Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Bran poví Jonovi tajemství jeho původu

Bran poví Jonovi tajemství jeho původu

Na konci šesté řady seriálu Game of Thrones jsme zjistili, že fanoušci měli celou dobu pravdu. Fanouškovská teorie o původu Jona Sněha je sice pravdivá, ale kdy se ji dozví samotný Jon?

46 0
26.7.2016

Herci seriálu Game of Thrones, kteří byli na Comic-Conu v San Diegu, toho o sedmé řadě moc neprozradili, protože sami zatím neví, co je čeká. Jednu věc jsme se však dozvěděli, Jon se o svém původu skutečně dozví. „Myslím, že Bran tuto informaci odhalí. Nějak to Jonovi řekne, ale nevím, jak to Jon pobere,“ prozradil herec Isaac Hempstead-Wright, představitel Brana Starka.

Už vůči Jonovi by nebylo fér, kdyby o svém skutečném původu nevěděl. Zajímavé bude sledovat, jak se s touto věcí vypořádá. Bude sice i nadále bastardem, ale ne rodu Starků, ale rodu Targaryenů (co se týče pohledu z otcovy strany).

(Foto: CW)

Menší bonus na závěr. Na Comic-Conu se objevil i režisér Miguel Sapochnik, který režíroval epizody The Gift, Hardhome, Battle of Bastards a The Winds of Winter. Ve výčtu režisérů pro sedmou řadu se sice neobjevil, ale na Comic-Conu prozradil, že se i tak bude na sedmé sérii podílet.

Diskuze /94

WILLIAM_MOINSPIELD

„Ve výčtu režisérů pro sedmou řadu se sice neobjevil, ale na Comic-Conu prozradil, že se i tak bude na sedmé sérii podílet.“ … a to je jenom dobře, protože to je frajer jako péro ;)

#37 Martina13
26.7.2016 | 16:02:15
NelsonT

Tak snad už nikdy nenatočí něco jako Battle of Bastards :D, hloupější bitvu jsem snad neviděl.

#8 Molmon
26.7.2016 | 16:11:04
Alchymista

JA som ale tu scenu z Johnovim rodokmenom celkom nepobral moze mi ju niekto vysmetli t prosim ?

26.7.2016 | 16:18:16
Perpentach

Jon je syn Lyanny Stark a Rhaegara Targaryena

#7 jajkob
26.7.2016 | 16:31:45
jajkob

toto veľmi zamieša karty na železný trón, čo myslíte? IT WILL SIT KING IN THE NORTH TO THE IRON THRONE?

#6 Arrow123
26.7.2016 | 17:05:22
Arrow123

#5 jajkob: Daenerys má väčší nárok na trón kedže Jon nie je čistokrvný Targaryen a úprimne ani o trón moc nestojí. Tipujem že bude strážca Severu za vlády Daenerys.

#9 jajkob #15 oskarka #28 Rafan
26.7.2016 | 17:09:41
jajkob

#4 Perpentach: a synovec Daenerys Targaryen. Všimli ste si že aj v Nočnej hliadke funguje rodinkárstvo?Maj­ster Aemoh Targaryen podporil Jona Targaryena :) K tomu Jon Targaryen okamžite ako sa stal lordom veľiteľom popravil pomocníka pri poprave a zradcu jeho strýka Eddarda Janosa Slynta, veľiteľa mestskej hliadky na začiatku seriálu ;)

26.7.2016 | 17:10:16
Molmon

#2 NelsonT: byla to nejlepší bitva v historii seriáluXD ale proto že byla jediná bez střihů na konec,takže byla jediná „pořádná“

26.7.2016 | 17:13:06
jajkob

#6 Arrow123: To je pravda(videli sme všetci ten šok u scén Kráľa Severu a Lorda Veliteľa), ale nemajú muži väčší nárok na trón?K tomu je syn prvorodeného, takže ak nepočítame čistokrvnosť, mohol by Daenerys predčiť. Máš takmer určite pravdu ( to čo som napísal predtým je len moje želanie, ale bol by to extra zvrat na konci), ale treba dúfať že Daenerys bude Jona bude rešpektovať.

26.7.2016 | 17:14:28
jajkob

Ako sa zachová Tyrion, keď to zistí? :D

#16 oskarka
26.7.2016 | 17:22:34
Sammet

. „Myslím, že Bran tuto informaci odhalí. Hmmm, neni to len domnienka co si mysli samotny herec ? nemusi mu to odhalit podla toho co si on mysli predsa…ci ?

#12 RadekK
26.7.2016 | 19:03:57
RadekK

#11 Sammet: já myslim že máme demokracii a herci si můžou řikat co chtěj ;o)

26.7.2016 | 19:47:51
Zmiaz

Ted uz se neresi, kdo ma a nema narok. Kralovska rada je mrtva a lide budou provolavat toho, z koho budou mit strach. Neni uz nikoho, kdo by resil nastupnictvi. Krutovlada Cersei dlouho nevydrzi a Deny se o trun nebude chtit s nikym delit. A s armadou jakou ma ona neni nikdo, kdo ji trun vezme. Takze je vcelku jedno, jestli by mel Jon narok vetsi ci nikoliv.

#33 dragon113
26.7.2016 | 20:07:46
juratanos

podle mne Jon a Danny bud budou bojovat jako největší borci a nebo uzavřou nějaké spojenectví ale je to GoT a nikdy nevíš co se může dít

#27 didi2012
26.7.2016 | 20:18:43
oskarka

#6 Arrow123: Jon má větší nárok na trůn, protože Rhaegar byl prvorozený syn Aeryse II. Targaryenové měli více manželek, tak Jon může být i legitimní syn, pokud se Rhaegar s Lyannou tajně oženil.

ALe Jon hru o trůny nehraje, takže se uvidí.

#18 jajkob
26.7.2016 | 20:30:18
oskarka

#10 jajkob: Podle mne Tyrion taky hru o trůny nehraje, tedy pro svou osobu, jemu bude stačit Casterlyova skála. A nezapomínejme, že jeho manželství se Sansou nebylo anulováno, takže má i nějaké možnosti v oblasti Severu! :-)

#17 jajkob #19 Chipmanek #20 Argetlam Královrah
26.7.2016 | 20:32:22
jajkob

#16 oskarka: Je mi to jasné, narážam na tvrdenia (priateľské, Tyrion chcel aby sa Jon vyrovnal s tým, že je bastard, teraz sa Dany bude asi vyrovnať s Jonom, ser Arthur Dayne oznámil Nedovi Starkovi pri Tower of Joy že „Náš princ je v tejto veži“, takže podľa mňa máš pravdu že najskôr sa zosobášili a teraz je to pekne rozohraté, stačí aby Meera prišla za svojím otcom ktorý dosvedčí jeho Nástupníctvo)Ty­riona že Jon je bastard, čo nebude, navyše to bude právoplatný kráľ, zaujímavé bude ako to prijme Davos a další Jonovi vazali(tipujem že Freyovci po „koláči“ od Aryi nebudú robiť problémy a opätovne prisahajú vernosť kráľovi Severu), veľký problém bude s Malíčkom a Sansou, v tom prípade Arya zasiahne :D .

#21 Ann Taylor #22 dfx
26.7.2016 | 20:52:23
jajkob

#15 oskarka: Jon hru o tróny nehrá, ale ak Dany uvidí hrozbu bielych chodcov, nechá najskôr Jona usadnúť na trón, a Jon to bude vidieť ako najistejší spôsob ako získať armádu na boj s WW.

26.7.2016 | 20:54:07
Chipmanek

#16 oskarka: Ale jejich svatba nebyla dokoncena, protoze neprosli skrz postel, aspon v tomhle serialu se tenhle fakt respektuje. A pokud vemes v potaz samotnou Sansu, tak ta se prohlasila za Starka dokonce i po svatbe s Boltonem, ktera uz mela vsecky nalezitosti splnene.

Takze na severu Tyrion nema nic a nikdy mit nebude. Popravde po prijezdu do KL by ho meli okamzite popravit, protoze je pravoplatne odsouzen k smrti a to spravedlivym soubojem pred bohy. Doufam ze se tam neaky pametnik najde a dokonci tuto popravu.

26.7.2016 | 21:23:07
Argetlam Královrah

#16 oskarka: Už vidím jak Tyrion dojede do Zimohradu a oznámí Sanse, že se má posunout, protože budou sdílet postel :D ta by ho hnala…

26.7.2016 | 22:00:36
Ann Taylor

#17 jajkob: Neoznámil.

#29 jajkob
webmaster
26.7.2016 | 22:05:45
dfx

Knihy osm necital, ale naozaj ser Arthur Dayne oznámil Nedovi Starkovi pri Tower of Joy že „Náš princ je v tejto veži“? Preco potom zacali ten suboj? Ved ser Arthur Dayne mohol povedat Neddovi, ze Lianna rodi dieta, ktore ma s Raegarom a bol by pokoj.
#17 jajkob:

26.7.2016 | 22:56:01
Cermb0

Aha, Bran to řekne Jonovi kterej je na Zimohradu. Takže tu máme spoiler a klišé jako kráva, Bran i přes průser s jeho znamením na ruce překročí Zeď, aby tu novinku mohl vyzpívat a tím poruší magii a Chodci projdou „jako když dýka krájí sýr“ :D

#24 mr_bungle #25 Serials. #26 zroutik
26.7.2016 | 23:03:20
mr_bungle

#23 Cermb0: Ale on asi neví, že s tím nesmí za Zeď.

26.7.2016 | 23:46:40
Serials.

#23 Cermb0: Skvělý, nebýt tohohle komentáře tak by mi to nedošlo :D Proč já si to proboha čtu -_- :D :D

27.7.2016 | 1:41:06
zroutik

#23 Cermb0: a co když Jon půjde zas za zed? nemusi jít Bran za nim ne? se můžou potkat i jinde, nebo to může říct někomu, navíc je to měnič – se vtělí do těla někoho a bude si běhat za zed jak se mu chce :-) je to ještě dost otevřený podle mě :-) zas takovej spoiler to neni.

27.7.2016 | 7:11:32
didi2012

#14 juratanos: Alebo bude Danny Jonova NISA NISA

27.7.2016 | 7:21:08
Rafan

#6 Arrow123: Mám dojem že nás zase tahají za fusekli a práskli jen půl pravdy. Jon je na 100% manželský. Lyanna by nikdy nepřistoupila mít potomka bastarda, který nemá nárok na nic u Targaryenů, ani Stárků. Její pověst by navíc velmi utrpěla.

27.7.2016 | 7:37:35
jajkob

#21 Ann Taylor: tak „náš princ nás chcel tu“, ale to je rovnaké, chcel, aby chránili jeho syna.

#30 Ann Taylor
27.7.2016 | 8:05:03
Ann Taylor

#29 jajkob: No takže neoznámil. Protože to stejný rozhodně není, když naopak odmítal prozradit cokoli a radši je chtěl zabít. Oznámil mu jenom to, že dostal od Rhaegara rozkaz někde být, nic víc. Kdyby ho Rhaegar poslal hlídat jeho oblíbenou kočku, může říct úplně to samý.

#31 jajkob
webmaster
27.7.2016 | 8:46:54
jajkob

#30 Ann Taylor: A Rhaegar by poslal strážiť jeho obľúbenú mačku?Až takí retardi zas Targaryeni nie sú.

#63 mr_bungle
27.7.2016 | 9:21:21
Nal

Pořád zapomínáme, že dle autora bude hořko-sladký konec… tak abychom si uvědomili, že ne všichni oblíbenci ten konec přežijí. ;-) A navíc si myslím, že autor nás rozhodně několikrát překvapí věcmi, které zde v diskuzích nikoho nenapadly. Těším se.

#64 mr_bungle
27.7.2016 | 9:44:38
dragon113

#13 Zmiaz: Len aby jej ostala cela tyrelly a dorn sa chcú len pomstiť cersei ked sa im podarí vôbec dobyť KL po pomste sa na deanerys vykašľu a budu proti nej niečo kuť aby sa dostali k moco dothraci tiež nevidržia dlho pri nej ked im zakazuje ich štyl života a za prve musí ešte dobyť KL len aby jej armáda ešte neskončila ako hlavný chod na cersine gril party

#34 Morvud
27.7.2016 | 10:06:43
Morvud

#33 dragon113: To asi těžko. Před Robertovou rebelií byl rod Tyrellů na straně Targaryenů a obléhali Stannise. Dorne se sice osamostatnil po masakru Elii Martell, ale vždy jevili sympatie k Targaryenům. Cesei použila většinu Divokého ohně na Baelorův Sept. Navíc, Dany oheň neublíží, stejně tak jejím drakům. Nechápu, proč by každá hlavní postava měla mít něco s Iron Throne. Jon trůn nechce. Vždy chtěl být Stark a pokud zjistí, že má v sobě Targaryena, tak stejně se bude chovat jako pravý Stark.

#35 jajkob
27.7.2016 | 10:31:30
jajkob

#34 Morvud: ale vládca s chovaním starka by bolo pre ríšu vhodnejšie ako vládca s chovaním targaryena.

#68 Argetlam Královrah
27.7.2016 | 10:41:29
dragon113

Síce dany ani drakom oheň neublýži ale vybuch ano tože je nehorľavá neznamená že ju nemôže roztrhať vybuch alebo rozmliaždiť kamene pri vybuchu a tyrel a dorn vždy budú tahať za seba targeryeni ich nazaujímaju

27.7.2016 | 10:44:57
Martina13

#1 WILLIAM_MOINSPIELD: Souhlas. Jeho díly patří vždy mezi nejlepší.

27.7.2016 | 10:53:00
Anka2704

Jestli je opravdu Jon 100% legitimní, kde a kdo na to vezme fyzický důkaz? … Branovy vize jsou v tomto ohledu trochu k ničemu. Někdo nějaký nápad?

#39 Rafan #45 Moor8
27.7.2016 | 12:46:09
Rafan

#38 Anka2704: Už jsem to to před nějakou dobu tady psal. Byl tam Howland Reed a služebné či porodní bába. To celé se přece neodehrálo ve vzduchoprázdnu. Svědci spíš mlčeli z důvodu ochrany dítěte před Robertem, který by ho dal okamžitě zabít. Mimochodem Když tak uvažuji. Byl by Bastard pro Roberta tak nepřijatelný. Neměl by na nic nárok, byl to syn Lyanny, kterou tak miloval. Pokud by ho ujistili že byla znásilněna a tedy by si zachovala před ním i svou čest. Ne, ta celá šaráda by se kvůli bastardovi nekonala. Jde tu o následnictví, které by zpochybnilo nárok Roberta na trůn a navíc by tu hrozil rozkol mezi ním a Eddardem. Jon by byl za situace, že je legitimní jeho synovec a též člen rodu Starků. Eddard by nedovolil by jeho vraždu. Tady se hrají vyšší level hry o trůny.

#40 jajkob #41 Anka2704
27.7.2016 | 13:11:47
jajkob

#39 Rafan: Plus taký spoiler, prečo je teraz pri Branovi dcéra Howlanda Reeda? :D

#42 Anka2704
27.7.2016 | 13:23:23
Anka2704

#39 Rafan: Tomu všemu rozumím, ale myslela jsem spíš důkaz toho sňatku. Ze seriálu logicky vyplývá, že legitimní je, ale pokud by to mělo pro Jona něco znamenat (tím myslím víc než že se konečně dozví, co je zač a bude mít dušička pokoj), tak jak budou přesvědčovat ostatní? Kde je jistota, že se objeví svědkové a jestli jim někdo uvěří? ;)

#59 Rafan
27.7.2016 | 13:32:13
Anka2704

#40 jajkob: Vytáhne z kapsy oddací list asi … :D

#47 jajkob
27.7.2016 | 13:33:55
horko

Neviem ako vy ale mna napadlo aj toto, kedze je John prakticky tej istej krvy ako Danny tak podla mna je aj on odolný voči ohnu nemyslite? a na druhu stranu ho ozivil Pán ohna … podla mna to bude mat niečo do seba

#50 madhitman
27.7.2016 | 13:41:38
Tomces

bacha spoiler

kartama Jon zamíchat snad ani nemůže ne? 1) je bastard 2) má staršího bratra (Aegona – jediného žijícího syna Rhaegara a Ellie Martel považovaného za mrtvého) 3) ani Daenerys nemůže být královna… viz bod 2. Doufám teda, že se Aegon objeví v další sérii… mám ale trochu strach, že když se neobjevil doteď podobně jako LS, tak se neobjeví vůbec

#46 jajkob #51 madhitman #67 mr_bungle
27.7.2016 | 13:47:03
Moor8

#38 Anka2704: Nebude se to řešit u soudu. Pokud bude mít za sebou armádu, tak jeho nárok nebude moc zpochybňován. Momentálně je jeho nárok stejně legitimní jako nárok Dany. To, zda je Jon bastardem Targeryenů záleží na tom, zda by ho Rhaegar uznal jako svého dědice. To my nevíme. Stejně to dopadne tak, že se tihle dva vezmou ;)

27.7.2016 | 13:57:36
jajkob

#44 Tomces: V knihe je živý, ale dúfam že čoskoro v nej zomrie a seriáli sa ani neukáže, síce je to badass chlapík ten Aegon :D

27.7.2016 | 14:24:40
jajkob

#42 Anka2704: sak jasnačka ;)plus Rhaegarovu záveť, kde trón prenecháva Jonovi :D

27.7.2016 | 14:26:55
Občasný komentátor

Mě pobavila otázka na ComicConu, když se Sophie ptal jeden fanoušek, že když nejsou sourozenci tak jestli by nemohli být spolu s Jonem? A Sophie odpověděla, že jestli se to stane, tak že přísahá bohu, že (asi myslela) D&D zabije :D :D :D

#49 jajkob #71 BloodyBlondie
27.7.2016 | 14:27:11
jajkob

#48 Občasný komentátor: Tak D&D zabije Sophie, to nemala hovoriť.Tipujem hneď na tretiu epizódu, a aby ju naštvali ešte viac, poštvú na ňu Maisie Williams(Aryu), ktorá si ju pridá do zoznamu :D A to bude koniec ich kamarátstva ;)

27.7.2016 | 14:35:43
madhitman

#43 horko: Před smrtí ohnivzdorný nebyl. V knížce si spálil ruku při záchraně Joera Mormonta před nemrtvým. A dost často to tam Martin zdůrazňoval. Jon si vypěstoval takovej tik, že si pořád protahoval tu spálenou ruku, i když už byla v pořádku. (A protože jsem magor, tak se mi to v období, kdy jsem ty knížky četl, povedlo vypěstovat taky.:D)

#55 Khardoom
27.7.2016 | 14:43:56
madhitman

#44 Tomces: ! 1) Nemusí být. 2) V seriálu není a v knize to taky vůbec nemusí být Targaryen.(Blac­kfyre se dost nabízí) Nebo taky může umřít. Je to jen vedlejší postava, na rozdíl od Jona, Dany, Tyriona, Sansy a Aryy.(Z těch taky někdo zařve trvale, ale až ke konci pravděpodobně).

27.7.2016 | 14:51:06
Leithian

Jon je asi tak targaryen jako stark, Evidentně většinu zdědil po matce, plus Eddardovo výchova. je to prostě Stark, tím že je možná manželským synem Lyanny má i jakýsi oficiální nárok na trůn severu. Pokud se tam nebudou cpát Sansa, Bran nebo Arya. Bran podle mě určo ne. Arya na to nemá. A Sansa.. no buhví…

27.7.2016 | 14:52:40
PeeBaEx

Teď mi došlo proč Ned chtěl o matce od Jona mluvit až po tom co se přidá k vránám, proto aby si pak nekladl zádný nárok na trůn.

#54 jajkob
27.7.2016 | 15:10:51
jajkob

#53 PeeBaEx: a aby ho Robert Baratheon nemohol zabiť.

#56 madhitman
27.7.2016 | 15:17:37
Khardoom

#50 madhitman: Jon si spálil ruku i v seriálu při stejné události.

Danny ohnivzdorná není ani náhodou. Má sice vyšší odolnost vůči teplu ale pořád je hořlavá. Že v první sérii přežila to spálení na hranici, tak sám Martin řekl, že to byl zázrak ale ohnivzdorná není takže je to jen demence D&D.

#57 madhitman
27.7.2016 | 15:31:29
madhitman

#54 jajkob: Aemona sice nechal žít, ale nejsem si tak úplně jistej, jestli by to platilo i pro přímého následníka trůnu, který se pomalu dostává na vrchol svých sil. I na Zdi je nebezpečím. Porušit přísahu může vždy a pak už jde jen o to, kolik vazalů získá na svou stranu. A dost rodů vzpomíná na doby pod Targaryeny.

27.7.2016 | 15:40:14
madhitman

#55 Khardoom: Taky jsem si to myslel, ale nebyl jsem si 100% jistý, protože v knížce se na to upozorňuje mnohem víc (až podezřele).

Taky jsem četl, že GRRM říká, že není fireproof. Ale zázrak se mi nelíbí. To smrdí tím, že se to nevysvětlí a to mě bude štvát. Protože jestli to zůstane bez vysvětlení, tak je to plot hole jak prase. Ale ta druhá scéna v knize ještě nebyla, tak to třeba vysvětlí.

27.7.2016 | 15:59:23
Rodney_

Jon má největší nárok na trůn v případě že se Rhaegar s Lyannou vzali… u Targaryenů mají mužští následníci vždycky přednost před ženami, i kdyby to byl nějakej vzdálenej bratranec

#61 Rafan
27.7.2016 | 16:44:39
Rafan

#41 Anka2704: Pokud byla svatba, ta se s největší pravděpodobností konala v nějakém Septu. Předpokládám že Septon co je oddal by měl o tom pořídit záznam. Tak že stačí vědět kde byli oddáni. Důkaz že se tak stalo by se v tom Septu měl najít.

27.7.2016 | 17:03:42
krystus

Já bych vůbec neřešil nástupnictví, protože jak řekl Renley v první sérii Nedovi, nešlo o nástupnictví když se vzepřeli šílenému králi a nejde o něj ani teď. Toto je stejná situace… Pokud ho Dany získá silou, tak bude její a bude mít podporu Martellů a Tyrellů i železných (pokud se vše povede jak si holky dohodly). Bran nemá jak dokázat co viděl, musel by dokázat svolat velké rody, aby přijeli a všechny je vzít do vize, což se asi nestane… pochybuju že nějaké svědectví Howlanda mu pomůže…

27.7.2016 | 17:06:52
Rafan

#58 Rodney_: To ano, ale pokud je Jon legitimní, měl by přednost prostě z titulu že je synem následníka trůnu. Ti mají přednost i před sourozenci svých rodičů. Dokonce snad i tehdy, kdyby se Jon narodil jako bastard ale ještě před jeho narozením, by Rhaegar zajistil dekret, že ho uznává za svého právoplatného syna (což je další teorie) :-) .

27.7.2016 | 17:10:24
nesnášimřízky

To, že platí R+L=J, je sice hezké, ale Jon je i nadále bastard. Ani to nijak nezaručuje jeho nárok na Železný trůn a dokonce to oslabuje nárok na Zimohrad. Jsem zvědavá, co s tím dál vyvedou :)

#72 Rafan
27.7.2016 | 20:20:30
mr_bungle

#31 jajkob: Kdybych byla korunní princ, klidně bych své kočce ochranku pořídila! :D

#78 jajkob
27.7.2016 | 20:51:14
mr_bungle

#32 Nal: Jo, zbývá minimálně jedna nečekaná událost. První byla Shireen, druhá Hodor a měla by být ještě jedna.

27.7.2016 | 20:53:41
SaintSin

I kdyby Bran přesvědčil Jona, že je synem Rhaegara a Lyanny, tak nepřesvědčí nikoho jiného, kdo by z dosazení Jona na Železný trůn neměl prospěch. Tedy, pár lordů ze severu možná přesvědčí, ale rozhodně nepřesvědčí zbytek západozemí a ani nevím, proč by mu měla věřit třeba Dany, která už teď má podporu třetiny západozemí. Sansa podle mě v této sérii zemře, jelikož už dohrála svojí roli a pomstila se Ramseymu…možná ještě párkrát poradí Jonovi jak vládnout, ale to se spíš sežerou navzájem. Tahle řada se podle mě bude točit hlavně kolem Dany a jejího dobývání a interakcí s ostatními rody (spojeneckými a nepřátelskými)…se­ver bude odsunut stranou, alespoň prozatím

#73 Rafan #79 jajkob
27.7.2016 | 20:53:53
Zmiaz

Za predpokladu, ze by existoval nejaky doklad o tom, ze se R+J vzali, tak by podle me byl v kopce Lyanny odpocivajici spolecne s jejimi ostatky. Ta ma jako jedina zena hrobku na Zimohradu a je to misto, kam se nikdo divat nebude. Tudiz se vsadim o co cokoliv, ze pokud existuje nejaky dukaz ze je Jon Targaryen, tak bude cekat prave tam. A pokud to tak bude, pak Bran to uvidi…

#70 Občasný komentátor
27.7.2016 | 20:57:57
mr_bungle

#44 Tomces: Tak hlavně o něj nestojí. Kdyby chtěl trůn, bastardský původ by mu v dobývání nezabránil, takový Vilém I Dobyvatel – napřed známý jako Vilém Bastard (a jeho matka byla dokonce neurozená) – by mohl vyprávět. :)

27.7.2016 | 21:04:11
Argetlam Královrah

#35 jajkob: Ano? Vládce s chováním Neda Starka, chtěl jsi říct? Pokud vím, tak jeho starší bratr a jeho předkové určitě nebyli vzorem ctnosti a milosrdenství. Ned byl jedna z mála výjimek. Překvapuje mě spíše to, jak je tady Lyanna líčena jako pomalu svatá, přitom i ona měla nemalou zásluhu na smrti tisíců nevinných při Robertově rebelii.

#80 jajkob
27.7.2016 | 21:27:46
kukvik

Jon sa zapáči nejakému dračikovy,ked s nimy Dany doleti a je to dostačujúci dôkaz.

27.7.2016 | 22:00:47
Občasný komentátor

#66 Zmiaz: Taky si myslím, že jestli bude nějaký „doklad“ o jeho původu že bude u její hrobky :)

27.7.2016 | 22:01:50
BloodyBlondie

#48 Občasný komentátor: No Sansa a Jon určite manželia byť nemôžu, lebo akokoľvek sa môžu mať radi ako súrodenci, sú to natoľko rozdielne povahy, že po týždni manželstva by ich boli plné Krimi noviny :)

#74 Rafan
27.7.2016 | 23:01:39
Rafan

#62 nesnášimřízky: Kde máte důkaz že je to bastard?

#87 nesnášimřízky
28.7.2016 | 0:20:11
Rafan

#65 SaintSin: Budou se točit hlavně zimní scény a tedy sever, případně Údolí a Řekotočí.

28.7.2016 | 0:23:42
Rafan

#71 BloodyBlondie: Znáte pořekadlo, že protiklady se přitahují? Ostatně na Dany je pozorován vliv Tyriona, který jí hněte k obrazu svému, tedy k lepšímu než původně byla. Dany měla vždy vznešené cíle a však volila né vždy správnou cestu k jejich dosažení. Jak říká Tyrion, dovol abych navrhl alternativní plán :-).

#75 BloodyBlondie
28.7.2016 | 0:34:53
BloodyBlondie

#74 Rafan: Dany a Tyrion sú podľa mňa tiež príkladom tímu, ktorý funguje ako parťáci, ale neviem neviem, ako by fungovali ako manželia. Protiklady sa priťahujú a vytvárajú skvelé, šťastné a dlhotrvajúce manželstvá- napríklad vznešená, namyslená a mantipulatívna Cersei s hrubým, neohrabaným a priamočiarym Robertom, krehká a citlivá Sansa so sadistickým sociopatom Ramsaym, sebavedomím prekypujúci Stannis so samou zo seba zdeptanou Selyse, macher v lžiach a manipuláciách Malíček s vyšinutou a hysterickou Lysou, homosexuálny Renly s heterosexuálnou Margaery… :) Ale samozrejme, niekedy to aj protikladom môže vyjsť, napríklad myslím, že priblblý Tommen a inteligentná Margaery by spolu boli bývali šťastní, keby im osud prial :)

#81 Občasný komentátor #83 Rafan #93 oskarka
28.7.2016 | 0:59:07
lenacia

já si myslím, že Jon se prostě bude vždycky cítit více Starkem, než-li targaryenem. Takže i kdyby se ho někdo rozhodl legitimizovat, tak zůstane věrný rodu, ve kterém vyrůstal.

#77 Rafan
28.7.2016 | 3:55:45
Rafan

#76 lenacia: To je více než pravděpodobné. Eddardova výchova by se měla projevit. Je tu ale zdvižený prst v podobě Theona, ten se také nejdříve choval v duchu Eddarda a pak pod vlivem svého otce a sestry, rychle updatoval svůj hodnotový žebříček a k morálním zásadám přistupoval více než pružně. Nic méně Eddard byl Jonuv velký vzor, kterému se chtěl co nejvíce přiblížit a to nejde jen tak zahodit. Jen se neví jak se postaví k faktu, že mu Eddard zatajoval jeho původ. Bude záležet zda přijme ty důvody jako opodstatněné a ospravedlňující že musel vyrůstat jako druhořadý a snášet nenávist Catelyn.

#81 Občasný komentátor #85 mr_bungle
28.7.2016 | 9:02:37
jajkob

#63 mr_bungle: najlepšiu ochranku aká existuje?Arthur Dayne bol najlepší rytier na svete :)

#84 mr_bungle
28.7.2016 | 9:06:53
jajkob

#65 SaintSin: a tretina západozemia podporuje Jona:)

28.7.2016 | 9:07:47
jajkob

#68 Argetlam Královrah: neboli, ale oveľa lepší ako Aerys alebo Joffrey :D

28.7.2016 | 9:09:51
Občasný komentátor

#75 BloodyBlondie: Já tomu taky nevěřím :D ale vážně mě to pobavilo :D a stát se může cokoli :D jak tu bylo zmíněno u nějakého článku, oni dva spolu zase neměli nějaký vztah. Takže kdyby se poznali… :D :D

#77 Rafan: Jenomže Theon to dával tak nějak pořád najevo, že není doma. Až potom na než ho začal Ramsey mučit, tak řekl že si špatně vybral a že jeho otec zemřel v KL.

Zato Jon, ten si myslel, že je jeho otec a že matka byla nějaké děvka, která jak říkal Robert přinutila Neda zapomenout na čest. A kdyby mu to Bran nějak správně vysvětlil, tak si myslím, že by to Jon pochopil, že ho chtěl jenom chránit. I přesto že ho poslal na Zeď a věděl, jak to tam vypadá.

28.7.2016 | 10:10:17
KV14

Nevím, proč se tu řeší nárok na nějaký hloupí křeslo … čistokrevnost, nečistokrevnost, syn, dcera, syn prvorozeného, sestra … linie je přerušena a bude započata nová nejmocnějším na mapě.

ALE stejně to není o tom, kdo si sedne na nejméně pohodlné křeslo ve westerrosu!

28.7.2016 | 11:14:09
Rafan

#75 BloodyBlondie: Ani na chvilku jsem neměl namysli Dany a Tyriona jako manželé. šlo mi o Jona a Dany. Oni zase tak rozdílní nejsou. Oba mají ideály a jen se je každý z nich snaží zrealizovat jinak. Právě díky Tyrionu se ale Dany více přibližuje Jonovi, i když není dobré míchat náturu a politiku. Náturu člověka prostě nezměníte, chování ano. Je to jako u Japonců, budou se na vás usmívat a klanět a za okamžik vám useknou se vší úctou hlavu :-).

28.7.2016 | 12:07:55
28.7.2016 | 13:36:02
mr_bungle

#77 Rafan: Jon je pevnější ve svých názorech než Theon, neotočí se ke všemu zády za příslib Iron Throne. Nemyslím, že by měl Nedovi co odpouštět, kdyby jeho původ netajil, Robert by ho dost možná nechal zabít. Navíc by tím ohrozil celou rodinu.

28.7.2016 | 13:43:00
jajkob

#84 mr_bungle: takže silne pochybujem, prečo by takí badass vojaci z kráľovskej gardy strážili umierajúce dievča alebo bastarda :)

28.7.2016 | 17:32:09
nesnášimřízky

#72 Rafan: Pokud se Lyanna s Rhaegarem vzali, bylo to jistě tajně, ale Rhaegar byl přece ženatý s Elliou Martel

#88 Občasný komentátor
28.7.2016 | 18:35:38
Občasný komentátor

#87 nesnášimřízky: Ale Targeryeni měli povolené od Sedmi, že mohou mít více manželek

28.7.2016 | 19:59:39
Anka2704

Jak je to vůbec s Danyinou plodností? Má vůbec smysl, aby sedala na trůn, když asi ani nemůže mít dědice a ještě ke všemu se s tím nijak netají? Už vidím celé nadšené Západozemí, až tam vtrhne s Dotráky, co umí akorát plenit a znásilňovat (a ona je k tomu v jedno z dílů ještě burcovala) … Nakonec bude muset nechat trůn Jonovi, kterej z toho bude sice celej nakřivo, ale jelikož má Nedovu výchovu se smyslem pro povinnost, tak do toho půjde :D

#90 Občasný komentátor
29.7.2016 | 10:36:00
Občasný komentátor

#89 Anka2704: Ale u moci budou Targeryeni takže bude mít splněno :D :D

#91 jajkob
29.7.2016 | 14:58:14
jajkob

#90 Občasný komentátor: zatiaľ ale dDny o dalšom Targaryenovi netuší :)

29.7.2016 | 15:23:12
jajkob

Daynovci tiež najskôr vedia o skutočnom pôvode Jona Sneha, pred chvíľou som si zas čítal knihy a v 2 časti Búrky mečov krv a zlato, 32. strana, hovorí Ned Dayne(panoš Berica Dondariona) Aryi Stark Jonovi Snehovi, že Nedova dojka ja tá istá čo bola dojka aj Jonova, len si mjyslí že to bola jeho skutočná matka, a ona(Wylla, hovoril o nej aj Robert Baratheon s Eddardom Starkom) to zdá sa tvrdí tiež, ale musí byť jasné že aj ona skrýva tajomstvo o Jonovom pôvode ;)

31.7.2016 | 7:34:01
oskarka

#75 BloodyBlondie: Tommen nebyl přiblblý, jen začal vládnout jako děcko, jako loutka v rukou své ženy a své matky… nakonec uvěřil ideím Vrabčákovy církve (kdo z mladých nechce něčemu věřit) a procitnutí bylo – zdrcující.

A znovu píšu- Jon hru o trůny nehraje.

31.7.2016 | 13:20:13
jajkob

632. strana teda

10.8.2016 | 20:56:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama