Živí mrtví: Počátek konce (Fear the Walking Dead)
77/100 - 279×

Živí mrtví: Počátek konce(Fear the Walking Dead)

Spin-off seriálu The Walking Dead, jehož děj se odehrává v Los Angeles, kde vypukne podivná nákaza. Lidé ji nejprve považují za zákeřnou chřipku, ale brzy se ukáže, že jde o možná ještě zákeřnější virus.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Katastrofický
hrají
Alycia Debnam-Carey (Alicia Clark), Colman Domingo (Victor Strand), Lennie James (Morgan Jones), Rubén Blades (Daniel Salazar), Kim Dickens (Madison Clark), Danay García (Luciana Galvez), Jenna Elfman (June Dorie), Frank Dillane (Nicholas Clark), Austin Amelio (Dwight), Alexa Nisenson (Charlie), Maggie Grace (Althea Szewczyk-Przygocki), Karen David (Grace Mukherjee), Garret Dillahunt (John Dorie), Mo Collins (Sarah Rabinowitz), Christine Evangelista (Sherry)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu.

Moor8

Chudák pejsek :(Toho je mi asi líto víc, něž kdy bude nějaké postavy :D Možná krom té fešné dcérečky, ale to jen proto, že je to pěkná blizna.

Co se týče chyb, tak bych nebyl zase tak kritický. Ten domnělý zombík, co zíral do obchodu nemusel být zombík, ale jen kousnutý, u kterého se začíná projevovat infekce. (jen vzpomeňme na toho chlápka z první série WD). Pak si vezměte, že venku probíhají nepokoje. V podaní USA je to banda černochů, co využívá možnosti pustit své zvířecí pudy ze řetězu a rozmlátit všechno kolem. Ti se o dění kolem moc zajímat nebudou, takže i ty dva policajty můžou klidně přehlédnout, popřípadě v rychlosti vyhodnotit situaci, jakože jeden dává umělé dýchání druhému. Rozhodně situaci nepodrobili podrobnému rozboru. Pak se vžijte do situace té mámy. V podstatě neví, co se děje. Čeká na návrat přítele, televize nejde, tak co mají dělat? Sedět a čumět do zdi? zahrajem si deskovku. Má obě děti pdo dohledem, takže se dcéra nevytratí za negříkem, syn někam fetovat a zároveň to odvede myšlenky od tíživé situace. Co se týče sousedů, tak zabití toho chlápky byla z jejich pohledu sebeobrana, ale zabít sousedku by byla vražda, jelikož je přímo neohrožuje. Jak sama říká, co když je na to lék? Nebyl to ještě uleželj zombík, u kterého je ajsné, že se z toho nemůže dostat. A myšlenka na závěr: představte si, že se to odehrává v paralérním světě, kde se Romero nestal režisérem.

#185 Kafka Tamura
15.9.2015 | 14:34:41
Moor8

Jo a to mi tu nikdo nedá zpětnou vazbu k tomuhle? #152 Moor8: ;(

#183 Cadaverous
15.9.2015 | 14:40:08
Cadaverous

#179 h4rry: Dobrá, toto dává smysl. Díky za objasnění. Ikdyž to ději seriálu moc nepomáhá. ;-)

#182 Moor8: USA opice jsou sice pěkná myšlenka, ale tohle opravdu vyhodnotit jako dýchání z úst do úst nejde. To už by nebyla opice ale dement. Ten kousanej se vehementně bránil a to většinou ty co to potřebují nedělaj. ;-) Skorozombie čučící do holičství je prostě divnej. Ale dejme tomu… Ale deskovku mi nevymluvíš. Celou dobu tam svítili, tudíž elektřina šla, takže mobil, net, tv fungovali. Nevim jak Vy, ale já bych seděl u pc a scháněl info. Příjde mi to prostě logický, než v klidu hrát hry. Kdyby nešla elektřina, tak to i pochopim, ale ze začátku šla. ;-)

#186 Moor8
15.9.2015 | 15:20:07
Kafka Tamura

#173 Cadaverous: No přesně o tom mluvím :)

15.9.2015 | 15:28:09
Kafka Tamura

#181 Moor8: ,,Ti se o dění kolem moc zajímat nebudou, takže i ty dva policajty můžou klidně přehlédnout, popřípadě v rychlosti vyhodnotit situaci, jakože jeden dává umělé dýchání druhému." Já ti nevím, dělají tam bordel, bojují proti LAPD a potom si je tam jen tak přehlížejí? Podle svých zvířecích instinktů by ti chuligáni měli zaútočit na ty dva fízly, kteří jsou zrovna jakože hodně zranitelní (vezmeme-li myšlenku dýchání z úst do úst v úvahu). Ale s tou deskovkou souhlasím… taky mi na tom nepříšlo nic v nepořádku přesně kvůli těm důvodům co píšeš. Navíc mama od toho chtěla držet dcérku zatím co nejdál, v nevědomosti, takže hlavně žádné internety Cadaverous:D

Mě teda ale nejvíc, kromě milujícího souseda co se k vám staví povečeřet psa, zaujal ten jejich nedotčený pick-up, když prchali z holičství, zatímco všude kolem všechny auta atd. v plamenech. To bylo docela vtipné.

#186 Moor8
15.9.2015 | 15:53:25
Moor8

#183 Cadaverous: Oni chtějí hlavně ničit, takže pokud jim policista přímo nebrání, tak je to nezajímá a moc se nezajímají o to, co dělá někdo jinej.

Ano, elektřina šla, ale to neznamená, že nemohl být výpadek mobilní sítě. Ale prosím, tohle tam nebylo nijak rozebráno. Ty by jsi seděl u PC a scháněl informace. Já pravděpdobně taky, ale umím si představit, že matka, která nikdy neviděla žádný zombie film, tak by udělala přesně tohle. Navíc infomarce se asi nebudou měnit z minuty na minutu a tak je lepší děti zaměstnat hrou.

#185 Kafka Tamura: Když odjíždí, tak jsou vidět další dvě nepoškozená auta, jak stojí u silnice. Třebas bylo zaparkováno ve vedlejší ulici, kde nebyly hlavní boje a tak nebyla zničena všechna auta. navíc tihle chuligáni se zaměřují spíše na policejní auta a ty luxusní, což to jeho není.

15.9.2015 | 16:18:02
Stardos

Ti lidé se pokoušeli dostat do holičství , jak můžeme vědět zda se nedostali i do různých budov televiz atd . ?

15.9.2015 | 16:32:09
RichardSpitzer

Když hráli Monopoly tak elektřina ještě šla. Mě spíš bylo divné, že poté, co matka viděla, jak někdo někoho na ulici zamordoval, nechala klidně při rozsvíceném světle roztažené závěsy. Kdybyste viděli vy něco takového, seděli byste pokojně u hry? Když víte, co se ve tmě venku může dít?

Přece by spíš dávalo smysl, že kromě toho, že všude zamknou a utěsní okna, také zatáhnou závěsy, ne?

#189 Batiatus
15.9.2015 | 16:37:29
Batiatus

#188 RichardSpitzer: Ale ved závesy mali zatiahnuté nie ? Keď im niečo búchalo do dverý tak nevedeli čo to je lebo maly zatiahnuté závesy a keď ich Nick odokryl zistili že to robil pes. Monopoly hrali zrejme preto lebo Madison chcela aby sa na chvíľu odreagovali.

15.9.2015 | 17:28:27
pilarius

#179 h4rry: Díky. Je jasné, že to nahazování elektřiny není nesmysl, ale kdo ví, jak přesně to chodí a v čem tam byl problém.

Jinak s těmi Monopoly – co se vám nezdá? Sbaleno měli, spát nemohli. Plán byl jasnej – počkat na chlapa a odjet do pouště. Proč si nezkrátit čekání trochou odlehčení? Jako jasně, zprávy by byly jistě zajímavé, jenže nic zajímavého v nich asi ještě stejně nebylo (když ty hromady lidí demonstrovaly – někdo by je jistě o těch zprávách informoval – mobily furt fungovaly, ne?). Co se týče policajtů na zemi – co my víme, třeba si jich lidé všímali, ale radši zdrhali, hmm? Prostě tomu zrovna v tu chvíli nikdo nevěnoval pozornost. Nevidím v tom problém – když někdo demonstruje, je rád, když ho policajti neobtěžujou. Ať se spolu klidně válej na zemi. Uznávám ale, že zombiechlápek za oknem opravdu nedával smysl. Nedotčené auto – taky mě to překvapilo, ale vzhledem k tomu, jaký je to křáp, si dokážu představit, že by se mu nic nestalo. Koukám, že vlastně píšu skoro to samé, co Moor8. No nic. :D

#191 Moor8
15.9.2015 | 17:41:59
Moor8

#190 pilarius: A to ti budiž ke cti. :)

15.9.2015 | 18:34:08
Cadaverous

Někdy si tak řikám, zda všichni koukáme na ten stejnej seriál. Tvrdit, že demonstranti by si policajtů nevšímali je podle logiky nesmysl. Ty opice jsou sice zvířata, ale nejsou úplně blbý. Když se tam jeden policajt ochutnává s druhym, tak by si toho určitě všimli. A oni tam pobíhaj okolo a VŮBEC je to nezajímá. Realy? Monopoly bych opravdu pochopil kdyby nešla elektřina, ale když jde, tak minimálně rádio nebo televize by byla zapnutá. Ikdyby to bylo při hře monopolů. A když už opice řádí, tak je jim jedno, jestli obrá tí policejní auto, nebo křáp před rospadnutím. ;-)

15.9.2015 | 21:30:26
Fryosek

Ahh,letmo jsme přejel komentáře.......co k tomu dodat,ale to později.Co se týče prvních tří dílu jsem v celku spokojen až na to,že jsme očekával hlubší vysvětlení počátku nákazy jak vznikla atd. (ne a není to z těch drog co si píchali,jak tu někdo psal).Nechápu proč každý píše o tom jak nelogicky se postavy chovají,já osobně snima soucitím.To že travis se snaží mluvit na svýho souseda i když je to zbytečný má hlubší význam kterej asi nevidíte.Ono když váš dlouholetej přítel se kterým máte nějaký vzpomínky tak tomu prostě mozek nechce uvěřit,že by mohl bejt nebezpečnej a chtěl vás zabít.Jenom si řikáte WHAT THE FUCK co to dělá a snažíte se na něj mluvit mě to příjde logický..To samý Madison,uplně vám to nastolí před oči,když řiká že to byla její přítelkyně hlídala jim děti..Prostě těžko se tomu uvěří a proto v tom nevidim žádnou nelogičnost.Co se týče zombíků všichni čekáte jak budou poloshnilý,urvaný držky,bez nohy,bez ruky,špinavý,ale musíte si uvědomit že to je počátek.Určitě bych nechal tohle pozvolný rozjíždění,já jsem u všech dílů byl napnutej jak struna.

15.9.2015 | 23:07:54
samueell752

Nevíte co dělat s tím, když mi to nejde spustit? Prý, že video je označeno jako soukromé anebo nejde nalézt.

16.9.2015 | 9:56:02
plantsvszombies

#167 Warren: Souhlas! Jel na předměstí L.A. po dálnici, takže měl velkou šanci že „nic divného nepotká“. Zavřené letiště je v dnešní době skoro standardní situace.

16.9.2015 | 12:40:10
plantsvszombies

Pár reakcí na komentáře.

1/ Postavy se chovají nelogicky, protože nevědí, že jsou součástí zombie apokalypsy a hlavně kdyby se chovali logicky tak je seriál nuda a skončil by třeba po pěti dílech. 2/ To co se děje na ulici před holičstvím není demonstrace ale pouliční nepokoje – při těch se většinou dějí takové věci, že si v davu nevšimnete ani zombie :-) 3/ Při hraní Monopoly je v dáli slyšet střelba a ,,nikomu to nevadí‘‘. To bude tím, že se děj odehrává v Los Angeles v USA! Ty bezpečností rámy na střední škole jsou reálie…

#197 ZvacA
16.9.2015 | 12:42:08
ZvacA

#196 plantsvszombies: Dobrý, ale že si při těch pouličních nepokojů toho okamžitě byla zase schopna všimnout jedna rodinka, která se spíše dekovala. Já teda chápu, co chcete říct, ale tyhle interpretace dělají z těch postav vlastně větší voly. My jsme taky nezažili plno věcí, ale to nás přece jaksi nezbavuje toho smyslu pro vidění a chápání hrozby. Ono je jasný, jak to seriál chce zamýšlet, že pouliční nepokoje se mají překrývat s rostoucím počtem zombies a vysvětlovat situace tak, že jsou všichni z toho zmatení , že neví co dělat a co říkat a koho zabíjet a pořád vést podobný myšlenky. Ale to zpracování jednotlivých situací (žraní policajtů uprostřed davu, sledování zombie sousedky za plotem atd) působí tak, že navzdory sice postupnýmu ale vcelku (podle toho, co se v seriálu ukázalo) viditelnému nebezpečí se tam vlastně všichni chovají..... „nijak“. Jako ano, ten argument že oni nemají potuchy, že je něco „zombie“, ano ano ano. Ale vzhledem k tomu, s čím se tam za ty tři díly už někteří z nich setkali a viděli, se zkrátka na „člověka v nejisté a dosud nevyjasněné situaci“, chovají i tak jako by byli včerejší. Lze pochopit a vidět, co chce seriál zamýšlet, ale nezbavuje ho to těhle "ne moc uvěřitelných " provedeních, ať už v postavách nebo situacích.

Já bych tomu prostě říkal logický a zpracováním otázky kumulující díry a některými připomínaný příjezd asiata je vcelku mimořádný příklad. Seriál prdne klasickou scénu, kdy do domu přijíždí za nějakých nevysvětlených okolností od světa izolovaný manžel a nachází proměněnou manželku. A tenhle manžel nejen jakoby přijel z marsu po x letech (což nás po pár dnech „velikých“ událostí v seriálu přivádí opět na myšlenku, zda má alespoň něco jako autorádio nebo na letišti nemaj alespoň jednu či dvě obrazovky z nejnovějšími zprávami ať už jede odkudkoliv), ale pak přijede do čtvrti, která je vyobrazením „mrtvá, krvavá a divných lidí“, ale kde se (kromě něco naznačujících vojenských vrtulníků) najednou a opravdu najednou u jeho baráku zjeví parta vojáčků a s nima celé chemické vojsko. Ono už samo o sobě tohle je na zvednutý obočí. Ale dobrý, nějak to seriál prostě ukázal, ale říkáš jsi jakože, proč je to takový „divný“.

16.9.2015 | 14:07:19
Stardos

Pokud si chcete hrát na nelogiku , tak jediné nelogické je chování zombíku . V první sérii přelézali ploty , rozbíjeli okna , běhali a tady dělaj co ? Nevnímají okolí , jsou pomalí , stojí za ploty . Logicky je tohle před 1 sérií tak dokonce očekávám nějaké chytřejší chování

#199 ZvacA #201 pilarius
16.9.2015 | 14:31:33
ZvacA

#198 Stardos: Logické vysvětlení je, že zombie koordinátoři Fearu nejsou ti zombie koordinátoři první série Walking dead. :D

16.9.2015 | 14:41:36
tom99

Jak to tady tak čtu, tak spousta z vás jste se narodili jako zabijáci. Pochopte, že ty hlavní postavy mají strach a není pro ně přirozený někomu vzít život, chopit se mačety a probodnout chodcům hlavy. Upřímně bych chtěl vidět vás, jak to děláte. Určitě jste doma jen uprdění z jednoho komára :-)

Ještě k těm informacím. Pokud budu brát v úvahu sám sebe, tak já sleduji jen ty novinky, které chci já (tzn. Ednu, filmové weby apod.), většinu času strávím v práci, pak jedu ihned domů, pustím si film a doslova nevím, co se děje v okolním světě, v Rusku atd. Takže i v dnešní době, kde můžete sehnat informace na každém kroku, máte možnost se jiim vyhnout. Takže chápu i toho chlapa, jak přijel z letiště.

#202 ZvacA
webmaster
16.9.2015 | 15:59:19


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Fear the Walking Dead

První spin-off seriálu The Walking Dead, nazvaný Fear the Walking Dead, se začal vysílat v létě roku 2015 a byl ukončen na konci podzimu roku 2023, takže tu s námi byl dlouhých osm let. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál Fear the Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály The Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky Fear the Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama