Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

George R. R. Martin tvrdí, že chce Vichry zimy vydat v létě roku 2020

George R. R. Martin tvrdí, že chce Vichry zimy vydat v létě roku 2020

Autor Písně ledu a ohně si stanovil nové datum publikování Vichrů zimy. Dle jeho slov chce knihu dopsat do jednoho roka, přičemž pokud se mu to nepovede, tak ho mají fanoušci zavřít na samotku, kde ji dopíše.

24 9
22.6.2019

Kromě seriálu Game of Thrones jsme se v posledních letech zaměřovali i na aktuální stav knih Písně ledu a ohně. George R. R. Martin píše již pěkně dlouho šestý díl s názvem Vichry zimy. Průběžně si stanovoval data dokončení, ale nikdy je nesplnil. Před pár lety dokonce napsal, že si už žádné datum nestanoví, protože tím akorát štval své fanoušky. Nyní si však stanovil nové datum dokončení.

Martin každý rok navštěvuje velké akce a v roce 2020 se chystá na novozélandskou akci s názvem 78th World Science Fiction Convention (Worldcon). Tato událost začne 29. července 2020, přičemž Martin k ní řekl následující: „Něco vám povím, pokud na Worldcon nedojedu s Vichry zimy ve své ruce, tak máte mé svolení mě uvěznit do malé chaty na White Islandu, a to do doby, dokud tu knihu nedopíšu.“

Všichni jsme zvědaví, jak to dopadne, nicméně Martin nám nabídl první možné reálné datum vydání, tedy 29. července 2020. Nic si však od toho neslibujte, rok uteče jako voda a Martin možná opět začne tvrdit, jakou udělal chybu s tímto stanoveným datem vydání.

Zdroj článku: Winter is Coming

Zdroj: HBO

Diskuze /124

ori

Berieme ho za slovo D:

webmaster
22.6.2019 | 14:57:23
FallenMaia

Žeby?? :D Ale to je len jedna, som zvedavý koľko potom bude ešte písať tú poslednú :D Keď sa bude zase zopár rokov motať okolo tých seriálov ;)

#6 widy.33 #7 Violet
22.6.2019 | 15:21:08
mateSKAtes

Teda ten chlap má ale nervy takhle bodat do vosího hnízda :D

#121 POLW
22.6.2019 | 15:23:00
Svjatogor

Doba, kterou musíme nějak přetrpět. Pomůže se vecpat mezi jahody do mrazáku? ;-)

#5 widy.33
22.6.2019 | 15:35:39
widy.33

#4 Svjatogor: ach jaj , ja som ozaj zvedavá :D a verím že fanušikovia splnia jeho prianie

widy.33
22.6.2019 | 15:47:42
widy.33

#2 FallenMaia: do vtedy aj zabudnem úplne, že som na nejkú knihu čakala :D :D

widy.33
22.6.2019 | 15:50:48
Violet

#2 FallenMaia: No je mu 70. Tak třeba už jen pět let :) deset, patnáct..

22.6.2019 | 16:03:13
ddaanniieell

Zajímalo by mne jestli kdyby nějaký fanoušek skutečně Martina zavřel byl by zatčen a souzen za únos a omezování svobody nebo by mu dali za pravdu a ještě ho podpořili? Ne fakt bych chtěl vědět jak by to řešili. Jinak nevěřím že knihu dopíše ve stanovený čas. Další seriály a nová hra od tvůrců Dark Souls.

22.6.2019 | 16:36:01
FallenMaia

Sranda by bola keby to ani nikdy nedopísal a ani nikto po ňom a nechali by tomu otvorený koniec :D :D Proste domyslite si… ;) A poznali by sme vlastne len ten seriálový :D

#10 sonulle
22.6.2019 | 16:49:45
sonulle

#9 FallenMaia: Přestaň :) Vážně si myslím, že nějaký fanoušek ho chytne za slovo a máme tu Misery 2.

#11 FallenMaia
22.6.2019 | 17:16:50
FallenMaia

#10 sonulle: Ale mne by to ani nevadilo, ja som tu už niekoľko krát písal že ten seriálový koniec je podľa mňa vlastne zredukovaná, upravená, orezaná verzia toho originálneho Martinovho, len ten bude určite obsiahlejší a vyšperkovanejší ;) ;)

Dajte na moje slová, ja som prorok ;) :D :D

#12 Violet
22.6.2019 | 17:21:36
Violet

#11 FallenMaia: však jim řekl, jak to má skončit, tak jaký prorok? :D

#14 FallenMaia
22.6.2019 | 17:24:33
Lord Leny

Ja nevím jak vy ostatní. Ale ja byl s koncem spokojen. Jasně byli tam hlouposti jako strategie v bitvě o Zimohrad, přílišná uspechanost apod… ALE takhle to D&D natočili a my se s tim musíme smířit bo to kvuli nám fakt nepřetočí..

22.6.2019 | 17:31:02
FallenMaia

#12 Violet: Nooo ale pozor, pozoooor ;) Kopa ľudí tu má ten názor, že im prezradil len toho Brana ako kráľa a ostatné je vraj úplne odlišné ;) Ja ale tvrdím že aj v knihe Daenerys zašibe a zomrie, že Jon skončí na severe, Arya odíde, Tyrion bude pobočník......

#16 Violet
22.6.2019 | 17:41:38
Lady Adeline

Nechtela jsem se uz vyjadrovat k tematu osma serie verzus knihy ale po tom co tady ctu tak mi to neda ;-) Martin prozradil Dydynum tri veci: kdo umre ale pozor ne jak!!!!! Pak ze Dany zesily.A ze Bran bude sedet na koleckovem kresle a bude vladnout :-) :-) :-) Vetsinou tu blbost ze osma serie je z hlavy Martina a ze se knihy nebudou lisit bla bla bla..... Je nazor fanousku co jeho knihy nedrzeli ani v rukach takze nemaji ani poneti ze konec nemuze byt uplne stejny jelikoz v knihach je uplne rozdilny dej nez v serialu a vystupuje tam o mnoho vice postav ktere se v serialu ani neobjevily takze asi tak milacci moji.Neprohlasujte tu chytre reci kdyz ani nevite o cem je rec ;-) Neurazejte tu Martinova dila kdyz je srovnavate s tim paskvilem jako je osma serie to je jako srovnavat cinskou polevku s kaviarem ;-)A pro ty co mi tu budou nadavat a psat ty svoje pravdy vam vzkazuji milasci: ,,vylizte mi polevu!" Jako ted bez prdele fakt uz to tady nereste a radeji se tu vsichni zacnete modlit at nam Martinek dopise ty dila at muzeme v noci klidne spat.Amen

#17 Violet #18 FallenMaia #51 zroutik
22.6.2019 | 18:02:15
Violet

#14 FallenMaia: však někde psali že Dany je to co jim prozradil, to že jí hrábne ;) Ona a Jon, kolem nich se to celý motá nejvíc..

Ale jinak se píše, že on prý není vázán televizním příběhem, jim sice prozradil podstatnou část což teda Bran určitě nebyl ;) Záleží jak to bude v knihách, ale pochybuji.. A ve smlouvě má prý že musí scénáristum dát rozuzlení toho co by se stalo, ale jinak si prej může napsat do knih co bude chtít.. Takže to klidně může změnit celý, což by byl asi i dobrej tah pro knihy…

#19 FallenMaia
22.6.2019 | 18:08:08
Violet

#15 Lady Adeline: však to ještě nenapsal tak nikdo nic srovnávat nemůže :D se nečil :D

22.6.2019 | 18:10:08
FallenMaia

#15 Lady Adeline: Za prvé: Ja som nepovedal že sa nebudú líšiť ;) Ale že ten seriálový koniec je vlastne len orezaný, zrýchlený a zjednodušený Martinov koniec ;) To že je voj názor iný beriem, uvidíme keď vyjde posledná kniha.

Za druhé: Ano, ja som knihy nečítal ;) To že tam vystupuje viac postáv ako v seriály je len bonus, keďže o nich v seriály nevieme, tak nás ich osud nezaujíma. Bavíme sa o tých postavách ktoré poznáme aj zo seriálu.

Za tretie: Ja nijaké dielo neurážam a môžem to porovnávať s čím budem chcieť ;) To nieje žiadna urážka. Je to moja vec, to že je to paskvil si myslíš len ty, nie ja ;)

Za štvrté a to najpodstatnejšie: Ty mi nebudeš hovoriť čo mám a čo nemám riešiť v diskusii pod článkom ku GoT. JAKO TEĎ BEZ PRDELE!!

Amen

22.6.2019 | 18:14:15
FallenMaia

#16 Violet: Veď tu bol článok o tom pred pár dňami že im prezradil práve toho Brana ako kráľa, sám to potvrdil, kde si bola???

#20 Violet
22.6.2019 | 18:15:59
Violet

#19 FallenMaia: Bran podle mě nebyl ta podstatná část.. už to chápeš?

#22 FallenMaia
22.6.2019 | 18:22:22
Lady Adeline

FallenMaia: vubec jsem te nezminovala a to ze si se toho chytl ...... :-) :-) :-) Ty postavy co nevystupuji v serialu ale maji velky vyznam pro dej v knihach a i postavy co jsou v serialu maji nekteri uplne odlisny dej nez v serialu.Ale tobe co si mele porad to sve dokolecka dokola nema smysl neco vysvetlovat.Takze si precti knihy a ver mi budes mluvit jinak a hlavne zjistis ze osma serie je blbost.

#24 FallenMaia
22.6.2019 | 18:24:09
FallenMaia

#20 Violet: Nabudúce píš zrozumiteľne a vyhneme sa zbytočným konfliktom :D

Bran nebol podstatná časť??? OKEEEJ

#23 Violet
22.6.2019 | 18:25:18
Violet

#22 FallenMaia: Ne v seriálu fakt ne :D Bran má být jedna z nej mocných postav a on je v seriálu jen taková vlastně všemocná nula… škoda, jeho postava měla mnohem větší potenciál :) právě jsem zvědavá jak to dopíše v knihách :)

#26 FallenMaia
22.6.2019 | 18:28:44
FallenMaia

#21 Lady Adeline: Ja viem, už si mi o tom hovorila že majú tie postavy odlišný dej a ja to beriem, to ale neznamená že neskončia v tom istom bode ;) veď nás ešte čakajú ešte dve knihy, vieš čo sa tam môže všetko stať?

Ja som sa toho chytil lebo to sedí úplne a presne na mňa :D Tak to je.

#25 Violet
22.6.2019 | 18:29:50
Violet

#24 FallenMaia: bude všechno stejně jinak :P třeba bys mohl taky začít číst ;)

#28 FallenMaia
22.6.2019 | 18:30:50
FallenMaia

#23 Violet: Beriem tvoj názor a súhlasím, Bran mohol predviesť viac ;)

Asi z neho naschvál urobili takú padavku aby to bolo na konci ešte viac šokujúcejšie ;)

#27 Violet #36 widy.33
22.6.2019 | 18:31:27
Violet

#26 FallenMaia: tak proč mě to nešokovalo :D Jsem to říkala, že to bude Bran a poradce Tyrion :D Nikoho jinyho bych tam sama nedala :D Kor když Jon to nechtěl :P

#29 FallenMaia
22.6.2019 | 18:33:55
FallenMaia

#25 Violet: Neni času, keď vidím koľko toho je, ide ma … a to som chcel ešte najskôr dočítať Malazskú knihu padlých a znova sa pustiť do Zaklínača, ešte pred tým ako vyjde seriál, neviem kedy to mám všetko stihnúť ;)

Hlavne že je času vypisovať sprostosti na nete :D :D :D

#30 Violet
22.6.2019 | 18:34:01
FallenMaia

#27 Violet: Teba možno nie ale myslím že je kopa ľudí čo to nečakali, veľká kopa ;)

22.6.2019 | 18:34:47
Violet

#28 FallenMaia: tak tu ty sprostosti nepis :P :D

já už se dívám na zaklínače :) :P Je to fakt doba co jsem to viděla na čt :D a stejně to byl frajer i tady :D

#32 FallenMaia
22.6.2019 | 18:38:32
Lady Adeline

Fallen Maia: ja to nahodou cekala taky ze Bran bude king a vis proc? Protoze ti blbci si zase nechali ukradnout scenar proste se z chyb nikdy neponaucili.Takze nejenom ze osma serie byla brak ale jeste k tomu vetsina fandu vedela dej a konec dopredu takze se mi to nelibilo a jeste jsem jak na svinu nemela ani ten moment prekvapeni :-) :-) :-)

#34 FallenMaia
22.6.2019 | 18:42:59
FallenMaia

#30 Violet: Myslíš ten starý seriál? Je to dobré? Koľko to má dielov?

#37 Violet
22.6.2019 | 18:43:14
Svjatogor

Já nemůžu vystát Branovy rádoby stoicko budhistické kecy v poslední epizodě. Absolutně zbytečné schopnosti a nachlazené ledviny z čekání na NK v Božím háji Zimohradu. Raději Lojzu. Opravdu náš Tyrion nemohl vymyslet nějakou kulišárnu k obalamutění essosské náplavy? ;-)

#40 Violet
22.6.2019 | 18:44:29
FallenMaia

#31 Lady Adeline: To že unikne scenár sa stáva aj väčším hráčom a nie len HBO, to je bežná vec ;) Z toho sa nejde ponaučiť.

#35 Svjatogor
22.6.2019 | 18:45:58
Svjatogor

#34 FallenMaia: Tyhle leaky (ehm) jsou pouze nepřiznaným zkušebním balónkem pro publikum. :-P

#38 FallenMaia
22.6.2019 | 18:47:45
widy.33

#26 FallenMaia: Mohol sa aspoň premeniť na valkýru a kus si tam polietať :D :D :D

#38 FallenMaia
widy.33
22.6.2019 | 18:48:28
Violet

#32 FallenMaia: Je to sakra dobré.. jeden film a 13 dílů :)

#39 FallenMaia
22.6.2019 | 18:50:31
FallenMaia

#35 Svjatogor: Myslíš?? to sa mi nejak nezdá ;)

#36 widy.33: :D :D To sú nápady :D

#46 widy.33
22.6.2019 | 18:50:57
FallenMaia

#37 Violet: Kde to pozeráš? Odkiaľ to máš? Stiahnuté? :D :D

#41 Violet
22.6.2019 | 18:52:09
Violet

#33 Svjatogor: Jo Jon by byl dobrý a hlavně na to měl i podle pokrevní lidine právo.. Ale tak chtěli to udělat jinak no.. Hele v knihách je Bran lepší jak v seriálu, tak třeba dostane v knihách i víc prostoru zase o hodně víc pokud skončí na trůně.. na tom tvém wc :D No dík, teď kdykoliv to napíšu vzpomenu si na tohle :D

#41 Violet #42 Svjatogor
22.6.2019 | 18:53:49
Violet

#40 Violet: pokrevní linie :D

#39 FallenMaia: napsala jsem ti do sz ;)

22.6.2019 | 18:56:12
Svjatogor

#40 Violet: Přišlo mi divné, že seriál, který bořil mýty cudnosti žánru a ukazoval co ukázat šlo, se ani jednou jedinkrát nepozastavil nad tím, jak žije brán Zlámaný svůj běžný život >> mimo záběr << . :-D

#43 Svjatogor
22.6.2019 | 19:27:35
Svjatogor

#42 Svjatogor: Oprava, já budu nového krále Prvních lidí a Andalů, ochránce Šesti králov… srát na to. Prostě, já budu Brana oslovovat: Bran Nachlazený. :-D

#47 widy.33
22.6.2019 | 19:30:27
Lex Luthor

No Goergi udělal jsi slib a jestli ho nesplníš tak jsi nahranej. Zavřeme tě do chvíle než tu zatracenou knihu dopíšeš.

#49 sonulle
22.6.2019 | 19:51:43
ori

Martin prezradil upálenie Shireen, pôvod slova Hodor a že Bran bude na tróne.

#49 sonulle
webmaster
22.6.2019 | 19:55:54
widy.33

#38 FallenMaia: snažím sa :D :D

widy.33
22.6.2019 | 20:00:45
widy.33

#43 Svjatogor: Tebe tie jeho ladvinky nedajú pokoj ? :D :D :D

widy.33
22.6.2019 | 20:02:16
Lex Luthor

Martin je už, jako Jake z dva a půl chlapa https://www.youtube.com/watch?… pořád to jen odkládá.

22.6.2019 | 20:11:19
sonulle

#44 Lex Luthor: Jdu do toho s tebou Lexi :)

#45 ori: Typuji, že i částečně zjednodušenou příběhovou osu. Nevěřím, že to byly jen tyto tři body.

22.6.2019 | 21:03:38
Pavel 1963

Já tomu už nevěřím… je asi v tvůrčí krizi a tlak na něj je obrovský… tím spíš termín zase nedodrží, bohužel

22.6.2019 | 21:12:39
zroutik

#15 Lady Adeline: přesně, hlavně Jon v seriálu je spojení dvou postav z knížky, Euron zase má dračí roh atd. takže toho bude spousta jinak.

22.6.2019 | 21:14:20
Lady Adeline

zroutik: presne tak a diky bohu ;-) Nedovedu si predstavit ze by dej v knihach byl ta sama slatanina jako posledni serie :-) :-) :-) U osme serie bych dala anketu pro nejstupidnejsi a nejvic nelogickou scenu a ze tam takovych scen bylo mraky.Pro me vede vycuhujici zlata ruka z hromady sutru :-) :-) :)To by me zajimalo jak to maji ostatni :-)

#54 FallenMaia
22.6.2019 | 21:54:39
Martan73

Ten už to nedopíše. A když, tak další knihu určitě ne.

22.6.2019 | 21:56:50
FallenMaia

#52 Lady Adeline: Najstupídnejšia a najviac nelogická scénka z ôsmej série???

Za mňa rozhodne dračí oheň ktorý rozbil masívnu kamennú bránu ako keby bola z papiera ;) :D :D A následný ten istý dračí oheň ktorý odsekol vežu z Red Keep ako laser :D :D

#57 zroutik #59 hardhome
22.6.2019 | 23:21:08
Lady Adeline

FallenMaia: jo tak tyto dve sceny asi porazily tu moji zlatou ruku mezi sutry takze zatim vedes ;-) Uvidime jestli te nekdo prekona :-) :-) :-)

23.6.2019 | 0:26:00
Efixan

He is the man of honor. We can believe him! :) :) :) :)

23.6.2019 | 0:43:17
zroutik

#54 FallenMaia: je to fantasy, musíš dát prostor fantazii :-) mě toho v seriálu moc nevadilo, prostě to udělali jak udělali, knížky mám stejně radši. Od té doby co provdali Sansu a né jen dvojnici jako v knížce sem seriál přestal brát vážně a bral ho jen jako doplněk.

#63 FallenMaia
23.6.2019 | 6:10:02
dfx

Ak sa GRRM spozna s panom Alzheimerom, tak to nikdy nedopise. Alebo ho nieco klepne.

23.6.2019 | 6:36:21
hardhome

#54 FallenMaia: harrenhal bol vypaleny Aegonom ako nic a „krpata branicka“ v Kl ma byt neznicitelna?ako toto nie je problem v 8s

#61 FallenMaia
23.6.2019 | 8:36:37
Lady Adeline

Efixan: ?????

23.6.2019 | 9:40:02
FallenMaia

#59 hardhome: Veď to že Harrenhal bol vypálený, skôr by sa dalo povedať že pod vplyvom toho žiaru z ohňa roztavený, nepočul som o tom že by tam vybuchovali brány a veže, to nedokáže žiadny oheň. železný trón tiež nevybuchol ale sa roztavil, Varys tiež nevybuchol len zhorel ;) V KL to ale bolo ako keby ten drak pľul rakety a nie oheň.

#62 widy.33
23.6.2019 | 10:09:05
widy.33

#61 FallenMaia: V tomto s tebov súhlasím s drakmi to bolo vo 8 serií odfláknuté a prehnané, keby žili všetky 3 alebo aspoň 2 draky tak by som pochopila že to mesto tak padlo ale bolo to prehnané ako ten drak len pálil a vôbec nebol unavený keď to tak z dialky sledovala Cercei tak to vyzeralo dosť divne Drogon síce narástol do obrovských rozmerov ale aj tak to prehnali …scéna 7×4 tam sa mi jeho moc páčila ako všetko a všetkých spálil otvorené priestranstvo , verím že aj skalu, múri jeho oheň rozstaví ale nie za takú chvýlu a 1drak bolo tam toho na neho veľa a ani nezakašlal :D

#63 FallenMaia
widy.33
23.6.2019 | 10:23:42
FallenMaia

#57 zroutik: Ja to beriem, ano je to fantasy, veď ja mám 8. sériu celkom rád, len som reagoval na anketu ktorá scénka mi prišla najmenej logická ;) Tak toto bola ona.

#62 widy.33: No veď to, že v 7. sérii to ešte tak nebilo do očí, a tam nevybuchovali žiadne brány ani veže, zapálil tam tú karavanu z drevenných vozov a kopu vojakov. KL bolo na jedného draka proste moc, aj tie balisty ako tam stáli na hradbách a vlastne nič nerobili, nechápal som, dosť to prehnali ;)

#64 widy.33
23.6.2019 | 10:32:48
widy.33

#63 FallenMaia: a ešte Harrenhall bola pevnosť niečo ako Winterfall takže tam sa to dalo chápať , že to tak roztavil drak a aj tak z neho niečo ostalo :D KL bolo obrovské mesto takže je to trošku na uváženie :D a pritiahnuté za vlasy

#65 Svjatogor
widy.33
23.6.2019 | 11:00:54
Svjatogor

#64 widy.33: Je-li debata na téma dračí oheň a kámen, pak doporučuji si pořádně přečíst důsledky požáru Notre Dame v Paříži. Není kámen jako kámen.

#67 widy.33
23.6.2019 | 11:03:16
shootx

Diky skvele praci DaD na hru o truny hodne fanousku radsi zapomela…

23.6.2019 | 11:03:41
widy.33
23.6.2019 | 12:02:00
Svjatogor

#67 widy.33: Pokud byly věže, cingrlátka a filigrány Rudé bašty vystavěny z prostého vápance nikoliv ze vyváženě optimineralizované superžuly, tak se nedivím, že se zesouvaly jako by byly z perníku. Zimohrad je určitě vystavěn z tvrdého severského šutru, jinak by se o něj během těch tisíc let postarala prostá eroze. :-)

#69 widy.33
23.6.2019 | 12:08:45
widy.33

#68 Svjatogor: Sila dračieho ohňa je obrovská silnejšia než obyčajný oheň :D :D aspoň tak nám to bolo prednesené :D seriál/knihy :D , tak či onak jeden drak a tolko ohňa bez prestávky podla mňa by toho nebol schopný aj drak sa unavý

#70 Svjatogor
widy.33
23.6.2019 | 12:26:38
Svjatogor

#69 widy.33: Souhlasím a proto říkám, že se nedivím, že se Rudá bašta sesunula jako domeček z karet. Problémem je, že si tvůrci na začátku seriálu nevytvořili SVOU soustavu JAKOŽE fyzikálních veličin, která bude natolik důkladná, aby umístila draky, obry, zlovlky, mamuty, Bílé chodce a jejich schopnosti do nějakých mantinelů očekávatelnosti a uvěřitelnosti. Takto jsem postaven do pozice, kdy jsem násilně a bez okolků donucen akceptovat neakceptovatel­né. :-D

#71 Svjatogor #72 widy.33
23.6.2019 | 13:01:06
Svjatogor

#70 Svjatogor: Vadí mi neuvěřitelný rozptyl schopností draka. Ve s08e04 jsou dva draci nemehla a o díl později je jeden drak nemessis celého Králova přístaviště. :-O :-P

#72 widy.33
23.6.2019 | 13:03:27
widy.33

#70 Svjatogor:
#71 Svjatogor:

8 séria nalepšie momenty s drakmy, keď sa Drogon pozerá na Johna pri vodopádoch, keď sa Drogon pozerá na Dandy a je zronený spáli trón to je všetko :D

widy.33
23.6.2019 | 13:17:17
Svjatogor

Asi tak… :-D

23.6.2019 | 13:47:24
FallenMaia

Aj keby boli tie hradby a múry z vápenca aj tak by sa ten kameň nechoval tak ako sa choval, veď stačilo že sa ho ten oheň dotkol a v momente sa rozletel na kúsky :D :D :D Ja chápem že dračí oheň je silný, silnejší ako klasický oheň, ale tam to už bolo prehnané. Si si čítal o tej Notre-Dame? Tam to hovoril nejaký odborník a hovoril že na ten vápenec musí pôsobiť obrovský žiar dlhšiu dobu aby ho to porušilo a nie jednu sekundu :D

#75 Violet #76 Svjatogor
23.6.2019 | 14:19:08
Violet

#74 FallenMaia: kritika od tebe? wow :D a pak že zázraky nejsou

#77 FallenMaia
23.6.2019 | 14:48:29
Svjatogor

#74 FallenMaia: Máš pravdu, ale jedna věc je přirozený oheň normálního požáru a druhá věc plamenomet dračího dechu s kinetickou tlakovou silou malé atomovky. Sand si rozumíme. ;-)

#78 FallenMaia
23.6.2019 | 14:51:32
FallenMaia

#75 Violet: :D :D To len aby ste videli že aj mne sa tam kopa vecí nepáčila a kopa vecí nesedela, najviac ich bolo v tretej časti, ale ako celok to nebolo až tak hrozné, ja si to jednoducho dokážem užiť aj s tými chybami ktoré to má ;) myslím že to v dnešnej dobe ľudom chýba, dnes sú všetci až moc rozhýčkaní a nároční, každý rád kritizuje, sa stačí pozrieť aké fantasy seriáli vznikali kedysi.

#82 widy.33
23.6.2019 | 14:54:18
FallenMaia

#76 Svjatogor: Nie nerozumíme, dračí oheň rozhodne nemá kinetickú tlakovú silu atomovky :D :D Sa pozri keď spaľoval ľudí, Varysa, Dickona a Randylla… Si videl že by niekoho odj… 100 metrov ďaleko? Všetci zostali pekne stáť tam kde stáli :D

23.6.2019 | 14:58:06
Svjatogor

A jsme opět u přespříliš silného rozptylu účinků jedné a té samé činnosti v různých situacích.

V jednom momentu má dračí dech destruktivní účinky na štíhlé věže Rudé bašty, v druhém okamžiku působí dračí dech v ulicích KL ohnivé peklo se širkokým rozptylem jako napalm ve Vietnamu a ve třetím okamžiku dračí dech sežehne Varyse a o tři metry dál stojící Tyrion se ani nezapotí.

Za tohle nemůžu já, ale scnénáristi. :-D

#80 FallenMaia
23.6.2019 | 15:16:42
FallenMaia

#79 Svjatogor: Veď ja ani nevravím že za to môžeš ty!!! ;) Ano súhlasím, mali si to ujasniť už dávno, aké účinky bude mať ten oheň a ako sa bude chovať, len mi proste prišiel pri tých hradbách až príliš silný, rozhodne by som mu takú silu nedal keby som patril k tvorcom ;) Bolo to proste moc, tá brána sa rozletela ako nič :D Dračí oheň nemôže mať tlakovú silu malej atomovky, je to smiešne.

#81 Svjatogor
23.6.2019 | 15:22:34
Svjatogor

#80 FallenMaia: OK, s atomovkou jsem to přehnal. Stačí implozivní účinky požáru při bombardování Drážďan? ;-)

#85 FallenMaia
23.6.2019 | 15:26:30
widy.33
23.6.2019 | 15:27:54
Svjatogor

#82 widy.33: Aiaiaiaiaiaia­iaia!!! Kop kop plesk a bum prásk!!! Hurá, s Xenou jsme po třistapadesátéšesté porazili zlou Callisto!!! :-D

#84 widy.33
23.6.2019 | 15:32:22
widy.33

#83 Svjatogor: :D a z Callisto sa nakoniec stal anjel :D milujúci Xenu :D :D :D :D

#87 Svjatogor
widy.33
23.6.2019 | 15:34:08
FallenMaia

#81 Svjatogor: Neviem, moc sa v tom nevyznám, ja by som to proste neporovnával so žiadnym bombardovaním ani ničím podobným ;) Jednoducho mi ten oheň prišiel až príliš silný ;) :)

#82 widy.33: No presne tieto som myslel ;)

#86 widy.33
23.6.2019 | 15:39:47
widy.33

#85 FallenMaia: Musím priznať, že mne tiež bolo to príliš na neho rovnako ako na Viseriona, keď rozstavil zeď lietal tam ako nejaká nafetovaná mola :D

ale v tej dobe to malo niečo do seba nechcel si byť ako Xena keď si to ako díte videl po prvý krát ? :D :D

#89 FallenMaia
widy.33
23.6.2019 | 15:42:51
Svjatogor

#84 widy.33: :-O :-O :-O Tak moc jsem to nesledoval.

#88 widy.33
23.6.2019 | 15:43:12
widy.33

#87 Svjatogor: Tak vidíš ale to vieš dúfam, že z Herkulesa sa stal Chimpules ? ? :D

#90 FallenMaia #93 Svjatogor
widy.33
23.6.2019 | 15:46:48
FallenMaia

#86 widy.33: To sa musíš spýtať Violet :D :D :D

Ja som hral na starej playstation hru Xena, sranda ;) takže som teoreticky bol Xena :D

#92 widy.33
23.6.2019 | 15:47:44
FallenMaia

#88 widy.33: Mne sa páčilo tých tuším 5 úvodných filmov Herkulesa. Stratené Kráľovstvo, Amazonky, Ohnivý Kruh, Herkules v Podsvetí a Herkules v Bludisku Minotaura, seriál ma už tak moc nebavil ale sledoval som ;)

#92 widy.33
23.6.2019 | 15:51:47
ori

Prečo vy traja vždy zaspamujete každú diskusiu? :D

#94 widy.33 #97 FallenMaia
webmaster
23.6.2019 | 15:56:50
widy.33

#89 FallenMaia: Tak vidíš :D každý chcel byť Xena :D :D :D

#90 FallenMaia: filmy boli celkom fajn lepšie nevysielali :D :D :P

#95 Svjatogor
widy.33
23.6.2019 | 15:57:49
23.6.2019 | 15:58:08
widy.33

#91 ori: pretože sa nám to páči :D pridaj sa …v blízkej budúcnosti sa prelejeme do novšej :D

widy.33
23.6.2019 | 15:58:43
Svjatogor

#92 widy.33: Víš proč? Aby mohl/a být s Gabrielou… :-D

23.6.2019 | 15:59:08
widy.33

#93 Svjatogor: ano v dobe keď už nevedeli o čom by to malo byť chceli spraviť Chimpulesa :D :D :D

#98 widy.33 #99 Svjatogor
widy.33
23.6.2019 | 15:59:38
FallenMaia

#91 ori: Sorry Ori :D

23.6.2019 | 16:00:43
widy.33
23.6.2019 | 16:12:30
Svjatogor

#96 widy.33: Nebyla to ta epizoda, kde hráli scénáristi? :-D

#100 widy.33
23.6.2019 | 16:13:08
widy.33

#99 Svjatogor: to ti už neviem ale ten chimpanz mi v pamati ostal navždy :D

#101 Violet
widy.33
23.6.2019 | 16:21:07
Violet

#100 widy.33: Jo, nemohli Herculese najít, tak vymýšleli scénáře bez něj https://vignette.wikia.nocookie.net/…ision/latest?…

23.6.2019 | 17:01:33
oskarka

Musím říci, že otravnější diskuse, než byly ty vaše u GoT, jsem ještě na Edně nečetla. :-(

#104 widy.33
23.6.2019 | 21:00:02
widy.33

#103 oskarka: Ak si im napriek tomu dala šancu prečítať si ich musela si byť ozaj na dne. :D :D :D

widy.33
23.6.2019 | 21:03:36
oskarka

Právě že to vaše žvanění (pardon) nešlo ani číst…

#108 widy.33
23.6.2019 | 21:35:24
oskarka

Když někdo napsal věcnou nebo zajímavou poznámku, tak se ztratila ve vláknu padesáti tlachů vás dvou a Svjatogora. Byl to děs.

#107 Violet #108 widy.33 #109 FallenMaia
23.6.2019 | 21:39:10
Violet

#106 oskarka: tak pokud je tak dulezity si precist ze ho zavreme dokud to nedopise.. pak to jo.. to chápu, to člověk musí vědět

23.6.2019 | 21:59:08
widy.33

#105 oskarka:
#106 oskarka: Všetci traja máme fotky, stačí ak nás budeš ignorovať pohráš sa s kurzrom a plne duchaplné príspevky potom prečítaš ľavou zadnou. :D Dúfam, že potom nájdeš tie zaujímavé poznámky. :D :D :D :D

widy.33
23.6.2019 | 22:03:12
FallenMaia

#106 oskarka: Vás dvou?? :D Koho tým myslíš? Widy a …? ;)

#110 Violet
23.6.2019 | 22:10:47
23.6.2019 | 22:20:20
FallenMaia

#110 Violet: Tak Svjatogora tam spomenula priamo, ale moje meno nepadlo ;) Som čakal že napíše Violet :D :D :D

#112 Violet
23.6.2019 | 22:22:24
Violet

#111 FallenMaia: se podivej sam .. ty a widy a S.. vy jste tu ted spamíčkovali :D

#113 FallenMaia
23.6.2019 | 22:26:09
FallenMaia

#112 Violet: A tak ona myslela celkovo, nie len túto jednu, napísala že otravnejšie diskusie nečítala ;)

A vlastne neviem čo sa sťažuje, aj tak tu už nikto iný skoro vôbec nepíše, sme jediní čo to tu ešte udržujú v obehu ;)

#114 Svjatogor
23.6.2019 | 22:33:36
Svjatogor

#113 FallenMaia: Mám podnětný nápad. My, Spameři, si uložíme >> temporatio silencio << po dobu pěti dní a veškerou svou komunikaci omezíme na vzkazník. Začneme dnešní půlnocí a mlčení ukončíme s první sobotní minutou, tj. 29.6.2019 00:01.

S netušeným zájmem a soustředěním v noci z pátku na sobotu si budu pročítat pod sebe naskládané mraky duchaplných, podnětných a pro mě objevných příspěvků z universa ctěného G.R.R.M.

Howg…

#115 widy.33 #118 FallenMaia
23.6.2019 | 22:55:21
widy.33

#114 Svjatogor: :o) Ja verím na víly. Vždy, keď udrie zvon anjel dostane krídla. :o) A si si istý, že to dokážeš ? :D

#116 Violet #117 Svjatogor
widy.33
23.6.2019 | 23:00:19
Violet

#115 widy.33: tak to jsem zvědava.. max 10 prispevku tu bude :D

23.6.2019 | 23:02:17
Svjatogor

#115 widy.33: Ano. Edna je jako chrám. My jsme jeho cihly. Když se jedna cihla rozpadne, její místo zaujme jiná a chrám stojí dalších tisíc let. Parafrází na Tywina Lannistera se na pět dní loučím. :-)

BTW: Betatest přes vzkazník.

#119 widy.33
23.6.2019 | 23:10:50
FallenMaia

#114 Svjatogor: Beriem teda, skúsme to ;)

23.6.2019 | 23:11:41
widy.33

#117 Svjatogor: okay goodbye :D

widy.33
23.6.2019 | 23:37:44
LordStark

Light of the Seven – Ramin Djawadi – Epic :)

24.6.2019 | 13:00:41
POLW

#3 mateSKAtes: Ten chlap má neskutečný nervy, pořád napínat tolik lidí. Co chce zas celej rok vymýšlet? Fakt si koleduje o únos a nějaké donucení k dopsání. Kdyby dal každý Fan jeden dolar,stačilo by to pro Mafiány, asi založím účet na Kickstarter :-) A nebo se složíme Widy.33 a Violetce na cestu do US, třeba ho naše krásné holky (samozřejmě platonicky) přesvědčí…

#123 mateSKAtes
24.6.2019 | 15:34:54
Matěj from Czechia

Kdyby to dopsal do léta 2020 byla by to paráda. Ovšem takových slibů už padlo mnoho.

24.6.2019 | 21:00:47
mateSKAtes

#121 POLW: tak ted jsem se fakt zasmál xD xD xD xD xD

25.6.2019 | 19:27:15
DejvidHound

A to povedal predtym alebo potom ako sa pozrel Sanse do vystrihu?

3.7.2019 | 1:31:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama