První spin-off seriálu The Walking Dead, nazvaný Fear the Walking Dead, se začal vysílat v létě roku 2015 a byl ukončen na konci podzimu roku 2023, takže tu s námi byl dlouhých osm let. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Crossoverová postava potvrzena: Morgan se přidává k Fear the Walking Dead
Před pár dny jsme vás informovali o tom, že v pondělí ráno dojde k oznámení crossoverové postavy. Dnes se tak skutečně stalo. Morgan se ze seriálu The Walking Dead stěhuje do Fear the Walking Dead.
Crossoverové spekulace jsou u konce, protože dnes ráno bylo v pořadu Talking Dead oznámeno, že onou očekávanou crossoverovou postavou bude Morgan Jones z The Walking Dead, kterého hraje herec Lennie James. Morganovo působení v seriálu The Walking Dead skončí osmou sérií, odkud se přesune do druhého seriálu, kde se stane jednou z hlavních postav.
Žádná z fanouškovských teorií se o Morganovi nezmiňovala, proto se jedná o poměrně velké překvapení. Bohužel zatím netušíme, se kterým Morganem se ve Fear the Walking Dead setkáme. Buď se dozvíme, co dělal mezi první a pátou sérií The Walking Dead, kdy se v seriálu neobjevoval, nebo Morganův příběh bude pokračovat i po osmé řadě, ale už v jiném seriálu. Pokud dojde na druhou možnost, tak by se děj v seriálu Fear the Walking Dead musel posunou o hodně měsíců dopředu, aby časová osa seděla.
(Foto: AMC)
„Události osmé řady The Walking Dead připraví Morgana na seriál Fear the Walking Dead. Bylo pro nás důležité, abychom se na svět seriálu Fear the Walking Dead podívali novýma, ale zároveň i známýma očima,“ řekl tvůrce Scott M. Gimple na volbu crossoverové epizody.
Dále se dle slov tvůrce budeme s Morganem i nadále setkávat v osmé řadě, kde ho čekají velké věci. Herec se právě nachází v Texasu, kde se začíná natáčet čtvrtá řada Fear the Walking Dead. Dle hercových slov bylo nejtěžší se rozloučit s aktuální obsazením seriálu, se kterým byl poměrně dlouho.
Jste z výběrem postavy spokojeni? Se kterým Morganem se podle vás budeme setkávat? Podíváme se do jeho minulosti, nebo navážeme na události osmé řady The Walking Dead?
Zdroj článku: The Hollywood Reporter
Konec Fear the Walking Dead
Další seriály
Seriál Fear the Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály The Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky Fear the Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Colby Hollman
4.12.1996 | 4.12.2024 -
Nick Stahl
5.12.1979 | 5.12.2024 -
Elizabeth Rodriguez
27.12.1980 | 27.12.2024 -
Aaron Stanford
27.12.1976 | 27.12.2024 -
Matt Frewer
4.1.1958 | 4.1.2025
Diskuze /52
To snad ne…, takovou zrůdnost provedli. Ještě že fear nesleduji nějak „závažně“ a alespoň už si můžeme být jisti, že Morgan umře.
Nevím, co si mám o výběru myslet :D Snad to bude Morgan z osmé série, aby nevznikli případné nesrovnalosti
Tak to mě nějak nepotěšilo, Morgana zrovna moc ráda nemám, čekala jsem, že to bude Abe :/
#30 Veru728Pěkná krávovina. Takže po 8 letech v TWD, se rozloučí tou jednou větou s Ježíšem? Hodně slabé, za mě palec dolů. PS: Poprvé na foru FTWD.
#5 Stardos #7 JoshMcIntosh#4 JoshMcIntosh: Prosím, zjisti si informace před tím, než něco napíšeš. Morgan se v TWD nadále objeví, ta jeho věta s Jesusem nebylo to poslední, co pronesl
#7 JoshMcIntoshTo si furt lidi musí na vše co se týče WD a FWD stěžovat ? Proč ten seroš sledujete když vás každá novinka nebo nový díl nas*re… Ale asi to je jako všude ta negativní skupina je vždy nejhlasitější…
#7 JoshMcIntosh#6 Drakersss: Nevšiml sem si,že by si někdo stěžoval na seriál. Stěžujem si,že z něj odchází postava a navíc úplně debilně jinam. Co se týče fear,ten ani nesleduju a sem tu jen,protože xavik (debilně) přesměroval diskuzi.
#5 Stardos: Ano,jistě, všechno si zjistím, pane.
#4 JoshMcIntosh: Pro nechápavé,řiká se tomu první reakce. Četl sem jen nadpis.
#9 Stardos #14 XavikTak vyjadřujeme svůj názor, to snad můžeme :)..každopádně fear mě teď chytl víc, takže i přesto že Morgan není můj nej, jsem na jeho přínos zvědavá :)
#7 JoshMcIntosh: Stačí pohlédnout na promo na další epizodu, a došlo by ti, že se nevytratil. Prostě si nestěžuj, když k tomu nemáš.důvod
#11 JoshMcIntoshUrčite to bude prva varianta, že bude medzi 1–5 seriou vo fear to aj bude sedieť dobre. Len tam tušim bol mimo po smrti rodiny. Takže šialeny morgan :D
#23 Sapphire1977#9 Stardos:Omg. Stačí pohlédnout na stav titulků, a došlo by ti, že nebudu sledovat spoilery na další epizodu! Navíc normální člověk je v tuto dobu ve škole nebo v zaměstnání. Důvod pro stížnosti máš v nadpisu!
#15 StardosNejhorší možná postava, která to mohla být.
takže na konci ôsmej série isto zomrie :D a presunú ho do druhého seriálu…škoda, čakal som Abrahama s Rositou, bolo by to omnoho zaujímavejšie si myslím
#15 Stardos #23 Sapphire1977#7 JoshMcIntosh: A ty seš debil, že nechápeš, že se ten crossover odehraje ve Fear the Walking Dead, proto je ten článek tady.
#16 JoshMcIntosh#13 had-89: Neumře. Když bude ve FTWD, umřít nemůže. Pochybuju, že se jedná o Morgana z 1–4 série, který by tenhle výlet čas neměl, takže to musí být Morgan z doby po osmé sérii.
#18 JoshMcIntosh#11 JoshMcIntosh: "Takže po 8 letech v TWD, se rozloučí tou jednou větou s Ježíšem? Hodně slabé, za mě palec dolů. " Celou dobu reaguji na tohle. Jak můžeš na tohle nadávat, když nevíš, zda he to pravda?
#14 Xavik: Vážně post na úrovni admina! Hlavně, že tu mažeš příspěvky za slovo konkurence! Článek je to o postavě z TWD,takze diskuze mohla být odemčena i tam. Jako fakt zírám, co je tu poslední dobou za odpad a sem rád že existujou i jiný weby jako TV cenzura.
#17 Lardis#16 JoshMcIntosh: Admin nebo ne, první, kdo se tu oháněl debilitou, jsi ty. Tak se nemůžeš moc divit, že si Xavik nenechá s prominutím srát na hlavu. ;)
#18 JoshMcIntosh#17 Lardis: Někomu nadávat, nebo říct o něčem že je to debilní, je podstatný rozdíl.
#15 Stardos: „Nádávám“ na přechod postavy mezi seriály. K první reakci sem se už vyjádřil,nvm proč to omíláš pořád dokola.
#20 Michal EbertTak k téhle diskuzi o tom, že si xavik dovolil dát na stránku FTWD informace o postavě co bude v FTWD se radši vyjadřovat nebudu. Radši se zeptám jestli nejsou informace o tom, že crossoverových postav nemá bejt víc? Někde jsem to četl, ale už ten článek nemlůžu dohledat. Jinak Morgan má pro mě asi nejzajímavější vývoj takže pohoda, jenom aby tam nebyli nějaké nesrovnalosti
#25 Xavik#18 JoshMcIntosh: Jseš fakt idiot ;)
#21 JoshMcIntosh#20 Michal Ebert: A ty seš debil. .)
Za mňa spokojnosť. Podľa mňa Morgan v 8. sérií TWD umrie a vo FTWD uvidíme, čo robil pred príchodom do Alexandrie.
#23 Sapphire1977 #24 Lardis#10 skalloo: #13 had-89: #22 Jedi knight: Chlapci čítajte trochu: „Události osmé řady The Walking Dead připraví Morgana na seriál Fear the Walking Dead." Pripravia ho tým že zomrie? To bude mať vo FTWD pohreb? :D Proste odíde z jednej komunity do druhej. Skúsenosti z 8. rady WD ho pripravia na to že „se stane jednou z hlavních postav“.
#22 Jedi knight: Taky si myslím, že spíš před příchodem do Alexandrie, než teď po odchodu, který by teprve přišel. Nicméně i doba před jeho příchodem se dá rozdělit na dva úseky. Na dobu, kdy mu hrabalo a na dobu, kdy mu zemřel sensei (o.k, tak chlápek co vyráběl sýr). Tudíž by se Morgan buď ocitnul v FTWD v momentě zatím neurčeném a jeho působení by končilo příchodem k tomu „bačovi“. Nebo by naopak začalo v momentě „bačovy“ smrti a končilo odchodem a hledáním Ricka. Čímž by se i spíš vysvětlovalo, proč nejdřív chodil tak maskovaný. I kvůli masce sázím na druhou možnost. Jde ale o to, jaká doba uplynula mezi tím, co se učil aikido a tím, než potkal Daryla s Aaronem. To, pokud je mi známo, nevíme. Nebo ano?
#19 A_V: Nemáš důvod se k tomu vyjadřovat. :D Jinak ne, zatím byla pořád řeč pouze o jedné postavě. :)
Jsem čekal, že to bude Madison, která se dostane do Alexandrie po porážce Negana. Komiks spoiler:
V komiksu dorazí do Alexandrie menší skupina vedená ženou jménem Magna, takže v seriálu by to mohla být Madison.
Já se těšil že se indián objeví v TWD, ale Morgana ve FTWD jsem fakt nečekal, i když někoho to tady už napadlo že to bude Morgan.
Buďte rádi že jste na EDNĚ, na GURu byste už měli všichni perma pan na všechny stránky co pod ně spadaj a to jak na webu, tak na facebooku. Nemáte si tady na co stěžovat, debatuje se tu celkem svobodně a otevřeně, ne jako vy víte kde.
Vysvetli mi niekto prečo to vôbec ukazujú? Mohlo to byt dobré prekvapenie ale oni to museli prezradiť. Dôležitá otàzka je prečo Morgan odíde od Ricka. Dúfam ze nebudeme sledovať Morgana než našiel Ricka lebo to nedáva zmysel
#31 SikyCZ#3 Hamoka: V to jsem vyloženě doufala :(
#29 danho123: Ono to asi bude myšlené tak že po událostech osmé série končí v TWD(pravděpodobně umře, i v komixu touhle dobou umřel) a jelikož FTWD je časově o 5 sérií pozadu oproti TWD tak to bude Morganova minulost, a v FTWD neudělaj časový skok 2+ let aby se tam objevil morgan z konce osmé řady
#35 danho123No tak tohle jsem nečekal, raději jsem čekal nějakou hl.postavu z FTWD ale neva. Teď záleží zda to bude po událostech 8.série TWD tudíž bychom věděli že Morgan přežije (vím že na internetu jsou spoilery k příštím epizodám, ano nechci nic vědět.) Nebo druhá možnost že Morgan v 8.serii zemře a ukáže se ve FTWD jenže to by bylo o ničem, když víme že zemřel a akorát se ukáže v jiným seriálu. No nechme se překvapit..
Bude to tak ze to bude Morgan pred 5 serii. Po 8 to je blbost protoze bych rekl ze ted umre.. :) je to muj nazor. Jiny reseni je blbost. Musel by byt hooooodne velky skok casovy.
Wow! Za mě spokojenost, jsem zvědavá, co s ním ve Fearech provedou, nevím, jestli vydržím čekat ještě tolik měsíců :-D A mě se tento výběr zdá naprosto logický, pravděpodobně uvidíme, co se s ním dělo, když se tam tolik sérií neobjevil, může to být pecka! :-)
#36 Hunter12#31 SikyCZ: No neviem lebo píšu tu že udalosti z 8 série ho pripravia na FTWD. Načo robiť z Morgana hlavnú postavu ked v 8 sérii zomrie. A už raz ukazovali Morganov flashback a nerád by som zistil že než našiel Ricka tak obišiel celé USA. A časový skok by vôbec nevadil. No ale uvidime ako to bude :)
#34 Neleen: Od první série TWD do páté série TWD byl v King County, rodném městě Ricka. Poté narazil na Eastmana, jenž žil nedaleko King County. Po Eastmanově smrti se vydal na cestu k Terminusu. Okolnosti ho ale zavedly ke Gabrielovu kostelu. Tam našel Rickovu mapu, na které byla vyznačena trasa, po které Rickova skupina měla v úmyslu cestovat do Washingtonu. Morgan tu trasu absolvoval. Ztratil se a narazil na Daryla s Aaronem, kteří ho dovedli do Alexandrie. Kde je prosím tě čas na cestu do Texasu? Jako že by do Washingtonu cestoval přes Texas? Podívej se na mapu USA. Virginie (Alexandrie, Spasitelé…) je na sever od Georgie (King County, věznice, Terminus…), zatímco Texas (dějiště čtvrté série FTWD a rodiště Abrahama, Eugena a Rosity) je na jihozápadě od Georgie. Nebo si myslíš, že byl v Texasu před příchodem do King County? Poslední díl třetí série FTWD se odehrával současně s posledním dílem první série TWD. To už Morgan v King County dávno byl. Ledaže by si udělal malý výlet do Texasu a pak se vrátil do King County, aby ho tam Rick, Carl a Michonne zase našli (viz. dvanáctý díl třetí série). A takovýto výlet, vzhledem k tomu, že Texas není zrovna za rohem, se mi nezdá jako pravděpodobný. Cesta autem z Atlanty do texaského Austinu trvá sice jenom cca 14 hod., ale vzhledem k tomu, že je apokalypsa, se dají očekávat problémy a výrazné zdržení se. Např. Rickova skupina do Virginie cestovala asi tak 30 dnů a normálně by jim to trvalo tak 9 hod. (autem). Řekněme, že měl Morgan důvod tuto cestu do Texasu podniknout. Proč by se ale vracel do King County? Krom toho, že by bylo zbytečné vracet se, to je plýtvání benzínem. Ke King County ho nic neváže. Před apokalypsou tam ani nežil. Že by tím důvodem, proč chtěl být v King County bylo, že tam zemřela jeho žena se synem? Tak proč to město později opustil, když mu tolik záleží na tom v něm zůstat? Mě výběr této postavy ke crossoveru přijde naprosto nelogický, protože tato postava v Texasu prostě nemá co dělat. Abraham by byl skvělou volbou, protože ten z Texasu pochází a v době, kdy do Texasu přicestuje Madison, tam určitě pořád ještě bude. Stane-li se to, že Morgan v osmé sérii opustí Virginii a vydá se do Texasu, bude muset být ve FTWD min. dvouletý časový skok a to mi přijde také divné, vzhledem k tomu, že třetí série FTWD skončila otevřeným koncem. A to samé platí pro tak velký časový skok mezi jednotlivými díly jedné série.
#37 JoshMcIntosh #39 Nikolperse#36 Hunter12: Like
Myslim ze Fear poskoci v case dopredu. To co robil Morgan medzi prvou a piatou seriou vieme. Minimalne polovicu toho casu bol v meste kde Rick robil serifa. Potom sa pohyboval v okoli Atlanty a siel pomaly za Rickom do Washingtonu D. C.. Vzhladom na to ze USA nie je Slovensko tak sa neda predpokladat ze by stihol precestovat cely stat a to este k tomu dvakrat.
#36 Hunter12: Nemusi byt skok medzi tretou a stvrtou seriou fear. Moze byt casovy skok v polovici stvrtej serie Fear. Vyber postavy je nelogicky s toho smeru ze nema co v Texase robit. No na druhej strane ma Morgan v USA dost velku fanusikovsku zakladnu a Fear ma malu sledovanost. Mozno si od toho kroku slubuju vecsiu sledovanost Fear.
#40 Hunter12#39 Nikolperse: Časový skok ve FTWD klidně být může, ale rovnou dvouletý? Zatím tam byl pouze jeden časový skok a to devítidenní. A v takovém TWD jsme za osm sérií měli pouze dva velké časové skoky – 8 a 6 měsíců. Pak tam bylo pár menších časových skoků, ale ty nikdy nepřesáhly 30 dnů. Mezi osmou a devátou sérií by měl být časový skok 2 – 5 let, ale nemyslím si, že nás podobně veliký skok čeká i ve FTWD. Alespoň ne hned. Možná 6, nebo 8 měsíců, ale dva roky? Obávám se, že nám opravdu bude ukázáno, co dělal Morgan po smrti ženy a syna. Jeho výlet do Texasu ale bude vypadat trapně a nuceně. Ale možná se pletu a opravdu se příběh FTWD posune v čase o dva roky. Ale že by nás tvůrci připravili hned o dva roky přežívání Madison v apokalypse, která je ve FTWD v podstatě ještě na začátku? Jsou dvě možnosti, jak přivést Morgana z TWD do FTWD a ani jedna se mi nezamlouvá. No, třeba změním názor, až k tomu dojde. To už ale nebude záležet na mě, ale na tvůrcích, jak si s tím poradí.
#41 Nikolperse#40 Hunter12: No vzhľadom na to že je jasne povedané že udalosti 8. série pripravia Morgana na to čo zažije potom vo Fear, tak asi ten časový skok tam bude.
#42 Hunter12#41 Nikolperse: Jako bys neznal tvůrce TWD. To, že něco jasně řeknou, ještě neznamená, že to tak opravdu bude. Navíc, na Edně se píše, že 8. série připraví Morgana na FTWD a na jiném webu zase, že je Morganův příběh v 8. sérii založen na tom, co prožil ve FTWD. Co je tedy pravda? Byl Morgan nejdří v Texasu a až potom ve Virginii a nebo ho teprve Texas čeká.
#43 Nikolperse#42 Hunter12: a kedy mal byt v Texase ked vieme kde cely cas bol.
#44 Hunter12#43 Nikolperse: Několik příspěvků výše jsem o tom psal. Tvůrci jsou schopní udělat to tak, že Morgan opustil King County po smrti syna a před setkáním s Rickem, Carlem a Michonne, ke kterému došlo ve třetí série TWD by se vrátil zpět. Což je dost špatný způsob, jak Morgana zapojit do FTWD. Ovšem to, že to je dost špatné a že s tím mnozí, včetně mě nesouhlasí, neznamená, že to tvůrci neudělají.
#45 Nikolperse#44 Hunter12: A načo by sa potom vracal do King County alebo načo by išiel do Texasu? Odpovedz na tú otázku.
#46 Hunter12#45 Nikolperse: Důvodů, proč se vydat do Texasu může být spoustu (záleží jen na tvůrcích, co vymyslí), ale s návratem do King County to je horší. Nechápu, proč by se tam vracel. Tvůrci jsou ale schopni přijít s nějakým TRAPNÝM důvodem, proč by se Morgan do King County vrátil (např. že tam je pohřbena jeho rodina). Nevím, jakého Morgana ve FTWD uvidíme. Jestli toho z 8. série a nebo toho z období 1.- 5.série. Je to 50/50. Tvůrci jsou schopní všeho a to bez ohledu na to, jak moc trapné to bude. Pomalu se začínám přiklánět k tomu, že ve FTWD bude Morganův příběh před cestou do Washingtonu. Ale nesouhlasím s tím.
#47 Nikolperse#46 Hunter12: Skôr je pravdepodobné, že vo Fear bude časový skok. Morgan počas ôsmej série odíde s Walking Dead a potom sa ukáže vo Fear, kde bude jednou s hlavných postáv. Tvorcovia ho nechcú zabiť lebo má v USA veľa fanúšikov. Preto ho chcú presunúť do slabo sledovanému Fear a tak sa chcú posnažiť zvýšiť sledovanosť Fear.
#48 Hunter12#47 Nikolperse: No nevím, tak veliký časový skok ve 4. sérii FTWD se mi nezdá. Navíc je Virginie hodně daleko od Texasu. Georgie je mnohem blíž. Morgan by se vlastně musel vrátit do Georgie a odtamtud pokračovat do Texasu. Uvidíme. Možná máš pravdu a ten časový skok tam bude.
Zrejme tam casovy skok bude a zrejme bude aj vo Walking Dead.
je oznamene ze pride uz vo 4.serii ? keby prisiel v 5. nebol by to taky velky skok.
#51 JoshMcIntosh#50 donkofola: Lennie James už je na place,kde probíhá natáčení 4.řady.
Photo Photo2