Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Diskutujte o díle Eastwatch

Diskutujte o díle Eastwatch

Pomalu se blížíme ke konci, nicméně před námi jsou ještě dvě dlouhé epizody. Nyní však můžete u této bleskovky diskutovat o páté epizodě Eastwatch, které jsme se dočkali dnes ráno.

38 1
14.8.2017

Zdroj: HBO

Diskuze /250

jirky

Neskutečný !! Potvrdilo se, že Jon je Targaryen Rhaegar Targaryen si vzal Lyannu Stark. Navíc pohled Jona a Drogona :) velmi povedený díl.

#2 surky3 #209 Rick Snow
14.8.2017 | 4:06:07
surky3

#1 jirky: no moc akce tam teda nebylo, takže takovej oddechovej díl. Vypadá to, že až v dalším díle začne pořádná akce. Jinak docela si věří, že se vydali za zeď…

#121 mr_bungle
14.8.2017 | 4:11:44
Fossilus

Fakt by mě zajímalo co bylo v tom svitku co měla Arya ?

#9 Trepy
14.8.2017 | 4:22:31
Jamis

Tak klekat nakonec bude Denerys :-) Moc hezký díl.

#14 CrispyBullet
14.8.2017 | 4:24:35
ssttanndda1

#JELENOVIPIVONELEJ Větší radost z toho co se událo sem už dlouho neměl jsem jedním z těch co věří že smrt Stannise je nepravda… Návrat jelena do hry ? Prostě bomba a náramně si jí budu užívat! OURS IS THE FURY!!!

14.8.2017 | 4:27:45
Trepy

Jasná stavěcí epizoda pro dvě poslední, jestli někomu vadí, že tam nebyla akce, tak je to stupidní idiot. Mělo to pár dost dobrých okamžiků. Musím uznat, že plot s Littlefingerem D&D nevymysleli zas tak hrozně. Je jasný, že Malíčkovi dojde, že ho Arya sleduje a krásně to nastražil. A Jon je potvrzený právoplatný vládce Sedmi království! U Zdi se tam všichni nesnáší, ale mají společný úkol :)

#123 mr_bungle
14.8.2017 | 4:34:24
NOKU

Byl to velice zajímavý díl spousty jsme se toho dozvěděli. Ta nejzajímavější sestava co jsme mohli v celém seriálu vidět (tedy dle mého) je konečně za zdí . Taky jsme viděli, že ani na severu neztratil Malíček nic ze svého pletichářství,ale u Aryi zřejmě narazí, konečně :D.

#10 Trepy
14.8.2017 | 4:35:30
Trepy

Ta akce je dost stupidní, kdyby nepřiletěla Dany, tak tam všichni umřou…

#12 iNstinkt-
14.8.2017 | 4:35:47
Trepy

#3 Fossilus: Je to ten dopis, co Cersei donutila napsat Sansu Robbovi, ať přijde do Králova přístaviště pokleknout, a že je Ned zrádce atd. dobře to Malíček vymyslel. Bohužel máme ve hře Brana…

#17 Gaffík
14.8.2017 | 4:36:57
Trepy

#7 NOKU: Naopak, Malíček tím dopisem poštval Aryu proti Sanse. Když si to dáš všechno dohromady, tak to pochopíš.

#13 iNstinkt- #28 dragon113
14.8.2017 | 4:39:02
Trepy

Nejvtipnější moment epizody: Ohař říkajíc Berikovi, aby sklapnul :D

14.8.2017 | 4:43:28
iNstinkt-

#8 Trepy: si jako myslíš že 100k dothraků co má danny neporazí 10k lanisterů nebo kolik jich tam bylo? I bez draka by to totálně vyhrála. Navíc píšeš k jinýmu dílu tak jakej spoiler.

#109 Trepy
14.8.2017 | 4:43:42
iNstinkt-

#10 Trepy: když stačí aby se jí na to arya zeptala. To teda není nijak promyšlenej plán.

14.8.2017 | 4:45:31
CrispyBullet

#4 Jamis: Denerys ráda poklekne uvidíš… :D

14.8.2017 | 5:21:39
Vladdo

Jako nevim co si slibuji od te vypravy… jako zacina byt plno nelogickych kroku… ok jednoho chyti.. pulka tam zarve… a pevne verim tomu, ze jak se vzdali od NK tak se ten WW rozpadne a dovezou si tam jen kosti…uz vidim ten pohled Dany :D :D

#21 Zargon
14.8.2017 | 6:22:02
Gaffík

Žeby to bylo nějaké úchvatné se nedá říct. Zatím nejhorší epizoda série. Nudné dialogy střídají nudné dialogy a do toho jedna královna se třemi draky a druhá co š**á svého bratra. 37%

#19 Zargon
14.8.2017 | 6:55:18
Gaffík

#9 Trepy: můžeš mi prosím říci, co si myslíš, že ten malý hubený hajzlík vymyslel? Dík

14.8.2017 | 6:58:48
Ann Taylor

Jů, tak nám přibyli dva bastardi. Aegon a Rhaenys. To je… šáhlý, asi? Super taťka, fakt že jo.

#20 hardhome #226 davidov
webmaster
14.8.2017 | 7:01:19
Zargon

#16 Gaffík: jestli tě nuděj dialogy tak se dost divím ze si ještě vydržel do 7. Série o dialogu ten seriál přece je ne jen o bitvách

#31 Ann Taylor
14.8.2017 | 7:02:47
hardhome

#18 Ann Taylor: :D nuz musime prestat citat knihy a len pozerat serial alebo zabudnut co je v knihach :D

#22 Ann Taylor
14.8.2017 | 7:05:21
Zargon

#15 Vladdo: není náhodou zeď očarovaná ? Jon to neví a ani jednoho mrtvého nedostane ale byla by sranda kdyby ho zajal a na zdi by se rozpadl :D

#90 Tamon
14.8.2017 | 7:05:29
Ann Taylor

#20 hardhome: Proč knihy? Vycházím jen ze seriálu – nechal anulovat svou svatbu. To není zrušit (rozvést) ale zneplatnit. Takže nechal prohlásit, že jeho manželství není platné, tudíž všechno, co měl kdy s Eliou, včetně dětí, je nemanželské. Veselé. A to proto, aby mohl vojet patnáctku a mít třetí dítě kvůli proroctví. SEriálový Rhaegar se pro mě tímto stal dalším blbem a zápornou postavou :D

#23 Ann Taylor #32 Rafan
webmaster
14.8.2017 | 7:16:03
Ann Taylor

#22 Ann Taylor: Aneb to má hodně logiky místo dvou legitimních dětí a jednoho bastarda mít legitimního pohrobka a dva bastardy :D

#24 Winter #26 DejfZet
webmaster
14.8.2017 | 7:17:41
Winter

#23 Ann Taylor: Třeba byl Rheagar jako Jon. He knew nothing. xD

#25 Ann Taylor
14.8.2017 | 7:21:06
Ann Taylor

#24 Winter: Jojo, tady se potaťuje jedna báseň :D

webmaster
14.8.2017 | 7:27:18
DejfZet

#23 Ann Taylor: třeba mu ani nešlo o to, že bude mít dva bastardy. Holt byl zamilovanej + možná to proroctví

#31 Ann Taylor
14.8.2017 | 7:35:39
Brut

Vůbec nechápu, jak mohli Jamie s Bronnem vyplavat tak daleko a v pořádku a bez toho, aby je někdo chytnul. To přece vůbec nedává smysl.

#95 Bloody0 #96 tap
14.8.2017 | 7:49:10
dragon113

#10 Trepy: Pravda v dalšej časti asi zabije Arya Sansu

#41 Crazy_for_series
14.8.2017 | 7:49:49
Pan Filuta

Pecka díl jako vždy. Jenom mě tak napadá, na Eastwatch není nikdo z černých, žádnej správce, nic? To tam mohli kdykoliv přijet obři z mamutem a vypáčit si vrátka? A 7 statečných po sobě ani nezavřelo? :D Nebo tam pár lidi mají a jenom je neukázali?

#30 Grayyitheyerouh #37 SaDiablo
14.8.2017 | 7:51:20
Grayyitheyerouh

#29 Pan Filuta: Mělo by tam být pár lidí. Bylo to řečeno, že posádku mají jen 3 hrady.

14.8.2017 | 7:53:43
Ann Taylor

#26 DejfZet: Já se furt zdráhám uvěřit čemukoli o zamilování. Nezní mi to moc.. uvěřitelně. Jó, kdyby Lyanna žila pár tejdnů aspoň u dvora Dračího kamene, kde by s ním byla v kontaktu, tak to jo, ale takhle… Proroctví v tom bylo určitě, jenomže on kvůli němu chtěl tři děti. Jestli se narodily po sňatku, který uznávají tehdejší zákony Západozemí a jedné víry snad nemuselo být důležitý.

#19 Zargon: Tak ale uznej, že mnoho dialogů nebylo nejlepších. „Ahoj, jo, my se vlastně známe, potkali jsme se tehdy a tehdy a stalo se to a to“ „Ahoj, jo, o tobě jsem slyšel to a to“, to nejsou nejbrilantnější dialogy. A to, co se stalo mezi Sansou a Aryou? Úplná blbost. Sansa nedělá nic, než že se snaží co nejlíp vládnout. Nedělá nic, než co by vladař měl. Nijak se nepokouší Jonovi sebrat moc. A že ji napadá, že by ona byla v čele Severu? A proč by nemělo, když se Jon vydal do sídla nepřítele, ze kterého se, podle toho ničeho, co ví, vrátit opravdu nemusí, a to už ať proto, že ho Dany zabije jako konkurenta nebo třeba i kvůli blbý náhodě, když jejich loď vepluje do bouře? Sice si ho zvolili a třeba by si pak zvolili jiného, ale proč by pro všechno na světě Sansa nemohla myslet na to, že v takové situaci by vlastně mohla být a fakticky je královna regentka? Vždyť jí Jon všechno tohle výslovně přenechal. A že hned nepopravila lordy, kteří mají připomínky a obavy k současné situaci a k tomu, že král, do kterého vložili naděje, dělá pravý opak toho, co všichni vidí jako správné? Naopak dělá přesně to, o čem si myslí, že je smrtelně nebezpečné a fakt blbej nápad? Nojo, Aryo, Aerys byl asi super chlapík, když tohle dělal. A Robbovi to vlastně taky skvěle vyšlo s Rickardem Karsterkem, ne? Sansa si nezabíjí každýho, kdo slepě neuctívá její rodinu aniž by se ohlížela na kontext, Sansa dělá potřebnou politiku. Jako jedna z mála tam nahoře. Tohle byla špatná scéna, umělej a skřípavej konflik, kterej nemá hlavu ani patu. Fakt to působilo hodně divně. Jsou to sestry, nemůžou se třeba aspoň jednu epizodu… mít rády?

#35 DejfZet #52 Bhall
webmaster
14.8.2017 | 7:54:15
Rafan

#22 Ann Taylor: Je to přece jedno. Stejně jsou ty děti i s matkou mrtví. Dost ale nechápu proč to manželství anuloval, když mohl mít manželky dvě. Vlastně jó, už mi to docvaklo. Lyanna se přece nebude o Rhaegara dělit s Eliou. Výchova Lyanny prakticky zapovídá aby byla druhou ženou někoho a tak dala Rhaegarovi na výběr, buď já nebo Elia. Jak často toto chlapi co mají bokovku toto slyší :-). navíc váš úsudek o bastardech je mimo. Rozvedl se s Eliou, ale děti se narodili ve svazku manželském a tak nemohou být bastardi ani po rozvodu. Tak že si to zrekapitulujme. Elia už není žena korunního prince ale děti jsou legitimní a to i pokud jde o nárok na korunu po otci před Jonem který je jako 3 narozený z druhého manželství. Je to vše ale akademická debata, protože byli stejně jak už jsem napsal zavražděny a přežil jenom Jon díky Nedovi.

#34 Ann Taylor
14.8.2017 | 7:56:20
Michiko Karasu

Potvrdilo se, co jsme asi většina z nás už očekávali, Jon je pravý Targaryen. Člověk musí milovat, jak Gilly tuhle podstatnou informaci vypustí v souvislosti s počtem schodů a jak často chodil jeden z mistrů na záchod :D Co mě nejvíc mrzí jsou Tarlyovi a jak si všichni z Dickona dělají srandu, protože z nějakého mě dosud nepochopitelného důvodu milují Sama, Proč někdo stále v anglicky mluvících zemích pojmenovává syna Dick jde mimo mě. Každopádně Dickona je škoda, byla to jeho první válka, byl statečný a čestný, nenechal se zastrašit ani drakem pro kristapána, Rozhodně měl koule. A jeho otec v tu chvíli byl velmi smutný, ale i velmi pyšný zároveň, vychoval svého syna správně. Je jich škoda. Byli čestní, odvážní a loajální, takové kvality se těžko hledají.

#40 Rafan #210 skot11
14.8.2017 | 7:57:45
Ann Taylor

#32 Rafan: On se ale nerozvedl. On to manželství anuloval. Zneplatnil. Nebylo platné. nebylo platně uzavřené. To znamená anuloval. Já chápu, že v přehnaně zjednodušeném světě Weiseroffu, v který se přerodilo Západozemí, to tak bude, že se „rozvedl“, ale prostě anuloval neznamená rozvedl.

#238 Rumek
webmaster
14.8.2017 | 7:58:10
DejfZet

#31 Ann Taylor: Elia třetí dítě mít nemohla. A jinak si opravdu myslim, že se Rhaegar a Lyanna do sebe zamilovali. I v těch knížkách je naznačeno, že tomu tak bylo a že Rhaegar princeznu Eliu nemiloval.

#38 Elen Riannon
14.8.2017 | 7:59:51
steveb19

Niejaka šanca že teraz po odvysielaní 5 epizody leaknu zvyšné 2 epizódy? :D :D

14.8.2017 | 8:01:22
SaDiablo

#29 Pan Filuta: me by teda ani nenapadlo, ze by tam spravce nebyl. Vzdyt vzdycky nekdo musi byt, kdo otevira/zavira branu, prave kdyby nastala nejaka podobna situace.

Jaimeho a Bronna taky nechapu, stopro jsem si myslela, ze je Dany vezme. Mohla poslat kohokoliv od Lannisteru/Tarlyu do KL jako poslicka pro Cersei, ale nechat Jaimeho jit moc smysl nedava, ze je nechala jen tak dobrovolne uplavat. :D Nechapu. Akce byla vzdycky super, protoze ji stridaly kvalitni dialogy, ale ted jako by vsechno mezi drakama a WW byla jenom vata, coz me osobne se nelibi, protoze akci beru jako bonus ke vsemu ostatnimu, ne jako tahak kvalitniho a promyslenyho serialu…

#39 Elen Riannon
14.8.2017 | 8:06:26
Elen Riannon

#35 DejfZet: Naprosto souhlasím, Rhaegar věřil v proroctví o Azor Ahai. Určitě chtěl, aby jím byl on, ale asi si později uvědomil, že to tak není, takže potřeboval ještě jedno smrádě na naplnění teorie. Když si tedy dáme všechny indicie dohromady, tak Jon byl mohl být Azor Ahai (teď už více, než Dany), zároveň má i větší právo na trůn než Dany, takže klečet bude ona :D

14.8.2017 | 8:13:47
Elen Riannon

#37 SaDiablo: Jste si jistí, že Dany věděla, že proti ní jel Jaime ? Brala ho za nějakého vojáka, co spadl do vody a podle mě jí bylo u prdele co se s ním dál stane, když byla pořád uprostřed bitvy se zraněným drakem.

#45 rada120 #46 SaDiablo
14.8.2017 | 8:15:23
Rafan

#33 Michiko Karasu: Nevím zda to bylo chytré. Každý královský a i šlechtický rod dbá aby byl pokračovatel rodu. Jestli Sama nesprostí přísahy(jestli to vůbec jde) aby se ujmul rodinného sídla, tak jsou jako rod vygumovaní. Beru spět Sam vydává syna Gilly za svého a pokud to jinak nepůjde bude její syn lordem na sídle Tarlyů.

#44 Michiko Karasu
14.8.2017 | 8:15:39
Crazy_for_series

#28 dragon113: dragon113: Tak to je hodně nepravděpodobné…

#47 dragon113
14.8.2017 | 8:16:03
dfx

Ked sa Jon dotkol draka, tak ten drak akoby spoznal, ze Jon je Targaryen. Skoda, ze draky hovoria iba v rozpravkach :-(

14.8.2017 | 8:20:53
steveb19

btw…čo za meč ma Beric Dondarrion v traileri na 6 epizódu…nieje to ten horiaci meč Azora Ahaia?

#54 WayneSnow #125 mr_bungle
14.8.2017 | 8:24:45
Michiko Karasu

#40 Rafan: Chytré? :D Ne, to opravdu nebylo, ale většina věcí co je čestná není také chytrá, alespoň v GoT. Tarlyové vždy dbali na čest a odvahu. Možná jejich rod zanikl a zanikne, ale alespoň padnou statečně. Tak to dle mého brali oni. Čest je nad smrt. Člověk musí něco takového obdivovat, v dnešní době málo kdo ještě ví, co to čest vůbec znamená. Když se Sam poprvé objevil neměla jsem Tarlyovi ráda, i když byl zbabělec tak ho vykázat, teď už to člověk chápe. Pro rod Tarly je čest a statečnost vše, Sam by byl jen pro smích, protože by při bitvě ujel. Teď už člověk chápal, proč ho vykázali. Opravdu jich bylo škoda.

#51 tap #64 Rafan
14.8.2017 | 8:25:04
rada120

#39 Elen Riannon: podle mě máš pravdu, jakby mohla vědět že je to on, když ho v životě neviděla.

14.8.2017 | 8:29:25
SaDiablo

#39 Elen Riannon: to je pravda, ze vedet to nemohla. Ale brala jsem to tak, ze to byl konec bitvy, ze to byla posledni sance, kdy toho draka slo sejmout, protoze prohra (pro ni vyhra) byla jasna. A prestoze nevedela, kdo ti dva jsou, spousta Dothraku uz musela byt volnych, tzn zatimco ji nekdo pomohl s Drogonem, ja bych chtela dostat i toho cloveka, co se me pred vterinou snazil zapichnout, protoze to fakt nebyl zadnej velkej proud, jakym to tam teklo, tak si tu situaci nedokazu rozumne predstavit. Tak ted uz je to stejne fuk… jsem rada, ze Jaime je tam, kde je, vetsi pravdepodobnost, ze zabije Cersei, nez kdyby byl na DS.

#48 dragon113 #53 Michiko Karasu
14.8.2017 | 8:30:21
dragon113

#41 Crazy_for_series: Maisie Williams na otázku od novinárov že prečo má Sophia blond vlasy ked v serialy nosí rišave tak odpovedala že kvôli tomu že je mrtvá veľmi som tomu neveril ale ten dopis a ukážka z dalšej časti tomu nasvedčujú len dúfam že to tak nebude ked my teraz zomreli tarliovy a keby mala v dalšej časti zomrieť sansa tak ma trafi

#57 Crazy_for_series #59 tap #83 Hodooor #126 mr_bungle
14.8.2017 | 8:37:03
dragon113

#46 SaDiablo: Mohla si myslieť že zhorel cez oheň určite nevidela čo sa stalo

14.8.2017 | 8:38:41
tynkks

Bylo toho všeho až moc a až moc rychle.Výpravy, které musely trvat několik týdnů (měsíců) narvali do jednoho dílu. Všechny předchozí série mi co do děje přišly trochu natahované, ale nevadilo mi to. V této sérii ještě přemýšlím o ději předchozí scény a už tam rvou několik dalších. Dany nepřijde divné, že se John mazlí s jejím dráčkem, nijak na to nepoukáže?Proč? Johnovi ani vlastně nikomu u toho stolu nepřijde divné že roky pohřešovaný bratr je zpět a ještě jako bonus má schopnost skrz hejno ptáků vidět že dead are coming?Prostě mu jen tak věří?Proč? A nakonec Arya, děvče s nejlepším výcvikem nepozná, že Malíček opět intrikuje leč asi ví co je to zač a že tohle prostě dělá?! Proč? Počítám a doufám, že poslední dva díly série mi vyrazí dech, tak jak tomu bývalo v sériích minulých a to ne obrovským kvantem zvratů, ale třeba jen jediným, hodně kvalitním!

#128 mr_bungle #130 Uschi
14.8.2017 | 8:39:58
Uschi

https://www.youtube.com/watch?… – Jestli pak ta uplne posledni scena neni ta…

Kdy si jde NK ozivit draka :D

14.8.2017 | 8:42:21
tap

#44 Michiko Karasu: čest? Cože? Opravdu je čestný jako vazal pomáhat tomu, kdo zabil až na jednoho všechny podstatný představitele mýho lénního pána? To je čest? No to snad ne… starej Tarly je to, čemu se dneska říká „zelenej mozek“ – výbornej vojevůdce, voják, klobouk dolů. Ale jinak v hlavě průvan.

Jinak plán jít za Zeď není moc jak obhájit… Když jsem četl knížky, říkal jsem si, že nic nemůže trumfnout stupiditu nejzbytečnější postavy knížek – Quentyna Martella. Jeho „plán“ byl rozhodně esencí pitomosti. A ejhle, v seriálu máme vynikajícího konkurenta. Kdyby se ve světě ASOIAF udělovala Darwinova cena, měli bychom 12 adeptů :D

#53 Michiko Karasu
14.8.2017 | 8:42:37
Bhall

#31 Ann Taylor: Slovo rozvod v tom světě pravděpodobně neexistuje. To, že anuloval svoje předchozí manželství neznamená, že se jeho předchozí dvě děti staly bastardy.

#131 mr_bungle
14.8.2017 | 8:55:43
Michiko Karasu

#51 tap: V jeho očích Ollena ztratila rozum možná kvůli smrti svého syna a vnoučat, pomáhala vetřelci, který přitáhl z bandou divochů. Já ho chápu, Olenna byla věrná koruně, tudíž i on, a dcera šíleného krále se mu nezdá, že je právoplatný dědic. Nedivím se, do KL pravděpodobně chodili správy, jak křižovala a upalovala, ještě určo trochu poupravené, určitě jí mnoho pánů Západozemí berou jako stejně šílenou. Je čestné se postavit na stranu, kterou máš důvody opovrhovat a nevěřit jí, i když to zamená zánik Západozemí jak ho zná, když tvoje paní možná prostě jen ztratila rozum, protože přišla o své dědice a svůj rod. Nemyslím si. Dle mého on byl čestný, až moc. Slepá loajalita, na tu moc nevěřím, to byl starý Stark, ale Tarly nebyl slepě loajální byl čestný a v jeho očích udělal naprosto správnou věc. Řekl to Tyrionovi naprosto správně. I když teď prohrál, nepoklekl, protože sloužil koruně. Já nevím, ale myslím, že málokdo je tak čestný, ostatní poklekli jaksik rychle :D

#46 SaDiablo: Víš, já si myslím, že ona ani neví, že ten „voják“ co na ni jel byl Jaime, ale také dle mého ani neví, že to přežil, podívej se pořádně na ty záběry, její výhled úplně zablokoval drak a ten drak přes ten svůj plamenomet taky nemohl vidět, že v poslední vteřině se tam objevil druhý jezdec. Danny si myslí, že on zemřel, má všechny důvody. Samozřejmě ale souhlasím, že je ujeté jak Bronn s Jaimem doplavali bůhví kam asi i na jeden nádech nebo co :D

#56 tap
14.8.2017 | 8:57:14
WayneSnow

#43 steveb19: Ten meč měl už tenkrát při boji s Ohařem v jeskyni takže dle mého to není Azor Ahai, ale má ho jen upravený z důvodu víry v Pána Světla.

#58 tap
14.8.2017 | 9:00:22
Ne-On

„Thought you might still be rowing.“ :-D

14.8.2017 | 9:00:22
tap

#53 Michiko Karasu: ale jo, dejme tomu. Ale to je prostě chyba v seriálu. Po tom, co se v KL stalo bych čekal, že Olenna svolá svoje vazaly, oznámí jim, co se stalo a vysvětlí jim svůj postoj a způsob řešení. A silně pochybuju, že zrovna taková mistryně komunikace, jako je Olenna, by nezvládla přesvědčit svoje vazaly.

Ono je to potřeba chápat v širších souvislostech – ti vazalové jsou vazaly třeba stovky let a vztahy mezi rody jsou díky sňatkům, pomoci v zimě, obraně proti nepřátelům atd. posílený. Prostě je to seriálová zkratka, já to beru, na politiku už není čas a fakt s tím nemám problém.

Ale od Tarlyů je to zrada, ne čest.

#65 Michiko Karasu
14.8.2017 | 9:01:40
Crazy_for_series

#47 dragon113: Tak o tom rozhovoru nevím, hoď mi sem kdyžtak odkaz :) Každopádně si myslím, že tuhle sérii přežije a nebo se jí stane osudným poslední díl, ale moc tomu nevěřím.

#69 dragon113
14.8.2017 | 9:02:01
tap

#54 WayneSnow: v knížce je to Thoros, kdo si zapaluje meč a ostatní ho kvůli tomu mají za blázna a smějou se mu.

Určitě se nejedná o Světlonoš, protože to by ho musel „pokřtít“ krví svojí ženy (Nissa Nissa v původní legendě).

14.8.2017 | 9:03:51
tap

#47 dragon113: kdepak, Sansa je inteligentní a pochopí, co se děje. Arye to vysvětlí a s Malíčkem to půjde z kopce.

14.8.2017 | 9:05:13
Baru.B

Co si myslite o tom co se rika v traileru na sedmou radu,myslim ze je to Sansa kdo rika ze :Az zavane bily vitr a snehy padnou vlk samotar zemre ale smecka prezije…co tim myslela,to jako to ze uz jednou Jon zemrel nebo se mu to stane znova a tentokrat se za zdi treba zrodi jako drak?Taky mi je divna ta boure vypadala stejne jako ve vizi Daenerys v dome neumirajicich…mys­lite ze Jon za zdi zjisti kdo doopravdy je?Kez by :)

#61 WayneSnow
14.8.2017 | 9:07:10
WayneSnow

#60 Baru.B: Ohledně vlka a smečky to je dle mého odkaz na to aby Starkové drželi spolu a nestáli proti sobě. Celá smečka ( celý rod ) přežije, ale samotář ( samotný člen rodiny ) zemře.

#63 tap
14.8.2017 | 9:12:46
Lord Deyeth

Tak je to jasné…Jaime je Azor Ahai.

14.8.2017 | 9:14:41
tap

#61 WayneSnow: souhlas, jde to dohromady s tím, že jsou vlastně všichni na jednom místě.

14.8.2017 | 9:14:42
Rafan

#44 Michiko Karasu: Už ve staré Spartě kde byl prakticky každý špičkový voják, ochotný zemřít pro svého krále se dbalo, aby do války nešel poslední mužský potomek rodu z důvodu, aby rod měl pokračovatele a nevymřel. nikdo snad nezpochybňuje, že by Sparťané byly zbabělci.

#67 Michiko Karasu
14.8.2017 | 9:15:33
Michiko Karasu

#56 tap: S tou s tebou naprosto souhlasím, kdyby to udělala takto, situace by byla jiná a rod Tarly by ji podpořil. Nesouhlasím ale, že to ze strany Tarly byla zrada, ne úplně. V jejich očích Olenna zradila je kvůli důvodům co jsem už psala, pravděpodobně i věřili, že ztratila rozum, po tom všem, co s jí a jejímu rodu stalo, bylo by to pochopitelné. Ale Tarly měli dvě možnosti, zradit Olennu s jejím v jejich očích pochybným duševním zdravím a podpořit dceru šílného krále, která je jak se doslchli pravděpodobně stejná jako její otec a ještě táhne hromadu divochů s stbou, nebo zradit své ideály, tomu čemu věří a hlavně svůj lid. Jak to starý Tarly řekl, ve válce nejsou lehká rozhodnutí. Vidím tu stejnou situaci jako Jaime a Mad King. Ale Tarly se rozhodl a zatím rozhodnutím si stál, i když ho to stálo život, taková oddanost, já nevím, ale myslím, že člověk to musí obdivovat.

#68 tap
14.8.2017 | 9:17:23
Baru.B

To je nejspis pravda :/tak to potom uvidime jakej ze starku padne,doufam ze to nebude Arya,…tipuju Sansu :/ ale ta snehova boure …takova se od te jeji vize jeste neukazala…mela by tam za nima Deny priletet

#68 tap #71 Crazy_for_series
14.8.2017 | 9:18:07
Michiko Karasu

#64 Rafan: Ano, potom měl ale zůstat doma :D Jak říkám, nebylo to moc chytré, ale odvážné to bylo :D Kdyby zůstal doma a nebojoval byla by to jiná situace, na tom poli ale neměl moc možností. I když i kdyby zůstal doma, Danny vyhrála válku, chtěla by jeho loajalitu a málokdo by se dokázal poklonit někomu, kdo zabil tvého milovaného rodiče. Mohl si to vidět na starém Tarlym, kývl na Dickona aby se vzdal, aby jeho rod pokračoval, ale když Dickon řekl, že se nepokloní, tak se mírně usmál i když jen na chvíli, byl pyšný, ale ve stejné chvíli velmi smutný. Mě se ta chvíle moc líbila, i když to bylo smutné.

#74 Rafan
14.8.2017 | 9:21:29
tap

#65 Michiko Karasu: ale jo, já to fakt chápu a beru, dává to smysl. A jak už jsem psal klobouk dolů před Tarlym jako vojákem a vojevůdcem. V knížce ho všichni hooodně respektujou a mít ho na svý straně je velikej bonus.

#66 Baru.B: no já sice doufám, že těch 3 (a půl ;) ) Starků přežije do konce, ale pokud má někdo z nich umřít, tak to k mé veliké nelibosti vypadá na mojí oblíbenkyni Aryu. Její styl života a řešení problémů se tak úplně neslučuje s dlouhou životností.

#70 Baru.B
14.8.2017 | 9:22:46
dragon113

#57 Crazy_for_series: https://winteriscoming.net/…in-season-7/ Pozeral som celý rozhovor a vyzeralo to fakt že sa preriekla a scenaristi tiež nemali najštastnejši výraz tváre

#84 Crazy_for_series
14.8.2017 | 9:26:21
Baru.B

#68 tap: je mozny ze tim vlkem samotarem mysleli ji..kdo vi :),to se teprve dozvime… Kazdopadne me to neda spat.

14.8.2017 | 9:27:17
Crazy_for_series

#66 Baru.B: Jak už bylo napsáno výše, je možný že to bude Sansa, ale třeba ne. Ty vize co měla jsou jakási proroctví, aspoň jsem to tak pochopil, když jsem si hledal co to má znamenat. V knize jich měla podstatně víc a ještě předtím, než se stala Red Wedding, tak o ní měla v knize „vizi“. V seriálu se nedotkla trůnu, může to znamenat, že na trůn nikdy neusedne, nebo že není právoplatným dědicem. Ona zeď, která se tam vyskytuje značí, že se tam podívá → dá se předpokládat, že v příští epizodě, kdy tam přiletí s drakem. Jediné poslední „proroctví“ či „vizi“ nechápu, když přišla do stanu, kde byl Khal Drogo s dítětem, kdyby jste to někdo dokázal vysvětlit, budu jen rád.

#76 tap #77 Baru.B
14.8.2017 | 9:27:55
Baru.B

A prosim nevite nekdo kdo byla ta Jenny ze Starokamenu,nebyla to matka Shierry Morske hvezdy…cetla jsem teorie ze ta Shierra by mela zit porad jeste,a to nejspis pro to ze uctiva pana svetla stejne jako ty asajsky knezky tim padem by zila stejne tak dlouho jako muzou oni viz Melissandra..,je mozny ze Qethie z Qaerthu nebo jak se to pise by byla Shierra a radila tak Daenerys jako svoji pribuzny aby ji pomohla?to je taky zajimavy a prekvapilo me ze tam tu Jenny zminili akorat ted nevim presne v jaky to bylo souvislosti :D …

14.8.2017 | 9:32:24
rockysiburger

Malíček to má skvěle promyšlené, ovšem podcení Brana :-)

Všichni zde nadáváte na zbytečnost 12 statečných na sever, že je to nelogické, ale co mají dělat k sehnání důkazu. Tyrion, položil naprosto logickou otázku. Jak chceš přesvědčit stále nevěřící populaci ?? Pokud potřebují stále přesvědčit většinu království ? Mají tam pochodovat s armádou ??? Je to prosté a logické. Menší skupina funguje daleko flexibilněji. Lehce se ovládá a daleko hůř se stopuje nebo sleduje než velká armáda. Potom je i logičtější, že umře 6 vojáků, které v armádě NK ani nepocítíte, nebo tam zařve 1000 vojáků a armáda NK pěkně nabobtná.

#76 tap
14.8.2017 | 9:32:58
Rafan

#67 Michiko Karasu: Tady ale přece nejde jen o ně. Jde o panství a poddané. Co s nimi bude? Kdo jim bude vládnout? Jaký to bude pán? Jdr tu přece o kontinuitu. Mimochodem nebojoval náhodou Tarly v Robertově rebelii na straně Targaryenů? Možná si stačilo se jen rozpomenout a nebylo by to pak zase tak těžké uznat člena rodu Targaryenů jako vladaře?

#86 Michiko Karasu
14.8.2017 | 9:41:48
Uschi

Takze me skromne hodnoceni…

Scena s havrany na zacatku byla super, jen je tam na muj vkus nejak malo WW, melo by jich tam byt min. 10. Bylo jich ukazano 12 a dva byli zabiti + premenene deti (otazkou je, kolik jich je za x tisic let..)

Rikejte si co chcete, ale sceny s draky jsou proste uchvatny , epicky a hrozne hezky se na ne kouka…

Drogon: Asi dvakrat bylo v serialu receno, ze draci poznaji krev draka. Myslim, ze jsme se prave dockali toho, kdy Drogon v Jonovi toho draka prave videl, coz prekvapilo i Dany a myslim, ze si nejakym zpusobem ziskal „znovu“ jeji respekt..

Dany: Je zajimave pozorovat zmenu jejiho charakteru. Nemuzu rict, ze by se mi ta zmena libila, nicmene je zajimave pozorovat, jak je „breaker of chains“ a novou armadu si ziskava na strachu. Je pak sranda pozorovat Misandei jak rika to a Dany dela ono.. Ale to je cele pochopitelne… Prichazi o spojence, je na „cizim“ uzemi a jeji zbyli radsi rikaji kazdy neco jineho, nema zadne zkusenosti a nikdo ji moc neveri… Stale ma ale muj obdiv za to, co uz dokazala, ale je to jen muj pocit, ale prijde mi, ze ze zacina zrcadlit v Cersei.

Tyrion/Spider: Nejsem si jistej, ale prijde mi, ze o Dany zacinaji tak trosku pochybovat, ale oba dva vi, ze uz neni cesty zpet. Jediny rozdil je v tom, ze Varis to dostal rozkazem primo od pana svetla, na coz narazela i Mel a rad bych se jednou dozvedle, co vsechno mu One true god naseptal ve zvuku smazeneho prirozeni..

Jon: Zmoudrel, kazdou minutou se z nej stava vetsi, lepsi a rozumnejsi kral… Vi, co chce a neboji se pro to udelat cokoliv i kdyz (opet) jsou vsichni proti nemu..

Cersei: Stale dokola ublizena nana, co se chce vsem pomstit prakticky kvuli nicemu .. + je paranoidni a naivni, kdyz si mysli, ze WW uplati zlatem (nadsazka :D)

Jaime: Cim dal tim vic mam pocit, ze se obrati proti sterbine cersei, kor po tom, co mu naznacila ze tahle „zrada“ byla posledni..

Sansa : Neco mi na ni nehraje… Rozehrala vlastni hru a myslim, ze stale neveri ani ve WW ani v Brana ani v cokoliv jineho. Vlastne myslim, ze ji ted jde jen a jen o sebe..

Arya: Vsimli jste si taky te slzy v jejich ocich kdyz videla, jak se otaceni proti Jonovi zady a ze Sanse se to vlastne libi, protoze ji to hraje do rukou? To zklamani na ni slo docela dost videt… Moc se mi libi znazorneni toho, ze ackoliv je „doma“, stale si musi davat pozor na to, co dela..

Malicek: Kdo seje vitr..... Moc dobre si uvedomoval, ze ho Arya sleduje a dobre to na ni nalicil… ale asi to byla posledni intrika vubec.

Gendry: Proc mam cim dal tim vetsi pocit, ze se nauci kovat VS?

Dothrakove: Zatim tam pusobi spise jako nejaci sasci.. se divim, ze se tak rychle prizpusobili mistnim zvykum..

Dickon: Skoda ho, byl to fesak … :(

#143 mr_bungle
14.8.2017 | 9:42:38
tap

#71 Crazy_for_series: tady je výborný video o vizích:

https://www.youtube.com/watch?…

imho ta vize s Drogem je o tom, co mohla za ideálních okolností mít. A to, že dokázala odejít, ukazuje, že je opravdu silná osobnost, že nedlí v minulosti a nebojí se opouštět to, co je ztracené. Jde si za svým, naplňuje proroctví „to go forward you must go back“.

#73 rockysiburger: Proboha a to tam musí jít Jon? Jako opravdu? Takže ve válce, když potřebuju průzkum, tak ho dělá hlavní velitel? Napoleon útočil v první linii? Prostě tam pošlu Noční hlídku (od toho tak trochu jsou, že jo) a budu doufat, že se to vyvede. Určitě nebudu riskovat životy x vynikajících bojovníků, co mají každý cenu padesáti (a víc) normálních vojáků.

#78 rockysiburger #79 WayneSnow #81 Uschi #84 Crazy_for_series #93 Elen Riannon #94 Thomaso1 #106 jajkob #144 mr_bungle
14.8.2017 | 9:42:48
Baru.B

#71 Crazy_for_series: Mohlo to znamenat jeji lasku rodinu,to o co prisla a taky co se na ni chysta…za zdi vyrostla prece ze snehu modra ruze coz je proste znak Jona,myslim ze to znamena ze on je ted jeji budoucnost…proste jeji kral jeji krev jeji manzel :D nevim…kdo viii :),

#80 tap
14.8.2017 | 9:44:21
rockysiburger

#76 tap: Za prve, kdyby jsi se díval pořádně slyšel by jsi, že Jon je jediný, kdo se s nimi setkal a ma nejvíc zkušenosti. Máš pravdu na takové mise vůdce nechodí, ale chodi tam nejzkušenější válečník, stopar.. … Za druhé… koho zajímá linka s druhoradou postavou.? Divak chce vidět svoje oblíbené postavy a ne druhoradou postavu.

14.8.2017 | 9:52:35
WayneSnow

#76 tap: Bohužel takto náročný úkol může splnit pouze Jon a ještě s pomocí Pána Světla který mu poslal Ohaře a další. Takže si myslím že nějaký lupič z Noční hlídky by to asi těžko zvládl. Navíc se Jon musel předvést před Dany a zastínit hrdinstvím Joraha který se přihlásil jako první :D

14.8.2017 | 10:00:16
tap

#77 Baru.B: ono je to celé zajímavé… ona podle té vize sama na trůn nikdy neusedne. Ale proč? To ta vize samozřejmě neříká. Je několik možností:

  1. ta nejjednoduší: Danny se prostě nedožije konce téhle války a na trůn neusedne proto, že bude v tu chvíli mrtvá, ačkoliv bojovala pro vítěznou stranu
  2. ta nejtemnější: Danny a ostatní boj s WW prohrají a vyhraje zima. Na trůn tak usedne „zima“.
  3. ta (imho) nejpravděpodob­nější: Danny na trůn neusedne zkrátka proto, že ten trůn v tu chvíli už nebude mít význam. Ona a dlouhá zima změní ustanovení toho světa tak, že třeba už nebude jeden král sedmi království, ale bude nějaký jiný systém. Nebo prostě o ten trůn ztratí zájem, protože je to prázdný cíl. Třeba zůstane na severu, třeba se vrátí do Essosu (značně nepravděpodobné). Ale zkrátka ten trůn ztratí význam. Ta vize může taky znamenat, že zima zničí celé Západozemí tak, že po zimě už nebude moc komu vládnout.
  4. ta hollywoodská: Danny a Jon se vezmou, vyhrajou, Jon bude král a proto Dany neusedne na trůn. Bude ale jeho královna, Sam jako mistr vyléčí její neplodnost, budou mít spoustu dětí, Tyrion bude jejich pobočník, Arya bude šéfka kingsguard, Jorah bude Lord commander of the Nights watch, Bran bude vypočítávat soustavy diferenciálních rovnic, vynalezne si jetpack a Westeros se za pár let změní v moderní svět, Sansa bude vládnout severu, Malíček bude prdět do hlíny… akorát, že takhle to určitě nedopadne. Martin prostě takhle nepíše a konec bude Tolkienovský hořkosladký (u Martina spíš hořký).
14.8.2017 | 10:03:05
Uschi

#76 tap: Ja myslim, ze ty jeji vize se daji interpretovat ruz­ne…

  1. Kdyz se podivas na uvodni znelku, mohlo to znamenat jen, ze se z jelena stane pravoplatne drak..
  2. Mohl to bejt Drogon pri utoku na KL
  3. Mohl to bejt drak NK, ktery utoci na westeros (spise jen symbolika)

Znicenej trun mohl znamenat to, ze velke kralovstvi se rozpadne a vznikne 7 nezavyslejch ze­mi..

Znicenej trun/zed = Ze jeji osud neni na trune, ale naopak za zdi..

Btw. Kdo cetl knizku (ja ne :D), jake dalsi vize tam jeste mela??

#82 tap
14.8.2017 | 10:05:07
tap

#81 Uschi: je to v tom videu velmi podrobně

https://www.youtube.com/watch?…

14.8.2017 | 10:07:48
Hodooor

#47 dragon113: chichi tak to vás napálila jestli to takhle řekla je jasné že blafuje, nevyzradila by jentak velký spoiler určitě už po tolika sériích ví co nemají vyzrazovat, a přece natáčení už skončilo, a další bude nejdřív za pár měsíců, tak proč by si nemohla odbarvit vlasy, třeba hraje někde jinde, nebo nechce aby ji všude poznávali davy fanoušků, nebo jen chce být chvíli na blond

14.8.2017 | 10:09:24
Crazy_for_series

#69 dragon113: Zajímavé, na druhou stranu, Sophie začala při natáčení používat paruku, takže není zas tak jasné zda umře či nikoliv.

#76 tap: Video jsem právě viděl, je to tam jednoduše vysvětlené :) ale právě tu poslední vizi, že musí vidět co mohla mít, aby mohla jít dál – tohle jsem v tom předtím nepochopil, díky. :)

#85 tap
14.8.2017 | 10:12:02
tap

#84 Crazy_for_series: np :) zkus se kouknout na další videa z toho kanálu, je to fakt dobrý. Hlavně ty teorie – jsou od fanoušků, on je nevymýšlí (i když některý jsou dost mimo :D). Ty „explained“ videa byly dobrý v šestý sérii, teď jsou to spíš rekapitulace, což je veliká škoda. Já na to rád koukám hlavně proto, že ten borec (ve skutečnosti je to teda tým lidí) má fakt zajímavý postřehy a hodně čerpá z knížek.

#87 Crazy_for_series
14.8.2017 | 10:15:48
Michiko Karasu

#74 Rafan: NA druhou stranu jak by poddaní respektovali pány, kteří se klaní tomu, kdy s jim to hodí. Měl rozhodně Dickon zůstat na svém hradě a vládnout. Ale neudělal to, jak říkám, chytré to nebylo, ale odvážné ano. Nevím upřímně jestli na jejich straně rod Tarly bojoval,ale vždy nejde jen o strany, jde o ty co představují a teď se jim Danny její jako její otec, to není dobrá možnost nikdy.

14.8.2017 | 10:16:51
Crazy_for_series

#85 tap: Určitě kouknu :) není to jedna paní povídala, jak se tady občas dočteš, když to má reálný základ z knih, tak tomu věřím víc, než že se někde na internetu objevil nový spoiler, který „náhodou“ někdo vypustil.

14.8.2017 | 10:18:48
lenacia

Tenhle díl se mi líbil. Daenerys vypadala poměrně překvapeně, když Jon hladil Drogona. Parádní vsuvka na všechny ty vtipy o pádlování Gendryho byla fakt dobrá, zasmála jsem se. Mrzí mě, že zbývají jen další dva poslední díly. Jen doufám,ž e tu osmou sérii fakt nenechají až na rok 2019

#89 Hodooor
14.8.2017 | 10:20:04
Hodooor

#88 lenacia: já už pomalu čekal že Matku setřese a nechá nasednout Jona a odletí s ním :D což by znamenalo že draci asi dospěli do puberty

14.8.2017 | 10:29:46
Tamon

#21 Zargon: Už v první serii byly mrtví na Castle Black, takže očarovaná Zeď asi ne, no

#98 Uschi #184 Rafan
14.8.2017 | 10:47:22
Kaktusák :D

Niečo neskutočné čo dokáže spravit serial s ludskými citmi,ked prišla tá scéna s Jorahom a Daenerys tak mi normálne vyšla slzička,čož sa mi nestáva často obrovské napatie a velmi ale že velmi prepracovaný diel ale hlavne tie scény zamna jeden z najlepších dielov siedmej serie zatial !

14.8.2017 | 10:49:58
valek9610

Nojono je jasné že Daenerys je z Jona hotová :D takže klekat bude ona už se těším jak si parta Expendables poradí za zdí !! :P

#188 Rafan
14.8.2017 | 10:51:55
Elen Riannon

#76 tap: myslím, že by se na něho pěkně vysrali, kdyby jim řekl, ať jdou za zeď :D Tormund, taky doufal, že Jon blafuje a nechce tam doopravdy jít :D

14.8.2017 | 10:54:49
Thomaso1

#76 tap: Nevím jestli si to uvědomuješ, ale tohle je seriál…samozřejmě že je logický aby tam někoho poslal, ale lidi nechtějí vidět nějaký noname men in black jak bojujou proti NK…to už by mohla I Daenerys pořídit Drogonovi řidiče :D (velkáá nadsázka)…je to prostě show, není to real life :D

14.8.2017 | 10:58:00
Bloody0

#27 Brut: Naprostý souhlas :D Navíc v brnění… Je to trochu debilí, jinak to bylo fajn :D Jinak R nechal anulovat manželství nějspíš z lásky, ne? Naopak mi přijde, že byl jedinej, kterýmu byla celá tahle hra o trůny u zadku, což je docela fajn :D

#97 Crazy_for_series
14.8.2017 | 11:05:15
tap

#27 Brut: njn plot armor jako kráva…

14.8.2017 | 11:06:04
Crazy_for_series

#95 Bloody0: Byla mu hra o trůn stejně u zadku, jako je Jonovi, ta povaha se nezapře :D

14.8.2017 | 11:08:46
Uschi

#90 Tamon: Zed ocarovana je. Receno to bylo a potvrdil to i Benjen (polovicni belasek), staci se podivat na minulou sezonu. Jeste se tu vedly debaty o tom, jestli kouzlo uvalene na skrys deti je stejne jako to na zdi.

A dosah schopnosti NK a jeho fyzicka pritomnost je rozdil. Rekl bych ze je to delane spis tak, ze na zed jeho vliv jeste dosahne, ale dal ne.

14.8.2017 | 11:08:47
Bublaninamorava

škoda, že se nedá hned pustit další díl :) ten týden je nekonečný :) jinak Malíček to zkouší dál a dál, toto nalíčil skvěle, tuší, co v Aryi je asi, je to pořád pěknej hajzlík… tak snad to holky prokouknou a zbaví se ho taky, Cersei je vražedné pako, s tou se nedá nic rozumného domluvit a čekat, že to dodrží… … no, je to pořád řádně zamotané… těším se na další věci…

#147 mr_bungle
14.8.2017 | 11:17:31
methoz

Díl byl dobrej, ale nazvat ho „Eastwatch“ bylo trochu zbytečný… kvůli 3 minutám…

14.8.2017 | 11:21:05
Arrow123

Sranda ako sa Jon s Gendrym medzi sebou bavili. Keby len vedeli, že ich otcovia boli nepriatelia na život a na smrť :D

14.8.2017 | 11:27:42
Revoemag

Díl super. Dany je z Jona hotová. Cers buď potratí, nebo brzo zemře, když podle proroctví bude mít jenom 3 děti. Gendry má najednou obří koule a Malíček je zase o krok blíž sednout na trůn :-D

14.8.2017 | 11:30:01
Arrow123

Na toho Dickona celkom sedí meno. Asi mu hrablo v palici a chcel tiež skončiť ako barbecue, nech v tom foter neni sám …

14.8.2017 | 11:35:07
Kalam

Dobře Dickon, uchoval si svou hrdost, zbabělci co poklekli. Na zdi luxusní týmovka. Odporná daenarys pořád žije :( Spousta skvělých setkání

#112 Trepy
14.8.2017 | 11:44:16
xAsuna

Sansa odsoudí Malíčka k smrti, popraví ho Arya.

14.8.2017 | 12:05:00
jajkob

#76 tap: No, Napoleon bol známy tým, že bojoval s bežnými vojakmi v prvej línii, a preto mal aj takú obľúbenosť u vojska.

#113 Trepy
14.8.2017 | 12:11:42
Brut

Nezapomeňte, že Wight (nebo jak se ti nemrtvý nazývají) se objevil už v první sérii v Castle Black, takže nějakým způsobem je dostat za zeď lze.

Jo a ještě všimli jste si, že Tyrionovi bez problémů řekl Gendryho jméno při prvním setkání, ale pak Jonovi měl lhát? Nepřidával bych tomu moc velkou váhu a dle mého prostě jen chyba ve scénáři, ale že zrovna tohle Davos nechtěl říct Jonovi, kterému by měl být nejvěrnější.

14.8.2017 | 12:27:19
Stardos

Cersei taky domýšlí :D Slíbí Euronovi manželství a hodlá prohlásit, že Jaime je otec jejího dítěte :D

#110 Trepy
14.8.2017 | 12:28:17
Trepy

#12 iNstinkt-:

Ty jsi naprostý imbecil. Mluvím o těch sedmi, co šlo za Zeď, že nemají naprosto žádnou šanci na přežití tam, kdyby tam nepřiletěla Dany s drakama, ano přiletí tam a ty jsi právě přečetl spoiler ty nechápavý idiote.

14.8.2017 | 12:33:26
Trepy

#108 Stardos: Vždyť je retardovaná.

14.8.2017 | 12:36:27
dragon113

Tarliovi sa zachovali dobre ukázali svoju hrdosť.Ked už po tomto diely nepochopia fanúšici Dany že je to psychopatka tak neviem (chce nový a lepši svet hlavne že každý kto sa jej postaví tak musí zomrieť tak sa nespráva ani diktator ) .Dúfam že ked ju uvidí Sam čo vyzerá naisto že sa stretnú tak nech aspoň ukáže česť svojmu rodu a zabije ju ale od zbabelca niet čo čakať len nech jej Martin dožiči dlhú a strašnú smrť .Inač neviete čo bolo v tom dopise čo čítala Arya stopol som si to ale ani zaboha to neprečítam viem že bol od Sansy

14.8.2017 | 12:36:47
Trepy

#104 Kalam: Zbabělci? Takhle to vidíš? Tahle to fungovalo v každý válce např. kdyby Barristan Selmy nepoklekl před Robertem po boji, tak ho zabijou. A chtěl bych vidět tebe jak si zachováš hrdinství po tom, co před tebou upálí tvýho lorda.

14.8.2017 | 12:39:06
Trepy

#106 jajkob: No kdyby byl úplně v první linii, tak těch bitev moc nepřežije. To je nadsázka.

14.8.2017 | 12:39:39
Brut

A co si myslíte o „I wish you good fortune in the wars to come“ větě, kterou pronesl Jon Deanerys? Obvykle poté co tuto větu někdo pronesl v seriálu, tak pak zemřel :)

#116 Arrow123 #138 TruchlícíMudrc
14.8.2017 | 12:50:44
Lucas17

Vezmu to popořadě. Smrt Tarlyu mě moc za srdce nevzala. Nezanechali v seriálu takovou stopu aby mě to nějak zvlášť mrzelo. Každopádně klobou dolů, že se neposrali z Drogona. Scéna Drogona s Jonem perfektní, nemusím vůbec zmiňovat co to naznačuje. Už mi chybělo jen aby mu Jon nasypal granule a řekl sedni. Dejme tomu, že Jon je teda právoplatný dědic železného trůnu ale pochybuji, že by o to stál. Jinak mi příjde, že se nám nějak Daenerys zalaskovala, už jen jak sdělila, že ho nepropustila z Dragonstone a potom, že si zvyká na krale severu. Situace v Kingslanding, nevim no chyběl mi tam možná obsírnějsí dialog Jaimeho a Tyriona. Cersei ta už ať raději pojde. I kdyby se Chodci spojili s Jonem a Daeny proti ni, tak bude tvrdit, že porazí kohokoliv. Byly to sice Lanisterské brilantní tahy ať už co se týče vyplenění KL Tywinem když celou valku proseděl na CR nebo odstranění Roba když prohraval jednu bitvu za druhou ale myslím, že do nekonečna to takhle nepůjde a doufám, že tvrdě narazí. Malíček si teďka myslí jaký není kulišák a mistr taktik ale zapomněl,že je na Severu a podle mě se hodně přepočítá ale to je jen můj subjektivní názor. Jsem moc zvědav co přinese výprava za zeď a myslím, že ten týden bude hodně dlouhý.

14.8.2017 | 12:52:41
Arrow123

#114 Brut: Myslím si, že Jon bude za Múrom na pokraji smrti ale dostane sa z toho. Alebo druhá varianta je taká, že padne ale oživí ho Thoros :)

#119 Chill
14.8.2017 | 12:53:47
Lucas17

Jo ještě taková možná blbá otázka. Mají v plánu zajmout nějakého mrtvého nebo WW?

#118 Tristan22
14.8.2017 | 12:59:50
Tristan22

#117 Lucas17: Nemrtvého, zajať WW by asi fyzicky ani nešlo..keď pod ich dotykom praská oceľ, neviem do akých okov by ho museli spútať:)

#120 Lucas17
14.8.2017 | 13:17:26
Chill

#116 Arrow123:

Thorose by měl zabít zombie bilej medvěd

14.8.2017 | 13:20:34
Lucas17

#118 Tristan22: To máš asi pravdu, leda, že by Thoros vymyslel něco skrze pána světla :D

14.8.2017 | 13:24:03
mr_bungle

#2 surky3: Že tam nebylo tolik akce, mi nevadí a neznamená to nutně, že by díl byl špatný. Mmj. se potvrdilo, že Jon je právoplatný Targaryen.

#122 Lucas17
14.8.2017 | 13:34:49
Lucas17

#121 mr_bungle: Tak tak a tím pádem klobou dolů před Nedem. Jon byl dá se říct taková kaňka na jeho cti a přitom skutečnost je taková, že byla povýšena ještě o level výš. Jinak si nedokážu představit, co by se dělo kdyby se to třeba Robert dozvěděl :D

14.8.2017 | 13:40:44
mr_bungle

#6 Trepy: Přesně tak, není nutné cpát akci za každou cenu všude, jen ať si šetří budget a použijí na pořádnou akci, tam kde má být. (y)

14.8.2017 | 13:43:53
Ironhead

Dej je teda uz poradne zhustenej, aneb od tehle serie clovek musi prestat premyslet o tom, jak vypada mapa sveta a jak jednotlive postavy cestuji z mista na misto (nektere ovladaji teleportacni umeni i pod vodou v plne zbroji :_). Ale bavi mne to, protoze charaktery jsou porad symapticke a slusne rozehrane, clovek se raduje z jejich setkani a pridavani se do party, je vic akce a je to kvalitne natocene. Navic mne potesil navrat Gendryho, kterej hlaskuje o 106 a rozuhodne nezdrzuje dej :_) Ze by na trune byl nakonec on? Iikdyz jako bastard asi ne. Jen ten plan, vyrazime chytit jednoho nemrtveho, mi prijde strasne prastenej, nepraktickej a nelogickej. Tam rovnou Dany nebo Jon mohli zaletet na drakovi (wyverne :_), jednoho drapnout a zas odletet, ale to je podobny jako asi vycitat LotRovi, ze prsten nedoleteli hodit do hory na orlech, pac by pak nebylo o cem moc psat resp. co tocit. No uvidime dal ;)

14.8.2017 | 13:57:06
mr_bungle

#43 steveb19: Ne, už ho měl dřív, k vidění v souboji s Ohařem ve třetí sérii.

14.8.2017 | 13:57:21
mr_bungle

#47 dragon113: Tak zrovna Maisie a Sophie jsou dost známy tím, že si v tomto směru rády a často z lidí utahují, navíc loni uniklý scénář tvrdí, že na to dojede Malíček. A zatím se plní.

14.8.2017 | 14:01:06
isuldor

Dej 6. a 7. epizody je leaknuty a pride mi celkom vtipne ako tieto spoilery niekto pise ako svoje predikcie. :D

14.8.2017 | 14:15:19
mr_bungle

#49 tynkks: Možná jí to trochu divné přijde, ale draci neohrožují nikoho z její družiny a Jon už nějakou dobu na DS je. Jon od Sama věděl, že Bran je za Zdí, o Tříoké vráně mohl slyšet od Divokých. Sam Branovým viizím taky věří. Aryu školili ti nejlepší zabijáci, nikoliv ti nejlepší intrikáni, ti školili Sansu, ta imho Malíčkovo intrikaření prohlédne na první dobrou, ostatně sám si ji vyučil. ;)

#129 Revoemag
14.8.2017 | 14:16:13
Revoemag

#128 mr_bungle: Tak ono k těm drakům nikdo nechodí. Je otázka, co by udělal, kdyby k němu došel třeba Dothrac :-D A že by si ho ještě hladil, tomu bych už vůbec nevěřil :-D

#151 mr_bungle
14.8.2017 | 14:23:25
Uschi

#49 tynkks: Jenze Arya vycvik jako takovy nedokoncila. Jaqen celou dobu vedel, ze se nikym nestane, ze nikdy nebude slouzit many faces god a jedine co ji chtel dat je zakladni vycvik, ktery sice dokaze odhalit lez, spoustu dalsich skillu, ale ona o malickovi prakticky nic nevi + prakticky ji nelhal. Moc dobre o ni vedel a jen to naraficil… Jen nejake veci ohledne malicka vi, ktere pochytila behem prvni sezony a drbu okolo. Koneckoncu sama rekla, ze neni nikdo, ale ze je Arya Stark, to znamena ze stale ma nejake pocity, ktere ma Arya Stark, stale ma cile, ktere ma Arya stark a stale se snazi predevsim pomstit smrt sveho otce, tak, jak to chtela Arya Stark. A malicek to moc dobre vi a hodla tohle vyuzit proti ni, coz se stalo..

#155 mr_bungle
14.8.2017 | 14:26:39
mr_bungle

#52 Bhall: Sam to vysvětlil jako „zapuzení manželky“, což chápu spíš něco jako rozvod.

14.8.2017 | 14:31:01
Ironhead

Jeste bysme tu mohli rozjet tipovacku, kdo vsechno ze 7 statecnych podle vas vejlet za zed neprezije??? Pac je pravda, ze snad vsechny psotavy z toho suicide squad mam necim rad.

#134 Anikitos
14.8.2017 | 14:32:41
TeeMeeCZ

Jen ten, kdo chce vědět, jak skončí celá serie, tak se stačí podívat sem. Vše se zatím splnilo a i splní. https://www.reddit.com/…yforthelads/?…

#135 Uschi
14.8.2017 | 14:33:08
Anikitos

#132 Ironhead: Nejspíš se vrátí jen Jon, Gendry a Ohař, možná i Tormund, ale pochybuju… :/

#137 Ironhead #145 kutas
14.8.2017 | 14:36:41
Uschi

#133 TeeMeeCZ:

The Wall will fall at the end of the season, while Jon and Dany have sex.

Uplne vidim, jak to ti dva delaji, hraje hudba z Matrixu a u toho pada zed :D

#157 tap
14.8.2017 | 14:38:45
valek9610

Jon,Gendry,Tor­mund,Ohař můj tip.

14.8.2017 | 14:39:46
Ironhead

#134 Anikitos: Jo taky to vidim podobne, ze ti prvni tri (Jon, Gendry a Ohař) by meli prezit. Treba u Gendryho by nedvalo vubec smysl hovracet do deje kvuli tomu, aby po nekolika scenach umrel :_)

14.8.2017 | 14:42:33
TruchlícíMudrc

#114 Brut: je vtipné že opakoval slova, která řekl jeden z nejbližších přátel jeho otce :)

#140 RaiderCZ
14.8.2017 | 14:43:13
Ironhead

A kam vlastne zmizel Euron, kerej cestoval s lodsvem rychlosti svetla a najendou tam vubec nikde neni ikdyz jini mezitim presli dvakrat kontinent :_)

#142 Anikitos
14.8.2017 | 14:45:34
RaiderCZ

#138 TruchlícíMudrc: Arthur Dayne to řekl v ToJ a pak to řekl akorát mance než umřel Stannisovi.

14.8.2017 | 14:48:10
valek9610

A nebo kde je Theon :) a nebo kde byla ta missandei

14.8.2017 | 14:49:16
Anikitos

#139 Ironhead: Ten je teď pro příběh zbytečný a stejně nemá co dělat, ledaže by šel dorazit Neposkvrněné, kteří jsou vyprahlí na Casterly Rock bez jídla…

14.8.2017 | 14:50:20
mr_bungle

#75 Uschi: Víceméně souhlasím, až na hodnocení Sansy, opravdu si nemůže dovolit chovat se tak, že by to spojence naštvalo a odjeli by, v tom má rozhodně pravdu. Vzhledem k tomu, že její osud byl jiný, žádné magické prvky se v něm nevyskytovaly, tak je pro ni nejspíš těžké pochopit a uvěřit svým sourozencům. Nejspíš má pochybnosti a evidentně i větší ambice a touhu po uznání, ale nevěřím, že by zradila vlastní rodinu. Arya se sice naučila mnohému, ale neumí zhodnotit situaci z politického hlediska. Kdyby došlo na Aryino řešení, tak se půl Severu postaví proti Starkům.

#201 Uschi
14.8.2017 | 14:51:04
mr_bungle

#76 tap: Na někoho jiného, tím spíš syna Jeora Mormonta, by se Divocí nejspíš vyprdli.

#146 Revoemag
14.8.2017 | 14:53:37
kutas

#134 Anikitos: jeden z lidí co šli za zeď je stoprocentně Azor Ahai a tvůrci to konečně rozseknou Jinak Jaime se neutopil což je fajn ale nějak jsem nepobral jak Jon chce zajmou nemrtvého… asi poprosí nočního krále ať mu jednoho dá

#148 Lord Deyeth
14.8.2017 | 14:55:34
Revoemag

#144 mr_bungle: A jak to vlastně bylo s Jeorem Mormontem? Když má legitimního syna, tak byl ženatej. Jak se vůbec octnul na Zdi?

#154 RaiderCZ
14.8.2017 | 14:59:25
mr_bungle

#99 Bublaninamorava: Co další díl, ale další série bude možná až 2019 :O

14.8.2017 | 14:59:41
14.8.2017 | 15:00:44
tap

Malíček podceňuje sounáležitost Starků. Oni se třeba i pohádají, ale pořád drží při sobě. V KL to bylo opačně – lidi se na sebe usmívali, byli samá zdvořilost, ale ve skutečnosti se nenáviděli. Malíček si myslí, jak s nima může hrát jižanskou hru a ukázali nám, že je se sebou spokojenej.

Ale co když je to naopak? Co když si Arya zahrává s Malíčkem?

Jinak když už se tu rozjela tipovačka přeživších sedmi statečných, tak já tipuju, že přežijou Jon (je to o něm, takže nezemře), Jorah (musí vrátit tu minci :D ), Gendry (i když je fakt, že přivést postavu po 50 dílech, aby jí hned odkráglovali by byl husarskej kousek) a Ohař (někdo se o toho velkýho hňupa z jihu musí postarat). Bohužel mi tak vychází, že zemřou Thoros a Beric a hlavně Tormund (toho by mi bylo fakt líto, je to super postava). Ale u Joraha a Tormunda to vidím tak 55–45

#162 Ironhead
14.8.2017 | 15:03:05
tap

#148 Lord Deyeth: jasně, sice nenaplňuje ani jeden ze sedmi atributů AA, ale je to on :D

#152 Lord Deyeth
14.8.2017 | 15:03:39
mr_bungle

#129 Revoemag: Tak Tyrion se jich taky dotýkal, dokonce u toho ani nebyla Dany.

#158 Revoemag #159 perteus
14.8.2017 | 15:04:05
Lord Deyeth

#150 tap: Určite to nebude nikto z hlavných „dobrých“ postáv okolo ktorých sa točí príbeh. Nebudem sem posielať odkaz ale skús mrknuť na yt „Jaime is Azor Ahai“ a uvidiš, že splňuje všetko a možno ešte viac :)

#177 mr_bungle
14.8.2017 | 15:06:09
Leithian

Pro mileho fgh… mam dukaz konecne ze jsi jeden velky lhar… vsude tvrdis jak jsi tu daval dukazy o tom ze vse mas a ze jednomu slusnemu jsi v jine diskuzi napsal cast deje pate epizody. A to ze je jden z dukazu. Psal jsi tam ze si Jon sedne na draka. Echm… a ono jaksi hovno… co nam k tomu reknes. Mel jsi vidiny? :-)

#196 fgh
14.8.2017 | 15:06:26
RaiderCZ

#146 Revoemag: Jeor byl kdysi Pánem Medvědího ostrova , dokud neodevzdal své místo ve prospěch svého syna Sera Joraha Mormonta a pak se přihlásil k noční hlídce.

#158 Revoemag
14.8.2017 | 15:06:56
mr_bungle

#130 Uschi: Jaqen řekl, že nyní je dívka konečně Nikdo, což se spíš dá interpretovat tak, že výcvik dokončila.

#201 Uschi
14.8.2017 | 15:07:17
Revoemag

Tak Beric by mohl zemřít, při záchraně Jona, čímž by se vysvětlilo, proč ho pán světla tolikrát vrátil. Že měl sehrát důležitou roli a zachránit ho. Řekl bych, že zemře jenom on a zbytek to zvládne. Teda z těch u kterých známe jména :-D Taky je klidně možný, že Draci vycítí, že je Jon v nebezpečí a přiletí za ním za zeď. Možná se i probere ledovej drak.

14.8.2017 | 15:07:17
tap

#135 Uschi: záhada vyřešena, budou u toho tak hluční, až spadne zeď :-D

14.8.2017 | 15:08:37
Revoemag

#151 mr_bungle: Však ten je taky poloviční Targeryen :-D

#154 RaiderCZ: A co ho k tomu vedlo?

#160 tap
14.8.2017 | 15:08:48
perteus

#151 mr_bungle: Tyron to dostal jako odměnu za to, že ty draky pustil. Neřekl bych, že by takhle k sobě nechali pustit kohokoliv. Navíc Tyron si sáhl na jednoho z těch menších, co byly v zajetí. Schválně, co by s ním udělal Drogon, kdyby to samé zkusil teď na něj.

#185 mr_bungle
14.8.2017 | 15:15:35
tap

#158 Revoemag: Jeor se dal k NH kvůli tomu, že Jorah utekl a unikl tak spravedlnosti (byl odsouzenej za otroctví Nedem Starkem). Jeor za to vzal odpovědnost a šel na Zeď.

Tyrion může, ale nemusí být Targaryen. Tahle teorie je zatím pořád 50–50.

#163 Anikitos #164 Anikitos
14.8.2017 | 15:15:44
RaiderCZ

nemám tušení , o tom se nikde nic nepsalo a nikdě ještě ani myslím neřešilo … Jorah přenechal Medvědí ostrov své sestře Maege když se zjistilo že obchoduje s otrokáři ale to už jeho otec byl u Night watch. Možná tam šel skrz syna aby mohl vládnout …

14.8.2017 | 15:15:52
Ironhead

#149 tap: Jorah ma sice tu minci, ale podle mne se tam nejak hrdinne obetuje misto Jona, protoze poznal, ze ho Dany miluje a jeho milovat nebude ikdyz on ji ano :_)

14.8.2017 | 15:19:13
Anikitos

#160 tap: 50–50??? :O to si děláš srandu ne, úplně každý už ví, že Jon je synem Rhaegara a Lyanny – Vždyť je to úplně jasné… :D

#165 Ironhead #166 RaiderCZ #242 tynkks
14.8.2017 | 15:19:13
Anikitos

#160 tap: Fuck aha tak sorry jsem si to špatně přečetl :( :'D Ale nemyslím si, že Tyrion je Targaryen

#168 tap
14.8.2017 | 15:20:57
Ironhead

#163 Anikitos: Ale on pise o Tyrionovi… ;)

#169 Anikitos
14.8.2017 | 15:21:25
RaiderCZ

#163 Anikitos: Panaček ale mluvil o malém muži jménem Tyrion :D

#169 Anikitos
14.8.2017 | 15:21:44
Anikitos

Ikdyž kdesi jsem slyšel, že Šílený král miloval Tywinovu ženu a potom co totálně zešílel ji znásilnil a měl s ní dítě – Tyriona a taky proto ho Tywin tolik nesnášel, ale stejně se mi tohle zdá hodně nepravděpodobné…

#170 RaiderCZ #171 tap
14.8.2017 | 15:23:16
tap

#164 Anikitos: v poho, stane se ;)

jinak upřímně řečeno já fandím tomu, aby Tyrion byl Targaryen, ale jestli to tak je… na youtube je o tom video a je pěkně udělaný.

14.8.2017 | 15:23:49
Anikitos

#165 Ironhead:
#166 RaiderCZ: A taky jsem se v dalším komentu opravil.. :P :D

14.8.2017 | 15:24:11
RaiderCZ

#167 Anikitos: zní to pěkně , třeba v knize na to bude prostor ale v serialu určitě ne

14.8.2017 | 15:25:02
tap

#167 Anikitos: tam je hlavně zajímavý, že to sedí časově. Tyrion byl počat přibližně v době, kdy byla Tywinova žena a Mad king na stejném místě. Tyrion má každý oko jiný, zdají se mu sny o dracích, už od mala ho draci fascinujou. Navíc by to dávalo smysl – drak musí mít tři hlavy, tak proč ne J+D+T.

Na druhou stranu už by to působilo asi trochu lacině… prakticky by šlo o několikátýho bastarda v příběhu, o kterým si někdo myslí, že jeho rodiče jsou někdo jinej.

#172 Ironhead #173 Anikitos #181 whatthafak
14.8.2017 | 15:26:54
Ironhead

#171 tap: No jo v dobe, kdy neexistovaly testy DNA ,byla myslim nemala cast deti nekoho jinyho nez o kom si mysleli/bylo jim rikano, ze jsou :D

#175 Anikitos
14.8.2017 | 15:29:33
Anikitos

#171 tap: No možné to je… Zase na Youtube v nějakém příběhu o Tywinu tam byla teorie, že jen Tyrion byl jeho syn a Jaime a Cersei jsou děti šíleného krále… (to by docela vysvětlovalo ten jejich incest) :D

Nevím jak Vám ostatním, ale mě tam chybí Tywin, to byl alespoň pán. Ten by si poradil s Nočním králem a už by měl vytěžený celý Dragonstone!

14.8.2017 | 15:31:27
whatthafak

#148 Lord Deyeth: Neverim tomu, ze Azor Ahai je Jamie. Sice teorie pekna, ale mnohem vic to sedi na Dany a lightbringer neni mec, ale draci! Porad opakujou, kdykoliv se zmini o tom proroctvi, ze ve high valyrian reci nemaj rody, takze to muze bejt zena/muz to je podle me taky jasny voditko, ze tim miri na Dany.

Otakza je, jestli Prince who was promised je John. PwwP by mel hrat velkou roli v boji s WW, coz taky docela sedi.

#176 Anikitos #178 RaiderCZ
14.8.2017 | 15:32:55
Anikitos

#172 Ironhead: V tomhle seriálu poznáš kdo ke komu patří podle barvy vlasů… :'D Až na Jona teda, protože by měl být bílé vlasy, ale zase ten Stark v něm to ”přebarvil” na černou. :)

14.8.2017 | 15:33:03
Anikitos

#174 whatthafak: Bude to buď Jon nebo Daenerys (možná i oba :'D) Konec konců se to jmenuje po nich Píseň Ledu (jon) a Ohně (dany).....

14.8.2017 | 15:35:05
mr_bungle

#152 Lord Deyeth: Cywe, to je teda hodně slabý. Pracuje tam jen s teorií, že tvoření Světlonoše je přenesený význam, což by teoreticky i mohlo být. Ale interpretovat to malé zhrouceníčko v lázni s Brienne jako znovuzrození, když jiné postavy nespálí oheň a vstávají z mrtvých? Navíc tam jakýmsi podivuhodným způsobem zmatlává proroctví Maggy a legendu o AA. :D Ten člověk si z vás evidentně utahuje a vy mu na to skáčete.

#179 Lord Deyeth #195 yennik
14.8.2017 | 15:36:22
RaiderCZ

#174 whatthafak: když by to byl drak , tak mě zajímá jak provedou tohle „Azor Ahai thrusts Lightbringer into Nissa Nissa's breast“

#187 mr_bungle #191 whatthafak
14.8.2017 | 15:36:41
Lord Deyeth

#177 mr_bungle: No veď uvidíme…ja si práve myslím, že to bude prekvapenie kto sa stane Azor Ahaiom a myslím, že s Jaimim nikto nepočíta a preto je pre mňa najvačší favorit :)

#186 mr_bungle
14.8.2017 | 15:38:07
Anikitos

Já si myslím, že celá GoT dopadne poražením armády nemrtvých, a to tak že zabijí NK a sním to lehne všechno, protože on to celé ovládá, jak WW tak armádu mrtvých… Jaime a Cersei to nepřežijí, Jon si vezme Dany a budou spolu na Trůně. I když Jon je takový vůl, že by Iron Throne odmítnul a zůstal na Zimohradě…

#189 mr_bungle
14.8.2017 | 15:39:22
whatthafak

#171 tap: Po tom, co sme videli v 5ce, kde si Jon mohl sahnout na draka = je Targaryen.
To stejny Tyrion v pyramide, jeden mu dovolil si na neho sahnout. Podle me jasna implikace = je Targaryen.
Jenze v knizce je zivej Aegon mohli ho teda v serialu nahradit Tyrionem?

#182 Anikitos #183 tap
14.8.2017 | 15:39:47
Anikitos

#181 whatthafak: Tyrion je, ale osvobozoval, tak mu dovolili si je pohladit, navíc mu byli jen vděční, za to Drogon si Jona dlouho očichával a dočichal se k tomu, že je Targaryen.

#190 mr_bungle
14.8.2017 | 15:43:09
tap

#181 whatthafak: Aegon je „mummers dragon“ o kterým mluví Quaithe, když varuje Daenerys. Mummer je Varys – dřív byl potulný herec. A Aegon je falešný mummers dragon, protože Varys je ten, kdo chce celou dobu Aegona na trůně. Mimochodem je pěkná teorie o tom, že Varys a Iliryo Mopatis jsou nějak příbuzní nebo aspoň přátelé s Blackfyry a Aegon je ve skutečnosti Blackfyre, kterého se snaží dosadit na trůn.

Nic z toho pochopitelně v seriálu není.

14.8.2017 | 15:48:23
Rafan

#90 Tamon: Pokud se pamatuji tak je přivezli mrtvé a jejich aktivita začala až v noci. Možná existuje nějaký mezistav kdy se za zeď dostat mohou a i za ní zabíjet. Nicméně ten mezistav je nějaký vegetativní kdy se nemohou pohybovat a tak se nemohou bez pomoci lidí za zeť dostat.

14.8.2017 | 15:51:41
mr_bungle

#159 perteus: Za odměnu, že je pustil? Myslíš, když jim sundal řetězy? To nemohlo být „za odměnu“, když se ho napřed dotknul a až pak sundal řetěz. A Drogon by Tyrionovi nejspíš nic neudělal, když nic neudělal ani Jonovi. ;)

#192 Rafan
14.8.2017 | 15:53:54
mr_bungle

#179 Lord Deyeth: Nesplňuje vůbec žádné proroctví.

14.8.2017 | 15:54:38
mr_bungle

#178 RaiderCZ: Teoreticky pokud už Světlonoš existuje, nemusí ho znovu tvořit, jen najít.

#194 RaiderCZ
14.8.2017 | 15:56:14
Rafan

#92 valek9610: Jo bylo vidět že začíná mít o Jona strach. Ten pohled když pochopila že Jon chce jít za zeť, mluví za vše a pokus ho zadržet že ho nepropustila byl pro diváka průhledný. Však pro Jona a Tyriona ne, ti zatím citový posun Dany k Jonovi nepostřehli.

14.8.2017 | 15:56:19
mr_bungle

#180 Anikitos: Já si myslím, že Dany zemře v boji proti WW, a na trůn usedne Jon. Otázka je, kolik toho zůstane ze 7kingdoms.

14.8.2017 | 15:58:10
mr_bungle

#182 Anikitos: Podle některých teorií je Tyrion na půl Targaryen.

#193 Anikitos
14.8.2017 | 16:01:50
whatthafak

#178 RaiderCZ: Treba se toho jeste dockame. Docela ted leti teorie:
He labored for thirty days and thirty nights until it was done. However, when he went to temper it in water, the sword broke. ⇒ Porazeni namornictva Euronem.
The second time he took fifty days and fifty nights to make the sword, even better than the first. To temper it this time, he captured a lion and drove the sword into its heart, but once more the steel shattered. ⇒ Utok na casterly rock
Ta treti cast o ktere mluvis uz zacina bejt trochu kostrbata, ale mozna se v dalsich dilech objasni.
The third time, with a heavy heart, for he knew beforehand what he must do to finish the blade, he worked for a hundred days and nights until it was finished. This time, he called for his wife, Nissa Nissa, and asked her to bare her breast. He drove his sword into her living heart, her soul combining with the steel of the sword, creating Lightbringer, the Red Sword of Heroes. ⇒ Mozna to zapada do toho, co se stane v 7 dilu.

Nebo to muze byt uduseni Khal Droga a po te jeji znovuzrozeni v ohni s drakama = lightbringer.
Uz si presne nepamatuju jak dlouho se ho snazili uzdravit, nez zavolala Mirri Maz Duur aby pouzila blood magic. Kazdopadne jsou to vsecko metafory a daji se vylozit jakoliv, tot jen muj nazor. 

  • mas tu Quaithe, ktera celou dobu rani Daenerys, at jede do Asshai, kde zjisti pravdu. A jak vime proroctvi o Azor Ahai prislo z Asshai.
14.8.2017 | 16:06:10
Rafan

#185 mr_bungle: To co řekl Tyrion o inteligenci draků je evidentně pravda. Přistupoval k nim pomalu a všemožně dával najevo že nemá zbraň a snažil se o co nejklidnější až konejšivou polohu hlasu. Drak na sebe nechal sáhnout a pak nastavil krk s obojkem a naprosto srozumitelně naznačil co chce. Ten druhý opakoval po tom prvním stejný postup. Po osvobození se stáhli do přítmí sklepení. Drogon o nic Jona žádat nemusel. Připomnělo mi to chování psa který štěká na přicházející postavu a náhle ucítí pána nebo člena rodiny pána.

14.8.2017 | 16:08:29
Anikitos

#190 mr_bungle: No je to Hra o Trůny a už od první série vím, že umřít může kdekdo… takže třeba NK všechny pobije a sám si sedne na Iron Throne. :'D

Ale lepší konec by byl, kdyby Dany sedla na Trůn a první co by řekla by bylo: ”Burn them all!”

14.8.2017 | 16:09:29
RaiderCZ

#187 mr_bungle: máš pravdu , trošku sem to popletl . Proroctví o něm tvrdí že až skončí dlouhe léto a prijde temnota se zimou tak se znovuzrodí pomoci boha světla a postaví se temnotě.

14.8.2017 | 16:24:35
yennik

#177 mr_bungle: Ty vole však znovuzrozený amidst smoke and salt byl v minulém díle, za předpokladu, že v té řece či co to bylo, byla slaná voda.

14.8.2017 | 16:54:47
fgh

#153 Leithian: Nespamuj tady do vsech diskuzi tvoje lzi: http://www.edna.cz/…dni-epizoda/#…

#197 whatthafak
14.8.2017 | 17:13:51
whatthafak

#196 fgh: Zrovna ty tu nekomu budes psat at nespamuje lzi…
Uz sis aspon vzpomnel proc ten NK potrebuje tu Harfu z Winterfellu, jak jsi mi tu posledne psal? Precetl sis leaky od Frikidoctora + ty ktery jsou uz vic jak rok stare a pises, ze jsi videl vsechny dily. Ze te hanba nefackuje…

#199 fgh
14.8.2017 | 17:26:19
Elen Riannon

Myslíte, že je možné, že Azor Ahai bude Jon i Dany dohromady ? Protože na oba dva sedí spoustu indicií a každý máme svého favorita. Ale když ve staré valyrijštině nejsou mužské a ženské rody jasné, mohlo by se to vyložit jako množné číslo, třeba nikoho nenapadlo, že se musí spojit dvě síly – oheň a led, dva lidé, píseň ledu a ohně =Princ+princezna, kteří byli přislíbeni.

#203 Rafan #205 whatthafak
14.8.2017 | 17:27:14
fgh

#197 whatthafak: Je videt, ze neumis rozpoznavat trolly.

Jo, o nem jsem na Edne uz psal. Leaky od Frikidoctora jsem videl jeste pred tim nez GoT.

#202 whatthafak
14.8.2017 | 17:30:45
Šejmus92

Ta Tarlyho náhle znovuobjevená čest byla dojemná. :D Danny není moc diplomatická, když je nechala upálit. Jen tím dává munici svým nepřátelům. A divím se, že se Cersei chce vůbec někdo vyjednávat, to je zásadní chyba, ta žena je absolutně šílená a plná nenávisti a zášti vůči celému světu. Danny by se na to měla vykašlat a prostě Rudou baštu vypálit do základů. A byl by klid. Tohle se jí ještě vymstí.

14.8.2017 | 17:33:42
Uschi

#143 mr_bungle: Dickona je mi vazne lito… Bych si pral na nej koukat dele :D Ad Sansa… Ta je mi velkou zahadou. Chapu ze se naucila hrat lidskou stranu game of thrones a chapu ze za jeji chování z části muze malicek, ale stejne mi prijde, ze nam jeste neco taji..

#155 mr_bungle: To rekl. Ale zalezi, jak to cele bere Arya, protoze (ted to mozna reknu blbe, aspon jsem to tak pochopil) z jejiho uhlu pohledu zustala stale sama sebou a jeji touha (osobnost) ji pomohla se nevzdat sve „tvare“. Teď je ale otázkou jestli v ramci výcviku mela svou masku uplne ztratit, nebo se ji jen naucit schovavat ( Arya ma zustat arya a jestli Jaqen je ve skutecnosti Jaqen, ne jen identita, ktera je mu sympaticka) Tim myslim, ze muzi bez tvare delaji svuj vycvik pravdepodobne z viry a Jaqen vedel, ze arya se neprisla stat jednou z nich, ale prisla se naucit vse potrebne, aby poskrtala svuj list… To je asi ale na povidani jinde nez na edne :D

14.8.2017 | 17:37:49
whatthafak

#199 fgh: Chapu to teda dobre, ze se ti porad nevybavilio na co potrebuje NK tu harfu? :D
Jasne, ze videl, jenze pak ses probudil a bylo zase vse pri starem… :D

#208 fgh
14.8.2017 | 17:40:26
Rafan

#198 Elen Riannon: Jenomže oheň a led je jen v Jonovi. On je potomek ohně a ledu. Dany je drak tedy jen oheň.

#204 Elen Riannon
14.8.2017 | 17:42:16
Elen Riannon

#203 Rafan: Hm..to jsem zapomněla. Asi máš pravdu, dost konspirací :D

14.8.2017 | 18:03:56
whatthafak

#198 Elen Riannon: Jo, taky me to napadlo, ze to muze byt vic lidi. Mas v podstate 3 proroctvi, ktery jsou podobny a jedno vic nez druhy sedi na jineho cloveka. Ani bych se nedivil kdyby to tak bylo. Vsichni hledaji jen jednoho cloveka na kteryho to pasuje, ale ve finale jsou potreba vsichni 3? Aby porazili WW.

Azor Ahai je proroctvi z Asshai ⇒ Daenerys

Prince who was promised, ice and fire ⇒ Jon Snow

Last Hero ⇒ Bran? Cet jsem i spekulace, ze Bran by moh byt i shapeshifter ⇒ promena draka, jak mu slibil Brynden Rivers aka The last greenseer ze bude letat.


Ted do toho zapojime The dragon has three heads ⇒ znamena, ze musi byt 3 dragon rideri? Ze by Tyrion jel na Branovi ? :D Trosku divocina to priznavam, ale fantazii se meze nekladou! :D

#207 Punisher bude trestať
14.8.2017 | 18:10:28
Punisher bude trestať

Tak ako som hovoril, Jon smeruje k tomu, ze bude pravoplatny kral. Drak citil krv, ktoru ma v sebe. Malicek a jeho zakulisne hry.

Uz sa tesim na jeho smrt v 7 epizode… samozrejme, locker je uz pripraveny na jeho smrt a zzcne kecat o tom, ze sa vrati ako AA a tak prezije na tejto stranke do zaciatku dalsej serie.

V dalsom dieli sa asi docjame toho, ze Jorah Jonov mec, ktory mohol byt jeho. Daenerys sa bude bat o Joraha a Jona, tak si po nich pojde.

Spolocenstvo zivych ma potesilo, vytvorila superjednotka za ucelom zajatia mrtveho. Uz vidim ako vsetci bezia k brane a mrtvy su za nimi. :D Sam konecne opustil Citadelu, rozhodnd to tam nemalo zmysel a zacinala ma dost nudit. Skoda, ze odhalenie nastalo len okrajovo.

Pochopte to, Jon zasadne na zeleny tron, alebo na to, co z neho ostane!

redaktor
14.8.2017 | 18:22:04
Punisher bude trestať

#205 whatthafak:

Chlapce, Bran uz letel aj v tejto casti, slubil mu ze bude lietat, stalo sa to…

#217 whatthafak
redaktor
14.8.2017 | 18:23:14
fgh

#202 whatthafak: Ja uz na Edne ale psal k cemu ta harfa je, jenze to je troll, takze nevim, k cemu ti ta informace bude. A ty si hlupak, co to furt nechape… :D

#213 whatthafak
14.8.2017 | 18:25:11
Rick Snow

#1 jirky: Pěkně se lísal! :)

14.8.2017 | 18:34:15
skot11

#33 Michiko Karasu: Souhlasím, že byli stateční, čestní a odvážní. Ale nesouhlasím, že byli loajální. Kdyby totiž byli loajální, tak by se nepřidali k Cercei, ale zůstali by loajální rodu Tyrellů.

14.8.2017 | 18:40:17
Punisher bude trestať

Dickon a jeho otec boli hlavne hlupucky, nechat sa dobrovolne upalit moze len prvotriedny blazon… To uz ich mohli zajat a posla na vypravu za The wall, tam by bol s nich aspon nejaky osoch.

Ocakavam, ze Game of Thrones S07E06 prekona najlepsiu epizodu serialu a zaradi sa na prve miesto.

redaktor
14.8.2017 | 18:43:20
Punisher bude trestať

/*i/

redaktor
14.8.2017 | 18:43:55
whatthafak

#208 fgh: To je zajimavy, ze tu porad pises jak jsi to psal na Edne, to si mi psal uz asi 5×, ale napsat, co si psal to nemuzes. :D Ses jak zaseklej gramofon, kterej opakuje to stejny porad dokola, protoze nema zadny argumenty a uz se v tech svejch lzich a vymyslech ztraci…

#214 Punisher bude trestať #215 fgh
14.8.2017 | 18:46:17
Punisher bude trestať

#213 whatthafak:

Nebodaj si mu veril tie jeho hluposti, chlapec bez kamaratov, co sedi cely den za PC sa chce urobut frajerom na stranke, kde ho ma kazdy za mentalne postihnuteho. :D

redaktor
14.8.2017 | 18:52:42
fgh

#213 whatthafak: Je to skoro mesic zpatky. Kdyby te to zajimalo, najdes si to. :D Ty se furt pokrytecky ptas jak zaseklej gramofon. Uz na tebe nereaguju, stejne jako na ostatni, kteri jsou lini zjistovat si fakta, a radeji pisou blbosti.

#216 Punisher bude trestať
14.8.2017 | 18:58:14
Punisher bude trestať

#215 fgh:

Fgh pisal, ze Jon Snow zomrie v 5 epizode, asi tolko k tolko k jeho hlupostom, je si to mozne dohladat tyzden do zadu fgh…

#218 fgh
redaktor
14.8.2017 | 18:59:42
whatthafak

#207 Punisher bude trestať: Chlapce, to je dobry ! :D Tim koncem jsem se nechal unest, jen jsem se snazil naroubovat The dragon has three heads na predchozi 3 proroctvi a proste mi tam nepasuje ten Bran :D

#218 fgh #219 Punisher bude trestať
14.8.2017 | 19:03:58
fgh

#216 Punisher bude trestať:
#217 whatthafak:

No je videt, ze jste oba trollove. Oba ste vedeli, ze jsem to o te harfe uz psal, jinak bys tu nevytahl ty „three heads.“ :D Pak kdo je tu dite, co vyzaduje pozornost… A ne, nepsal jsem, ze Jon Snow zemrve v 5 epizode, ted jen zkousis to, co tu pisu ja, jenze na rozdil odeme si vymyslis. To takhle v Madarsku lzete casto? Jen kvuli pozornosti? Zkus si nekde najit berana, a dej pokoj, tohle jsou ceske stranky, ne madarske…

#220 Punisher bude trestať
14.8.2017 | 19:08:24
Punisher bude trestať

#217 whatthafak:

„Budes lietat“ no a letel, splnilo sa to, ale je jasne, ze bude ovladat draka, nejaka prilezitost uz bude.

Jon bude lietat pravdepodobne tiez, preto nam serviruju jeho zblizenie s Dragonom.

redaktor
14.8.2017 | 19:09:31
Punisher bude trestať

#218 fgh:

Dieta hlupe, chod konecne von a zacni zit, na tvoje hluposti nie je nikto zvedavy, ludia maju zaujem o diskusiu a nie o rozculovanie sa nad mentalne labilnym deckom. Rozhodne budem ziadat tvoje zablokovanie, diskusia tvojim trollovanim straca kvalitu…

redaktor
14.8.2017 | 19:12:59
steveb19

Bože už mu dajte prosim ban..

14.8.2017 | 19:26:30
Nicole

Sedm statečných :) V životě by mě nenapadlo, že taková partička se dá někdy dohromady :) Jon, Ohař, Gendry, Mormont :)

14.8.2017 | 19:26:50
Revoemag

Taky jsem moc nepobral, proč lordi ze severu pořád nadávají, že jel Jon pryč. To jim neposlal žádnýho havrana? Že těží dračí sklo a dál vyjednává o spojenectví a že to vidí nadějně? Momentálně se na severu stejně nic neděje a mají jenom cvičit obyvatelstvo.

#224 Michiko Karasu
14.8.2017 | 19:57:39
Michiko Karasu

#223 Revoemag: Lordi jsou nedůtkliví, ale od Jona byla naprostá stupidita jít za zeď sám. Je teď král, jestli zemře, co bude se Severem. Je hezké být statečný, ale to co on předvádí je sebevražda… Nedivím se, že se tohle lordům nelíbí.

#235 karel304
14.8.2017 | 20:46:45
Crazy_for_series

#148 Lord Deyeth: To už mi uvěřitelnější přijde že AA je Tyrion – https://www.youtube.com/watch?…

14.8.2017 | 21:27:49
davidov

#18 Ann Taylor: Tak s tím se nedá souhlasit. Pokud si poslechneš scénu pozorně tak Tarly to definuje jinak. To, co říkáš by bylo v našem (reálném) středověku, avšak pokud Tarly neprokázal neznalost, tak ani jedno z dětí Rheagara bastardem není, jelikož Samwell mluví o zapuzení lawful wife (tedy zákonné manželky). Pokud ji nazývá takto, pak je zcela zřejmé, že v době narození těch dětí byli manželé, a tudíž děti nejsou bastardi. Nejedná se o obdobu středověkého anulování, ale spíše starořímského repudia (zapuzení), kdy manžel mohl ze dne na den bez formálního rozvodu svazek ukončit (ženu zapudit), zde podle toho, co čte Fialka k tomu byl třeba souhlas Nejvyššího Septona, což také vede k závěru, že manželství existovala. V případě, že něco anuluješ není to od počátku, a tedy s tím nemůže nikdo souhlasit či nesouhlasit. Papež uděloval ve středověku panovníkům souhlas s rozvodem a nikoli s anulováním. A k tomu s Lianou bych jen poznamenal, že asi nepředpokládal, že oba zemřou tak brzy a narodí se akorát pohrobek :-D.

14.8.2017 | 22:26:23
tap

já jsem z toho všeho mírně řečeno v rozpacích. Spousta věcí se mi líbila – dění a konverzace v Citadele, Zimohrad (tam se mi líbí, že nevíme, jestli Arya ví o tom, že to na ní Malíček nastražil), děj na Dragonstone až na jednu věc, o který se později rozepíšu, Dany na začátku… ale… V epizodě bylo hned několik věcí, co se mi prostě nelíbily:

1)

asi všechny zajímá, jak se doprdele Jaime dokázal dostat s Bronnem tak daleko? Jakože s tím brněním, co má cca 30 kilo a je z kovu a rukou ze zlata někam doplaval? Nevím, pokus jsem nedělal, ale myslím si, že topící se člověk v plavkách je pro průměrnýho jedince dost velikej problém. Co teprve tonoucí člověk s dostatečným množstvím železa na to, aby to utopilo i 4 lidi… Totální nesmysl to byl i scenáristicky – oč přirozenější by bylo vzít Jaimeho do zajetí, Tyrion by s ním mohl promluvit tak, jak potřebovali, a pak by mu oplatil pomoc tím, že by ho z vězení pustil. Aspoň by vznikl prostor pro zajímavou konverzaci Tyrion vs. Dany Davos by propašoval Jaimeho do KL a tam by našel Gendryho. 100× logičtější, než nechat Jaimeho uplavat stovky metrů v brnění a pak nechat Tyriona plavit do KL.

2)

Drobnost – jak věděl Tyrion, že Jaime žije? Já kdybych viděl někoho v brnění spadnout do hluboký vody a nevyplavat do pár sekund za pomoci x lidí, asi bych strojil pohřeb…

3)

Konverzace Jaime x Tyrion – ještě někomu to přišlo odfláklý? Vždyť to setkání mělo takovej potenciál… Podobně mi připadá nevyužitej Varys. Tak on má špehy všude a nešpehuje? Nebo na co ho ta Dany teda má?

4)

Celá linka okolo Gendryho byla strašně zrychlená. Tak jsem tě našel, pojď s náma, jo, půjdu, tohle je Jon, znal jsem tvýho tátu, tak ať už jsme na severu, vždycky jsem hrozně chtěl bojovat… A nebylo by náhodou pravděpodobnější, že by se Gendry zmínil, že cestoval s Aryou a dobře se s ní znal? Nebyl by tohle lepší důvod přidat se k Jonovi a pro Jona lepší důvod Gendryho vzít? Co třeba „jsem kovář, zvládnu vymyslet obsidiánový ostří zakovaný do kovu…“ co já vím… Stejně tak bych čekal, že to, že zná Aryu, vytáhne Ohař.

5)

Asi největší výtku mám ale k tomu plánu přitáhnout na jih mrtvolu. OK, nechme stranou, že je naprostá pitomost, aby se toho účastnil all star team, o tom jsme si psali jinde. Ale to nejdůležitější: předpokládejme, že všechno klapne. Že se výprava povede, nikdo nezemře, chytnou mrtvýho a co já vím, třeba i jednoho WW a ten jim nerozmrzne a oni ho dovedou k Cersei a ona tomu uvěří a........ a co dál? Cersei řekne „jeminánku, máš pravdu Jone, teď to vidím, musíme si pomáhat. A víte co? Až zaženeme WW a ty desetitisíce mrtvol, tak se já vrátím do KL, vy na DS a WF a někdo nám bude dělat rozhodčího a rozdáme si to férově o to, kdo bude vládnout.“ Nebo co je teda plán? Vždyť ten plán je od základu úplná blbost. Hlavně Tyrion přece zná svojí sestru, Cersei je největší kráva v celým Západozemí a on jí věří? Ona ho chce zabít x let a on jí věří? On ví, že je schopná zradit kdykoliv kohokoliv, a jemu připadá, že se s ní dá dohodnout? Ona má za pobočníka Qyburna, vypálila septum, zabíjela nevinný lidi a oni čekají, že bude dodržovat svojí část dohody? To D&D zničehonic snížili Tyrionovi IQ na půlku?

No jak mě nadchla minulá epizoda a popravdě vlastně i ty předchozí, tak tahle mě teda dost zklamala. Hlavně mi připadá, že to šijou horkou jehlou, působí to strašně strojeně a postavy se baví o banalitách, místo aby řešily důležitý věci. Málo prostoru má Bran, Varys, vůbec nikdo neřeši tisíce Neposkvrněných – to se po nich Danny neshání? Nechybí jí náhodou nejkvalitnější část armády? Jak to, že jsme o nich neslyšeli doslova ani slovo?

Sorry za tapetu, ale fakt mě tahle epizoda nenadchla. Doufám, že ty další budou lepší… Nějak překousnu ten stupidní výlet za Zeď a pak už to snad bude zase stará dobrá Hra o trůny.

#229 Kastelános #232 vlads #235 karel304 #244 yennik #245 yennik
14.8.2017 | 23:11:02
vlads

Kdyz uz zacali tezit ten obsidian, tak doufam, ze se jim vyzbrojili ti, kteri jdou za tu zed. Bud to neudelali a pak nechapu jejich uvazovani nebo to jen nebylo naznacene.

#237 Rafan
14.8.2017 | 23:17:08
Kastelános

#227 tap: Vidím to podobně, hlavně co se týče prvního bodu, čekal jsem všechny možné události, ale tuhle snad jako jedinou jsem nebral v úvahu. Kdyby všechny ty dialogy byly důležité a zajímavé, bral bych to. Ale když jsou o ničem a jejich možný potenciál by se dal využít daleko jinak, častokrát i jak si fanoušek přeje a doufá v to, tak je to prostě škoda …

#231 tap
14.8.2017 | 23:17:58
tap

Jo a ještě jsem zapomněl – za Zdí budou Gendry, Tormund, Beric, Thoros a Ohař hodně platný. Ani jeden z nich nemá zbraň z valyrijský ocele. Proč nemají s sebou x oštěpů z obsidiánu?

14.8.2017 | 23:18:01
tap

#229 Kastelános: já bych jim odpustil snad i tohle, ale mám fakt velkej problém s tím plánem jít za Zeď. Takovou blbost by Tyrion nikdy nevypustil z pusy.

14.8.2017 | 23:19:18
vlads

#227 tap: Tyrion hledal telo, tak asi proto.

treba to s tou ozivlou mrtvolou na jihu bude vyresene tak, ze night king ozivi jednoho z tech draku a posle ho na navstevu, tak tomu pak budou verit vsichni :-)

#233 Kastelános #234 tap
14.8.2017 | 23:28:02
Kastelános

#232 vlads: ! Bude mrtvola i drak …

14.8.2017 | 23:30:48
tap

#232 vlads: no je fakt, že

ten drak ve vizích, co přelétává nad KL klidně může bejt ten oživenej :)

14.8.2017 | 23:45:31
karel304

#224 Michiko Karasu: Lordi ze severu ví jen to, že Jon je na Dragonstone pro dragonglass a kvůli jednání s Daenerys o pomoci a dlouho se nevrací, samo neví nic o sebevražedné výpravě za Zeď…jakou výzbroj mají sebou snad teprve uvidíme. #227 tap: Dobré komentáře, třeba se ale něco z těch linek ještě vyjasní v 06 a 07 epizodách.

15.8.2017 | 0:33:48
Amonix

Všiml jsem si diskuze k tomu, co udělala Daenerys. Mnozí tady píší o tom, že se mění v šílenou královnu. Já s tím nesouhlasím.

Je potřeba si uvědomit, že ten svět vytvořený GRR Martinem má svá specifika a nelze ho zasadit do současného vidění světa. Všechny postavy tam mají nějaké prohřešky, které z nich dělají záporné postavy. Daenerys se změnila v tom, že už to není královna osvoboditelka, ale královna dobyvatelka. Její prohřešek je odpočátku stejný, že chce vládnout Sedmi králoství západozemí a kvůli tomu vyvolala válku. To, že v boji používá draky, je očekávané. Je to její výhoda a všechny postavy, co jí celou dobu podporují, s tím musely počítat.

Je tu i jeden zajímavý příklad. Král severu před ní nepoklekl, ale toho ona nepopravila. Proč? Protože to není její nepřítel a nesnaží se jí zabít. Vojáci Lannisterů nepřítel jsou. Mohla je uvěznit, ale co by to řešilo? Ve válce platí, že pokud chceš minimalizovat ztráty, vyhraj válku okamžitě. Tím, že předvedla svojí děsivou sílu a zároveň donutila nepřátelské vojáky pokleknout, k tomu nakročila nejlíp jak mohla. Co je třeba Jonovi platný, že je to šlechetný hrdina, když se v bitvě o Zimohrad nechá Ramsyem vyprovokovat a zničí tím vlastní bitevní strategii. Kvůli jeho touze zabít Ramsyeho, zahynulo tisíce vojáků. Není i on čistě záporná postava?

15.8.2017 | 1:30:59
Rafan

#228 vlads: Mám dojem že v té bedně co nakládal Jorah do člunu budou obsidiánové zbraně.

15.8.2017 | 1:50:00
Rumek

#34 Ann Taylor: Anulovat, zapudit, rozvést… Tvůj úsudek o tom, že Rhaenys a Aegon jsou tímto bastardi je mimo… Navíc všechno je to úplně irelevantní. Jediná důležitá věc, která z toho plyne je ta, že Jon není bastard je právoplatný nástupce trůnu.

#239 tap #240 niennor
15.8.2017 | 7:22:07
tap

#238 Rumek: při tom zběsilým tempu, jakým teď plyne děj, není čas ani na to, aby si postavy řekly to nejzákladnější. Natožpak na přesvědčování celýho západozemí, že ten jeden záznam v zápisech nějakýho septona je důkazem, že „bastard Neda Starka“ je ve skutečnosti nástupce trůnu, protože přece Bran Stark viděl přes čarostrom, že se Jon narodil Lyaně…

IMHO si vůbec nedovedu představit, že by tomu kdokoliv uvěřil. Leda by se ozval Howland Reed, ale to by přesvědčilo pár lidí. Navíc Bran nebude vůbec přesvědčivej zdroj, je to až moc neuvěřitelný a hlavně – je Stark, bude to vypadat, že chce pomoct k trůnu svýmu nevlastnímu bratrovi.

Trochu se obávám, že celou záležitost naprosto odfláknou. Já jsem vítal rychlejší tempo vyprávění, ale tohle je až moc velkej kvapík. Varys nešpehuje, Bran nikomu neříká, na co přišel, Arya se Sansou si nevypráví, co zažily (nesblížilo by je to náhodou? Asi by pak nemuselo dojít k nedorozumění), Jorah neřekne Jonovi, že to byl Sam, kdo ho vyléčil, ačkoliv Sam JASNĚ řekl, že sloužil pod Mormontem, Ohař neřekne Jonovi, že viděl Aryu, stejně tak Gendry, Tyrion nevysvětlí Jaimemu, proč změnil stranu… No prostě očividně si tvůrci řekli „přestáváme mluvit, začínáme bojovat“ a přepli na prázdnou akci :(

15.8.2017 | 7:46:49
niennor

#238 Rumek: jej úsudok nie je mimo, anulovať nie je to isté, ako rozviesť.. pri anulácii sa manželstvo prehlási za neplatné, takže ani nejestvovalo, a teda všetky potenciálne deti z neho sú vo svete soiaf bastardi

je divné, že dal to manželstvo anulovať, keďže si v pohode mohol zobrať druhú manželku a mať tak legitímne tri detská podľa proroctva, v ktoré veril

#241 tap
15.8.2017 | 7:51:41
tap

#240 niennor: a nenapadá vás, že názvosloví v Západozemí může být od našeho odlišný? Že to slovo může sice znít stejně, ale znamenat v tý kultuře něco úplně jinýho? Platí to, co říká (nebo ještě řekne) Sam, ne to, co říká právnička z 21. století, protože je to jinej svět, jiná kultura, jiná doba. Tady má právo veta autor a když ten napíše, že „anulovat“ znamená v Západozemí totéž, co v našem světě „rozvést“, tak má prostě pravdu a tečka.

15.8.2017 | 8:00:22
tynkks

#163 Anikitos: Já bych to tak svéhlavě ještě netvrdila, samozřejmě na 99% tomu tak bude, ale jen Bran slyšel co Lyana Nedovi šeptala do ucha. A protože GOT je hlavně o nečekaných zvratech a překvapeních… jak by tohle kohokoli překvapilo, on ji unesl, takže to všichni předpokládají­..uvidíme.

15.8.2017 | 8:12:15
-Skinner-

Inak Rhaegar musel byť pekne hlúpučký. Počas vojny anulovať manželstvo s Eliou Martell. Nepochybne by sa tak pripravil o svojho najväčšieho spojenca. Viem, že mu to nepomohlo ale aj tak.

15.8.2017 | 10:20:01
yennik

#227 tap: Tyrion by s ním nepromluvil, protože by Dany Jaimeho upálila, protože by nebendnul da knee.

15.8.2017 | 10:57:54
yennik

#227 tap: Pro ty nemrtvé jdou IMO hlavně kvůli tomu, aby uvěřila Dany a zbytek severu, který ještě pochybuje. Poté Citadela.

15.8.2017 | 11:01:22
Sionik

však co se týče seriálu je uplně jedno jestli to byl rozvod nebo anulace – obě předchozí Rheagarovo děti to maj za sebou. Rozdíl by to byl jen v knížce kde by to vyhodilo ze hry Aegona a jeho nárok na trůn(nebo ten o kterým tvrdí, že má, ale ani to neni jisty)..

15.8.2017 | 15:00:28
EmporioDrago

Začátek s vránama a přicházející hordy nemrtvých a konec skupina pochodující v blizzardu jim naproti, fajn začátek a konec.

Scéna lord Tarly, Dickon Tarly a Daenerys s Tyrionem. Tarly a syn odešli hrdě. D na mě v tu chvíli, že se projevila mad stránka po otci. Asi Tyrion a Varys si to taky uvědomují. Tím pro místní čitatele neříkým, že je jediná mad královna (nebo aspoň její část). Tarly měl pravdu, jeho královna tady žije a žila, ať už je jaká chce. D je cizinka s barbary za zády, kteří tam ani nepatří. Neumím si ho představit, že by poklekl a přidal se k cizince s barbary, kteří ani neumí místní řeč.

Navazuji na Sama. Je tady terčem posměšků občas. Ano v porovnání s otcem a bratrem se nedají srovnat v X věcech. V jiných je naopak převyšuje. Ale jde si za svým cílem i když ta jeho cesta není akční nějak ani sexy. Dovolí si přerušit arcimistry Citadely, váženou skupinu lidí, kteří když chtějí, dají ti slovo, abys promluvil. To že je přerušil, klobouk dolů s jeho povahou. Věděl, že to tam nikam nevede a nebo kdyby vedlo, trvá to dlouho, sbalil se a jede pryč, protože cítí, že musí splnit úkol od Jona. Myslím, že sehraje ještě důležitou roli a nakonec přijde na něco zlomového, odvodí si to z informací, které najde. To je jeho role. Je sice nemotora, chová se zbaběle, je stydlivý, ale jde si za cílem, je zakouslý a dodává svůj um myšlení ke oceli druhých.

Jon a Deny. Ty jejich společné scény…no, romantické klišé momenty pro děti a náctileté publikum. Zbytečné a škoda, stejně jako zbytečná scéna dříve Grey Worm a Missandei. Pro mě plus, že odplul z Dragon Stone na sever. Scény ze severu pro mě top.

Cercei a Jaime. Začínám cítit, že když zemře nebo padne jeden z nich, druhý buď rozpoutá peklo, zemře taky nebo se totálně uzavře, zemře uvnitř část osobnosti. Navíc teď když čekají dítě. Propojení dvojčat i přes občasné pochyby Jaimeho tam jsou víc než u kohokoliv jiného. Jaime – hodně slabé setkání s Tyrionem. Tam byl obrovský potenciál.

Arya a Sansa. Nepochopil jsem moc slovní útok Aryi na Sansu. Zbytečné. Pokud to něčemu přičítám, je její mládí, impulzivnost a nezkušenost s jednáním i přes její nesporné schopnosti zabijáka. Arya vs Malíček. Hmm jsem zvědavý.

Návrat Gendryho a děj kolem něj. Čekal jsem, kdy se objeví. Moc rychlý sled představení Tyrionovi, setkání s Jonem a pak i s Ohařem, Berikem a Thorosem. Mimochodem když Berik a Sandor chtějí mluvit ke stejnému tématu, vždy to stojí za to :-)

Na závěr, milí tvůrci – dejte už do háje zpět Jonova Ducha!!! Draci moc fajn, ale Duch je Duch. Je to Jonův stín, patří k sobě a je s ním, i když spí, jde kamkoliv, bdí nebo snad se i vyprazdňuje. Patří k sobě.

15.8.2017 | 15:03:44
Milazly

Na tomto dílu mi vadila technická věc. A to je záchrana Jaimeho Bronnem. Ani mi tak nevadí to, že oba museli uplavat pod vodou 100m. Vadilo mi, že se vynořili z bláta a plivali čistou vodu. Brnění měli pokryté vrstvou bláta a po hlavách jim stékala voda jak křišťál. Navíc Jeime měl brnění od bláta a zlatou ručičku měl nablýskanou jak psí kulky. No nic, vždy se vše nepovede. Jinak pokud je John Targaryen, tak by měl projít podobnou ohnivou zkouškou, jak dvakrát Daeny. Pak nebude třeba nic dokazovat a všichni uvidí, že mu plamen neublíží(jak například Viserysovi).

#249 EmporioDrago
15.8.2017 | 15:25:43
EmporioDrago

#248 Milazly: s odolností proti ohni pracuje jen seriál, kniha snad ne, pokud si pamatuju. A nejsem si jistý, zda každý Targaryen je plně odolný ohni jako D. Navíc Jon není Targaryen z obou stran. Má v sobě polovinu ledu po matce. A moje domněnka teď aktuálně, jelikož Jon se popálil, silnější geny jsou po matce od Starků a i proto má černé vlasy. Ale otec je Targaryen a i když to neví nikdo krom diváků a Brana, bude kolem toho ještě asi dost haló

#250 Rafan
15.8.2017 | 15:57:33
Rafan

#249 EmporioDrago: Podle mě to ví i Drogon. Reagoval jako pes který agresivně startuje na příchozího ve tmě a když se přiblíží dojde blíž a on ucítí pána, nebo člena pánovi rodiny. Chování se změní na projevování přízně. Říká se že Targaryeni a draci mají mezi sebou zvláštní mimosmyslovou vazbu. Neslyšel jsem že by Dany někdy volala na draky jakýkoli povel a přesto evidentně dělali co chtěla. Vlastně jediný povel je „drakaris“ a ten je spíš na efekt než že by byl potřeba.

15.8.2017 | 20:15:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama