Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Minutový trailer na šestou a sedmou epizodu
Zdroj: CW
Diskuze /79
To že by Cupid zabila Sáru je asi blbost co?
#2 komja #3 Xavik #14 Billy the Kid #34 Kimberlly #41 nonameten hlas na konci… nebyl to náhodou Rash al ghul
#6 Onewinged#5 VencaG: To spíš captain boomerang už jen kvůli toho komentu o vždycky se vrátí zpět :D
#3 Xavik: No mohla ju zabiť Cupid prečo nie veď ona je do Olivera blázon a Sara bola jeho ex tak ju proste zabila aby nemala konkurenciu :D
#8 FanArrowhm ale je tu malý problem Sára jí neznala :D
#7 Zerg:
#8 FanArrow: V seriálu se možná nepotkaly (nebo to neukázali), ale komiksově se znaly.
#10 Alinois#9 Revoemag: Jak znaly? V comixu Sára vůbec neexistuje, jako Canary, existuje v něm jenom Laurel jako Black Canary, která svoji úlohu převzala po matce. V seriálu je to po sestře … takže jestli ji někdo bude znát, tak jedině Laurel.
#11 RevoemagVycházím z toho, že Sára je Black Canary, se kterou se znala :)
#10 Alinois:
#11 Revoemag: To už jsou potom hodně velké dohady od fanoušků, producenti nám zamotají hlavu a člověk pak hledá vraha v každé postavě co se objeví. Abychom se nakonec opravdu nedivili až vyjde najevo, že ji opravdu zabil Roy, nebo někdo z jejích blízkých a oni se celý seriál nehonili za domnělým vrahem a vzájemně se nemlátili pro nic za nic :-D
#13 Revoemag #14 Billy the Kid#12 Alinois: Nakonec to uzavřou jako sebevraždu a budeme se všichni divit :-D
#12 Alinois:
#1 lksvcr: tak muže to byt ta rusovlaska pak Ra´s, v posledni řadě roy, a to že by to udělala cindy kdyby se dozvěděla pravdu to už je velka konspirační teorie
Asi mi něco uteklo, ale Cupid se tam už někdy ukázala?:D
#16 Alinois#15 LostArrow: Ne, ta v seriálu vůbec nebyla a s vraždou Sáry ji lidi spojují jenom proto že střílí z luku.
Sakra… Cupid je riadne HOT :D… Ale to tak vypada ze Oliverovy clekom nakope zadok… co sa celkom fakt cudujem jak je to mozne… Inak v 32 sekunde ked niekto hovori ze byval som strazca bol som niekto ako ty. Tak to je tusim hlas toho boxera co cvici Laurel ze??? To potom znamena ze bude mat rozhovor s Oliverom
Někdo kdo tuši jaká herečka hraje Cupid tak ať písne… jak už tady Kolega Lumicko psal… hot hot hot :D
#19 Revoemag#18 Blodvell: Měla by to být Amy Gumenick
Já bych řekl že někdo z ligy na rozkaz Rash al ghula použil tu drogu co jsme viděli v Batman začíná a proto Roy má teď halušky :D
Otázka zní proč jde Ras po Oliverovi? Zatím to vypadá, že poslal Sáru do SC aby vystopovala Merlyna, tam ji zabil aby to vypadalo, že to udělal merlyn, ale když z toho sešlo tak podal tajně Royovi nějakou drogu, aby se Oliverovi rozpadl tým a on ho mohl snadněji zničit. Otázka zní ale jaký je motiv?
#25 AdriaMorganNight #26 Alinois#23 lksvcr: Myslím, že proto letos je řada zaměřená na Hong Kong, sázela bych na to, že Ras má s Oliverem nedořešené účty. A využívá Merlyna jako výmluvu, aby zakryl hlubší smysl toho, proč po něm vlastně jde. Myslím, že zmanipuloval Roye, ale i z jinýho důvodu, aby zabil Saru, a to kvůli cutům své dcery k Saře. Věděl, že Nyssa by mohla lvůli Saře se mu postavit, takže ji radši zabil a zabil tím dvě mouchy jednou ranou. Vlastně tři, protože bych se klidně vsadila, že Sara věděla o Rasovi něco, co kdyby řekla Oliverovi, tak by tahle série byla rozklíčovaná už teď.
#23 lksvcr: Tady se spíš nabízí otázka proč by sám velký Ras Al Ghul zabíjel Sáru takhle strašně složitě? Vždyt už za ní posílal svoje lidi z ligy, stejně tak by ji mohl sám zabít ve vteřině ani by nemrkl. Už kolikrát tam říkali, že zabíjí bez rozmyslu. Oliver mu byl volnej do tý doby než se postavil na stranu Merlyna. Tahle teorie nedává vůbec smysl .. krom toho když si přečtete rozhovor producentů o třetí serii, tam říkají, že se Royův svět rozpadne a tím jasně naznačili, že se sním něco stane … však brzy poznáme zda to byl opravdu on
Hele v 1:15 tam někdo leží na zemi, pokud nejsem slepý tak tam je někdo s červenou kapucí jenže kdo to je ???? Podle té kapuce to vypadá jako Roy ale nejsem si jistý.
Zase dalsia osoba s ruzovymi sipmi, superschopnostami a magor. Neviem kde vsetci ti ludia trenuju,ale len ma napadlo ciste ironicky ze ostrov je oblubena treningova destinacia. Si makky/a, supito s tebou na ostrov :-) a po vycviku hura naspat do Starling otravovat Olivera a nicit mesto. Len Laurel nerada cestuje a trenuje v Starling. Ako mne tato osoba ide na nervy posledne diely. Aj v tejto ukazke- chcem pomstit sestru fuuuuurt dokola. Chapem ze sa nejakym sposobom drzia komiksu, ale uz ma to nebavi a viac logicky by pre mna vyzeralo, ze bude pomahat Oliverovi ako pravnik. Hovorila som si, ze ked zacala trenovat, ze bude minimalne pol serie trenovat a nebude moc otravovat. A opravte ma ak sa mylim, ale mysli ze to bola Laurel koho zas odniekal Oliver vynasal ku koncu traileru. No a Felicity s Palmerom, zatial moze byt. Koho ma tiez furt bavit to Oliverovo fnukanie, pre zmenu na temu: vsetkych okolo mna zabijaju, nebudem s tebou aj ked ta mam rad. Tak nech si trhne. Som stale viac a viac zvedava na Palmera. Hlavne nech aj tomu nedaju luk a sipy!!!
#29 LostArrow #35 R.iver#28 slakmatrafi: Mě se taky moc nezdá jak je tam milion superhrdinů a superzáporáků. Všichni najednou musí umět bojovat/viz. Laurel-poslední dobou ji nemám moc v lásce, díky tomu :X / Theu ještě nějak beru, ale teď dašlší „Cupid“ no nevím, jen mi to přijde až moc přeplácané. :o)
#31 Martinisko #32 MartiniskoA nezapomeň me že Thea už není bezbrana holka:) těším se až to zjistí roy :D že by mu nakopala prdel :D
#29 LostArrow: souhlasím stebou Laurel je už přehnana… ale zase je emocionalne na dně ! Ta něco vyvede ještě :)
#29 LostArrow: souhlasím stebou Laurel je už přehnana… ale zase je emocionalne na dně ! Ta něco vyvede ještě :)
Aby som bola uprimna Laurel a Thea mi idu na nervy mozno hlavne koli tym „hereckam“. Moc nehraju, tvaria som furt len nakrkle alebo ufnukane. A teda trenovana zena vyzera uplne inak ako kosti Laurel a Thea. Su to pekne zeny, ale modelky. Pride primerny chlap, jednu im ubali a su dole. To Sara mi prisla aspon trochu viac osvalena.Aj ten Roy je taky chcipak, na to ze ma v sebe mirakuru :-) Felicity mi prisla v tomto akuratna. Ked v predchadzajucom diely par buchantmi a tahmi trochu spacifikovala toho ITaka. Ziadne velke treningy,ale ked na to dojde je si schopna trochu pomoct a Oliver to uz hrubou silou a a sipmi doriesi. To mozem :-)
#1 lksvcr: Podla mňa blbosť! :D Ja som za to, že to bol Ra's al Ghul. Dúfam, že na konci tam neležal Roy! :/
#28 slakmatrafi: Taky nemám postavu Laurel v lásce. Tvůrci furt slibovali, jak ji zpraví, jak si získá nové fanoušky, ale zatím furt opravdu mele to samé dokola, tváří se tak, že bych jí nejradši liskla z obou stran a ještě tam teďka běhá a hraje si na hrdinku. Vsadím boty, že do konce této série ji uvidíme v obleku. Tomu se ale asi nemůžeme nijak divit, protože Roy se taky nějak rychle vytrénoval a během pauzy dostal oblek :D Tak proč by ho během pár dílů nedostala i Laurel, že. Ještě by scházelo, aby dostala kostým i Felicity. U té jediné jsem byla ráda, že z ní hned nedělají někoho, kdo umí nakopat prdel a ona tam dvě ranama odrovná svého ex. :D To už jsem se držela za hlavu a jen se snažila doufat, že z ní už nakopávačku zadků dělat nebudou. :D
#37 R.iver #38 slakmatrafi #42 Alinois #77 Veronica_ZJa nechapem ako moze porazit Cupid Olivera… Wtf to kde trenovala?? Teda aspon mi prisla ze mu dava na prdel v tom trailery… tam je vidiet ako kope Olivera a ten cely roztraseny / prekvapeny hovori ze „kto si?!“
#39 slakmatrafi#35 R.iver: *spraví, pardon.
#35 R.iver: Hi hi, Felicity v kostyme, to dufam naozaj nie. Myslim ze to nie, Ked su vseci superzabijaci, jeden musi zostata ten chytry a to bude ona. Ale ze prilezitostne vrazi niekomu do brucha a skoci mu na nohu mi neva :-) Rozhodne suhlasim, ze Laurel bude mat nejaky kostym do konca tejto serie v ktorom bude najak nakombinovana ta Sarina cierna bundicka.
#77 Veronica_Z#36 Lumicko: M
Pardon za M. Mne sa zda,ze hlas je Diggla. No este to tak aby nam Olivera davala dole nejaka … s ruzovymi srdieckovymi sipmi. Pocitam s tym, ze tejto fanynky sa Arrow zbavi vramci tohto dielu a nebude uz dalej zapojena do pribehu. No este to tak!
#1 lksvcr: Také si myslím že by to mohla být Cupid, také jsem tady četl že, „ve Starling City se objeví nový lučišník, po kterém team Arrow půjde, kvůli událostem z 1. epizody“ tak nějak to bylo. Jo a stím Komodem nebo kdo, to je jak? Zatím je jedniný nový lučištník Cupid, tak by to být ona mohla.
#43 slakmatrafi #44 Alinois#35 R.iver: Ale Felicity se přeci musí umět aspon trošku bránit, vždyt je součástí Arrow teamu a troufám si tvrdit, že tou nejdůležitější částí. A klidně by ji nějaký záporák mohl chtít zabít aby oslabil Olivera. Bez Roye se obešel i před tím a trio Oliver, Diggle a Felicity skvěle fungovalo … vůbec by mi nevadilo kdyby se vrátili k původnímu složení teamu.
#54 R.iver#41 noname: A nie je ten novy lukostrelec ten hlas co hovori Oliverovi ze byval ako on?
#45 Alinois#41 noname: Ale to byl popis druhého dílu, ve městě se objevil Komodo a jako lukostřelce ho Oliver začal podezírat, nakonec se zjistilo, že on ji nezabil tak jeho postava zmizela ze scény.
#49 noname#43 slakmatrafi: tam kromě Cupid momentálně žádný jiný lukostřelec není … to říkal Ted Grant Oliverovi, v následujícím díle bude podezřelý, že někoho zabil, Oliver to bude vyšetřovat a on mu říká, že dříve lidi chránil tak jako on. Pomáhal lidem, aby se uměli bránit.
#46 slakmatrafi #48 Alinois#45 Alinois: Aha, aha.Dakujem za objasnenie. Inak suhlasim ze Felicity je asi najdolezitejsia cast tymu a tiez by som brala povodne zlozenie.
#47 Alinois#46 slakmatrafi: Tvůrci přidávají záporáky jak na běžícím pásu a člověk se pak v tom ztrácí. Ten hlavní, důležitý boj si nechají až tak do druhé poloviny serie :-)
#45 Alinois: popřípadě to mohl být rozhovor mezi captainem Boomerangem a Arrowem, ta možnost tu taky je … nisméně ten hlas mi zněl jako hlas Teda Granta, no uvidíme :-)
#44 Alinois: aha, takže to vypadá opravdu, že by to mohla být Cupid, ale pořád mi něco říká že to byl kluk nebo člen „League of Assasins“ nebo „Shadows“ (jak to bylo v komiksech?) Prý se to má vyřešit v zimním finále.
#50 Alinois#49 noname: Cupid myslím, že to nebyla, nehledala bych v její postavě nějaký hlubší význam .. prostě další záporák, tvůrci říkali, že jich v této serii bude hodně, v dalším díle už počítám nebude … já se držím verze že bud Sáru zabila Liga stínů, nebo samotný Roy pod nějakým zbylým účinkem Mirakuru.
Fakt dufam, ze to nebude Cupid a ze tej sa Arrow zbavi rychlo. Uplne staci ze furt z niekade zachranuje Laurel, z casu na cas treba pomoct aj Felicity, Roy sa bez neho tiez na 100% nezaobide a tym ze Digglovi dali dieta, tak ho tiez oslabili. A este aby sa zaoberal dlhodobo dasou slecinkou a este so srdieckami- to prosim ne. Ja sa tesim na potencialny spolocny boj s Merlynom proti Lige, alebo aj kludne nejaka mensia solovka prosti Merlynovi- podla toho ako budu jedn druheho stvat :-) A nejaka zapletka s ARGUSom by mohla byt tiez este byt.
#52 Alinois#51 slakmatrafi: Určitě se jí zbaví rychle, ona je vražedkyně posedlá Arrowem, s tou se Oliver mazlit nebude. Takovýhle lidi on nemá rád, i když je to ženská :-D Zase je ale pravda, že tím opět oddálí takové ty důležité věci … The + Malcolm, Liga stínů + vražda Sáry a její pomsta, Roy + případná vražda Sáry, Oliver + Ras Al Ghul … je pravda, že serie bude mít zase přes 20 dílů, ale takhle by nás napínat nemuseli :-D
#53 slakmatrafi#52 Alinois: Pekne vystihnute, oddaluju to zaujimave. A urcite sa bude Oliver hnevat ze Felicity randi s Palmerom a kedze tato zapletka je pre cast divakov velmi dolezita, uricte sa trochu posturaju aj v tomto.
#42 Alinois: Já neříkám, že když to tam jednou strčí, tak jako fajn. Ale nechci, aby to tam strkali furt, tak jsem to myslela :) samozřejmě je mi jasné, že se Felicity musí umět bránit, ale její trénink tam byl ukázaný jen jednou a já nevím. Prostě mi to moc nesedí. Mám ji radši někde v teple u počítače (jako Oliver :D). Já nejsem ani fanynka toho, že Laurel bude BC. Jediné scény, ve kterých mi nevadila, byly scény se Sarou a ta je teď mrtvá. Teď tam Laurel neustále nasraně běhá a furt mele jedno a to samé dokola a prostě nevím. Já byla ráda, když byla nakopávačka zadků jen Sara a všecí ostatní stály mimo. Jenže taky jsem byla ráda, když o Oliverově identitě skoro nikdo nevěděl a teď je to téměř veřejné tajemství že :D PS: nemám ráda Ray Palmera a opravdu to není tím, že jsem Olicity fan. Oliver si Felicity stejně nezaslouží, tak at se prva zasnaší, ale Rayovi nevěřím ani nos mezi očima. Ale nemůžu popřít, že je vtipný a herec má charisma. :D
#55 Alinois#54 R.iver: On je takový tajemný, ale takový být právě má .. :-D Já to vidím úplně stejně jako u Flashe, ten taky cukroval s Felicity, potom dostal seriál a ona i Oliver v něm hodně hostují aby přitáhli fanoušky, s Palmerem to vidím podobně, určitě dostane svůj seriál jako Atom :-D Co se týče Raye tak se těším až se ukáže jako Atom, ale to bude minimálně až v polovině serie :-( S Laurel nevím, najednou mi to s ní přijde jako křečovitá snaha přetvořit ji na Canary .
#56 R.iver#55 Alinois: Uvidíme co z něho vyleze. Rozhodně mu dám šanci, tu jsem dala každé postavě (Laurel jsem zkoušela pochopit v každé sérii, ale po prvních 5 dílech mě to vždycky přešlo :D. Ale co si budeme, je součástí seriálu a její smrt by mě mrzela.). Já si myslím, že neměli tam asi vůbec dávat Saru, když to chtěli takto. Vím, že byla takový spouštěcí faktor, ale já jsem s ní jako s Canary byla spokojená a prostě vím, že i když Laurel bude jiná a nová Canary, tak prostě už pro mě bude jen nahrážka (tady nejsme v komikse, ale v seriálu, takže pochopte, že to tady vidím jinak :).
#57 Alinois#56 R.iver: Ano, tvůrci to měli udělat podle předlohy, vůbec nevymýšlet Sáru a udělat Canary rovnou z Laurel. Fanoušci si takhle nějakou postavu oblíbí, tvůrci ji pak škrtnou a fanoušci si musí zvyknout na něco jiného. Možná, že kdyby se z Laurel stávala Canary už od začátku seriálu bylo by to jiné .
#58 R.iver#57 Alinois: Souhlasím :) kdybych měla vybrat mezi Lance sestrama, vždycky zvolím Saru, měla jsem ji 100× radši jak Laurel. Možná, že kdyby to fakt bylo jinak od začátku, teď by to víc jak půlka fanoušků viděla jinak. Ale zase na druhou stranu to musíme brát i tak, že ne každý měl rád Saru a někdo je i rád, že Laurel se teď takto učí a bude BC. Opět je to věc názoru, ale jsem ráda, že aspoň s tebou a pár dalšíma se shodnu. :)
A ono sa to naozaj hodi. Oliver aj ked ma Felicity rad sa moc nesnazi a takto aspon dostane nejaku inspiraciu k dalsiemu posunu ich vztahu. A o to viac, ze o Palmerovi sa moc nevie je to zaujimave. Paci sa mi ze herec hrajuci Palmera je vysoky a rozhodne suhlasim ze je charizmaticky. Jeho postava je vtipna, energicky ziva a nejakym sposobom lahka a svieza, mne prijemna. Oliver je mensej postavy, viac menej vazny, pocitacom moc nerozumie a furt sa o nieco obava, alebo trenuje- ma tak napada ze uz dlho netrenoval :-D Prave koli kontrastu to mozno Felicity k nemu taha :-) Ale ked dostane Palmer vlastny serial budem len rada a budem ho sledovat.
#60 R.iver#59 slakmatrafi: Aby za chvíli neměla svůj seriál každá postava z Arrowa :D:D
#61 slakmatrafi #66 CajQ_O#60 R.iver: :-D :-D Nahodou keby mal Merlyn vlastny serial tak by som sa nehnevala- on je zaujimava postava. Hlavne nech nevyrabaju vlastny serial Royovi :-D Ten je nudny. Mmch, nemam rada ani jednu sestru. Laurel este sla ked bola iba Oliverova slecna a pravnicila. To bolo vcelku ok. Ale od zaciatku druhej serie si zelam aby nebola a od zaciatku tretej aby ju konecne niekto zabil :-D Sara to na moj vkus moc komplikovala a vaic by som brala, keby ju boli nechali ukotvenu v Lige a do Straling by len prisla vybavit z casu na cas ucty, okuknut sestru a tatka a zase pekne naspat do Azie.
#63 R.iverVlastný seriál hmmm Deathstroke :P
#63 R.iver#61 slakmatrafi: No kdyby to byl Malcolm, tak by moje kamarádka rychle zapomněla na Arrowa i Flasha a byl by to jen on. :D Ta ho tak miluje :D
#62 Zerg: Jo, nezlobila bych se :D
No, každopádně se chystá nový superhrdinský seriál .. můj tip je ten Atom, ale může to být kterýkoliv jiný :-)
ras chce dostat olivera z duvodu že pomohl malcolmovi, nějakou vymluvu si najit musel,,,,,,,a i kdyby roy zabil saru-podle mě blbost ale ani tak mi to nevadi mi sara neseděla jako herečka i jako postava
#67 Zerg#65 Billy the Kid: No stále lepšia ako ta Laurel lezie mi na nervy :D
Skoda ze my nie sme zaujimavy pre tvorcov ako divacka vzorka. Laurel by skoncila hned v dalsom diely :-D Neviete niekto ako je oblubena u Americanov?
#71 Gabibi#66 CajQ_O: :D:D
#66 CajQ_O: No to spíš Suicide squad :-D
#68 slakmatrafi: slakmatrafi: Zkus se mrknout na oficiální facebook Arrow a Stephena Amella – řekla bych, že Amíci nemají Laurel rádi ještě o hodně víc! A ještě víc vítězí Felicity na všech frontách :-)
#73 slakmatrafiJeště k tomu Royovi – Roy ve snu viděl že ty šípy do Sáry házel ale podívejte se na konecprvní epizody a tam je slišet jak nekdo stříli z luku. – tedy alespoň myslim.:)
#74 Alinois#71 Gabibi: Dakujem za tip. Nemam fasabuk :-) ale to neva. Poprosim kamaratku nech sa tam pozrie. Felicity je oproti Laurel skvela a je to tak zjavne, ze to uz musia pochopit aj Amici :-D
#72 CajQ_O: Já jsem se na to koukala, no je tam slyšet to jejich svištění, ale to v tom snu je slyšet taky … krom toho Royovi se zdá, že když ji zabíjí má na sobě tu svojí červenou mikinu a když se podíváte na díl 2 jak Laurel přinese mrtvou Sáru do doupěte, tak Roy má na sobě opravdu červenou mikinu ..krom toho Sára říká vrahovi „co tady děláš“ Royovi se zdá že mu říká to samé … že by náhoda? :-)
#75 CajQ_O#74 Alinois: Ono kromně toho že je slišet svištět šípy je ještě slišet i natahováni tětivy zatím co v Royově snu není nic co by se tomu zvuku podobalo.
#76 Alinois#75 CajQ_O: tohle je možná jediná věc která až tak moc nesedí, ale zbytek je celkem uvěřitelný … nemyslím si ale že to byl Roy, co těmi jeho sny ale tvůrci zamýšlejí mi není moc jasné … proč se mu zdá zrovna to, že vraždí Sáru moc jako nechápu
#78 lksvcrLaurel je řádně otravná, také by mi nevadilo, kdyby ji zabili. Aspoň by byl pokoj od toho jejího monotónního obličeje. Ale v tomhle případě máme smůlu :-D Počítala jsem, že do konce série bude brázdit ulice v obleku. Ale při natáčení 3×11 už je na place kaskadérka Katie Cassidy v kostýmu BC… :-D že to bude takhle rychlé jsem tedy nečekala
#35 R.iver: #38 slakmatrafi:
#76 Alinois: Podle mě je to určitě vedlejší účinek protilátky proti mirakuru
#77 Veronica_Z: Vypadá hrozne
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Janina Gavankar
29.11.1980 | 29.11.2024 -
Michael Jonsson
6.12.1974 | 6.12.2024 -
Colin Salmon
6.12.1962 | 6.12.2024 -
Brendan Fletcher
15.12.1981 | 15.12.2024 -
Joe Dinicol
22.12.1983 | 22.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
Oliver je připraven zachránit celý mnohovesmír
Velký crossover se nakonec dočkal ještě jedné upoutávky
Hrdinové se sjednocují v sérii teaserů k velkému crossoveru
Oliver se vypořádává s tím, k čemu došlo v prvním díle osmé série
Co bude následovat po šokujícím konci třetí epizody?
Podívejte se na upoutávku k poslední epizodě celého seriálu Arrow