Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Ukázka z epizody Green Arrow

Ukázka z epizody Green Arrow

Čekání na české titulky si můžete zkrátit následující krátkou ukázkou, která je zaměřena na Theu.

23 0
8.10.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /55

placka341

No..uvidíme co přinese speedy zatím se mi tam její zapojení moc nelíbí :/ ale těším se :3

8.10.2015 | 15:00:51
Ratemus

to je má opravdu každej tu škrabošku přes oči? vždyt jeden vypadá jak druhej…

8.10.2015 | 15:22:47
Cesc

Hlavně z těch lidí dělaj v seriálu takový dementy, že je nepoznaj jen proto, že maj kapuci a škrabošku, Flash to samý. :-/

8.10.2015 | 16:01:32
armunder

Víte proč ten Thein kluk Theu opustil ?

Protože se blbě mrdá mrtvá holka která je oživená Lazarovou studnou. Napadlo vás to ? Ale je to pravda jenom to nechtěl říkat :D

8.10.2015 | 16:29:22
fedaikin

Když zhodnotím otvírák Flashe druhé sezóny a otvírák čtvrté od Arrow tak řekl bych, že Arrow vyhrál pro tentokrát :) Díl byl povedený až na scénu čtyř střílejících borců kteří ani jeden netrefí o 5 metrů vzdálenou motorku. Takže těším se co dál. Čí pak to byl asi hrob?

8.10.2015 | 18:04:31
NickGrey

Felicitiy Smoak… You have failed this omelet!!! :D Moc pěkné.

#7 I Like Al Sah-Him
8.10.2015 | 18:10:30
I Like Al Sah-Him

#6 NickGrey: Toto bola dobrá hláška :D

8.10.2015 | 18:32:28
Ellennnka

jo, tomu se směji ještě teď :-D

8.10.2015 | 18:58:56
armunder

pošlete mi prosím odkaz na titulky já nebudu čekat až to o půlnoci přeloží

8.10.2015 | 19:53:11
Argetlam Královrah

Ten konec :( Snad to není ta osoba, která si myslím, že to je. To bych nepřežil!

#11 I Like Al Sah-Him #12 fanta2pomeranc #14 Anetl
8.10.2015 | 21:10:57
I Like Al Sah-Him

#10 Argetlam Královrah: Kto si myslíš že to je? :D

8.10.2015 | 21:14:05
fanta2pomeranc

#10 Argetlam Královrah: hlavně ať to není kapitán, jinak je mi to celkem fuk :-D

8.10.2015 | 21:31:48
surky3

Sakra doufám že neoddělají Theu, jinak co se toho rozhovoru do TV týká, opravdu si někdo myslí, že by ho nikdo nepoznal :D i u ostatních postav je naprosto jasné kdo je kdo (i když mají masku) :D

8.10.2015 | 21:44:23
Anetl

#10 Argetlam Královrah: já si myslím že je to ta osoba :( a proč to dali už teď a ne až se to má stát akorát budu čekat kdy to příjde :(

8.10.2015 | 21:44:46
TeddyTheKing

Už chvíli (od finále 3. řady) jsem si myslel že Felicity by 4. sezonu nemusela přežít. Myslim že ten hrob bude její, protože by to nechávalo prostor v 5. sérii k tomu, aby se Oliver mohl zase „sblížit“ s Laurel, kvůli tomu, že v komiksech je jeho ženou. Bylo by to dramatický, bylo by to „nečekaný“. Ten jejich románek je moc dokonalej, prsten a všechno. Už dřív ukázali, že se nebojej zabíjet důležitý postavy pro vývoj seriálu jako Tommy, Mr. Queen, Mrs. Queen, Sarah ( :-D já vim 8krát se ještě vrátí → loď, studna, reinkarnace, Jashin jutsu, bůh ví co ještě :-D ) Shado atd. Myslim, že 4. série je k tomu jako stvořená, ale je to čistě teorie. Těšim se jak to dopadne

8.10.2015 | 21:46:10
Ellennnka

zapomínáte na fakt, že Felicity je ŽIDOVKA, takže felicity pochovaná být nemůže… což je spoiler

#43 anicka.nah
8.10.2015 | 22:07:18
Raya

Ráda bych věřila, že to felicity nebude, ale podle reakce olivera to vypadalo na někoho z nejbližších , s čímž mi přichází do úvahy jedině dig, thea nebo felicity. A celkově ve mě ta ukázka vyvolávala dojem, že je to Felicity. Doufám, že to je pouze záměr, aby si to všichni mysleli a pak to bude jinak :D přišlo by mi hrozne hloupé, že když už nechali po takové době olivera projevit city, navázat vztah a ,,žít život,, , okamžitě to zase rozbít. Ale samozřejmě pokud to bude thea , což je můj druhý nejžhavější tip, tak bude uplně stejně na h… .

#18 Ellennnka
8.10.2015 | 22:23:24
Ellennnka

#17 Raya: a já hádám Laurel :-D

#21 téčko171
8.10.2015 | 22:51:04
Goldfingr

Oliver Queen se vrátil jako Green Arrow… bohužel už bez koulí. Arrow už dávno není, co býval, ale tohle už je trochu přeslazený. Navíc Digglův kostým je směšnej a Speedy tam prostě nesedí. Ještě zapláčete nad Royem Harperem

#23 MrGandy
8.10.2015 | 22:54:59
armunder

Díky za spoiler vy jste to fakt uhodly že ten hrob může být Felicity tam přesně ukazují co se stalo a co bylo před tím protože u toho hrobu byl i Barry a tomu nezáleželo na nikom jiném než Felicity. Ukázali budoucnost která se může stát na konci a jestli byla Laurel manželka Olivera no to může být možné že se stal tenhle zvrat. Komiksy nelžou! a tedka i jeden spoiler o kterým jsem někde četl že byl v komiksu ale nebude to v téhle sérii

Oliver zemře táhle série to nebude ale bylo jasně daný že bude mít syna a ten jeho syn ho bude chtít pomstít. Se zaplete s nějakým gengem nebo něčím. Smrt Olivera očekávejte v páté šesté sérii. Takhle si myslím že bude končit čtvrtá série že umře Felicity.

#24 Ellennnka
8.10.2015 | 22:58:34
téčko171

#18 Ellennnka: Taky bych řekl, že to bude Laurel. Na to, aby to byla Felicity, tenhle seriál zkrátka nemá. Ovšem pokud se mýlím, rád pak uznám, že Óm Guggenheim přecijen nějaké zbytky kuráže má a nebojí se pro kvalitu jít proti proudu.

#24 Ellennnka
webmaster
8.10.2015 | 23:00:03
Raya

no moje jediná naděje, že to Felicity nebyla je, že Barry nebyl nijak moc zdrcenej, ani slzička mu neukápla :D

#24 Ellennnka
8.10.2015 | 23:01:16
MrGandy

#19 Goldfingr: Pro nás je tu: https://usatlife.files.wordpress.com/…-26937r2.jpg?…

Dle mého názoru je to v tomto případě asi jasný krok. Tvoří se tady komiksový svět, který se snaží pojmout co nejvíc diváků. A právě u Arrow a Flashe je hodně diváků adolescentních (myslím si). A jde o peníze. Batman (filmy) byl vážný, temný, daredevil je taky to, co hledám, štěstí, že to tu je a dostal druhou sérii. Ale Arrow a Flash prostě frčí, současný formát je oblíbený a pofrčí ještě x sérií. Na Daredevilovi mám rád, že to není přehnané a když je přesila, je v nevýhodě, tak dostane a pěkně to bolí. U Arrowa se tohle neděje, ten dostane minimálně.

#34 Goldfingr
8.10.2015 | 23:07:05
Ellennnka

#22 Raya:
#21 téčko171:
#20 armunder:

tak já pro formu opakuji :-) Felicity je Židovka a ti mají jiná pravidla pro pohřeb :-) Další věcí je ta, že za smrt „dotyčného jedince“ se necítí vinen, co by v případě Felicity byl, že… Pokračuji tím, že kdyby to byla Felicity, tak to nejenže Barry obrečí, ale i by opravdu přiběhl včas, děj se co děj. A navíc je to pár týdnů zpátky, co se pomaličku začala zvyšovat šeptanda, že BC má mít velký vliv na Legends of Tomorrow. A aby toho nebylo málo, během prázdnin vyhrál vztah „Oliver-Felicity“ u mtv cenu diváků, za lovestory. A já sice chápu, že komiks je komiks, ale trilionkrát se tu omílalo, že oni si z něj berou jen to, co se jim hodí a zbytek si upravují pro své vlastní potřeby. A dojná kráva je v americe prostě vztah F s O, nikoliv L a O. A abych dodala spekulacím zajímavou notu… pokud vím, autoři jasně říkali, že sezóna 4. se má točit kolem Diggla, Felicity a Olivera. Čemuž nahrává i fakt, že víme tunu informací, co vše potká tyto osoby… ale co se týče Laurel, ticho po pěšině, žádný milostný objev, žádné info, na co by se mohli diváci těšit. A její přerod v Black Canary se v USA nesl ještě větší nelibosti (tak zrychlený přerod) než ono Olicity.

#26 téčko171
8.10.2015 | 23:16:01
Snowleopard

Pár momentů u episody bylo opravdu k smíchu, ale zajímá mě čí je ten hrob. Felicity to nebude, to by Barry nesl hůř. Netroufnu si hádat.

8.10.2015 | 23:23:55
téčko171

#24 Ellennnka: Cenu MTV diváků :D Větší hodnotu má snad i Nobelova cena míru. Rovněž fakt, že je něco oblíbené, nemusí nutně znamenat, že je to tak dobře, že ano. Burgry z mekáče jsou určitě taky moc oblíbené.

#27 Ellennnka
webmaster
8.10.2015 | 23:31:42
Ellennnka

#26 téčko171: burger z mc donalds si nedávám, ani z kfc, neb mi po tom bývá velmi špatně :-D ale zmrzku mají dobrou :-D

Já neříkám, že cena je to přehodnotná, ale sklízely těch cen vícero a Arrow převálcoval i deníky, podle mne jsou deníky stupidita, ale prý se těší široké oblibě :-D a furt je potřeba uvažovat, že mentalita američanů je poněkud jiná, než nás, tady v Evropě.

#28 téčko171 #31 Baltik
8.10.2015 | 23:55:22
téčko171

#27 Ellennnka: No právě, bohužel. Pak se nemají všichni ostatní divit, proč jsou američtí teens tak neskutečně vymaštěný.

#32 Ellennnka
webmaster
9.10.2015 | 0:03:08
MrMike

já osobně si myslím, že zabijou Lance, protože u Felicity by brečel i Bary. Nechce se mi věřit, že by to byl Diggel, Thea nebo Laurel, když se seriál pohybuje kolem Diggla, Theu by Merlyn zachránil v té vodě a Laurel to nebude kvůli komiksu. Navíc si myslím, že to je Lance kvůli jeho rozhovoru s Darhkem.

9.10.2015 | 0:04:55
hiiamdave

Třeba to bude nakonec Roy Harper, který přijede na výpomoc :D

9.10.2015 | 2:59:10
Baltik

#27 Ellennnka: Ty budeš jedna z těch, co nesnídají nic a na oběd rohlík, ne ? Čízy jsou dobré, to nejde, aby nechutnaly :)

#32 Ellennnka #33 Ellennnka
9.10.2015 | 7:30:48
Ellennnka

#31 Baltik: Baltíku… přiznám se, že vůbec nevím, co jsou čízy :-D ze zdravé výživy zvládám možná tak müslli :-) Já jsem na steaky, knedlo-zelo-vepřo, slaninku… na sladkééé… ne na nějaké klíčky a jídla vyhnaná tolika ochucovadly, že by se z toho jeden… Diety nedržím, mám heslo, že života se má užívat stejně jako jídla, pokud možno na plno.
#28 téčko171: Téčko, zase ale si vezmi, že Laurel a Oliver vedle sebe vypadají, jak kdyby se opařili vařící vodou, snad nikdo jim tu náklonnost nevěřil a Laurel byla v první sérii tak spisovateli rozháraná, že bylo chvílemi utrpení je sledovat. Já bývala fanda Laurel, ale to bylo tak kostrbatý, že se tomu těžko věřilo a těžko si člověk vytvářel a udržoval oblibu takového páru. A za tou Laurel si stojím, je uvedená i v promo plakátu Legends of Tomorrow, větší a barevně živější, než Sara.

#37 Baltik
9.10.2015 | 8:22:33
Ellennnka

#31 Baltik: jooo, sýrovej burger :-D domácí je fajn, to jo, ale ty jejich nepoživatelný pokusy…nene.

9.10.2015 | 8:38:20
Goldfingr

#23 MrGandy: Souhlas… Ještě bych to doplnil o Constantina a hodně na ruku mi jde i Gotham

9.10.2015 | 10:00:53
Cesc

Domácí burgery z mletýho masa jsou výborný, v Mekáči dostanete burger vysokej 2 nebo 3 cm s tenkym plátkem masa, o kterym nevíte, z čeho je, k tomu vám ho připraví lidi, který si jdou o přestávce zakouřit, na záchod a pak si neumejou ruce, k tomu se možná ještě poškrabou v nose, na prdeli a flusnou vám do burgeru. Dobrou chuť. :D

#36 Ellennnka
9.10.2015 | 11:18:49
Ellennnka

#35 Cesc: Cesc… souhlas :-)

9.10.2015 | 13:24:27
Baltik

#32 Ellennnka: Zase jsem tě nechtěl takhle zpovídat :)

No, mě hlavně nebaví si hrát s mletým masem, takže domací nedělám. Ale když je chuť a jdu kolem, tak těch 25kč obětuju v MC. To asi tak jednou za čtvrt roků.

#38 Ellennnka
9.10.2015 | 17:04:12
Ellennnka

#37 Baltik: :-) mít ten zdravý žaludek, tak mi to mc zase taky tak moc nevadí :-)

A zas je to tématická debata k dílu :-) Oliver si hrál na masterchefa a žil vařením jídla :-D tak my krafeme nad pochutinami.

9.10.2015 | 17:31:47
Baltik

Spíše je škoda, že kluk umí vařít lépe než holka :(

#40 Raya
9.10.2015 | 18:17:02
Raya

#39 Baltik: Tak vetšina nejlepších kuchařů jsou muži. Když už chlap vaří, tak většinou lépe než žena :)

#41 Ellennnka
9.10.2015 | 19:34:48
Ellennnka

#40 Raya: bo žena to dělá většinou z povinnosti, kdežto muž z lásky.

9.10.2015 | 20:00:25
Baltik

Třeba tu povinnost vykompenzovat jinou povinností a bude to. Všichni spokojení.

9.10.2015 | 20:13:09
anicka.nah

#16 Ellennnka: může, mohl to být židovský hřbitov, těch je v USA spousta

#44 Ellennnka
10.10.2015 | 9:18:20
Ellennnka

#43 anicka.nah: aničko, to mohl, to se nehádám. Ale v rámci toho jsem taky projížděla Kanadské židovské hřbitovy a nenašla jsem žádný, který by mu byl alespoň trochu podobný. Navíc Židé mají svá pravidla pro pohřbívání více striktní než křesťané. Např náhrobky se smí vztyčit nad mrtvým nejdříve 7 dní po smrti, ale běžné pravidlo je po 30 dnech. Většinou se dává k nohám mrtvého, nikoliv k hlavě. A další věc je ta, že se pohřbívají prakticky „okamžitě“, nečeká se tak dlouho jako u křesťanů a ateistů. A na hroby se pak nosí např kamínky. Ani na jednom okolním nebyly vidět pagody. Např Merlinova manželka byla pohřbena brzo a bez náhrobního kamene. Tommy byl pohřben na centrálním jako křesťan. Jen tak pro doplnění.

#45 téčko171 #47 Raya
10.10.2015 | 18:44:05
téčko171

#44 Ellennnka: Na druhou stranu, Arrow není zrovna seriál, o kterém by se dalo říct, že si dává zvlášť záležet na detailech. Ergo je tu rovněž varianta, že se na nějaký židovský/křesťanský původy prostě a jednoduše vysrali. Ano, bez hvězdičky, nebuďme pokrytci.

#46 Ellennnka
webmaster
10.10.2015 | 19:34:55
Ellennnka

#45 téčko171: téčko, chápu, kam tím míříš, ale… 1) nesouhlasím, ale o to nejde :-D za 2) a to je to hlavní, Marc Guggenheim, bo jak se píše, je jeden z hlavních autorů Arrow, což všichni víme… a on je Žid. Takže… pravděpodobnost neznalosti…nelze uznat. Další fakt je ten, že u Felicity se striktně drží 3 roky židovské víry a kdykoliv se v seriálu slavilo cokoliv křesťanského, nebo na to byla jen narážka, připomínala se víra Felicity. A upřímně, ano.. komiksové předlohy se nedrží, tam na detailech tolik nelpí. Ale co si všímám já, cokoliv je v díle ukázáno, to je většinou skrytý náznak. Oni si v tom libují, zda to diváci vidí, či nikoliv. Jsou to náznaky, které leckdy napovídají víc, než co tam herci řeknou. A klidně buďme nepokrytecký :-)

#48 téčko171
10.10.2015 | 21:22:56
Raya

#44 Ellennnka: já bych taky úplně nespoléhala na to, že by až takhle dbali na náboženské zvyky. A to co tu popisuješ mi přijde opravdu jako detail, takže bych se nedivila kdyby tohle opominuli. Ovšem to, že Marc Guggenheim je židovského původu asi trochu mění situaci, vůbec sem tohle nevěděla :) Celkově se ti musí nechat, že máš smysl pro detail. Většinu věcí, co tady píše já nevím nebo sem si nevšimla a nebo by mě nenapadlo si je spojit do souvislosti :)

#50 Ellennnka
10.10.2015 | 23:52:18
téčko171

#46 Ellennnka: Však já neříkám, že by šlo o neznalost, ale o nedbalost a v takovém případě může být Žid zrovna tak, jako klidně vyznavač špagetového monstra.

#49 Ellennnka
webmaster
10.10.2015 | 23:57:33
Ellennnka

#48 téčko171: teď jsem kvůli tobě dostala chuť na špagety :-) nevím, nějak mi ta nedbalost zkrátka nesedí. ve finále ale může být v hrobě jeho syn a hřbitov být v central city.

11.10.2015 | 8:23:42
Ellennnka

#47 Raya: hlavně mi přijde divné, že při jejich společné noci v Nanda Parbat si dají záležet i na takové maličkosti, jako přidělání jizvy Felicity, jak tehdy „zachránila“ život Sáře, v tom dílu s Hodinářem. A jak si autoři snaží pamatovat jizvy, a přibližně je strkat na správná místa… a tunu dalších blbostí, ale na tohle by zapomněli? nevím, zkrátka mi to nesedí. Dle mne je tedy v hrobě buď A) Laurel, protože tuším stěhován do Legends , či B) exmilenka a současná matka Oliverova syna, nebo C) jeho syn.

#51 Raya
11.10.2015 | 8:29:37
Raya

#50 Ellennnka: tyjo fakt máš neskutečný smysl pro detail :D s jizvou felicity si nepamatuju nic, kromě toho jak se kdysi radovala, že má svou první, ale to je možná něco úplně jiného :D a scénu ky zachránila život Sáře si nevybavuji už vůbec :D A tip na Laurel mi přijde celkem na místě, a i bych věřila, že se to stane. Ale na to aby to byl jeho syn, mi přijde tahle zápletka ještě hrozně málo rozvinutá. Ale tak během série se toho může stát ještě hodně…

#52 Ellennnka
11.10.2015 | 17:52:24
Ellennnka

#51 Raya: ano, ten díl, kdy se radovala, že má svojí vlastní jizvu… odstrčila tehdy Sáru, když po ní střílel Hodinář… tzv „zachránila“ ji. A v Nanda Parbat, když byla Felicity nahá, tam tu jizvu udělanou má. Až na takové detaily kladou důraz. :-)

11.10.2015 | 20:47:03
Baltik

Jo, to byla Felicity ještě úžasná…jak ji Dig nadopoval :D

#54 Ellennnka
11.10.2015 | 20:53:41
Ellennnka

#53 Baltik: jooo, mám svojí vlastní jizvu, vždy jsem chtěla říct, že jsem za někoho schytala kulku :-D jo, tam byla dokonalá :-) I v tom.. jsem zvyklá být tvojí holkou, vím jak to zní, ale v mé hlavě to znamená něco úplně jiného. Felicity, vždycky budeš mojí dívkou…

#55 Baltik
11.10.2015 | 21:13:57
Baltik

#54 Ellennnka: Měli bychom už mlčeti :D Dovolili jsme si až moc…

12.10.2015 | 16:18:24
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama