Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Tvůrci mluví o šokující smrti

Tvůrci mluví o šokující smrti

Osmnáctá epizoda Eleven-Fifty-Nine nám přinesla smrt jednoho člena Arrow týmu. Co nám k tomu pověděli tvůrci? Mrkněte na naše shrnutí nejzajímavějších fak­tů.

28 1
12.4.2016

Ve čtvrtek se s námi rozloučila jedna z hlavních postav seriálu Arrow. Proč to právě Laurel schytala? Marc Guggenheim má pro to jasnou odpověď: „Seriál se neustále vyvíjí. Tento rok jsme začali s předpovědí smrti. Vymýšleli jsme různé verze, kdo by mohl být v hrobě. Volba padla, bohužel, na Laurel, díky které jsme si připravili půdu pro finále.“

Je tedy očividné, že tvůrci věděli jen o tom, že ve čtvrté řadě někdo zemře, ale netušili, kdo to bude. Černého Petra tak schytala Laurel, jejíž příběh byl v podstatě uzavřen. „Naše rozhodnutí někoho zabít nikdy nezáleží na fanoušcích, ale na tom, jaký přínos to bude mít pro seriál a pro postavy, které se se smrtí dané postavy vypořádávají,“ řekl Guggenheim.

Hodně lidí bylo pobouřeno tím, že Laurel a Oliver neskončí spolu. Tedy že neskončí spolu tak, jak to bylo v komiksech. „Příběh lásky mezi Oliverem a Laurel jsme odvyprávěli v první řadě. Nikdy jsme neměli v plánu se k tomu vracet. Respektujeme komiksovou předlohu, ale faktem je, že vyprávíme naši vlastní verzi Green Arrowa. Nikdy jsme se nechtěli držet žádné interpretace,“ prozradil Guggenheim.

Co bude s Katie Cassidy dál? Kdy bude oživena? „Pro Katie máme připraveno několik návratů, ať už se jedná o flashbacky či cestování časem. Brzy se jí dočkáme v jedné epizodě seriálu The Flash, kde se objeví na Zemi 2. Také se objeví v druhé řadě animovaného seriálu Vixen jako Laurel Lance ze Země 1,“ řekl Guggenheim. „Její smrt je definitivní. Můžeme ji však potkat na jiné Zemi. Diskutujeme o možném seznámení Olivera a Laurel Lance ze Země 2,“ dodal.

Fanoušci si během sledování osmnácté epizody všimli toho, že Oliver Laurel něco slíbil. Marc Guggenheim vyvrací její možnou fingovanou smrt: „Ne, fingovanou smrt jsme už jednou udělali. Vždycky přemýšlíme nad tím, jakým způsobem někoho zabijeme. Je to vždycky výzva.“ Oliver jí však skutečně něco slíbil a to se dozvíme až v páté řadě.

Kromě Marca Guggenheima reagovala na dotazy i Wendy Mericle. Ta prozradila, že smrt Laurel bude mít velký vliv na ostatní členy týmu. Zároveň se hned v devatenácté epizodě Canary Cry dozvíme, zda se Felicity vrátí do týmu. Také členové týmu budou hledat způsob, jak se pomstít.

A jak smrt Laurel ovlivní členy její rodiny? Pro Quentina to bude těžká rána, bude si muset svůj život znovu urovnat a vyrovnat se skutečností smrti své starší dcery. „Teď má Arrow tým, to bude jeho kotva,“ prozradil herec Paul Blackthorne. Dokonce i Sara se dozví o smrti své sestry a to v jednom díle Legends of Tomorrow. Je záhada, jak to tvůrci udělají.

Podobně jako jiní převzali přezdívku „Arrow“ (na začátku druhé řady), tak i přezdívku „Black Canary“ někdo převezme. Vše se dozvíme v devatenácté epizodě. Dotyčná osoba, která přezdívku převezme, však nemusí být nutně hrdinou.

Celý článek si můžete přečíst na stránkách časopisu EW.

Foto: CW

Diskuze /80

Scenárista s veľkým S

Felicity bude BC.

#4 lukascoolarik #33 Rubi
12.4.2016 | 18:07:25
LOST-Boone

Kdyby začal Quentin nosit kostým a připojil se k týmu…mohl by to být zajímavý posun ;)

#5 lukascoolarik #12 modra_vafle
12.4.2016 | 18:13:44
kiso1561

Guggenheim by si už mal prestať honiť na olicity a trocha sa spamätovať a že, „Naše rozhodnutia nezáležia na fanúšikoch…" hahahaha http://imgur.com/a/vpgr7

#21 HellTsuku
12.4.2016 | 18:14:26
lukascoolarik

#1 Scenárista s veľkým S: Jestli jo, tak už to fakt zabalím. :-D

čestný člen redakce
12.4.2016 | 18:18:10
lukascoolarik

#2 LOST-Boone: Jestli jo, tak už to fakt zabalím. :-D

To už by bylo trochu moc. V tom seriálu už je každý v kostýmu, chce to i někoho v civilu. Ale můžou mu dát třeba „slušivou“ helmu. Něco jako má Diggle. :-D

čestný člen redakce
12.4.2016 | 18:20:08
malincok

predpovedali smrt a nevedeli kto zomrie :D uzasni scenaristi,toto :D vidno, ze v tom maju jasno :D ale super je to,ze jej smrt bola definitivna…no dufam,ze nespravia taku hlupost, ze dotiahnu BC zo zeme 2 a nechaju ju na zemi 1 :D to by bol uz fakt big fail :D

#8 Stardos
12.4.2016 | 18:27:25
Stardos

"Diskutujeme o možném seznámení Olivera a Laurel Lance ze Země 2,, Já říkal, že žádnou smlouvu ji neukončili

#23 Ellennnka
12.4.2016 | 18:28:42
Stardos

#6 malincok: Ona ale na E2 není Black Canary, ale Black Siren

#10 malincok
12.4.2016 | 18:29:34
lukascoolarik

Jestli se Felicity vrátí do týmu, tak strávili několik epizod něčím, co by pak postrádalo smysl. Prosím, ať se nevrací! Už tak ji v týmu nahradí/nahradil Curtis a dva „ajťáci“ už jsou trochu zbyteční. :-D

Ta fingovaná smrt by byla předvídatelná, takže je fajn, že půjdou jiným směrem. Otázka je, jestli ten směr nebude horší, než kdyby udělali něco předvídatelného. :-D

čestný člen redakce
12.4.2016 | 18:30:32
malincok

#8 Stardos: to hej,ale furt je to ta ista herecka :D ale snad taku hlupost ti scenaristi nespravia..zas by boli len zbytocne citove vylevy :D

12.4.2016 | 18:33:51
Mesyas

Jak jsme měl Felicity rád tak ji od minulé sezony nemohu vystát :D táhne seriál dolů, už jsem skončil se sledováním a počkám si na celou řadu.

12.4.2016 | 18:51:39
modra_vafle

#2 LOST-Boone: To by byl za chvíli další pohřeb, tentokrá ale kvůli infarktu. Na to, aby běhal někde v kostýmu je docela starý.

12.4.2016 | 19:05:26
Baltik

Ten moment, když máš 2 dcery, 3× umřely a přitom jedna dcera stále žije :D :D :D

#14 Scenárista s veľkým S #15 Tonks123 #16 lukascoolarik #17 HonzyRehak #39 Es
12.4.2016 | 19:08:40
Scenárista s veľkým S

#13 Baltik:

:D Krutá realita.

12.4.2016 | 19:17:37
Tonks123

#13 Baltik: Made my day :D

12.4.2016 | 20:11:03
lukascoolarik

#13 Baltik: :-D

čestný člen redakce
12.4.2016 | 20:29:06
HonzyRehak

#13 Baltik: Ježiš tak to je hláška roku!!! Mazec :D :D :D

12.4.2016 | 20:50:08
PlaNko

V tretej sérii urobia troj dielní prerod aby z nej bola BC, ľudom celkovo vadila… zrazu začínala byť znova obľúbená a v seriáli jedna z lepších, tak ju zabili.. škoda no, aj keď pre dej by možno bolo zaujímavejšie zabiť Diggla…

12.4.2016 | 20:53:25
LMDizajn

Laurel bola jedna z mala veci z Arrow komixa, aj ten jej prerod zo zavislaka. Sice v komixe to bol Roy, ale i tak. Mne sa to pačilo, že tam vložili takuto vec a mal som ju stale rad, tak ako stale neverim, že ju nevratia a že je mrtva…

12.4.2016 | 21:22:26
Angelusik

kdyby radši zabily feliciti

12.4.2016 | 23:05:38
HellTsuku

#3 kiso1561: taky mu to věřím :D ne fakt dokud se neozývali Olicity fanoušci ve velkým tak o tom ani neuvažoval.

12.4.2016 | 23:43:44
armunder

Ty vole tak debilní tvůrce jsem ještě neviděl. Doufám že pátá série bude poslední a to definitivně! Jinak ******* Felicity zkazila celý seriál. A tu mrchu pořád nechají žít. Doufám že chcípne v páté sérii! Otázka proč jsou ty tvůrci debilní ? Protože nevěděli vůbec kdo umře! A proto měl Arrow tak dlouhé pauzy a kvůli tomu museli stopnout i Flashe. A najednou sereme na komiksy. seriál jde podle komiksu a pak se na to normálně vyserou! A ty pauzy byli jenom kvůli té kravině kdo bude vtom hrobě. Takže měsíc pauza po třech epizodách tři týdny pauza a po dalších také tři týdny pauza. A to jenom protože se nemohli rozhodnout kdo měl být v hrobě. Došlo vám to že šlo jenom o tohle stěma pauzama ?

12.4.2016 | 23:49:34
Ellennnka

#7 Stardos: ukončili. Za prvé je potřeba brát v potaz, že Marc je původním povoláním právník a jako právník na všechny rozhovory a dotazy odpovídá. Volné přeložení anglického textu je tady trochu nepřesné. Ano, ona se bude míhat na ostatních seriálech, ale jen proto, že dle smlouvy měla úvazek na nějaký čas v seriále za sezonu, její smrtí tím smluvní úvazek CW neplní a proto ji šupaj kde můžou. Smlouvu ale ukončili, jedná se pouze a jen o „uchlácholení“ fanoušků.

#27 Stardos
12.4.2016 | 23:51:02
armunder

Když si to vypočítáte všichni tak Arrow a Flash měli dávno končit už! Jako vždycky byl Duben a oni ty tvůrci ani něvěděli koho mají dát do hrobu. A tak dlouhé pauzy ostuda!

#25 mrco1991
13.4.2016 | 0:01:11
mrco1991

#24 armunder: Arrow mal skončiť celkovo ako seriál, pretože to čo sa z toho stalo je monštruózne. Flash sa posúva stále ďalej, to je úplne o niečom inom…

#32 armunder
13.4.2016 | 0:44:14
Optical

Parádní díl, už hodně dlouho jsem se u Arrow tak nezasmál. Vidět snažícího se Amella zahrát nějaké emoce, to byla važně neskutečná bžunda. Nemohu se dočkat až ho uvidím po boku stejně „nadané" Megan Fox. :)

13.4.2016 | 0:47:01
Stardos

#23 Ellennnka: Trošičku to nevypovídá faktu možných flashbacků a podob z různých Zemí.Z toho důvodu ji nemohli zcela ukončit smlouvu a ukončili pouze smlouvu jako hlavní postavy .Právě z výše uvedených důvodů mít stále nějakou smlouvu musí- stejně jako Tommy a nebo Shado.

#40 Ellennnka
13.4.2016 | 7:35:28
Epsik

Takže zabili moji oblíbenou postavu a Felicity se možná vrátí? Takt o už bych tento seriál doopravdy zavrhnul.. A to jsem se čtvrtou sérii snažil obhajovat jak jen to šlo… -_-

13.4.2016 | 7:42:26
calvary

Slíbil jí, že jí nebude oživovat. Asi :)

#30 fanta2pomeranc
13.4.2016 | 8:12:05
fanta2pomeranc

#29 calvary: Víceméně na férovku řekl: „Máme ji rádi. Oživovat ji nebudeme, ale přivedeme ji zpět hned, jak nebudeme vědět. co jinýho dělat.“ :D

13.4.2016 | 8:41:28
armunder

No od čtvrté série se tam oživuje hodně. A jestli je Gotham na jiné zemi tak počítejte že se tam může objevit i jiný zápornák z batmana. Třeba Hugo strange. Kdybych to režíroval tak bych dal Arrow vs Batman a vydělalo by to víc než hry o trůny.

#48 Chill
13.4.2016 | 8:45:45
armunder

#25 mrco1991: Tím skončit jsem myslel že už měli být finálové epizody když dva měsíce dají pauzu protože neví co dál ze seriálem dělat! Jinak tedka to bylo po každých třech epizodách děsně dlouhá pauza. Seriál skončí někde v červnu a to je moc pozdě!

#34 Rubi
13.4.2016 | 8:49:29
Rubi

#1 Scenárista s veľkým S: Ne, jestli někdo bude další BC tak to bude ta mladá holčina, co se objeví i na pohřbu a jejíž identita je nám stále neznámá. S níž však mají tvůrci hodně v plánu. Takže předpokládám že to bude určitě ona.

13.4.2016 | 10:29:35
Rubi

#32 armunder: Podle popisu epizod zjišťuji, že se poslední epizoda 4 série s názvem „Schism“ odvysílá 25. května, tudíž pouze 1 týden později než série předešlé. Což není nic tak udivujícího.

#35 armunder
13.4.2016 | 10:46:28
armunder

#34 Rubi: Právě že je v Dubnu už se mělo chystat finále. Po patnácte epizodě jsem tu pauzu pochopil ale po každých třech odvysílaných epizodách pauza. To není už normální a těch pauz tam bylo požehnaně mnoho. Tedka to je tak pátá pauza.

#36 Rubi #37 Exie_
13.4.2016 | 14:33:59
Rubi

#35 armunder: Finále nikdy nebylo plánované na duben, seriál vždycky končí v květnu. Stejně tak seriál Flash, který má taky pauzy a momentálně stojí 3 týdny. U Arrowa to bylo jinak, tam chtěli odvysílat ten šokující díl, proto dali pauzu až po něm. Není to tak, že by si scénáristi vymýšleli děj za pochodu a když náhodou neví jak dál, tak dají pauzu.

13.4.2016 | 16:37:53
Exie_

#35 armunder: Pauza je ze stejného důvodu jako u Flashe. Oba seriály neměli, nebo ještě dosud nemají dokončený finální díl série. Nefetuj. Pak blouzníš a píšeš nám tu nesmysly.

13.4.2016 | 16:59:09
Exie_

A v případě, že zavrhnou tvůrci sami Arrow, tak nezoufejte. Luke Cage, Iron Fist a je toho daleko víc, co nás čeká.

13.4.2016 | 17:02:51
13.4.2016 | 18:43:07
Ellennnka

#27 Stardos: co se tommyho a shado týče, je to stejné jako s royem. Smlouva už není a na základě příběhu se kontaktuje herec, zda by si znova chtěl zahrát v jednom díle – pak když to klapne se udělá smlouva na díl. KC měla smlouvu na delší dobu, jí to zrušili ke konci sezóny.

#41 Stardos
13.4.2016 | 19:02:21
Stardos

#40 Ellennnka: Tak když přemýšlí o možném seznámení Olivera a Laurel z E2, tak předpokládám, že bude stejný případ jako Roy

#42 Rubi #44 Ellennnka
13.4.2016 | 19:09:02
Rubi

#41 Stardos: Já bych ten její návrat zas až tolik nezavrhovala. Přeci MG se nechal slyšet, jak je Kattie skvělá a jak ji zbožňují a že by ji chtěli někdy zpátky. A pokud bude její Black Siren lepší než její Black Canary, tak bych ji klidně přetáhla ze Země 2 na Zemi 1 do světa Arrow. :-) Bylo by to docela zajímavé, protože ona by vůbec nikoho neznala a možná ani Olivera. Třeba se na Zemi 2 vůbec neznají :-) Každopádně se těším až se s ní náš Oliver sejde.

#43 Stardos #44 Ellennnka
13.4.2016 | 19:49:47
Stardos

#42 Rubi: Tak celkově by mohli pro další sérii zahrnout Earth II do děje a zaměřit se na ni co se týče Arrow.

13.4.2016 | 20:39:53
Ellennnka

#41 Stardos:
#42 Rubi: přečtěte si ten originální článek :-) tam to totiž zní trochu jinak :-)

#45 Stardos #47 Xavik
13.4.2016 | 20:40:33
Stardos

#44 Ellennnka: A co, že to tak zní? S Felicity počítali jako s vedlejší postavou a ejhle, je kolikrát důležitější než Oliver.Můžou podniknout cokoliv, takže já bych ty jejich slova až tak vážně nebral

#53 Ellennnka
13.4.2016 | 21:02:31
Emily84

Pro vsechny tady. Na zemi 2 je Oliver mrtvý. Tam se z ostrova vrátil jeho otec a stal se taky Green Arrow. Informace byla zakomponována do děje Flashe, v 1 půlce sezóny. (Jedna se tam o tv zprávy, kdy je veřejně oznámeno ze se pod maskou se skrývá Robert Queen).

13.4.2016 | 21:38:35
Xavik

#44 Ellennnka: Počky, co tam mám blbě? :D

#52 Ellennnka
admin
13.4.2016 | 21:54:23
Chill

#31 armunder: Teď si mě pobavil :D :D Prej větší jak GoT :D :D akorát se ztrapňuješ.

Jinak tyhle pauzy byly v každé serii, v každé.

Něco mi vysvětli. Kdekoliv na tebe narazím tak jen pič*ješ a pi*čuješ. Zdravý člověk rozhodně nejsi.

#51 alien vs predator #58 armunder 2
13.4.2016 | 23:20:46
pitrisek87

Nevím jestli to nebylo třeba zmíněno, ale v Legendách řekl Oliver Sáře, že Laurel zemřela protože tam nebyla a pak bylo Sáře řečeno, že až se vrátí zpět do doby kdy odcestovali tak tam bude a může vše změnit a zachránit Laurel a Lance takže nakonec se Flash i Arrow vrátí na začátek a bude se pokračovat se Sárou jakoby ani neodjela :D

14.4.2016 | 9:23:08
alien vs predator

Musím uznat že armunder má pravdu po dvanáctém díle byla pauza po patnáctém a po osumnáctém.

14.4.2016 | 12:13:13
alien vs predator

#48 Chill: Jinak máš pravdu stím armunderem mě už taky sere!

14.4.2016 | 12:17:45
Ellennnka

#47 Xavik: ne že by jsi měl blbě, ale výklad jak mluví marc nezní ve stylu, že o tom vážně uvažují :-D prostě on jen říká, ano, je tu ta možnost, zvažujeme to… rozhodně ne ve stylu plánujeme to :-) Nevím jak líp to vysvětlit. Marc, s ohledem na svoji dřívější profesi a na to, že je vystudovaný právník je ve svých odpovědích takový jakoby mistr slova. On jednou větou řekne všechno a zároveň absolutně nic neříká. Zkus si někdy přečíst jeho odpovědi na tumblr, když se ho fanoušci ptají. Určitě ti pak dojde, co jsem tím chtěla říct.

#54 Xavik
14.4.2016 | 16:34:03
Ellennnka

#45 Stardos: nesouhlasím, že je důležitější Felicity než Oliver. Je to seriál o cestě hrdiny. O Oliverovi Queenovi. Pokud v tom vidí někdo něco jiného, tak mne to mrzí, ale opravdu nepochopil podstatu seriálu.

#61 Stardos
14.4.2016 | 16:35:31
Xavik

#52 Ellennnka: Ajo, takto, já myslel, že jsem to nějak úplně špatně přeložil. Jo, samozřejmě na ty jeho odpovědi někdy koukám. :)

admin
14.4.2016 | 16:36:17
alien vs predator

Hej můj názor na seriál najednou Felicity chce zase Olivera po smrti Laurel. Bud ho chce proto protože jí je líto Olivera nebo nevím.

#58 armunder 2
14.4.2016 | 18:12:22
Deathlock

Oliver na zemi 2 umřel při havárii lodi,a jako Arrow by tam měl být jeho táta

#57 Deathlock #62 alien vs predator
14.4.2016 | 18:12:47
Deathlock

#56 Deathlock: to bylo ve Flashovi ,když to Wells ze Zěmě 2 poslouchal v rádiu ještě když byl na Zemi 2 v neěakým flashbacku :-p

14.4.2016 | 18:14:13
armunder 2

#48 Chill: Vole seš takový ubohý píčus! Beztak se mě bojíš magore! Už to prosím tě nehul vydíš co to stebou dělá ?

A ty Alinene ty se dotoho neser rozumíš ? Jinak tě rozkopu debile!
#55 alien vs predator:

#69 Chill
14.4.2016 | 18:32:12
armunder 2

A ty Xavíku ty mi polib prdel za ten tvůj Bann Anonimous si vás najde!

#60 Rubi
14.4.2016 | 18:37:29
Rubi

#59 armunder 2: Že se na to nevykašleš.

14.4.2016 | 18:39:39
Stardos

#53 Ellennnka: Tedy dobře, důležitější než postavy, které měli být v seriálu ty hlavní- Laurel, John, Thea.Jde o princip, že ač se ti to líbí nebo ne, klidně můžou udělat druhou smlouvu

#66 Ellennnka
14.4.2016 | 19:30:14
alien vs predator

#56 Deathlock: To jsem taky slyšel ale nevzpomenu si že by to nějaká postava zminovala.

Moje představa o páté sérii jenom pro pobavení v Páté sérii se objeví Joker a bude si hrát s Arrowem a pak polije Felicity nějakou tou vodou a stane se zní Harley Queen. A Johna Diggleho polije kyselinou a bude z něj Two face. A Oliver už bude v koncích :D Tohle by určitě mohlo zvednout sledovanost. Aby ostatní na Arrow nenadávali.

#63 Baltik
14.4.2016 | 19:56:39
Baltik

#62 alien vs predator: Prosím, už dost.

#65 Stardos
14.4.2016 | 20:20:17
hmyzovrah

v hrobe meli skoncit vsichni krom arrowa a kapitana lence. arrow by vse resil a lance mu zjistoval detaily. jednoduche a nema tam kostym kde, kdo..

#68 alien vs predator
14.4.2016 | 20:36:50
Stardos

#63 Baltik: Zrovna od tebe mi to přijde ironické

#67 Baltik
14.4.2016 | 20:39:02
Ellennnka

#61 Stardos: tak ano, druhou smlouvu udělat můžou, to samozřejmě ano :-) zbytek ale nesouhlasím :-) ale chápu tvůj názor :-)

14.4.2016 | 20:59:57
Baltik

#65 Stardos: Čím se zde proviňuji ? Dej mi důvod, napravím se.

14.4.2016 | 21:14:35
alien vs predator

#64 hmyzovrah: Ano bylo by to ideální kdyby byl Arrow sám. Arrow už není hlavní postava. Do páté série zase použijí někoho z komiksu batmana.

Je možné aby v téhle sérii umřel ještě někdo ?

14.4.2016 | 21:15:16
Chill

#58 armunder 2: Bavíš mě :)

14.4.2016 | 22:37:24
Illidan_666

Zajímavý vývoj. Vůbec by mi to nevadilo, kdybych si nepřečetl, že scénáristi nevěděli kdo bude v hrobě. To jsou potom de.ilové :-D. První serie arrow je boží, další už stojej za starou belu a když jsem si nato zvyknul, a beru to jenom jako zpestření flash světa, tak to jde. Rozhodně je to lepší než GoT, ale tak to je i slabikář :-D

#72 alien vs predator
15.4.2016 | 2:37:19
Mishak6

To budete čumět až se z Felicity stane Black Canary

15.4.2016 | 13:11:45
alien vs predator

doufám že se to oživení Laurel nebude jak půjde kapitán Lance za Nissou.

#70 Illidan_666: Jinak druhá také ještě ujde ten slade to zachránil. Třetí série byla divná že Oliver ožil. Když zemřel že mu dali něco vypít :D A čtvrtá Malcom se mstí Oliverovi za to že mu usekl ruku a chtěl získat wifi modlu.

15.4.2016 | 13:39:48
Kaschi_CZE

Ach jo… Koukam ze vsichni sou tu hrozny machri pres psani scenaru a vymejsleni pribehu…Reknu to uprimne… Chtal bych videt Vas, jak byste se predvedli, kdyby ste byli na jejich mistech… Kritizovat z gauce umi vsichni (je to klasicka ceska vlastnost)… Me stacilo jednou vymejslet celotaborovou hru na 3 tejdny… Takze prestante hejtovat, pokud se vam to nelibi, fajn, nekoukejte se na serial, ale necpete to vsem a nebrecte tady. Jestli mate koule, napiste autorum, dozadujte se nejakeho komentare…

#74 Ellennnka #75 alien vs predator #76 HellTsuku
17.4.2016 | 22:08:13
Ellennnka

#73 Kaschi_CZE: palec nahoru

17.4.2016 | 22:49:15
alien vs predator

#73 Kaschi_CZE: Kdybych já režíroval arrow to byste zažili pořádný zážitek který byste ani ve flashovi ani nezažili. A v hrobě by skončila Felicity :D Slada Wilsona bych dosadil místo Johna Digleho a dalo by se na to koukat.

#79 Philnexes
17.4.2016 | 23:58:09
HellTsuku

#73 Kaschi_CZE: Pokud vím kritika je všude ve všech státech. Třeba na Batman v Superman. Takže tvoje myšlenky bys musel psát takhle všude. Takže, ano můžeme to zkritizovat, vadí ti to?

#77 alien vs predator
18.4.2016 | 6:37:03
alien vs predator

#76 HellTsuku: Deadpool je nejlepší a obejde se bez kritiky!

#80 HellTsuku
18.4.2016 | 22:06:31
Kerol9

Já jsem Laurel neměla nikdy ráda, chybět mi nebude :D Každopádně bych se ráda vrátila na začátek 4. série a všecko bych překopala jinak, protože přesně od téhle doby to šlo všecko do hajzlu! :D :D Díky bohu, že to z dílny DC zachraňuje Flash s Luciferem a Gothamem, dokonce i iZombie má u mě víc bodů už! :D Už mě na tomto nebaví vážně nic, což je škoda :/

20.4.2016 | 16:52:10
Philnexes

#75 alien vs predator: Tak to bych chtěl vidět, to by mohla být komedie :D Ono se ti to teď ale lehce říká, když už se stalo co se stalo a viděls cos viděls… Horší je, když to vymýšlíš, navíc na něco takového bys nebyl ani sám.

20.4.2016 | 17:30:34
HellTsuku

#77 alien vs predator: Deadpool nebyl špatný film, ale celkově, ty záběry do minulosti byli nudné- Takže, nebyl to nejlepší film ani zdaleka. Nejlepší komiksový film jsou Watchman, nebo V jako Vendeta

25.4.2016 | 17:53:02
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama