Živí mrtví: Počátek konce (Fear the Walking Dead)
77/100 - 279×

Živí mrtví: Počátek konce(Fear the Walking Dead)

Spin-off seriálu The Walking Dead, jehož děj se odehrává v Los Angeles, kde vypukne podivná nákaza. Lidé ji nejprve považují za zákeřnou chřipku, ale brzy se ukáže, že jde o možná ještě zákeřnější virus.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Katastrofický
hrají
Alycia Debnam-Carey (Alicia Clark), Colman Domingo (Victor Strand), Lennie James (Morgan Jones), Rubén Blades (Daniel Salazar), Kim Dickens (Madison Clark), Danay García (Luciana Galvez), Jenna Elfman (June Dorie), Frank Dillane (Nicholas Clark), Austin Amelio (Dwight), Alexa Nisenson (Charlie), Maggie Grace (Althea Szewczyk-Przygocki), Karen David (Grace Mukherjee), Garret Dillahunt (John Dorie), Mo Collins (Sarah Rabinowitz), Christine Evangelista (Sherry)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu.

Cermb0

Já nevim… Tohle je úplně jiný FWD než jaké bývalo… Fakt nejsem na ten styl že konkrétní postavu vidíme jednou za 4 díly, viz. Lucianna, Strand, John… Do konce série zbývají 4 díly a zatím to bylo a je opravdu o ho*ně

5.9.2018 | 22:26:23
Michal Ebert

Chybí mi tam ta skvělá hudba, co byla ve třetí sérii. :(

6.9.2018 | 16:53:26
Moor8

Konečně byl zveřejněn dabing k poslední epizodě dříve, než se objevila další, tak se tu mohu vyjádřit. :) Druhá půlka série je zatím tristní. Scénáristi jen natahují děj a nechají postavy bloudit a hledat se, což je ten nejlacinější trik. Morgan jim v 9. díle řekne, že je zavede na bezpečné místo, kde je několik soběstačných a spolupracujících komunit a oni na to: „ne, díky.“ a Morgan bez přemlouvání „ok“ Mě tohle někdo v jejich situaci nabídnout, tak mu budu ruce líbat a být na místě Morgana, tak se budu pokoušet přesvědčit. Dát jim čas na rozmyšlenou, navrhnout, že počkám pár dní, než se John uzdraví atd… prostě postavy dělají stupidní rozhodnutí, jen aby se protáhl děj. Pak mi vadí i to, jak se jednotlivé epizody zaměřují vždy jen na jednu či dvě postavy. To fakt neumí pracovat s větším počtem postav najednou?

#724 Cermb0 #728 myssi
8.9.2018 | 21:16:53
Cermb0

#723 Moor8: Oni by to uměli, ale potřebujou to natahovat maximálně jak to jen jde… V příštím díle samozřejmě uvidíme jen Johna, Stranda a případně Luciannu a se zbytkem bych nepočítal :D

#725 Hunter12 #726 Moor8
8.9.2018 | 22:21:14
Hunter12

#724 Cermb0:

V příštím díle by měli být všechny postavy. Krátce i Alicia s Charlie.

9.9.2018 | 7:33:48
Moor8

#724 Cermb0: Proč potřebují natahovat?

#727 Cermb0
9.9.2018 | 12:51:52
Cermb0

#726 Moor8: Protože na tomhle principu seriálový byznys funguje… Když pomineme výjimky

9.9.2018 | 16:25:51
myssi

#723 Moor8: mě to nepřijde nemyslný, vždyť i WD lidi potkali několik „fungujících“ táborů a většinou to dopadlo fakt špatně, buĎ to byli agresoři, hůř lidožrouti nebo naivkové, které brzo někdo přepadnul. Já je svým způsobem chápu, že jsou raději sami. Nikdo jim nebere zbraně a nemusí se podřídit režimu někoho.

#737 Moor8
11.9.2018 | 11:13:44
vozralec

Ta babka má jako vzbuzovat hrůzu a být hlavním záporákem? Tak to je dost k smíchu. Pěkně si na ni počíhat a pak ji sejmout. Hotovo. Nějak nám ten seriál sluníčkaří.

#730 Hunter12
12.9.2018 | 16:23:11
Hunter12

#729 vozralec: Ona je po zuby ozbrojená a schovaná v dodávce SWATU a oni si na ní mají počíhat a sejmout ji? Copak se bojová hůl, nebo pistole může rovnat kulometům a obrněné dodávce? Prober se!

#731 vozralec
12.9.2018 | 16:41:44
vozralec

#730 Hunter12: Zatarasit někde cestu, aby musela vystoupit. To auto není nedobytná pevnost :-) Ale stejně i kdyby skoro všechny pozabíjela, tak by jí pak Morgan dal ještě šanci se změnit a konat dobro :-)

#732 Hunter12
12.9.2018 | 17:10:52
Hunter12

#731 vozralec: Představuješ si to jak Hurvínek válku. S tou zátarasou to má jeden háček. Oni neví, kde je. Ona to o nich ví. Už dlouho je odposlouchává vysílačkou a zná každý jejich následující krok. I kdyby ji zatarasili, jakmile by se k ní přiblížili, tak by je rozstřílela. Ta dodávka sice není nedobytná, ale ona je tak 100 kroků před nimi a má oproti nim daleko víc výhod: obrněná dodávka s kulomety, informace získané z nahrávek rozhovorů a z vysílačky… a hlavně touhu zabíjet, což především Morganovi schází.

#733 vozralec
12.9.2018 | 17:32:06
vozralec

#732 Hunter12: No dobře, máš pravdu, nebylo by to tak lehké. Ale teď, když chtěla střílet na ten jejich kamion, tak měli rychle zastavit, ona by zastavila až později, protože by to nečekala, a během toho měli vyskočit z kamionu a schovat se samostatně kolem silnice. Pokud by paní chtěla věci z kamionu, tak by musela vystoupit a pak by byla napadnutelná :-) Takovej Rick a Daryl by si s tím poradili :-)

12.9.2018 | 21:05:08
Cermb0

Hunter se tím asi snažil říct, že jedna bába furt není ozbrojená skupina jako třeba Spasitelé… pravda je, že náboje jí dřív nebo později musí dojít a z dodávky taky musí občas vylézt, takže kdyby skupina opravdu chtěla, tak jí nějak zvládnou určitě sejmout… Ale přece to pro diváky musí být zajímavé :)

12.9.2018 | 22:25:42
RedRose

náhodou souhlasím s vozralcem… ta šeredná baba je sama a to auto není nijak zvlášť nebezpečné, pokud vymyslí nějaký plán… v duchu obou seriálů je to fakt slabý záporák… trochu se bojím toho co bude příště aby to zase nebyla fraška, kdy z ní udělají nelogickýho supermana a ostatní podlehnou aniž by museli… Morgan nechce zabíjet, ale verbovat všechny na „správnou víru“, ale už by se měl srovnat, protože tu postavu mám rád, ale už to fakt přehání…

13.9.2018 | 17:20:34
vozralec

Díky RedRose :-) Ona je fakt slabý záporák. A ještě musím říct, že tu postavu vidlácké buranky v kšiltovce (Sarah) té herečce Mo Collins moc nevěřím. Jak dělá rádoby vidlácké pózy před kamiónem :-) Furt je z ní cítit ta jindy pěkná panička herečka :-)

13.9.2018 | 21:10:30
Moor8

#728 myssi: Neříká jim to nějaký nouname, ale Morgan, kterého znají a věří mu. A není to báchorka o nějaké neznámé utopii, ale místo, kde Morgan skutečně žil.

No a teď k poslednímu dílu, tam zase bylo blbostí. Na jakém ostrově to zkončili Strand a ten druhej? Nějaký uprostřed řeky? Nebo u oceánu? Když je na jedné straně aligátor, tak zkusím přeplout na straně druhé ne? Navíc už zblajznul minimálně 3 zombíky, takže by měl být nažranej a v klidu a ne takhle útočit. Tedy pokud to taky není zombie aligátor. Pak ty zombíci, co se otočili. Klasicky by měli pokračovat směrem, kterým jdou i když zvuk už přestal.

K dědovi v autě: Já být na jeho místě a kdyby mi hezká holka řekla, zda pro mě může něco udělat, tak jí řeknu, ať mi ukáže prsa. :D Rozhodně bych jí neposílal pro pivo, které stejně nikde nebude a i kdyby náhodou, tak bude x let prošlé. Ale chápu, musí držet rating. Ale teď vážně. Jsou spolu na drátě a ona mu neřekne, že narazila na tak neuvěřitelnou věc, jako je krabice s free věcma u cesty? Sorry, ale to by byla první věc, kterou bych zmínil. Děda by věděl, že v jeho úsilí někdo pokračuje a že se mu to aspoň trochu vrátilo.

Co se týče Morganovi partičky a nové záporačky, tak v té poslední scéně bych začal brzdit, jakmile by mě dojela. To nemá jak otočit. Jak se tu řešilo, zda je nebzpečná či nikoliv. Babča sice má SWAT vozidlo a rozhodně dokáže potrápit, ale pořád je sama. Musí zastavovat, aby spala zašla si na záchod, hledala zásoby a naftu. Auto je sice nebezpečné, ale když se dostanete jako člověk k němu, tak na vás střílet nemůže. Vědí, že je bábi odposlouchává a tak by toho mohli využít a nalíčit na ni past.

PS: ještě k minulému dílu. Ten chlápek, jak hledal milník 27, tak musel milníky průběžně sledovat a to mu nebylo divné, že po milníku 20 následuje 27?

#738 Hunter12 #739 Cermb0
14.9.2018 | 15:26:33
Hunter12

#737 Moor8: Kdybys při sledování seriálu neřešil blbosti, určitě by sis ho užil víc. Neříkám, že nemáš pravdu, ale že je seriál čím dál tím lepší a že ty nelogičnosti, o kterých píšeš, nejsou zas tak podstatné. Navíc. Každý seriál má takových nelogičností plno. To není nic nového pod sluncem. Jsi fanouškem seriálu, nebo hledačem nelogičností ve filmech a seriálech?

#740 Moor8
14.9.2018 | 20:00:42
Cermb0

#737 Moor8: To s tím ostrovem souhlasím, taky mi bylo divný že jediná cesta vede skrz ty aligátory a že prostě to nikde nejde nijak obejít…

Nicméně ti zombíci nešli dál za zvukem, protože větší „kravál“ dělali ptáci, ještě to řekl jeden z nich „zatracenej pták“

Pokud vím, tak Lucianna nevěděla, že ten pán v autě je ten, kdo nechává ty krabice…

#740 Moor8
15.9.2018 | 11:24:30
Moor8

#738 Hunter12: Tak promiň, že nedokážu vypnout mozek. Nelogičnosti má každý seorál, ale tady jsou až moc časté a až moc očividné. Souhlasím, že se seriál dost zlepšil, ale přesto je ještě hodně co zlepšovat.

#739 Cermb0: To s tím ptákem jsem nějak přeslechl. Zatím jsem nezaznamenal, že by zombíci běhali za ptáky. Na druhou stranu by to vysvětlovalo, proč jsou pořád v pohybu. Ano, nevěděla to, ale to ani vědět nepotřebovala. Prostě když narazím na něco tak zvláštního, tak se o to podělím s chlápkem, kterého mám na drátě.

15.9.2018 | 17:10:38


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Fear the Walking Dead

První spin-off seriálu The Walking Dead, nazvaný Fear the Walking Dead, se začal vysílat v létě roku 2015 a byl ukončen na konci podzimu roku 2023, takže tu s námi byl dlouhých osm let. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál Fear the Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály The Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky Fear the Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama