Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Diskutujte o díle Stormborn

Diskutujte o díle Stormborn

Druhá epizoda sedmé série s názvem Stormborn byla konečně odvysílána. Co na díl říkáte? Nezapomeňte o událostech této epizody diskutovat u této bleskovky.

42 0
24.7.2017

Zdroj: HBO

Diskuze /220

Children of the forest

Hele já myslel že šedý lupus dělá z člověka vážně něco jako kámen a Né že se to dá takhle jednoduše seškrabat

#3 Zargon
24.7.2017 | 4:48:59
Trepy

Konečně jsem viděl Železný bojovat, už mi tam jen chyběl Victarion :D

24.7.2017 | 5:20:19
Zargon

#1 Children of the forest: Stone men se jim říká jen z toho důvodu že tak vypadají

#4 Children of the forest
24.7.2017 | 5:23:22
Children of the forest

Jo já ale prostě sem si to tak ňák představoval#3 Zargon:

24.7.2017 | 5:26:01
Children of the forest

Ale co teď bude s theonem??

#6 fgh #85 mr_bungle
24.7.2017 | 5:26:50
24.7.2017 | 5:39:48
Children of the forest

Nech ho já ho mám celkem rád#6 fgh:

24.7.2017 | 6:00:15
Brut

Reeka vyzvedne Gendry, jak bude veslovat kolem :D

#9 fgh
24.7.2017 | 6:01:26
fgh

#8 Brut: Vrati se zpatky k Dany, je to preci „cockless coward.“

24.7.2017 | 6:11:57
Efixan

Musím pochválit samotný soundtrack, ten byl tuto epizodu velmi úžasný :)

24.7.2017 | 6:54:59
Fossilus

R. I. P. Sand Snakes :/

24.7.2017 | 8:37:07
Tomi Lee Morpheus

tak konečne dobré dialógy (dany vs kŕal ptáčkou):)
už vieme čo je svadobný dar pre Cersei;) – dúfam že si ho užije!
umrela nám jedna z hlavných hrdiniek;( rip yara:( scípli aj tie mrchy trávičky – spokojnosť,

príbeh sa nám vdaka Euronovi zamotáva,
jon začína chybovať – ale drží laťku najčestnejšieho muža;)
jorah si teda užije bolesti…

celkovo napínavý dej, len Arya ako keby nepoznala google, a také závažné novinky sa dozvie až pri pive s koláčom;)

Theon sa zachoval logicky, zomrel by a tým by nemohol pomstiť sestru, zas nieje superman, takže jeho „zbabelé“ rozhodnutie bolo možno v duchu odobrené aj jeho sestrou, vedela, že by to bola len dalšia krv na Euronových rukách.

som zvedavý ako na to zareaguje Dany, lebo hodne jej to nabúra plány, a to ešte nevie o WW;)

#14 Fossilus #86 mr_bungle
24.7.2017 | 8:44:56
lenacia

já stále nechápu, kde Euron sehnal tisíc takhle velkých lodí a takhle rychle… ale ok… Ovšem, že zničí komplet celou flotilu… prostě se mi to nějak nepozdává…

#69 Gaffík #122 fgh
24.7.2017 | 8:50:55
Fossilus

#12 Tomi Lee Morpheus: Zemřeli 2 ze 3 Sand Snakes a o tom, že by Yara tam taky nic nebylo (ta bude přivezená Cercei jako ten jeho ,,dar´´)

#22 Tomi Lee Morpheus
24.7.2017 | 8:54:59
Ann Taylor

Tak lidem je nakonec opravdu jedno, že Cersei jim zlikvidovala centrum víry. To je jak kdyby vybouch Vatikán a nikdo nehnul brvou. Hlavně, že to tolik lidí omlouvalo, že obyčejní lidé neví, že to byla ona. Pfff. Ale když odhlédnu od toho… odpustím všechno Euronovi, zbavil nás dvou ze tří příšerných Písečných hadů! :D A tu zbylou s matinkou si snad podá Cersei a bude konec. Jinak dobrý. Akorát teda moc nechápu – Nymeria to nebyla, ale zjevně to byl zlovlk? To se tam prostě nachomýtnul jinej zlovlk u obří vlčí smečky nebo jak? To jsem moc nepobrala.

#17 AviaRa #18 NewPerson #27 tap #35 DejfZet #69 Gaffík #88 mr_bungle
webmaster
24.7.2017 | 8:56:42
dfx

Podla popisu tretej epizody Cercei vracia dar. Euronov big cock asi nebude spokojny :-)

#92 mr_bungle
24.7.2017 | 8:57:54
AviaRa

#15 Ann Taylor: Přesně, je všude je všem jedno, že Cersei zničila největší centrum víry v Sedm, ale že by dráčci podpálili pár hradeb by bylo tak strašně nepřekonatelné a kruté, že radši rozdělíme armádu jak dementi.

Jejich smrt jsem si taky vychutnal, snad bude pomsta od Cersei krutější, na to se těším.

To s Aryou – dle mě kontext byl, že Nymeria se změnila, vede smečku a je divoká. I když bych teda očekával, že Arya se ji pokusí pohladit a ona zavrčí nebo něco, né že jen čučí a odejde.

#20 Ann Taylor
24.7.2017 | 9:02:36
NewPerson

#15 Ann Taylor: Ježíš byla to nymeria , kdo jinej by to asi byl. Jen nešla, protože se buď bojí jít na sever nebo kvůli tomu, že ji odehnala.

#19 AviaRa
24.7.2017 | 9:02:53
AviaRa

#18 NewPerson: Jo.. Zlovlk se bojí jít na Sever… Ano… Určitě… :)

#69 Gaffík
24.7.2017 | 9:04:39
Ann Taylor

#17 AviaRa: No já si to myslela taky, ale hrozně mě zmátlo to „To nejsi ty“. Tak mě akorá tnapadlo, jestli nemohla mít rychle rostoucí štěně :D

Ale jestli Cersei bude pomalu zabíjet Tyene a Ellariu už je mi jedno, hlavně, že zbyla jen jedna z Hadů a už to nemůže bejt tak strašný :D

#69 Gaffík
webmaster
24.7.2017 | 9:10:52
Cersei92

Nech sa na mna nikto nehnevá ale Daenerys je úplne vysinuta…neuve­domuje si,co pre ňu znamená Varys…zisti to asi len vtedy,ked sa pridá na inú stranu (bodaj by!)

#27 tap #69 Gaffík #96 mr_bungle
24.7.2017 | 9:11:16
Tomi Lee Morpheus

#14 Fossilus: dar je ta matka tých sand snake, pretože ona dala zabiť Serseinu dzeru! Yara je mŕtva, lebo ju chcel Euron zabiť už pri svojej inaugurácii!

#23 Grayyitheyerouh #69 Gaffík #93 mr_bungle
24.7.2017 | 9:17:23
Grayyitheyerouh

#22 Tomi Lee Morpheus: Yara mrtvá není, bude v KL jako dar taky. Viděl jsem fotky.

24.7.2017 | 9:28:26
Uschi

Jak jsem mel Dany 6 serii rad, tak tuhle serii se chova jak vysinuta a musim rict, ze svym chovanim se radi presne tam, kam jsem ji nechtel.. Stejne na zeleznej trun usedne Olenna :D

#25 Uschi
24.7.2017 | 9:41:25
Uschi

#24 Uschi: Jak to Olenna rekla, poznala jsem spoustu moudrych lidi a vsechny jsem je prezila. Aby nam babicka Olennka neprezila nahodou uplne vsechny :D

24.7.2017 | 9:42:03
adam777

diel dobry len celkom predvidatelny ako by im chybal ten moment prekvapenia

24.7.2017 | 9:43:19
tap

#21 Cersei92: ale blbost, tenhle dialog se dal přesně očekávat, předvídal to AltShiftX už když hodnotil poslední díl šestý série.

#15 Ann Taylor: Byla to Nymeria, ale změnila se a už o Aryu nestojí, Aryu to vzalo, je to takový nepříjemný připomenutí, že návrat domů nemusí znamenat, že všechno bude ok. Skoro jako by to byl náznak, že se raději domů nemá vracet. Ale třeba si to Nymeria rozmyslí a k Arye se nakonec přidá.

Euron velmi dobře, hned je tam o x nesympatických postav míň. Teď už jen aby konečně zařval on a Cersei a mohou se péci koláče.

Celkově imho velmi dobrej díl, konečně návrat ke skvělým dialogům (Danny x Varys, cokoliv, co řekl Tyrion, Sansa, Olenna, Jon, Sam x mistr), Sam je borec, už není jen Sam the killer, ale už je i Sam the healer (pokud se to teda povede).

Dobře se to rozjíždí. Arya by teoreticky mohla potkat bratrstvo s Ohařem, Jon se setká s Danny (na to se hodně těším, hlavně na setkání s Tyrionem).

Btw. konečně Starkové naplno řekli, že Tyrion je tak trochu jinej Lannister.

24.7.2017 | 9:45:51
Cersei92

Stale však nechápem co si Daenerys mysli…ako sme aj počuli na severe,Targaryenov v podstate nikto nema rad a nikto o ich vládu nestojí. Keby na tróne nebola nenavidena Cersei a nebáli sa drakov tak proti nej cela zem bojuje. A tie dristy o ukradnutom tróne – predsa aj Targaryeni si trón vybojovali násilím,rovnako ako Robert a rovnako ako Cersei a jej dedične právo je asi take,ze prvý v poradí bol Rhegar a jeho syn,potom pripadne Viserys a jeho deti ale Daenerys? Som zvedavá na tu Cerseinu zbraň proti drakom,určite by bolo zaujímavé,keby jedného dokázali zabiť alebo vyradiť z boja

#32 tap #34 mirako #152 lone.ranger
24.7.2017 | 10:02:43
Grayyitheyerouh

Nehrál tam přeci jen ten Conor McGregor? Mám pocit, jakoby jeden z těch lidí z Euronovi posádky mu byl až výrazně moc podobný ( Zabil tam někoho jen pěstmi, byl to záběr tak na 5s )

24.7.2017 | 10:08:17
SCready

Docela by mě zajímalo jestli Euron náhodou nedostal nějakou dávku jedu. Známe naše sand snakes…

24.7.2017 | 10:10:10
Argetlam Královrah

Daenerys mě v této epizodě dost znechutila a to jsem její fanoušek. Naopak hodně mě potěšila Cercei. Zdá se, že Lvice ještě neřekla poslední slovo a kdo ví, jestli si ten trůn nakonec neudrží. Moc bych si to přál :)

Malíčkův výraz, kdy Jon předal Sever Sanse je prostě boží.

A nakonec – Arya, která říká, že také nepoužívá rozpuštěné máslo (nebo jak to je) a Hot Pieův nevěřícný výraz: „ty pečeš?“ :D úplně jsem si vzpomněl na nebohé Freye zapečené v koláči :D

A nakonec samozřejmě – Háďata dostala, co si zaslouží a vůbec mi jich není líto. Teda trošku jo, bude to bez nich větší nuda, ale i tak. Theon mě neuvěřitelně naštval a jen jsem čekal, kdy řekne, že se jmenuje Smraďoch. Doufám, že v této sezóně umře, ale to asi ne. Lidi jako on přežijí všechno :/ i když… Joffrey, Ramsay…

#34 mirako
24.7.2017 | 10:10:52
tap

#28 Cersei92: No je pravda, že pokud je Jonovým otcem Rhaegar (99,9%), tak je Jon v očích veřejnosti asi o trochu lépe postaven, co se týče nástupnictví. Na druhou stranu Jon je vlastně levoboček (pokud si teda Rhaegar Lyannu tajně nevzal, což se spekuluje).

Daenerys je logicky přesvědčená, že její nárok je správný. Jestli to tak opravdu je, to není jistý. Ale rozhodně se jedná o sympatickou postavu se silným příběhem. Mimochodem Cersei neměla být královnou za žádných okolností a způsob, jakým se k moci dostala se vůbec nedá srovnávat s Robertem. Ten aspoň šel „férově“ do války a vybojoval si to. Co udělala Cersei? Nakupí desítky stupidních rozhodnutí (protože je blbá jak tágo a na chytrou si jen hraje), všechny svoje chyby hazí na ostatní a nakonec, když jí to neúnosně přeroste přes hlavu, tak zbaběle zabije stovky lidí, kteří jí vůbec nic neudělali. De facto je to vlastně teroristka :D

Kdepak, Cersei jde přát jen to nejhorší (Lena Headey jí hraje úžasně). A to je seriálová Cersei slabej odvar Cersei z knížky, která posílá nepohodlný lidi Qyburnovi, ať si na nich dělá pokusy.

#38 tap
24.7.2017 | 10:15:11
MARTAS SK

Verím, že Sam pomôže Jorahovi a vylieči ho. Dúfam…

#34 mirako
24.7.2017 | 10:17:00
mirako

#28 Cersei92: souhlasím..

#31 Argetlam Královrah: také souhlasím až na toho Theona.. mě spíš nasral Jon a jeho nepochopitelný jednání s Malíčkem.. kkt fakt mu ani nepoděkuje a ještě mu vyhrožuje..

#33 MARTAS SK: taky doufám.. :)

#39 tap #99 mr_bungle
24.7.2017 | 10:24:32
DejfZet

#15 Ann Taylor: pokud si pamatuješ první sérii, tak tam Ned řikal Arye, že si jednoho dne vezme nějakýho lorda, bude žít na zámku, mít děti apod. a Arya mu na to řekla, že to neni ona (tak nějak). Tohle bylo to samý. Arya si uvědomila, že Nymeria neni ten stejnej zlovlk jako z první série, co žil na Zimohradě. Je z ní vůdce smečky vlků a hrad je asi to poslední místo, kde by chtěla bejt.

#36 Ann Taylor #40 Uschi
24.7.2017 | 10:27:44
Ann Taylor

#35 DejfZet: Aha, tak to je ale docela zdlouhavej odkaz na to si to spojit :)

#40 Uschi
webmaster
24.7.2017 | 10:30:38
DejfZet

a jsem si jistej, že to byla taková předzvěst toho, co bude s Aryou. Ta asi taky nebude žít na Zimohradě vzhledem k tomu, co prožila a jak se změnila, stejně jako Nymeria. Cejtim tady takovej smutnej konec, ne ve smyslu, že by Arya musela umřít

#38 tap
24.7.2017 | 10:39:04
tap

#37 DejfZet: jj souhlasím, jak jsem psal tady: #32 tap:, taky v tom vidím jistou předzvěst, že Arya se na Zimohradu nebude cítit „jako doma“ a určitě tam nezůstane.

24.7.2017 | 10:41:11
tap

#34 mirako: no nepoděkuje… asi proto, že ví, co je to za parchanta.

24.7.2017 | 10:41:48
Uschi

#35 DejfZet: #36 Ann Taylor: To byl asi jeden z nejlepsich momentu za poslednich X serii… spolu s oharem, kdyz koukal do ohne.. Myslim, ze linka Arye se zacina dostavat do zajimavych mist. Ztratila vsechno. Jedinej stark, kterej nemel o koho se oprit a jediny na koho se mohla spolehnout je ona sama, vytrenovali z ni nelitostneho zabijaka a od jejiho navratu, kazda situace ve ktere se pohybuji ji nuti pochybovat, jestli to bylo vlastne dobre.. Tenhle ten pohled, kdyz rekla NO IT'S NOT YOU.. byl ten pohled, kde si uvedomila, ze nic uz nebude tak, jak bylo driv… Myslim ze prave ted Arya dospela…

#41 Ann Taylor
24.7.2017 | 10:49:35
Ann Taylor

#40 Uschi: Tak to jak Ohař koukal do ohně mi přišlo celkem hloupý. Naprosto z ničeho nic a okamžitě velice detailní a konkrétní vize, aniž by do tý chvíle vůbec věřil, že je něco takovýho možný a bral to náboženství vážně. Nebo to kdy předtím zkusil a už dřív viděl aspoň něco. Zatímco hluboce věřící kněží mají vize, který si musí složitě interpretovat a často se v nich pletou. Tak on to vidí jak kdyby koukal na telku. To… to nějak nefungovalo.

#67 tap
webmaster
24.7.2017 | 11:03:01
Kvitovka

Daenerys musí vládnout strachem, Olenna má pravdu. Daeny nemá zatím žádnou podporu v Západozemí a asi ji ani mít nebude. Kdo ji vlastně podporuje? Stará Olenna, zajatí Dornové a zajatá Yara + jeden Lannister. Sever je proti ní, Údolí je proti ní, má proti sobě (zřejmně) i Tarlye. Sever nezapomíná, nikdy Targaryenům neodpustí.

#61 matej773
24.7.2017 | 11:03:15
BlonďatáTer

Já jsem po shlédnutí dnešního dílu prohlásila, že příště vykostím každýho, kdo bude nadávat, že jednička byla slabá. Tolik věcí, co si musím srovnat v hlavě.

24.7.2017 | 11:04:38
Arrow123

Konečne zabili Sand Snakes. Snáď v ďalšej epizóde odkráglujú zvyšné :)

24.7.2017 | 11:24:16
Arrow123

Myslím si, že Daenerys dá na radu Olenny a prestane počúvať Tyriona čím si vykope hrob.

24.7.2017 | 11:34:20
Cersei92

V Tom uniknutom deji série co bol na nete (a zatial sa do bodky plní ) je písané,ze Dany začne lordov,ktorí jej odmietnu vernosť páliť drakmi a Tyrion začne o nej pochybovať. Žeby nebola Mad queen len Cersei? :)

#50 mart910 #51 Arrow123 #55 Leco_leco #100 mr_bungle
24.7.2017 | 11:41:50
shootx

30% erotika 30% boj 40% se něco dělo :D Pro ty nechápavé Nymeria o sobě dala jen vědět(asi ze na ni dava pozor) ale uz to neni ochoceny pes ale vudce smecky proto rekla ze to neni ona…Malicek uz je na skrceni od Starku zvyklej navic to bylo jenom pro effekt. Theon utekl myslim ze mu daji linku nejakeho comebacku kde se pomsti navic bude zachranen Gendrym. Denerys opet nic neudelala krom jmenovani svych titulu…Sam zatím válí v Citadele bylo jasne ze Joraha zachrani. Na to ze je to druha epizoda tak za 100%.

24.7.2017 | 11:42:52
Almenye

Parádní bitva, jen mi tam trošku chyběl Jack Sparrow :D

#178 Chill
24.7.2017 | 11:46:28
Punisher bude trestať

Epizóda slabšia, zachránil to Jon a námorná bitka, ale to už podľa traileru bolo vidieť… Melisandra nám predstavila legendu o AA a pritom tu ešte v S07E01 bolo niektorých príspevkov, kde ľudia písali, že že AA sa ešte nespomenulo a možno ani nespomenie a hľa, S07E02 a máme tu AA! Som sklamaný z erotickej scény, mam pocit ako keby oživiť starý GOT, myslím si, že na takéto hlúposti už nie je priestor a čas tomu daný mohol byť využitý na podporenie hlavnej dejovej linky WW alebo Jona. Sa zajatie a zabitie slečien Sandových som vďačný, kedže kedže okrem krásy nemali čo ponúknuť.

#52 shootx
redaktor
24.7.2017 | 11:47:31
mart910

#46 Cersei92: neco uniklo a ja to tom nevim? :(

#55 Leco_leco
24.7.2017 | 11:48:39
Arrow123

#46 Cersei92: Obe sú šialené. Ani jedna z nich si nezaslúži Iron Throne. Ten začiatok keď povedala Varysovi, že ho dá upáliť bol dosť mimo. Bez Varysa by bola nula.

#102 mr_bungle
24.7.2017 | 11:49:11
shootx

#49 Punisher bude trestať: Vypada ze pribehove postupuji zatim dobre a je to tim ze prestali restit ,,teleporty,, postav…

#54 Punisher bude trestať
24.7.2017 | 11:51:09
DrcKo

Ja si myslím že zostávajuce dve zajate dve ženy z Dorn stretne rovnaký osud ako stretol Nedovho otca a brata. Qyburn niekde ten pekelný stroj objaví alebo zostrojí. Uplne to napovedal aj tá scéna kde sa bavili sand sneakes a vykrikovali tam to mamaaaa mamaaa

#58 Arrow123
24.7.2017 | 11:53:14
Punisher bude trestať

#52 shootx:

Pokročila linka Jona Snowa, Aryi, naopak linka Daenerys urobila krok späť.

redaktor
24.7.2017 | 11:54:03
Leco_leco

#50 mart910:

http://www.edna.cz/…edme-sezony/?…

#46 Cersei92:

O upalovani lordu se tam ale nic nepsalo ne?

#63 mart910
24.7.2017 | 11:56:24
Punisher bude trestať

Tak Ellaria Sand ma na svedomí smrť jej jedinej dcéry, pochybujem, že ta prežije, možno preto nechali žiť aj jej dcéru, pretože najprv ju Cersei zabije pred ňou.

redaktor
24.7.2017 | 11:56:28
Trepy

Naprosto teď nechápu, proč v seriálu neudělali tu scénu se Samem a Jeor Mormontem. V knížce mu řekl, když umíral, že svýmu synovi odpouští, to by bylo tak dojemný kdyby mu to teď řekl.

24.7.2017 | 11:58:07
Arrow123

#53 DrcKo: Tak to bude zaujímavé. Ale skôr si myslím že sa s nimi pohraje Hora :)

24.7.2017 | 11:58:28
Monkeyskunk

Nejak mi nejde do hlavy, ze najednou ty hadata nemeli otraveny zbrane, tudiz ze to Euron prezil. V drivejsich seriich museli podavat protijedy po blbym (neplanovanym) skrabnuti nozikem a tady kdyz jdou do primo do bitvy tak nic. Jak rikam divny, mohli prokazat cest svymu jmenu o kapanek vice :)

#62 Arrow123
24.7.2017 | 11:59:21
Punisher bude trestať

Epizoda druhá Jon od Daenerys obdrží vzkaz, v němž předvolává lordy Západozemí. Jon a Davos se rozhodnou jít, protože potřebují dračí sklo z Dračího kamene. Jon pověřuje velením Zimohradu Sansu. Jon na Zimohradu nechává Ducha, který tam zůstává do konce sezóny.

To jedinej botky sa to vyplnilo, je jasne, že je to len časť, no už teraz je jasne, že Malíček to ma spočítané! Takže HBO vyvrátilo, že dej sa zakladá na pravde, bohužiaľ, je to ďalšia neschopnosť HBO. Jediné šťastie máju v tom, že nedošlo k odhaleniu podrobnejšieho deju jednotlivých časti.

#80 Grayyitheyerouh
redaktor
24.7.2017 | 12:00:11
matej773

#42 Kvitovka: „Nebudu trestat potomky starodávných rodů za to, co udělali jejich zbrklí příbuzní.“ Navíc, když je Jon taky Targaryen… :P

24.7.2017 | 12:03:36
Arrow123

#59 Monkeyskunk: Bola to nečakaná bitka tak si asi zabudli otráviť zbrane :)

#64 Monkeyskunk
24.7.2017 | 12:04:00
mart910

#55 Leco_leco: Sakra jak mě tohle mohlo uniknout :D Teď už v neděle nebudu spát snad vůbec..

24.7.2017 | 12:05:39
Monkeyskunk

#62 Arrow123: No, rekl bych ze „unos“ Myrcelly byl necekanej a tam to otraveny meli. Vzdyt tady uz pomalu pluli na to pristaviste ne? Nebo teprve jeli pro vojsko? :-D To je vlastne mozny, asi si tam nebrali na schuzku s Dany celou army…nevim proc jsem mel za to ze jo a ze hned pak jeli na ztec :-D

24.7.2017 | 12:07:16
Cersei92

http://tvweb.com/…ails-leaked/

Tu je aj ze Dany da upáliť starého Tarlyho cize logicky Cersei + Tarly a spol aj so zbraňami prehrajú bitku

#87 pienXo
24.7.2017 | 12:11:15
SVJZ

Dany začíná lézt její moc na mozek namyšleně vyhrožuje upálením a myslím si že to bude horší a horší až jí nakonec někdo řekne že se začíná chovat jako její táta úplně jsem ztratil ten pocit že Deny přišla zapadozemí spasit a jako by se vytrácel rozdíl mezi zlýma a hodnýma jako by ted byl zmrd každej. Scéna Arya a horký koláč .To ho vážně viděla poprvé za takovou dobu a reakce byla jen taková? Jasný nečekal jsem skákání kolem krku a td ale prostě mi přišlo že ta scéna měla být jinak (líp).Sam a Jorah se mi líbili myslím si že v Old townu se ještě příjde na pár věcí.Jako prozatím nejslabší část považuju zimohrad Sansa a John (prozatím samozřejmě).Čekal jsem od téhle serie takové scény kde se už všechno vysvětluje atd myslím si že to jde zatím dobrým směrem i když jednotlivé postavy se mění třeba i k horšímu pořád je tenhle seriál nejlepší Ever.

#104 mr_bungle
24.7.2017 | 12:34:46
tap

#41 Ann Taylor: zbytečně to pitváte. Thoros to Ohařovi ukázal, ne, že Ohař má najednou nějakou schopnost. Stejně tak Melisandra ukazovala vize Stannisovi a Davosovi.

#68 Ann Taylor
24.7.2017 | 12:45:59
Ann Taylor

#67 tap: To není zbytečný pitvání. To prostě náhle spadlo z nebe. Thoros Ohařovi řekl koukni do ohně. Ohař to nikdy dřív nezkoušel, z jeho náboženství měl přesně do té chvíle prdel, ničemu nevěřil a najednou má hned při prvním pokusu lepší vize než všichni kněží dohromady a pomalu v HDTV, jéj.

#70 tap #71 shootx
webmaster
24.7.2017 | 12:47:31
Gaffík

#13 lenacia: Euron vůbec není Králem železných ostrovů a železní vůbec nežijí životy na moři (=

#15 Ann Taylor: Byla to Nymeria. V knize se píše o obří vlčici, která vede smečku vlků.

#19 AviaRa: Zdivočela. Když se o ni Arya starala, tak ji taky kdoví jak neposlouchala.

#20 Ann Taylor: V knize je písečných hadů daleko víc. Kolik? 11?

#21 Cersei92: Chce si být jistá věrností. Prakticky byla jediná, kdo neprožil většinu života ze západozemí

#22 Tomi Lee Morpheus: Jak znám Cercei, tak vrácení daru bude zabalení hlavy a poslání ji Dany

Reagoval bych na víc zpráv, ale necítím se. Mám kašel a rýmu.

Jak to celé skončí? Předposlední epizodu se všichni na tolik vyvraždí, že nebude dost lidí na boj proti WW dost lidí, proto Bran změní minulost, jak to udělal u Hodora, tak, že si všichni uvědomí problém WW a nebude se vraždit, celé západozemí se sjednotí a setkají se u Zdi. Společnýma silama pak zničí WW a budou žít šťastně ever after.

#73 Ann Taylor #202 verax
24.7.2017 | 12:59:27
tap

#68 Ann Taylor: znovu – ta vize, co Ohař viděl, nebyla vidět díky tomu, že by měl Ohař jakoukoliv schopnost. Viděl to jen a pouze proto, že mu Thoros, kterej to dávno umí, ukázal svojí vizi.

A ještě jednou znovu – jako to mockrát ukazovala Melisandra Stannisovi a Davosovi. Nebo ti dva snad někdy měli nějakou superschopnost? Ne. Melisandra jí má a používá jí k tomu, aby přesvědčila lidi.

A totéž teď udělal Thoros. Fakt nevidím, co je na tom k nepochopení.

#73 Ann Taylor #203 verax
24.7.2017 | 13:00:53
shootx

#68 Ann Taylor: Thoros navazal spojeni mozna ze Ohar zacal vic verit po tom dílu s Knězem třeba ho to změnilo..kazdopadne to byla lepsi scena nez s Denerys…

24.7.2017 | 13:01:01
SikyCZ

Jsem fanoušek Daenerys, ale v tomhle díle se mi vážně nelíbilo jak namyšleně vyhrožovala Varysova, je sice pravda že Varys pracoval pro Robertha a staral se o její špehování a najímání vrahů na ní, ale měla si to s ním vyřídit už na začátku když se poznali a né až ted když jde do tuhého, snad na ní bude mít Tyrion a později i Jon dobrý vliv, snad z ní nebude šílená královna :( pokud se to však stane ani by mi v tom případě nevadilo kdyby zemřela,

24.7.2017 | 13:02:25
Ann Taylor

#69 Gaffík: V knížce je jich osm. Ale zajímavý je, že osm jich má být i v seriálul – mám za to, že Oberyn jednou prohlásil, že má osm dcer.

#70 tap: Však o zvláštních schopnostech tu mluvíš jen ty. Já jen říkám, že bylo hloupý, aby to takhle spadlo z ničeho nic, když ani školení, hluboce věřící kněží, kteří se na to celý život soustředí, tak jasné a konkrétní vize nemají – na rozdíl od někoho, kdo na to celý plival ještě doslova vteřinu předtím a nikdy nikde nebyl žádný vývoj k tomu, aby byl schopný v ohni vůbec něco vidět. Nemám dojem, že Stannis nebo Davos někdy měli v plamenech naprosto jasný kino.

#78 tap
webmaster
24.7.2017 | 13:07:57
Arrow123

K tomu Cersei vracia darček. To môže byť ten had ktorého dostala v 5.sérií tak to vráti Ellarií alebo pošle hlavy Yary a Ellarii späť Daenerys. Skôr tipujem to prvé.

24.7.2017 | 13:09:14
Cersei92

Presne,aj pre mna je vyhrážanie Varysovi uplne od veci,ved od začiatku vedela co je zac a na to,aby jej priviedol Dorne a Tyrell uz dobry bol…vsetci predsa slúžili iným kráľom – od Tyriona,Joraha až po Barristana a vybrali si ju zo slobodnej vôle. Som este zvedava na stret Jaimeho a Tyriona – Dany ho asi ušetriť nebude chciet,ale Tyrionovi zachránil zivot

#76 Arrow123
24.7.2017 | 13:12:41
Arrow123

#75 Cersei92: Súhlasím. Asi čakala že kvôli nule na druhom konci sveta bude riskovať, že mu starý Robert odsekne hlavu :)

24.7.2017 | 13:16:47
Cersei92

A hlavne Dany do Viserysovej smrti žiadna dedicka nebola

24.7.2017 | 13:20:43
tap

#73 Ann Taylor: To je jak do dubu…

Ohař tu vizi neměl!

Tu vizi měl Thoros a Ohařovi jí jen ukázal.

#79 mirako #81 Ann Taylor
24.7.2017 | 13:21:19
mirako

#78 tap: asi tak.. a nebo mu ukázal všechny svoje starší vize komplet pohromadě..

24.7.2017 | 13:32:11
Grayyitheyerouh

#60 Punisher bude trestať: Blbost, do žádné bodky… ducha jsem tam neviděl ani o nem nebyla zminka, leaky jsou fake. Dalo se předpokládat, co se stane, kdybych měl psát scénář, tak zatím mé teorie by k 1. a 2. epizodě zapadly. + Když byly k dispozici fotky z natáčení, tak se to dalo easy odvodit.

24.7.2017 | 13:33:41
Ann Taylor

#78 tap: …a jak to mění, že Ohař najednou v těch plamenech za všech uvedených podmínek viděl tak dokonale? Buďto máš „vizi“ tak, že to můžeš vidět jenom ty, třeba když se ti zdá nebo jsi v tranzu, a to nijak ukázat nemůžeš. Nebo ta „vize“ fakticky je ve vnějším světě a ne jenom v hlavě a potom tak jako tak musí být ten druhej taky schopnej ji vidět. A jelikož je známo, že s jejich rozpoznáním a výkladem (a pokud potřebujou výklad, fakt to není zřetelný, konkrétní video útoku na Zeď) mají problémy i kněží, takže tady nejde jen o to „něco v těch plamenech očima vidět“ a Ohař najednou mohl zhlédnout jednu tak naprosto dokonalou, konkrétní, blbuprostou, popsanou jak video, aniž by v ně vůbec věřil, aniž by to dřív zkusil, aniž by vůbec stěží něco rozeznával, fakt to spadlo z nebe. Ta naprostá jasnost a zřejmost toho, co viděl, to je ten problém, když se vezme v úvahu jeho minulost až do té chvíle, a potíže, jaké mají ostatní kněží při hledání a interpretaci vizí.

#214 Uschi
webmaster
24.7.2017 | 13:37:58
Michiko Karasu

Jsem ráda, že se Nymeria nezdržela, vzhledem k životnosti zlovlků v seriálu (hold jsou drazí), ale celkem mě mrzela její reakce, i když je možná pochopitelná, z jejího pohledu ji Arya opustila. Snow je naivní jako jeho fotřík a Robb, naneštěstí věřím, že Snow to svou poctivostí opravdu daleko dotáhne. Sam – tahle postava mě irituje už pravděpodobně od začátku a to do takové míry, že jeho scény většinou přetáčím, každopádně jak už jsem kdysi psala, obávám se, že i když je Sam postava, která by rozhodně neměla přežít svět GoT, tak naneštěstí si myslím, že ten je tam přežije všecky. Pokaždé se modlím, aby ho už někdo probodl :D

#83 Arrow123 #103 Revoemag #169 Rumek
24.7.2017 | 13:48:19
Arrow123

#82 Michiko Karasu: Prečo by si niekto prial smrť takého dobráka ako je Sam? :(

24.7.2017 | 13:51:28
Punisher bude trestať
  1. Cersei, Deanerys a Jon Snow sa spoja v boji proti White Walkers. Nič však nebude len tak, to všetko len pod podmienkou, že Jon Snow sa vzdá titulu King in the North.
  2. Seven Kingdoms sa zjednotí po tom, ako Jon prinesie dôkaz v podobe člena armády Night Kinga. Zjednotene kráľovstvo sa vydáva na Sever, no Cersei bude mať iný plán. V poslednej chvíli stiahne svoju armádu a k veľkej bitke sa odmietne pripojiť. Očakáva, že jej nepriatelia White Walkers sa navzájom zničia a keby aj niekto náhodou prežil, tak toho so svojou armádou zničí.
  3. Jaime je znechutený so Cersei, odchýli sa od nej a od armády a rozhodne sa pripojiť k armáde, ktorá bude viesť masívnu bitku proti White Walkers. Dozvedáme sa, že Cersei je pravdepodobne tehotná a otec je Jaime. Neskor máme možnosti vidieť scénu s Cersei, ktorá sa zobúdza v posteli, ktorá je nasiaknutá krvou, pravdepodobne potratila.
  4. Skupina v zložení Jon Snow, Tormund, Beric, Hound, Thoros Myr a Jorah sú obklopení armádou Night Kinga. Všetko sa to stane na ostrove, ktorý je uprostred zamrznutého ostrova. Thoros Myr je prvou smrťou ktorú budeme môcť očakávať. Druha smrť postihne strýka Jona, Benjen tiež známy ako Coldhands zomrie pri záchrane Jona.
  5. Jonovi a skupine prichádza na pomoc Danerys a jej draci. Všetkých sa jej podari zachrániť až na Jona, ktorý zranený a v bezvedomý utečie na koni. Night King zabije Viseriona a ten povstane ako jeho sluha. Ten bude schopný chrliť modrý plameň a zničiť tak The Wall. Jon a Daenerys by mali prežiť romantickú noc vo finálovej epizode.
  6. Vráti sa Gendry a Nymeria, ktorá si vybuduje svoju vlastnú svorku, ktorej bude vládnuť.
  7. Arya pomocou tváre Waldera zvolá všetkých Frejov a dá sa im napiť otráveného nápoja. Neskôr sa Arya vracia na Winterfell, Maliček bude hrať svoje zákulisné hry, bude sa snažiť poštvať Aryu proti Sanse listom, ktorý Sansa napísala Robbovi pod nátlakom Cersei. Sansa odsúdi malička na smrť, popravu však vykoná Arya.
  8. Sam vylieči Joraha a odovzdá mu meč, ktorý ukradol svojmu otcovi. Sam a Bran by mali neskôr odhaliť pôvod Jona Snowa, ktorého skutočne meno by malo byť Aegon. Gilly sa v jednej z kníh dočíta, že manželstvo Rhaegara bolo zrušene a že sa oženil s Lynnou Stark. Legitimoval sa tak Jonov nárok na trón.
  9. Cerseina armáda zaútočí na Dorne a Highgarden, obe budu zničene na prach. Lady Olennasa prizná, že to ona môže sa smrť Joffreyho, neskôr sa pomocou jedu zabije. Neskôr Daenerys prekročí časť Lannisterskej armády a bude víťazom napriek ťažkému držaniu anti-dračieho delostrelectva navrhnutého Qyburnom.
  10. Daenerys spali všetkých lordov, ktorí sa obrátili proti nej, jedným z nich bude aj Samov otec Randyll. Euron zničí Yarinú flotilu a ju berie ako darček pre Cersei spolu s Ellariou Sand a jej dcérou. Dve Ellarianine dcéry zomrú rukou Eurona. Theon sa zachráni skokom do vody.
  11. Theon sa stretáva s Jonom, ten ho nechá žiť len preto, že zachránil Sansu.
#105 Zetty
redaktor
24.7.2017 | 13:52:48
mr_bungle

#5 Children of the forest: Myslím ho vyloví nějací Železní a přivezou na Dragonstone, kde dostane od Jona na budku, podle uniklých fotek.

24.7.2017 | 13:52:57
mr_bungle

#12 Tomi Lee Morpheus: Yara není mrtvá, zatím.

Jaké špatné rozhodnutí podle tebe Jon udělal? Že svěřil vládu Sanse, nebo že odjel za Dany?

24.7.2017 | 13:56:44
pienXo

#65 Cersei92: Ty si dobrý retard. Odkaz ktorý nič neprezrádza dáš do spoileru a čo je v odkaze spoilerované necháš tak. Retard.

#95 Cersei92
24.7.2017 | 13:59:44
mr_bungle

#15 Ann Taylor: IMHO to Arya myslela tak, že už si na ni nevzpomíná a zdivočela. Já doufám, že se Nymeria ještě rozvzpomene a nějaká pěkná scéna bude. Třeba by mohla Aryu před něčím zachránit. :)

24.7.2017 | 14:00:16
Punisher bude trestať

Zabudol som na spoiler, takže čítať na vlastnú zodpovednosť.

redaktor
24.7.2017 | 14:03:05
Punisher bude trestať

Zabudol som na spoiler, takže čítať na vlastnú zodpovednosť.

redaktor
24.7.2017 | 14:03:05
pienXo

A to je tvoj tip alebo spoilery?

#94 Grayyitheyerouh
24.7.2017 | 14:08:34
mr_bungle

#16 dfx: Sandsnakes zabily Myrcellu, to vrácení daru by mohlo být, že se Ellaria bude muset dívat na smrt své dcery (než taky zemře), nebo něco v tomto duchu. Koneckonců, příští díl se jmenuje ‚Královnina spravedlnost‘.

24.7.2017 | 14:13:21
mr_bungle

#22 Tomi Lee Morpheus: Yara zatím není mrtvá, nebylo vidět, že by ji Euron podříznul a podle fotek z natáčení ji povede ulicemi KL.

24.7.2017 | 14:15:52
Grayyitheyerouh

#91 pienXo: Samozřejmě že tip, tohle přece nmeůže být pravda :D Jak by to mohl vědět

24.7.2017 | 14:17:24
Cersei92

#87 pienXo: odkaz ktorý nic nehovorí? Prave tam je spoiler celej serie,ktorý tu mimochodom je o niekoľko postov cely preložený bez spoileru tak si do retardov nadávaj niekomu inému. A okrem toho je to stale len nepodlozena teória

#98 pienXo
24.7.2017 | 14:18:51
mr_bungle

#21 Cersei92: Wut? Na ten rozhovor muselo dojít, musela si s ním vyjasnit situaci, stejně jako před tím s Tyrionem.

24.7.2017 | 14:19:05
MaTheei

Takže čo tu dnes máme. Lesbické porno, lesbické bozkávanie, trošku sadomaso z kliniky westeros , Euron v štýle Jacka Sparrowa, námorná bitka, ktorá vďaka tme nie je zase až také hardcore, ako sme zvyknutí, pár mŕtve (ne)hlavné postavy (sand snakes), no a kedže Euron má Yaru aj matku SS, tak možno v ďalšej časti asi ďalšia nahotinka v podobe znásilnenej najkrajšej dcéry?Čo také ešte.Aha, ešte návšteva Gneusa zo Spartacusa, keď ma oči nešália… :D celkom dobrý diel.

24.7.2017 | 14:19:09
pienXo

#95 Cersei92: odkaz je skrátený a ten som nečítal neni celý vidieť. Ale hneď text pod to napíšeš čo je v odkaze. To s Tarlym som napr. nevedel. Niektoré veci sú mi jasné ako každému ale takéto veci že postneš odkaz ktorý dáš ako spoiler ale obsah odkazu dáš bez spoileru. Čo si potom ak nie retard? Krypel?

24.7.2017 | 14:21:58
mr_bungle

#34 mirako: Jak nepochopitelný? Sice přijel na pomoc, ale až na Sansinu žádost, nenabídl se sám, ale hlavně Jon ví, že prodal Sansu Boltonům, a teď mu ještě vyžvaní, že jede po Sanse. To může být Malíček ještě rád, že Jon neví, jak to bylo s jeho otcem, to by z té krypty živý nevyšel. :)

#118 mirako
24.7.2017 | 14:28:20
mr_bungle

#46 Cersei92: Tuhle verzi leaku jsem nečetla.

24.7.2017 | 14:34:24
Punisher bude trestať

Tak, este 5 epizod a koniec. :/

redaktor
24.7.2017 | 14:34:50
mr_bungle

#51 Arrow123: Dany zatím mad není a ani nutně být nemusí, mistr Aemon taky nebyl blázen.

#106 Arrow123
24.7.2017 | 14:36:29
Revoemag

#82 Michiko Karasu: V čem přesně je Snow naivní? Ví co se může stát, ale taky ví, co musí udělat, pokud chce porazit NK. Potřebuje spojence a dračí sklo. Takže musí na dračí kámen, tak jako tak. Teď už jim jde o všechno.

24.7.2017 | 14:44:25
mr_bungle

#66 SVJZ: Mě Sever baví, i když to (zatím) není moc akční. Jen se mi zdá, že při popisu epizod používají zbytečně silné výrazy. I když lordové Severu s Jonem nesouhlasili, tak vzpoura to ještě nebyla.

24.7.2017 | 14:51:29
Zetty

#84 Punisher bude trestať: Ty máš, ale bujnou fantazií :D :D :D

#114 Blackhand47XD
24.7.2017 | 14:51:32
Arrow123

#102 mr_bungle: Ale ide to s ňou dole vodou. Naviac prišla o spojencov z Dorne a Iron islands, príde aj o Olennu ak sú tie informácie pravdivé, Grey worm nemusí prežiť útok na Casterly Rock, prestane počúvať rady Tyriona a možno jej z toho prepne :/

24.7.2017 | 14:56:28
Leonko

kto prekladá v dnešnej dobe titulky na 277mb sva verziu ? sa zobudte

#172 Manyjak
24.7.2017 | 15:06:35
nerrti

Mně se hrozně líbí jak tady probíhají zapálené diskuse o tom jak je nerealistický vidět vizi jako v kině, když vize samy o sobě neexistujou, stejně jako neexistujou draci, čarodějnický báby s náhrdelníkem, zombie etc :D ach, ty edňácké diskuse . :D megalol.

24.7.2017 | 15:08:20
mr_bungle

Jsem zvědavá, co Dany nakonec udělá, poslechne Tyriona, nebo Olennu?

#115 Jamis
24.7.2017 | 15:10:41
Lex Luthor

Theon mě hodně zklamal doufal jsem, že se trochu vyvine, ale podobně na tom byl i Sandor Clagane při Černovodě, těšil jsem se na Yaru a Elarii, ale pak to musel pokazit Euron jeho lod železné vítězství udělali dobře, pak samozřejmě politické hry v Kings Landing, na Severu a Dragonstone, scéna Malíčka a Jona z podzemí úplně kopírovala scénu z 1 série kdy ho Ned taky chytil pod krkem, Arya se setkala s Nymerií, doufám, že Jona zase nebodnou jeho vazalové do zad jako to udělali u všech Starků před ním to už by bylo vážně klišé, Tyrion plánuje dobýt svůj domov, na další díl se těším možná dojde na setkání Jona a Daenerys

#117 Trepy #121 shootx
24.7.2017 | 15:13:24
mr_bungle

Pořád čekám, kdy se v titulkách na Red Keep objeví lev Lannisterů a pořád je tam jelen Baratheonů.

24.7.2017 | 15:13:45
Jamis

Zrovna přemýšlím co bude dál. Některé věci jsou jasné. Euron předá dárek, ale zdá se, z popisu epizody, že ho Cercei nepřijme. I když vyjádření: „Cersei vrací dárek“ může znamenat i to, že jí před vrácením naporcuje. Pochybuji, že by jí pustila aniž by se s ní vypořádala za Myrcelu.

Stejně tak je jasné, že se setkají Jon a Dany. Na to se moc těším. Ale netroufám si předvídat jak to dopadne. Celkem je jasné, že po krku si asi nepůjdou a taky že Danerys chce útočit na jih, což Jona nezajímá, ten chce opevnit sever a potřebuje dračí sklo. Asi by se mohl nechat ukecat ke spolupráci na základě předpokladu, že společně rychle vyřídíme Lanistry a čím dřív to uděláme tím dřív máme jednotné království, které může hájit sever. Ale tak jednoduché to hádám nebude.

Taky mě napadlo, i když to asi nebude správně, že na Dračí Kámen by mohl dorazit i Bran. A mohl by osvětlit pár věcí. Rozhodně by to tím rozpohyboval víc, než na Černém hradu. Ale z ukázek se to moc nezdá.

Naopak z ukázek je asi dost jasné, že padne Casterleyova Skála. Mimochodem jak tu někdo psal, Euron nezničil celé loďstvo, ale jen eskadru, která vezla hady na jih. Hlavní loďstvo s armádou Neposkvrněných jede v pohodě na skálu a evidentně tak dorazí. BTW nechápu kam na Dračím kameni Danerys nacpala sto tisíc Dorthaků a jejich koní :-)

Arya asi na Zimohrad dorazí až v přespříštím dílu. Asi

A asi málokdo pochybuje, že by si Jorah vytrpěl Samovu kůru, aniž by zabrala.

#120 Grayyitheyerouh #123 mr_bungle
24.7.2017 | 15:14:14
Jamis

Jo a zapomněl bych na Jaimiho. Ale netuším co by se mělo stát, že se „Jaime se poučuje ze svých chyb.“ že by dokázal uchránit Skálu? Tedy že nesedne podruhé na lep? A nebo se změní jeho vztah k Cercei? To asi ta Cercei.

#124 mr_bungle
24.7.2017 | 15:19:18
Blackhand47XD

#105 Zetty: To není z jeho hlavy, ale ze srpnového úniku informací, který je co se týče prvních dvou epizod zatím dost přesný…

webmaster
24.7.2017 | 15:19:42
Jamis

#109 mr_bungle: Dany jde svojí cestou. Poslouchá své rádce a naslouchá jejich radám, ale dělá vždy svoje rozhodnutí. To se mi na ní moc líbí a nechápu ty hatery

24.7.2017 | 15:21:24
OslicekCZ

Taky vám přišel tenhle díl tak neskutečně slabý? To není ani na hvězdičku, „slavná lodní bitva“ byla kde? To mělo být těch 10 neskutečně nepřehledných, blbě sestříhaných minut? Zatím nejhorší bitva za celých 7 serií, snad to netrumfnou neposkrvnění… Jediné + dávám Samovi, jediná linka, která dává trochu smysl. Dany opět ukázala, že když promluví stojí to za nic… Začínám fandit Cersei :D Tak opět za týden :D

#119 Trepy #125 mr_bungle #181 Chill
24.7.2017 | 15:33:11
Trepy

#110 Lex Luthor: Železné vítězství měl Victarion, Euron má Tichost ;)

#136 Lex Luthor
24.7.2017 | 15:34:53
mirako

#99 mr_bungle: neřekl, že po ní jede.. řekl „I love Sansa..“ to je v americe úplně běžná věta, která nemusí vyloženě znamenat „Miluji Sansu.“ ale klidně „Mám rád Sansu.“ jak tady někdo psal, taky mu už roste ego (Jonovi)..

a taky nechápu, proč tady lidi píšou, že ho chytl jako Ned, když není vůbec jeho otec a tudíž nemůže mít jeho geny.. je synem Lyanny a Rhaegara..

#126 mr_bungle
24.7.2017 | 15:35:35
Trepy

#116 OslicekCZ: Co to plácáš proboha.

24.7.2017 | 15:37:17
Grayyitheyerouh

#112 Jamis: Ty se asi nedíváš na GOT, ale čteš jen nějaké leaky ne? Je zřejmé, že Dothrakové v Dragonstone nejsou. Budou někde kolem Highgarden, vždyt to Jaime říkal…

24.7.2017 | 15:50:39
shootx

#110 Lex Luthor: To by nebylo zle vsude si ho zvoli za vladce a velite a vsude ho zapichnou :D mozna bude nejaka zrada i na DS kdyz uz je v okoli Melisandra

#138 Lex Luthor
24.7.2017 | 16:10:41
fgh

#13 lenacia: V Ikei.

24.7.2017 | 16:33:44
mr_bungle

#112 Jamis: Co by dělal Bran na Kameni, dyk je na Zdi a chystá se domů.

#137 Jamis
24.7.2017 | 16:39:17
mr_bungle

#113 Jamis: Tipuju, že dá vale Cersei.

24.7.2017 | 16:40:31
24.7.2017 | 16:46:49
mr_bungle

#118 mirako: Já vím, že v eng. to může mít i jiný význam, ale z kontextu i z minulých dílů je jasné, že ji miluje (ale ani to mu nebrání ji využívat, protože Malíček) a že ji chce získat.

#127 mirako
24.7.2017 | 16:49:35
mirako

#126 mr_bungle: tak taky vím, že ji miluje, ale to ví jen on a Sansa.. Jon nic neví.. (jako obvykle) :D

#128 mr_bungle
24.7.2017 | 16:53:43
mr_bungle

#127 mirako: ? Vždyť mu jasně řekl, že dřív miloval Cat a teď miluje Sansu, načež ho Jon chytil pod krkem se slovy jestli se dotkneš mé sestry, osobně tě zabiju. IMHO to Jonovi došlo.

#133 mirako
24.7.2017 | 17:00:49
SSSniper

Aryina linka mohla byť zhrnutá v jednom diely… Umelé a zbytočné dosadenie Sheerana, divný dialóg s Hot Pieom, prapodivný stret s Nymeriou. Sériu stiahli na 7 častí a ja som márne dúfal že preto, aby bola svižnejšia…

24.7.2017 | 17:39:38
Ufrflanamacka

Varys by pri pohľade na Jona mohol pustiť do gatí, alebo sa aspoň prekecnúť, ako veľmi pripomína Targaryena...­....potom Emilia vypúli oči. A bude vymaľované.

Otázka do pléna: čo urobí Ellaria pri pohľade na zombie Horu?

#182 Chill
24.7.2017 | 18:33:21
Jedi knight

Missandei sa nejako zväčšili prsia :D či sa mi to len zdá ?

#132 Revoemag
24.7.2017 | 19:17:31
Revoemag

#131 Jedi knight: To dělá ta strava v západozemí :-D

24.7.2017 | 19:20:23
mirako

#128 mr_bungle: no a právě to mi přijde divný, že mu to hned tak došlo.. přitom Malíček zas tak moc neřekl..

#134 Locker. #142 mr_bungle
24.7.2017 | 19:20:37
Locker.

#133 mirako: Ta scéna mi taky přišla jako nedomyšlená…Jon by neměl proti Malíčkovi mít vůbec nic..naopak by mu měl líbat nohy za to, že zachránil ten jeho hloupý nelogický útok proti Boltonům…a tím pádem i jeho život…jediné, co by mu mohl vyčítat je fakt, že dal Sansu Boltonům, ale tady se Malíček může vymluvit, že nemohl tušit, že je Ramsay hajzl…Jonovo nasrání nemá vůbec žádný podklad…Malíček je jedním z nejmocnějších lordů a Jon by k němu měl mít náležitý respekt…

#135 mirako #139 Jamis
24.7.2017 | 19:25:05
mirako

#134 Locker.: tak nějak mistře.. ;)

24.7.2017 | 19:33:10
Lex Luthor

#117 Trepy: Ok dík nevíš jestli tam Victarion bude, v knize byl se svoji flotilou na cestě k Danny, měl Rudého kněze a roh

24.7.2017 | 19:45:49
Jamis

#123 mr_bungle: Co by Bran dělal teď doma? Jako tříoká vrána by měl mít přehled co kde je a doma na Zimohradu nebude tak platný, jako na Dračím kameni, ale nejspíš se v příštím díle vůbec neobjeví…

#143 mr_bungle
24.7.2017 | 19:46:10
Lex Luthor

#121 shootx: Jo, ale u těch Starků jak je pořád zrazují to už je celkem ohrané.

24.7.2017 | 19:47:11
Jamis

#134 Locker.: Vnímám to stejně, kupodivu :-)

24.7.2017 | 19:47:49
RightfuHeir

Začíná to nějak připomínat Jalnu. To je asi desetidílný román, ve kterém je v každém díle jiná hlavní postava z rozvětvené rodiny. Kdo je v jednom díle černá ovce, je najednou v dalším díle hlavním hrdinou s pozoruhodnou sbírkou dobrých vlastností. Tady to začíná být podobné. Záporák se mění na klaďase, klaďas na záporáka. A nebýt autorovi tolik let, tak by to podobným způsobem zvládl natahovat ještě deset dílů románu.

24.7.2017 | 20:03:38
Tuom

Mne sa najviac páčil ten strih, keď Sam olupoval kožu Jorahovi a potom plynulý presrih na niekoho kto akurát obeduje :D

24.7.2017 | 20:15:03
mr_bungle

#133 mirako: Tak ale mluvil o tom i se Sansou.

24.7.2017 | 20:31:38
mr_bungle

#137 Jamis: A k čemu by byl dobrý na Kameni? K vizím potřebuje čarostrom a na Kameni žádný není, zato na Zimohradě… tam bude nejplatnější a v příštím díle tam dorazí.

24.7.2017 | 20:36:32
Meleys
  • Tyrionove taktické schopnosti a trpezlivosť
  • Varysov herecký výkon a úžasný arcimaester Užsinepamätámaký
  • konečne zabili sand bitches a ich bordelmamu Ellariu, aj keď len 2 a 1 ešte ostala (tá s veľkými kozami, možno ju v KL ošuká Bronn…btw kde je Bronn? Už si nepamätám)
  • oničom, absolútne nezaujímavý, dementný sex eunucha a Missandei, chcelo sa mi spať
  • oničom, absolútne nezaujímavá, dementná bozkávačka ohyzdnej Yary a Ellarie
  • psychopat Euron a bitka, v ktorej bolo vidieť veľké kulové. Čierne postavy sa bili s druhými čiernymi postavami.
  • Jonova žiarlivostná scéna, neviem, čo to malo znamenať a prečo sa ten zmrd Malíček ešte pregrciava na Zimohrade
24.7.2017 | 20:44:58
Ananas

Nechce sa mi čítať celú diskusiu, ale Sand Snakes si predsa zbrane napĺňali jedom, ale keď bodla Eurona tak nič ?

#147 yennik #150 Šejmus92
24.7.2017 | 21:22:15
Šejmus92

Lepší epizoda než ta první.

Jsem fanda Danny, líbí se mi, jak se z takového plachého děvčátka stala sebejistá vladařka, ale už by mohla zpomalit, protože začíná být arogantní.

Co mě ale zarazilo…JAKOU DEBILNÍ STRATEGII SI TO SAKRA VYMYSLELI?????

  1. Takže oni ví, že Euron má velkou flotilu a spojil se se Cersei, ale přesto klidně rozdělí fltoilu a pošlou část na jih? Mají jedinou kliku, že Euron je napadl hned a ne cestou zpátky, protože to by šlo ke dnu i dornské vojsko. Každopádně demence. Pokud o Euronově flotile vůbec neveděla, tak na co má sakra Varyse?
  2. Zdlouhavé obléhání pomocí armád, které jsou zahrabané někde na jihu? Tak to je fakt geniální dát takhle Cersei klid na konsolidaci sil! Na Dragonstone si měla vojska krátce odpočinout, Danny poslat rozkazy, aby Tyrellové a Dorne začali pochodovat na sever a pak vzít jediným drtivým útokem KL a zajmout/zabít královnu. Obětí na životech bych se nebál, KL by dobyla i bez draků, nebo je mohla použít jen ke zničení bran, věží a Rudé bašty.
  3. Je úžasný, jak Danny podřizuje vojenské zájmy těm politickým, ale když jí tak moc jde o pozici v Západozemí, proč neposlala havrana každému lordovi? Proč jen králům? Dala tak příležitost Cersei šířit o ní nesmysly a manipulace.

A teda jsem dost zklamaný z reakce lidí na zničení septa a zabití stovek, možná až tisíců lidí. Takže lid byl na straně vrabčáků, ona je povraždí a…NIC?! Prostě pohoda, je z toho jen taková příhoda k pívu? Helé, už jsi slyšel, že Cersei odpálila septum a uzmula si trůn? Hustý co?! Hmmm to jó, co si dáme k večeři?

Čekal bych ráznější reakci.

#149 yennik #158 Jamis
24.7.2017 | 21:23:05
yennik

#145 Ananas: Tak Hora snad taky neumřel hned při boji že? A jed je určitě třeba aplikovat pár minut před bitvou, takže je dost možné, že na tohle prostě nebyly připravené.

#148 Ananas
24.7.2017 | 21:24:21
Ananas

#147 yennik: To je možné :) Len som chcel niake objasnenie ;)

24.7.2017 | 21:25:53
yennik

#146 Šejmus92: Třeba to ty lidi sere, ale ne natolik, aby to v seriálu něco změnilo, tudíž to tam není – epizody jsou krátké a dílů je málo (a obecně by ve filmu nemělo být nic, co by nerozvíjelo příběh).

#151 Šejmus92
24.7.2017 | 21:27:17
Šejmus92

#145 Ananas: To dělaly jen před bojem, tohle nečekaly, takže to nejspíš nestihly.

#155 yennik
24.7.2017 | 21:29:53
Šejmus92

#149 yennik: U lidu bych to ještě chápal, ale že se s ní ještě vůbec zahazuje nějaká šlechta, to mě překvapuje. Navíc vazalové Tyrellů, které ona de facto vyvraždila. Dothrakové musí mít hodně špatnou pověst i v Západozemí, jinak si to vysvětlit neumím. Což teda nechápu, protože podle seriálu to jsou zatím dost trapní břídilové.

#154 yennik
24.7.2017 | 21:31:27
lone.ranger

#28 Cersei92: Po dnešku si myslím, že Lannisteři sestřelí Drogona v bitvě tou zbraní (proč by tam jinak byla) a Night King si „přivlastní“ Viseriona, jak avizovaly předsezónní spoilery. Zbyde jen Rhaegal – aby to bylo napínavější. :)

#153 Revoemag
24.7.2017 | 21:41:00
Revoemag

#152 lone.ranger: Řekl bych, že Drogon přežije. Už jenom proto, že na něm jezdí. Když ho sestřelí, umřou oba. Na nějaký hopsání z draka na draka v letu určitě nemají peníze, když i ten let vypadá někdy dost podivně :-D

24.7.2017 | 21:47:38
yennik

#151 Šejmus92: Tak ona Cersei tu Dany dost hejtuje, a myslím, že šlechta nemá moc na výběr – buď šílená Dany, kterou neznají a nebo Cersei, která je spíš mrdka, ale alespoň ji už znají. To je něco jako se Zemanem – je to ču*ák, ale aspoň už nikoho nepřekvapí, když udělá nějakou píčovinu, plebové vědí, co od něho očekávat, a proto ho budou volit zase. :D I když to, co mají teď, je hodně špatné, to neznámo je pro ně ještě strašidelnější.

#156 Šejmus92
24.7.2017 | 21:53:41
yennik

#150 Šejmus92: Ale jako samozřejmě souhlasím, že je to trochu divné, minimálně to mohli alespoň zmínit (třeba to ještě bude).

Ale zase si vem, že není přímá korelace mezi výbuchem septu a korunovací Cersei. Ta se stala královnou proto, že se Tommen zabil, ne proto, že by odpálila Maggie.

24.7.2017 | 21:55:37
Šejmus92

#154 yennik: Ale že i vazalové Tyrellů? Mazec.

#157 yennik
24.7.2017 | 21:55:46
yennik

#156 Šejmus92: Psal jsem pak ještě druhý příspěvek, nevím, jestli sis ho všiml.

24.7.2017 | 21:59:21
Jamis

#146 Šejmus92: Tedy… musím nesouhlasit!

  1. Euronova flotila… zdaleka není jasné, že by o ní věděli, naopak, skoro jistě o ní neměli tucha a byli řádně zaskočeni. Nemají google ani blbej telegraf. Prostě to nevěděli. Euron imho ani nešel s celou flotilou, ale tohle byl jen přepad za účelem dárku. Tohle prostě podcenili. A to se stává.
  2. Takzvané Zdlouhavé obléhání je naopak dobré, protože dá možnost lidem povstat proti Cercei a přijmout Denerys jako královnu. To že nechce vládnout popelu dává smysl. Dobrý vládce by měl a chtěl minimalizovat ztráty na civilním obyvatelstvu.
  3. Denerys možná oslovila více lordů v království, tohle nevíme. To co víme je, že jmenovitě oslovila Jona Sněha. Politickým i vojenským cílem je dosáhnout cíle za minimálních ztrát. Protože ztráty jsou drahé. Tohle je za mě OK.

Reakce lidí na výbuch septa je zvláštní… i když, možná jsme ji jen neviděli. Ono těžko se bouřit pod hrozbou armády… navíc vrabčáci nepochybně byli oblíbení asi jako islámský chalífát. Proti teroru většina lidí prostě kušuje a drží krok. A na to vsází Deny. Lidi se bouří buď když není už co ztratit a nebo když je možná výhra.

#197 Šejmus92
24.7.2017 | 22:02:59
DejvidHound

Ludia a neni su pod celym KL este stale rozmiestnene sudy s wild fire? Myslim ze Cersei by to radsej vsetko odpalila akoby to mala prenechat materi drakov keby uz nebolo inej moznosti.

#160 Revoemag
24.7.2017 | 22:17:44
Revoemag

#159 DejvidHound: Řekl bych, že ne. Hodně se použilo na Stanisovo loďstvo a určitě padlo dost i na septum.

#162 DejvidHound
24.7.2017 | 22:23:29
Leco_leco

Tak trochu nechápu vás všechny, co tu brečíte, jak je Danyina linka nudná a zdlouhavá, celý seriál udělaný špatně atd..proč na to teda sakra koukáte, když jste z toho tak hrozně pohoršeni?? :D

#164 EmporioDrago #168 Nikolperse
24.7.2017 | 22:24:39
DejvidHound

#160 Revoemag: Tak zas pokial si pamatam tak na Stanisa ten wild fire vyrabali pyromanceri.

#163 Revoemag
24.7.2017 | 22:29:05
Revoemag

#162 DejvidHound: No já nemám představu jak dlouho výroba zabere a bylo ho tam požehnaně. Taky se mi moc nezdá, že by tam ten ohen nechali. No uvidí se.

24.7.2017 | 22:54:26
EmporioDrago

#161 Leco_leco: tak treba protoze to neni jen o Dany, ale linek je tam azaz. Stejne jako ja nemusim mit nejakou postavu a linku, ale dalsi me oslovuji. Stejne jako v zivote, neco mas rad neco ne. A cely svet Sagy ledu a ohne mam rad, proto sleduji serial a jeste radsi mam knihy. Dany nemusim, jeji linku taky ne, ale parti tam. I kdyz z meho pohledu prebije vse hastereni to hlavni – Nocni kral s jeho armadou vs lide na jih od zdi. O tom to cele je ;-)

24.7.2017 | 22:59:07
EmporioDrago

Skoda, ze je tech dilu celkem min. Do kazdeho dilu se vmestna a nahusti moc linek. Ano, muze to mit diky tomu spad, ale na druhou stranu vetsi hloubka by nevadila. Ale proste je omezeny pocet dilu no.. Z tohoto dilu mi utkvelo:

  • Euronovo zaseknuti lodi, padaci mustek a jeho „sileny“ vyraz ve tvari :-) tento zasah zvrati nebo zmeni plany jedne linky. Dorne a Zelezni jsou pribrzdeni nebo mozna i vyrazeni. Bitva sice kratka, ale slusny vykon Eurona, jak byl rozbesneny. A ano, byl tam Gnaeus ze Spartaka. Chvalim tu poznamku tady. Jeho oblicej je taky nezapomenutelny. Euron tento dil pro me top.
  • Arya – zmena planu, ok. Ale hospoda a shledani s Hot Pye nic moc. Meli se docela radi a padli si do oka. Ano, uz jsou oba starsi, necim si prosli, ale ta zmena z Arye, jak se chovala pri jidle jako muzatka, moc mi to na ni nesedlo. Je jina nez Sansa, ale proste ten chleba a pivo, nejak mi to neslo. Shledani s Nymerii moc fajn, vlky mam rad. Uvidime
  • Jon – smeruje to k tomu. Potrebuje draci sklo, jeho pritel Sam leci Joraha. Dalsi dejove spojeni linek. Jon a Dany se driv nebo pozdej setkaji. Nevim, jestli pred ni poklekne a snad ne, ale setkani musi dojit. A az se dozvi od Brana, kdo jsou jeho rodice a roznese se to i po Zapadozemi, hmm bude to fajn
  • Dany – jeji dialog s Varysem. Tlacila na nej, byla drsna atd. Ale Varys je mistr mluveni spolu s Tyrionem. A nenechal s pretlacit v dialogu. Plus pro nej. Dany ok, zjistili jsme plany dobyti King´s Landing a Casterly Rock. KL ted bude asi odlozeno. Casterly Rock – k tomu ma poutu i Jaime, stejne jako Tyrion. Oba se maji svym zpusobem radi a meli pro sebe slabost. Po uteku Tyriona Jaime ma mozna smisene pocity, ale souboj o Casterly Rock mezi bratry nebude snadny ani pro jednoho. Jaime nema dedicke pravo na CR, ale nebude se mu libit urcite, ze by melo byt pokoreno bandou Dothraku a Neposkvrnenych
  • Cersei – dela to, co je jedine rozumne v jejim postaveni. Strasi poddane Targaryenkou a snazi se ziskat lordy. Popisem Dothraku ma pravdu. Jeste pred podrizeni se Dany, presne to, co popisovala, delali. A delat mohou. Tarly se nejspis prida na jeji stranu. Pro vyvoj serie potrebuje silnou postavu a generala. Tarly ocividne bude zkuseny strateg a general, stejne jako Jaime, ktery ma ve vojsku charisma.
#174 Tomi Lee Morpheus #174 Tomi Lee Morpheus
24.7.2017 | 23:16:26
karel304

S mnohými kritiky výše nesouhlasím, tohle byl velmi dobrý díl, zvlášť v časech kdy už dlouho D&D vaří z vody tj. bez opory v knihách. Kvalitní dialogy ve všech linkách a dobře natočený masakr na konci, za mě 95%. Dany, Jon zatím podle mne logické/rozumné volby postupu. Missandei & Grey Worm – tohle vyústění vztahu bylo celkem jasné, akorát to trvlo hodně dílů :-) http://www.refinery29.com/…rm-sex-scene

24.7.2017 | 23:28:43
Nikolperse

Tak Theon urobil jedinú rozumnú vec, ktorú v danej chvíli urobiť mohol. Za to jeho sestra sa chovala ako neohrozená šéfka a doplatila na to.

25.7.2017 | 0:24:46
Nikolperse

#161 Leco_leco: Daenerys nemajú ľudia radi preto, lebo všetko do teraz dostávala ako na striebornom podnose. Keby ju chcel Robert skutočne zabiť, tak do Pentosu pošle sto takých ako Bronn a bolo by to vybavené. Zabil by každého kto jej pomáhal a šiel by jej po krku až do samého pekla. A pritom by sa neobťažoval o tom povedať malej rade.

25.7.2017 | 0:30:44
Rumek

#82 Michiko Karasu: Jon, že je naivní??? A jako v čem? Že je jediný, který si uvědomuje skutečnou hrozbu a snaží se dělat to, co by nikdo neudělal. A linka Sama, mě se neskutečně líbí, Sam je po svém takový dobráček a jeho postava mě naopak velmi baví.

#170 Locker. #171 rockysiburger #185 Michiko Karasu
25.7.2017 | 8:17:14
Locker.

#169 Rumek: Jon si naivně myslí, že když bude vyhrožovat Malíčkovi, tak mu to projde…

#180 Chill
25.7.2017 | 8:26:56
rockysiburger

#169 Rumek: Je taky jediný, kdo WW viděl. To samé Sam v citadele. Tomu taky nevěří. Zbytek západozemí bere seveřany za pověrčivé blázny. Jsou také jediný, kdo uctívají staré božstvo, a to je taky velký rozdíl, a nakonec sami seveřané pořád věří, že je ochrání zeď. Samova linka je skvělá. Ještě aby ne, herecká kapacita Jima Broadbenta tomu taky přikládá pořádnej nášup.

25.7.2017 | 8:32:15
Manyjak

#107 Leonko: Překladají na 277mb sva verzi proto, jelikož je většinou první na netu, takže můžou začít hned překladát, časovat atd… Titulky tu máš v poledne, kdežto kdyby čekali na 1080p verzi, tak bys měl titulky až kolem 6 večer, což mě osobně nevadí, jelikož se na to stejně dívám až v 9 večer. Navíc stejně pak dělají přečasy na různé verze, takže absolutně nevím o co ti jde.

PS: Pokud se ti něco nelíbí, tak si jdi na slovenský web!

#173 Revoemag
25.7.2017 | 9:26:52
Revoemag

#172 Manyjak: Nebo se může naučit anglicky, když mu vadí titulky na 277mb :-D

25.7.2017 | 9:35:12
Tomi Lee Morpheus

#165 EmporioDrago: Arya – zmena planu, ok. Ale hospoda a shledani s Hot Pye nic moc. Meli se docela radi a padli si do oka. Ano, uz jsou oba starsi, necim si prosli, ale ta zmena z Arye, jak se chovala pri jidle jako muzatka, moc mi to na ni nesedlo. Je jina nez Sansa, ale proste ten chleba a pivo, nejak mi to neslo. #165 EmporioDrago:

tak neviem kolko žien poznáš, ale ak by si nejaká prežila to čo Arya, tak by sa zmenila ešte daleko v reále viacej ako táto Arya.

  1. zabili jej rodičov,
  2. zabili jej brata
  3. pokúsili sa ju zabiť,
  4. oslepili ju za to, že jednala na vlastnú pasť,
  5. zavraždila – podrezala, vyvraždila – otrávila,
  6. zabili jej kamosku čo sa jej ujala,
  7. nemá domov
  8. nemala nič len svoju pomstu.
#175 EmporioDrago
25.7.2017 | 10:52:55
EmporioDrago

#174 Tomi Lee Morpheus: já vůbec nepopírám, čím si prošla a že toho nebylo málo. Zrovna Arya má můj obdiv. Já se jen vyjádřil k té konkrétní scéně z pohledu scénáře či tak něco. Že ta scéna byla jako „pěst na oko“. Prostě mi to nesedlo dohromady, buď k herečce samotné nebo k situaci, shledání po delší době s kamarádem s dětství. To, čím si projde dívka i když jí to jde více s mečem než se tkaním třeba, neznamená, že bude jíst chleba a pít pivo jako třeba Sandor Clegane. Bryene je taky tělem i duší rytíř a zapadne víc mezi muže, ale přesto má stále ženskost a chování a jí nebo pije s grácií. Arya je stále dítě, malá holka a i přes to vše, čím si prošla, ta scéna k ní prostě nesedla.

#187 yennik #189 Tomi Lee Morpheus
25.7.2017 | 11:15:43
Jonghost11

Taky vám přijde divné, že od vzkříšení TKITN (Jon), jsme neviděli Ghosta?? Ten mi v těch scénách dost chybí, podpořilo by to Jonovu autoritu a alespoň by lord Glover třeba jednou nepřipomínal Jonovi, jak to jeho brácha posral… Lordi Manderly a Carwyn jsou jako kde? Ti dostali dovolenou nebo co? Trochu chyba v Matrixu v tomhle.. Jinak osobně doufám, že Jon nepoklekne a Dany ho nespali. :D :D Na Severu to bude zajímavé, Malíček má poslední šanci Sanse vymýt mozek. :D Snad přijde k rozumu a popraví ho, až přijede Arya. :) Plán dobytí západozemí byl fajne, jen nečekané věci se stávají, teď pošle Drogona a trochu Euronovi zredukuje počet lodi. :D

#177 Revoemag
25.7.2017 | 11:30:12
Revoemag

#176 Jonghost11: Třeba řešili pro Jona sjednocení severu. Objížděli všechny, aby dojeli na sjezd :-D

#179 Jonghost11
25.7.2017 | 11:40:47
Chill

#48 Almenye: Kapitán Jack Sparrow

25.7.2017 | 11:46:53
Jonghost11

#177 Revoemag: Hlavně, že jsou tam všichni ostatní, že? :D Podle mě je Sansa až moc zkažená politikou Kingston Landing a Lannisterama a proto si myslí, že má ve všem pravdu…

25.7.2017 | 11:48:41
Chill

#170 Locker.: však mu to projde :-)

25.7.2017 | 12:16:14
Chill

#116 OslicekCZ: začni stahovat v HD a nic neprehledneho ti nepřijde ;-)

25.7.2017 | 12:34:18
Chill

#130 Ufrflanamacka: Tak to si absolutně nemyslím. Vzhledem připomíná Starka (je to zmíněné v knihách, jen on a Arya zdědili vzhled Starků :-) )

25.7.2017 | 12:36:57
Monkeyskunk

No řekl bych že Jon opravdu nepoklekne. Dany ale fakt potřebuje jeho podporu a z druhe strany zas potřebuje Jon jeji podporu (draci sklo + nejakej ten dracek by se hodil). Ze bychom se tedy dockali jeste jedne svatby? No pokud ano, doufam, ze tam bude zvrat podobnyho lvlu jako u predchozich dvou svateb :-)

25.7.2017 | 12:52:21
Hexa

Já doufám, že to nejmladší písečný hádě nějak zachrání Bronn. Přece si minule tak rozumněli :) A navíc chci, aby se tam ten frajer objevil.

25.7.2017 | 13:59:19
Michiko Karasu

#169 Rumek: Já bych řekla spíše prosťáček než dobráček :D Sam má načteno, ale neumí své znalosti vhodně aplikovat, je to hlupák a srab. Jediný důvod, proč si vybral tu holku s dítětem jejího vlastního otce je fakt, že to byla první ženská, která byť jen pohledem o něj zavadila. Po pondělním díle chápu, proč ho jeho otec vyhnal. Jeho rod je ve vysoké pozici, navíc velmi hrdý a statečný, Sam je všechno kromě toho. Irituje mě jeho slabost, není se schopen se postavit svému otci, ani sám za sebe, ani za jeho „dívku“, je neschopný. Ale více mě ale irituje jaký je to prosťáček. také velmi naivní a hloupý z praktické hlediska. Jon je naivní, neví jak funguje politikaření a to stálo jeho „otce“ i „bratra“ hlavu (doslova).Nemyslím si, že cesta za Daenerys je naivní. Já mluvila v delším časovém horizontu. Je to jediný možný tah v téhle situaci, oni jsou nejblíže armádě mrtvých tudíž je logické, že se spíše soustředí na to. Samozřejmě měl tuto situaci zvládnout lépe, hlavně promluvit první se Sansou, je to známka slabosti, že ho neustále kritizuje. Jon se projevil naivně hlavně v minulosti. vždycky věří, že každý dodrží své slovo. Asi jako jedna z mála holek Jona nemám vůbec ráda, ale nevadí mi. přežije? nepřežije? Mě to nějak nepálí. Pro mě on není zajímavá postava :) Postrádá nějakou hlubší komplexnost. Je jednoduché předpokládat, co udělá a to je nuda, alespoň pro mne.

#188 Chill
25.7.2017 | 14:06:16
cecour

Už se nemůžu dočkat, až se opět objeví Duch......pokud se teda vůbec objeví. :(

25.7.2017 | 14:34:56
yennik

#175 EmporioDrago: Třeba měla prostě žízeň a Kofolu zrovna neměli.

25.7.2017 | 14:55:37
Chill

#185 Michiko Karasu: Jon je přesně takovej, jak byl vychován. Z tohoto pohledu se chová naprosto rozumně. Samozřejmě my, co vidime v seriálu tolik politiky, nám vždy pripadne, že se chová naivně. Někdy víc , někdy míň. Pro mě naopak je zase Jon jednou z nejzajimavejsich postav, spolu s Tyrionem a Victarionem (toho v seriálu neuvidím, QQ :-( )

#195 Michiko Karasu
25.7.2017 | 15:00:42
Tomi Lee Morpheus

#175 EmporioDrago: a nedáš na rozum stále v Arye vidíš malú holku, ktorú by si chcel zachrániť? ona je ASSASIN!!! vieš ako funguje ten jej prevlek? naozaj si niekto myslí, že si na svoju tvár dá niekoho ksicht (niekoho kožu z tváre) a ludi si nevšimnú, že je to fake???

Ten jej prevlek je telepatické kúzlo, ludia ako pri kúzlení či očných klamoch vidia čo chcú vidieť, takže Arya Assasin má permanetne nejaký fake face a v tej krčme mala tvár nejakého chlapa, lebo inak by si koledovala o nežiadúcu pozornosť od pripitých či inak nadržaných!

Ale na toho jej old priatela to nefungovalo, levo to je čistá duša, proste jej mágia má medzeri, takže on videl aryu, ale ostatný chlapa čo sa kŕmi ako chlap.

nevedela nanho zareagovať ako dievča ary, lebo mala na sebe masku tuctového chlapa z ulice, takže sa držala role, ale snažila sa byť aj trocha milá. Ale hlavne ONA JE V PRVOM RADE assasin, a žiadny normálny človek nieje schopný vraždiť a byť ako jeho rovesníci, to dokáže len psychopat!

Vôbec by som sa nedivil, ak by spáchala seberaždu, alebo nejakú sebevražednú misiu, pretože pokiaľ jej cesta má zmyseľ – chce sa pomstiť, tak si vie udržať všetkých 5 pohromade, ale akonáhle všetkých zavije, jej život prestane mať zmyselľ, a bude musieť prejsť nejakým očistcom, kde jej niekto ako ten kuchárik odpustí, a nebude sa jej báť… ale aj tak v realnom svete je to už bežná a doktromi uznaná choroba mysle – nejaká postraumatická porucha či čo, ajpr si myseli, že to vojaci len hrajú, ale nakoniec pochopili, že čestný človek nemôže žiť s predstavou že vraždil, takže buď sa zabije, alebo zbláznni, alebo uchlastá k smrti.

Arya to bez terapie nedá, takže pokiaľ je GRRM v obraze, tak Arya zošalie, alebo Sansa založí klub týraných žien a pomstitelov,) ale podľa mna ju obetuje aby tak očistil meno Starkov, lebo či chceme alebo niie je z nej totalne čierna ovca a. ikto normálny(a čo vie o nej všetko) sa snou v jednej miestnosti nebude cítiť v bezpečí!

#190 Revoemag #191 Chill #192 EmporioDrago #194 mirako
25.7.2017 | 15:16:34
Revoemag

#189 Tomi Lee Morpheus: To je podle mě pěkná kravina. :-D Co první díl? proč by cestovala po západozemí bez převleku a do knajpy si ho vzala? :-D

25.7.2017 | 15:31:18
Chill

#189 Tomi Lee Morpheus: Tohle nemůžeš ani myslet vážně :-D

25.7.2017 | 15:45:18
EmporioDrago

#189 Tomi Lee Morpheus: to uz je cele dost ad absurdum i na fantasy serial nemyslis? :-D Arya je supr pro me, jako Starkovi od zacatku a cely sever. Arya je porad Starkovic holka, ktera se naucila v Braavosu necemu, co umi jen hrstka lidi nejspis v tom svete, umi pracovat s iluzi, takze se ani nepozastavuju nad prevleky a maskami lidi a menenim hlasu (to bych stejne tak nemusel rozdychat draky a Melisandru rodici neco). Je to holka, ktery si odskrtava svuj seznam a msti se, ale porad urcite i v ni hluboko je lidsky cit a natesenost na navrat domu. To bylo jasne videt ve scene, kdy se dozvedela, ze Zimohard patri zpet Starkum a jeji rodine. Nevim o cem mluvis, ale ta scena s Kolacem vypadala divne a nebylo to, ze by mela prevlek nejakeho chlapika a jediny Kolac ji videl skutecnou ;)

#193 Tomi Lee Morpheus
25.7.2017 | 16:24:13
Tomi Lee Morpheus

#192 EmporioDrago: veď práve je to fantassy, kde je mágia, duchovia, boh plamenák, neživí, vstanie z mŕtvych a draci, ale HLAVNE schopnosť prežiť upálenie za živa bez jediného uhoreného vlasu!

Takže mať niečo čo aj v reáli funguje (coperfield vystúpenia), tak prečo predpokladať, že nepoužíva nejaké lahšie kúzlo, keď sa pohybuje sama krajinou?

ale ty asi najviac narážaš na to, že je tým čo prežila a urobila – je veľmi silno ZMENENÁ? áno to že sa rozhodla nakoniec vrátiť, to sa v nej prebudila tá jej normálna detská osobnosť. ale táto epizóda je len malá náplasť, v jej hrudi je diera ako svet!

ak povie sanse, že sama vymazala jeden ohavný rod, tak za A) sansa jej nevude veriť, za B) si uvedomý, že to už nieje tá Arya Ktorú poznala a milovala, ale je to buď klamár, alebo sám diabol!

#194 mirako
25.7.2017 | 17:08:12
mirako

#189 Tomi Lee Morpheus: #193 Tomi Lee Morpheus: ty jsi dobrej mentál.. a když už tak se to nepíše assasin, ale normálně asasín a anglicky assassin..

25.7.2017 | 17:33:30
Michiko Karasu

#188 Chill: To neznehodnocuji, máš pravdu, byl vychován Starkem, je zcela logické, že má takové tendence, ale musel vidět, kam tahle slepá loajalita a čest vedla Robba a Starka seniora. Arya jde vidět, že tu okolnosti hodně změnily, poučila se, i Sansa se poučila, Jon zatím ne. Knihy nečtu bohužel, ale Tyriona mám také moc ráda, jedna z mých oblíbených postav je mazaný, vtipný a je v něm více než se na první pohled zdá.

#208 Chill
25.7.2017 | 17:44:14
Šejmus92

Jinak následující válku vidím asi takhle:

V Dorne zavládne chaos a Danny odtud nedostane v podstatě žádné vojáky, možná jen omezené množství. Neposkvrnění sice dobudou Casterly Rock, ale budou mít těžké ztráty. Vojsko Lannisterů mezitím vyplení High Garden a zbaví se tak silného nepřítele. K největší bitvě pak dojde mezi zbylým vojskem Lannisterů a dothrackou hordou. Dothrakové budou kvůli naprosto retardované taktice a absolutně nevhodné výstroji zcela rozprášeni, ale přesto způsobí Lannisterům těžké ztráty. Mezi tím Danny postupně přijde o všechny draky. Vznikne tak patová situace, kdy Lannisterové nebudou mít dost vojáků k dobytí Dragonstone a Danny nebude mít dost mužů k dobytí KL.

Rozhodující tak bude Sever společně s Malíčkovým vojskem z Údolí. Starkové se nejspíš připojí k Danny a společně KL dobudou. A pokud chtějí být scénaristé krutí, tak třeba Cersei celé město i s nepřáteli odpálí, konec série tak bude moci ukazovat naprosto bezvýchodnou situaci, kdy se drtivá většina nepřátelských vojáků Západozemí navzájem povraždila, všechna království jsou vyčerpaná a ze severu pochoduje nepřemožitelné vojsko NK.

#208 Chill
25.7.2017 | 19:02:51
Šejmus92

#158 Jamis: 1) Tak to má Varys hodně špatnou rozvědku. Tohle by vědět rozhodně měl, byla to extrémně důležitá návštěva. Ale jinak souhlas. I když podle mě se měla primárně zaměřit právě na zničení jediné flotily, která ji může ohrozit, bude potřebovat nerušeně přesouvat síly. Ale o Euronově flotile, která představuje největší nebezpečí, místo toho nepadlo snad ani slovo.

  1. Lid se nevzbouřil ani po odpálení Septa, zjevně ho má bez problému pod kontrolou. Je to divné, ale je to asi tak. Chápu, že Danny nechce město zničit, ale to ani nemusí, stačilo by jen zničit pár bran a vypálit Rudou baštu. Tím by civilistům téměř neublížila. Naopak dlouhé obléhání dává Lannisterům prostor k manévrování a organizaci.
  2. Je to možné. Dost mě udivilo, když jsem tam viděl Tarlyho, který se tváří jajko věrný vazal. Čekal bych, že ten jakýkoliv vzkaz od Cersei okamžitě spálí.

Jak to bylo s vrabčáky si už moc nepamatuji, ale nešlo právě o to, že měli masivní podporu mezi lidem? A proto je nemohli hned zničit?

#205 dragon113 #208 Chill
25.7.2017 | 19:08:26
Márty IIB

U jona se mi líbí jeho neústupnost Tyrion je prostě nej pobočník Bez varyse by měla dany jenom eunuchy a dothraky, bez Varyse by neměla spojence z Dorn, Tyrrely , varysovy ptáčky ( přehled kde se co děje), a neměla by u sebe tyriona Jen ať ty písečný hadi zemřou, škoda Jary a doufám že někdo chytne Smraďocha a začne ho pořádně mučit jako ramsey Sam dá určitě dohromady mormonta a ten se vrátí za dany :-D

25.7.2017 | 21:08:10
Jamis

Tak jsem se právě dokoukal na druhý díl, tuším asi po třetí :-D a napadla mě jedna věc. Někde jsem zaslechl zvěsti, že Euron bude horší záporák, než byl Ramsay Bolton. Asi by nebylo od věci, kdyby namachrovaná Yara Greyjoy byla přemiklíkována na smraďošku. Alespoň by věděla o čem to Theon měl.

25.7.2017 | 22:02:28
Márty IIB

Vysvětlete mi kde vzal euron tu armádu. Kdyby to byl kdokoli jiný tak se tak divit nebudu, ale prostě nechápu kde vzal tolik dřeva a lidí z ostrovů, který nejsou moc velký ani bohatý na úrodu či obyvatelstv. Dejmetomu že ty lodě z něčeho uškudlí, kde vzal tolik lidí na obsluhu 1000 lodí, když vemem v potaz že posádka by měla činit cca 25 můžu na loď, tak potřebuje 25000 lidí! A to už si část odvezla Jára a co víme ještě z rozhovoru mezi jarou a jejím teď už mrtvým tatíkem, že hodně jich už při nájezdech zemřelo. To trochu nedomysleli?! Malý kamenný ostrovi a on z toho vytvoří armádu? Tak to opravdu nechápu.

#201 Šejmus92 #208 Chill
25.7.2017 | 22:15:51
Šejmus92

#200 Márty IIB: 1) Z Železných ostrovů jsme tolik neviděli. Pokud vím, tak jen hrad krále a nejbližší okolí. Takže nemůžeme vědět, jak na tom je zbytek. Euron touží po totální válce, celé království mělo začít na lodích pracovat, prostě úplně všichni. Takže si umím představit třeba i rozebírání domů na některé části lodí, zabavení civilních lodí atp.

  1. 25 000 není zas tak moc. Nikde nebylo řečeno, že každý z nich musí být profesionální voják. Opět si umím představit, že část nebojových prací (údržba lodí atp.) oddřou nevojáci, starci, mladiství, možná i ženy, uvidíme. Navíc Euron řekl, že CHCE 1000 lodí, ne že jich tolik má. Třeba to byl jen řečnický obrat a nakonec jich má třeba „jen“ pár stovek.
  2. Že jich hodně při nájezdech zemřelo se přece nevylučuje s tím, že jich taky hodně přežilo. Koneckonců muži z Železných ostrovů celkem dlouho plenili Sever, slušná kořist může být důvodem, proč mají dost materiálu na stavbu lodí.
#208 Chill
25.7.2017 | 22:29:29
verax

#69 Gaffík: Taky si myslím, že Bran bude muset takto zasáhnout. Vrátit se do minulosti a něco tam upravit. Tedy od Tebe je to asi ironie, já si to tak opravdu myslím.

25.7.2017 | 22:55:22
verax

#70 tap: Dík, to mě nenapadlo. Opravdu jsem myslela, že Ohař objevil nové schopnosti. Škoda, to by byl nějak posun, ale takto..hmm…

25.7.2017 | 22:57:52
Smoli12

Četl jsem, že někteří píšou že se vytratila nepředvídatelnost. Řekl bych, že nepředvídatelnost se vytratila už s minulou serií, ale i tak nás mužou za těch 5 dílů překvapit. A doufám, že píseční hadi v knížce předvedou víc hlavně Nymeria ta mi přišla jako skvělí mix Dorana a Oberyna v knížce teda (proto jí asi Doran vyslal do Králova Přístaviště v knize). No a Euronovo Tichost (jeho loď) celkem jsem si na ten vzhled zvykl, ale představoval jsem si jí spíš jako vikingskou loď a myslím, že ji i v knize popisujou jako štíhlá s jednou plachtou a samozřejmě s červenou palubou a němou posádkou (tu němou posádku možná má), ale to by potom nebyla tak mohutná a nešel by z ní takový respekt :D tu serialovou loď bych si spíš představol u Victoriana asi to chtěly fandům vynahradit, protože Euronovo styl bojem mi spíš přijde jako alá Victorian Greyjoy. Celej v brnění nalítnou na cizí loď a všechny kosit sekerou :D ještě štít do ruky a je to jasný :D

26.7.2017 | 1:17:14
dragon113

#197 Šejmus92: Prečo by mal dopis spáliť veď krajinu kde žije napadla daeneris s dothrakami tebe bi sa nepáčilo tiež keby tvoju krajinu niekto napadol s armádou rómov alebo arabou

#207 Šejmus92 #208 Chill
26.7.2017 | 7:15:39
yennik

Ale však je jasné, že jsou to kouzla, že to není celé jen o tom, že si dá na držku kůži někoho jiného. Samozřejmě, že je v tom magie/víra, jinak by tam nebylo celé to divadlo o tom, jak je noone a blabla. Nasadit si kůži na držku může každý. Ale myslím si, že cestuje normálně bez převleku, alespoň v seriálu – jednak platí tu herečku, a ne nějakého vandráka, který by ji hrál a druhak scény, kde má masku nasazenou, jsou velmi zřetelně vysvětleny (viz Frey, bylo vidět, jak masku sundala).

Ale i kdyby cestovala převlečená a akorát divák by ji viděl normálně, tak si nemyslím, že by to mělo na příběh nějaký vliv, takže je to vlastně úplně jedno.

26.7.2017 | 10:54:59
Šejmus92

#205 dragon113: Jenže Dothrakové jsou teď spojenci a pochybuju, že je Danny vysadila v High Garden, aby ji vyplenili. Proč by to dělala?

26.7.2017 | 11:59:12
Chill

#195 Michiko Karasu: Neda zabila víra v čest a úřad (a samozřejmě idiotsky dítě Joff), Robb se zabil víceméně už tím že se oženil s Talisou z Volantisu (v knize to byla dcera jednoho Lorda kterej byl vazal Lanisteru, mam dojem že Sterling či tak nějak), tím urazil Fraye a bylo vymalováno. Když do toho zapocitas jak Caytlyn pustila Jameiho, popravu Lorda Karstarka tak je to víceméně očekávané :-) Dle mého se Jon chová podobně jak Ned, ale dost jinak na to aby si dal pozor na zradu. :-) Jinak knihy mohu jen doporučit. Je to prostě o pár lvlů vys jak seriál :-)

#196 Šejmus92: Zajímavé, ale klidně bych se i vsadil že se z toho nestane ani jediná věc :-)

#197 Šejmus92: Varys i svoje „ptacky“ v KL přišel. Teď je má všechny Quyburn ;-) O Euronovi věděli jen to co jim povedela Yara s Theonem. Dle mého vůbec netušili že priplul do KL . A už vůbec nemohli tušit že je napdane takhle blízko a takhle brzy :-)

#200 Márty IIB:
#201 Šejmus92: Také si nemyslím že ma 1000 lodi. Navíc nepostavil všechny . Yara s Theonem odpluli jen s části železné flotily. Ne se vsema lodema :-)
#205 dragon113: Dotharkove by stále meli být podle všeho na DS

#209 Šejmus92
26.7.2017 | 12:35:21
Šejmus92

#208 Chill: No jako oči jsem jakž takž schopen ještě přimhouřit nad Neposkvrněnými. Sice mají naprosto šitózní výbavu a je jich málo, ale zase mají vynikající výcvik a vysokou morálku. Ale co podle tebe v Západozemí asi tak nadělají Dothrakové? Vždyť to jsou ovce na porážku, ti nepřítele odrovnají maximálně tak tím, že se z nich podělá smíchy.

Ale je taky možné, že autoři ví prostě houby o válčení v historii a přijde jim úplně normální dát Dothrakům jakousi paskvilnou taktiku spočívající v sebevražedném skákání mezi šiky těžce ozbrojených nepřátel. Takže to sice bude působit naprosto komicky, ale ve scénáři bude napsáno, že je to prostě supr čupr hustá taktika, díky které vítězí v bitvách.

Btw bojovali vůbec v GoT někdy Dothrakové? Nebo jen hospali po loukách od města k městu a vybírali výpalné? Co my o jejich válečnictví vlastně víme? Nějaká konkrétní ukázka se zatím objevila jen v traileru a poukazovala max. tak na dothrackou mentální retardaci, nic víc. Všichni od nich hrozně očekávají, ale nakonec nepředvedou nic.

Beztak jsou Dothraci jen kozopichové, kteří vůbec neválčí, ale díky rychlosti se jim daří přepadávat vesnice a města bez posádky a než aby vládci stavěli všude pevnosti a hradby, tak jim prostě jen občas dají nějaké stádo koní a nějaké ty otroky, protože to vyjde levněji. Hoši tvrdě narazí.

#210 Revoemag #211 Travel
26.7.2017 | 19:52:18
Revoemag

#209 Šejmus92: Taky je můžou oddělat tím, že má každej svýho koně :-D

26.7.2017 | 20:57:36
Travel

#209 Šejmus92: To ty neznáš historii. Vždy je vyhodnější ozbrojený jezdec na koni, než pěšák. Ano jsou možnosti se proti tomu bránit – speciální valy a seskupeni množství lidi do kruhu apod. Viz. starý Řím. Ale pošli hromadu jezdců proti nepřipravené armádě pěšáku a finitos, pěšáci v loji.

#212 Šejmus92
26.7.2017 | 22:49:44
Šejmus92

#211 Travel: No jasně, jezdec je vždycky víc než pešák. Se správnou taktikou a výbavou. Mají něco z toho Dothrakové? NE! Aspoň soudě podle traileru. Co v něm naopak můžeme vidět?

  1. Lehký dothracký jezdec, téměř beze zbroje a jen s krátkým kopím, najíždí do štítové hradby těžce obrněných kopiníků. Retard.
  2. Vidíme záplavu dothrackých jezdců. Působí impozantně, pokud jde o množství, ale jinak? Lehká jízda, téměř žádná zbroj a když, tak kožená. Nemají ani helmy. Výzbroj? Luk je spíš výjimka, hlavně ty jejich zahnuté srandy, které se hodí možná tak na zabíjení krav, ovcí a civilistů, ne okovaných vojáků (viz fight s Jorahem, ten koňák by ho smáznul jako nic, ale Jorah měl zbroj). To vyhrají, leda že za ně naprostou většinu práce odvede drak a oni tam budou jen na pronásledování poražených a raněných.
  3. Největší mazec je ovšem postavit se na koni a pak s touhle šitozní výbavou skočit přímo mezi nepřátelské vojáky.

Říkám ti – ti jestli vyhrají, tak jen proto, že to mají ve scénáři, nebo díky drakům, nebo nám v trailerech ukázali největší shit, aby nás pak překvapili nějakou normální taktikou a rozumným stylem boje.

#213 EmporioDrago
27.7.2017 | 0:52:49
EmporioDrago

#212 Šejmus92: Vždy když se snažím představit Dothraky v Západozemí v nějaké bitvě, zacukají mi koutky při vzpomínce na bitvu bastardů. Teda Ramsyho stranu. Ty salvy lučištníků, kdy protivnící (i vlastní) padali jako hrušky. A poté ta hradba štítů a dlouhá kopí, jako falanga Alexandra Makedonského. Boltonova armáda a většina dalších armád řekněme od Hrůzova po Rovinu je na tom podobně. Pěší, težká jízda a lučištníci. Proti nim si představím Dothraky. Jen lehká jízda, arakh, žádná zbroj a útok stylu hlava nehlava. Už jen samotná salva šípů by vyřadila většinu Dothraků (každý šíp spravným směrem by ranil/zabil při žádné zbroji). Zbytek, co by to přežil, narazil by do šiků pěšáků s kopími a štíty. Težké jezdectvo může prorazit (kůň v brnění jako tank), ale ne lehká jízda. Takže asi takhle by to proběhlo. Jediná taktika Dothraků jsou nečekané nájezdy – útok a pryč. Ale i oni mají omezené množství vojáků, protivník má předsunuté hlídky. Dřív nebo pozděj by došlo na střet připravené armády s nima a to by byl jejich konec. Ovšem seriál to servíruje už dost jasně a nakonec Dothrakové porazí protivníky. Ten vývoj k tomu směřuje a spíš bych se dost divil, být jiný výsledek.

#215 Šejmus92
27.7.2017 | 9:31:04
Uschi

#81 Ann Taylor: Jezis ale ty porovnavas logiku a zakony fiktivniho sveta a veci, ktere se deji nekde uplne jinde.ann

Videl to takhle proto, ze lord of light chtel, aby to takhle videl, protoze pro ohare ma sve plany a ty plany jsou s bratrstvem a moc dobre vedel, ze jedinej duvod, jak mu to ukazat byl takhle na rychlovku a najednou. Ne ze by on chtel nebo to byla chyba scenare.. uz 5 rad nas provazi „because the night is dark and full of terror“ a ze lord of light dela tak, jak se mu zlibi (vlastne si myslim, ze lord of light a many faces god jsou jedini bozi tam :D). Kdyz se na to podivas znovu.. Ohar kouka do ohne a ten najednou prskne.. to k nemu septa pan svetla.. Takze znovu, ne, neni to chyba ani dar ani schopnost nic, to jen byla vyssi vule, aby to takhle videl, protoze ten clovek jeste bude mit velkou roli.

27.7.2017 | 9:34:16
Šejmus92

#213 EmporioDrago: Úplně přesně. Z traileru mám pocit, že Lannisterové postaví hradbu kopiníků a za ně postaví stovky lučištníků, kteří budou moci beze strachu na Dothraky sypat šípy. Takže totální jatka.

Oni to prostě podělali. Dothrakové měli být Mongolové, jenže jim z nějakého důvodu vzali luky a šípy. A co by byli Mongolové bez luků a šípů? Nic…Ale jak už jsem psal, Dothrakové skutečně nejspíš vyhrají – protože to je ve scénáři. Čeká nás asi jedna z nejkomičtěšjších bitev v historii kinematografie.

#216 Chill
27.7.2017 | 15:17:25
Chill

#215 Šejmus92: 100 000 dotharků vs max 12 000 Lanisterů … nevím co řešíš … koně je převálcují

#217 Šejmus92 #219 EmporioDrago
27.7.2017 | 17:33:25
Šejmus92

#216 Chill: Kde jsi vzal ta čísla? Pokud počítáme, že jedna loď by průměrně pojala 50 Dothraků a 50 koní (což je celkem optimistické), tak jen na Dothraky bude potřebovat minimálně 2000 lodí. Má Danny přes 2000 lodí? A to jsem úplně vynechal problémy se zásobováním.

#218 Chill
27.7.2017 | 19:03:06
Chill

#217 Šejmus92: V dile minulé série kde zabila Khaly. A lodě? Stovky lodí od Moudrých pánů, Tyrrelů, Martlů a Greyjoů.. To přes 1000 lodí by mělo dat

#220 Šejmus92
28.7.2017 | 8:38:07
EmporioDrago

#216 Chill: 100 tis sice v serialu zaznelo a mozna i v knize (nepamatuji se). Ale 100 tis znamenalo pocet lidi v khalasaru. A to jsou muzi, zeny, deti i starci. Khalasar kocoval a bylo jich hodne, ale kocovali vsichni i s rodinama a zajatci atd. Takze ve finale vojaku jako takovych je podstatne mene, realne kolik? 30 tis? Lannisterska armada je hodne silna a kdyz se do toho zapocitaji spojenci a pokud se prida i Tarly, tech vojaku je hodne. Par tisic lucistniku a zbytek pechota a Dothrakove budou padat jako mouchy. Sorry, ale tak by to bylo. Nemaji zadnou zbroj a nemaji ani luky. Ale scenar je na 99% takovy, ze proste vyhraji.

28.7.2017 | 9:52:11
Šejmus92

#218 Chill: Jo – 100 000 jich je na druhé straně moře, jen menší část pak tvoří bojovníci. Ale kolik jich mohla přes moře převést? Když je tam v posledním dílu 6. série záběr na to loďstvo, je to asi 350 lodí. Ale ok, dejme tomu, že jich má 1000. I tak to znamená maximálně „jen“ 50 000 dothraků. A to jsem tak milostivý, že vůbec neřeším místo pro zásoby pro koně, vodu (a teď si představ, že máš na lodi 50 koní, 1 kůň = cca 20 litrů vody denně, to dělá na jedinou loď 10 hektolitrů za DEN) a podobně. Navíc ty jejich bárky ani moc nevypadají, že by tolik nákladu pobrali, reálnější odhad bude tak okolo 20 koní na loď. Pak nesmíme zapomenout na Neposkvrněné a Železné lidi, ti se taky musí někam vejít. Takže dothrackou armádu odhaduju na takových 20 000 mužů. Nic moc síla, vzhledem k debilní taktice síla snad až zanedbatelná.

28.7.2017 | 14:18:38
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama