Živí mrtví: Počátek konce (Fear the Walking Dead)
77/100 - 279×

Živí mrtví: Počátek konce(Fear the Walking Dead)

Spin-off seriálu The Walking Dead, jehož děj se odehrává v Los Angeles, kde vypukne podivná nákaza. Lidé ji nejprve považují za zákeřnou chřipku, ale brzy se ukáže, že jde o možná ještě zákeřnější virus.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Katastrofický
hrají
Alycia Debnam-Carey (Alicia Clark), Colman Domingo (Victor Strand), Lennie James (Morgan Jones), Rubén Blades (Daniel Salazar), Kim Dickens (Madison Clark), Danay García (Luciana Galvez), Jenna Elfman (June Dorie), Frank Dillane (Nicholas Clark), Austin Amelio (Dwight), Alexa Nisenson (Charlie), Maggie Grace (Althea Szewczyk-Przygocki), Karen David (Grace Mukherjee), Garret Dillahunt (John Dorie), Mo Collins (Sarah Rabinowitz), Christine Evangelista (Sherry)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu.

TinaMar

Líbí se mi, že tam přibyla akce, i když často nelogická – ale to je u většiny ‚čerstvých‘ hororů a zombie-záležitostí. Jo, celkem se i těším na další sérii. :)

6.10.2016 | 11:04:11
wishmasterX

Z toho co tady čtu, tady pár lidí trpí jistou formou sebe-týrání či schizofrenie … Nelíbí se mi to? Nedívám se, jak jednoduché … Polemizovat tady, jak některá postava vše řeší přes víru ? Vy jste věřící, nebo jste někdy navštívili Latinskou Ameriku, že v tom máte tak jasno ? Nebo umíte z lékařského hlediska posoudit, nakolik byla ta rána do hlavy mezi dveřma smrtelná nebo ne ? Teď jen čekám, kdy bude vytknuto některým postavám, že neměly umyté vlasy, špatný účes … Jsou v tom nelogické pasáže, ale stejně tak v původním TWD, a mně teda chování postav tady přijde daleko víc reálné, a hlavně nemusím 20 minut ze 45 poslouchat cvrlikání cvrčků … :-D

6.10.2016 | 20:50:37
iSaimon

Nejvíce mě baví Alisha (je to kost) a její dokonalý účes. :)

9.10.2016 | 18:31:09
iSaimon

Nejvíce mě baví Alisha (je to kost) a její dokonalý účes. :)

9.10.2016 | 18:31:10
iSaimon

Nejvíce mě baví Alisha (je to kost) a její dokonalý účes. :)

9.10.2016 | 18:31:10
Pepal81

Travis, Madison a Alicia začínají znova. To je sympatické pro další děj. Lepší než nuda v bezpečném hotelu. Každopádně mě zaráží, že světelnou reklamu na hotelu viděli snad všichni v okolí kromě členů gangu a členů Nickovy komunity. Proč radši místo zaplivané kolonie nezaútočili gangstři na hotel? Asi o něm nevěděli?! Gangstři by měli být místní a 20 km vzdálenost od hotelu by neměla být problém. (zmínila to Medison, že za nima jela z hotelu asi 20 km) Asi ne, ale je to dost nepravděpodobné. Možná jsem trochu puntičkář, ale útok na hotel doplněný např. útěkem naší skupiny by mi určitě nevadil. – Boj gangu se zombíkama taky mohli ukázat podrobněji, je zvláštní, že by se tak početná skupina lidí ozbrojená po zuby nechala porazit kdesi v úzké uličce nebo nestačila utéct nebo se schovat. Ale dobrá, budiž, ve třetí sérii se s nima už asi nepočítalo, tak jejich příběh narychlo uzavřeli. :) Doufám, že se ostatní brzo přesunou do Ameriky, když už jsou na hranicích, Mexiko se doufám vyčerpalo. A kde vlastně skončila Offelie? Mohli jí přenechat alespoň 5 minut dílu. :) Každopádně se těším na ,,trojku".

11.10.2016 | 1:14:56
Král Jelimán

#607 Monkeyskunk: Hezky napsáno a musím souhlasit. Jen doplním o svůj názor, že ono je celkově problém natočit postapo seriál. Defakto nikdo neví jak bude doba po takto velkém průseru vypadat. A z toho plynou nelogičnosti jak v TWD tak i ve FWD.
Napčíklad již zminované násilnické bandy, skutečně by byly ochotné pořádat nájezdy na jinou skupinu opevněných lidí? Je třebas si uvědomit že i sebemenší zranění může značít smrt tak proč riskovat, opravdu by dotoho šli? (navíc plný obchodák zasob)
PAk vznikají ošemetné situace viz. Monkeyskunk. palebná síla 20ti chlápku vyzbrojená utočnýmy puškami prtoi tupým zombím je tak obrovská, že by se knim ani nepřiblížili na 100m a to i za předpokladu nesecvičených vojenských CQB postupů.
Dále rozšiření viru, dle mého názoru jediný možný scénař je vir přenosný na hostitele vzduchem. I kdby byly obrovské prodlevy v reakcích vlády, furt je to nejvyzbrojenější země světa, tudíž b y velmi rychle po pádu začaly vznikat opevněná místa nehledě na sílu armády moderní technologie.

Sečteno podtrženo, je nutno brát seriál z pohledu realných možností s velkou rezervou. Kdyby se do toho tahala logika, technické zázemí a charakter člověka, musel by mít seriál podle mě obrovskou výpravu protože těch přeživších, snad výjma obrovských měst by bylo tolik, že by to vydalo na tisíce odnoží walking dead.

Omlouvám se za pravopisné chyby a ne vždy uceleně napsaný tok myšlenek.

#628 Pepal81
11.10.2016 | 17:47:53
Pepal81

Jo, souhlas. Asi by se to dalo potlačit na začátku jako obyčejná chřipka, nakažené oddělit do karantény a přeživší většinu oddělit mobilními ploty apod. Moderní technologie, tanky, miny i obyčejné zbraně by bohatě stačily na obranu nehledě například na armádu, policii nebo speciální jednotky, pro které by chodci nebyli soupeři. Oba seriály jsou však zajímavě pojaty. Možná právě kvůli této logice neřeší příliš počátek, ale vykreslují možnou dobu po této apokalypse, kde již neexistují stará pravidla. Za mě pořád nejlepší seriály současnosti. #627 Král Jelimán:

#629 Král Jelimán
12.10.2016 | 20:43:25
Král Jelimán

#628 Pepal81: Velmi hezky jsi to sepsal a shrnul. Nemám co dodat, klobouček dolů.

#632 Pepal81
13.10.2016 | 21:30:06
wishmasterX

Kdyby se ten seriál, a nejen tento zakládal na tom, že by lidé na sebe neútočili, protože by měli strach o svůj život a místo toho by jen ládovali jídlo co zbylo v supermarketu a klábosili o počasí, nevím, koho by tohle bavilo, většina lidí přece sleduje TV, aby měli únik z fádního života, nebo ne? :-D

#631 Pepal81
14.10.2016 | 15:09:35
Pepal81

#630 wishmasterX: Přesně tak, souhlasím. Souboje s chodci jdou sice chvílemi do pozadí, ale bez bojů mezi přeživšími by ty seriály neměly ten správnej nádech. Ale je to nakonec logický vývoj. Ti, co přežili akcemi nabytý začátek, se postupně ,,otrkali" a po prvních, pátých, desátých zkušenostech už chodce zabíjeli nožema, ne-li holýma rukama, pokud tito zrovna nebyli v těžké přesile. Pokud později už někdo z hlavních postav zemřel, tak rukou jiného člověka, nebo například šokující situací s chodci. (překvapili je v nestřeženém okamžiku, nebo byli jinak oslabení). Těším se na sedmou řadu TWD, Negan + další nové postavy. Jsem zvědavej, kdy bude na Prima Cool šestá série v češtině.

14.10.2016 | 22:24:13
Pepal81

#629 Král Jelimán: Díky, taky máš rozumný názory. Oba seriály se mi moc líbí, proto jsem ochotnej jim i ledacos odpustit. Z mojí strany je to vždy spíš pozitivní kritika, pokud něco připomínám. :) Rozhodně se budu dívat dál i přes některé nelogičnosti v ději. Přiznám se, že bych klidně snesl i třetí seriál tohoto typu, např. z New Yorku.

#633 katusa206
14.10.2016 | 22:31:56
katusa206

#632 Pepal81: Myslím že v NY by to bolo dosť podobne ako v Atlante akurát že s iným pozadím. Originálnejšie by to bolo v iných krajinách napr. v Europe :)

#634 Pepal81
15.10.2016 | 21:35:09
Pepal81

#633 katusa206: Tak to je bez debaty. Ale pochybuju, že by američani udělali takovou výpravu do Evropy. Finančně by to asi bylo náročnější a svoje krajany by asi taky moc nezaujali.

16.10.2016 | 21:28:22
Moor8

Když se ti to nelíbí, tak se na to nekoukej, je nejdebilnější pseudoargument, jaký znám. Mně se zombie žánr líbí a štve mě, když ho někdo takhle przní. Každý takový brak zabírá místo dobrému seriálu. Tak sorry, že dokážu kriticky myslet a nepřijímám každou sračku, co scénáristi předhodí. Přičemž mizerná úroveň tohoto seriálu je dána tím, že na to scénáristi kašlou a nikoliv externími faktory.

29.10.2016 | 19:28:55
mottty

Začátek třetí řady a hned takovej zvrat :O

5.6.2017 | 8:16:21
Alzhaimer

No, tak to je s prominutím dobrá sračka. Ti scénáristé musí být regulérně na drogách, jinak si to nedokážu vysvětlit :-D

#638 Cermb0
5.6.2017 | 19:03:04
Cermb0

#637 Alzhaimer: V čem máš problém? Náhodou já jsem z prvního dílu mnohem nadšenější než z toho co se poslední dobou děje s TWD

#639 Alzhaimer #641 Alzhaimer
5.6.2017 | 19:32:37
Alzhaimer

#638 Cermb0: Tak si pust druhý, přeji mnoho zdaru :-D

5.6.2017 | 19:50:28
juslik

vysiela to aj AMC s CZ dabingom ?

#642 Xavik
5.6.2017 | 20:02:10


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Fear the Walking Dead

První spin-off seriálu The Walking Dead, nazvaný Fear the Walking Dead, se začal vysílat v létě roku 2015 a byl ukončen na konci podzimu roku 2023, takže tu s námi byl dlouhých osm let. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál Fear the Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály The Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky Fear the Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama