Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Co očekávat od crossoveru?
K velmi očekávanému crossoveru seriálů Arrow a The Flash vyšlo už poměrně dost informací. Vynechme tentokrát oficiální popisy k osmým epizodám (které doporučuji si přečíst) a pojďme se podívat na to, co můžeme očekávat.
Na začátek jenom připomenu popisy jednotlivých epizod, které budou crossoverové: jedná se o osmé epizody obou seriálů, které nesou názvy Flash vs. Arrow a The Brave and the Bold. Epizody budou klasicky odvysílány ve středu a ve čtvrtek v brzkých ranních hodinách a to 2. a 3. prosince, respektive 3. a 4. prosince našeho času.
Flash bude zlobit
Zřejmě nejočekávanější částí crossoveru seriálů bude souboj mezi Arrowem a Flashem. Jak jistě víte, Barry bude zasažen Rayem Bivolem, meta-člověkem, který dokáže odebírat ostatním lidem emoce. Bohužel se mu podaří zasáhnout i Barryho, který se na Bivola rozhodne jít sám. Už jenom samotný název epizody je dostatečný k tomu, aby i naprostý laik pochopil zápletku dílu, který bude první částí crossoveru. V boji mezi našimi hrdiny se bude Arrow snažit Barryho dostat pod kontrolu a ne jej porazit.
Captain Boomerang
Když už jsme u těch záporáků, představme si padoucha, který bude opět zatápět Oliverovi a Barrymu. Není jím nikdo jiný, než George „Digger“ Harkness, známější pod přezdívkou Captain Boomerang. Georga jsme již spatřili v epizodě Draw Back Your Bow, kde zabil pomocí bumerangu svou první oběť v seriálu. S Oliverem se však střetne až v epizodě The Brave and the Bold (či snad už v díle Flash vs. Arrow?), když půjde po agentech organizace A.R.G.U.S. Více se o Captainu dozvíte ve speciálním článku.
Týmy se spojí, aby odhalily smrt Sáry
Během epizody The Brave and the Bold navštíví Flashův tým Starling City, přičemž se kromě honby za Captainem Boomerangem otevře i stále nezodpovězená otázka, kdo zabil Sáru. „Felicity přichází za Caitlin s prosbou o pomoc při dalším řešení vraždy Kanárka,“ prozrazuje představitelka Caitlin Snow, Danielle Panabaker. Samotný vrah Sáry by měl být odhalen v epizodě The Climb, ale už v této crossoverové epizodě dostaneme vodítko k vrahovi.
Lyla jako hlavní oběť
Co se týče bojů v epizodě The Brave and the Bold, tak ty budou velmi osobní. Jak už bylo řečeno, Captain Boomerang jde po agentech organizace A.R.G.U.S., do které patří i Lyla Michaels, Johnova bývalá manželka a současná láska. Právě kvůli tomu se konflikt s Captainem stane velmi osobní, protože půjde i po Lyle, což se John bude snažit překazit.
„Diggle byl vždycky mužem, který se snaží za každou cenu chránit osoby, které miluje,“ říká David Ramsey. David poukázal hlavně na to, že Diggle ihned přijme Flashovy schopnosti, protože je bude potřebovat k záchraně Lyly. Herečka Emily Bett Rickards k tomu vhodně dodala, že po Sáře je další důležitá osoba v nebezpečí, a její smrt by byla další velkou tragédií. „Je tu tolik násilí, každý může zemřít,“ říká Emily Bett Rickards.
A co další crossovery?
Další crossovery snad někdy budou, sami tvůrci dali jasně najevo, že nápadů mají spoustu, ale potřebují to udržet v nějaké normální formě, proto toho nesmí být moc. Nesmíme ale nikam pospíchat, důležité je, aby se povedl ten nadcházející, poté se uvidí.
Zdroj: CW
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Michael Jonsson
6.12.1974 | 6.12.2024 -
Colin Salmon
6.12.1962 | 6.12.2024 -
Brendan Fletcher
15.12.1981 | 15.12.2024 -
Joe Dinicol
22.12.1983 | 22.12.2024 -
Caity Lotz
30.12.1986 | 30.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /29
vůbec by mi nevadilo kdyby už žádné crossovery nebyly…
#2 zv#1 KollbY: Vždyť jsi ještě ani neviděl tento?!
tak trošku souhlasím s kollbym sleduju oba seriály ale moc mi to nadpřirozeno do arrow nesedí ale třeba po shlednutí změním názor
#4 LostArrow#3 dejww: Nápodobně
jsou ve stejnym univerzu tak se hold muzou as od casu potkat – stejne tak se tam muze objevit batman tak co ? :D ( je to jen priklad )
Z promo fotek je jasné, že Arrow prozradí svou identitu Caitlin, Ciscovi a Wellsovi? Proboha proč? Když už všichni ví, že Arrow je Oliver, tak co to je za tajemství…
#7 LostArrow#6 tom99: Tajemství to přestalo být někdy v 3/4 druhé série…Teď už je to „nic“ je to jen „supertlupa“ která se stará o město ve kterým už není nikdo z Oliverova seznamu ale za to je tam Liga, další superpadouch s bumerangem a spoustu dalších šílenců. Nechápu jak se to mohlo takhle zvrtnout............
Stale nechapem ako moze Boomerang bojovat s Flashom + Oliverom naraz + este potom aj utiect??!!! :D ehm utiekol Flashovi??!! :D To fakt nechapem vobec… a ten boj tiez. Ved flash by si „spomalil cas“ a ustedril mu s tou rychlostou take rany ze chlapek by sa uz nepostavil… viem ze som to sem pisal uz xxx krat ale neda mi to :D
#9 azoxid #10 Dragon94#8 Lumicko: To víš, bumerangy jsou prostě OP :-) ty ani flash nezvládá !
#8 Lumicko: Tak Cold má taky jen ledovou pistolku a dokázal Flashe porazit.
Bože ještě to ani nevyšlo a lidi už to odsuzujou… když nemůžete pochopit jak Oliver porazí Barryho tak se na to nedívejte… :)
#12 LostArrow#11 SnajdaN: Tady jde o to že míchají hrušky z jabkama. Jak prostě můžou dát superhridnu co nadlidsky rychle běhá s borcem kterej má super výcvik a má luk? To mi prostě nejde do hlavy…
#13 Onewinged #14 Balthazar6 #16 Zantaraz #26 MiqueEala#12 LostArrow: stejně jako může být v jednom filmu batman a superman.
#18 LostArrow#12 LostArrow: U DC je tohle naprosto normalni.
#15 Onewinged#14 Balthazar6: Spíš u všech superhrdinský komiksů je to normální :D
#12 LostArrow: a co treba takovy avengers ajejich hawkeye? borec s vycvikem a lukem, podava si mimozemstany stejne dobre jako „buh“ a spousta dalsich nadprirozenych postav a komu to tam vadi? sedi to tam skvele
#18 LostArrowJen nechápu proč se na to díváte když vám to tak vadí a s tím hawkeyem máš naprostou pravdu :)
#19 LostArrow#13 Onewinged:
No Batman ani Superman mě nikdy moc nebrali. Batman ještě asi jo ale Superman vůbec a proto to nemožu posoudit :o) . A ano u komuksů je to normální páč tam se může prakticky vše. Ale až do teď mi přijde že vše co tam zkomponovali, tak bylo nějakým způsobem reálné a ano ještě jsem to neviděl ale jestli tam bude opravdu tak rychlej tak se spíš zasměju než abych byl „naplej“ :D
#16 Zantaraz: No nevím jak tobě ale pro mě je zásadně rozdílný to že v Avangers byl bůh Iron Man atd. a celkově je to prostě už od začátku prolezlí superhrdinama kdežto Arrow /Nevím jestli to přišlo jenom mě ale zdá se mi že ze začátku to byl dost slušnej tajemnej akčňák bez umění přivolat bouři a obleků co tě zmenší-ano narážím na Atoma zajímá mě co tam s tím udělají :D/ A už se dostáváme k tomu jádru… Jedna z mála věcí co mi na Arrow začíná vadit je ta že najednou musí mít každej výcvik pomáhat Oliverovi nebo být proti němu-Thea nebyla v komiksu co jsem pochopil a dobře uvidíme jak se to bude vyvíjet možná ji ještě skousnu. Z Roye udělají Arsenala osobně ho moc nemusím tedy jako v kapuci u toho se spíš směju ;D ale bral bych ho spíš tak jak to zprvu navrhoval Oliver jako takového informátora. A ještě jen zlehka nakousnu to k čemu jsme se dostali a to co se tu říká už dlouho a proto to nebudu víc rozepisovat, že každý si do „skrýše“ já už tomu říkám „Chuckova klubovna“ do které se dostalo jen málo lidí Digg Felicity + nějací ti „padouši“ a teď o ní ví každej padouch chodí si tam kdejakej kamarád Olivera,Felicity. Prostě mi příjde že strašně shodily důležitost toho rádoby „tajemství“ a „skrýše“. Tohle byl čistě můj názor jak mi to přijde každej to může vidět jinak tak to neberte tak že vám to vnucuju :)
#17 SnajdaN: Jinak né že by se mi to nelíbilo jen se mi to nějak nepozdává posledních pár dílů/zahrnuju do toho i 2 sérii/. A na ten 10. díl se samozřejmě kouknu ale předpokládám že mi tam pořád sedět nebude :P
#20 SnajdaN#19 LostArrow: Chápu, 100 lidí 100 chutí :)
No Arrow a Flash uz proti sobe stali, ato v bojovce Injustice: Gods among us. Kouknete na youtubko :) https://www.youtube.com/watch?…
#25 MiqueEalaje tam i z seste epizody vymysleny od Cisca – ultrasonic punch, baby
Tak proč jste se začali dívat na seriál podle komiksu když vám vadí, že se potká s Flashem? Kdyby měli práva a peníze na zapojení Justice League atd., tak byste teprve koukali… :D
#24 LostArrow#23 Ankhas: Jéžiš další chytrák se ozval ^^ Tady jde o to že už sme byli zvyklí na to že je to super akčňák se špetkou „vědy“ a né s Hulkem a podobnýma cápkama. No prostě tím chci říct že když si na něco zvykneš tak není zrovna příjemný že ti tam hodí něco z jíného soudku… Jinak ještě jednou opakuji že jsem neviděl ten díl tak nemožu posoudit ale moc optimisticky se k tomu nestavím. Jen mě dokáže naštvat názor v duchu „tak se na to nedívej“
#29 Aliyah#21 Venous4: kdyz koukam na to video, tak by me zajimalo, zda autorovi Flashe doslo, jak neskutecne otravne a psychiku drtici musi byt obehnout celou planetu.
#12 LostArrow: vlastne uplne jednoduse… staci daneho superhrdinu udelat zcela neschopneho v pouzivani jeho schopnosti
takže ty díly na sebe budou nějak navazovat? Nebo na který bych se měl podívat prvně po vydání ? Na Flashe?
#28 Aliyah#27 davemankl: pravděpodobně na ten, který bude dříve odvysílaný… :o)
#24 LostArrow: Tak za prvé nic proti Hulkovi nebo Flashovi a ostatním superhrdinům, ale naprosto ti rozumím… na druhou stranu tvůrci do Arrow nadpřirozeno zatáhli už dávno, např. mirakuru… takže bysme se neměli divit. Také věřím, že to tvůrci nebudou přehánět a že nás crossoverové díly takhle před Vánoci mají hlavně pobavit, takže tomu dám šanci. A pokud to nedopadne nejlépe, tak je prostě vytěsním a bude zase vše, jak má být.