Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
První fotografie ke čtvrté sérii
To, že se čtvrtá série pomalu, ale jistě blíží nepotvrzuje jen zvyšující se intenzita zimy v naší krajině, ale i tato luxusní várka oficiálních fotografií ze čtvrté série.
Zdroj: HBO
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Hannah Waddingham
16.11.1974 | 16.11.2024 -
Harry Lloyd
17.11.1983 | 17.11.2024 -
Alexander Siddig
21.11.1965 | 21.11.2024 -
Conleth Hill
24.11.1964 | 24.11.2024 -
Kristian Nairn
25.11.1975 | 25.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /38
ten s Daenerys bude kto ?
#2 Johnny#1 simonko1: Daario Naharis. Jeho postava byla pro čtvrtou sérii přeobsazena.
wtf ??? tak to je ako fail toto, povodny herec vyzeral ovela lepsie ked to clovek porovna s knihou … ach skoda reci
http://25.media.tumblr.com/…pmo1_500.jpg ista podoba tam je s predlohou hej :D
#5 Tony-Z#4 simonko1: Ta málba je zase jenom něčí představa. No, první herec byl mnohem lepší. Jestli někomu tohle přeobsazení vyhovuje, tak se na mě nezlobte, ale klepu si na čelo. Fakt hrůza.
je to predstava samozrejme ale je to predstava podla opisu z knihy, ale suhlas, proste to sa neda porovnat s „povodnym“ hercom, tento je vysmech, pravy opak toho ako by mal dario vyzerat
tak to je teda fakt fail, resp epic fail, ten povodny sa nato paradne hodil + bol zaujimavy, ako vystupoval a vsetko, tu ma hned napadlo, ked v Spartakovi nahradili neboheho Andyho Whitfielda → Liamom McIntyreom, ale tak tam sa to dalo ospravedlnit :'(
aky je vlastne dovod vymeny Daaria ?
Co se tyce Liama ve Spartacovi, tak si myslim ze udelal poradny kus prace a zapadl do serialu dobre. Andy byl sice Andy, ale Liam byl podle me dobry nastupce. :-)
Kurna, proc toho Jaimeho nemuzou obarvit?! A ty holcici cerny oboci, kdyz sou blondaty taky hrozne bije do oci, viz Dany a Cersei. Jinak Oberyn super, presne takle jsem si ho predstavoval.
Tak nejdřív tu každý nadával co je Daario za princezničku a teď ho každý vynáší do nebe? :D
#14 Tony-ZAni mně tak nevadí, že je to jiný herec, ale hlavně, proč ta výměna? Takhle celkem zmatou diváky. Nechtěl tam hrát, nebo oni nechtěli jeho?
#14 Tony-ZPodle mě se k Dany hodí víc než… ten předchozí herec… Neřešte to tak je to jen seriál… :D
#11 Ann Taylor: Popravdě jsem nechápal stížnosti na původního herce nikdy. Nevypadal sice podle knihy ani vzdáleně, ale myslím, že na tu roli perfektně pasoval. Aspoň nějak vyčníval z řady. Teď tu máme něco, co nápadně připomíná Mormontova syna bo tak něco.
#12 barahir: Myslím, že oni nechtěli jeho právě kvůli stížnostem diváků. Někde mezi koncem minulé sezóny a dneškem je tu o tom přeobsazení člának. U GoT to ale žije celoročně, takže těch článků je tu halda a hledat se mi to nechce.
U mě si teda klepejte na čelo, ale mě ten herec přijde v pohodě žádná hrůza to neni. A myslim že je lepší než tamten herec toť můj názor ;)
Mě teda ten dřívější Daario neoslovil, vypadal vážně jak úchyl. Nový herec je ale naopak moc nevýrazný. Myslím, že je ale zbytečné dělat ukvapené závěry, třeba nakonec všechny překvapí svým hereckým umem :-)
Ani jste ještě neviděli hrát a už tady píšete ja je hroznej.Mě se teda líbí podle knížky víc sedí.
#18 simonko1#17 jagara: cital si knizku? lebo podla knizky absolutne nesedi
nechci psát hate ale přeobsazování herců je něco co mi sedí spíš do béčkových produkcí někde v indii co se snaží zvýšit sledovanost nehledě na okolnosti (marně se snažím vzpomenout byď jen na jeden případ v nějakém známějším seriálu) rozhodně krok vedle.. bohužel..
#20 ZouZoja #20 ZouZoja #21 Tony-Z#19 risker: jenomže je jednoduché to odsuzovat bez znalostí nějakých konkrétnějších okolností. Kdo ví, jaké měli tvůrci důvody pro přeobsazení? Já teda ne a připadá mi nefér automaticky jim za to nadávat
#19 risker:
#19 risker: Spartacus. A teď nemluvím o Spartakovi. Vyměnili Naviu.
http://www.edna.cz/…pro-4-serii/
Niekto to tu hľadal
Ano, původní Daario vypadal lehce úchylně, a právě proto mi na tu roli sedl. Prostě drzej frajírek. A nevadilo mi, že popis v knize je jinej. Škoda toho přeobsazení.
Jako fakt se bavim, ať udělají tvůrci cokoliv tak tady „fanouškům“ to není nikdy po chuti. Přiznávám že původního Daaria jsem ze srdce nenáviděl proto je přeobsazení pro mě rozhodně plus. Těm, kteří tvrdí že se původní Daario na tu roli hodil víc, bych rád řekl ať si přečtou knížku. Jediné co měli ti dva společné bylo tak možná jméno. Daario z knížky není žádný úchyl bez šarmu s bradou jak dětská prdelka. Nový Daario je mnohem věrohodnější, i když mi u něho chybí modré vlasy a vousy. To je podle mě hlavní důvod proč si většina myslí, že je nevýrazný nebo neosobitý ale takový by nejspíš Daario bez modré barvy byl. Mě osobně na něm nejvíce vadí jeho oblečení, které ho bohužel dělá ještě nevýraznějším. Jako Tyrošan by upřednostňoval výrazné barvy a nablýskané brnění. Takhle mi spíš připadá jak když žil v kanálu než se přidal k Danni. Nakonec kdo říká, že jako herec nemůže ztvárnit Daaria ještě lépe než jeho předchůdce?? Z fotky se toho o hraní moc nepozná takže bych si ty výtky nechal až na první díly a uvidíme jestli překvapí ;-)
Holt se nejde zavděčit každému, nicméně mě se původní Daario líbil o kapku víc. Ale jde všechno jen o produkci. Myslím si, že kdyby předchozímu Daariovi nechali aspoň narůst vousy a trochu ho vyfikli podle popisu v knize, byl by fajn. To stejný i tento nadcházející. Jak píše Johniho, stačilo by vyměnit oblečení atd. Spíš s tím nesouhlasím kvůli zmatkům, člověk než si zas uvědomí kdo je kdo (i když čtenář), tak to docela dokáže otrávit prožitek… Ale uvidíme, třeba bude lepší, viděli sme jen jedno foto, to nic neznamená :)
A je to tu, foto novýho Daaria v kostýmu: https://www.facebook.com/photo.php?… Nakonec to nevypadá tak ztraceně ;)
#27 Tony-Z#26 Marcik: To bude nějaká fanouškovská úprava. Normální oficiální fotky Daria jsou přece přímo tady…
#28 Marcik#27 Tony-Z: Sakra, asi máš pravdu, nechala sem se moc unést :/ :D
#29 Stráťa#28 Marcik: Dokonce tu fotku ze které je to upravovaný máš tady v článku, jenom ji prostě někdo trochu přibarvil.
#30 Marcik#29 Stráťa: No sem vůl :D Ale aspoň je to dobrá demonstrace jak málo by stačilo k tomu, aby byl aspoň trochu podobnej a lidi víc spokojení :D :)
#31 Stráťa#30 Marcik: No mě teda ani jeden Dário zrovna nesedí k tomu jak si ho představuju podle knížky ale že by mě to nějak extra trápilo se říct nedá, změnily nebo vynechali podstatnější věci kvůli kterým události v seriálu nedávají smysl. Vzhled jedné postavy je proti tomu drobnost.
#33 MarcikNo to ne!…Původní Daario se mi zamlouval více…tenhle nijak nezaujme. Měli by ho aspoň líp oháknout, takhle vypadá jako šedá myška. Co na to říct – snad jen – škoda přeobsazení!
#31 Stráťa: Jojo, mně je to taky celkem jedno, spíš nechápu, proč mu tu modrou kebulu a barevný hadry nemohli dát. Zrovna v kostýmech jako jedni z mála vynikají a ho oblečou do takových cárů. Přitom by stačilo tak málo… Ale jak říkáš, mnohem víc mě štve vynechávání zajímavých scén (Bláznivý rytíř a Malíček např.) a přidávání zbytečných (Pod). Hlavně ta třetí série mě v tomto celkem zklamala. Snad tato bude lepší, protože se na ni neuvěřitelně těším :)
#34 Stráťa#33 Marcik: Mě vadí třeba smíchání nábožensktví. R´Hllor je bohem světla (života), smrt představuje jeho protějšek se kterým bojuje… Těžko by vyžadoval mrtvoly nebo by jeho uctívači používali jako pozdrav větu „Všichni musí zemřít“…to nedává smysl.
#35 Tagccher#34 Stráťa: tak trosku popletli bohy ze zamori, stane se. Mam pocit, ze Valar morghulis je pozdravem muzu bez tvare, kteri uctivaji boha mnoha tvari, ne? uz je to nejakou dobu co jsem to cetl, tak si to poradne nepamatuju. Hold HBO redukuje a spojuje bozstva, stejne jako to dela obcas s postavama :-D
#38 StráťaProc resite to jak vypada novy Dario, Tak je z nej krapek ošklivé káčátko. Nechapu tu prehnanou potrebu po stejnem vzhledu jako je v knizce. Tywin taky vypada jinak nez v knizce, ale vubec nikdy mi to nevadilo. Me osobne jde treba o to, jestli se ta postava chova tak jak ma, Ve 3. serii me treba stvalo ze Shae byla strasne zarliva, a mela histericky zachvat kdyz se dozvedela o Tyrionove svatbe, pritom to mala brat v pohode, atd. To ze nekdo nema modry vlasy a vousy, nebo ze neni oblecenej pestrobaravne me vubec netankuje :-D
#37 Raqos#36 Tagccher: to me teda vadi ty hadry. Essos ma nadhernou kulturu a zvyky a zrovna na to jsem se tesil nejvic. Na kazde otrokarske mesto v jine barve zdi atd… Takle vypadaji jako zeme treti rise.
#35 Tagccher: Spojování postav a bohů mě až zas tak nevadí pokud děj i tak dává smysl, ale zrovna v tomhle případě dostala logika pořádně naprdel. Bůh mnoha tváří je skoro opakem R'holla.