Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 314×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Podívejte se na další fotografie věnované bitvě o Zimohrad

Podívejte se na další fotografie věnované bitvě o Zimohrad

Po odvysílání třetího dílu s názvem The Long Night vydala stanice HBO další várku fotografií k této epizodě. Na nich tak můžeme opět spatřit několik zajímavých záběrů.

21 1
30.4.2019

Foto: HBO

  • 7-8e7af1a71c5d56924b024042d45241c0.jpg
  • 8-39ab8ff0fcfb98db99c7b1b9aabe6296.jpg
  • 9-da37739a97611c1071cb164785a42c2e.jpg
  • 10-609e78115afcbb4252d1fe0e26cd7055.jpg
  • 11-47512ce96130026ccacb2be66d062381.jpg
  • 12-6a327464980b93d695db4f3589747831.jpg
  • 13-6b42ab47fd47f9775a6d0009e376eaa4.jpg
  • 14-09df6fc91e101b2abcb7f277c368411e.jpg
  • 15-f345238d4702958be6c2844613bea72f.jpg
  • 16-aa89e28b96ebc68eb90dc77c51a33111.jpg
  • 17-ff135ced86ba6dc3bd06a65051710c2f.jpg
  • 18-14b98a40dc008b0b2d2fd998690d3434.jpg
  • 19-2de280eb554e2f4419e70817ceb31c36.jpg
  • 20-faa096c8d1645b034230df1335931c9a.jpg
  • 21-d84fe6db10ab4eda4a24fe4394e37344.jpg
  • 22-bf70bbc5bde2387adefa762d20080327.jpg
  • 23-ed5f9c7d0f98bdc5fc315d7940160f50.jpg
  • 24-a9cfa47be71b877576151d626c0b62d2.jpg
  • 25-99f5f81647c98cdee622e7ae7e8df780.jpg
  • 26-82379d64cc6224459101a1f6607ae774.jpg

Diskuze /105

yennik

No to jsou spíš screeny než fotky hele. :D

30.4.2019 | 10:02:33
Locker.

Bran je snad ještě více zahozený a zbytečný charakter, než NK…jaký byl vůbec plán až se k němu NK dostane? Že tam na něj sebevražedně naběhne Smraďoch? To, že se tam objeví Arya přece byla náhoda a nikdo to nemohl tušit…

#3 Grglor #4 Stráťa #8 Nikolperse #14 Jamis
30.4.2019 | 10:06:04
Grglor

#2 Locker.: Smraďochův epický charge bohužel nezabral a proti všem předpokladům NK jeho steč vykryl. Arya díky své duchapřítomnosti zkázu tohoto jinak geniálního plánu zažehnala.. Ale teď vážně, jasně že to byla zhovadilost a naprostá naivita, nechápu hlavně proč ho hlídali jenom lučištníci? vždyť stačilo, aby vyběhla z poza stromů skupinka zombíků a než ty šašci natáhnou podruhý, byli by rozsápaní na cucky i s vatou na kryplkáře.

30.4.2019 | 10:09:11
Stráťa

#2 Locker.: A další otázka je proč tam NK vlastně šel a o co mu celou dobu šlo? Čím byl Bran pro NK vlastně tak nebezpečnej když celou dobu nedělal vůbec nic?

#10 ori #50 Dealler
30.4.2019 | 10:09:49
yennik

Vy jste fakt blbí ty vole, vždyť Bran to celé naplánoval, počínaje tím, že jí dal tu dýku, KTEROU POTOM ZABILA NIGHT KINGA. Já fakt někdy nevím jestli trollíte :D

#80 Neuvěřitelné
30.4.2019 | 10:14:03
Revoemag

Původní plán byl, že ho budou chránit draci. Taky moc nechápu smysl Brana. Jasně, je triokec a pamatuje si vše. Ale stejně to nikomu nepředává. Minulej byl za zdí snad tisíc let. Takže lidi stejně čerpají jen z knih v citadele. Navic chtěl NK stejně pobít všechny, takže by to ani neměl komu předat. Čekal jsem, že pro něj bude nějak nebezpečnej, když po něm tak jde a nic.

30.4.2019 | 10:17:24
Grglor

[smazáno] Bran ale nevidí budoucnost. Jedinej, kdo něco mohl tušit, byla Melisandra a i ta častokrát věštila blbosti. Mimochodem jaký vlastně měla celý význam v té epizodě? Její zapálení příkopu záviselo na tom, že Daenerys se ztratí ve vánici a Jon bude tupě čumět a čekat. Zapálení mečů Dothraků bylo čistě pro efekt, aby bylo vidět, jak tam chcípají. A ten pokec s aryou? To snad věděla sama, že by bylo dobrý zabít NK :D

#9 JirkaŠčobák #11 yennik
30.4.2019 | 10:21:31
Nikolperse

#2 Locker.: Ja viem že vy čo na to iba čumíte, ale nepozeráte a nerozmýšľate nad tým, ste nečakali že ho zabije Arya. No ja čo nad tým rozmýšľam som už dávno vedela že ho zabije ona.

Inak v diskusii pod iným článkom si nereagoval na to, že za najzbytočnejšiu postavu bitky som označila Davosa.

#13 Grglor #21 Locker.
30.4.2019 | 10:26:24
JirkaŠčobák

#7 Grglor: Melisandra měla výjimečně pravdu (přesněji – vyšlo to s trochou štěstí).

30.4.2019 | 10:27:20
ori

#4 Stráťa: Pozri si znovu 2. časť, keď si nedával pozor…

#42 A_V
webmaster
30.4.2019 | 10:34:20
yennik

#7 Grglor: Jaký měla význam? Zapálila meče Dothrakům, kteří tak mohli zombíkům uštědřit větší rány (holt jejich meče nejsou z dragonglassu ani val. oceli). Ale hlavně! Řekla Aryi, že ona je ta, která zabije NK. Že Beric byl tolikrát vzkříšen proto, aby ji zachránil. Že už ve třetí sérii nebo kdy jí řekla, že NK zabije. Arya jí uvěřila a šla. Bez ní by Arya NK nezabila! Jak můžeš říct, že tam byla Mel k ničemu, do prdele.

#16 Grglor
30.4.2019 | 10:37:34
-Xabi-

Hledat ve fantasy seriálu logiku nemá smysl ;). Zbytečný hejty :)

30.4.2019 | 10:38:57
Grglor

#8 Nikolperse: Nope, nejzbytečnější byl oficiálně Sam. Hnal se do první řady, přitom umí jenom kvičet. Na Davosovi stál celý plán se zapálením příkopu a navíc nemusel kvůli jeho záchraně nikdo umírat, postaral se o sebe sám, ostatně jako při každé bitvě :D To, že mu narozdíl od Sama (nepochopitelné) nevěnovali v bitvě téměř žádnou pozornost je otázka na tvůrce.

#17 Nikolperse
30.4.2019 | 10:41:58
Jamis

#2 Locker.: Tak úplně náhoda s tou Aryou to nebyla. Bylo to předpovězeno. Arya zavíračka očí.

30.4.2019 | 10:42:24
Crowley

„Po dlhom lete príde deň, kedy budú hviezdy krvácať a studený dych temnoty s ťažkosťou padne na svet. V tejto hrozivej hodine vytiahne bojovník z ohňa horiaci meč. Tento meč bude Svetlonosom , Červeným Mečom Hrdinov, a ten, kto ho vytasí, bude Azor Ahaiom, a temnota pred ním utečie." S8E03: WTF?

#19 Nikolperse
30.4.2019 | 10:47:29
Grglor

#11 yennik: O Bericovi raději nemluvme. To bylo jedno z nejlacinějších vysvětlení „božího úmyslu“, co jsem v podobných seriálech viděl :D Jsem pán světla a budu stále oživovat nějakýho týpka, kterej pak zachrání někoho důležitého v momentě, kdy ani zachránit nepotřeboval, svou vlastní nešikovností a demencí se nechám zabít, ostatní mě nechají vzadu a zdrhnou beze mě. Vskutku epická účel, o kterém se v průběhu seriálu neustále spekulovalo. PROČ ho pán světla potřebuje? To ho opravdu mohl Ohař hodit přes hradby, vyšlo by to nastejno. :D

#18 yennik
30.4.2019 | 10:47:52
Nikolperse

#13 Grglor: Postaral sa o seba sám. Hlavne na hradbách, keď videl že Nemŕtvy idú prekonať priekop, tak vydal povel na obsadenie hradieb pechotou. Namiesto toho mal vydať povel na začatie paľby lukostrelcov (ktorí v tom čase mali už dávno strieľať a ohňom kosiť nemŕtvych po tuctoch) do tých miest a až potom žiadať pechotu na hradby.

A tiež sa o seba postaral, keď stál bokom v rohu a sledoval ak to tam Arya zabíja. Ako dobre zavadzal by jej tam, ale tak ma tak napadá otázka. Zabil on vôbec nejaké nemŕtveho? Myslím že aj Sam zabil viacej nemŕtvych ako on.

#24 Grglor
30.4.2019 | 10:50:57
yennik

#16 Grglor: Takže s tím zbytkem, co jsem psal, souhlasíš. Ok. Fascinuje mě, jak neumíte diskutovat. Místo, aby ses snažil dopídit k pravdě, tak se to teď snažíš nějak zakecat. Proč nereaguješ na ten zbytek, co jsem psal, jakože vůbec nereaguješ, ale místo toho napíšeš odstavec o Bericovi. Bavili jsme se o Mel, ale to jsi asi za těch 5 minut zapomněl. Končím, je to tu fakt odpad.

#29 Grglor
30.4.2019 | 10:52:36
Nikolperse

#15 Crowley: To už som raz vysvetľovala. Ak už raz Azor Ahay vytiahol Svetlonoš z ohňa (čo musel keď ho kul) a skropil ho krvou milovanej osoby (čo tiež urobil) tak to po znovuzrodení nebude musieť urobiť. Tá dýka je zrejme pozostatok Svetlonoša (aspoň sa to tak dá odhadovať). Krvácanie hviezd = krvavá kométa, ktorá sa objavila po zrode drakov, studený dych = nemŕtvy.

30.4.2019 | 10:54:23
ThoransNick

Dobře dobře. Beru, že Arya byla určena k zabití NK. Ale nejvíc mi asi vrtá hlavou, jak se k němu dokázala dostat přes stovky nemrtvích + několik regulerních chodců + samotný NK (chápu, že jeho pozornost byla upřena na Brana a nedával takový pozor, co se děje kolem). Přitom měla Arya problém v knihovně, kdy ji vyčenichal obyčejný 1 nemrtví (nebo slyšel kapat krev). I přes její mistrný zabíjácký výcvik si myslím, že to provedení, co nám bylo nabýdnuto je blbost.

#22 Nikolperse #23 dfx #25 WindomEarle
30.4.2019 | 10:55:45
Locker.

#8 Nikolperse: Souhlasím, taky byl zbytečný…ale pořád méně, než Bran…

30.4.2019 | 10:57:24
Nikolperse

#20 ThoransNick: To ako sa tam Arya dostala som už písala, ale pre nechápavých to napíšem ešte raz.

Arya na Zimohrade vyrastala, tým pádom to tam pozná. Zo záberu odišla v 52. minúte a objavila sa v 72. minúte. Ubehlo 20 minút zo seriálu, čiže cca dve hodiny z deju. Ak si si dobre pozrel záber, ktorý bol predtým ako Arya skočila na NK, tak si si určite všimol (aspoň dúfam, že si si všimol) ako jeden z WW zareagoval na závan vzduchu ktorý mu pohol z vlasmi. Arya tam prebehla, prebehla okolo nich, ale nestihli zareagovať a potom už reagovať nemuseli. Nemuseli reagovať preto lebo sa NK otočil a chytil ju pod krk.

A to že NK nerátal s tým, že si ona prehodí dýku do druhej ruky je realita a urobila to inteligentne. Úprimne s tým že si prehodí dýku do druhej ruky by nerátal nikto s vás čo to tu kritizujete. S tým by som nerátala ni ja a to sa bojovým umeniam venujem už 13 rokov. Na druhej strane by som to spravila presne tak isto ako Arya.

Takže ľudia fakt prosím, už keď na niečo čumíte, tak prosím nečumte na to. Radšej na to pozerajte a rozmýšľajte.

#26 Locker.
30.4.2019 | 11:06:14
dfx

#20 ThoransNick: Arya bola vycvicena na tento stealth typ boja v Braavose. V knihach bola nejaky cas slepa, aby sa to naucila. Myslim, ze bola na Carostrome skor ako bol Bran obkluceny.

30.4.2019 | 11:09:38
Grglor

#17 Nikolperse: Proto je taky Davos hned druhý nejzbytečnější po Samovi. Davose se zastávám čistě pro to, že on sám vždy přiznával, že není bojovník a že jim bude k ničemu, pokud dojde na boj. Sam na druhou stranu měl stále silácké řeči. Přitom je naprosto připosraný, klepe se, ví, že je nula a přesto se hrne do první řady (asi se zoufale snaží všem dokázat, že není zbabělec, i když je). Hned v úvodu kvůli němu zemře Edd a co on udělá ? Zakvičí a uteče z bojiště. To FAKT mělo cenu. A co se týče závěru, kdy již bojují uvnitř hradeb obklopeni hordami nemrtvých, co vidíme? Posledních pár nesmrtelných co bojují tělo na tělo se záplavou nemrtvých a s vypětím posledních sil odrážejí jejich nápor. A co dělá Sam? Válí se na zemi uprostřed nádvoří, klasicky kvičí jako podsvinče, nemá nic, čím by se mohl bránit. Přesto ho žádný nemrtvý neodpraví. Vyhýbají se mu obloukem (ten hoch asi neskutečně smrdí nebo nevím). Možná je ale Sam nějaký tajný infiltrátor, kterého úkoloval NK, aby rozeštval Daenerys s Jonem, protože jinak nevím, proč by ho nechávali nemrtví vždy naživu. Vzpomeňme na pěst prvních lidí.

#31 Nikolperse
30.4.2019 | 11:09:59
WindomEarle

#20 ThoransNick: NK byl natolik sebevedomy, ze proste mozne rizika ani nepripoustel, stejne jako obranci absolutne neodhadli silu nepritele. A to ze se Smradoch vrhnul na NK? no tak videl, ze uz vse padlo a zemre. Je mi jasne, ze zdejsi diskutujici by asi utekli, nebo nevim, co by v tu chvili chteli delat :)

#27 newman #28 Locker.
30.4.2019 | 11:10:01
Locker.

#22 Nikolperse: „Ubehlo 20 minút zo seriálu, čiže cca dve hodiny z deju" … to vidím stejně…co tam tedy potom do prdele dělal celou tu dobu Sam a zbytek Avengers v té záplavě nemrtvých…naprostá ptákovina..neříkám, že je museli nechat tvůrci zemřít, ale potom je měli aspoň nějak vysvobodit, aby to nebyl do očí bijící ložený nesmysl…

#31 Nikolperse
30.4.2019 | 11:11:34
newman

#25 WindomEarle: Zapichl bych Brana sám a vysmál se NK do xichtu – to si nečekal co :D plottwist

#33 Nikolperse
30.4.2019 | 11:12:26
Locker.

#25 WindomEarle: Mně třeba Theonův sebevražedný útok až tak nevadí, protože tam vážně neměl až tolik možností a pochybuji, že by si NK neporadil s čímkoliv, co by po něm vrhl…ale to, že se neměli na pozoru alespoň řadoví WW, pro které je NK modlou a měli by ho i kvůli svému přežití za každou cenu ochraňovat, je zkrátka hovadina…

#30 WindomEarle
30.4.2019 | 11:13:33
Grglor

#18 yennik: Kde si vzal proboha, že souhlasím? :D V úvodním komentáři jsem zhodnil ty tři věci, které Melisandra v průběhu epizody udělala jako naprosto zbytečné. Tam není o čem diskutovat. Když nesouhlasíš tak nesouhlasíš, já se opakovat kvůli tobě nebudu. :D

30.4.2019 | 11:15:25
WindomEarle

#28 Locker.: me teda nejak neprislo, ze by ho kdykoliv nejak extra hlidali. Byl/ byli si natolik jisti, ze to proste neresili. Navic Arya pouzila sve dovednosti, ktere se naucila v Bravosu. To me prijde ok, ze ji nevideli

#32 Locker.
30.4.2019 | 11:18:00
Nikolperse

#24 Grglor: A Davosa radšej ani neukázali. Sam je zbabelec a nemotorný, ale aspoň sa snaží. Myslím, že keby zaliezol do krypty tak by si nikdy neodpustil že nebránil Fialku a malého Sama navyše keď jeho kamaráti vonku bojujú a umierajú. V tej krypte aj tak bolo dosť bojaschopných ktorých by som ja postavila na hradby a nechala ich bojovať.

#26 Locker.: A čo robil Davos celý diel? Naposledy sme ho videli na hradbách, keď tam bojovala Arya a potom až na konci dielu a vypadal rovnako. Hentý aspoň bojovali a úprimne nezdalo sa mi že by nemŕtvy po oživení v boji preukazovali nejakú zvláštnu bojovú aktivitu. Skôr mi to pripadalo ako keby NK chcel nechať niekoľkých na žive. A to že nechal nemŕtvych útočiť na Joraha a Daenerys, tak to bolo zrejme iba preto lebo sa ho Daenerys pokúsila zabiť.

#35 Locker.
30.4.2019 | 11:20:31
Locker.

#30 WindomEarle: To je taky škoda, že nám nikdy neukázali, jak k těm dovednostem vlastně přišla…ale zmršená linka z Braavosu už dnes není téma…

#34 Nikolperse
30.4.2019 | 11:22:28
Nikolperse

#27 newman: Aj ty by si ho najradšej zabil?

#52 newman
30.4.2019 | 11:23:03
Nikolperse

#32 Locker.: Dôležité nie je to že neukázali ako k tomu prišla, ale že sa vie že k tomu prišla. To že to niektorý nechápu a tvrdia že Arya je bez výcviku (pritom sa celý seriál učila bojovať) je tuposť niektorých ľudí.

#38 Locker.
30.4.2019 | 11:24:31
Locker.

#31 Nikolperse: Sam je zbabelec a nemotorný, ale aspoň sa snaží." Dobrá..a to jako stačilo k tomu, aby téměř sám přežil vlny nemrtvých celé hodiny? To by pak kryté formace Neposkvrněných nemohly být nikdy proraženy. Klidně bych mu vystrojil pohřeb za to, že se aspoň snažil, ale měl zkrátka 1000× zakalit…

A čo robil Davos celý diel? Naposledy sme ho videli na hradbách, keď tam bojovala Arya a potom až na konci dielu a vypadal rovnako." Ano, byl zbytečný…ale aspoň ho tam neukázali tudíž si můžeme domýšlet, že se třeba schoval a zkrátka to celé v bezpečí přečkal, protože si uvědomoval, že by jinak neměl šanci a chcípl…ale Sam se tam okatě válel a kňoural a přesto přežil…měli ho někam uklidit, aby to dávalo aspoň trochu nějaký smysl…

#43 Nikolperse
30.4.2019 | 11:26:51
Docik

Jako tady ti lidi co tu nadávají na nás co nadáváme. Vy jste spokojeni s tím jak tu 9 let seriál budoval nějakou zápornou postavu, která žila něco jako 8 000let, nikdo ji nedokázal porazit ani děti lesa a prostě Arya od někud vyskočí i když všude byla tuna White Walkerů a nemrtvých a prostě ho zabije? Bez jakéhokoliv protože? Co byl Night Kingův motiv? Proč se chtěl zmocnit Brana? Co mělo znamenat Branovo vykřiknutí na Neda u Joy of Tower, když to teda vůbec nevyužili (ovlivňování historie)? Já fandil teorii, že to jak vyk*rvil Willise/Hodora byl hint na to, že to udělá i Šílenému králi. Jak byl Bran připojený ke stromům a Night King si pro něj šel tak jsem fakt doufal, srdce mi bušilo – že prostě se objeví najednou flashback jak šílený král uvidí Brana a jak najednou někdo v současnosti začne řvát Burn Them ALL! a z Aeryse udělá šílence posedlého divokým ohněm. Jsem přesvědčen, že seriál mohl mít klidně dvě/tři sezony – ale to by musela být chuť a rozpočet a dočkali bychom se mnohem lepšího ukončení Night Kingova příběhu. Tohle bylo prostě ubohý. Z Game of Thrones seriálu se začíná stávat bohužel ubohé klišé, kde dobro zvítězí, tak to ve hře o trůny být nemá, nebo aspoň doufám, že v Písni ledu a ohně to tak nebude. A teď tedy co když je Night King mrtev, tak zima nebude? Když měla i v seriálu Daenerys vize spáleného králova přístaviště jak tam chumelí, tak to se jako konat nebude? Já z téhle epizody mám prostě dojem, že Martin měl úplně jiný plány ale D&D se prostě rozhodli že to ukončí dokud je GoT na vrcholu popularity. Vůbec mi nevadí,že to Arya ho zabila, naopak, ale vadí mi, že neznám odpovědi. Že o Branových schopnostech víme stejné nic, dokonce to vypadá, že pro tu nejdůležitější bitvu byly jeho schopnosti skoro k ničemu, jako čím on přispěl k vítězství? Že dal Arye dýku z Valyrijenský oceli, no wau teda tak to se fakt ta jeho cesta za zeď vyplatila, bez toho by byly všichni ztraceni. Hra o trůny byla komplexní a promyšlená do 5 serie kdy se drželi jakž takž knížek, třeba Tyrion od té doby jenom chlastá a cokoliv udělá je špatně, přitom to byla jedna z nejchytřejších postav. Já jsem zklamán, včera jsem byl ještě napumpován, ale dnes kdy se dojmy usazují mám takovou hořkou pachuť z té poslední epizody, prostě celý potenciál Night Kinga, Branových schopností i těch Starkovských kript který mají v knížkách snad 3 podlaží a v tom nejspodnějším se dost možná skrývá nějaké tajemství Starků z dob války proti White Walkerům před 8 tisíci lety – všechno to D&D vzali a hodili do koše. Absolutně nevyužito a vyřešeno ubohým klišé vítězstvím dobra nad zlem.

#47 ori
30.4.2019 | 11:28:08
Svjatogor

Prosím readakci o článek o NK, jinak nepřestanou generické otázky: KDO JE NK?, O CO MU JDE? a PROČ BRAN? :-D

Pro objektivitu:

Slabinu bitvy vidím v abesnci pozičního boje, kde by se mezi sebou přestrkávaly švarmlinie falangy neposkvrněných s nemrtvými (viz. 300), ale autoři „nepatrně“ zvýšili agresivitu a rychlost nemrtváků. Síla falangy je v hloubce řad, v kontinuálním doplňování přední řady, v dlouhé píce a v rytmice úderů, kde se údery překývají. V této bitvě byla falanga slabá. Její výhodou byla pouze železná ukázněnost. Za falangou měly být umístěné katapulty a lučišníci, jenž by prostřelovali bitevní pole a umenšovali tak tlak na falangu. Šípů by bylo skoro nekonečně, protože Seveřani by v rámci příprav roztavili na hroty vše zbytné kovové co šlo. :-)

Bitevnímu poli by dominoval systém několika ohnivých záseků s ROZLIVEM dehtu. Zimohrad má stát na mírném, ale znatelném návrší. To, co jsem viděl, byla spíše škoda materiálu. NK stačilo obětovat necelou stovku nemrtváků. Bran měl být takový věštec – seer, jenž by měl pomocí havranů a vran přehled nad bojištěm a systémem desítky spojek (30 lidí) by sděloval situační zprávy, kde kdo a jak koho přetlačuje.

ZLOM!!! Buď NK četl bitvu jako generál a všiml si systému havranů a zaútočil by na ně nebo by se na bojiště konečně došourali nemrtví obři a ti rozsekali jednu švarmlinii falangy. Umřeli by: obři, Červajz a jedna švarmlinie falangy. Od teď by už lidé ustupovali víc a víc. Pořád organizovaně a pořád více zoufaleji, protože by jím mozek říkal, to už se nedá. :-( Umře: ser Royce.

ZLOM!!! Dračí souboj 2 vs. Viserion. Výsledkem je mrtvý Viserion a jeden z draků těžce raněn. NK spadne na ze, ale je cajk. Danny nouzově přistane, zlomená ruka / noha. Brání ji opěšalí Dothrakové se zapálenými meči a ser Jorah. Jeden drak chrání druhého, mlátí křádly, zdravý plive oheň, raněný drak alespoň kouše. Jsou jedním z ohnisek odporu v moři mrtvých.

ZLOM!!! Lyannin souboj s posledním obrem. (lidi u obrazovek pláčou!!!, ale potom si všimnou, že při respawnu neotevře modré oči). Během boje ji zachraňuje Clegan a opět pronese svou drsno hlášku: PTÁČEK MÁ ZLOMENÉ KŘIDLO ((lidi u obrazovek pláčou štěstím!!!)

ZLOM!!! Průlum v obraně. Bran smutně pronese, že je škoda, že už neuvidí ústvit. Melissandra zapaluje poslední záložní zásek v druhé linii obrany. Umře Berik.

Teď už je chaos v obytné části hradu a v kryptě (viz. seriál) umře: Myssandrei a Varys. Do krypty spěchá Clagane, zlikviduje dvacítku zmrdů a předá domaraštěnou Lyannu mistru Wolkanovi, který má hnědý kalhoty. :-D Lyanna dramaticky vykašle chcrchel krve, ale neexne. Jupííí…

Aryia bojuje ustupuje už ani neví kam, přepadá přes hradby a přistane na stromě. Tohle už je celkem uvěřitelná náhoda. Zjistí, že je v Zahradě a vídí Theona, jak brání Brana. Běží korunama stromů a dál to znáte. Skok a útok, NK ji svírá ruku, prohodí dýku a zabije NK. Po smrti NK si bolestivě drží ruku, má zlámané kosti. Chtělo by to doktora Štrossmajera.

Umírá ser Jorah, ale ještě stačí říct Khaleee...... síííííí. Záběr je o 15 sekund delší, Daenerys políbí už mrtvého na čelo. :-( :-( :-(

Rozdíl by byl hlavně v tom, že okolo superhrdinů bych ještě rozestrkal i nějaké ty nounejmáky.

Mellisandra, viz. seriál. Ser Davos nemá ucho. Když to musí být, tak J+B+T, Sam a Pod přežijí. :-)

Jamie má vychytávku, tři obsidiánové břity přidělané ke kovoruce. Tormund mu ji závidí. :-D

Komu by se to líbilo jako mě??? :-)

30.4.2019 | 11:28:12
Locker.

#34 Nikolperse: Pár lekcí u Syria Forela a těžila z toho celý seriál…nikde jinde ani náznak výcviku…vlastně ji celou dobu někdo chránil a v Braavosu už byla prakticky vycvičená…

30.4.2019 | 11:28:45
dfx

Napadla mi taka teoria. Co ak sa Bran stane novym Nocnym Kralom a ten sucasny mu v tom chcel zabranit :-)

Po bitke o Kings Landing, ked bude vsade vela mrtvych, Bran si vypyta nejaku dyku z dracieho skla, pouzije magiu Deti Lesa, bodne sa do srdca, a premeni sa na noveho Nocneho Krala. Nasledne ozivi vsetkych mrtvych, aj tych z hrobov, a ti pozabijaju vsetkych, ktori dovtedy prezili. Bran ostane Nocnym Kralom a bude mat obrovsku armadu. Bran by bol najvecsi zaporak v historii filmu a serialu a koniec. To by asi divaci neprezili :-)

#48 ori
30.4.2019 | 11:29:35
Locker.

Malíček měl odpálit už v 6. sezóně Zeď a mělo by to aspoň nějaký spád…

30.4.2019 | 11:29:52
cajsRUM

Kdykoliv nebudete něco chápat, stačí se zeptat Nikolperse, naštěstí jako jediná dávala při seriálu pozor a perfektně chápe vše, co se stalo, co se děje a co se stane. A kdyby náhodou byl někde malý červ pochybností, rychle dokáže vysvětlit proč tomu tak je. Takže prosím vás, vás všechny nechápavé a nepozorné ignoranty, nespamujte tady zbytečně a ptejte se přímo u zdroje. A kdybyste náhodou nechápali něco z bojových scén, ráda vám vysvětlí i to, věnuje se již 13 let bojovým uměním a to, co dokáže Arya v seriálu, je jen zlomkem toho, co umí a co by dokázala Nikol, kdyby tam byla. A samozřejmě Davos je zbytečný dědek, to aby bylo vše kompletní.

#45 Nikolperse
30.4.2019 | 11:30:38
A_V

#10 ori: Pokuď ho chtěl zabít proč ho omažitě neusmažil?

30.4.2019 | 11:40:49
Nikolperse

#35 Locker.: A nie je to jedno? Je jedno či zabil jedného alebo dvadsiatich nemŕtvych. Tak sa váľal a čo má byť? Zabíjal nemŕtvych? Zabíjal. Počíta sa to či bojoval a zabíjal nemŕtvych a nie to či bol zbytočný alebo nie. Ak to máme začať brať takto tak potom aj Lady Mormont tam bola zbytočná. Keď sa boj dostal k nej tak sa tiež väčšinu času válala na zemi.

#46 Locker.
30.4.2019 | 11:41:44
WindomEarle

hned prvni dil teto sezony – S08E01 John na Aryu na stejnem miste: „How did you sneak up on me like that“

30.4.2019 | 11:42:05
Nikolperse

#41 cajsRUM: Nikde som nepovedala že som perfektná, alebo že viem viac ako Arya.

30.4.2019 | 11:43:11
Locker.

#43 Nikolperse: Ale tady jde o to, že ač zbytečný nebo potřebný, tak měl podle všech zákonů tucetkrát zemřít…to je celé…

30.4.2019 | 11:44:53
ori

#36 Docik: To že je mŕtvy neznamená že zima nebude, od Dlhej noci prešlo nespočet zím a nikdy sa NK neobjavil, príchod zimy neznamená príchod WW.

#51 Locker.
webmaster
30.4.2019 | 11:55:06
ori

#39 dfx: Prečo by to robil?

#49 dfx
webmaster
30.4.2019 | 11:58:07
dfx

#48 ori: Aby vladol vsetkym a bol nesmrtelny.

30.4.2019 | 11:59:53
Dealler

#4 Stráťa: Díváš ty se vůbec na ten seriál?

30.4.2019 | 12:05:24
Locker.

#47 ori: Na to, jak celou dobu s tou zimou strašili, tak tam chodí dost postav skoro až vyletněných, rozepnutých a bez rukavic…také je divné, že kromě Šedého červa si žádná z hlavních postav během bitvy neobtěžovala nasadit helmu…asi proto, aby v tom „real fans“ neměli bordel a poznali je…

30.4.2019 | 12:06:47
newman

#33 Nikolperse: Nope, Bran je mi ukradený, narozdíl do jiných si nemyslím, že řekl své poslední slovo. Své místo v příběhu doufám pořád má (jinak by to byl fakt scénaristický průser). Vlastně je mi s podivem, že někteří asi čekali, že zapřáhne za vozík koně jak egyptský jízdní vůz, sebere kopí a bude kroužit kolem časostromu :D

30.4.2019 | 12:09:49
Svjatogor

Ufff, Bran Stark není žádný superhero, archmage, mesiáš nebo cokoliv jiného. On je nositel informací a vědomostí. On je takový flashdisk lidského vědění. Vše co dělal, děla pro záchranu tohoto vědění, o jeho samotný život mu nejde. On jednou umře a než se tak stane, najde si další tříokou vránu. Generace po generaci se tohle opakuje, je to něco jako dalailáma, reinkarnace Budhy v budhismu.

Kdyby jej NK zlikvidoval, pak by nepochodoval hned na KL, ale prvně by se stavil v Citadele.

#54 Grglor
30.4.2019 | 12:20:27
Grglor

#53 Svjatogor: Nedozvěděli jsme se nic o NK. Ty jediné kusé informace, které máme jsou žvásty od Brana (tvůrci se ani nevzmohli na žádný flashback prostřednictvím jeho vizí) a dohady, co zplodili ostatní rádoby mudrcové. To že to většině fanatických fanoušků stačí je jedna věc. My co jsme od této ságy čekali něco více, jsme značně zklamaní. Omlouvám se, jestli někoho uráží, že se nespokojím s vágním srajdo-vysvětlením.

#58 Docik #60 Svjatogor
30.4.2019 | 12:28:43
Locker.

Jakou úlohu tam vlastně ještě bude mít Bran? Jestli mohl mít nějaký účel, tak ve válce s NK, na což se tvůrci vysrali (kromě toho, že z něj udělali pasivní návnadu)…ale teď by mu přece (sám se furt ohání, že není Bran a je povznesen na ty mezilidské půtky) mělo být u prdele, jestli bude na trůnu sedět tahle nebo jiná kráva…ta postava ztratila veškerý motiv tam být…pokud jim nyní bude pomáhat v získání trůnu a využívat k tomu svoje schopnosti (lety do minulosti), tak je to jen další nedomyšlená hovadina…

#59 Docik #61 Svjatogor
30.4.2019 | 12:33:03
MARTAS SK

Už dosť s tejto sračkovej epizódy. Môžu sa hanbiť, katastrofa.

30.4.2019 | 12:39:38
Radek.Priborsky

Tolik otázek a tak málo odpovědí.

V momentě, kdy Daenerys spustila své oblíbené Dracarys a s NK to nic neudělalo, jsem si na chvilku myslel, že teorie ohledně jeho původu (že je Targaryen) je pravdivá. K tomu ty symboly… No nic, historii NK a jeho záměry se snad dozvíme až v chystaných prequelech.

Teď máme 3 díly na velkou Hru o trůn.

30.4.2019 | 12:40:23
Docik

#54 Grglor: přesně, absolutně souhlasím

30.4.2019 | 12:43:30
Docik

#55 Locker.: přesně taky to tak vidím, je to totálně nevyužitý potenciál, který hodili do koše.

30.4.2019 | 12:44:00
Svjatogor

#54 Grglor: OK a co by tě uspokojilo? GoT dávkuje informace o NK stejně jako J.R.R.T. dávkoval svoje info o Melkorovi, Sauronovi, Sarumanovi, Nazgůlech, Balrogu z Morie… a nevšiml jsem nějakých výlevů jakože… fůj a nuda. Kdo sledoval seriál pozorně, a má alespoň průměrné IQ, ví vše a co neví si umí domyslet.

#62 Locker. #95 caesarSK #97 hardhome
30.4.2019 | 12:47:43
Svjatogor

#55 Locker.: Žít a ke konci života si najít svého nástupce a toho naučit být další Tříokou vránou.

#62 Locker.
30.4.2019 | 12:48:44
Locker.

#60 Svjatogor: GoT dávkuje informace o NK"…ne ne ne, tak to skutečně není…to G. R. R. Martin dávkuje informace o NK stejně jako J. R. R. T. … GoT nedávkuje vůbec nic, protože tvůrci GoT sami nemají o NK vůbec žádnou páru a jejich nulová fantazie jim neumožňuje s čímkoliv aspoň částečně vysvětlujícím přijít…

#61 Svjatogor: A proč by to dělal, když ta Tříoká vrána byla ve výsledku zcela k hovnu…vytvoří tím pouze další lákadlo na nějakou další případnou invazi Bílých chodců…

#63 Svjatogor
30.4.2019 | 12:58:12
Svjatogor

#62 Locker.: Já nemužu za to, že nechápeš symboliku NK. Psal jsem to tu nebo jinde už xkrát a nevím jak to triviálněji vysvětlit. :-)

#68 Grglor
30.4.2019 | 13:02:25
shootx

Jen a pouze Davos dovolil Melisandre vstup na Zimohrad aby dala instrukce Aryie a postaral se o NK kdyby z toho Davos nemohl tezit nepristoupil by na to… To zase unika vam ostatnim…

#67 WindomEarle
30.4.2019 | 13:48:35
Karlik01

Tak můj pohled na tento díl je z celkového hlediska velmi pozitivní – Úžasná Melisandra – překvapivý příchod, zapálení mečů a epické zapálení příkopu TOP :) Aria ta mě nezklamala, skvělý boj, skvěle zahrála svou roli a překvapivé (pro mě) zabití NK. Pak naprosto úžasně umřeli neposkvrnění, přesně tak jak by měli.. při obraně ostatních.. Sam nooo zasmál jsem se jak byl posraný, mírné zklamání, myslel jsem, že už bude víc odvážný, ale i tak parada. Souboj draků tak jak jsem si představoval, mohl být delší ale i tak paráda. Nemrtví jak je převalcovali a ty katakomby fakt boží :) Pak spousta dalších věcí, které se mi velmi líbili… ale je tu také mnoho co fakt posrali. Tak rozhodně úplný shit Dothrakové.. Poslali je na jistou smrt, přitom to věděli, říkali že je převalcují.. vic by udělali kdyby počkali až zautočí nemrtví na pěchotu a pak to vzali po křídlech (menší obchvat).. Takhle se to strašně podobalo kamikaze nájezdu co byl v Pánu prstenů u MT.. Mrzí mě, že NK zemřel ve 3. díle a skončila velká bitva.. Další díly jestli budou o tom získat trůn… noo bojím se, že udělají ze Cersei tvůrci větší hrozbu než byly nemrtví a to je fakt blbost. A pak velmi slabé setkání s Jonem a NK, nebylo to pro mě tak epické jako v Hardhome.

#69 Grglor
30.4.2019 | 13:51:49
shootx

Pro nekoho spoiler ja jen dokladam dukaz ze jsem si den pred 3 dilem overoval tuto verzi s ocima pro me Arya nebyla prekvapeni ale dilek v Davosove skladacce… https://imgur.com/a/jvQQOKY

30.4.2019 | 14:00:11
WindomEarle

#64 shootx: ze co? Davos se postaral o NK?

#71 StarkTrek
30.4.2019 | 14:04:50
Grglor

#63 Svjatogor: Přijde mi, že ty a ostatní zastávači GOT to nechápete. My všichni přece viděli celou hru o trůny, pochopili jsme všechny věštby, symboliku, předurčení a podobné blbiny. Jen nám to prostě přijde velice laciné a nenápadité. Je to takové celé naivní jakoby pro děti. Proto jsme nespokojení. Čekali jsme holt od seriálu, jehož tvůrci mají k dispozici takový rozpočet a kurva dva roky času na dloubání v nose, že představí kvalitu. To se ani za mák nestalo, dějové linky v jednom kuse utínají, protože neví co s nimi. Knižní předloha již není a tak to musejí nějak tvůrci zazdít, aby se to alespoň jevilo jako ukončené, ale ve skutečnosti je to jen výkřik do tmy. Ale samozřejmě máme smůlu my, my budeme ti nespokojení, my budeme ti, co budou říkat, že to bylo špatně ukončené a nedomyšlené. Tupé masy budou plesat, uctívat HBO a cálovat. Prachy se boudou kutálet, spionoffy budou ždímat a Martin se jednou bude obracet v hrobě, jestli mu na svém díle alespoň trochu záleželo.

#74 Svjatogor #75 Docik
30.4.2019 | 14:06:18
Grglor

#65 Karlik01: pro někoho TOP, pro někoho nudné hollywood klišé bez hlubšího významu :D

30.4.2019 | 14:07:34
StarkTrek

Konečně alespon nějací trollové utřeli :) Nikdo jste Aryiu nečekal

#73 Locker.
30.4.2019 | 14:22:43
StarkTrek

#67 WindomEarle: Nevěř mu roky tu troluje při poslední epizodě se mu ty jeho teorie zhroutí jako domeček z karet :)

#72 WindomEarle
30.4.2019 | 14:24:06
WindomEarle

#71 StarkTrek: spis nechapu, co vubec napsal :)

30.4.2019 | 14:27:24
Locker.

#70 StarkTrek: Naopak…bylo to nudně předvídatelné…proto to zhnusení…

30.4.2019 | 14:29:34
Svjatogor

#68 Grglor: Já ti neberu kritiku. Ber to tak, že i já jsem si musel hodně věcí domýšlet sám tak, aby mi ze tmy nejasností nezvnikl kravský příběh s vyšroubovanou pointou, že NK před Branem poklekne se slovy: Můj pane, jsme tu, jak jsem tu už někde četl. :-D

Ano, přiběh je uspěchaný a autoři odflákli bitvu. Zřejmě nikdy nebyli na vojně. Ale zatím nedošlo k žádnému útoku na elementární logiku příběhu. Žádný cliffhanger typu Bran je dvojtý zrádce a tak.

To, že NK exnul dříve než Cersei, není ani dobře a ni špatně. A to podle to co očekáváš od záměru Dětí lesa, když ho stvořili. Buď je to super Sauron nebo „jenom zbraň“ která se jim vymkla z rukou. Cersei tu hraje vše špatné, co je v lidské duši a mysli, ona je taky svým způsoem abnormální zlo.

Za poslední, nechápu tu posledost kill listem, jako že málo mrtvých. Jorah a Lyanna jsu málo? Další budou ještě následovat, bo Cersei je zkurvená mrcha. Hrát celý seriál v duchu, že svině všechny ojebou a pak vyhrajou nebo prohrají, ale vyzabíjí všechny kladné charaktery až na ústřední postavu, to je taky trochu přání snad jenom sociopatů. :-P

Představa, že zůstane pouze Jon nebo Dany sám/a na trůně a bez žádného SKUTEČNEHO přítele z války… brrrrrr… to bych se raději pořád prdolil v Meerenu. :-D

30.4.2019 | 14:31:46
Docik

#68 Grglor: Přesně tak. Co se mohlo udělat zajímavěji? No předně nemusela se bitva o Winterfell a vlastně celá bitva živých proti mrtvím rozhodnout v jedné epizodě. A jak by NK byl zajímavější? Kdyby se potvrdila ta teorie o Branovi, že bude bojovat proti chodcům se svými schopnostmi, to znamená ovlivňováním historie. Nejdřív se pokusí přesvědčit Aeryse aby vytvořil zásoby divokého ohně, to nevyjde Aerys zešílí, další pokus zabránit aby White Walkeři vůbec vznikli a proto se vydá až někam 10–8 tisíc let zpět do dob válek dětí lesa a prvních lidí a děti lesa udělají chodce z něj, resp zůstane v Night Kingovy uvězněn (wargnutý). To by se mi líbilo. To by bylo zdrcující, originální. Ta první epizoda osmé serie ještě dobrý, dejme tomu měla svoje momenty, ale druhá mi přišla jako nastavovaná kaše, tak mohli alespoň objasnit motiv White Walkerů, jejich vznik atd. Mohli dát nějaké další Branovi toulky historií.
Že jsme viděli děti lesa jak vráží obsidián do srdce maníkovi a stane se z něj Night King nám moc neobjasnilo, mohli nám toho dát mnohem víc. Já vždycky co se týče Branových vizí a tří oké vrány tak slyším prostě tu jeho chůvu jak na začátku říkala – vrány neposlouchej chlapče, vrány jsou lháři. Tak prostě já věřil celou dobu tomu, že mu tříoká vrána ukazoval jen to co chtěl, nikdy mu neukazoval celou pravdu. V knížkách je těch dětí lesa pod tím stromem stovky a hybernují a jsou připojeni k tomu weirwoodu. Co tam dělají, na co čekají, ovlivňují oni taky vývoj historie? Prostě tohle mělo potenciál, prostě Bran sám několikrát řekl, že už není Bran – tak jsem si vždycky říkal, že on to i přiznává, že mu na lidech nezáleží a že už není člověk – tzn Bran je vlastně mrtvý a místo něj, resp. v jeho těle je nějaký starý bůh ve stylu Cthulu. Teď jako co s Branem? Já v tom nyní když je Night King mrtvý, nevidím už moc velký smysl, tyhle věci nějak řešit. Jak bylo napsáno už výše – Branovi je úplně jedno kdo bude sedět na trůnu. bran svoji bitvu vyhrál. A mně osobně taky nezajímá kdo bude sedět na trůnu. Mně zajímala tahle část příběhu a tu oni ukončili jedním bodnutím dýky, bez odhalení těch všech tajemství které kolem toho byly. Prostě nám ta tajemství neobjasnili, protože na ně neznají odpovědi, prostě tady seriál skončí a my můžeme jenom doufat, že v knihách to vše bude pořádně udělané, víc uspokojivě zakončené. Jestli tohle někomu stačí, neberu mu to, mně to nestačilo. Autor má vůči nám závazek nám na všechny otazníky které položil – odpovědět. Autoři seriálu na to očividně nemají. A to vůbec nemluvím o tom jak ta bitva na začátku byla absolutně nesmyslná co se týče strategie. Trebuchéty dvakrát vystřelili… nejdřív pošlou jízdu… prostě HBO na to očividně nemá, ten seriál byl dobrý jen do té doby dokud se držel knih.

#77 Svjatogor #78 WindomEarle #90 jose8
30.4.2019 | 14:32:38
ori

Vyjadrím sa aj ja. Vyhýbal som sa všetkým teóriám a článkom okolo 8. série, takže pre mňa bola smrť NK rukou Arye obrovský šok ktorý som ani v najmenšom nečakal. Celkovo som nečakal pád mŕtvych už teraz, ale až vo finále. Na jednu stranu je to super, nečakal som že ma tento seriál ešte niečím prekvapí, bolo to originálne, ale na druhú stranu…ale no tak :( 7. sérií nám je pomaličky predstavovaná obrovská hrozba, každú sériu dostaneme len pár informácií a proste čakáme obrovskú bitku medzi živými a mŕtvymi na konci, a oni to takto utnú? Radšej by som klišé ako toto.

#81 Docik
webmaster
30.4.2019 | 14:44:21
Svjatogor

#75 Docik: Škoda, že kostru scénáře posledních tří sérií nepsal sám GRRM. Tu vatu okolo mohli sesmolit ti současní a GRRM by výsledek zkontroloval a parafoval evaluaci. :-) A já budu rád trpělivě doufat, že Lyanna Mormont v knižní sáze přežije. :-)

#81 Docik
30.4.2019 | 14:45:45
WindomEarle

#75 Docik: se tady bavite, jako kdyby to byla posledni epizoda..wtf

#81 Docik
30.4.2019 | 14:50:29
Svjatogor

Nestačilo by vysvětlení, že ŽIVÍ se chystali na Velkou válku s NK (to očekávané velké finále), čekali na vojsko Lannisterů. Jenže jednak je Cersei podrazila (Tyriona málem čekal polní soud) a jednak je NK překvapil zničením zdi a rychlým pochodem na jih. Pokud se ptáte, kde Jon vezme nové vojsko, pak odpovím: Gloverové, Cerwynove, Manderlyové, říční lordi, Údolí a možná i lordi z bouřných krajin.

I v reálném světě začalo hodně velkých bitev nedopatřením, náhodným setkáním nebo špatným průzkumem a překvapením pro obě strany.

30.4.2019 | 14:53:00
Neuvěřitelné

#5 yennik: To není pravda. Bran vidí pouze minulost…

30.4.2019 | 14:59:43
Docik

#76 ori: Taky to vidím jako utnutí a ne vyvrcholení.
#77 Svjatogor: Jako už jenom z toho, že Martin na začátku vysílání 8 serie prohlásil, že to mohlo mít minimálně ještě dvě serie, si prostě vyvozuji, že od toho HBO utíká. Já doufám, že Martin teď sleduje ty reakce lidí a nepodělá to, i když mám pocit z rtěch diskuzí co vidím tady na fb a všude, že to lidem vlastně takhle povrchově stačí
#78 WindomEarle: Byl bych opravdu hodně překvapený, kdyby ještě v nějaké z těch posledních 3× epizod bojovali proti white walkerům a jejich nemrtvým. Jediný nemrtvý který tam teď zbyl je Clegane. Prostě tahle část příběhu je hotová, finish. White Walkeři už neexistují a bude se bojovat o trůn.

#82 WindomEarle #83 Svjatogor
30.4.2019 | 15:00:45
WindomEarle

#81 Docik: tak to mi vubec nevadi, ze jsou WW vyreseni, na to jsem ani nenarazel. Jsem mel na mysli ruzne vysvetleni Brana apod.

#84 Docik
30.4.2019 | 15:04:24
Svjatogor

#81 Docik: Na druhou stranu, GRRM mohl zapnout vyšší kosmickou rychlost dopsat poslední knihu (snad) už před dvěma lety. Jednak pomocí ní mohl svázat scénárisity a jednak si měl vydupat nějakého historika a vojenského poradce, kvůli posledním bitvám. HBO se asi fakt leklo té popularity a velké odpovědnosti.

Ježíš, já jsem taky čekal oživení lady Catelyn už ve čtvrté/páté sérii. :-( :-)

#85 Docik #86 Locker.
30.4.2019 | 15:11:56
Docik

#82 WindomEarle: jestli mělo někde být nějaké vysvětlení Brana tak před zabitím Night Kinga aby to mělo ještě větší váhu, teď něco vysvětlovat. Nevím je to možný, ale já se obávám, že zbývají tři epizody a nebude jednoduché do nich všechno nacpat, takže se teď bude řešit nárok na trůn a válka proti Cersei.

#88 WindomEarle
30.4.2019 | 15:12:12
Docik

#83 Svjatogor: Lady Stoneheart je škoda. Ta by měla pár hustejch scén kdyby ji tam dali. Jinak my s bratrem právě spekulujeme, že Martin s Vichry zimy čeká na reakce lidí. Plusjá se obávám, že si na sebe ušil bič tím jak vypráví příběh z několika perspektiv a musí to na sebe vše navazovat a ovlivňovat se. Věřím že i díky úspěšnosti seriálu na něj padl tvůrčí blok, možná všechno dohromady. Prostě až to bude tak to bude. Vichrů se ještě dočkáme podle mně, ale poslední knihu už nevydá protože se toho nedožije :( a to bude potom fakt smutný konec celého příběhu

#89 Svjatogor #91 Svjatogor
30.4.2019 | 15:16:40
Locker.

#83 Svjatogor: To je snad jediná věc, u které jsem rád, že ji z knih do seriálu nepřenesli :D

30.4.2019 | 15:16:58
Svjatogor

Co mě ale fakt sere, tak byl výběr do kill listu. My jsme se tady už hromadně loučili s lady… pardon se serem Brienne z Tarthu, s Podrickem, Tormundem, Theonem a Jorahem. Tvůrci se rozhodli nasrat lidem na hlavu a vyvraždili nejvěrnějšího vazala Starků.

KDO TEĎ BUDE BURCOVAT ŘEKOTOČÍ????

30.4.2019 | 15:17:25
WindomEarle

#84 Docik: tak umrel u neho Theon, takze predpokladam, ze se k tomu nejak vyjadri. Me naopak v tomto pripade prijde lepsi neco vysvetlovat az potom. Nevime, proc zatim Bran nerekl vse, treba cekal, az se to stane :)

#94 Docik
30.4.2019 | 15:18:09
Svjatogor

#85 Docik: Pak je to cyp, sorry. Kdo teď natočí opravené poslední tři série GoT???? To si nemohl udělat sám miniprůzkum mezi čtenáři??? Já myslím, že by se na 80% shodoval s tím co jsme už viděli: Malíček a jeho práce v Údolí, Boltoni, Bitva Bastardů, pravda o Jonovi, odhalení Malíčka by bylo delší a o hodně propracovanější, Danny by neztatila draka a boj s NK by byl na zdi. Cersei by byla ještě větší mrcha. Proměna charakterů Jaimeho a Tyriona je pořád super, tak se současným scénáristům opravdu povedla, to jim musím nechat.

Mnohá zjednodušení děje se scénáristům povedla, třeba vypustění Aegona. Teď je to Jon.

Mě se líbí konec NK, viz Král Angmaru, taky skončil kvůli pýše, měl se vysrat na hlášku a rozmlátio Eowyn na hadry dokud měl čas. Ale celé je to řídké. Poslední série měla mít 10 dílů po 90 minutách.

Všichni by byli spokojeni, snad i Locker. Jako já dávám dvě (mínus), kdybychom byli ve škole.

#94 Docik
30.4.2019 | 15:26:33
jose8

#75 Docik: Proč zase ale musí být na všechno odpověď? Proč musí být všechno vysvětleno a ukázáno? Určitá tajemnost okolo NK je dobrá. My o něm moc nevíme, ani postavy v seriálu ne. Což dodává určitou mystiku. Něco, na co možná nikdy nebudem znát odpověď.

#94 Docik
30.4.2019 | 15:27:10
Svjatogor

#85 Docik: Kdyby GRRM psal scénář posledení série, já bych mu vzkázal: Please, don´t kill Lyanna Mormont. One honorable character from the North muss survive. Svajtogor.

:-D

#92 Svjatogor #100 DejvidHound
30.4.2019 | 15:30:08
Svjatogor

#91 Svjatogor: nebo should by survive.. aby to nebylo tak ultimativní. :-)

#93 Svjatogor
30.4.2019 | 15:30:52
Svjatogor

#92 Svjatogor: be ne by… teď jsem to dokonil.

30.4.2019 | 15:31:53
Docik

#89 Svjatogor: jsem si téměř na 100% jistý, že Cersei v kníhách neodpálí Baelorovo septum s Tyreli a vrabčáky. To zas udělali aby se v seriálu zbavili postav, které by jim na téhle kátké cestě k finishi překáželi. Naopak v knížkách se pořádně neví co je s Lorasem, říká se že je politý zapáleným olejem, ale spíš připravuje něco na Cersei. Taky se v seriálu zbavili Martellů, kteří v knížkách mají mnohem víc prostoru a hrají svoji vlastní hru o trůny. Taky si myslím, jak v seriálu zabili Stanise – tak tou dobou Martin řekl že ho napadl plot twist a část Vichrů zimy přepisoval a že se to týká postavy kterou v seriálu zabili, myslím že tím myslel Stanise. Ten myslím ještě taky v knížkách sehraje nějakou roli. současně těch 5 knih má 5 000 stránek – vichry zimy mají prý nyní 2 000 stran a ještě nejsou vydané. Předpokládám že poslední kniha na tom bude ještě hůř takže prvních 5 serií seriálů se = 5 000 stránkám a do posledních 3 serií nacpali to co Martin roztáhne na 4 000 stran. Už z tohodle důvodu si myslím, že Martin jim mohl říkat co chtěl a oni očividně nechtěli s GoT pokračovat. Já nevím kolik jim to vydělalo, většina lidí to zwarezí nebo využije HBO Go zdarma na ten měsíc kdy to vychází a je ten seriál může stát šílené peníze ale má to potom nižší zisky než nějaké jiné jejich serie to nevím. Tak ale aby to udělali věrné knížkám by to muselo mít tak 12 serií. Jaime je v knížkách taky úplně jinej od toho se odklonili a přitom ty knížky ještě měli. Možná teď ke konci se Jaime víc začal podobat tomu jaimemu z knih, ale to je dost pozdě. A tyrion že prošel dobrou proměnou? Do 5serie 5té knihy, to byl maník který se uměl poprat s každou nepřízní osudu a vždy z toho vyvázl živý. Byl to ten nejchytřejší člověk v západozemí a najednou jim došli knížky a jenom chlastá a cokoliv vymyslel tak nevyšlo. Přitom do té doby to byla nejzajímavější postava.

#90 jose8: Tak minimálně to jak nám ukázali Branovi schopnosti co dokáže, mi připadá těžce nevyužitý. Možná nepotřebuji aby mi odpověděli na všechno, ale z toho co nám ukázali co Bran umí mi přijde, že toho nějak zapoměl využít proti Night Kingovi.

#88 WindomEarle: Doufám… Obávám se, že spíš ne, že budou mít slušnou honičku do třech epizod nacpat finální bitvu o trůn. Přeci jen není to všichni proti Cersei, očividně Jon a Danny spolu mají taky co řešit. Brana nechaj doma a pojedou.

30.4.2019 | 15:51:37
caesarSK

#60 Svjatogor: uff. velmi ma zarazaju poznamky na to, ze vsetko bolo o NK a WW povedane, to len vsetci okrem 2 tu diskutujucich (ktori vedia vsetko) su idioti. Svjatogor vies prosim ta nam idiotom vysvetlit kto je NK a aku ma motivaciu? pokial si dobre pamatam, tak v serialy bolo ukazane ako vznikol (nie kto to bol), preco vznikol, ale uz nie aku ma momentalne motivaciu. jedine co povedal bran je, ze si ide pre neho. preco? nikto netusi. ze bran je pamat ludstva a blabla jednoducho neberiem.

to Nikolperse: velmi ti zavidim tvoju fantaziu. si idealny divak pre kazdy natoceny pocin nakolko si domyslis vsetko, co tvorca pokakal. neocakavam vo fantasy svete teorie zalozene na sucasnom vedeckom vyskume. fantasy si svoje zakony sveta nastavuje same a tie zakony GOT nastavilo uz na zaciatku a teraz ich jednoducho porusuje. preto je tu tolko negativnych reakcii. cely serial bol zalozeny na (fantasy) realite kde aj hlavna postava moze zomriet niekedy smiesnou smrtou, kde cestovanie trva a vojska maju istu silu. schvalne si pozri 3 seriu a pocuvaj pocty. vsetko viac menej sedi a ma nejaku hlavu a patu. a zrazu pomaly na konci serialu predvedu taktiku hodnu 6 rocneho chlapca v realtime strategii. oznacim vsetko a poslem na jedno miesto. wtf??

#96 ori
30.4.2019 | 16:24:00
ori

#95 caesarSK: Prečo to musel byť niekto významný? Podľa mňa to bol obyčajný človek, ktorý sa dostal do zajatia Detí lesa a urobili z neho zbraň proti Prvým ľuďom.

webmaster
30.4.2019 | 17:27:19
30.4.2019 | 17:43:59
Lolidestroyer

Taky by se mohlo stát že Cersei téměř všechny zabije a Branovi nezbyde nic jinýho než přepsat čas ( pokud to opravdu ovládá) a něco se může pokazit a hned bude vše jinak ale to by bitva v King landings musela skončit taky příští díl aby nato byl vůbec čas :-D Já jen doufam že to neskončí tak jak to zatím vypadá…

30.4.2019 | 18:02:02
Carostrom

Mě se konec líbil. Navíc je to hra o trůny. Už z názvu je jasné o co jde, o železný trůn.

30.4.2019 | 18:16:27
DejvidHound

#91 Svjatogor: Lyanna Mormont… Giantsbane v 2.0

#101 Svjatogor
30.4.2019 | 18:21:35
Svjatogor

#100 DejvidHound: Hezké, ale prd platné. Místo ní žije Tormund, jenž je čím dál tím více infantilní. :-( LM vrátila do seriálu tu starou dobrou severskou nobilitu z první série, kde se smějeme ukousnutým prstům. :-D

#102 DejvidHound
30.4.2019 | 19:12:20
DejvidHound

#101 Svjatogor: No jednoducho chceli zabit nejaku cool postavu aby si vratili ten davno strateny standard. Holt to posrali.

#103 Svjatogor
30.4.2019 | 19:16:09
Svjatogor

#102 DejvidHound: Ale proč ji? Mohli jsme vidět upevňování spojenectví mezi Severem, Řekotočím a Údolím. Ona nebyla pro okrasu, spalující pohled a drsný hlášky. Byla důležitou sňatkovou figurou. Třeba Robbin Arryn? ;-)

30.4.2019 | 20:37:34
oskarka

Že se vám chce tomu věnovat tolik času. Když je to tak špatné, tak se na to nekoukejte. A jestli víte, jak by se to mělo udělat lépe, tak do toho! Začněte třebas u krátkého dokumentu… :-)

30.4.2019 | 23:14:16
Petrajzo

Já bych celému dílů odpustil řekněme nelogičnost v obrané strategii i to, že obyčejní zombie jsou přeslee

2.5.2019 | 12:40:07
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama