Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
George R. R. Martin měl možnost si zahrát v poslední řadě Game of Thrones, roli však odmítl
V poslední sérii Game of Thrones se mohl objevit i samotný spisovatel George R. R. Martin. Nabídnutou roli však odmítl. Proč?
Spisovatel George R. R. Martin stvořil svět Písně ledu a ohně, a proto jen díky němu mohl roku 2011 vzniknout seriál Game of Thrones, jehož poslední řady se dočkáme už za pár měsíců. Tvůrci David Benioff a Dan Weiss jsou pochopitelně vděční za to, co spisovatel vytvořil, a proto mu nabídli roli v poslední sérii. Spisovatel ji však odmítl.
„David a Dan mi nabídli malou roli v jednom z posledních dílů seriálu, kterou mě opravdu nalákali, nicméně jsem si nemyslel, že si jen kvůli této roli dokážu najít čas na to se vydat do Belfastu,“ řekl spisovatel George R. R. Martin.
Málokdo ví, že tohle by nebyla jeho první role v seriálu Game of Thrones. Martin si původně zahrál vedlejší roličku v prvním díle tohoto seriálu. Objevil se na Danyině svatbě, nicméně problém je, že ho žádný divák nemohl nikdy vidět. Tato scéna byla totiž nakonec vystřižena, protože celý pilot si prošel menší úpravou.
Mrzí vás, že se Martina nakonec nedočkáme v žádném cameu? Rozhodně by si ji totiž zasloužil.
Zdroj článku: EW
Zdroj: HBO
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024 -
Brian Fortune
28.11.1965 | 28.11.2024 -
Ben Crompton
28.11.1974 | 28.11.2024 -
Stephen Dillane
30.11.1956 | 30.11.2024 -
Essie Davis
30.11.1970 | 30.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /46
Ne. Proč?
bola rola, kde stary Sam cital detom GoT a vystupovat tam mal on ne ? ako len odhady… :D
#4 StardosŠkoda, to mohla být pocta pro něj. Přecijen i ty camea Stana Lee maji v marvelovkach svoje kouzlo :-)
#2 Sammet: Tohle bych za malou roli neklasifikoval. Asi mu třeba nabídli nějakou roli v pozadí nebo v armádě NK
#8 MonocerosProtože je tlustej a nevešel se do dveří studia.
#6 Offak#5 Railbot: :D
stejně by ta postava hned umřela :D
#4 Stardos: jo zřejmě jako jednu ze zombie :D nebo by mu tam mohli dát roli přímo jeho, by se tam před všechny postavil a řekl že to on stvořil jejich svět :D jejich výraz by byl jistě k nezaplacení :D
Mal hrat stareho Nocneho Krala na Zeleznom Trone 100 rokov po totalnej porazke ludi, ked zacala prichadzat jar.
#12 Ann TaylorNejlepší by bylo, kdyby v závěru poslední epizody byla ještě závěrečná scéna, která by na svém začátku zabírala tlustou knihu, pak by se kamera zvedla a ukázala nám Martina v roli starého mistra Samwella Tarleyho, který by řekl něco krátkého. Pak by knihu zavřel a teprve tehdy by byl konec. :)
#16 NeuvěřitelnéJe to škoda vzhledem k tomu, že hrál cameo sám sebe v seriálu Z Nation.
#9 dfx: Aby z něj byl nakonec Robert 2.0? Před získáním trůnu velkej obávanej válečník, po pár letech vlády… …už jen velkej? :D
Přeci by se neangažoval v takové sračce. Svůj pravý názor na ten seriál snad nikdy neřekne, ale dává nám ho často najevo.
#15 Monoceros #40 NikolperseUrčitě nemá čas, když tam usilovně pracuje na TWoW.
#13 Neuvěřitelné: ten seriál mu nasypal do kapes neuvěřitelný množství milionů které by svým psaním nikdy nevydělal, měl by jim líbat ruce že si vybrali zrovna jeho knihu a proslavili ji … 90% lidí co ted znají Hru o trůny, před seriálem o knize nevěděli.
#18 Neuvěřitelné #19 Neuvěřitelné#10 Phoenix CZ: Klišé.
Keby tam hral Martin, tak by seriál nikdy nedokončili, tak ako on nedokončil knihy…
#15 Monoceros: Právě kvůli penězům to veřejně nekritizuje, ale je o tom spousta důkazů. Jako když prohlásil, že nemá čas se dívat na GoT a pak hodil na twitter nebo kam, že se těší na další sérii The Last Kingdom. A rozhodně jim nic nedluží. On by byl chudší a méně slavný, ale bez něj by jejich seriál nikdy nevznikl, takže je nadřazenější. Každopádně má pořád super přístup na rozdíl třeba od Sapkowského, který nesnáší hry, který ho proslavily a daly mu prachy. A pak je ještě zažaluje neoprávněně…
#20 Monoceros#15 Monoceros: https://www.youtube.com/watch?…
#18 Neuvěřitelné: Tak s tím musel počítat že se úplně nebudou držet jeho předlohy (díky bohu) spíše možná nečekal že se z toho stane až takový hit a možná ho ubíjí že díky seriálu se opomíjí kniha. Že seriál předčil jeho knihy a že většina lidí chce další knihy jenom kvůli tomu aby věděli jak příběh skončí…zase na druhou stranu se mu splnil sen každého spisovatele, z jeho díla je fenomén který jen tak nikdo nepřekoná …já bych byl nadšený kdyby se mi něco takového povedlo.
#21 Neuvěřitelné#20 Monoceros: Ty jsi hodně vtipný :D, rozhodně jsi knížky nečetl. GoT je od 5. série naprostý shit.
#23 MonocerosMozna jenom nechce s tim paskvilem co z toho vznikl byt spojovan.
#21 Neuvěřitelné: Ty zřejmě seriál považuješ za odpad, proto taky píšeš to co píše … potom nechápu proč jsi tady? Aby jsi nám vtoukal do hlavy svoje poznatky? Jestli chceš diskutovat o knize jdi si na databázi knih popřípadě jiný podobný portál, děkuji a příště mě nesuď když o mě nic nevíš, děkuji ;)
#24 Neuvěřitelné#23 Monoceros: mně* Kdo tě soudí? Jen si dělám úsudek podle toho, co píšeš. Seriál bez logiky prostě nemůže nikdo obhajovat jen kvůli tomu, že tam lítají dráčci a je tam akce. :)
#25 Monoceros#24 Neuvěřitelné: opravdu nemám náladu začít se dohadovat s někým jako jsi ty, nejdříve jsi mě nařkl z toho že jsem knihy nečetl … jistě jsi mi u mě doma u toho svítil proto to víš tak jistě …potom jsi mi začal opravovat pravopis, ve snaze mě potupit, co přijde jako dalšího? vlastně to ani nechci vědět takže končím tuhle neuvěřitelnou diskuzi
#26 Neuvěřitelné #27 SarkaCarka#25 Monoceros: Opravováním pravopisu se tě rozhodně nesnažím potupit. Pouze poučit. :)
#27 SarkaCarka#25 Monoceros: nesuď mě je správně, nenech se zmást ;-)
#26 Neuvěřitelné: Můžeš si říct Vaška nebo Vaškovi, když jsou pády problém :) (dvě slabiky – dvě písmena, tři slabiky – tři písmena)
tolik z mého gramatického okénka – sorry, nedalo mi to :D
#28 Neuvěřitelné#27 SarkaCarka: Napsal: „A příště mě nesuď když o mě nic nevíš, děkuji.“ Jsou tam 2× mě/mně a já opravil do druhý. ;)
#29 SarkaCarka#28 Neuvěřitelné: tak to jsem si nevšimla zas já :D
Buďme rádi panebože – ať raději dělá na knížkách a neztrácí zbytečně čas takovýmito šaškárnami(K čemu by to bylo, je to snad nějaká příběhová role, něco zásadního pro děj? Ne, šlo by o další pitominu, jako minirole Sheerana, ať fakt raději pracuje na knihách, už takhle ztratil spoustu času, když si hrál na Gordona Ramsayho se svojí kuchařkou, apod. Neříkám, že to je něco špatného, určitě mu takovéhle výplňovky slušně vydělají, ale George už je v dost pokročilém věku, myšlení je pomalejší, psaní též, tak mu přejme, ať mu psaní jde pěkně od ruky, vždyť mu chybí ještě dvě bichle! Minimálně…a na nějaké minirole ať se vykaká :) ).
#31 Nikolperse #33 Jíra#30 Levascue: Problém nebude v tom napísaní, ale v tom aby to bolo napísané tak aby sa mu to do tých dvoch kníh vošlo. Aj keď si myslím, že minimálne jednu knihu už napísanú má a len čaká na koniec seriálu. Vtedy bude totiž najlepší čas na vydanie aspoň jednej knihy.
#32 mirako #34 Neuvěřitelné #43 Levascue#31 Nikolperse: tak tak.. souhlasím
#34 Neuvěřitelné#30 Levascue: Hele vážně nikoho nenapadlo že za tu dobu to má sesmolený komplet a vydá obě knihy s minimálním odstupem? Nebo to sekne do jedný. Prostě něco jako v případě bouře a hostiny.
#34 Neuvěřitelné #43 Levascue#31 Nikolperse:
#35 Batiatus #36 Batiatus #37 ori #39 Nikolperse #43 Levascue#32 mirako:
#33 Jíra: Nevím kolikrát to sem ještě budu muset napsat, ale připadáte mi fakt vypatlaní bez urážky. Martin už se milionkrát ohradil vůči tomu, že má obě knížky dopsaný a jen čeká na konec seriálu. Prostě pomalu píše (Spíš pořád přepisuje?) Vichry.
#34 Neuvěřitelné: Neviem koľko krát to sem ešte budem musieť písať ale prídeš mi fakt bez urážky retardovaný. Koľko krát musíš byť v živote od ľudí oklamaný aby si pochopil, že len prázdne slová nie su zárukou pravdy? Nehovorím, že Martin klame ale pokiaľ si presvedčený o tom, že bezpochyby hovorí pravdu tak si buď naivný alebo hlúpy alebo oboje. Môžeš si vybrať.
#34 Neuvěřitelné: A ešte raz sprav takýto výstup a tvoj príspevok bude možno zmazaný ešte skôr než si ho všimnú užívatelia, ktorým bol adresovaný.
#38 mirako#34 Neuvěřitelné: Aj Kit Harington sa milionkrát ohradil, že je mŕtvy a už sa nevráti, a hľa…
#38 mirako#36 Batiatus: Díky :D :D
#37 ori: Přesně tak, není žádná záruka, že říká Martin pravdu…
#41 Nevada#34 Neuvěřitelné: Ty si vážne myslíš že za tých už takmer osem rokov od kedy vyšla posledná kniha nemá napísanú už ďalšiu? To by musel fakt pomaly písať. Ja si myslím že najneskôr do dvoch rokov od skončenia seriálu vydá Víchre Zimy a do piatich rokov aj posledný diel. Typujem tak podľa toho, že už sám priznal, že Víchry Zimy dáva do kopy a že už má napísané aj nejaké kapitoly zo posledného dielu.
#41 Nevada#13 Neuvěřitelné: A inak keď ten seriál považuješ za sračku, tak prečo ho pozeráš?
#38 mirako: Není žádný důvod myslet si, že lže. Zatím vždy platilo, že co prohlásil, to byla pravda. (Ponechme stranou původní termíny vydání Tance s draky, to byl jen odhad a když viděl, že brutálně nestíhá, tak přestal termíny dávat úplně.)
#39 Nikolperse: Za tu dobu má napsanou jednu, a to Oheň a krev. A rozepsané Vichry zimy. Má z nich asi většinu hotovou, ale kdyby ji měl dokončenou tak ji vydá. Na seriál zvysoka kašle a plní si u něj jen minimální marketingové povinnosti, ke kterým se upsal.
#42 Nikolperse#41 Nevada: Ako vieš že ju vydá hneď ako by ju mal dokončenú? Kde berieš tú istotu? Každý aspoň trochu normálny a inteligentný človek by tú knihu vydal krátko po skončený seriálu. Niekto kto vymyslí takýto príbeh a svet ako vymyslel George Martin určite nie je hlúpy. A inak takéto veci som už pár krát čítala a počúvala. Hlavne keď som pár rokov pred ohlásením natáčania nového Zaklínača povedala, že prišla nová kniha zo sveta Zaklínač, prišla nová hra zo sveta Zaklínač, do troch rokov bude nový seriál. A čuduj sa svete nový seriál Zaklínač sa točí a nikto z tých čo mi protirečili mi nepovedal že som mala pravdu. Ja som si istá tým, že do dvoch rokov od skončenia seriálu budú dopísané Víchry Zimy a do piatich rokov bude aj posledný diel.
#31 Nikolperse:
#33 Jíra: Jasný, samozřejmě ta šance tady je, ale zdá se mi to jako nejoptimističtější možnost. Každým rokem ztrácím na víře, doufám že máte pravdu a George už to všechno má…ale na druhou stranu, vážně by to stihl? :) Vemte si na čem všem pracoval od doby, kdy vydal Tanec s Draky – Moudrosloví urozeného…, kuchařka, Svět Ledu a Ohně(jinak fantastická kniha :) ), Rytíř Sedmi království, Darebáci, komiksy o potulném rytíři, atd. To jsem vzal v potaz pouze literární tvorbu. Můj osobní názor je, že může mít Vichry napsané a čeká na konec seriálu, ale nevěřím, že by měl už dopsaný Sen o Jaru.
#34 Neuvěřitelné: Napiš si to kolikrát chceš, příště buď u toho alespoň slušný. Každý může mít svůj názor, ale nadávat za něj dotyčnému, že má zpomalené mozkové reakce, akorát naznačuje, tvoji nejspíše špatnou výchovu.
#44 Nikolperse#43 Levascue: Ani ja nehovorím že má Sen o Jaru dopísaní. Iba hovorím že ho už má rozpracovaní. Víchry už má alebo je kúsok od toho aby ich mal hotové. No treba brať na vedomie že už sám pred pár rokmi priznal, že má nejaké kapitoly zo Snu o Jari napísané.
#45 Levascue#44 Nikolperse: Jo promiň, to že by měl horkotěžko sepsaný komplet, byla reakce na Jíru :) .
#46 Nikolperse#45 Levascue: v pohode nič sa nedeje