Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Trailer k epizodě This Is Your Sword

Trailer k epizodě This Is Your Sword

Al Sah-Him je připraven plnit veškeré úkoly, které mu Ra's al Ghul nakáže. Seriál Arrow čeká další svatba, tentokrát je však připravena narychlo.

42 1
1.5.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /88

Nykki-S

Jsem zvědavá, nechápu tohle. 4 poslední epizody a tvůrci z celkem podprůměrnější sérii udělají tohle? No nevím, tímhle si možná chtěli získat náklonnost a udělat příběh zajímavějším, ale mě tímhle zklamali, tak důležitý moment si nechají na konec a pak další série zase o něčem jiném? No to ne.. A pro ty kdo zase budou pič*vat na to, že Felicity brečí, jděte se bodnout, třeba není tak dobrá herečka, aby vás to donutilo s ní soucítit, nebo tomu nevěříte,ale už je to tak a nadávkama s tím nic nezmůžete, akorát ukazujete, jak jste nemožný a dokážete akorát kritizovat ostatní. Copak nechápete, že ona jediná tam ukazuje opravdové city, ženská která někoho miluje a děje se tohle už by taky byla v pr*li jako ona, takže klid.

#2 SerFirox #3 Difa444 #5 darkHannibal #7 FaNTa #12 téčko171 #87 armunder
1.5.2015 | 17:12:24
SerFirox

#1 Nykki-S: A proto Olivera zdroguje i když ho to mohlo zabít. Naivně si myslí, že se s Oliverem dokáže dostat zpět, bože… :D

#7 FaNTa
1.5.2015 | 17:20:08
Difa444

#1 Nykki-S: Musím souhlasit s tím co jsi napsala o Felicity. Upřímě už to tady nepíšum, protože nemá cenu se o tom bavit. Ale na tebe reagovat můžu, protože s tebou souhlasím. Upřímně Felicity naopak, obzvlášť v posledních epizodách, ukázala, jak že navzdory všemu silná osobnoust. Mě by zajímalo, jak by reagovali ostatní, kdyby se jim dělo něco takového. Já bych teda v pohodě nebyla a určitě bych nesršila vtipem. Pořád nechápu co všichni očekávají. Vzhledem k situaci, ve které se tam všichni nacházejí, to zvládají dobře. Vždyť přišli v podstatě o všechno co v posledních letech budovali. Já s nimi rozhodně soucítím.

#7 FaNTa #12 téčko171
1.5.2015 | 17:23:13
tomsn40

Doufám že to Oliver teď nezku***. Nyssa, Dědic ligy zabijáků, kostým :D který je mnohem lepší než Arrow :), a znovu Nyssa… Nechápu proč se k ním nepřidal dřív :D Ale fajn beru to, stejně všichni víme jak to skončí :D

1.5.2015 | 17:34:56
darkHannibal

#1 Nykki-S:

že ona jediná tam ukazuje opravdové city

V seriálech, filmech a pod. není nikdy nic opravdového. Opravdový život je pouze ten tam venku za oknem. A zrovna Felicity je strašná postava – srší z ní sociální tupost a naivita, což v důsledku má ke skutečnosti trochu blíže, než odrážení kulek pomocí mečů…

#7 FaNTa #83 Nykki-S
1.5.2015 | 17:36:38
HellTsuku

Ach jo díl od dílu a pořád jen brečí. Neuvěřitelný, a promiňte ale tohle není nic dobrého. Chápu že není na boj, ale tohle v jednom kuse řvaní to se mám na to pořád, protože vy děcka chcete pořád koukat na Felicity, běžte s tím do háje. Tolik k pi*e a jejím fanouškům.

Další no uvidím zatím nic moc.

1.5.2015 | 17:59:15
FaNTa

#3 Difa444:
#1 Nykki-S: S váma obouma souhlasím. Čekal jsem dlouhou dobu než se někdo zastane Felicity a nechtěl jsem být sám kdo t osem napíše. Felicity sice nikdy nepřemýšlí dopředu, ale za to má dobré srdce a velmi silnou a půvabnou osobnost. I když její Herecké výkony jsou nic moc prostě bez ní bych si tento serial nemohl představit.

#2 SerFirox: A co by si udělal/a ty ?? Kdyby člověk na kterém ti záleži je v nebezpečí ??

#5 darkHannibal: Ty říkáš, že Felicity je hrozná psotava a co je na ní hrozné?? To že je naivní ??

#8 FaNTa #10 Rubi
1.5.2015 | 18:06:47
FaNTa

#7 FaNTa: Když člověk na kterém ti záleží je v nebezpečí.*

1.5.2015 | 18:08:02
VeronikaD

až se vám stane něco podobného, samozřejme reálného :D ne že vám milaček nebo milovana utečou k lize zabijaku :D ale stejnej princim, tak hlavně neřvěte :) je to jeji role a hraje ji moc dobře

1.5.2015 | 18:08:40
Rubi

#7 FaNTa: Ale tohle je totálně špatně, na zdejším webu se nikdo nesmí zastávat někoho jako je Felicity. Nebo nedej bože řešit citovou stránku seriálu, to je strašně špatně. Každej kdo to zkusí je po zásluze potrestán a ocejchován jako infantilní blbeček. A jako takový odkopnutý diskutér už ztratí veškerou snahu o nějakou konverzaci. Trošku smutný.

#36 FaNTa
1.5.2015 | 18:11:40
HellTsuku

Lol hraje to jakkoli jen ne dobře. A něco jako láska doopravdy neexistuje je to jen v téhle břečce, kterou puberťáci jako vy jste museli posrat, jděte radši koukat na telenovely ale už prosím nekažte něco tak pěkného jako komiksové seriály.

#15 Difa444
1.5.2015 | 18:12:18
téčko171

#1 Nykki-S:
#3 Difa444: A kde jste byly, když se podobně chovala Laurel a každý ji tu nadával do krav, ať konečně chcípne? Nebo jsou si všechna zvířátka rovná, ale některá si jsou rovnější? :)

#15 Difa444 #36 FaNTa
webmaster
1.5.2015 | 18:13:23
tomsn40

Sakra v tomhle seriálu o city vůbec nejde… Felicity tam je úplně zbytečná !!! Měly to sní nechat jenom jako technická podpora, nic víc… Olicity je největší omyl v seriálu. Nejlépe by to vyřešily, kdyby ji někdo prostřelil lukem :) Tohle není telenovela. A nechápu lidi co se dívají na seriály kvůli něčemu jako jsou city, chemie mezi postavami a další hovadiny. Seriály jsou od toho se zabavit. A city se řeší v opravdovém světě ne v tom seriálovém… Tam jde pouze o to se zabavit, a ubrečená, ukřičená postava nijak zábavná není. Fajn chápu že Hl. postava musí mít někoho, koho ojede.. Sara je dokonalý příklad :) Ale ta měla v seriálu aspoň dobrý charakter, a když už s Oliverem mluvila, tak u toho nebrečela (nekřičela :) )

1.5.2015 | 18:25:10
Qias

Tohoto možná budu litoval, ale jsem jedinej na straně Nyssy.? Ve druhé řadě sem ji moc nemusel, ale teďka je to jedna z mých nejoblíbenějších postav…

#16 Difa444 #17 doomhammer #19 HellTsuku
1.5.2015 | 18:30:06
Difa444

#12 téčko171: Já jsem na téhle stránce ještě nebyla přihlášená, takže proto. A nelíbilo by se mi to kdyby to říkali u kohokoliv, jen proto že se zrovna nachází v určité dějové lince své postavy. Navíc nesnáším, když někdo zbytečně používá, takové slovní obraty. Nicméně je pravda, že k některým diskuzím se opravdu přidávat nechci, protože je to škoda slov.

#11 HellTsuku: Co se tvého komentáře týče. Tak je mi 25 let, takže buď té lásky a nepřirovnávej mě k puberťákovi, ano. A né děkuju na telenovely koukat nebudu, protože je nesnáším. Jen chci zhodnotit seriál po všech stránkách (kdyby měl jen jednu, tak by byl totiž hrozný a nezajímavý), ale to bude tím, že já nejsem tak omezená.

#18 HellTsuku #20 téčko171
1.5.2015 | 18:31:37
Difa444

#14 Qias: Já jí mám taky ráda. Za tu dobu co tam je jsem si jí zamilovala :-) Doufám, že bude i v dálší sezoně ;-)

1.5.2015 | 18:32:47
doomhammer

#14 Qias: Mne najskôr prišla strašne arogantná, ale odkedy odišla od tatíčka je my dosť sympatická dúfam že tam bude aj ďalej. :)

1.5.2015 | 18:51:44
HellTsuku

#15 Difa444: Já to zhodnotil po všech stránkách a omyl zvaný Olicity stojí za prd, zvlášť když se tomu věnují půlku sezony a ostatní postavy jsou jen vata. Takže ano třetí série je prakticky jen břečka a to díky tomu, že autoři se musí kvůli puberťakům věnovat takovému omylu jako je Olicity.

#21 Difa444
1.5.2015 | 18:53:59
HellTsuku

#14 Qias: Nyssa je v třetí sérii skvělá a totéž třeba i Thea, bohužel to jsou dvě ze tři postavy, který v třetí sérii považuji za dobré. Fakt doufám, že Nyssa to přežije ve zdraví

1.5.2015 | 18:55:11
téčko171

#15 Difa444: Pouze mě zaráží, že v případě Laurel se tu pomalu pořádaly závody v tom, kdo jí vymyslí bizarnější skon, přičemž se sotva našel jeden, dva lidi, kteří by se jí tak chrabře zastali. A to její utrápený výraz zdaleka nebyl tak strašný a její důvody byly mnohem závažnější. :)

#23 Difa444 #26 migthedragon
webmaster
1.5.2015 | 19:09:16
Difa444

#18 HellTsuku: Ano v tomhle s tebou částečně souhlasím. Mě osobně nevadí, že dali dohromady Olivera a Felicity, jako je mi to fuk. Ale dělat kolem toho takové ciráty nemuseli. Zbytečně tím zabrali spoustu času, který se dal využít lépe. Když už je chtějí dat dohromady, měli to udělat hned na začátku sezony a nedělat kolem toho takový cirkus. Navíc si myslím, že by pak byla situace, která teď nastala mnohem zajímavější, kdyby už měli něco za sebou.

1.5.2015 | 19:12:57
doomhammer

Mne nikdy nesedel pár Oliver a Felicity. Neviem ale oveľa viac sa mi to medzi nimi páčilo keď boli len priatelia a kolegovia. Ale Felicity mám aj tak rád, bez nej by to nebolo ono. Rovnako nechápem čo ľudia majú proti Laurel, konečne sa spamätala a robí niečo iné okrem chlastania. Podla mňa je ako Canary super, lenže ľudia ignorujú to ako sa zmenila a ani to nechcú pripustiť len furt omieľajú aká je to strašná kra** a podobne. Mňa na začiatku série strašne s*ala Thea s tím jej pokrytectvom ale teraz sa o dosť zlepšila.

#24 komja
1.5.2015 | 19:13:31
Difa444

#20 téčko171: Tak to je vážně smutné, to jsem teda netušila. No ale vlastně mě to vůbec nepřekvapuje, vzhledem k tomu co tu někdy čtu :-( Mám pocit, že někteří lidé vůbec neslyšeli slova „zdravá diskuse“.

#25 -Pako-
1.5.2015 | 19:15:32
komja

#22 doomhammer: upřímně mě připadá, že jaksi Black Canary je tady spíš jako vtip (je to můj názor a tak mě prosím nekamenujte), ale taky musím říct, že Felicity patří k těm postavám co brečí minimálně jednou za každý díl :´( :) PS: jak se dělá smajlík co brečí? docela by se sem hodil xD

#27 doomhammer
1.5.2015 | 19:22:26
-Pako-

#23 Difa444: Za „zdravou diskusí“ musíme jinam, tady ta šance skončila už dávno.

1.5.2015 | 19:24:33
migthedragon

#20 téčko171: Souhlasím, to v mém případě je to tak, že co se týče reakce felicity tak ta mi přijde celkem věrná a to je v pořádku, ale na druhou stranu mám za to, že ona prostě nemá co dělat v týmu bojujícím proti zločinu ve kterém může kdykoliv kdokoliv zemřít. Tohle prostě není pro ní, když se okamžitě sesype jakmile dojde na krev. Ostatní postavy jako Diggle nebo dokonce i Laurel vždy projevili více stránek, než jen to, že by se tam zhroutili v slzách. Celou tu situaci u mě doráží ještě ta nucená romance, kterou tam kvůli fandům zavedli. Skutečně doufám, že do Arrow třeba ve čtvrté sérii přidají konečně nějakou dobře vypadající postavu ze které neudělají další sexuální objekt, který má 75% dialogů založených na druhém pohlaví.

#29 Difa444
1.5.2015 | 19:24:35
doomhammer

#24 komja: :) S tím aká tu panuje nálada ohľadne Laurel budú kameňovať skôr mňa že som o nej povedal niečo pekné. :) S tou Felicity máš pravdu ale to sa mi páči, s tím čo tá postava prežíva by som sa trochu divil ak by to bola jedna veselá kopa ako v prvej sérii.

1.5.2015 | 19:32:02
Scenárista s veľkým S

Predvídateľne ! Oliver si v posledných minútach uvedomí kto je a čo robí a obráti sa proti Rash al Ghul

Chcem aby skončila toto séria tak že zabije Felicity a ani nemrkne

O gay finále nemám záujem

#31 migthedragon
1.5.2015 | 19:34:32
Difa444

#26 migthedragon: Já mám postavu Felicity ráda. Ovšem v seriálu je ona takovým kontrastem k ostatním. Podle mě je to prostě tím, že ostatní už mají něco za sebou. Například John byl voják a zažil válku a Oliver zažil krušných pět let. Prostě už měli s takovými situacemi zkušenosti. Felicity je vykreslená jako naivní postava, která si myslí, že se dá všechno vyřešit v klidu. Nikdy nezažila takové těžké časy. Tudíž já to beru tak, že tohle všechno je pro ni nové a že se s tím nějak musí vyrovnat. Ano ubrečená je, ale jestli to povede k tomu, že se z ní časem stane silnější člověk, který příště už bude takové situace řešit jinak, než že ho to položí, tak to nějak přežiju :-D Nicméně bych řekla, že vzhledem k tomu jaká je, to zvládá z mého pohledu dobře.

#33 migthedragon
1.5.2015 | 19:39:04
Scenárista s veľkým S

Oh no, we have to put up with Felicity’s crybaby face again. Please let her be either killed off or sent to the new spinoff with Ray Palmer, Felicity/Olicity has ruined this show.

1.5.2015 | 19:39:59
migthedragon

#28 Scenárista s veľkým S: No on asi každý očekává, že na konci Oliver porazí Rase a vrátí se k normálu, ale skutečně by se mi velice líbilo, kdyby udělali něco, co by většina lidí neočekávala. Tak trochu jako ve finále první řady, kdy jsem skutečně nečekal, že Oliver to undertaking, které se snažil zastavit nakonec nezastaví :D i když z glades toho stále zůstalo hodně, vlastně ono ani nevypadá jako po nějakém zemětřesení, takže minimálně část se ho zachovala, když ten stroj na zemětřesení byl jen jeden.

#32 Scenárista s veľkým S
1.5.2015 | 19:41:26
Scenárista s veľkým S

#31 migthedragon:

Videl som promo fotky kde ma Oliver zasa oblek , zasa sa stane Arrowom . Je to úplne predvídateľne.

Hlavný zaporak 4 serie je ti asi jasný ?

#34 migthedragon #38 HellTsuku
1.5.2015 | 19:45:15
migthedragon

#29 Difa444: No je pravda, že ona vytváří dost silný kontrast, ale i přes to mi tam nesedí. Je to jako mít skupinu vojáků, která chodí na nebezpečné mise a jeden z nich se vždy totálně sesype jakmile kohokoliv těžce zraní nebo zabijí. V druhé sérii mi mi přišla v pohodě, protože měl víc silných momentů, ale je pravda, že tam pro ní okolnosti nebyly až tak kruté. Mě prostě přijde, že ona je špatně napsaných charakterem, který přestává dávat smysl, protože člověk s touhle mentalitou by nemohl se zdravým rozumem zůstat v téhle skupině lidí po takovou dobu. Buďto jí měli udělat mentálně silnější nebo jí nechat odejít.

#35 Difa444
1.5.2015 | 19:46:44
migthedragon

#32 Scenárista s veľkým S: Jo záporák je jasný, damian a jeho hive :D

A to že se stane Arrowem je jasné i bez nějakých fotek z oblekem. To neznamená, že nemohou nějak ale překvapit. Zrovna sejmutí Felicity by bylo rozhodně překvapení :D. Navíc má seriál Arrow být nějak ovlivněn cestováním časem, takže se může stát cokoliv. Pro mě by nejpříjemnější překvapení byl návrat Sarah :D.

#37 -Pako- #39 FaNTa
1.5.2015 | 19:55:35
Difa444

#33 migthedragon: To je pravda v druhé byla v pohodě. No já právě doufám v to, že jí tahle situace změní, že jí to změní. A že v další sézoně se budeme moct těšit na něco lepšího :-)

1.5.2015 | 19:57:13
FaNTa

#10 Rubi: No a co jako ? :D Mě je jedno jestli budu „ocejchován“ jako infaltilní blbeček nebo ne. Zastávám se Postavy, která mě na serialu baví (občas) To je to samé jako kdybych řekl, že má Oliver chcípnout jen kvůli tomu, že se přidal k Lize a zradil své přátele… A neříkám to. Kdybych to hned řekl tak mě tu všichni sežerete, protože je pro vás oliver něco jako hrdina. Mě je jedno co si tu o mě budete myslet nebo ne, ale prostě už mám dost jak tu furt někdo uráží postavy, které jsou méně kvalitní, ale přesto pro serial nepostradatelné…

#12 téčko171: K tomu co si napsal. Ano ozval bych se kdybych to četl. Ale zase Katie Cassidy (Laurel) neni herečka, která by měla hrát Black Canary. Nesedí to na ní. Jinak jako právnička super, ale prostě samozvankyně je mínusová.

PS: Jinak, abych taky zakritizoval. Olicity je největší omyl v serialu. Olivr se měl dát do hromady s někým jeho osobnosti silnějším a Felicity měla zůstat u Raye k němu sedí.

1.5.2015 | 19:58:30
-Pako-

#34 migthedragon: TO by bylo hodně velký cestování :D :D

1.5.2015 | 19:59:33
HellTsuku

#32 Scenárista s veľkým S: No vzhledem k tomu že aspoň v něčems e řídí podle komiksu a to tím, že Oliver je Green Arrow, tak snad nejde si myslet, že Oliver bude na straně zla nějak dlouho

1.5.2015 | 20:04:02
FaNTa

#34 migthedragon: Sarah bych uvítal na 100% a kdyby se dala dohromady s Oliverem. Prostě super. Jak jsem již psal Olicity k sobě nejde. Nesjou stejná krevní skupina. On je bojovník a ona holka u počítače. Má zůstat u své kontrolní „věže“ a nevycházet. Pro tým nepostradatelná jako pomocník, ale bojovník ne.

Něco jako ve Smallville, Chloe Sullivanová. Strážní věž pomáhá jim v záloze, Hackuje, vyhledává a krije jim zádá přez PC. TO samé by měla dělat Felicity.

#56 Holldir
1.5.2015 | 20:04:19
tina.k

Vše už bylo řečeno, ale mně to nedá:

  1. „Láska a city nepatří do komiksových seriálů“ – Arrow, stejně jako většina seriálů o hrdinovi – ochránci je založený na klasické iniciační cestě mladého hrdiny, v podstatě jde o moderní variace hrdinských eposů. Mladý, traumatem zatížený hrdina hledá své poslání, cestou jsou mu pomocí překážky a protivníci, kteří ho nutí přehodnocovat své postoje, stejně jako moudrý učitel a samozřejmě i žena, která přispívá tím, že otevírá emocionální stavidla, hojí traumata a její ochrana je i zdrojem budoucích zápletek. To opravdu není novátorský postup tvůrců seriálu Arrow, ale výstavba děje prověřená staletími.
  2. „Felicity pořád jen brečí“ – Trochu jsem zapátrala v paměti a dle mého pláče Felicity jen v momentech, kdy někdo jí blízký zemřel nebo odchází, musí se rozloučit s životní láskou, příp. životní láska ji pravděpodobně hodlá zabít :) – to jsou všechno situace, ve kterých je pláč logickou ženskou reakcí a bylo by naopak podivné, kdyby tak nereagovala.
  3. „Felicity se k Oliverovi nehodí, protože není drsňák“ – viz bod 1 – Felicity představuje protiváhu Oliverovy fyzické síly a emocionální uzavřenosti – je tak ideální aspirantkou na roli „princezny v nesnázích“ a zároveň je díky své vřelosti a emocionální otevřenosti schopná jako jediná nabídnout Oliverovi spočinutí a zázemí. A nalezení klidu (i kdyby krátkodobé) je opět normální složkou děje hrdinných ság.
#42 impedance #44 Difa444 #56 Holldir
1.5.2015 | 20:51:34
téčko171

Tak ale teď už opravdu, kde jste všichni byli (nebo spíš byly?), když se tu pořádal čarodějnický hon na Laurel?!

#47 tina.k #83 Nykki-S
webmaster
1.5.2015 | 21:02:51
impedance

Když je Oliver její životní láska, tak proč dvě epizody předtím šoustala s Reyem? V první sérce jsem měl Felicity rád, protože měla odlechčující scény. V druhé sérii mě nevadila. říkal jsem si „ok“ potřebují nějakýho IT génia. Ale v téhle třetí sérce má moc prostoru a většina jejích scén je prostě o hovně.

Na závěr, já bych chtěl Olivera vidět s Laurel už od první sérky.Tam to podle mě byla mezi nima bomba. ;-) #40 tina.k:

#43 komja
1.5.2015 | 21:07:11
komja

#42 impedance: Tak Laurel je Black Canary (sice to tomu pořád směju, ale co) a ta podle komixu chodí s Green Arrowem takže ;) akorát nevím jestli se tvůrci tím hodlaj řídit :D

1.5.2015 | 21:12:30
Difa444

#40 tina.k: Souhlasím, ale líbilo by se mi kdyby se postava Felicity charakterově dál vyvíjela. A ona k tomu má předpoklady, dá se s ní pracovat. Právě proto, že je taková jaká je. Myslím si, že by z ní mohli udělat silnější postavu a přitom uplně nezměnit tu její vřelou stránka :-) A jak už jsem zmínila, tak mě zrovna nevadí, že je s Oliverem, ale upřímně mě to ani nenapadlo, dokud tu představu do seriálu tvůci nevložili.

#45 tina.k
1.5.2015 | 21:20:40
tina.k

#44 Difa444: A já mám zrovna u Felicity pocit, že se její postava vyvíjí až překotně :). Za ty tři série se hodně změnil její černobílý pohled na svět, našla vlastní, osobní důvody, proč chránit město a stojí si za nimi, stala se mnohem sebevědomější – jen je zároveň vystavená extrémním okolnostem, takže se utápí v emocích, ale už to, že i přes ně funguje a dělá rozhodnutí, je známka posunu, ne? :)

#48 Difa444
1.5.2015 | 22:04:09
Optical

Kde se tam vzala Katana?

1.5.2015 | 22:07:57
tina.k

#41 téčko171: No, třeba já začala koukat na Arrow ve třetí sérii a první dvě dokoukávala zpětně, takže nějaké diskuzní hony na Laurel mě úplně minuly :). A myslím si, že její čas ještě přijde. Dokážu si i představit, že po určitém čase Oliver a Laurel dospějí do fáze, kdy se stanou skutečnými partnery v boji i v životě.

1.5.2015 | 22:09:54
Difa444

#45 tina.k: Rozhdně souhlasím. Myslela jsem to tak, že je ještě spoustu dalšího prostoru do budoucna. Ne tak, že by se u ní doteď nic nezměnilo ;-) A upřímně mě se teď v posledních epizodách líbí, jak je taková odhodlaná udělat cokoliv. Myslím si, že to jí taky hodně změní :-)

1.5.2015 | 22:18:59
komja

Žeby konečně něco zajímavýho? Tak skoro každej „doufá“ nebo tuší, že se z toho Oliver dostane, ale bylo by napínavější kdyby si to nechali až do další řady :)

#50 Difa444
1.5.2015 | 22:34:47
Difa444

#49 komja: Rozhodně by to bylo zajímavější, ale zjevně se to opravdu nestane :-)

1.5.2015 | 22:37:31
ivuskalyruska

Bože já nechápu o co vám jde… seriály, filmy a podobné věci vyràběné pro veřejnost jsou prostě byznys,který se snaží zaujmout co nejširší škálu diváků. To znamená že úspěch by měl být založen na kompromisu ,prostě ať chcete nebo ne ty city tam budou…pokaždé někdo bude brečet nebo to emociálně nezvládat…Felicity hold posledních pár dílů má slabší období, to samé měla i Laurel a podle mě i Thea, když se jednu dobu pořád vztekala a urážela že jí všichni kolem lžou a ona je hrozná chudinka…Nevím jak vám ale mi se zdá že Laurel i Thea se z tohot špatného období dostaly (pravda Thea je za mě o dost kvalitnější postava než Laurel a taky tohle „období“ u ní nebylo tak strašné ) a tak si myslím že se z néj dostane i Felicity! Ruku na srdce … kolik si myslíte že by to sledovalo lidí kdyby seriál obsahoval 40 minit boje a mezi tím pár poznámek mezi postavami. (Pár fanatiků možná jo ale asi by chudákům hercům nevyšlo na honorář…:D ) Nechápu že se tu furt tak rozčilujete :D Prostě si sedněte, zapněte telku, vypíchněte si z toho co se vám líbí a co já vím Felicity si klidně přetočte.xD tím že na ní budete nadávat stejně nezmizí … Toť můjnrecept na klidné nervy!

#52 téčko171 #54 Scarecrow
1.5.2015 | 22:48:30
téčko171

#51 ivuskalyruska: Otázkou ovšem je, zda je to tak dobře. Přizpůsobovat určitý seriál tak, aby se prostě zavděčil co největší mase, dělat kompromis, se kterým nebude nikdo úplně spokojený, vzít tu z toho, tu z onoho a uplácat z toho něco, na co se „v rámci možností bude koukat co nejvíc lidí.“ Já osobně jsem proti, ve mně osobně to vyvolává dojem dortu pejska a kočičky. :)

#54 Scarecrow #59 ivuskalyruska
webmaster
1.5.2015 | 23:01:25
saft

Mně postava Felicity vadí od té doby, co z ní udělali superhackera a odborníká na elektroniku, kterej vymyslí a postaví (!) mikročip přes noc někde doma na koleně. Prostě ten přechod z uprděnyho malyho kanclu IT podpory ve firmě na super technika byl pro mě moc násilný. Teď z ní navíc ještě udělali naprosto psychicky nevyrovnanyho člověka, kterej neví co chce. Takže ona je na jednu stranu super chytrá a na tu druhou je 100% blondýna, prostě taková ta – omlouvám se za ten výraz – blbá slepice. Mně nevadí olicity jako takovy, vztahy do takovejhle seriálů prostě patří, jinak by z toho byla kobra 11 bez „simíra“, ale vadi mi, jakym stylem je to napsany a zahrany. Typická kolumbijská telenovela.

1.5.2015 | 23:47:57
Scarecrow

#51 ivuskalyruska: Máš pravdu! Nevyhodí ji. A to je tak všechno rozumný na tvym článku. Ty říkáš, že jí nevyhodí kvůli divákům ale co se z ní stalo kvůli divákům. Dříve u fanoušku bylo jen samé Olicity a co udělali? Šoupli Felicity k Oliverovy do postele. Všechno kvůli divákům. Scénář seriálu jde od desíti k pěti.
#52 téčko171: Ano souhlasim s tebou. Jsou určité typy seriálů. Některé kvůli akci jako třeba právě komiksové. Kdo chce rozebírat city tak ať se jde dívat na 2800 díl Ulice.

#59 ivuskalyruska
2.5.2015 | 0:25:10
Holldir

Zajímavé jak se tyhle debaty vyvíjí. Jedni fanoušci komiksů by nejraději viděli jen souboje hrdinů se záporáky, vraždění, násilí a drama…jo je to fajn, ale člověk kterému nevadí jen a pouze tato tématika na 200 díků musí být asi retardovanej. Nejsem fanda komiksů…moc dlouhý, věčně o jednom a tom samém a bez hlubšího provázání…

Herečka hraje roli k jaké se upsala…a hraje ji dobře. Kdyby ji hrála špatně neměla by tolik kritiky právě u těchto lidí

Tyto scény naopak dokreslují a připodobňují ten svět tam venku. A jen proto, že je v seriálu i něco víc než jen boj a rvačky ještě neznamená, že je to telenovela (pokud tedy alespoň víte co znamená telenovela)…Tipl bych, že těmto kritikům není ani 15 let:)

#58 Scarecrow
2.5.2015 | 3:53:26
Holldir

#39 FaNTa: Ve smallville bylo daleko více scén týkajících se hlavního hrdiny a zmíněné chloe. Velmi často diváci čekali kdy se vztah mezi nimi vyvrbí a co se stane…bylo to tam přes několik serií. A když odešla ona nastoupila jiná. Diváky věčně sralo přerušení romantiky a podobné situace v tak nevhodnou dobu
#40 tina.k: Hrdina není robot ani umělá inteligence…Hrdina je člověk…tudíž má city a reaguje nějak na své okolí. Taktéž jeho okolí tvoří lidé kteří se s tím vsím vyrovnávají jinak. Nemůže být každý svalovec, nemůže být každý chytrý…důležitým aspektem poutavého seriálu je vždy rozmanitost hrdinů a jejich okolí

Pokud je komix takový jak tady někteří prezentují tak je to opravdu jen komix pro malé děti a nevyzrálé lidi s IQ čvachtajícího bláta (jak může komixy číst někdo nad 15 opravdu nechápu)

#59 ivuskalyruska #60 FaNTa
2.5.2015 | 4:04:36
Gabbriela

No…beztak je to zase jen jeden z Oliverových plánů…na konci se jistě dozvíme, jak to bylo všechno naplánované, ale nechtěl ani nikomu nic říct, protože šlo o bezpečí všech a bla bla bla…Případně s ním tento plán mohl realizovat ještě ten Diggle ( ? ) a dozvíme se to na konci při nějakém flashbacku jako to bylo v případě Royovi " smrti "…protože jestli něco víme, tak to, že nikdy není nic tak, jak je vykresleno v traileru.

2.5.2015 | 7:26:40
Scarecrow

#55 Holldir: ano tyto scény příběh seriálů dokreslují ale upřímně v poslední sérii co odešly dva hlavní scénáristi ke Flashovi tak je Felicity hrozná. Bulí v každý epizodě a neumí se rozhodnout. Ano je normální nerozhodnost a to brečení ale tohle je prostě v abnormální normě. Je toho tam tak moc že se z toho stává pomalu telenovela.

2.5.2015 | 8:13:54
ivuskalyruska

#54 Scarecrow: Ne já říkám že ji nevyhodí kvůli těmto diskuzím :D L
#56 Holldir: Naprosto s tebou souhlasím ve všem ;)
#52 téčko171: Ne není to dobře pokud se to děje ve velkém rozsahu… ale jak sem již napsala -kolik lidí se bude dívat na 40 minut boje (ano pár by se asi našlo ale…) Prostě nejak tam ten děj propašovat musí a za mě postavy v takovém emocionálním rozpoložení jako je téď Felicity děj na OMEZENOU dobu vyvažují (ano asi by to nešlo celou dobu trvání seriálu ale teď je to podle mě ještě OK. )

#64 téčko171
2.5.2015 | 8:50:20
FaNTa

#56 Holldir: Já to vím já jsem to zmínil jelikož se na to koukám odznova takže tak

2.5.2015 | 8:54:30
Pišta Hufnágl

A to si představte – už se střílí venku. Za každého počasí! a to je jiná káva, než v teploučku a bezvětrňoučku v hale! To vám takhle foukne lehce zleva, a šíp hledáte hodinu (a to pouze v případě, že je oranžovej nebo podobně barevnej, za zelenejma nemá smysl chodit). Na druhou stranu, je to mnohem větší zábava, když do střelby vstupují vlivy okolí.

(Tak schválně – povede se mi změnit téma z té hověziny, co tu byla dosud, na něco rozumnějšího?)

2.5.2015 | 8:57:12
Baltik

Aneb naprosto zbytečných cca 50 příspěvku.

2.5.2015 | 9:20:15
ValdaM

Nějak námám náladu číst všechny ty příspěvky…sou­hlasím, že Felicity je v posledních dílech OK o proti jiným, kteří to zase neřeí vubec.

Jinak může mi někdo naznačit či odpovědět (klidně do zpráv) kdo bude podle Vás záporákem další série? Asi se posledni dobrou nějak nechytám :-D

A nevím jestli to tu bylo nebo nebylo řečeno, ale co když se Oliver dozvěděl, že Rass má tu biozbraň a celou dobu to hraje jen proto aby ji získal?

#65 Rubi
2.5.2015 | 10:37:18
téčko171

#59 ivuskalyruska: Nejde mi o děj jako takový, ale o to zpracování. Podívej se, jak pracovali se vztahy v druhé sérii a jak s nima pracují teď. Já třeba přiznávám, že jsem proti vztahu Olivera a Felicity, prostě mi k sobě nesedí, ale vadilo by mi to mnohem, mnohem míň, kdyby z toho tvůrci nedělali tak patetickou natahovanou nudli (odtud ta telenovela) a v podstatě středobod každýho dílu.

webmaster
2.5.2015 | 10:55:23
Rubi

#63 ValdaM: záporák další série už byl představen v poslední epizodě … bude to Damien Darhk, který vede organizaci H.I.V.E, ta která stála za zabitím bratra Johna Diggla

2.5.2015 | 11:37:02
Murphynos

Já mám s Felicity jen jeden zásadní problém a to je její ice time. Je na scéně moc často. Další věcí je, že když má ona názor, tak to z pravidla musí být správně a když někdo nesouhlasí, ta se akorát urazí. Ale věřím scénáristům, že se jí dál rozvinou do podoby, kdy byla boží.

2.5.2015 | 13:52:09
Mival

Bože, to jsou ale komentáře… :\

2.5.2015 | 15:06:38
mavi

Já s Felicity problém nemám.Dokonce se mi zamlouvá i její vztah s Oliverem, nikdo ho nedokáže vykolejit jako ona,zkoušelo to mnoho záporáků a jí k tomu stačí jedna dvojsmyslná poznámka.. Užívala jsem si ty jejich scény v 1 a 2 sérii.Teď čekám,že záporák v další řadě bude její otec.Jinak Oliver jako Al sah – him ,stroj bez emocí,fakt síla a úplně mě dostala ta scéna s Theou,když na něj vystřelila ten šíp-to bylo něco…

#69 Rubi #70 pindajara
2.5.2015 | 15:33:20
Rubi

#68 mavi: já myslím že je skoro 100% jisté že Damien Darhk je její otec, stačí si přečíst popis jeho osoby "je to wiffi ďábel " to mluví za vše

2.5.2015 | 15:36:05
pindajara

#68 mavi: Přesně tak. Souhlasím s tebou. Ať si řiká, kdo chce, co chce Felicity a Oliver se k sobě hodí, jak se řiká protiklady se přitahují. :D

2.5.2015 | 15:54:23
Vert1GO

Čítať 100 príspevkov ako sa hádate skoro mi hrablo v hlave.

Za mňa je to tak že ženy plaču v reálnom svete za oveľa väčšie kraviny ako Felicity. Uznať musíme že nie je v ľahkej situácii! a tí čo tu dávate bludy o tom že seriak je iný ako svet.. Tak sa zbudte. Serialy majú mnoho odvetví ;) od Walking dead cez Breaking Bad po Flasha jednoducho seriály majú obrovský záber ;)

Takže povedať že reálny svet nepatrí do seriálového je pekný bullshit. Arrow ako seriál sám o sebe nie je tak sci-fi. Keby sa tam.nemiešal Bary tak všetko až na Lazarus Pit by bolo vedecky vysvetlitelne a určitými percentami možné ;) Takže povedať že láska sem nepatrí je odvážne ;) predsalen koho by bavilo pozerať sa na ľudí ako na charaktery keby to boli len škatule bez citov všedných ľudí a nejakých tých svojich vlastností? :) O čom by to bolo.keby sme.nevedeli akej.povahy ten človek je a čo cíti??? podľa mňa ľudskosť a cítenie je to kvôli čomu nám samým behá pri.niektorých scénach mráz po chrbte. Tak.prečo potom brániť postavam v seriale aby neboli.len škatule riešiace či ich.niekto zabije?? a láska medzi Theou a Oliverom zohrala tiež veľkú rolu a je to predsa láska! takze si svoje bullshity napchajte niekam a buďte ľudia a nie.kreteni ;) (nikoho tým nechcem uraziť)

Osobne Felicity nemusím ale chápem ju ;)

Pre mňa top charaktery serie : Tatsu, Maseo, Malcolm, Ras, Oliver, Nyssa, The, Laurel sa konečne spamätáva tak hádam z nej bude niečo.

BTW. Som jediný ktorému sa ľúbi postava Amanda Waller? podľa mňa je to správňačka a sviňa v jednom.čo z.nej robí dosť mätúci a zaujímavý charakter ;)

#75 FaNTa
2.5.2015 | 17:21:43
alyss

Felicity je v klidu, ale má sedět v kanclu u počítače a ne se cpát do boj. akce, nechápu proč ji berou sebou na Nanda parbat …

#73 komja #75 FaNTa
2.5.2015 | 22:19:04
komja

#72 alyss: Aby si mohla pobrečet (asi za to dostává bonusy) xD

#75 FaNTa #76 HellTsuku
2.5.2015 | 22:39:33
pierres

Felicity by mela zahodit bryle, prebarvit se na brunetu a vrazit si piercing do nosu, tak vypadala nejlip ;-)

2.5.2015 | 23:22:40
FaNTa

#71 Vert1GO: Se vším s tebou souhlasím. Amanda je velmi zajímavá postava a velmi tajuplná. Jelikož jsem se o ní moc nedozvěděly.

#72 alyss: s tebou také souhlasím. Já jsem to tu už psal. Má zůstat v kontrolní „věži“ a ne se cpát do boje. Na Nanda parbat chápu proč jí poprvé Oliver vzal a to bylo kvůli Thee.

#73 komja: Seš trapnej…

#78 Rubi
3.5.2015 | 6:03:36
HellTsuku

Amanda není nějak zvlášť zajímavá postava kdo čte komiksy, tak ví, že je to ten typ „pro Ameriku cokoliv“.

#73 komja: N atom něco bude :D

3.5.2015 | 8:08:06
Hefoo

No tie komentáre som radšej nečítal ale môj názor nato čo robí teraz Oliver je asi takýto:

Podľa mňa Oliver to len hrá to, že mu Ra's vymyl mozog. Pamätáte si na neho rozhovor s Tatsu myslím s 10. epizódy? Tatsu mu povedala „Only student can defeat his master“. Oliver nepochodil u Merlyna a teraz má veľkú príležitosť sa od samotného Ra'sa sa učiť a potom spraviť čo je nutné. Neviem to podľa mňa to bude niečo takéto. A potom môj názor je, že prenechá ligu Nysse (prečo ju nechali žiť v 21. epizóde inak) alebo Maseovi to je asi možnosť druhá a má len tieto dve možnosti.

3.5.2015 | 10:29:28
Rubi

#75 FaNTa: je ale součástí Arrow týmu a nedá se předpokládat že by se dění z Nanda Parbat vysílalo online :-D tak proč by nešla s nimi? kór když jde o Olivera se kterým má ted už více než přátelský vztah

#80 FaNTa
3.5.2015 | 15:43:52
Syreen

tak taky něco přidám – osobně mám za to, že se Oliver nechal schválně „vtlačit“ do toho být adeptem – novým vůdcem Ligy zabijáků a to z několika důvodu – získal neomezený přístup k Ra's al Ghul a to proto, aby získal onu nebezpečnou zbraň a aby eliminoval současného vůdce – i právě proto mu jeho přítel Masao pomáhá a zachránil mu život, aby pomstil svého syna, který díky nákaze(zbrani) zemřel věřím, že to vše má Oliver promyšlené a je možné, že na tom alespoň částečně spolupracuje s Wellerovou z A.R.G.U.Su (na to jsem zvědavá či mi to další díly vyvrátí) Felicity – rozhodně jedna z nejoblíbenějších postav, miluju její matku i ji – Oliver ji právě miluje proto jaká je – líbila se mu již, když ji potkal poprvé, když se na rozka Wellerové vrátil do StarlingCity a byl to on, kdo si ji vybral za svého nejbližšího spolupracovníka a držel si od ní odstup tím, že měl jiné ženy, protože věděl, že s ní do toho spadne, jak by taky ne, je nádherná, trhlá, vtipná, chytrá, loajální.....­.oproti Laurel, která je v 75% neskutečně protivná a jedná z mého pohledu kolikrát nepochopitelně (nutno dodat, že i Laurel mám ráda, ale Fel hraje prim), je Feli osvěžující, soucitná, vášnivá......... a zatraceně sexy

#81 Revoemag
3.5.2015 | 18:10:46
FaNTa

#78 Rubi: U ní se to online ani Live nepromítá, ale u nás jop (teda jen online) :D

3.5.2015 | 19:01:48
Revoemag

#79 Syreen: No vtlačit být adeptem. To by znamenalo, že chtěl, aby Thea zabila Sáru, aby on musel jít bojovat s Rasem, nechat se skoro zabít, což přežil pouze náhodou, potom schválně nechal umírat lidi ve SC, šel na policii a nechal prozradit svou identitu, aby to nasledne Roy vzal na sebe, aby potom Ras skoro zabil jeho sestru s tím, že ji oživí a možná se z ní stane duševní chudák :-D To by měl teda promyšlený jako prase to „vtlačení“ do role nástupce :-D

3.5.2015 | 22:55:06
Kaschi_CZE

Jeste je zajimavy kanadsky promo…

5.5.2015 | 9:45:37
Nykki-S

#41 téčko171: Já Laurel mám ráda, ale dříve jsem komentáře a všechny nenávisti plné slohy nečetla, samozřejmě každá postava v seriálu je svoje a někomu někdo nesedne, někomu právě naopak. Já mám rozkoukáno 27 seriálů a ani u jednoho jsem v žádné diskuzi nenapsala o nějaké postavě nic špatného- nepočítáme psychopatickou ženskou, která znásilnila a zabila 4 jiný ženský.. :D

#5 darkHannibal: No tys to vzal vážně hezky, víš co jsem tím myslela? To, že žena je citlivá osoba a když se jí děje to, co Fel, tak je jasný, že se nebude vtipkovat a sršet pořád úsměvem, ale ukáže i jiný city-opravdový- ne něco co se někomu neděje, dokáže, že i v seriálech jsou normální lidé s obyčejnými starostmi- a to je třeba právě pláč, jenže volové tvého typu to nikdy nepochopí. ;)

#84 FaNTa
5.5.2015 | 18:53:43
FaNTa

#83 Nykki-S: Máme to nastejno. Sice můj počet rozkoukaných serialu je menší, ale i tak. Mě se líbí v serialech ty postavy, které každý kritizuje. Př. Once Upon a Time (Emma tato postava se mi strašně líbí, ale když se koukneš na fan stranku tu na edně tak jí tam furt někdo přeje smrt) nebo Teen wolf (postava Scott McCall tato postava srší charismem a také je velice citlivý i když musím přiznat, že mě někdy štve, ale i tak je to u něj jedno.) Nikdy v životě bych nekritizoval postavy, který se mi nelíbí, jelikož se každému líbí někdo jinej a to já beru. Ale už nemůžu číst nikde to hatování a nenávistné připomínky ostatních.

PS: to co si napsala k darkHannibal– S tebou souhlasím. V každém serialu musí být alespoň nějaké ty city. Pokud by tam city nebyly tak by každé postava byla jako robot a na to by se nedalo koukat.

5.5.2015 | 20:13:39
makje

No pokud tomu nevymyslí epic zvrat, tak sbohem a šáteček.. Nemá cenu sledovat dál. Zatím mi připadá, že tvůrci neví co by a je to čím dál tím o ničem – joo jasně, svatba s Nyssou a vyhlazení Starling city, to je terno fakt (ironie)..

5.5.2015 | 22:34:20
Serenitka

Já jen doufám, ikdyž je mi to tak trochu jedno už.., že další série bude zajímavější, ale nevím, co by s tím museli udělat, aby se tak stalo. Ze seriálu vymizelo všechno zajímavé.. Hong Kongské flashbacky jsou nudné. Sarah s Royem jsou fuč, zůstala tam trapná Laurel s otravnou Fel, která by mi ani tak nevadila, jen ta zaláskovaná linie mezi ní a Oliverem, k tomu nikdy nemělo dojít, vždycky se mi líbilo, jak z něj byla Felicity paf, než se to stalo skutečností a to ještě tak stupidní formou… na druhou stranu jsem rád, že se nevrátil k Laurel To si jeden nevybere:) No držím tomu palce v další sérii, tady se snaží aspoň ten konec nějak zachránit, takže na dokoukání to bude.

6.5.2015 | 10:57:42
armunder

#1 Nykki-S: Lepší by bylo at Felicity chcípne protože taková ubrečená nafna do serialu nepatří a nesvlékla se úplně to je nejvíc na hovno to má být seriál pro chlapy! No co to je ? To Laurel je lepší kus než nějaká ubrečená felicity!

7.5.2015 | 19:15:54
armunder

Felicity je už zbytečná když je Oliver Rash All ghul a Rasem zůstane tobude všichni čumět až spustí tu omegu zničí Starling city.

7.5.2015 | 19:17:51
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama