Zlatá Edna 2015: Největší zvrat

Zlatá Edna 2015: Největší zvrat

U které scény jste zůstali sedět s otevřenou pusou? Co vás v seriálech nejvíc šokovalo, co vás nejvíc překvapilo, co vás prostě dostalo a vůbec jste to nečekali? Hlasujte pro největší seriálový zvrat končící seriálové sezóny.

39 0
29.7.2015

Nejdříve si ale řekneme, kdo zvítězil v anketě z minulého týdne, ve které jsme vybírali nejlepší parťáky. Třetí místo obsadili Mike Ross a Harvey Specter (Suits), na druhém místě skončili Matt Murdock a Foggy Nelson (Daredevil) a vítěznou dvojicí se s jen těsným náskokem stali Jorah a Tyrion (Game of Thrones). Kompletní výsledky najdete u ankety.

(Třetí místo mají Mike a Harvey, druhé Matt a Foggy. Foto: USA Network, Netflix)

(Nejlepší parťáci jsou podle uživatelů Edny Jorah a Tyrion. Foto: HBO)

Do kategorie Největší zvrat jsme v redakci nominovali deset zvratových epizod, ve kterých se popsaný zvrat udál. Vy můžete hlasovat až pro tři, a to tímto způsobem: první dostane tři body, druhá dva body, třetí jeden bod.

Výsledky hlasování budou do poslední chvíle skryté. Zveřejníme je vždy s odstartováním nového hlasování, které začne každou další středu. Hlasovat můžete jen jednou a musíte být zaregistrovaní. Tak vybírejte opatrně. :-)

Nominované zvraty jsou:

Kvůli spoilerům jsme zvraty označili pouze hlavními aktéry či popisy a kódem epizody. Pokud si nejste jistí, čeho přesně se zvrat týká, můžete nahlédnout do popisu epizody, který vám jej může připomenout. V diskuzi se prosím vyvarujte spoilerů! Děkujeme.

Hlasování

Jon Snow (Game of Thrones 5x10)
Skóre: 1707 bodů
Stannis (Game of Thrones 5x09)
Skóre: 979 bodů
Oliver (Arrow 3x09)
Skóre: 954 bodů
Karen a Wesley (Daredevil 1x11)
Skóre: 630 bodů
Ragnarův obřad (Vikings 3x10)
Skóre: 672 bodů
Mona (Pretty Little Liars 5x25)
Skóre: 445 bodů
Derek (Grey's Anatomy 11x21)
Skóre: 268 bodů
Claire a Frank (House of Cards 3x13)
Skóre: 233 bodů
Pravda (Wayward Pines 1x05)
Skóre: 164 bodů
Golan (Dig 1x09)
Skóre: 91 bodů


Diskuze /94

VickyVix

U mě vede Karen a Wesley. :)

29.7.2015 | 18:07:28
ThePCqwer

očekávám zase vítězství GoT :D ale tentokrát by to mohlo být oprávněně

29.7.2015 | 18:09:56
Red Viper

A co třeba Mason v Hannibalovi :O

#5 Ptolemai
29.7.2015 | 18:10:41
Markoman96

Vidím to na Stannise, u Jona jsem to věděl dopředu :)

29.7.2015 | 18:14:21
Ptolemai

#3 Red Viper: jop taky mi tu chybí :)

29.7.2015 | 18:14:42
Dragon94

Proč tady sakra není The Walking dead 5s08 (Beth)… Hlavně, že je tady dvakrát GoT… -_-

#30 Arrow123 #75 StrejdaCZ
29.7.2015 | 18:22:47
téčko171

SPOILER K Arrowovi:

Můžete mi, do svatý prdele, někdo říct, co za obrovskej zvrat v tý devítce jakože byl? To tu někdo fakt čekal, že v 9., slovy devátém (!) díle, čili ani ne v půlce série, porazí Ra's al Ghula (i když hodnoceno za celou sezónu to byl fakt ňouma, to jo). A že ho na konci bodl a on spadnul ze skály, to tu doopravdy, smrtelně vážně, někdo čekal, že umřel a že se z toho za nějakých pár dílů nevyhrabe? Hlavní postava?! Pokud už bych v Arrowovi letos vybíral nějakej zvrat, tak jedině ten „penicilinový čaj,“ to je třeba něco, co jsem opravdu, ale zcela vážně nečekal.

#37 komja
webmaster
29.7.2015 | 18:28:00
tomsn40
  1. Ragnarův obřad
  2. Oliver 3×09
  3. Snow (poněvadž nečtu knihy, tak mě to dost zarazilo. Pořád ale věřím, že obživne :D )

Jinak, bylo to dost těžké, se rozhodnout. A vlastně všechny 3. zvraty, pro mě mají stejnou kvalitu :)

#48 Badmaniak
29.7.2015 | 18:50:21
BackPa

Ta mně Wayward pines a Daredevil.

29.7.2015 | 18:50:48
Aprok

Sem taky docela naštvanej že tu není TWD pač u Beth sem fakt brečel ! :(

#40 AndreaLee
29.7.2015 | 18:52:32
Argetlam Královrah
  1. Ragnar – snad nikdy u žádného seriálu nebo filmu mě něco nepřekvapilo tak moc jako tohle
  2. Jon Snow – očekával jsem to z knih, ale čekal jsem, že to bude trošku jiné a divákovi se nechá alespoň naděje, tady to bylo přímé a skutečné
  3. Claire a Frank – po všem co spolu prožili…

Ale první místo získává… Cercei a její zatčení. Nechápu, co tam dělají Stannis s Jonem a Cercei se tam nedostala :( P.S. zvrat ve hře o trůny, který se týká jedné osoby, vždy znamená jen jednu věc, takže už jen to jediné jméno je spoiler :D

#14 Lefty
29.7.2015 | 18:55:19
Starboy13

GoT byste měli preventivně vyřadit, ať tu má šanci na první místo i někdo jiný :D

29.7.2015 | 18:58:20
Dragon94

Ještě mi tu chybí Better Caul Saul 9tý díl kde došlo k velkému odhalení o Chuckovi. Přijde mi jakoby hlavouni z Edny měli strašně malej rozhled o seriálech, které nominují a zapomínají na věci, které se neodehráli v seriálech během posledních 3–4 měsících.

#24 TheDarkKnight #46 téčko171 #87 Boylen
29.7.2015 | 18:58:43
Lefty

#11 Argetlam Královrah: Úplně stejné pořadí…první dvě jsem absolutně nečekal, k poslednímu se schylovalo dlouho, ale stejně rána…TWD tu chybí jednoznačně, ale mohlo tu být třeba i Banshee nebo Black Sails (kde bylo dost kvalitních zvratů)…

29.7.2015 | 19:00:58
Spectacular

Nechápu proč by měl být Tyrion a Jorah parťáci. Jorah unesl Tyriona, bylo mu jedno co se s ním stane, Tyrionovi byl Jorah taky v podstatě ukradenej. Tyrion a víno to je parťák, ale tohle… pfff…

#18 L0newolf
29.7.2015 | 19:04:19
matt44

tato kategoria bola zle zvolena

29.7.2015 | 19:27:17
gladiator992

Jednoznačne to vyhraje GoT :D

29.7.2015 | 19:27:29
L0newolf

#15 Spectacular: Jo, tohle taky nějak nemůžu zkousnout, ale holt hlas lidu.

29.7.2015 | 19:27:31
Nitram92

Jednoznačně hlasuji pro Wayward Pines, protože to byl zvrat, u kterého jsem celou epizodu jenom zíral a říkal si: to jako vážně? (myšleno v dobrém). Na dalších místech jsem hlasoval pro GOT. Trochu mi to chybí zvrat z Flashe týkající se hlavního záporáka série.

29.7.2015 | 19:33:07
Historic

Stannis jasná volba!

webmaster
29.7.2015 | 19:39:57
Ragnar320

1. Stannis 2. Jon 3. Ragnarův obřad

29.7.2015 | 19:41:29
Pavlík24

Škoda že se tam nedostal Flash a Grimm

29.7.2015 | 19:42:39
CajQ_O

Tak mne napríklad chýba Agents of S.H.I.E.L.D E21 – Simmons alebo aj Coulson.

#35 herriete Lébl.
29.7.2015 | 19:59:48
TheDarkKnight

#13 Dragon94: Dovolím si tady apelovat na to neházet celou redakci do jednoho pytle. Mnozí z redakce mají rozhled a myslím, že dostatečný a sledují i řadu méně známých seriálů. Bohužel ale většina převládá. A jak je vidět i u hodnocení seriálů, na Edně vévodí GoT a Arrow jak u uživatelů, tak u redakce, ale řekl bych, že prosazení Digu nebo House of Cards (a i Wayward Pines) je dobrým znamením, že se do anket začínají dostávat i zasloužené seriály, které tam patří a nejen ty masově oblíbené.

#26 Lefty #27 Dragon94
TheDarkKnight
29.7.2015 | 20:34:05
Nymeria the direwolf
  1. Jon Snow – sice jsem četla knihy, ale byla jsem si jistá, že se z toho ještě dostane, v seriálu už si tak jistá nejsem..
  2. Mona
  3. Ragnar

Daredevil jsem ještě neviděla celý a u Olivera jsem nevěřila, že vážně umřel, zbytek neznám Jorah s Tyrionem si 1. místo nezasloužili, ale Jon určitě! :)

29.7.2015 | 20:40:35
Lefty

#24 TheDarkKnight: Pravda…ale i tak bych navrhoval, aby byla pouze jedna nominace na seriál…

29.7.2015 | 21:00:31
Dragon94

#24 TheDarkKnight: Zrovna ty jsi čestná vyjimka. Je vás víc takových, ale jak si sám říkáš: „Většina bohužel převládá.“ Proto bych taky doporučil, aby byla jen jedna nominace na seriál, protože s takovou tu brzy bude 10 nominací pro GoT. Už tak GoT vyhrálo 2 ankety (z toho jednu neoprávněně-neměl být ani nominován do nejlepších parťáků) a tady má navíc dvojitou šanci. Do toho tu chybí i jiné populární seriály jako třeba TWD nebo Doctor Who, Better Caul Saul, Supernatural, atd… Co se snažím říct je, že GoT akorát ubírá místo seriálům, které by tu měli být spíš. Pak se stávají takový věci, že GoT vyhraje nejlepší parťáky s postavama, kteří ani trošku nepřipomínají parťáky a jasní favorité Sam a Dean ze Supernatural (kteří loni skončili druzí a to jen kvůli tomu, že vyhrál Sherlock a Watson, kteří by jim letos ve výhře nepřekáželi) se do nominace ani nedostali. Nevadí mi, že GoT vyhrává, ale mělo by to být, alespoň trošku spravedlivé.

#28 KevSpa
29.7.2015 | 21:26:01
KevSpa

#27 Dragon94: Dokud poběží tak masově vyhajpovaná záležitost jako GoT, v té anketě prostě žádné jiné seriály nemají na prvenství šanci. Je to smutné, že lidi nic jiného pomalu neznají, ale nic s tím nenaděláme. :)

#33 Dragon94
webmaster
29.7.2015 | 21:28:42
Adélka_MucQ

Vidím to na Jona, čtenáři to věděli, ale spousta fanoušků GoT nečetla knihy a tak to asi nečekali…

29.7.2015 | 21:31:26
Arrow123

#6 Dragon94: Pretože GOT malo tých zvratov až príliš

#34 Dragon94 #42 TheDarkKnight
29.7.2015 | 21:42:32
Scarity

Ragnar byl sice vzrat, ale já tu čuchala od začátku, že to tak bude, asi už těch seriálů sleduju moc a předvídám… nicméně jo, Ragnar a Stannis, další volba je těžká :)

29.7.2015 | 21:45:50
ThePCqwer

Jen abych to pochopil… Těchto 10 možností bylo zvoleno redaktory tím způsobem, že každý napsal 5 svých voleb co ho napadly a pak 10 nejvíc zmíněných se dostalo až sem? nebo je to ještě jinak?

#54 Manonka
29.7.2015 | 21:48:31
Dragon94

#28 KevSpa: Ono je to možná i tím, že GoT mají všichni docela čerstvě v paměti a proto většina zapomíná třeba na tu Beth z TWD. Je zajímavé, že v loni to bylo mnohem vyrovnanější a když už GoT vyhrálo tak zaslouženě.

29.7.2015 | 21:58:26
Dragon94

#30 Arrow123: To, ale neznamená, že z těch zvratů nelze vybrat jen ten „největší“, aby dostali prostor i ostatní seriály.

29.7.2015 | 22:01:00
herriete Lébl.

#23 CajQ_O: Přesně a nebo smrt Tripa. Nebo třeba finále 12 Monkeys, nebo Constantina,Mason v Hannibalovi, nebo odhalení Meredith v Teen wolf

29.7.2015 | 22:43:29
Foxley

U mě jednoznačně vede House of cards, protože po tom úžasném 13-ti hodinovém maratonu jsem ještě 5 minut čuměl do blba :) ale celkem to chápu, Frank už mi začínal pít krev jak musel pořád řvát a nemohl si s ní normálně promluvit :( a ještě jsem nečekal, že Doug otočí to auto :)

29.7.2015 | 22:43:50
komja

#7 téčko171: Já tam třeba Arrowa vůbec nedal. Sice to byl „zvrat“, ale každej kdo se na to díval tak věděl, že Oliver obživne a diskuze byly jenom o tom jak ho oživí.

29.7.2015 | 22:55:44
Argetlam Královrah

Prostě ty nejlepší seriály by měly mít místo jisté ve všech anketách. House of Cards, Game of Thrones, Arrow, The Flash, PLL, The Vampire Diaries, True Detective, Doctor Who, The Originals, Supernatural, The Walking dead, Teen Wolf (rád bych upozornil, že ne všechny seriály z tohoto seznamu sleduji, ale prostě co se tak dívám, jsou mezi nejoblíbenějšími a nejznámějšími).

#42 TheDarkKnight
29.7.2015 | 23:03:07
sedlo03

GoT by měl být vyřazen z některých kategorií, jelikož vyhraje všechno, i když by zdaleka neměl.

29.7.2015 | 23:30:28
AndreaLee

#10 Aprok: Same here bro /To samé :(

29.7.2015 | 23:38:29
Fifipek

Možná se budu opakovat, asi to nebude ani největší zvrat, ale pokud bych měl vyzdvihnout nějakou scénu, po které jsem měl pusu dokořán a říkal si WTF, tak je to pro mě jednoznačně Banshee a scéna, kdy bojuje Nola s Burtonem, ta prostě posadí na pr*el :)

30.7.2015 | 0:23:45
TheDarkKnight

#30 Arrow123: Nechápu, jak může někdo bejt i po těch pěti sériích ještě překvapenej, když umře jakákoliv postava.

#38 Argetlam Královrah: Jasně, protože všechny seriály musí obsahovat všechno, o co se tady hlasuje. A jestli si myslíš, že tohle jsou ty nejlepší seriály, co televize vyprodukovala, tak máš členství v Klubu konzumentů jistý.

#45 Argetlam Královrah
TheDarkKnight
30.7.2015 | 1:13:39
Nikki_Cordonnier

Chýba mi tu Banshee Či už smrť Siobhan alebo Noly.

30.7.2015 | 1:18:15
Dede

pre mňa je to isto „Jano“ :D Stanis a Ragnar :)

30.7.2015 | 1:53:42
Argetlam Královrah

#42 TheDarkKnight: Jsou to nejsledovanější seriály zde. Ano, určitě jsou zajímavé seriály jako Madam Secretary, ale bohužel je nikdo nesleduje, natož pak aby je překládal. Takže v této anketě musí být hlavně seriály, které lidé znají. O tom, co je nejlepší a není nejlepší, ať laskavě rozhodnou návštěvníci edny, ne ty, ano? :)

#66 TheDarkKnight
30.7.2015 | 1:56:41
téčko171

#13 Dragon94: Ono to klidně může být právě naopak, každý jednotlivý člen redakce může mít rozhled úplně jiný, než ten druhý, když si pak všichni dají na top místa své nominace jiné seriály – jeden si dá nahoru House of Cards, druhý True Detective, třetí Penny Dreadful atd. – a na třetí a čtvrtá místa společně třeba zrovna GoT, zákonitě se do výsledné ankety dostane GoT.

#47 Argetlam Královrah #51 Dragon94
webmaster
30.7.2015 | 3:10:20
Argetlam Královrah

#46 téčko171: Jak říkám, prostě by to chtělo vybrat dejme tomu 20–30 nejlepších seriálů (co se počtu sledujících na edně týče, samozřejmě) a u těch pak jen hlasovat, co z nich se dostane. Dejme tomu, jestli do nejlepšího zvratu za GoT půjde Stannis nebo Snow, obojí ne. Ale něco by šlo z každého seriálu.

30.7.2015 | 3:51:06
Badmaniak

#8 tomsn40: To nečteš o co tu žádaj???? Říkalo se žádný spoilery a ty tu hned vyžvaníš konec páté řady GoT…

30.7.2015 | 6:28:36
Ryen

Na prvním místě rozhodně Ragnarův obřad – čuměl jsem s otevřenou hubou, scénu si přehrával asi třikrát. :D

30.7.2015 | 7:45:24
hermik9AL-Sah-Him

arrow

30.7.2015 | 8:10:38
Dragon94

#46 téčko171: Tak to, ale může být i v hlasování kde lidi dají na první místo něco a na druhé nebo třetí GoT (protože třeba žádný jiný seriál z těch 10ti třeba nesledují) a těch prvních míst se sejde málo, ale všichni mají na druhém nebo třetím místě GoT a proto vyhrává ankety. V tomhle směru bylo vážně lepší volit, jen to co považujeme za nejlepší, jako tomu bylo v loňském roce.

#79 téčko171
30.7.2015 | 8:50:39
mastrx

Rozhodně Wayward Pines.To nemohl čekat nikdo a já rozhodně na to hleděl s otevřenou pusou.

30.7.2015 | 9:05:13
Erzik

Tak tohle je hodne spatne… Dvakrat GoT. Neni tu Banshee, Black Sails, Better Call Saul, Flash, Sense8, dokonce i to Walking Dead bych tu uvital radeji… Tezke zklamani. Dal jsem jen prvni dva hlasy pro Vikingy a Daredevila, treti misto ani neobsadim…

redaktor
30.7.2015 | 9:23:11
Manonka

#32 ThePCqwer: Je to přesně tak, jak píšeš. Já třeba navrhovala u minulé ankety jen jeden pár z těch nakonec deseti nominovaných, jinak jsem prostě měla odlišný názor než zbytek. U téhle už jsem se strefila ve třech a to ani jeden nebyl GoT :-) Já chápu, že každý má názor jiný, proto asi mají opravdu největší šanci nesledovanější seriály, tak to prostě je, není třeba se nad tím nějak zvlášť rozčilovat ;-)

30.7.2015 | 9:45:34
Zee97

Mě celkem dost překvapil závěr předposledního dílu z The 100, a taky asi málokdo čekal, že Clarke udělá v posledním díle to, co udělala…

#60 Erzik
30.7.2015 | 9:53:47
dagsoftware

To skôr Arrow 3×23 – porsche pri zapadajúcom slnku bol pre mňa najväčší zvrat už tak absurdnej 3. série

30.7.2015 | 10:08:02
Caroline115

Mně teda tady chybí How to get away with murder, to jsem fakt nečekala a koukala s otevřenou pusou

#58 Packa #59 Manonka
30.7.2015 | 10:08:17
Packa

#57 Caroline115: Ano! Já se na to teda začala dívat nedávno, ale k finále už jsem se dostala a pro mě rozhodně jeden z nejvíc nečekaných zvratů.

30.7.2015 | 10:21:07
Manonka

#57 Caroline115: Pár lidí nás třeba pro tohle hlasovalo taky, ale bylo nás asi málo… U těch méně sledovaných seriálů je to prostě těžké, každý dá nějaký tip z toho právě svého, ale bude sám nebo s ním ještě pár lidí, takže stejně nakonec vyhraje masovka. Protože těch méně známých seriálů je moc a nikdo nemá kapacitu koukat na všechno, ty hlasy se pak rozptýlí…

#61 Packa
30.7.2015 | 10:29:34
Erzik

#55 Zee97: Vidis to, dalsi skvely serial a zvrat v nem…

redaktor
30.7.2015 | 10:32:48
Packa

#59 Manonka: Jasné, no. Pak je taky jasné, že se GoT do každé nominace dostane (a většinu vyhraje), na což tady pořád někdo nadává. Je to prostě seriál, na který se dívá mraky lidí.

#62 Dragon94
30.7.2015 | 11:05:08
Dragon94

#61 Packa: S tímto systémem prostě celá anketa ztrácí smysl a nahrává tomu i ten způsob, že se může hlasovat pro 3, protože jak už jsem zde psal GoT třeba není favoritem toho onoho člověka, ale dá si ho do top 3, protože jiné seriály z té 10tky třebva nesleduje atd… a pak se těch GoTů, kteří jsou na druhých místech sejde víc a protože si je tam dá skoro každý a tím pádem GoT vyhraje i zcela nelogické ankety. Jediné co mě hřeje u srdce je, že GoT nevyhraje každou anketu, protože do nejhoršího seriálu nominovanej určitě ani nebude.

#64 Brog #66 TheDarkKnight
30.7.2015 | 11:13:50
Caroline115

No tak je to tak, GOT prostě sleduje hrozně moc lidí, proto je v každé anketě a to klidně i dvakrát. Já teda na GoT nekoukám a ani na ty nominované seriály tady, jediný, co koukám je PLL a Arrow, takže bohužel, pro mě tahle anketa moc není no. Ale tak jasný, asi tahle anketa obsáhla to, co se teď nejvíc sleduje. Jak jsem už ale psala, za mě by teda bylo na prvním místě How to get away with murder aka Vražedná práva (fakt doporučuju, je to super!).

30.7.2015 | 11:32:52
Brog

#62 Dragon94: Na jednu stranu souhlasím. Štve mě to o to víc, že GoT už má dokonce v případě téhle ankety hned dvě možnosti se umístit (na druhou stranu máme naději, že se hlasy pro ty dvě události tak rozdělí, že to odpadne). Na druhou, když se řekne A, musí se i B: V té anketě můžete hlasovat AŽ pro 3. Nemusíte. Já osobně dávám jen první, výjimečně druhé místo a nehlasuju pro nějaký seriál jen proto, že ho znám. Sledoval jsem Arrow, Daredevila, GoT, Vikingy i House of Cards, ale rozhodně na Arrow 3×09 nevidím žádný dobrý zvrat (jen další bullshit), na GoT taky ne (u Jona jsem to i v knize čekal několik kapitol dopředu, Stannis byl hovadina), Vikingové mě poslední sérií spíš štvali (aha, takže on tam prostě nikdy nikdo v bitvě neumře, se stim smiř)… Zkrátka a dobře, i když jsem sledoval pět seriálů z jmenovaných, hlas bych jim nedal, a tudíž jsem dal hlas jen těm dvěma, u kterých mi ten zvrat přišel aspoň trochu zajímavý :-) A budu se modlit, aby podobně uvažovali i další lidi :-D

30.7.2015 | 11:39:36
Allien9

„Vyvarujte se spoilerů“. Blbečci.

Allien9
30.7.2015 | 11:56:40
TheDarkKnight

#45 Argetlam Královrah: Tak zřejmě je někdo sleduje, když to tady lidé zmniňují. A samozřejmě, že se všechny zahraniční seriály překládat nestíhají, ale pokud Ednu alespoň trochu sleduješ, víš, že je tu přeložena velká řada méně známých seriálů. Ne, nemáš pravdu, tato anketa se jemenuje „Největší zvrat“ a ne „Nejznámnější zvrat“. A o užiatelích Edny tu nikdo nemluvil, psal jsem pouze o výběru redakce, takže, prosím, příště si, než něco napíšeš, přečti dřívější komentáře, abych se s tebou nemusel dohadovat kvůli něčemu, co jsem nikdy nenapsal.

#62 Dragon94: Ale to bohužel nezměníš, dokud se lidi nezačnou dívat na větší počet kvalitnějších seriálů, tedy především někteří členové redakce, jelikož od toho se pak samozřejmě odvíjí i hlasování uživatelů, jak jsi ostatně již sám psal.

#69 Argetlam Královrah #71 Badmaniak
TheDarkKnight
30.7.2015 | 12:41:17
Fifipek

Chápu, že fenoménu GoT se asi nevyhneme, nicméně pokud v kategorii parťáci porazí dvě postavy (Jorah a Tyrion), které spolu byli asi tři nebo čtyři díly dvojici, která to táhne pět sérii (Mike a Harvey ze Suits) a vlastně celý seriál je na tom postavený, tak je bohužel asi něco špatně…

30.7.2015 | 12:45:20
Erzik

Prosim Vas jake jsou kvalifikace k tomu stat se zdejsim redaktorem? Delal jsem nejake titulky a snad bych mohl znovu, tedy to je to co mohu nabidnout, plus prekladat a psat nejake clanky, co se objevi drive na jinych zahranicnich webech… Vazim si redaktoru zde, je to skvely web, ale asi nejde pochybovat o tom, ze prevazna cast redakce proste sleduje predevsim ten mainstream…

#76 Historic #77 Lucifrid
redaktor
30.7.2015 | 12:49:08
Argetlam Královrah

#66 TheDarkKnight: Očividně máš moc velkou touhu se hádat. Možná bys nám, těm, co nemáme tak vyvinutý mozek jako ty, mohl rovnou říct, pro co hlasovat. Největší zvrat v seriálu, který tady na edně sleduje 10 lidí je sice pěkný, ale všichni tě s tím pošlou někam. Když už se chceš hádat o jménu ankety, pak správné jméno je „Největší zvrat v nejznámějších seriálech“.

#70 TheDarkKnight
30.7.2015 | 13:05:04
TheDarkKnight

#69 Argetlam Královrah: Nemám chuť se hádat, mohu ti říct, že mám na práci plno důležitějších věcí, ale když jsi ty reagoval na můj komentář, přijde mi jako základní slušnost zareagovat zpět. Nevím, proč se tady takto urážíš, toto jsem nikdy o nikom nenapsal a ani si to o nikom zde nemyslím.

Soudě dle reakcí v této diskuzi by mnozí uživatelé byli za méně známé (samozřejmě ne zcela zapadlé, to je zase už něco jiného) seriály rádi, takže myslím, že by mě s tím nikam nikdo neposílal, ale samozřejmě nezměním vkus většiny neměním a ani nechci, pouze píši, že dle mého soudu existují seriály, které by si zde místo místo zasloužily více než GoT.

Nepřišlo mi důležité to vypisovat celé, myslel jsem, že každému dojde, co myslím, ale když si chceš slovíčkařit, tak prosím…

#86 Argetlam Královrah
TheDarkKnight
30.7.2015 | 13:43:16
Badmaniak

#66 TheDarkKnight: Proč ti vadí že vyhrál Jorah a Tyrion? Copak ta dvojice musí být zadobře? Mimochodem Ragnar unesl Athlestana, Harvey využíval Mikea. A copak musí být ta dvojice spolu všechny serie? Prostě mezi Jorahem a Tyrionem to jiskřilo, mimochodem tato dvojice má potenciál do dalších serií/knih. No nejspíš to bude trojice, ale co… Já třeba na první místo dal Max i když nemám rád tu blonďatou blbku, ale bez ní by prostě Max nemohla být sama sebou. A na druhé místo právě Harveyho a Mikea. A teprv na třetí GoT, právě proto, že se ještě moc neprojevili. Ale prostě dvojice je to dobrá. Stejně tak začínal Ragnar s Athlestanem.

#72 Dragon94 #73 Fifipek #84 TheDarkKnight
30.7.2015 | 13:53:50
Dragon94

#71 Badmaniak: Jenomže anketa se jmenovala nejlepší parťáci. Né nejlepší společníci nebo nejlepší dvojice. V tom je dost značný rozdíl.

30.7.2015 | 14:00:25
Fifipek

#71 Badmaniak: Tobě opravdu přijde normální, aby v kategorii nejlepší parťáci vyhrála dvojice, která je spolu asi čtyři díly jedné série? To snad ne :D Myslím, že smyslem pořádání takovýchto anket by mělo být zejména rozšiřování obzoru o seriály, které nejsou tak známé. Pokud v každé kategorii vyhraje GoT, tak pak vlastně něco podobného ani nemá smysl dělat. Chápu, že ne každý musí znát Banshee, ale konkrétně dvojice Job a Sugar byla minimálně desetkrát lepší než Jorah s Tyrionem.....

30.7.2015 | 14:32:24
StrejdaCZ

Tentokrát to i podle mě celkem sedí…

  1. Jon (i když jsem četl knížku, pořád to je asi nejlepší zvrat v seriálu hned po Rudé Svatbě)
  2. Oliver (náhodou to byl celkem dobrý zvrat a osobně sem čekal, že se z toho nevyhrabe, nejdřív na konci série)

3.Stannis

Ale opět bych přidal pár dalších seriálů, které se sem měly dostat např. místo Stannise… Banshee – Nola vs Burton, Siobhan… Sons of Anarchy – 2 scény s Bobbym a nebo úplně finální scéna s Jaxem… Better Call Saul – sice už si to moc nevybavuji, ale bylo tam spousta zvratů co se sem mohla dostat… Flash – pravda o Wellsovi a další

30.7.2015 | 14:58:19
StrejdaCZ

#6 Dragon94: Místo Beth bych spíš viděl

Tyreese… už jenom proto, že to byl celkem šok. A také proto, že 2 hlavní postavy zemřou hned díl po sobě :/ čekal jsem že se tam zdrží aspoň chvilku dýl.

30.7.2015 | 15:01:09
Historic

#68 Erzik: Pochybovat o tom zcela jistě lze.

webmaster
30.7.2015 | 15:29:07
Lucifrid

#68 Erzik: Ne převážná část ne. Spoustě redaktorů se do nominací mainstream nedostal. Já se na mainstream taky dívám, ale letos a v některých případech i loni, jsem dost řad svých rozkoukaných seriálů neviděla, mj. i GOT, protože nebyl čas a dojde na ně později, jako první zkoukávám ty nejoblíbenější. Souhlasím s tím, že GOT je všude, ale nedá se tomu ubránit, když ho sleduje většina čtenářů Edny (ale i seriálových diváků v ČR), pak dlouho nic a pak je tam Arrow a další. Stačí se podívat u jednotlivých seriálů na počet stažených titulků k jednotlivým epizodám a uvidíte, jak moc je který seriál sledovaný. V případě zájmu o psaní článků ad. se doporučuju obrátit na iHyiho, pokud by tě to opravdu zajímalo, a nechtěls psát jen proto, aby se do redakce dostal někdo s větším přehledem. Protože takových lidí je tu spousta ;)

webmaster
30.7.2015 | 15:32:50
Scenárista s veľkým S

GOT je kvalitou úplne inde , takže poprosím aby ste naplakali ,druhe miesto je tiež pekne umiestnenie!

30.7.2015 | 15:37:49
téčko171

#51 Dragon94: to by ale výsledná anketa byla kilometr dlouhá, protože by nominovalo 40 lidí a každý by měl na předních místech něco jiného.

#80 Dragon94
webmaster
30.7.2015 | 15:47:18
Dragon94

#79 téčko171: Myslel jsem to tak, že by lidi měli možnost hlasovat jen pro jednoho a né pro tři, aby nedocházelo k tomu, že se GoT objeví u spoustě lidí na druhým nebo třetím místě a díky tomu kolik lidí si to dá na druhé třetí místa nevyhrávalo ankety, protože pro seriály, které mají ti lidé na prvním místě nehlasovalo tolik lidí. Zkrátka i kdyby si každej člověk dal GoT, až na druhé nebo třetí místo tak GoT stejně vyhraje, protože si ho dá na druhé nebo třetí místo spoustu lidí podle kterých by sice neměl vyhrát, ale umístil se u nich do top 3.

#81 téčko171
30.7.2015 | 16:51:10
téčko171

#80 Dragon94: Jo takhle, tak to ano. Stejně si ale myslím, že i tak by vyhrávalo GoT, protože by třeba ze sta lidí by 15 hlasovalo pro něco, 15 pro něco jiného, 30 pro Arrowa a 40 pro GoT.

#83 Dragon94
webmaster
30.7.2015 | 17:05:16
Revoemag

Derek, Ragnar, Oliver

30.7.2015 | 17:10:14
Dragon94

#81 téčko171: U téhle ankety klidně, ale u nejlepších parťáků si myslím, že by to tak nebylo. Jasným důkazem je Zlatá Edna z minulého roku kde GoT vyhrálo jen 2 kategorie. Taky by to chtělo někoho kdo se postará o to, aby se v nominacích neobjevovali úplné nesmysli. Jako ten Jorah a Tyrion, kteří to nakonec vyhráli.

30.7.2015 | 17:10:39
TheDarkKnight

#71 Badmaniak: Promiň, ale nic takového jsem nenapsal, takže trochu nechápu tvou reakci.

TheDarkKnight
30.7.2015 | 17:32:08
makishek

nominace (i vítězství) joraha & tyriona mi taky přijde nesmyslná, nechápu, jak k tomu došlo :-O systém asi není úplně 100%. nejférovější by asi bylo, aby byl z každého seriálu (vysílaného v daném období) vybrán 1 kandidát.. pak by si nikdo nemohl stěžovat, že v nominovaných chybí ten a nebo onen, byť by to bylo složité, zdlouhavé a v konečném důsledku o nic víc objektivní, protože by stejně dále ve všech kategoriích vítězilo GoT s největší fan-základnou :)

30.7.2015 | 18:06:35
Argetlam Královrah

#70 TheDarkKnight: To byla ironie, ne urážky ;) Méně známé seriály… jak lidé mohou chtít zvraty z méně známých seriálů, když je většina lidí ani neviděla. Samozřejmě, tihle „gurmáni“, co tady komentují sledují pěknou řadu seriálů a často z různých kategorií, takže mají přehled. Ale počítám, že tohle hlasování bývá něco okolo stovek, možná pár tisíc hlasů, nemýlím se? Potom ta desítka, co tady volá po prostoru pro „kvalitnější tvorbu“ je velká menšina. A jak to bývá… menšina je vždy slyšet více než většina.

#88 TheDarkKnight
31.7.2015 | 0:54:26
Boylen

#13 Dragon94: 2015

31.7.2015 | 16:04:15
TheDarkKnight

#86 Argetlam Královrah: Tak na méně známé než GoT nebo Arrow může koukat několik stovek nebo i pár tisíců lidí v ČR i na Edně (připomínám, že jsem nemluvil o seriálech, na které kouká vážně jen pár desítek diváků), takže v tom bych problém neviděl. A mohu tě ujistit, že menšina není slyšet víc než většina, nevím, kdo ti to navykládal, ale neměl pravdu.

#91 Argetlam Královrah
TheDarkKnight
1.8.2015 | 0:41:20
wauhells

Mě osobně chybí nominace THE 100 – myslím, že v posledním díle došlo k opravdovému zvratu…

2.8.2015 | 13:08:13
Sichr

Nevim kdo to tady nominuje ale o hovnu trochu. Hlavne proto ze 2015 je v polovine a zajimalo by me, jak do hlasovani pro rok 2015 zasahnou serialy co jsou dneska na pul cesty. Treba Defiance S03E08 ;)

#94 Wolverine 815
4.8.2015 | 15:47:01
Argetlam Královrah

#88 TheDarkKnight: Dobře… :) tak minulý rok bylo hlasování úplně jiné, takže mi řekni, který menší seriál vyhrál, když tedy ty tebou zvané „kvality“ mají větší šanci než masově populární nesmysly typu Upíří deníky. Byly to seriály Agents of Shield, Game of Thrones, Sherlock, Arror, The big bang theory a HIMYM. Mimochodem, mohl bys nám uvést příklad těch méně sledovaných zázraků, na které by se měl každý koukat, aby se mu nezačal scvrkávat mozek?

5.8.2015 | 2:38:12
lord of darkness

Neviete kedy bude výsledok ?

#93 Lucifrid
5.8.2015 | 9:17:43
webmaster
5.8.2015 | 11:47:27
Wolverine 815

#90 Sichr: přesně to byl nejlepší zvrat že všech tady na něj nikdo nemá Ale hlaveň mě tu štve ta neustálá snaha nacpat GoT do každý ankety! Příště bude 3×?

5.8.2015 | 16:35:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Filtr seriálů a filmů