Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Čeká nás další velmi zvratová epizoda
Třetí série bude mít další velký zvrat, o kterém se bude opravdu hodně dlouho diskutovat.
Pro připomenutí raději na začátek článku dávám popis patnáctého dílu:
Ra's al Ghul zajme Malcolma Merlyna a odvleče ho na Nanda Parbat. Oliver kvůli Thee zvažuje, že půjde Malcolma zachránit. Ray se snaží horlivě dokončit svůj kostým Atoma, aby mohl vlítnout do ulic. Felicity se to však nelíbí, protože si myslí, že dopadne stejně jako Oliver, a tak se jej snaží zastavit.
V rozhovoru pro web TVLINE tvůrci seriálu Arrow opět mírně prozradili, na co se můžeme těšit v nadcházejících dílech. Nejvíce zajímavou informací je vyjádření, že patnáctá epizoda, která nese název Nanda Parbat, bude končit ještě větším zvratem než epizoda The Climb. Tato epizoda následně odstartuje dění, které se bude řešit až do konce třetí řady a bude to jedna velká jízda.
Hodně velkým tématem je teď Ra's al Ghul, který by se měl brzy zapojit do dění seriálu. Tvůrci seriálu jsou s DC Comics partnery, kteří jim nikdy nediktovali co a jak mají dělat s jednotlivými postavami. To je pro dění seriálu velmi důležité, proto mějte na paměti, že i takový Ra's al Ghul může v seriálu zahynout. Je to možné, ale vysoce nepravděpodobné.
(Ra's al Ghul v deváté epizodě The Climb. Foto: CW)
O čem bude tedy velký finální zvrat patnáctého dílu? To netuší nikdo, ale prý se o něm bude hodně diskutovat a rozvine ještě větší debatní kroužek než finální zvrat z deváté epizody. To musí být opravdu echt zvrat, když překoná i smrt samotného Arrowa, že?
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Michael Jonsson
6.12.1974 | 6.12.2024 -
Colin Salmon
6.12.1962 | 6.12.2024 -
Brendan Fletcher
15.12.1981 | 15.12.2024 -
Joe Dinicol
22.12.1983 | 22.12.2024 -
Caity Lotz
30.12.1986 | 30.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /120
Arrow umře podruhý :D :D a už to bude na furt :( chudák Stephen :D
#4 dufijack4ukáže se, že arrow je -A?! :D
#10 Earthemis #16 xmalinka #29 Denko069 #86 Majdalenkaako nechcem nic vraviet ale uz by hadam stacilo … tvl ja neviem ale zacinam tu Felicity nenavidiet a Laurel zacinam mat rada … a do teraz to bolo furt naopak … uz mi lezie hore krkom ako stale Felicity meni svoje nazory … najprv mu chce pomoct a prijme pracu u neho … potom ho chce zastavil lebo je to nebezpecne … potom mu chce zas pomoct aby nedopadol rovnako ako Ollie (vtedy si este mysleli ze je mrtvy) a teraz zas tramtadadaaa zas je proti … uz to vazne neni vtipne -_-
#10 Earthemis #14 Kimberlly #51 Wentor#1 Aprok: To by byl opravdu velký zvrat :D:D
#11 Aprokjá myslím, že největší zvrat v seriálu už jsme zažili! Probodnutí mečem, skopnutí 50 metrů ze skály – obklad s heřmánek, céčko na cestu, odpružení v kolenou a jde se zpátky do Starling City :D
#24 Starboy13 #27 Billy the Kid #77 Elizabeth1Laurel by mohla dostat „žihadlo“ od Raase, jen by to nerozchodila, tím by potěšili mnoho fanoušků, a kostým Cannary by mohl oblíknout taťka Lance!!! Za mně naprostá spokojenost :D :D :D
„Smrt“ bych asi jako zvrat nečekal, tuhle kartu už vytáhli, když se Oliver utkal s Ra's al Ghulem, spíš čekám jako zvrat „šokující odhalení“.
#8 Bamblebee#7 Shadowspark: urcite … podla tych spoilerovych fotiek to vypada tak ze Lance zatkne Arrow-a ale v obleku bude Roy
aaaa, proč mi to dělají. Takhle mě napínat. Teď se toho vůbec nemůžu dočkat :)
#2 makishek: To by hodně vysvětlovalo :D:D
#3 Bamblebee: Tohle její měnění názorů mi taky vadí, ale v minulé epizodě se mi hodně líbila, hlavně tím, co řekla Oliverovi. Fakt to potřeboval.
#4 dufijack4: to by byl zvrat že by to hned zrušily :D pač Stephen je jedinej Green Arrow !!
úride tam joker :D
#15 Aprok #17 BamblebeeSmrť Arrowa môže prekonať iba odhalenie Arrowa , takže ak sa nechystaju urobiť tuto predmetnu vec tak to nebude lepši zvrat ako to bolo v 03e09 Climb , podľa mna to bude mať spoločne niečo s Theou , možno prejde na temnu stranu, potom čo odhali tajomstvo o Sare
#3 Bamblebee: Súhlasím! :)
#17 Bamblebee#12 Toso11: to nemám čas mám to nabitý hlavně z Batmanem ::D :D :D :D
#2 makishek: -A zabite :) Ta teoria o odhaleni totoznosti Olivera ako Arrowa mi pride celkom zaujimava.. Co by mohlo byt este viac napinavejsie nez co sa stalo v 3×09..
#17 Bamblebee#12 Toso11: to by bolo totalne uzasne :D #14 Kimberlly: dakujem #16 xmalinka: ked si kuknes spoilerove fotky uvidis ze ak sa odhali totoznost Arrow-a tak to Ollie nebude :D
Já se bojím, že tím zvratem bude fakt, že Thea dávno věděla o tom že Oliver je Arrow a jen na něj s Malcolmem šili boudu aby ho znovu dostali do střetu s Ra'sem. Ta idylka o upřímném vztahu mezi bratrem a sestrou bude v pr**** a z Malcolma a They bude duo padouchů. Doufám že se pletu, ale bojím se že to tak bude…
Ras zajme Malcolma. Oliver se vydá na Nanga Parbat ho zachránit. Místo toho mu Ras řekne, že když Malcolma zabije, tak nejenom, že jeho a Theu omilostní a zruší jim trest smrti, ale že Olivera bude i učit :-D
A cenu o najhoršiu teoriu získava Linus gratulujem
Ja oprašim svoju staru teoriu , takže Oliver ide zachraniť Merlyna , strhne sa boj a Nissa zomrie
napadlo mi ine … oliver bude muset ist po merlina ale nepojde sam … deadstroke mu pojde pomoct to je take komixove
#23 Bamblebee#22 Toso11: no ked beriem do uvahy co sa ide diat v dalsom dieli tak si to nemyslim :D v kutiku duse stale dufam ze Ra's al Ghul bude Ollieho trenovat aby bol neporazitelny napr.tak ze Ollie pojde po Malcolma ale tam ho zajmu a zacne sa s nim Ra's hrat (myslim mucenie) a potom trenovat :D :D a zbavil by ho ludskosti a finale serie by bola bitka Arrow team vs. Arrow :D
#26 Scenárista s veľkým S#5 Fifipek: přesně .. přislo mi to hrozně trapné a furt mě to štve :X
A co takhle kdyby Oliver opravdu zahynul a Roy by se stal Arrowem :D to by byl šok
#28 Bamblebee #48 honzaa14#23 Bamblebee: Oliver to som ja tvoja laska , musis si namna spomenut ..... zrazu zablesky obrazkov v hlave natiahne sip Felicity povie posledne Oliver milujem ta , Oliver natiahne sip … Rash povie spravne zabi ju , Oliver ale namieri sip na Rasha a streli
#28 Bamblebee #31 Billy the Kid#5 Fifipek: ještě teď se tu svijim v křečich :):):):)
#25 Jackob32: prvorado by to bola blbost a ne sok :D
#26 Scenárista s veľkým S: fuuuj … a to si hovoris scenarista -_- :P :D i ked od The CW sa to da cakat :D
btw nezabudnite na Ollieho syna :D ten by tiez urobil humbuk :D
#32 Scenárista s veľkým S #33 Scenárista s veľkým S #41 qwertz123#2 makishek: Čo vlastne znamená to -A? :D
#70 makisheka když jsme u toho tak ja si myslim že ten zvrat bude to že Ra´s al ghul je oliveruv otec :):):):):):):)
#34 Aprok#26 Scenárista s veľkým S: ty komentaře předtim mi nevadi ale tohle je už moc tak už toho zase nech
#35 Scenárista s veľkým S#28 Bamblebee: Ved pisem to ako by to urobili scenaristi CW pravdaze ja by som sa vydal uplne inou cestou
#28 Bamblebee: Ved pisem to ako by to urobili scenaristi CW pravdaze ja by som sa vydal uplne inou cestou
#30 Billy the Kid: to bych byl já zas v křečích :D :D
#36 Billy the Kid#31 Billy the Kid: Daj mi pokoj inak budem ziadat o tvoje zablokovanie , neustale sa snazis vyvolat konflikt
#37 Billy the Kid#34 Aprok: sranda musi byt ale nikdy nevi, ale i ten jeho syn to je dobra poznamka
#39 Bamblebee#35 Scenárista s veľkým S: :):):) ani to přejmenovani ti nepomuže:):):):)
#38 Scenárista s veľkým S #42 Aprok#37 Billy the Kid: Este nieco ?
#40 Billy the Kid#36 Billy the Kid: dakujem :D
#38 Scenárista s veľkým S: Hmmm ja jsem žadal o tvoje zablokovani že o tom nevim, to tu musela byt asi moje babička :):):):)
#45 Scenárista s veľkým Snemyslím že by jeho syna vytáhli v této sérii#28 Bamblebee:
#44 Billy the Kid #53 Bamblebee#37 Billy the Kid: nejlepší jak si ho utřel já sem pár těch jeho komentů taky četl :D :D
#43 Billy the Kid#42 Aprok: ja se do něj neseru ale ať už zavře tu pi*u aspoň na tyden
#41 qwertz123: tak toto je dobra věc moira zatajila že oliver ma syna, řekla mu že šla na potrat, tak neviš, třeba to ma spojeni i s Rasem
#40 Billy the Kid:
Mas nejaky problem s chapanim textu ? #40 to iba potvrduje
#46 Billy the Kid#45 Scenárista s veľkým S: tak co se tu tim ohaniš jak piča :):)
#47 Scenárista s veľkým S #51 Wentor#46 Billy the Kid:
No tak ty si hrdina ked mi tak pekne nadavas
#49 Billy the KidTohle je pěkně blbej nápad :D Je naplánovaná zase taková měsíční pauza po tom 15tém díle?
#25 Jackob32:
#47 Scenárista s veľkým S: :):):)
Oliver se bude chtít utkat s Rasem a zjistí že už ho zabil Bruce :D
#52 Baltik#46 Billy the Kid: Chováš se jako dobytek a naprostý neandrtálec a kdyby se mě tvé ubohé názory dotýkaly, řekl bych administrátorům o tvé zablokování sám, jelikož je směřuješ na jiného, ať si řeší spor s tebou sám. Za sebe bych tebe i kolegu rád upozornil, že tato diskuse není o vašem žabomyším sporu a proto se laskavě jděte urážet do zpráv. Ale jen drobná poznámka, pakliže ty urážíš, jen poukazuješ, jaký jsi chudák. Kdyby jsi byl takový frajer na jakého si hraješ, nemáš potřebu být vulgární.
A teď off topic, jelikože se tu z toho stala debata dvou lidí a jejich vzájemné nevraživosti… Představa, že bude odhalen Arrow za něhož se bude vydávat Roy je celkem reálná, dle mého názoru, ale nemyslím si, že to bude ta hlavní zápletka a zvrat. Bohužel u CW jeden nikdy neví, co nachystají za „masakr“ diváka.
#3 Bamblebee: Souhlasím s tebou, co se týče toho, jak se chová Felicity, neuvěřitelně se mi tím zhnusila a to jsem ji zpočátku měl celkem rád, ale poslední díly bych ji v tom seriálu opravdu oželel… Drtí mi to nervy ještě víc, než neustálé slintání fanynek po „Olicity“, což jsem od začátku moc nemusel.
Tak uvidíme, co si CW připravila, třeba to odradí polovinu lidí od sledování dalších dílů… :D
#54 Scenárista s veľkým S #61 komja#50 Red Viper: Konečně pořádná teorie. Zbylych 49 příspěvku oničem…
#41 qwertz123: tiez si to nemyslim ale co moze prekonat prepichnutie Olieverovej hrude samotnou Démoniou hlavou ?
#51 Wentor: Dufam ze si si precital celu nasu konverzaciu a zistil si ze som to nebol ja kto sa snazil vykonat konflikt
#64 EpsikJa som niekde citala, ze tvorcovia zatial nemaju v plane vytahovat Oliverovho syna.. A bolo by to vobec az take sokujuce ?? Viac ako to, ze Oliver skoro zomrel ?! To, zeby ho trenoval Ras.. Mozno sa vrati na scenu Mirakuru
Jestli zabijí Ra'se, tak to bude ubohé, trapné a nepravděpodobné
#57 Bamblebee#56 Bane: strcia ho do basy k Slade-ovi :D tiez si to myslim … podla mna iba zvrhnu jeho vladu alebo ho pripravia o vsetko… na Ra's-a je predsa Batman :D
Já si myslím, že Laurel se nějak dozví že za Sáry smrt může Oliver (jak tvrdil aby ochránil Theu) a řekne to svýmu tátovi, ten pak bude opět prahnit dostat Arrowa. ale když ho dostane tak pod kápí bude Roy podle spoilerových fotek ale furt mi to nedává smysl jak by tohle mohl být nějaký velký zvrat no nechám se překvapit protože upřímě přesrat Oliverovu smrt… to musí být něco pořádnýho.. ale spíše si myslím že se to bude týkat nějakého odhalení ale netroufnu si říct jakýho… každopádně to čekání mě zabíjí :-D :-D
#63 Bamblebee #69 lksvcr #80 BaltikJá si myslím, že to bude něčí smrt nebo oživení… BEZTAK!! Nějaký odhalení mi nepříjde až tak zvratový…těžko říct
Ja si myslím, že je načase sa vrátiť do doby, kedy som arrowa iba sledovala a žrala ho ako divá, pretože tieto komixové seriály jednoducho milujem. Ak by sa tu našiel niekto, kto by mal záujem pokecať, s mierou zdravej kritiky a mimo týchto „diskusných“ komentárov tak kludne napíšte ;)
#63 Bamblebee#51 Wentor: S tvým názorem ohledně Felicity musím bohužel souhlasit. Poslední dobou už s ní není sranda jako byla v předchozích dílech a to je ten důvod proč by se mělo něco stát ať už pozitivního (nějak se zbavit Atoma – ten kostým vypadá fakt směšně) nebo trošku negativního, že by na chvíli poslali Felicity do Flashe, aby je tam vytáčela a až by se vrátila „stará“ dobrá Felicity tak by se mohla vrátit zpět k týmu Arrow a být zase ta vtipná :D
#63 BamblebeeAni bych se nedivil kdyby Arrow zase umře.l Mohla by ho vzkřísit Lazarova studna. Ale myslím si že tam nakonec zabije Malcoma anebo Ras ar ghul zabije Theu no tak tohle by někdo do opravdy nečekal.
#58 Duffy151: pochybujem ze by Laurel bonzla Olivera a celkom aj pochybujem ze po tom co vsetko spolu prezili by Lance siel po Arrowovi len preto ze to jeho dcerka povedala … skorej si myslim ze ho to bude vnutorne zozierat ze ma zas mrtvu dceru a na niekoho bude chciet sam hodit vinu a hadajte kto jej mal kryt chrbat?? nas milovany Ollie :)
#61 komja: som uprimne rada ze si to nemyslim sama
#60 BloodyBaby: a v akej dobe si preboha teraz ked sa chces vratit iba ku sledovaniu??? :D :D
#71 Duffy151 #80 Baltik#54 Scenárista s veľkým S: Zdravím tě Matus… Tak to máme obcházení banu + dělání stejné činnosti kvůli které si ho dostal… :) Tak se tu rozluč.. :)
#67 Scenárista s veľkým STřeba se Oliver přidá k lize. Nemyslím to tak že by chtěl ale třeba Ras zjistí že Saru zabila Thea a Oliverovi řekne že když se přidá k nim tak jí nechá žít. Těžko říct stát se může všechno třeba i to že Lance se bude chtít někomu pomstít za smrt Sary a zatkne a nechá odsoudit Arrowa (Roye) a bude se řešit jak ho zachránit což by mohlo vést k odhalení Olivera jako pravého Arrowa. Upřímně si ale myslím že odhalení Arrowa by ale nebylo dobré řešení přece jen Oliver občas vystupuje i jako Oliver Queen (i když jen málo) a bylo by divné kdyby chodil po městě a všichni by věděli že je Arrow.
No pravdou je že v časti Nanda Parbat bude to že Rhas zajme Merlyna to bude to hlavné čoho sa tam dočkáme
#64 Epsik: Ehm trosku trapas , :D si len dalši provokater Co si myslis o serialy Arrow milacik :D
#68 Scenárista s veľkým S#67 Scenárista s veľkým S: Rozosmial si ma
Tak tohle mi přijde jako nejlepší teorie a sám jsem o tom uvažoval, ale je taky možné, že Oliver bude muset porušit svůj daný slib a někoho zabije. Mohlo by to být tak, že pude do Nanda Parbat zachránit Malcolma a Thea půjde tajně s ním. Assassíni ji zajmou a Ras bude vyhrožovat Oliverovi, že pokud nezabije Merlyna tak on zabije Theu.#58 Duffy151:
#71 Duffy151#29 Denko069: jen hloupý vtípek, odkaz na pretty little liars :D
#81 Revoemag#69 lksvcr: Jojo taky mě to napadlo… napadlo mě toho víc ale psát to tady a spekulovat kdo má lepší teorii je hovadina… nechám se překvapit ale v týhle serii jsou zatim samí špatný události zabili sáru, oliver na chvíli zemřel.. nevíme čím nás překvapí..jen mě zaráží jak se tu všichni dohadujete jaká teorie je lepší..nechápu vás :D já osobně sleduju seriál od první série a mám tay sví názoru a mám jich plno ale tak nebudu se dohadovat s ostatnímu když je to kravina..ale to je jedno :D
#63 Bamblebee: Nebonzla by Olivera svýmu tátovi ale Arrowa..a nemyslim to jen tak snášela by to špatně a tak by to někomu musela říct a bum řekla by to svýmu tátovi.. a ten to už nevydržel z nervů a začne třeba zrovna prahnit po tom dostat ho.. jak bys jinak vysvětlil ty spoilerové fotky s Arrow (royem)? :D ale to je jedno :D jsou to jen teorie..
Mňa len tak napadlo, že sa Roy obráti proti svojmu učiteľovi a bude on ten zlý a to bude ten zvrat.
„…Nanda Parbat, bude končit ještě větším zvratem než epizoda The Climb.“ Přesně jak říkám…skončí to uplně na k***t a budem zas jak dementi čekat 3 týdny na pokračování -_- nejvíc miluju :D
Ještě by bylo fajn, kdyby Oliverův syn byl Rasův vnuk, přes tu kočičku. Oliver by došel na Nanga Parbat a on by už trénoval v lize :-D Ale zas každej superhrdina nemůže mít dítě s Rasovou dcerou :-D
#80 BaltikAk sa bude musieť zas čakať 3 týždne môžem osrat boha… Tie Vianoce chápem ale teraz určite 3 týždne by som nevydržal…
Zabijou Felicity :D
#79 Alinois#5 Fifipek: Heřmánkový obklad a céčko mě dostaly :-D Ještě bych zmínila ten „penicilinový“ čaj ;-)
Teda, tady je zajímavých teorií, jsem zvědavá, kdo se nakonec trefil :-) Osobně to tipuju na to, že se Thea dozví, že zabila Saru. Nejde jenom o ni a Ligu, ale třeba taky o Laurel a jejího otce – jak zvládnou to, že zrovna Thea je vrah jejich milované sestry/dcery… a jak zvládnou, že ostatní to věděli a lhali jim? Co se týče Felicity – mně se líbí pořád, ale představa, že ji zabijou v seriálu – to by asi ta halda amerických fanynek přišla rozmlátil CW ;-) a ještě OT na okraj – pokud mě někdo s…re, tak je nejlepší ho naprosto ignorovat, to pomáhá nejlíp ;-)
#76 HellTsuku: zjistí že Ras Al Ghul je její otec...... V některým následujícím díle se vrací její matka. Tím pádem hasne jeji působení v týmu Arrow
Pár teorii se mi líbí, dávají i docela smysl. Nějaké příspěvky vyberu. Neříkám, že souhlasím se vším, ale aspoň s části.
#82 Revoemag#58 Duffy151:
#63 Bamblebee:
#74 Revoemag:
#70 makishek: A jakej to má význam v tom seriálu? :-D
#102 Earthemis#80 Baltik: Tak co se týká zvratů, tak toto by bylo asi nejvíc mindfuck :-D Ještě lepší by bylo, kdyby se jeho syn jmenoval Bruce Wayne, protože Olliver zamlada ojel co mohl a třeba i Marthu :-D
#83 anetkanit #95 honzaa14 #97 Duffy151 #99 Duffy151#82 Revoemag: Jaj, tak to ž by bylo hodně přehnaný, ne?.. :-D :-D :-D
#85 RevoemagPokud jste někdo četl celý ten rozhovor s Marcem Guggenheimem, tak tam ještě říkal, že to je opravdu největší zvrat v Arrow, a prý si na něj máme po patnácté epizodě vzpomenout a říct si, jestli mluvil pravdu, protože on fakt říká, že to tak bude. :)
#83 anetkanit: No to velice :-D
#2 makishek: :D :D :D :D :D :D
No to je uplně jasný co se stane, oliver zjistí žer Ras je jeho Otec, Malkom, jeho bratr a Thea, jeho matka…:D :D A všichni budou řešit jak je to možný…
#88 Red Viper#87 zachy: Nebo, že je Barry jeho otec…když už se řeší to cestování časem D:DD
„Jsem tvůj otec, Luku…ehm, teda Olivere…“ „Neeeeeeeeeee.....“
Tak si to rozdá s Nyssou :D Ale teď vážně myslím, že to bude míc něco s Royem
Jestli to bude největší zvrat, tak to bude asi něco, co tu ještě nebylo a něco co bude mít dlouhodobý, možná trvalý následek na seriál. Smrt bych vyloučil, protože zemřela Sára i Oliver a tohle už asi netrumfnou.
Já mám tedy informace, které jsou normálně zveřejněné, a roy v obleku arrow by neměl být v 15, ale už je to více jak týden vyvěšené k dílu 3×18. Stejně jako to, že třeba díl 3×18 má momentálně přškrtnutý název ve scénáři, že je dle Marca prostě natolik spoilerový, že ho nelze zveřejnit. Stejně jako to, že v 18 díle bude nehoda, díky které by měla být Fel v nemocnici a za ní přijet její matka.
Co mne mate je fakt, že na některých autech je CENTRAL CITY policie, NIKOLIV Starling City.
#94 AlinoisTaktéž si myslím, že to bude nějak souviset s Royem nebo Theou, protože video, co ukazoval Malcolm Oliverovi, jak zabila Thea Saru, tak podle mě s tím ještě částečně naloží, jen doufám, že nezabijou mou milovanou postavu Theu! :D
koukám že Flash má do dalšího dílu měsíc pauzu, počítám tedy že ji Arrow bude mít taky … to zase bude čekání :-(
#98 migthedragon #107 armunder#92 Ellennnka: Něco se tam sakra semele a předpokládám že to bude bomba :-D
#82 Revoemag: :D tak tys mě od srdce rozesmál
oliver má syna?ako viem že má decko ale to že je to syn som nezistila
#104 Revoemag#82 Revoemag: tak teď jsi mě hodně rozesmál :-D fakt by mě to asi dostalo kdyby se jeho syn jmenoval Bruce Wayne… už jen ta představa :D
#94 Alinois: Sakra, tak to si na ten jejich superzvrat asi pěkně dlouho počkáme. Na druhou stranu kromě vánoc snad žádné přestávky nebyly, takže si to teď asi chtějí vynahradit :D.
#82 Revoemag: Iam Batman :-D :-D
Epsik co si myslis o zvrate ktory nas caka :D
Epsik co si myslis o zvrate ktory nas caka :D
#81 Revoemag: „A“ je osoba (skupina osob, většinou to vypadá že skoro celé město), která už 5 sérií anonymně terorizuje skupinku středoškolaček a podepisuje se jako -A. Tak nějak… ve zkratce :D
#103 Revoemag#102 Earthemis: :-D tvl :-D pěkně temnej seriál asi :-D
#96 zuma: Tak vycházím z komiksů, kde se později z jeho syna stane další Green Arrow.
#105 zuma #106 zuma#104 Revoemag: revoemag dakujem
#104 Revoemag: revoemag dakujem
#94 Alinois: začni se koukat na vikingové ty rozjedou zítra další sérii
Tak já očekávám nějaký pořádný zvrat, jako že Olie dojede na Nanda Parbat a pak dostane průjem, což v těch mrazech tam nebude nic příjemnýho…Thea dostane další ze svých hysteráků, takže se taky pos.. a víc posr… už tahle série být nemůže, ne? :D Vtípek :D Tak teď se pokusím o solidní přístup, protože v každým z posledních dílů jsou takový kotrmelce, že už ani nemám sílu je brát vážně. Pro mě by byl pořádný zvrat, kdyby se všichni začali chovat logicky, to by asi bylo velké překvapení pro všechny. Felicity, která byla doteď celkem v pohodě, v posledních třech čtyřech dílech už taky propadla kouzlu nelogičnosti a její výstupy připomínají ženu po čtyřicítce s partou fakanů a permanentním PMS. Jednou ho miluje až za hrob, pak ho zase nemiluje, chce ho chránit, ale ne když bude pracovat s někým, kdo ho sice může vycvičit, ale je jí proti srsti…už by se měla rozhodnout holka. Thea co předvedla s tím DJejem a pak na ostrově ty srdcebolný scénky, to byla taky jedna velká hrůza. „Tvá sestra je ztracená, už ji dostala temnota“ byla pro mě hláška měsíce :D. O Laurel a jejím taťkovi netřeba psát, to bylo prostě trapný, to jsem měla kapitána za větší formát a lepšího otce. Její bojové schopnosti už tu popsali mnozí, prostě měli s tím počkat tak do další série, to by bylo uvěřitelný. Rychlokvaška, co spíš překáží. Ještě Digl a Roy nám nezblbli, tak snad kluci vydrží. Má to Arrow těžký a my to máme ještě těžší, protože se na to musíme koukat, teda nemusíme, ale koukáme, protože jsme všichni nejspíš masochysti. Takže už se těším na další díl :D.
Tak já očekávám nějaký pořádný zvrat, jako že Olie dojede na Nanda Parbat a pak dostane průjem, což v těch mrazech tam nebude nic příjemnýho…Thea dostane další ze svých hysteráků, takže se taky pos.. a víc posr… už tahle série být nemůže, ne? :D Vtípek :D Tak teď se pokusím o solidní přístup, protože v každým z posledních dílů jsou takový kotrmelce, že už ani nemám sílu je brát vážně. Pro mě by byl pořádný zvrat, kdyby se všichni začali chovat logicky, to by asi bylo velké překvapení pro všechny. Felicity, která byla doteď celkem v pohodě, v posledních třech čtyřech dílech už taky propadla kouzlu nelogičnosti a její výstupy připomínají ženu po čtyřicítce s partou fakanů a permanentním PMS. Jednou ho miluje až za hrob, pak ho zase nemiluje, chce ho chránit, ale ne když bude pracovat s někým, kdo ho sice může vycvičit, ale je jí proti srsti…už by se měla rozhodnout holka. Thea co předvedla s tím DJejem a pak na ostrově ty srdcebolný scénky, to byla taky jedna velká hrůza. „Tvá sestra je ztracená, už ji dostala temnota“ byla pro mě hláška měsíce :D. O Laurel a jejím taťkovi netřeba psát, to bylo prostě trapný, to jsem měla kapitána za větší formát a lepšího otce. Její bojové schopnosti už tu popsali mnozí, prostě měli s tím počkat tak do další série, to by bylo uvěřitelný. Rychlokvaška, co spíš překáží. Ještě Digl a Roy nám nezblbli, tak snad kluci vydrží. Má to Arrow těžký a my to máme ještě těžší, protože se na to musíme koukat, teda nemusíme, ale koukáme, protože jsme všichni nejspíš masochysti. Takže už se těším na další díl :D.
Tak já očekávám nějaký pořádný zvrat, jako že Olie dojede na Nanda Parbat a pak dostane průjem, což v těch mrazech tam nebude nic příjemnýho…Thea dostane další ze svých hysteráků, takže se taky pos.. a víc posr… už tahle série být nemůže, ne? :D Vtípek :D Tak teď se pokusím o solidní přístup, protože v každým z posledních dílů jsou takový kotrmelce, že už ani nemám sílu je brát vážně. Pro mě by byl pořádný zvrat, kdyby se všichni začali chovat logicky, to by asi bylo velké překvapení pro všechny. Felicity, která byla doteď celkem v pohodě, v posledních třech čtyřech dílech už taky propadla kouzlu nelogičnosti a její výstupy připomínají ženu po čtyřicítce s partou fakanů a permanentním PMS. Jednou ho miluje až za hrob, pak ho zase nemiluje, chce ho chránit, ale ne když bude pracovat s někým, kdo ho sice může vycvičit, ale je jí proti srsti…už by se měla rozhodnout holka. Thea co předvedla s tím DJejem a pak na ostrově ty srdcebolný scénky, to byla taky jedna velká hrůza. „Tvá sestra je ztracená, už ji dostala temnota“ byla pro mě hláška měsíce :D. O Laurel a jejím taťkovi netřeba psát, to bylo prostě trapný, to jsem měla kapitána za větší formát a lepšího otce. Její bojové schopnosti už tu popsali mnozí, prostě měli s tím počkat tak do další série, to by bylo uvěřitelný. Rychlokvaška, co spíš překáží. Ještě Digl a Roy nám nezblbli, tak snad kluci vydrží. Má to Arrow těžký a my to máme ještě těžší, protože se na to musíme koukat, teda nemusíme, ale koukáme, protože jsme všichni nejspíš masochysti. Takže už se těším na další díl :D.
Tak já očekávám nějaký pořádný zvrat, jako že Olie dojede na Nanda Parbat a pak dostane průjem, což v těch mrazech tam nebude nic příjemnýho…Thea dostane další ze svých hysteráků, takže se taky pos.. a víc posr… už tahle série být nemůže, ne? :D Vtípek :D Tak teď se pokusím o solidní přístup, protože v každým z posledních dílů jsou takový kotrmelce, že už ani nemám sílu je brát vážně. Pro mě by byl pořádný zvrat, kdyby se všichni začali chovat logicky, to by asi bylo velké překvapení pro všechny. Felicity, která byla doteď celkem v pohodě, v posledních třech čtyřech dílech už taky propadla kouzlu nelogičnosti a její výstupy připomínají ženu po čtyřicítce s partou fakanů a permanentním PMS. Jednou ho miluje až za hrob, pak ho zase nemiluje, chce ho chránit, ale ne když bude pracovat s někým, kdo ho sice může vycvičit, ale je jí proti srsti…už by se měla rozhodnout holka. Thea co předvedla s tím DJejem a pak na ostrově ty srdcebolný scénky, to byla taky jedna velká hrůza. „Tvá sestra je ztracená, už ji dostala temnota“ byla pro mě hláška měsíce :D. O Laurel a jejím taťkovi netřeba psát, to bylo prostě trapný, to jsem měla kapitána za větší formát a lepšího otce. Její bojové schopnosti už tu popsali mnozí, prostě měli s tím počkat tak do další série, to by bylo uvěřitelný. Rychlokvaška, co spíš překáží. Ještě Digl a Roy nám nezblbli, tak snad kluci vydrží. Má to Arrow těžký a my to máme ještě těžší, protože se na to musíme koukat, teda nemusíme, ale koukáme, protože jsme všichni nejspíš masochysti. Takže už se těším na další díl :D.
#113 migthedragonNějak vám to tu zlobí, nejdřív to nechce uložit vůbec a pak je to tu několikrát. Omlouvám se, nebyl to úmysl.
#111 bri10: Jo máš pravdu ohledně toho s tou temnotou. Přijde mi, že tuhle hlášku v různých formách používají hrozně často. Už tenkrát když třeba Laurel to několikrát zopakovala, když jí huntress řekla, že když nechá temnotu vstoupit dovnitř tak jí nikdy neopustí. A pak v minulém dílu jí felicity říká jak má v sobě světlo. Nevím celá tahle záležitost se světlem a tmou mi přijde hrozně komická. Tyhle kecy se spíš hodí do Star Wars …
Proč by Lance zatýkal Roye jako Arrowa, když už se spolu potkali a Lance věděl, že Roy chodí k červeném obleku, myslete :D. Thea, určitě na Nanda Panda nezemře, proč by jí sebou Oliver bral? Však by si sní Ras vytřel řit. Furt tak něják tajně doufám, že Oliver sebou vezme za Rasem Slada a nějáký ty fighty :D A Slade, tak zemře. Protože jeho postava už v cele nemá co nabídnout. (Což se asi nestane no, to by musel dostat Slade sérum lásky na Olivera :D )
#115 téčko171 #116 migthedragon#114 AlohaAnty: Třeba ji dostane. Koncentrovanou dávku vyrobenou z Felicityna poševního sekretu.
#117 AlohaAnty#114 AlohaAnty: Tak on taky nemusí nutně zatýkat Roye jako Arrowa, ale přímo Arrowa. Z toho obrázku není kontext jasný může to být prostě ten moment, kdy si sundá kapuci a ukáže, že on je Arrow. Teorií proč by tomu tak mohlo být je několik. Jedna je, že Lance půjde po Arrowovi, protože nechal zemřít Sáru. Další je že Oliver potřebuje někoho přesvědčit, že není Arrow a jak líp to udělat? :) Stačí myslet :)
To mě přijde trochu škoda, že psychicky je na tom Slade pořád stejně. Takhle pak jediný další vývoj může představovat jeho útěk z vězení a nějaká vendeta proti Oliverovi.
#117 AlohaAnty#116 migthedragon: Po shlednutí 14 dílu je možné, že Lance po Oliverovi půjde :) Já si zas naopak myslím, že Slade to už měl v hlavě docela v pořádku. Ale fakt netuším jak dál naloží s jeho postavou, nic mě nenapadá.
#118 téčko171#115 téčko171: Tak dostat jí můžou to neříkám, třeba si pro ní příjdou do SC. Ale Oliver jí podle mě nevezme sebou na Nanda Panda, co by tam taky dělala. Každý člen Ligy by jí dostal. Uvidíme co si na ně BIG BOSS Ras připraví :D
#117 AlohaAnty: Mluvil jsem o tom séru pro Sladea.
#119 AlohaAnty#118 téčko171: Možný to je, dostane par bylinek a bude z něj mírumilovná postava :D
Jasně, zahulíme, uvidíme. Oni ti indiáni dobře věděli, proč kouřej ty dýmky míru (Sakra, to je silnej model :D.)