Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Diskutujte o díle The Queen's Justice

Diskutujte o díle The Queen's Justice

Polovina sedmé série se blíží. Třetí díl s názvem The Queen's Justice je za námi, proto se v komentářích podělte o své dojmy. Nezapomeňte o událostech této epizody diskutovat u této bleskovky.

32 0
31.7.2017

Zdroj: HBO

Diskuze /229

Wolf9

Teda, myslel jsem, že Euron pověsil Yaru na přídi její lodi…

#5 Jamis #7 Trepy #117 vintason
31.7.2017 | 4:09:10
brhefst

Jen by mě zajímalo, kam zmileza Tyrellská stotisícová armáda :P

#4 Jamis #104 Batu_Khan
31.7.2017 | 4:11:21
scottt1

Uz sa tesim na to ako Bran povie Johnovy kto v skutocnosti je.

31.7.2017 | 4:11:53
Jamis

#2 brhefst: Myslím si, že šla s Tarlym.

#12 Ann Taylor
31.7.2017 | 4:12:31
Jamis

#1 Wolf9: To ses na to koukal na mobilu ne? Bylo dost zřetelné, že tam jsou obě ty Oberynovy dcery. :-)

31.7.2017 | 4:14:58
Jamis

Byl to hezký díl, nečekal jsem, že by Euron tak rychle dojel až ke Casterlyově skále. Denerys nakonec bude muset ráda Jona přijmout jako rovného.

31.7.2017 | 4:21:58
Trepy

#1 Wolf9: Tak jsi slepý, to byly SS…

31.7.2017 | 4:43:36
Trepy

Tak příští díl Dany rage incoming.

31.7.2017 | 4:44:37
fgh

Jsem rad, ze vse, co jsem rekl o epizode The Queen's Justice, se vyplnilo.

V The Spoils of War se konecne uskutecni bitva, na kterou vsichni cekate. Dothrakove proti Lannisterum a Tarlyum. Skoro vsichni Lannisteri a Tarlyove budou mrtvi na konci teto epizody. Bitva bude trvat priblizne pulku cele epizody. Jaime a Bronn preziji, samozrejme…

Dle meho nejlepsi scena ze Spoils of War je ta, kdy balista zasahne draka a Jaime se proti nemu rozebehne na koni. Podle me jedna z nejepictejsich scen!

Vic zatim prozrazovat nebudu…

#10 dragon113 #34 zizik #59 zbtb7 #118 vintason
31.7.2017 | 5:07:57
dragon113

#9 fgh: Ked v prome na dalšiu epizodu hovorí že prehráva a že je koniec chytrim planom tak určite vytiahne so všetkým čo ma len aby nakoniec neutiekala na sever aby si zachránila život nejak jej boj s tou nepremožitelnou armádov nejde presne tak ako aj to jej hranie :D:D

#136 fgh
31.7.2017 | 5:27:21
Ann Taylor

Železná banka… má ruce v otroctví… to je… zjevně další instituce, která si z předlohy vzala jen jméno.

#14 Tamon #134 fufight
webmaster
31.7.2017 | 6:29:42
Ann Taylor

#4 Jamis: Potom není dobré, že všichni byli ve zbroji Lannisterů a nikde na dohled ani jeho vlastní znak. Všude červená, zlatá, lvi… a nikde ani jeden lovec. Dokonce ani Tarly sám se nemohl obtěžovat mít svůj vlastní znak… škoda. Daenerysin plán nechat Západozemce (i když jen ty, co měla k dispozici) získat si hlavní město Západozemí není od věci. Nechat lidi Roviny získat si Rovinu by taky bylo na místě. Nebo aspoň dát najevo, že lordi Roviny jsou v tom s nimi. Ale pokud mají Lannisterové nevyčerpatelné zásoby vojáků, proč asi ne…

Mimochodem konečně nějaký super dialogy pro Tyriona!

webmaster
31.7.2017 | 6:49:31
Uschi

Dobre musim se zasmat… ty opakovane tituly Dany jsou uz k smichu :D

#15 Winter
31.7.2017 | 8:21:05
Tamon

#11 Ann Taylor: Přesně, když Braavos je svobodné město proti otrokům

#175 brandiss
31.7.2017 | 8:22:55
Winter

#13 Uschi: a pak Davos: This is Jon Snow…ehm…King In the North. No já se válel po zemi. xD

#16 Ann Taylor
31.7.2017 | 8:25:20
Ann Taylor

#15 Winter: Přesně :D A nejlepší, že to dodal až když se po něm Jon podíval, už jsem si myslela, že to ani neřekne :D

#17 Uschi
webmaster
31.7.2017 | 8:30:26
Uschi

#16 Ann Taylor: Ja myslel, ze se po nem podival proto, ze chtel rict, ze byl vzkrisenej :D

#19 Winter #20 Ann Taylor
31.7.2017 | 8:44:21
DejfZet

tak zatim všechny spoilery co unikly na jaře se ukázaly jako pravdivý

#23 fgh #24 Uschi #26 steveb19 #42 klaano
31.7.2017 | 8:46:06
Winter

#17 Uschi: To až pak jak se Davos rozkecal.

31.7.2017 | 8:49:35
Ann Taylor

#17 Uschi: To potom taky, ale Davos nejdřív „Jon Sníh“…ticho, ticho, Jon se na něj otočil „Král Severu“ :D

#21 Uschi
webmaster
31.7.2017 | 8:54:56
Uschi

#20 Ann Taylor: No ale celkove hodne slabej dil, rekl bych. Normalne mi kecaci dily nijak extra nevadi, ale za tuhle epizodu mi nejzazivnejsi linka prisla ta Branova, sand snakes a Olenny a ze tam teda byli dlouho :D

#42 klaano #47 mr_bungle
31.7.2017 | 9:16:45
Cersei92

7 sérii čakania na Casterly rock a Highgarden a oni dajú toto…to uz aj Tarlyho sídlo vyzeralo proti Highgarden ako luxus

#25 Ann Taylor #42 klaano
31.7.2017 | 9:20:16
fgh

#18 DejfZet: Presne tak.

31.7.2017 | 9:22:04
Uschi

#18 DejfZet: Tim vic se netesim na to, az dracek mracek znici zed :D

31.7.2017 | 9:23:24
Ann Taylor

#22 Cersei92: Jo to mě taky docela zklamalo. Casterlyova skála má trochu připomínat lva a má být na a hlavě ve vysoké skále. A Vysoká zahrada… pro mě vždycky bude Hluboká při pohledu zepředu :D

#44 EbenHreben
webmaster
31.7.2017 | 9:29:40
steveb19

#18 DejfZet: ktore spoilery presne? ja som ich nevidel tak ak môžeš hod link..dik

#29 DejfZet
31.7.2017 | 9:33:00
MARTAS SK

Som rád, že je Jorah vyliečený a záverečná scéna s Jaimim a Ollenou bola skvelá…

31.7.2017 | 9:40:19
Brog

Souhlasím, že to s Braavosem a otroky mě pěkně nakrklo. Stejně jako to, jak rychle přešmahli dobývání Casterlyovy skály strašně rychle (a ještě k tomu zas využili stoky a otevření bran zevnitř, protože to v GoT vůbec ještě nebylo). A jak udělali z lordů Roviny a Lannisterů jednolitou armádu. Chápu, že pro přehlednost jim nemohli nechat různý barvy, ale herdek… aspoň ty zástavy tam mohly být. Ale upřímně nechápu, že to jen kvůli těmhle věcem považujete za slabou epizodu. Co udělala Cersei se SS bylo super. Konečně se mi nějaká scéna s nimi taky líbila. Rozhovory na Dračím kameni byly prostě dokonalé (a komu se nelíbí, že to bylo tolik o dialozích, tak fakt nechápu, že vůbec kouká na GoT). Setkání Brana a Sansy bylo prostě neskutečně dojemný, i když se toho moc nestalo. A je naopak strašně fajn vidět, že Cersei a Jaime nedostávají prostě jen na prdel, jak to mnozí na konci 6. a na začátku 7. řady čekali. Teď už bych jim vážně i dával šanci na výhru. A to jsem nečekal. (Už jen proto, že jsem nečekal, že vzhledem ke knížkám Jaime vůbec bude s Cersei.) Jo, a Euronovy a Olenniny přesuny bych vůbec neřešil. Tvůrci teď očividně příšerně časově skáčou.

#30 Uschi
31.7.2017 | 9:47:41
Uschi

#28 Brog: chteli mit 7 dilu, maji 7 dilu. Podle me tohle urychlovani deje ztraci na kvalite serialu.. Vzdyt je tam stale tolik veci, co by se daly udelat „pomaleji“. Aryina linka mi treba prijde uplne zabita.

#197 Brog
31.7.2017 | 9:58:52
rockysiburger

Trochu mi vadí ta nekonečná zásoba Lannister army. Tím pádem, má Cersei pořád co nabídnout a drží se, ale na druhou stranu. Její postava je stále potřeba. Jinak by to byla, už jen krásná pohádka.
za jedním cílem. Samozřejmě oceňuji skvostný tah ve stylu Rob Stark jak Jaime podotknul při dobytí vysoké zahrady.

#32 fgh
31.7.2017 | 10:04:22
fgh

#31 rockysiburger: Neboj, ta tvoje „nekonecna zasoba Lannister army“ v pristim dile zmizi. Tedy skoro zmizi…

31.7.2017 | 10:14:26
kaailik

Jsem jedinej, koho ta Daenerys už vážně s*re?! Ten rozhovor s Jonem byl úděsnej, ať už jí někdo sejme, tyve…

#51 mr_bungle #223 Froldini
webmaster
31.7.2017 | 10:23:06
zizik

#9 fgh: Všechno to, co píšeš, se dá vydedukovat z traileru, uniklých fotek z natáčení, z oficiálních fotek, z dosavadního průběhu seriálu, a z některých „leaků“ děje 7. řady. Vůbec k tomu nemusím tu epizodu vidět, tak jak ty tvrdíš, že už jsi viděl všechny.

Schválně zkus popsat detailně (scénu po scéně, větu po větě) předem nějaký twist z epizody 7×04, který není v žádných veřejně dostupných materiálech. (Tak jako třeba v 7×03 byla návštěva muže z Železné banky.)

Pak po odvysílání můžeme zkontrolovat, jestli se to stalo přesně (slovo od slova) jak jsi napsal.

Jinak některý troll (nevím jestli ty nebo locker nebo jiný – nechce se mi to teď v žumpě hledat) předem tvrdili, že Cersei dá holku na hraní Horovi aby se matka dívala :) V epizodě se ale stalo něco jiného (mnohem krutějšího, ale taky předvídatelného). Takže ne všechny „předpovědi“ se vyplnily.

Jde právě o ty detaily, které rozdělují ty, co si dokážou vymýšlet podle dostupných materiálů a ty, co „skutečně ví“ :-)

Jo a neochota poskytnout skutečný důkaz (jak jsi psal jinde v diskuzi, že nikde nic dávat nebudeš) jen znamená, že nemáš žádný důkaz.

#42 klaano #100 PecaCZE #136 fgh
31.7.2017 | 10:23:35
steveb19

Btw..kolko je už vlastne vydaných knižiek? Rozmýšľal som že si ich kupim a teda nahliadnem do toho trochu viac ako nam ukazuje HBO…je pribeh v knižkach dozadu alebo dopredu ako serial? fakt sa v tom nevyznam a ak by mi niekto vedel stručne napísat budem vdačny

#36 zizik #38 Ann Taylor #39 Chill
31.7.2017 | 10:24:14
zizik

#35 steveb19: Stručně zatím je 5 knížek, seriál v průběhu 6. série knížky předběhl. Příběh v knížkách se v mnoha ohledech odvíjí jinak, dá se říct, že cca od 4. série jde seriál úplně samostatně, a s knížkama už jsou shodné jen některé klíčové události (i když třeba s jinými osobami).

Rozhodně knížky doporučuji, ale je potřeba k tomu skutečně přistupovat tak, že knihy a seriál jsou dvě zcela jiné, různé věci, přestože sdílejí stejné postavy a některé události.

Jo a bohužel nikdo neví, jestli vůbec budou knihy někdy skutečně dopsány (vzhledem k tomu, že na 6. díl se čeká už víc jak 6 let a má být ještě minimálně 1 díl, či spíše dva)

#46 EbenHreben
31.7.2017 | 10:32:01
danho123

Tak Euron sa zasa predviedol. Má Danny vôbec ešte nejaké lode? :D

31.7.2017 | 10:38:50
Ann Taylor

#35 steveb19: Ono to docela mate, pokud se v tom vůbec nevyznáš – celkově je příběhových knížek z tohohle prostředí sedm a dvě částečně. Pět dílů hlavní ságy, jedna sbírka Rytíře Sedmi království z období asi osmdesát let před ságou, ale je tam hodně věcí, co ji doplní (jsou to tři novely a dost možná k sehnání i samostatně, to nevím jak v jaké zemi), a Svět ledu a ohně, což je taková encyklopedie historie a zeměpisu psaná mistrem z Citadely, takže sice neobsahuje všude „skutečnou pravdu“, ale i tak obsahuje ohromný množství informací. K tomu ve dvou dalších sbírkách různých autorů existuje povídka Princezna a královna a Rogue Prince (nevím, zda už je to i česky), obojí z období Tance draků, jedna spíš před, druhá popisuje přímo válku. Ve snad dohledné době (počítám že dřív než šestý díl) navíc vyjde „Oheň a krev“ (nevím, jestli je to oficiální nebo jen fanouškovský název) o historii Targaryenů, respektive její první díl.

No a pak jsou knihy co nemají příběh, ale nějak souvisí s tímhle světem, jako atlas ledu a ohně, kuchařka ledu a ohně, pak nějaká sbírka Tyrionových bonmotů, myslím, že jsem zahlídla i nějaký krátký „cestovatelský průvodce“, což jsou počítám vybrané části Světa a podobně.

#40 Chill
webmaster
31.7.2017 | 10:39:20
Chill

#35 steveb19: Je jich 5. Příští rok by snad už konečně měla vyjít šestá (ale kdo ví? :-D ) a bude celkem 7 knih (Takže se čeká na dvě :-) :-) )

Co se tyce děje tak serial již knihy předběhl. Poslední kniha, většina linek, konci v páté sérii, některé linky v šesté

31.7.2017 | 10:39:54
Chill

#38 Ann Taylor: A to sem žil v domnění, že v tomhle mam přehled. Takhle kurevsky moc se se teda spletl :-D :-D

31.7.2017 | 10:45:24
rockysiburger

Troch sem čekal, že když se Danny chvástala 3 drakama a armádou dothrakou, že jí Jon řekne ať se oblíknou… winter is here :-) Je hezké, že kluci zvyklí na teplíčko pocítí zimu :-)

31.7.2017 | 11:05:00
klaano

#18 DejfZet: však se toho nestalo cca 50%

Tyrion brings them to meet Dany, encountering Missandei and Grey Worm on the way. The „throne room“ contains a number of Dothraki.

splněno ? nope grey worm tam davno nebyl " dle meho " množství dothraki v mistnosti nejsou dva u dveři a jeden co přijde

Davos tries to mention Jon's resurrection, but Jon dismisses it.

žadne zavrhnuti se nekonalo … davos se zarazil sám jon se jen podival na nej po te co se zarazil

Dany respects Jon immediately, Jon to Dany maybe not as much?

dany okamžite jona respektuje proto z nej udelala vezně logic :D

Bran arrives at Winterfell. Meera returns home.

o meeře ani slovo kromě postavani kolem při branove přijezdu

#21 Uschi: celkove serial nějak ztraci dech cele to přijde dost křečovité a protahované … na druhou stranu při pomeru sil lannister vs tyrell , dothraki, martell,unsullied by bylo co řešit tak jednu epizodu lannisterske vojsko koncem serie cca odpovidalo tyrellum a na nove nemaji zdroje proto bylo spojenectví s nima nezbytné v předešlých seriich ( na to jak je kralovo přistavište zavisle na dodavkach stovek vozu potravin z vysoke zahrady se jim daří docela dobře lol )

nicméně jak se zdá dumb and dumber se snaži souboj " kraloven" natahnout na celou serii a v poslednim dile přidat nejaký ten hangover s chodci ¨

o balistě v dalšim dile dukazy nemame podle fotky vojskaq sebou nic valneho nemaji … navic to ani nedava smysl ani v nejmenšim neočekavaji že by se mohla přihrnout hroda dothraku navic s drakem proto je tak snadno překvapí na otevřenem poli a dle všech fotek videi a traileru brutalnim zpusobem zmasakrují jaime se rozjede na ediciho draka pravdepodobne v momente kdy si uvedomí že je bitva ztracená dobrá otazka je jak z toho vyvázne pochybuju že ta natačena scena s upalovanou osobou je on

#22 Cersei92: jop jak casterly lock tak highgarden uakazane jen ta aby se neřeklo pokud to nenapravi nejakým got specifickým zvratem … jako třeba vražda malička či zrady podrazy atd stava se z toho nudná telenovela bože vždyt i nesmyslně ubodani panovnika v dorn bylo lepší než cokoliv co nam sedma serie doposud nabídla oproti zřejmeho deje z traileru a tvurci zveřejněných fotek nevidim nic překvapiveho tohle prostě neni GOT ale ružovka kde je doba kdy si byly všichni jistí že sean bean nemuže umřit v prvni serii ted by sám skočil na kopí po poslechu monologu cersei zlata doba joffreyho tywina roberta stannise ramsayho či sparrowa ( kteři byly každý v nečem unikatní )

ted je to jen zavod v pletenid vou kraloven … jedna hodinu odřikava tituly a druhá s vinem v ruce suše mele dokola pořad ty same nesmysly a myslí si že je chytrá přičemž se ji tvurci zoufale snaži udržet naživu až do konce serie

#34 zizik: jasně:) a v tom puvodnim leaku kter ý tu ted prezentujou osekaný a snaži se mu veřit i když neodpovida bylo že elaria svede cersei napadne ji nožem ale je zabita zatimco sand snake uteče ;)

31.7.2017 | 11:10:25
Bhall

Díl se mi líbil, ale čekal jsem víc. Rozhovor Dany a Jona ani nikam jinam jít nemohl. Nechápu proč jí Jon nedal podrobnější vysvětlení. Takto vágně podané by mu to nevěřil snad nikdo. Asi bude jejich rozhovor pokračovat ještě chvíli v další epizodě. Nevím taky proč otevřeně neřekl, že zemřel a rudý bůh ho oživil. Dále scéna Cercei a Eleria super. Olenna a Jamie taky. Bitvy byly o ničem. Šlo z nich dostat víc.

31.7.2017 | 11:12:02
EbenHreben

#25 Ann Taylor: podľa kníh určite áno, ale kde na svete nájdeš takú lokalitu aby nemuselo byť všetko cez PC efekty? nebol by som v tomto taký kritický… moja kritika by smerovala inde

#45 Ann Taylor
31.7.2017 | 11:15:05
Ann Taylor

#44 EbenHreben: Aspoň někam, kde hrady dvou nejbohatších rodů nevypadaj jak chudý příbuzný vlastních vazalů. A nedej se zmást, jsem si jistá, že i v těch jednoduchých záběrech na samotný hrady byly tuny efektů.

#48 EbenHreben
webmaster
31.7.2017 | 11:18:48
EbenHreben

#36 zizik: aké udalosti s inými osobami myslíš? neviem si spomenúť.

31.7.2017 | 11:18:57
mr_bungle

#21 Uschi: Nesouhlasím, podle mě to byl dobrý díl, zatím nejsilnější z těch tří. U linky Jon vs. Dany jsem se bavila hodně, ta jejich pře o tom, nakolik má Dany právo na trůn, mi v jednom okamžiku připomněla zdejší diskuse :D Olenna odešla like a boss, bude mi chybět :( Jen Bran se mi moc nelíbil, choval se jako nějaký pošahaný mystik. Jen doufám, že se Jon stihne vrátit, než někdo ze Starků zase umře, chci svůj Stark reunion a všechny je vidět u panovnického sto­lu.

#49 mr_bungle
31.7.2017 | 11:25:12
EbenHreben

#45 Ann Taylor: súhlasím, že sídla mohli pôsobiť honosnejšie. A myslel som všetko cez PC efekty, to že je to značne všetko dorobené nespochybňujem :) ako rozmýšľam tak rozmmýšľam, tak top sídlo je asi Erie a po ňom Riverrun… ani ten Winterfell nevyzerá svetoborne :)

#50 Ann Taylor
31.7.2017 | 11:26:00
mr_bungle

#47 mr_bungle: Jo a Cerseina linka taky dobrá, vymýšlet pomsty jí tedy jde.

31.7.2017 | 11:26:18
Ann Taylor

#48 EbenHreben: Tak u Zimohradu se není moc čemu divit, Sever nikdy neutrácel za honosné zdobení, protože na to buď neměl nebo to nepotřeboval, často obojí. Ale Orlí hnízdo, to muselo bejt drahý jak sviň, jen vytahat to všechno nahoru :D A pravda, Řekotočí tu vypadá o dost líp, přitom je mladší a stavěli ho chudší páni. Škoda. Navíc jak se Margaery myslím ve třetí řadě před Sansou rozplývala o zahradách a kráse Vysoké zahrady, no… nepředstavovala sjem si to tak. pro mě to fakt bude vždycky Hluboká z čela na kopci s labyrinty a sady kolem :D

webmaster
31.7.2017 | 11:27:59
mr_bungle

#33 kaailik: Mě její linka po dlouhé době bavila, i když pravda ne kvůli ní. Jon i Tyrion byli dobří. A to gesto s rukou s propletenými prsty u pasu má něco znamenat? Dělá to Dany i Cersei.

#52 mr_bungle
31.7.2017 | 11:30:52
mr_bungle

#51 mr_bungle: *gesto rukou s propletenými prsty

31.7.2017 | 11:31:50
Kolousek001

Já sem taky nepochopil tu Tyrell armádu :D měla to bejt největší armáda v západozemí a oni jí tak lehce vyhladili? To se jako všichni přidali k Lannisterům ? :D

31.7.2017 | 11:31:55
Zasz

TAK TOHLE BYL TEN NEJSLABSI DIL VUBEC. Jednotky ovládají teleport. V jedné scéně je Euron v Kings Landing v druhé je u Casterliovy skály. V jedné scéně je Jaime v Kings landing v druhé dobívá hrad Tyrelů. Co to kurva je. Celé Dorne je reprezentováno 4 osobama 2 zabijou v 2 díle a nyní další a tím je Dorne asi vyhlazeno. I jeho 10000 kopí viz kniha. Armáda Lanisterů nejdřív přijde o polovinu síly při bojích se Severem v minulých seriích kde pohyb armády trval třeba celou sérii. Nyní má stále vojáků přespočet. Armáda Tyrelů není – ok trochu se rozpadla něco přešlo kLanisterům, ještě OK, ale jinak Hovna. A ten průvod a lidi ve městě – Cersai jim zničí septum, pobije ty co si vyvolili – vrabčáky, nechá vraždit děti, atd atd a stále ji lidé ve městě milují. Takže lejna.

#61 Jiri96 #63 zizik #176 karel304
31.7.2017 | 11:35:48
Lazaxter

Jsem rád, že ty hovadiny nevidím sám. Nejvíc mě zklamala Casterley Rock, při přečtení jsem si představoval nějaký nedobytný monument na skále, který je zabudovaný i v té skále. V seriálu vidíme takový větší hrádek na kopci na jehož hradby dosáhnou žebříky, děs.

31.7.2017 | 11:39:50
31.7.2017 | 11:42:58
surky3

Docela jsem si vzpomněl na rozhovor, který vyšel po minulém díle. Říkalo se tam, že je super, když o bitvách rozhodují namísto vousatých týpků ženský. Nechci aby to vyznělo nějak sexisticky ale zatím to vypadá tak, že jejich rozhodování vedlo zatím k totálním porážkám a nejspíš se do toho bude muset vložit John aby vůbec nějakou bitvu vyhráli :D. Jinak co se týká těch řekněme časových skoků, tak ty jsou poměrně dost logické, přece jenom těch bitev je případně bude hodně. A jelikož to chtějí 8mou sérií ukončit a rozhodně budou chtít dát víc prostoru bitvě s chodci, tak to prostě jinak udělat nejde. Co se ale týká vojenské síly, tak je to hodně nedomyšlené už nějakou dobu, přece jenom když by to bylo bráno na to kolik lidí v průběhu předchozích sérií zařvalo, tak v podstatě dnes je většina armád pryč. Docela bych se smál, kdyby to skončilo tím, že se všichni lidi navzájem vyhladí a chodci pak jenom zlikvidují těch pár lidí, kteří zůstanou naživu :D.

31.7.2017 | 11:52:48
Kolousek001

#56 mr_bungle: Musel sem to zpomalit na minimum a zastavit ale ta postava co jí tam povalili na zem, to byl Podrick nebo Gendry? :D

Jinak vypadá to že asi Deny přejde do přímýho útoku, ale jak řekla, její spojenci ze západozemí jsou mrtvý, Jon jim těžko nějak pomůže a jestli opravdu čistě jenom armáda Dothracků s drakama vybije celou Lannister armádu tak to je dost trapný taky :D :D

Navím proč ale začal sem Lannisterům fandit, protože kdo by podporoval nějaký divochy a imigranty z východu :D

#70 zizik #71 mr_bungle #74 Rafan
31.7.2017 | 11:53:53
zbtb7

#9 fgh: ten pocit, ked si precitas leaky na reddite teraz sa hras na frajera

#136 fgh
31.7.2017 | 11:54:44
Spoock

neskutečné jak opuštění knižní předlohy seriálu ubližuje, sice byl děj rozvláčnější, ale považte, že tahle sezóna zatím meh

#62 Travel
31.7.2017 | 12:03:17
Jiri96

#54 Zasz: Jo to souhlasím. Největší armáda Západozemí a Lannistři oslabení z války 5 králů ji jen tak smáznou? A Euronovy lodě se portnou z Úzkého moře do Moře zapadajícího slunce? Nevím, začíná to být trochu honička s časem.

31.7.2017 | 12:19:10
Travel

#60 Spoock: Naprosto souhlasím, asi nejhorší díl 7. serie a celkově zatím nejhorší serie to je. Dementi se snaží ušetřit a zkrouhli to na 7 dílu. Takové velké množství užasných scén by mohlo být teď v 3. díle a oni to osekaly jak svina. I ty dialogy pro Daenerys byly uplně trapné, vím přesně čeho se snažili dosáhnout, ale psal to nějaký trotl, kdyby raději počkali na Martina aby jim to napsal, udělali by mnohokrat lépe.

Casterlyova skála, tve co to kurwa bylo? Tak oni utočili na hradby nebo přes stoku? A nebo zároven? A kolik ted zustalo Neposkvrněných? Jestli vetsina zustala na lodi a byla potopena a zabita?

Vysoka zahrada – další demence sestřihlé jak svina.

31.7.2017 | 12:20:19
zizik

#54 Zasz: Jaké teleporty zase? To se fakt najde ještě někdo, kdo si myslí, že ty scény na sebe časově bezprostředně navazují? To je opravdu demence.

Euron předal dar, Cersei ho vyhlásila za spojence, a poslala po moři zničit nepřítele u Casterlyovy skály. Zároveň poslala Jaimeho po souši dobýt Vysokou zahradu (nebylo to řečeno explicitně, ale z jejích prohlášení jak v síni tak vůči zástupci Železné banky to bylo zcela zřejmé).

Naštěstí nás scénaristi nenutili sledovat několik dílů nudnou plavbu Eurona po moři a nudné pochodování Jaimeho s vojskem po souši (i když Zasz by to asi potřeboval), a skočili jsme časem rovnou ke klíčovým událostem, a to dobytí Casterlyovy skály a následné zničení lodí Euronem, a na Rovině dobytí Vysoké zahrady Lannistery s Tarlym a smrt Oleny. (Časově odhaduju, že dobytí Casterlyovy skály a Vysoké zahrady se odehrávalo víceméně paralelně, ± pár dní, Jaime to i trochu potvrzuje svým prohlášením, že se poučil od Robba Starka.) Jediné, co se v Západozemí šíří rychle, jsou zprávy díky havranům. Proto může Jaime vědět při rozhovoru s Olenou, že Casterlyova skála padla, a říct jí, že to byla strategická oběť.

Odvolávat se na knihu je od 4. řady naprosto zbytečné, seriál a knihy se vydaly odlišnými cestami (a maximálně se občas potkají na nějaké důležité křižovatce).

Zbývá jen nejistota, co se skutečně stalo s vojskem Tarlyů (v highgarden jich moc nebylo), a co je s Dorne (vůdci jsou sice mrtví nebo zajatí, ale Dorne jako takové zatím nikdo nedobyl – nebyla ani zmínka – takže pořád se ještě odsud může něco objevit)

No a to vítání Eurona v Králově přístavišti… stačí se podívat do reálného světa, lidi jsou ovce. To, jaká zvěrstva páchá Cersei se k prostému lidu nedostane (a pokud tak šiřitelé jsou hned likvidováni), pro ně je prostě jejich královna a hotovo. A masa lidí vždy „uctívá“ ty, co jim vládnou, kór ve feudálních a diktátorských režimech, kde jediná spravedlnost a „pravda“ je to, co řekne vládce („uctívej nebo zemři“).

#201 kucis198
31.7.2017 | 12:20:36
Arrow123

Cersei dobre zatočila s hadmi ale čakal som niečo krvavejšie

#67 shootx
31.7.2017 | 12:25:52
shootx

Dialogy a originalni dobyvani CR ok. Ale zadny zvrat ktery dela GOT vyjmecnym asi uz nevymysli a tak se dockame uz jen odvypravecich epizod coz je celkem skoda… Denerys tu mela svoje tituly odvypravet sama a byl by klid jedna z mala situaci kde by to zrovna ne tolik vadilo jen skoda ze to hodily na Missandei (nemeli delat tolik zbytecnych proslovu v minulosti kuli kterym se to znelibilo)…

Jorah zrejme comeback kde se objetuje pred Denerys a zabije Eurona v souboji, Bran je autista, Sansa se zacina podobat Cersei, Cersei se podoba otci, Zelezna Banka novy hrac (psal jsem jiz pred zacatkem serie)

Neda se cekat nejake prekvapeni jen to ze Bran zazracne zmeni minulost a udela nejake strasne necekany zvrat coz do budoucna ztraci zajimavost…

31.7.2017 | 12:27:39
Arrow123

Bolo mi celkom ľúto Olenny ale aspoň odišla dôstojne. Drsná až do konca :)

31.7.2017 | 12:28:57
shootx

#64 Arrow123: Nechat ji hnít vlastni dceru pred ocima je celkem hodne kruty nez rychla smrt to se musi ocenit. Made by Mad Queen.

#68 Arrow123
31.7.2017 | 12:29:14
Arrow123

#67 shootx: Súhlasím. Na takéto krutosti je Cersei expert.

31.7.2017 | 12:31:04
FanArrow

Nejlepší byl rozhovor Euona a Jaimeho o Cersei :D

31.7.2017 | 12:33:46
zizik

#58 Kolousek001: Mám pocit, že celou armádu Lannisterů by vypálili i jen ti draci sami :-) zatím jsem neviděl, že by sebou Lannisteři tahali ty Qyburnovy ballisty. A draci už něco podobného udělali s vojskem otrokářů u Mereenu.

A co se Dothraků týče, Daenerys má všechny Dothraky, ne jen ten zbytek khalasaru, co měla když došla do Qarthu. Najdi si v minulých dílech, jak Danerys ovládne všechny dothraky a odvádí je z toho jejich města (Vaes Dothrak), kolik jich za ní jde, a srovnej to s tím, kolik Lannisterů pochodovalo na HighGarden. I kdyby válečníků Dothrkaů byla jen 1/3 z toho množství, tak stále několikanásobně přečíslují to, co pochodovalo na HighGarden.

Jediná otázka je, kde jsou všichni ti Dothraci teď? Na Dragonstone asi ne (tam bude jen část jako posádka). Že by byli v Dorne? ;-)

#72 Ann Taylor #73 mr_bungle
31.7.2017 | 12:34:00
mr_bungle

#58 Kolousek001: Vypadá to na Podricka, je to evidentně na Zimohradě.

31.7.2017 | 12:36:28
Ann Taylor

#70 zizik: Jen to ne. Vždyť mají koně! Poušť by byla stejně blbá volba jako kamenitý vulkanický ostrov. Jediný logický místo, kde může taková horda s koňmi být, je Rovina.

#95 zizik
webmaster
31.7.2017 | 12:44:49
mr_bungle

#70 zizik: Nebudou v Rovině? Cersei tuším říkala, že Olenna přivezla do Západozemí barbary, a měli by se utkat s Lannistery, kteří teď pochodují z High Garden.

#86 EbenHreben
31.7.2017 | 12:52:53
Rafan

#58 Kolousek001: Předek Dany dobyl Západozemí s třemi draky a s armádou o hodně menší než má Dany. V jednom jsou ale autoři evidentně zoufalí a to jak zabít draka. Skusil někdo trefit kuší letící terč? Kuše je vojenská zbraň s krátkým těžkým šípem na proražení brnění s ( proti luku) krátkým dostřelem, který postupuje proti vám. Balista je ještě nepoužitelnější než ta kuše, Balista je dobývací zbraň hradů a opevnění. Je těžká, špatně se ovládá a ještě blběji se sní míří. Trefit letícího draka Balistou? No vyhrát první ve sportce je větší šance. Každý lovec ví že střílet kulovnicí pohybující se cíl je trefit věc náhody a nikoli umu. Od toho jsou brokovnice. Tak že jsem zvědav jak to autoři zařídí, aby přiměli draka dosednout na zem přímo před Balistu.

#75 hardhome #77 Ann Taylor #82 rockysiburger #115 Lucas94
31.7.2017 | 13:03:54
hardhome

#74 Rafan: D&D si pozreli Hobbita a mali vybavene ak sa to da :D

#76 Rafan
31.7.2017 | 13:08:04
Rafan

#75 hardhome: No v pohádkách je možné vše :-).

31.7.2017 | 13:11:15
Ann Taylor

#74 Rafan: Tohle ale neházej na DD, však i v sáze, respektive v historii před dějem v sáze, takhle zemřela Meraxes a… drak jednoho z Rhaenyřiných synů „Strong“ Velaryonů, teď si nemůžu vybavit kterého, i s jeho pánem. Meraxes trefili podle knížky škorpionem (v tomhel se fakt nevyznám, takže nevím jaký je v tom rozdíl) do oka, při Tanci ho zase sejmuli lučištníci na lodi, když letěl moc nízko.

#84 Rafan
webmaster
31.7.2017 | 13:15:32
Arrow123

Zaujímalo by ma, čo Cersei urobila alebo urobí s Yarou :/

#79 rockysiburger #83 mr_bungle
31.7.2017 | 13:25:31
rockysiburger

#78 Arrow123: Nic. Tu si odvedl Euron :-)

#80 Arrow123
31.7.2017 | 13:32:08
Arrow123

#79 rockysiburger: Myslel som si že Euronov darček obsahovala aj Yara. Ale na druhú stranu je jedno kto ju má. Pri obidvoch je viacej menej v prdeli.

31.7.2017 | 13:35:49
Argetlam Královrah

Chudák Olenna

31.7.2017 | 13:38:20
rockysiburger

#74 Rafan: Přesně tak, jediná možnost je trefovat cíl, který letí přímo a nemění směr. Nehledě na nabíjení. Taková zbraň se nabíjí nějaký čas a je k tomu potřeba víc lidí k obsluze. První střelo se evidentně prozradí a pak jí jednoduše zničí.

#85 mr_bungle
31.7.2017 | 13:38:38
mr_bungle

#78 Arrow123: Tipuju, že s tou si bude chtít vyřídit účty Euron.

31.7.2017 | 13:44:29
Rafan

#77 Ann Taylor: Ano ale stalo se to lehčí zbraní, kterou udržíte v ruce aby jste mohl nějak efektivněji mířit. Oko je samozřejmě nejslabší místo každého tvora. Skrz něj pronikne i lehký projektil do mozku a je konec. Právě proto si na to nebudete brát protitankový kanón, ale protiletecký se šrapnelovým efektem. Hodně secvičených lučišníků kteří střílí s určitým rozptylem, má větší šanci draka zabít a nebo aspoň zranit. Z taktického hlediska je to ale stejně špatně. Kroužící draci nad nepřátelskou armádou, budou na sebe vázat značné síly, které budou chybět v boji proti pozemnímu nepříteli. Stačí minuta nepozornosti a draci se snesou a je vymalováno. Jen jejich přítomnost a reálná hrozba znemožní vojevůdci ohrožené armády provádět nějaké taktické manévry. Bude muset držet armádu pohromadě. Nepokryje obranu proti drakům na větší ploše. Naopak protivník co tuto starost nemá se může rozvinou a napadnout armádu z boku zezadu kde jsou lehčí jednotky, jako právě ti lučišníci atd. Vůbec bych se nedivil tomu, že v střetnutí s armádami bojujícími za Cersei nezemře ani jeden drak. To s těmi Balistami mi přijde jako moc velký spojler do budoucna. To nesedí k tomuto seriálu který sází na překvapení.

#87 EbenHreben
31.7.2017 | 13:44:40
EbenHreben

#73 mr_bungle: keby boli v rovine, Lannisters by nikdy nedobyli Highgarden

#90 mr_bungle
31.7.2017 | 13:53:25
EbenHreben

#84 Rafan: súhlasím, s balistou zamieriť je ťažké, ďalšia vec je, že keď raz minieš, už ju nemusíš stihnúť nabiť, lebo zase Daenerys nie je počítač úrovne sandbox ale rozmýšľajúci človek a rýchlo eliminuje hrozbu

31.7.2017 | 13:57:07
rockysiburger

Další otázka do pranice :-) Arya se vrací domů, ale jakou podobu si vezme na sebe ? :-) prostý rolník, voják nebo půjde něco uvařit pro malíčka :-)

#89 Grayyitheyerouh
31.7.2017 | 14:02:30
Grayyitheyerouh

#88 rockysiburger: Eda a bude zpívat něco o malíčkovi

31.7.2017 | 14:06:48
mr_bungle

#86 EbenHreben: To, že jsou v Rovině, neznamená, že kempují přímo u High Garden, mohli je uklidit někam, kde nebudou děsit místní obyvatelstvo, a pokud byl útok na HG neočekávaný, těžko mohli zasáhnout.

#91 zizik
31.7.2017 | 14:42:28
zizik

#90 mr_bungle: To je asi jediná možná varianta, že jsou uklizeni v Rovině, ale spíš tak, aby vůbec nebyli na očích (to mi vyplývá z porady 4 bab, kdy se nakonec dohodly, že „horda“ pustošící západozemí by spíše zvedla podporu lidu pro Cersei). Takže nestihli zasáhnout u Vysoké zahrady (která navíc byla přepadena „nečekaně“, když Lannisteři nebránili Casterlyovu skálu).

Ale tím pádem teď můžou být připraveni sejmout Lannistery vracející se z Vysoké zahrady, a s nima se možná objeví i ta chybějící armáda Oleny (počty u Vyoské zahrady my prostě pořád „nesedí“).

31.7.2017 | 15:07:10
yloveiou

Trošku je mi líto,že se tvůrci snaží nacpat děj do 7 dílů, první tři mi přijdou takové rozjížděcí a rozestavují se síly a intrikuje se…mně to nevadí…líbí se mi to,ale aby jim zbylo dost místa na ostatní nevyhnutelné konfrontace…Noční král-Daenerys-Cercei, víc místa pro Starky,pro Jona atd…Jinak v tomhle díle souhlasím-dialogy skvělé.Jen ten Jona a Daenerys nemusel být tak škrobený…a z bitev se dalo vytřískat víc. Euron je husťák,ale zabít by ho časem mohli :D

#93 yloveiou
31.7.2017 | 15:11:25
yloveiou

#92 yloveiou: Jo a ještě…zklamal mě vzhled Vysoké zahrady :(

31.7.2017 | 15:12:38
dragon113

To si ešte stále myslíte že dany výhra ostali jej už len dothraci a draci ktorý v ostrom bojí ešte neboli dothraci bez brnenia v seriáli ani luky nemajú zvyknutý na nájazdy a že sa im každý vzdá ,bez akejkoľvek taktyki proti ťažkej pechote ktorej veli tarli (najlepši taktyk) takáto situácia vyzerá v prospech cersei dalej draci nerozmislaju ako človek a po zásahu pod zraneniami môžu útočiť bez rozmyslu aj na vlastných ďalej vždy keď začali chrliť oheň vždy stáli na mieste a nehibali sa čo nebude pre balistu problém a draci aj tak sú dosť veľký terč

#97 zizik #98 rockysiburger
31.7.2017 | 15:12:46
zizik

#72 Ann Taylor: No když se podívám na trailer na 7×04, záběr na Jaimeho a Brona tak okolní prostředí mi přijde víc právě jako poušť nebo suchá prérie, než nějaká úrodná rovina :-) A nekoukají možná nakonec právě na tábořiště Dothraků? :-) (Přejedou přes kopeček – „A k***a co to je?“ :-D )

31.7.2017 | 15:12:53
Satanec

Vypadá že osudy Joraha Mormonta a Samwella Tarlyho se skutečně ještě prolnou. Myslím, že Jorah nevědomky zabije Samova otce (bojijícího proti Dany -->tedy i proti Jorahovi).

31.7.2017 | 15:18:02
zizik

#94 dragon113: Asi by ses měl kouknout na nějaký minulý díly, konkrétně jak draci likvidují lodě armády otrokářů u Mereenu. Všechny tvoje „argumenty“ proti drakům tam jsou popřeny.

Zbývá tak jen to, že Dothraci proti obrněným můžou mít problém 1 na 1 (to už jim ukázal Jorrah v první sérii), takže se mohli poučit (použijí taky nějaké brnění), případně je prostě převálcují množstvím. (A když se na tebe valí 10ti násobná přesila zuřivých divochů na koních, může klidně i u vycvičených vojáků převládnout strach a panika, kor když jim ještě nad hlavama budou lítat draci. Psychika je mocná.)

#102 dragon113
31.7.2017 | 15:23:47
rockysiburger

#94 dragon113: Pokud víme, Dothrakové jsou na koních nebezpečnější než kdokoli jiný.Nehledě na tom, že se dokáží velmi rychle pohybovat a mají přesilu.

můj tip je jasný. Armáda Dothraků překvapí Lannisterskou armádu. Ta nestihne utvořit ani pořádnou formaci a dothrakové tak projedou jak horkej nůž máslem. Za podpory draků. A zlato má Dračí matka a Cersei má problém.

31.7.2017 | 15:30:14
Kvitovka

Vysoká zahrada docela zklamání, zámeček na kopci… to i Parožnatý vrch byl mohutnější, čekala jsem že Vysoká zahrada bude minimálně 2× tak větší, bude to obrovský zámek obklopený zahradami a ono tohle… Casterly Rock také velké zklamání. 7. série mi přijde taková chaotická a moc předvídatelná, stává se to co se stát mělo a nějaká nečeká smrt no snad přijde. To zkrácení na 7. dílů prostě uškodilo, snaží se nacpat tolik děje do strašně malé časové osy.

31.7.2017 | 15:54:16
PecaCZE

#34 zizik: Moc hezky si to napsal. Já už jsem mu taky říkal ať to udělá a nebo nejlíp, ať udělá print screen nějaký scény, která nikde není. Jen se blbě vymlouvá, ubohost.

fgh a popř. Lockera bych zabanoval a všichni co se tak chovaj. Už jsem říkal, že bych skupinově napsal stížnost adminům.

#136 fgh
31.7.2017 | 15:55:35
PecaCZE

Po týhle epizodě bych vsadil na Cersei, Dany to dobře dojebala :D

31.7.2017 | 15:56:05
dragon113

#97 zizik: v merenu nikto nanich neútočí a iba jeden drak sa hýbe popri útoku ďalej pochybujem že majú dothraci 10 nasobnu pre brnenie nikdy nenosili a ani nebudú nájazd na ťažkú pechotu je samovražda aj keby ich prevalcovali a vyhrali jednu bytku tak bude mať toľko strát že KL nikdy nedobije ďalej som zvedavý s čím také vojsko krmy na dráčom kameni keď hlavné zásobárne jedla má momentálne odrezene a draci asi tiež žijú zo vzduchu

#103 zizik #116 Rafan
31.7.2017 | 15:56:46
zizik

#102 dragon113: otrokáři po nich stříleli (jsou tam vidět šípy a kopí), ale nezasáhli. Každopádně draci byli v ostré bitvě (tys tvrdil že dosud nebyli) a chrlili oheň za letu (tys tvrdil, že chrlí jen když stojí). Co víc k tomu chceš?

K Dothrakům: Většina se tady shoduje, že horda NENÍ na Dračím kameni, ale nejpravděpodobněji někde v Rovině, takže není problém se zásobováním.

A pokud totálně rozmetá Lannistery a jejich spojence, tak i to co by jí zbylo, by na KL v pohodě stačilo. Se koukni s jak relativně malou silou (co mu zůstala po úřadování divokého ohně) Stannis málem KL dobyl, kdyby na poslední chvíli nedorazil Tywin a spol. A nakonec KL stačí oblehnout, odříznout od zásobování, a do pár týdnů otevřou brány a vzdají se sami. (Když budou zlikvidovány všechny armády, co by mohly přijet na pomoc.)

#105 dragon113 #106 Mela
31.7.2017 | 16:07:38
Batu_Khan

#2 brhefst: No Tarly bol pravá ruka Tyrelov, tak to znamenalo že keď zmenil stranu tak s ním prešlo k Lannisterom polovica/ 2/3 vojska Tyrellov

31.7.2017 | 16:13:45
dragon113

#103 zizik: dothraci majú keď tak okolo 90k armádu to čo píšu z čísla pri ich armáde musíš odpočítať ľudí ktorý nebojujú zeny deti lanister svoje vojsko + tarli to je niečo cez 110 k tarli ako veliteľ aj tyrelskeho vojská prečo si myslíš že HG tak skoro padlo je isté že väčšina vojská prešlo k tarlimu a momentálne sa niekde zoskupuju a dothraci budú bojovať len proti lanisterom kde došiel tarli ako veliteľ nebolo nikde vidieť tarliho erb takže ani nebudú bojovať proti hlavnej sile

#108 zizik
31.7.2017 | 16:20:44
Mela

#103 zizik: Dothrakové by na KL rozhodně nestačili. Nemají zkušenosti s obléháním ani obléhací stroje nebo někoho kdo by jim je postavil. KL může mít posádku i 10k vojáků. Díky ovládání moře můžeš přisouvat zásoby a posily po moři. Teď když Židi z Bravossu vstoupili do hry tak KL jen tak nepadne. Problém vidím v Dracích ale Qyburn říkal že všichni kováři a řemeslníci začali makat na balistách. Otrokáři u Meerenu používali jenom luky a kopí. Příklad z historie kterou GoT dost kopíruje. Konstantinopol se bránila 2 měsíce než padla do ruk Turkům a to byla v daleko horší situaci.

31.7.2017 | 16:24:43
vašti

Nestíhám to všechno číst – ale myslíte, že je možné, že Daenerys se zbaví/zabije Tyriona? Seriál už není podle knížek…

#109 Arrow123
31.7.2017 | 16:41:24
zizik

#105 dragon113: Lannisterové už dávno nemají 100k vojsko (to bylo možná na začátku války králů), navíc něco museli nechat na Casterlyově skále (ne moc) a něco na ochranu Králova přístaviště (určitě docela dost). cca 100k vojsko nyní měli dle Oleny Tyrelové (otázka kolik z toho patřilo vazalům, sám Tarly říkal něco že má 15k nebo 20k vojsko?). Podle mě k Lannisterům přešly jen vojska některých vazalů (jako Tarly), čili zbytek buď padl u Vysoké zahrady, nebo je s Dothraky.

Jak víš, že Dothraků je teď jen 90k? Jen Drogův Khalasar měl cca 40k lidí (dle knížky i seriálu), válečníci jsou cca 1/3 khalasaru. Ale khalasarů samozřejmě bylo mnohem více (jen spočítej, kolik vůdců upálila ve Vaes Dothrak) a Daenerys teď ovládá všechny Dothraky. Takže klidně může mít na své straně třeba 300k Dothraků, z toho těch 100k budou jen válečníci. A možná ty počty budou i vyšší.

Pokud někdo najde citaci, jestli v minulých dílech zaznělo, jak velkou armádu Dothraků skutečně má, budu rád (mám pocit že jejich počet nebyl nikde zmíněn, jen počty armád Tyrelů a Dorne)

#113 dragon113
31.7.2017 | 16:43:08
Arrow123

#107 vašti: Ktovie. Šialená je na to dosť :)

31.7.2017 | 16:44:50
Revoemag

Zdá se mi to, nebo je Varys nějak opálenej? :-D

#148 doxtan
31.7.2017 | 16:55:21
turquoise.hexagon

me to prislo jako ze olena to vzala na sebe jen proto ze zjistila ze jaime neni zas tak spatnej a chtela aby se usmiril s tyrionem o kterym si asi jaime mysli ze otravil joffreyho :D no doufam ze zaklepe driv nez se k ni dostane cersei s protijedem :D

#112 Revoemag #203 kucis198
31.7.2017 | 17:00:31
Revoemag

#111 turquoise.hexagon: Jamie si rozhodně nemyslí, že Tyrion otrávil Joffreyho.

31.7.2017 | 17:06:20
dragon113

#108 zizik: Drogový mal najväčši khalasar 40k a ako píšeš tak 1/3 je 13k ostatné boli okolo 10k zdá za mi že ich dokopy bolo 150k to je tak Max 90k bojovníkov . K tarlimu ako vazalovi určite prešlo aj tyrelskeho vojsko keď je namiesto oleny on vládca tich100k som myslel jeho armádu veď tarli je hlavnou silou tirelskej armády podľa mňa dany keby nezobrala dothracku armádu armádu ktorú tam každý neznáša a majú ich za barbarov tak by sa knej pridali aj iné rody teraz má proti sebe väčšinou zapadozeme a martelovia skončili tirelske vojsko si zobral tarli more ovláda euron

31.7.2017 | 17:09:13
Vikiss87

Já nechápu některé osoby co to tu pořád hejtují. Když se Vám to nelíbí, tak se na to nekoukejte a čekejte si na knížku, pokud jste vůbec někdy něco četli, protože za mě prostě páráda:-)

31.7.2017 | 17:13:03
Lucas94

#74 Rafan: Ja očakávam rovnakú blbosť ako v S06E09 na začiatku proste len priletia k (lodiam) vojsku budu nad nimi mávať kridielkami, vtedy ohník a zrazu zásah balista :D a dračik kaput :( Určite to nejako takto pokazia.

#118 vintason
31.7.2017 | 17:14:48
Rafan

#102 dragon113: Také nepředpokládám, že jich je 10X více. Spíše tak 3X. Dokážete si představit co to udělá s šikem pěchoty do které naženete tryskem byť jen 1000 koní.Víte kolik váží jezdecký kůň? Průměrně 500 Kg. Víte kolik kinetické energie dá 500 Kg bude drtit kosti těch vojáků při rychlosti 50 Km/hod ? Odnese to několik řad vojáků v tom šiku.

#122 dragon113 #126 Šejmus92
31.7.2017 | 18:00:07
vintason

#1 Wolf9: To byly ti dva píseční hadi na přídi lodi ;)

31.7.2017 | 18:36:16
vintason

#115 Lucas94:
#9 fgh: budu rád, když mi o tom něco povíš v PM, je to možný? budu čekat :)

#136 fgh
31.7.2017 | 18:40:12
Punisher bude trestať

Nech sa paci, dalsi diel, ktoreho dej uz rok koluje na internete. :D Ok, uz to nie je potrebne dalej rozmazavat, cela siedma seria bola vyspoilerovana. :D Jon sa odmietol poklonit, naslefne zastavil Davosa, ktory chcel povedat Daenerys o tom, co sa mu prihodilo.

Dnesny diel bol kvalitne napisany, najslabsia dejova linka jednoznacne Sever, dalo sa cakat, ze ked Jon odisiel, tak tato linka strati na atraktivnosti a zaujimavosti. Najlepsia linka a najlepsie dialogy postav boli v linke Jona A Daeberys, jej dlhy titul nesmiel chybat, kazdy vedel, ze tam bude predstavivanie. Ja som usudil spravne, ze Daeberys sa nebude predstavovat, ale predstavovat ju bude niekto iny, spravny tah scenaristov, lretoze v inej podobe by to vyzeralo trapne, nehovorim vsak, ze aj aktualne predstavovanie v epizode 3 nebolo trapne.

redaktor
31.7.2017 | 18:43:14
Punisher bude trestať

1. Cersei, Deanerys a Jon Snow sa spoja v boji proti White Walkers. Nič však nebude len tak, to všetko len pod podmienkou, že Jon Snow sa vzdá titulu King in the North.

2. Seven Kingdoms sa zjednotí po tom, ako Jon prinesie dôkaz v podobe člena armády Night Kinga. Zjednotene kráľovstvo sa vydáva na Sever, no Cersei bude mať iný plán. V poslednej chvíli stiahne svoju armádu a k veľkej bitke sa odmietne pripojiť. Očakáva, že jej nepriatelia a White Walkers sa navzájom zničia a keby aj niekto náhodou prežil, tak toho so svojou armádou zničí.

3. Jaime je znechutený zo Cersei, odchýli sa od nej a od armády a rozhodne sa pripojiť k armáde, ktorá bude viesť masívnu bitku proti White Walkers. Dozvedáme sa, že Cersei je pravdepodobne tehotná a otec je Jaime. Neskor máme možnosti vidieť scénu s Cersei, ktorá sa zobúdza v posteli, ktorá je nasiaknutá krvou, pravdepodobne potratila.

4. Skupina v zložení Jon Snow, Tormund, Beric, Hound, Thoros Myr a Jorah sú obklopení armádou Night Kinga. Všetko sa to stane na ostrove, ktorý je uprostred zamrznutého jazera. Thoros Myr je prvou smrťou ktorú budeme môcť očakávať. Druhá smrť postihne strýka Jona, Benjen tiež známy ako Coldhands zomrie pri záchrane Jona.

5. Jonovi a skupine prichádza na pomoc Danerys a jej draci. Všetkých sa jej podari zachrániť až na Jona, ktorý zranený a v bezvedomý odcvála na koni. Night King zabije Viseriona a ten povstane ako jeho sluha, ten bude schopný chrliť modrý plameň a zničiť tak The Wall. Jon a Daenerys by mali prežiť romantickú noc vo finálovej epizode.

6. Vráti sa Gendry a Nymeria, ktorá si vybuduje svoju vlastnú svorku, ktorej bude vládnuť.

7. Arya pomocou tváre Waldera zvolá všetkých Frejov a dá sa im napiť otráveného nápoja. Neskôr sa Arya vracia na Winterfell, Maliček bude hrať svoje zákulisné hry, bude sa snažiť poštvať Aryu proti Sanse listom, ktorý Sansa napísala Robbovi pod nátlakom Cersei. Sansa odsúdi malička na smrť, popravu však vykoná Arya.

8. Sam vylieči Joraha a odovzdá mu meč, ktorý ukradol svojmu otcovi. Sam a Bran by mali neskôr odhaliť pôvod Jona Snowa, ktorého skutočne meno by malo byť Aegon. Gilly sa v jednej z kníh dočíta, že manželstvo Rhaegara bolo zrušene a že sa oženil s Lynnou Stark. Legitimoval sa tak Jonov nárok na trón.

9. Cerseina armáda zaútočí na Dorne a Highgarden, obe budu zničene na prach. Lady Olenna sa prizná, že to ona môže sa smrť Joffreyho, neskôr sa pomocou jedu zabije. Daenerys prekročí časť Lannisterskej armády a bude víťazom napriek ťažkému držaniu anti-dračieho delostrelectva navrhnutého Qyburnom.

10. Daenerys spali všetkých lordov, ktorí sa obrátili proti nej, jedným z nich bude aj Samov otec Randyll. Euron zničí Yarinú flotilu a ju berie ako darček pre Cersei spolu s Ellariou Sand a jej dcérou. Dve Ellarianine dcéry zomrú rukou Eurona. Theon sa zachráni skokom do vody.

11. Theon sa stretáva s Jonom, ten ho nechá žiť len preto, že zachránil Sansu.

redaktor
31.7.2017 | 18:49:22
Punisher bude trestať

Citat na vlastnu zodpovefnost, neoznacilo ako spoiler vsetko!!!!!!!!!!­!!!!!!!

redaktor
31.7.2017 | 18:50:04
dragon113

#116 Rafan: jasné zober si koňa a a v plnej rýchlosti vpal na kopije ked ťa nezabije kopija tak vlastný tá udupu a popadaju na teba ani kôň nieje taký hlúpy aby sa rozbehol oproti stene a narazil do nej

#219 Rafan
31.7.2017 | 19:19:33
Šejmus92

Danny to teda dobře projíždí. Jak jsem psal už dřív – rozdělila síly a to byla naprostá chyba. Z rozhodné panovnice je amatér, co nakonec nedokáže dobýt vůbec nic, kromě CR, která se dost možná stane hrobem pro neposkrvněné.

Je pravda, že ten čas a teleport tam trochu na první pohled hapruje, ale dá se to vysvětlit. Euron napadl Yaru nejspíš ještě poměrně blízko Dragonstone, rychle se vrátil do KL a pak vyrazil za Neposkrvněnými. Díky mnohem rychlejšímu železnému loďstvu se mohl držet za nimi a v pravý čas zaútočit.

Každopádně ale v epizodě zaznělo, že už po zničení Yařiny flotily má Danny tak tak dost lodí na porážku Eurona. Z toho můžeme odhadnout, že na začátku mohla mít takových 400–500 lodí. Co to znamená? Že Dothraků fakt nemá v Západozemí 100k, jak ještě mnozí věří. Odhaduju, že jich má tak 20k.

S podporou Dorne bych moc nepočítal, High Garden je vyřízená, nebo přešla k Cersei. V příštím dílu se asi dočkáme bitvy s Dothraky, kde by podle všeho měli Dothraci naprosto drtivě prohrát kvůli mizerné taktice a nevhodnému vybavení.

Co bude mít Danny pak? Svůj kus šutru uprostřed moře. Draky jí zabijí vcelku snadno – jak tu někdo správně zmínil, oni fakt stojí na místě jak tvrdé Y, když chrlí oheň. Je jedno, jestli stojí na zemi, nebo visí ve vzduchu na jednom místě, tak či tak představují snadný cíl pro balisty.

#220 Rafan
31.7.2017 | 19:21:50
Šejmus92

Jinak jsem se přistihl, že začínám pomalu fandit Cersei, protože Danny se chová fakt jak dement. Dělí síly, nemá informace, je arogantní…Si myslí, že když má tři draky, tak si před ní každý sedne na prdel asi…

Ale díl se mi líbil, ten náhlý přelet draků nad Jonem. :D Nebo rozhovor Jaimeho a Eurona. :D

#225 Froldini
31.7.2017 | 19:23:27
Satanec

Moje teorie, které se mohou vyplnit, i když zní jako od Lockera.:

  1. Jaime si chtěl s Olennou jenom pohrát, a ve skutečnosti jí žádný jed nepodal. Pouze si vzal k srdci co mu Královna Trnů řekla, a na konci zabije Cersei.
  2. Velmistr, učící Sama v citadale onemocní, a na smrtelné posteli řekne Samovi něco důležitého a povýší ho. On, coby už vyšší mistr pojede za otcem, Randyllem, který mu odpustí, a řekne, že až se vrátí z bitvy proti Daenerys, tak se s ním opět přivíta a bude tam hrozně „dojímavá“ scéna s loučením. Jenže Randyll ve válce zemře rukou Joraha Mormonta, muže kterého Sam zachránil.
  3. Malíček přinutí Sansu zabít Brana, a Jon se tak o svém původu nikdy nedozví.
  4. Melissandra jede hledat Gendryho, a ví že se nachází ve Volantisu.
#127 Punisher bude trestať #135 Kometa
31.7.2017 | 19:25:11
Šejmus92

#116 Rafan: Jo, první řada koní nadělá paseku. Ale zastaví se, nabodne se na kopí a popadá, další koně se zastaví nebo zpomalí o mrtvoly předchozích koní a nadále budou představovat snadný cíl. Určitě bych nechtěl být Lannister v první linii, ale po zastavení prvního náporu už to budou pro dothraky jatka. Btw v historii se takhle lehká jízda vůbec nepoužívala, drtivý čelní útok je dobrá taktika pro těžkou obrněnou jízdu.

#222 Rafan
31.7.2017 | 19:26:19
Punisher bude trestať

#125 Satanec:

Uplny grc, pekne teorie, no zabudas na fakt, ze nieco podobne by napisal iba retard.

Na smiech…

#129 Satanec
redaktor
31.7.2017 | 19:34:06
Jamis

Je hnus jak je to tady zahejtováno od sady přemoudřelých a zdá se i zakomplexovaných lidí co sami nedokázali vytvořit nic a jen kritizují, že se seriál neshoduje s jejich představami.

Rozebíráte tady třeba kam zmizela Tyrellská armáda, ale ve středověku, který to má připomínat by skutečně stačilo, aby nejrespektovanější z lordů, v tomto případě Randyl Tarly, přešel k Lanisterům a přešla by drtivá většina. Stejně tak se snadno vysvětlí i to proč všichni měli Lanisterské praporce, Cercei je svolala jakože na obranu říše pod jejími prapory před cizími armádami. proto jsou všude jen její prapory.

Stejně tak deset tisíc dornských kopí, možná tam jsou, ale když je nemá kdo svolat, když není sjednocující prvek, nic neznamenají. Není to trvalá pravidelná armáda. Musí je někdo svolat.

Casterleyova skála mě osobně tedy vůbec nezklamala. Nevím zda jsme se koukali na stejný film, ale byla na té skále dost impozantní. A taky nedobytná. Přístup ze souše tam byl naopak velmi podobný tomu jak vypadaly soustředné hradby Konstantinopole, které byly reálně nedobytné a to až do nástupu kanónů. Na záběrech je jasně vidět tři řady hradem, každá vždy vyšší než ta předchozí. Věže v pravidelných rozestupech, Možná tam chybí příklop, ale hrad je to impozantní, obrovský a nedobytný.

Jediné co mohu připustit, je jisté potenciální zklamání z Vysoké zahrady. Ale byla vidět jen v jediném záběru z dálky. A hned takové odsouzení? Když šel Jamie vnitřkem, šel dost dlouho, může být daleko větší než jsme viděli. Není to fér takhle to hodnotit.

#133 vintason
31.7.2017 | 19:38:10
Satanec

#127 Punisher bude trestať: Sorry, neměla to být reakce, ale normální příspěvek. btw. lze to napsat slušně. A já sám jim taky moc nevěřím, jen jse sepsal, že se to klidně může stát, obzvlášť s tou Olennou

31.7.2017 | 19:53:44
PecaCZE

Možná měli udělat spíš 10 epizod. Jedna bitva byla krátká a druhá úplně vystřižená. Fandil jsem Dany i když její linka byla minimálně poslední sérii zbytečně natahovaná a tuhle sérii už ji ani nesnesu. Sansa má teď vládnout severu no to mě poser to už bych to dal radši tý malý holce. A finále seriálu skončí, že se musí všichni sjednotit proti WW a nepůjde už ani tak o trůn. ( to mi připomíná jak skončil HIMYM )

31.7.2017 | 20:03:56
vintason

Výživná epizoda, několik rozuzlení, několik bitev, těším se na další, bylo tam hodně důležitých scén, viz Ollena, Bran, Jon, Daenerys, bitva na Casterly rock i v Highgarden, ovšem to nejdůležitější zůstává, boj Lannisterů proti Daenerys a draků a boj proti Bílým chodcům a Nočnímu králi, předpokládám, že se děj bude posouvat pomalu a nebude to ještě přímý střed proti nemrtvým, v této sérii bude boj o železný trůn, ovšem tvůrci prozradili že konec bude hořko-sladký, co tedy? Zemře Jon? Budou s Daenerys manželé a zničí Cersei, a mezitím Bílí chodci zničí Zeď? No jsem zvědavý, ale už proroctví poukazuje na to, že místo Cersei na trůn usedne hezčí a mladší královna, tou Maegery nebyla, takže jí bude zřejmě Dany, ty kuše proti drakům dost zamotávají příběh, ale za mě Daenerys zvítězí, i když nemá lodě, které v podstatě už nepotřebuje, stále má větší armádu a tři draky :) má někdo jiný názor?

#138 whatthafak #150 Karloman
31.7.2017 | 20:16:56
Ben111

Sranda by byla, kdyby se ukázalo, že Sam Joraha nevyléčil. :)

31.7.2017 | 20:21:07
vintason

#128 Jamis: souhlasím, jen bych s těmi Dorny psal opatrně, vždy byli na straně Targaryenů, (viz i knihy) takže i když hadi zemřeli, Dornové vědí o spojenectví s Daenerys a Targaryeny a to že zemřela jejich současná vládkyně neznamená, že se rozpadnou, spíše budou naštvaní, že ji zajali či zabijí a půjdou proti Lannisterům zrovna tak :) takže další armáda proti Lannisterům – i když můžou samozřejmě vyčkávat, co se stane, já osobně předpokládám, že buď budou z linie úplně vyškrtnutí, nebo se prostě přidají k Danerys, ale ta sama o sobě má stále poměrně dost vojáků a převahu a i když moemntálně nevím co se stane s Lannistery, už tak nějak koluje, že je Dothrakové a draci rozválcují…

31.7.2017 | 20:22:01
fufight

#11 Ann Taylor: jo tak to jsem se taky nasmal…

31.7.2017 | 20:24:32
Kometa

#125 Satanec: tak tohlejemimosnad úplně všechno :D teorie s Tarlym pobavila :D

31.7.2017 | 20:59:53
fgh

#118 vintason: Radsi to prezentuji verejne, aby se vic lidi dozvedelo pravdu.

#10 dragon113: Nechapu, co tim myslis…

#59 zbtb7: Leaky jsem cetl priblizne rok zpatky, ale vazne netusim, ze se tam pise, ze bitva bude trvat cca pulku cele epizody, nebo ze balistu pouziji uz ted, a ne pri obrane KL, kterym uz ted zasahnou draka, a Jaime se proti nemu rozebehne… Jaime bude tim drakem dost zranen, ale Bronn ho zachrani. Uz jsem psal, ze oba to preziji.

Kdyz tak posli link na podrobne leaky, ja je porovnam s celymi epizodami, a kdyz tak sem zas neco hodim. :)

  • Je jasne, ze se mozna obcas i trefim do neceho, co leaknulo. Ono totiz v leakach vetsinou byvaji ty dulezitejsi veci… logicky…

    #100 PecaCZE: Problem je ten, ze neni absolutne zadny duvod nas zabanovat. Uz jsem ti jednou psal proc se tomu nikdy nestane, a ze jsme opravneni tu sdelovat verejne nas nazor, stejne jako ty, a to, ze se ti to nelibi, neni nase chyba.

    #34 zizik: Je logicke, ze se toho da dost vydedukovat, proto sdeluji i veci, ktere v traileru nejsou. Proc uz zde neprikladam dukazy, jako jsem to driv delal, jsem uz nekolikrat psal, ale necham te v tom…

Neco podrobnejsiho? No tak treba ten utok na Lannistery je planovany surprise attack. Jaime to absolutne neceka. Prekvapi je v ten moment, kdy se prave Jaime vraci z Highgarden. Nechteji totiz, aby se Lannisterum podarily ziskat resources z Highgarden a dopravit je do KL. Cca kolem 75 lidi bude burned alive. Jeste jsem psal, ze Bronn zachrani Jaimeho. Tam, kde se prave shromazduji, se nachazi voda, a spolecne do ni samozrejme skoci tesne pred tim, nez Drogon vyslehne plamen. No Lannisterum se podari neco dopravit do KL, ale ne vse, prezije jich hrozne malo…

#137 Šejmus92 #140 whatthafak #147 PecaCZE
31.7.2017 | 21:19:20
Šejmus92

#136 fgh: Tak to je konkrétní asi jako odpověď českého politika na otázku, kde vzal prachy na luxusní vilu…

31.7.2017 | 21:22:49
whatthafak

#131 vintason: Pokud bude ve 4 epizode znicena armada Lanister + Tarly + kdovi kolik dalsich vazalu tam bylo, tak v podstate nema kdo bojovat za Cercei? Chapu to tedy tak, ze proste vsichni odlozi sve svary a zacnou bojovat se skutecnym nepritelem WW, az na Cercei, ktera je proste magor, „Mad Queen“, treba ji Jamie propichne a bude to mit komplet King/Queensla­yer :D

  • Kdyz pisete, ze se tam neobjevila armada z Dorne a Cercei ma nevycerpatelny zasoby lidi nemela by tam bejt jen armada z uzemi kolem Westerland, co Stormlands, Riverlands, ti taky jeste nebyli svolani nebo jsou pod vlajkama Lanisteru?
#151 fgh
31.7.2017 | 21:27:15
Ananas

Dúfam že draci prežijú všetci :)

31.7.2017 | 21:30:24
whatthafak

#136 fgh: Ty ses fakt komediant, vidis jedno video na youtube a budes tu psat, co si nevidel. Tady je link, at se zasmeji i ostatni:

https://www.youtube.com/watch?…

31.7.2017 | 21:31:05
Meleys

Takže pekne po poriadku, najprv klady (nebude ich veľa):

  • výborný archmaester, dúfam, že bude aj v ďalších dieloch, jeho dialógy so Samom sú klenot
  • Lúčenie Joraha a Sama, aj mi vyhŕkla slzička…vlastne celá Citadela je pre mňa top, akoby mala iných scenáristov
  • posledná scéna úžasnej Diany Rigg, tá ženská mi bude chýbať, stvárnila Olennu výborne

Záporov je veľa, keďže sa už na seriáli nepodieľa GRRM, tak to tak vyzerá: absencia logiky, nezmyselné správanie postáv:

  • Chápem, že tvorcovia nemajú dostatok peňazí (tie treba vraziť do astronomických výplat pre hercov), ale čo mali kurva znamenať tie hrady v Highgarden a Casterly Rock? Highgarden vyzerá z diaľky ako hrad postavený na konskom lajne, Casterly Rock vyzerá ako letné sídlo sultána, aj s omietkovými stenami. Nepáčilo sa mi to.
  • nie som odborník na vojenskú taktiku ani na teleporty, ale Euron so svojou lietajúcou flotilou a vojsko HG pozostávajúce z cca 15 mŕtvol na kopke je sila
  • veľké stretnutie Jona a Daenerys bolo ťažkým wtf a sklamalo ma, samozrejme titulovanie musí byť, aj keď to odverklíkovala Missandei a musela pri tom dosť otvárať papuľu a zdôrazňovať k-a-ž-d-é p-í-s-m-e-n-o, mimochodom aj tá herečka je otrasná, Jonove puppy eyes a koktanie malo byť čo? To má byť kráľ severu, zhrbene stáť pred ikonou a dohromady povedať asi 5 viet spolu s Davosom? Awkward jak sviňa, pamätá si niekto ako bol so Stannisom v Braavoskej Iron bank, a ako hrdinsky o Standovi hovoril? Daenerys zmieni, že má na trón právo od narodenia (čo nemá, aj keď o tom nevie), potom absencia logiky: Torrhen Stark pokľakol a zložil prísahu, na čo Janko odpovedá že keď Mad King upaľovaľ deda a uja tak tiež porušil prísahu, na čo ona povedala, že ona nie je mad king…wtf? Ženská logika (a to som žena). Stále som btw nepochopila, prečo akože Jonovi neveria, veď prečo by riskoval a išiel za ňou do Dragonstone a prečo by si preboha vymýšľal? Akože čo by z toho mal? A prečo sa vo svete, kde sa zo skamanených vajec vyliahnu draci a verí sa v proroctvá, neverí vo white walkers? A to „poďme nastoliť mier, aký vládol za 300 ročnú vládu Targaryenov“ malo byť čo? A občianske vojny- tanec s drakmi, rebélie nič? Keby sa mi chcelo, tak si napíšem všetkých kráľov od Aegona a rozdelím ich na tých dobrých a šialencov/nes­chopných, že schválne koľko by mi vyšlo ktorých…tu tiež knihy plačú. Tyrion tiež začína mať dialógy založené na nezmyselných kvázimúdrostiach, vidno, že scenáristi zas varia z vody. Keď si spomeniem na úžasné slovné hračky Tyriona ešte v 1–3 season a teraz, tak to je odvar. Ale herec je to výborý.
#143 whatthafak #144 Šejmus92
31.7.2017 | 21:32:19
Punisher bude trestať

Jon, Cersei a Daenerys sa spoja proti WW, no Cersei ich zradi. Kto este nechape, ide mi o to, ze uz vieme co sa stane, nie je potrebne tu prezentovat vase teorie, kedze uz boli odprezentovane fak­ty.

Momentalne ste akp Locker, pisete hluposti…

Jaime zomrie… bla bla bla

redaktor
31.7.2017 | 21:33:26
whatthafak

#141 Meleys: Nemaj proste pevnej podklad ze ktereho muzou vychazet, rozumej knizky. Vychazi jen z toho, co jim rekl GRRM a prekvapive proste nejsou tak dobri spisovatele/sce­naristi. Nejsem si jistej, jestli GRRM musi schvalit kazdej dialog nebo jak moc jim do toho keca, ale ocekavam, ze v knizkach toho bude urcite mnohem vic a bude to i zajimavejsi, tak jako to bylo dopusud. Proste si pockej na knizky, tam te dane dialogy urcite uspokoji ! :D

31.7.2017 | 21:42:28
Šejmus92

#141 Meleys: Spousta středověkých hradů byla omítnutá. ve střední Evropě skoro každý. Postavit hrad byla nákladná činnost, omítka na nich pak nebyla kvůli vzhledu, ale především kvůli erozi materiálu.

#145 Jamis #169 Meleys
31.7.2017 | 21:44:13
Jamis

#144 Šejmus92: Přesně. Casterleyouva skála byla dobrá. Navíc reálně nedobytná, nebýt té tajné cestičky. Podle mě jí udělali velmi hezky. Vysoká zahrada byla trochu chudší, ale zase jen jeden záběr nedává právo to soudit.

31.7.2017 | 22:02:46
Šejmus92

Btw ty překvapivé útoky už mě fakt ale štvou. Takže k Olleně kráčí vojsko a ona o něm neví? Vojsko cestuje ukrutně pomalu, maximální rychlost je v podstatě rychlost chůze. To si jako nikdo nevšiml, že k HG kráčí pár tisíc vojáků? Nijak se to k ní nedoneslo? Západozemí začíná působit jak nějaký dvorek.

#154 Satanec
31.7.2017 | 22:06:15
PecaCZE

#136 fgh: Jenže nikoho tady nezajímáš jestli sis nevšiml. Každej si to může přečíst na internetu stejně jako to děláš ty.

#152 fgh
31.7.2017 | 22:17:45
doxtan

#110 Revoemag: Tak ňák zmužněl, že.

31.7.2017 | 22:18:04
didi2012

Prosim vás neviete niekto kedy bude dabing na 1 časť 7 série dakujem a časť mega pecka konečneeeeee sa to začína rovnať dokonalej 6 sérií lebo tie prvé 2 časti na mňa taký dojem nerobili

31.7.2017 | 22:20:25
Karloman

#131 vintason: Jon Sníh nezemře, dál už nebudu spoilerovat.

31.7.2017 | 22:23:21
fgh

#138 whatthafak: Cela armada znicena nebude, neboj…

#158 whatthafak
31.7.2017 | 22:31:31
fgh

#147 PecaCZE: Dobra tedy. Tady mas link k leakum: https://www.reddit.com/…er_timeline/

Ted mi prosim pekne rekni, co vse se tam pise o 4 epizode. :)

Ocividne nic z toho, co jsem psal.

#153 Karloman
31.7.2017 | 22:37:24
Karloman

#152 fgh: Dothrakové neprohrají, ale vyhrají nad Lannistary. Drak zemře až na konci 7. série, takže tady nepište kraviny. Akorát to mate normální diskutující…

#156 fgh
31.7.2017 | 22:44:18
Satanec

#146 Šejmus92: Je to už starší dáma, a se smrtí se srovná, jelikož ví, že se jí stejně nevyhne. Kdyby utekla, dlouho by taky nepřežila. Tak se schovala do své komnaty, a doufala že její vojsko vyhraje. Ono jen tak z ničeho nic vybydlet celé město před cizí armádou není p*del.. Mě spíš štve, že bitvu o Casterlyovu skálu a Vysokou zahradu vyřešili za 5 minut dohromady, jak kdyby to byly nějaké nevýznamné hospodské bitky. Chápu, že peníze, a hlavně to, že chtějí ten děj urychlit jsou proti tomu, ale třeba kdyby ty bitvy zpracovali, tak by série měla taky 10 epizod.. škoda no

31.7.2017 | 22:48:17
Karloman

Pěkně to odflákli.

31.7.2017 | 22:57:19
fgh

#153 Karloman: Ja sem nikde nepsal, ze Dothrakove prohraji, ja rikal, ze vyhraji, ale ze jen neumrou vsichni Lannisteri. Take jsem nepsal, ze Drogon ted umre, ale ze jen bude zranen, a to, ze se proti nemu Jaime rozebehne ho nezabije. Moc dobre vim, ze umre Viserion na konci season 7.

Takze ja tu nepisu kraviny, ale ty tu ctes kraviny.

#157 Karloman
31.7.2017 | 22:58:45
Karloman

#156 fgh: Nečtu kraviny, bohužel jsem se před chvílí zaregistroval. Ještě něco, já jsem se Tě chtěl zastat.

31.7.2017 | 23:00:36
whatthafak

#151 fgh: Ty ses rozumbrada :D Kdyz ses tak chytrej, tak mi urcite reknes, jestli leaky 8 serie prvnich 3 epizod jsou pravdive nebo ne, ze ? :D Pry meli cmajznout zbytek 7 serie + scenare k 8. Ale s rychlosti s jakou mazou jakykoliv prispevek o 8 serii a podle toho, co jsem stih precist to vypada dost verohodne… :D

#159 Karloman
31.7.2017 | 23:01:33
Karloman

#158 whatthafak: Unikly leaky z 8. série?

#160 fgh #161 whatthafak #162 fgh
31.7.2017 | 23:03:33
31.7.2017 | 23:05:24
whatthafak

#159 Karloman: Tezko rict, jestli je to pravda, ale nevypada to uplne neverohodne…

31.7.2017 | 23:08:56
fgh

#159 Karloman: Zde je mas:

Episode 1: Opening is showing how dark sky takes over the sun. Then we see NK riding Viserion and burning Castle Black and killing all the watch. Edd dies in battle against an Walker. Then we are in Winterfell. Huge army of North and Danys army together. All the Starks in Weirwood tree. Bran using his power and tells it's happening. Big battle but they lose. Starks and Dany escapes. There is Drogon, Rhaeger and Viserion battle. Starks army and Danys army meets Jaimes army. They talk about situation and what to do next. Cercei close the Kingslanding from people and gather all the wildfire for bombs. She's crazier than ever. She has lose child in final episode in season 7 and can't take it. Last scene is NK destroing Winterfell. He first goes to tombs and destroy all the statues of death Starks. Army of dead moves on to south. We see Ice Spiders. Episode 2: NK attacks Pyke. Euron fights NK. Euron has valyrian armor. Also that axe he use is valyrian steel. He use the axe to hit NK, but NK dosen't die. Only bleeds blue blood. Pyke is destroyed. Euron escapes. Episode 3: Euron meets Jon, Dany and Jaime. They want to kill Euron, but can't. Eurons navy is too great and would escape if they kill Euron. (some real Dabid shit) Euron tells that NK can't be killed like other Walkers like Jon told them in Kings Landing. Valyrian steel only bleeds him. Episode ends as Melisandre returns.

#164 fgh #165 Trepy
31.7.2017 | 23:09:16
Karloman

#160 fgh: Máš na ně odkaz?

31.7.2017 | 23:09:38
fgh

#162 fgh: Je to pravdive, potvrzuje se tam spoustu veci, co jsem uz psal. Napriklad to, ze ma Euron kompletni zbroj z Valyrian Steel.

#166 Karloman #167 whatthafak
31.7.2017 | 23:11:33
Trepy

#162 fgh: Co to je za sračku?

31.7.2017 | 23:15:51
Karloman

#164 fgh: Tohle je střelené.

#168 fgh
31.7.2017 | 23:19:29
whatthafak

#164 fgh: Nepotvrzuje to nic. Ti trolove si mohli precist vsechny spoilery, jak ty a pak si to vymyslet…

#168 fgh
31.7.2017 | 23:21:26
fgh

#167 whatthafak:
#166 Karloman: Ja si to nevymyslel. Ta anglictina je tam vazne otresna, a ja anglicky umim perfektne.

Je to z 4chanu, kdyz tak si to najdete…

#172 whatthafak
31.7.2017 | 23:25:06
Meleys

#144 Šejmus92: Áno, máš pravdu, ospravedlňujem sa, samozrejme ich tu máme veľa ako som teraz pozerala. Nie som bohužiaľ historik…mala som pred očami Carcassonne, tak mi Casterly Rock prišiel trošku odveci aj s tou shehobielou maľovkou, neviem. :( Asi som možno zhýčkaná aj rôznymi fanarts, kde je CR vykreslený úplne nádherne, on má akoby rásť zo skaly: http://gotascent.wikia.com/…asterly_Rock?… https://thronesdb.com/card/01097 HG som si zas predstavovala ako hybrid Bojnického zámku s takým masívnejším opevnením: http://www.twcenter.net/…owthread.php?… http://awoiaf.westeros.org/…ghgarden.jpg Nie každý hrad v seriáli vyzerá zle, Dragonstone sa mi páči, aj z Orlieho hniezda som bola nadšená, bolo impozantné. A tiež sa mi páčil zničený Harrenhal.

#170 Šejmus92
31.7.2017 | 23:26:04
Šejmus92

#169 Meleys: Tak to čumím, jak to změnili. jako ty dva hrady odflákli, to bez naprosto bez debat. Nevím, co je s touhle sérií špatně, všechno předtím vypadalo tak skvěle. Dragonstone, Řekotočí, Kings Landing, i ten tarlyho hrad vypadal úžasně a teď bum. CR generický hrad bez nápadu, HG zřícenina.

Já jsem si nejdřív myslel, že ty záběry z bitev jsou jen taková ochutnávka a že to jen Tyrion vypráví, jak to bude. Vůbec mě nenapadlo, jako že to už má být ono. :D

#171 Karloman
31.7.2017 | 23:31:43
Karloman

#170 Šejmus92: Je to na nic. Nejlepším hradem je Zimohrad. Poslední dobou i ten flákají.

31.7.2017 | 23:49:14
whatthafak

#168 fgh: Nepsal jsem, ze sis to vymyslel ty. Nekdo si taky moh precist, ze Euron ma zbroj z valyrian steel, kdyz to bylo zmineno v ukazkove kapitole Aerona nebo Victariona (nejsem si jistej) v tWoW a na zaklade toho si pak vymyslet scenare k 8 serii.. No kdyby to bylo pravda, tak jenom dobre. Knizni Euron je jeste mnohem vic badass nez ten serialovej a cim vic toho prevedou do serial, tim lip pro nas !

#173 fgh #174 Karloman
31.7.2017 | 23:52:01
fgh

#172 whatthafak: Ten leak je pravdivy, Euron na konci season 7 je v Pyke. NK je Stark, ktery se chce pomstit Starkum a CotF, takze pomalu putuje do Isle of Faces. Byl tu jeste jeden leak, ale ten byl fake, jelikoz tam byl zminen Benjen Stark, jenze Benjen zemre v 6 epizode 7 serie. Cersei je ted po sexu s Jaimem tehotna, ale potrati. NK byl v tombs, protoze hleda harfu Rhaegara Targaryena

#177 whatthafak
1.8.2017 | 0:02:46
Karloman

#172 whatthafak: Euron by měl zemřít. Na 8. sérii si rád počkám, takže nespoilujte.

#179 whatthafak
1.8.2017 | 0:03:11
brandiss

#14 Tamon: kľud, aj v reálnom živote to je tak, politici bojujú proti drogám a pociatek sam je ferak

1.8.2017 | 0:05:28
karel304

#54 Zasz: Prostě normální lid, jako náš který v březnu 39 vítal Hitlera se vztyčenými pravicemi (dobře tady můžeme doufat že to byla menšina) a jen o něco později v únoru 48 zase stotisícový dav na Václaváku oslavoval Gottwalda a komunistický puč (to už byla většina, z nichž někteří byli zcela jistě totožní s těmi prvními) :-)

1.8.2017 | 0:09:04
whatthafak

#173 fgh: Ty ses fakt troll, ze ja na tebe vubec reaguju :D Co bude delat NK z harfou, hrat pisnicky armade mrtvych ? :D

#180 fgh
1.8.2017 | 0:14:57
Karloman

Bohužel, já bych Hitlera nevítal, natož oslavoval komunisty.

1.8.2017 | 0:15:11
whatthafak

#174 Karloman: To neni spoil 8 serie, to je odhalena kapitola 6. knizky..

#181 Karloman
1.8.2017 | 0:16:17
fgh

#177 whatthafak: Hele, kdyz nemas info, tak je zbytecne se s tebou o necem bavit. Ja uz tu na Edne o te harfe psal snad stokrat. Zjisti si neco o Rhaegarovi, Elie Martell, Daenerys a Rhaegarovo harfe. Potom si precti co jsem tu psal o te harfe ja, jestli te to vazne zajima…

#182 whatthafak
1.8.2017 | 0:24:47
Karloman

#179 whatthafak: Tak ať jde do háje. Je to normální blbec.

1.8.2017 | 0:25:31
whatthafak

#180 fgh: Placas paty prez devaty. Harfa ma tak maximalne dokazat, kdo je otcem Johna Snowa a jeho legitimitu. Nevim k cemu by byla NK, aby si zpivali kumbaja s mrtvejma… A nevim co ma spolecnyho Rhaegar, Elia Martel a Daenerys, mozna si myslel Lyannu Stark, ale uz v tom asi ztracis…

#183 fgh
1.8.2017 | 0:29:24
fgh

#182 whatthafak: Neplacam nic, ja mam fakta, ty tu pises blbosti bez toho, aniz by sis o tom neco zjistil.

Ne, s legitimitou to nema moc spolecneho.

Ne, nemyslel sem Lyannu Stark, myslel sem Eliu Martell a Rhaegara Targaryena. Naposledy rikam, zjisti si o tom neco, dal sem ti i napovedu – Dany, tam ti jeste jedny napovedy, posledni – The House of Undying + Daenys Targaryen.

Dokud si o tomhle nic nezjistis, tak se s tebou o tom nebudu bavit, jen me tady trollis.

#184 whatthafak #188 whatthafak
1.8.2017 | 0:35:52
whatthafak

#183 fgh: Koukam, ze uz se dostavas do uzkych. Porad nevim, co bude delat ten NK s tou harfou a jakou pisnicku si teda s armadou zazpivaj? Ale jelikoz na tohle nemas asi rozumnou odpoved, tak se nic hustokrutoprisnyho nedovim :D

#186 fgh
1.8.2017 | 0:42:01
Karloman

Ještě něco, třetí díl mě zklamal. Nejhorší byla Misandei a to její arogantní chování. O Targaryence nemá cenu nluvit, protože arogance z ní čišela.

1.8.2017 | 1:06:15
fgh

#184 whatthafak: V zadnem pripade. Jen jde o to, ze se tu do me snazi nabouravat lidi, co o tom nemaji ani tucha. Jestli nevis, co NK bude delat s harfou, podivej se do starsich diskuzi tady na Edne, ja uz jsem psal o tom, co ta harfa dokaze, takze na to rozumnou odpoved mam. :)

Pravda je takova, ze White Walkeri jsou mrtvi Husite, kteri se snazi vymytit veskera nabozenstvi z Westerosu a Essos, proto sbiraji veskere hudebni nastroje, to je jejich hlavni cil, aby na ne pri tom, co budou pochodovat, mohli hrat a zpivat, aby zvysovali moralku ledovym pavoukum, obrum, medvedum a drakum.

See the difference? :)

#187 Karloman #189 whatthafak
1.8.2017 | 1:12:26
Karloman

#186 fgh: Ty jsi tragéd…

#190 fgh
1.8.2017 | 1:14:01
whatthafak

#183 fgh: To uz si vazne nebudem psat ? :D Moh si pouzit predchozi taktiku, google 3 random facts on game of thrones ⇒ post.

Me teda vazne zajimalo, co napises na Eliu Martel + Rhaegara a Danerys… Ted si nejsem jistej, jestli to co pises bylo vubec v serialu a zas tu nepletes knizku, ale pokud vim, tak v tech vizich bylo akorat narozeni Aegon a rec, ze pokud se ma naplnit proroctvi o Prince that was promised tak se musi narodit dalsi dite. A zacal hrat na harfu to proroctvi tusim? Ale to ty vis lip.

Tak a ted do toho zakomponuj tebou zmineneho NK, to bude pecka ! :D

1.8.2017 | 1:14:57
whatthafak

#186 fgh: Tak mi to jeste jednou napis, co ta harfa umi, pises tu kruty spoily porad a opakovani je matka moudrosti, takze dobre pro tebe !

#190 fgh
1.8.2017 | 1:18:14
fgh

#189 whatthafak:
#187 Karloman:

Druhy odstavec nemel byt bran vazne, proto jsem pod nej napsal „See the difference?“ A i tak vam to koukam nedoslo…

No, abych do toho zakomponoval NK:

Jon se diky Branovi dozvi, co ta harfa umi (tvym ukolem je zjistit co = je to tu uz hodnekrat mnou zmineno na Edne). A jelikoz NK, jak vsichni vime, umi take wargovat, tak on moc dobre vi take, co ta harfa umi.

Ta harfa neni nijak extra dulezita pro NK, je to jen takova pojistka proti potencionalni hrozbe, ktera ve skutecnosti neni zas takovou hrozbou, ale to se dozvite v 7 dile. To ale neznamena, ze to hrozba neni vubec…

S temi vizemi jsi blizko, hodne blizko.

#191 Karloman
1.8.2017 | 1:35:24
Karloman

#190 fgh: Kecáš zase kraviny. Jdi už do háje

1.8.2017 | 1:43:35
Bellis

Tvůrci to udělali strašně jednoduše. Přeci za všechny lordy Roviny nemluvil Tarly, přeci se všichni nepripojili tak jednoduše k Lannisterum. Co lord Redwyne ? Olenna byla přeci ž rodu Redwynu ? Co lord Rowan? Lord Hightower? Neviděli jsme vůbec vojsko Martellu.....A co se týče Highgarden? Děs. Udělali z toho ruinu co je skoro v každém městě…

#195 Karloman
1.8.2017 | 6:32:53
Michiko Karasu

Tak dnešní díl byl opravdu hodně slabý. Danni je čím dál víc namyšlená. Tvoji předci přislíbili loajalitu mému domu, ty musíš též. A to, že můj fotřík upálil nějaké Starky, to sem ani netahej, to sem nepatří -_- On ani není Stark :D Co chce po něm? Miluji, jak si nárokuje trůn, když i Targaryans se kdysi dostali k moci poražením dotyčného krále, tím, že Robert porazil jejího otce její právo na trůn zaniklo… Kdo ji bude uznávat? Dcera šíleného krále? Doveze tam divochy, kteří nemají ani stejný jazyk a mají úplně jiné zvyky a všichni ji budou milovat a respektovat? Jediné spešl jsou na ni ti draci a schopnost odolávat ohni, vše dostala náhodou. Žádné spešl schopnosti jako vůdce nepředvedla, více vojenského uvažování předvedla Sansa v tomto dílu než Danni za celý seriál. BTW. také čekáte, že Jon si pak osedlá Rhaegala? Danni osedlává Drogona, ale ti dva je škoda, že jen je následují, mohli by mít taky jezdce, Jon je také krví Targaryan, upřímně čekám, kdy dojde na scénu, kdy by měl Jon zabít oheň a on vyjde jakoby nic s výrazem what's up :D Arya – škoda že nebylo nějak naznačeno jestli pokračuje cestou na Zimohrad nebo to otočila za Cersei, čekala bych, že po setkání Nymeriou jí muselo dojít, že už není jen ta stará Arya a co jčeká na Zimohradě? Nic moc. Je to „žena“. Udělala by lépe pokračovat na Cersei, ukončila by válku raz dva. No uvidíme. Bran – Co to mělo být? Ztratil někde po cestě mozek, to setkání bylo chladné jak psí čumák, kdo tady psal, že to bylo dojemné, to jste při tom chlastali? :D Jak jí připomněl Ramseyho bylo kruté, choval se na pěst, ono to není složité, on jen neměl snahu jí nic vysvětlit, choval se jak magor. Olenna a Jaime – tahle scéna trochu zachraňovala celý tento díl, byla to perfektní scéna, perfektní strategie od Lannisterů, velmi chytré a nečekané, ale naprosto logické jednání. Upřímně jsem čekala, že v momentě jak se Olenna přiznala, že zabila Joffreyho, že Jaime vytáhne meč a setne jí hlavu. Nestalo se, ustál to. Opravdu se změnil. Olenna mi bude chybět, ba druhou stranu snad dostala tu nejpoklidnější smrt v celém GoT, odešla s grácií. Dobrá byla. Sand Snakes – já nevím, taky jsem čekala, že Cersin trest bude,že tu její dceru budou znásilňovat, dokud nevypustí duši, tím spíš tím Horou, tohle mi přijde jako mírnější trest, pochopila jsem, že ten jed má být ten samý, co zabil Cersinu dceru – měla to celkem rychlé. Pro matku je těžké sledovat svou dceru umírat a pak její rozkládající tělo, ale může být alespoň uklidněna, že se cestou na věčnost nebude moc trápit, lepší, než kdyby jí tam znásilnila celá králova garda tak, že by si ani nesedla, a pak aby jí Hora rozdrtil lebku jako meloun. Ježiš, to je sloh -_-

1.8.2017 | 7:35:07
Saharka007

Nejvíc mě asi mrzí, že se nikdy nenaplní mé vroucné přání- setkání babči Tyrellovic a lady Mormont :(

1.8.2017 | 9:26:31
Karloman

#192 Bellis: Dorne je paralizováno, když jsou jejich vládci zajati, či mrtví.

#196 fgh
1.8.2017 | 9:46:38
fgh

#195 Karloman: Dorne bude hrat velkou roli v season 8, proto to ted tvurci „odrizli.“

#199 Karloman
1.8.2017 | 9:55:53
Brog

#30 Uschi: Jo, s tím plně souhlasím. Třeba první epizoda byla z 65% scény, které šlo zkrátit nebo vynechat. A mohli přidat něco, kvůli čemu by se teď tolik neskákalo. Ani těch epizod nemuselo být víc. Ale i přesto bych řekl, že se tahle epizoda fakt povedla. (Už jen proto, že na rozdíl od předchozích dvou nebyla dokonale předvídatelná.)

1.8.2017 | 10:09:22
Nicole

Já se tedy musím připojit. Shledání Brana a Sansy, dost chladné. Teda ze strany Brana. Moc jsem to nepochopila. To, že je teď tříoká vrána, proto se musí chovat jak debil? On několik let (nevím tedy, třeba to zase tolik let nebude) nevidí svou sestru a pak na ní čumí, jak vyoraná myš? Tahle scéna mi tedy dojemná nepřišla ani omylem. A obávám se, že takhle chladné setkání bude i ze strany Aryi. Uvidíme až ta situace tedy nastane, ale za mě zatím vede tedy setkání Sansy a Jona.

1.8.2017 | 10:09:25
Karloman

#196 fgh: Jasně, ty jsi pěkně střelenej.

#200 fgh
1.8.2017 | 10:26:26
fgh

#199 Karloman: A kde myslis, ze se budou obyvatele Westerosu schovavat? V Craster's Keep? A Dany s Jonem ve White Harbor take nezustanou moc dlouho… To same Euron v Pyke…

Urazet ti jde dobre, ale argumentovat a premyslet uz moc ne…

#202 Karloman
1.8.2017 | 10:32:22
kucis198

#63 zizik: Jenže Unsullied odjížděli z Dragon Stone ve stejnou chvíli jako SS do Dorne. A Euron jako stihne nejdřív sejmout SS, pak to dojet oslavit do King's Landing a pak být najednou u Casterly Rock???

1.8.2017 | 10:41:46
Karloman

#200 fgh: Rači si dej pivo a přestaň psát kraviny.

#204 fgh
1.8.2017 | 10:55:42
kucis198

#111 turquoise.hexagon: jak že to vzala na sebe? kdyby ses koukal pořádně, tak víš, že Joffreyho otrávila společne s Malíčkem https://www.youtube.com/watch?…

1.8.2017 | 11:26:46
fgh

#202 Karloman: Jestli takhle resis problemy ty, tedy pivem, tak se ani nedivim, ze tu placas takove nesmysly… Zkus nejdriv vystrizlivet, a pak muzem diskutovat dal :)

#205 Karloman #206 Chill
1.8.2017 | 11:39:31
Karloman

#204 fgh: Jasný, ty zajdi na neurologii a nech se vyšetřit.

1.8.2017 | 12:04:06
Chill

Díky uživatelům jako „fgh“ přestávám sledovat tyhle diskuze. Dost me to mrzí ale když prostě idiot neumí používat spoliery a jen tu machruje… Pak akorát všichni nadávají že GoT už není o překvapení. No světě div se když jsou na světě tyhle individua… Každopádně na tu „harfu“ jsem zvedavej. Osobně ale pochybuju že tam vůbec bude…
#204 fgh:

#207 fgh
1.8.2017 | 12:41:59
fgh

#206 Chill: Ocenuji to, ze mi veris. Tudiz z respektu k tobe, jelikoz jsi zatim jeden z nejinteligen­tnejsich uzivatelu zde, se ti omlouvam.

Ovsem pokud nechces byt mnou spoilovan, tak v diskuzi zmackni CTRL + F, napis tam „fgh“, a to, co je zlute, ignoruj… :)

Preji hezky den.

#209 Chill
1.8.2017 | 12:46:39
Bellis

#karloman: neříkej mi, že tam někde není nějakej bastard od Oberyna?

#210 Karloman
1.8.2017 | 12:56:20
Chill

#207 fgh: ja si fora čtu jen v práci, takže tvoje rada mi je prd platná když sem na mobilu :-) Chápu že musíš mít někde zrnko pravdy, ale tvoje tvrzení v některých příspěvcích jsou přímo směšná :-) No a jestli se potvrdí, nemám problém se omluvit. Ale opravdu začni používat spoilery, tolik te to nezdrzi a třeba sem zas začnou chodit lidi jako ja co nemají takové informace a chovu se tu bavit nad možnými teoriemi a ne se hádat o to zda to je či není pravdivý spoiler. Spoustě lidem timhle kazis tu pravou zábavu ;-)

#211 fgh #212 PecaCZE
1.8.2017 | 13:05:56
Karloman

#208 Bellis: To já nevím. Podle mého tam není nikdo.

1.8.2017 | 13:06:23
fgh

#209 Chill: Ta funkce s hledanim jde i na mobilu.

#215 Wurf
1.8.2017 | 13:12:23
PecaCZE

#209 Chill: Je to průser no, nejdřív unikne epizoda na internet dřív a potom je tam popsaná celá série. A někdo jde do diskuze, aby se tam bavil o epizodě nebo tam psal teorie a místo toho narazí na lidi co jsem píšou spoilery z netu. Já do GoT nejsem zažranej jako ostatní, takže mi to nevadilo si to přečíst mluvim obecně.

#214 vintason
1.8.2017 | 13:45:37
vintason

– TEORIE Z YOUTUBE – na Youtube se stále častěji vynořují teorie o konci této série, tedy o ději během série. Předem upozornuji at nečtou ti, co nechtějí vědět jak sezona může ‚teoreticky‘ skončit : četl jsem to už z více zdrojů nezávislých na původním zdroji, vesměs se jedná o únik scénářů, které byly zveřejněny z většími časovými rozestupy, všechny se víceméně shodují na hlavním ději, shodují se na drakovi – Viserionovi – kterého bude ovládat Noční král, na tom, že Jon a Daenerys se do sebe zamilují, také na tom, že Královo Přístaviště bude pod nadvládou Daenerys, samozřejmě to potvrzeno není, ale každý rok unikly scénáře a vždy se to potvrdilo, takže to lze s nejistotou očekávat i letos :) uvidíme samozřejmě až na vlastní oči, když se člověk podívá, nepochopí, jak to mohli stihnout za sedm dílů v jedné sezoně :) je to na jednu stranu škoda, ale když se člověk podívá na předchozí sezony, některé díly tam byly často zaplněné úplně zbytečnými (méně důležitými pro někoho :) ) scénami. Osobně těm únikům věřím, však to vlastně nebylo tajemstvím ani zde na edně :) Máte někdo jiný názor nebo tip na diskuzi? :)

1.8.2017 | 14:27:11
vintason

#212 PecaCZE: no v diskuzích je pravdilo, že teorie se mají označovat tuším, také to předem upozorním, ovšem jsme snad svéprávní a kdokoliv může kdykoliv v té diskuzi přestat číst :D takže pokud by někdo opravdu nechtěl vědět jak to dopadne, dá si na to určitě bacha :)

1.8.2017 | 14:29:58
Wurf

#211 fgh: Když toho tak moc víte. Můžete mi prosím říct jestli bude mít Jaqen H'ghar ještě nějakou roli v seriálu? Přeci jenom není mrtvý a je to podle mně záhadná a zajímavá postava.

#218 fgh
1.8.2017 | 14:37:46
Felis

Když pominu zklamání nad vzhledem Vysoké zahrady, tak dobrý. Jen jsem čekala, že na konci Jaimee nalije královně trnů do krku protijed a pošle ji do KL. Cersei nezklamala její pomsta je originální! Začínám jí fandit!

1.8.2017 | 14:39:15
brandiss

3. cast trochu sklamanie, vela dialogov na moj vkus…keby dali aspon o tri minuty kratsi proslov Dany a radsej dali aspon jeden flashback od Brana pri carostrome, nepohneval by som sa..a tak som sa tesil, ked povedal Sanse, ze este chvilu pri carostrome ostane…skoda…

1.8.2017 | 16:08:35
fgh

#215 Wurf: V season 7 uz nebude. Jestli bude v season 8, to ja zatim nevim, ale dost pochybuji, svou roli uz odehral…

#221 Wurf
1.8.2017 | 20:54:37
Rafan

#122 dragon113: Kůň vůbec není hloupé zvíře, ale je učenlivý. Naučíte ho se nebát ohně a ni najet do sevřeného šiku lidí, naučí se jezdit poslepu. Toho využívají jezdci právě když vedou koně tryskem do davu lidí tak , že pokud si nejsou jisti že kůň poslechne, tak mu za jízdy přehodí přes hlavu dečku či jinou látku aby kůň neviděl kam jede. Na což je ale zvyklý. Tak že žádný problém dostat koně v trisku do sevženáho davu. Říkáte že by se měli ti jezdci na koních bát, no máte pravdu. Bát by se měli. Víte ale jak se musí bát ten pěšák v 1 až v třeba 5 řadě když se na ně řítí kůň? Ten si říká a jsem mrtvej. Když nezemře hned tak později na následky vnitřních zranění a sepsí z otevřených zlomenin.

1.8.2017 | 21:44:34
Rafan

#123 Šejmus92: s Dothraky budou bojovat draci !! máte krátkou paměť odvolávám se na ukázky ze sedmé sezóny.

1.8.2017 | 21:50:20
Wurf

#218 fgh: Děkuji, ale podle mně to s ním moc nedomysleli, protože stále nevíme kdo je. Zjevil se jen tak z ničeho nic a pak začal nabádat Aryu, aby šla do Braavosu. Nemusel ji vůbec trénovat, protože už ji zachránil. Proč to dělal se tedy asi nedozvíme.

#224 fgh
1.8.2017 | 21:53:20
Rafan

#126 Šejmus92: Podívejte se na ukázku ze sedmé sezóny jak útočí Dothrakové + draci.

1.8.2017 | 21:53:32
Froldini

#33 kaailik: Dyt je skvela :-)

1.8.2017 | 22:23:33
fgh

#221 Wurf: Nabozenstvi…

1.8.2017 | 23:06:01
Froldini

#124 Šejmus92: DT arogantni neni, sily deli i Lanistri a vsechno jim vychazi. Zvlast Euron zatim neporazitelny, a muze byt kdykoliv kdekoliv :-P

1.8.2017 | 23:08:44
Kirtapeak

Škoda, že Jon nezmínil, že znal Aemona..

#227 Rafan
2.8.2017 | 11:35:28
Rafan

#226 Kirtapeak: Jo, to by mohlo prolomit ledy.

2.8.2017 | 12:12:11
verax

Mně zaskočila scéna s Branem, když mluvil u čarostromu se Sansou. Ptala se ho na Tříokou vránou, bylo jednoduché odpovědět, že Tříoká vrána zamřel a on je jeho nástupce… On řekl něco jiného. Vyznělo to pro mě, že ten Tříoká vrána, co zemřel, byl také Bran. Pokládám si tedy otázku na časovou smyčku, která může souviset s koncem seriálu.

3.8.2017 | 12:50:25
Ronkar

Co se mi líbilo: 1.) Setkání Jona a Denearys, fajn dialogy, dobře vytvořený kontrast v jejich cílech+nutnost začít dělat kompromisy, jináč se nehnou z místa. 2.) Rudá kněžka a Varys (příjemný odkaz na budoucí nepěkné události) 3.) Draci! 4.) Tyrion a Davos, oba výborní 5.) Pomsta Cersie, stylová a krutá, ale i zasloužená 6.) Setkání Jamieho a Lady Růží, dobrý dialog, dobrá pointa

Co se mi nelíbilo: 1.) Potvrzení, že Tyrionův „super plán“ na rozdělení sil a dobytí Casterlyovy skály byla pitomost. (Za což samozřejmě nemůže Tyrion, ale scénáristi). 2.) Euronovo loďstvo se buď umí teleportovat, nebo je neviditelné. Nechápu, že nikdo na kontinetě nedokáže sledovat největší flotilu, jakou kdy Západozemí vidělo. Přesuny tak velikých armád by se dali jen stěží utajit. Navíc mi nedává smysl, proč Denearys nevyšle po Západozemí špehy? Přesuny armád jsou tu očividně nejdůležitějšími strategickými kroky a vědět, kde jsou a kam míří je prioritní. 3.) Dobytí hradu rodu Tyrellů. Tohle je největší pitomost. Opomenu, že se zde kopíruje Robův strategický plán (který ale dávám smysl, protože armády Starků a Lannisterů nebyly od sebe daleko) a že přemístit tisíce vojáků na takovou vzdálenost by nemohlo ujít pozornosti. Vadí mi, že si to na obrovský hrad pochoduje armáda bez žebříků, katapultů a dalších strojů. Pak střih a je hotovo. Hrady se ve středověku stavěli tak, že se kolikrát ani nedali pořádně obsadit silou a většinou (aby se vyhnulo ztrátám, museli být vyhladověny). I kdyby Tyrellové nebyli dobří válečníci (jak zmiňuje Ollena), nedává to smysl. Krom toho, kam zmizelo 10 000 jejich vojáků Růže? V záběru nikdy není žádné vojsko.

Zdá se mi, že na úrok posouvání děje kupředu co nejrychleji, se ztrácí logika světa. Přesto je fajn, že příběh plyne kupředu mílovými kroky. Osobně mě ty šarvátky v Západozemí už moc neba. Odehrávaly se po 6. sezón předtím a dal bych přednot, aby už nastoupili Bílí chodci a ukázali, že doposud to škutečně byli jen děcka hrající si na písečku.

4.8.2017 | 10:31:10
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama