První spin-off seriálu The Walking Dead, nazvaný Fear the Walking Dead, se začal vysílat v létě roku 2015 a byl ukončen na konci podzimu roku 2023, takže tu s námi byl dlouhých osm let. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Diskuze: Aktuální epizoda
Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu.
Konec Fear the Walking Dead
Další seriály
Seriál Fear the Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály The Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky Fear the Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Colby Hollman
4.12.1996 | 4.12.2024 -
Nick Stahl
5.12.1979 | 5.12.2024 -
Elizabeth Rodriguez
27.12.1980 | 27.12.2024 -
Aaron Stanford
27.12.1976 | 27.12.2024 -
Matt Frewer
4.1.1958 | 4.1.2025
Tak to bylo něco! Doufám, že se to potáhne v tomto duchu.
Mne sa to páčilo, predpokladám že prvé dva-tri diely budú o tom ako sa to začalo a až potom začne to skutočné prežívanie :)
Úžasný. Promrhaných 50 minut kravin, nudnýho seznamování se s rodinou situací, plácání se v jejich robotě a žvástama naoko vesměs o ničem. V posledních 15 minutách finální průměrný šokující rozuzlení, že sraženej týpek není tak úplně sraženej s klasickou tancovačkou se saniťákama a požárníkama, a že ten fet-businessman chránící si svou dealerskou zadnici se rád pohybuje i po tom, co se mu udělaa díra do žaludku a k tomu si dvakrát potykal s pickupem. Naprostý vzrůšo a adept na nejdnudnější seriálový pilot. Takový potenciál udělat z Walking dead zase o něco víc zombie parádičku s ukázkou, jak že ta zombie epidemická věc se měla zatímco Rick Grimas chrápal, a ono se z toho stejně podaří udělat za celou hodinu převážně splácanou drama komedii o životě jedné rodinky v LA, která zdatně konkuruje momentální nesmyslnosti WD. Gratulace tvůrcům a jejich tvůrčímu umu.
Samozřejmě by někdo mohl namítnout, že jsem viděl jen teprve „první díl“ ze šesti připravovaných… no tak snad právě proto bych očekával, že se produkce pokusí diváka zadělat do křesla něčím víc, než jen nesmělou rozjížďkou se zataženou ručkou o lejně. Na pilot velká nuda a šeď.
#4 Hed94#3 ZvacA: Souhlas, taky mi to přišlo zbytečně zdlouhavé… Jasně že akce a všechno nemůže začít z minuty na minutu… ale tu hodinu se v podstatě nic nedělo… doufám že další díl to napraví.
neviem čo by ste chceli hned aku akciu v pilotnom diely , ja som čakal vačšiu nudu ze sa v prvom diely este nebude riešit virus ale iba kludny rodinny zivot takze ja som spokojny je to ine ako WD ale je to ten isty svet , nove postavy nove zbrane , nove problemy tešim sa na dalšie diely vo WD to uz bol dost stereotyp furt to iste a postavy ktore som mal rad ako DARYL su mi teraz nudne a otravne takze som rad novym postavam a som zvedavy ked začne ten survival kto ake zbrane bude pouzivať snad mi splnia sen a daju tam hlavnu postavu ktora bude mat luk
#6 ZvacA #8 Kafka Tamura#5 k_ub0: Nemyslím, že nuda se nemusí hned odvíjet absencí akce, to je třeba si uvědomit, jako spíš třeba lepším provedením. Například takový dílko Pontipool (ač to není přímo o zombies jako takových, ale látku má podobnou) sází jen na scénu s jednou místností a pár lidma uvnitř a téměř po celý film tam nedojde k žádné velké hurá akci. Přesto ta atmosféra toho, co se odehrá tam venku je naprosto parádní. Problém tohodle je, že to zatím ukázalo nic. Nastínění přechodu mezi „normálním světěm“ a „propukavší apokalypsou“ je u zombie, nebo chcem-li podobných apokalypticko-katastrofických filmů, naprosto běžnou věcí, což o to, ale žádný z nich nezapomíná, jaké látce (v tomhle případě zombie) se to vlastně ve výsledku má věnovat a jak efektivně nastavit ten balanc podávání problematiky. FTW na to zapomněl už po půl hodině a naopak se se z tématiky vcelku dokonale vybalancoval. Snaha se divákovi dostat pod kůži s příběhem rodinky s rozvedeným tatou z arábie, rozvedenou mamou z USA, dcerou puberťačkou a neposlušným synem na drogách jakožto seznámení s hlavníi charaktery pro sebe ukrojil zbytečně většinu dílu, aniž by správně budoval a směřoval atmosféru něčeho přicházejícího. Místo toho to bylo hlavně nezáživně utahaný, nefunkční, těžká zívačka s třema scénama, který jakože mají evokovat, že kde se vzala tu se vzala zombie. Nepřesvědčilo to a nebavilo to ani jako zombie-projekt, ale ani jako samostatný seriál, což už je špatně.
I pro zajímavost těhle fanouškovských amatérských fiktivních z různých filmů, her a dalších poskládaných 11 minut záběrů videa o začínajících zombies [ https://youtu.be/7iK4P4NKiU0 ] má o míle větší grády, než ukázal tenhle první díl Fearu.
Jestli si něco zajímavějšího nechali až na druhý díl, to může bejt a seriálu prozatím křivdím, ale považuji za velkou chybu, že celá ta „zombie věc“ nedostala dostatečný prostor už v prvním díle, kde ho mít už měla a tím nalákat i na zbytek seriálu.
Je to jednoduché. To že WD poslední řady velice, ale velice těžce pokulhává a prostě ani zdaleka nepatří jeho poslední 2–3 řady ke kvalitním počinům a seriálům, to už víme, to je bez debat a drží se jen kvůli jménu. Ale, že dokážou zjebat i pokus o jinou lajnu ze stejného světa, to už chce opravdu dar amatérů a lemplů. Tedy ve zkratce, kdo je z těch, co koukají na WD a jsou posledními jeho řadami zklamaní, tak vám rovnou říkám s touto větví stejného světa ani nezačínejte, pač je to horší brak, než ten nejnepovedenější díl WD. Za mě nejhorší pilot, který tak komplet u mě říká rovnou celému tomuto počinu, ne.TEDY PLNĚ NEDOPORUČUJI. ;-)
#5 k_ub0: musíš to brát tak, ževětšina WD fandů by ve WD chtělo nejradši jen samou repetetivní akci (která mimochodem stojí ve WD úplně za hovno, hl. když příjde na střílení), aniž by si uvědomili, kolik tam je postav, a ty se musí celou dobu nějak vykreslovat… nějak jinak než jen střílením a rozbíjením hlav zombíků. Tady tím pádem předpokládám pravděpodobně narazí FTWD ještě na větší znechucení než u samotné aktuálně poslední řady WD. Ale ještě jsem tuto novinku neviděl, možná to bude opravdu pěkná íčovina… já ty rodinné záležitostech ve filmech/seriálech taky nemusím, protože málokdy to umí někdo dobře podat a jak jsem byl rád, když /spoiler S03 WD/ to ta Rickova stará ve třetí řadě schytala a z Ricka se stal konečně magor :)
Přesně tak :-D čekal jsem nějakou akci a ne hodinový seznámení s rodinou a jejich vztahy. Tam jediné co bylo zajímavé tak byla scéna na dálnici a na konci s tím černochem který nechtěl umřít :-D Já jsem fanoušek WD a těšil jsem se že tento seriál bude stejně tak dobrý jako byl WD na začátku. První díl bohužel lidi akorát odradí než navnadí na další díl. Herci jsou docela příjemní ale to nezachrání ten zmar co předvedli autoři. Tak snad další díl bude lepší :-D
Asi budu jedna z mála, ale musím vám oponovat. Co jste jako čekali… jak by jste ten úvod epidemie udělali vy? Stále jste se ptali na TWD, jak to bylo, jak to začalo, co se stalo.. a ono se to teď začne odvíjet a vám to přijde „nudné a promrhané“?? Všechno je to dělané především pro fanoušky TWD a ti vědí, co bylo dál..ale ten počátek nebyl nikde vidět .. a nejspíš se to nestalo do hodiny, aby to pak bylo akční a zabijácké hned v prvním díle… Kdybych nevěděla, k čemu tento seriál směruje, nezaujalo by mne to.. ale protože vím, tak čekám že další díly budou ukazovat tu naivitu lidí… holt jedna rodina.. no a?? Když jsem hledala náhradu za TWD, abych překlenula toto období, koukla jsem i na „Z Nation“ a první díl se mi totálně nelíbil.. odložila jsem to, ale dala jsem tomu šanci a od druhého dílu jsem zůstala koukat. Líbil se mi.. Takže shrnutí.. první díl nikdy nemusí být ten NEJ .. je to příběh, co se vyvíjí.. a komu se to nelíbí? Nemusí se na to přeci koukat a nebo odrazovat ostatní..
Vám patří nasrat do huby fakt. Jen máte plnou hubu keců jak na TWD tak na FTWD. Když se vám to nelíbí, tak se na to nečumte ne? A když tak skvěle kritizujete, jak je to trapný, OK. Udělejte vlastní seriál, jen do toho. Jo to by asi nešlo co? Vy jste totiž jen banda co sedí za komplem a kritizuje seriály, no oni jsou zase banda, která ty seriály točí, tak mlčte a dívejte se, když se vám to nelíbí, dívejte se třeba na ordinaci v růžové zahradě nebo podobný krávoviny a kritizujte seriály, který opravdu stojí za prd. Peace out, těším se na novej díl.
#13 Marek VojtěchCelkem to ušlo, sice poněkud zdlouhavé, ale byl to pilot, takže jsem ani nic moc jiného nečekal. Určitě budu sledovat dál.
#11 stemykk: Přesně! Souhlas
Potencial napadu vobec nevyuzity. Mohli sa inspirovat filmy ako Dawn of the Dead alebo World War Z, tam bolo krasne spravene ako epidemia zacala, to mohli prepracovat a natiahnut… ale toto? 30 minut vata a potom 10 minut na konci akcia…
#17 BalerionJa sa najviac teším že FWD nejde podla ziadneho komixu ani nič takze nebudu žiadne komenty typu pride ježiš ? ,kedy sa objavi negan alebo pisanie spoilerov a proste človek tym strati ten efekt prekvapenia vo FWD sa mozu autori poriadne vyšantit a vymýšlať všetko čo ich napadne nemusia sa ničim riadiť možu si vymyšlat postavy ake chcu to ma najviac teší .
kde si to mozem pozriet s titulkami proism dakujem
Právě naopak, jsem rad za to, ze to tvůrci udělali jinak a nekopiruji co už tady bylo, dokonce ani TWD. Nechci kopii TWD, bylo by ti nelogické, nesmyslné, hloupé. Jde jim o komplexnější vysvětlení začátku epidemie a dělají to dobře. Nevím jestli jste si to vůbec uvědomili, ale tady hned v prvním dílu je zřejmé, ze nákaza se sama o sobě nešíří kousnutím, ale pouhým úmrtím. To si v TWD uvědomili snad az v druhé sérii. Takže doufam, ze tady nepude pouze o úprk hlavních postav do divociny, ale bude se to víc odehrávat v městě a pudou do hloubky vysvětlení nákazy.#14 otbblexs:
Kdo očekával akci je blb. Ten seriál budou sledovat miliony lidí díky popularitě TWD takže nemusej dělat hned první díl střílecí aby to zaujalo lidi. Sice to chvílema nudilo, ale konečně se dozvíme jak to začalo a ne aby na ně hned v prvnim díle naběhli a kosili zombíky.
PS: Zase další seriál kde výstřel ze zbraně zní jak když si někdo usere, už mě s tim serou. Napadá někoho ňákej reiál za posledních 5 let kde zbraně zněly jako zbraně? Mě ne. Kdo někdy slyšel výstřel ví že spíš než pšouknutí je to dělová rána a dost to kazí atmosféru když pohyb závěru dělá větší rámus než samotnej výbuch, to nedokážou ani tlumiče.
#21 Lucianna4Bylo jasné že pilot bude seznamování do děje :) A navíc , tady to není o tom že už ti zombíci byli rozlezlí v TWD a Rick se do apokalypsy už probudil . Tady je ukázaný start . Lidi si žijou normál life ale něco najednou nehraje . Jen mně mrzí že ti zombíci nejsou jako na začátku TWD , schopni běžet , přelézat ploty a rozbíjet věci věcma , škoda no
nechápu některé komenty…, co jste jako čekali? střílení z kuše, sekání hlav a masakr? jde o počátek toho všeho a mně se to náhodou líbilo – atmosféru to má a do děje nás zavedla jedna rodina, o které se toho prostě musíme dozvědět co nejvíc, aby se s nimi dal pořádně prožít příběh.., těším na další díl :-)