Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka ke speciální epizodě Forever Yours a epizodě I Was Feeling Epic

Upoutávka ke speciální epizodě Forever Yours a epizodě I Was Feeling Epic

Příští týden nás čeká finále seriálu The Vampire Diaries a v ten stejný den ještě před odvysíláním úplně posledního dílu nás čeká speciální rozlučková a rekapitulační epizoda. Ve videu najdete, na co se můžeme v těchto dvou dílech těšit.

23 0
4.3.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /31

ShadowKittyGirl

Prosím, řekněte, že k tomu taky uděláte titulky a hodíte to někam na net :-( Prosím, prosím.. :-)

#2 Ejdam
4.3.2017 | 13:35:53
Ejdam

#1 ShadowKittyGirl: Někde se myslím psalo, že titulky k té speciální epizodě budou pouze v případě, že vyjdou anglické titulky, a to zatím není jisté.

#3 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 13:54:13
ShadowKittyGirl

#2 Ejdam: Povzbuzující, no fakt… :-/ Ale díky za odpověd :-)

4.3.2017 | 14:12:42
GingerGin

Já hlavně doufám, že se nebude opět řešit Elena a to, jak je skvělá, soucitná a obětravá duše :D :D nezlobte se na mě, já vím, seriál byl hlavně o ní, ale Elena zrovna dvakrát obětavá nebyla. Navíc, ať chceme nebo ne, byla dost povrchní. Třeba na konci druhé série. Damon udělal za celou tu dobu hoooodně hnusných věcí. Ale vyčítat mu smrt Johna a Jenny? Když dal tehdy Eleně před tím rituálem svou krev, bylo to zbrklé, ale svým zýpůsobem dost logické. A dokonce i Stefan mezi řečí přiznal, že vlastně udělal to, co on by nikdy udělat nedokázal, ale chtěl by. Elena byla tehdy straaašně moc zamilovaná do Stefana.A pokud nebyla úplně blbá, muselo jí dojít, že když má takovou obrovskou lásku k upírovi, jednou z ní upír taky musí být. Takže to prostě měla přijmout a nefňukat. John se kvůli ní obětoval a ona přitom musela už dávno tušit, že jestli chce být se Stefem, jednou z ní upír bude muset být (v té době o existenci nějakého léku neměli tušení ani scénáristé, že jo :D ). No a pak Jenna. Tu smrt může vyčítat jen a pouze Klausovi. Jasně, byla obětována, p=rotože Damon „ukrdal“ původní přichystanou upírku. Kterou byla Caroline. Takže Damon ve výsledku zachráni Car a Taylera. A ona mu za to nikdy nepoděkovala. Jen mu vyčítala smrt Jenny. Přitom prostě to byl jen život její kamarádky a kamaráda za život její tety. A o tom on navíc nemohl vědět. Pak tady byla ta věc s Rickem jako lovxcem Původních. Elena věděla, že když zemře Původní, který stvořil linii Salvatorů, Caroline, matky Bonnie a vlastně i Tylera, zemřou všichni tihle jmenovaní. A nejjednoduší způsob, jak všechny tyhle lidi, na kterých jí tak záleželo, zachránit, byla její smrt. Vlastně se mohla zamyslet, vypít upíří krev a pak se zabít. Tím by zemřel i Rick-lovec (Rick, kterého znala byl v té době svým způsobem už mrtvý). Jasně, nakonec se to tak i stalo. Ale ne proto, že by to Elenu samotnou napadlo a ne proto, že by se obětavá Elena tak moc obětovala pro své přátele…No a pak to s tím lékem, když se rozhodli zabít Kola a tím zabít i spoustu dalších upírů z jeho linie. Elena zoufale chtěla ten lék. A jasně, Kol byl v té době hodně velký hajzl a nebezpečný psychopat. Ale tím, že ho zabili, aby se dostali k léku, po kterém tak toužila, zabili i spoustu upírů z jeho linie. A ona přece nemohla vědět, jestli byli taky zlí. Třeba byli stejně jako Caroline, Lexi a Stefan. Třeba taky měli rodiny a přátelé. Ale nad tím se Elena ani nepozastavila. Pak samozřejmě to, jak Damonovi i Stefanovi vyčítala, kdykoliv se vyspali s někým jiným (viz. Rebekah a Katherine). A když se tak nad tím člověk zamyslí, byla celkem dost podobná jako Katherine. Jen ta byla větší mrcha, protože prostě její život byl o dost horší. Rodina ji odkopla, což se Eleně nikdy nestalo. A když Kath měla být obětována, tak neměla žádný zástup upírů, kteří ji milovali + čarodějku Bonnie, aby ji pomohli (Elijah ji sice zvažoval zachránit tím nápojem, ale kdo ví, jestli by to nakonec udělal. A Trevor se ji sice zachránit pokusil, ale stále byl pod nadvládou Klause).

Ok, zase jsem se rozepsala…Ale tohle mě už delší dobu štvalo. takže doufám, že celý závěrečný díl nebude jen o skvělé Eleně ale dostanou prostor všichni včetně (nebo spíš především) Katherine :D

#6 ShadowKittyGirl #7 kath023
4.3.2017 | 16:28:46
zuzka242

nevíte, na jaké stránce se na to kouknu živě? :-D nenechám si ujít premiéru :-)

#7 kath023
4.3.2017 | 17:09:13
ShadowKittyGirl

#4 GingerGin: Ona mu vyčítala smrt Johna a Jenny? Toho jsem si nějak nevšimla, ale uznávám, že nesobeckost u ní nebylo zrovna přesné vylíčení její povahy…

A co se Kola týká, tak nezapomen, že byla oddaná Damonovi, kterého Kole ovládnul, aby jí zabil bratra. Udělala to jen proto, aby se to ovládnutí zrušilo, to s tou mapou k léku byl až druhý důvod. Potřebovala se ho prostě zbavit… Jasně, vůči těm upírů, to nebylo moc fér, ale za mě rozhodně jedna z jejích nejlepších akcí :-)

a jako rozepsala ses solidně, no…

4.3.2017 | 20:09:18
kath023

#5 zuzka242: http://tvpc.us/Channel.php?… já se dřív dívala tady,nevím,jestli to ještě půjde rozjet,ale taky mám v plánu se podívat :)
#4 GingerGin: No,tak to bylo vyčerpávající.. :D Já měla Elenu vždycky ráda,takže doufám,že jí nenechají nějaký pětiminutový štěk,protože mi ty dvě série sakra chyběla. Že by Damonovi vyčítala smrt Jenny a Johna si nepamatuju,ale možný to je.

Mě vždycky dostávalo,jak se tady do ní lidi pouštěli za to,jak je ubrečená.Jako já,kdyby mi umřelo tolik blízkých lidí,bych asi brečet nepřestala.. :D Ale v něčem máš pravdu-za Katherine nikdy nestálo tolik lidí,kteří by ji chtěli chránit.Ona na tom s Elenou byla dost podobně,ale musela se postarat sama o sebe,což by Elena nezvládla.Proto mě vždycky tak vytáčelo,že Katherine byla vždycky za tu špatnou.Jasně,byla to strašná mrcha,ale taky to měla hrozně těžký,a jedinej,kdo to připustil byl Stefan,když jí tenkrát v 5.sérii v té vizi řekl,že nemůže za smrt svých rodičů.Jinak se k ní všichni vždycky chovali tak hnusně,že bych jí nějakou tu pomstu snad i přála :D A když už ne to,tak aspoň trochu prostoru v posledním díle,abysme ji ještě viděli.Nakonec,moh­li by jí poslat za Kaiem,věřím,že ti dva by se zabavili.. D:

#8 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 22:33:14
ShadowKittyGirl

#7 kath023: Podle mě právě že ne. Konkrétně tohle mu nikdy nevyčítala. To, že jí dal krev to ano ale o Janně a Johnovi se podle mě nikdy nezmínila, vždyt toho ani neměla ráda… :-/

Za to, jak byla napsaná prostě nemohla, ale jako jo, na té ubrečenosti něco je, ale to jen proto, že ostatní postavy se se ztrátami vypořádávaly jinak nemluvě o tom, že toho nikdo neztratil tolik jako ona a asi pro ni taky nebylo lehké dívat se, jak se pro ni všichni obětovávají…

No, ti by se zabavili stoprocentně :-) Bylo b by to hrozně funny sledovat :-D Jen škoda že na to už moc nedojde no… :-(

#10 kath023
5.3.2017 | 2:21:36
Roxolanka

Mě Elena naštěstí nikdy nevadila a ty dvě série mi tam dost chyběla, takže já už se nemůžu dočkat. Jen mě mrzí, že tam nebyla už alespoň ve dvou nebo třech epizodách a ne jen takhle narychlo.

#12 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 10:09:52
kath023

#8 ShadowKittyGirl: Johna neměl rád snad nikdo.. :D On každej se s těma ztrátama samozřejmě vyrovnává jinak,ale podle mě to u Eleny bylo docela realistický,vzhle­dem k věku,a prostě byla trochu citlivější no..

Právě,nebude na to čas :/ Nakonec myslím,že to mohli klidně nechat na 22 dílech,a nebo,když už nic,tak aspoň udělat poslední díl prodlouženej.

#12 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 11:41:28
KaraSnowAllen

Mě osobně nevadilo, že Elena truchlí pro své blízké, ale to, že lituje sama sebe, o tom, jak bude sama, jak nikoho nemá, jak by její ztráty zaplnily celý autobus. Jak Caroline říkala, Elena má neuvěřitelný dar make things about her, vždycky si najde cestu, jako to na sebe otočit. I Bonnina zachrána visela na tom, jak ona potřebuje tohle, že Damon chce zachránit Bonnie jen proto, aby se do něj znova zamilovala, načež jí musel vpálit, že to dělá pro Bonnie a ne pro ní. Myslím, že většině vadilo spíše tohle, než to, že brečí často. :D Jinak Elena měla Johna ráda, podle mě, jen mu prostě nedokázala důvěřovat, ale ráda ho měla, i Isobel měla vlastně ráda, i když jí znala tak krátce, tak to s ní zamávalo.

Jinak, co se mě týče, od její proměny v upíra a pelešení s Damonem jí stabilně nesnáším. Já opravdu nevím, co jí tak zhoršilo, zda to proměna, nebo to, že se dala dohromady s Damonem, ale stala se z ní prostě hrozná čůza, egocentrická, arogantní, sobecká a hlavně neuvěřitelně pokrytecká. Nejvíce mi na ní vadilo, že odsuzuje někoho za něco, co sama dělá a hraje si na tu nejsvatější. Mentorovala ostatní, jakoby byla mistr světa a jsem ráda, že Stefan, co nebyl do ní nebyl zamilovaný jí často vpaloval, co si o ní myslí a přestal jí vidit jako tu se svatozáří na hlavě. Nejvíce totálně žeru to, jak se mu Elena snaží vyčítat, že se zastává Katherine jen proto, že se s ní vyspal a on na to „Máš k tomu hodně co říct?“ :D Byl s ní raz, dva hotovej. :D Takových momentů pak byla hodně hlavně, když se Elena snažila říct něco proti Caroline, to se s ní Stefan fakt nesral. :D

#12 ShadowKittyGirl #17 Car
5.3.2017 | 13:47:23
ShadowKittyGirl

#9 Roxolanka: Mně nechyběla, i když její postavu ráda mám, ale samozřejmě není dokonalá, takže to co jí mnozí leckdy vyčítají je bohužel občas taky pravda. Rozhodně si ale taky myslím, že se měla vrátit na víc epizod než jen tuhle jednu, kde není prostor pořádně na nic… Uvidíme, jak to nakonec dopadne…

#10 kath023: Svatá pravda, neměl :-) To s tou délkou si myslí úplně všichni a stanice by jim na to prostor dala, když už je to naposledy a seriál jim za ty roky dost vydělal, ale tvůrci si asi mysleli, že to stihnou no… Prostě idiocie :-/ Jakože Elena určitě brečela víc než ostatní, ale důvody k tomu měla vcelku pádné a vynikne to už jen proto, že ostatní postavy neměli tolik prostoru :-) V konečném výsledku na tom zase tak hrozně nebyla…

#11 KaraSnowAllen: Jop, dobrý postřeh :-) No, ve druhé i první řadě nejednou řekla, že ho ráda nemá, že ho vlastně vždycky nesnášela a proto pro ni bylo tak těžké akcepotovat, že je to její táta, ale tak krev není voda a i pro Isobel plakala, nebo prostě nějakým způsobem truchlila, takže logicky i pro Johna, kterého znala lépe, nežli ji a svým vlastním, pokřiveným způsobem to s ní vždycky myslel dobře :-/

Jako ono jo, změnila se hodně to je fakt… Ale nejvíc se mi asi líbilo, jak se k ní chovala Car v 6. sérii, když si slabošsky nechala vymazat vzpomínky, to bylo celkem funny :-)

#13 KaraSnowAllen
5.3.2017 | 15:22:50
KaraSnowAllen

#12 ShadowKittyGirl: Já myslím, že o Eleně se nikdy nedalo říct, že by ho nesnášela, spíše ten její vztah k němu nebyl slavný. když se jí pokoušel řídit život podle toho, jak on to uznal za vhodné a bylo mu jedno, kdo si při tom ublíží, to bylo pak těžké si k němu hledat cestu, když ho celý život znala jako strýce, který nemá moc dobrou pověst, ale podle mě to bylo o tom, že to zkrátka bylo složité. Já si přijdu jako jediná, kdo Johna docela chápal a v zásadě mi byl i sympatický(nebudu lhát, do Davida Anderse jsem od času Heroes totálně zabouchlá), nějak to u mě dotáhl tím, že se obětoval, aby se Elena nestala upírem…což se pak ve výsledku stejně ukázalo jako zbytečnost, jen se ten proces o pár měsíců odložil.

#14 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 15:46:31
ShadowKittyGirl

#13 KaraSnowAllen: Nikdy se tak otevřeně asi neprojevovala, ale několikrát to prostě řekla… :-( Jako postava měl svůj význam a nevadil mi, ale ve finále bych ho klidně oželela… Z Heroes si na něj nějak vůbec nevzpomínám, ale v Izombie byl skvělej :-)

#15 KaraSnowAllen
5.3.2017 | 16:37:04
KaraSnowAllen

#14 ShadowKittyGirl: Mě ve finále nebude vadit, a jo, jako Blaine je fakt super. :D Mě se líbíl i jako Adam Monroe/Takezo Kensei v Heroes, ale tak, tam to zas tolik významná role nebyla.

#16 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 16:43:21
ShadowKittyGirl

#15 KaraSnowAllen: jako vyloženě vadit mi taky asi nebude, no… Záleží na tom, jak to nakonec celé udělají… Pane jo, já si na něj fakt nějak nemůžu vzpomenout, ale je pravda, že už je to dávno, co jsem se na ně dívala… A pokud byl ve 3. sérii, tak tuplem, protože jsem jí asi ani celou nedokoukala… :-( Ale jeho Blaine byl úžasnej :-) Asi jeho nejlepší role :-)

5.3.2017 | 17:00:52
Car

#11 KaraSnowAllen: ne asi :D to jsem sledovala zrovna nedávno tu vypnutou Caroline a bylo to skvělý, Car tam přesně říká tu větu, jak si to Elena dycky umí obrátit na sebe, v tom má vážně skvělý dar :D a faktem je, že pro mě byla snesitelná a docela v poho dokud byla se Stefanem pač pak to šlo dost z kopce, jednak jakým způsobem to s ním ukončila a vůbec…a po proměně v upíra? tak o to mse snad už nemá ani cenu vyjadřovat – prvotřídní krává :D a ano, uměla vyčítat pouze postelového hrátky a co jako? Stefan si mohl spát klidně i s pánem bohem ,ona do toho neměla vůbec co kecat …

a když se vrátíme do současnosti tak ne – rozhodně nechci aby byl celý díl o někom kdo tam ted dvě série nebyl jako…myslím, že po tom včerejším díle je dost věcí který jsou dost nedořešený, furt řikám že ten poslední díl měl být delší ale tak co naděláme že jo… vůbec nic

#18 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 18:14:03
ShadowKittyGirl

#17 Car: No, jakože ono, že spal s holkou, co jí zabila viz Rebeka a Kath, která jí systematicky ničila život dost douho a vlastně jej zničila i jemu a jeho bratrovi, jako asi bych na jejím místě taky nejásala… I když je to jen sex a jí do toho nic není taky Vím, že s Damonem měla co říkat, ale proti Car pak nic nenamítala, že by pro něj nebyla dost dobrá nebo tak, naopak jim to přála, ale u těhle dvou to bylo jasné. Prostě to nechvalovala a na jednu stranu, kdo by se divil?

#19 Car
5.3.2017 | 20:21:31
Car

#18 ShadowKittyGirl: dyžtak jsem psala do tech dvou odlehlejsich konverzaci jeste… :D tak ano mela svy duvody, ale to jak zametla se Stefanem taky nebylo nic moc a on ji na to rekl to co ji rekl, tady slo spis o to ze se to snazila jako vzdycky obratit na sebe proste

#20 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 20:43:37
ShadowKittyGirl

#19 Car: Jen jsem říkala, že i to její moralizování ohledně toho, s kým spali, nebo nespali mimo ní, nebylo tak úplně nemístné, v tom se jí prostě musím zastat, protože já svým kámoškám taky řeknu, když si myslím, že nějaký vztah, nebo úlet je chyba…

Že obrací všechno na sebe je často pravda, proto jsem k tomu nic nepsala, protože s tím v podstatě souhlasím, ale co se jejich rozchodiu týká, i když jí částečně omlouvá oddání, bylo to prostě moc brzo a rychle. Jako on Stefan se k ní nechoval moc dobře, nechtěl přijmout, že se změnila, ani to, že už taková dost možná zůstane + ty tajnosti a punktování se s Klausem, prostě pohnojil co mohl… :-( Neřekla bych tudíž, že s ním vyloženě zametla, ale hezký rozchod to nebyl no…

#21 Car
5.3.2017 | 21:25:04
Car

#20 ShadowKittyGirl: tak to já samozřejmě taky, ale i tak mi to proste do toho děje nějak nešlo no, ona taky nebyla zrovna zlatá, neříkám prostě se zamilovala do Damona okej v pohodě nemám nic proti, ale ta docela vášnivá noc nebo večer kterou meli s Damonem, tak to furt ještě byla se Stefanem, ale nechce se mi to moc rozebírat pac uz si presne nepamatuju jak to tam bylo a nechci psat kraviny :D

jo, ja treba nechapu jak to pak s tim oddáním bylo dyt se to tam snad nijak nevysvetlilo ne? :D to me docela zajima D nechapu proc to tam vubec bylo dyt to tam bejt ani nemuselo proste se mohla zamilovat do Damona a tečka bez oddání :D, ne no proste už ji nebral takovou jakou ji poznal to je pravda, ale bohuzel pak po tom rozchodu se k nemu taky moc hezky nechovala .D vazne to tvurci cely podkopli ten vztah, nebi ten rozchod nehlede na to ze se to tam pak jeste docela dlouho resilo a jak sme si vsimla tak bylo videt ze jeste v te pate rade k Elene neco ocividne citil když se ho Kath pokoušla svést :D

#22 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 21:58:13
ShadowKittyGirl

#21 Car: To, ne ale nedá se o ní říct, že by spala s Klausem, že ne? V tomhle tudíž moralizovat Stefana mohla…

Nebyla, už se rozešli a celý díl se řešilo, že se rozešli. Stefan i ona tu jejich rozmluvu z minulého dílu brali jako že se rozešli. I to všem řekli, ale jo, vyspala se s ním hned potom a i já si myslím, že měli počkat aspon jeden díl, i když ono těžko říct, kolik času od té scény uplynulo v seriálu… :-(

Docela vášnivá? :-)

Podle mě bylo od oddání od Julie super krok :-) Dala Damonovi to co vždycky chtěl, ale s háčkem, prostě typická Plecka a mě ho bylo děsně líto , ale bylo to zajímavý :-) Co na tom přesně nechápeš?

Tak to bylo vzájemný, že se k sobě nechovali pak moc hezky, takže to tak neřeším…

Samozřejmě, že cítil, vždyt ani nedostal pořádně čas na to, aby se s tím vyrovnal. Dali se dohromady v posledním díle 4s a on skončil na dně lomu, pak měl vygumováno a furt ho to bolelo, protože neměl čas se s tím vyrovnat myslel si že elena dělá s damonem chybu a až si to uvědomí vrátí se k němu, pak se to vlastně i stalo, ale nebyla to elena ale kath a on si uvědomil, že už to tak vlastně nechce, protože už měl příležitost vidět a vnímat delenu jako pár. takhle to aspon řakl Car a díky tomu přišli na to, že je to Kath a pak je začal podporovat a dokonce eleně radil at se ho nevzdává když ho miluje a to bylo náhodou docela hezký zase…

#23 Car
5.3.2017 | 22:37:39
Car

#22 ShadowKittyGirl: no proc by totaky delala ze jo… :D

ja uz si to fakt nepamtuju jak to tam bylo narazela jsem an nejakou tu scenu z konce treti serie to jeste se Stefanem byla ale mam ten dojem oni spolu byli jeste ve 4 kus …presnne tak :-D

no to neni ze bych to nechapala, ale nemuselo tam to oddání bejt, Damon ji mohl mit proste z toho nejobycejnsesiho duvodu – zamilovala se do nej? :-) je tak těžký udelat jednou normalni vec bez nejaky diry? asi je no :D ale to nema cenu nijak resit to uz je hodneee daleko

to jo ale furt si myslim ze Elena v tomhle vítěží na plný čáře teda :D

no a tohle se mi prave na te jeho postave libi ta nesobeckost :-)

#24 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:51:23
ShadowKittyGirl

#23 Car: Proč by měl Stefan spát s Katherine nebo Rebekou? To je podobný… :-)

Jo byly spolu asi do 4 dílu a na konci 5 se vyspala s Damonem, tak nějak to bylo, ale ten vztah už aspon 2 díly předtím za nic nestál… :-/ Ve 3. sérii ji jen políbil a mám dokonce pocit, že jen dvakrát, a jestli narážíš na tu scénu s utomatem na led, jak je tam nachtá Jeremy, tak sám Stefan jí řekl, at s ním jede a ujasní si co k němu cítí. To bylo než se k sobě pak vrátili, takže ofiko spolu taky nebyly… V tomhle ohledu byla Elena od Plecky plně rehabilitovaná… .:-)

Asi to prostě chtěli nějak popohnat a zároven omluvit, aby v očích Stelena fanoušků tolik neklesla, jinak si to vysvětlit asi neumím, ale mně se to líbilo :-) A ta scéna, kdy to Car dojde, říká to Stefanovi a oni tam mezitím TO, tak to bylo brilantně udělaný… I to ráno potom v následujícím díle, takhle se stříhá :-)

Jako taky nění úplně 100% nesobecký, ale rozhodně víc, než kdy byla Elena :-)

#25 Car
5.3.2017 | 23:48:02
Car

#24 ShadowKittyGirl: chápu :-)

to ne no to nestál to je pravda :D jo myslim ze narazim na ten automat a na to jejich zhavy libani nebo nevim, fakt si to nepamatuji uplne presne ale myslim ze Jeremy je nachytal no :D no furt lepsi nez pak kdyz se stala upirem :D

asi jooo je to dost pravdepodbne, i kdyz Plecka ses nicim nesere ze jo :D ale mohla udelat vyjimku, no me to prislo trochu nefer k Damonovi pac kdyz uz ji konecne mel tak to bylo jakoby kvuli oddání nebo jak to mam rict :D to jo no to bylo hodne hezky oni tam TO a mezi tím Stefan s Car probírají jí :D jo to jeste nekdo umel strihat no :D

jo no tak to neni nikdo tam že jo :D

#26 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:10:51
ShadowKittyGirl

#25 Car: jj to bude ono, nejdřív vedle sebe leží v motelu a pak se venku líbají u automatu na led :-)

Jasně no, to říkám taky, tady máš cos vždycky chtěl, ale vlastně to nemáš, protože to má háček :-) Na druhou stranu to ale pomohlo Eleně odbourat zábrany, které vůči němu měla, jakože hlavně ty morální, a na to si ona vždycky potrpěla vezmi si třeba, jak v 6. sérii stále odmítá přiznat, že Damona milovala, už když byla se Stefanem a to je přesně ono, i když ty city vůči němu po proměněn zesílili, ona si to odmítala přiznat, oddání jí ale přinutilo postavit se k tomu čelem, víš jak, takže to svůj smysl rozhodně mělo :-) Navíc díky tomu mohli stále diváky natahovat, že třeba nakonec přeci jen bude stelena navvzdory vášnivý noci :-)

To byli časy… Ach… njn střihači, vzáné to zboží… :-)

#27 Car
6.3.2017 | 0:29:20
Car

#26 ShadowKittyGirl: joooo ja myslim ze jo to by odpovidalo :-)

to jo no :D a ono to tak obcas taky byva ze ty pary co se dali dohromady na zacatku serialu spolu pak skonci :D ale tady to nenastanae tak na 99% a ani bych to nechtela, ale zabrany tam mela no, komu by se taky chtelo priznavat ze kdyz chodila s jednim mela rada uz druheho, to by se mi taky nechtelo bylo by mi to blby vuci tomu prvnimu :-) coz ji teda aspon bylo no :D

asi tak, to nechci vidět jak bude sestříhané tohle, a stve me ze to asi neuvdiim v ty dve hodiny ráno

#28 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:35:44
ShadowKittyGirl

#27 Car: já taky ne, upřímně Stefan a Car, které k sobě dali jakože z nouze scnost, jsou nakonec skvělým párem, mnohem lepším, než kdy byla Stelena, či delena a bylo by to krutý…

Jako ono to jde mít ráda dva naráz, jen ona taky věřila tomu že stefan je její jediná a největší zkrátka ta pravá láska a proto pro ni bylo tak těžké přiznat si, že tomu tak už není že se něco změnilo a že i přesto že ho má furt ráda, už ho nemiluje tak jako dřív…

nemluvě o tom, že si nedali načas ani s blbou parukou, jakože fakt nechápu…

#30 Car
6.3.2017 | 1:08:21
anndy

jak tu píšete o pokrytectví a obětavosti, tak myslím, že zrovna Car by měla držet hubu :-D ta měla fakt dobrý chvilky, její kamarádství se s tím Bon nedá srovnávat, ono vůbec Bonnie to měla těžký, jako jo, Elena ztratilo hodně blízkých, ale protože je měla, Bon měla jen babičku a o tu přišla rychle, když objevila matku, tak jí (potom co ji pomohla) zdrhla, tatíka jí podřízli v přímým přenosu, Jer jí podváděl, Enzova smrt opět před očima, x-krát se obětovala pro ostatní a většinou to končilo její smrtí…a když měla pár dílů klid a romantiku a hned přišla kritika, jak se sobecká :-D

#31 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 8:13:19
Car

#28 ShadowKittyGirl: tak jako tam se furt mluvilo o tom, ze oni se vlastne davali dohromady po celou řadu let..... ze to Plecka mela udajne vzdycky v planu je dat dohromady tak nevim. co je na tom pravdy, no presne tak ! jako oni tam maji proste vsechno co ty dva pary nemeli

samozrejme, zas na druhou stranu jako, neni to tak uplne jeji vina no, jednak Damon do ni docela dost furt ryl a jedna kse s nim proste zacala sblizovat, to se stane i v normalnim zivote ze se holka zamiluje proste do nekoho jineho… to same plati i v opacnem pripade :-(

no to jo no :D jestl ito tam bude videt fakt dost tak nevim teda :D

#31 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 8:33:35
ShadowKittyGirl

#30 Car: Tak nějak o ni přeci zabojovat musel :-)

#29 anndy: Všichni jsme občas sobečtí a ani u našich postav tomu není jinak, ale i když se Bon obětovala už mockrát a byla fajn kámoška, rozhodně pokud šlo o ten lék, sobecká byla. Chápu jí, ale zároven říkám, že právě proto, že se jako sobec nikdy nechovala a proto jsem si jí taky vážila, u mě hrozně klesla a nemyslím si, že Damon, nebo Elena by jí nevyhověli, ale obejít ho, to nebylo dobrý… Ono v této řadě bylo víc takových chvilek, kdy se soutředila jen na sebe a Enza a nikdo jí to nevyčítal, ale tohle už bylo prostě moc :-/

6.3.2017 | 23:04:01
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama