Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Nyssa al Ghul a její změna od dědičky Démona k normální ženě

Nyssa al Ghul a její změna od dědičky Démona k normální ženě

Herečka Katrina Law, která v seriálu Arrow hraje Nyssu al Ghul, se vyjádřila ke změně, kterou si její postava prožila před událostmi jednadvacáté epizody. Pokud máte Nyssu rádi, tak tohle je video přímo pro vás.

27 1
5.5.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /67

migthedragon

Trochu se bojím, že celá ta její charakterizace začala jen aby její následná smrt měla alespoň nějaký impakt na diváky.

#2 komja
5.5.2015 | 19:20:58
komja

#1 migthedragon: A kdo by ji tak zabil? Rash? – je to jeho dcera sám ji nezabije¨ Oliver? – ten na to má, ale nemyslím si, že by ji těď zabíjel Malcolm nebo Thea? – oni by ji nedokázali porazit ;) Takže podle výčtu přežije :P

#6 migthedragon
5.5.2015 | 19:28:23
I Like Al Sah-Him

:D Možno že je zabije žiarlivá Felicity :D Uplače ju k smrti :D :D

#4 komja
5.5.2015 | 19:30:05
komja

#3 I Like Al Sah-Him: To by, ale bylo hrozný mučení :o tomu by ani velký Rash neodolal xD

5.5.2015 | 19:33:02
Fifipek

Nyssa i Laurel začínají být stále více sympatické zatímco Felicity stále otravnější :D

#7 GreenArrowCZ
5.5.2015 | 19:34:05
migthedragon

#2 komja: Podle mě je největší šanci, že jí zabije Ras jakmile se pokusí zastavit/přesvědčit Olivera, aby zničil starling city. Zvlášť poslední díly ukázaly, že Ras zase tak silný vztah ke své dceři nemá. Jasný nenechal Olivera, aby jí zabil, ale ušetřil i třeba Massea, takže z toho bych takové terno nedělal.

5.5.2015 | 19:38:02
GreenArrowCZ

#5 Fifipek: Jop, taky mě začíná docela srát.

5.5.2015 | 19:42:24
FaNTa

a vy ste stále tupější a tupější. Nechtě si pro sebe své narážky na jiné postavy.

#9 komja #10 Quinzel
5.5.2015 | 20:18:33
komja

#8 FaNTa: Hej, my se chcem bavit :D Kuk ;)

5.5.2015 | 20:24:00
Quinzel

#8 FaNTa: A proč? Na Laurel tu bylo spousty narážek a nikomu to nevadilo, v první sérii byla Felicity okay, ale v té třetí není epizoda, kde by nebrečela a někoho komandovala co má a nemá dělat, už je to otravné.

#11 FaNTa
5.5.2015 | 20:51:16
FaNTa

#10 Quinzel: Jo a co by si dělal/a ty. Kdyby láska tvého života byla ohrožená životem ??? Určitě by si překypoval/a vtipem co ??

5.5.2015 | 20:57:10
Aprok

Nechci nic říkat ale Felicity mi přijde otravná už od 1 sérky :D :D ale to je můj názor :D a nechápu jak se z Arrow stává naprostá míchanice a to jsem fanda DC myslím že to docela pos..... touhle sérií začátek byl docela dobrej ale poslední díly jsou fakt už moc na mě :D :D 2 sérka byla nej :)

5.5.2015 | 21:24:42
Fifipek

Vlastně ani nevím, jestli mi víc vadí, že se z Felicity stala otravná fňukna a nebo solidní poběhlice, která dá každému :D Možná proto utekl Roy ze Starling City, páč se bál, že ho taky dostane…samice jedna brejlatá :D

#14 Aprok #15 Difa444 #22 FaNTa
5.5.2015 | 21:25:37
Aprok

#13 Fifipek: Tak Roy jí má vždy po natáčení :D :D

#20 BloodyBaby #22 FaNTa
5.5.2015 | 21:27:28
Difa444

#13 Fifipek: Nezdá se ti to trochu jako dvojí metr? Felicity, tam za celou dobu doopravdy chodila jenom s Rayem, s Berrym vlastně pořádně nic ani nebylo (jenom jedna pusa) a teď jednou spala s Oliverem. Naproti tomu Oliver se tam za ty tři sezony stihl vyspat s půlkou Starling City. Už ani nevím kdo to všechno byl? Helena, Laurel, Sara, ta policajtka (už nevím jak se jmenovala) a nakonec teď ještě Felicity. Jo a Shado když bych počítala i Flashbacky. To je tak vždycky. S čím víc holkama spí chlap, tak je to borec, ale když to tak je u holky, tak je to poběhlice co?

PS: Fakt dobrý zblept, že je to samice brejlatá, jsem se fakt zasmála :-D

#16 Fifipek #17 komja #19 Teenwolka
5.5.2015 | 21:38:02
Fifipek

#15 Difa444: Plně s tebou souhlasím, že tento náhled společnosti je silně diskriminační, nicméně je to holý fakt, že je to takto vnímáno :)

#19 Teenwolka #22 FaNTa
5.5.2015 | 21:41:39
komja

#15 Difa444: Měla jsi počkat s tím psaním ;) Možná přidá další zářez xD

#19 Teenwolka #25 Difa444
5.5.2015 | 21:42:02
Fifipek

Použiju jedno „moudro“: Když se chlap vyspí s vícero ženami, tak je borec.
Když to udělá žena, tak je to kurva !
Proč to tak je?
Protože když jeden klíč odemkne vícero zámků, tak je to univerzálnísu­perklíč. Ale když jednomu zámku vyhovuje více klíčů, je to zámek na p*ču…! :D :D

#25 Difa444
5.5.2015 | 21:48:02
Teenwolka

#15 Difa444: Máš úplnou pravdu. Jelikož kluci to maj takto. Když jeden zámek otevře více klíčů tak je na hovno, ale když jeden klíč otevře více zámků tak je to super.

#16 Fifipek: U tebe je vidět,že si se nevyspal ještě ani s jednou holkou/klukem (nwm na co si) ;-) pac a pusu vaše super drbna :-)

#17 komja: si trapný/trapná.

#21 komja #23 Fifipek
5.5.2015 | 21:49:05
BloodyBaby

#14 Aprok: alebo ona má jeho :D boha to som nevedela, že sú spolu. ale vyzerajú spolu dobre, aspoň na tých fotkách je ticho tak je hneď sympatickejšia :D

5.5.2015 | 21:53:16
komja

#19 Teenwolka: A proč? Protože to beru s humorem? No tak proč jste všichni tak vážní? xD

5.5.2015 | 21:53:18
FaNTa

Jej tu je, ale závistlivců.

jeden #13 Fifipek:

druhej #14 Aprok:

třetí #16 Fifipek:

5.5.2015 | 21:53:23
Fifipek

#19 Teenwolka: Byl jsem odhalen :D :D

5.5.2015 | 21:53:27
Fifipek

Dobře, uděláme tedy kompromis, ať se někam pohneme a zbytečně jí nekřivdíme :D Shodneme se všichni na tom, že Felicity je „jenom“ otravná fňukna? :D Kdo je pro? :D

#25 Difa444 #26 Aprok
5.5.2015 | 22:00:56
Difa444

#24 Fifipek: Promiň, ale ani v tomhle s tebou nesouhlasím. Asi se neshodneme :-D

#17 komja: Tak víš co? Popřípadě svou výpověď po 22. epizodě pozměním ju :-D
#18 Fifipek: Tož dobré přirovnání, to jsem ještě neslyšela :-D Proto vždycky říkám chlapům, aby mi pomohli, když se nemůžu trefit do klíčové dírky. Já se prostě do té díry trefit neumím :-D To je nejspíš vrozené ;-)

#27 Fifipek
5.5.2015 | 22:15:27
Aprok

#24 Fifipek: tak sem to myslel že je otravná !! a Laurel je tisíckrát hezčí :D :D :D

#28 Fifipek
5.5.2015 | 22:25:03
Fifipek

#25 Difa444: :D Fajn, aspoň někdo, kdo se tu nebere moc vážně :) To se cení :) Ale hysterická je ne? :D

#29 Difa444
5.5.2015 | 22:25:31
Fifipek

#26 Aprok: Laurel jsem měl rád už jako Ruby v Supernatural, takže souhlas, navíc tam byla její postava vyloženě výborná :D

#29 Difa444
5.5.2015 | 22:29:01
Difa444

#27 Fifipek: Ne já to neberu moc vážně, vždyť je to seriál. Navíc už bylo třeba tady tu atmosféru odlehčit, už tu bylo nějak moc dusno :-) Co se týče Felicity, tak já jí prostě mám ráda. Myslím si, že její reakce na danou situaci nejsou přehnané. Jako ano někdy už si říkám, že by jí mohli tvůrci už trochu ulehčit od toho zklíčeného výrazu (ale chápu to). Nicméně se mi mnohem víc líbí, když je taková rázná a rozhodná ;-)

#28 Fifipek: A Laurel jako Ruby byla naprosto boží, bylo mi líto jak už tam nebyla :-)

#30 Fifipek
5.5.2015 | 22:42:59
Fifipek

#29 Difa444: Mně přijde taky docela zajímavý, jak ti tvůrci s těma postava pracují, Laurel byla na začátku taková normální, pak pro většinu nesympatická a teď se mi konečně líbí…Felicity byla miláčkem od začátku a teď je prostě otravná :D Fňuká a kňučí :D Ale souhlas, že ty její reakce jsou prostě normální lidské, kdežto zbytek osazenstva už je banda emočně plochých sociopatů :)

#31 Difa444
5.5.2015 | 23:03:58
Difa444

#30 Fifipek: No právě, někdy mi příjde, že jsou všichni navzdory extrémním situacím úplně v pohodě. Až mje to vážně zvláštní :-D Právě proto mi to u Felicity nevadí (navíc ona byla taková soucitná vždycky, jenom ještě nenastala, tak moc osobní situace, kde by to mohla dát najevo) a pokud chtějí s postavou dál pracovat, tak zvládnu překonat jistá období. Je pravda, že Laurel byla ve druhé sezoně trochu na pěst (i když i tak jsem jí měla ráda), ale překonala to a díky tomu se mohla posunout dál. No a teď je podle mě super, konečně ví co chce ;-)

5.5.2015 | 23:23:35
Fifipek

Já měl rád postavu Heleny, pač se mi jako ženská líbila :D A nemám rád Raye, pač toho herce nedávám snad v žádné roli, je to takový namachrovaný kapitán americkýho středoškolskýho fotbalovýho mužstva jménem Dick :D

5.5.2015 | 23:42:38
bri10

Taky si myslím jako žena, manželka a matka, že Felicitina reakce na situaci je normální, ba dokonce ještě vcelku lehčího charakteru. Mě kdyby chtěli odloučit od partnera, tak se obávám, že bych vyváděla ještě víc.(Podotýkám na okraj, že jsem vdaná 23 let a stále šťastně, zřejmě správný klíč ve správný klíčový dírce :D) Ale na druhou stranu od seriálu tohoto typu bych očekávala raději plochého sociapata, co by si pořídil nějakou bouchačku a vydal se do jámy lvové. Prostě méně pláče, více akce :D. Takže se nám to vyrovnává tím, jak Felicity pláče a Laurel to tam mlátí hlava nehlava. Oni si s tím holky nakonec poradí, nějak :D.

#34 Difa444
5.5.2015 | 23:43:56
Difa444

Mě Roy nikdy nevadil a vlastně jsem si ho časem oblíbila, ale je pravda, že né natolik, aby mě položilo, že je pryč :-D

#33 bri10: Jinak naprosto souhlasím. To jak Felicity reaguje je v reálném světě normální. Nicméně tento seriál se v reálném světě neodehrává, takže ať si klidně sem tam někdo popbréčí (to k vyhroceným situacím patří), ale jinak to chce rozhodnost a akci :-D

#35 Fifipek
5.5.2015 | 23:51:31
Fifipek

#34 Difa444: Jestli chceš akci, tak začni sledovat Banshee, to fakt nemá chybu :D

#36 Difa444
5.5.2015 | 23:52:29
Difa444

#35 Fifipek: Díky za tip, zvážím to, ale říkala jsem si, že bych neměla rozkoukávat nic dalšího, i tak mám práce dost a ještě stíhat seriály Ale teď jsi mi nasadil brouka do hlavy a budu se na to muset kouknout :-D Jsi vážně vopruz!

#37 Fifipek
6.5.2015 | 0:04:40
Fifipek

#36 Difa444: Já vím :D Ale ubezpečuju tě, že nebudeš litovat mladý padawane :D

#40 Difa444 #42 Baltik
6.5.2015 | 0:41:35
Holldir

Melete páté přes deváté…Režiséři se inspirovali komiksem od DC, ale to neznamená, že to bude stejně nudný seriál pro děti. Udělali z toho zajímavý seriál plný komplikací…Jestli chcete aby to bylo jako komiks tak si ho přečtěte a ignorujte seriál. Lze si všimnou, že tento názor tu prezentují především lidé jimž přijde monotoní zápletka typu objevil se tuten poraž ho vskutku zajímavá a dostačující (no rutinní zápletka spousty komiksů pro děti. Koneckonců ty komiksy jsou pro děti)

#39 komja #45 Aprok
6.5.2015 | 1:26:53
komja

#38 Holldir: Nevím kde bereš, že DC dělá hlavně seriály pro děti? Protože to je animovaný? Tak omezený přece být nemůžeš? Nebo ano? A mimochodem komixy jsou spíš pro dospělý ;) jestli tohle nevíš tak jsem něco takovýho tak je mi tě líto, že si myslíš, že seš znalec :(

6.5.2015 | 7:36:04
Difa444

#37 Fifipek: Hele z jakého důvodu jsi mě označil za učedníka Jedi? To, že jsem neviděla Banshee ještě neznamená, že nesleduju seriály. :-D Navíc já se většinou na seriály nedívám od premiéry, ale až po tom co má na kontě víc sezon (aspoň dvě). Jenom spin-off seriály jsou vyjímky :-)

#49 Fifipek
6.5.2015 | 10:03:20
Ellennnka

kurńa, s koncem série jsou tu ty diskuze čím dál tím vyhrocenější :-D

a propo… jak už to tu někde zaznělo… kdybych chtěla koukat na emočně plochý seriál, jdu jinam :-D Komiksový hrdinové mne prakticky z většiny nechávají totálně chladnou.. (ehm, teda koukala jsem na agenta Carterovou, viděla jsem všechny Ironmany, koukám na agenty S.H.I.E.L.D., i na Flashe a Arrow, capitána Ameriku jsem též shlédla, Avengery jsem tedy taky viděla všechny :-D) Ale prostě mne neberou :-D Arrow ale i přesto parádně baví. A jak tu někdo říkal, je bomba, jak se ty postavy potupně rozvíjejí a prožívají si svá „muka“ :-) Člověku to hned odlehčí od jeho starostí

#43 FaNTa #46 Hefoo
6.5.2015 | 11:10:07
Baltik

#37 Fifipek: Teda, tys ale rychle zalezl pod pantofli, jak to tady čtu :)

#50 Fifipek
6.5.2015 | 13:51:54
FaNTa

#41 Ellennnka: Juu konečně další normální osoba. Souhlas se vším (až na Agenta Carterovou)

#44 Ellennnka
6.5.2015 | 14:38:14
Ellennnka

#43 FaNTa: ta byla taková nějaká divná :-D ta mi emočně plochá zrovna docela přišla :-) a ten její smutný výraz u krve jejího milého jsem jí tedy zrovna nevěřila. Ale koukat se na to dalo.

já právě měla výměnu názorů o pár postů níže. absolutně nechápu tu hysterii kolem toho, jak lidem vadí Felicity. A zmiňovala jsem, že je dost zvláštní, že lidem vadí, že fňuká Felicity. Ale že tři série fňuká Oliver… jo, to nikdo neřeší :-D

#47 FaNTa #48 Difa444 #51 Fifipek
6.5.2015 | 14:43:14
Aprok

#38 Holldir: kdo tady mele jsi jenom ty znalče :D :D :D

6.5.2015 | 16:37:45
Hefoo

#41 Ellennnka: Presne tak! :)

6.5.2015 | 17:40:48
FaNTa

#44 Ellennnka: Pravda pravdoucí. :-)

6.5.2015 | 17:47:58
Difa444

#44 Ellennnka: Naprostá pravda. Už to můžu říct protože jsi mě na to upozornila a je to fakt :-D

6.5.2015 | 17:53:18
Fifipek

#40 Difa444: No jsi ještě padawan, respektive něco jako Luke v epizodě VI, který ještě není plnohodnotný Jedi, až budeš mít tři série Banshee za sebou, vyzkouším tě a pasuju tě na plnohodnotného televizního rytíře :D

#52 komja #56 Difa444
6.5.2015 | 18:08:07
Fifipek

#42 Baltik: Kdepak nezalezl, ale už jsem koukal, jak tu některým kape slza, že jsem pošpinil jejich modlu Felicity, tak jsem ji to dál nechtěl kazit a takticky se stáhnul :D

6.5.2015 | 18:12:33
Fifipek

#44 Ellennnka: Tak zrovna Agent Carterová že byla emocionálně plochá? :D Heh, myslím, že Hayley Atwell je jako jedna z mála opravdová herečka, ale to už je věc druhá :) A co se Olivera týče, tak ten jenom fňukal, aby dostal do postele blonďatou samici, což se mu poměrně lehce povedlo :D a sakra, už jsem to zase udělal…zase jsem se zle otřel o Felicity :D

#53 Ellennnka
6.5.2015 | 18:15:58
komja

#49 Fifipek: Hej a co takhle, že mám zkouknutý všechny dostupný filmy? :D Jinak kdyby tady někdo sledoval DC seriály tak by jste věděli, že to jsou třeba 20 minutový epizodky, kde je hlavní náplní nakopat padouchoj jeho nestydatou zadnici ;) xD

#56 Difa444
6.5.2015 | 18:50:16
Ellennnka

#51 Fifipek: Nebudu tak trapná abych se snižovala na tvoji úroveň, takže pěkně v klidu… Nebavila jsem se o herečce, nýbrž o scénáři a nic ve zlém, ale byť je herečka výborná, její role byla napsaná velmi ploše. Daleko svižnější a vtipnější mi tam přišel otec Starka. Ke kterýmu si člověk nějaký vztah udělal. Ke Carterové nikoliv. To bylo samé… jsem ženská, chlapi mne nechtějí pustit k akci, jsem super žena, zvládnu to líp než dobrá polovina chlapů… a co polovina… líp než celý oddíl. Ano, jsou takové ženy, ale já nevím na kolik vám to došlo, ale ten seriál je silně feministický :D

A Oliver nefňuká kvůli blondýně… (bo to by mohl jít i po moderátorce zpráv :-D), ale proto, aby si tím omlouval všechny své činy/nečiny. Promiň, ale poslouchat tři série jak je na tom zle, jak vlastně nemůže mít svůj vlastní život… není to tak trochu protiklad k tomu vašemu vyjádření DC hrdiny? Který jen bojuje, zachraňuje slabší a neprojevuje city? :-D

Fakt bych prvně zauvažovala nad tvým postojem, než se začneš navážet do mého.

#54 Fifipek
6.5.2015 | 19:15:17
Fifipek

#53 Ellennnka: Tak to jsem rád, že ses nesnížila tak proklatě nízko :D Upřímně mi byla Carterová přijemnější a reálnější postava než třeba May z AGENTS. Prostě byla dobrá, musela se prát ve světě plných chlapů, kteří ji nebrali, ale nebála se upustit slzičku, když jí prostě nebylo nejlíp…to mně tedy na emocionální plochost trochu nesedí.....A roz­polcenost Olivera mi nevadila, právě naopak, přijede domů, kde se o něco snaží a ve finále je za toho zlého a co budoval je zničené a vše se obrací proti němu, takže ten má důvod truchlit :D A to že mě se navážím do blonďatý samice je jasný, prostě je mi už protivná a polovina lidí z ní děsně uchcává, ale já prostě ne :D

#55 Ellennnka
6.5.2015 | 19:28:06
Ellennnka

#54 Fifipek: tak on ti tvůj názor nikdo nebere, ale sami jste tu snad trilionkrát řekli, že bojovat neumí a není zase tak padlá na hlavu, aby si šla na sebe nahodit oblek a šla bojovat, tak co jí zbejvá :-D Ber to tak, že scénáristi to mají dobře promyšlené, byť tobě se to zdá divné.

A propo, obávám se, že pod emoční plochostí si každý z nás představuje něco jiného.

jinak k may… tam se mi zase líbí, že je citově nevyrovnaná a neumí z většiny projevovat emoce. Pak když je totiž ukáže, tak z toho je člověk paf, že je toho vůbec schopna.Viz ten nedávný díl, kdy vyšlo najevo, proč se tváří,jak kdyby jí vyvraždili celou rodinu. jestli s někým mám z agentů problém, tak je to naše milá sladká doktorka.

Jinak promiň, ale fakt nemám ráda, když člověk vyjádří názor a další se ani nezamyslí, rovnou ho shodí,ještě se pokouší urazit a myslí si, jaký je king. jsme z většiny dospělí, tak by neškodilo, kdyby tady byly diskuze na úrovni dospělých a ne zamindrákovaných lidí, co mají potřebu do všeho rejt.

#57 Difa444
6.5.2015 | 19:35:39
Difa444

#49 Fifipek: Tak hele ty televizní rytíři Jedi, já tvoje přezkoušení rozhodně nepotřebuju a to že jsem se ještě nepodívala na Banshee neznamená, že nejsem televizní rytíř. Rozhodně mám shlédnutých dost seriálů a filmů, takže televizním rytířem můžu být i bez tebe :-D

#52 komja: Jo a ty 20 minutové epizodky jsou boží ;-)

6.5.2015 | 19:42:56
Difa444

#55 Ellennnka: Amen sestro ;-)

6.5.2015 | 19:45:01
Fifipek

Takže milé dívenky, seriálového světa neznalé a opravdovými filmovými hity nepolíbené, já vás tedy zasvětím, jak to s tím Arrowem tedy doopravdy je: Jak už jsem předeslal, jedinou vyloženě nehodnou postavou seriálu je Felicity. Samozřejmě, mám pro ní pochopení. Vyrůstala se ženou lehkých mravů a krátkých sukní, bez přítomnosti otcovské autority, což se zásadně podepsalo na jejím duševním zdraví ve formě psychické lability a emoční nevyrovnanosti. Její špatný stav se začal projevovat v dospělém věku vážnou fixací na kůži a latex, díky němu se jí začalo říkat Fetišity a začala se stýkat s kriminálními živly operujícími v maskách ve Starling City. Jako správná zlatokopka si vyhlédla Olivera Queena, mladého miliardáře, závislého na drogách, který žije v iluzi, že posledních pět let strávil někde na nějakém Ostrově. Smutnou pravdou je, že posledních pět let byl zavřen v protidrogovém centru zvaném Island, kde vlivem detoxikace prožíval své nejhorší můry. Mentálně narušený Oliver Queen se snaží vzpamatovat ze smrti své sestry, které podal drogu Speed (odtud přezdívka Speedy), na kterou zemřela. Právě vidiny jeho sestry ho neustále pronásledují a pokaždé, když jí vidí ve flashbacích, tak neříká Theo, nýbrž Týjo (citoslovce údivu) :D Sexuálně hyperaktivní Felicity prahne po jeho majetku a nedlouho se jí povede dovést Olivera opravdu na buben, ale ještě předtím její gigantické šidítko způsobí tak obrovské vibrace, že srovnají půl města, z čehož je neprávem obviněn hodný strýc Merlyn :D Další obětí se stává jeho bývalá dealerka drog zloprcek Sára, která utekla od Ligy Hašišínů, mírumilovného sdružení celibátníků kouřících hašiš :D V jejím čele stojí Zelený Raoul, který vlivem častého užívání drog a vysoké nadmořské výšky v horách vidí sám sebe v zrcadle jako hlavu démona :D Dalším chudákem, kterého si vezme Felicity na mušku, je další miliardář Ray, kterého noc s Felicity doslova rozloží na Atomy :D Ubohý Oliver už neví jak dál a snaží se utéct ze spáru tohoto sexuálního predátora, který kostýmem nevinné sekretářky útočí na nejnižší mužské pudy. Když už se zdá, že je Oliver v bezpečí u Zeleného Raula, přepadne ho také tato brýlatá samice a dá mu, což z Olivera udělá jiného chlapa, který se raději pokusí zničit celé Starling City, aby netrpělo pod sexuální hrůzovládou této zlé poběhlice :D

#59 Difa444 #64 komja
7.5.2015 | 0:14:45
Difa444

#58 Fifipek: :-D No tak teď už to všechno vidím mnohem jasněji. Máš pravdu z tohoto pohledu jsem opravdu neznalá a nepolíbená dívenka. A já si říkala, že je na dané problematice něco divného, ale ty jsi tomu rozhodně dal nový směr a obstojně jsi to objasnil :-D :-D :-D :-D

#60 Fifipek
7.5.2015 | 0:31:44
Fifipek

#59 Difa444: Máš na dobrou noc místo pohádky :D

#61 Difa444
7.5.2015 | 1:11:01
Difa444

#60 Fifipek: No tak to ti vážně děkuji. Snad se mi o tom nebude zdát :-D

#62 Fifipek
7.5.2015 | 1:19:40
Fifipek

#61 Difa444: Taky bych se bál zuřivé sukuby Fetišity :D A vůbec máš už dávno spát :D

7.5.2015 | 1:21:25
Baltik

omg…lidi, brzděte…

7.5.2015 | 6:48:09
komja

#58 Fifipek: Slušnej sloh, ale směju docela dlouho xD

#65 Fifipek
7.5.2015 | 13:25:48
Fifipek

#64 komja: tak aspoň někdo to bere s nadhledem :D

#66 Aprok
7.5.2015 | 14:50:43
Aprok

#65 Fifipek: nebal ty ženský tady !! stejně ti nedaj :D :D

#67 Fifipek
7.5.2015 | 16:59:30
Fifipek

#66 Aprok: To víš, zelená je in a když k tomu přidáš světelný meč, to je děsnej magnet :D

7.5.2015 | 17:34:29
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama