Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Druhá upoutávka k finále

Druhá upoutávka k finále

Je tu druhá upoutávka k finále seriálu The Vampire Diaries, ve které se zmatená Elena ptá Stefana, co se stalo. Do konce seriálu zbývají už jen čtyři epizody. Pro další novinky nezapomeňte sledovat náš web.

17 0
17.2.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /78

Alisanti

Jak se směje jako měsíček na hnoji :D :D

17.2.2017 | 12:45:34
anndy

druhá upoutávka? vždyť jen přišoupli stefana…chtělo by to něco delšího

#3 joyeux
17.2.2017 | 13:17:25
joyeux

#2 anndy: Tak něčeho delšího se dočkáš určitě až těsně před posledním dílem. :D

webmaster
17.2.2017 | 13:28:46
vendab

já si nemyslím, že by byla zmatená. Jen je vyděšená, že se vzbudila tak brzy a taky protože se bojí co se stalo s Bonnie. Ale rozhodně bych neřekla že je zmatená.

#5 Car
17.2.2017 | 13:34:25
Car

#4 vendab: já spíš necháu jak může odhadnout čas když spala… :Dcopak ona ví, že už uběhlo těch 50 let nebo jen 5 let?

#6 Adeleine95
17.2.2017 | 14:41:19
Adeleine95

#5 Car: Třeba je jasnovidka :D

#8 Car
17.2.2017 | 14:51:45
Andie24

Ta paruka působí divně :D ale jinak je to pořád kráska :D Sice už chci vidět poslední díl, ale tak nějak nechci ještě konec :D

17.2.2017 | 15:16:56
Car

#6 Adeleine95: hihi joooo :D jako možná to byl blbej dotaz ode mě, ale víš co, nechápu jak ona by mohla vědět, jak dlouho to je, tak as když spíš, nebo je jakoby mrtvá tak asi nemůže vědět za jak dlouho se probrala nevím no … je to fakt divný… ale asi nemá cenu spekulovat na to je ještě brzo :D

#9 mima33 #16 Adeleine95
17.2.2017 | 15:40:04
mima33

#8 Car: no, prebrala sa v tých modrých šatách a v tomto videu ich už na sebe nemá, to znamená, že už je chvíľku hore a pozrieť do kalendára, alebo keď len TV zapnúť podľa mňa za tych 5 rokov nezabudla. Takže nerobte paniku :D toto je naozaj ten najmenší detail, ktorý sa dá logicky vysvetliť a netreba nad tým nejako premýšľať.

#11 Car
17.2.2017 | 15:54:05
mima33

A okrem toho sa prebrať nemusela. Možno Stefan je ten kto umrie a tak sa s ňou išiel rozlúčiť. Všimli ste si ako veľmi pôsobí Nina unavene? Myslíte, že to bol zámer alebo je naozaj taká strhaná?

17.2.2017 | 15:56:11
Car

#9 mima33: ne jako v pohodě me jen trochu napadlo, že jak to muze vedet jinak jo nekdo ji to rekl a ona se proste divi no, je pravda ze ta ukazka je moc kratka na to aby se dali nejaky zavery :D , jako jo moc nad tim premyslim to je fakt :D fakt se nemuzu dockat jak to finale zmrvili… , taky mi prijde nějaka unavena no…

17.2.2017 | 16:17:51
delena team

No jako nejvíc co mě v téhle ukázce vyděsilo byl Stefan jak se usmíval :D :D :D

17.2.2017 | 16:46:57
KaraSnowAllen

Nic moc paruka. Upřímně, máte vidět ty komentáře o tom, jak je Stelena zpět a jak jsou endgame, přitom je to pár vteřin vyděšené a zmatené Eleny s vytlemeným Stefanem.

#14 mima33 #15 Car
17.2.2017 | 17:24:08
mima33

#13 KaraSnowAllen: videla som :/ presne pre to Steleňákov nemusím (česť výnimkám). Nechápem ako si niekto môže myslieť, že Stelena je reálna po tom všetkom. Bolo by to násilné a zabilo by to dej poslednych piatich sérií.

#18 KaraSnowAllen
17.2.2017 | 17:27:58
Car

#13 KaraSnowAllen: ne asi :D koluje to celým interntem až je to příšerný :D jako třeba se fakt přišel Stefan jen rozloučit což se teda nesmí stát ale aby někdo dělal z 10 vteřin až tak ukvapený závěry je už nemoc :D

17.2.2017 | 17:36:13
Adeleine95

#8 Car: To asi nemá cenu , ale když se člověk probere z komatu , tak taky o ničem neví . :) Třeba bude Elena výjimka . :D

#24 Car
17.2.2017 | 18:56:08
Lenka111

To nám toho teda prozradili :-D

17.2.2017 | 19:04:04
KaraSnowAllen

#14 mima33: Tak Steleny jsou naivní, Deleny zase agresivní, nějak nemám ráda ani jedno, ačkoliv nějaké Stelena názory jsou i mé, tak toto je vyloženě naivita. No, protože SE byla hodně zepičněná, hlavně ten Klausův výrok o tom, že tahle láska neumírá jim furt dává naděje a tak dále, to samé Klaroliners s tím výrokem, že Klaus chce být poslední láska Caroline. Logicky, Stefan a Caroline budou mít 8×15 svatbu a v 8×16 se Elena vrací. To by asi nevypadalo moc příjemně, když by to vzali jako ve finále HIMYM. Nicméně chápu, že po celé sérii, kde byla jen Steroline a Delena jsou prostě v euforii, že jejich oblíbený pár má scénu. Docela chápu, proč se SE nechtějí vzdát, ti dva byli kouzelný pár, ale trochu realismu by neuškodilo.

#19 ShadowKittyGirl #23 mima33
17.2.2017 | 19:05:53
ShadowKittyGirl

#18 KaraSnowAllen: naivni a agresivni dobra volba slov protoze jsi tim zaroven vystihla nejen fanousky ale i samotne postavy obou bratru za to palec nahoru :-)

17.2.2017 | 19:29:44
Crazynecka

Nemuselo by to být nereálné..Pořád si rozumí, šlo to vidět když se loučili na konci 6 série.. záleží jak by tam zapracovali čas.. Nejhorší možný konec= Stefan mrtvý a Delena šťastná až na věky…

17.2.2017 | 19:37:08
Crazynecka

Nevím proč by Elena měla dostat dobrý konec… Ta postava ze seriálu vypadla, respektive Nina.. stejně se ukázalo že ona není to hlavní na tom seriálu… Mě tam ani moc nechyběla… Škoda jen, že tvůrci seriálu tu 7 a 8. Sérii tak zkazili… Strašně tam chyběli takový ty hezký okamžiky, ta přátelství co tam byla.. naposled se všichni sešli právě u Eleniny rakve.. jinak byli vždy scény je.n zvlášť… Kdyby tam dali více společných scen- viz. Rozlučka s Tylerem na pouti, tak by to bylo hezčí a nemusela by tam chybět… Měli tam udržet heretiky.. nejdříve z nich udělali bůhví co a pak vymřeli..Snad až na Valerii..Ale neměli už tam cpát tu lovkyni a celou tu historii s ní… Pak do toho sirény a Cada.. měli to s heretikama pořádně propracovat a buď z nich udělat pořádný záporaky nebo jedny z hlavních postav… První série sice byly takový pubertální ale aspoň tam byly normální hrozby.. Jakože Katherine, rada města, vlkodlaci,… Ještě beru původní (někde upíří a nějak začít museli) možná i ty poutníky..Líbilo se mi docela jak vyhnali všechny z města a jak je na konci vyhodili do vzduchu… Prostě to byly protivníci, kterým mohli oni jako upíří konkurovat a něco dělat..Ale pak tam začli cpát složitější věci a komplikovat to zbytečně, zamotávat.. lovkyně, sirény, absolutní zlo????. Lepší by byl boj proti čarodějnicím a propojení s TO..

#23 mima33 #37 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 19:52:10
ChacharFCB

Mně zajímá kdo to bude nakonec ten kdo má ve finální epizodě umřít

17.2.2017 | 20:10:08
mima33

#21 Crazynecka: Elena nebola to hlavné na seriály? Ehm… už dlho som ju veľmi nemusela, ale po jej odchode sa ukázalo, že tam sakramentsky chýba, dokonca aj zarytý hatery začali za ňou „plakať“, takže s týmto výrokom absolútne nesúhlasím. Elena bola hlavná postava seriálu a jej odchodom sa mal skončiť aj seriál samotný. 7. a 8. séria sú doslova len varením z vody, s príšernými zápletkami (aj keď na Kaia sa teším a ak je pravda, že sa vracia aj Kat, tak si možno konečne užijeme trochu toho starého dobrého TVD na záver). Súhlasím však s tým, že si mali nechať heretikov a Lily a s nimi ako ich lídra alebo spojenca Kaia – malo to veľký potenciál, aj keď celá idea upíročarov (alebo ako ich nazvať) mi bola od začiatku smiešna (aj keď nie až tak ako sirény a Cade). Pre mňa boli zasa Pôvodní tým najlepším na tomto seriály a stále ich milujem (TO je ďaleko lepšie spracované ako TVD – možno to je aj tým, že nie je až také naivné a teeny).

#18 KaraSnowAllen: Zepičnená – ako pre koho. Ja som bola vždy Delena – teraz mi je to už viac-menej jedno (ale stále nechcem SE vidieť pokope – ble), no nikdy som nemala dojem, že Stefan by miloval Elenu až tak, že by boli tou epickou láskou, ktorá hýbe vesmírom. Veď aj v 3, sérii napríklad, keď Klaus Stefana prepustil – zaujímala ho len jeho pomsta a o Elenu ani nezavadil – vtedy sa práve začal budovať reálne celý DE vzťah a keď si to tak vezmem, môže za to Stefan sám. Takisto keď sa Elena premenila na upíra – miesto toho aby jej bol skutočnou oporou (ako bol napríklad oporou pre Car), snažil sa ju napraviť a skončil tým, že sa choval ako totálny kretén. Nehovorím, aj Damon má veľa chýba keby ich mám vymenovať, sme tu do rána, ale jeho láska k Elene je silnejšia, nech sú toxickí ako chcú – no ale povedzme si úprimne, všetky vzťahy v tomto seriály sú v istom ohľade choré a toxické, takže…

#25 Car #43 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 20:16:22
Car

#16 Adeleine95: přesně o tom mluvím že jo :D ne asi když se prostě probereš z takového spánku víš kuloví ale jasně tady je prostě možný všechno, ježíš prostím at už to skončí :D

17.2.2017 | 21:01:27
Car

a fakt je potvrzený že někdo ve finále zemře? neměl být Enzo poslední smrt?
#23 mima33: no pokud vím já tak příběh je o bratrech S a ne o Eleně tak nevím…možná se každej tady kouká na zcela jiný seriál…a ano taky si myslím, že Stelena je epic love se vším všudy :-) a ohledně 3 série myslím si, že Damon do Eleny šil dost dlouho a co vůbec ve 3 sérii už od 1. série do ní jel ve 3 se to obrátilo v jeho prospěch když byl bratr v tahu a tohle se prostě nedělá no – můj názor :-)

#26 mima33 #27 mima33
17.2.2017 | 21:06:43
mima33

#25 Car: zopár popisov seriálu k nahliadnutiu :)

  • Seriál sa zameriava na život 17-ročnej študentky Eleny Gilbert (Nina Dobrev), ktorá sa zamiluje do 162-ročného upíra Stefana Salvatoreho (Paul Wesley). Ich vzťah sa komplikuje po príchode Stefanovho staršieho brata Damona Salvatoreho (Ian Somerhalder), ktorý sa vracia do mesta. (wikipedia)
  • „The Vampire Diaries“ je příběh o mladé dívce, která je objektem touhy dvou bratrů – upírů. (csfd)
  • A teenage girl, from Mystic Fall, is torn between two vampire brothers, who are quite the opposite. (imdb)
  • Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. (edna)

Takže naozaj neviem kto aký seriál pozerá. TVD (či už knižná predloha alebo seriál) boli vždy o Elene a bratoch. Predovšetkým o Elene, keďže okolo nej sa vždy otravne točil celý vesmír – ako bolo v seriály niekoľkokrát poznamenané. Jasné, teraz sa príbeh zameriava na bratov, lebo Elena tam už nie je, takže nemali veľmi inú možnosť. Opýtaj sa hocikoho kto napríklad TVD nesleduje, kto je hlavná postava a dotyčný ti odpovie, že Elena. A čo, že Damon šil do Eleny, Elene to očividne nevadilo a Stefan ju mal v tej dobe na háku – až tak ju totiž miloval. Takže nie – oni majú od epickej lásky sakra ďaleko.

#31 Car #44 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 21:38:26
mima33

#25 Car: A áno, finálna smrť je potvrdená. Po tom čo Elena vstane z rakvy, ide na pohreb – http://ew.com/…inale-death/

17.2.2017 | 21:43:31
KaraSnowAllen

Stelena byla epic love, splnovala pro to snad všechny kritéria, nějak nechápu, proč je těžké to akceptovat, ti dva byli epický pár, klíčové je tady, že byli, potvrzeno herci, povrzeno postavami, potvrzeno tvůrci. Vždyt už o nic nejde, Stefan a Elena spolu nebudou, DE všichni můžou tvrdit, že Stelena byla epic love, ale Delena je true love – stejně tak Steroline, což bylo taky naznačeno v seriálu. Sakra, můžete díky tomu tvrdit, že Delena zdolala epic love, nezní to pak v resumu pro tento ship jako dobrá poznámka? Lidi, já chápu, že každý si bude hlídat tu svojí bábovičku na svém písečku, ale tohle už je fakt zbytečné. Já sama nejsem velký fanoušek DE, je to jeden z nejhorších párů, co podle mě vznikl, ale nějak nepopírám fakt, že tvůrci z toho uplácali „to pravé“ pro obě postavy, ač je tam spíše více těch negativ, prostě už to tak je.

Jinak prolog seriálu zní – My name is Stefan Salvatore, i'm a vampire. This is my story. Nicméně je to podle mě o všech třech, ten prolog bude hrát nejspíše jen nějakou roli na úplném konci. Sama Julie Plec tvrdí, že je to hlavně o Damonovi a Stefanovi, že jsou srdcem seriálu, že Elena byla prostředek toho, aby k sobě našli cestu, což Stefan pak zoopakoval v 6×22. Bez Niny se pokračovalo, nicméně bez Paula nebo Iana by se prý nepokračovalo. Lol, lidi, prostě jsou hlavní všichni tři a tím to hasne.

#32 Car #34 mima33
17.2.2017 | 22:03:41
anndy

čím dál víc si myslím, že do rakve půjde stefan, třeba donutí Damona, aby z něj vycucl lék a mohl být s Elenou člověk. Nebo do rakve půjde Damon a tím budou všechny vztahy v prd*li – Elena singl, Stef člověk a Car upír, Bon živá a Enzo kaput, na Ricka nikdo nezbyl, a Matt ..no ten asi nikdy neměl naději :-D teoriím zdar

#30 KaraSnowAllen #33 Car #34 mima33
17.2.2017 | 22:15:59
KaraSnowAllen

#29 anndy: Přesně toto jsou ty dvě nejčastější teorie. :D

17.2.2017 | 22:21:01
Car

#26 mima33: jo jasně, nemusíš mi tu předkládat milion popisků já vím také o čem to je, už to nějakou dobu sleduji ;-) nehledě na to, že Plecka a celý štáb dávno řekli, a omýlají to neustále dokola, že příběh je hlavně o bratrech, který se haštěří o jednu dívku, ale není to pouze o Eleně, takže ano fakt nevím kdo se zde kouká na jaký seriál :-) … a to nebudu mluvit o tom, že to bez ní šlo celkem v pohodě a opravdu zde nechyběla… bez ní to šlape dál, kdyby se na to vykašlal Paul nebo Ian tak to nepůjde :-) njn to má asi každá z nás jiné zkušenosti no :-) a co, že šil do Eleny? prosím? :D tak nevím no, jaký by ti to bylo kdybys měla ségru co by jela do tvého boyfrienda teda :D mě by to asi nebylo moc příjemný hele :D a to, že jí to nevadilo? myslím že minimálně dvě série ukazovala, že jí to vadí docela dost, jen jak se divila, že si Damon myslel, že by ho políbila, když chodí se Stefanem viz díl 1×22, fakt nevím kdo tu sleduje něco jinýho :D a ne Stefan jí u zadku fakt neměl no :D, věc názoru no, i tohle bylo 100× řečeno v seriálu, od mnoha postav, že jsou epic love, stejně tak jak ty říkáš že tam bylo 100× to že Elena je to úplně ta nej nejhlavnější postava seriálu

#34 mima33 #49 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 22:21:35
Car

#28 KaraSnowAllen: I agree, once again…

17.2.2017 | 22:25:33
Car

#29 anndy: ne asi, já bohužel toho Stefana nevylučuji i když to bude proti všemu co bylo řečeno… a pokud Steroline fakt nebude tak nevím :D ted by se tu hodil uživatel google147 aby se podělil o nějaké novinky ze zákulisí :D

17.2.2017 | 22:26:59
mima33

#31 Car: Ehm… tak nielenže tu očividne obe pozeráme iný seriál, ale ty očividne čítaš aj iné komentáre, lebo ja som napísala, že to bolo vždy o Elene A bratoch! Nenapísala som, že to bolo LEN O ELENE, ako si to odprezentovala ty. Áno, točil sa okolo nej celý TVD vesmír a obaja bratia jej skákali okolo zadku, ale nebola NAJ NAJ NAJHLAVNEJŠIA postava. Seriály nebývajú postavené len na jednej postave, každý ich má viac hlavných, aj keď sú prípady, že v úplnom centre je jedna a to na začiatku bola Elena, o tom sa snáď netreba hádať. Očividne tu človek potrebuje písať capslockom aby bol pochopený – takže dúfam, že chápeš a nebudeš si to zasa prekrúcať podľa seba, znovu sa opakovať nebudem. Mne je to u prdele, čo povedali tvorcovia, ja vychádzam z toho čo som videla. Ak by Car v seriály alebo Plecka povedali, že Matt a Elena boli epic love, tak tomu všetci uveríme? LOL – táto diskusia je smiešna, totálne. A to vážne ideš porovnávať seriál o upíroch s realitou? Čo ak by moja sestra… wtf? To fakt? Lepší argument nemáš? A len tak medzi rečou, poznám taký prípad, kedy chalan vystriedal sestry a bola som svedkom aj toho, že dospelá žena s dvomi deťmi vymenila muža za jeho brata. Takže s týmto tu neoperuj, lebo aj v realite sa to stáva. Prosím, ukončime túto diskusiu, ty nepochopíš mňa a ja nikdy nevezmem tvoje argumenty, lebo pre mňa to postačujúce argumenty nie sú, tak ako moje nie sú postačujúce pre teba. Dobrú noc!

#29 anndy: Tiež zastávam názor, že to bude jeden z bratov. Dokonca som čítala zopár celkom slušných nápadov na to, ako by to mohlo skončiť, fanúšikovia si na ich vymýšľaní očividne dávajú záležať.

#28 KaraSnowAllen: Konečne to niekto chápe, že hlavní nie sú len bratia. A ten úvod sa vždy menil. Rovnako, ako to nahovoril Stefan, to nahovorili aj Damon a Elena. Niečím sa predsa začať muselo. Dokonca aj pôvodná anotácia knihy hovorí o všetkých troch, konkrétne: Elena finds herself drawn to both brothers . . . who will she choose?

Fakt, ľudia, prestaňme riešiť kraviny, ktoré ani nesúvisia s finále. Je to zbytočné a únavné a nikdy sa nedohodneme na ničom, lebo všetci sa na to pozeráme úplne inak.

#42 Car #55 KaraSnowAllen
17.2.2017 | 23:07:30
Crazynecka

No též myslím, že to mělo být o bratrech, probírá se jejich historie a to ve..Elena je dle mého jen uměle vytvořená potkávala,, která měla za úkol je sblížit a rozšířit děj.. v 7 a 8 chyběla jen proto, že Damon bez ni udělali úplně nemožného a protože byly pořád flaschbacky. Za mě by bylo lepsi kdyby byl Damon s Bonnie. Tvůrci to stejně podělali.. podle všeho zamýšleli dát Caroline se Stefanem dohromady už někdy od 2.serie a z Caroline udělali upírka. Vyslapali jim pěknou cestičku a teď na konci by je měli rozdělit a udělají že Stefana člověka? Wtf ? Mě je Delena jendno, možná i Stelenu, je to jedna hezká historie, ale já bych chtěla Steroline, Steroline a ještě jednou Steroline.:) O Stefana mám též strach, ale zas na druhou stranu teď když je člověk, tak všichni tak nějak trochou čekají že to bude on, ten kdo umře to by nebylo třeba tak šokující? Více šokující by bylo kdyby to všechno okolo té smrtelnosti vynechali a umřel být ničeho nic jako upir- to by byl extra šok… No doufám, že to opravdu on nebude… Ale teď by mě to mrzelo asi u každého, po takové době..Asi i u Matta kupodivu… Třeba nakonec bude šok takový, že neumře nikdo, ačkoliv to říkají..:). Ale to se nestane:(. Bohužel Plec řekla že to dotáhne do konce a že to bude opravdový hlavně pro Stefana..

17.2.2017 | 23:13:20
Crazynecka

Ale jen to jen seriál..

17.2.2017 | 23:15:14
ShadowKittyGirl

#21 Crazynecka: Souhlas. Více friends ship scén tam mohlo být, ale Bonnie a Damon nebyli špatní a pár scén s nimi bylo v 7s legendárních. Useknutí Enzovi ruky, načapání ho s Krystal atd…

Elena by štastný konec mít měla, ale souhlasím s tím, že o ni už díky jejímu odchodu v tomto seriálu až tak moc nejde. Z jejího návratu mám obr radost ale není to to hlavní. Už dávno ne…

Pár heretiků jsem ráda měla. Třeba Noru, ta by mezi oba bratry skvěle zapadla, ale její smrt byla něco. Super scéna o kterou bych nerada přišla. Co se lovkyně týká, přišla mi fajn. Žádné zvláštní schopnosti a přesto se jí všichni báli. Prostě borka, jak má být.

Poutníci se mi líbili asi jen proto, že občas a dost špatně mluvili česky, ale potěšilo to.

Sirény taky nebyly špatné, ale chtělo to víc propracovat kdyby tam byla Elena celou sérii, mohla se o Damona se Sybil přetahovat a víte co? Na to bych se fakt koukala, protože ten vnitřní boj by byl něco. :-D

A Lilli s Julienem? Taky fajn. Pravý manipulátor co je poslal do pekla. Když už jsme u toho pekla ze 7s, myslela jsem si, že tam Damon zažije kdoví co a časová smyčka mi nevadila, vlastně naopak, ale ten konec.

Mami!!!!! To bylo trapný.

17.2.2017 | 23:19:21
Crazynecka

Mima33: pokud vím, tak to byla Elena kdo nechtěl být upírem, nechtěla ubližovat lidem, byla rozhodnutá raději zemřít..Nevím proč si to rozmyslela..

#41 mima33
17.2.2017 | 23:21:35
Crazynecka

Jako jo mohla by mít Elena dobrý konec ale ne za každou cenu..Ne jen proto, aby Byla Delena, tak zabít Stefana a Caroline tím oddělat…Prostě je rozdělit… Nebo aby byla Stelenu tak zabít Damona a ublížit Caroline..

17.2.2017 | 23:25:39
Crazynecka

Mohla by odejít z města za Jeremy a být lékařkou jak chtěla a bylo by…

#41 mima33
17.2.2017 | 23:26:11
mima33

#38 Crazynecka: Áno, ale keď už bola upírov, Stefan ako Epic love ju mal akceptovať a nie začať sa chovať ako idiot. Spriahol sa s Kladnom, s Rebekou, bol schopný urobiť čokoľvek, aby ju napravil a pritom ona sama so sebou taky problém nemala. Ako sama povedala, pripadala si pri nom ako pokazená hračka. Ale to je už jedno :D

#40 Crazynecka: Ja som za horkosladký koniec. Ani úplne happy ani úplne sad. Taký stred. Snáď to nepokazia úplne.

17.2.2017 | 23:31:28
Car

#34 mima33: nj jak jinak, já už vlastně ani neumím číst ;-) což už bych se pomalu ani nedivila po tom všem co tady padá za bomby a jakým směrem se tahle diskuse ubírá ale okej ;-) a ne netvrdím, že seriály jsou o jedné postavě to je tak trochu blbost… hele já si nic nepřekrucuji a sprotý taky nemusíme být :-) pokud nechceš reagovat na koment tak nereaguj, já tady nemám potřebu se s někým dohadovat, hold někdy to vysvětlit nejde, jsem zvyklá už, já si třeba myslím osobně, že je docela důležité co tvůrci říkají a co si myslejí, když asi oni sami ten seriál tvoří co myslíš? no jo prosím tě, to vím taky, že tahle diskuse je k smíchu a jak říkám po druhé nemusíš reagovat a jen tak mimochodem já jsem neporovnávala upíry v normálním světe, ale normální LIDSKOU REALITU ne UPÍRSKOU vůbec jsem to nevztahovala na upíry nýbrž na to, co se může normálně stát, ježis ja vím, že se to v realitě stává nejsem tak tupá jak si myslíš, jen jsem si dovolila vyjádriř svůj názor, že je to trochu špatné od lidí kteří takto činí tak mě nemusíš hned napadat díky, tohle mi přijde už trochu moc ;-) však já nemám potřebu se tady do někoho navážet a ani to už to dál řešit nechci, rozhodně si tímhle nenenchám kazit večer ;-)

#60 mima33
17.2.2017 | 23:33:22
ShadowKittyGirl

#23 mima33: TO je lepší jen proto, že tam už od začátku nejde o milostný trojúhelník. Je to víc o té akci, o což se pokusili i v TVD po odchodu Eleny a tudíž i rozpadu trojúhelníku, ale tu změnu nikdo nepřijal moc vřele, protože to bylo násilné a až příliš rozdílné od toho jak to celé začalo.

Elena je jednou z hlavních postav a určitě k TVD patří, ale stále si myslím, že tam nechyběla a kdyby o ní neustále nežvanili a rovnou přeskočili do doby, kdy už se přes ni postavy trochu přenesli, bylo by to lepší, než po ní věčně knourat. Mě to spíš otravovalo. Částečně asi proto, že jsem na ni byla za ten odchod naštvaná, ale rychle mi tam přestala chybět. Až ted v osmičce s těmi flashbecky a zápletkou se sirénou by mi tam pasovala, ale v posledním díle to moc nevytrhne.

Asi si na to téma napíšu nějaké to ff a bude :-D

Se zbytkem ohledně vztahů s tebou ale absolutně souhlasím. Stefan si za to může sám, že o Elenu ve 4s přišel. Ani po tom co byl rozparovač by jej neopustila, přestože už začala něco cítit k Damonovi, ale on to pak strašně pokašlal tím, že se ji snažil předělat.

Když se to tak vezme, její povahové rysy se zesílili takže byla sama sebou víc než kdykoliv předtím a on se ji snažil takzvaně napravit… Směšné…

17.2.2017 | 23:35:58
ShadowKittyGirl

#26 mima33: ´Myslím že do epické lásky mají daleko oba páry jak Stelena tak Delena a ty popisy ze seriálu vážně pramení spíš z toho, že Elena je hlavní hrdinka v knihách a to ona je důvod proč se bratři opět sejdou. Seriál začíná tím, že Stefan řekne tohle je můj příběh. A Elena je bezesporu jeho součástí a jak říkám prostě trojúhelník oni tři byly vždy hlavními postavami.

#60 mima33
17.2.2017 | 23:42:07
Crazynecka

No Stefan dle mého chtěl jen zamezit tomu, aby ubližovala lidem. Sama brečela že nikomu ublížit nechce.. Proto pro ní chtěl ten lék…A i jí ho nechal..Být to po Samovi tak vysaje půl MF..

17.2.2017 | 23:42:19
Crazynecka

Též si to myslím.. přece do popisu nebudou psát: vypadá to že to je o Eleně, ale ve skutečnosti je to o dvou upírech.

#50 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 23:44:40
Crazynecka

A vůbec já psala že za to můžou tvůrci..Ar je to jen seriál..

17.2.2017 | 23:48:03
Crazynecka

Zbytečně moc to řešíme…;) A já taky

17.2.2017 | 23:49:07
ShadowKittyGirl

#31 Car: mně přišlo, že Elena jako postava začala ustupovat dozadu už v 6. sérii jasně byla tam s ní zápletka a tak, ale netočilo se to kolem ní, což bylo osvěžující, přestože tam bylo plno scén kdy se vlastně s párem delena loučili.

Že do ní zpočátku šil asi nebylo moc bratrské, ale tak on si Stefan s Katherine taky nebral servítky a že manipulovala oběma nic nemění na tom, že věděl co k ní jeho bratr cítí sám to přiznal. a jen co Damon vypadl na vojnu… Víme jak to dopadlo…

#51 Car
17.2.2017 | 23:50:19
ShadowKittyGirl

#46 Crazynecka: :-D Výtlem :-D

18.2.2017 | 0:02:17
Car

#49 ShadowKittyGirl: v 6 sérii bylo velmi dobře vidět že se začali připravovat na odchod Niny :D , a přesně tak osvšžující to bylo rozhodně, jasný no já pouze uvedla, že v normálním životě a ted se nebavím o tomhle seriálu prosím :D aby nedošlo k mýlce… v normálním životě se mi toto jednání hnusí a ano vím, že se to stává denodenně, jen říkám že se mi to nelíbí :D

#52 ShadowKittyGirl
18.2.2017 | 0:26:36
ShadowKittyGirl

#51 Car: Právě proto mi připadá neuvěřitelné, že Nině udělají celou sérii takovou nostalgickou a vyloženě rozlučkovou, aby si ten pár a tak diváci ještě užili, přestože do zápletek ji už nezapojovali tolik jako dřív a celý seriál a jeho závěr takhle zkrouhnou. :-(

tak samozřejmě hezké to není když si sourozenci vzájemně přebírají své drahé polovičky a stává se to. Znám případ, kdy holka vystřídala dva kluky, bratry a ještě k tomu jednovaječná dvojčata. Jako byla to kámoška kámošky, takže mě to nikdy moc nenapadlo řešit, ale za divný jsem to považovala rozhodně. Kluci si rozbili huby a bylo to. Jednoho z nich ( z pochopitelných důvodu si nejsem jistá kterého) si nakonec i vzala. Takže to nejspíš dopadlo dobře, ale znám i případ, kdy si jedna holka začala s otcem svého přítele. To byla teprve chutovka, i když byl zachovalej a tak, ale to už mi přišlo vyloženě nechutný. Něco jako Stiflerovo MCBP…

Nejspíš bych to nikdy nepřekousla, kdyby mi tohle udělala sestra, nebo kdokoliv z rodiny, ale jako zápletka do seriálů, filmů, či knih mi to vždy připadalo celkem dobré a když se vrátíme zpět k Tvd, Elena už se Stefanem nebyla, když se dali skutečně dohromady a navíc v tom sehrálo roly oddání, ale i tak. Nebyla bych tak velkorysá jako Stefan. Kdo tvrdí opak lže sám sobě. Jen málokdo by jim popřál štěstí a díval se na to, jak společně stárnou.

#54 Car
18.2.2017 | 2:33:17
Damon88

Ten stefanuv úsměv nechápu , aby to nebylo jako takové rozloučení

18.2.2017 | 7:45:16
Car

#52 ShadowKittyGirl: taky jsem to nepochopila :-/ ale to už musíme nechat na jiných :D , samozřejmě, že se to stává denodenně neříkám, že ne, ale mě tohle prostě přijde odporný a neuznávám to je to jediný co jsem chtěla říct, nechtěla jsem tím rozpoutat něco jiného a už vůbec jsem to nevztahovala k upírům, to bylo myšleno na normální realitu, ve které žijeme :D přesně tak, tak holka byla teda zajímavá no a u kluků se nedivím :-/ je to prostě hnus, jako neznám je takže nechci tvrdit o nikom, že je splachovací to vážně nechci, ale každý člověk má své meze samozřejmě, někdo do odpustit dokáže někdo ne :-) no tak tohle je taky skvělý a taky v tom figuruje ta rodina…ano to je nechutný a je úplně jedno jestli je mu 45 nebo kolik jde prostě o princip, chudák ten chlapec a holka trochu ***** a otec? tak tam je to jasný ty důvody,ono je to jedno z druhým pak je těžký určit kdo je horší záleží kdo po kom vyjel… ale i tak, pokud i ona nebo ten táta tak ten druhý se nemá nechat ale o tom bych asi mohla psát donekonečna :D takhle je to už několik let musela bych si to projet celé ale co si tak matně vzpomínám tak to bylo tak, že minimálně v té třetí série kdy milovala oba dva a v tom ,,osudovém'' díle, se vracela právě za Stefanem tak nevím… 4.série tam spolu snad chvíli ještě byli že jo, ale ona si pak šla pro ranu k Damonovi, a hlavně tam bylo takový to, že ona Damona milovala ještě dávno před tím všem a to bylo to co Stefana ranilo a sorry jako, ale to se není čemu divit…

#57 ShadowKittyGirl
18.2.2017 | 9:53:01
KaraSnowAllen

#34 mima33: Vzhledem k dějovým liniím ano, byli všichni tři hlavní, nedá se to zpochybnit, že jsou hlavní všichni tři, spíše je tu zastávám názor, že je to spíše příběh o bratrech, co se našli díky Eleně, než jen o děvečce, co si nemůže vybrat, však anotace a různé popisy jsou tam spíše od toho, aby diváka a čtenáře nalákaly a milostné trojuhelníky frčely, ale opět, hlavní jsou všichni tři a samotné knihy se od seriálu dost liší, v knihách je to spíše o té děvečce :D. Ano, vypíchnu si jen jediné. Tvůrci by o Mattovi a Eleně nikdy neřekli, že jsou epic love. :D Stefan a Elena jimi prostě byli, bylo tam plno narážek v samotném seriálu. Já upřímně ani nevím, proč to vysvětlovat, v tomhle člověk prostě koukne a vidí, že jimi jsou nebo lépe řečeno byli. Epická láska nemusí nutně znamenat, že spolu skončí, spíše, že ten vztah byl čistá láska, která i když netrvala věčně, tak se na ní nezapomene, má v sobě takovou poetičnost a hloubku. V tomhle nemá moc cenu se hádat, tady zaprvé vím, že mám pravdu, zadruhé je to docela směšné, když DE a Steroline s titulem true love zvítězí, tak o co go? Prostě Stelena – epic love, Delena – true love.

#56 Car #58 ShadowKittyGirl #60 mima33
18.2.2017 | 10:59:59
18.2.2017 | 11:05:28
ShadowKittyGirl

#54 Car: ne, to není, ale kdyby to ve čtyřce tak nepokazil. asi by se to nestalo, přestože už k němu něco cítila, ale to jsou doopravdy zbytečné dohady, Už se prostě stalo a co se mnou zmíněných dvou párů týká, tak podrobnosti jakože kdo si začal s kým a tak nevím a on ten tatka je fakt dost zachovalej, prostě nejsem zastánce přílišných věkových rozdílů. ale všichni jsou v pohodě normálně se stýkají nic nevyčítají a dokonce o tom spolu navzájem vtipkují když to někomu vypráví. Možná je rodina holt vždycky nakonec víc než nějaká holka a proto se nad to dokážou někteří povznést, ale kdyby mi to udělal kdokoli, včetně třeba kamarádky, neodpustila bych jí to. Holt já nejsem tak velkorysá…

#71 Car
18.2.2017 | 11:59:23
ShadowKittyGirl

Epic love – láka na kterou se nezapomíná, True love – láska bez které nelze žít. Tak nějak tomu rozumím já :-D

#55 KaraSnowAllen:

#59 KaraSnowAllen
18.2.2017 | 12:02:35
KaraSnowAllen

#58 ShadowKittyGirl: Přesně tak.

18.2.2017 | 12:10:38
mima33

#42 Car: Ja si zasa naopak myslím, že to, čo tvorcovia povedia dôležité nie je, hlavne v prípade, že Plecka je – ako sa hovorí – kam vietor tam plášť. Raz povie to a potom zasa niečo celkom iné. Nie je to však len prípad TVD, kedy sa mi potvrdilo, že tvorcovia sú proste poväčšine klamári, ktorí zavádzajú ľudí. Ako pekný príklad by sme mohli použiť PLL – toľko kravín, ktorá Marlene King natrepala, až ma z toho hlava bolí a Plecka v tomto nie je o nič lepšia podľa mňa. Nehovoriac o tom, že celé TVD jednoducho pochovala a všetko nádherne pos*ala.

#44 ShadowKittyGirl: Allelujah. Ak by nebolo Eleny, bratia by sa zrejme nikdy neudobrili. Či sa to niekomu páči alebo nie, Elena je srdcom tohto seriálu a navždy ním zostane – a to hovorím ako niekto, komu od 4. série prevažne pila krv :D

#55 KaraSnowAllen: Tvoj názor, neberiem ti ho. Ale nesnaž sa ma o ňom presvedčiť. Stelena nebola epickou láskou už len pre to, ako sa Stefan v určitých situáciách zachoval a bodka. A je mi jedno aké argumenty tu na mňa kto vytiahne. Steroline je true love, aj keď neviem, neviem – teraz čo zasa Stefík stvára to tak ani nevyzerá, o Delene netreba diskutovať. Damon jasne preukazuje, že bez Eleny nevie žiť a Elena rovnako nemôže žiť bez neho – vieme ako to v 6. sérii vypálilo, keď si myslela, že je navždy preč. Všetky tieto vzťahy sú toxické, choré, akurát niektoré viac ako iné.

Seriál ako taký sa aj po odchode Niny točí okolo Eleny. Neprestajné zachraňovanie jej rakvy, neustále flashbacky, nie je diel, v ktorom by ju aspoň 10× nespomenuli… tvorcovia stále nevedia, ako ďalej bez nej a jasne to dokazujú v každej epizóde. Takže ak niekto chce tvrdiť, že seriál je predovšetkým o bratoch a nie AJ o Elene, tak to môže dotyčný rovno začať tvrdiť, že napríklad Smallville nie je o Supermanovi :D

#61 KaraSnowAllen #66 ShadowKittyGirl #71 Car
18.2.2017 | 14:46:17
KaraSnowAllen

#60 mima33: Tohle mi zrovna nepřijde jako o názoru, jako o faktech, ale tak. Těžko s někým takto zaujatým lze o něčem diskutovat, prostě nesnášíš Stefana a všechno okolo něj, nezlob se na mě, ale nedáváš prostor pro druhou stranu mince a bojkotuješ všechno pozitivní, pokud jde o Stefana a to je pak těžké. Takže ti popřeju hezký den a adios.

#63 mima33
18.2.2017 | 15:00:04
Andie24

Waw :D tady se to silně rozjelo :D. Ani jsem to vše nepřečetla, ale souhlasím, že seriál je prostě o Eleně a bratrech. Začalo to tak a mělo by to tak i skončit :D Ti, co nesnáší Elenu tvrdí, že je to jen o bratrech, ale bez ní by to nebylo ani z poloviny takové jako s ní. Já prostě nechápu, jak někdo může tak nesnášet hlavní postavu, která se tam sice sérii a půl neobjevila, ale prostě tam patří a bylo od začátku jasné, že se bude řešit, i když tam nebude fyzicky. Souhlasím taky s tím, že to měli ukončit už v 6 sérii. Sice nějak jinak, ale už měl být konec, než to protahovat. I když mě ta sedmá série a osmá teď zas tolik nenudí jako 90% z vás :D. Jen jak se tu každý dohaduje, tak se upřímně bojím toho finále :D protože to bude masakr. Je jasné, že polovina bude nadávat a polovina bude spokojená a tento server podle mě pod náporem názorů a komentářů prostě spadne :D

#64 ShadowKittyGirl
18.2.2017 | 15:10:36
mima33

#61 KaraSnowAllen: Lebo zvyšok diskutérov vrátane teba zaujatý nie je, však? Presne to, čo si teraz napísala ty, som ja napísala Car myslím, že včera alebo predvčerom. A áno, je to o faktoch, vychádzam z toho, čo vidím v seriály, ale máš pravdu v jednom. Ťažko diskutovať s niekým, kto hľadí len na jednu stranu mince – a to sme tu my všetci. Bye-bye ;)

18.2.2017 | 15:12:18
ShadowKittyGirl

#62 Andie24: Necht spadne, hlavně že bude legrace :-D

#65 KaraSnowAllen
18.2.2017 | 15:38:23
KaraSnowAllen

#64 ShadowKittyGirl: Upřímně? Já se na to docela těším, nicméně doufám, že budu patřit mezi tu spokojenou polovinu a né tu nasr-nou. Však po finále se tu už nic nebude, tak at poslední diskuze stojí za to. :D

#69 ShadowKittyGirl #71 Car
18.2.2017 | 15:44:44
ShadowKittyGirl

Myslím, že o žádném jiném seriálu se tady tak živo nediskutuje, i když je to asi spíš důsledek toho, že po osmi letech se blíží finále a svého času se jednalo o nejsledovanější seriál své domovské stanice a to ne že ne.

#60 mima33:

ps: když už jsme u té demagogie a zmínila jsi Smallville, tak to je seriál o tom, jak se z Clarka Kenta stane Superman, ale v momentě kdy se jím skutečně stane, seriál končí, takže je to spíš seriál o Clarku Kentovi a přestože je to tatáž osoba, není to tatáž postava, osobnost, či charakter, ale ne, že se do mě za mnou všetečnost pustíte. Sama si moc dobře uvědomuji, jak otravná vlastnost to je a trpím kvůli ní už tak dost :-D

#67 KaraSnowAllen #68 mima33 #71 Car
18.2.2017 | 15:45:23
KaraSnowAllen

#66 ShadowKittyGirl: Chápu tě, přesně toto jsem chtěla vypíchnout, ale už o mě lidi říkají, že jsem hrozný hnidopich.

#69 ShadowKittyGirl
18.2.2017 | 15:49:03
mima33

#66 ShadowKittyGirl: tak Clarke je Superman, takže je to len hra so slovíčkami, ale chápem čo chcel básnik povedať :D

#69 ShadowKittyGirl
18.2.2017 | 15:49:09
ShadowKittyGirl

#68 mima33: #67 KaraSnowAllen: Diky za pochopeni vim ze jsem s tim fakt hrozna
#65 KaraSnowAllen: ne asi jen do toho! At uz to dopadne jakkoli tyhle diskuze me proste bavi

18.2.2017 | 15:58:36
anndy

když jsem to v rychlosti proletěla, tak budu ráda, pokud umře jeden z bratrů, když stef Damon bude mít svůj zasloužený happy end a pokud Damon, tak se beztak za někoho obětuje a bude to pěkný konec. Ale popravdě, klidně bych zlikvidovala kohokoli :-D moje nej postava byl Rick, ale co s ním teď plecka udělala, fakt na zabití :-( naprosto zbytečná smrt by byla Bon nebo Matt.

ale aby to fakt nakonec nebyl Jerr – to by vysvětlovalo, proč se najednou mají objevit i teta a strýc

#78 mima33
19.2.2017 | 14:42:39
Car

#57 ShadowKittyGirl: ano pravda také nejsem tolik velkorysá :D
#60 mima33: já to beru tak, že prostě tvůrci dělají ten seriál tak se an to taky odkazuji, tak právě proto… a jak už to někdo psal tak synopse, mají hlavně nalákat diváky, já netvrdím, že Elena není důležitá, je důležitá, možná jsem to napsala blbě, důležitá je dost ale prostě seriál jako takový je o bratrech a o tom jak jejich pouto k jedné dívce je spojilo dohromady…já taky když uvádím, ještě blbejší seriál než je toto tak je to taky PLL je fakt, že ony dvě si prostě můžou podat ruku a můžou tvořit spolu…
#65 KaraSnowAllen: ne asi budeme diskutovat tady do krve :D a hold ano někdo má velmi zaujaté názory, :-) a jak tu někdo tvrdí neřekla bychže všichni :-D
#66 ShadowKittyGirl: ne asi :D jak píšeš své doby nejsledovanější seriál této stanice :D a za měsíc tu nebude ani prd :D

#72 KaraSnowAllen
19.2.2017 | 17:14:01
KaraSnowAllen

#71 Car: Bitva těch spokojených a nespokojených bude všude, s tím docela počítám, nejhorší to bude na sociálních sítích. Tak, můžeš to brát jako rozlučkovou párty. :D

#73 Car
19.2.2017 | 17:35:17
Car

#72 KaraSnowAllen: jako jo, ale ,,některé'' názory zde mi přijdou vážně už na hranici normálnosti no :D no jasný tam bych se radši ani nezapojila tolik času zase nemám :D a ano tay beru páč tohle jinde u žádného seriálu nezažiju, ale je to divné, fakt Plecka nesnáším vše co řekne tak prostě nebylo :D

#74 KaraSnowAllen
19.2.2017 | 18:09:11
KaraSnowAllen

#73 Car: Tak bohužel, ale s tím se nic nedá dělat. Ani já ne, navíc můj počítač je takový dědula, že by z toho vyletěl do vzduchu, já se o tom pravděpodobně jen někde dočtu. No, ale není ani první, ani poslední tvůrce, co kecá, taková Marlene z PLL…oproti ní je Julie zlatá.

#75 Car
19.2.2017 | 18:34:36
Car

#74 KaraSnowAllen: přesně tak, taky už nemám zrovna mladíka takže se do toho vážně pouštět nebudu :D jo ti jistě :D tam se taky už s hrůzou obávám jak to celé dopadne :D už se těším až se tam rozjede zase diskuze :D

#76 KaraSnowAllen
19.2.2017 | 18:37:34
KaraSnowAllen

#75 Car: Upřímně, nemyslím si, že finále PLL dopadne špatně. Jako, bude tam plno logických děr, ale myslím, že se to zvládne. Už jen takové ty krátké proma na endgame, které nedávno vyšly, ukazují, že těch pár posledních epizod se poleze fanouškům do zadku. U TVD, tam jsem na vážkách, tam od tvůrců čekám nějaký vztyčený prostředníček, ovšem otázka je, na koho ho namíří.:D

#77 Car
19.2.2017 | 19:03:02
Car

#76 KaraSnowAllen: já v to jedině doufám, ale nejsem si už jista ničím a proto se raději připravuji :D to by mě tajy zajímalo :D snad to ještě vydržímě ty 3 díly, vypadá to, že ted to bude plné akce :D

19.2.2017 | 19:55:57
mima33

#70 anndy: a možno to na záver bude Elena, aj v tom prípade by bola logická prítomnosť Gilbertových. Všetci čakajú, že to schytá niektorý z bratov a Plecka chce šokovať a to aj za cenu nelogického konca, s ktorým väčšina nebude spokojná. Najmenej očakávanou smrťou by bola určite Car, ako som už niekde písala. A Jer to podla mňa určite nebude. Dúfam teda, že ho tam nevrátia len preto aby ho zabili.

19.2.2017 | 21:26:13
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama