Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Fotografie k epizodě Eastwatch
V dalším díle se Jon a Daenerys opět setkají. Zároveň se opět podíváme na Citadelu a uvidíme, jak to dopadne s lannisterskou armádou.
Foto: HBO
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Conleth Hill
24.11.1964 | 24.11.2024 -
Kristian Nairn
25.11.1975 | 25.11.2024 -
Michael Feast
25.11.1946 | 25.11.2024 -
Hafþór Júlíus Björnsson
26.11.1988 | 26.11.2024 -
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /123
Tipujem, že Jaime nepadne do zajatia ale Bronn ho vytiahne z tej rieky a utečú do Kings Landing kde sa potom stretne s Tyrionom, ktorý bude chcieť presvedčiť Jaimeho aby sa so Cersei vzdali.
#3 shootx5 fotka – zas po nem chce aby pokleknul chudak Jon…
#6 Stardos #8 fgh #10 mr_bungle #97 Travel#1 Arrow123: Zboznuji tyhle tipery co kopiruji z unikleho scenare a nepouzivaji vlastni mozek je vas tu cele stado…
#5 Arrow1234. obrázek., Tyrion není moc rád co vlastně i on sám zavinil :D
#9 BloodyBlondie#3 shootx: Tak ale zakázané to neni :)
#2 shootx: Je na čase, aby ji nějak oplatil to, že mu dala dračí sklo :D
#7 shootx#6 Stardos: Ted jsem si vsimnul ze kdyz mluvil Stanis se Samem na Cernem Hrade tak mu rikal ze je na Dracim Kameni obsidian
#2 shootx: Stejnak budou na konec vsichni radi, az poklekne. Pokleknul pred Ygritte, poklekne pred Dany…
#4 Kolousek001: Tyrion je znepokojený. Odmalička túžil po drakovi, bol nešťastný, že vymreli. Keď drakov prvýkrát v živote stretol, bol z nich posraný, ale boli mu sympatické. Teraz zisťuje, čo vlastne návrat drakov do Westeros znamená. V živote už toho videl veľa, ale tohoto bol zatiaľ ušetrený. Je mu jasné, že drak nie je ani dobrý, ani zlý-je to divoké zviera, ktorého správanie a miera spoločenskej nebezpečnosti závisí primárne na osobe, ktorá ho ovláda. Tieto draky ovláda mladá idealistka s horúcou hlavou, ktorá sa zmieta medzi úprimnou snahou pomáhať ľuďom a túžbou po moci a presvedčením o vlastnej vyvolenosti a neomylnosti, zhodou okolnosti dcéra Šialeného kráľa, ktorá mala už v minulosti problémy s kontrolou nad drakmi aj so samotným vládnutím. Daenerys zatiaľ neurobila nič extrémne problematické- nasadiť draky proti nepriateľskej armáde je úplne legitímna taktika- ale je pochopiteľné, že Tyrion je z celej situácie nervózny. Hlavou mu pravdepodobne prebehli myšlienky na to, čo by sa s Westeros stalo, keby mal tri draky Aerys Targaryen a úprimne dúfa, že sa to nikdy nedozvie a nebude na podobnú situáciu musieť reagovať. Navyše mu samozrejme nie je ľahostajné ani to, že je momentálne nepriateľom vlastného brata. Je mu jasné, že na Cerseinej strane stáť nemôže, ale nie je si úplne istý, či tá Daenerysina je oveľa lepšia, vzhľadom na to, že v prípade, že sa niečo poserie, predstavuje pre krajinu už dlho nepoznané riziko.
#14 widy.33 #33 Ironhead #104 benuty#2 shootx: Pátá fotka: Dany chce, aby Jon poklekl. Šestá fotka: Jonova reakce.
#11 shootx#10 mr_bungle: :D :D
Tá Cercei tam nesedí uplne najštastnejšie :P
dufam že Cercei už niekto zase pluvne do ksichtu :D
#9 BloodyBlondie: podla mňa neurobila nič horšie ako Tyrion v Černovode s divokým ohňom je mu lúto brata a samozrejme svojích ludí ako inak ale nato je už pozde nato mal myslieť keď sa pridal na stranu Dany myslím že jeho setra viac pripomína šialeneho krála ako Dany
#18 dragon113Chodící Tyrion po spáleném poli je zděšený z čeho ? Kdo s Bronnem podpálil Kings Landing a tisíce Baratheonů,on sám. Do toho jeho milovaný Bronn vykoná cokoliv pro zlato Lanisterů, třeba sejmout draka i s královnou. Tam je vidět ta tupost Bronna který myslí jen na svůj talíř, budoucnost západozemí ho nezajímá. Přál bych Bronnovi aby se setkal s Ohařem a ten mu vysvětlil jak se bojuje. Danerys by teď měla vzít vojáky z High Garden,Dorne, rychle vyjednat další spojenectví,vystopovat Lanistery, tak velká armáda se neschová v KL ale bude muset zakotvit před branami,vzít všechny draky a vyřešit tento Lanisterský problém jednou pro vždy,informovat všechny o WW a poslat co největší nárazníkovou zeď na Sever. Euronovi lodě musí někde kotvit, balisty nemají,takže v noci jim udělat ohňostroj.
#16 martik642 #18 dragon113#15 LordStark: Nemyslím si, že měli jedinou balistu.
Stejně pořád nechápu co všichni mají proti tomu, že Daenerys použila Drogona. Je to „normální“ bitva a prostě lidi umírají. Všichni jsou tam vojáci a buďto by je tedy zabila s použitím draků a nebo by je převálcovali Dothraci. Na civilisty zatím nezaútočila a neublížila jim (ve Westeros).
#19 Revoemag #26 BloodyBlondie#14 widy.33:
#24 rockysiburger #27 Arrow123 #28 Argetlam Královrah #69 kpzetko #77 Karloman#15 LordStark: Tá vaša bielovasa vymleta kráľovná aj tak skape a aj keby sa jej podarilo vyhrať deti nemôže mať ale zato jaime alebo tyron áno tak či tak rod Lanister zvíťazí a targerieni vymru HEAR ME ROAR
#17 Brut: Já spíš nechápu to, jak ho využila. Spálí pár vojáků, aby dothraci projeli. OK, ale proč pak ničí souběžný vozy s linií a né tu linii vojáků? Ty zásoby se jí tuze hodí a ona je spálí a linie vojáků nechá bojovat. Jeden nálet a nebylo co řešit.
#22 Caligos #29 Ironhead #31 BloodyBlondie #32 Xaronto by mi až tak nevadilo rašej by som bola keby bol kráľom Jon ale zrejme aj tak to bude Dany :D
Podle hejterů je měla Dany pozvat na čaj a sušenky :D
#25 Rafan#19 Revoemag: Nechtěla popálit Dotgraky.
#23 Tomoso18#22 Caligos: V pár scénach horeli aj oni…
#18 dragon113: Jamie ho do jiného, než rodineho pekace nestrci. Tyrion podle toho, kolika nevestkam za svou pouť naložil. Měl by mít malého bastarda v každým městě. Stejně je to jedno. Oba jsou předurčení k záhube.
#21 Stardos: Jo a ty co přežily odeslala Cersei, aby je mohla vrátit do oběhu s napsanou omluvenkou že se zdržely, protože dostaly pozvánku na grilovačku kterou nešlo odmítnout :-).
#17 Brut: Ja proti tomu nemám absolútne nič. Použiť draka ako zbraň v boji je úplne v poriadku. Väčší problém je jej osobnosť, ako vravím, mladá idealistka, ktorá Westeros nepozná, ale je presvedčená, že je nielen zrodená, ale priam vyvolená k tomu, aby sedela na jeho tróne a priniesla ľuďom konečne prosperitu- a samozrejme, ona sama najlepšie vie, ako na to. Toto a tri draky je problémové kombo, z ktorého sú Tyrion a už aj Varys nervózni. Šialená nie je a podľa mňa ani nebude, ale ich obavy chápem, ani jej otec nezošalel za deň.
#30 Rafan#18 dragon113: Ak Jon prežije celý seriál a bude mať deti tak Targaryenská dynastia stále pokračuje. Tyrion nie je moc rodinný tip a na Jaimeho prežitie by som 2krát nestavil :)
#18 dragon113: Zapomínáš, že Daenerys není poslední Targaryenka. Targaryeni mají ještě jednoho člena a shodou okolností je to muž :D takže jejich dynastie přežije a existuje spíše větší šance, že přežijí Targaryeni než Lannisterové, protože Tyrion po tolika prostitutkách ještě nemá ditě? Asi je neplodný. Jaime je mrtvý a Cersei je tak stará, že už by mohla dělat praprababičku :D
#37 dragon113#19 Revoemag: Ano, takticky byl ten utok na vozy se zasobami mimo, ale podle mne to bylo ciste kvuli filmarine a rozpoctu serialu, horici a vybuchujici vozy jsou daleko efektnejsi na obrazovce a taky lacinejsi pri nataceni, nez horici vojaci ;)
#26 BloodyBlondie: Co má dělat když jí radí tak blbě, že jde od porážky k porážce. Byť se jednalo o porážky spojenců. Vše co ti dva vymysleli skončilo krachem.
#35 BloodyBlondie#19 Revoemag: To je pravda, na to, že to malo byť jej veľké víťazstvo, to zase až na taký úspech nevyzerá. Lannistrom nakopala zadky, ale má zraneného draka, zlato jej ušlo a potraviny zničila. Z toho ešte môže mať problémy. Ona zase ktovieaký stratég nie je, ale myslí si to o sebe, aj preto z nej majú obavy, do akej miery si nechá poradiť. Zatiaľ si nechala poradiť, aby neohrozila civilistov, ale existuje legitímna obava, že s pribúdajúcim úspechom jej narastie sebavedomie alebo naopak zoči-voči problémom začne jednať neuvážene. Samozrejme, nemusí sa to stať, ale nervozitu jej poradcov chápem.
#19 Revoemag: Logicky blbosť to áno, ale z reálnej strany, by to bolo priveľmi drahé na výrobu:) Už i tak bolo pri zapaľovaní rady použitých naraz viac horiacich kaskadérov ako hocikde inde a to ich nebolo tak veľa, ako by bolo treba na horiacu líniu pozdĺžne:))
#34 Rafan#9 BloodyBlondie: Njn nejhorsi je, ze tam zadni draci nejsou, litaj tam jen wyrmove… drak ma ctyri nohy + kridla a je zpravidla inteligentni, vetsinou i vic nez bezny clovek (umeji vetsinou i mluvit… :_)
#36 Ironhead#32 Xaron: To by šlo udělat pomocí počítačů. Když si dají záležet, nepoznáte rozdíl mezi kaskadérem a počítačovou grafikou.
#38 Ironhead#30 Rafan: To ale nie je ich chyba, a ani jej. To je skôr chyba tých spojencov- absolútna nepripravenosť na útok. Nechať sa vymáknuť tkaým spôsobom, že nestíhaš ani čumieť, nieto reagovať…to sú proste veci, ktoré by sa nemalii stávať, ak sa nechceš nechať zabiť.
#40 BloodyBlondie #54 Rafan#33 Ironhead: Vlastne kecma nejsou to Wyrmove ale Wyverny, sam v tom mam evidentne bordel :D
#28 Argetlam Královrah: Neviem kde si vydel jaimeho mŕtveho a skade vieš že tyron je neplodny ? Ešte stále nie je na 100 ,,% isté že Jon jej targerien aj keby bol kto mu uvery stále je bastard bol aj bude
#39 Arrow123 #41 Argetlam Královrah#34 Rafan: Jenze to udelani na pocitacich stoji hrozny prachy a cas… serial ikdyz takovejhle ma urcite rozpoctovej strop, kterej uz i tak sponujou k prasknuti..
#37 dragon113: Dosvedčí mu to Bran a Howland Reed
#35 BloodyBlondie: Aj keď, svojím spôsobom to jej chyba je, aj keď veľmi nemala na výber. Spoliehať sa na ľudí, ktorých jedinou motiváciou je pomsta, to obvykle nedopadne dobre. Človek, ktorý má nejakú konkrétnu ambíciu- moc získať alebo si ju udržať- obvykle jedná racionálnejšie než niekto, kto má len krv pred očami.
#37 dragon113: Bastard nebo ne… bastard může být legitimizován králem a Jon Snow je král, takže může kdykoliv říct: „už nejsem bastard“ a bude to pravda.
Jaime padal pod vodu v brněním a zlatou rukou, které dohromady váží desítky kil, má jen jednu ruku a nad ním chrlí drak oheň, který je tak horký, že muže doslova spálil na prach (a vypařil jejich krev). Drogon ho v té vodě uvaří zaživa, pokud se neutopí.
To, že Tyrion je neplodný je jen má terorie. Sice se nemusí vyplnit, nicméně tak jako tak, rod Targaryenů má větší šanci na přežití než rod Lannisterů.
#42 Ironhead #43 BloodyBlondie #100 karel304#41 Argetlam Královrah: No ale prece, ze Jon neni bastard preci uz kazdemu, kdo serial sleduje, muselo dojit… ne? Jen ted kdyz vledze s Dany do postele, nebude to taky incest? :_)
#45 Argetlam Královrah #55 Snorri_Killa#41 Argetlam Královrah: On prežije. Daenerys ho bude chcieť živého ako páku na Cersei. Samozrejme, neriešila by, keby padol v boji, ale ak má šancu zajať ho, tak sa o to postará. Jasne, že keby sa v takej situácii ocitol sám, tak sa utopí. To vieš, kto má dve ruky, ten ide na front primárne bojovať, kto má jednu, ten tam ide na módnu prehliadku v nepraktickom brnení :)
#45 Argetlam Královrah #46 Argetlam KrálovrahDaenerys se držela zpátky, dala na rady Tyriona které se prostě neosvědčily. Ollena jí řekla you´re a dragon be a dragon a prostě tak učinila. Jak se zbytek armády dozví, že jejich kámoši jsou ugrilovaní tak to určitě do srdíček klídek nepřinese. Skutečná válka se bude odehrávat na severu tak je třeba rychle zlikvidovat Cersei a pak se věnovat vážným věcem a né psychopatické královně která zabila svého manžela a naprcala si spousty děcek se s vím bratříčkem s domněním, že na to nikdo nepřijde a ještě jako třešnička na dortu vyhodila do luftu nespočet civilistů. Nechápu co proti Daeny furt máte. Ono stát se Královnou Meerenu, Získat armádu Neposkvrněných, osvobodit otroky a ukecat hordu Dothraků aby přepluli do Westerosu je asi rutinní záležitost :D . Nejlepší je ten fádní výčet jejich záporných vlastností ve stylu je namyšlená. Ať je, skromní lidé válku nevyhrávají. Jinak Amíci jak shodili atomovky na Hirošimu a Nagasaki a zabili přes 100 tisíc civilistů, tak je taky nikdo nelynčoval a nehnal k odpovědnosti a některým tady vadí, že někdo použil stíhačku s plamenometem na nepřátelské vojáky. K smíchu . :-)
#105 Baru.B#42 Ironhead: Já sleduji seriál i konspirační teorie, četl jsem i knihy :D to, že to není bastard zatím není jisté. O sňatku mezi Lyannou a Rhaegarem zatím nebyla řeč v seriálu. V knihách už vůbec ne.
#43 BloodyBlondie: Jestli ji ale dojde, kdo to byl. V té rychlosti možná spatřila jeho obličej, ale vůbec si nemusela všimnout toho drahého lannisterského brnění. Možná si myslí, že je to jen nějaký voják nebo lannisterský vazal.
#50 zizik #52 fgh#43 BloodyBlondie: A páku na Cersei? O čem by ty dvě spolu mohly jednat. Jsou dvě ženské, které se k smrti nenávidí (Cersei protože chce trůn, Dany ji zase nenávidí za to, co udělala Tyrellům a dalším) a jen jeden Železný trůn. Tady nebude žádné jednání – obě moc dobře ví, že tohle skončí jen smrtí jedné z nich.
#49 BloodyBlondieS tím incestem to není v jejich době tak horké jak v dnešní.I Lysa Arryn chtěla provdat svého syna za Sansu a to je její bratranec
#48 fgh #51 BloodyBlondie#47 unsullied: To ale neni incest.
#46 Argetlam Královrah: Nemyslím si, že by Dany cítila voči Cersei nejakú osobnú nenávisť. Je to síce idealistka, ktorá určite odsudzuje útok na civilistov v septe, ale jej hlavný problém, ktorý s Cersei má, je aktuálna poloha jej zadku.
#64 Argetlam Královrah#45 Argetlam Královrah: V knihách zatím R+L=J potvrzeno není, natož oficiální svatba R+L. Seriál zatím jen potvrdil R+L=J
Ale podle leaknutého outline 5. epizody bude právě v této odhaleno, že Rhaegar nechal anulovat sňatek s Elarii Martel a následně se oženil s Lyanou Stark.
#64 Argetlam Královrah#47 unsullied: To je dokonca legálne aj dnes, akurát väčšina ľudí dnes chápe, že to nie je dobrý nápad :)
#53 unsullied#45 Argetlam Královrah: A proto Rhaegara Targaryena hraje v season 7 Wilf Scolding, vid? :)
#64 Argetlam Královrah#51 BloodyBlondie: Jak kde záleží na zemi ale jde mě jen o to ze Westeros to nemusí za incest považovat dál než sestra s bratrem nebo rodiči.
#35 BloodyBlondie: Nee, pokud jste se díval tak bylo nepřímo řečeno, že předvídali jejich strategii a tak dostávali spojenci po hubě. Mají Tyriona přečteného a dokáží předvídat jeho postup. Dany se chová tak jak jí poradila Olenna. Zcela jasně řekla že nemá poslouchat rady Tyriona a že si má uvědomit, že je drak, a podle toho má jednat.
#56 Nikolperse #58 DejvidHound #61 BloodyBlondie#42 Ironhead: Podle českýho práva se Teta se synovcem brát můžou takže zas takovej incest to nebude :)
#54 Rafan: Ani Aerys velmi v poslednych rokoch jeho vlady, nepocuval rady a ako to s nim dopadlo. Daenerys by si mala v prvom rade vybrat radcov, ktory maju rozum, povedia jej ich nazor a nebudu jej liezt do zadku ako Missandei a Sedy cerv.
All hail Jon of the Houses Targaryen and Stark, the Resurrected, the First of His Name, the White Wolf, King of the Andals, the Rhoynar, and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, Protector of the Realm, The Prince that was Promised, Lord Commander of the Night’s Watch, Lord of Winterfell, Warden of the North, King in the North, Beater of Bastards, Friend of the Free Folk, and Knower of Nothing!"
#60 Arrow123 #99 sFík#54 Rafan: No lenze Olenna jej to radila ale co sa tyka vychytralosti nemozes tie dve zrovnavat.
Ja deny nemam moc v lasce ale že z drakem upalila armadu je dobra taktika…neusmažila civilisty jak cersei…tak si ostatni lordi mužou rozmyslet ke komu se přidaji…no a jestli ne tak si zaslouži zemřit a jsou tupi…no a tyrion by se měl taky vzpamatovat…co udelala jeho rodina zapadozemi za poslednich cca 5 let to už neřeši ale to že dany použila draka na nepřatelskou armadu jo to už je jina pohadka…
#57 Punisher bude trestať: To znie dokonca lepšie než tituly Daenerys :D
#54 Rafan: Jasne, že predvídali jeho postup. Tyrion navyše ani nemohol vedieť, že Casterly Rock značne stratil na strategickej hodnote. No ale tá slávna veliteľka Yara- a to jej naozaj o niečo išlo- sa počas plavby do Dorne venovala všetkému možnému, len nie sledovaniu, či sa odniekiaľ náhodou neblíži nepriateľ (pričom jej muselo byť jasné, že pre Eurona je primárnym terčom). No a brilantná strategička Olenna? Tá si nielenže neudržala podporu vazalov (čomu sa u starej pani, ktorá s len kvôli pomste pripojila k cudzej invázii nedá diviť), ale ani si nezabezpečila vlastný hrad. Takú Daenerys si nedokážem predstaviť, že by počas prípadnej invázie na Dragonstone len sedela v salóniku ako v kaviarni a čakala, kto vyhrá. No čo už, aj iní lídri už zakapali na svojich spojencoch, o tom, aké sú s nimi naťahovačky a akým prúserom to môže vypáliť, by taký Robb Stark mohol písať encyklopédie.
Když už se tady tak hezky bavíte o rodinné lásce, tak tuším, že Tywin Lannister má své děti se svou sestřenicí ne? Takže teta se synovcem, to zas taková anomálie nabude navíc zatím o tom ani neví :D
Dany bude moct mat deti, az slnko zapadne na vychode, vyjde na zapade atd. co sa stane po porazke NK, nikto netusi......a dosh khaleen predpovedali, ze jej syn ovladne svet.....este by to chcelo vyjadrenie Melissandry, hoci ona to vestenie az tak nezvlada.....
a John uz poklakol, ako spravny Stark a gentleman ju poziadal o ruku, a teraz to bude, po vzore stryka Eda, tajit do poslednej chvile…
#50 zizik: Na leaky nehledím, nevěřím jim.
#49 BloodyBlondie: Osobní nenávist necítila ani k otrokářům, a jak dopadli :D
#52 fgh: O tom nic nevím. Tak uvidíme mladého Rhaegara třeba na turnaji v Harrehalu, no a co? To nic neznamená. Že se objeví jedna postava z minulosti a ty už máš jasno, že to bude právě svatba s jinou postavou… no comment
#65 fgh #122 Thunderbird#64 Argetlam Královrah: Jsem si tim jisty. :D
#66 Argetlam Královrah#65 fgh: Protože jsi to už viděl… aha. Já jsem dokázal uznat chybu, když jsem se spletl a omluvil jsem se ti nedávno. Ale tohle ti prostě nevěřím. Jak jsem říkal, napiš mi celou větu nebo souvěti, která obsahuje patnácté slovo, které zazní v dalším díle GoT, a kdo tu větu nebo souvětí řekl. Potom tady rád přiznám, že jsi to viděl.
#67 fgh #68 Punisher bude trestať#66 Argetlam Královrah: Neco podobneho jsem zde na Edne uz uvedl, a sice jednu vetu z pristi epizody, za cimz jsem udelal uz definitivni tecku, a vickrat uz nikomu nic dokazovat nebudu.
Nezadam po nikomu omluvu, a nebudu ji zadat ani po odvysilani ep 5, ackoliv mi uz slusny pocet lidi reklo, ze kdyz to sdelim, omluvi se mi.
Jejich trest neni omluva ke me, ale to, ze ze sebe tim, ze me vulgarne napadali, udelali naproste hlupaky. To me uspokoji mnohem vic nez jejich omluva. Ego si zvysovat nepotrebuji. :)
#70 caesarSK #73 Argetlam Královrah #106 Rumek#66 Argetlam Královrah:
Prečo ho kŕmiš? Cely deň sedí za počítačom a trolluje… Je to nejaké 14 ročne dieťa zo základnej školy…
#81 widy.33#18 dragon113: lol, john je targerien.......
#67 fgh: nezvyknem sa do diskusii zapajat, ale fgh kvoli tebe musim. poslednu dobu mam precitanu snad kazdu diskusiu na edne (GoT) a teda si ziadne dokazy svojich tvrdeni neuviedol. jedine informacie mas z leaku + svoj odhad deja. a ten screen zlozky… mam ti dat moj screen zlozky 8. serie GoT? Naozaj ta prosim, uz prestan s tymi fabulaciami a ked si nechces priznat chybu (ze mas hovno), tak radsej nic nepis.
#71 fgh#70 caesarSK: Tim „posledni dobou“ myslis jaky konkretni casovy usek? Tim „odhadem deje“ myslis co konkretne? Tomu ja rikam naprosta zoufalost :D Rikat o vecech, ktere tu reknu, ktere jsou pravdive, a nejsou v leakach, „odhad deje.“ Zlateho bludistaka pro tebe, muj Madarsky bratre! :)
#72 kpzetko #74 caesarSK#71 fgh: Pepiku klud :P
#67 fgh: Jinými slovy: „přečetl jsem se leaky a teď tvrdím, že mám všechny díly ve full HD“ :D akorát ty jsi z toho dokázal udělat tři odstavce.
#75 fgh#71 fgh: nemas co k veci tak ides k osobnym invektivam? poslednou dobou som myslel konkretne obdobie 7. serie, cize cca 2 mesiace. a za tu dobu si tu naozaj nic nove nedal. a akykolvek pokus o dokaz ignorujes a vyhovaras sa. vies, pred par mnoho rokmi som mal kamarata, ktory mi tvrdosijne tvrdil, ze ma knight ridera. Ale vzdy, ked som k nemu prisiel na navstevu, tak bohuzial bol kit prec alebo sa stalo nieco nezvycajne, preco mi ho nemohol ukazat (kit bol samozrejme svojpravny ako v serialy :). ale to bola doba, kedy sme mali 10 rokov a ten kamarat bol najmensi a najslabsi zo sidliska a vsetky hry vzdy prehraval. tak si to kompenzoval takto, aby bol niecim zaujimavy. a ty mi pripadas uplne rovnako, aj ked rokov mas asi viac (o to smutnejsie to je). odhadujem, ze clovek tvojej povahy ak by mal vsetky casti 7. serie tak nevaha ani chvilku a nejakym „bezpecnym“ sposobom ich zverejni prave pre to male ego, ktore ho nuti vypisovat tu uplne zvasty bez akehokolvek dokazu. a sice ta nepoznam a urcite to neber osobne, ale ked narazim na tvoje (niektore) komentare, tak ti mam chut dat taku za ucho, ze by si sa s placom ospravedlnil vsetkym uzivatelom, ktorych tu podobnymi nezmyslami zasobujes.
#78 fgh#73 Argetlam Královrah: Ctes poradne? Ted jsem ti tu rekl, ze jsem tu uz jednomu cloveku sdelil jednu vetu z ep 5. :D Ja nevim, jesti ses slepej… :D Jenom proto, ze nevyhovim tobe, protoze nehodlam kazdemu neco sdelovat individualne, nic neznamena.
Ale jak chces, mysli si co chces. :)
Všimli jste si jak Jon chodí na Dragonstone furt nabalenej jak pumpa zatímco Missandrei si chodí za červotočem v co „nejúspornějším“ balení a větrá skoro frndu a dothrakové taktéž? Jestli se nám tvůrci nesnaží něco sdělit.
#18 dragon113: Lannistrové vymřou. Winter is coming ! :)
#74 caesarSK: Tak mi ten tvuj „bezpecny zpusob“ rekni, ty IT specialisto. Kdyz si ani media a clenove tech medii nedovoli ty epizody leaknout, tak nevim, co tu chces po me. Ja vim, ze si o me mozna myslis, ze jsem naprosto uzasnej, skvelej a jedinecnej, ale nejsem. Pouze se znam s dobrymi lidmi…
To, ze jsem podle tebe nic noveho nedal, dokazuje jen to, ze kazdy muj prispevek nectes, a nebo uz jsi ty epizody videl take.
Jakykoliv pokus o dukaz ignoruji uz pres tyden, coz je mozna jedina doba, kdy jsi si obcas nejaky muj prispevek videl. Zbytek dni, co jsem tu registrovany, jsem dukazy daval furt i se screeny. Ted jsem tu dokonce dal i vetu, ktera zazni v pristi epizode, a i to ti nestaci…
#80 caesarSKNemajte strach, o par dni uz koncia prazdniny. :D
Ucitelka: „fgh“ ako si travil prazdniny. Fgh: Cele dni som sedel za PC, trolloval na edne a vymyslal si, ze mam 7 seriu Game of Thrones.
#86 Argetlam Královrah#78 fgh: tak citam snad vsetko, nakolko cakam nejaku info o leaku dalsich casti :) a jediny screen, ktory si tu dal bol ten s tvojou zlozkou „7. serie“ (prvych 10 minut ti to muselo prist urcite ako dobry napad a potom si si to uvedomil :). a dalsie casti vonku nie su, uz by boli na nete davno rovnako ako „unikaju“ filmy, hry, programy atd. GoT nie je vynimka co sa potvrdilo pri 5 ci 6 serii, ked unikly 4 casti. Dalsi tvoj triumfalny komentar bol myslim k prispevku o leaku scenara 5. casti typu „ja to rikal, ja to vedel“. jednoducho nemas nic okrem informacii z leakov doplnenych o tvoj odhad. nic viac, nic menej. normalne sa na to vykasli, zaloz si nove konto a diskutuj normalne a nie ako 10 rocny urazeny chlapec, ktory si macka pipik nad svojim prispevkom o tom, ze prave on nieco ma a konecne mu niekto dava pozornost. z leakov, fotiek a obycajneho predpokladu je kazdemu kto dany serial sleduje jasne, co sa priblizne stane a ktorymi bodmi ten serial prejde.
#68 Punisher bude trestať: :D :D :D
#82 Karloman#81 widy.33: Nechcete si rači pokecat o epizodě?
#83 widy.33#82 Karloman: samozrejme :D
Nech to skončí ako chce len nech sa na tron nedostane Dany alebo Jon hoc proti jonovi nič nemám ale na vládnutie nemá len nech si pekne ostane na severe a tam bojuje (aj tak nemá záujem vládnuť) ked dôjde na tron dany tak zbohom trebalo by jej 1000 radcov aj tak by jej to nepomohlo všetko čo dosiahla bola náhoda a narozdiel od iných postáv nič nezažila všetko jej padlo do rúk samo či bude na trone Sansa,Maliček,Varis niekto z Lanisterov alebo aj Gendri všetko bude lepšie ako ona najviac sa mi páči teoria kde WW su ty dobrí a spolu z jonom a ľadovými drakmi porazia daeneris ako zlo bažiace po moci najhoršie by bolo keby sa Jon a Dany vzali a vládli zničili by GOT a keby tak rozprávkovo mali končiť aj knihy tak ich ani nečítam zničilo by to všetko čo som mal na GOT rád nech to ma poriadny šokujúci koniec ktorý by nikto nečakal
#85 Karloman #87 widy.33 #103 Rafan#84 dragon113: To už je i silná teorie na mě. Jon Sníh je daleko lepší než Cersei a její bratr. Ale musím uznat, že Jon patří na Sever, ke svým lidem. :)
#109 elissisi#79 Punisher bude trestať: Pokračování:
Učitelka: „Tak to jsi byl ty ten fgh? Máš za pět!“ :D
#84 dragon113: nech to skončí akokolvek niekto bude spokojný a niekto menej spokojný ale neverím že by GOT skončila nejakým sladkým happyendom priznám aj ja sa bojím či nebudem sklamaná že ako skočia moje oblubené postavy
#88 Karloman#87 widy.33: Jon musí přežít. :)
#89 widy.33#88 Karloman: iste prežije len neviem ako to s ním vlastne je, tak kus je na pol mrtvolka :D
#91 KarlomanMna zaujima, kto je NK.
#96 Karloman #101 mety#89 widy.33: Není, je to normální člověk jako jsi ty nebo já.
#92 widy.33#91 Karloman: :D snád ano ale Berick Dondarion v 3 serií pri rozhovore s Aryou v jaskyni spomýnal že za každým keď ho Thoros vráti spať je to horšie že je ho stále menej opadávaju mu kusy masa a že taký život by Edardovi neprial keď chcela vedieť či by ho vedel oživiť tak ma napadlo že chudák Jon ktovie
#93 Karloman #95 Karloman#92 widy.33: Jasně, to je podle knih. Jon byl oživen jednou, ne desetkrát za sebou.
#94 widy.33#93 Karloman: v knihe si to napr nepamatam ale dufam že mas pravdu :D bolo by ho škoda
#92 widy.33: Je to zbytečné řešit. Jon Sníh patří na Sever, ne k Daenerys.
#90 Punisher bude trestať: Asi nějaký Stark.
#2 shootx: Spíše si myslim, že Deny provedla na tom bitevním poli něco co Jon rozhodně neschvaluje . A jestli ano, tak at ta čupka chcipne na ploche nohy!
#98 Karloman#97 Travel: Použila normální výhodu.
#57 Punisher bude trestať: Pokud byl teda sňatek mezi L+R, tak předpokládám že se Jon nejmenuje Jon… Lyanna pokud vím Nedovi v ToJ jméno neřekla ;)
#122 Thunderbird#41 Argetlam Královrah: Drogon Jaimieho který se momentálně v hangoveru nachází několik metrů pod vodou určitě neuvaří, to by Drogon musel mít v hubě místo plamenometu atomovku. Ale běží mu čas, někdo, předpokládám že Bronn, ho musí během minut zbavit brnění a vytáhnout na vzduch :-) ale ne do KL ale do zajetí předpokládám… Jinak k diskusím kdo nakonec bude sedět na Iron Throne – D&D už to od G.R.R.M. dávno vědí, ale co když to nebude nikdo? Tedy co když skončí nadvláda jednoho z rodů a nastane něco jako vláda koalice? A na železném trůnu bude standarda se znaky všech rodů :-) No asi ne, uvidíme…
#102 Argetlam Královrah #107 Manyjak#90 Punisher bude trestať: podla knih by to mal byt nijaky lord comander of night watch ak sa nemylim v serialy je to proste someone
#100 karel304: Na železném trůnu bude sedět buď Jon Snow, Daenerys Targaryen, Cersei Lannister, Tyrion Lannister, Davos, Varys nebo Sansa. Vím, není to zrovna málo lidí, ale jsou to jediní možní. Nikdo jiní nemá takovou podporu nebo zájem, aby měl/a vůbec šanci na trůn usednout.
Pokud to nebude ani jeden z nich, tak všimněte si laskavě, že Západozemí má přes 12.000 let starou historii. Robertova docela krátká rebélie a vláda tak může být jen maličkou skvrnou ve vládě Targaryenů, která trvala 300 let a potrvá ještě nějakou dobu. Nebo celá vláda Targaryenů může být maličkou skvrnou na ose času, kdy po velice krátkou dobu jeden rod dokázal Západozemí sjednotit než se jednotlivá království znovu rozdělila a bude to tak jak tomu bylo před Aegonem.
#116 Ironhead#84 dragon113: Podívejte se na film Život, to je film pro vás. Nad ním můžete masturbovat jak jen je libo.
#9 BloodyBlondie: Já doufám v bratry královnokaty.
#44 Lucas17:Mluvis mi ze srdce ❤ :D :)
#67 fgh: Kdyby sis nepotřeboval honit ego, tak tady tak nemachruješ. Píšeš to tady jen a jen právě proto, že si honíš ego.
#100 karel304: Podle mě bude v seriálu na konci sedět na železném trůnu jiná postava, než tomu bude v knížkách. Je blbost, aby tam seděla ta samá postava z pohledu, že seriál předbíhá knížku, tudíž by každý už věděl jak to dopadne a nekoupil/nepřečetl by si knížku.
#110 RafanV upoutávce jak stojí drak s Dany před Johnem je možné ze drak pozná že je John taky Targaryen? Protože podle mě je to syn Rhaegara Targaryena a Lyanny Stark.
Trochu mě štve, že se tu každá diskuze nakonec stočí k tomu, jestli uživatel fgh říká pravdu nebo jen sype z rukávu domněnky. A není to jedno? Zeměkoule se točit nepřestane, ať už ty díly viděl nebo ne. Souhlasím maximálně s tím, že by informace k ději (ať už je jejich pravdivost jakákoli) měl dávat do spoileru, jinak si myslím, že není třeba se o tom pod každým článkem dohadovat.
#85 Karloman: Momentálně není v seriálu asi nikdo, o kom bych řekla, že by zvládl na tom železném křesle sedět. Možná by měli království „rozparcelovat“, ať si každej vládne na svém písečku a bude klid. :D
#111 fgh#107 Manyjak: Na to jste přišel sám a nebo vám to někdo našeptává? Autoři vědí od Martina jak seriál skončí. Dokonce se přiznali, že když se chtěli v seriálu zbavit jedné postavy, tak jim Martin řekl že to nemohou, protože ta postava bude později mít zásadní vliv na vývoj zápletky. Tak že autoři konzultují příběh s Matrinem a evidentně budou základní strukturu příběhu držet.
#112 Manyjak#109 elissisi: Presne tak. Take nechapu ty toxic lidi, co se hned musi dohadovat… No, doufejme, ze po odvysilani ep 5 uz sklapnou. Chteli po me, abych jim rekl jednu vetu z ep 5, a to jsem take udelal. Dokonce ani do te doby, nez se to overi, nejsou schopni se vecne jak male deti nedohadovat…
Jediny, kdo by zvladl na Iron Throne sedet, je Night King. Lide by se meli vratit zpet na Essos, odkud take prisli, a CotF by meli slouzit ve Westerosu White Walkerum.
#110 Rafan: Tak tohle upřímně slyším prvně. Rozhodně zajímavá informace. S tou základní strukturou si ale nejsem moc jistý, jelikož např.
V knižce Stannis dobyl Zimohrad, zatím co v seriálu je zřejmě mrtvý.
A nemyslím si, že v knížce by ještě žil, kdyby neměl nějaký zásadní vliv na děj. (nechci tu trollovat nejsem žádný Locker a jemu podobní) Čistě teoreticky, třeba se chtěli zbavit Brana, ale Martin jim řekl, že se ho nemohou zbavit, protože on jediný může zastavit NK. To ale ještě neznamená, že Bran bude na Železném trůně. Určité postavy a děje musí zůstat zachovány, ale konec může být v knížce/seriálu zcela jiný.
#117 IronheadDěj z posledního dílu hra o trůny :
Zapadozemi se spojí na obranu proti WW bude bitva NK má draka který bude bojovat s.drakem kterého ovládá Bran. Po veliké bitvě by měl umřít Jorah a Denerys v Jonove náručí tato bitva bude na Severu a zabere 2 epizody.Poslední přeživší se ztahuji do KL kde se schovává Cersei všichni čekají v trunim sále na poslední souboj WW vstupují do místnosti kde jsou nalakani k trůnu a v tom trůn z valyrijskych mečů exploduje za pomoci wild fire a všichni s WW umírají. Trůní sál je zničený jako z Denerys vize…nastává Jaro do sálu vstupují dvě osoby zvedají meče a zapichuji je zpět do trůnu a následně na trůn usedá – Malíček se Sansou. Seriál končí větou – chaos je žebřík a úsměvem Malička. Epizoda se jmenuje Princ dvojí krve kde Malíček odvypravi svůj příběh jak miloval Catelyn atd…( v trunim sále by měl umřít Ohař,. Briene, Davos, Bron, Nymeria) Jon bude oziven Berickem
#114 shootx #115 Nikolperse #119 Argetlam Královrah#113 shootx: Teda Thorosem ne Berickem
#113 shootx: a potom sa preberieš s toho sna a zistíš že si mal brutálny orgazmus.
#102 Argetlam Královrah: No taky, co se zelezneho trunu tyce, muze jeste prijit mindfuck v podobe navratu postavy Gendryho a jeho naroku na trun, ikdyz zase jako bastard… hmmm… no uvidime :_)
#118 Argetlam Královrah#112 Manyjak: Bach na to, tohle by Brana rozcililo, on prece uz neni Bran, je trioka vrana ;)
#116 Ironhead: Myslím, že po tolika epizodách Hry o trůny už by všem mohlo být jasné, že jedna věc je právoplatný nárok a druhá věc je skutečná schopnost ten nárok uplatnit.
Gendry se sice může stát dědicem Roberta, ale kdo ho podpoří? Sever? Ne! Západ? To jako vážně? Bouřné země? Ty jsou tak oslabené, že nepodpoří nikoho. Dorne? Haha, jako vtip dobrý. Daenerys? No to bych chtěl vidět. Královské země? Hahaha. Tullyové? Pochybuji. Údolí? Snad, ale i o tom pochybuji.
#120 Rafan#113 shootx: A pak ti došel matroš :D
#118 Argetlam Královrah: Přesně tak, Vláda krále je založena na podpoře šlechty a on je zase jakýmsi arbitrem při sporech šlechty mezi sebou a vynucování zákonů zase skrze šlechtu. Král bez podpory nemůže udržet trůn. Samozřejmě že v reálném středověku do těchto světských vztahů zasahovala církev, která využívala zhlouplé pobožnosti a chytře balancovala tento vztah (ke svému prospěchu) i tím, že hrozila klatbou atd.
Taky někoho zaráží, že je Jon navlečený s Kožichem kolem hlavy jak by byl stále na zdi i když je teď úplně v jiném podnebí? :D
#123 Hodooor#64 Argetlam Královrah: Tohle by ale byla důležitější informace, než kdybychom ho jen viděli na turnaji. Leda že by to byla scéna, kde by se vyvrátilo, že Lyannu unesl. Ale svatba by kartami zamíchala mnohem víc, z Jona by už nebyl bastard.
#99 sFík: Podle leaku se jmenuje Aegon. Podle mě je to s prominutím sračka :D. Proč by sakra někdo dával dvěma svým synům stejné jméno? Jestli se jmenuje jinak, mohl by být Jaehaerys (tohle jméno bylo, pokud si dobře vzpomínám, v nějakým časopise, kde rozebírali Brana a jeho vize).
#121 Forrest79: Minulý díl kožich neměl, tak třeba už odjíždí. Nebo jsou celý den zalezlí v jeskyni a kutají dragonglass tak se potřebuje zahřát. Nebo po tom bodnutí do srdce a oživení kdoví jak mu funguje krevní oběh a jestli má teplou krev, třeba je mu už furt zima :(