Avatar
91/100 - 32×

Avatar

Vydejte se na planetu Pandora, kde se střetnou lidští kolonizátoři a místní kmeny nejen o vzácný nerost. Toto je příběh Jakea Sulleyho, bývalého mariňáka, který dostane úkol vetřít se mezi místní obyvatele Pandory. Jejich svět si ale zamiluje natolik, že bude muset přehodnotit své životní cíle. Na jakou stranu se Jake přidá?

USA | 2009 | Vysílá se
vysílání
2 díly | FOX
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Sam Worthington (Jake Sully), Zoe Saldana (Neytiri), Sigourney Weaver (Grace Augustine), Stephen Lang (Miles Quaritch), Joel David Moore (Norm Spellman), Michelle Rodriguez (Trudy Chacon), Giovanni Ribisi (Parker Selfridge), Laz Alonso (Tsu'tey), Dileep Rao (Max Patel), Matt Gerald (Lyle Wainfleet), Kate Winslet (Ronal), Cliff Curtis (Tonowari), Sigourney Weaver (Kiri), Jack Champion (Miles Socorro), Jamie Flatters (Neteyam)

James Cameron doufá, že lidi unaví filmy typu Avengers

James Cameron doufá, že lidi unaví filmy typu Avengers

James Cameron byl vždy vizionář, který hleděl vpřed a chtěl něco změnit. Není tedy divu, že současný filmový styl Hollywoodu mu trochu vadí, protože přeci jen už nějaký pátek sledujeme dokola ty samé filmy. Cameron ale doufá, že i diváky to přestane bavit a dojde ke změně.

7 14
5.5.2018

James Cameron je velkým fanouškem sci-fi a má pochopitelně rád i komiksové filmy s tematikou Avengers, i když by zřejmě nikdy nechtěl komiksový film natočit. Cameron nyní propaguje svůj dokumentární seriál AMC Visionaries: James Cameron’s Story of Science Fiction, takže přišla řeč i na nejnovějšího Avatara a hlavně na potenciální diváky a současné blockbustery, kterých můžeme v kinech vidět stále víc a víc.

(Cameron by v kinech zřejmě uvítal jiné filmy než ty s tematikou Avengers. Foto: Disney/Fox)

James Cameron prohlásil, že doufá, že lidi brzy unaví dívat se na filmy s Avengers. Ne kvůli tomu, že jemu samotnému by se nelíbily, ale jde stále o to samé. Přijde nějaký zloduch bez rodiny, který dvě hodiny ničí města. A právě nesoustředění se na zdravé rodiny Cameronovi vadí nejvíce. Sám James má pět dětí a myslí si, že dokáže (stejně jako ostatní tvůrci, až na to časem přijdou) vyprávět jiné a zajímavé příběhy, které se obejdou bez destrukce měst a padouchů bez rodin.

Cameron má jasnou vizi, co chce s Avatarem dále provést, a pochopitelně doufá, že se mu to povede. Jeho nové filmy dle jeho slov stále budou mít co nabídnout a čeká nás spousta překvapivých scén a zvratů. A už jen to, že Cameron chce vyprávět zcela jiné příběhy než většina tvůrců, je rozhodně plus. Aktuálně v kinech řádí film Avengers: Infinity War, který sklízí nadšené ohlasy, lístky do kina se prodávají jako na běžícím pásu a zrovna hlavní padouch má rodinu, takže zde se Cameron se svým konstatováním netrefil do úplně nejlepší doby, kdy takovýto výrok říci.

Myslíte si i vy, že fanoušky někdy v budoucnu omrzí Avengers? A má Cameron se svými rodinnými filmy co nabídnout?

Zdroj: Vulture.com

Diskuze /34

DikZa2Ban

Thanos rodinu má :D

#11 Ann Taylor
5.5.2018 | 19:17:21
PecaCZE

Proč by nás měl přestat bavit ten ohromně vybudovanej MCU ? :D

5.5.2018 | 19:30:19
Lex Luthor

Cameron a jeho Avatar může jít někam. Ten film připravuje snad 5 let. Mě baví MCU a rozhodně s ním nehodlám skončit a s Cameronovým názorem nesouhlasím.

5.5.2018 | 19:35:36
azoxid

Ať se jde Cameron vycpat. Je prostě salty, protože marvel ovládá kina a na nějakýho avatara se dávno zapomnělo.

#6 Stardos
5.5.2018 | 19:56:29
Orichi

Klasika, chlápek co má mozek, ale je naivní, protože poměry průměrnosti jsou mu vzdálenější než nějaký Avengers :) Podprůměrně inteligentní a středně inteligentní retardi budou vždycky vyhledávat takovýhle srajdy(jednoduchos­t), s tím ať se strejda smíří.

5.5.2018 | 20:06:43
Stardos

#4 azoxid: Všechno musí být nutně závist? :D Prostě by byl rád, kdyby se lidi soustředili i na jiné druhy filmu. Navíc řekl filmy typu Avengers, neřekl Marvel. Dneska je takových filmu hodně, chce to změnu

#7 Miss_Electra
5.5.2018 | 20:19:34
Miss_Electra

#6 Stardos: Teda asi myslel superhrdinské filmy, s čím nesúhlasím. Teraz tých filmov typu „Avengers“ nie je až toľko, ak sa pozrieme trochu do histórie Hollywoodu, v nejakých 20. rokoch 20.storočia vydal Hollywood okolo 13 westernových filmov mesačne, väčšina z nich bola o spievajúcich kovbojoch alebo súbojoch medzi indiánmi a kovbojmi (ak ma pamäť neklame) :D

5.5.2018 | 20:32:01
PecaCZE

První Avatar měl úspěch hlavně díky technologii, ale v dnešní době jim to stačit nebude. Marvel tu prostě něco vybudoval a všechny to baví. Nevim jak teda vy, ale bez Marvelu bych chodil málo do kina.

5.5.2018 | 20:59:43
Venous4

to je debil

5.5.2018 | 23:22:23
niTRONik

Uz mu hori pod zadkom…Marvel prekonava jeho rekordy..to je kokot proste…ano Avatar je skvely film ale uz preslo 10 rokov tak kedzmy chce tu dvojku vydat :)

#33 Nikolperse
6.5.2018 | 0:38:52
Ann Taylor

#1 DikZa2Ban: Co Thanos, jestli chce záporáka s funkční super rodinou, ať se koukne ne Spidermana Homecomming. No a pak jsou tam všichni takoví jako Loki nebo Killmonger, pro který byla identita a rodina v podstatě hlavní část jejich příběhu, nebo takový Strážci 2, který klidně mohli mít podtitul rodina, žejo. Schematickej záporák bez rodiny už taky není to jediný, co se používá.

#26 Erzik
webmaster
6.5.2018 | 9:09:33
CLea1234

Má pravdu, tyhle filmy jsou fakt na jedno brdo.

#13 Taran
6.5.2018 | 10:09:11
Taran

#12 CLea1234: Ale Avatar nebyl po příběhové stránce žádný klenot – asi tak na úrovni Tance s vlky. Avatara utáhla technologie a tu mají dnes všichni. Místo toho aby skutečně tvořil – byť za cenu dílčích přešlapů třeba jako Scott tak radši pohřbil celou dekádu. A Avatar 2(3,4…) na tom příběhově nebude lépe. Zajímal by mě důvod návratu postav( zvlášt tech mrtvých) dělá to proto že a)je to sc-fi technologie ve světě avatara to prostě umožnují nebo b) jedinej kdo je vtom ochotnej hrát jsou ti samí protože nemají co ztratit?

#15 DikZa2Ban
6.5.2018 | 11:16:47
-Skinner-

James Cameron ide kritizovať Marvel a pritom má sám plány na ďalších 4 Avatarov. A čo ten jeho genericky darebák bez rodiny ktorý dve hodiny ničil stromy a lesy? James kritizuje iných a pritom to sám robí.

6.5.2018 | 11:22:55
DikZa2Ban

#13 Taran: Hele tak to nesouhlasim avatar byl a pořád je pro mě jeden z nejlepších filmu ever.

#17 Taran
6.5.2018 | 13:33:10
Nexadt

Děcka, děcka, nehádejte se tady, jelikož zapomínáte na tu nejdůležitější věc: James Cameron nedělá to, co James Cameron dělá pro Jamese Camerona. James Cameron dělá to, co James Cameron dělá, protože James Cameron je… James Cameron.

6.5.2018 | 14:03:19
Taran

#15 DikZa2Ban: Respektuji, ale také nesouhlasím. Je to dobrý film, ale to je tak vše. Ale při zpětném pohledu bych čekal od nejúspěšnejšího filmu víc (a ten pocit jsem měl už při odchodu z Imaxu) – přinejmenším příběhovou originalitu. V tom je právě vtipné že Cameron kritizuje superhero movie které jsou zaměřené na masy a Avatar je přitom stejný (v podstatě popcornová záležitost u které se nemusí přemýšlet). Příběh a postavy který můžeš zasadit do vícero prostředí který je nalajnovaný ke svému konci od prvních 5 minut. Postavy bez hloubší motivace či vývoje. Žádný nečekaný zvrat či něco o čem by člověk musel přemýšlet.

6.5.2018 | 16:31:02
Blackhand47XD

Marvel filmy sice jedou ve většině případů podle stejné šablony, ale sám Cameron použil při tvorbě Avatara tu nejvíc klišé zápletku s bílými kolonizátory, z nichž se jeden připojí k původním obyvatelům.

webmaster
6.5.2018 | 16:49:50
Azog2182

Su zvedavej jak se ten dement predvede s Avatarem 2 :D asi se boji ze ted uz to nebude prvni film ve 3D takze 2 Avatar vydela o dost min nez Avengers :D

6.5.2018 | 22:40:11
pidalin

Souhlas že Avangers jsou šílená ždímačka peněz a už to skoro ani nejde stíhat sledovat ty jejich kopie kopií a tak dále…ale řiká člověk kterej natočil dobrej film naposled před 30 lety. :-D

7.5.2018 | 3:27:44
pidalin

PS: Rád bych někdy viděl „superhrdinskej“ film kde bude superhrdina obyčejnej člověk, nebude mít superschopnosti, ani nebude miliardář a přesto něco dokáže. Je pravda že koukat furt na ňáký filmy o vyvolenejch co musej spasit galaxii protože se k tomu účelu narodili mě fakt už unavuje.

7.5.2018 | 3:29:50
moniq

Čistá závisť

7.5.2018 | 6:15:28
Velkej Magor

To vážně nikdo od roku 2009 kdy byl uveden Avatar nepostřehl, že se všechny i dnešní Blockbustery točí podle něj? To jste tak slepý nebo rovnou blbý? Ten samej případ se stal těsně před miléniem. Kdy se objevil Matrix a Blade. Ten samý případ. Do roku 2008 se akční filmy a jejich scény točili přesně podle těchto titulů. Jen si počkejte na další kousek Camerona. Budete zase čumět jako blbci s němým úžasem. Už se na to těším.

#24 Lex Luthor #25 Taran #31 pidalin
7.5.2018 | 6:57:35
Lex Luthor

#23 Velkej Magor: Iron Man 1 byl uveden do kin v roce 2008 rok před slavným Avatarem a bez urážky, ale mě se film Avatar nelíbil

7.5.2018 | 7:11:37
Taran

#23 Velkej Magor: No Blockbustery možná … ale kvalita rozhodně leží někde jinde :-) A vůbec ani ty blockbustery …koukni se na roky co uvádíš a uvidíš že většinu peněz v tý době shrábl harry potter, komedie a animáky pro děti

7.5.2018 | 10:13:38
Erzik

#11 Ann Taylor: Přesně. To jsou jedni z nejlepších záporáků a komplexních zápletek, kde vůbec nejde jen o bezduché ničení. Nemyslel Cameron náhodou DC a spletl si to s MCU?

redaktor
7.5.2018 | 11:15:02
Moor8

Fantastika je žánr zaměřený hlavně na příběh a uchopení nějakého filozofického tématu. Bohužel současný hollywoodský trend nenabízí moc naděje na kvalitní látku.

7.5.2018 | 16:06:20
Wolfinator1

Jo jsem zvědavej na ty jeho nový Avatary v čem asi tak bude rozdíl :D

8.5.2018 | 0:05:56
DHARMA4,8

Zase jdnou d)trefné vyjádření skutečnosti. Také doufám v jiné filmy bez maskovaných hrdinů.

#30 Taran
8.5.2018 | 20:42:00
Taran

#29 DHARMA4,8: Tak stačí si vybrat , tento týden Psí ostrov , příští měsíc Soldato – konečně ;-)

8.5.2018 | 21:00:45
pidalin

#23 Velkej Magor: Prosimtě příběh typu Avatar tady byl v pohádkách odjakživa, bylo to předvídatelný od první půl hodiny a celkově to byla totální hovadina. Kromě Terminátora snad Cameron nikdy nic originálního nenatočil.

10.5.2018 | 16:58:38
Jouzi.Ef

Souhlasím s ním, ale z trochu jiného důvodů. Mám rád Marvelovky, ale na slátaniny typu Avangers bych do kina nikdy nešel. Tohle si pustim doma na TV, ale jinak děj a napětí je v těchto filmech dost často na nule. Před rokem jsem si pustil první díl Avangers a řekl jsem si jen „WTF?!“. Herci šílení, děj žádný a když už se něco odehrávalo, mohl jsem dopředu přesně říct, jak to celé skončí. Takové filmy mě nebaví, jsou točené pro „nenáročně“ publikum, nebo spíše „nenáročně“, něco ve smylu „hlavně aby divák nemusel přemýšlet“, nebo „hlavně aby to vybuchovalo“. No jo, to je bohužel dnešní povrchní doba. :)

#34 pidalin
12.5.2018 | 11:27:04
Nikolperse

#10 niTRONik: Pokiaľ nejaký film MCU alebo od Marvel neprekoná zárobok Avatara tak je v suchu.

13.5.2018 | 13:29:22
pidalin

#32 Jouzi.Ef: Teď jsi přesně vystihl o čem tyhle filmy jsou, vtip je v tom že to nikdo nepopírá, s tim už se na to do kina chodí, nikdo od toho neočekává dlouý kamerový záběry na přírodu jako v Revenantovi, ani drama jako v Zelený Míli. :-D

15.5.2018 | 1:09:10
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Pokračování a budoucnost série?

Aktuálně se připravuje třetí díl, který je již dotočený. Chybí dodělat digitální efekty, střih a hudba. James Cameron ale natočil již pár scén pro čtvrtý díl. Jeho osud bude ale zpečetěn, jakmile budou známy finanční výsledky třetího filmu. The Way of Water je v suchu, neboť film celosvětově utržil přes 2 320 milionů dolarů.

Nové postavy

V průběhu filmu Avatar: The Way of Water jsme měli možnost poznat několik nových postav. Níže vám přinášíme jejich profily, nezapomeňte každou postavu taktéž ohodnotit.

Reklama

Nejlepší postavy

Nejlepší film

Naše hodnocení

Recenze filmu Avatar: The Way of Water

Recenze filmu Avatar: The Way of Water

Třináct let dlouhého čekání je konečně u konce. Snímek The Way of Water konečně vstoupil do kin a do kinosálů se rvou zástupy lidí. I my jsme samozřejmě u toho nechyběli. Nechali jsme si film pár dní rozležet v hlavě a nyní vám přinášíme náš názor na tento velkofilm.

Galerie

Galerie

Okénko do historie

Cameron vrací úder v návštěvnosti filmu v kinech

Cameron vrací úder v návštěvnosti filmu v kinech

Ač se první týden promítání kvůli nepříznivému počasí na východním pobřeží mohl prosinec zdát jako nešťastná volba, nyní se karta obrací. Nikdy se totiž do kina nechodí víc než o vánočních svátcích. A zvlášť, když tam na vás čeká epické dobrodružství od Jamese Camerona.

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama