Vyberte nejlepší novinku května 2019

Vyberte nejlepší novinku května 2019

Další měsíc je za námi a před námi je opět možnost vybrat ten nejlepší seriál z minulého měsíce. Konkurence je tentokrát velká. Televizní stanice a streamovací služby přišly s 26 seriály. Který byl ten nej?

28 0
23.6.2019

Oblíbená anketa je zpět s květnovými novinkami, ze kterých vybereme pět nejlepších seriálů měsíce. Konkurence je tenhle měsíc velká, takže anketa bude rozhodně zajímavá.

Nejlepší seriály předešlých měsíců:

Tentokrát můžeme dopředu říci, že první místo již známe. Souboj se tedy bude odehrávat o 2. až 5. místo, kde může skončit jakýkoliv z kandidátů. Pojďme se podívat na květnovou šestadvacítku:

Přehled květnových novinek

Dead to Me The Spanish Princess The Society Catch-22
Blood & Treasure The InBetween Good Omens Swamp Thing
L.A.'s Finest Chernobyl What/If The Hot Zone
Years and Years When They See Us It's Bruno! State of the Union
Tuca & Bertie Summer of Rockets Mr Black The Virtues
Hatton Garden How to Sell
Drugs Online (Fast)
The 410 Alta Mar
15 Days Five Bedrooms    

Nyní již známe všechny kandidáty, takže pojďme vybrat pět nejlepších seriálů měsíce:

Chernobyl
Skóre: 4090 bodů
Good Omens
Skóre: 1315 bodů
Swamp Thing
Skóre: 717 bodů
Catch-22
Skóre: 770 bodů
The Spanish Princess
Skóre: 264 bodů
The Hot Zone
Skóre: 217 bodů
What/If
Skóre: 182 bodů
The Society
Skóre: 162 bodů
Blood & Treasure
Skóre: 130 bodů
The InBetween
Skóre: 130 bodů
Dead to Me
Skóre: 133 bodů
Years and Years
Skóre: 121 bodů
How to Sell Drugs Online (Fast)
Skóre: 71 bodů
When They See Us
Skóre: 44 bodů
Alta Mar
Skóre: 39 bodů
L.A.'s Finest
Skóre: 29 bodů
It's Bruno!
Skóre: 32 bodů
Summer of Rockets
Skóre: 22 bodů
15 Days
Skóre: 14 bodů
The 410
Skóre: 10 bodů
Five Bedrooms
Skóre: 13 bodů
Mr Black
Skóre: 10 bodů
Hatton Garden
Skóre: 8 bodů
State of the Union
Skóre: 10 bodů
The Virtues
Skóre: 3 body
Tuca & Bertie
Skóre: 7 bodů

Kterým seriálům jste dali svůj hlas?



Diskuze /67

Romix01

Chernobyl je jasný vítěz, tak to teda hodím Catch-22 a doporučuji každému :)

#9 MrCrow #11 X-maN-cz
9.6.2019 | 20:23:04
elektra

Asi to není nutné…

#6 KevSpa
9.6.2019 | 20:23:11
TuffDizzle

Řekl bych, že to bude víc než jen serial měsíce :O

9.6.2019 | 20:35:34
Laisobel

Tak Chernobyl mi otrasl svetem… ale Good Omens mi potesily :)

redaktor
9.6.2019 | 20:44:25
FallenMaia

Minimálne seriál roka ak nie desaťročia, taká pecka tu už dlho nebola ;)

9.6.2019 | 20:44:46
KevSpa

#2 elektra: Není nutné hlasovat pro pět nejlepších seriálů? Pročpak? Nebo je nějaká kvóta, že si divák může oblíbit jen jeden seriál měsíčně a ostatní musí ignorovat?
Možná jsem naivní, ale doufám, že díky těmto anketám si aspoň někteří lidé vice rozšíří seriálové obzory a nebudou se zarputile dívat jen na pár seriálů, kolem kterých je největší hype.

#63 Planda
webmaster
9.6.2019 | 21:46:44
Svjatogor

Авария на Чернобыльской АЭС… ;-)

9.6.2019 | 22:01:14
bloody_maniac

tak pro mě to je jasné

9.6.2019 | 23:06:43
MrCrow

#1 Romix01: Vidím to stejně. Trošku mě mrzí, že Catch 22 bylo ve stejnou dobu a trochu se mezi tím vším grafitem ztratilo :)

9.6.2019 | 23:44:31
skyler

Myslím, že víťaz je jasný..Inak ma veľmi bavili aj Good Omens a Catch 22 :)

10.6.2019 | 0:18:28
X-maN-cz

#1 Romix01: Hlava 22 jasné druhé místo.

#12 Romix01
10.6.2019 | 0:38:25
Romix01

#11 X-maN-cz: pro první místo Chernobylu tu zahlasuje každý, protože to neuteklo vůbec nikomu.. ale Catch-22 nezískal takovou popularitu, jakou bych tomu přál.. i proto jsem prohodil pořadí, i když za větší pecku považuji Chernobyl :) a Good Omens je taky paráda, která by v jiným měsících šla po první příčce, ale tady to prostě nejde :D

#14 KevSpa #20 MártyKurosaki
10.6.2019 | 1:55:56
Dragon94

Swamp Thing má prostě smůlu, že byl, až poslední den v měsíci.

10.6.2019 | 8:06:58
KevSpa

#12 Romix01: Holt silnej měsíc. :D

webmaster
10.6.2019 | 8:13:25
zroutik

1. Hlava 22 2. Chernobyl, víc sem neviděl.

10.6.2019 | 8:47:21
OriginalHunter

Prvé miesto je jasné ale odporúčm aj Good Omens a The Society

10.6.2019 | 9:39:07
R.O.B.I.N007

1. Chernobyl 2. Swamp Things (Skoda ze to hned končí!)

10.6.2019 | 14:26:44
Bohusz

IMO by měl člověk současně s hlasováním i uvést, co všechno viděl. Já např. viděl jen Dobrá znamení, tož jakoucenu má to, že nehlasuju např. pro Černobyl?

10.6.2019 | 14:47:41
Apurimac

Romix01: Zbytečný hype, mě třeba téma Chernobylu vůbec nezajímá. Tak asi The Society zatím, davové myšlení se nikdy neomrzí :)

#21 Svjatogor
10.6.2019 | 15:14:47
MártyKurosaki

#12 Romix01: Já třeba Chernobyl absolutně vynechám, protože se nemínim dívat na seriál, z kterýho budu mít depresi ještě 10 let po zkouknutí ;)

#25 Dragon94
10.6.2019 | 15:51:46
Svjatogor

#19 Apurimac: Tak určitě… :-D asi jsem divná výjimka, ale já jsem žádné hype u Černobylu nezaznamenal.

#24 Apurimac
10.6.2019 | 15:58:01
LadyJ

Chernobyl je jasný top, za mě hned na druhém místě Good Omens.

10.6.2019 | 16:53:52
Elian44

Jasná topka Černobyľ a dávam 2. miesto Močiarnikovi, nech má aspoň nejaké body :D Good Omens a Hlava 22 sa tiež dajú.

10.6.2019 | 17:41:08
Apurimac

#21 Svjatogor: Nezaznamenal jsi, jak tam všichni jedou či plánují jet, rozhovory s Danou Drábovou,…? Ad.: Nechci říct, že je to špatný seriál, to vůbec, jen mám jiný vkus

#31 Svjatogor
10.6.2019 | 18:44:43
Dragon94

#20 MártyKurosaki: Náhodou zase tak depresivní to není. Skončilo to celkem Happy endem. I ten děj nebyl, až tak depresivní jak jsem čekal. Na konci jsem z toho měl celkem pozitivní pocit.

10.6.2019 | 20:55:25
Xegiie

hlava 22 dobrý mazec, chvíli se směji a druhou trnu.. díky za doporučení kolegové:) ale jak už bylo zmíněno, Chernobyl je seriál desetiletí

10.6.2019 | 23:00:55
Unicornqua

Černobyl i Hlava 22 jsou super, ale Dobrá znamení jsou prostě srdcovka.

13.6.2019 | 23:33:15
Lex Luthor

Blood and Treasure a The InBetween

#29 Lex Luthor
16.6.2019 | 18:03:40
Lex Luthor

#28 Lex Luthor: Pro mě nejlepší novinky

16.6.2019 | 18:04:02
Geek

Hádám, že jsem asi jediný, do jehož pětky se přeceňovaný, nudný a nefaktický Černobyl vůbec nedostal, no co se dá dělat. Příští měsíc bude také dobrý, už nám začalo Too Old to Die Young a zítra se rozeběhne i mnou toužebně očekávaná Euphoria.

#32 Xegiie
16.6.2019 | 19:04:04
Svjatogor

#24 Apurimac: Jo tohle hype. ;-)

16.6.2019 | 19:04:04
Xegiie

#30 Geek: to jsou kecy, jen abys nešel s proudem, kolik ti je 15? ten seriál je kvalitativně jedna z nej věcí co kdy byla natočena, tvoje chyba

#33 Geek
16.6.2019 | 19:17:50
Geek

#32 Xegiie: To mi tak třináct let přidej, ale nevadí. Možná že Černobyl je vším, čím píšeš, já ho ale vnívám jako nudnou a jednostrannou, názorově silně vyhraněnou a neobjektivní západní interpretaci tehdejších tragických událostí. Ostatně všem se na tom nejvíce líbila ta poloha pohádky o zlých sovětech a tohle já opravdu nechci a ani ty oběti si to nezaslouží. Někdo by dokonce řekl, že Černobyl je propaganda, záleží na každém. Jediné, co mě na tom nějak bavilo je ta interpretace věřte vědcům, což je v dnešních časech globální klimatické změny způsobené chamtivým a nenasytným kapitalismem více než aktuální, ale zase abych kvůli tomu musel přivírat obě oči, to mi za to nestojí.

#34 jose8 #35 Martan73 #39 FallenMaia
16.6.2019 | 19:44:08
jose8

#33 Geek: :D :D :D

16.6.2019 | 19:49:19
Martan73

#33 Geek: Souhlas. Černobyl je sice dobře natočený, ale rozhodně nijak zvlášť vyjímečný seriál. Je to jen hype. Jelikož jsem již viděl několik dokumentů, tak mně vůbec ničím zvláštní nepřišel. Nedozvěděl jsem se nic nového, kromě některých faktů, které byly schválně natočeny odlišně od skutečnosti, aby to mělo více zajímavý dramuturgický „look“. Takže za mně Černobyl určitě nic extra.

16.6.2019 | 20:55:46
-Skinner-

Víťaz je tu jasný a zaslúžený. Ale aj Good Omens a Swamp Thing si zaslúžia pozornosť.

16.6.2019 | 21:30:31
hmyzovrah

Swamp Thing jasne prvni misto, lidi na roztrhani na kusy. Chernobyl druhe misto, pac to co se stalo v Chernobylu me nezajima.. ale serial je to celkem dobry.

16.6.2019 | 21:33:07
YamataNoOrochi

Černobyl jsem ještě neviděla a hned tak neuvidím… Možná za rok, jestli vůbec… Pro mne jednička Good Omens, dvojka Swamp Things (škoda, že zatím jen ta první sezona, snad se někdo vzpamatuje.).

17.6.2019 | 0:27:50
FallenMaia

#33 Geek: Ty vole, to čo sú za kecy????? :D Že propaganda! Ten seriál a čokoľvek okolo Chernobylu sa ani nedá natočiť tak aby to na ľudí nepôsobilo ako propaganda, to si uvedom ako prvé, pretože všetko čo sa tam stalo, všetko čo tam urobili a ako sa zachovala vtedajšia vláda, ako informovali ľudí, ako zatajovali informácie, bolo jednoducho hrozné a akonáhle to teraz niekto vytiahne a natočí o tom seriál alebo film, hneď sú tu podobné výkriky ako americká propaganda proti rusom atď. Stačí keď si pustíš nejaké video ako o tej tragédii informovali československé médiá v tej dobe, to bol jednoducho odpad, nijak inak sa to nedá nazvať. A najväčšia hlúposť je presne to čo teraz robia Rusi, obvinili HBO že ich seriál očierňuje a že neukázali ich skutočné víťazstvo a idú točiť vlastný seriál/film o tom ako celú tú udalosť spôsobil americký agent CIA, to nepochopím ty vole.

A preto je Chernobyl dokonalí, pretože má nejaký ten presah a ukazuje nám ako to vtedy fungovalo a ako môžeme byť radi že v takej dobe nežijeme, ale zároveň je treba si to pamätať aby sa nám nič podobné už nikdy nestalo, pamätať si hrdinov ktorý nás vtedy zachránili a obetovali všetko, je to kus čiernej histórie ľudstva. Toto je práve ten seriál ktorý by mal vidieť každý jeden človek, to že je tam zopár vecí prikrášlených aby zapadali do deja, to že ten súd je poupravený, to sú len maličkosti ktoré nijak nedehonestujú tú udalosť a len nám pomáhajú to lepšie pochopiť.

Tento seriál je milión krát lepší a poučnejší ako ktorákoľvek tá americká komiksová pi… a to je fakt!

#40 DiceCze #42 Geek #44 Martan73
17.6.2019 | 10:17:02
DiceCze

#39 FallenMaia: Pod to bych se podepsal ! A myslím, že už netřeba dále toho trolla bez vkusu řešit .)

17.6.2019 | 10:50:03
Dyrmon
  1. Chernobyl
  2. Catch 22
  3. Good Omens
17.6.2019 | 14:04:27
Geek

#39 FallenMaia: Když s tebou je to těžký, tobě se taky líbí každá číčovina. A mimochodem nesouhlasím. Já jsem naivně doufal, že se alespoň zmíní o faktu, že 40% výkonu elektrárny sloužilo k napájení obřího radaru Duga, který byl trnem v oku západu (o možné roli radaru v celé tragédii pojednává kontroverzní dokument Ruský datel) nebo se pokusí zodpovědět otázku, proč Ďatlova před i během tragického testu osobně řídil sám šéf sovětského jaderného výzkumu ( a proč z toho Ďatlov nakonec vyvázl tak snadno, který mimochodem vůbec nezemřel na nemoc z ozáření) a podobně bych mohl pokračovat (mimochodem všem otevřeným hlavám doporučuji na tyto a podobná témata knihu nezávislého jaderného fyzika Nikolaje Kravčuka Záhada Černobylské tragédie) Jo, i ty předžvýkaná fakta, se kterými si vybrali pracovat jim dost haprují. Ne, oni si vybrali nejjednodušší cestu a to takovou, že Černobyl vlastně nakonec nebyl o Černobylu. Proto všechno to šílenství kolem. OK, jejich volba, stejně tak je volbou každého se z toho posadit na prdel. Já jsem na ruskou verzi zvědavý a rád porovnám oba seriály, i když to nakonec nejspíš bude pouze propaganda proti propagandě.

#43 RiniX #45 FallenMaia
17.6.2019 | 17:49:38
RiniX

#42 Geek: Sis spletl pojmy dokument a drama, ne? A raději tady o tomto „porovnávání“ nepiš, vypadáš pak jako troll nebo naprostý hlupák… :D :D

17.6.2019 | 17:59:13
Martan73

#39 FallenMaia: V tom případě bych rád viděl , jak by slavné HBO natočilo miniseriál o Bhópálské katastrofě. Jestlipak by to pojali stejně?

#45 FallenMaia
17.6.2019 | 19:05:50
FallenMaia

#42 Geek: No ty vole, tak to už ale zabiehaš do fakt veľkých konšpiračných teórií, 40% elektrárne aby napájalo radar???? To kde si zobral takúto ko… prosímťa? Takže podľa tvojich slov ty vážne veríš tomu že tam za tou haváriou bolo niečo viac? A presne ako si napísal je to len propaganda proti propagande, ale ako som povedal ja, akúkoľvek verziu tejto udalosti natočíš vždy to bude niekto považovať za propagandu a zavádzajúce informácie, tak to jednoducho je a bude.

A kde si zobral že sa mi páči každá pi…? Prečo si dospel k tomuto názoru? :)

#44 Martan73: Bhopálska katastrofa? To nepoznám, musím si to naštudovať. A ako myslíš to, že by to pojali stejně? Ono tam je asi rozdiel v tom že Chernobyl je predsalen vďačnejšia téma, ľudia to poznajú po celom svete, stalo sa to počas režimu počas ktorého sa to stalo, bolo to utajované, malo to rozsiahle následky pre celú Európu atď. o Bhopálskej katastrofe počujem prvý krát, tipujem že India. To je rovnaké ako keby teraz chceli natočiť film o Fukušime, akože ano bolo by to fajn ale nebolo tam okolo toho nič viac, tam to jednoducho buchlo, Japonci to hneď ohlásili a nesnažili sa nič ututlať, nič zatajiť, neboli tam žiadne opletačky okolo, žiadne KGB, žiadne politické hry atď. z tohto pohľadu je jednoducho Chernobyl oveľa zaujímavejší pre diváka.

#46 Geek #47 Martan73 #48 Svjatogor
17.6.2019 | 19:54:08
Geek

#45 FallenMaia: Bhópál je třeba tady https://cs.wikipedia.org/…1_katastrofa, něco takového se vážně nedá natočit jako Černobyl. Zajímavý pohled na Černobyl je pak tady http://www.osel.cz/…radiace.html Je dobré mít otevřené oči, proto jsem rád, že zmiňuješ ten ošklivý socialistický režim, co vše utajoval. Bhópál je dalším dobrým příkladem utajování a rozhodně ne posledním. Ono totiž tutlání v podobných záležitostech rozhodně není špecifíkum jedné strany. Doporučoval bych se podívat na dánský film Idealista, o události z roku 1968, kdy v Grónsku havaroval americký bombardér se čtyřmi jadernými pumami na palubě. V důsledku havárie došlo k zamoření velkého území, jediná klika je, že je Grónsko velmi řídce osídlené. No a americká a dánská vláda to společně tutlaly dlouhých třicet let, a to nikoli jen tutlali, ale brutálně zastrašovali každého, kdo se odvážil o tom promluvit, protože by kromě toho mohlo vyjít najevo, že navzdory mezinárodním dohodám zakazujícím skladování jaderných zbraní v Grónsku se tak dělo. A tak dále…

18.6.2019 | 20:16:10
Martan73

#45 FallenMaia: Ano , Bhopál je sice v Indii, ale katastrofu tam způsobila americká společnost i Union Carbide (nyní součást Dow Chemical Company). 3. prosince 1984 v noci uniklo více než 40 tun smrtícího methylisokyanátu. Jedovatý plyn má na svědomí asi 20 tisíc mrtvých a na následky postižení prý v průměru každý měsíc umírá dalších 10–15 lidí. Celkem bylo v Bhópálu postiženo přes půl miliónu lidí. A co udělali američani? Odmítli požadavek na odškodnění obětí. Chemička ihned po havárii ukončila svůj provoz. Tovární komplex byl zanechán v dezolátním stavu, zamořený jedovatými látkami, které se pomalu uvolňují do okolí respektive do spodní vody. V roce 1999 navštívili tovární oblast experti Greenpeace. Jejich zpráva uvádí, že celý komplex je kontaminován pesticidy, těžkými kovy a chlorovanými chemikáliemi (nalezena rtuť, olovo, nikl, měď, hexachlorcyklohexan a další). Některé měřené hodnoty přesahují až milionkrát doporučené hodnoty Světové zdravotnické organizace.

Přibližně 20 000 lidí žijících v okolí chemičky pije kontaminovanou vodu, což má za následek vystavení již druhé generace obyvatel účinku toxických látek.

viz. https://cs.wikipedia.org/…1_katastrofa

#48 Svjatogor
18.6.2019 | 20:48:35
Svjatogor

#47 Martan73: Stovku podobných (naštěstí) drobných kurváren dělají naši němečtí / polští sousedé v pohraničí. Pro mě jsou USA + SSSR / Rusko: jeden za 18, druhý bez dvou za 20. :-\ :-(

#45 FallenMaia: Duga byl radarový systém typu OTH (over the horizon). Jednou z urban legend je, že Ďatlovův experiment měl ověřit jeho záložní napjáení při výpadku proudu. Vytuněná verze vysvětluje havárii ve 4. reaktoru jako snahu zakrýt prodělečnost systému OTH Duga. :-D :-D :-D

19.6.2019 | 13:03:25
witcherrr

Sověti, Němci.. všichni se bojí projít kolem bažiny. :D

23.6.2019 | 18:09:36
oskarka

Já jsem v čase Černobylu byla těhotná, takže stačilo, seriál vynechávám. … Volím Hlavu, Good Omens a Years and Years.

#51 FallenMaia
23.6.2019 | 21:33:30
FallenMaia

#50 oskarka: Práve preto by si si to mala pozrieť.

A hlavne, tak dobrý seriál si nezaslúži aby si ho vynechala, daj mu šancu ;)

#52 oskarka
23.6.2019 | 21:52:12
oskarka

#51 FallenMaia: No, tehdy jsem prožila na vlastní kůži to, jak stát + celý socialistický blok neinformoval veřejnost, nechali nás tápat v nejistotě, mlžili.

A dnes se zase černobylská havárie zneužívá v politické kampani proti Rusku, které za Černobyl odpovědnost nemá. Někdo tu dobře zmínil Bhópál, o tom se seriál nenatočí. Ani o Fukušimě. Takže na propagandistický seriál koukat nehodlám, i kdyby byl sebevíce vychvalován.

#53 FallenMaia
23.6.2019 | 23:01:24
FallenMaia

#52 oskarka: To nieje žiadny propagandistický seriál, ako som tu už ja písal, akokoľvek by Chernobyl zfilmovali vždy to niekto bude brať ako propagandu, to jednoducho bez toho nejde ;)

A Chernobyl je práve jedna z najznámejších havárií a plus sa to stalo v dobe akej sa to stalo takže to bude ľudí vždy viac zaujímať ako Fukušima alebo to Bhopál ;)

A práve mne príde že sú tam obyvatelia Sovietskeho zväzu znázornení ako hrdinovia ktorí nás všetkých zachránili, jediný zle vykreslení sú tam najvyšší politici a vedenie elektrárne takže žiadna propaganda proti Rusku. To si Rusi robia sami tými svojimi vyjadreniami ;)

#55 oskarka
23.6.2019 | 23:10:45
default

U me Cernobyl nemuze dostat prvni misto, protoze predpokladam, ze druha serie nebude. :D

Takze Good Omens, Swamp Thing a Chernobyl. :)

23.6.2019 | 23:44:32
oskarka

#53 FallenMaia: Máte právo na svůj názor, já si myslím něco jiného. Takový je život.

24.6.2019 | 1:37:18
DiceCze

Prej propagandisticky serial :D Jak tohle muze napsat nekdo, kdo ten serial ani nevidel? Nechapu…

24.6.2019 | 13:27:00
oskarka

Tak to máte těžké. Třebas časem pochopíte. :-)

#58 KevSpa
24.6.2019 | 16:19:17
KevSpa

#57 oskarka: Jako že až bude starší, tak pochopí, že může vesele označovat cokoli za propagandistický seriál, aniž by to viděl? To dává smysl.

#59 oskarka
webmaster
24.6.2019 | 18:38:01
oskarka

#58 KevSpa: Já nevěděla, že je špatné, když se pokouším vysvětlit, proč se na něco nedívám. Příště budu hlasovat správně! S davem!

#60 KevSpa #61 Argenium #62 Dealler
24.6.2019 | 19:29:09
KevSpa

#59 oskarka: Teď tu diskuzi ovšem směřuješ úplně jinam. Tady se ti jen lidé snažili vysvětlit, že tvrdit něco o propagandistickém seriálu, aniž bys ho viděla, není úplně ok. Ne, že na něj musíš koukat a hlasovat pro něj.

webmaster
24.6.2019 | 22:48:24
Argenium

#59 oskarka: Jedinej, kdo v tom seriálu je vykreslovanej jako ten špatnej je KGB a vedení elektrárny. Všichni ostatní tam jsou víceméně hrdinové, co zabránili ještě horším následkům. Za mě ten seriál kvalitní je. Někomu připadat kvalitní nemusí (nejsem si jistý proč, ale tisíc lidí tisíc chutí). Někdo to vidět ani nechce a plně chápu proč. Někomu to může přijít jako propaganda (viz ten týpek někde nade mnou), což dle mého je chujovina, ale chápu, kterou část myslí a chápu, že se to takhle dá brát.

Říct o tomhle seriálu, že to je propaganda, aniž by to daný člověk viděl, je jednoduše výmysl toho člověka a ten člověk by se měl stydět. Argumentovat stylem „až budeš starší, pochopíš“ je někdy možná vhodné, nicméně zde ze sebe milá paní dělá idiota. Někdo jí to řekne a paní se hned čílí a ještě reaguje zcestně. S věkem ta moudrost asi nepřichází.

24.6.2019 | 23:17:12
Dealler

#59 oskarka: Tak příště zkus mít názor, kterej nebude totální odpad.

25.6.2019 | 17:03:40
Planda

#6 KevSpa: Souhlasim, aspoň tady najdu nové seriály. Btw libec profilovka <3

#65 KevSpa
26.6.2019 | 12:06:22
Martan73

Jen škoda , že některé postavy nehráli herci černé pleti. Takto je to v dnešní době dost nefér. :-D

#65 KevSpa
26.6.2019 | 14:57:07
KevSpa

#63 Planda: Díky. Musela jsem vzdát poctu konci Gothamu. :D

#64 Martan73: Spletl sis stránky, tohle není diskuze na Novinkách.

webmaster
26.6.2019 | 17:32:12
shootx

Chernobyl cestne a zaujal me Years and Years…

26.6.2019 | 19:13:42
Monoceros

Oskarka – ja se narodil v roce kdy bouchnul Cernobyl a kdyz jsem mame rekl ze o nem vysel serial mela z toho hruzu… ani ja nemam pocit ze bych o neco prisel tim ze jsem to nevidel. Staci mi vypraveni nasich jak se tehdy bali.

29.6.2019 | 20:10:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Filtr seriálů a filmů