Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 121×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max | Lepsi TV
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Upoutávka k epizodě East

Upoutávka k epizodě East

Do Alexandrie přichází čím dál více a více problémů. Zároveň jsou hlavní postavy v takovém rozpoložení, že neví, co mají dřív dělat.

32 0
21.3.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: AMC

Diskuze /36

5825

Hned na začátku hraje skvělá hudba- nevíte o tom někdo,co je to za hudbu? Aplikace v mobilu to nenašla :D

21.3.2016 | 21:31:25
Alex02

ako je možné, že diskusia pod článkom o poslednej epizode je totálne zaspoilerovaná a nikto to nemoderuje?! ako dlho budú ešte admini trpieť tých komiksových spoilerových idiotov?

#5 Hanibal30 #6 Stardos #7 Akul
22.3.2016 | 3:14:19
Leon

…že by poslední epizoda Daryla?

#4 MackMashon
22.3.2016 | 5:50:41
MackMashon

#3 Leon: viděl bych tu spíš na Morgana… ale uvidíme

22.3.2016 | 6:30:35
Hanibal30

#2 Alex02: Souhlasím s tebou…už toho nechte s tím komiksem a nebo běžte někam kde se řeší komiks !!

22.3.2016 | 7:54:59
Stardos

Hele kluci, až na to, že se tam neřešil komiks ;)
#2 Alex02: Ty máš pořád nějaké připomínky, co taky takhle banán? :)

22.3.2016 | 7:57:45
Akul

#2 Alex02: Tak dlouho, dokud si nepřečteš komiks. Já nevím, jak se můžete nazývat fanoušky TWD a nemít přečtený, potažmo číst komiks? To postrádá logiku.

#8 skalloo #10 Railbot #11 rhobos #12 Bublinqa #13 Klekánice #14 Alex02 #21 ZvacA #23 vlad123
22.3.2016 | 9:34:00
skalloo

#7 Akul: Skôr by som povedal, že tvoja úvaha nedáva logiku, pretože toto je fan stránka tv serialu(celkovo edna je TV serialy a filmy komunita) a nie komixu. Prečo by človek tu musel čítať komix, keď nemá rad takú formu umenia:)

22.3.2016 | 10:20:11
garvon

Takze ona napise at za ni nechodi. A rpvni vec co udelaji, je ze jdou za ni… A stejne nechapu co ji prasklo v kedlubne. Z neojtravnejsi postavy se stala tou nejlepsi a ted se najednou z ni behem jendoho dil stala zase nesnesitelna krava, At si ji klidne sezerou chodci.

22.3.2016 | 10:38:01
Railbot

#7 Akul: jakože taky nikdo nemůže být fanda GoT/Zaklínače dokud nečetl knihy? Dospěj. Každý ať se dívá a čte co chce. Nikdo není povinen číst a dívat se na vše jen aby „mohl“ být označen za řádného fanouška. A to říkám jako někdo, kdo ty knihy a komiksy čte a k tomu ještě dřepí u seriálů.

22.3.2016 | 11:14:22
rhobos

#7 Akul: Četl už jsem hodně věcí, ale takovou sr*čku jsem ještě nečetl. :D Fakt že ne..

#15 Aprok #17 Aprok
22.3.2016 | 12:40:18
Bublinqa

Proč jako musím číst komiks ?? Nechápu logiku téhle věty.. Kde je to psáno.. ??#7 Akul:

22.3.2016 | 16:17:51
Klekánice

#7 Akul: Nechápu, jak se můžeš řadit mezi fanoušky TWD a nebýt zombie.

22.3.2016 | 16:31:24
Alex02

#7 Akul: všetkým tu leziete na nervy a otravujete každého, nikto nemá záujem čítať tu o tom, čo sa deje alebo nedeje v komikse, odpracte sa konečne na iné stránky a prestaňte konečne obťažovať seriálových fanúšikov a láskavo nech sa k tomu vyjadrí aj moderátor tenjto stránky a nestrká hlavu do piesku, alebo minimálne nech to tu poriadne moderuje, už dlho sú tu seriáloví fanúšikovia utláčaní a šikanovaní hlúpymi narážkami v štýle „a to ešte uvidíte, čo sa stane v seriály, lebo komix“, „negan v komixe hento a toto“, „lebo v komixe sa stalo toto a toto“ a mne už to jednoducho nesmierne lezie na nervy a nemienim ďalej mlčať, toto je sránka LEN A IBA O SERIÁLY, komiks má svoje vlastné stránky a to, čo sa deje v komikse nemá nič spoločné so seriálom

#21 ZvacA
22.3.2016 | 17:32:52
Aprok

#11 rhobos: Jestli je podle tebe TWD komiks sračka tak bych chtěl vidět co čteš za super komiksy? ;) ale seriál se ti asi líbí že na to koukáš ?? a pozor tenhle séroš je podle sračky komiksu :D :D :D :D

#16 Batiatus
22.3.2016 | 18:48:38
Batiatus

#15 Aprok: Reagoval na koment že je ten sračka ty lol :D

#17 Aprok
22.3.2016 | 19:00:36
Aprok

#16 Batiatus: Jj máš pravdu sry sem kokot stačí ? :D :D
#11 rhobos: Omlouvám se ti sem idiot a kokot v jednom :D :D :D

#20 Batiatus
22.3.2016 | 19:18:59
Machal99

A k čemu vám to rozčilování je? Stejně toho spoilerování nenechají.. mě osobně to ani nevadí pokud jsou ty spoilery označeny.

22.3.2016 | 19:23:32
Bublinqa

Já jsem doteď přečetla vždycky všechny spoilery,potom toho stejně vždcky lituju,protože už vím několik dní předem co se stane,a nic mě nepřekvapí.. :D Odteď žádné spoilery teda nečtu,zvlášť když se blíží poslední díl,a já to nechci radši ani vědět .. :D Takže prosím,označujte spoilery :)

22.3.2016 | 19:28:30
Batiatus

#17 Aprok: Veď ja nič :D

22.3.2016 | 19:45:55
ZvacA

#14 Alex02: Je třeba se smířit s tím, že stejně jako u jiného zesesr… zeseriálového projektu, který vychází z nějaké předlohy, se na tomu věnujícím stránkám budou setkávat obě skupiny, které se však stále mohou vzájemně respektovat nebo mluvit si o tom svém v příslušné sekci a případně si (nebo v případě zájmu někoho z oné dotknuté strany) nabyté „vědomosti a informace“ z předlohy klidně a s ohledem na ostatní posdílet. Funguje to na jiných stránkách Edny, počínaje GoT a jinými, takže není důvod, proč by to nadále nemohlo fungovat tady. Nepřipadá mi však, že by se obě tyto strany měly tak nějak dlouhodobě nenávidět jak se to zrovna už dlouhodobě snažíš naznačovat a ta zdůrazněná populistická snaha o „utlačování diváků seriálu“ je už docela řádně úsměvný pokus. Seriál s komiksem nemá, ale i má něco společného. Minimálně obě sféry ve výsledku sdílejí stejné univerzum, takže zase tak oddělenou součástí, jak by sis přál, nejsou. Ale dobrý, není potřeba si vzájemně kalit vody a vzájemně si přidávat kredity podle toho, jestli víc čumím na statické nebo pohyblivé snímky u tohoto „zombie“ dílka. Jestli někdo přečte nebo nepřečte předlohu, je jeho vlastní ambice a problém, ale pokud to neudělá, proč ho samozřejmě nutit. V tom kolega #7 Akul: trochu nesmyslně přestřelit. Tak či tak je to u zastánců předlohy a ušikanovaných diváků stejně tak trochu čůrání proti větru a radikální řešení výlučnosti a dominantnosti na této stránce se ani jen tak někdo v tomto případě nedočká. Ono takto, podobně jako je nutné zde přetrpět určité jazykové i národnostní rozdíly a výstupy, lze jen i v tomto případě tvého vztahu k uživatelům znající komiks doporučit zatnout zuby a vzdát holt trpěnému respektu…

A pro férovost lze určitě taky souhlasit s tím, že je potřeba mít k divákům, kteří se považují za ortodoxní fanoušky seriálu větší úctu co do prozrazování budoucího vývoje a minimálně bychom se už my komiksoví blbci mohli pořádně naučit alespoň to málo, že když už máme tu potřebu vykecat to do éteru o tom,co všechno v komiksu neproběhlo, tak bychom to alespon mohli dopříště otagovat spoilerem.

#22 Alex02
22.3.2016 | 20:09:45
Alex02

#21 ZvacA: ak sa chce niekto baviť o komikse a v tejto súvislosti vznášať špekulácie o vývoji seriálového deja, má tu byť na to vytvorená samostatná sekcia, žiadne komentáre pod článkami k seriálu, nevidím žiadny dôvod na nejakú toleranciu v tomto smere, toto je web len a iba o seriály WD a ak sa chce niekto vyjadrovať ku komiksu alebo dej komiksu so seriálom spájať, nech sa vyjadruje v sekcii na to určenej,na stránky o komikse takisto nikto nechodí otravovať so seriálom

#23 vlad123 #24 ZvacA #28 Stardos
22.3.2016 | 23:43:48
vlad123

#22 Alex02: Mas naprostou pravdu. Ja sem na to bohuzel taky upozornil, moderator me odpalil tim, ze tu ta sekce na komiks je a tim to haslo. ze nemam cist spoiler. Bohuzel, tohle je diskuze o serialu a kdyz si ty spoilery neotevru, tak ta diskuze pak nedava casto smysl, kdyby to aspon byli spoilery k tv serialu, jenze to sou komiks teorie v 90% pripadu…Komiksaci tu uz dve rady nazpet vyrvavali, jak chtej jezise a negana a nevim koho jeste. Jenze to dost ubere z kouzla divaka tv, ktery o tom nic nevi.

Myslim si, ze snad skoro kazdy tady ma obcanku,tak se zamyslete a porad neco necpete do serialu. Nebo kdyz uz mate potrebu porovnavat komiks, tak aspon k aktualnimu dilu kdyz vyjde. Klidne si ho rozeberte do posledni bublinky. To nikomu vadit nebude.

#7 Akul: bez komiksu nejsi fans, tvl bez se zakopat. Si platim kanal, tak zalez k sesitum.

#24 ZvacA
23.3.2016 | 2:00:47
ZvacA

#22 Alex02: Ale chodí, chodí… Jestliže seriál vychází z nějaké předlohy, je s ním předloha přirozeně tak či onak spjata a to platí i naopak. Stránky o WD se potom budou spontánně dotýkat obou zájmových skupin. Z toho důvodu Edna určitě není a nebude „len a iba o seriály WD“, stránky zde platí za univerzální. Kdyby k tomu mělo i přijít, klidně by se tu na požádání a velký zájem mohla klidně rozjet i sekce věnující se videohrám na motivy WD a ničemu by to nevadilo. V každém případě tahle stránka stále stojí prioritně na seriálu a na seriál tu čumíme všichni, ať už se předlohou někdo prolouskává nebo ne, takže ve výsledku to u seriálu i stejně končí, že jo. Rovněž souhlasím, že na řadu věcí je tu zavedená sekce ke komiksu, kde tam by se spíše měly řešit záležitostí týkající se děje a postav z komiksu. Ovšem zároveň tu diskuse u jednotlivých článků platí za velmi tématicky variabilní a že dojde vzhledem k tématu tu na menší tu na větší konfrontaci informací z komiksu a seriálu je přece jen normální diskusní záležitostí. Ono titiž, stejně jako rád mluvíš obecně o tom, že „všem se tu s komiksem leze na nervy“ zůstává faktem i to, že stejně tak tu řada z těch „všech“ lidí nemá a neměla problém se dozvídat informace o Walking dead z obou sfér. A zůstávají tu uživatelé, které dobrovolně zajímají a zajímaly jak předloha tak i seriál. Lidé znající předlohu by měly určitě v diskusích prioritních pro seriál pokud možno určitě efektivněji respektovat ty, kteří se spíše právě seriálem nechávájí rádi překvapovat. A na druhou stranu tihle seriáloví diváci by však měli mít jako od počátku této stránky vždy na paměti, že tu nejsou sami a že se nastupují s tím, že se diskusí mihne sem tam informace a teoretické spekulace v režii komiks x seriál…

Jak bylo řečeno, u sekcí mimo komiks by měl být zcela správně dodržován alespoň tag spoilerů (a řada lidí by se s ním už určitě měla naučit pracovat a vhodně používat), určitě však nelze tyhle narážky na komiks a seriál zcela s diskusí eliminovat jak si vehemetně a vlastně nepochopitelně přeješ. Nikdo nikomu tu nic schválně v tomto případě nedělá. A vždy to tu nějak až na tvoje již nějaký pátek a od tvého příchodu trvající ojedinělé a známé výkřiky o tom „že seriál není komiks“ fungovalo. Pokud se přesto najde (A že najde) takovej trotl jako třeba tady kolega #23 vlad123:, kterej i přes velký nápis spoiler má nutkání klikat, protože není schopnej filtrace, a potom si stěžuje, je to koneckonců už jeho vlastní problém, že si tak ubírá jakéhosi kouzla diváka. Přišel na stránky věnující se seriálu, ale i obecně univerzu WD, kde se jako všude jinde špekulují teorie, vyhlídky do budoucna a ty se rovněž z iniciace některých nevyhnou i náhledům na předlohu,na které toto univerzum bez ohledu na seriál nebo komiks, nemálo staví.

#25 Leon #36 vlad123
23.3.2016 | 10:14:02
Leon

#24 ZvacA: Hezky napsané.

Navíc tu komiks nemůžeme ignorovat už jen z toho důvodu, že v řadě novinek a článků psaných samotnými adminy jsou informace o komiksu, pochopitelně vždy s varováním a ve spoiler tagu, ale jsou tu. A nikomu to nevadí. Dokonce si troufám říci, že i kdyby znalci komiksu v komentářích Negana nezmínili, stejně by o něm ne-komiksáci už dávno věděli, jelikož v novinkách se o něm mluví přinejmenším od podzimu. A u řady speciálů tu jsou dokonce obrázky z komiksu. Opravdu nevím, co komu na tom vadí. :D

Že někteří nepožívají spoiler tagy, u některých mám podezření, že dokonce záměrně, to už je věc jiná. S tím dost dobře nemůžou udělat nic ani moderátoři, ledaže by u toho sedili 24 denně a přiškrtili diskuze tak, že by to spoustu lidí v konečném důsledku spíše odradilo…

23.3.2016 | 10:46:05
Monkeyskunk

Prave, komix velice nikoho nezajima (jo vas par vyvolenych, ale bez urazky je to plivanec v mori). Jinak by mel svoje stranky. Ale massa jde po serialu a tech par vyvolenych jsou neschopni si udelat svoje stranky, tak lezou sem a s sebou tahaji tuny spoileru. Jak uz jsem nekolikrat rikal, nemusi to byt ani spoiler. Mnohdy staci myslenak, impul a duvtipnejsi lidi si uvedomi, co to znamena a kam se to asi bude ubirat. Od 5. serky je to horsi a horsi.

#27 ZvacA
23.3.2016 | 11:35:23
ZvacA

#26 Monkeyskunk: Soudě podle tohoto důvtipu je to spíše horší a horší s inteligencí masy.

#30 Monkeyskunk
23.3.2016 | 12:03:47
Stardos

#22 Alex02: Seriál se začal hodně držet komiksu, takže je jasné, že se bude komisk řešit.A ještě k tomu, že základní kostra příběhu je z komiksu, tak nechápu co řešíš :D Většina dává spoilery do spoiler tagu, to že se najdou jedinci co to do něj nedají již není naše vina :)

#29 A_V
23.3.2016 | 14:00:22
A_V

#28 Stardos: Přesně, když někdo neoznačí spoiler tak má dostat ban. A když je označenej tak se tam nepodívám, když nechci. Nevím co furt řešíte.

23.3.2016 | 15:29:12
Monkeyskunk

#27 ZvacA: No, to je. Dneska jsem zas viděl nějaký video ze starších let, kdy nějaká policajtka nasazuje klepeta 7 letymu decku, jen proto ze je cerny. A pod tim miliarda komentu ve smyslu – jo s negrama na plantaze, presne tak; Stejne na muslimy a blablabla. Smutné, že se nenašel téměř nikdo, kdo pochopil opravdový význam videa, který neměl poukazovat na to, že všichni černí by měli jít za mříže, naopak se snažil říct, že snad už nežijeme před 50 lety, kdy ses díval na nevinné dítě jako na nebezpečného teroristu, jen proto, že má trošku tmavší kůži. Na druhou stranu, to zřetelně reflektuje, v jaké společnosti žijeme. Nejraděj bychom se navzájem pozabíjeli. Ta zlomyslnost je s každým. Máš jak s těma spoilerama. Je tu na to sekce, stejně to každej cpe úplně všude. Nehledě na to, že existuje skupinka, která ty tagy ani nepoužívá schválně, protože proč někomu něco nezkazit, vždyť je to naše nátura. Taková je pro mě masa. Ale oni narazí, dřiv nebo pozděj, je to nevyhnutelný.

23.3.2016 | 15:56:07
RIP

vy naděláte, to, že Reedus nepodepsal smlouvu na 8. sezonu spoiler není, ale dohledatelný fakt, tak asi všem rozumně uvažujícím dojde, že bude ve finále 7 řady zabit

#32 RIP
23.3.2016 | 17:02:19
RIP

#31 RIP: teda 6. řady a smlouvu na 7. sezonu

23.3.2016 | 17:03:30
Bublinqa

Já si myslím,že umře Glenn/Maggie.. Třeba je to účel,že si všichni myslí,že umře Daryl a oni pak zabijí někoho jiného.. Nechte se překvapit :)

23.3.2016 | 18:14:31
RIP

maggie neumře, ta povede Hilltop kolonii ;)

#35 ZaRo
23.3.2016 | 18:30:11
ZaRo

#34 RIP: ty natáčaš tie epizody ? alebo odkial to vieš? komiks ? ále choď niekde… uberá sa to tým smerom ale pokial to neuvidím tak zatial beriem všetky tie spoilery ako názor/nápad/vlastné zmýšlanie nič viac… len aby sa náhodou Maggie nenarodil zombie… aj to može byť prečo nie ;)

23.3.2016 | 18:41:34
vlad123

#24 ZvacA: Prosim do trolla mi nenadavej, diky. Si myslim ze preto, ze mam jiny nazor nejsem troll. jen se nediv ze nas tv divaky to stve, kdyz otevrem a spoiler,spoiler,spo­iler… my chcem taky diskutovat o serialu a deji. JENZE tam je prave komks…Komiksaci jsou proste radu nebo dve napred. Vse dulezite vykecaji a je to pak o nicem..

24.3.2016 | 1:25:07
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama