 | 20:35:36
IZFNP

Já jsem četla teorii, že úlohu LS přebere Arya po návratu do Westerosu. Nevím, jak konrétně by to mělo vypadat, knihy jsem nečetla, tak to jen tak zmiňuji mezi řečí :D

#27 Stardos #31 toren555
4.6.2016 | 20:46:08
DarkrayCZ123456789

#17 toren555: Kapitola Jaimeho, ale končí tím, že potká Brienne, nebo aspoň ji zajmou myslím jeho vojáci a ona mu pak řekne že našla Sansu a ať jí jde pomoci, že jí chce zabít Ohař (Teda myslím že řekla Ohař). Navíc kapitola Brienne nekončí přímo její smrtí, ale jen tím že visí a cítí velkou bolest.V knize to s Jaimem nevypadá moc dobře. Jelikož se v dalším díle Jaime ocitne v Řekotočí, tak to i v seriálu pro něj nevypadá dobře a Lady Stoneheart se možná objeví a dočká se své pomsty. Může to ale taky udělat Thoros z Myru, pokud vážně oživenou Catelyn vyškrtli.

4.6.2016 | 20:47:05
DarkrayCZ123456789

Jen dodávám. Herec Thorose se podle toho co jsem četl má objevit v téhle sérii. Bude to hodně zajímavý.

4.6.2016 | 20:49:20
noproblemo

LS se chovala opravdu jakoby ji za těch pár dnů v řece změkl mozek… Ale i přesto bych ji tam rád viděl a to už jen proto, že byla v knize…už od první zmínky o ní si představuju jak se s nožem mstí na všech Freyích smile

#23 DarkrayCZ123456789
4.6.2016 | 20:51:47
DarkrayCZ123456789

#22 noproblemo: Myslí si že jí zabili všechny děti, přišla o manžela. Jí nezměkl mozek ona se chce prostě pomstít. A důvod oběšení Brienne, ikdyž jí tedy nakonec nezabila. (pokud to vážně byla Briene kdo potkal Jaimeho a ne někdo kdo tak jen vypadá) Nechtěla zabít Jaimeho přece a navíc nosila jeho meč a dala mu přísahu. Důvod Catelyn zabít tak moc Jaimeho, kromě toho že je Lannister. V seriálu poslední větu kterou Robb slyšel bylo: ,,Lannisterové posílají pozdrav." Od Roose Boltona. V knize to ale bylo takhle: ,,Pozdravuje tě Jaime Lannister." Podle mě to tak Martin udělal s důvodem, aby Catelyn brala jako jednoho z hlavních (hlavního) viníků Jaimeho.

#24 noproblemo #33 Eleanor05
4.6.2016 | 20:58:57
noproblemo

#23 DarkrayCZ123456789: Pravda no… myšlení ale nebylo její silnou stránkou už ani v předchozím životě… Byla v tomhle dost podobná Nedovi, prostě mi v knize přišlo její chování ukvapené a bez ochoty si nechat cokoli vysvětlit, ale co my víme o jejích pocitech když jí povraždili a zmrzačili skoro celou rodinu… Každopádně i přes všechno stále doufám že se v příštím/ch díle/ch objeví :)

#33 Eleanor05
4.6.2016 | 21:15:18
shootx

Proste mohla byt hrda vlcice co brani sve syny ale byla hloupa, stejnou roli po jeji smrti prevzala trapna Denerys ktera se zmuze max na proslovy… Doufam ze misto ozivovani tam spis poslou za ni Denerys a jeji odkaz prevezme Tyrion…

#26 tomasgeryk
4.6.2016 | 23:02:56
tomasgeryk

#25 shootx: :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D tak změna na novinky.cz pokračuje, i když tady nenadává každý na Kalouska, ale na Daenerys, a to bez ohledu na to, o čem je článek :-D :-D :-D Nemůžu říct, že bych to nečekal, Daenerys spam je všudypřítomný… Teď by mě jenom zajímalo, kdy se tlachy o Daenerys začnou objevovat třeba v diskuzích o TBBT… Dávám bolševikovi rok :-D

#30 shootx #46 zroutik
4.6.2016 | 23:14:56
Stardos

#19 IZFNP: Taky jsem to četl a smysl by to i dávalo.Musí být důvod, proč se Arya učila být Nikdo a proto by při vraždění nenosila svou tvář, ale tvář jiných, tedy Catelyn

4.6.2016 | 23:17:53
Magister_Peditum

Ještě by mohli vytáhnout Ohaře, který by mohl cestovat s Bratrstvem.

#29 shootx
4.6.2016 | 23:36:37
shootx

#28 Magister_Peditum: Sak ano obrati ho na viru a bude sampion vrabcaku proti Horovi

5.6.2016 | 1:07:42
shootx

#26 tomasgeryk: Ja jen pisu co si o ni myslim proste tu jeji linku ted vedou hrozne a chteji to zachranit ze ukaze prsa?? Jsou tam jine postavy co si zaslouzi vice pozornosti…

#37 tomasgeryk
5.6.2016 | 1:11:01
toren555

#19 IZFNP: tomu bych docela věřil výcvik na to už má

5.6.2016 | 1:25:08
Felis

LS se chovala pomstychtivě, chápu. Zabili jí rodinu, chtěla se pomstít. Ale pokud to vychází z Catelyn, která dělala jednu chybu za druhou (uvěření Malíčkovi, nesmyslné obvinění Tyriona, propuštění Jaimeho), jsem rád, že je pryč. Hloupá ženská.

5.6.2016 | 1:28:04
Eleanor05

#23 DarkrayCZ123456789: Díky za tu informaci o rozdílu mezi seriálem a knížkou. Je zajímavý, že v knížce říká Roose Bolton něco o Jaimem, když Jaime s vyvražděním Starků neměl asi nic společnýho, ne? S Walderem Freyem se přece domluvil Tywin Lannister. Jedině, že kromě toho, aby to Cat slyšela a pak se za to mstila, to George R. R. Martin myslel jako provokaci kvůli tomu, že Jaime Robbovi unikl ze zajetí (přesněji ho Cat pustila na svobodu). Jinak fakt nechápu, proč to Roose Bolton řekl.

#24 noproblemo: To není pravda. Mezi Nedem a Catelyn byl velký rozdíl v tom, jak se chovali a jak uvažovali. Je pravda, že poradit si nenechali ani jeden, ale Cat jednala daleko víc bez rozmyslu, než Ned. Catelyn se vlastně chtěla svým způsobem bezhlavě mstít i zaživa, proto okamžitě odsoudila Tyriona bez přímých důkazů a nechala by ho zřejmě i zavraždit, kdyby Bronn na Orlím hnízdě nevyhrál ten souboj. Pak bez rozmyslu propustila Jaimeho s Brienne. Ned nejednal bez rozmyslu, jenomže doplatil na to, že pokud je jeden čestnej člověk obklopen křiváky, pak ho dřív, nebo později semelou. Jediný člověk, který ho v Králově přístavišti měl rád, a komu mohl věřit, že ho nepodrazí, byl Robert Baratheon, ale ani ten ho neupozornil, jak to v hlavním městě vypadá. Asi proto, že Roberta vládnutí vůbec nezajímalo, takže se se členy Malé rady skoro nesetkával, a pokud, tak přehlížel to, jací ve skutečnosti jsou. Ned neměl věřit nikomu, ale věřil skoro všem. A pokud si myslel, že někdo není dobrý člověk, alespoň se domníval, že je čestný, protože na to byl zvyklý ze Severu. Nebyl vůbec připravený na to, že lidé, kteří ve skutečnosti vládnou Sedmi královstvím, se k moci dostali a udrželi si ji především svojí křivostí a nelítostností. A to byla jeho chyba. Nevěřil, že by Cersei zůstala v hlavním městě po tom, co jí řekl a už vůbec nepočítal s tím, že pravdu, kterou jí řekne o Robertově pergamenu, překroutí na lež a zradu, a ještě k tomu před svědky. No a k tomu ho podrazili vojáci, kteří měli sloužit jemu, ale sloužili královně (Janos Slynth, myslím, k tomu vydal rozkaz). Tam nešlo o to, že by Ned nebyl chytrej, ale byl prostě až moc čestnej a morální a to se nevyplácí v žádným světě, ani v tom GoT, ani v tom našem.

#34 Ann Taylor #35 Engeneer #45 Athaeneus #55 Michaillev
5.6.2016 | 2:43:03
Ann Taylor

#33 Eleanor05: Když ho v knížce pouštěl Roose na svobodu, tak Roose mu řekl, ať pozdraví Tywina, a Jaime mu řekl, že jenom když on vyřídí jeho pozdrav Robbovi.

webmaster
5.6.2016 | 9:06:43
Engeneer

#33 Eleanor05: Když Roose pouštěl Jaimeho z Harrenova, zmínil se, že jede na svatbu. Jaime na to prohodil, ať teda pozdravuje Robba, přesně jak říkáš jako provokaci, že mu utekl. O Rudé svatbě neměl Jaime ani ponětí.

5.6.2016 | 9:12:01
Jerry Screaming

Drahá Edno, mohli byste prosím Vás nepsat spoilery z knih do hlavních článků? Mohli byste tam dát alespoň upozornění … Díky

#38 Chipmanek
5.6.2016 | 9:17:26
tomasgeryk

#30 shootx: To je fajn psát, co si myslíš. Ale proč proboha tady??? Vždyť ten článek nejenom, že není o ní, ale dokonce v něm o ní není ani zmínka. Proto to označuju za Daenerys spam. Všudypřítomný a totálně nevyžádaný ;-)

5.6.2016 | 10:14:05
Chipmanek

#36 Jerry Screaming: Souhlasím, že je to spoiler, který sem nepatří, ale zrovna LS už snad, díky totální profláklosti na všech fórech a diskuzích, ani za spoiler považovat nemůžeš.

Ale jinak s tebou souhlasím, na tohle by si edna měla dávat větší pozor, biď je to veřejné tajemství, ale je to furt spoiler z knih.

#44 Jerry Screaming
5.6.2016 | 10:45:35
methoz

A pak že neni materiál na víc dílů…

5.6.2016 | 11:09:05
Destyl

Neviem ale v tomto sa s mnohými nezhodnem. Už Benjenov návrat bol pre mňa hovadina. Možno tomu tak bolo len kvôli tomu, že sa Branova linka začala mrte divno vyvýjať a nejakú ďalšiu postavu to proste chcelo. Neviem, akého bodu v tomto smere dosiahli knihy. Priznám sa, nečítal som ich. Ale od prvej série nula bodov pre Benjena a zrazu o circa 50 dielov sa vráti. No thanks. To isté si myslím aj o Lady Stoneheart. Veď vykillovať Freyovcov a ich kumpánov môže napríklad Blackfish a Bratrstvo. U mňa osobne jediná postava, ktorá by ma potešila ak y ešte zasiahla do deja, tak je možno trošku nepodstatnejší, ale stále dosť zaujímavý Hound :)

#42 ori
5.6.2016 | 13:39:34
Lipicán

Zombie Catelyn mi fakt nechybí. Oživení Jona úplně stačí.

5.6.2016 | 13:56:42
ori

#40 Destyl: v knihe sú stále v jaskyni podľa toho čo viem, len včera som dočítal Hostinu takže uvidím :D

webmaster
5.6.2016 | 14:36:29
Tomi Lee Morpheus

oživovanie mrtvych je proti prírode, zdravému rozumu a škodí to hlavne príbehu, GOT bol zaujimavý hlavne tým, že žiadna postava si nebola istá či sa dožije dalšieho dielu.

dúfam že GRRM prepne, a z WW urobí božiu apokalipsu, ked zmyslom WW nieje vlásnuť, ale oživiť všetkých mŕtvych,) to len potom bude zombieland,)

5.6.2016 | 14:53:46
Jerry Screaming

#38 Chipmanek: Ale i tak jsem to nevěděl. Pak tu ještě někdo napsal, že LS zabije B… a už jsem byl vytočený. Líbí se mi články v encyklopedii, ale jinak nechci vědět, jak to je v knize a jak to bude asi v seriálu. Protože chci být překvapený a také si chci knihy přečíst, až skončí seriál. Jinak díky za souhlas! :-) ;-)

5.6.2016 | 16:33:44
Athaeneus

#33 Eleanor05: V knihách Cat jedná jinak. Tyriona nechtěla zabít. Dokonce ji hlodaly otázky, jestli trpaslík neříká pravdu. Dodělala to až její ségra.

5.6.2016 | 17:44:46
zroutik

#26 tomasgeryk: šak vždycky ti nejlepší sou nejvíc hejtováni :-) Daenerys to je takovej Messi – nekdo ho miluje někdo nesnáší :-) Bo CR7 – to je to stejny

#47 AviaRa
5.6.2016 | 19:10:54
AviaRa

#46 zroutik: Takže Joffrey je Ježíš.

#54 Montalban
5.6.2016 | 19:24:32
karel304

#11 toren555: Catelyn naopak byla postava jednoznačně kladná, to že kladné postavy dělají i věci které se později ukážou takticky chybné přece není něčím, co by snad nějak měnilo jejich charakter. Naopak nebylo chybou když byla proti vyslání Theona, proti Robbově svazku s Talisou nebo jestli dobře pamatuju i proti popravě Kastarka.

#50 Eleanor05
5.6.2016 | 22:41:50
Opie.Winston

Nevím no,o Jonovi se psalo něco podobného

5.6.2016 | 23:48:27
Eleanor05

#48 karel304: Jo, Cat byla zajímavá postava a po Nedově smrti se trochu změnila a byla chytřejší. Dokonce konečně začala litovat toho, jak špatně se chovala k Jonovi, který za nic nemohl. Neměla jsem ji v první sérii moc ráda, ale potom už celkem jo. Hlavně mi připadala hodně realistická.

#51 rhobos
5.6.2016 | 23:53:26
rhobos

#50 Eleanor05: Mi zase přišla hodně naivní.. a to více než Sansa.. i kdyby puštění králokata nemělo v nějakém jiném vesmíru vliv na Robbovy muže a armádu ( :( :( ) tak co si myslela? Že králokat.. člen KG si bude moct říct.. hele ona mě pustila ja pustim jeji 2 dcery (tam nevěděli jistě kde je arya tuším jinak by ji určo hledali) .. ? :D Tywin by mu za to možná useknul ruku sám neudělat to Loki … kdyby se pokusil je propašovat (těžko.. neměl na své straně nikoho… nikoho.. muž bez pozice.. armáda – „uctívá Tywina“ zbytek poslouchá Cersei nebo krále.. nikdo by nechtěl zemřít kvůli starkům když proti nim válčí.. nikdo.. ale ona to celkově neměla domyšlené :D …

#53 Tomi Lee Morpheus
6.6.2016 | 4:37:34
brandiss

mozete tu kydat na Neda ci Cat, vsetko aj tak najviac posral Robb, i ked som mu fandil, u mna bol v TOP trojke najhlupsich postav, co si myslel, ze mu to Frey odpusti?

#55 Michaillev
6.6.2016 | 8:54:26
Tomi Lee Morpheus

#51 rhobos: lolo, je fajn že máš rovnicu či stroj času čo ti povie čo by sa stalo… ja jej rozhodnutie chapem, nech by sa dialo čokolvek, tak jej deti boli v ohrozeni života, smrť kralokata by prave naopak smrť jeich detí ešte viacej priblížila, defakto Kralokat bol pre Cat jediná reálna nádej, fyzik by povedal, že tým že ho pustila dala mu život, zvýšila šance že jej deti ju prežijú. šancu bola malá, ale vdaka KK nenulová

KK síce nemal nič, ale mohol pre tie deti niečo urobiť, tak ako to nakoniec urobil pre svojho brata.

defakto to že Cat zachránila KK, zachránila aj nášho trpajzlíka;) za čo jej trena byť vdačný

#56 rhobos #57 ori
6.6.2016 | 10:09:02
Montalban

#47 AviaRa: Je tam podobnosť. Aj chudáka Joffreyho zákerne zabili. Musím sa priznať, že mi chýba. Bavil ma kráľovsky.

6.6.2016 | 10:12:45
Michaillev

#52 brandiss:
#33 Eleanor05: Krásně popsáno a vysvětleno! Takto to vidím i já!

6.6.2016 | 11:32:13
rhobos

#53 Tomi Lee Morpheus: nic z toho naneštěstí nemám… ono stačí zapojit hlavu.. jestli to mohlo vyjít tak jen v případě OFICIALNÍ výměny kdy by Tywin na to připustil „aby jeho rod nevymřel“ přece jen Jaime je dědic Casterly Rock … a to se dokáže hodnotně vyrovnat 2 dcerám protivníka … (či jedné v tomto případě).. jestli si myslíš že Jaime by mě ale jinak slovo si říct propusťte je .. tak hodně štěstí ;-) :D navíc za vlády Joffreyho (y) ale je fajn že máš rovnicu či stroj na nepoužívání hlavy (případně toho co v ní máš/nemáš) … :D :)

6.6.2016 | 14:31:11
ori

#53 Tomi Lee Morpheus: Skôr Tyrion bol jej jediná nádej, ešte sama to „hovorila“ v knihách (myšlienky)

webmaster
6.6.2016 | 19:47:12
vintason

#2 Stardos: nesmysly… to je víc pravděpodobnější ta LS, Robbovi usekli hlavu a nasadili na ni hlavu vlka, jestli si nepamatuješ ze seriálu

7.6.2016 | 13:17:40
tomaash

#4 scroller: LS není teorie, ale fakt podle knihy.

9.6.2016 | 0:06:29
Zaajda

já si naopak jsem skoro jistý, že se tam objeví :D kvůli poslední epizodě. Ti tři jezdci na koni byli z Bratrstva. Jeden z nich byl Citroš (tuším, že se tak jmenuje) – to byl ten s vousy a žlutým pláštěm. Dále ty „vesničany“ pobil lučištník (další významná postava z jejich party/družiny) – tihle nejdřív cestovali chvíli s Aryou, patřili k Bleskovému lordu a poté „sloužili“ LS :) + Brienne jede do řekotočí.. fakt si myslím, že by tam mohla být :)

10.6.2016 | 11:49:25
Javelot

Někdy není zrovna moudré držet se striktně knih, Martin má kontrastnější svět a HBO se podle mě drží trochu zpět… Stoneheard mě do celkového konceptu nesedí, a líbí se mi jak to v seriálu řeší jinak – Stoneheard je od Martina krok stranou, měl dat Catlin boží klid a nebrat ji to, co zní ještě zbylo… Když Martina mrzí, že tam nebude SH, tak se měl raději bít v prvních sezónách za Cold Hands (týpek na obřím losovy co pomáhal Branovi za zdí), podle mě mnohem atraktivnější postava, jenže na obrovského losa už asi nebyli prachy :).

#62 Ann Taylor
10.6.2016 | 13:40:40
Ann Taylor

#61 Javelot: Taky bych byla ráda, kdyby tam nebyla (sice ne, že by mi tam neseděla, ale vadí mi – vadí mi její tupost a doslova bezduchá msta), ale zajímalo by mě, kdo je Catlin (když to píše tolik lidí, tak tam někde musí být, ale sakra, ještě jsem si jí fakt nevšimla! :D) a co slyšel kámen, když Stoneheard.

#63 Javelot
webmaster
10.6.2016 | 16:12:34
Javelot

#62 Ann Taylor: Takže „Kamenosrdce“ :D? V angličtině nevynikám a knihy jsem četl v češtině, také nerad spojuji dvě slova, co by měli být jinak oddělené (zvlášť mě pak iritují jména složená z více slov :) ). Za „Catlin“ se omlouvám – chtěl jsem to opravit, ale funkce editování tu není? *Catelyn. ;)

10.6.2016 | 19:37:06
VampKošilka

Mám radost. Catelyn nesnáším jak v seriálu, tak v knize.

13.6.2016 | 12:36:21
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama