Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Do jakého rodu spadá nový princ z Dorne? Jeho představitel odpověděl na tuto otázku

Do jakého rodu spadá nový princ z Dorne? Jeho představitel odpověděl na tuto otázku

Ve finále seriálu Game of Thrones nám byl představen nový princ z Dorne, který převzal pozici zesnulého Dorana Martella. Kdo je tento princ vlastně zač?

11 1
19.6.2019

Na konci seriálu Game of Thrones se v Dračím doupěti sešli zástupci všech sedmi západozemských královstvích, kteří rozhodli o osudu celého kontinentu. Za Dorne tu byl nepojmenovaný princ, který aktuálně stojí v čele celého Dorne. Tuto postavu si zahrál herec Toby Osmond, přičemž jsme ho v této roli mohli vidět pouze ve finále.

I když bylo od tvůrců hezké, že nám ukázali, kdo aktuálně stojí v čele Dorne, tak bohužel nebylo odhaleno, jak se tento princ jmenuje a do kterého rodu vlastně spadá. Na to odpověděl sám herec: „V žádném případě nejsem bratrem Trystana, protože ten by spíš mohl být mým synem, abych řekl pravdu. Tak nějak jsem vydedukoval, že jsem mladší bratrem Dorana a Rudé zmije. Fanoušci ale vymysleli zajímavou teorii, která říká, že jsem z jiného rodu, který si teď nemohu vybavit. Ale přikláním se k tomu, že jsem Martell.“

(Pochází nový princ z Dorne skutečně z rodu Martellů? Foto: HBO)

Pravda je tedy taková, že nikdo neví, ani tvůrci, k jakému rodu patří tato postava, ale asi bude nejlepší se držet toho, že nový princ z Dorne je skutečně mladším bratrem Dorana a Oberyna. V knihách sice vystupuje hned několik Martellů, nicméně žádný z nich není mladším bratrem Oberyna.

Doran, jakožto nejstarší sourozenec, měl v knihách celkem tři mladší bratry a jednu mladší sestru. Mors Martell a Olyvar Martell zemřeli ve velmi brzkém věku a Oberyn padl rukou Hory. Právě Hora zároveň zabil i jeho sestru Eliu, když vrcholila Robertova rebelie.

Zdroj článku: Winter is Coming

Diskuze /78

widy.33

Nikto nevie dokonca ani tvorcovia z akého rodu je ? ? ? :D :D :D to ma zahreje u srdca mohli sa aspon v tomto držať knihy mali z čoho vyberať

#2 FallenMaia #7 Svjatogor
widy.33
19.6.2019 | 16:09:40
FallenMaia

#1 widy.33: A načo? Všetko nám to vysvetlí Martin za pár rokov :D

#23 sFík
19.6.2019 | 16:11:21
tom99

Už jenom to, že tam dali nepojmenovanou postavu, o které prd ví, číší o naprostém amatérismu těch dvou šašků v poslední sezóně :-)

#4 widy.33 #9 Tony-Z
webmaster
19.6.2019 | 16:21:25
widy.33

#3 tom99: :D :D :D aspoň keby to nepriznali :D

widy.33
19.6.2019 | 16:24:50
ori

Ten pocit keď sa trepeš celú cestu až z Dorne len aby si povedal jedno slovo :D

webmaster
19.6.2019 | 16:50:15
Svjatogor

Tvůrci propásli vhodnou chvíli mlčet. :-D

19.6.2019 | 16:51:23
Svjatogor

#1 widy.33: To měli. Díky Nikolperse vím, že >> Vyvítekdo << měl/a tři mladší sestry. Stačilo upravit několik dialogů a nacastovat jednu holku na pohřeb. ;-) :-D

#10 widy.33 #41 Monoceros
19.6.2019 | 16:54:13
Svjatogor

Možná Doranův bastard.

19.6.2019 | 16:55:35
Tony-Z

#3 tom99: Amen!

19.6.2019 | 17:46:24
widy.33

#7 Svjatogor: ;) čo narobíš :D

widy.33
19.6.2019 | 17:46:56
ddaanniieell

Na konci stačilo jen říct: Co na to říká Mloryl bratr Oberynův z rodu Martelů. Máme jméno,rod a stačila jenom jedna věta. Tady se ukazuje neschopnost scénáristů, nedokáží ani jednu větu která by něco vysvětlila.

19.6.2019 | 17:58:42
Martan73

Ať už se v tom proboha nerýpou. Pohnojili to jak se dalo, tak ať už radši mlčí a nenimrají se v ničem.

19.6.2019 | 18:00:10
FallenMaia

Ono inak celé to zasadanie na konci mi prišlo hrozne komorné, bolo tam príliš málo ľudí na to že sa rozhodovalo o osudu celého Westerosu. Mohli tam dať oveľa viac rodov, či už z Dorne, z Roviny, zo Železných ostrovov atď. proste tam bol väčšinou len jeden zástupca a bolo, určite by to lepšie pôsobilo na ľudí keby tam sedelo oveľa viac ľudí a okolo mohol stáť tiež nejaký dav a pri zvolení Brana by všetci pokľakli, bolo by to oveľa vierohodnejšie ako to čo urobili ;)

Ale zase z druhej strany sa to dá aj pochopiť že tam to zasadanie nebolo nejak početné keďže sa to odohrávalo v dobitom meste a Neposkvrnení tam nepustili nikoho viac ako len týchto zástupcov a nebolo tam žiadne obyvateľstvo keďže väčšina bola po smrti. Možno by bolo fajn to celé presunúť niekam inam mimo mesta ;)

19.6.2019 | 18:05:09
tom99

No tak, lidi, berme to pozitivně. Můžeme být rádi, že si slavné duo scénáristů na Dorne vůbec vzpomnělo, když zapomnělo X dalších postav a rodů, kde dějová linka zůstala otevřená. Asi jeli po mapě a Dorne je lehce zapamatovatelné. Navíc natáčeli jednu epizodu X nocí, tak nebyl čas lámat si hlavou, kdo byl kdo… :-)

webmaster
19.6.2019 | 18:37:41
Thunderbird

No Xaviku, co ty chyby? :D (nechci rýpat, jen přátelsky upozornit, než se tu objeví nějaký chytrolín slintající něco o klesající kvalitě článků)

Do poslední věty úvodního tučného textu se více hodí „co“ místo „kdo“. V prvním odstavci by mělo být „království“ bez „-ch“. A v druhém odstavci chybí písmenko v „mladším bratrem Dorana a Rudé zmije“ :>

19.6.2019 | 21:14:45
Lukass.M

Tohle jsem naposledy slyšel v Pokémonech.

  • Nikdo neví jak jsme se z té jámy dostali. Ani sami scénáristi. Ale je to tak!".

Jako fakt? :D

Pak že by nebyl materiál (a čas!) na deset dílů… jen děj po vypálení KL by vydal na dva díly!

19.6.2019 | 22:33:10
Fat Tony

Vadi mi extremny hating D&D kvoli 8. serii (vsetci akokeby razom zabudli na 7 fantastickych serii, ktore maju tiez na starosti). No toto je naozaj zbytocne stupidne, dat tam nejakeho pajaca bez mena…

#19 ori #38 Lukass.M
20.6.2019 | 8:27:31
Ann Taylor

Kdyby měl světlejší vlasy a nesnažil se zoufale o cosplay Doberyna, tak řeknu, že kdo jinej by měl okamžitě skočit po moci než Yronwoodové.

webmaster
20.6.2019 | 10:37:12
ori

#17 Fat Tony: Už 5. séria bola hrozná, 6. bola celkom fajn ale 7. bola len o trochu lepšia.

#20 FallenMaia
webmaster
20.6.2019 | 11:06:42
FallenMaia

#19 ori: Hlavne že sledovanosť stále stúpala že???

#21 ori
20.6.2019 | 11:36:07
ori

#20 FallenMaia: Áno, lebo ľudia chceli vedieť ako to skončí.

#22 FallenMaia #25 sonulle
webmaster
20.6.2019 | 11:46:47
FallenMaia

#21 ori: Aha, takže od piatej série ktorá bola podľa teba hrozná sledovanosť stále stúpala pretože ľudia chceli vedieť ako to skončí, pekný blud :D :D To nemôžeš myslieť vážne toto.

#42 ori
20.6.2019 | 11:51:47
sFík

#2 FallenMaia: Oh my sweet summer child… Já už tomu prostě nevěřím.

Hlavně nechápu jaký důvod měli všichni zúčastnění na sněmu pokračovat v konceptu Sedmi královstvích, když Sansa se Severem odpojila, celé se to mělo zbortit jak domeček z karet. Sedm královstvích vzniklo protože Targaryeni a draci. A jelikož jsou Targaryeni ze scény, mělo se rozpadnout i Sedm královstvích. Nuže co, to by přece bylo moc logický… Minimálně Dorne a Železné ostrovy měly projevit touhu po samostatnosti, když to takhle ty země cítí odpradávna…

#24 FallenMaia #25 sonulle
20.6.2019 | 12:40:47
FallenMaia

#23 sFík: Sansa si to odôvodnila tým že vpodstate zachránili celý svet čo je vlastne pravda a samostatnosť je ich odmena za tú obeť čo vykonali ;) A Dorne a Železné ostrovy? Možno už mali plné zuby toho skazeného sveta a nekonečných vojen, bojov a nenávisti a jednoducho súhlasili. Proste vidina lepšej budúcnosti a lepších zajtrajškov, hlavne po tom čo všetko sa udialo v posledných sériách ;) Proste vysvetliť sa to dá všelijako, ale netreba to hneď potápať že je to odpad a sračka.

20.6.2019 | 12:54:24
sonulle

#23 sFík: Souhlas.
#21 ori: Já bych situaci v GOT přirovnala trochu k TWD, skvělý rozjezd, postupná popularizace seriálu, publikum se rozrůstá, je více peněz, více efektu, více akce, což uspokojí masy, fanouškové přibývají. A smetanu slízávají série, které už scénaristických kvalit původních serií nedosahují. Všímá si veřejnost, všímají si ruzní porotci, přichází ocenění. Nahypovaní lidé očekávají jak 7. a 8.série bude úžasná. Ale počáteční fanoušci jsou samozřejmě i vyjímky si všímají úpadku, ovšem chtějí to dokoukat.

#28 Violet
20.6.2019 | 12:58:58
Stardos

Jsem jediný, komu přijde totálně zbytečné pro poslední epizodu pro jednu scénu vymýšlet detaily okolo jedné postavy, která pronesla jen jedno slovo? :D Jako Martin by to definitivně rozpitval, ale tohle není kniha. Každému snad došlo, že je z Dorne. Jasně že všichni vášniví fanoušci to chcou vědět, ale prostě to už v tom bodě bylo zbytečné. Spíše by si lidi měli stěžovat, proč se Dorne neukázalo dříve a proč se úplně zapomnělo na Elarii

#27 FallenMaia
20.6.2019 | 13:00:01
FallenMaia

#26 Stardos: Nie niesi jediný, presne tento názor s tebou zdieľam ;) Bolo to zbytočné, nepodstatná postava pre dej, bol tam len preto aby povedal ano, nič viac ;) Lenže to fanúšikom nevysvetlíš, oni chcú poznať každú jednu postavu dopodrobna, hlavne čo sa týka mocných rodov, aj keď je to nepodstatné a každému to je jedno ;)

20.6.2019 | 13:05:51
Violet

#25 sonulle: přesně tak.. bohůžel takhle končí dnes většina seriálů..

#29 FallenMaia
20.6.2019 | 13:06:00
FallenMaia

#28 Violet: Takto končí väčšina seriálov pretože tí pôvodní fanúšikovia sú tak hrozne namlsaní, až to je nezdravé a potom keď sa seriál blíži k finále a kvalita možno kúsok klesne, tak sa nedokážu vyrovnať s tým že to neskončilo tak ako si predstavovali ;) a robia z toho takú hroznú tragédiu až je to nepochopiteľné ;)

Proste a jednoducho, keď nemáš príliš vysoké očakávania, nebudeš sklamaný ;)

#30 Violet #32 Violet
20.6.2019 | 13:13:25
Violet

#29 FallenMaia: Sorry ale to je blbost. Například The Vampire Diarie se po třetí řadě už nedalo sledovat, každý se díval už jen protože doufal, že se to znovu zlepší ale opak byl pravdou a bylo úplně fuk co s tím seriálem dělali.. Konec jsem neviděla a je mi úplně ukradenej.. A hodně dalších seriálů jako například The Walking Dead, šestá řada začíná být až vyloženě debilní a debilita pokračuje ani jsem si to později taky už dál nepustila. A přestaň si to pořád brát tak osobně. Musíš mít taky trochu nadhled, prostě poslední řada byla už jen konečná uspěchaná tečka, kde není třeba nic ani pořádně dořešit, hlavně že to stálo plno sil, jako ostatně i jiný seriály a masa fan dostali svůj konec.

#31 FallenMaia
20.6.2019 | 13:21:18
FallenMaia

#30 Violet: Ja si neberiem nič osobne o to sa neboj ;) OK, tak neplatí to pri všetkých seriáloch, to som sa sekol, ale rozhodne to platí pri GoT :D :D Žiadna uspechaná tečka a podobné … Normálne zakončenie seriálu, bez zbytočných odbočiek a vysvetlovačiek a zbytočnej vaty okolo, presne takto mi to vyhovuje ;)

#33 Violet
20.6.2019 | 13:26:04
Violet

#29 FallenMaia: A mimochodem, serál začal s dost vysokou laťkou a každý kdo si ho kvůli tomuhle i oblíbil jen očekával to samé. Tak nevím, z jakýho důvodu bych měla o tolik snižovat svá očekávání.

Když tě někdo naláká na skevelej partnerskej život, kde ti slíbí věrnost a lásku a pak se bude tahat s někým jiným, tak se ti to taky bude dál líbit? Asi ne..

#34 FallenMaia
20.6.2019 | 13:27:07
Violet

#31 FallenMaia: Jo? A pamatujš si koho pak Cersei věznila a slíbila že se pomstí? Víš že takových věcí je tam plno co se prostě najednou ztratilo, protože už na to nebyl čas? Za celou dobu se nic takhle do ústraní neodkoplo. A nejdnou .. no není čas. Je to zkrácený a urychlený. A ještě vystříhané sceny jak když si hraje dítě a pak to dopadne tak že najednou tam jsou i petky a blbej kelímek. Zajímavé že dřív se to nestalo.

#35 FallenMaia
20.6.2019 | 13:30:25
FallenMaia

#32 Violet: No tak zase tak vysoká latka to nebola, prvá séria bola v celku nuda plná kecov a dokonca som v jednu chvíľu prestal pozerať, až po čase som sa k tomu vrátil, takže nie, za mňa žiadna vysoká latka, ja mám rád akciu a boje a tie boli v prvej sérii úplne vynechané, preto mám asi tak rád skôr tú šiestu a siedmu sériu ;)

#36 Violet
20.6.2019 | 13:31:12
FallenMaia

#33 Violet: Koho väznila???

#37 Violet
20.6.2019 | 13:32:02
Violet

#34 FallenMaia: Zaujalo mě to kvůli tomu že v tom bylo dost promyšlených věcí. I když se na začátku víc kecalo, postupně to dostávalo svůj obrat a rozhodně i ten začátek měl hlavu a patu a nic se neztrácelo v pozadí krom Daario naharise. Osmá řada nemá nic promyšlenýho. Ještě jsem tak nějak dala první dva díly ale dál to fakt né. Prostě jen fráze zabít, zradil, jsem ublížená, prosím neříkej to nikomu fňuuuk.. Ne promin, je to ta nejvíc ufňukaná slaďárna z celýho seriálu. A aby se neřeklo tak vypálíme KL a zabijem NK skokem odnikud, Přes hradby? Mrtvoly kde? Jak? Nemusíme přece nic vidět, hlavně že si to domyslíme. V tomto se mnu nehneš.

#39 Lukass.M
20.6.2019 | 13:39:06
Violet

#35 FallenMaia: Asi by neuškodilo, kdyby si tady někdo dal opáčko šesté a sedmé řady, pak bys viděl co lidem vadí ;)

20.6.2019 | 13:48:16
Lukass.M

#17 Fat Tony: Když si pustíš GoT od začátku, tak si můžeš všimnout že se mění (a spíš k horšímu) od šestý série. Tedy od doby, kdy už to psali čistě podle svojí invence.

20.6.2019 | 14:13:07
Lukass.M

#36 Violet: Tak… když by přímo a jasně bylo vidět jak Arya probíhá okolo draka co se chystá sežrat Joníka, když by při záběru na chodcovy vlasy bylo vidět i mihnutí tmavý šmouhy, tak si ušetříme spoustu dohadů. Takhle jsme ve stavu, kdy se o spoustě věcí jen dohadujem a jen málo z těch dohadů nám dodatečně vysvětlujou herci skrze rozhovory. To už je hodně daleko od původních procházek po zahradách, kde bylo hodně věcí řečeno přímo a zbytek byl celkem okatě naznačen :D

#40 Violet #43 FallenMaia
20.6.2019 | 14:20:29
Violet

#39 Lukass.M: Přesně. A vem si, že taková drobná scéna by mohla trvat i jen pět vteřin :D A bylo by řečeno vše. Ale to je moc práce nad tím takhle přemýšlet. A jak říkáš, protože to bylo tak skvěle natočeno, tak proto ptom fanouškům vysvětlují jak to mysleli :D Po tom, co už se fanoušci hádají proč co jak je a bylo :D Tady už se moc sázelo na efekty, aji to bylo řečeno, chtěli škovat. Ano, zlaté zahrádky :)

#43 FallenMaia
20.6.2019 | 14:31:54
Monoceros

#7 Svjatogor: To že Lyanna pochází z 10 dětí víme i ze seriálu … v epizodě 5×02 to říká Stannis Jonovi když řeší koho by Medvědí ostrov uznal za vládce.

Mimochodem jednotlivé nitě příběhu jednotlivých postav píše skupina scénáristů a D&D dolaďují zbytek tak aby seděl podle toho jak si to představovali.

20.6.2019 | 15:13:55
ori

#22 FallenMaia: Necháp ma zle :D mne osobne sa páči všetko, aj 8. séria bola fajn a nesúhlasím s hejtom ktorý na ňu ide, ale čo čítam diskusie aj inde než tu, tak ľudia nadávajú už od 5. série. Sledovanosť možno stúpala, ale hodnotenie ku koncu klesalo.

webmaster
20.6.2019 | 15:30:55
FallenMaia

#39 Lukass.M: #40 Violet: Lenže to by sa potom stratilo to prekvapenie pre diváka, to by vám vôbec nevadilo???? Lebo mne teda ano, ja chcem byť prekvapený, ja nepotrebujem vidieť ako Arya klučkuje okolo, pomedzi všetky tie sutiny atď. Ako divákom nám nemusia všetko krásne ukázať na kameru, takto sme proste nič netušili až do momentu toho skoku a o tom to je, to je filmová dramaturgia ;)

#44 Violet #45 Violet #76 Lukass.M
20.6.2019 | 15:52:23
Violet

#43 FallenMaia: A proč se teda na GOT dívals? Když jsi předtím nikdy nebyl překvapený hm? Asi nechápeš, že tady to bylo jen hraný na šoky jak špatný horor.

20.6.2019 | 16:22:59
Violet

#43 FallenMaia: To se nedokážeš smířit s tím, že se to prostě někomu nelíbilo? Mě se tam třeba někoik věcí líbilo, ale od prvních řad je ta kvalita úplně mimo. A už mi vysvětlíš, proč první linie v boji proti NK padla za pár vteřin a pak tam hlavní hrdinové bojují desítky minut a že jich je jen pár a úplně vklidu si to dávají proti takové haldě WW? Bylo to jen na efekt. Děsný šok

#46 FallenMaia
20.6.2019 | 16:32:26
FallenMaia

#45 Violet: Súhlasím tretie časť bola zlá ale aj tak to ako celok patrí k tým najlepším fantasy seriálom široko ďaleko, bez srandy ;) Daj príklad niečoho lepšieho z tohto žánru ;)

Akože nikdy?? A čo príchod Sansy a Malíčka a rytierov z údolia v Bitke Bastardov? Čo absolútne nečakaný príchod Tywina, Lorasa a rytierov v bitke o KL??? Čo nečakaný nájazd Stannisa proti divokým?? To akože niesú „šoky“ a prekvapenia pre diváka podľa teba??? To všetko je to isté ;)

#47 Violet #77 Lukass.M
20.6.2019 | 16:54:47
Violet

#46 FallenMaia: Přečti si znovu co jsem napsala :D třeba to ted pochopíš ;) Prostě jediný co jim zůstalo a na čem chtěli stavět bylo šokovat diváka.

#48 FallenMaia
20.6.2019 | 17:31:10
FallenMaia

#47 Violet: Dal som ti príklad šokov z minulých sérií, čo ešte chceš? To ti je málo? Veď je to krásny príklad, na prekvapenie sa tam hralo počas celého seriálu a nie len v poslednej sérii. A na moju otázku aby si uviedla niečo lepšie z fantasy žánru?? Kde je odpoveď? :D :D Zase reaguješ len na to čo sa ti hodí ;)

#49 Violet
20.6.2019 | 17:40:46
Violet

#48 FallenMaia: já jsem nikde nenapsala že to driv tam nic takoveho nebylo omg… rikam ze ted uz ale o nic jinyho nejde.. už to chapes??? Ja se ptala tebe, proč ses na to dival když ty píšeš že dřív to podle tebe bylo horší.. precti si to vse znovu…

#50 FallenMaia
20.6.2019 | 17:55:16
FallenMaia

#49 Violet: S tým že o nic iného nejde nesúhlasím ;)

A prečo som sa díval? No pretože ma to postupne viac a via vťahovalo a bol som zvedavý a viac a viac sa mi to celé páčilo, každou sériou to bolo akčnejšie, bol vyšší rozpočet a išlo viac do tuhého, tie prvé dve boli dosť nudné pre mňa ale tiež ich nebudem len tak ignorovať, to je nezmysel ;)

#51 Violet
20.6.2019 | 17:59:15
Violet

#50 FallenMaia: a kdo psal co o ignorování? Neplet si mě s jiným ;) A pořád jsi to nepochopil :D neřeš:)

#52 FallenMaia
20.6.2019 | 18:26:12
FallenMaia

#51 Violet: Tak nepísala si to priamo ty ale riešila to tam Sonulle v predošlej diskusii že keď sa jej niečo nepáči tak to vytesní ;)

#53 Violet
20.6.2019 | 18:29:50
Violet

#52 FallenMaia: a proč s tím jdeš na mě? :D přestaň škatulkovat. Nebo to napiš jí a ne mě proboha :D Jako když ona ti sní jahody tak pujdeš vynadat mě? :D Co to je za logiku? :)

#54 FallenMaia #62 sonulle
20.6.2019 | 18:33:19
FallenMaia

#53 Violet: Ale veď ja som ti nenadával.

#55 Violet
20.6.2019 | 18:50:15
Violet

#54 FallenMaia: to byl příklad, pleteš mě do něčeho o čem jsem nemluvila

#56 FallenMaia #57 widy.33
20.6.2019 | 18:52:23
FallenMaia

#55 Violet: To som len spomenul mimo reču, do ničoho ta nepletiem ;) Ale keď to tak vnímaš, už to nezmením. Zase sa chytáš ten najhlúpejšej blbosti o ktorú tam vôbec nešlo ;)

#57 widy.33 #58 Violet #59 Violet #60 Violet
20.6.2019 | 18:57:56
widy.33

#55 Violet:
#56 FallenMaia:

Heeeej tak vy vediete duálnu horlivú diskusiu ? ? :D :D

widy.33
20.6.2019 | 19:00:10
Violet

#56 FallenMaia: Není to mimo řeč, přečti si to po sobě. Zminuješ něco co říkají jiní a připisuješ to mě když mluvíš se mnou, nikde nevidím žádnou zmínku o někom jiným. „A taky jí nebudu ignorovat“ Já nidke nepsala nic o ignorování. Když chceš mluvit o jiných lidech, musíš to snad napsat. Nejsem jasnověděc, abych viděla že půlka odstavce patří někomu jinýmu, to snad nemyslíš vážně. A já už jsem ti svoje řekla, nemůžu za to, že to nedokážeš zkousnout.

20.6.2019 | 19:07:32
Violet

#56 FallenMaia: A jde o celý vnímání poslední řady, tak jak nejhloupější věc o kterou nešlo? Ty mi řekneš že ty nebudeš kvůli pro tebe slabému začátku taky ignorovat ten začátek.. A přitom mluvíš úplně s někým jiným, kdo ma na tohle jinej názor než já, to ti jako nevadí? Mě ji na otázku odpověděl a pak zmíníš ignoraci konce o kterým mluví někdo jinej.. to pořád nevidíš?

20.6.2019 | 19:13:18
Violet

#56 FallenMaia: Ty nedokžeš říct že ses spletl co? Radši do mě budeš valit s tím že vytahuju blbost. Blbost kterou já nikdy neřekla! A kterou mi ty přikládáš! A je lepší to obkecávat než říct jé promin to říkal někdo jiný. To by bylo asi moc těžký.. Pak se s tebou mám bavit o nějakém konci, když ty na mě vytahuješ názory lidí o kterých já ani nevím?:

20.6.2019 | 19:15:50
FallenMaia

Violet máš moju odpoveď v súkromnej správe, tu to už riešiť nebudem, nemá to cenu ;)

20.6.2019 | 19:19:06
sonulle

#53 Violet: Dobře příště ty jahody nechám slibuji ! :)

#69 Violet
20.6.2019 | 20:38:21
Lady Adeline

FallenMaia: to se neumis omluvit verejne? To musis psat do zprav????

#65 FallenMaia
20.6.2019 | 23:33:51
Lady Adeline

FallenMaia: kolik ti Dydyni plati ze je porad tak ospravedlnujes :-) :-) :-) ????

#66 FallenMaia
20.6.2019 | 23:35:16
FallenMaia

#63 Lady Adeline: Violet prepáč mi to prosííím. Ja som to nemyslel zle.

20.6.2019 | 23:37:33
FallenMaia

#64 Lady Adeline: Robím to zadarmo, vo svojom voľnom čase :)

20.6.2019 | 23:38:39
Lady Adeline

FallenMaia: to nemyslis vazne ze to delas zadaco!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!..­..... To se ti jako fakttttt libila osma serie?????? A ja si myslela ze si z nas delas prcinu :-( :-( :-( Ta omluva byla moc odflaknuta takze prosim znovu a lepsejs ;-)

#68 FallenMaia
20.6.2019 | 23:46:32
FallenMaia

#67 Lady Adeline: Lepšiu verziu má Violet v súkromnej správe ;) :D :D takže smola

Ano :D určite by som si z vás delal prcinu a pol dňa sa tu s vami hádal o tom :D :D zas taký cvok nejsom ;)

20.6.2019 | 23:49:48
20.6.2019 | 23:52:12
Lady Adeline

FallenMaia: jako nekdy si rikam ze je mi te lito ze te tu vsichni slovne kuchaji :-) :-) :-) Uprimne ze srdce ti chci napsat ze si ta kravina nezaslouzi tvoji obhajobu fakt ne ;-) Mas na vic nez se porad zastavat mrtvoli co do ni vsichni kopou uz to nech byt dal jsi do toho maximum a strasne moc energie a uplne zbytecne :-(

#71 FallenMaia
20.6.2019 | 23:55:18
FallenMaia

#70 Lady Adeline: Asi máš pravdu, pracujem na tom svojom konci, potom dám vedieť keď to bude hotové ;)

20.6.2019 | 23:57:14
Lady Adeline

Ten tvuj konec urcite potesi nejenom moji osobu ale i ostatni.Pokud se ti libil konec osme serie snaz se napsat jeste lepsi aby si nam vsem udelal velikou radost a zbytecne nedavej energii tam kde uz neni potreba ;-) Za ten boj si zaslouzis veliky potlesk a ja ti tleskam ze jsi takovy uzasny fanousek.Nejvic me stve ze si D a D nevazi takovych fanousku jako jsi ty!!!! Mohli nam dat klidne vic serii se stejnym koncem ale lepe vysvetlenym no uznej sam nebylo by to lepsi? Na druhou stranu kdyby se posledni serie povedla nevedly by se tu takove uzasne diskuze a ja tu nepoznala fajnove lidi jako jsi ty a ostatni takze vzdy v necem spatnem je i neco dobre ;-)

21.6.2019 | 0:07:36
FallenMaia

Ježiš to si krásne napísala, vážne, až mi vybehla slzička :‚( :‘(

A máš absolútnu pravdu, ak by bola posledná séria skvelá, tak by tu nikdy nevznikli podobné diskusie, všetko zlé je na niečo dobé ;)

#74 Monoceros
21.6.2019 | 0:14:52
Monoceros

#73 FallenMaia: Rozhodně nejsi jediný komu se 8 serie líbila, ale asi jsi jediný kdo ještě má sílu to tady řešit

#75 FallenMaia
21.6.2019 | 15:41:33
FallenMaia

#74 Monoceros: Aspoň tu tá diskusia stále trocha žije ;) Treba ju udržovať. Prikladať polienka do pomaly vyhasínajúceho ohňa ;)

Tebe sa páčila alebo nie???

#78 Monoceros
21.6.2019 | 15:54:07
Lukass.M

#43 FallenMaia: Osobně jsem s tim v pohodě. Prostě hudba to podkresluje tak, že je vše v řiti a opravdu jsem věřil tomu, že prostě Sever padne a nikdo nepřežije. Dostali mně. Do tý absolutní beznaděje vyskočí Arya. JO! Sakra, NE! JOOOO!

Při druhym sledování si člověk všimne, že Jon řve u draka Go, GO, GOOOOO!!! Vše OK

Ale dodnes potkávám na netu lidi, kteří tvrděj že se tam Arya teleportovala a je to blbost.

Takže: Byl bych radší, když by tam byl záběr na běžící Aryu… abych se o tom nemusel hádat :D

Fungovalo by to pořád. Malá jiskřička naděje ve všem tom zmaru, napětí z toho, že stačí aby se na ní otočil jedinej WW… a dál víme.

21.6.2019 | 18:07:04
Lukass.M

#46 FallenMaia: Bitva bastardů, bitva za Zdí, bitva o černovodu… tam byl ten příchod očekávatelnej. Tywin odtáhl z Harrenova aby se někde zapojil do bojů, Loras se chtěl mstít a Tyrellové museli žehlit. Stannis jedoucí na sever byla taky jasná informace. Rytíři z údolí byli očekávatelný. Nic z toho nebylo překvápko tak velký, že by lidi tvrdili že je blbost aby se stalo. ;)

#78 Monoceros
21.6.2019 | 18:12:12
Monoceros

#77 Lukass.M: Rytíři z údolí sice mohli být ze strany diváka očekávaný, přesto ale dorazili hrdiny zachránit dá se říct za vteřinu 12 a bylo to udělané na efekt a klidně se dá říct že to byla blbost. Protože kdyby dorazili o pár minut později tak tam v tom obklíčení všichni umřou.

#75 FallenMaia: Ano, 8 serie se mi líbila, několikrát jsem to tu i napsal. Taky nevím proč bych se za to měl stydět a tutlat to jenom aby to někoho potěšilo. Nicméně konec seriálu mě zklamal, ale žádný drámo z toho nedělám. Jako celek seriál hodnotím i tak velice kladně.

21.6.2019 | 20:02:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama