Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Upoutávka k epizodě Code of Silence

Upoutávka k epizodě Code of Silence

Ve Star City se objevuje nová organizace, která má za úkol zabít Olivera Queena. Nikdo z týmu není v bezpečí a nevyhnutelný pohřeb se blíží.

30 0
13.2.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /50

Scenárista s veľkým S

Ako som už písal, v hrobe nechcem vidieť Oliverovho syna a matku jeho syna!

#2 ČéEča
13.2.2016 | 12:04:12
ČéEča

#1 Scenárista s veľkým S: Však ho Flash viděl při cestě na Zemi 2. Tak v hrobě asi nebude :D

#5 Scenárista s veľkým S #16 JuRas
13.2.2016 | 12:09:46
ČéEča

Btw. Malcolm mohl být ještě horší a mohl říct, že Green Arrow je Oliver Qeen :D a né že má syna :D

#6 komcus #17 Derek94
13.2.2016 | 12:11:34
Es

Už se opravdu těším, až tam bude místo Damiena Darkha nějaký jiný záporák, Damien mě vůbec nebaví :-/

#7 Scenárista s veľkým S
13.2.2016 | 12:19:55
Scenárista s veľkým S

#2 ČéEča:

Myslím si, že Laurel a Felicityplodne, takže si môže urobiť ešte 6 deti.

13.2.2016 | 12:20:37
komcus

#3 ČéEča: Jenže Malcolm je sráč. Nechce ublížit Oliverovi, ale jeho milovaným. Sám mu to řekl v této epizodě.

čestný člen redakce
13.2.2016 | 12:21:26
Scenárista s veľkým S

#4 Es:

Súhlasím, nie je to vina herca, ale scenáristov, ktorí z neho urobili dosť nudnú postavu, ale ešte nás čaká 10 časti a ja verím, že sa prejavy.

#8 komcus #9 Es
13.2.2016 | 12:23:06
komcus

#7 Scenárista s veľkým S: Takovej Zoom se ve Flashovi taky moc neprojevil.

#9 Es #14 DentalFloss9 #22 Scenárista s veľkým S
čestný člen redakce
13.2.2016 | 12:29:55
Es

#7 Scenárista s veľkým S: #8 komcus: Věřím, že nám další epizody ukážou, co v nich je (u Damiena si nejsme tolik jistá, u Zooma ano, těším se rozhodně).

13.2.2016 | 12:40:43
ČéEča

DD je pro mě nej záporák. A pro Olivera zatím nejmocnější nepřítel… A hlavně herec, u kterýho vždy zapomenu jméno tuhle sérii tahá (alespoň u mě)

13.2.2016 | 13:10:12
MaRRaSRoFl

Já bohužel nějaký spoilerík vím, ale nechám si ho pro sebe :P

#12 ČéEča #21 komcus
13.2.2016 | 13:29:46
ČéEča

#11 MaRRaSRoFl: Klidně se mi můžeš podělit do zpráv :D

13.2.2016 | 13:44:05
lukasplechacek

Pokud tam je, že Oliver Queen nesmí opustit budovu, znamená to, že vědí kým je ?

#15 ČéEča
13.2.2016 | 14:05:05
DentalFloss9

#8 komcus: Zoom je podľa mňa jeden z najlepších záporákov Arrow World, prejaviť sa určite prejaví, a takto tajomne, ako sa predvádza, je to dosť zaujímavé, určite viac ako Damien Darkh

13.2.2016 | 14:29:48
13.2.2016 | 14:45:01
JuRas

#2 ČéEča: Myslíš toho zelenýho archera?

#20 ČéEča
13.2.2016 | 14:48:08
Derek94

#3 ČéEča: nemuze rict ze je oliver GA… vystavil by theu nebezpeci… takhle jde na to chytre oklikou :D

#18 Rubi #19 ČéEča
13.2.2016 | 14:52:56
Rubi

#17 Derek94: Vždyť přeci Damien musí vědět že Thea Queen, která mimochodem maká na Oliverově kampani je zároveň jeho sestra. On se ale více zaměřil na Felicity kterou zmasakroval o Vánocích a Malcolm přehodil jeho pozornost na Williama, možná proto aby odvrátil pozornost od They.

13.2.2016 | 15:34:51
ČéEča

#17 Derek94: myslím že mu to je jaksi že ohrozí Theu. Přeci jen je to Malcolm a chtěl ji vyměnit za ligu tak co už…

13.2.2016 | 15:52:27
ČéEča

#16 JuRas: yep ale Lgends of tomorrow to buď potvrdí nebo vyvrátí… takže tak

13.2.2016 | 15:53:36
komcus

#11 MaRRaSRoFl: Mě ho taky můžeš napsat do zpráv :D

čestný člen redakce
13.2.2016 | 16:06:20
Scenárista s veľkým S

#8 komcus:

Ale prejavil, čo sa o DD povedať nedá!

#23 Stardos
13.2.2016 | 17:25:44
Stardos

#22 Scenárista s veľkým S: Moc se teda neprojevil ani jeden,Zoom zranil Barryho a ukázalo se,že chce jeho rychlost.DD ukázal,že ovládá dost lidí na to aby zničil město,ovládá magii a chce zničit město/svět aby jeho rodina měla nový život

#26 Scenárista s veľkým S
13.2.2016 | 18:25:34
armunder

Kdeby se v desátém díle se na Damiena vysral tak by bylo po problému! To ten Oliver musí všechno zkazit ? Protože je to doopravdy debil! Damienova rodina by byla mrtvá a Damien možná taky! Ten zápornák o něm věděl všechno! A před tím nezabíjel lidi z HIVE a to by byl Damien už bez armády!

13.2.2016 | 18:29:12
armunder

Třeba tučnák z Batmana nebo Joker a Harley Quenn nebo two face. Tyhle postavy bych chtěl aby se tam objevili. A na to že je Damian slaví 50 let tak už je moc starý!

13.2.2016 | 18:36:52
Scenárista s veľkým S

#23 Stardos:

ZOOM je skutočný záporák, na druhej strane DD, no neviem čim je, ale ako záporák série zatiaľ nevyzerá, skôr ako epizódny!

#27 Stardos
13.2.2016 | 18:40:08
Stardos

#26 Scenárista s veľkým S: Nádherně měníš téma když ti dochází argumenty

#28 Scenárista s veľkým S #29 HellTsuku
13.2.2016 | 18:49:31
Scenárista s veľkým S

#27 Stardos:

Mením tému? Môžem napísať celu A4 o tom, prečo je ZOOM lepší záporák ako DD!

#30 Stardos
13.2.2016 | 19:01:01
HellTsuku

#27 Stardos: Hm divné ale ty jsi psal cosi o Zoomovi, takže dal jen argumentoval, a musím souhlasit Zoom více připomíná zápornou postavu než Darkh, i když herec za to nemůže ten je dobrej.

#30 Stardos
13.2.2016 | 19:29:50
Stardos

#29 HellTsuku: #28 Scenárista s veľkým S:

Asi jste si nevšimli,že jsem napsal to,že ani jeden se pořádně neprojevil.Na toto jsem narážel,scenárista mi poté napsal o tom,že Zoom je lepší záporak,přičemž toto nesouvisí s tím,co jsem napsal.A už vůbec jsem nenapsal,kdo je lepší záporák

#31 HellTsuku
13.2.2016 | 19:52:39
HellTsuku

#30 Stardos: No jak se to vezme Zoom dokázal naprosto Flashe zesměšnit, už jen ta procházka po městě byla dost drsná. DD i když má dobrého herce..... no bohužel je takový nic moc, ale jinak herec docela na něj sedne

#34 Stardos
13.2.2016 | 20:14:17
Scenárista s veľkým S

Prepac, zajtra napisem 30 dovodov, preco sa ZOOM prejavil viac ako DD!

#33 ČéEča #35 AvenjQ
13.2.2016 | 20:29:46
ČéEča

#32 Scenárista s veľkým S: Nemohu se dočkat… :D

#34 Stardos
13.2.2016 | 20:56:26
Stardos

#33 ČéEča: Nejsi jediný
#31 HellTsuku: Souhlasím,ale prostě se mi oba moc neprojevili.A

13.2.2016 | 23:02:43
AvenjQ

#32 Scenárista s veľkým S: Aha lebo DD sa mal asi z arrowom previest po meste a ukazovat ho ako cirkusovu opičku. Ked jeho cielom je ovladnut mesto z pozadia aby o nom nikto nevedel lebo ked o nom vedia tak skoro prišiel o rodinu.

14.2.2016 | 11:41:09
anndy

zajímalo by mě, jestli scénáristi hned věděli koho šoupnou do hrobu, nebo si to mění dle ohlasů, jak to dělají u většiny seriálů.

#38 Dorea
14.2.2016 | 12:17:24
Scenárista s veľkým S

Myslím si, že 20 bodov, prečo sa záporák seriálu The Flash prejavil viac ako záporák seriálu Arrow bude stačiť! ZOOM je lepši záporák než DD a každý jeden bod, ktorý poukazuje prečo je lepši ide ruka v ruke s odvodom, prečo sa prejavil viac a prečo zanechal v ľuďoch iné pocity ako DD!

20 dôvodov, prečo sa záporák seriálu ZOOM prejavil viac, než záporák seriálu *Arrow** DD

1. Záhadnosť ZOOM je záhadná postava, okolo ktorej panujú rôzne dohady. Je to Barryho otec z EARTH 2? Zatiaľ nevieme, kto sa pod maskou skrýva a to pridáva postave na zaujímavosti.

2. Maska

ZOOM disponuje maskou, z ktorej ide strach, maska čiernej farby a dlhé nechty vzbudzuje strach u nepriateľov. Na druhej strane DD chodí v obleku a prejavuje sa skôr ako úradník.

3. Seriál

The Flash nie je klasicky temný serial a aj preto sa v ňom záporák serie prejavy viac. Na druhej strane v Arrow sa DD zatiaľ výrazne neprejavil, a tak ho momentalne radím na štvrte miesto záporákov Arrow, čiže na posledne. Úprimne, jeho manželka je drsnejšia!

4. Scenár

Scenáristi Arrow nedosahujú kvality scenáru seriálu The Flash! Mame tu skvele napísaného záporáka v seriáli The Flash a podpriemerného záporáka v Arrow. Herec ho stvárňuje dobre, ale to je úplne jedno, kedže postava je napísaná úplne zle!

5. Drsnosť

ZOOM je pravom záporák, svojho protivníka verejne zosmiešnil a dal najavo, že je niekto rýchlejší než Flash! DD ma nejaký plán na zničenie mesta, netuší, kto je Arrow a podporuje manželku v kampani na starostu mesta s vedomím, že predmetne mesto aj tak zničí.

6. Inteligencia

ZOOM je inteligentný a narozdiel od DD nemá jeho plán toľko dier, ako kvalitný syr!

7. Strach

Zo ZOOMA ide strach, to sa o DD povedať nedá.

8. Schopnosti

Schopnosti DD sú oproti schopnostiam ZOOMA smiešne, cely DD je smiešny.

9. Armáda

ZOOM posiela na EARTH 2 záporákov, ktorí robia problem, bohužiaľ, DD ma organizáciu H.I.V.E, ktorá ma najhorších bojovníkov.

10. Prejav

Budem sa opakovať, ale ZOOM ma hlas, z ktorého ide strach, DD v obleku stojaci pred svojim domom a mierne „ďakujúc“ nepriateľovi nie je to to práve orechové!

11. Kvalita

Kvalita seriálu Arrow a The Flash je diametrálne odlišná, a aj to je jeden z dôvodov, prečo sa ZOOM ako záporák prejavuje viac!

12. Pocit diváka

Objektívny divák mi dá za pravdu, že ZOOM je lepši záporák a tak sa musel prejaviť aj viac.

13. Poraziteľný

DD už mohol byt mŕtvy, scenáristi nám neustále ukazujú jeho zraniteľnosť, manželka, dcéra. Raz už mohol zomrieť, ak by sa GA začal chovať ako Green Arrow. Na druhej strane ZOOM zatiaľ neukázal žiadnu slabinu!

14. Vydieranie

ZOOM sa dokázal infiltrovať do tímu Flash a tak oslabiť Flasha a ukradnúť mu rýchlosť, čo mohlo mat za nasledok smrť Iris, DD nevie, kto je Arrow a nemať lúdi, ktorí chcú Oliverovi ublížiť, tak ani nevie, že ma syna.

15. Naivita

DD podával informácie kapitánovi a nebol si vedomý jeho zrady, no keď zistil ZOOM, že jeho poddaný máju záujem o zradu, tak skončili mŕtvy!

16. Nemilosrdnosť

Ak by chcel ZOOM Barryho mŕtveho, tak by mŕtvy bol, a bolo by jedno, že mu práve vyliečil mamu z rakoviny prsníku. DD bol vďačný za záchranu svojej rodiny, ale nemal na odvahu Arrowa zabiť, jeho manželka však áno, a aj preto je jeho manželka lepši záporák!

17. Zbabelosť

ZOOM rieši svoj problem sám, ak chce niekoho zabiť, tak ho zabije, DD si však ruky zašpiniť nechce a preto na to posiela svoje neschopne opice.

18. Budúcnosť

Nie je to len o tom, že ZOOM sa prejavil za posledných 13 časti viac ako DD, ZOOM sa ešte len prejavy, ja verím, že to bude epické. Pravdaže, prejavy sa aj DD a možno zabije nejakú hlavnú postavu, ale tu som skepticky. Aby sa skutočne prejavil, tak musí zabiť buď Laurel alebo Diggla!

**19. Mam pravdu, vy nie!

Neustále mam pravdu, a vy sa iba snažte vzdorovať mojim príspevkom, ak som napísal, že ZOOM sa prejavil viac ako** DD, tak asi preto, že sledujem serial pozorne. Nechápem, ako sa vôbec opovažujete vzdorovať 100 % pravde. DD je priemerný záporák, herec, ktorý ho hra je naozaj dobrý, ale uvedomte si konečne, žeDD** je zle napísaná postava, z ktorej nejde strach! Nečudujem sa ale, cela séria je napísaná zle, a par zábleskov nespasí celu sériu!

20. Kto to je?

Zamyslite sa, vybavte si posledných 13 časti seriálu a odpovedzte si v duchu, kto sa prejavil viac. Napíšte do komentáru to správne meno, nech viem, že nie ste až tak zaslepený! Je to proste, ľudia označujú serial The Flash za kvalitatívne lepši, ale prečo? Jeden z dôvodov je záporák seriálu, ktorý v nich niečo zanechal! No ak neverite, tak sa stačí pozrieť na 101 príspevkov!

#42 natan #47 Doom351
14.2.2016 | 15:35:11
Dorea

#36 anndy: myslím, že před časem sami prohlásili, že neví nebo tedy nevěděli… :D

14.2.2016 | 17:32:24
armunder

Můžu se zeptat jak je v Arrow ten týpek z IT CROWN všimli jste si ho ten stěma kudrnatýma vlasama a jak tam byl s Felicity!

#40 Dorea
15.2.2016 | 16:22:27
Dorea

#39 armunder: pokud myslíš Curtise, tak to není ale ten samý herec :)

Richard Ayoade – aka Maurice Moss https://static-secure.guim.co.uk/…oade-009.jpg

Echo Kellum -aka Curtis Holt http://vignette2.wikia.nocookie.net/…dth-down/270?…

i když můžu říct, že jsem si je googlila, když se tam Curtis poprvé objevil :D

15.2.2016 | 16:35:34
Šajmon33

Tenhle seriál je výborný i Flash ale už by bylo dost na hovno pichat do Arrowa další a další záporáky z Batmana to už by raději mohli udělat vlastní seriál Batman. Sice už je Gotham a ten je taky výborný, ale v něm asi Bruce nebude létat po městě jako Batman.

15.2.2016 | 22:19:31
natan

#37 Scenárista s veľkým S: Jediná věc se kterou souhlasím, je to že Zoom je lepší, ale podle mě ne o moc. DD není špatný padouch. Jsou to dva jiné typy padouchů. Arrow je rozhodně lepší než The Flash. Je tam více akce a je tam lepší příběh. Tím vůbec nechci říci že The Flash je špatný seriál.

16.2.2016 | 14:29:40
DarthDominus

Přečetl jsem si komentáře a musím říct, že ne zcela souhlasím. DD mi totiž přijde stejně dobrý jako Zoom. Prostě je jen každý jiný a má svůj osobní styl…

Co se však týká seriálů, tak bohužel se teď již těším více na Flash než na Arrow. Abych to trochu objasnil – Arrow mě přivedl zpátky k seriálům a celou 1. sezonu jsem si náramně užíval,

2. série už ale byla z mého pohledu horší – celá ta věc s Mirakuru – extraodolní a silní lidé mi prostě k Arrow nesedí (je to něco co prostě patří k Flash a jiným). Navíc ta věc s Arrowovo matkou nebyla nic moc a návrat Sáry vzhledem k dalším sériím také. Thea jako dcera Malcolma byla překvapením a ani by to nevadilo, kdyby se z ní v příští sezéně za pár měsíců nestala super bojovnice. Roy mě nikdy moc neoslovil a v budoucnu je jeho postava spíše na škodu – neustálé vracení a odcházení (koho to má bavit… :-D)

3. série byla fakt špatná – Thea byla za pár měsíců vycvičena na super zabijkáka Malcolmem a z Laurel se z ničeho nic stala profi bojovnice (Snad ještě rychleji než u Thei a to bez pomoci ,,elitního zabijáka ligy" – nechápu ?? :-O)., Sára trapně zemřela a Ra's al Ghul mě víceméně nudil (zase něco mystického – kolik že mu bylo???) Následně Thea skoro umře a opět něco zázračného (lazarus pit) ji zachrání… :-/. Alespoň, že s koncem této série skončil i Ra's.

4. série zatím rozhodně není špatná ale také ne nijak extra dobrá. Demian Darkh je sice dobrý a herec přímo skvělý, ale opět jsou zde nějaké čáry :-(. Tato postava se zde navíc objevuje poměrně málo a není zas až tak dobře napsaná. Dále mi zde vadí opětovné ,,obnovení" postav (Sára !!! a Andy – bratr Diggla- toho bych ještě bral… ;-) ,,Nemoc" (Blood lust) Thei je poměrně zajímavá a i mě baví problémy okolo ní. Useknutí ruky Malcolmovi si ale mohli tvůrci odpustit (Protože předpokládám, že mu ji zase něco zázračního vyléčí…) a rozpustit ligu je kravina – z té se dalo alespoň dle mě hodně vytěžit. Felicity na vozíčku není špatný nápad a pokud tak zůstane nebo ji nějaká technologie, opakuji technologie, pomůže (vyléčí) – nejsem proti. Hlavně ale ať to zase není nějaká magie… :-)

Mé umístění: (od nejlepšího) 1. série, 2. série. a 4. série (na stejném místě), dlouho nic a poté 3. série…

Na závěr dodám, že zatímco já beru magii a zázraky v seriálu jako špatnou věc, ostatní to může naopak bavit… Já si prostě jen myslím, že by měl být Arrow více ,,realistický" a divné přízraky a zázraky nechat seriálu Flash. Toto propojení 2 seriálu (Arrow a Flash) se mi dost líbí, i když je mi jasné, že by neměl mít Arrow oproti Flash žádnou šanci, což bohužel není dodrženo. I tak si ale společné díly vždy užívám. :-)

16.2.2016 | 16:04:30
Baltik

No doufejme, že nebudeš stálý příspívatel…

16.2.2016 | 17:31:54
DarthDominus

Svoje příspěvky nikomu nenutím Baltik, pouze jsem shrnul (jo, uznávám, že to není nejkratší) to, co si myslím… Pokud se Ti to nelíbí, nemusíš to číst… ;-)

16.2.2016 | 19:25:20
Baltik

Myslel jsem to z legrace :) Jsem rejpal do dlouhých příspěvků :) Čtu všechno. Věsměs jsi to celé shrnul pořadím sérií podle oblíbenosti, tak to má snad většina odsud.

16.2.2016 | 20:44:44
Doom351

#37 Scenárista s veľkým S: Jediné co jsem se z tvého rozsáhlého komentáře dozvěděl, bylo že Damien je prostě troska. To šlo, ale vměstnat do jedné věty chlape :D.

Nejvíce mě pobavilo „Scenáristi Arrow nedosahujú kvality scenáru seriálu The Flash! Mame tu skvele napísaného záporáka v seriáli The Flash a podpriemerného záporáka v Arrow. Herec ho stvárňuje dobre, ale to je úplne jedno, kedže postava je napísaná úplne zle!“

Oba scénáristé (až na třetího Guggenheima) jsou i scénáristé Flashe … :D :D :D :D

#49 Argenium
Doom351
17.2.2016 | 21:09:20
armunder

Flash je nejlepší Arrow už je přehnaný a hodně dílů arrow nemělo ani hlavu a patu třeba ten desátý díl. To byla katastrofa! A jinak hodně dílů bylo o ničem. Damien je fakt troska tu postavu úplně pokazilia jestli fakt bude ten titán podle toho komiksu Damiena tak se ztoho fakt zblázním. Ale postavy s Batmana tam jsou už od první série Protože Slade Wilson byl sním na ostrově chudák batman ten už nemůže mít svůj vlastní seriál :D

17.2.2016 | 21:44:14
Argenium

#47 Doom351: Trollenheim* :D a jinak nechápu jak někdo může porovnávat Zooma a Darkha… každý je úplně jiný… zatímco Zooma mám raději jako záporáka, Darkh je takový odlehčenější záporák, který mě zase naopak baví víc než Zoom (celkově Zoom > Darkh).. jestli tady někdo chce porovnávat Arrow a The Flash záporáky, tak maximálně Reverse Flash x Slade (možná i Malcolm Merlyn)… nic jako Zoom v Arrowerse nebylo co vim (a to se mi líbí)

17.2.2016 | 21:46:53
armunder

Damien Dark je totiž z Batmana! A oni přesně neví co z něj udělat byl jenom v pěti komiksech a v jednom je titán a jeho manželka taky a v dalším ho smrtelně zranil Vandal Savage. A Batman ho porazil tak nevím co si o téhle postavě mám myslet.

18.2.2016 | 22:11:42
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama