Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Oficiální popis třetí řady
Druhá řada nám skončila a tvůrci nás hned lákají na další. Bohužel oficiální synopse nic neodhaluje, snad jej to, že Slade Wilson nebyl ještě tím nejsilnějším protivníkem.
Po velkém ztroskotání se miliardářský playboy Oliver Queen 5 let pohřešoval, než jej objevili na opuštěném ostrově v Pacifiku. Domů do Starling City se vrací, aby napravil chyby své rodiny a bojoval proti nespravedlnosti. Stává se z něj Arrow, kterému pomáhá bývalý voják John Diggle, IT odbornice Felicity Smoak, pouliční ničema Roy Harper a mezinárodní vražedkyně Sarah Lance. Oliver se snaží udržet své tajemství před nejbližšími, kterou je i jeho sestra Thea Queen, která se spojila s nejvíce nebezpečným nepřítelem. Oliver ještě bude čelit své největší a nejtěžší zkoušce.
Co si o tomto popisu myslíte? Kdo bude ta „největší a nejtěžší zkouška“?
Zdroj: CW
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Michael Jonsson
6.12.1974 | 6.12.2024 -
Colin Salmon
6.12.1962 | 6.12.2024 -
Brendan Fletcher
15.12.1981 | 15.12.2024 -
Joe Dinicol
22.12.1983 | 22.12.2024 -
Caity Lotz
30.12.1986 | 30.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /63
ze by Ra's al Ghul :)
Možná, že to bude nějaká osoba z Hong Kongu. Ale kdo ví? :)
Dle mého to možná bude Thea samotná… Přece jen, jestli na konci série odjížděla s Malcolmem, je dost pravděpodobné, že ji „zaučí“.
#5 LostArrowJe tam, že se spojila. Pravděpodobně to bude stejně jen Malcolm :D
#3 Kat_Stiles: Souhlasím
No kazdopadne by to byl dobry novy dej. :)
dakedy pred mesiacom alebo kedy tu na Edne pisali ze tvorcovia mali skorej problem s 2. seriou ze nevedeli co do nej maju dat … ze presne vedeli co bude v 3. serii tak uvidime … a inak mna len zaujima ako sa Slade dostane k vode a jedlu :D
#8 Lucyus #14 marecek8#7 Bamblebee: Souhlasím :) první věc co mě tam trkla . :D
třeba si bude kousat končetiny a pít moč :D :D .. ale spíš mu tam bude nosit jídlo někdo z A.R.G.U.S.U :)
#22 LumickoNesmíte zapomenout na to, že Ras al Ghul chce Malcolma
#12 Onewingedsara rikala ze Ras al ghul propustil malcolma z ligy stinu ovsem je otazka jestli pred znicenim glades nebo az po zniceni… uvedome si ze liga stinu vzdy nicila velka mesta jako rim, constantinopol a chtela znicit i gothem!
#10 Hanzen: Do dneška jsem nějak nepochopil za co vlastně chce Ras al Ghul sejmout Malcolma
#13 SerFirox #47 Gabbriela#12 Onewinged: Myslím, že v seriálu někdo říkal, že ho chce za to, že se nějak utrhl ze řetězu, kvůli tomu, co se stalo v Glades. ;)
#18 Onewinged#7 Bamblebee: Túto otázku pokladá veľa ľudí a pritom je celkom očividne, že A.R.G.U.S. to má pod palcom… :D Možno majú niekoľko takýchto „bunkrov“ po ostrove pre nebezpečných ľudí a možno tam majú aj nejakú tajnú základňu a párkrát do dňa im dajú jedlo a vodu. :D
Nejtěžší zkouška, která ho čeká vůbec nemusí být nějaký nepřítel. Mi to přijde jen jako takový nic neříkající upoutání. Docela pochybuju, že by se Ra's al Ghul objevil ve třetí sérii. Nějak si nedovedu představit koho z těch supernepřátel z komixů by pak proti němu mohli postavit třeba ve čtvrté. Na druhou stranu se nebáli v druhé proti němu postavit deathstroka, takže je to asi jedno.
Podle mně to bude Thea s Malcolmem dohromady.
#19 SerFiroxMě by tedy zajímalo tohle – poté co jsem dokoukal finále druhé řady, jsem tak nějak předpokládal (ale doufám, že se mýlím), že Sara pravděpodobně ve 3 sérii nebude vůbec, nebo že se ukáže maximálně ve dvou dílech. Podle téhle synopse to vypadá jako kdyby Sáru Lance povýšili na hlavní postavu i když vím, že jí není. Potvrzená nebyla a ve druhé sérii (i když se objevila ve všech dílech) byla pouze jako hostující hvězda (Special Guest Star). Nepřeji si nic jiného než vídat Sáru pravidelně, tu postavu jsem si maximálně zamiloval. Jaký je Váš názor, myslíte že se bude ve 3. sérii vyskytovat pravidelně?
#20 migthedragon#13 SerFirox: No to říkali, ale to mi právě na Ras al Ghula nesedí. Protože vždycky dělal o hodně větši svinstva než to co udělal Malcolm. :D
#19 SerFirox#18 Onewinged: Jo, to máš pravdu :D
#16 cervv255: No nevím, jestli by Thea chtěla bojovat proti svému bráchovi :D Koneckonců nemá ani důvod proč s nim bojovat :D Kromě lhaní tedy :D
#20 migthedragon#19 SerFirox: A kromě toho, že nepřímo zavinil smrt její matky … možná to bude ta nejtěžší zkouška jí dostat na svou stranu.
#17 Big_Boss: No ona nebyla ve všech dílech jen ve větší části. A to častokrát ani neměla nějakou roli. Ve třetí sérii to asi bude stejné on je důvod proč tam byli ty Sarah-Laurel scény o hrdinství a takovýchhle blbostí. Sarah představuje způsob jak udělat z Laurel Canary.
A to mě právě mrzí, protože si Laurel jako Black Canary neumím představit. A když jsem psal, že byla ve všech, tak jsem myslel hlavně i ty flashbacky z ostrova, které byly bohužel oproti první sérii brutálně zkráceny. Jediné episody, kde hrála větší roli, byli převážně díly zaměřené na ní – 2×05 League of Assassins, 2×13 Heir to the Deamon a tak trochu i 2×14 Time of Death. I kdyby se ukázala ve více jak polovině dílů na pár minut, tak m ito udělá radost.
#22 Lumicko„která se spojila s nejvíce nebezpečným nepřítelem.“ naco sa vobec pytate?… sak tu je to jasne napisane ze to je Malcom
#9 Lucyus: ARGUS??? Pochybujem ze ten vie ze slade je tam.. preco by to riskoval OLIVER?? Nema rad Aamandu a ktovie co vsetko ta ma za lubom… myslis ze by riskoval fakt ze amanda moze oslobodit slada??? :D
#21 Big_Boss: Preco si nevies predstavil Laurel ako cannary? nechapem? bojovat vie celkom dobre a lahko sa nauci…
Musim pridat ze… Fakt si neviem predstavit Theu ako villain… a proste za taku kratku chvilu sa nedokaze naucit bojovat..
#22 Lumicko: Herečka na to vůbec nevypadá, ale uvidíme v budoucnu :)
#22 Lumicko: Proč by amanda osvobozovala Slada, viděl si její reakci, když jí řekl, že je na živu??? a ARGUS to vězení postavil, říkali to tam a navíc to bylo na těch dvěřích od vězení ;) … BTW taky mě napalo kde Slade vezme jídlo a pití :D
#27 migthedragonno já si Laurel taky nedokážu představit jako BC. Psala jsem už u článku k epizodě, že Sara nasadila laťku hodně vysoko. Měli by nechat Saru jako BC.
Co se týká té největší zkoušky, tak u mě je to Thea.
#25 Matesino: By mě zajímalo jak dlouho se tohle bude ještě řešit. Je to vězení ARGUSu, takže je celkem logické, že zásobování nějak vyřešené mají ne?
#31 LumickoLaurel je fyzicky zdatnější než byla Sara před čtyřmi roky. Naučí se, ale bude to trvat a někdo ji musí cvičit. Pak bude super BC. Však ta bunda jí sedla líp než Saře :D. Nebojte zvyknete si na všechno i na to, že bude Olicity. Ha ha. :D
#29 migthedragon#28 pavik: Já se jen bojím, že nebudou mít trpělivost na to z ní udělat BC až třeba v páté sérii. Jako prostě takhle se vycvičit to není záležitost roku nebo dvou. Ono i u té Sarah mi to přijde dost na hraně, protože byla cvičená jen tři roky, ale tak liga má asi maximálně efektivní metody výcviku :D.
#30 pavik#29 migthedragon: Třeba se Laurel něco stane, nějaká obdoba Mirakuru nebo tak a získá sílu nebo jiné schopnosti, což by její přeměnu v Canary mohlo urychlit. Před Mirakuru bych to nikdy neřekla, ale teď vidím, že jsou schopni do toho seriálu vecpat všechno, takže už bych se ničemu nedivila. A tři roky (sézóny) výcviku Laurel, aby to bylo reálné, na to CW asi nebude mít trpělivost.
#35 migthedragon#27 migthedragon: No ze tam je napis ARGUs a ze to postavili neznamena ze tam chodia a staraju sa o to.. vklude to moze byt opustene a nikdo tam nechodi..
#33 OnewingedObávám se, že pokud by schopnosti Laurel „něčím“ urychlili kvůli BC, tak by jí to na popularitě nepřidalo…
#31 Lumicko: Pochybuji že je nefunkční místo kam by si Oliver házel své protivníky jak zmínil a nechal je tam bez dohledu.
#34 Lumicko#33 Onewinged: Nj to dava zmysel… Inak si myslim ze zaverecny suboj bol slaby so sladom… kratke a ne moc zazivne… mali to dat dlhsie a viac epicke :(… a mali dat este aj boj ze tam budu viacery (nyssa,sara,oli…) proti sladovi s mirakuru a epicky boj.. skoda
#30 pavik: No pokud se chytne Flash tak si dokážu představit, že po pár sériích se rozhodnout přinést přímo superschopnosti (ne jen sérum) do Arrowa (přeci jen v tom universu už je flash, takže superschopnosti tam jdou) a v tom případě by se mohla canary naučit svůj „Canary Cry“ jako v komixech a to by jí asi mohlo pomoci.
ja myslim kdyby bylo třeba vic jak 5 serii nebo tak 5serii, tak si nemyslim že i v 3,4,5…serii by tvurci chtěli aby oliver bojoval pořad stěma stejnýma zaporakama jako předtim a proto si myslim že slade+ malcolm a thea by se nespojili, a třeba malcolm, oliver a thea budou po jednom boku, a myslim že by nechtěli furt tu samou ohranou pisničku jako předtim by pak neměli žadnou sledovanost
já jsem teda očekávala ve třetí sérii rusko a anatolyho :( anatoly je totiž bezva chlapík :-)
#38 SerFirox #39 Fifipek#37 houmer: Hong Kong bude bezva! Jsem zvědavej. :D
#37 houmer: Myslíš Dr. Zelenku? :D
Dr. Zelenka křížený s McKeyem :)
I'm trying doprdele ! :D nejlepší hláška ze Stargate
I'm trying doprdele ! :D nejlepší hláška ze Stargate
:D :D
Omg ! Považuju za pořádnou ostudu, že jsem v Anatolym nepoznal Dr. Zelenku..vůbec mě to nenapadlo. S tím plnovousem vypadá úplně jinak a na SGA jsem koukal už dávno. Každopádně je Anatoly super postava a myslim si, že se tam s ním ještě setkáme – přeci jen není zcela vysvětlené, jak se oliver stal „kapitánem Bratvy“ a taky jaktože umí činsky rusky atd..každopádně Hong Kong bude super. Jinak Laurel mi jako superhrdinka mlátící po nocích zločince nesedí. Spíš jako ta co je pak dostane oficiální cestou u soudu.
#45 Billy the Kid #54 LostArrow #55 LostArrow #58 Addy#44 azoxid: to di do prd… ja si toho taky nevšim až teď když to tu pišeš to je fakt Omg a to sem viděl všechny dily stargate atlantis
#46 Billy the Kida to ma kořeny pravě z česke republiky #45 Billy the Kid:
Kvůli Undertaking, v jednom díle mu to říkala Moira, že tim vlastně tu Ligu stínů zradil. Jestli si to dobře pamatuju.#12 Onewinged:
#48 Onewinged#47 Gabbriela: No ano ale to je právě to co nechápu. Liga stínu je schopná zničit celá města jen aby zničila zlo, tak nevím co jím na tomhle vadí.
#49 Dragon94#48 Onewinged: Jednal na vlastní pěst bez povolení Ra'se.
#50 Onewinged#49 Dragon94: No jo ale pokud jsem správně pochopil tak byl z ligy propuštěn už předtím. Takže vlastně už nepotřeboval na nic povolení od Raise. Nebo aspoň tak jsem to pochopil, když tam jednou mluvili o tom. :D. No ve třetí serii se dozvíme asi podrobnosti :)
#52 migthedragonDavid Nikl představoval Arrow i v Chotěboři :)
#50 Onewinged: Mě to právě přišlo tak, že oni ho pustili z Ligy a on udělal takovýhle bordel a proto jdou po něm, že kazí jejich dobré jméno a proto neradi někoho z ní pouštějí, protože pak mají takovéhle tendence.
#53 doomhammer#52 migthedragon: Súhlasím. Okrem toho Moira hovorila že nech je liga akokoľvek zvrátená majú silný kódex cti takže aj keď sa rozhodnú zničiť mesto majú pre to pre nich nezvratné dôvody a sú skalopevne presvedčený že to inak nejde. Lenže Malkolm chcel vyhladiť mesto na ktorom podla nich nebolo nič zlé a nebol k tomu pádni dôvod okrem jeho osobnej pomsti a navyše k tomu použil ich výcvik.
#56 Onewinged#44 azoxid: Souhlasím stou Laurel ;)
#44 azoxid: Souhlasím stou Laurel ;)
#53 doomhammer: Ra´as chtěl v komiksech zredukovat celou lidskou populaci několikrát. Pravdou je, že tenhle Ra´as může být jiný a hodně upravený jako všechny ostatní postavy :D
Myslím si , že Oliver a Roy pôjdu hladať Theu. To bude podľa mňa náplň prvých pár dielov.
#44 azoxid: Je vysvetlené po čínsky .. Shado ho učila na tom ostrove.Aj ked za taký krátky čas tak dobre ho to asi naučiť nemohla.
Třeba ta nejtěžší zkouška bude mít co do činění s jeho otcovskou rolí, o které ještě ani neví…??
Z něznámého důvodu byl Malcolm osvobozen z Ligy, ale zradil ji tím, že za pomoci jejího výcviku udělal to, na co si Liga nárokuje monopol, bez jejího souhlasu. Logické, ne?
Mno, těžko říct, ale dle mého se zde opravdu už i Ras objeví osobně… Nicméně uvidíme…
Já bych viděl třetí sérii pojatou víc globálněji, aby byla zase změna.
#62 traffic paladin#61 bSaR: suhlasim – najväčší boj je vždy so sebou – čo keď sa z Olivera stane závislak a bude bojovať so svojou závislosťou – možno na Vertigu ?
Jsem názoru, že Laurel nijak cvičit nebudou a tvůrci to uhrajou na nadpřirozený původ. Dokonce bych hádala, že se Black Canary stany už na konci série nebo na začátku další, protože podle mě zemře Sarah těsně po tom, co Laurel získá superschopnosti. A Laurel pak bude poračovat, jako Black Canary, aby tím uctila svou sestru. A nebo je možný, že vůbec z Laurel BC neudělaj. Musíme si taky uvědomit, že i když má seriál základ v komiksech, tak pořád si dělaj, co chtěj. A zase věřím tomu, že když tam nechaly Felicity a pravděpodobně daj i na nátlak fanoušků a jednou skončí s Oliverem, pak mě nepřekvapí nic. Přeci jen je to seriál, takže jde o sledovanost a fanoušky. A je opravdu hodně lidí, kteří Laurel nenávidí, takže bych se nedivila, kdyby ji zabili a jako BC nechali Saru.