Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Prodloužená upoutávka k epizodě Dark Waters

Prodloužená upoutávka k epizodě Dark Waters

Podobně jako u podzimního finále seriálu The Flash se i podzimní finále seriálu Arrow dočkalo svého vlastního prodlouženého traileru.

30 0
8.12.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /102

Stardos

Z té smrti bych vyřadil Laurel.Má možnost umřít,ale podle traileru to vypadá,že Damien všechny až na ni.Má i Quentyna a Malcolm k němu taky zavítá

8.12.2015 | 19:03:43
karlospajdos

Tak to bude hodně brutální podzimní finále!!! (y)

#3 Adélka_MucQ
8.12.2015 | 19:04:30
Adélka_MucQ

#2 karlospajdos: Ale taková jsou přece nejlepší! :D :D

8.12.2015 | 19:28:13
Baltik

To už je rok, co sme tu začli špekulovat nad tím, jak přežil Oliver ten pád ?

#5 Denko069
8.12.2015 | 19:48:02
Denko069

#4 Baltik: Nepríde, že to bolo tak dávno, že? :D

#6 Vission
8.12.2015 | 20:04:45
Vission

#5 Denko069: já se zeptám jinak ;) To už je to rok co jsem dal dvě a půl serie nonstop přes víkend :D

8.12.2015 | 20:06:49
armunder

Felicity umře a to bude to podzimní finále! nikdo jiný nemůže v téhle epizodě umřít! Protože jí zabije dark. No v čem to byla jestli v plynu nebo páře tak umře stoprocentně. no a omlouvám se fanouškům co milují Felicity ale seriál tam takhle smiřuje.

#9 Scenárista s veľkým S #10 Ellennnka
8.12.2015 | 20:16:58
deadpool

pokud to serial udela /zabije felicity / tak se k nemu vratim :D

8.12.2015 | 20:21:25
Scenárista s veľkým S

#7 armunder:

Olicity gang ta ukrizuje! :D

Ja dufam v smrt Felicity, aj ked na nieco take scenaristi Arrow nemaju! Podla mna nas vo finale tohto roku caka otvoreny koniec 9 epizody, takze udusit sa moze kazdy, ale v 10 epizode dostanu protijed, alebo po puse a kvapkach slz zasa oziju!

#10 Ellennnka
8.12.2015 | 20:25:40
Ellennnka

#7 armunder:
#9 Scenárista s veľkým S: Pánové, pokud má Felicity dostat ve 12.díle přezdívku, což je potvrzené, tak vás musím zklamat, ale minimálně ještě 3 díly se s ní shledáte, takže vaše představy o úmrtí v plynu si odpusťte :-)

#11 Scoop #13 Scenárista s veľkým S
8.12.2015 | 21:02:10
Scoop

#10 Ellennnka: A co když její přezdívka má být „Dead Barbie girl“. :) Stále je tu naděje, že mid-season final bude mít šťastný konec pro nás :).

#12 Ellennnka
8.12.2015 | 21:07:16
Ellennnka

#11 Scoop: silně o tom pochybuji. ale jo, mít sny je dobrý :-) tak sni dál :-)

#16 armunder
8.12.2015 | 21:09:07
Scenárista s veľkým S

#10 Ellennnka:

Je jasne, ze to prezije, ale Oliver prezimoval tiez mrtvy! V 10 epizode ju ozivia, teraz je to v mode.

8.12.2015 | 21:12:30
totti

Ak v seriáli plynie čas ako u nás, tak na úmrtie niekoho je dosť skoro. Keď sme videli ten hrob, tak tam bolo písané „O šesť mesiacov“, zatiaľ prešli len tri

#15 Scenárista s veľkým S
8.12.2015 | 21:21:26
Scenárista s veľkým S

#14 totti:

DD mozno Felicity sposobil krvacanie a opuch mozgu, co malo za nasledok komu, v ktorej bola 3 mesiace a nasledne zomrela!

#18 armunder
8.12.2015 | 21:25:26
armunder

#12 Ellennnka: Stejně jí zase ožíví vždyt to je Arrow ;)

8.12.2015 | 21:28:02
Argenium

opravdu tady jsou ještě lidi, co se v seriálu, který je podle komiksu, diví a nadávají, že a jak Oliver přežil ten pád… ? vážně ? já vím, že lidi jako scénarista jsou už docela trollové, ale Felicity mi přijde v týhle sérii mnohem mnohem snesitelnější než ve třetí… celkově třetí sérii až tak špatná nebyla… (ano, na druhou ani zdaleka neměla, ale horší =/= špatná) jestli mě něco vadilo na třetí sérii, tak to bylo upřednostňování Olicity před hlavním dějem, ztrapnění Ligy a hlavně slabé finále, kde byl potenciál, který zahodili… tahle série je fajn, jenom tam zase cpou Olicity, když to není nutný… nevadí mi ten vztah, klidně ať jsou spolu, ale to co většině normálních lidí vadí je ne ten vztah nebo Felicity, ale to že z toho je pomalu hlavní linka… a mimochodem… pokud je nějaká postava v traileru v nebezpečí, vážně si myslíte, že zemře… ? ;) ještě jsem to u seriálů jako Arrow nezažil, co si pamatuju (můžu se mýlit)

#21 Čelo #24 Scenárista s veľkým S
8.12.2015 | 21:29:36
armunder

Nebo ji Oliverovi Ožíví Damien Dark :D A Oliver dostane nabídku přidat se k HIVE
#15 Scenárista s veľkým S:

#19 Scenárista s veľkým S
8.12.2015 | 21:32:02
Scenárista s veľkým S

#18 armunder:

Zaujimave, takze podla teba by sa Oliver dokazal infiltrovat do H.I.V.E? Ale to by musel nejako preukazat oddanost, napriklad ak by uniesol manzelku Diggla!

8.12.2015 | 21:45:08
lukasplechacek

Felicity umřít nemůže. V dalších dílech dostane přezdívku a nemyslím si, že by tvůrci byly tak hloupí a oživili další postavu. Toť moje teorie :)

8.12.2015 | 21:52:35
Čelo

#17 Argenium: Vždyť to tady v diskuzi nikdo neříkal ? :D Jen si připomínal, jak ten čas letí ! :-)

8.12.2015 | 22:31:49
Kubyk002

Sice mi už ve 4 sérii Felicity nevadí, ale jak v crossoveru připoměli jaká dokáže být píča (omlouvám se za tento výraz, v reálném životě bych takto ženu nenazval) a jak začnou řešit Olicity, jak jde ten seriál zase dole, tak se modlím, ať je to na konci série ona, kdo prdí do hlíny… v týmu Arrow její místo nahradí ten labužník prdelowy černý, a bude… i když tady zase existuje riziko, že tam bude nějaký bližší vztah s Oliverem :D :D :D a za pár dílů si na ni nikdo ani nevzpomene a Oliver skončí stejně jako v komiksech s Laurel…

#25 paule
8.12.2015 | 22:36:28
deadpool

presne jak se tady pise ten vztah neni problem problem je to ze nam to cpou jako hlavni linku .

9.12.2015 | 7:51:53
Scenárista s veľkým S

#17 Argenium:

Pôsobíš ako človek, ktorému je možne servírovať aj prvotriedne sračky, pretože ty si na nich budeš pochutnávať aj tak! Musím sa vrátiť k pádu Olivera v S03E09, v predmetnej scéne sa scenáristi vysmievali inteligentnému divákovi, ktorý čakal záchranu v podobe LP a nie liečivých byliniek a olejov! Tretia séria bolo to najhoršie čo som mal možnosť vidieť, trilógia bez hlavného hrdinu korunovala seriál na odpad roku! Takže ak vyjadrujem negatívne stanovisko k odpadu, tak určite netrollujem, ak vieš čo to slovo vôbec znamená a v akej súvislosti je ho možne použiť! Trollom ma nazve niekto, kto nemá vo svojom profile svoje skutočne meno, toto je výsmech, tak sa bež schovať a moju osobu nechaj na pokoji.

Hlavná dejová linka je degradovaná tou Olicity nezmyslom, s ktorým je už potrebne nadobro skoncovať! Vážne, ja nemám v zaujme v epizóde 12 , 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 riešiť vzťah Olivera a Felicity, keď Felicity zisti, že je Oliver klamal o dieťati, o ktorom jej už povedal! Je to hotová komédia!

#30 Argenium
9.12.2015 | 9:23:38
paule

#22 Kubyk002: a když skončí s Laurel tak za 5 dílů každý bude nadávat na Olirel a říkat jak je potřeba aby Laurel umřela.

#28 totti
9.12.2015 | 10:20:22
artep13

Pánové, už delší dobu tady sleduji vaše příspěvky a přemýšlím co hulíte? Nebo jedete ještě v něčem tvrdším?? Je to jen seriál a nemůže se líbit všem a vy máte možnost volby, líbí se mi, sleduji jej, nelíbí se mi, faj nikdo vás u něj nedrží, najděte si jinej, no ne? Vždyť je to tak prosté! Nebo vás víc než ten seriál, bere to vaše věčné prskání a nadávání jak to stojí za starou bačkoru?? Urážení se navzájem?? A pozor, je úplně jedno jaké máte IQ (nebo si myslíte, že máte) urážka je pořád urážka a vyřčená urážka především degraduje urážejícího a ne naopak (to by jste vy s tím mega IQ měli vědět).Hlavně si prosím uvědomte, že je to pouze seriál, berte jej s nadsázkou, není to realita!! A to že se to někomu líbí a jinému ne, je fajn, protože nějak si nedovedu představit, že se všem bude líbit jedno a to samé :-) Nadávat někomu proto, že má jiný názor než já mi přijde dost omezené (nechci urážet, ale nevím jak výstižněji to napsat, nemám tak vysoké IQ).

#29 lukasplechacek
9.12.2015 | 10:35:04
artep13

Jo, jinak musím, říct, že se tu najdou i příspěvky, které jsou inteligentní a i když s nimi třeba nesouhlasím, respektuji je i autora, protože jsou napsané bez zbytečných vulgarit, urážek a jsou objektivní … bohužel je jich tu opravdu velmi, velmi málo, ale i tak – Díky za ně :-)

9.12.2015 | 10:40:44
totti

#25 paule: Pokiaľ to nebudú uprednostňovať pred hlavným dejom, tak nikto nadávať nebude. A tiež pokiaľ nezmenia Laurel. Felicity bola fajn v 1. a 2. sérií, ale od 3. je neznesiteľná. Ak to nespravia s Laurel, tak to málokomu bude vadiť

9.12.2015 | 11:53:49
lukasplechacek

#26 artep13: Souhlasím s tebou

9.12.2015 | 16:22:30
Argenium

#24 Scenárista s veľkým S: milý pan scénárista asi nepochopil, že nepotřebuji, aby mi daný seriál přivodil několikanásobný orgasmus… stačí abych u toho neusnul nebo neměl chuť si vytrhávat oči a následně si je servírovat (k čemuž se třetí řada v jistých ohledech občas blížila, ale tak stalo se, co už)… ohledně toho pádu… inteligentnímu divákovi, jak ty říkáš, by bylo jedno, jestli ho oživí LP nebo bylinkami nebo přiletí ufoni nebo ho vyléčí slzy jednorožce… dost lidí tu nadávalo, že se v LP rovnou můžou vykoupat všichni a najednou je chyba, že LP nepoužili na Olivera ? aha… neboj se, vím moc dobře, co trollovat znamená… ty v 80% nepíšeš seriozní komentáře… na to už tu přišla většina lidí, takže jestli nemáš někde v rukávu nějaký chytrý důvod jak mi sdělit, že jsem sračkožrout a že masturbuji u Olicity porna nebo něco podobného… bylo mi ctí odpovědět na tvůj přínosný komentář :)

#34 Scenárista s veľkým S
9.12.2015 | 18:05:06
dadinka

Vlastně proč nemáte tak rádi Felicity ? Jako nedivám se na každý díl Arrowa jo :D, takže ji vidím jen zřídkakdy. To je fakt tak otravná, nebo co ?

#32 Stardos #33 Baltik
9.12.2015 | 18:21:44
Stardos

#31 dadinka: Mě nevadí.A pro všechny její hatery: Ne,nejsem fanoušek s Olicity a je mi jedno kdo s kým je

9.12.2015 | 18:41:18
Baltik

#31 dadinka: Nechápu, jak se můžeš nedívat na všechny díly…

9.12.2015 | 19:07:15
Scenárista s veľkým S

#30 Argenium:

Tak tu sa asi rozchádzame, pretože ja mám rad kvalitne seriály, ale aj keď seriál nie je kvalitný, tak by mal aspoň dávať zmysel! Inteligentnému divákovi nebolo jedno ako bude Oliver zachránený, pretože aj keď sú bylinky a oleje „zázračne“ určite nedokážu vyliečiť zranenia, ktoré Oliver pri páde utrpel! Scenáristi to nezvládli, jasným dôkazom, je zmena polohy bodnutia mečom! Pokiaľ viem, v tom čase za LP ešte len začala objavovať, takže radšej disponuj informáciami, než vypustíš nezmysel! Píšem stanovisko s odvysielaným častiam, ja viem, že ak by som tu písal príspevky, kde by som seriál Arrow velebil, tak som za trolla nebol označovaný, ale bohužiaľ, Arrow je odpad a je potrebne vyjadriť negatívne stanovisko k odpadu! Keď sme už opri odpade, tak by sa dal označiť koniec tvojho príspevku, na ktorý nebudem reagovať.

Pekný deň. Matúš Bereš

#42 Cesc
10.12.2015 | 8:51:11
armunder

Omlouvám se všem fanouškům vím kdo je v tom hrobě do opravdy!

Felicity viděl jsem to v promo traileru. Na desátou epizodu. On jí Oliver neoživí protože to mělo všechno velké následky. Tenhle seriál jde fakt podle komiksu a Oliver se dá do hromady S Laurel.

#37 Iris13 #38 Ellennnka
10.12.2015 | 9:41:27
armunder

Jinak reakce na můj koment po devátém díle.

10.12.2015 | 10:06:29
Iris13

#35 armunder: Jak se již začalo řešit snad skoro pod každým shrnutím posledního dílu (tím myslím zahraniční servery), tak tento závěr je předčasný.

Nechci se pouštět do debat o Olicity nebo jakékoli jiné slovní zkomolenině. Přestože události posledního dílu NEvylučují, že Felicity bude v hrobě… do toho „osudného“ momentu Olivera stojícího nad hrobem zbývají ještě tři měsíce. Takže samozřejmě stále existují možnosti, jak by se tam mohla ocitnout, ale v nejbližší době se to nezdá pravděpodobné. Část fanoušků se domnívá, že ji nechají převzít „pozici“ Barbary Gordon jako Oracle (pokud by jako následek zranění, měla poškození páteře). Nejsem si jistá, že by si troufli, ale možné to je. Tak jako tak se nám má ještě představit její otec (horkým kandidátem je Tom Amandes jako Calculator), takže bych ji ještě nepohřbívala.

#38 Ellennnka #39 armunder
10.12.2015 | 12:40:40
Ellennnka

#35 armunder:
#37 Iris13: Amurder, nic ve zlém, ale…

1) v 11 díle dostane přezdívku. 2) v 12. díle je normálně vyfocená na fotkách z natáčení – díl s Royem. 3) snad si tomu nevlítl na špek :-D 4) Iris má pravdu, jsou to JEN 3 měsíce, které navíc ještě SCHVÁLNĚ v seriálu zmiňovali… 5) Vždycky umřel ten, na koho se upírala nejmenší pozornost! Takže další důvod, proč si myslet, že tohle určitě nebude tak, jak schálně CW propaguje. 6) seriál je ve 4 sézóně, pro prodej a opakování v mezičase bez pauzy atd a prodej a bla bla marketingových věcí je hodnotné, aby seriál měl alespoň 88 dílů, ideálních je však 100… takže víme, že 88 dílů se dočkáme určitě, tvůrcům však jde o 100. To znamená, že musí mezi diváky udržovat napětí, nutit je to sledovat… a sem tam to zaplácat nějakou blbostí… V okamžiku, kdy by kuchli Fel, prostě část diváků odejde a NE, kvůli Laurel opravdu nepřijdou. Tudíž by se to na sledovanosti opravdu velmi odrazilo. !

#44 Rubi
10.12.2015 | 13:03:45
armunder

Ne Oliver stojí před hrobem v desáté epizodě hned potom https://www.youtube.com/watch?… a Felicity je jediná která byla blízko Barrymu musíš se koukat i na Flashe abys to pochopil. U kdyby byl v tom hrobě někdo jinej. Tak je přece jasný že tam nebude Barry Alen.

#37 Iris13: A Iris a ty Barryho musíš přece zná když seš sním v týmu :D že ostatní postavy z Arrow mu jsou ukradený!

#40 Ellennnka
10.12.2015 | 13:05:51
Ellennnka

#39 armunder: chlape, nevím jak rozumně ti napsat, že to, co jsi zrovna napsal, je scestné :-)

10.12.2015 | 14:35:32
Dorea

řekla bych, že ten hrob bude patřit Felicity, ale ve skutečnosti bude prázdný a Felicity Oliver „uklidí“ někam do bezpečí

10.12.2015 | 14:56:01
Cesc

#34 Scenárista s veľkým S: Teď už nemá cenu řešit chyby ve scénaři, protože s timhle seriálem to jde z kopce už dlouho, co se týče kvality … naštěstí neztratil akčnost a když už jednou na něco dlouho koukám, tak se na to budu koukat dál, i když mi vadí ty všelijaký kouzla, magie, oživování mrtvol, to, že ženská zkope do 10 vteřin 5 chlapů a další blbosti. ;)

10.12.2015 | 15:03:14
MrGandy

Mně zase zaráží, že si okolní svět nevšimne toho, co se děje ve mstě. Ano, seriály jsou stavěny tak, že každé město je samotné „území“, ale i tak. Kam se poděl ARGUS? Kdyby tam Amanda naposílala pár stovek vojáků a techniku na ochranu, pomohlo by to určitě. A „Felicitina“ firma by mohla mít taky větší váhu. Vždyť dřív to byla jedna z nejdůležitějších součástí hlavního děje… Taky mě celkem mrzí, že Malcolm dostal takhle naklepáno… postupně se mi začíná celkem líbit, ale není to ten pravý Ras. A tady se dostáváme zase k tomu, že skvělá postava Ras, který by mohl v seroši sehrát ještě hodně na další 2, 3 série je fuč… A to není jen tak kdejaká postava…

10.12.2015 | 15:24:14
Rubi

#38 Ellennnka: Ten kdo chce opravdu věřit tomu, že Felicity umře tak mu to nikdo nevymluví :-D I kdyby mu osobně zaklepala u dveří … tak ale zase hezký dárek k Vánocům pro všechny odpůrce :-D

#46 Ellennnka
10.12.2015 | 15:49:01
artep13

Asi některé z vás zklamu, ale podle slov výkonné producentky Wendy Mericle: v polovině série Felicity přijde Oliverovi na tajemství se synem a naruší to jejich vztah … kdyby byla v hrobě šlo by to těžko … ale každopádně je pěkné mít svůj sen, tak sněte :-)

#46 Ellennnka
10.12.2015 | 16:01:56
Ellennnka

#44 Rubi:
#45 artep13: tak nějak. i když co jsem lustrovala net, vybavujete si… jak loni měnili název epizody 3×05? původně oracle? našla jsem celkem dost fotek z natáčení arrow, kde je invalidní vozík…

Jako osobně doufám, že to takhle nepohnojí, ale stát se vše může. wendy mne baví :-D dává dopředu spoilery jak hora :-D

#47 Rubi
10.12.2015 | 16:22:32
Rubi

#46 Ellennnka: Na to Oracle si vzpomínám, už tehdy se vyrojily spekulace že by mohli jít touhle cestou … ale jestli zůstane ochrnutá, tak jako nevím … ale zase podle záběru to vypadlo že to schytala někam do žeber, tedy stejně jako Oliver před rokem tím mečem … takže určitě bude stačit penicilínový čaj a bude v pohodě :-D

#52 Ellennnka
10.12.2015 | 16:30:28
Scenárista s veľkým S

Promo Arrow S04E09

Takze z proma je jasne, ze Felicity sa do nemocnice dostane ziva, takze na jej smrt nie je potrebne cakat, pretoze ziadna nepride. V prome je Oliver nad hrobom Felicity, dozvedeli sme sa aspon jednu vec, Felicity 4 seriu prezije a v hrobe mozeme cakat niekoho ineho! Vsetko je to iba plan CW, je potrebne, aby sa serial riesil, preto prislo zranenie Felicity. V 11alebo 12 epizode bude zasa v poriadku, som sklamany, ze si moze niekto mysliet, ze je mrtva. DD sa chysta znicit mesto, alebo cely svet, preto vytvoril to co vytvoril, aspon uz vieme o co sa usiluje.

10.12.2015 | 17:01:23
Scenárista s veľkým S

Palmerova technologia bude hrat ulohu pri zachrane Felicity!

10.12.2015 | 17:03:35
Baltik

jj, díky za spojlery…

10.12.2015 | 17:28:39
Baltik

spoilery(kdyby mě někdo chtěl nazziovat)**

10.12.2015 | 17:29:17
Ellennnka

#47 Rubi: doufám, že tohle nebude její nick. Osobně mám nejradši její Bitch with Wi-Fi, ale než by tohle v terénu řekli, tak by bylo pozdě :-D Takže čekám něco jiného. Ovšem pak tu máme už lehce scifi úvahy… kulaté působiště felicity v doupěti… kulatý stůl jak za krále Artuše… Takže pevně doufám, že vozík bude na díl, dva.. než se srovnají zranění. Rozporuji s tvrzením o podobným zásahu jako loni v 3×09. Fel byla střelena bokem, jde to vidět i na záběrech, kdežto oliver přímo. V případě Fel se spíš dá zasáhnout obratel, případně poškodit míchu. To ale jen tak na okraj.

Podle mne je tuhá prostě Laurel :-D

#79 FanArrow
10.12.2015 | 17:50:47
I Like Al Sah-Him

:D Nechcem sa vá mdo toho moc miešať, ale pokiaľ Felicity zostane ochrnutá, tak mám pre Olicity hejterou dobrú správu – už nebude môcť s Oliverom „chodiť“ :D :D :D (Trochu čierny humor) :D

10.12.2015 | 18:08:44
téčko171

No nevim, co byl v dnešním díle ten cliffhanger, když i naprostému idiotovi musí být jasné, že Felicity prostě nezemře a jasné by to bylo i kdyby nevykecali, že dostane po vánocích přezdívku. Já osobně doufám, že na tom vozíku skončí – nikoliv ze škodolibých důvodů (já už úplně vidím, jak některým sektářům vystoupla na čele žilka), právě naopak, aspoň by ta postava a celý to Olicity dostalo novej, krásně tragickej rozměr, pokud k tomu ještě dostane přezdívku Oracle, tak prostě i já říkám, že to bude cool. A proboha živýho, třeba by tu její matku z toho vozíku konečně kleplo a mně by při tom jejím jekotu nemusely zalejzat kulky zpátky do těla…

#58 Ellennnka #101 HellTsuku
webmaster
10.12.2015 | 18:13:03
armunder

Felicity je postřelená a už muže chcípnout! Nesmí to být romantika to zakazuju! Seriál pro ženský tohle! Hrob je pro Felicity připraven! Ještě do něj musí nastoupit :D Felicity nedostane žádnou přezdívku a Damien dokoná své dílo! At žije Damien Dark! Prostě jí nepůjde pomoc když je postřelená a krvácí. Tade pokud si jí zas Oliver neoživí pres Lazarus pit.

#56 Ellennnka
10.12.2015 | 18:24:02
Ellennnka

#55 armunder: sis něco šlehnul? :-D myšleno v dobrým :-D

#59 Baltik #69 armunder
10.12.2015 | 18:30:48
edaname

Its time to travel back in time … Run Barry Run !!

10.12.2015 | 18:33:56
Ellennnka

#54 téčko171: Téčko, vesměs s tebou souhlasím, dostalo by to zcela nový rozměr. Upřímně, furt by tu ale byly dohady typu, že oracle tam nepatří atd… si nevybereš. Já tam naopak vidím indicie, že ji zapojí víc do terénu. ostatně po 4 letech by už trénink asi dostat mohla :-D navíc z twitteru a instagrau vím, že začala trénovat box s cassidy. I kdyby to někomu jasné nebylo, že nezemře. Tak ale v díle bylo jasně ukázáno, jak se přestal oliver ovládat a začal mlátit duchy, což je prostě v rozporu s chováním u hrobu. Jak říká od prvního dílu,… tam skončí Laurel. Alespoň podle mého názoru a dnešní díl mi k tomu ještě víc nahrál – dost často měla stejné dialogy jak F, tak L.

souhlasím ale s tebou v tom, že ten jekot Donny je na ránu :-D

#61 téčko171
10.12.2015 | 18:38:27
Baltik

#56 Ellennnka: Už tu(a nejen tu) delší dobu píše věci, které se moc nezakládají na logice.

#60 Ellennnka
10.12.2015 | 18:39:32
Ellennnka

#59 Baltik: já moc diskuzí na edně zase nečtu, i když seriálů mám v odběrech víc, takže mne to tady celkem překvapilo :-)

10.12.2015 | 18:45:16
téčko171

#58 Ellennnka: Tak s tím, aby Felicity chodila do akce a ještě k tomu na úkor mrtvé Laurel zase kategoricky nesouhlasím. Po Ra's al Ghulovi by to byl další pohrdavý výsměch původní komiksové postavě. S Felicity jako Oracle pblém spíš nemám, protože se od začátku prezentuje jako někdo s výjimečným nadáním pro práci s počítačem a technologií, ale pokud by měla chodit do akce s Oliverem mlátit padouchy a ještě k tomu jako náhrada za Laurel, nedej bože jako ujetá CW verze Black Cannary, tak to jako vážně ne, no.

#62 Ellennnka
webmaster
10.12.2015 | 19:04:35
Ellennnka

#61 téčko171: tak jsem to nemyslela :-) spíš jako že nebudou plašit stylem jako doteď… panebože, ona je tam sama… :-D od loňska ji prezentují postupně jako schopnou se o sebe do určité míry postarat. a do akce ji opravdu brali jen tehdy, když byla potřeba mít přímý přístup k technice. takže jsem to opravdu myslela tak, že by to nebylo třeba jednou do roka, ale já nevím, 4× do roka :-) Zase tahat ji díl od dílu do akce, tak by to rozčilovalo i mne a to jsem jak fanda Olivera, tak fanda Fel, tak i Olicity. Ale verze druhé black canary by mne vytáčela do nepříčetnosti. Já mám s oraclem problém jedinej… koukám na gotham a tam je barbara dost vyšinutá :-) z jinýho zdroje si postavu nepamatuji, takže tady by se mi to těžko snášelo. Ale jo, obě blond jsou :-D

#63 téčko171
10.12.2015 | 19:09:59
téčko171

#62 Ellennnka: Na Gotham nekoukám, ale tamní verze Barbary snad Oracle ani není a být nemá, ne?

#64 Ellennnka
webmaster
10.12.2015 | 19:16:46
Ellennnka

#63 téčko171: no, nevím jestli být má, nebo nemá. tv gothamu je jasný padouch, ještě k tomu vyšinutý a gordona si nevzala. Navíc poměrně nedávno spadla z velké výšky… tak, že si pravděpodobně musela pochroumat tělíčko. ale myslela jsem to tak, že jak je těch komiksových seriálů více, je pak těžké se oprostit od nějaké představy, když člověk pořádně nezná komiksový svět.

#66 téčko171
10.12.2015 | 19:20:20
Ellennnka

musíš uvažovat tak, že dejme tomu třetina lidí to sleduje bez nějaké hlubší znalosti DC a Marvel. Já mám doma muže, co sice komiksový svět nemiluje až za hrob, ale má v tom nějakou povědomost a sleduje vše, co vyjde – filmy a seriály. Já jako hodná žena… se k tomu většinou připojím :-D I když je fakt, že na to nakonec koukáme většinou odděleně :-D Já nestojím o jeho názory, on o mé :-D

10.12.2015 | 19:23:29
téčko171

#64 Ellennnka: Tak to tě snad uklidním tím, že Oracle je Gordonova dcera, ne žena. A pokud nestačí ani to, jedná se většinou o zrzku. Felicity s ní má hodně podobný brejle, když se ta kamera postaví do správného úhlu, občas se na nich vytvoří i světelný odraz, úplně jako v komiksu. Bože, jestli z ní fakt udělají Oracle, jsem ochoten jim některé menší křivdy z třetí řady i odpustit a zapomenout.

#67 Ellennnka #71 paule
webmaster
10.12.2015 | 19:26:43
Ellennnka

#66 téčko171: jestli je to tak, tak v tom případě si to jdu dohledat. Ale i tak, je to zase postava z Batmana, tudíž další důvod ke kritice arrow seriálu :-D Chápu ale správně, že ona je ochrnutá trvale?

#68 téčko171 #70 armunder
10.12.2015 | 19:28:54
téčko171

#67 Ellennnka: Je, předtím byla Batgirl, než ji Joker střelil do zad a posadil na vozík, ale jemu navzdory se jedná o super postavu. Jako jo, je to další postava z Batmana a tak rok, dva zpátky by mě to i sralo, ale po Ra's al Ghulovi už si říkám, že to horší být snad nemůže, na Oracle není moc co zkazit a toho Batmana v Arrow universu stejně nikdy neuvidíme (proboha, aspoň v to doufám), tak co…

#78 totti
webmaster
10.12.2015 | 19:32:04
armunder

#56 Ellennnka: V téhle sérii umře vzdyt tohle je už kravina! A už to není vono! Když nevidíš jaká je to kravina už ?

10.12.2015 | 19:34:57
armunder

#67 Ellennnka: Nenávidím Felicity! Tahle postava už mě s*** a nejsem jedinej furt bulí jak nějaká **** nejhorší postava v celým Arrow a o co že bude tom hrobě!

#73 Ellennnka
10.12.2015 | 19:37:12
paule

#66 téčko171: celkem tady riskuješ brzo na sebe přivoláš hněv sektářů v čele s pánem který ví všechno nejlépe a dokázal by všechno vylepšit

#72 téčko171
10.12.2015 | 19:38:03
téčko171

#71 paule: Vím koho myslíš, avšak zdá se, že to označení „sektáři“ používáš v poněkud jiném smyslu, než jak ho používám já.

#74 paule
webmaster
10.12.2015 | 19:44:41
Ellennnka

#70 armunder: asi by ses měl hodit do klidu :-D v třetí sérii byli ufňukaní všichni :D

#76 armunder
10.12.2015 | 19:49:39
paule

#72 téčko171: no možná máš pravdu ale já to beru tak že sekty tu jsou 2. Jedna miluje Olicity a jejich scény a druhá netouží po ničem jiném než smrti Felicity

#75 téčko171
10.12.2015 | 19:58:35
téčko171

#74 paule: Tak to jsem rád, že nepatřím ani do jedné.

webmaster
10.12.2015 | 20:01:22
armunder

Dvě skupiny já jsem si toho taky všiml ale uspěchat to můžou.
#73 Ellennnka: Musíš zkouknout celou serii flash abys věděla že mám pravdu a proto tam byl u toho hrobu! Víš pokud nekoukáš na Flashe tak seš úplně mimo protože nějaký díly jsou propojený

#82 Ellennnka
10.12.2015 | 20:13:40
Baltik

Nemá smysl použit cokoliv z Gothamu. Tam je vše naruby. Oracle znám hlavně z PC hry. Hrál jsem jen první díl 5 let nazpátek, ale co jsem nechtěně viděl, tak se v novějších dílech i objevila na scéně.

10.12.2015 | 20:16:53
totti

#68 téčko171: Trvale ochrnutá nie je. Aspoň nie v New 52. Tam ju tiež postrelil Joker a ochrnula, ale vyliečila sa a je opäť Batgirl.

10.12.2015 | 21:06:19
FanArrow

#52 Ellennnka: laurel tuhá není byla v traileru legends of tomorrow jak trénovala se Sárou

10.12.2015 | 21:20:25
FanArrow

Já si myslim že umře Thea a místo za ní veme Roy

10.12.2015 | 21:32:11
Hedka55

Thea néé protože by furt jenom umírala a nebo se jí něco stávalo

10.12.2015 | 21:42:21
Ellennnka

#76 armunder: flashe sleduji :-)

#83 armunder #84 armunder
10.12.2015 | 21:44:22
armunder

#82 Ellennnka: Tak asi jsi viděla jak u hrobu byl Barry. A Proč protože Felicity byla jediná komu na ní záleželo A Speedy umřít nemůže! Nebo Otec Laurel ten to může být. Je to jediná postava se kterým se nepočítá a pak zemře Felicity!

#87 Raya
10.12.2015 | 21:50:11
armunder

#82 Ellennnka: Hele to je něco jako kdyby ti umřel budoucí manžel :D Byl tam byl tam Barry. No a Felicity byla postřelená jelikož neumí zregenerovat jako pán času. Jenže i když přežije tak půjde po obouch!

#86 FanArrow
10.12.2015 | 21:55:12
Hedka55

Jsem zvědavá kdo porazí Darka. Myslím že Thea když má tu moc Pitu

#90 armunder
10.12.2015 | 22:11:53
FanArrow

#84 armunder:omg ty vymějšlíš hrozné srance!!!

10.12.2015 | 22:28:03
Raya

#83 armunder: Já třeba počítám už docela dlouho s tím, že zemře Lance :D

10.12.2015 | 23:11:31
bluewhite

Paradni 1 a 2 serie, 3 jeste byla docela ok, 4serie je supertragicka, vsechno je dementni, vsechny postavy jsou dementni, dokonce i soubouje jsou na tragicke urovni, hlavni dej je o Olicity. Z meho nejoblibenejsiho serialu se stala sracka :( ( jeste tak rychle :D). Jako je jasne, ze kazdy to vidi jinak, ja se nedavno podival znovu na 2serii a kdyz to ted porovnavam se 4serii, tak proste musim skoncit :/ .

#89 totti
11.12.2015 | 0:28:23
totti

#88 bluewhite: Aj ja chcem ten matroš čo máš ty :D Povedať o 3.sérií, že bola celkom ok je dosť odvážne tvrdenie. To bolo snáď horšie ako 4.séria

11.12.2015 | 9:29:03
armunder

Darka neporazí nikdo ten má být v Legends of tomorow. Stejně jako Vandal. Pátá série by mohla být proti Malcomovi. Nebo proti němu půjde legends of Tomorow ? Viděli jste co udělal stím pískem? Po Vandalovi.
#85 Hedka55:

11.12.2015 | 13:51:51
DunK

A neni možno ten hrob jeho matky? alebo Tommyho?

#96 Miffy
11.12.2015 | 15:57:34
Baru.B

Tak já bych řekla že na to aby někdo umřel je ještě hodně brzo,zatím uběhli asi 3 měsíce podle seriálu,takže mrtvolka bude až dýl…takže ti co nemáte rádi Fel :D smiřte se s tím že teď neumře,možná dýl…ale bude vás tam ještě chvilku štvát :D :D.a jelikož tam byl Barry u hrobu jen,tak si myslím jestli nejde o matku Oliverova syna,protože on byl jedinej kdo o tom ví vlastně..no uvidíme

11.12.2015 | 16:12:51
Musilda

Tak to jsem zvědavý na ty komentáře. Zajímavý závěr.

Snad už to Felicity nerozchodí. To oživování postav kazí celý seriál

#94 Scoop
11.12.2015 | 18:16:10
Scoop

#93 Musilda: Pokuď vím, tak aby někdo mohl být oživen, tak musí umřít, ale to se nestalo a ani nestane.

11.12.2015 | 18:35:48
Cesc

V tomhle seriálu je možný všechno, když Darkha nezabije ani bomba metr od něj … i kdyby mu uřízli hlavu, tak mu stejně přiletí zpátky k tělu … k smíchu. :D

11.12.2015 | 18:42:20
Miffy

#91 DunK: To asi ne kdyz v prvni epizode se Barry omlouval že nestihl pohřeb :D navic to vypada jako nove zakopany nebo jak to řict :D

12.12.2015 | 10:42:11
Gabbriela

Tak se na tento díl právě chystám. Dle mého názoru je u hrobu matky, které nebyl vlastně ani na tom pohřbu. No, nechám se překvapit.

12.12.2015 | 10:44:33
paule

Hrob je opravdu velké téma a každý si tam přeje někoho jiného. Ale argumentovat tím že tam musí být Felicity protože se tam objeví Barry mi přijde dost zvláštní. Já to beru tak že Barry nemusí mít nějaký extra zvláštní vztah k postavě které zemře ale má vztah k Oliverovi a proto se na pohřbu ukáže jako podpora pro Olivera. Kdyby měl dát moje osobní odhady na to kdo zemře tak řeknu (Thea nebo Lance)

#99 Ellennnka
12.12.2015 | 12:27:19
Ellennnka

#98 paule: přesně… jako podpora pro Olivera, protože je mu v mnohém rádce a ví, jak to člověka dokáže sebrat. A oni už dělají zbytečné závěry :-)

12.12.2015 | 20:49:55
FanArrow

podle mě to bude matka oliverova syna protože jediný Oliver a Barry věděli že Oliver má syna

12.12.2015 | 23:36:33
HellTsuku

#54 téčko171: Já doufám, že Oracle nebude Felicity, to by byla urážka Barbary.

13.12.2015 | 10:11:49
fulmar

Doufám, že Felicity umře. Už mě nebaví sledovat tu telenovelu, chci zpět svůj superhrdinský seriál bez ubrečených píč.

14.12.2015 | 9:58:17
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama