Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Finále třetí řady skončí velkým zvratem

Finále třetí řady skončí velkým zvratem

Zítra nás čeká finále třetí řady seriálu Arrow a tvůrci slibují, že tohle bude finále, na které nikdy nezapomenete.

42 1
13.5.2015

Na webu The Hollywood Reporter byl uveřejněn rozhovor s tvůrcem Marcem Guggenheimem. Celý rozhovor obsahuje spoustu zajímavých informací k poslední epizodě My Name Is Oliver Queen, které jsem se rozhodl pro vás bodově vypsat.

  • třetí řada skončí tak, jako žádná z předchozích dvou, na konci si budeme pokládat otázku: „Jak po tomhle bude moci seriál pokračovat?“
  • konec bude ve znamení cliffhangeru (velký otevřený zvrat)
  • tvůrci opět slibují, že v posledním díle bude jeden z největších zvratů celého seriálu
  • Barry Allen jako Flash sehraje ve finále velkou roli, bez něj by se nemohla natočit poslední epizoda
  • Laurel bude mít se svým otcem velmi emotivní rozhovor
  • poslední epizoda trochu naznačí nástin čtvrté řady, bude opět řeč o Damienu Darhkovi

(Foto: CW)

  • naposledy se podíváme ve flashbacích do Hongkongu
  • problémy mezi Theou a Malcolmem se konečně vyřeší
  • Thea bude mít na sobě Royův oblek
  • dočkáme se konečné tečky Rayovi příběhové linie v seriálu Arrow, zároveň pochopíme, proč půjde do nového spin-offu
  • čeká nás jedna smrt
  • poslední epizoda bude o 2,5 minuty delší, není však jasné proč, možná se jedná o trailer na Legends of Tomorrow

Diskuze /152

Exie_

třetí řada skončí tak, jako žádná z předchozích dvou, na konci si budeme pokládat otázku: „Jak po tomhle bude moci seriál pokračovat?“

Tak tady nemám ani tucha, co by to mohlo být + 1 postava zemře. Tady opravdu nevím.

13.5.2015 | 16:19:44
Exie_

http://www.techtimes.com/…-episode.htm tady lezte jen na vlastní nebezpečí.

#3 Kubyk002
13.5.2015 | 16:24:31
Kubyk002

#2 Exie_: aaa…proč to tu dáváš? Jsou tu slabé charaktery jako já, které ví, že by to do zítřka nevydržely a musely na to kliknout… sice tam není nic zlvlášť nečekaného… to první se dalo dost čekat, když je to takhle v komiksu. To druhé v podstatě taky, jinak to skončit nemohlo. To třetí, no tomu říkám, že to bude opravdu velká změna :D :D :D. Na 4 říkám, konečně, ale nikdy neříkej nikdy, že. A 5 OK nečekal jsem, ale budu rád. PS. až jsem si to celé přečetl, přečetl jsem si název a úvodní řádek, takže jsou to všechno jen spekulace, ale 1,2,3 se stanou!!!

#9 Jokerinko
13.5.2015 | 16:33:48
maxf1

To říkáte pořád, že budou změny…

13.5.2015 | 16:46:20
Xavik

Nejvíce mě zaujala ta smrt, kdo myslíte, že zemře? Tipuju Felicity.

#6 komja #11 pindajara
admin
13.5.2015 | 16:50:37
komja

#5 Xavik: Tím by udělali zajímavej zvrat + by jim to dalo víc možností. Ale jak všichni víme tohle se pravděpodobně nestane :/

13.5.2015 | 16:53:27
Siwun

ten trailer by to mohl být, když má zítra vyjít

13.5.2015 | 16:53:35
Ravencreast

Taky bych si tipl Felicity, John by me zas tak nevytrhl.

13.5.2015 | 16:54:34
Jokerinko

#3 Kubyk002: Tiež si myslím že 1,2,3 sa stanú :D tú 4 by som strašne chcel a tá 5-ka sa mi zdá ako dobrý nápad na oživenie Arrowa ako seriálu :3

13.5.2015 | 16:55:44
Deanmon

Jako bych to už někdy slyšel .. :D:D

13.5.2015 | 16:56:21
pindajara

#5 Xavik: Tak to jseš teda pěkne vedle. Felicity na 110% nezemře, i když by si to tady několik lidí přálo. Navíc Marc dávno potvrdil, že se dozvíme více o její minulosti a navíc má hostovat v obou spin-offech(Flash, Legends).

#25 Xavik
13.5.2015 | 17:01:08
Kquistynka

no tak jeden den je tu článek, že někdo viděl natáčení poslední scény z poslední epizody, kde Felicity a Oliver odjížděj za západu slunce nějakým cool autem… a ted zase že se rozejdou? nevěřim ani jednomu, podle mě všechno blbost… a čeká nás jedna smrt – nenadělá se s tim tolik jako když odešel Roy, kdyby to byla hlavní postava, tak už by to hlásali dopředu… ale tak, to bude Ras ne? To je ta jedna smrt…

#17 pindajara
13.5.2015 | 17:02:32
Meloun 21

Já bych řekl, že tou smrtí myslí smrt Rase max. Nyssy

#14 Starboy13 #16 Holldir
13.5.2015 | 17:05:25
Starboy13

#13 Meloun 21: asi tak :D

13.5.2015 | 17:10:07
Holldir

*Podle mě zemře Malcolm…jak autor článku zmínil spory mezi Theaou a Malcolmem se uzavřou. Nu vzhledemk charakteru jak jej prezentuje v seriálu to lze jen smrtí. Ona zůstane…On logicky půjde z kola ven dle mého *Jediné možnosti kdy bych se ptal jak seriál může pokračovat by byla smrt Olivera…nu to asi nepůjde. Dál snad jedině možnost, že mu Lance půjde pořád po krku s celým městem za zády. Což je tedy asi očividné. Žádná jiná možnost by v divácích tuto otázku nevyvolala

*Ale je možné, že zemře taky Lance

13.5.2015 | 17:16:30
Holldir

#13 Meloun 21: To by nepsali, že je čeká jedna smrt. Když se píše o odchodu nějaké postavy nebo o úmrtí tak vždy šlo o někoho podstatného než záporáka serie

13.5.2015 | 17:18:57
pindajara

#12 Kquistynka: A kde je napsáno, že se rozejdou?

#18 Kquistynka
13.5.2015 | 17:34:07
Kquistynka

#17 pindajara: V tom odkazu co sem někdo dal? „Felicity and Oliver officially break up.“ pokud teda umim anglicky… i když tam píšou věci typu že to pak možná bude jinak, nevim, přijde mi to jako blbost… celej tenhle článek :D některý věci můžou bejt pravda, ale spíš mi to přijde jako dedukce

#20 marecek8 #21 pindajara
13.5.2015 | 17:48:50
Arrow123

Tak to som zvedavý

13.5.2015 | 17:54:56
marecek8

#18 Kquistynka: Netreba stresovať. Nadpis toho článku hovorí, že je to „5 vecí, ktoré CHCEME vidieť v poslednej epizóde Arrowa“. Takže nejaký redaktor proste polemizuje, čo by sa mohlo stať a tým pádom sa to stať vôbec nemusí. (a asi sa ani nestane) :D

Ja sa trochu bojím, že zabijú Malcolma. Mám ho rád a bola by ho škoda, ale tak pochybujem, že by zabíjali Theu (ktoré „zomrela“ nedávno), Felicity (ktorú proste nezabijú lebo preto) alebo Diggla (s ktorým majú plány na ďalšiu sériu). Takže to buď bude Malcolm, Lance alebo Laurel? Fajn, to posledné by asi neurobili, mám totiž pocit, že nemajú gule odstreliť niekoho naozaj dôležitého (teda určite nie niekoho z Teamu Arrow) a nakoniec to bude proste Ras. :D Aj keď zase, aj toho by bola trošku škoda. Tak definitívne vsádzam na Lanca alebo Malcolma. A uvidíme, čo z toho nakoniec bude. Pre prípad núdze tu predsa máme našu čarovnú vodu, ktorá všetkých oživí. :D

#71 TheDimeOne
13.5.2015 | 18:07:33
pindajara

#18 Kquistynka: na ten odkaz jsem radši ani neklikal, takže absolutně netušim co tam píšou, tomu, že se ti dva rozejdou nevěřim. Navíc Stephen potrvdil, že bude ve finále řídit Porsche(to bylo viděné na těch fotkách se západem slunce). A taky tomu nenahrává vyjádření Marca: „Jedna věc, která pro nás byla velice důležitá, byla touha, aby se spolu Oliver a Felicity vyspali ještě před událostmi z finále série“, takže určitě kdyby se měli rozejít, tak by je spolu asi nenechali vyspat.

13.5.2015 | 18:08:46
placka341

Flash vrátí čas a dotkne se to i seríálu Arrow :D –blbost :/ oufám že to tak nebude

#37 Ellennnka
13.5.2015 | 18:10:16
maxf1

Tak seriál už nemůže pokračovat teď… Pokud tedy v tom rozhovoru s Laurel nějak neprozře náš pitomej kapitán Lance, tak pak musí z kola ven on.

13.5.2015 | 18:12:21
Fiend

pry zemre detektiv lance

ops, spoiler

13.5.2015 | 18:41:12
Xavik

#11 pindajara: Tak to jsem nikde nečetl, jsem pěkně vedle no. :)

admin
13.5.2015 | 18:48:04
Danielle97

Otázku „Jak po tomhle bude moci seriál pokračovat?“ bych si mohla klást snad jen v případě, kdyby buď zemřel Oliver (a tentokrát doopravdy, natrvalo), nebo kdyby Starling city „lehlo popelem“, bylo zkrátka kompletně zdevastované. Ať umře kdokoliv jiný, seriál se bez něj obejde… A nebo pokud, jak tady bylo řečeno pár příspěvků výše, by Flashův návrat v čase postihl i Arrow. A to do takové míry, že by Oliver neuměl bojovat nebo něco podobného. Jinak ať už bude cliffhanger sebevětší, tak bych si tuhle otázku nekladla. Rozhodně ne se slovem „moci“.

13.5.2015 | 18:52:51
paule

jediné logické vysvětlení podle mě je Malcolm když tam píšou že se jeho spor s Theou urovná protože by nedávalo moc smysl aby mu Thea najednou odpustila že jí donutil zabít kamarádku i když tady člověk opravdu neví.

13.5.2015 | 18:55:24
LDepp

Oliver a Felicity odchádzajú do západu slnka v Porche- to je isté! :) <3 Najpravdepodob­nejšie je, že zomrie Ra's… No a čo Guggenheimem považuje za cliffhanger…možno ani žiaden nebude :D Viem, že vravel akoby písali koniec seriálu a nie série, čiže happy ending je dosť pravdepodobný…

#30 pindajara
13.5.2015 | 19:02:46
komja

Ale kdyby sundali Rashe tak by to bylo blbý, protože Oliver se jeho schopnostem leda tak přiblížil, ale porazit by ho stejně nedokázal

#32 LDepp
13.5.2015 | 19:06:42
pindajara

#28 LDepp: a právě kvůli tomuhle Olicity happy endingu, na kterej se moc těšim(ti dva si to zaslouží) možná nastane ta otázka „Jak po tomhle bude moci seriál pokračovat?“. Podle mě to bude něco ve smyslu, že Oliver skončí s ochranou města a odjede s Felicity z města.

#31 marecek8
13.5.2015 | 19:09:24
marecek8

#30 pindajara: Jo, odíde, len aby sa znovu mohol vrátiť o dva mesiace. To je teda cliffhanger. To chce niečo poriadne. Niečo, pričom by sme naozaj šokovane kukali do monitoru. :D Ale radšej sa nebudem veľmi tešiť, lebo to zase bude katastrofa, keď sa veľmi teším. :D

13.5.2015 | 19:22:14
LDepp

#29 komja: Tatsu mu predsa vravela, že musí obetovať to, čo mu je najdrahšie, aby ho porazil a zatiaľ sa tak deje..Podľa mňa vie čo robí :) A dostal teraz celkom slušný výcvik tak kto vie..

13.5.2015 | 20:06:06
Rubi

Čeká nás jedna smrt – – – tvůrci hodí udicku a už se lidi dohadují kdo jako že umře.. Jestli je nějaká věc v tomto seriálu jistá tak je to to. Že nikdy není nic tak jak se to prezentuje. A co když je to jenom metafora? Preci to může být tak, že Al Sah Him zemře ale Oliver žije dál

#34 komja
13.5.2015 | 20:06:52
komja

#33 Rubi: Dobrej nápad a docela logickej a my všichni se tu přeme kdo chcípne jako první :D

13.5.2015 | 20:15:23
anndy

všechno je mi nějak šumák, takový ty jejich slavný sliby a pak kde nic tu nic. Jediný, co mě zajímá v poslední době jsou flasbacky, protože najednou už není 5 let na pekelným ostrově, ale Hongkong…a taky přijde nějaký to Rusko. Typuju, že umře detektiv, ale může i Fel, když budou mít 2 nový baby v týmu (pokud je to pravda). Škoda, že zmizí Ray, s ním byla aspoň sranda, Ollie je strašný suchar

13.5.2015 | 20:16:15
HellTsuku

Zemře Nyssa překvapení by bylo kdyby to byla Felicity, ne fakt by mě to překvapilo.

13.5.2015 | 20:24:57
Ellennnka

#22 placka341: tak flash se ve finále opravdu vrátí do minulosti

13.5.2015 | 20:29:40
azoxid

„poslední epizoda bude o 2,5 minuty delší“ OHH YEEEAAAHHHHH !!!!!!!!

13.5.2015 | 20:37:48
Kquistynka

jo, na Paleyfestu myslim říkali, že se posun času co je ve Flashovi dotkne i Arrowa… takže si myslim že to tam určitě použijou… jinak, kdo kouká na Flashe – podle Reverse Flashe se Oliver má dožít 86 let, takže ne neumře :D

13.5.2015 | 21:10:03
pindajara

Jedna taková důležitá otázka před finále. Proč vlastně zemřela Sára? Stále totiž nemůžu pochopit důvod její smrti.

#42 Scrappak
13.5.2015 | 21:29:45
Ladin46

Zajímavé, že se nikdo nepozastavil nad převodem Palmerova vlastnictví firmy na Felicity, není to důvod pro jeho odchod, či smrt?

#43 Scrappak
13.5.2015 | 22:20:00
Scrappak

#40 pindajara: Odporúčam ti pozrieť si celú sériu pekne od začiatku :D

V prípade, že si lenivý tak Malcolm zdrogoval Theu, ktorá zabila Saru. Malcolm to spravil preto, aby dostal zo seba League of Assassins, tím, že donúti Olivera sa priznať za niečo čo nespravil aby zabránil tomu, že mu Ras zabije jeho sestru nakoľko by Rasovi bolo jedno či Thea bola zdrogovaná alebo nie. Malcolm si myslel, že Oliver dokáže zabiť Rasa a tím zruší kill order na seba a zachráni sa od prenasledovania ligy a bude žiť happily ever after

#47 pindajara
13.5.2015 | 22:22:52
Scrappak

#41 Ladin46: Ray ide zo Starling City a bude mať prakticky svoj vlastný seriál takže je dosť možné, že Ray bude v ďalšej sérii Arrowa len Guest Star.

#69 Ladin46
13.5.2015 | 22:24:00
Breezy

K těm velkým zvratům na konci série se hodí říct že už si ani nepamatuji co bylo na konci 1 a 2 série takže zase tak šokující to být nemohlo! :-D V tenhle moment už si říkám jen bože ať to utnout protože čím déle to pojede tím větší chaos to bude :-( Rozhodně jsem čekal od seriálu mnohem víc vlastně celí příběh jak se vrátil do Starling City a stal se Arrow mi vůbec nesedl co se jim ale povedlo byla 1 a 2 série na ostrově to byl důvod proč jsem to sledoval ale v 3 sérii když se dostal z ostrova už to začala být nuda a příběh ve Starling byla s prominutím pi.....!

13.5.2015 | 22:27:44
JuRas

Tuhle otázku jsme si měli klást i v mid-season finale, ale nekladli :D …

Co když se na to Oliver vykašle a zabalí to. Potom by alespoň začátek 4. sérky byl o tom, jak by se k tomu vracel :D

#46 steven69x #47 pindajara
13.5.2015 | 22:33:31
steven69x

#45 JuRas: to už tu bolo … na začiatku 2. serie šiel na ostrov a hovoril že skončil …

13.5.2015 | 22:46:07
pindajara

#42 Scrappak: dík za vysvětlení. Já jsem si teď uvědomil, že jsem to vlastně věděl, ale zapomněl jsem to. A teď díky tobě jsem si zase připomenul.
#45 JuRas: to jsem tady kousek vejš psal. Podle mě to zejtra skončí tím, že pověsí kápi na hřebík a dá přednost Oliveru Queenovi. Tím myslím, že dá přednost normálnímu životu s Felicity a odjede s ní do západu slunce. A na začátku 4. série se stane něco co ho donutí se k ochraně města zase vrátit. Hodně se spekuluje o tom, že Damien Darhk by měl bejt otec Felicity. A tato skutečnost ho donutí se ke kápi zase vrátit.

#48 azoxid
13.5.2015 | 22:58:20
azoxid

#47 pindajara: Když je někde slabej plot twist, stačí přidat nečekaného (většinou ďábelského) otce nějaké hlavní postavy :-D

13.5.2015 | 23:53:28
Deepthroatus

Opět tady řešíte kraviny, ten cliffhanger bude něco, jako pověstné cliffhangery 3.serie. Něco na způsob, že Felicity poví „Nebudeš mě mít, dokud si mě nazasloužíš“ a skončí série…a všichni budou v piči z toho, jak to ten Oliver pořeší, aby ve čtvrté sérii byla s ním…

14.5.2015 | 0:06:04
heikin

Cely Arrow team posle Ollivera do p..cka a vsetci sa budeme pytat ako moze serial dalej pokracovat.

14.5.2015 | 2:00:23
heikin

A vobec by ma neprekvapilo keby Felicia bola zbuchnuta to je zapletka do 4. serie

14.5.2015 | 2:03:57
surky3

:D no ku*va :D kdo by řekl, že si Felicity obleče Atomův oblek :D jinak Malcolm al Ghůl je hodně zajímavý zvrat, ale celkově se zamýšlím jestli má po tom Ollicityendu cenu pokračovat ve sledování další série…

#54 Ellennnka
14.5.2015 | 3:05:22
Zouby52

tak po přečtení tohohle sem čekal o dost víc než se opravdu stalo. Jediný zvrat co mě tak trochu překvapil byl Malcolm. Jinak mid-season finále bylo 100× lepší.

#54 Ellennnka
14.5.2015 | 3:13:00
Ellennnka

#52 surky3:
#53 Zouby52:

jjá nevím pánové, na co si stěžujete. Mělo to vše… drama, rozbroje, dohady, hledání cesty zpět. Ray nakonci „zemře“ když mu vybuchne oblek, či co. Olivera prakticky sejme sniper. Létající Felicity v obleku ve finále byla prostě roztomilá. Malcolmova pomoc jen proto, aby dostal ligu? No, to bylo překvápko, i stejně jako to, že Nyssa před ním poklekla.

Ale tak to by jste nebyli vy chlapi, aby jste neremcali nad vztahy. Přitom nad tím uvažujete úplně zcestně… řešilo se to v třetí sérii, třetí série to vyřešila…hotovo, tečka… ve čtyřce není prostor pro brekot apod.!

#55 Zouby52 #78 Baltik
14.5.2015 | 3:22:38
Zouby52

#54 Ellennnka:

Ray má vlastní seriál, takže smrt asi nee. Sniper bych tomuhle neříkal, ti míří na hlavu a po několika zásazích měl Oliver úsměv od ucha k uchu. Já sem neskuteně zklamanej

#56 Ellennnka #58 swixty
14.5.2015 | 3:34:02
Ellennnka

#55 Zouby52: ! proč myslíš, že jsem psala ty uvozovky všude? :-D !

14.5.2015 | 3:41:31
Antiswot

Nic překvapivého ve finále ani nebylo… Jediný na co se těším, je zjištění důvodu, proč se zas vrátí jináč nuda.

14.5.2015 | 4:14:10
swixty

#55 Zouby52: ! Jen bych dodal ze naopak, ostřelovač na hlavu nikdy nemiri. Pokud tedy nemyslis hollywoodske ostřelovače. Míří se na střed trojúhelníku mezi bradavkami a bradou.

14.5.2015 | 6:09:37
fedaikin

Celé třetí série byla výborná, dramatická, ta romance tam musí být bavíme se tu o lidských bytostech né o robotech že jo? V komiksech taky byly normálně romance tak nechápu na co si tady pořád stěžujete. Důležité slovo komix – Oliver dostane zásahy do hrudi, ale sama Nyssa říká, že by nepřežil kdyby neměl armor ligy, takže počítám, že tam prostě mají kevlarové části a hlavně je to KOMIX!!!!!!!!!! Bavil jsem se celou dobu, jsem zvědavý co ho donutí se vrátit tedy Olivera, překvápko s Malcolmem bylo parádní.

#60 Ellennnka
14.5.2015 | 7:47:43
Ellennnka

#59 fedaikin: viď, já taky nevím, na co si stěžují. Každý rok byl o něčem jiným a chtěli nějak uzavřít jeho cestu a směrovat ho na green arrow. Místo toho tu mají lidi akorát tak kritiku, přitom naprosto zbytečně. Pitomejch nesmyslnejch seriálu, kde je to furt o tom samém, je tu mraky. Tohle se odlišuje. Což je paráda.

14.5.2015 | 8:22:40
Biki

třeba Felicity zemře a tak se Oliver vrátí

14.5.2015 | 9:41:16
Zerg

Hmm zaujímavé ale to že práve Malcolm je Ras ma moc nepotešilo, nečakal som to proste ale inak fajn Palmer skončil asi (dúfam) :D a uvidíme čo bude teraz Oliver keď nie Arrow :D

14.5.2015 | 9:51:40
Hefoo

Ked som cital komentare k hodnoteniu tak ked sa Vam to nepaci tak to nepozerajte! Kto Vas tu stale drzi? Tak tu aspon prestane trollovat a shadzovat tento serial. Mne sa 3. seria pacila najviac zo vsetkych! Pretoze nebola taka jednoducha a obycajna ako prva a druha. Uz som to tu pisal a napisem to este raz. Prve dve serie boli LEN a LEN o TOM, ze Oliver vybral meno, borca chytil a povedal mu you failed this city a to bolo vsetko – no v prvej serii ho zabil a v druhej uz nie. To boli cele dve serie…priamociarne, ziadne city, emocie, takmer ziadny vyvoj postav akurat z Laurel sa stala v druhej serii paranoidna osoba, nastastie sa v 3. serii vzchopila…

14.5.2015 | 9:54:38
Clarkie

Oliver: Barry, pomuzes mi zachranit pratele? Barry: Samozrejme. Oliver: A Starling City? Barry: Promin, ale vazne musim pokecat s Wellsem.

#66 surky3
14.5.2015 | 10:14:42
Levascue

Takhle slabý finále jsem opravdu nečekal. Jediný zvrat v podobě Malcolma, jinak vůbec nic. Finální souboj s nejlepším šermířem v DC Universe? To byla velká slabota, Oliver se ani nezapotil. Nezkutečně špatné vyvrcholení slabé řady.

14.5.2015 | 10:43:35
surky3

#64 Clarkie: Jn ten Flash tam nesedí, beru že je to svět DC comics, ale faktem je že Wells byl zavřený v urychlovači a porazit Raase by Flashovi trvalo asi 5 minut jak už tu někdo psal, taky se přikláním k názoru výše, že souboj s Raasem byl ODFLÁKNUTÝ ! Jinak neutšil jsem kolik tu máme citlivek :D Finále bylo docela OK, ale ten konec mi přišel jako že se chtějí zalíbit 15-letým holkám a udělat z toho LoveStory ! :D

14.5.2015 | 11:27:48
hermik9AL-Sah-Him

Posledna čast bula uplne super :D lepšia ako tie predtim a dufam že Oliver niekedy bude sam viezt Ligu Asasinov

#68 Zerg #70 paule
14.5.2015 | 11:37:18
Zerg

#67 hermik9AL-Sah-Him: Pochybujem že by vyzval na duel Malcolma kvôli niečomu čo ani nechce :D to skôr Nyssa by mohla

14.5.2015 | 12:17:44
Ladin46

#43 Scrappak: SCRAPPAK Takže njsem měl správného tucha s Palmrem ;-)

14.5.2015 | 12:56:38
paule

#67 hermik9AL-Sah-Him: spíš se bojím aby Malcolmovi nepřeskočilo z lazarus pit a třeba 5. řada nebyla o tom že Oliver půjde znova proti lize protože to by bylo dost ohrané na můj vkus

14.5.2015 | 13:08:12
TheDimeOne

Ještě je možnožnost že skape ta lezbická dcerka Raase#20 marecek8:

14.5.2015 | 13:16:55
Kquistynka

Nepochopila jsem teda moc ten výbuch, jak si Ray upravoval ten oblek… jak to chtěj udělat že není mrtvej, myslíte že to bude něco jako výbuch ve Flashovi, kterej dal metalidem schopnosti? :D

#74 paule #78 Baltik
14.5.2015 | 14:00:33
téčko171

Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo tak zoufale k pláči. RIP Arrow, byl jsi dorbý seriál.

#76 fedaikin #87 Hefoo
webmaster
14.5.2015 | 14:06:08
paule

#72 Kquistynka: nemyslím si. Prostě zemře v tom novém seriálu má být i Sára takže je to asi fuk. Jen doufám že to nebude nijak propojené s Arrow protože jestli jo tak to bude akorát výsměch fanouškům. Celá 3. řada byla vybudována na smrti Sáry a teď by jako najednou přišel Oliver a ona tam byla a jen by řekl: „Ahoj Sáro jak ses měla?“

#75 Kquistynka
14.5.2015 | 14:08:41
Kquistynka

#74 paule: No co jsem slyšela tak v prvním díle Legends of Tomorrow má být určitě Felicity a Flash… a pokud to v Arrowovi nepodělaj a zázračně Sáru neoživěj… tak si myslim že to sice bude hrát ta samá herečka, ale bude hrát uplně jinou postavu, takže žádný štatsný shledání tam nebude.. prostě se nebudou znát

14.5.2015 | 14:24:52
fedaikin

#73 téčko171: Jediné RIP je v tom, že musíme čekat x měsíců než bude sezóna 4. Tak se hoď do klidu šéfe :)

#79 téčko171
14.5.2015 | 15:00:21
Misso

pourel som diel a popozreti som usudil že je škoda že natačaju dalši myslim ze to už len pokazia

14.5.2015 | 15:08:17
Baltik

#54 Ellennnka: létající Felicity v obleku ve finále byla prostě roztomilá.
Souhlas :)

#72 Kquistynka:

Řekl bych, že exploze způsobí jeho možnost se zmenšovat. Ta technika v obleku ovlivní i jeho tělo, a proto se bude moci zmenšovat společně i s oblekem.

14.5.2015 | 15:10:55
téčko171

#76 fedaikin: Tak to mi fakt příšerně trhá žíly, zaměstnanče, že musím čekat, čím Guggenheim kdysi skvělý seriál podělá dál. I když už mám trochu pochyby, jestli to vůbec jde.

#80 fedaikin
webmaster
14.5.2015 | 15:11:18
fedaikin

#79 téčko171: Zaměstnanče – zabil :) A žíly si netrhej zbytečně se u toho nadřeš. Já prostě tvůj názor na to, že je seriál podělaný, zkažený apod. nesdílím, dívám se na to jako na zábavnou komiksovou show a přesně to dostávám. Nehatuj zkus fandit jako majstr :)

#81 téčko171
14.5.2015 | 15:21:09
téčko171

#80 fedaikin: Že? Já se na to dívám jako na nezábavnou parodii a přesně to dostávám. Akorát je mi líto, že to muselo začít jako dobrej seriál, být to takhle cvoklý od začátku, třeba bych tomu dal z lítosti i 60%. :)

webmaster
14.5.2015 | 15:32:22
RXxx11

Tohle je spíš jak konec seriálu :D To jsem teda zvědavej jak začne 4 serie. A vůbec co ho přinutí vzít zase oblek :)

#83 fedaikin
14.5.2015 | 15:37:50
fedaikin

#82 RXxx11: Řekl bych, že přesně o to, abychom si položili tuto otázku, tvůrcům seriálu šlo :)

14.5.2015 | 15:45:18
Lukas77

Proč si Oliver vezme znovu oblek nevím, ale do starling se vrátí nejspíš kvůli tomu co se stalo Rayovi a protože teď felicity bude majitel palmer industries

#86 Zerg
14.5.2015 | 16:01:12
Ar-Rashid

Lidi to nejsmutnější je, že Téčko má pravdu, seriál jde totálně do kytek. Palmer přežije protože se zmenšil (jak to i říkal než to zmáčkl, v komiksech to umí se zmenšovat podobně jako ant-man). Aspoň nám tu už nebude řádit Vyrážka démona…

14.5.2015 | 16:18:04
Zerg

#84 Lukas77: prečo by mala byť ?

#130 matess1208
14.5.2015 | 16:18:36
Hefoo

#73 téčko171: Tak sa nato nepozeraj ;) Mne sa finale pacilo. Nechapem to nizke hodnotenie teda. Ale ako fakt ho nechapem. Ale stavim ze keby tam zabili niekoho doleziteho tak by ste mu dali plne hodnotenie. Nechapem. Cela tretia seria bolo o Oliverovi – hladanie jeho indentity plus postranne pribehy, dovysvetlovania a dalsie pribehove linie. Nakoniec v tejto casti nasiel svoju identitu a odisiel s Felicity prec – od prvej epizody k tomu smerovalo. Ja som to cakal a veril, ze nakoniec budu spolu. John teraz ma cas rozdychat to co sa stalo medzi nimi, zbytok spolu so Speedy bude ochranovat mesto. Doriesil sa vztah Laurel s jej otcom. V tejto casti sa stalo vela a som rad, ze to spravili tak ako to spravili + Malcolm ako Ra's najlepsia volba aka mohla byt teda spolu s Maseom ale Maseo je prec :(

Tesim sa velmi na 4. seriu bude to podla mna pecka a ti co po tejto casti nechcu sledovat serial tak ho nesledujte. Kto Vas k tomu nuti?

#88 Difa444 #89 téčko171
14.5.2015 | 16:33:00
Difa444

#87 Hefoo: Naprosto souhlasím. Bylo to speciální (z pohledu, že se takové ukončení u těchto seriálů moc nedává) a moc dobré zakončení celé série. Oliver konečně ví, kým chce být a na tom může stavět dál. Hlavně super náběh na další sezonu :-) Neříkám, že tam nejsou nedokonalosti, ale jako celek to hodnotím kladně :-) Rozhodně super serie užila jsem si to a těším se na další.

PS: Bohužel problém je v tom, že spousta Čechů neumí pořádně nic jiného než nadávat. Hold to je pak těžké. A jestli chcete, aby pořád někdo umíral, tak se koukejte na Hru o trůny a na Arrowa se vykašlete ju ;-)

#89 téčko171 #90 migthedragon
14.5.2015 | 16:48:12
téčko171

#87 Hefoo: „Tak sa nato nepozeraj“ – díky moc, už jsem čekal, kdy tenhle boží argument konečně někdo napíše.

#88 Difa444: To bych taky mohl napsat "jestli se chcete koukat na romanťáky, kde hrdina na konci odjede se svou vyvolenou do západu slunce, tak se koukejte na Esmerajdu a na Arrowa se vykašlete, ANO? :)

#91 migthedragon #93 Difa444
webmaster
14.5.2015 | 16:56:21
migthedragon

#88 Difa444: Jen se trochu bojím, že další série začne zase nějakým ohrožením města (například od damiana) a zase se budou řešit podobné věci. I když mohou to vzít více směry. Klidně se v prvním pár dílech může Oliver objevit jen částečně a důraz může být na Diggla a jeho novou masku :D.

#93 Difa444
14.5.2015 | 16:57:20
migthedragon

#89 téčko171: Tak zase se jí nemůžeš divit, že takhle reaguje. Sám se občas divím těm co tu píší pouze negativní věci o Arrowovi a přitom je to evidentně baví, protože jinak nechápu jak by u toho mohli vydržet 23 dílů :D.

#92 téčko171
14.5.2015 | 16:59:12
téčko171

#91 migthedragon: Už jsem to psal dřív – když na nějaký seriál koukáš dva roky, není pak jednoduchý s tím prostě prásknout, obzvlášť když měl ty první dvě řady tak dobrý a je tu pořád určitá naděje na zlepšení (až do poslední chvíle jsem se držel naděje, že ten klišoidní konec s odjezdem do západu slunce byl fakt jen výmysl nějakýho idiota). HIMYM jsem taky dokoukal celý, i když už to od nějaké páté řady nebylo ono.

#94 Difa444 #95 migthedragon
webmaster
14.5.2015 | 17:03:43
Difa444

#90 migthedragon: No to pak záleží jak to pojmou. Já doufám, že když se dostali k takovému konci, tak na tom chtějí stavět. Tudíž doufám, že se věci budou postupně vyvíjet trochu jiným směrem. Právě aby to zase nebylo stejné, ale úplně nové ;-)

#89 téčko171: Já nevím jak ty, ale já žádnej západ slunce neviděla. Vidíš, taky můžu chytat za slovíčka ;-)

14.5.2015 | 17:07:52
Difa444

#92 téčko171: Tak v tom souhlasím, praštit se seriálem je vážně těžké :-D To moc dobře znám. Ale většinou to pak už radši ani nekomentuju, protože to z mého poledu nemá smysl. Je ovšem pravda, že to záleží jak se na to člověk dívá, někdo to chce ze sebe prostě jenom dostat co? Já to myslela, tak že ze zkušenosti vím, že češi obecně se prostě snaží na věšem najít něco, ale pochválit to je těžké.

#97 téčko171
14.5.2015 | 17:11:21
migthedragon

#92 téčko171: Njn to mě když seriál přestane bavit tak na něj instantně kašlu. To třeba i takové heroes, které mě dřív bavilo jsem nechal být z dílu na díl, protože to začala být prostě až moc velká konina. A je pravda, že během Canary trilogie jsem k tomu neměl daleko, ale tenhle seriál má prostě stále celou řadu kvalitních prvků, které mě u něj drží.

#96 Difa444
14.5.2015 | 17:15:54
Difa444

#95 migthedragon: Tak u Arrowa mě zatím, ani nenapadlo, že bych se nechtěla dívat, takže dobré :-) Ale jinak je to pro mě vážně těžké, třeba už tak dvě sezony nevím proč se pořád dívám na The Vampire Diaries, ale prostě mám pocit, že to musím dokoukat i když je to totální hrůza. Někdy si vyčítám, že jsem vůbec začala :-D

14.5.2015 | 17:22:04
téčko171

#94 Difa444: Tak já třeba nějak nevidím smysl v tom chválit něco, co se mi prostě nelíbí, není to snad právě podstata té nelibosti, že tu věc nechválím? A není snad negativní kritika to, co posouvá věci dopředu? To je, jak kdybych řekl svýmu synovi po pětce z diktátu: „Ale to nevadí, žes napsal měkké i ve slově myš, podívej se, jak hezky jsi udělal ten háček na š.“

#98 Difa444 #111 migthedragon
webmaster
14.5.2015 | 17:22:11
Difa444

#97 téčko171: Dobře řečeno ;-) Jak jsem psala víše, záleží na úhlu pohledu. Ale samozřejmě máš pravdu. Nicméně diskuse je o výměně názorů. Já jen nemám ráda, když mě někdo chytá za slova. I když u nás doma, když jsem donesla pětku (a že to na základce bylo často), tak mi mamka řekla, je to tvůj život dělej si co chceš. A i tak jsem se od pětkařky dostala k tomu, že jsem na vysoké a dělám inženýra ;-)

#99 téčko171
14.5.2015 | 17:27:19
téčko171

#98 Difa444: Pokud narážíš na #89 tak to nebylo myšleno jako chytání za slova, to byl právě ten jiný úhel pohledu.

#101 Difa444
webmaster
14.5.2015 | 17:36:51
Majdalenka

Mám takový pocit, že vždycky když řeknou, že finále bude epic, nezapomenutelné a obrovská mega super pecka..... tak je to akorát docela průměrný. Jako finále téhle řady ani jiné být nemohlo, ale vážně?

14.5.2015 | 17:37:36
Difa444

#99 téčko171: Dobře jsem ráda, že to vím. Špatně jsem to pochopila a omlouvám se :-)

14.5.2015 | 17:40:30
HellTsuku

Co se vlastně stalo kromě Raye a Malcoma zde není něco jako velký zvrat a ani to se nedá nazvat velkým zvratem, nebo že se Felicity s Oliverem dali dohromady s tím ať jdou někam.

14.5.2015 | 18:11:23
Romix01

Vím, že se to nedá porovnávat, ale nedá mi to.. závěr Agentů a závěr Arrowa, to bylo jako nebe a dudy :)

#104 Valar
14.5.2015 | 18:14:19
Valar

#103 Romix01: Co je podle tebe lepší? :) Závěr agentů jsem ještě neviděl

#105 paule #112 Romix01
14.5.2015 | 18:20:04
paule

#104 Valar: Agenti jednoznačně.

14.5.2015 | 18:24:53
Nesty114

Sára bude zase naživu…řikal to gugnheim v jednom rozhovoru a Amell to taky naznačil tenhle týden na comic conu…jestli jste si totiž všimli tak na konci jak má rozhovor s Malcolmem tak se ho Malcolm právě ptá jestli z nich budou zase nepřátele a Oliver na to že nebudou pokud spůlní dohodu…myslim si že Malcolm to cíleně už od začátku měl naplánovaný sice asi ne přesně takhle, ale už když zabil Sáru tak věděl že jí budou moct zase oživit…

#108 paule
14.5.2015 | 18:26:13
VeronikaD

To má bejt jako uplnej konec?

14.5.2015 | 18:30:05
paule

#106 Nesty114: tohle si moc nemyslím. Saru pohřbili a navíc za těch pár měsíců které se v seriálu odehrály od její smrti až do teď by bylo její tělo už celkem v nepěkném stavu

14.5.2015 | 18:33:45
Pimster

Uplnej konec to nebude protože v další serii má být hlavním nepřítel ta společnost co má na svědomí smrt Digova bratra.

14.5.2015 | 18:34:55
Pimster

V čele s Damianem Darhkem

14.5.2015 | 18:39:01
migthedragon

#97 téčko171: Jen tak bokem, přesně takhle by jsi to podle některých odborníků měl dělat :) pokud budeš dítěti jen vytýkat to špatné a nebudeš chválit to dobré, tak ho to může negativním způsobem poznamenat.

A s tou Sárou by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby jí Nyssa tajně oživila. Mě by spíš zajímalo proč to ještě nezkusila.

14.5.2015 | 18:44:15
Romix01

#104 Valar: Agenti o deset mílových kroků vedou :) Po skončení dílů jsem koukal nějak takhle o.O :D

14.5.2015 | 18:50:09
fedaikin

Tohle je nějaká zvláštnost – nadávat, že pro jednou zvolili trochu šťastnější konec (odjezd Fel a Olivera). Kdyby tam chcípla alespoň půlka města, tak bychom byli všichni o 50 procent spokojenější? To je taková velká chyba ukázat divákům, že hrdinové ať už ti kladní nebo šedí nebo ti úplně záporní mají taky nějaké to srdce, vnímání a ANO CITY?? (rychle mně ukamenujte) Ukázali jejich lidskou tvář, nejsou to žádní roboti, tak v čem je problém? Konkrétně Oliver prochází skrze 3 sérií zajímavou změnou, kde v první byl chladnokrevný killer, v druhé v sobě objevoval hrdinskou část a ve třetí tu lidskou? Tu nejméně probádanou od doby jeho odloučení se světem, který znal a měl rád? (5 let událostí po potopení Queen gambit) Nechci vám nějak radit, ale zkuste otevřít oči a taky trochu číst mezi řádky, mají připravenou zápletku pro čtvrtou sérii, Malcolmův nový job taky zajímavý nápad (hlavně všichni to čekali no jak jinak :D) a Oliver s Fel si dají menší prázdniny – zabijte je za to. And now all of you stone me to the death :D

14.5.2015 | 19:00:43
lukendo

ve videu je kdo všechno bude v Legends of Tommorov; otevírejte na vlastní nebezpečí ;)https://www.facebook.com/…54086612677/

#115 fedaikin
14.5.2015 | 19:12:40
fedaikin

#114 lukendo: Sakra na konci ukázky to náš starý známý vyloženě zabil :D Vypadá to docela hustě proč ne další závislost, beztak jich mám málo :D

14.5.2015 | 19:22:34
kuky4ever

Já nevim co si furt všichni stěžujou. Podle mě to zakončili suprově od začátku jsem doufal, že to mezi Felicity a Oliverem dopadne tak jak dopadlo. Kdyby to bylo jen o zabíjení atd. bylo by to o ničem. A fakt nevim proč by ste furt chtěli zabíjet hlavní postavy ? ´fakt nechápu´ :D Jinak maj celkem dobře na další sérii, i když takhle by to mohli nechat zakončený a začít právě nějaký další seriál. Jinak jsem fakt spokojenej s tim jak to dopadlo. PS Je to podle komiksu tak to neberte tak vážně a nehledejte všude chyby ;)

#118 Difa444 #120 Rubi
14.5.2015 | 19:22:43
lukendo

jak bylo kdysi psáno že Flash během do minulosti změní události v Arrow, tak to bude teda jako až v posledním díle Flashe?

#118 Difa444 #119 Rubi
14.5.2015 | 19:35:51
Difa444

#116 kuky4ever: Souhlasím ;-)

#117 lukendo: Ano to bude až v poslední epizodě ;-)

14.5.2015 | 19:41:56
Rubi

#117 lukendo: nebylo přesně řečeno, tím že Flash změní čas zasáhne jistým způsobem i seriál Arrow, ale nikdo neřekl co se vlastně jako má stát … ono svým způsobem kdyby opravdu skočil tolik do minulosti a zachránil mámu, bůh ví co všechno by se semlelo, muselo by to zaručeně zasáhnout celý svět, tedy i svět Arrow který se odehrává ve stejnou dobu … ale zase na druhou stranu by to mohlo narušit jak první sérii Flashe, tak i celý seriál Arrow, tedy všechny 3 série a to by tvůrci neudělali

14.5.2015 | 19:45:33
Rubi

#116 kuky4ever: díl jsem ještě neviděla, ale podle komentářů je jasné že dopadl nad moje očekávání :-D však nebojte, ve čtvrté sérii je jistě rozejdou, až se objeví Darhk

#121 Difa444
14.5.2015 | 19:47:19
Difa444

#120 Rubi: Já doufám, že ne. Protože jestli mám očekávat další takové drama, tak se jdu zabít :-D Upřímě to co mi vadilo na 3. sezoně bylo to love drama, které se muselo probírat v každé epizodě. Byla bych radši kdyby to už moc nekomplikovali, když jsem to musela vydržet jednu celou sezonu :-D Já nějak na tyhle dramata nejsem.

14.5.2015 | 19:51:42
Rubi

No tak oni tvůrci říkali že 3 série bude hlavně o vztazích, že každý bude řešit svoje citové rozpoložení, vlastně varovali diváky už od začátku … ale mě teda nepřišlo že by to byl zas až takový extrém, asi lidi v dnešní době chtějí vidět v tv samý zabíjení

#123 fedaikin #125 Difa444
14.5.2015 | 20:10:03
fedaikin

#122 Rubi: Já myslím, že to bylo v pohodě snesitelné, když vezmu v potaz první sérii, kde Oliver přišel za Tomym, aby mu promluvil do duše, že by si měl promluvit s Laurel, protože ji miluje, a 5 minut na to je scéna jak leze Laurel do postele právě s Oliverem a takových ujetých scének tam bylo víc, tak tahle série byla v tomhle decentní, takže v pohodě, ukončená sérka dle předpokladů, Malcolm překvápko. Jsem spokojen

14.5.2015 | 20:14:52
Chiarlotte

Mě taky nepřišlo to finále tak otřesné. Ano, bylo to něco jiného než předchozí finále, ale uvědomte si, že kdyby seriál byl stále stejný, tak tu nyní fňukáte, že se tam nic nového nestalo, je to furt to stejné,… Já jsem byla spokojená i s celou třetí sérií. A nevadila mi ani ubrečená Felicity, ani zaměření na vztahy

14.5.2015 | 20:17:03
Difa444

#122 Rubi: Jo jako mě to 3. sezonu nezkazilo, mě se třetí moc líbila a chápu to. Ale myslím to tak, že když už se táhl přes celou sézonu vztah mězi Oliverem a Felicity, aby se dospělo k tomu, že budou spolu. Doufám, že je hned nehodlají rozcházet, to by bylo trochu divné. Teda aspoň pro mě. A já nejsem fanoušek, který potřebuje, aby hrdinové v každé sezoně střídali partnera. Mám radši když se věci v tomhle směru drží, tam kde jsou. Jako například v Pretty Little Liars, jestli víš o čem mluvím ;-)

#126 Rubi
14.5.2015 | 20:20:55
Rubi

#125 Difa444: tak já doufám že je nechají spolu ještě aspon nějakou dobu, díl se mi velice líbil a bylo to moc hezký zakončení, Ra´s musel umřít, on by se toho Olivera prostě nevzdal, takhle to dopadnout muselo, že ho zastoupí Malcolm jsem teda nečekala, já myslela že třeba ta Nyssa, ale je pravda že Malcolm svým způsobem očural i to slavný proroctví :-D

#127 Difa444
14.5.2015 | 21:04:13
Difa444

#126 Rubi: Jo já jsem taky spokojená, jak to skončilo. A Malcolma jsem taky nečeka :-D Právě, že mám z toho dobrý pocit, protože ve čtvrté sézoně je hodně na čem stavět. Navíc to můžou pojmout třeba i nějakým novým způsoběm, což by mohlo být zajímavé. Na to si ale musíme počkat :-) A na HIVE jsem dlouho čekala, takže se vážně těším.

#128 Rubi
14.5.2015 | 21:15:04
Rubi

#127 Difa444: tak určitě a hlavně mám pocit, že Damien Darhk bude konečně pořádný záporák, když se ho snažil vehementně zabít i Ra´s tak to bude asi pěknej řízek :-D konec byl hodně otevřený, člověk si řekne jak se ten Oliver pak chce vrátit jako Arrow? a víme že se vrátí na 100% ale jak? jak Olivera střelili na tom mostě a on padal do té hlubiny, jsem se normálně lekla a pak si řekla, uff Atom ho zachránil a ona to byla Felicity, jako to bylo dobrý :-)

#129 Difa444
14.5.2015 | 21:26:00
Difa444

#128 Rubi: Jo já jsem se taky strašně lekla, jak padal a Felicity byla super překvápko. To bylo boží :-D A přesně tak, zajímá mě jak dlouho Oliver vydrží nic nedělat :-D

14.5.2015 | 22:18:21
matess1208

#86 Zerg: Protože na ni přepsal majetek ve 22 díle třeba?? :D

14.5.2015 | 22:42:00
Misso

ale som zvedavý aký silný bude oliver lebo by sa mal zlepšiť po treningu od ras al ghula

14.5.2015 | 22:59:51
ljarosova99

čekala jsem asi trošku větší ,,nářez,, ale jako zakončení série – dobrý :-) ted jen to čekání,na to se teda netěšim

14.5.2015 | 23:14:12
tomaskviz

Abych řekl pravdu čekal sem něco víc a tenhle díl se mi vůbec nelíbil max. tak obrat finálního boje Olivera vs. Ra'se, vznik Atoma a zvrat Merlyna jako Ra'se. Tenhle díl se mi líbil asi nejmíň a zakončení mi připadalo na seriál co se drží v top 100. celkem chabý a trapný ( to sem si mohl pustit Šehrezádu ), zajímalo by mě jak se po tomhle otevřeném konci vrátí Arrow v 4. sérii. V tomhle moc bonusový body nenabraly :-D

15.5.2015 | 0:04:05
Ellennnka

bože, vy jste tady ale z většiny kritici :-D mi ve finále z celýho arrow kazí náladu a zážitek zrovna to množství kritických komentářů. Jak už tu někdo poznamenal… vý když tam nemáte vraždy, zvraty, ufiknuté ruce a bla bla… tak se nudíte a kritizujete. Koukám na 20 seriálů můžu říct, že za mne je Arrow jedinečnej právě v tom happyendu na konci, který je tak bravurně napsaný, že kdybychom nevěděli od producentů o Rusku, H.I.V.E. tak nemůžeme čekat na začátku série absolutně nic. Kdežto u ostatních eriálu všude všichni umírají, padají tam zásadní otázky a vy pak 5 měsíců čekáte, jak s tím naloží. A když to takhle dělá každý druhý seriál, už je to k vzteku. Takže já finále arrow beru jako parádní osvěžení, příjemnou změnu.

A zopakuju to, co píši pokaždé, tvůrci arrow a postupného DC světa nám opravdu každou další chvílí dokazují, že oni moc dobře vědí, co dělají a že každé jejich rozhodnutí je plán do budoucna s nějakým účelem. A já před nimi za to smekám. Jak by jste jako chtěli posunout Arrow ke Green Arrow? Zase nějakou trapnou vraždou? Tolik omývaný zneškodněním města? Letos již po třetí!!! Což je ta jediná věc, který mne na Arrow štve, na konci vždy prostě chtějí vyhladit město :-D Tohle by vám mělo vadit a ne to, že se třetí série zaobírala tím, kdo Oliver je, co je ochoten obětovat a zda se dokáže změnit a co od života chce.

Pro pána krále… jako fakt těm hrdinům nedopřejete ani po 8letech jednu šťastnou chvilku, jeden šťastný moment? Že ty dva dají dohromady… na to Marc v Americe reagoval už v první sérii… slovy… jsou to úžasní lidé, mezi kterými je chemie, jsou přátelé, takže vážně… proč bychom je v budoucnu nemohli dát dohromady? Toť z rozhovoru z jednoho conu po první sérii. Takže to vaše… umělé vymýšlení vztahu, do třetí série o ní neprojevil ani zájem…a bla bla… Buď jste tady půlka lidí tedy ignoranty, že jste to nechtěli vidět. Nebo jste naivní, že si myslíte, že nás druhou polovinu bude bavit, jak si hlavní hrdina bude věčně stěžovat na to, že nemůže žít, že nemůže mít vztah, že ve svým podělaným životě je všechno špatně… Jako já si tu třetí sérii užila maximálně už jen proto, že Oliver konečně přestával fňukat a začal se nějak rozhodovat.

A VELMI mne zaráží, že se tu najdou i lidé, kteří si tu vytvoří účet ANTIARROW a ke každýmu postu tady dávají mínus a k dílům sotva 20%… Pak aby v sobě člověk hledal tu chuť tady komunikovat.

#135 paule #136 Difa444 #145 Hefoo
15.5.2015 | 8:48:18
paule

#134 Ellennnka: Tak mně osobně třeba nevadí happyend nebo Olicity, spíš mě zklamalo, že tvůrci skoro před každým dílem všude vykládají, jak to bude největší zvrat a že to bude fakt epickém ale mně osobně to pak většinou v tom díle spíš zklame, protože mám obrovské očekávání, myslím, že kdyby se takovým prohlášením vyhnuli bylo by to lepší

#136 Difa444
15.5.2015 | 9:20:22
Difa444

#134 Ellennnka: Jsem ráda, že jsi to tu napsala, protože maximálně souhlasím ;-)

#135 paule: Pokud tě to tak moc ovlivňuje, tak to udělej, jako moje ségra, prostě to nesleduj, když nebudš tohle od tvůrců slyšet, tak se tě to nedotkne a budeš z toho mít třeba úplně jiný pocit. Já v tomhle tom ovlivnitelná třeba nejsem, tak to sleduju, ale kdybych byla, nesledovala bych to ;-)

#137 paule
15.5.2015 | 9:28:32
paule

#136 Difa444: to se snadněji řekne než udělá :) ale já spíš chtěl poukázat na to že si tím tvůrci spíš ubližují protože musí vědět že si to spousta lidí přečte tak nějak nemůžu pochopit proč toho děje vyzrazují tolik myslím že ty trailery na další epizodu bohatě stačí a není potřeba to ještě dále rozvádět dalšími články. A myslím že Arrow je jediný seriál kde se to takhle dělá. (možná třeba i Flash ale na toho nekoukám zatím)

#139 Ellennnka
15.5.2015 | 9:53:05
Baltik

Horší je tady číst přes 130 příspěvku o ničem.

15.5.2015 | 9:58:25
Ellennnka

#137 paule: paule, ono zase jako otázka, s jakým rozpočtem fungují a u seriálu to epické budí vždycky trochu jiné předpoklady než u filmů. Já chápu, co tím chceš říct, protože když tvůrci Harry Pottera mluvili o finální bitvě jako o epické, tak jsem EPICKOU čekala a ne to ubohé nic, co nakonec bylo ve filmu. ale to byl film s podstatně vyšším rozpočtem. Na seriál tohoto druhu, této tématiky… si ale myslím, že jejich epické jakoby sedí. u tvůrců arrow ostatně epické znamená spíš něčím jiné, netradiční, překvapivé. Když bych to měla obrátit k seriálu Agenti, kteří tu ostatně od někoho byli zmiňovaní… tam epické znamená taky něco jiného… jako loňské zničení shieldu, povstání hydry apod. Vždy je tedy potřeba, alespoň dle mého, brát v potaz onen seriálový svět a co pro něj může být epic. Pak nebudeš zklamaný.

15.5.2015 | 12:46:23
MY NAME IS OLIVER QUEEN

Lidi, kdy má být 4. série?

#141 migthedragon
15.5.2015 | 15:21:08
migthedragon

#140 MY NAME IS OLIVER QUEEN: Jako vždy v říjnu.

15.5.2015 | 15:50:02
Holldir

„Jak po tomhle bude moci seriál pokračovat?“ Čekal jsem tedy něco více…dokoukam díl…a vidím titulky a říkám si tak kde je ta scéna na kterou bych pokládal tuto otázku? Nikde jeden z možných konců…No co Oliver se na začátku další serie vrátí

Velký otevřený zvrat…žádný jsem nenašel…ehm o jakém zvratu se mluvilo?:D vzhledem k faktu, že Ras měl zemřít a všichni to věděli tak logicky musel být nástupce…Oliver ne. Malcolm byl jediná možná volba… Tohle jsme všichni věděli takže těžko to nazvat zvratem

15.5.2015 | 20:58:32
makje

Tak mně zas tak ten konec nevadil… konečně je Oliver šťastný… no po všech těch sračkách, to je docela dobrá zpráva :-D Nahodil i úsměv a né ten jeho šíleně zádumčivý výraz furt. Možná i Felicity přestane psychologicky rozebírat jeho činy a budou spolu žít šťastně až do smrti :-) Ano, je to trochu prazvláštní k takovému druhu seriálu, ale proč ne? :-)

16.5.2015 | 0:25:45
Baltik

Jestli jejich radostná situace vydrží 3 díly, budu velice překvapen. Né, že bych jim to nepřál.

16.5.2015 | 6:49:13
Hefoo

#134 Ellennnka: Vždy som bol tvoj fanúšik a dnes sa to len potvrdilo! Marry me?! :D

#147 Ellennnka
16.5.2015 | 14:55:13
theCrey

Dle mého názoru se 3 série opravdu povedla :-) no a jsem zvědavý jak tedy bude vypadat série 4. :-)

16.5.2015 | 19:35:55
Ellennnka

#145 Hefoo: :-) tak jestli tady na edně spustí virtuálové vztahy, tak proč ne :-D

Ps, spoilery na 4. sérii vypadají dobře. Já se na to uvolnění těším. Ty vtipné pasáže mi chybí, vždy to parádně odlehčí. :-)

17.5.2015 | 12:27:44
Yeonix

No tak nedá se říct, že by 3. série skončila velkým zvratem, hlavně to totiž tvůrci především neslibovali, cliffhanger znamená i otevřený konec.., což 3. série skončila otevřeně celkem dost.

17.5.2015 | 17:16:18
Ellennnka

tak na conu v UK to teda líta, ty spoilery :-D

#150 Rubi
17.5.2015 | 18:50:22
Rubi

#149 Ellennnka: se taky snažím zjistit něco nového … jakmile jsem zadala do Google Arrow season 4 spoiler … hned mi to nabízelo možnost hledání Arrow season 4 spoilers Felicity … :-D ale zatím jsem se nedozvěděla nic moc nového, zloduchem bude Darhk, Diggle dostane nějakou masku a spekuluje se že by snad Green Lamtern? ale to se mi dóóóst nezdá

#151 Ellennnka
19.5.2015 | 15:56:04
Ellennnka

#150 Rubi: mrkni do zpráv :-)

#152 Rubi
20.5.2015 | 6:46:03
Rubi

#151 Ellennnka: paráda, moc díky ;-)

20.5.2015 | 16:22:02
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama